HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) bkk (4) BKK (1) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) Franciaország (1) franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) karácsony (4) Karácsony (1) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) kína (4) Kína (2) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van a Tescoból II.

2014.08.06. 09:38 Elegem Van

Újabb történet részletei kerültek a birtokomba ismerősi körből - bizonyítékokkal együtt -, mégpedig olyan történeté, amely után szeretett Tékozló Homárunk is megnyalná mind a tíz ujját.

A mostani bejegyzésben a korábbi Tescos írásunkban szereplő "Tudatos Vásárló" közeli rokona szerepel: "Tudatos Online Vásárló", aki egyébként tapasztalt internetes vásárló, és arra adta a fejét, hogy a Tesco Globál Áruházak Zrt.-vel interneten keresztül kössön adásvételi szerződést fogyasztási cikkek megvételére "minek cipeljem az ásványvizeket, ha párszáz forintért kihozzák" jelszóval. Magával az internetes vásárlással nem is volt probléma, a Tesco Globál Áruházak Zrt. honlapján viszonylag hamar megtalálhatók a kívánt árucikkek a tundrabugyitól a hangyairtón keresztül a pogácsaszaggatóig, bár ezek pont nem képezték jelen történetben az adásvétel tárgyát, az események néhány karton ásványvíz körül forogtak.

Történt, hogy a kiszállítók a Tudatos Online Vásárló által megjelölt időpontban csöngettek, ajtónyitást követően közölték, hogy nem hoztak helyettesítő terméket, majd mindent, így az ásványvizeket is pillanatok alatt bepakolták az előszobába.

Tudatos Online Vásárlónak nem sok esélye volt, hogy rendesen megnézze, mit hoztak ki, és miután elmentek a kiszállítók, Tudatos Online Vásárló szomorúan konstatálta, hogy ő nem ezt a vizet rendelte. Nem maradt más hátra, mint reklamálni a Tesco Globál Áruházak Zrt. telefonos ügyfélszolgálatán. Az ügyfélszolgálatos azonban - néhány kötelező környi bocsánatkérést követően - előadta a bemagolt szöveget, mely szerint  blokk ellenében visszaveszik az ásványvizeket bármelyik Tesco áruházban. Tudatos Online Vásárló közölte, hogy nem visszavételről van szó, hanem egyszerűen nem azt hozták ki, amit kellett volna. Nem jutottak előbbre.

Tudatos Online Vásárló végső offenzívába kezdett, és olyanra szánta el magát, amelyre élő ember talán még nem: elolvasta a Tesco Globál Áruházak Zrt. ÁSZF-jét, és olyasmit talált, amely megerősítette abban: valószínű, nem neki kell visszavinnie az ásványvizeket. Erről telefonon győzködte még egy sort a Tesco Globál Áruházak Zrt. ügyfélszolgálatát.

Végül a Tesco Globál Áruházak Zrt. kedves munkatársa, aki bizonyára hiányzott az illemtanóráról, szombat este kilenc óra után telefonon keresztül közölte Tudatos Online Vásárlóval a megoldást: másnap kicserélik az ásványvizeket. Nem tudom, ki hogy van vele, de ilyen időpontban még rokont is csak kivételes esetben hív fel az ember.

Amikor csöngetett a cserevizet kiszállító ember, Tudatos Online Vásárló - lévén jó humorú ember -, kacagni kezdett: ugyanolyan márkájú vizet hoztak ki, mint amilyet ő ki akart cseréltetni......... Egy órával később meghozták a "jó" vizeket.

asvanyviz_resize.jpg

Dicséretes dolog, hogy a Tesco Globál Áruházak Zrt. halad a korral, és lehet nála online vásárolni, de ha a reklamációkat nem lehet normálisan és jogszerűen intézni, akkor abból sokaknak hamar elege lesz.


komment

Címkék: vásárlás tesco vásárló bizalom

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr196524615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.08.06. 15:44:24

"Tudatos Online Vásárlónak nem sok esélye volt hogy rendesen megnézze, mit hoztak ki,"

Mi tartotta vissza attól, hogy rendesen megnézze?

az_igazi_trebitsch 2014.08.06. 16:39:40

@polyvinyl:

Talán ez: "majd _mindent_, így az ásványvizeket is pillanatok alatt bepakolták az előszobába."

A Tudatos Vásárló ugyanis állítólag csak néhány karton ásványvizet rendelt, de ezek szerint hoztak még neki pár tucat lépegető exkavátort, egy köteg vízgereblyét, és néhány felfújható guminőt. Érthető, hogy nem a vizes kartonokkal kezdte... :-)

2014.08.06. 17:34:25

Valóban gyorsan kipakolnak de ha valaki át akarja nézni akár egyenként hogy mit hoztak, akkor megvárják. Persze előfordulhat hogy mindent nem lehet átnézni, főleg ha sok van. Nekem eddig 2 reklamációm volt, rendeztek mindent. Ez a helyzet nem úgy sikerült ahogy kellett volna. Kérdés, milyen gyakorisággal fordul elő ilyen.

