HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) bkk (4) BKK (1) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) franciaország (1) Franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) karácsony (4) Karácsony (1) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) kína (4) Kína (2) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van McCain szavainak félrefordításából

2014.12.05. 09:51 Elegem Van

Napok óta megy a vérmérséklet és politikai szimpátia szerinti óbégatás McCain szenátor kijelentésén, amely szerint Orbán Viktort egy neofasiszta diktátornak nevezte. Egyesek saját véleményük megerősítését látják a szenátor szavaiban, mások elemezgetik, hogy Orbán mennyiben neofasiszta, mennyiben nem, diktátor-e vagy sem, a harmadik tábor Orbánt védi és visszautasítja a vádat. Arra viszont senki sem figyel, mit mondott valójában McCain úr. Segítsünk hát.

Néhány éve egy ismerős házaspár felújította lakását, melyhez szép, ám drága kerámia járólapokból valami mintát is szerettek volna kirakatni. Részletesen lerajzolták, megbeszélték az építési vállalkozóval a teendőket. Egyik este hazafelé férj uram bekukkantott megnézni a munkát. A vérnyomása egyből az egekig emelkedett amint meglátta, hogy a drága cuccot összevissza ragasztgatták le, a megálmodott minta sehol. Kedvesen beszédbe elegyedett a melósokkal, és kérte őket, hogy fejezzék be az addigi munkát, mert nem jó, és kezdjék elölről. A melósok bólogattak és folytattak mindent tovább. Ezt látva továbbra is udvariasan elmagyarázta nekik, hogy mi az elképzelés, és mit kellene másképp csinálni. A munkások dünnyögtek valamit, de mintha nem is hallották volna a cimbora lamentálását, csak úgy csináltak mindent mintha nem történt volna semmi. Ekkor végső elkeseredésében felhívta a vállalkozót és kérte jöjjön és nézze meg, mit művelnek az emberei. A vállalkozó nem sokára ott termett, felfogta a hibás teljesítést, és ordenáré stílusban leüvöltötte a munkások fejét, akik - láss csodát - megértették mi a probléma, és villámgyorsan javították. A tanulság tehát az, hogy mindenkihez abban a stílusban kell szólni, amelyet megért.

Nincs ez másképp a politikusoknál sem. A magyar politikatörténet nagy pillanata volt, amikor Gyurcsány Ferenc próbálta értelmezni a népszavazás eredményét, ám Horn Gábor a híres mondattal mindenkinek lefordította a valóságot: "Nem azt mondták Feri, hanem azt, hogy menj a p..csába!" Szükség van tehát a politikusoknak is tolmácsra, hogy megértsék a szavak valódi értelmét.


Kérjük fel Horn Gábort tolmácsnak!

McCain úr szavainak tehát nem az az értelme, hogy Viktor neofasiszta-e, meg diktátor-e mert nyilvánvalóan egyik sem. McCain úr csak azt akarta mondani, hogy: Viktor menj a p..csába! McCain úr azért volt kénytelen ilyen erősen fogalmazni, mert Viktor egyszerűen nem értette meg a szelídebb stílusban megfogalmazott intelmeket. Csak míg egy hétköznapi ember a nép egyszerű hangján fejezi ki nem tetszését, addig a világpolitika egyik befolyásos alakítójának másképp kell fogalmaznia. Viszont aki ebben az udvariasan fogalmazó közegben megkapja a neofasiszta jelzőt, annak már értenie kellene a szóból. Miért is kényszerült McCain úr a sarkos mondatra?

Obama elnök még egy szeptemberi beszédében nevezte Magyarországot valamiféle lator államnak. Értett belőle Viktor? Nem. Továbbra is lökte a szankciókkal lábon lőjük magunkat muszkavezető dumát. A vérfideszesek meg elkezdték alpári stílben támadni Obama elnököt és az USÁ-t. Második körben jött a kitiltás, amely szigorúbb lépés volt, de ki sem derült volna, ha a Fidesz észkombájnjai ki nem pofázzák. Erre beindult a kormánypárti hörgés, a Habony-művek csúcsra járt. Közben a dunakeszi futsal csapat ideiglenesen Bem téren állomásozó kleptokratája az USÁ-ban járt, ahol a lehető legalacsonyabb szinten "fogadták", valójában felolvasták neki azokat az elvárásokat, amelyeket egy NATO-szövetségesnek be kell tartania. A válasz az azeri despota magyarországi fogadása, valamint a Déli Áramlat megépítését lehetővé tevő törvény elfogadása volt. Közben pedig Putyin úr - eltanulva Piszkos Fred receptjét, aki addig dicsérgette Fülig Jimmyt, amíg mindenki megutálta - elkezdte Magyarországot és annak korszakosan hülye vezetőjét ajnározni. Na, ez volt az utolsó csepp a pohárban az amcsiknak, McCain úr erre kezdett neofasisztázni meg diktátorozni. A McCain úr által használt kifejezések nagyjából be is fagyasztják Viktor lehetőségeit, mert ezek után már az utolsó mentsvár bajorok sem mernek szóba állni vele, komoly európai politikus pedig már eddig is kerülte. Lehet, hogy Merkel sem jön Magyarországra, sms-ben rúgja ki Viktort, trófeáját pedig beteszi Papandreu és Berlusconi mellé.

De bizonyára a keleti nyitással keblünkre ölelt államok majd segítenek. Hát, hacsak úgy nem. Mert például az azeri ipse látogatását elég érdekesen tálalta az ottani sajtó. Mintha csak Szulejmán hadjáratainak udvari leírását olvastuk volna. Az azeri nép számára az derült ki, hogy Nagy Elnökük - Allah áldja - leereszkedett egy Orbán nevű gyaur kutyához megengedvén neki, hogy megcsókolja cipőjét. Ez a mocskos gyaur pedig, midőn a Nagy Elnök cipője alá dugta fejét alázata jeléül, azt merte kérni, hogy az azeriek a világpiaci árnál olcsóban szállítsanak gázt Európába. De a Nagy Elnök - akinek Allah bölcsességet adott - kidobta ezt a gyaur kutyát. Ciki, de az újdonsült keleti barátok is megvetik Viktort. A remek haver Putyin úr pedig úgy dobta a Déli Áramlat projectet, hogy Viktor nevű cimbijét bent hagyta az utolsó orosz csatlós megtisztelő szerepében.

A Viktor által abszolutista módon irányított Magyarország - folytatva a XX. századi szép hagyományokat a XXI. században is - egy fontos geopolitikai háborúban vereséget szenvedett. A vereségért pedig Viktornak kell viselnie a felelősséget, mert a keleti nyitás és ezzel a szövetségeseink elárulása az ő döntése volt.

Nem maradt más út Viktornak, mint a költségvetési törvénynek látszó számsorok elfogadása után benyújtani a lemondását. Mert ha már McCain úr szavaiból sem ért, akkor annyira elege lesz belőle mindenkinek, hogy jobb bele sem gondolni.


komment · 3 trackback

Címkék: politika orbán fidesz jobboldal európa baloldal párt elnök fölösleges USA EU Oroszország

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr726958683

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Obama két kislánya túltolta a ribancjelmezt a hivatalos protokoll-eseményen 2014.12.05. 15:35:08

Kilógott a csunyája a két kiskorúnak a szoknyácska alól a Fehér Házban tartott Hálaadás-napi ünnepségen. Bocsánatot kérnie mégis a ribancfelvonulást csípős stílusban véleményező republikánus szóvivőnek kellett. Pedig nem is ő, hanem a két csitri pózolt...

Trackback: Ha én cica volnék, száz kormányt váltanék! 2014.12.05. 15:32:02

Ovis mondókákból plagizált se füle, se farka rigmusokkal próbál tömegeket felrázni a baloldal. Elénekled kétszer a Ha én cica volnékot, háromszor a Miért hagytukot, oszt a kormány le van váltva. Alapfokon, óvodás stílusban: Ha én cica volnék, száz vá...

