HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) bkk (4) BKK (1) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) Franciaország (1) franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) karácsony (4) Karácsony (1) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) Kína (2) kína (4) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van: Dicsőség Ukrajnának!

2022.10.09. 21:07 Elegem Van

Miközben - Moslékország csak mutatóban létező atlanti elkötelezettségű polgáraként - tisztelettel nézem az ukránok hősies harcát és sikereit, azon tűnődöm, hogy a rohadt ruszkik miképp jutottak ilyen gyorsan a szétesés szélére. Vannak rosszul és vannak jól öregedő gondolatok az internet hatalmas óceánjában, és hiúságunkban büszkék lehetünk arra, hogy a mi vacak kis bejegyzéseink jól szoktak öregedni. Ennek a velejéig ostoba negyedosztályú KGB ügynök Vologyának például a háború másnapján elárultuk, hogy neki kampó. Nem hitte el. Oszt most láthassa.

Vologya négy stratégiai hibát követett el. Először is nem vette figyelembe, hogy mi is Oroszország szerepe a világrendben. Normál időszakban az, hogy nyersanyagot szállítson a Nyugatnak. Ezt a szerepet tölti be többszáz éve. Már a Hanza-szövetség fontos pillére volt a ruszokkal folytatott kereskedelem, ők szállították az orosz nyersanyagot, élelmiszert, luxuscikkeket (prémet stb.) a messzi Angliába, Flandriába. A XIX. században bővült a lista az ipari forradalom termékeivel és új luxi cuccokkal (vasérc, szén, gyémánt, arany, gabona, kaviár, i tak dalse). Ekkor jelenik meg a hatalmasra duzzadt Oroszország katonailag is Európa térképén. Nekik ekkor az volt a szerepük, hogy az Európában hegemóniára törő országokat ellensúlyozzák. Tulajdonképpen addig ezt a szerepet az Oszmánok vitték, ők szokták hátba kapni a kissé nagyra nőtt Habsburgokat. De a török katonaállam a XVIII. századra lehanyatlott, új barbárok után kellett nézni. Ezek voltak az oroszok. Először Napóleon szájának elkenésében vettek részt, aztán a fritzek megosztására voltak jók. Ennyi az oroszok világrendben játszott szerepe, nem több.  Amelyik uralkodójuk elhitte magáról, hogy tényező, annak megmutatta a Nyugat, hogy hol a helye. (Krími háború, balkáni arcoskodás, japán háború, első világháború, a kis Szoszó is akkor vette nehezebben a levegőt, amikor a harmadik világháborúról kezdett delirálni, Nyikita Szergejevics még viszonylag jól járt a belső puccsal a rakéta válság után.) Ha Vologyának lett volna esze nem a fentiekből választ példaképet és nem hívja ki maga ellen a Nyugatot.

A második stratégiai hiba összefügg az elsővel. Oroszország hatalmas, mint a szovjet kerti törpe. Olyan gazdag országot lehetne belőle csinálni, hogy polgárai Eldorádóban érezhetnék magukat. De az orosz politikai rendszer kizárja egy gazdaságilag, társadalmilag fejlődő ország lehetőségét. A buta muzsiklandnak igénye sincs a felemelkedésre, az oligarcháknak pedig nem érdekük. Különben miből lennének dúsgazdagok. A globalizáció ellen viszont nincs orvosság, a muzsikokat is nehéz tisztán a régi módszerekkel uralni. Szerencsére a szovjetidőkben mindenkinek jól bevésett Nyugatellenességet modernizálhatta Vologya. Amely aztán önálló életre kelt, és ez a koldusszegény, primitív ország elhitte magáról, hogy ő lehet az új világrend vezetője. Röhej.

A harmadik hiba, hogy ha már kardot rántottak, akkor túl korán tették. Addig voltak jók az oroszok, amíg a népüktől lopott nyersanyag hasznából lappangva játszhatták a modern kort értő, abba belesimuló országot. A sok pénzből megvehettek mindent. Londongrádot, a nemzetközi korrupt sportszövetségeket a FIFÁ-tól a NOB-ig, látványosan a nyugati perifériára szorult politikusokat, nem látványosan egy rakás fősodratút, jachtokat százszámra, ment a rongyrázás. A Nyugat történelmi tapasztalatokon nyugvó ébersége pedig elkezdett szunnyadni. Azt sem vették észre, hogy bülbül szavú Vologya az egész energiaszektort behálózza, amelyet bármikor fegyverként használhat. Csak az amcsikat nem tudták átverni, hiába, a köztársasági Róma nem hülye. Ők látták a ruszki nyomulás igazi szándékát, nem véletlen hallgatták le a stázis némbert, meg a mögötte álló nagytőke német vezetésű, de orosz csizmákkal letaposott egységes Eurázsiáról ábrándozó fantasztáit. Vologya - életkora, esetleges betegsége miatt - nem tudott várni. Túl hamar leplezte le magát. Talán bízott a 2014-es krími kaland következmények nélküliségében, a megvettekben. Hiba volt.

kozakok_levele.jpg

A zaporozsjei kozákok levelet írnak a török szultánnak

A negyedik stratégiai tévedés, hogy Vologya nem feltételezte az ukránok - és személyesen Zelenszkij - példamutató bátorságát. Vologya buta, mint a tök. Nála csak a kontraszelektált bagázsa ostobább. Olyanokkal kötöttek ki, akiknek elődei IV. Mohamed szultánnak a következő - diplomáciában egy picit szokatlan hangvételű - sorokat rittyentették, midőn Mohi megadásra szólította fel őket: ,,A zaporozsjei kozákok a török szultánnak! Te - török sátán, az átkozott ördög testvére és rablótársa, magának Lucifernek titkára! Az ördögbe is, hát milyen lovag vagy te, ha csupasz seggel még egy sünt sem bírsz agyoncsapni? Az ördög kiszarja, a sereged meg felzabálja. Nem vagy te jó arra, hogy keresztény fiak éljenek alattad, a seregedtől nem félünk, földen és vizen megütközünk veled. Te babilóniai szakács, makedóniai kerékbetörő, jeruzsálemi serfőző, alekszandriai kecskebaszó, a Nagy és Kis Egyiptom disznópásztora, örmény disznó, tatár tegez, kamenyecki hóhér, podolszkiji gonosztevő, a világ és alvilág bohóca, magának a viperának unokája, és a faszunk görbülete. Te disznópofa, te kancasegg, te hentes kutyája, te kereszteletlen tökfej, hogy baszom azt anyádat. No, imgyen szóltak hozzád a zaporozsjeiek, te takony. Még a keresztények disznajait sem fogod te terelgetni. Most befejezzük, mivel a dátumot nem tudjuk, kalendáriumunk nincs, a Hold az égen, az év az évkönyvben, a nap meg ugyanaz, mint nálatok. Ezért seggbe is csókolhatsz minket. Aláírók: Iván Szirko ezredatamán és az egész zaporozsjei sereg." Mintha ma lenne Vologyával.

Azt hitték hát szegény ruszki hülyék, hogy a XXI. században elég a XX. századi jól bevált praktikákat elővenni. Leporolták hát az '56-os budapesti, a '68-as prágai, a '79-es kabuli forgatókönyvet, és uccu neki. A nagy stratégia annyi volt, hogy az elit csapatok elfoglalják a hosztomeli repteret, majd a légi úton beérkező csapatok elindulnak Kijev elfoglalására. Közben Zelenszkijt megölik/elfogják/menekülésre késztetik. Hajnalra az ukrán hazaárulók pedig a szolnoki rádióban bejelentik, hogy: "Nem akarunk tovább függőséget! Nem akarjuk, hogy hadszíntérré váljon az ország! Minden becsületes hazafihoz szólunk! Fogjunk össze az magyar ukrán függetlenség, az magyar ukrán szabadság diadaláért!" A bevonuló orosz csapatokat virágesővel fogadják, akinek meg nem tetszik, azt megölik, táborba zárják, elviszik egy kis munkára. Pár hónap, és el is felejti a világ ezt a kis incidenst. Csakhogy a Hosztomelnél az ukránok első körben szétverték a mocskos ruszkikat, és Zelenszkij sem kért az amcsik által felajánlott fuvarból. A kék-sárga zászló nem hanyatlott le, és lobog azóta is, néha tépetten, de büszkén. Hála a nyugati fegyvereknek, és az ukránok bátor ellenállásának, mára már győzedelmesen nyomulnak előre, felszabadítván hazájukat a barbár, tömeggyilkos, elnyomó oroszok megszállása alól.

