HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) bkk (4) BKK (1) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) Franciaország (1) franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) karácsony (4) Karácsony (1) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) kína (4) Kína (2) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van a centrális erőtérből

2014.11.05. 08:17 Elegem Van

Szeptember táján kissé fejcsóválva figyeltem, ahogy egykor jó nevű emberek - Lánczi és Tölgyessy - lelkesen tapsolnak az Orbán által kialakított új hatalomgyakorlási módszernek, a centrális erőtérnek. A becsületes értékalapú emberek munkahelyeként számon tartott Századvég megmondóemberén nem csodálkoztam, őt azért fizetik, hogy lelkesedjen. Az olyan átlagember, mint én már az elnevezéstől is dob egy hátast és menekülőre fogja, pedig aki életében játszott már malom nevű társasjátékot, az hamar megérti miről is szól ez a rettenetes kifejezés. A malomban ugyanis addig kell ravaszkodni, amíg sikerül kirakni egymás mellé három korongot, mert akkor le lehet venni az ellenfél korongját. Az igazán nagy ravaszak viszont arra játszanak, hogy kirakják a csiki-csukit, mert úgy akármikor lehet malomba lépni. Ha viszont kialakítja valaki a csiki-csukit, azzal a játéknak is vége, hiszen az ellenfél korongjai folyamatosan leszedhetők. Így van ez a centrális erőtérrel is, ha ezt ki tudja alakítani egy politikai formáció, akkor a demokrácia nevű hatalomgyakorlási módszernek vége, helyébe egy abszolutista, tekintélyelvű hatalomgyakorlási mód lép. Tudja ezt Orbán is, ezért azon ügyködik, hogy elleplezze ezt a tényt kitalálva az illiberális demokrácia nevű bullshitet, mert ezzel azt a látszatot keltheti, hogy megmaradt a demokratikus módszer keretei között. Csakhogy egyre többen jönnek rá a valóságra.

Orbánnak és embereinek - háttérben az öreg Tellérrel - igaza van abban, hogy a demokratikus berendezkedés sok tekintetben bírálható. A demokrácia nem tudta megakadályozni a valódi rendszerváltás elmaradását, a nómenklatúra átmentését - sokakat épp a Fidesz mentett át -, a rabló privatizációt, a Gyurcsány-féle népellenes őrjöngést stb. Igaz. És az is igaz, hogy a hazai baloldal még mindig a '19-es, '45-ös moszkovita hagyományok folytatója. De a helyzetre adott abszolutisztikus válasz nagyon nem jó. Sokkal tisztább lett volna - és jobban összeegyeztethető a demokratikus modellekben alkalmazott technikákkal -, ha egyszerűen eltiltják a kommancs rezsimhez kötődőket a közéletben való részvételtől, mint azt a nácikkal vagy a kommunista utód pártokkal egyes országokban tették. (Ja, akkor a Fidesz egy részének is lapát.) Ehelyett jön ez a centrális erőtér nevű módszer, melyről azt állítják, hogy a magyar hagyományoknak ez felel meg leginkább, mert Magyarország nem tud mit kezdeni a demokráciával, a tekintélyuralmi módszernek azonban hagyománya van. A látszat kedvéért fogadjuk el, hogy a centrális erőtér a turáni átok elleni orvosság. Nézzük meg mire jutottunk vele az elmúlt nagyjából 170 évben, hátha szeretett Viktorom is tanul belőle.

Elsőként az a döbbenet, hogy ez az uralmi mód pont arra a legveszélyesebb, aki működteti. Iszonyatos személyes áldozatokkal jár ugyanis. Ferenc Józsefnek öccsét kivégezték, fia vitatott körülmények között meghalt, felesége merénylet áldozata lett. Horthy idősebb fia vitatott körülmények között meghalt, kisebbiket elrabolták vele zsarolva az apát. A gyökértelen Kádárnak nem volt családja, néha meglátogatta Kapolyon a gyermekkori játszópajtásait. No, Viktorom Te melyiket vállalod fel a hatalomért?

Nézzük, hogy végezték a fentiek? Ferenc József 86 évesen ágyban párnák közt. Schön. Horthy száműzetésben, kegyelemkenyéren. Kádár megőrülve. Viktor, Te melyiket szeretnéd?

Mire mentek a tekintélyelvűséggel? A Ferenc József magyar huszártisztjeinél senki sem járt szebb egyenruhában a világon, senki sem parírozott jobban, és senki sem volt jobb ágyútöltelék a világháborúban. A Monarchiából megörökölt szoldateszkánál senki sem tudott szebben bokát csattogtatni a Legfőbb Hadúr előtt, de a román gyerekkirályt nem hagyta el hadserege döntő pillanatban, Horthyt meg igen. Kádárt pedig a ’80-as években a saját ifjú törökjei röhögték ki a háta mögött a Fehér Házban, miközben előtte gyönyörűen elvtársoztak. Hát Viktor, Te mire mész majd éles helyzetben a kleptokrata kompániáddal?

ferencjozsef_ov.jpg

És a legfontosabb: Előre ment-e az ország a tekintélyelvű uralom alatt? Ferenc József, miután mindent meggondolt és mindent megfontolt olyan háborúba vitte birodalmát, hogy halála után két évvel atomjaira hullott. Megérte tehát a sok áldozat, ugye? Horthy elbénázta a kiugrást, így amíg a románok és az osztrákok puskalövés nélkül megúszták a háború végét, Magyarország hét hónapig csatatérré vált rengeteg halottal, meggyalázott nőkkel, rabszolgamunkára vitt százezrekkel. Ez is megérte, ugye? Kádár utolsó 15 éve a gazdasági összeomlás elkerüléséről szólt, '83 őszén csak pár órára volt az ország a csődtől, '89-re be is következett. Ez is nagyszerű perspektíva, ugye?

Milyen rossz is a meghaladott liberális demokráciák politikusainak, akik, ha veszítenek a választáson, beülnek a felsőházba, igazgatóságokba, alapítványaikba, esetleg az EU valamelyik jól fizető elfekvőjébe, és azon gondolkodnak, hol töltsék a telet: síeléssel Svájcban vagy fürdőzéssel Balin? A tekintélyelvű magyar vezető pedig a fenti megoldások közül választhat. Jó esetben. Ha túlpörgeti a tekintélyelvű hatalomgyakorlást, még rosszabbul járhat. Régi bölcsesség, hogy egy nyílvesszőt egy kisgyerek is el tud törni, egy tizes köteghez már erős ember kell, a százas köteget meg már senki sem tudja eltörni. A koncentrált hatalom egy olyan ország esetében, amely a népek érdekeinek országútján fekszik, az ország vezetőjére borzasztóan veszélyes. Csak egyszer tévessze el, melyik nagyhatalommal nem szabad ujjat húzni. Egy-két vadkant megrendelni jó pénzért mindig lehet. A talpnyalók ezt sosem fogják elmondani Viktornak, a veszélyekre nem figyelmeztetik, hiszen azért nem fizet a Főnök.