Commandante Jayasuriya 2014.08.06. 17:56:42

Ez azért elég gyenge dolog volt. Ha fogást akar keresni a posztoló a Tescon, van néhány, akkor valami ütősebbel kellene kijönni.
Egyébként pedig ha nem hívta volna vissza az ügyfélszolgálat, akkor most azon lovagolna a kedves vásárló.

lüke 2014.08.06. 18:02:31

ugyan má'
gyors, pontos
nem beszélve idő és pénz megtakarításról

zuhanorepulesss 2014.08.06. 19:03:53

Az ásványvíz olyan, mint a sztori.
Kb se füle se farka.

Online rendelt.
Más kapott, mint amit rendelt.
Reklamált.
Kicserélték.

Ahol emberek dolgoznak, hibáznak.

Tudom, melegfront van. Vagy hideg. Vagy PMS.

efi 2014.08.06. 19:15:25

Egyik víz pont olyan, mint a másik.

BelAmi 2014.08.06. 19:24:32

Kezdettől fogva rendszeresen rendelek online. Eddig 1-2 jelenttéktelen problémám akadt csupán.
Amugy csak ásványvizet rendelni, hogy "ne kelljen cipekedni", és pár száz forintért az előszobáig felvitetni, szerintem kicsinyes dolog, de inkább pofátlanság!

Gyorgy Nagy 2014.08.06. 19:48:03

Bojkotálni kell a SZAR TESCOT !

tralalala 2014.08.06. 20:08:20

Pont ellenkező tapasztalatunk volt. Rendeltünk, de hogy, hogy nem, pont egy üveg nutella meg egy házipálesz "kifelejtődött" a csomagból (szóval véletlen sem a kutyatáp meg a fagyasztott zöldség). Persze akkor nem ellenőriztük le, kifizettük, csak utólag vettük észre.

Írtam egy levelet az ügyf. szolgnak, hogy tudom, hogy bizonyíthatatlan az ügyem, meg én is gondatlan voltam, ezért nyilván nem is kérek kártérítést, de mégis, ha esetleg más is panaszol ilyesmit, akkor érdemes lenne elővenni a futárt vagy akárkit.

Tök rendesek voltak, pótolták a terméket, pedig tényleg akár én is hazudhattam volna, és több ilyen nem is volt, pedig azóta a drágább/lopnivalóbb termékeket azért ellenőrzöm átvételkor.

Paraphone 2014.08.06. 20:33:09

Tékozló homár stílusú picsogáshoz oda illő stílusú komment:
Aki palackos vizet iszik, az hülye.
Akinek nem mindegy, melyik fajta palackos vizet issza, az sznob.
Aki felárat fizet azért, hogy a szaros vizét még házhoz is hozzák, az egyrészt csóró, mert nincs verdája, másrészt egy lusta dög.
A poszter tehát egy hülye, sznob, csóró, lusta dög, aki jobban tette volna, ha picsogás helyett inkább kimegy kapálni a szőlőhegyre.

♔bаtyu♔ 2014.08.06. 20:39:26

Ez szerintem belefér, végül is megoldották.

Más tészta, hogy teszkóból eszembe nem jutna vásárolni. Mielőtt jön a sok buta, hogy dehát a tej 3 Ft-al olcsóbb, csak magyar tejet veszek és nem érdekel az sem, ha 50 Ft-al drágább. A péksütit pedig kenje a hajára, azért nem eszem szart, mert 10 Ft-al olcsóbb.

kalandozomagyar 2014.08.06. 20:49:04

Érdekes, nekünk pont ma hoztak 10 ládányi cuccot, benne 27 palack ásványvízzel, több rostossal, sok pici biszbasszal. Valahogy mégis volt időm egyenként átnézni a lista elemeit és örömmel nyugtázni, hogy ma is minden rendben volt. Arról nem is beszélve, hogy 399Ft volt a szállítási költség, ennyiért a hülyének is megéri...

efi 2014.08.06. 20:51:50

@♔bаtyu♔:
Na még egy nemzetőr.
Ne zavarjon, hogy
1. a Tescoban kapható termékek 98%-a ugyanaz, mint amit máshol is lehet kapni;
2. attól, hogy valami drágább, meg attól is, hogy magyar még lehet szar;
3. az, hogy a nyereség megy angolba az egy dolog, de ha mondjuk kivonulna, a 3000 magyar alkalmazottnak, meg a 4000 magyar beszállítónak gondolom te adnál munkát.

calmy 2014.08.06. 21:03:17

Nekem egy dolog nem jott at tisztan az irasbol. Kivancsi volnek hogy az online vasarlo tudatos volt-e vagy sem!?