A háborút tehát elvesztették a ruszkik, a kérdés a jövő. Nagyeszű Vologya és bandája gyakorlatilag sírba lökte Oroszországot. A demográfiai mutatók eddig is nagyon rosszak voltak, az orosz egy kihaló népség (jaj, de sajnálom). A folyamatot kretén Vologya felgyorsította. Eddig meghalt vagy hatvan-hetven ezer ruszki, az ágyútöltelékekből lesz még pár tízezer. Ez nem fog hiányozni nagy nemzethy buzik? (És meg nem született utódaik.) Továbbá a menekültek. Akiknek a száma több százezer, talán millió. Ezek egy része a büdös életben nem megy vissza Muzsiklandba. A ruszki gazdaság romokban, nincs ember, aki működtetné, mert vagy behívták, vagy elmenekült a behívó elől. (A szankciók nem működnek, mi? Mocskos, hazug, trágya putyinszopók.)

Mi legyen hát a muszkák helyén? Kevés az esély, de lehet, hogy a Vologya utáni világban Oroszország demokratikus útra tér, betölti azt a szerepet, amely a világ egymással együttműködő népei között számára kijelölt. A nagyhatalmi szereptől búcsút inthet, nukleáris programja nemzetközi felügyelet alá vonva, oszt' jól van. Ha ez a formula jön be, csak az azért lehet, hogy a szintén furcsa álmokat látó Kína - ha az nem képes tanulni az orosz példából - ellensúlya legyen. Ha Kína se feszegeti a pofonládát, és hajlandó lemondani a világura pozira való törekvésről, a szovjet törpe lehet kicsi. Szét lehet kapni Oroszországot úgy, hogy a részek atom nélküli területek legyenek, és fejlődnek, ahogy tudnak, de a világra már nem jelentenek veszélyt. Megszűnik tehát egy, a XIX. században létrehozott barbár birodalom, ahogy az oszmánok is megszűntek. Nincs rájuk szükség. Ehhez két dolog kellett: Vologya stratégiai hibái és Zelenszkij elnök által vezetett ukránok hősiessége.

Mi magyarok pedig szégyellhetjük magunkat a Karmelitában dekkoló KGB ügynök és a Bem téren vegetáló orosz külügyminisztérium magyar osztályának viselkedése miatt. (A nagy keresztény Viktor számoljon el lelkiismeretével a bucsai, izjumi és ki tudja még hány tömegsírba lőtt, hátra kötött kezű ukrán ember - köztük nők és gyerekek - halála miatt.) Utolsó csatlósok lettünk - ahogy Teleki Pál írta: "a legpocsékabb nemzet" - akit a művelt világban megvetnek. Ebből a magyarok számára megalázó helyzetből jelezzük jelentéktelen blogocskánkból, hogy: Dicsőség Ukrajnának, dicsőség Zelenszkij elnöknek, dicsőség a bátraknak!

Ha tetszett a bejegyzés, kérjük, oszd meg Facebookon, hogy minél több emberhez eljusson! Köszönjük!

Kövess minket Facebookon!


komment

Címkék: politika orbán történelem kormány háború európa pénz életérzés párt bizalom elnök tisztesség megtévesztés becsapás Magyarország Oroszország Ukrajna Törökország

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr4917950590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.10.10. 06:37:58

Megpróbálom ezt úgy megfogalmazni, hogy ne legyen bántó éle – érzem, kudarcot fogok vallani –, hiszen intelligens és jó tollú blogger vagy, nincs szükséged rá, hogy átvegyél bárhonnan bármit, de olyan volt ez a poszt, mintha négy másik posztomat (három blogketreces) olvastam volna zanzásított formában: nagyon egy srófra jár az agyunk, ugyanazt gondoljuk.

Egyébként már megelőztelek az ukrán honvédők dicsőitése kapcsán :-)

zordidok.blog.hu/2022/09/30/az_ev_embere_az_ukran_katona

Te persze sokkal szerkesztő-barátibb, blog.hu kompatibilisebb, fogyaszthatóbb formában és terjedelemben tudsz írni – ez pusztán ténymegállapítás, én soha nem akartam másképp, mint ahogy mindig teszem – ráadásul nem jelentették fel a blogodat a facebooknál (facebook megosztás lehetősége stb.), mint az enyémet, így csak azt tudom mondani, hogy reménykedem benne, ez a posztod a blogketrecbe kerül, és nem csak a közéleti válogatás hátsó oldalán fut egy kört: ez a kis szerkesztői kiemelés a minimum lenne ebben az agymosott ostobáktól, hazaárulóktól, nemzetárulóktól, antiszemita férgektől, önkéntes és fizetett orosz ügynököktől hemzsegő hazai digitális sivatagban, itt a blog.hu-n, ami járna ezeknek az elképesztő kitartással harcoló embereknek, akik a hazájukat védik.

Sajnos azonban a posztban akadnak elég masszív és vaskos tűzdelések is a hazai politikai közélet prominens, kormányzati képviselőire, illetve kormányzati ténykedésére vonatkozólag – ezt mostanában, hogy rogyadozik a nersevik birodalom, nem annyira szeretik a szerkesztők – így az Index/Blog.hu részéről is komoly bátorság kell majd ennek bevállalásához...legyen bár valójában egy olyan rétegműfaj, mint egy blog/blogposzt kiemelése bármennyire is szerény kockázatú hozzájárulás a részükről a tisztesség és a becsület Nagy Képének összerakásához.

De talán ihletet és példát merítenek azok hősiességéből, akik az életüket viszik vásárra ebben a globális játszmában.

nemecsekerno_007 2022.10.10. 08:56:37

Megint a fehér felsőbbrendűek akarják megmondani, hogy ki a nigger?!

Vége az egypólusú világnak és megint az erőforrásokért folyik a harc.

Az USA 30 év alatt megszokta, hogy diktál és már nem nagyon tud tárgyalni.

Az egész cirkusz költségeit pedig kitolja a határain túlra, vagyis a szemetet átdobálja a szomszédba, ahogy szokta.

ulpius66 2022.10.10. 09:18:58

Most a gáz az EU-ban átlagban tízszer annyiba kerül, mint az USÁ-ban, az áram hétszer annyiba!

Mán csak egy újabb cankció hiányzik! .... lesz még a gáz ára hússzorosa az amerikainak!!!!!

Hajrá EU!!!!!!!!!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.10. 10:08:18

Most éppen ez a kötelező a libbant mintapolgároknak: térdepelni néger rasszisták előtt, szivárványzászlót lengetni, ukrán huntát éljenezni.

Ezt adta le a Párközpont New York-ból.

arthurthedent 2022.10.10. 10:14:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ezt adta le a Párközpont New York-ból."

Meg talán azt, hogy egyiket sem kötelező. Mint ahogyan háborúba menni sem kötelező. Ellentétben az orosz módszerrel, ugye. Tudom, apróság, ne is beszéljünk róla, a szivárványos zászló fontosabb mint az, hogy menni kell -e a frontra.

Miért nem vándorolsz ki moszkvába, ha ennyire nem tetszik itt? Mi meglennénk nélküled is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.10. 10:18:32

@arthurthedent:

Dehogynem kötelező. Próbáld meg nem csinélni, s megnézheted magadat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.10. 10:21:11

@arthurthedent:

"Miért nem vándorolsz ki moszkvába, ha ennyire nem tetszik itt?"

Hagyjuk itt nektek a frontot? Miért tennénk ezt? Menjetek ti el.

arthurthedent 2022.10.10. 10:23:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Dehogynem kötelező. Próbáld meg nem csinélni, s megnézheted magadat."

Egyiket sem tettem soha, mégsem került polónium a teámba. Kérdés: te mikor lengettél utoljára szivárványos zászlót? :D

arthurthedent 2022.10.10. 10:25:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Hagyjuk itt nektek a frontot? Miért tennénk ezt?"

Mert itt annyira nem tetszik neked és az orosz módszertől meg el vagy ájulva. Miért bulgáriába mentél, miért nem oroszországba? Most még harcolhatnál is!

arthurthedent 2022.10.10. 10:26:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Hagyjuk itt nektek a frontot?"

Nehézséget okoza front beazonosítása? Nem találod bulgáriában? Nincs messze, segítünk. :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.10. 10:29:39

@arthurthedent:

Nem tetszik, ezért változtatunk rajta.

Gyáva dolog lenne menekülni.

arthurthedent 2022.10.10. 10:29:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Mo-on könnyű nem megtenni. Próbáld nyugaton."

Éltem nyugaton. Ott sem kellett szivárványos zászlót lengetni. Amúgy miért zavar, hogy mit csinálnak nyugaton a zászlókkal? Oda akarsz költözni?

Miért nem mégy olyan helyre, ahol hasonló emberek élnek mint te, miért erőlködsz itt? Szabad az út!

Ja, visszajönni már nem egyszerű, de miért is jönnél ide?

arthurthedent 2022.10.10. 10:31:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Gyáva dolog lenne menekülni."