Az internetadó kezelése egyébként jól mutatja a rendszer gyengeségét. Ha az USA elnökét lelövik az emberileg sajnálatos, de azonnal helyére áll az alelnök, ha az sincs kéznél, akkor a Szenátus elnöke és az ország halad tovább. Nálunk Orbán elment három nap szabadságra, és sem a Fidesz, sem a közigazgatás nem tudott értelmes döntést hozni egy, az ország szempontjából marginális ügyben. Gyenge országunk van tehát.

Ráadásul a centrális erőtér közelebb áll az NDK-s politikai hagyományhoz mint a magyarhoz. Kevesen tudják, de formálisan az NDK-ban többpártrendszer működött, még kereszténydemokrata pártjuk is lehetett. Az öntudatos német dolgozó azonban - igazolván a kommunista elveket - hogy, hogy nem, a Német Szocialista Egységpártra szavazott, amely a centrális erőtér birtokosaként véletlenül a rettegett Stasi felett is diszponált. A rendszerváltás után 25 évvel tehát annyit értünk el, hogy Kádár egypártrendszeréből megérkezünk Honecker NDK-jába. A centrális erőtérrel közelebb leszünk az NDK-hoz mint önmagunkhoz, ezért aktualizáljunk egy akkori időből származó rendszerviccet, hátha Viktor belegondol a centrális erőtér abszurditásába.

Egy reggel Orbán Viktor kegyelmes úr kisétál a Várban lévő irodájának teraszára, gyönyörködvén szeretett városában. Köszönti őt a Nap eképpen: - Jó reggelt Orbán Viktor kegyelmes úr! Sok sikert kívánok mai munkájához! - Köszönöm. - válaszolja Orbán Viktor kegyelmes úr, és visszasétál irodájába. Délben ismét kilép a teraszra, ismét köszönti őt a Nap. - Jó napot kívánok Orbán Viktor kegyelmes úr! Sok sikert a Nemzeti Együttműködés Rendszerének kialakításához! - Köszönöm. - válaszolja Orbán Viktor kegyelmes úr, és bemegy az irodájába. Munkája végeztével Orbán Viktor kegyelmes úr megint kisétál teraszára, ahol odaszól neki a Nap: Helló, Viktor! Ma is leszoptad a Putyint? Orbán Viktor kegyelmes úr visszarohan az irodájába, felhívja Lázár Jánost, és elfúló hangon mondja neki, hogy milyen tiszteletlenül beszélt vele a Nap, és követeli Lázártól, hogy csináljon valamit. - Nem lehet - válaszolja remegő hangon Lázár - a Nap már Nyugaton van.

A történelmi tapasztalat tehát az, hogy a centrális erőtér - leánykori nevén: tekintélyuralmi rendszer - nevű hatalomgyakorlási módszerrel két világháborút és egy hidegháborút sikerült elveszíteni az elmúlt 100 évben úgy, hogy maga a rendszer annak vezetőjétől is felesleges áldozatot kívánt. Aki ezek után a centrális erőtér előnyét láttatja a demokráciával szemben az - hívják akárhogy is - sarlatán vagy hülye. A centrális erőtér veszélyt jelent Orbán Viktor személyére, és gyenge - rendszerbe kódoltan - vesztes Magyarországot eredményez, amelyből nekem elegem van.


komment

Címkék: politika kormány jobboldal európa baloldal bizalom elnök biztonsági megtévesztés becsapás USA Magyarország

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr316863395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igaz_ember 2014.11.05. 21:05:45

@ex-dr. vuk: Hát ha te a multikat és a külföldi bankokat magyar cégeknek nevezed... legyen...de őket meg csak a pénz érdekli...nyilván nem puszilgatják Vikit ha nem tetszik neki, hogy zsákban viszik el a profitot...:) Amúgy megértem őket is...képzeld el meg van neked engedve minden aztán snitt...szabályoznak...na persze hogy a tőke ettől fázik mindenhol. Nézd meg mindig tart a vita az USA New Dealjéről a 30-as évek óta...röhej...majd meg is sajnálom őket rögtön.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:07:21

@bölcsbagoly: a fidesz lehetett volna valasz az mszp szarsagaira. de aztan mikor olukbe hullot a dolog, akkor semmi mast nem csinaltak, csak intezmenyesitettek a lopast es a propagandat, valamint modszeresen rakeszultek, hogy maradjanak is a helyukon ennek ellenere. Eddig sikeresek, csak az orszag fogja megsinyleni (illetve mar meg is tortent)..

Van meg olyan orszag, akivel a kormany nem veszett ossze az oroszokon kivul? Ja a torokok :) Latszik, milyen rendszert szeretne viktorka. Szar neki, hogy meg letezik internet es azt nem tudja megregulazni. Azert derekasan kuzd vele, mint diszno a jegen. :D

bölcsbagoly 2014.11.05. 21:07:37

@ex-dr. vuk: attól vagyotk infantilisek, hogy nem akarjázok felfogni, hogy az ember közösségi lény és a közösségi érdekeknek/céloknak lehet csak prioritása.
A ti szabadságotok az = szabadosság; csak a jogaitok ismeritek/azért harcoltok, nem törődtök a kötelességeitekkel amik a jogokkal együtt járnak.
Folyton demokráciát hirdettek, de azt csak akkor fogadjátok el, ha ti vagytok hatalmon.
Toleranciáról pofáztok, miközben maximálisan intoleránsok vagytok mindennel szemben amit nem kedveltek (innen a folyamatos nácizás, antiszemitázás, rasszistázás is).

nu pagagyí 2014.11.05. 21:08:39

@Keszthelyi.Aron: A szabadsághoz felelősségnek is kell társulnia, különben a szabadság is elvész. Ennyiben van igazad. Nálunk utóbbit csak önkéntesen vállalta az, akikből balekot csinált a kizárólagos hatalomra törő politikai-gazdasági maffia.

A mai viszonyok már a totális felelőtlenségről szólnak. A képviselő nem a választóit képviseli, hanem a pártját. A pártok már programot sem hirdetnek, de ha igen meg sem próbálják betartani. A sajtó nem képes ellenőrizni a hatalmat. Az állam káderlerakat és a hatalom cinkostársa. Már azt sem tudjuk hol születnek a döntések, a törvényjavaslatokat félművelt hülyék terjesztik be. A miniszterek arctalan senkik, helyettük sötétben bujkáló fontos emberek garázdálkodnak.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:08:51

@Larry Silverstein: Orban a sajat holdudvaranak az uzleteiert dolgozik. Senki es semmi mas nem szamit.
Csak tudod ha a kulfoldi toke elmenekul (mert igy el fog), akkor ott nem lesz SEMMI. Ugye ezt felfogod?

Az utolso meg lekapcsolja a villanyt.

igaz_ember 2014.11.05. 21:08:52

@ex-dr. vuk: Ki korlátozza a szólásszabadságot ma? Mondhatsz amit akarsz. Én csak a 2006-as októberi események tüntetőit tudom felhozni...ők aztán rendesen kaptak a magyar szólásszabadságból. Képzeld el mi lett volna itt a frankó Internetadó elleni tüntetésből 2006 őszén.:)

bölcsbagoly 2014.11.05. 21:10:06

@ex-dr. vuk: nese, mese, meskete. 2010 óta egyfolytában sároztok , rendszerint alap nélkül. A konstruktivitás halvány nyomát sem mutatjátok semmilyen téren sem.Viszont egymást veritek le hazaárulásban, külföldön való panaszkodásban, rémhirterjesztésben, riogatásban, hazudozásban.

igaz_ember 2014.11.05. 21:10:07

@bölcsbagoly: Ja ez egy régi ügy: a liberálisok mindenhol a világon csak akkor mondják liberálisnak a rendszert ha ők kormányon vannak...na ebből lett nekem anno elegem.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:11:45

@bölcsbagoly: nem tudom ki az a "ti" .. en itt egyedul ulok a szobaban (egyelore).