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.12.05. 14:39:03

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vanunu 2014.12.05. 17:37:12

Ennek a húgyagyú McCainnek semmi erkölcsi (meg egyéb) alapja nincs más országok törvényesen megválasztott vezetőiről így beszélni. Előbb számoljon el vietnami múltjáról. Valószínűleg qrva demokratikusan bombáztak napalmmal Amerikától több ezer km-re ártatlan embereket. Most pedig azt hiszi magáról, hogy ő szopta hegyesre a piramist. Minden nagyhatalom előbb-utóbb így viselkedik. És ez a tahó majdnem elnök lett. De a többi sem különb (Kerry, Obama). Azt sem tudják hol van Magyarország.

BitPork 2014.12.05. 17:38:29

@aleb19: a demokratikus ott bukott hogy illegitimnek deklarálták azt a választási rendszert ami alapján megnyerték a választást...na ez a megmagyarázhatatlan.

Punxsutawney Mormota 2014.12.05. 17:40:03

@Vanunu: Jártál már Szlovákiábana, ecsém? :)
Láttál-e már fűben nyuszit? És falon pókot? Ültél már török börtönben?

Ja, majd elfelejtettem, és mi Vietnám fővárosa?

Alick 2014.12.05. 17:42:56

@BitPork: "A példa jó, hiszen ma itthon másból pénz nincs , csak amit az EU ad."

Egész jól elvontunk 2004 előtt is az EU pénzek nélkül... az igaz, hogy nem épült annyi gyorsforgalmi út, de végülis az infrastruktúra fejlesztése a brit birodalomban is leginkább a gyarmatosító érdeke volt, kevésbé az őslakosoké...

Alick 2014.12.05. 17:45:14

@BitPork: ha az amerikai (elektoros) választási rendszert vettük volna át, a fidesznek kb. 90 %-a lenne a parlamentben...

roki 2014.12.05. 17:46:54

Ballibek, harangoztak, le vagytok írva az USA külügyi mainstream részéről.
Tarthattok még egy búcsubulit a Kossuth téren...összehugyozhatjátok...vagy egymást és ezzel vége.

Szerencsétlenül járt, feltehetőleg jószándékú Colleen Bradley Bellt még megszavazták, mert igen rosszul nézett volna ki, ha nem, de a háttérben megindult a kármentés, a Goodfriend féle vakvágányról szépen új irányba terelik a folyamatokat.

McCain csak a Patással foglakozott, amerika szervilis barátai csak lenyomott bélyegként vannak említve.

Alick 2014.12.05. 17:47:19

@pokesz70: "Az oroszok által grundolt új hidegháború"

McKáin-hoz képest Putyin még mindig egy szelíd békegalamb...
(mondom ezt azzal együtt, hogy soha nem szavaztam és szavaznék a fideszre)

pokesz70 2014.12.05. 17:49:29

@Alick: Nem McCain támadta le Ukrajnát.

Netuddki. 2014.12.05. 17:52:32

@enpera: Orbánfarturkászok! A kitiltási botrány után igen kinyílott a csipátok. Mekkorát fogok majd röhögni amikor az amcsik előállnak a BIZONYÍTÉKOKKAL! Akkor mi lesz? Megint icipicire húzzátok össze magatokat mint az impotens bolhapöcs?

roki 2014.12.05. 17:53:00

Egy klasszikussal:

Lófasz lesz itt Csikánó, nem színes forradalom...ezt benézte a CIA és Goodrfriend.

Ezt vette észre amúgy McCain.

Punxsutawney Mormota 2014.12.05. 17:54:30

@roki: Aludj csak, én őrzöm az álmod,
Míg tündérkert zúgában
Nyugtod megtalálod...

Alick 2014.12.05. 17:56:18

@pokesz70: nem, McCain csak uszította az ukrán nacionalista jobboldalt, ahogy a Közel-Keleten a különféle terrorista szervezeteket, akik nem a "demokráciát" hozták el, hanem a káoszt és a tömeggyilkosságokat...
Putyin csak a Monroe-elvnek megfelelő érdekérvényesítési doktrínát alkalmazta (ezért persze el lehet ítélni), ahogy ezt az USA mindig is tette a saját kontinensén... ne mérjünk már kettős mércével.

Alick 2014.12.05. 17:57:29

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: igen, itt lenne már az ideje a konkrét leleplezésnek...

Netuddki. 2014.12.05. 18:04:07

@Alick: Türelem! Minden pontos forgatókönyv szerint zajlik. Előbb hagyják, hogy az ostoba fideszes vezérkar nyeregben érezze magát, aztán annál nagyobb lesz a pofára esés amikor elkezdik közzétenni a bizonyítékokat. Elvégre pont a fideszesek követelték őket habzó szájjal. Muhaha!

Punxsutawney Mormota 2014.12.05. 18:05:10

@Alick: Nem emlékszem, hogy az USA valaha is lerohanta volna Kanadát. Persze, lehet azt mondani, hogy biztos a CIA pénzeli a mocskos quebeci frankofon-szeparatistákat, hogy szakadjanak le Kanadáról.
Alaszkát, Louisianát, Új-Mexikót, Arizonát, Utahot, Nevadát és Kaliforniát megvették.
Nem emlékszem a történelmi tanulmányaimból, hogy az oroszok valaha is fizettek volna Litvániáért, Lettországért vagy Észtországért.

pokesz70 2014.12.05. 18:05:50

@Alick: Ugye nem egy a XIX. század elején kitalált doktrináról beszélsz, amit már kb 20 másik követett azóta?

Nem tisztem védeni se McCaint, se bármelyik jenkit, de azt azért kár lenne tagadni, hogy Putyin saját szándékból, neoimperialista célokkal támadta meg Ukrajnát. Ehhez a szélsőjobboldali ukránoknak nem volt sok köze.

Egyébként én nem értékítéltem meg a helyzetet, csak jeleztem, hogy az új hidegháború bizony komoly dolog és teljesen érthető, hogy ebből kifolyólag a magyar kormánynak igen komoly a felelőssége az ügyben. A kormány dolga, hogy az ország szempontjából a lehető legjobban helyezkedjen a globális politikában. Orbán csak azért ment Putyinhoz, mert az ő személyes ambíciói ezt diktálták.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.12.05. 18:07:33

@Szelid sunmalac:

Ebben nem különbözünk a többi játékostól, akik szintén a saját érdekeiket nézik elsősorban. Lásd pl. anno Franciaország és a mezőgazdasági támogatások vagy mostanság Nagy-Britannia.

De az Oroszország elleni szankciókról is elmondható, hogy a németek biztos nem támogatnák őket annyira, ha oly nagyon sújtanák őket, mint minket. Az USA meg gyakorlatilag meg sem érzi őket, sőt.

Azt meg külön érdemes megnézni, az USA-nak hány diktatúra és diktátor a puszipajtása - még ha manapság talán kevesebb is, mint pár évtizede. Ez csöppet sem menti Orbánt, de némileg kontextusba helyezi Mekkéjn mocskolódását.

dadddd 2014.12.05. 18:08:00

"McCain úr csak azt akarta mondani, hogy: Viktor menj a p..csába!"

Na és akkor mi van? Teljesen nyilvánvaló, hogy azok az érdekcsoportok, akiket nem szolgálnak ki, ezt kívánják.

GMO-Gordon mennyivel simulékonyabb lenne.