Akkor miért menekültél ki bulgáriába? Az nem volt gyáva dolog?

Ide akarod hozni, hogy ne kelljen szivárványos zászlót lengetni? De hisz most mondtad, hogy itt nem kell, akkor?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.10. 10:31:50

@arthurthedent:

"Most még harcolhatnál is!"

Most is ezt teszem.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.10.10. 10:32:39

@arthurthedent: Mert zaklatta a ministráns fiúkat, amikor egyházi tisztségviselő volt és a szülők feljelentést tettek.

arthurthedent 2022.10.10. 10:33:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Oda se politikai okokból."

Ja, csak politikai okokból gyáva dolog menekülni? :D

arthurthedent 2022.10.10. 10:34:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Most is ezt teszem."

A trollkodás nem harc. Csak szórakozásból csinálod.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.10.10. 10:36:01

@nemecsekerno_007: "Vége az egypólusú világnak és megint az erőforrásokért folyik a harc."

Ja, putyinnak kellenek az ukrán földek.

arthurthedent 2022.10.10. 10:36:12

@meztelen gyerek pöcse előtti plüssmaci: "Ha azt harcnak lehet nevezni hogy enged kúrogatsz."

A Bircáról beszélsz. Bármit képes bárminek nevezni... :D

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2022.10.10. 10:38:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: birca elvtárs! A Bratovan utcai gőzfürdőbe szóló állandó bérletét lemondtuk. A szófiai proktológián felhalmozott tartozását az ánusz repedései összevarrásáért, kifizettük.

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2022.10.10. 10:40:45

@arthurthedent: Nem igaz. Birca elvtárs politikai meggyőződése sziklaszilárd, ha elegendő homopornó DVD-t küldünk neki havonta.

arthurthedent 2022.10.10. 10:41:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Egyáltalán nem menekültem, semmilyen okból."

Akkor azt javaslom, hogy nem-menekülj ki oroszországba. Tetszik is, itt elégedetlen vagy, bejönnek neked a ruszkik, szereted is őket, fogod, veszel egy jegyet vagy beülsz a kocsiba és nem-menekülsz, meg sem állsz moszkváig.

Mosógépet vigyél! :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.10. 10:48:54

@arthurthedent:

"Miért nem mégy olyan helyre, ahol hasonló emberek élnek mint te, miért erőlködsz itt? Szabad az út!"

Mindenhol a bolygón hasonló emberek élnek.

arthurthedent 2022.10.10. 10:55:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Mindenhol a bolygón hasonló emberek élnek."

Akkor nem kellene állandóan "harcolnod".

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 11:52:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Mindenhol a bolygón hasonló emberek élnek"

Akkor ezzel meg is hazudtoltad Putyin elvtársat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.10. 11:58:16

@arthurthedent:

Egyáltalán nem menekültem, semmilyen okból.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 12:04:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: azt állítod, az ukrán hasonló az oroszhoz. Putyin szerint náci.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 12:14:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: mi téves? Mindenhol a bolygón hasonló emberek élnek? Hülyeséget beszétél?
Avagy, hogy az ukránok nem nácik? Putyin beszélt hülyeséget?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 12:25:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "On Victory Day, Putin defends war on Ukraine as fight against 'Nazis'
9 May 2022 — In his Victory Day speech, President Vladimir Putin falsely called Ukrainians “Nazis” and insisted without evidence that Kyiv was planning"

Rodney_2 2022.10.10. 13:04:06

A kozákok levele a török szultánhoz nekem is kedvencem, de történészek szerint fake. Később írta egy "írástudó" és gyorsan le is fűzte. Mondatról mondatra (inzultusról inzultusra) megfelel egy a török szultán által a kozákoknak írt valódi levélnek. Inkább irodalmi mű de nagyon jó :)

Rodney_2 2022.10.10. 13:11:00

@arthurthedent: Mikor éltél nyugaton? Ez az őrület az utóbbi években fajult el és lett lehetőségből lassan tényleg kötelező. (UK, Németo, Hollandia, stb: a nagyon haladó északi országokban). A multi munkahelyeken már igazi "liberálfasiszta terror" van. Teljesen elképesztő. A HR a legkülönbözőbb kvótáknak megfeleléssel foglalkozik, a szaktudás már nem is szerepel a kritériumaik között. Egyszerűen érthetetlen, egy viszonylag normális kezdeményezés hogyan fajulhatott idáig. És egyre több helyen rúgnak ki azért, mert egyszer eltéveszted valami genetikai hulladék maga által elképzelt nemét :(

gigabursch 2022.10.10. 13:49:37

Elegem van az ennyire buta bloggerekből.
De főleg belőled, Lángelme.

Persze, hülyéknek lenni: emberi alapjog.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.10.10. 13:49:45

Behúztad a blogketrecet, gratulálok. A szerkesztő hölgyeknek és uraknak is.

Sir Gombóc 2022.10.10. 14:32:00

@ulpius66: a gáz ára épp lefelé megy, de ez ne zavarjon.

parttalan 2022.10.10. 15:02:09

Ma sem lettél okosabb. Ezért kár volt regényt írnod.

chrisred 2022.10.10. 15:19:46

@ulpius66: "Most a gáz az EU-ban átlagban tízszer annyiba kerül, mint az USÁ-ban, az áram hétszer annyiba!"

Mert az amcsik nem szolgáltatták ki magukat az oroszoknak energiaellátásban.

gigabursсh 2022.10.10. 19:04:10

@gigabursch: Én is gyakorlom ezt az alapjogot. Hülyébb vagyok a sokéves átlagnál.

Minden ballib bérretteg 2022.10.10. 19:32:49

Néhány tévedést érdemes gatyába rázni.

56-os párhuzam azért sántít, merthogy 56-ban egy Hruscsov nevű Ukrán volt a Szovjetunió első titkára, aki a szovjetkel és Ukrán hadsereggel vállvetve "szabadították" fel országunkat.
Az Ukránok pedig Kárpátalján mióta megkapták tűzzel vassal irtják a magyart és mindent ami magyarrá teszi az embert, a kultúrával, a nyelvvel, és élettel egyetemben.

Szóval a szarfaszú ukránok semmiben sem különböznek a geci oroszoktól.
Mindent és mindenkit kihasználnak, és bezsebelik a hasznot, a területet, a fegyvert, és mindent amit kapnak ajándékba.
Ez van.

a nagy hohohorgász 2022.10.10. 19:42:18

@chrisred: és akkor az amcsik miért adják a baráti Európának magasabb áron a gázt mint az oroszok az ellenséges nyugatnak??? Büszke balliberális vagy te is... tán ELTÉT végeztél???? Hahaha

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.10.10. 19:45:37

@a nagy hohohorgász: Hülye vagy, nem érted. Az USA-ból szállítani a gázt spéci hajókkal, sokkal drágább mint vezetéken küldeni. Te tényleg ennyire ostoba vagy?

a nagy hohohorgász 2022.10.10. 19:47:35

Semmi másról nem szól a sztori, hogy az USA indított egy covidot és egy háborút hogy a Kínával fennallo adósságát az európai plusz sarcbol bezsebelt valós pénzből torlessze! Ugyanis a drága nem fogadja el a FED BANK lufi pénzét!!!ha nem tűnt volna fel valakinek az euró és az euróhoz kötött valuták azok amik nem nyomtathatoak kézi vezérléssel!!!!

а nagy hohohorgász 2022.10.10. 19:49:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ez egy rohadt nick tolvaj. Nézd meg! Az enyém 10 éves, az övé meg csak kettő.

a nagy hohohorgász 2022.10.10. 19:49:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: hát miért nem adnak normál gázt? Te hülye:))) szóval szerinted európa azért harcoljon hogy magasabb áron vehessen gázt!!!????? More már megint magadat szopatod:)))))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.10.10. 19:52:59

@a nagy hohohorgász: Te olyan hülye vagy, hogy az már világrekordot dönt. Bazz az euró romlik a szerinted lufi dollárhoz képest.
Az USA hogy adna normál gázt, amikor nincs gázvezeték a két kontinens között? A gázt cseppfolyósítani rengeteg térfogati munkába kerül. Ha hajók áráról és a szállítás üzemanyag költségéről nem is szólva. Eszméletlen buta vagy.

törpрicur 2022.10.10. 19:57:34

@a nagy hohohorgász: Ha neked normál gáz kell, majd telefingom a pofádat. Lehet hogy lesz egy kis folyós is benne. :-D

gigabursch 2022.10.10. 20:13:13

@а nagy hohohorgász:
Addig játssza MegQúrt úrfi nicktlovajlást, amíg egy szép napon a fogsora a valagán jön ki.
Nálam is ezzel szórakozik a kis sz@rfas.ú majom.
Szánalmas pondró, aki nicktlovajlással küzd, miközben kb három mp eldönteni, hogy melyik a valós és melyik a lopott.
Amúgy ez ilyen 32 álnevű ságváris prolitempó.
Mindegy, játsszon még itt nyugodtan a hüjegyerek, ennyit tud...