32FNewYork 2014.08.06. 21:04:28

@efi: nem is kéne, csak visszaállítani az előző állapotot, mivel a mostani tescós 3000 alkalmazott a korábbi 20 000 helyére lépett és a 4000 magyar beszállító a korábbi 30 000 helyére.

Etniez 2014.08.06. 21:13:28

Kedves barátaim!

Nagyon felháborodtam ezen az ügyön, mert én ugyan ebben az üzletben dolgozom, csak odakint, Londonban.
Sainsbury's online sofőrje vagyok.

(A Sainsbury's egy ugyan olyan cég, mint a Tesco, kint egymás vetélytársai, mint itthon az Auchan)

Úgy látszik, a magyar Tesco semmibe veszi az ügyfélpanaszokat, semmibe veszi a magyar embert.

Odakint az ilyen problémát úgy szokta orvosolni a Tesco, hogy visszautalja a hiányzó ásványvíz árát és a vásárló megtarthatja a tévedésből kapott vizet, ingyen.
Mi, a Sainsbury's-nél még jobb megoldásokat alkalmazunk az ilyen problémákra:

Kivisszük ingyen a hiányzó árut, ötször bocsánatot kérünk.

Ott ez a normális. Olyan nincs, hogy aki online rendelt, azt beküldjük az offline boltba cserélgetni. Felháborító.

A panaszosnak segítek eljuttatni panaszát az angol Tesco-hoz, hátha csinálnak valamit.

Az ügyfélnek nem kell ellenőriznie az átvett árut, mert az sok időbe kerül és a sofőrök nem érnek rá, menniük kell a másik címre. Ha utána jön rá, hogy valami nem hiányzik vagy nem jó, akkor is megoldjuk a problémáját, ez az üzlet része.

Természetesen ha valaki állandóan reklamál (tehát ügyeskedik), azt kizárjuk az ügyfelek közül.

♔bаtyu♔ 2014.08.06. 21:15:23

@efi:

Na még egy szarrágó pronyó.
Akkor pedig szokj át a piacra.

Magyar, kiváló minőség és nem 20, hanem van hogy 50, 100%-al drágább.
Igen nagy tévedésben vagy, megnézem én mit kapsz te a teszkóban olyat, amit piacon kapni. Szerinted a teszkós kalács miért negyede árban a valódi kalácsnak. Sok terméket a teszkó eleve nem is árul, mert a magadfajta nem veszi meg. Miért áruljon pld. Tóalmási tüzes kolbászt, amikor te megveszed a szemetet 70%-os áron? Mit gondolsz, a teszkóban miért szar a péksüti? (Persze lehet, neked nem az). Mert ha kiváló lenne, 50%-al magasabb lenne az ára a magadfajta nem venné meg.

A Teszkó a magadfajtának van.

Látom, még matematikus is vagy. Szerinted mi a teszkó szerű helyek egyik lényege? A munkaerővel való takarékosság. Azaz ne csak azon legyen a haszon, hogy NEKED zsemlének kinéző dolgot adnak el 10%-al olcsóbban (mert a maradék 40%-ot ők teszik zsebre), hanem azon is, hogy egységnyi logisztikával, egységnyi eladótérben, egységnyi árut eladva negyed annyi alkalmazott dolgozik, mint a "hagyományos" üzleti modellben. Tehát baromság az elméleted, hiszen az emberek attól nem zabálnak kevesebbet, hogy nincs teszkó.

Ami pedig a zöldség - gyümölcsöt illeti, a teszkó a Nagybaniról vásárol a Nagybanin pedig külföldi II: oszt, áru van csak.

Ezért penészedik a paradicsomod 2 nap múlva, igaz, ezért is fizetsz érte kb. 2Ft-al kevesebbet. Eltaláltad, a teszkó alternatívája másnap a Nagybani bejáratánál lévő kurva nagy szeméthalmaz, így elképzelheted mennyit kaszál a teszkó.

Etniez 2014.08.06. 21:15:46

És az kimaradt: nem veszünk vissza kivitt árut. Úgy sem tehetnénk ki a polcra, meg kellene semmisítenünk élelmiszer-biztonsági okokból. Fölöslegesen meg minek szállítsuk vissza?

Etniez 2014.08.06. 21:17:34

@polyvinyl: Időhiány és a sofőrnek mennie kell tovább...

