HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) bkk (4) BKK (1) bkv (4) BKV (1) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) franciaország (1) Franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) karácsony (4) Karácsony (1) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) Kína (2) kína (4) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van: a legfinomabb tzatziki öntet

2019.08.29. 06:39 Elegem Van

Kedves olvasóimat elhanyagoltam a most divatos ételreceptekkel kapcsolatos kérdésekben. Udvariatlan magatartásomért elnézést kérek és gyorsan pótolom ebbéli hiányosságomat. Rabja vagyok a konyhai alkotásoknak, nem volt hát egyszerű választás a könnyedebb nyári ételek közül pont a tzatzikit kiemelni, amelyet gazdag ízvilága, lágysága, sokrétű felhasználási lehetősége miatt ajánlok figyelmükbe. Vacak, ipari módon előállított tzatzikit lehet kapni minden boltban, de az igazi az, ha magunk készítjük el.

tzatziki.jpg

A hozzávalók: 1 darab kígyóuborka, só, 2 evőkanál olívaolaj, 2 gerezd fokhagyma, 50 dkg görög joghurt, 1 db citrom leve, 1 csokor kapor. Az első lépés, hogy az uborkát lereszeljük, aztán megsózzuk, és hagyjuk, hogy levet engedjen. (Nyomkodhatjuk is a folyamat gyorsítása érdekében.) Áthűtjük közben a görög joghurtot kb. húsz percre a mélyhűtőbe téve. Tálba tesszük és elkezdődik a varázslat! Olivaolajjal mixeljük a zúzott fokhagymát és beleöntjük a joghurtba, amit követ az ízesítés. Keverünk hozzá citromlevet ügyelve az arányokra, hogy ne legyen túl savanyú, és julienre vágott kaprot. Az uborka hozzáadásával elvileg kész is az alkotás. Tabudöntögetéssel azonban egészen elképesztő íz- és színvilágú tzatzikit is előállíthatunk a fenti alapokon.

Zabpehellyel dúsítva például akár teljes értékű reggelit is készíthetünk vegák számára. Igazi gurmék számtalan módon variálhatják! Egyszerűbb megoldások közé tartozik például a kapor helyett mentával felütni, ezzel egészen érdekes ízeket lehet kihozni. Ginzenggel is lehet próbálkozni azoknak, akik nemcsak a konyhaművészetekben számítanak igazi ínyenceknek. Lestyán használata esetén mindenképpen figyelni kell az arányokra, annak rendkívül intenzív íze miatt. Először a levelével érdemes kísérletezni, haladók a gyökér lereszelésével is újíthatnak. Rendkívül fontos azonban, hogy először kis adagokban teszteljük a szükséges mennyiséget, mert könnyen elrontható a tzatziki alap.

És ha kellő jártasságot szereztünk az ízek világában, a színekkel is játszhatunk. Sárga színű tzatzikit ettek már például? Olyan egyszerű pedig! Lehet sáfránnyal színezni, amelyet ezért vegák is fogyaszthatnak. Tyúkhúsleveskocka felhasználásával viszont nem csak sárga szín nyerhető, hanem a megszokottól eltérő íz is. (Átmeneti kísérletező kedvem eredménye, nem dicsekszem vele.)

Nemes egyszerűséggel így foglalhatom össze Önöknek a tzatziki öntet készítése során elért eredményeimet, melyet jószívvel bocsátok az Önök rendelkezésére, hátha akkor nem lesz elegük belőlem.

Ha tetszett a bejegyzés, kérjük, oszd meg Facebookon, hogy minél több emberhez eljusson! Köszönjük!

Kövess minket Facebookon!


komment

Címkék: életérzés recept ennivaló

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr9415026298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.08.29. 11:01:11

??? :DD omg
mostmár a caciki is botrányos

zord íjász · zordidok.blog.hu 2019.08.29. 11:03:15

@MAXVAL bircaman közíró: Fogalmam sincs miről beszélsz, de befejeztem, Iván. Ha azt hiszed hasznosan töltöd az idődet, miközben véres ostobaságokat kommentelsz az index ballib terrorcenzúrájáról, akkor már eddig is túl sok időt szántam rád. Nem válaszolok többet. Pá.

2019.08.29. 12:13:31

Értem én a humort, csak nem értem xD

acycloren 2019.08.29. 12:34:21

Julienre vágott kapor... Az milyen? Répát mondjuk lehet julienre vágni, az eleve szálas kaprot szerintem nem.

2019.08.29. 13:23:07

@zord íjász: Bircával nem lehet értelmesen beszélni. Próbálsz az észre hatni, de ez nem fog menni. Történt vele egy sérelem és azóta a világra tolja a saját baját. Aminek ez a libsiellenesség csak egy tünete, az okot tényleg csak egy szakember lenne képes felderíteni. Ha egy tzaztiki receptre is már a liberális terrorcenzúra jut az eszébe, ott komoly baj van. Amúgy a török cacikban a menta a királyság, kérdés milyen lenne a görögben.

2019.08.29. 13:30:31

@MAXVAL bircaman közíró: "...a mai beteg, perverz világban betegségnek számít a természetes jó szolgálása..."

Az, hogy mi számít a természetes jónak, a te példádon át érthető meg a legjobban, hogy ez mennyire szubjektív. Mint ahogy a beteg világ is.

"Ha a liberálisok nem hajlandóak békés rendszerváltásra, akkor bizony háború lesz, de ez csak rajtuk múlik."

Ez pontosan az a cinikus hozzáállás, amit O. Viktor és bűntársai testesítenek meg. A párbeszéd elutasítását, a választási csalásokat nevezed te békés rendszerváltásnak? Ha erre valaki tiltakozni mer, már mindjárt jön a békemenet.