gigabursch 2022.10.10. 20:16:12

@Minden ballib bérretteg:
De ez titok, mert különben a brüsszelita csicskák megzavarodnak, hogy melyik valagát nyalják...

a nagy hohohorgász 2022.10.10. 20:27:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: az oroszok kiepitettek a vezetéket akkor usa miért nem? Ráadásul ők segíteni akarnak:))))

a nagy hohohorgász 2022.10.10. 20:28:54

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: te amúgy tudsz olvasni? A dollár a lufi az euróhoz képest:)))

a nagy hohohorgász 2022.10.10. 20:35:14

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: szerinted az józan észre vall hogy nem veszünk meg a szomszédból 50 forintért valamit inkább hozatjuk usabol 100ezer ért!!!! Kurt úrfi tudom hogy a ceu meg elte nem erős matekból, de bmeg szánalmas vagy:))))

a nagy hohohorgász 2022.10.10. 20:43:01

@Elszаbadult birca fingja: kérlek küldj már egy Berlini élő felmérést ahol a fritzek azt orditjak hogy 10szeres áron usatol:))))

ulpius66 2022.10.10. 21:07:18

"Volodimir Olekszandrovics Zelenszkij
(ukránul: Володимир Олександрович Зеленський; Krivij Rih, 1978. január 25. –) ukrán rendező, előadóművész, producer, üzletember és politikus, 2019. május 20-tól Ukrajna elnöke.
A Kvartal 95 filmstúdió tulajdonosa.
Életpályája
A Dnyipropetrovszki területen fekvő Krivij Rihben született 1978-ban orosz nyelvű zsidó családba, egyetlen gyermekként."

Nekem mán csak egy kérdésem van:

Ha Zelenszkij felmenői oroszok és zsidók, vagy orosz zsidók, akkor mért támadja az oroszokat???????

a nagy hohohorgász 2022.10.10. 21:19:02

@ulpius66: na már megint a kamposorruak kavarjak a szart:)))))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.10.10. 21:21:47

@a nagy hohohorgász: Láttál már térképet? Van egy kicsi távolságbeli különbség. No meg az óceán mélyebb. Gondolom a csőfektetés problémáját több kilométer mélyen fel sem tudod fogni.

a nagy hohohorgász 2022.10.10. 21:22:20

@ulpius66: amúgy azért mert zsidók zsidók és nem oroszok vagy ukránok. A nyugati zsidók nem a keleti zsidókat támadják hanem a nem zsidók keletieket és fordítva! Az lesz a ciki ha kiderul hogy a kínaiak hunyorgo zsidók. Na akkor vége mindennek:))))

ulpius66 2022.10.10. 21:22:50

@a nagy hohohorgász:

Bocsika!

Én csak beidéztem ide a Wikin található szöveget a zsidó-orosz Zelenszkijről!!!!!

A KÉRDÉS AZ SAJÁT PRODUKTUM!!!!!!!

a nagy hohohorgász 2022.10.10. 21:24:10

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ja a buta oroszok meg tudták oldani az okos amcsik nem???? Hahaha ja és guglizz rá hogy hány vezeték jön keresztül az Atlanti óceánon:)))))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.10.10. 21:24:19

@gigabursch: Juj, de erős valaki! Eltörlek te kis seggdugasz, mint egy gyufaszálat.

@ulpius66: Te kívántad a háborút! Akkor most mit értetlenkedsz?

a nagy hohohorgász 2022.10.10. 21:25:43

@ulpius66: ehhez nem kell Wikipédia:)))) Orbán Rachel és Gáspár legyen veled:))))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.10.10. 21:25:56

@a nagy hohohorgász: Huhuhúúú... Nem tudod a különbséget egy gázvezeték és egy optikai kábel között? :-)) Ez egyre szánalmasabb.

ulpius66 2022.10.10. 21:27:19

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Vezérparaszt!

Hát tégedet sem az eszedért fognak ellopni!

Felhomályosítalak, hogy a csővezetékek, NEM A TENGER/ÓCEÁN alján mennek, hanem a felszín alatt párszáz méterre!!!!
(azaz tök mindegy milyen mélység van alatta...... mondjuk a távolság... NA, AZ MÁR INKÁBB KÉRDÉS....)

a nagy hohohorgász 2022.10.10. 21:31:02

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: a kérdés továbbra is az te vadai agica tamponja, hogy az eu miért veszi 10szeres áron az usatol?????? Hahaha

ulpius66 2022.10.10. 21:31:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Te kívántad a háborút! Akkor most mit értetlenkedsz?"

Én nem kívántam, csak Nostradamus módjára megjósoltam a háborút!

Egyebekben meg csak vártam, hogy legyen végre háború, DE NEM GONDOLTAM VOLNA, HOGY AZ UKRÁNOK AKKORA BARMOK, HOGY TÉNYLEG KIROBBANTJÁK A HÁBORÚT!!!!!

ulpius66 2022.10.10. 21:34:31

Az ukránok nem dicső hősök, hanem hasznos idióták az amcsik kezében.....
(mondjuk még eltelik 1-2 év mire erre maguk is rájönnek!!!!!!)

Mért jobb az ukránoknak az USA szolgájának lenni, mint Putyin szolgájának?????????

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.10.10. 21:34:42

@a nagy hohohorgász: Mert szankciók vannak. Még hányszor égeted be magad?

@ulpius66: Hazudsz.

"ulpius66
2022.01.24. 13:46:24
Jujjjjjj, de izgi ........

Én már alig várom, hogy feldarabolják ukrajnát!

A legnagyobb részt a Fehéroroszok kapnák, elvégre tőlük vett el legtöbbet Ukrajna, az oroszok megkapnák az egész Donyeck-medencét és a Fekete-tenger melléket, a románok Bukovinát és Moldáviát, a lengyelek Lemberg és környékét (az úgyis évszázadokig lengyel volt.........

Mink magyarok meg Kárpátalját.........

Nagyon várom mán a háborút! "

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.10.10. 21:36:13

@ulpius66: "a csővezetékek, NEM A TENGER/ÓCEÁN alján mennek, hanem a felszín alatt párszáz méterre!!!!"

Ezt elteszem. Mindenki emlékezzen rá mennyire hülye vagy. :-))

a nagy hohohorgász 2022.10.10. 21:37:13

Orbán egyedül azért van még hatalmon mert Izraelben is megosztottak! Van a soros vonal: ahol a zsidók sem kímélik egymást és Van a konzervatív zsidó vonal ahol a zsidó a zsidóknak nem vajja a szemét! Ennyi! A kérdés hogy melyik zsidó nyer!

ulpius66 2022.10.10. 21:37:39

Persze a II. világháború is hat évet tartott Európában......

lehet, hogy eltart eddig az a mostani cicó is!

Annyi a hasonlóság, hogy ebbe Európa belehal, és belefagy!!!!
(majd az európaiaknak az újabb Marshall-segély....)

Hajrá EU!!!!!!!!

a nagy hohohorgász 2022.10.10. 21:41:59

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: égsz mint a reistag:)))) szóval az a szankció amit csak az eu szavazott meg nem az USA. Az eu pedig magától:)))))( tehát azért nem veszem a szomszédból 50 forintért a gázt mert akkor megbuntetem saját magam 50 ezer forintra minden külső agresszió hatása nélkül????????? Hahaha, "gyere fél egyre, mert egyre hülyébb vagy " akasztjak a hóhért:)))))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.10.10. 21:44:48

@a nagy hohohorgász: Most már mindennel beégtél. Látom azt sem érted, hogy miért vannak a szankciók. Azt már felfogtad miért drágább az amcsi gáz?

ulpius66 2022.10.10. 21:46:49

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"Nagyon várom mán a háborút! "

Én eztet már a háború kitörése előtt egy hónappal megjósoltam!

Csak engem kérdezz, ha valamit szeretnél előre látni!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.10.10. 21:47:36

Nekem nem az oroszokkal van bajom, hanem leginkább putyinnal.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.10.10. 21:48:42

@ulpius66: Ne hazudozz, ez nem jóslás, ez kívánalom. Hiába, ha a roma az anyanyelved, akkor nehéz a magyar értelmezése.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.10.10. 21:50:09

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Ennyi nem elég? Ez az éjszakai műszak. gyökér már Egri csillagokat olvassa hogy tudja mi a lövész és a tüzér között a különbség. :-))

ulpius66 2022.10.10. 21:51:57

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Olyan vagy te is, mint az EU-vezetők: nem a magyarokkal van bajuk, hanem Orbánnal!!!
(mondjuk minden népnek olyan vezetője van amilyet megérdemel....)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.10.10. 21:53:20

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: jójó,csak hiányoznak a nagyokosok. Meg Putyin valaga sem lehet elég fényes még mindig.

ulpius66 2022.10.10. 21:53:34

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Az orosz-zsidó Zelenszkij meg Ukrajna elnöke!