Etniez 2014.08.06. 21:19:04

@BelAmi: Én vittem már ki 170 liter ásványvizet, Karácsonykor meg bort 800 font értékben.

Kerek négyszög 2014.08.06. 21:37:26

@♔bаtyu♔:

Megy a mélymagyar terelgetés ezerrel...

Én csak Tescoban vásárolok, mert az áru minősége, választéka ott a legjobb. Nekem a legnagyobb csalódásom eddig a CBA-ban volt. Fonnyadt zöldségek, drága hús, romlott áruk mogorva pénztárosok. Mint a régi ABC állami monopólium idején. Lehet hogy senki nem szólt a dolgozóknak, hogy fel kéne nőni a multik színvonalához? Én beiratnám őket egy továbbképzésre. Addig is nekem nagyon jó a Tesco, legalább egy kicsit kilátok a magyar mocsárból.

Amúgy valaki árulja már el, hogy az ásványvizek átlátszó zsugorfóliás kötegelése mennyit takar el? Egy pillanat alatt látható, milyen az az ásványvíz.

Kerek négyszög 2014.08.06. 21:40:48

@Etniez:

"Természetesen ha valaki állandóan reklamál (tehát ügyeskedik), azt kizárjuk az ügyfelek közül. "

Aki pl. reklamál az ásványvíz miatt...

Mclaurin 2014.08.06. 21:44:42

Ha online rendelek pl. több karton vizet azt felhozzák a sokadik emeletre (lift nélkül), vagy a kiszállítóval kell egyezkedni, mi egyáltalán ennek a menete?

efi 2014.08.06. 21:46:11

@♔bаtyu♔:
Kiváló a büdös francokat. Pláne, hogy a fele "őstermelő" pont a Tescoban veszi meg akciósan, aztán árulja sajátjaként. Meg egy csomót eleve Mo-on meg sem lehet termelni, bár gondolom te a banánból, citromból is jó kis hazait veszel, meg dinnyét májusban.
A másik meg: gyengébbek kedvéért a Tescoban nem csak, sőt nem elsősorban kaját árulnak, ezért a 98%. Ugyan mennyiben más az ott árult HP nyomtató vagy Philips porszívó mint máshol, te igen buta?
Egyébként meg évente 1x járok Tescoba, mivel ott vásárolok, ahol nekem a legközelebb van és nem rugózok a k.rva zsemlén, mert nem egy World's First Problem.
Munkaerő meg a takarékoskodás: a leggecibbek pont az agyonajnározott hazai kis vállalkozásaid, ahol az eladót a tulaj 4 órába jelenti be, de 12-ben dolgoztatja, szabi nincs és nem 30% hasznot tesz zsebre, hanem 120-at. Te azért csak támogasd őket boldog tudatlanságban.

♔bаtyu♔ 2014.08.06. 21:59:30

@efi: Hogyne. A piacon mindenki olyan hülye, hogy ott megveszi jó drágán, holott a szomszéd teszkóban negyedáron....

Hát én "rugózok" a szemlén, mert szeretem. Képes vagyok külön megrendelni, ahogy egyébként a kenyeret is, mert ott te nem kapsz semmit az utcáról, 2 perc alatt elviszik, előre meg kell rendelni.

Te vegyél csak továbbra is műszaki dolgot a teszkóból, látom nagyon okos csákó vagy.

igazságos 2014.08.06. 22:13:23

Én se értem, hogy nem lehet látni, milyen ásványvizet hoznak ki.

Egyébként ezt a módszert akkor szokták alkalmazni, mikor egy adott típusból nem fogy a készlet, és hátha nem reklamál a pancser vásárló, vagyis a nem fogyó árukat rátukmálják az annyiban hagyó vevőkre.

igazságos 2014.08.06. 22:14:47

Egyébként meg a poszter megnézte volna az első pakkot, és utána bólint, hogy hozhatják a többit is.

Másodszorra bezzeg észrevette, hogy ugyanolyan, elsőre miért nem látta!?

igazságos 2014.08.06. 22:17:38

@♔bаtyu♔:

Szerinted a teszkós kalács miért negyede árban a valódi kalácsnak.

Ezt ne keverjük össze, ugye, a pékség saját maga állítja elő, míg a Tescó meg a többi termékén hozza be a saját pékségében előállított olcsóságot.

Ja, azt nem mondtam, hogy ha a piacon nem a kofáktól veszed, hanem az üzletben, akkor ugyanazt az árut kapod, mint amit a Tescóban veszel meg.