Alick 2014.12.05. 18:21:59

@pokesz70: a ruszkik sem voltak jó fiúk, vannak/voltak saját ambícióik... de bizony az usákok elég sok helyre vonulgattak be az elmúlt 50 évben, ahogy a közelmúltban is.
Pont McCain elég sok országban lett lefotózva mindenféle fegyveres hatalomdöntögetővel... no akkor hozzunk szankciókat az USA, mint lator állam ellen...?
:)

Vanunu 2014.12.05. 18:41:57

@Punxsutawney Mormota: Mi a lófasz az a Szlovákiabana? Én csak azt mondtam, hogy semmi alapja nincs egy olyan tetves államnak, még ha nagyhatalom is másokat sértegetni addig, míg a saját szarukat nem nyalják fel. Sorolom:
Korea
Vietnam
Irak
Afganisztán
Szíria
Guantanamo
Hirosíma
Nagasaki
Drezda, Hamburg, Hannover, Tokió
Hány millió ember?
Reggelig se lehetne befejezni.

chepunk 2014.12.05. 18:43:20

Kéne már szólni a vityának is meg a kis szijjártó barikájának is, hogy: "NEM VAGYUNK VILÁGHATALOM"! Sőt sermmilyen hatlom se, nehogy már akárcsak a németekhez, franciákhoz, angolokhoz méregesse magát, vagy az országot! Mi nem vagyuink még? Nem vagyunk gyarmat se, de ha sokat mantrázza még lehetünk azok mint 91-ig... Mink nincs? Se diplomáciai súlyunk, se gazdasági, se katonai. Utóbbi kettő sose volt az előzőt az EU-n, NATO-n belül érhettük volna el, de erre ezek még a maradékot is elcseszik. Jó reggelt! Diplomácialilag annyit sem érünk mint a szintén volt KGST-trag fele akkora, idősebb vagyok, mint Szlovákia! És ezt bizony vityáéknak köszönhetjük. Már nem vehet részt a sárdobálásban mert Ő lett a sár! Tolták, toljánk felénk a figyelmezetéseket, hogy magyarok ezzel a bagázzsal nem lesz jó, de gyesek inkább pökkhendi csimaszként hadakoznak, nem is jut ezsükbe, hogy nincs hadseregünk, de akarunk magunkan kisantant-ot.

pokesz70 2014.12.05. 18:46:14

@Alick: Gusztustalan dolog a politika és gusztustalan, amit a nagyhatalmak tesznek. De! Ez egy globális játszma, globálisabb, mint valaha, ahol meg kell találnunk a számunkra legkedvezőbb pozíciót. Ez jelen helyzetben nem Putyin oldalán van. És nem is lenne jó ott nekünk. Nem tudom, voltál-e mostanában Moszkvában, de én azt semmiképpen sem szeretném itthon viszontlátni. Ott a nagykutya a nyílt szinen, mindenféle gátlás nélkül felfalja a kiskutyákat. Akiknek már nincs merszük ezellen fellépni, mert megtanulták, hogy hol a helyük. Ennél, hidd el, jobb hely a Nyugat, még akkor is, ha nekem is meg van a véleményem az USA közel-keleti "missziójáról".

aleb19 2014.12.05. 18:47:19

@BitPork: miert lenne egy 20 eve hasznalt magyar valasztasi rendszer hirtelen illegitim?

ezt a korrupt modszert a maszopszadesz hozta letre simicskabarom csak a sajat embereit ultette a kulcspozicioba -semmi ujat nem tett a fidesz, az afacsalasokkal finanszirozza sajatmagat ugy mint a maszopszadesz anno

chepunk 2014.12.05. 18:47:32

@Vanunu:

Vezérünk meg elintézi, hogy a sorodban legyünk.

Pedig lehetnénk ebben a sorban is, akik sokat köszönhetnek az USA-nak marshall terv és más egyebek formájában:

NSZK
Japán
Franiaország
Anglia
Dél-Korea
Olaszország
Tajvan
stb.

És ne feledkezzünk meg arról se, hogy a Ruszkik is nekik köszönhetik a nagy háború győzelmét, a hadisegélyt máig nem fizették ki...

pokesz70 2014.12.05. 18:53:15

@aleb19: Milyen megnyugtató, hogy szerinted a fidesz sem csinál mást, mint elődei. Ezért valóban érdemes volt kétszer is 2/3-ot adni nekik. Ezért valóban jogos a baloldal "nemzetgyilkos"-ozása meg hazaárulózása. Persze az arányok kicsit mások, mint 2010 előtt és az is igaz, hogy most már nem vacakolnak nokiás dobozokkal, ők a törvényeket alakítják a lopáshoz. Egy egész nokia gyár sem lenne elég...

aleb19 2014.12.05. 19:00:54

@pokesz70: nem akarlak kiabranditani, de mashol is ez van csak a gazdagabb orszagokban ezt lobbizasnak ill. parttamogatasnak cimkezik-ez a modernnyugatidemokracia /udv a valovilagban

pokesz70 2014.12.05. 19:06:15

@aleb19: Akkor még boldogabb vagyok, hogy a fidesznek sikerült végre csatlakozni a modernnyugatidemokraciákhoz. Most komolyan azzal takarózol, hogy a szocik is loptak és máshol is lopnak, tehát az, hogy a fidesz százmilliárdos nagyságrendben lop, végülis tökre rendben van. A nokia dobozt is ilyen megértőn fogadtad, vagy gyorsan beikszelted a fideszt, hátha ők még nagyobbat fognak lopni? Végül is, sikerült.

pokesz70 2014.12.05. 19:08:11

@aleb19: Egyébként Nyugaton nem közpénzek ellopásából finanszírozzák a hatalmon lévő pártokat, hanem -- ahogy te is írtad -- magánszemélyek/vállalatok adakoznak a kampányra lobbiérdekből.

Punxsutawney Mormota 2014.12.05. 19:08:54

@Vanunu:

Ne haragudj de apró részigazságok mellett egy csomó baromságot sorolsz fel.

- Vietnám

némileg igazad van, de nagypolitikai játszma volt. Mindenki arra törekedett, hogy megmutassák kinek nagyobb a farka. Az USA abban hibázott, hogy valamiért ki akarta menteni a franciákat az indokínai háborúból. Az oroszok és kínaiak meg nyomultak.

- Korea - az északiak sértették meg a tűzszünetet és megindultak a déliek ellen + nagypolitikai játszma.

- Irak - részigazság. I. öböl háború - talán Kuwait rohanta le Irakot? II. öböl háború, faszság. Tanulhattak volna az izraeliektől, aki a "better the devil you know" elvet követve nem nyírták Arafatot.

- Afganisztán? - Öreg, ez most komoly??? De ha ennyire a szívedbe zártad az oroszokat, akkor megkérdezném, hogy ki a fasz rohanta le Afganisztánt először?

- Hirosima, Nagaszaki, Drezda, Hamburg, Hannover, Tokio - Billy Joel remek számát idézném " We didn't start the fire" - itt megtekintheted: www.youtube.com/watch?v=eFTLKWw542g

És csak csendben jegyezném meg, hogy a német városokat az angolok bombázták szarrá Bomber Harris utasítására és mielőtt még véres szájjal beugatsz valamit a rohadt imperialista angolokról szintén megkérdezném, hogy ki kezdte a terrorbomábázásokat? Bezonybezony, a németek voltak. Már az első VH idején is Bertával lőtték a francia (értsd: civil) városokat.
Mellesleg, ha több millió katona életét menthetnéd meg azzal, hogy atomot dobsz az ellenséges városra, akkor mit tennél? Hm? És nem csak amerikai katonáról van szó, hanem japán civilekről. is.

És egy utolsó adalék. Ivo Jima illetve Okinawa elfoglalása után folyamatosan szólongatták fel a japánokat a kapitulációra. Nem mondhatták, hogy nem figyelmeztették őket.

- Guantanamo - csak annyit kérdeznék, hogy Gulag??? Vagy az amcsik lebombázták a saját állásaikat is, mint a 22-es csapdájában.
Ehhh, miért is írok ilyeneket, Te csak a Heti Választ olvasod.