Hajrá oroszok, hajrá zsidók!!!!!!

a nagy hohohorgász 2022.10.10. 21:53:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: te hülye diszlexiás:)))) beteg vagy basszus:))))

ulpius66 2022.10.10. 21:55:02

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"Persze, mert lop és hazudik."

... és akkor azt, hogy csal még ki is hagytad!

ulpius66 2022.10.10. 21:58:38

Hajrá Ukrajna!

Tarcsatok ki, mink veletek vagyunk!
(az mondjuk egy kicsit zavaró lenne, ha miattatok lenne III. világháború ....atomháború)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.10.10. 21:59:19

@a nagy hohohorgász: Te egy szerencsétlen buta vagy. Mert azt sem tudod mi a különbség egy optikai kábel és egy gázvezeték között.

a nagy hohohorgász 2022.10.10. 22:00:10

Összefoglaló a mai napról, az egy sikhulye aki 50 forintért a ruszkiktol vesz gázt, de az agysebesz aki megbunteti saját magát!!!!!!!!!! 50000 forintra ha a ruszkiktol akar gázt venni inkább megveszi 100ezerert usatol!!!!! Még a buntetett ár is olcsóbb:))) libsi logika:))))) 1/3>2/3 hahaha

ulpius66 2022.10.10. 22:01:17

A III. világháborúban az oroszokat támogatná Kína, India, Törökország, Irán, Venezuela, esetleg Brazília.....

ulpius66 2022.10.10. 22:03:25

Mondjuk az EU mellett meg ott lenne az USA!!!!!
(mondjuk nem teljes mellszélességgel, de azért ott lenne..... főleg, ha a háború Európában lenne...)

Etniez 2022.10.10. 22:07:12

Tisztelet nektek is a tökéletes összefoglalóért.

ulpius66 2022.10.10. 22:07:45

Sajna jön a tél......

Az ukránoknak TÉL TÁBORNOK!!!!!!

Napóleon, Hitler, és sokan mások bicskája is beletörött mán TÉL TÁBORNOKBA!

AZ UKRÁNOK AKKOR TENNÉK LEGTÖBBET AZ EMBERISÉGNEK, HA JÓL PICSÁN RÚGNÁK EZT A ZSIDÓ-OROSZ ZELENSZKIJT, ÉS FEGYVERSZÜNETET KÖTNÉNEK AZ OROSZOKKAL!!!!

ulpius66 2022.10.10. 22:10:47

@Etniez:

Na végre megjöttél!

Mi újság Londonországban?

Milyen az új király?

Boldeone2 2022.10.10. 22:13:14

Valóban elegünk van! Orbán Viktor mikor áll ki, ès ígèli el Putyint?
Ma reggel polgári cèlontok ellen szándèkos támadás volt Ukrajnában, vagyis egyèrtelmű háborús bűn!
Orbán miért nem szólal meg?????

ulpius66 2022.10.10. 22:42:04

" A képviselők juttatásai 632 euróval 9800 euróra emelkednének."

Még az a vadbarom Újhülye is ennyit fog keresni!
(a helyében én sem adnám vissza EU parlamenti mandátumomat......az a havi négy milla még évekig jól fog jönni.....)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.10.10. 22:48:22

"nem feltételezte az ukránok - és személyesen Zelenszkij - példamutató bátorságát."

Ezen már máskor is elgondolkodtam. Miért is tartja az ukránpárti világ Zelenszkijt olyan bátornak? Mit nagyot is tett ő idén az országáért? Én csak annyit látok belőle, hogy egy ismeretlen helyen lefényképezték, ahogy khaki pólóban beszél. Én nem láttam róla olyan képet, amely láthatólag a fronton vagy háborús övezetben készült, pedig szerintem a hívei megcsodálnák a bátorságát, ahogy irányt mutat a rettenthetetlen ukrán tankoknak. Komolyan mondom, nem tudok Zelenszkijről semmit, ami a bátorságát mutatná. Egy dolgot tesz bátran: leugatja a többi országot, amiért nem küldenek nekik drága és modern fegyvereket. Miből áll a példamutató bátorsága?

Etniez 2022.10.10. 22:54:54

@ulpius66: nem tudom, még nem beszéltünk.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 23:28:44

@a nagy hohohorgász: tudod, az orosz piaci áron adja a gázt. Nem, nem tizedannyiért, olyan megállapodásunk van, hogy 3 hónap haladékot kapunk. Azaz, ha a gáz ára csökken, mint most éppen, mi a 3 hónappal ezelőtti drága áron vesszük drága barátaidtól. Mellesleg az orosz nem szállít, elzárta a gázcsapot. Tehát kurvára mindegy az ár, ha nincs gáz.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 23:31:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: tehát: azt mondja a tartótiszted, hogy az Ukrajna elleni háború a nácik ellen van. Ebből szerinted az következik, hogy Putyin nem nácik ellen harcol Ukrajnában. Szeded te a gyógyszereidet?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.10.11. 05:52:59

@ulpius66:

"ulpius66
2022.01.24. 13:46:24
Jujjjjjj, de izgi ........

Én már alig várom, hogy feldarabolják ukrajnát!

A legnagyobb részt a Fehéroroszok kapnák, elvégre tőlük vett el legtöbbet Ukrajna, az oroszok megkapnák az egész Donyeck-medencét és a Fekete-tenger melléket, a románok Bukovinát és Moldáviát, a lengyelek Lemberg és környékét (az úgyis évszázadokig lengyel volt.........

Mink magyarok meg Kárpátalját.........

Nagyon várom mán a háborút! "

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.10.11. 06:02:53

@ulpius66: Már megint háborúról álmodozol. Ezeknek az államoknak együtt nincs annyi atomfegyverük, mint az USA egy rakétasilójában.

Serény Vélemény 2022.10.11. 09:09:33

A vágyvezérelt "nyugati" gondolkodásmód tipikus esete ez a blogposzt is.

A témában csak néhány ember tud normális elemzéseket közzétenni, az egyik például Prof. Dr. Resperger István ezredes, a másik dr Robert C. Castel mindenki más csak gyakorlati hülyeségeket beszél.

(Mondjuk Castel már azt is megmondta egy hete, hogy a szaudiak be fognak tartani az USA-nak, és lőn, az opec+ lecsökkentette az olajtermelést, és az olaj ára fel is ment. Resperger meg néha elmondja, hogy haditechnikai felszerelést - főleg tüzérséget és rakétatüzérséget illetően - melyik fronton hányszoros az orosz túlerő.)

SZERINTEM:
Ha az oroszok tényleg veszítenének, akkor néhány száz katonai felső vezetőt kicsapnának a tajgába és a helyükre a zenészektől vennének vissza a hadseregbe néhány száz tisztet. Mármint a Wagner gruppétól.
Az meg mennyire jó is lenne egész európának, hogy az orosz haderő ismételten felzárkózna szoftverben is az élvonalhoz, és olyan parancsnoki rendszert alakítanának ki, ami a Wagner reputációját egyébként elég magasra emelte? (A klasszikus fejnehéz, mindent a tábornokok döntenek el típusú merev, szovjetektől örökölt modell helyett egy agilis, alsóbb szintú pk-ok dönthetnek és nagyon rugalmasan.)
Az orosz haderő ilyen jellegű gatyába rázása néhány év alatt meglenne.

Úgyhogy akik most az ukiknak drukkolnak, azok szeretnének olyan országban élni, ahol a gdp nem 2 százalékát, hanem 3-5 százalékát költik védelmi kiadásokra, és rendszeresek a mindenkire is kiterjedő védelmi gyakorlatok.

Másrészt az világos, hogy a kb 130-150 ezer ruszki katona nem tud mit kezdeni a 2-300, esetleg 400 ezres ukrán haderővel. Az viszont megint egy intő jel, hogy hiába van az ukiknak ennyi embere, gyakorlatilag alig tudnak érdemi eredményeket elérni, amit meg igen, azt a) olyan szinten a nato tervezi, hogy még a saját tábornokaik sem tudnak róla, b) olyan szintű véráldozatokat követel, amit sokáig nem lehet bírni.