Pontosan milyen kotelessegrol beszelsz?
Amig jogok nincsenek, addig milyen kotelesseg jon szoba? Ha nem vallalkozhatok szabadon, akkor mi a faszt lehet csinalni egyaltalan? Na ez a kommunizmus.

"Folyton demokráciát hirdettek, de azt csak akkor fogadjátok el, ha ti vagytok hatalmon."

Ezt mar annyi baromtol hallottam, nem magyaraznad meg? En leszarom h ki van hatalmon, amig biztositja a szabadsagjogokat. Ha nem biztositja, akkor meg takarodjon a faszba el, minek van ott.

"maximálisan intoleránsok vagytok mindennel szemben amit nem kedveltek"

Mint pl.? Mivel nem voltam tolerans? Valoban, az elnyomassal szemben nem vagyok az. Milyen meglepo.

Larry Silverstein 2014.11.05. 21:12:31

@ex-dr. vuk: 'Orban a sajat holdudvaranak az uzleteiert dolgozik.'

naná, de mi a baj ezzel? mégis kinek a holdudvaráért kéne?

'Csak tudod ha a kulfoldi toke elmenekul (mert igy el fog), akkor ott nem lesz SEMMI.'

miközben a ballibsik ezt lihegik 5 éve, megint senki nem akarta őket a kormány közelébe engedni.

A külföldi tőke SOHA nem ömlött olyan mennyiségben Mo-ra mint ebben az évben (emellett már főleg a reálgazdaságba jött, nem a bankok mérlegeibe)

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:13:52

@igaz_ember: ha mar 2006 .. milyen erdekes, hogy a fidesz oket bekes tuntetoknek nevezte, mig a fidesz szekhazba bemenoket es ott a foldon ucsorgoket aggressziv eroszakos csocseleknek...

Nem fura ez?

Valoban, a szolasszabadsagot meg nem sikerult (teljesen) korlatozni, de azert probalkozasok vannak ra. Mintha pl. Lazar Janika kommenteloket is perelt volna regebben.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:16:34

@bölcsbagoly: na jo jo ez mar a propaganda resze, ez nem erdekel.

@igaz_ember:

*sign* .. nem a szabalyozasrol van itt szo, hanem az igazsagtalan szabalyozasrol. Erdekes, hogy a reklamado 80%-at az RTLklub fizeti. Jeee' ez aztan a "szabalyozas". Szabalyozni KELL. Nyilvan. De ez nem szabalyozas amit csinalnak, hanem rablas es kiutasitas, raadasul szelektiven. Es nyiltan. Nem tudom miert becezed szabalyozasnak, mikor ok maguk montak meg, hogy mi a celjuk ezzel.

Larry Silverstein 2014.11.05. 21:16:41

@ex-dr. vuk: 'Az Európai Bizottság őszi prognózisáról tartott brüsszeli sajtótájékoztatón az egyik újságíró aziránt érdeklődött, hogy lehet, hogy Magyarországon várható a legnagyobb beruházásnövekedés idén.'

www.portfolio.hu/gazdasag/egy_rendkivuli_adat_miatt_kerult_teritekre_magyarorszag_brusszelben.205922.html

Érdekes módon se a diktatúra, se a demokrácia eltiprása nem ijeszti el a befektetőket.

Érdekes módon az államkötvényeket fele annyi haszonért is megveszik a befektetők mint amikor a bolsik kormányoztak.

nu pagagyí 2014.11.05. 21:18:12

@bölcsbagoly: Éppen ezért ti úgy osztanátok el a dolgokat, hogy a szabadság csak benneteket illet, a népnek meg csak a felelősség jár.

Valóban nem párosult megfelelő felelősség a korábbi szabadsághoz, amivel vissza is éltetek, hiszen akkor is loptatok minden erkölcsi gátlás nélkül, szennyeztétek a közéletet, terjesztettétek az ostobaságot. De most végre sikerült rendszert csinálni az aljasságból. Gratulálok hozzá, remélem rövid lesz a mulatság.

Keszthelyi.Aron 2014.11.05. 21:18:24

@nu pagagyí: ez könnyű. A döntéseket a jahudi gyíkemberek hozzák elsötétített szobákban :D

Sajna a független média mítosz. Amíg pénzt és hatalmat lehet vele csinálni, addig az is marad.

És én speciel pártolnám a visszahívhatóság intézményét - és még a kötött mandátumot is. De az általános, egyenlő és titkos választások világában ez utópisztikus.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:18:45

@Larry Silverstein: "naná, de mi a baj ezzel?"

Na innentol ertelmetlen az egesz :) Nyilt penz- es piacrablas szerinted total rendben van, akkor nincs ertelme a vitanak :D

Inkabb azt mondom, hogy majd meglatod (bar ne legyen igazam).

Tudod a haveroknak osztogatast rendes orszagban buncselekmenykent kezelik, nalunk meg ez a termeszetes :) Na ezert is huztam en el.

bölcsbagoly 2014.11.05. 21:19:58

@ex-dr. vuk: félrebeszélsz! nem Oroszorszéágot, Törökországot, Kinát vagy Singapurt szeretne Mo-ból, hanem utálja azt a neolib/neokon stilust ami az EU-t és az USA-t jellemzi manapság. Nem óhajt senki gyarmata lenni, nem óhajt olyant hallani mint amit a holland libsi EP menyecske képes volt fennhangon kijelenteni az EP nem régi ballibsi szeanszán:
"Igaz, hogy minden magyar törvény megtaklálható más EU országok törvénykezésében, de összességükben a SZELLEMISÉGÜK elfogadhatatlan!"
No ez a libsi gondolkodásmód kvinteszenciája!
Nem az a rossz ami tényleg az, hanem amire egy libsi azt mondja! Az ahol a román-magyar meccs után egyformán büntetik a románokat és a magyarokat is! Ahol elfogadható, hogy érvényben legyenek a Benes-dekrétumok, ahol amagyarok rasszisták, de a cigányokat kitoloncolók már nem, stb, stb.
Ezek a te ingerküszöbödet persze nem érik el...