Mert egy raktárból terítik szét a gyümölcsöket, és a piacos/zöldséges üzletek meg a Tescó is ugyanonnan kapja.

esferenc 2014.08.07. 04:52:59

@♔bаtyu♔: Csak szólok. A piacon kilenc-tizenkét forintért kapsz zsemlét. A Tescót nem tudom (nem járok, pedig egy megállónyira van), de a piac melletti Kaiserben huszonötért.

Az viszont biztos, hogy nem mindig a drágább a jobb. Ehhez nem kell túl okosnak lenni. Legfeljebb tapasztaltnak.

Ronald 2014.08.07. 06:12:59

Hogy a Tesco hazaviszi az itt képzett hasznot?
Mekkora egy görény már ez is, nem igaz?

Ha egy magyar vállalkozó, a magyar tőkéjéből felépítene egy áruházláncot mondjuk Albániában - és ott azzal kezdenék baszogatni, hogy az ott képzett hasznot nehogy hazavigye már Magyarországra, hanem hagyja ott az albánoknak - ehhez vajon mit szólnának a derék mélymagyarok?
.

Ronald 2014.08.07. 06:17:07

Apropó: vajon a CBA, a magyar tőkéből, külföldön nyitott üzletei hasznát otthagyja-e vajon az illető országokban... avagy hazahozza-e?

Vagy a CBA-tól korrekt és természetes magatartás, ha hazahozza a hasznot... az angol viszont egy tetű, ha ugyanezt csinálja?
.

esferenc 2014.08.07. 06:26:31

@Ronald: A CBA franchise szerződési díjakat kap a külföldi boltjai után. Ahogy a magyar boltok 95%-a után is. Majd minden boltnak külön tulaja van, aki csak az olcsóbb beszerzés és szállítás miatt csatlakozik a rendszerhez.

Ronald 2014.08.07. 06:35:36

@esferenc:

"A CBA franchise szerződési díjakat kap a külföldi boltjai után"

A franchise-díj az nettó haszon. Azzal mit csinál a CBA?
Otthagyja külföldön... avagy hazahozza-e?

Ki az a barom, aki azért fektet be, hogy a hasznot majd otthagja a befektetés helyén?

Illetve ki az a barom, aki azt rosszallja, ha valaki haza akarja vinni a befektetése után képzett hasznot?
.

Ronald 2014.08.07. 06:42:14

Nem szidni kell a Tesco-t - hanem jobbat, olcsóbbat csinálni mellé - itthon, hazai pályán.

Ez egyelőre úgy látszik, hogy még nem sikerült senkinek... pedig talán némi előnnyel is startolnak a hazaiak - egy tök-idegenhez képest.

Egy ország lakosságát nem lehet lehülyézni.
Ha annyira fos lenne a Tesco, akkor már rég megdöglött volna magától és mindenki a jobb-olcsóbb magyar boltban vásárolna.

Ha lenne ilyen bolt.
.

ChemZso 2014.08.07. 08:28:21

Kérdéses, hogy mennyiben tekinthető Tudatos Vásárlónak az, aki meg sem nézi, hogy mit kapott...

Neonknight 2014.08.07. 08:31:25

A "Tudatos Vásárlás" ott kezdődne, hogy ilyen Tesco-mentalitású cégeknek a közelébe se megy az ember...

Ronald 2014.08.07. 08:39:35

@Neonknight:

"ilyen Tesco-mentalitású cégeknek a közelébe se megy az ember... "

Oké, eddig rendben - de akkor melyiket ajánlod helyette? Jobbat-olcsóbbat.
.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.08.07. 08:53:42

@Ronald:

"Ha egy magyar vállalkozó, a magyar tőkéjéből felépítene egy áruházláncot mondjuk Albániában - és ott azzal kezdenék baszogatni, hogy az ott képzett hasznot nehogy hazavigye már Magyarországra, hanem hagyja ott az albánoknak - ehhez vajon mit szólnának a derék mélymagyarok?"

Tökmindegy, hogy "hazahozza" vagy nem hozza haza, hiszen a "hazahozott" pénz nem a magyar polgárokat gazdagítja, még csak nem is a magyar államot, hanem a cég tulajdonosait, hiszen a külföldi tevékenységük után itthon nem fizetnek adót.

A "hazahozás" egyébként is adózási kérdés, nem a nettó, adózás utáni nyereség hazalapátolásáról van szó.

Komojtalan 2014.08.07. 09:07:26

@Ronald: Szerintem meg nagyon fos a Tesco és ezt nem azért írom mert nem multinál vásárolok. Soroksáron gyakorlatilag egymás mellett van az Auchan és a Tesco mégis 10 -ből 10x az Auchanba megyek. Ha véletlen valahol Tesco van és/vagy látok valami akciót, akkor jellemzően: Nincs, nem annyiért, szar minőség. Évente mondjuk 2x megyek Tescoba, de abból 1x üres kézzel jövök ki. Ez nem az én szégyenem - mert sokan szégyellnek kijönni üres kézzel, ez is egy trükk -, hanem a Tescoé. Persze ahol nincs más ott jó, de szerencsére Budapesten van más is.