Szóval amíg európai politikusok és polgárok a saját - és saját honfitársaik - nagyon konkrét érdekei ellen dolgoznak, addig _semmi_ jó nem várható.

chrisred 2022.10.11. 09:28:57

@Serény Vélemény: "Az meg mennyire jó is lenne egész európának, hogy az orosz haderő ismételten felzárkózna szoftverben is az élvonalhoz, és olyan parancsnoki rendszert alakítanának ki, ami a Wagner reputációját egyébként elég magasra emelte? (A klasszikus fejnehéz, mindent a tábornokok döntenek el típusú merev, szovjetektől örökölt modell helyett egy agilis, alsóbb szintú pk-ok dönthetnek és nagyon rugalmasan.)
Az orosz haderő ilyen jellegű gatyába rázása néhány év alatt meglenne."

Szerintem Európa számára előnyös lenne, ha az oroszok Ukrajna mintájára a politikai irányítású XX. századi tömeghadseregük helyett területi alapú, modern logisztikával ellátott honvédelmet fejlesztenének ki.

MEDVE1978 2022.10.11. 09:44:30

Nézzük szépen sorjában.
1. Alapvetően egy legitim történelmi képről van szó, még akkor is, ha ez sok helyen téved. Bizony volt olyan időszak, amikor az oroszok egy ligában fociztak a nyugattal, főként mindig az atombombák és a haderő miatt, leginkább 1945. és 1991 között. Nyilvánvalóan ebben az időszakban rengeteg proxy konfliktus volt, amelyből sokat meg is nyert a kommunista tábor.
2. Ez egy jó meglátás, nyilvánvalóan a globalizáció hozta magával az informatikai forradalmat és az átlagos "tájékozottság" növekedését. Ugyanennek az éremnek a másik oldala, hogy az afrikai nincstelenek előtt immár a berlini és párizsi luxus lebeg és ezért milliószámra próbálnak elvándorolni. A harmadik oldala természetesen Kína, ami páratlanul sikeresen mossa át a népesség agyát a hatalmas propaganda- és cenzúragépezet segítségével.
2/b. Itt ki kell térni arra, hogy az orosz berendezkedés nem a gonosz Putyin vagy a gonosz Medvegyev stb. miatt ilyen. Egyszerűen ez a tradicionális orosz berendezkedés: régen a cár nyomott el, utána a párttitkár, most meg az oligarcha és a vele egybeforrott kormány. Oroszországban hagyományosan nagy mértékű a jövedelmi olló, ezen az államszocialista időszak tudott valamennyire változtatni, de utána megint visszaállt a korábbi szintre.
3. Itt kezdődik az amiben nem értek egyet.
"ha már kardot rántottak, akkor túl korán tették." Az oroszok teli kasszával, egy nyersanyagár csúcson rántottak kardot. Láttam erről egy elemzést, hogy 2014-ben is tele volt a kassza az orosz-ukrán konfliktus első felvonásánál. Gazdasági szempontból tehát spejzoltak és utána támadtak, ez nem tekinthető hibának.
4. "Vologya nem feltételezte az ukránok - és személyesen Zelenszkij - példamutató bátorságát." Ez nem bátorságról szól. Nagyon bátrak voltak a négyelemis ISIS szakállasok is, mégis a pofájukba kapták a vákumbombát és azóta már csak csontok vannak helyettük.

"A nagy stratégia annyi volt, hogy az elit csapatok elfoglalják a hosztomeli repteret, majd a légi úton beérkező csapatok elindulnak Kijev elfoglalására. Közben Zelenszkijt megölik/elfogják/menekülésre késztetik."

Önmagában ez a terv még feltételezte, a megfelelő előkészítést:
1. Felderítés. Ez a reptér és Kijev védelmének megfelelő felderítése lett volna. Ezt követően elegendő erőt kellett volna alkalmazni.
2. A NATO szerepe. A NATO odaadta a teljes felderítési infrastruktúra adatait az ukránoknak. (A háború előtt a Biden kormányzat az összes csapatmozgást megosztotta velük). Az oroszok valószínűleg erre nem számítottak.

Így, hogy sem az előkészítési, sem a tényleges követelmények nem teljesültek, természetes, hogy a terv kudarcot vallott. Az orosz hadigépezet hibáját az tetézi, hogy nagyon lassan váltott erről a tervről a következőre, onnan pedig az arról következőre. A kulcs talán mégis Zelenszkij és az ukrán vezetés likvidálásának elmulasztása volt. Külső erővel segített puccsok létezhetnek, de csak akkor, ha káosz van és az előző vezetésnek nincs megfelelő támogatottsága. Így ez esélytelen volt.

A szerző nem pazarolt időt a további háborúra, pedig az is sok mindent elmond. Az egész olyasmi mintha az oroszok mindig elsaccolták volna a szükséges erők mennyiségét. Anno a második világháborúban a Blitzkrieg pontosan arról szólt, hogy az erők koncentrációjával a kiválasztott frontszakaszokon masszív túlerőt kell kialakítani, aztán gyorsan bekeríteni az ellenséget, kulcsfontosságú célpontokat elfoglalni. Az új típusú hadseregek és a XXI. század hadviselése már főként erről szól. Az oroszok mintha elaludták volna ezt.

Éppen a fentiek miatt teljesen irreális, amikor valaki azzal riogat, hogy az oroszok majd megtámadják a balti államokat, Lengyelországot vagy Finnországot, mert nem állnak meg Ukrajnával. A jelenlegi orosz hadviselést látva ez röhejes.

"A háborút tehát elvesztették a ruszkik, a kérdés a jövő. Nagyeszű Vologya és bandája gyakorlatilag sírba lökte Oroszországot." A politika és a világpolitika is részben a kockázatvállalásról szól. Jelenleg nagyon úgy tűnik, hogy Putyin vállalt egy kockázatot és veszít. Mindenesetre a leírtak nem tükrözik a helyzetet tökéletesen. Putyin pontosan azért vágott bele a háborúba, mert az orosz modell nem működőtt (lásd a cikk 2-es pontja). Mivel a modell nem működött megfelelő mértékben, nyilvánvalóan két output van: az első a belső átrendeződés, forradalom. Ezt nyilván nem akarta. A második az egyéb motiváció, nemzeti mítosz, birodalmi mítosz. Putyin ezt építette, a világhatalomról, amit szemében a világ legjobbjai, az oroszok vezetnek. Sokan elhiszik ezt a képet, nyilvánvalóan jó dolog hinni abban, hogy te egy világhatalom polgára vagy, ha megtámadnak, ellentmondanak, akkor el lehet pusztítani az ellenségeket. Folyt köv.

MEDVE1978 2022.10.11. 09:56:06

@MEDVE1978: Folytatás.
Putyin pontosan a világhatalom kép, a minden oroszok megmentője, minden szlávok védelmezője kép miatt támadta meg Ukrajnát. (A fő ok ez volt, de számos más kisebb ok is volt, mint a gázkitermelés megakadályozása és a Moszkvához közeli nem szövetséges állam tolerálása stb.).

"Kevés az esély, de lehet, hogy a Vologya utáni világban Oroszország demokratikus útra tér, betölti azt a szerepet, amely a világ egymással együttműködő népei között számára kijelölt. " Ez konkrétan olyan, mint egy amerikai általános iskolás dolgozata, amiben világbékét akar és elmorzsol egy könnyet - aztán visszamegy a külvárosi 6 szobás házukba. Ez gyakorlatilag esélytelen. Oroszországban nincs demokratikus tradíció, illetve a háborús vereséget szenvedő és megalázott országokban viszonylag ritka vagy rövid életű a konszolidáció. Csak meg kell nézni, hogy mi történt idióta Károlyi Mihállyal és miért lett Horthy Miklós Magyarország kormányzója. Mert restaurációt ígért. A bajszos is ezért került hatalomra és a végtelenségig lehetne sorolni. A hülye amerikaiak demokratizációs kudarcaival pedig tele van a padlás (Vietnám, Nicaragua, Irak, Afganisztán, Líbia, arab tavasz stb.).

A legvalószínűbb, hogy egy újabb keményvonalas kerül hatalomra, aki színleg demokratizálást ígér(het), esetleg Putyint megöleti / bűnbakká teheti, de nem több. Középtávon az oroszok a revansra és a világhatalmi szerepre fognak szavazni.

"a ez a formula jön be, csak az azért lehet, hogy a szintén furcsa álmokat látó Kína - ha az nem képes tanulni az orosz példából - ellensúlya legyen. "
Ez még nevetségesebb, konkrétan szintén egy buta amcsi álmához tudnám hasonlítani. Persze, majd megteszik a nyugatnak a szívességet és kinyírják egymást. Röhejes.

"Szét lehet kapni Oroszországot úgy, hogy a részek atom nélküli területek legyenek, és fejlődnek, ahogy tudnak, de a világra már nem jelentenek veszélyt."
Namármost az eddigiek közül ez a legviccesebb. Szerintem egyébként a háború után Putyin harakirit követ el, aztán az emberek az utcán amerikai és ukrán zászlókat lengetve a demokratikus változásra szavaznak, végül pedig mosolyogva integetnek a majdnem 6000 orosz nukleáris rakétát elszállító amerikai kamionoknak. Happy end.