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:20:02

@Larry Silverstein: a korrupcio nagy ur. nalunk ez a "helyi szokas".

tudod orbanka egyik kezevel multikat lok ki a kapun, mig a masikkal simogatja a masikat. Vajon miert? Gondolkozz!

igaz_ember 2014.11.05. 21:20:53

@ex-dr. vuk: őőő szerinted 2006. október 23-án azok az egyetemisták akiket kirángattak a kedves beazonosíthatatlan te adódból is fizetett rendőrbácsik a körúti kocsmákból és rommá verték őket csak a biztonságunk kedvéért az ok? Tök mindegy nekem mit mondtak most...nagyon helyesen nem verték meg az "intelligens fiatalokat" a Fidesz székháznál. Már szimpatikusabb az elintézési módja. Jegyzem meg: a rendőri erőszakot egyesek erősen szerették volna elérni az érzéseim szerint, de ilyen provokációhoz nem elég vegzálni a Hír TV stábot...:) Fidesz ellen lehet tüntetni nyugodt szívvel...lehet még eredménye is lesz...:) Na ennyi a különbség: pont jó a példa.

bölcsbagoly 2014.11.05. 21:21:45

@nu pagagyí: ne magatokból indulj ki! A fideszeseknek gyakorlatilag nem maradt ellopnivalójuk! nem hagytatok nekik semmit!

Larry Silverstein 2014.11.05. 21:21:55

@ex-dr. vuk: mit vartyogsz?

az előbb még azt mondtad hogy ha elmennek a multik, nem lesz itt semmi.

eszednél vagy?

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:23:46

@Larry Silverstein: "A külföldi tőke SOHA nem ömlött olyan mennyiségben Mo-ra mint ebben az évben "

Erre valami hivatkozas?

@bölcsbagoly: "Nem óhajt senki gyarmata lenni" jaj ez de szanalmas, szinten a propaganda resze.. egy szabad orszag nem gyarmata senkinek, egyszeruen egyenlo eselyeket teremt mindenkinek (magyarnak es kulfoldinek egyarant).

Azert mekkora hiszti lenne, ha hirtelen az ukran vagy a horvat allam elkezdene lerabolni az OTP-t vagy a MOL-t igy :D Akkor lenne csak orokharag, akkor mar nem tetszene a modszer viktorkanak.

De szerintem te meg mindig nem is erted mi az, hogy liberalis. Na nem baj majd a KDNP iden megmondja h vasarnap hova menjel, aztan jovore azt is hogy a het tobbi napjan.

nu pagagyí 2014.11.05. 21:24:38

@Larry Silverstein: Valódi beruházásról tudsz? Mert nem nagyon van. Nyilván a kifosztott bankok tőkepótlása és más ilyesmi nyomja fel a számot, no meg a rendszerszintű adathamisítás. Tudod, amikor lentről felfelé egyre nőnek a teljesítés számai és a végén több traktor készült a papirok szerint, mint amennyi elfér 93 ezer négyzetkilométeren.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:25:06

@Larry Silverstein: ha elmennek, nem is lesz. persze papiron meglesz a munkanelkuliseg, mindenki kozalkalmazott lesz.. csak tudnam ki fogja fizetni.

"10 malacot exportalunk, a tobbit meg megesszuk mi!"

Larry Silverstein 2014.11.05. 21:26:39

@ex-dr. vuk: tehát attól rettegtél, mi lesz ha orbán miatt elmennek a multik.

majd miután szembesültél a tényekkel, előadtad miért rossz hogy ömlenek magyarországra a befektetések.

te normális vagy?

igaz_ember 2014.11.05. 21:27:04

@ex-dr. vuk: hááát sajnálom de a kereskedelmi tévékért sírni nem fogok...:) Egy normális magyar történelmi sorozatot, kulturális adást, vagy értelmes embernek nézhető műsort nem tudtak összehozni... amit meg igen az meg hááát....:) De érdekes módon csodálatosan üzemelnek....annyira nem fájhatott. És Viki ellenesebbek mint valaha. Nemde ez a kontraproduktivitás? :)

nu pagagyí 2014.11.05. 21:27:07

@bölcsbagoly: A fideszesek önerőből nem tudtak boldogulni, ezért is lettek fideszesek. Most erővel lophatják el, amire becsületes versenyben csak ácsingóztak.

Larry Silverstein 2014.11.05. 21:27:40

@ex-dr. vuk: 'Az Európai Bizottság őszi prognózisáról tartott brüsszeli sajtótájékoztatón az egyik újságíró aziránt érdeklődött, hogy lehet, hogy Magyarországon várható a legnagyobb beruházásnövekedés idén.'

www.portfolio.hu/gazdasag/egy_rendkivuli_adat_miatt_kerult_teritekre_magyarorszag_brusszelben.205922.html

Érdekes módon se a diktatúra, se a demokrácia eltiprása nem ijeszti el a befektetőket.

Érdekes módon az államkötvényeket fele annyi haszonért is megveszik a befektetők mint amikor a bolsik kormányoztak.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:28:58

@igaz_ember: ki mondta, hogy az oke, hogy a rendorok artatlanokat vertek meg? Nem oke.

De ha szerinted bekes tuntetes volt 2006-ban, akkor innentol nincs mirol beszelnunk.

" a rendőri erőszakot egyesek erősen szerették volna elérni"

Marmint a fidesz szekhazfoglalasnal bekesen uldogelok es skandalok? Mivel?
Egy papara emlkekszem, aki odament es azt ismetelgette, hogy "akartok savat az arcotokba??" szerintem o nem a tunttokkel volt :D

"Fidesz ellen lehet tüntetni nyugodt szívvel...lehet még eredménye is lesz"

Muhahaha, megis mi?

Larry Silverstein 2014.11.05. 21:29:44

@nu pagagyí: bizonyára.

-lehet hogy az állampapirt is azért veszik meg fele haszonért, mint a bolsik idején mert be vannak szarva az Orbán diktatúrától.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:30:59

@Larry Silverstein: felvettek a "helyi szokast". de mar mondtam.

igaz_ember 2014.11.05. 21:31:53

@Larry Silverstein: Ja de miért is riadnának meg...jók a befektetési körülmények...a foglalkoztatás is nőtt...de ez mind kamu a másik oldal szerint..:) Pedig ha engem kérdezne meg egyszer az ellenzék mivel is lehetne sikeresen támadni Viktort ugye.:) Mert azért nem minden rózsaszín csak hát ahhoz gondolkodni is kellene nekik...az meg nem megy mostanság. Nem ezekkel az ügyekkel...mert ez a jaj a demokráciának műsor nagyon gyenge lábakon áll.

Keszthelyi.Aron 2014.11.05. 21:34:37

@bölcsbagoly: Mindenki tömte, mindenki tömi, és mindenki tömni fogja a zsebét, aki a politika közelében van. Makótól Jeruzsálemig, Arktisztól Antarktiszig (ezt csak azért írtam, hogy én is kinyilatkoztassak valami megfellebbezhetetlent hogy pariban legyünk).
No persze kivéve talpig becsületes jelenlegi kormányunkat :)

Az elvek érdekes dolgok. Nem kommentálnám senki elveit. Maradjunk a gyakorlati megnyilvánulásoknál, mert azok eléggé tényszerűek, hogy megnézzük, hasznosak-e. A lépéseik érthetőek. Célszerűek a maguk számára, és szemlátomást kiszolgálják a választóik és támogatóik érdekeit. Amit tesznek általában megfelel a törvény betűjének.

Az "ellenzék nem ismeri el a kormány remek munkáját" elég messzire visz. Az elmúlt 25 évben mindegyik kormánynak voltak jó húzásai. Az ellenzékük sose dicsérte őket. Attól tartok ennek nincsenek meg a hagyományai kicsiny hazánkban. Nálunk a "tiszteld az ellenfelet" valahogy nem megy.