Szíria? Miért, mi van Szíriával? Ha nem tetszik, hogy az egyik vadállat megpróbálja átharapni a másik vadállat torkát, akkor állj be arra az oldalra, ami szimpatikus.

aleb19 2014.12.05. 19:18:17

@pokesz70: "azzal takarózol, hogy a szocik is loptak és máshol is lopnak, tehát az, hogy a fidesz százmilliárdos nagyságrendben lop, végülis tökre rendben van."

en csak nem ertem miert lett hirtelen ez ekkora gond, tiz eve is ilyen szar part finanszirozasi rendszer volt

"gyorsan beikszelted a fideszt, hátha ők még nagyobbat fognak lopni? Végül is, sikerült."

az a baj az egyugy libsibarmokkal, hogy csak voros/feherben latjak a vilagot-ember a vilag sokszinu es erdekes

Alick 2014.12.05. 19:32:17

@pokesz70: "a számunkra legkedvezőbb pozíció"

Ez az a pozíció, amelyben a saját szövetségi rendszerünkön belül bátran élünk a kritikával, ha az érdekeinket sértő, egyoldalú vagy kettős mércével mérő politikával találkozunk. Ennek kezeléséhez Orbán nem több, mint egy duzzogó puhapöcs... :)

Másrészt a világ más országaival is normális kapcsolatokra, kereskedelemre törekszünk, a kölcsönös kiszámíthatóság jegyében, az érdekeinket helyesen képviselve.

"Nem tudom, voltál-e mostanában Moszkvában, de én azt semmiképpen sem szeretném itthon viszontlátni."

Mondjuk ilyen alapon Detroit-ot vagy éppen "Malmöisztánt" sem, még ha Skandináviát nagyon kedvelem is.

Igazából a Nyugat sem egységes, amit az USA-EU szabadkereskedelmi szerődés körüli ellentmondások is mutatnak.
"Jóból is megárt a sok"

Krisz11 2014.12.05. 19:33:56

"McCain úr csak azt akarta mondani, hogy: Viktor menj a p..csába!"

És ez mekkora öngól a posztolótól!!

Mert Káin űr tényleg ezt akarta mondani, de gyurcsának a teljes magyar nép mondta hogy: Takarodj! Orbánnak viszont egy idegen szenátor.
A magyar nép meg a lehetőségek közül áprilisban a Fideszt választotta.

Kedves posztoló! Ki döntsön a magyar nép sorsáról Mccain, vagy a magyarok?

conchita wurst 2014.12.05. 19:36:12

'McCain úr csak azt akarta mondani, hogy: Viktor menj a p..csába! McCain úr azért volt kénytelen ilyen erősen fogalmazni, mert Viktor egyszerűen nem értette meg a szelídebb stílusban megfogalmazott intelmeket.'

Ja, ezt akarta mondani, meg Gutfrend is ezt akarta mondani, meg Hilari is meg Obama is.

Csak a baloldal hitte el hogy tombol a korupCIÓ, mi egyböl értettük hogy csak annyi a bajuk hogy orbántakaroggyon.

hehe

Vanunu 2014.12.05. 19:40:12

@Punxsutawney Mormota: Faszán tudod védeni a védhetetlent. Pl. attól, hogy az oroszok mit műveltek a gulagon az amcsik még mocskos dolgokat művelnek a világban (pl. Guantanamón) és ez nem menti fel őket. Ezt azért írtam, hogy ilyen mocsok mellett nincs joguk másokat fikázni.

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.12.05. 19:54:31

Nekem meg elegem van abból, hogy ez a bloghulladék majd' mindennap a címlapon tolakszik a pofámba.

SpéCica 2014.12.05. 19:56:14

Posztoló, attól hogy a homokozóban pár hülyelurkó beklikkesedik, és nem játszik a gyerekeddel, még nem biztos, hogy a te gyereked a hülye.

@conchita wurst: Mondogatták azt is jó ideje hogy lejáratókampány van, de senki nem hitte el nekik. Erre megint igazuk volt.

1ghost 2014.12.05. 20:22:09

@roki:

Jól van roki kölyök! Most pedig mehetsz, és szépen visszadughatod a fejecskéd a Narancsos Főpap seggébe.

De nem kell nagyon rohannod, már nincs nagy tülekedés.

kvadrillio 2014.12.05. 20:30:16

mccain bácsika, csak egy ország (igazhogynagy) KÉPVISELŐ-----JE.

Lázár: Nem szeretem a luxust....

MONGGYA AZ "AKINEK NINCS SEMMIJE, AZ ANNYIT IS ÉR"...ÉS FOTELJÉBEN HÁTRADŐLVE MEGIGAZÍTJA ROLEXÉT.......

SpéCica 2014.12.05. 20:41:07

@kvadrillio: Érdekes, mennyire fel tudtok háborodni, amikor valaki kimondja azt, ami szerint mind éltek. :)

rapitzsuakoloh 2014.12.05. 20:54:30

@Punxsutawney Mormota: Amerika háborúi: „1945. Japánra két atombomba, 1945-46 Kína, 1948-49 Görögország, 1950-53 Korea, Kína, 1954 Guatemala, 1958 Indonézia, 1959-61 Kuba, 1960 Guatemala, 1964 Kongó, 1965 Peru, 1964-73 Laosz, 1961-73 Vietnám (bukta!), 1967-69 Guatemala, 1973 Chile, 1983 Grenada, 1983-84 Libanon, 1980 El Salvador, 1980 Nicaragua, 1986 Líbia, 1987 Irak-Irán, 1989 Panama, 1991 Irak, 1993 Szomália, 1998 Szudán, 1998 Afganisztán, 1999 Jugoszlávia, 2001- jelenleg is Afganisztán, 2003- Irak, befejezés nélkül, de az olaj megy kifelé, 2008 Koszovó, 2008 Georgia (Grúzia), ( 2011- Líbia, befejezés nélkül, de az olaj szintén ömlik kifelé, és most Szíria. Afganisztánban, Irakban, Líbiában és Szíriában azóta nincs élhető élet, amióta megtámadták őket.

rapitzsuakoloh 2014.12.05. 20:57:46

És akkor még meg sem említettem, miket művelnek Szaúd-Arábiában, Jemenben, Iránban, Pakisztánban, Venezuelában, Ukrajnában...

Punxsutawney Mormota 2014.12.05. 21:37:46

@Vanunu: Majd ha egy gatyán kívül másod is lesz, akkor megtanulod, hogy mi az az érdekvédelem. Addig is - ifjú padawan - az első lecke az, hogy a világ nem nem fekete - fehér, csak a legritkább esetekben az, hanem leginkább szürke. Mindenkinek vannak érdekei, legyen az magánszemély, cég és / vagy állam, amit foggal-körömmel véd.

Igazságos háború nincs, csak háború van - örök igazság. Fennen ünnepeljük a marathoni hősöket, de azt arról igen röviden emlékeznek meg a történelemkönyvek, hogy I. Dareios nem támadta volna (még) meg Athént, ha az nem segíti tevőlegesen a kis-ázsia ion városok felkelését.

Lehet igazságtalannak nevezni amit az ameriakiak művelnek? Lehet. Lehet igazságtalannak művelni, amit az oroszok művelnek? Hát hogyne! Lehet igazságtalannak nevezni, amit a japánok műveltek a XX. század 30-as éveitől Kínában? Mi az hogy?! Ugyanakkor minden egyes állam, amely eléggé megerősödött ahhoz, hogy agresszorként lépjen fel felállította a maga jus ad bellum - elvét, amit az ENSZ-nek nevezett gittegylet és a Biztonsági Tanácsnak csúfolt érdekérvenyesítő testület az eseményeket gyakorlatilag jóváhagyva és azt szentesítve csupán annyit tett, hogy kidolgozta a ius in bello elveit, amit persze senki nem tart be.

Szóval, ezen a kerek földön majd minden népnek van valami fájdalma. Amikor a japánok megtámadták Kínát 37-ben, egy olyan nevetséges incidens miatt, hogy akár a XIII. századi mongol támadásra is hivatkozhattak volna.

Ha már mindenképpen az USA-t akarod fikázni, akkor volt egy rahedli dolog, amivel mellényúltak, a legadekvátabb példa, ahol kijött a politika gusztustalansága az Panama és Noriega tábornok esete volt.