Serény Vélemény 2022.10.11. 10:13:11

@MEDVE1978: "végül pedig mosolyogva integetnek a majdnem 6000 orosz nukleáris rakétát elszállító amerikai kamionoknak. Happy end."

És aztán önként átadják minden nyersanyaguk lelőhelyét a nyugatnak, és örülnek hogy idióta ideológiák által vezéreltetve csicskák és bérrabszolgák lehetnek a saját hazájukban.

(Mint ahogy sok magyar is örül ennek az életpályamodellnek.)
(Csak mondjuk a különbségek egyike, hogy Mo soha nem volt világbirodalom, soha nem volt nyersanyagokban gazdag (na jó, Mátyás király óta), és soha nem nyert meg világháborút )

birkamenet 2022.10.11. 11:12:52

@Serény Vélemény:

Te semmirekellő KREML PROPAGANDISTA, a ruszkik kitakaritása Ukrajnából az egész civilizált világ érdeke.

Csak a magadfajta értelmi fogyatékosfidernyâk birkák azok, akiket a putyin bérenc orbán be tud hülyiteni arra, hogy önsorsrontöan lelkendezzenek ők is a vén szaros putyinért, hátha eljőn értük is tankokkal meg atombombákkal.

birkamenet 2022.10.11. 11:16:38

@ulpius66:

427 forint 1 euró! orbán robbantja a rezsiszámládat te êrtelmi fogyatékos, nem kell ide még putyin sem!

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.11. 11:27:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: logikailag nem, de Putyin igazolja azzal, hogy válogatás nélkül öli a civileket. Azaz, nácitlanít. Ahogy ő nevezi.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.11. 11:31:46

@Serény Vélemény: tök mindegy , mi volt Oroszország. Most nem Világbirodalom. Csak a romja. Bizony, az utóbbi évek fejlődése a nyugatnak volt köszönhető. Az orosz arra sem volt képes, mint a kínai, hogy ellopja a technológiát. Pedig lopni tudnak.
Most ott áll, hogy vagy a nyugat, vagy Kína csatolja érdekszférái közé.

birkamenet 2022.10.11. 11:50:44

@Serény Vélemény:

Mit szólnál hozzá bulgár birka, ha a román elkezdené nácitlanitani a magyart. Meg a szlovák, meg a szerb, meg mindenki. Még csak nem is lenne nehéz dolguk, mert a magyarok felvették egy külföldi állam állampolgárságát és azok még pénzelik is őket.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.11. 11:51:22

@MEDVE1978: az viszont benne van a pakliban, hogy az orosz csatlósállamok leválnak a nagy közös álomról. Mondjuk azért, mert Putyin átrendezte a piacot, a gazdaság bezuhan vagy 10 évre és nem lesz hátországa a katonai erőnek. Nem lesz mit fitogtatni. Mondjuk Belorusszia esélyes, hogy elzavarja a putyini bábkormányt, egy sikertelen háború megváltoztatja a viszonyokat Csecsenföldön, nem beszélve arról, hogy pont a munkaképes lakosság tizedelődik meg.
A gáz és olaj átdiszponálás Kína felé nem pár napot vesz igénybe, ráadásul költséges.
Az európai piac részben elveszett, örökre.
Szóval, Putyin megölte a birodalmi álmokat Oroszországban.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.11. 11:53:09

@birkamenet: de mi lesz, ha a bolgár nácitlanít?

birkamenet 2022.10.11. 11:54:19

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A ruszkik még 2 napig bombáznak, aztán kifújt a munició. Zelenszkij megkezdheti Moszkváig űzni a háborús bűnösöket. Pláne, hogy a vén szaros botox putyin nyiltan elismerte, hogy ö irtja a civileket.

birkamenet 2022.10.11. 11:57:57

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Bulgàr birka csak dezinformál, hogy Bulgáriában van. Ehelyett Moszkvában van és putyint meg lavrovot oboázza amig orbán vagy szargyártó meg nem érkeznek. Mégiscsak ők ott a fő kedvencek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.11. 12:02:00

@Bogomil:

Az ukránok zöme nem tudott ukránul. Még ma se tud kb. a 40 %-uk.

Hruscsov ukrán volt.

Boldeone2 2022.10.11. 12:27:30

@MEDVE1978: Többè- kevèsbè egyetèrtek , de : a nyugatnak most egy fontos küldetèse van - azon túl hogy jelezze a világnak, hogy ezután sem fogják hagyni , hogy lator államok erőszakkal megváltoztassák más államok határait , megsèrtsèk a nemzetközi rendet- üzenet az orosz nèpnek is , azoknak akik totálisan hamis tèveszmèkben èlnek:
" A nyugat rossz , gonosz ès erkölcstelen, a liberalizmus a szabad ès autonóm társadalom eltiprandó. Oroszország nagy erős, erkölcsös ès felette áll más államoknak , nèpeknek, mindent megtehet
Kell egy teljhatalmú vezető, aki erőszakkal èrvènyesíti az orosz társadalom vèlt vagy valós èrdekeit, bárkit ki lehet nyírni, mert a cèl szentesíti az eszközt" Ezek az általános ruszki tèveszmèk

Na, ennek a jórèszt 50 èven felüli irracionális, totál agymosott , háborúpárti, putyinpárti generációnak kell a lecke, a tükröt odatartani , hogy egèsz èletükben hazugsággal , agymosó , sovèn birodalmi propagandával neveltèk őket fèlre
A fiatal generació már önmagától is belátja, hogy ez egy ugyanolyan nárcisztikus pszichopata őrült, mint Rettegett Iván ès Stalin volt...

Boldeone2 2022.10.11. 12:29:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A rezsi ugyan nem euróban van, de szinte mindent devizáèrt vesz az ország
Valutaválságból könnyen jöhet teljes összeomlás

Serény Vélemény 2022.10.11. 12:35:09

@birkamenet: "Te semmirekellő KREML PROPAGANDISTA, a ruszkik kitakaritása Ukrajnából az egész civilizált világ érdeke."

Akkor menjél oda ruszkikat takarítani, ha ennyire lelkes vagy!

A "civilizált világ" érdeke az lenne, hogy tárgyalásokra kényszerítsék mind a két diktátort, hogy fejezzék be de azonnal a háborúsdit.

MEDVE1978 2022.10.11. 12:39:16

@Igazamvanvagyigazamvan?: Igen, ez egyértelműen lehetséges. A baj, a hurráoptimizmus, amivel ezt sokan fogadják. Belorusszia esetében még előfordulhat, hogy egy demokratikus folyamat jön, de Csecsenföldön, Kazahasztánban, Türkmenisztánban stb. ennek nulla az esélye. Kérdéses a távol-keleti hatás, annak tudatában, hogy a kínaiak már mióta szeretnék azt a területet. Érdekes egy olyan hipotetikus kérdés mondjuk, hogy mennyivel valószínűbb az, hogy mondjuk egy csecsen hadúr ellen használjon egy meggyengült Moszkva atomfegyvert vagy egyéb tömegpusztító fegyvereket vagy hogy Ukrajna ellen használ.

Valamelyik ilyen vitában említettem Heraclius császárt. A nyugatnak vigyázni kell, hogy ne jusson a sorsára, tehát az egész háború ne vigyen el többet a vámon, mint amennyit hoz a réven.

Jelenleg nagyon úgy tűnik, hogy már most is az a veszély, hogy több megy el, mint amennyi haszna lesz az egésznek. Heraclius császár öt évszázad küzdelmei után legyőzte a Perzsa (akkor Sassanida) birodalmat, amivel gyakorlatilag nem bírtak a rómaiak már az I. századtól kezdve. A Sassanida birodalom bár formailag megmaradt pár évre, drasztikusan meggyengült, polgárháborúba, válságba került. A helyzetet kihasználták az arabok az új vallásukkal és a Kalifátussal, rekord gyorsasággal foglalták el Perzsiát. Leginkább harcolniuk sem kellett, annyira szét volt esve a perzsa kultúra és társadalom. Ezt követően a megerősödött Kalifátus legyőzte a bizánci birodalmat, elfoglalta Észak-Afrikát és egészen Franciaországig vonult. Heraclius azt mondta mielőtt kinyírták, hogy túl sokáig élt, mert megélte az örömöt a legnagyobb ellenség elpusztításával, de utána legnagyobb bánatot is, mert olyan jött helyette, ami jóval hatalmasabb volt.

De hasonló példa a bolsevik Oroszország, ami az első világháborús vereség hatására vált lehetővé és aztán az azt megteremtető Németország és nyugat rémévé vagy a náci Németország, ami szintén a világháborús megaláztatás terméke.