2014.08.07. 09:14:15

@Mclaurin: Mindent az ajtódig visznek, akár van lift, akár nincs. A weblapjukon részletesen elolvashatod a menetet.
bevasarlas.tesco.hu/hu-HU
Szerintem jó. Néha persze vannak kisebb tévedések de általában megbízhatóak, a hibát meg korrigálják. Nem úgy mint az említett posztban.

2014.08.07. 09:17:06

@Komojtalan: Eddig én is az Auchanban vásároltam, (mert jobb szerintem is) de ha kocsi nélkül vagyok akkor online rendelek a Tesco-tól. Általában olyanokat veszek ahol nincs minőségi különbség és kapható mindkét boltban. Üdítők, mosószerek, nehéz cuccok, ásványvizek DD, stb.

2014.08.07. 09:18:42

@ChemZso: Igaz, érdemes megnézni mert azonnal levonják az árból és visszaviszik. Indokolni sem kell ha valami nem tetszik, visszaadom és kész. Ő meg levonja az árból.

Ronald 2014.08.07. 09:19:46

@polyvinyl:

"...a hazahozott" pénz nem a magyar polgárokat gazdagítja, még csak nem is a magyar államot, hanem a cég tulajdonosait"

Rossz hírem van: ez a világ összes magánvállalkozása esetében is pont így van.
Tudod, a magánszféra már csak ilyen.

"....hiszen a külföldi tevékenységük után itthon nem fizetnek adót."

Adót ott szokás fizetni, ahol a nyereséget képezték.
Pl. a magyarországi Tesco, az Magyarországon adózik és nem Angliában.
Nem tudtad?

A Tesco is, meg a többi multi is az ADÓZÁS UTÁNI nyereségét viszi csak haza - amiért egyesek durván neheztelnek is.

Csak tudnám, hogy milyen alapon?
.

2014.08.07. 09:21:17

@igazságos: Ha mást hoznak, azzal kezdik hogy szólnak, helyettesítették mással a terméket, elfogadom-e, vagy visszavigyék. Posztolónál nem így történt, de szerintem nem az ő esete az átlag.

2014.08.07. 09:23:36

@Etniez: Szerintem a posztoló esete nem általános. Nálam a problémát ugyanúgy oldották meg ahogy te leírtad, pedig én Pesten voltam, szóval nem olyan gyökerek.

citrix 2014.08.07. 09:39:17

Szegény VÁSÁRLÓ, nem azt a vizecskét hozták neki házhoz amit pont megkívánt szomját csillapítandó... Na, ezek a multik ilyenek, pláne a a gazdaságos. Körülményesen de kicserélték és így már azt a vizecskét kortyolhatja amit éppen megkívánt. Még véletlenül se érintse csapvíz a nyelvecskéjét mert még attól beteg lesz. Nyilván fürödni is csak Evian-ban hajlandó, az az igazi. Javaslom neki, ezután válassza a CBA-t és többet ilyen malőr nem fordulhat elő.

Kifordított kacagány 2014.08.07. 10:08:37

@Ronald: nem is az adózás utáni nyereség hazavitelével van gond, hanem az adóelkerülésből származó nyereség hazavitelével. mellesleg ha nem lenne adóelkerülés, még akkor is ott lenne a tisztességtelen üzleti haszon kérdésköre.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2014.08.07. 10:12:19

Baszki csak kenyeret, péksütit, tejet, zöldséget és felvágottat vásároltok?

Pl a Milka csokit miért is kellene megvennem az őstermelőtől a piacon 100 Ft-tal drágábban?
Esetleg a Szomszédok 5. évadát DVD-n?
Netán a üveges Soproni is biztos finomabb a kisboltból +50Ft/db-ért.

Nonszensz. ha mindent ami kellene csak a "tematikus" boltokban venném meg 3 órát csak autózgatnék egyik boltból a másikba. A multik jók, minden egy helyen van. ami meg nem tetszik (hús/pékáru), azt meg megveszem máshol. ennyi.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.08.07. 11:00:08

@Ronald:

Hogy neked mennyi eszed van :)

Már csak azt kellene felfognod azzal a rengeteg eszeddel, hogy amikor a multik esetében a "hazatalicskázásról" beszélünk, akkor arról beszélünk, hogy az adott ország törvényei szerint elvileg adófizetés alá eső jövedelmüket is ki tudják vonni az adófizetési kötelezettség alól úgy, hogy nemzetközi szinten "papírozzák" le mind a nyereségüket, mind a költségeiket, úgy, hogy az a számukra legoptimálisabb végeredményt adja.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.07. 11:52:00

Az Auchan parkolót épít az őslápban. Bojkottálom.