Ehelyett hülyeségeket írsz, olvass utána nyugodtan: a német városokat leginkább az angol légierő bombázta le.

Kérd meg a főnökeidet, hogy tágabb történelemi áttekintést engedjenek, mert így gyatra vagy.

Tudományos libsizmus 2014.12.05. 21:44:00

Logikusnak tűnik az érvelésed. Azonban nekem inkább az tűnik neofasiszta diktátornak, aki leneofasisztadiktátoroz egy szabadon nem egyszer, nem kétszer megválaszott politikust.

Punxsutawney Mormota 2014.12.05. 21:44:15

@rapitzsuakoloh:

Miért nem megyünk vissza a függetlenségi háborúig? Látom ügyesen forgatod a wikit. Van Önálló gondolatod is?

Csak első blikkre mondom, USA nem intézett légicsapást Asszad Szíriája ellen. Csupán idén bombázta az IS állásait Szíriában, amelyek történetesen Asszad-ellenesek. Tudom, hogy ilyeneket neked nem szabad olvasnod, mert nem fogják kifizetni a netedet, de ajánlom a kitekinto.hu című oldalt, ha érdekel a külpolitika
Itt van egy röpke összefoglaló a konfliktusról illetve az USA érintettségéről.
kitekinto.hu/amerika/2014/10/13/ut_a_legicsapasokig_az_usa_es_a_sziriai_polgarhaboru/#.VIIX_DGG8xA

sga 2014.12.05. 21:55:02

@polyvinyl: A hazámról egy büdös szót sem szólt, csak a miniszterelnökéről. Ha tényleg hallgattad eredetiben, akkor vagy az angoltudásoddal, vagy a szövegértéseddel van probléma.

Együtt 2014 különítmény 2014.12.05. 22:15:40

Annyiban elismerésem a bloggernek, hogy legalább nem kertel. Amerika változást akar, ergo mennie kell a jelenlegi vezetésnek

Hogy ennek mi köze a Fletóhoz azt nem tudom, mert tőle a szavazók fordultak el, Amerikának ettől még jó lett volna az idők végezetéig

Ja hogy a választói akarat meg a magyar szuverenitás? Az kérem csak a Zorbán kitalációja, nem kell az ilyesmivel foglalkozni

Együtt 2014 különítmény 2014.12.05. 22:17:53

@sga:
„Egy nemzet annak a határára került, hogy feladja a szuverenitását egy újfasiszta diktátornak, aki ágyba bújik Vlagyimir Putyinnal.”

Logikailag nehéz volna ezt máshogy értelmezni, mint hogy a nemzet sáros az ügyben nyakig

Együtt 2014 különítmény 2014.12.05. 22:20:32

@Punxsutawney Mormota:
Nekünk meg bombázni kéne Ferguson városában a kormányellenes randalírozást végző négereket, de csak baráti segítségnyújtásként

Punxsutawney Mormota 2014.12.05. 22:35:58

@Együtt 2014 különítmény:

Megtehetnénk, de nincs hozzá erőnk, hatalmunk és elszántságunk. És amíg a nemzeti öntudatunkba beleépült, hogy mindenki ellenünk van és minket senki nem szeret illetve az egész világ az ellenségünk, addig a Mária Valéria hídon is aggódva megyünk át.

Jajj a legyőzötteknek! A történelmet mindig a győztesek írják. Mi meg kb. olyanok vagyunk, mint XIII. Pác Tivald. A végletekig kitartunk és mindig megszívjuk a szövetségeket és valami megalázó pofont kapunk. Lásd, hétfő Putyin és az Ő áramlata.

sga 2014.12.05. 23:01:30

@Együtt 2014 különítmény: javaslom hallgasd végig ezt itt:
www.youtube.com/watch?v=fniVHbOab68
McCain nem a nemzetről beszél, hanem Orbán Viktorról. Talán emlékszel még nyelvtanórán tanultál kontextusról, a témáról és a rémáról. Persze Te ezeket valószínűleg pontosan tudod, tisztában vagy a magyar nyelv szabályaival, és a szövegértelmezés rejtelmeivel. Biztos csak egész véletlenül ragadsz ki egy fél mondatot.

Blogger Géza 2014.12.05. 23:44:42

A fasizmus szülőhazájában megalakult a Putiy barátai klub.

" Az Északi Liga szerint a Moszkvával szemben bevezetett gazdasági embargó, valamint Vlagyimir Putyin döntése a Déli Áramlat gázvezeték leállításáról kiszámolhatatlan károkat okoz az olasz gazdaság számára"

index.hu/belfold/2014/12/05/putyin_klub/

Kíváncsi vagyok, mit szól ehhez McCain...

Együtt 2014 különítmény 2014.12.06. 00:03:10

@Punxsutawney Mormota:
"A végletekig kitartunk és mindig megszívjuk a szövetségeket és valami megalázó pofont kapunk. Lásd, hétfő Putyin és az Ő áramlata."

Honnan veszed hogy Putyin a szövetségesünk? USA a szövetségesünk, aki izomból leállította a Déli Áramlat építését. Putyin csak kimondta, ami a helyzetből következik: ami nem megy, azt nem lehet erőltetni

Hogy honnan lesz majd helyette gáz és mennyiért, az már nem érdekli a szövetségesünket, oldjuk meg ahogy tudjuk, de a vétójog az övé

Cormorant 2014.12.06. 00:25:40

@Győző Zakariás:
Mielőtt válaszolsz ennek az enpera nevű csökevénynek, nézd meg a honlapot, ami a neve mellett van.
Rájössz, hogy teljesen hiába idegesíted magad, felesleges válaszra méltatni, mert ezt a csökött agyút az élteti, ha fröcsöghet.
Szép napot:)

liebend 2014.12.06. 00:30:10

Szomorúan látom, hogy majd mindenkinek fekete-fehér a világ, bipoláris hályog nő lassan a szemére, újra. Csak a "valahova állni"-ban tudnak gondolkodni. Elnézve a mai külpolitikát, pont most állunk középen. Egy etikus, szuverén és vállalható - és érdekeinkkel egybevágó - politika lehetne ez. Sajnos a hűlő klíma nem tesz jót neki. Tragikomikus, hogy Orbán külpolitikai okokból fogják kitörni a nyakát. Mindegy, a történelem megy tovább... A legjobban azon dobok hátast, hogy az egyik legfőbb - egyébként igazságmagvakat hordozó - érv, hogy bolha és elefánt játéka, mit ugrál a pöcs. Mindezt kórusban és kárörömmel. Mintha nem az volna egy miniszterelnök dolga, hogy nem laposkúszásban az érdekeinkért küzd. Mire mentek az elmúlt 25 év seggnyalói?!... Vagy mondjuk azt: ez a realitás, tökmindegy ki ül a szarkupac tetején, csicska gyarmat vagyunk, működtesse egy helytartó a kócerájt és hazudjon illuziókat. Orbán feje porbahull, akkor ez lesz, a vicc, hogy a szabadság bajnokai tapsolnak majd a legjobban. Szerencsétlen marhák!

Együtt 2014 különítmény 2014.12.06. 00:32:56

@sga:
Mekker az Orbán ellen ismételgetett szokásos lózungok felsorolása után azt nyomatékosítja a beszédében, hogy a Putyinnal való gazdasági együttműködés aggasztja különösen. Na jó, azt mondanám legyen a kedvére, de a gazdasági együttműködés összességében nem Orbán miatt van, és a felszámolása sem Orbán kára hanem a nemzeté

Ebből a szempontból tehát rég nem Orbánról van szó, hanem ennél sokkal fontosabb dolgokról

Az érdekelne, hogy - a szokásos bullshiteregetésen túl - milyen választ tud adni az ellenzék vagy bárki az orosz kereskedelem kiesése miatti károkra?