És nem értek egyet azzal, hogy a szocik 2010-ben vitték az országot a bajba. Először 96-ban, amikor nem engedték Bokrosnak a tényleges strukturális átalakítást, majd 2002-ben a 100 napos agymenés. Minden más igazából ezek farvizén történt szerintem. 2010-ben legalább elkerülték az államcsődöt, és romos, de nem reménytelen helyzetet adtak át - sovány vigasz persze, hogy voltak rosszabbak is :)

nu pagagyí 2014.11.05. 21:35:02

@igaz_ember: A kereskedelmi TV-nek az a dolga, hogy nézzék. Aki komoly dolgot akar, annak korábban ott volt a közTV. Sajnos a mostani már csak propagandát és proklamációkat közvetít, csak hivatalból nézi az, akinek munkaköri kötelessége az ott folyó rettenet megtekintése.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:36:11

@Larry Silverstein: meg mert tuzzel vassal ellehetetlenitenek mas befektetesi formakat. Minap volt errol valami cikk. Ha akarod elovadaszom

az egesszel az a gond, hogy a politikai szeljarastol fuggenek a vallalkozasok.
mindegy elkezdtel szemelyeskedni ugyhogy hagylak is nyugodni.

Larry Silverstein 2014.11.05. 21:36:52

@igaz_ember: először: -a befektetőket egyáltalán nem érdekelné egy tényleges diktatúra, az se ha a magyarok napi 20 órát törnék a követ

-a befektetők leszarják ezt, imádják a fejletlen államokat, diktatúrákat /nyilván nagyobb kockázatért nagyobb hasznot kérnek/

-csodálkozom is mindig, hogy a libsi sajtó a demokráciát mint vmi befektetés-mágnest próbálja beállitani (emellett persze főleg az olyan demokráciát ahol a libbsik a demokraták)

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:38:31

@igaz_ember: nem az a lenyeg, hogy kinek tetszik es kinek nem. ha nem nezik csodbe megy (hacsak nem valtoztat), ha meg nezik akkor sikeres lesz. de nehogymar az allam mondja meg h mit nezzek, es nehogymar az allam akarjon tonkretenni egy vallalkozast, csak mert neki nem szimpatikus. Ez elvi kerdes, amit szomoru ha nem ertesz.
Miert vagy abban biztos, hogy holnap nem eppen a te vallalkozasodat fogjak csodbe vinni, mert valakinek nem tetszik ott a fejesek kozul (esetleg rosszat mondott valahol valamikor)? Gondolj mar bele.

nu pagagyí 2014.11.05. 21:38:39

@Larry Silverstein: Nincs már válság és van aki szereti a veszélyes életet. Van olyan is, aki Burkina Fassói kötvényeket vásárol és fogadást köt rá, hogy nem fizetik vissza.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:39:40

@Larry Silverstein: ugye nem erted mi a kulonseg rizikoban diktatorikus es demokratikus orszag kozott? Na ez a baj...

igaz_ember 2014.11.05. 21:39:55

@ex-dr. vuk: Hmmm lett netadó? akkor meg miről beszélsz? Ha szerinted a 2006-os október 23-i Fidesz gyűlés nem békés volt akkor nincs miről beszélnünk de tényleg. Aztán ők is kaptak csak a viszonosság elve miatt ugye...:) A TV székház az más volt...de ott az a kérdésem miért nem fojtották el az elején?:)
Szerinted mi más értelme volt a mostani műbalhénak a Fidesz székháznál? Provokáltak...a parlamentnél is igyekeztek pár nap múlva...rendőrök csak mosolyogtak. Kb ennyit is kellett volna 2006. október 23-án is. Meg vigyázni arra a tankra ugye. Kikapni a balhés huligánokat a többit meg hagyni hazamenni. Ehelyett mi volt? A két tüntetés egybeterelése és boldog boldogtalan agyonverése...mer tök mindegy jogállamban egyenlőségi alapon még az iszogató diákokat is:) Másnap reggel meg akkora könnygáz volt még mindig az Astorián, hogy nem lehetett normálisan gyalogolni a melóba. Azokra is lőttek akik az erkélyről pattogatott kukoricával moziztak. Igazi demokrácia...mondjuk Kádárnak tetszett volna az fix.

Larry Silverstein 2014.11.05. 21:41:52

@ex-dr. vuk: 'ugye nem erted mi a kulonseg rizikoban diktatorikus es demokratikus orszag kozott?'

ugyanaz mint a mai 5-6%-os meg a ballibsi 8-12%-os államkötvény kamata között

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:42:04

@igaz_ember: "a foglalkoztatás is nőtt...de ez mind kamu a másik oldal szerint"

Te hogyan nevezned a 250ezer kozmunkast es a beleszamolt kulfoldon dolgozokat, mint (minimum) csusztatasnak?

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:43:47

@Larry Silverstein: azt ugye tudod, hogy az alapkamatot eroszakkal nyomtak le? nem mondom, hogy feltetlenul es minden szempontbol rossz volt, de erdemes megnezni a forintot. Mennyi is volt 2010-ben? Mivel az allamadossag nagy resze deviza, hogy is allunk most azzal? Szoval oke hogy kisebb az allamkotveny kamata, de az allamadossag meg felszokott. Szoval ott vagyunk ahol a part szakad kb.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:47:39

@igaz_ember: "Ha szerinted a 2006-os október 23-i Fidesz gyűlés nem békés volt akkor nincs miről beszélnünk de tényleg. "

A fidesz gyulesre nem is rontottak be rendorok es vertek meg embereket, ugye?
Hanem csak mikor mar autokat gyujtogattak es rendoroket dobaltak kovel, ugye? Vagy az is meg bekesnek szamit? Vegig bekes volt, vagy azert elismered, hogy voltak harcosabb jelenetek is?

"A TV székház az más volt...de ott az a kérdésem miért nem fojtották el az elején?"

Marmint? Amikor osszegyultek azonnal kezigranatot kozejuk, vagy mire gondolsz?

"Kikapni a balhés huligánokat a többit meg hagyni hazamenni."

Na de komolyan, ki mondta, hogy a rendorok jol kezeltek? Nem kezeltek jol, cseppet sem.
En csak azt mondom, hogy NEM VOLT BEKES (es nem a rendorok miatt). Ez igaz? Ugye? Na. A fidesz szekhazban levo bekes volt? IGEN. Erdekes, epp ellentetesen nyomta a partpropaganda.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:48:52

@igaz_ember: "lett netadó?"