Ronald 2014.08.07. 13:09:28

@Kifordított kacagány:

"nemzetközi szinten "papírozzák" le mind a nyereségüket, mind a költségeiket, úgy, hogy az a számukra legoptimálisabb végeredményt adja. "

Ez abszolút legális - amíg törvénybe nem ütközik.
Másik EU-s ország esetében meg pláne legális.

Ha magasabb "külföldi" költségeket számolnak el - ez akkor ott jelenik meg haszonként és ott adóköteles.

Ha a magyar vállalkozó mondjuk 5 ezer Ft-ért számol el az albán leányvállalatának 1 darab 100-as szeget - erről számlát bocsát ki Magyarországon és a tetemes hasznot biza itt keményen leadózza.

A nemzetközi kereskedelem már csak ilyen.

Egyébként ha a multi mocsok-nagy felárral dolgozik - akkor mennyit kaszálhat a magyar bolt, amelyik még a multinál is drágább, ráadásul helyben is van?
.

esferenc 2014.08.07. 13:34:49

@Ronald: Nem nagyon érted a világot, az biztos. A franchise díj mint tiszta haszon. Ember! Te ugye soha nem voltál vállalkozó?

Mclaurin 2014.08.07. 17:46:55

@Turchi: Köszi
Csak nem szeretném ha feleslegesen anyáznának (pedig valószínűleg fognak), mert én egyszerre szoktam 5-6 karton tejet venni és igencsak megszenvedek vele a 4.-ig mire mindet felhordom, egy kis plusszt megérne ha nem nekem kellene cipelnem így öregségemre.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.08.07. 17:47:54

@Ronald:

"A nemzetközi kereskedelem már csak ilyen."

A cégen belüli árutologatás és aktatologatás NEM nemzetközi kereskedelem. Ha meg csak papíron tologatnak, akkor pláne nem az.

drisa 2014.08.07. 21:57:08

@Ronald: Na de mi van akkor, ha a vállalkozó luxemburgi leányvállalata ad el a magyar leánynak egy szöget ötezerért és a magyar tizenvalahány százalék helyett gyökkettőt adózik és azt se itt?

Sok ilyen szög és eltűnt az adózandó jövedelem. És gondolom, ennél vannak agyafúrtabb dolgok is.