Csak emlékeztetőül: az orosz-magyar külkereskedelem volumene lényegesen meghaladja az USA-magyar volumenét

ppppalika 2014.12.06. 00:45:06

@pokesz70: "2. Valaki elmagyarázná nekem, hogy mi a különbség az illiberális és a (neo)fasiszta között? "

Mintha erre még nem kaptál volna választ. Leegyszerűsítve: Az illiberális nem feltétlenül fasiszta, de a fasiszta szükségképpen illiberális.

Szerintem a fasizmus jellemzőiből kipipálhatunk néhányat. Az illiberális meg egészében érvényesnek tűnik.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.12.06. 01:22:13

@liebend: dehogy fogja Orbán külpolitikai okokból kitörni a nyakát.

Ha feltételezzük, hogy a jövőben is lesznek választások, mo-n még soha egyetlen miniszterelnöki kampányban sem játszott nagy szerepet a külpolitika (a legnagyobb szerepet pedig ezen belül is lokális tényezők, mint pl. a htm szavazatok játsszák).

Nyomulni lehet, nyomult 2010-12ben az IMF és az EU is keményen, abban az időben csökkent is a fidesz népszerüsége, ahogy most is. A köv. választás a ciklus végi visszaosztáson fog eldőlni ahogy mindig, nem a külpolitikán.

Ianas 2014.12.06. 01:26:09

Ostoba fidesznyikek hada próbálja mosdatni a szerecsent erősen. Én is jobban örülnék, meg szerintem minden magyar, jó érzésű ember, ha Viktor saját erejéből bukna meg, nem külső segítséggel, de úgy látszik, még ehhez is hülye nép vagyunk.

A baj, hogy ha "csak" politikailag bukik meg, akkor a szokásos csürhéből kerül megint elő valami díszfasz (értsd: az elmúlt 25 év összes pártja.) Ezeket be kellene zúzni. Az összes embert, aki életében 1 napot eltöltött a parlamentben, vagy valamelyik párt tagja, 25 évre el kellene tiltani a politikától.

Pop40 2014.12.06. 01:43:36

@liebend:

"Mintha nem az volna egy miniszterelnök dolga, hogy nem laposkúszásban az érdekeinkért küzd."

De, a dolga az ez lenne. Az érdekeINKért.
Nem pedig a saját érdekeiért.

Mert a felcsúti tolvaj egy dologért küzd: Azért, hogy hagyják békében lopni, és nem tetszik neki, ha más ebbe belepofázik.

És ezzel az a faramuci helyzet áll elő, hogy a külföldnek kell megvédenie az országot a saját elmebeteg miniszterelnöke tombolásától és szabadrablásától.

McCain nagyjából ezeket hozta fel:

m.cdn.blog.hu/te/tenytar/image/mccain_1.png

Ezekből melyik nem igaz?

Majd ha egyik sem lesz igaz, akkor pofázzon a sok szarházi hazaáruló bolsi fideszes, addig ne.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.12.06. 01:48:09

@Pop40: 'És ezzel az a faramuci helyzet áll elő, hogy a külföldnek kell megvédenie az országot a saját elmebeteg miniszterelnöke tombolásától és szabadrablásától.'

Napersze. Eddig ebből mikor jöttünk ki jól, a tatárok, a törökök, a labancok vagy az oroszok idején?

Kösz mekken de inkább húzz a picsába elfele.

medium size devil 2014.12.06. 01:53:18

Nem szeretnek senkit megserteni de ez az egesz reagalasi hullam a McCain beszedre nekem egy kisebbrendusegi erzesben szenvedo szolganep vinnyogasanak tunik. Mit mondott, hogy mondta, hogy kell erteni, stb. Szanalmas.
Az oreg tokosnek amugy szerintem igaza van. Orban despota, demagog, megbizhatatlan, szovetsegesnek es ellensegnek egyarant. Ez most uj info volt?

Pop40 2014.12.06. 01:56:18

@$pi$:

"Ezektől a "fékekegyensúlyok" baromságtól már a sikongató lábrázás jön rám."

Abszolút megértem, elvtárs.
Hisz evidens, hogy ezeket csak mindenki másnak kell betartania, a fideszes hordádnak nem.

@polyvinyl:

Juj, drága elvtárs, nagyon morcosnak tűnsz. Kezelnek téged az ápolóid rendesen? Meg ne ártson ez a feszített pártszolgálat :-D

"vietnami veterán szenilis vén fasz"

Valamiről lemaradhattam, legutóbb a vezéred még nagyszerű embernek, igazi egyéniségnek nevezte :-DDD
Szar lehet, ha a segg, akinek a tulajdonosát eddig nyaltátok, elhajt a p*csába, de szokj hozzá, sok ilyenben lesz még részetek. A tolvaj bolsikat, mint a fajtád, sehol nem becsülik.

"odafröcsögött rólunk, meg a te hazádról, TE BAROM?"

A hazáról semmit nem fröcsögött, de analfabéta barom. A tolvaj főtitkárodat küldte el oda, ahova való.

Az, hogy pár szarházi hazaáruló fideszes szarkupac magát képzeli a hazának, a kutyát nem érdekli, majd a sitten kikezelik belőletek. :-D

Pop40 2014.12.06. 01:59:47

@Kón Bandit:

Miért, ha sittre vágják a tolvaj fideszeseket, szíjjártótól vityáig, az egyből azzal jár, hogy az amcsik tankra kapnak, és berontanak?

Jelenleg ugyanis az amcsi cégektől max beruházók meg tőke jön ide. Tudod, ezt lopta eddig a bomlott agyú vezéred.

Vagy te az a fajta hülye vagy, akit nem zavar, ha kirabolnak, és jól seggbe is tolják, csak MAGYAR f@sz cuppogjon benned?
Fene a gusztusod.

Pop40 2014.12.06. 02:05:05

@medium size devil:

Abszolút igazad van, 2 agysejt felett mindenki egyetért veled.

A nagy patália azért van, mert a narancsbolsi seggnyalók csalódottak, hogy az is elküldte őket a francba, akinek eddig bő nyállal mélytorkoztak.

nu pagagyí 2014.12.06. 06:20:59

@liebend: Lehet úgy is kereskedni az oroszokkal, hogy nem adósodunk el nekik, nem kerülünk függésbe tőlük, mint mondjuk az ukránok. Nem ártana azt sem észre venni, hogy az oroszok hogy bánnak azokkal az országokkal, akiket sikerül bevonniuk az érdekszférájukba. Előbb-utóbb mindegyik valamiféle korrupt diktatúrává alakul. Igaz, nálunk a kívánt rendszer már megvan, elég lesz Orbánt lecserélni egy megbízhatóbb senkiházira.

BelAmi 2014.12.06. 07:16:41

@Tudományos libsizmus: "nekem inkább az tűnik neofasiszta diktátornak, aki leneofasisztadiktátoroz egy szabadon nem egyszer, nem kétszer megválaszott politikust."
Csak csenben megjegyezném, hogy Hitler is többször is elsöprő győzelmet aratott a választásokon!
Egyébként a veled hasonszőrűeknek ajánlom a figyelmébe a Hitleri hatalom, illetőleg a 3. Birodalom kiépüléséről szóló dokumentumfilmeket (Spectrum TV)! Félelmetes!

Punxsutawney Mormota 2014.12.06. 09:27:34

@Együtt 2014 különítmény: Tudod, szarok a Déli Áramlatra. A házamat geotermikus energiával fűtöm és hűtöm, de van vízteres kandallóm is. Az elektromos ellátást napelem táblák biztosítják, de ha éjszaka leállna az szolgáltatás, akkor 3 másodperc után beröffen a generátor.