Ahah en mar azt is el tudom kepzelni, hogy csak azert vetettek be a netadot (annak ellenere, hogy 6 evvel korabban eppen ok tiltakoztak ellene, muhahaha), hogy majd jon a josagos viktor es nagy kegyesen eltorli, hogy o legyen a nap (es a nep) hose.
Ugy latom van, akinel bevalt :D

Larry Silverstein 2014.11.05. 21:49:15

@ex-dr. vuk: az államadósság felszökött?

nocsak

igaz_ember 2014.11.05. 21:50:26

@nu pagagyí: Szerinted a két nagy angolszász ország adója a CNN és a BBC az milyen? A skót függetlenségi szavazók most kezdték el tömegesen visszamondani mert annyira bejött nekik a BBC. Angolul úgy hívják a BBC-t State TV. Állami TV, mindig is az volt a magyar is az, mióta nem fizetjük érte a casht direkten. A költségvetés állja, azt meg többnyire a hatalmon lévők osztják el.:) Ez a demokrácia játék. Szavazunk, ők osztanak. Ha nyer az ellenzék akkor meg a másik oldal anyázik az adás miatt. De jó igazad van legyen független - ilyen nincs de Magyarországon lesz ha egyszer beledöglünk is - de meg tudod nekem mondani, hogy minek kellett mondjuk a köztévén ha már nem State ugye... évekig reggelente azt figyelni, hogy az én pénzemből csak a jobboldali pártok képviselőit vegzálják a ballib újságírók? Az rendben volt a függetlenség remeke volt.:)

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:50:41

@igaz_ember: ja, egyebkent a netado sem ugy lett am kiszedve, hogy "ja oke rossz otlet volt", hanem hogy a tiltakozok hulyek es nem ertik :D ezen rohogtem a legjobban. (mondjuk kulfoldrol konnyen rohogok)

igaz_ember 2014.11.05. 21:51:41

@ex-dr. vuk: Ha van sapka rajta azért ha nincs meg azért:) Hát kösz...ez miért is emlékeztet engem a lenini elvekre?:)

Larry Silverstein 2014.11.05. 21:52:03

@ex-dr. vuk: 'Te hogyan nevezned a 250ezer kozmunkast es a beleszamolt kulfoldon dolgozokat, mint (minimum) csusztatasnak?'

először is 200ezer van, és 250 a terv. 100 meg volt a kormányváltáskor, úgyhogy a növekmény +100e

a foglalkoztatási (teljes) növekmény +400e

A külföldön dolgozókat beszámolják 2004 óta minden EU országban, nem Orbán találta ki.

igaz_ember 2014.11.05. 21:53:04

@ex-dr. vuk: Ja te kintről osztod az észt?:) Hmmm az a kedvencem.:) Gondolom nem ide fizeted az adót? Akkor meg mi a gondod? :)

nu pagagyí 2014.11.05. 21:53:13

@igaz_ember: A mostani tüntetések egyelőre békések, nem dobálják kockakővel a rendőröket. Ha dobálnák, rögtön arcukra fagyna a vigyor, aztán ugyanazt csinálnák, mint korábban. Erőszakra erőszakkal válaszolnak, ez a dolguk.

2006-ban előre kiszámított provokációk sora történt. Igaz, a TV székháznál nem még be, csak a felbérelt hőzöngők barbarizmusa nyilvánult meg, a várt ellencsapás elmaradt. Pedig a Hír TV-s fószer még az éleslőszert is bekészítette előre gyártott bizonyítékként, hogy ne emberből kelljen kiszednie majd. Besült a mutatvány. Később sem "lövetett" senki, ahogy a népmesében eltorzult a valódi esemény, kultúrállamban megszokott gumilövedékkel próbálták megfékezni az élet kioltására alkalmas tárgyakat hajigáló fenyegető tömeget. Szerintem több rendőr sebesült meg az események alatt, mint tüntető.

bölcsbagoly 2014.11.05. 21:53:34

@ex-dr. vuk: te hatökör, azok szerinted nem dolgoznak? munkanélküliek, segélyen tengődnek? te mi a francot csinálsz, mosogatsz? erre vágsz fel?

bölcsbagoly 2014.11.05. 21:54:59

@nu pagagyí: nem sül le a pofádról a bőr ennyit hazudozni?

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:56:03

@igaz_ember: ez most konkretan nagyon nem illett ide de sebaj. Te magad erted mit akartal ezzel mondani?

Imadom, mikor valakinek az ervei azzal vannak lesoporve h nem lakik ott es nem oda adozik, azonnal az osszes erv semmis, hamis :D Muhahaha

Nem, nem oda adozom. Feneketlen zsakba minek ontsem a penzt?
Remelem azert benne vagyok a foglalkoztatottsagi statisztikaban, mint aktiv versenyszferaban dolgozo :D

Larry Silverstein 2014.11.05. 21:57:18

@ex-dr. vuk: Ezek a cikkek azt igazolják, hogy nem nő az államadósság.

bár igen olvasmányosak

igaz_ember 2014.11.05. 21:57:22

@ex-dr. vuk: :) Hmmm szóval békésen verték szét a székházat? Sehol érted sehol nem látsz olyat, - dél Amerikát kivéve - hogy olyat megvernek aki haza akar menni, vagy a saját lakásába akar bemenni vagy csak bámészkodik. Röhej...és ez volt a túlnyomó többség. Kézigránát? Ember...:) arra lennének kiképezve a pénzünkből, hogy ki tudják emelni a hangadókat...erre kell eszköz meg ész, meg kiképzés...A 2006. október 23 védhetetlen a rendőrség ténykedése szempontjából.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 21:58:50

@bölcsbagoly: nem vontam ketsegbe, hogy dolgoznak-e, csak hogy hiaba dolgoznak, a magyar gazdasagnak tul sok hasznot nem hoznak. Mindossze a szamok szepitesere valok. Erre talaltak ki.

Nem, nem mosogatok :) (meg itthon se, mert van mosogatogep). Nem is fuvarozok, es nem is szedek szemetet. Annyit elarulok, hogy ingben, irodaban tengetem a munkaidomet.

Larry Silverstein 2014.11.05. 21:59:51

@ex-dr. vuk: a második cikk GKI-s, tehát az ellenkezője igaz.

A GKI a bajnai féle államcsőd előtt kedvezőnek ítélte meg a gazdaság kilátásait.

Jó benchmark lehet talán Brüsszel előrejelzése, amit minden évben túlteljesítünk.

igaz_ember 2014.11.05. 22:01:14

@ex-dr. vuk: :) szerintem ezt a vonalat ne nagyon folytasd mert semmi értelme. Elmentél örülsz neki ok...te dolgod...jogod van hozzá...már ha az EU-ban vagy és a britek hagyják:) Már nem tart sokáig elmondanám...:) de akkor nem kell fröcsögni azokra akik maradtak és máshogy gondolkodnak mint te.:) Mert az már viszont felháborító...ez erkölcs kérdés innentől kezdve.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 22:01:56

@igaz_ember: "Hmmm szóval békésen verték szét a székházat?"

Te most mi a szarrol beszelsz???
hvg.hu/itthon/20130307_civil_Fidesz_szekhaz_foglal/

Mit vert szet ki ??

Szoval 2006-ban tovabbra is szerinted bekes tuntetes volt, elejeto, a vegeig, a rendorok pedig csak odamentek es a bekesen setalgatokat megvertek. Nem volt tuz, nem volt tank, nem volt MTV szekhazfosztogatas, kodobalas, uvegdobalas, ego barikad, semmi ilyesmi. Akkor valami nagyon szar filmet nezhettem aznap...

ex-dr. vuk 2014.11.05. 22:07:03

@igaz_ember: nem mindenki gondolkozik maskepp. illetve.. aki maskepp gondolkozik (tehat kedves neki a szabadsag es a megelhetes), az elobb utobb valoszinuleg el fog menni. Mert rakenyszeritik elobb utobb (vagy megalazkodik vagy elmegy, mas valasztasa elobb utobb nem lesz).