Szóval, ha valaki azon majrézik, hogy egy orosz-ukrán háború veszélye a nyugatra mondjuk 1, akkor egy orosz szétesésé mondjuk 3.

Bogomil 2022.10.11. 12:40:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Te nyilván Hruscsovnál magánál is jobban tudod, mi volt a nemzetisége...

MEDVE1978 2022.10.11. 12:45:53

@Boldeone2:

nyugatnak most egy fontos küldetèse van - azon túl hogy jelezze a világnak, hogy ezután sem fogják hagyni , hogy lator államok erőszakkal megváltoztassák más államok határait , megsèrtsèk a nemzetközi rendet-"

Olyan nincs, hogy nemzetközi rend, bár valóban a Népszövetség / ENSZ a korábbiaknál jóval hatékonyabban akadályozott meg ilyeneket. De ez nesze semmi fogd meg jól, mert az erősebb így is párosodik (lásd Oroszország 2008, USA, NATO koalíciók vagy Szaúd-Arábia inváziója Jemenben) csak ezt általában "lázadók" támogatásával, proxykon keresztül teszi meg. Mondjuk az USA-t a büntetőhadjárataiban még ez sem érdekli sokszor.

"üzenet az orosz nèpnek is , azoknak akik totálisan hamis tèveszmèkben èlnek:""
Az biztosan segít nekik, hogy azt mondja valaki neki, hogy ti nem vagytok nagyhatalom és gonosz dolgot műveltetek. Jól fog hatni.
Hiába tartasz tükröt, ez nem fog hatni. És az oroszoknak még mindig ott van a kezében 6000 atombomba.

zati 2022.10.11. 12:46:09

Csak azt nem értem, hogy ezt a zagyvaságot a cím vagy a tartalom alapján látta jónak a zindeksz címlapra tenni..?
Az án véleményem az, hogy az egyik Vologya nem jobb a másiknál.
Persze, rossz és elfogadhatatlan megtámadni egy másik országot. Elfogadhatatlanok a civilek elleni atrocitások.
De provokálni a szomszéd anyanyelvét beszélő polgárokat, játszani a G.I. Joe-t, és amikor kitör a háború, a civileket felfegyverezni és ezzel céltáblává tenni - nekem az sem fér bele.
A dicső ukránok szítják a háború tüzét, nem tárgyalnak, ehelyett felszólítanak kívülálló országokat ezzel eszkalálva a bajt, ordítva követelni - nem, nem kérni - nos, ez sem jó.
Az álszent amerikaiak követelik az embargókat, és "önfeláldozó" módon "felajánlják", hogy ők ellátnak minket gázzal-olajjal-gabonával. Igaz, a "megnövekedett kereslst" miatt, "természetesen" jóval drágábban, mint előtte - akkor hadd kérdezzem meg, tulajdonképpen ki akar háborút, kinek a legnagyobb üzlet ez a világon.
Nézzük meg a Schindler Liustája egyik kulcsjelenetét.
Mi teszi gazdaggá?
"- A háború"...

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.11. 12:57:39

@MEDVE1978: az egész háború azzal kezdődött, hogy Oroszországban belső problémák voltak.

belekotty 2022.10.11. 13:17:28

@zati: "A dicső ukránok szítják a háború tüzét," Egyszerűen vége lehetne vetni, az oroszok kivonulnak Ukrajnából. Miért nem teszik?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.11. 13:22:06

@MEDVE1978: "
Szóval, ha valaki azon majrézik, hogy egy orosz-ukrán háború veszélye a nyugatra mondjuk 1, akkor egy orosz szétesésé mondjuk 3"

Mindenre van példa és ellenpélda. Mondjuk a német birodalom eléggé szétesett.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.11. 13:23:23

@zati: mivel a tátgyalás abból állt, hogy adják át az országot Putyinnak, nem is értem, miért nem tárgyalnak.

belekotty 2022.10.11. 13:57:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Igen, a rezsi euróban van, mert euróban/dollárban vesszük.

MEDVE1978 2022.10.11. 14:21:07

@Igazamvanvagyigazamvan?:
A Német Császárság szétesése után röviddel jött a náci német fordulat.
Gondolom a Harmadik Birodalomra gondoltál, ami egy egyedi nemzetközi pillanat volt, viszonylag ritka. A tendencia inkább az ellenkezője, a radikalizálódás.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.11. 18:05:41

@MEDVE1978: ebben persze igazad van, csak kérdés, az orosz mennyire gyengül meg.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.11. 18:07:28

@zati: Kínának például? Vagy az arab országoknak?

a nagy hohohorgász 2022.10.11. 20:08:43

@Igazamvanvagyigazamvan?: mi az aktuális balliberális mantra? Az hogy az oroszok saját magukat robbantjak vagy az hogy nem elég jó az orosz hadsereg hogy legyozze Ukrajnát????? Na melyik:))))?

a nagy hohohorgász 2022.10.11. 20:49:33

@Igazamvanvagyigazamvan?: mivel az eus tárgyalás arról szól hogy merjünk kicsik lenni... nem is értem hogy Orbán miért nem hajbokol... a kurva deviáns anyádat:)))))) a sírban vagy fél lábbal, mert gerinc nélkül rohad a tested de te nem tanulsz semmiből.... lekopom még én a te sirodat nyugi;)

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.12. 00:47:51

@a nagy hohohorgász: az aktuális mantra az, hogy Putyin a világon a legjelentősebb politikus, hogy jogában áll atombombát bevetni a nyugat ellen- természetesen úgy intézi, hogy Magyarországra ne fújja a szél-, és hogy a kukacnak le kell őt pippantani minden nap.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.12. 00:51:26

@a nagy hohohorgász: hogy kopsz le egy sírt? Kukac, ahhoz tényleg kell gerinc, hogy ilyen szarcsimbókkal a szádszélén itt hőbörögj. Mellesleg a deviáns fogalmát megnézhetnéd az idegen szavak szótárában, mielőtt használod. Érted, debil?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.12. 00:53:27

@a nagy hohohorgász: "a sírban vagy fél lábbal, mert gerinc nélkül rohad a tested"
Ennek így annyi értelme van, mint neked. Semmi.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.12. 00:56:54

@a nagy hohohorgász: amúgy mitől lettél ennyire frusztrált? Hogy a kedvenc segged nem bírja megnyerni a háborút? Hogy 25,000 orosz katona adta meg magát egy tömegben?
Hogy valaki felrobbantotta a Putyin péniszpótlékát?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.12. 01:05:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: na, nem megy? Scilly-Hollandia? Jó hosszú háború volt, 1651-1984. Nem volt civil áldozat. Szent Római Birodalom-Hét holland Köztársaság?

Papa Wutz 2022.10.12. 12:43:07

@Igazamvanvagyigazamvan?: Az igaz, hogy Holy Roman Empire az angol neve, a német (ami relevánsabb) Heiliges Römisches Reich, de magyar neve Német-római Birodalom.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.12. 18:08:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: egy spanyol falu, Lijar hadat üzent Franciaországnak. Csaknem száz évig tartott a háború. Egy lövés sem dördült. Igaz, a franciák nem is tudtak róla. Hány példa kell még, prion evett birka?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.13. 09:50:42

@Bogomil:

A nemzetiség nyilvános adat volt a SZU-ban.

Szovjet gimnáziumba jártam, még az osztálynaplóban is benne volt a diákok nemzetosége: orosz, ukrán, litván, üzbég, zsidó, komi, moldáv, stb.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.13. 11:30:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: olyan nincs. Mellesleg ellenőrizhető.
Amùgy, ha a hazugságokat tagadod, akkor önmagad tagadod.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.13. 11:42:57

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Mi ellenőrizhető? Akkor ellenőprizd: a háborúk elengedhetetlen mellékes következménye a civil áldozat.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.13. 13:19:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hoztam példákat az ellenkezőjére. Mind ellenőrizhető. Te tényleg valóságtagadó vagy?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.13. 13:22:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: egyébként sem a civil áldozatokról van szó, hanem arról, amikor direktben civileket ölnek. Tudod, van különbség a baleset és a szándékos emberölés között. Itt tömegmészárlás folyik. Egy "testvérnépé", ahogy szeretett Putyinod mondta.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.13. 18:35:38

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: www.linkedin.com › pulse
The Netherlands declared war on the Isle of Scilly, March ... - LinkedIn
3 May 2018 — The Netherlands declared war on the Isle of Scilly, March 1651.The bloodless conflict lasted 335 years,

A vértelen háború 335 évig tartott. Azt értem, hogy történelemből megbuktál, de hogy ragaszkodj is ahhoz, hogy hülyevagy...
süti beállítások módosítása