Ugye viccelsz, amikor azt mondod, hogy USA a szövetségesünk - Orbán szerint ez csak egy nominális dolog. Az elmúlt néhány évben úgy belebújt Putyin seggébe, hogy nem lehetett megmondani, hol végződik Orbán és hol kezdődik Putyin.
Ez a marha végigtáncoltatta a külügyeseit a világ összes olyan táján, amitől valami pénzt remélt és mi lett a vége? Semmi. Nem kapunk pénzt az araboktól, az azeriek is kényszeredetten írnak Orbán seggnyalásáról (érdemes elolvasni az angol nyelvű azeri sajtót), és már azt is diadalként kell értékelnünk, hogy kb 2000 kínai, vietnámi vett 250,000 euro értékben letelepedési államkötvényt - amelyet persze 5 év múlva vissza kell fizetnünk.

A sztori végét pedig ismerjük. Ez a galaktikus zseni még törvényt is módosíttatott a vezeték miatt, erre Putyin úgy pofára ejtette, hogy csak zengett. Mert ugye a tartósan alacsony olaj ár bebaszott az oroszoknak is.

Punxsutawney Mormota 2014.12.06. 09:29:33

@BelAmi: Csak a történelmi hűség kedvéért... Nem, nem aratott elsöprő győzelmet. A legjobb eredménye 31% volt és Hindenburg kancellár csak hosszas hezitálás után, a nagytőkések győzködésére, akik fostak a komcsi előretöréstől, volt hajlandó kinevezni.

Tudományos libsizmus 2014.12.06. 09:40:44

@BelAmi:
Ez rossz válasz volt.

1.) Németországot nem 1933-tól, hanem még a weimari köztársaság idejében, 1930-tól kormányoztak lényegében rendeleti úton. Hitel e rendeleti kormányzást nem bevezette, hanem kiterjesztette.

2.) Németországban arányos választási rendszer volt a weimari köztársaságban. Mai magyar viszonyokra fordítva: a Fidesznek ma 44% mandátuma lenne a parlamentben arányos választási rendszer mellett. Azaz a Jobbik nélkül nem lehetne kormányt alakítani. Pontosan ez volt a helyzet a weimari köztársaságban. Az arányos választási rendszer miatt 14 év alatt kb. 20 kormánya volt Németországnak, mert senki nem tudott stabil kormányt alakítani. Ez ebből adódó zűrzavar, káosz és a rendszer működésképtelensége nyitotta meg az utat Hitler felemelkedése előtt.

I_Isti 2014.12.06. 10:22:09

Igen. Mondjon le, és menjen a szanatóriumba!

Együtt 2014 különítmény 2014.12.06. 11:05:59

@Punxsutawney Mormota:
"Ugye viccelsz, amikor azt mondod, hogy USA a szövetségesünk"

Ja hogy ezek szerint megszűnt volna a NATO? Úgy látszik lemaradtam róla

Bár igazából nem tudom mi értelme volt amíg létezett. Inkább úgy tűnik, hogy az adott katonai szervezethez kerestek ellenségeket. Ma Óceánia, holnap Eurázsia, mikor melyik

Együtt 2014 különítmény 2014.12.06. 11:09:00

@Punxsutawney Mormota:
"az azeriek is kényszeredetten írnak Orbán seggnyalásáról (érdemes elolvasni az angol nyelvű azeri sajtót),"

Ezek szerint mégsincs annyira halálra elnyomva a sajtó Azerbajdzsánban

$pi$ 2014.12.06. 11:17:00

@Pop40: "És ezzel az a faramuci helyzet áll elő, hogy a külföldnek kell megvédenie az országot a saját elmebeteg miniszterelnöke tombolásától és szabadrablásától."

"Idegeneket hív magyarok ellen segítségül."

Pop40 2014.12.07. 07:54:06

@$pi$:

"Rómába vezet minden út, vagy a pusztulásba."

"mást itt e nép meg nem ért, csak túlerőt.
Nem fogja fel a múltat, s nem sejti még az eljövőt.
Szánalmas kis lény az ember önnön sorsán túl nem lát,
Könnyen megtéveszti néhány jól irányzott hazugság."

"Jaj, de rémes egy vircsaft ez istenkém!
Ráncba kell szedni, hogy beérje Europapát."

És még egy, ez személyesen neked, meg a pártháznak:

"Gyarló az ember-
igazat mindig annak ad, ki többet ígér.
Gyarló az ember-
ahhoz a párthoz áll, ahonnan többet remél."

Pop40 2014.12.07. 07:56:33

@$pi$:

Mellesleg a tolvaj Vitya meg a sleppje csak igazolványszám szerint magyar, semmilyen más értelemben nem.
Szétlopják és elárulják az országot, svájci bankszámlájuk érdeke szerint nyalják más országok seggét, és ellehetetlenítik a tisztességes embereket, akik felszólalnak az ocsmányságaik ellen.

Csak a nevük magyar, más nem.

Vanunu 2014.12.07. 13:34:41

@Punxsutawney Mormota: Ha már ennyire el vagy telve az agyaddal, legalább azt verték volna bele minimum az 5. osztályban (ha eljutottál odáig), hogy Kis-Ázsiát nagy kezdő betűvel kell írni.
Lehet, hogy Drezdát többségében angolok bombázták, de az amcsik nélkül a csatornán sem jutottak volna át.
Ha csak ebbe az egybe tudtál belekötni, akkor telibe találtam, és még egy sort sem írtam az iraki börtönökben levizelt halottakról, a szövetségesek lehallgatásáról stb., amik manapság történtek.
Egyébként mit fikázzak? Izlandot vagy Mongóliát? Ez a vita a nagyképű, magukkal eltelt, a világot kioktató amerikaiakról szól.

Punxsutawney Mormota 2014.12.07. 14:22:57

@Vanunu:

Addig nem jutsz el, hogy ez a vita rég nem az amerikaiakról szól, hanem arról, hogy minden nép / nemzet így viselkedik, amely úgy megerősödik, hogy a világ csendőreként lépjen fel.
Guantanamot emlegeted? És akkor mi van? Nálunk volt Recsk és hasonlóan embertelen bánásmódban részesítettek mindenkit, akit felnyomott a szomszédja.

Biztosan volt olyan, akit ok nélkül tartottak ott, de maradjunk abban, hogy az ott lévők 95%-a nem véletlenül került oda.

Az hogy az emberek így viselkednek a fogvatartottakkal az az emberi psziché tulajdonsága. Hogy lett egyszerű tanárokból, filozófusokból a náci haláltáborok rettegett és tömeggyilkos őrei?

A gulag vagy a kínai táborok őrei sem született gyilkosok voltak.

A stanfordi-kísérlet pont ezekre a kérdésekre keresett és kapott választ. És az a rossz hírem a számodra, hogy amilyen vehemensen látod és próbálod láttatni a saját világodat feketén-fehérben, és amennyire nem próbálsz meg mások véléményén elgondolkodni, hanem olyan baromságokba kapaszkodsz, mint a "kis-ázsiai" az szerinted és helytelenül Kis-ázsiai, tehát ezek a jelek mind arra utalnak, hogyTe pont úgy belepisálnál mások szájába, mint azok, akiket ezen a helyen savazol.

Punxsutawney Mormota 2014.12.07. 14:27:03

@Együtt 2014 különítmény: El van nyomva. Ez a hivatalos álláspont. Ennyire tartják Orbánt. A despoták is azokat a szervienseket tartják maguk körül, akikből előnyt húznak. Azerbajdzsán számára mi egy marginális jelentőséggel bíró ország vagyunk, amelyet bármikor átbaszhatnak - lásd baltás gyilkos.

Hasonló esetben egy német állam- vagy kormányfő, addig nem menne Azerbajdzsán közelébe vagy nem fogadna onnan magas rangú küldöttséget, amíg a postázóból is ki nem hal az utolsó ember, akinek köze lehetett az ügyhöz.

Vanunu 2014.12.07. 17:50:08

@Punxsutawney Mormota: Lapozz már vissza, mielőtt baromságokat írsz! Te nem kis-ázsiait írtál, hanem azt, hogy kis-ázsia, amit nagy kezdő betűvel kell írni.