"Már nem tart sokáig elmondanám"

Mi nem tart sokaig?

igaz_ember 2014.11.05. 22:07:42

@nu pagagyí: Több rendőr sebesült meg mint tüntető? Meg a Hír TV...na jó ez már megint érzelmi kérdések sora...hagyjuk az egészet. :) Kockakővel dobáltak őket a békésen hazamenni szándékozó Fidesz gyűlésről érkezők, akiket nem engedtek el, összeterelték őket a randalírozókkal és megverték őket szelektálás nélkül. :) Gratula.
A gumilövedéket meg azoknak mond akik megsérültek tőle értékelnék az tuti. Direkt nem a lábakra lőttek egyes esetekben...nagyszerű...hatásos annyi szent.

igaz_ember 2014.11.05. 22:10:32

@ex-dr. vuk: Ja és a randalírozók és a békés tüntetők együttes szarrá verése az rendben van? Olvasd már vissza. Melyik jogállamban van ez rendben? Ha a briteknél vagy 2017-ben meglepetések fognak érni. Soha nem fogok innen elmenni. Rokonaim is maradtak 1956 után. Pedig menniük kellett volna. Itt születtem és bár jártam külföldön...munkaügyben, is. Mindig hazajöttem.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 22:16:32

@igaz_ember:
"Ha a briteknél vagy 2017-ben meglepetések fognak érni"

Vagyis?
Nem, a britek nem fogjak a dolgozo(!) embereket hazarugdalni, es mas EUs orszag sem.

"Ja és a randalírozók és a békés tüntetők együttes szarrá verése az rendben van?"

Most irom le utoljara: nincs rendben az, ha rendor megver artatlanokat (vagy igazabol barkit). A 2006-os tuntetes NEM volt bekes. Ellenben a fidesz-szekhaz foglalas az volt. A kozteve eppen forditva probalta beallitani. Ennyi a lenyeg es nem tobb, nem ertem miert nem fogod fel mar 3-4 hozzaszolas ota.

Te hazamentel, mas meg nem. Es? Szabadsag van, nem? Ja nem, szerinted a szabadsag nincs rendben, az illiberalizmus van rendben.

nu pagagyí 2014.11.05. 22:20:33

@igaz_ember: Nézd a hazudozás nem változtatja meg a tényeket. Valakik gyűlöletre uszították az embereket és módszeresen felkészültek a provokációkra.

Így utólag összerakva, a Jobbik antréjáról szólt a dolog, a Fidesz híveket csak biodíszletként használták. A Jobbikról meg annyi sejthető, hogy az oroszok pénzelik. Gondolom Putyinék nálunk próbálták el, képesek-e zavart kelteni egy másik országban. Képesek. Azóta ki is nyílt a csipájuk.

Aztán, hogy a Fidesz vezérkar mennyire volt benne a szervezésben nem derült ki, valószínűleg a vekkeróráig tervelték ki előre a dolgokat, de aztán végül összenőtt ami összetartozik. Ma már nem látok különbséget a két formáció közt, no meg Vona-Zazrivecznek is Orbán polgári köréből indult újnyilas karrierje.

magyarparaszt 2014.11.05. 22:22:52

@Krisz11: Ha éltél volna olyanban, te fasz, akkor szégyellnéd még a gondolatát is annak a gyalázatnak, amit ideszartál.

bölcsbagoly 2014.11.05. 22:30:57

@ex-dr. vuk: a szolgáltatás sehol sem hoz haznot közvetlenül, mert nem teremt új eladható terméket (legfeljebb a vendéglátásban a konyhában). A 250.000 közmunkás meg a legyeket fogdosná otthon és várná a segélyt, vagy éppen fosztogatná azokat akik től van mit ellopni/elrabolni.
A külföldön dolgozók sem igen hagytak maguk után itthon jól fizető munkahelyeket, sőt. Nem értem, ha ez a lengyeleknél, románoknál, stb. elfogadott (náluk több millióra tehető a számuk), akkor ezt Mo-nak miért kell felróni?

bölcsbagoly 2014.11.05. 22:32:31

@ex-dr. vuk: miért nem volt békés a 2006-os fidesz nagygyülés az Astoriánál?

ex-dr. vuk 2014.11.05. 22:33:29

@bölcsbagoly: nem mondtam, hogy ez feltetlenul rossz dolog, de erre mutogatni, hogy "dik ma, nott a foglalkoztatottsag ezerrel!" eleg alsagos, es csusztatas.

Egyebkent kozalkalmazottakat is rugtak ki, majd kozmunkaskent (fele berert, ugye) visszafoglalkoztattak oket. Ez rendben van?..

ex-dr. vuk 2014.11.05. 22:34:53

@bölcsbagoly: miert, a fidesz naggyulesen az astorianal rendorok vertek/lottek embereket?

nu pagagyí 2014.11.05. 22:36:18

@bölcsbagoly: Tudom, nem vagy a tények embere, ezért mellékelek néhány számot:

149 tüntetőt kárpótoltak, mert ennyi sérült meg az események alatt, gondolom volt köztük néhány álsérült hős is. Itt a forrás:
nol.hu/belfold/270_millioval_karpotoltak_a_zavargasok_serultjeit-1306767

Csak a TV székháznál 216 rendőr sérült meg, abból 40 valahány súlyosan. Úgy összeségében 309.

hvg.hu/itthon/20140422_2006_osz_a_rendoroket_aznap_vagohidra_kul/

nol.hu/belfold/2006_oszi_leltar__399_serult_rendor-333522

bölcsbagoly 2014.11.05. 22:37:58

@igaz_ember: ezek a pofátlanok állandóan összemossák a 2006 szeptemberi és októberi eseményeket maguk igazolására!
Okt.23-án a Kossuth térieket hajnaltól délután 3/5%-ig terelgették a Deák tér környékén ide oda, mig rátolhatták őket az Astoriától hazainduló tömegre! A lovasroham még napvilágnál történt s olyan októberben még szép időben sincs 5 órakor után! Hát még borúsban.

bölcsbagoly 2014.11.05. 22:39:07

@nu pagagyí: ne keverd a 2 eseményt! Hányszor kell téged is figyelmzztetni?

bölcsbagoly 2014.11.05. 22:40:21

@ex-dr. vuk: ahogy vége lett a gyűlésnek 3/4%-kor , pár perc múlva jött a lovasroham! Mondom: még napvilágnál!

bölcsbagoly 2014.11.05. 22:43:21

@ex-dr. vuk: Angliában vagy máshol az EU-ban nincsenek elbocsátások? Nem annyira közalkalmazottakat, mint a túlburjánzott köztisztviselői kart érintik a karcsúsitások.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 22:46:49

@bölcsbagoly: biztos vannak. en nem vagyok kozalkalmazott sem koztisztviselo.

de persze amit irtam ahhoz a valaszodnak semmi koze.

nu pagagyí 2014.11.05. 22:47:19

@bölcsbagoly: A garázdák eleve a Fidesz gyűlés felé vették az irányt, ahová Orbán toborozta össze a balekokat, hogy "hősök" legyenek. Ő természetesen időben távozott, hogy fotelből nézhesse az eseményeket. Azóta sem magyarázta el, hogy miért ragaszkodott a rendőrség által szerencsétlennek minősített helyszínhez.

bölcsbagoly 2014.11.05. 22:52:17

@nu pagagyí: te hatökör, merre vették volna, ha a Károly körútról másfele nem engedte őket a rendőrség (sem a Deák térre, sem az Erzsébet térre, sem a Maách közre, sem a Dohány utca fele!)!
Több százezer ember csak a Múzeum körút felé tudott távozni az Astoritól! Mennyi időbe is kerül az szerinted?