Straub Ferenc 2014.08.07. 23:24:28

@polyvinyl: Akkor Urak és Hölgyek.Most egy kiszállítási kolléga osztja meg veletek a tapasztalatait.Tesco online vásárlás.Ez mind szép és jó.Tudjátok már egy éve a cégnél vagyok.Elmesélem a tegnapi napomat.Reggel 7:45 kor elkezdem a munkát.Találkozok a csoportvezetőmmel aki egy 8 általánost végzett irányítható robot.Az első szava az hogy el vagyunk úszva szedjük össze a maradék árut az áruházból, és csináljuk meg a papírjainkat ami az ő dolga lenne, mindezt a legalpáribb stílusban.Megpakolom az autót (690KG)és megírom a papírokat .9 óra környékén el tudok indulni 10 címre amiből az elsőre már 8:23-ra oda kellett volna érnem.Az első Cím 145Kg súly (80-90 kg ásványvíz) a harmadik emeletre lift nélkül.Egy kis mellékes=A mai napig 13-kollégámnak sérült a háta, 7 kollégámnak gerincsérve van 3-nak ágyéksérve és 3 kollégámnak elcsúsztak a csigolyái, és soha többet nem emelhet 10kgnál többet az életébe.(Pár hónap nálunk Üdv) Felviszem az árut kirakom és sietek a többi címre ugyanis időzónában dolgozunk és 15 perc jut minden egyes vásárlóra. A tizenöt perc magába foglalja a címről az elindulást, az érkezés a pakolás és az indulást a másik címre.A tíz címet amit 35 perces késéssel kezdtem el le kellet dobnom 11:18-ra és visszarohanni hogy kivegyem a szünetemet és induljak újabb 10 címre a második körömre.Ez természetesen nem sikerül.A vevőszolgálatnak jelentem a késéseket.Megjegyzem nincs külön vonalunk hozzájuk tehát ugyan azt a számot hívom amit az össze vásárló.Mit hallok??Jelenleg minden munkatársunk foglalt, kérjük tartsa a vonalat.Szóval a 4 harmadik emelet lift nélküli cím (ennyi tuti van 10 címből) sok 100 kiló után visszaértem 12:30-ra, 4-késéssel.Legelső kérdés a kedvenc csoportvezetőmtől.Miért késtél?A stílus a reggelitől mit sem változott sőt még rosszabb lett ugyanis neki minden késésről riportot kell írnia, (tehát dolgoznia). A második kört 13:10 kor kellett kezdenem tehát kivettem a fél órás szünetet megpakoltam az autót (azaz megmozgattam a 638kg-ot)A második kör szintén tartalmaz pár harmadik emeletet lift nélkül.Ez azért fontos mert a munka törvénykönyve világosan meghatározza hogy hány méter magasba, milyen messzire hány kilót vihetek.A többi rajtam múlik.Ha föl akarom vinni fölviszem ha nem nem.Természetesen ha nem viszem föl megkapom bent a jegyzőkönyvet valami teljesen másért és a harmadik után elbúcsúznak tőlem.Ugyanis azért nem mernek jegyzőkönyvezni mert betartottam a törvényt és nem akarom magam kitenni egészségkárosító tevékenységnek.Így rá tudnak kényszeríteni engem és a többi kollégámat hogy felvigyük nem véletlen a fentebb leírt 26 munkatársam sérülése az 50-ből.A filozófiájuk hogy addig dolgozz ameddig bírsz tehát amíg meg nem döglesz aztán mehetsz amerre látsz.Napi szinten kirúgással fenyegetőznek, nem biztosítanak megfelelő eszközöket a munkához, például téli hosszú nadrágot és téli bakancsot kell hordani nyáron25-40 fokba, a telefonokon a parkolások hónap közepére lefogynak azaz vigyem ki az árut de ha nem tudok parkolni "dobjak be pénzt saját zsebből, különben jegyzőkönyv és tudod már kettő van úgy hogy vigyázz" szavakkal illetnek. A visszáru megírásakor nem tudom hogy a termék 18% illetve 27%, bent azt mondták mindenre 27%ot írjak.Ez azért érdekes mert eladják a blokkon18%-osan és 27%-osan írják vissza, tehát csalják az adót mint az állat, amiért persze megint mi leszünk a hibásak.Eljutottunk egy pontra hogy szakszervezetet csinálunk.A szakszervezet elnökének a következőt mondták.Egy hónapi béredet kifizetjük most tehát az augusztusit ha közös megegyezéssel elmész ha nem kapsz még 2 jegyzőkönyvet mindegy hogy miért és ki vagy rúgva.Ez volt a tegnapi napom.18-óráig volt a munkaidőm 21-órakkor csekkoltam ki ami több mint 13 óra (ennyit lehet egy nap)de nem baj azt a 30 percet ingyen dolgoztam mert elszámolni azt tuti nem fogják.Volt orvosi vizsgálat nálunk amit jó pénzért megvett a Tesco, és kimutatták hogy semmi megterhelés nincs abban amikor 80-90-110-173 ja és eddig a rekord 298 kg árut kell felvinni a harmadik negyedik(tetőtér) emeletre 7.5 perc alatt.Ez teljesen normális és ez egy kényelmi szolgáltatás úgyhogy fogjuk be a pofánkat. Én úgy gondolom nem egy 3. fejlődő országbeli nép vagyunk akiket egy külföldi multi rabszolgamunkára kötelez megsértve a magyar munkaügyi és adóügy törvényeket napi szintem.Magyar ember vagyok Magyarországon.Kedves vásárló.Amikor találkozunk egy ilyen nap áll mögöttem és még előttem.És úgy mint önt engem is nagy ívben l.......nak.További szép napot mindenkinek

2014.08.08. 00:21:16

@polyvinyl: Holnap reggel megkérdezem neked :-), de biztos hogy nem anyáznak, mert a vásárlás után kapsz egy e-mailt hogy meg voltál -elégedve a szállítókkal, és ha csak magukban anyáznak, azt úgysem veszed észre. Vannak nekik ilyen-olyan gurulós szerkentyűjük, megoldják. Meg van egy megjegyzés rovat, ahova beírhatsz ilyet és akkor előre felkészülnek.

2014.08.08. 00:26:02

@Straub Ferenc: Ezt a levelet szívesen megosztanám természetesen név nélkül a tesco vezetőségével. Szerinted? Ha megengeded, írj vissza. És természetesen odaírnám hogy nem a hozzám szállítóktól hallottam, mielőtt átnéznék, kik voltak eddig nálunk. Sajnálom ha így bánnak veletek.

Mclaurin 2014.08.09. 07:09:39

@Straub Ferenc:
Minden elismerésem, elég szomorú, hogy ilyen körülmények között kell és lehet ma itthon dolgozni.
süti beállítások módosítása