Punxsutawney Mormota 2014.12.07. 17:57:07

@Vanunu:

Drága funkcionális analféta barátom!

Mint a szövegkörnyezet is mutatja egy szimpla betűkihagyás történt.

De ha egy betű kihagyása ennyire megnehezíti a szövegértésédet, akkor már mindent értek veled kapcsolatban, és mélyen elnézést kérek azért, hogy tágabb persprektívát próbálok adni hangya-létednek.

Vanunu 2014.12.07. 17:57:30

@Punxsutawney Mormota: Vegyél gyorsan egy hideg fürdőt, mert lassan kiírod magadat a történetből. Ha Recskre a beutaltak 95 %-a nem ártatlanul került, akkor ez igaz Dachaura, Kolimára vagy Guantanamora is.

Punxsutawney Mormota 2014.12.07. 18:03:05

Nálunk volt Recsk és hasonlóan embertelen bánásmódban részesítettek mindenkit, akit felnyomott a szomszédja.

Funkcionális analfabéta vagy - mondom.

A fenti mondat utal arra, hogy Recskre és gulagra bárki bekerülhetett.

A 95% egyértelműen Guantanomora vonatkozik. Persze, aki egy ilyen alalkkal vitatkozik, mint Te az készüljön fel arra, hogy minden szót a szájába kell rágni, mert szemantikai érzéked az nulla, ifjú padawan.

Vanunu 2014.12.07. 18:17:31

@Punxsutawney Mormota: Aki ilyen nagy arccal oktat ki másokat, az ne hibázzon, még szimplán se! Avass már be: honnan tudod, hogy Guantanamon nem ártatlanok vannak? Ha csak nem azért, mert az általad az evolúció csúcsának tartott amerikaiak mondták.

Pop40 2014.12.08. 02:28:32

@Vanunu:

Öreg, hangyafaszát nem érdekli, milyenek az amerikaiak, adtak egy figyelmeztetést, felsoroltak benne szempontokat.
Igazak a szempontok? Igazak.
Innentől kezdve pont lófaszt nem érdekel senkit, mi van Amerikában.
Majd ha a saját trágyadombotokon rend van, akkor óbégassatok, hogy milyen szar hely Amerika, addig ne.

m.cdn.blog.hu/te/tenytar/image/mccain_1.png

Tessék, itt vannak a szempontjaik.
Ha megcáfoltad őket, utána majd leoszthatod őket Guantanamóról, addig maximum kiröhögnek, teljes joggal.

Vanunu 2014.12.08. 09:24:00

@Pop40: Csak annyiban, hogy mi a fasz közük van az amcsiknak, hogy mi történik Magyarországon? Kik ezek, hogy megmondják a tutit, mikor otthon se tudnak rendet rakni. Majd, ha Izraellel betartatja az évtizedek óta érvényes ENSZ határozatokat, ha Szaúd-Arábia demokratikus fejlődését is segítené már egy kicsit, majd otthon is rendet rakna, akkor talán lenne némi erkölcsi alapja annak, hogy Magyarország ügyeibe belepofázzon, de szerintem még akkor sem. Régen eljátszották már, hogy az emeber felnézzen rájuk. Szimpla hódítók és gyilkosok.

Pop40 2014.12.10. 11:36:30

@Vanunu:

Csak ismételni tudom az előző kommentem.

Pop40 2014.12.10. 11:38:04

@Vanunu:

Mellesleg McCain kifogásaira nem nagyon mondtál semmit.

Pedig kissé jobban érinti a magyarokat, mint hogy mi van Izraelben.

Részemről pont leszarom, mi van Izraelben. A fideszes szarháziak Magyarországot lopják szét, nem Izraelt.

Vanunu 2014.12.10. 18:29:40

@Pop40: Pontosan McCainről beszéltem. Leszarom, hogy mit mond. Magyarországnak van szabadon választott parlamentje és kormánya. Ha nem tetszik amit csinálnak, majd leváltjuk, ahogy leváltottuk Horn Gyulát, Orbánt vagy Gyurcsányt is. De ne ez vén szenilis arrogáns fasz mondja meg, hogy mit tegyünk. Amit mondott, az sem az Ő véleménye, hanem itthonról írták neki, egyként semmi nem igaz belőle. Ilyen kritikákat a Föld bármelyik országáról lehetne írni.

Pop40 2014.12.11. 11:31:52

@Vanunu: Pont leszarja, hogy mit teszel, nem mondott semmit arra, kire szavazz. Azt mondta, hogy Orbán egy neofasiszta diktátor, utóbbiban abszolút igaza van, előbbiben nem, mert nem neofasiszta, hanem vérbeli, vonalas kommunista.

"Amit mondott, az sem az Ő véleménye, hanem itthonról írták neki"

Hát hogyne, mi rángatjuk dróton az usát, a norvégokat, gyakorlatilag az egész világot. :-DDD

"Ilyen kritikákat a Föld bármelyik országáról lehetne írni."

Ahogy te azt elképzeled. Látszik, hogy szépen mondod vissza, amit a párt beléddumált, de még csak arra sem vetted a fáradságot, hogy megnézd, mit kritizált McCain.

m.cdn.blog.hu/te/tenytar/image/mccain_1.png

Ott van az a 7 pont, melyik nem igaz belőle?

Ha lenne egy kis eszed, nem visítoznál, mint egy hülye, hanem megköszönnéd, hogy valaki a te érdekedben is szót emelt.

Mert nagyon nem tűnik neked fel, de még egyszer: A FIDESZES SZARHÁZIAK NEM AZ USÁT, NEM A NORVÉGOKAT, ÉS NEM IZRAELT LOPJÁK SZÉT, HANEM A SZÉP MAGYARORSZÁGOT, A MAGYAR ADÓFIZETŐKET.

Bár ez téged láthatóan nem zavar.

Vanunu 2014.12.11. 18:30:48

@Pop40: Te eleve ilyen hülye csőlátó vagy, vagy még olvastál is hozzá?
Csak néhány adalék:
Kié fél Dunántúl (osztrákok)?
Kié a tokaji borvidék (franciák)?
Kié a magyar energia szektor (németek, franciák)?
Kik vették meg, tették földdel egyenlővé a magyar növényolaj ipart, cementipart cukorgyártást (az oly nagyra magasztalt nyugati barátaid)?
Reggelig lehetne sorolni (Sukoró, Terézváros stb.) de minek, úgyis lila (piros-kék) köd ül a szemeden. A faszt se értesz az egészből.
Emlékszel még a spontán privatizáció nevű förmedvényre? Már a fogalom is bicskanyitogató, hát még ami ennek nevében zajlott.
Na és mit csinált a drágalátos Nyugat 1990-től 2004-ig Magyarországgal?
Hagyjál már pubi az über hülye "mer' lop a fidesz" dumáddal.
Apropó most olvasom, hogy a topcsúcs demokrata McCain banda kínozgatta egy kicsit a ki tudja milyen jogcímen fogva tartott embereket. Na ezek a Te példaképeid. Tanulj csak tőlük szorgalmasan, jegyzeteld minden szavukat. Megérdemled.

királyindiaivédelem 2014.12.11. 19:29:21

@Punxsutawney Mormota:
Kék áramlat, Bulgáriát kikerülve.
Erről beszélt telefonon Viktorral és a szerb elnökkel.

wolves84lb 2014.12.29. 15:48:11

@roki: ezen jó sokat dolgoztál? Mert kár volt...

wolves84lb 2014.12.29. 16:06:10

@Tudományos libsizmus: ugye most nem orbánról beszélsz? Csak mert őt eddig egyszer sem választották meg...a fideszt igen, de orbánt nem.

wolves84lb 2014.12.29. 16:19:39

@Vanunu: apukám, azok után, hogy le tudtad írni, itthonról megírt szöveget olvasott fel egy amerikai szenátor...azt várod, hogy bárki is komolyan vegyen? te teljesen hülye vagy.
süti beállítások módosítása