Erő e-meló 2014.11.05. 22:52:42

A poszthoz: nem a tekintélyuralmi rendszer miatt veszítette el Magyarország a háborút. Hiszen ha ez törvényszerű lenne, akkor a Szovjetuniónak se lett volna jobb esélye, és akkor még nem is említettem, hogy a sztálini belső terrorhoz még csak nem is fogható az akkori magyar rendszer

bölcsbagoly 2014.11.05. 22:55:00

@nu pagagyí: már megbocsáss, egy párt oda szervez nagygyülést, ahova jónak látja! már miért lett volna eleve szerencsétlen helyszín? Ha engedik a tömeget négy irányba távozni 10 perc alatt ki ürül a hely. De nem engedte, pont a rendőrség!

nu pagagyí 2014.11.05. 23:00:55

@bölcsbagoly: Összefüggtek az események. Nem keverek semmit. Orbánék az előzmények ismeretében és a helyszínválasztás szerencsétlenségére vonatkozó figyelmeztetések ellenére tették amit tettek. Nem a demokráciát próbálták védeni, hanem megágyaztak a gyűlöletkeltésnek és kitették saját híveiket az előre látható veszélyeknek. Hogy miért, azt látjuk. Már akkor sem voltak demokraták, híveik is csak parasztként szerepeltek a sakktáblájukon.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 23:03:20

@Erő e-meló: a szovjetunio kesobb hullott el (es szet). Gazdasagilag.

ugye latsz kulonbseget nyugat es keleteuropa kozott gazdasagi fejlettseg szinjen? Vajon mitol van?

bölcsbagoly 2014.11.05. 23:07:09

@nu pagagyí: persze, mert mertek megemlékezni többszázezren az Astoriánál, ezzel nagyot bűnöztek! Nézz a tükörbe és köpd szembe magad!

nu pagagyí 2014.11.05. 23:12:47

@bölcsbagoly: Hárommillió ember tíz perc alatt? Ne röhögtess. A Fityesz vezérkar megkapta a jelentést, hogy a rendőrség nem fogja tudni feltartani a katonai szervezettséggel mozgó garázdasereget, de inkább szónokoltak még egy picit, majd az utolsó pillanatban angolosan távoztak, otthagyva az embereket. A rendőrök akkor már csak azt akarták megakadályozni, hogy vegyüljön a két csoportosulás, ezért állhatták el az utat, de ez sem sikerült. Amúgy, abban sem vagyok biztos, hogy mindenki el akart menni, mert akkor nem hencegnének azzal, hogy részt vettek az eseményekben.

nu pagagyí 2014.11.05. 23:14:05

@bölcsbagoly: Nem megemlékeztek, meghallgatták az uszítást.

nu pagagyí 2014.11.05. 23:15:13

Be is fejeztem, az érveidet tett el befőttes üvegbe, majd legközelebb folytatjuk.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 23:18:41

@bölcsbagoly: szorakoztato latni ezt a narancsszinu kodot ami az agyadat elboritotta :)

zavargasokat kirobbantani egyetlen partnak allt erdekeben, es ez a fidesz. vajon hanyakat bereltek fel kozvetlenul penzert a "hangadok" (ultrak) kozul es hanyan mentek oda onszantukbol a balhe kedveert?

Erő e-meló 2014.11.05. 23:18:53

@ex-dr. vuk:
"ugye latsz kulonbseget nyugat es keleteuropa kozott gazdasagi fejlettseg szinjen? Vajon mitol van?"

Nem tudom, de ha nem Orbán lenne nálunk, akkor már rég lehagytuk volna még nyugat-Amerikát is.

Előtte azért nem sikerült, mert akkor ellenzékből akadályozta, most meg tekintélyuralmilag csinálja.

De ha ennek vége, akkor rögön mexűnik a kelet és a nyugat, a város és a falu, a nők és a férfiak közötti különbség, és a buzik is házasodhatnak még ráadásul.

ex-dr. vuk 2014.11.05. 23:22:29

@nu pagagyí: azert meglepne ha 3 millio ember ott lett volna ...
ez olyan lehet mint a 10 millios kar a szekhazban :D

Erő e-meló 2014.11.05. 23:42:13

@ex-dr. vuk:
Te is félrebeszélsz, csak nem tudsz róla.

bölcsbagoly 2014.11.06. 11:31:44

@nu pagagyí: ne hazudozz! A rendőrség miért nem az Andrássy vagy a Bajcsi felé szoritotta ki/engedte ki őket? Miért csak a Károly körúton az Astoria felé? TE ennyire hülye vagy, hogy elhiszed Gergényiék meséjét? S ha addig ott tudták tartani őket, miért nem tudták még félórányit?
A Blaháig a rendőrség végivert mindenkit (sétálókat, turistákat, bámészkodókat, sőt vendéglőben ülőket is, sz .tb). Pont olyan sötét vagy mint Fletó kedvenced.

bölcsbagoly 2014.11.06. 11:40:59

@ex-dr. vuk: A zavargásokat kirobbantani elsősorban Gyurcsányéknak állt az érdekében! Ezért is hagyta békén őket az EU és Amerika is! A Tv székház osz tromának anomáliái: Rudi viselkedése, irodisták odaküldése, fegyverekkel teli furgon szabadon hagyása, Nádor utcai rebisz alakulat üldögélése, miközben az ottani bejáratokon simán belehetett menni a székházba s előre jönni s leváltani a társaikat, Fletó kézivezérlése,, stb. mind ezt bizonyitják) ) azután hogy bevallottan kiszivárogtatta az öszödi beszédét! Senki sem tudott semmiféle fideszes szálat bizonyitani, pedig szerették volna. DE ti pofáztok azóta is, ezerszer is megcáfolva minden szemtanu és minden hivatalos jelentés, vizsgálat ellenére is.

ex-dr. vuk 2014.11.06. 13:03:33

@bölcsbagoly:
" zavargásokat kirobbantani elsősorban Gyurcsányéknak állt az érdekében"

Azert ez igenyel nemi magyarazatot... Megis milyen szempontbol volt neki ez jo?
A rendbontas mindig az ellenzeknek kedvez, mert ez mutatja hogy a hatalom gyengul/rossz. Ezert problemas Orbannak a mostani tuntetessorozat is, es probalja ugy beallitani, hogy ez csupan politikai armanykodas (mint minden, ami ramutat a lopasaikra vagy a hulyesegeikre).
süti beállítások módosítása