"Mi nem lövünk elsőként, de ha támad az ellenség, nem habozunk megnyomni az atomgombot is akár, ha ez kell a hatásos harchoz."

Már alig várjátok, igaz? A TV székház előtt is nemzeti érzelmű fiatalok tomboltak és gyújtogattak, míg amikor EU párti tüntetés volt ott nemrég, akik nem ugrottak a provokációra, azt egyszerűen lecsőcselékezte a te nemesnek képzelt pártod.

"Lelki békém majdnem tökéletes."

Igen, egy elmebeteg tökéletességével.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2019.08.29. 13:33:33

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember: "Bircával nem lehet értelmesen beszélni. Próbálsz az észre hatni, de ez nem fog menni..."

Elmondhatom, hogy én megpróbáltam.
Tiszta a lelkiismeretem. Próbáltam rajta segíteni. Néha azt is kell, nem csak elküldeni a picsába.

Ja, és jól gondolom? Index címlap? :-))))
920 olvasó. Amikor írtam a kommentet még csak 25 volt, és se kép se hang.

Igeeen! :-))

Így legyen lottó ötösöm.
Egyébként a receptet kipróbálom bloggertárs, jónak tűnik.

2019.08.29. 13:48:27

@zord íjász: "Tiszta a lelkiismeretem. Próbáltam rajta segíteni. Néha azt is kell, nem csak elküldeni a picsába."

De azt elérte, hogy híres ember lett, mert az összes index kommentelő ismeri. Szerintem az történt vele, hogy a tudathálózatán közeli embereket valakik beavattak és ő szerencsétlenségére közel volt. Amit produkál, az egy tipikus megszállási probléma, de ezt ő is jelzi, mivel a választott neve is erre utal. Az én segítségem más természetű, ugyanis a holografikus frekvenciáknak nincs szükségük a távolságra, így hiába szaladt el Bulgáriáig, az elmémmel képes leszek ezt megoldani, ha eljutottam a probléma okát képező valóságig. Eleget idegesítettem már ahhoz, hogy a megfelelő sávszélesség kialakuljon, de sajnos az ilyesmihez idő kell.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.29. 13:58:36

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember:

Van egy gond. Semmi közöm semmilyen tüntetéshez.

Tüntetésen utoljára 26 éve jártam, s az se magyar tüntetés volt.

Magyar tüntetésen utoljára 31 éve jártam.

Milyen választási csalás?

2019.08.29. 14:09:43

@zord íjász:
Relatív, hogy mi az, hogy beteg. Birka ezt élvezi. Régóta követem a munkásságát, és nem tartom betegebbnek az átlag blog.hu kommentelőnél. Igen, baromságokat ír, de a saját baromságait, ami egy ideje egybeesik a Fidesz baromságaival, de ez nem volt mindig így. Viszont soha nem húzza fel magáty nem sértődik meg. Csak szimplán itt éli az életét.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2019.08.29. 14:16:36

@Zabalint: "Viszont soha nem húzza fel magáty nem sértődik meg."

Kivéve akkor, amikor a vitapartnert a blog.hu-n a családja kiirtásával fenyegette meg. Soha nem is tagadta, hogy megtörtént.

De az kétségtelen, hogy amíg viszonylag normális hangnemben beszél vele az ember, ő is megpróbál az európai, akarom mondani az orosz-fidesz keretek között maradni.

2019.08.29. 14:24:10

@MAXVAL bircaman közíró: "Milyen választási csalás?"

O. Viktor és bűntársai ezt pontosan tudják, de azt elismerem, hogy gondolkodásukban ezt nem így élik meg.

2019.08.29. 14:25:37

A blog működtetőjének pedig köszönjük a türelmet és a lehetőséget arra, hogy ezt a problémát a tzatziki receptről szóló posztja alatti kommentekben átbeszélhetjük.

2019.08.29. 14:25:47

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember:

"holografikus frekvenciáknak nincs szükségük a távolságra,"
"megfelelő sávszélesség"
wow...
Mágikusan tündöklő csillám telepata farkas.

Van itt minden :D

2019.08.29. 14:27:55

Ez az egész egy vicc :)
Én meg a kismalac és rettegek.

2019.08.29. 14:32:58

@Zabalint: "Csak szimplán itt éli az életét."

Igen, nos én egyszer egy jobboldali facebook csoportba is beléptem, mert bár rühellem a fideszt, így vagyok a hazaárulónak tekintett baloldali elemekkel is. Tényleg nem voltam provokatív, csak meg mertem valamit kérdezni és utána olyat kaptam, hogy el is ment a kedvem tőlük. Ezzel szemben Birca ezt az ámokfutást szabadon végzi az index-en és akik vitába szállnak vele, azt általában normális hangvételben teszik. Itt is a nagy különbség és az a tény, hogy ez az ember itt fejti ki a blogok világnézetével ellentétes tevékenységét, akár bunkóságnak is nevezhető, de minimum nyílt provokációnak. Azt elismerem, hogy egy demokráciában bárki kifejtheti akár ellentétes véleményét is, de amit Birca művel, az nem véleménykifejtés, hanem agresszív propaganda. Sajnos ebben a világban egy beteg ember megteheti, hogy betegségével nyíltan, évekig terhelje az online közösséget. Persze megértem, hogy nem a fidesz párti blogokon lóg, mert az unalmas lehet, hogy kiír valamit és mindenki mindenben egyetért. De Birca, mi lesz veled, ha elfogyunk és nem lesz kire terhelni a baromságaidat?

2019.08.29. 14:37:18

@Plüsscicus: Te vagy a tipikus példája annak, hogy a témához nem értesz, de egyből olyan véleményed van, amit akár árnyalhatták is volna, ha előtte utána nézel.

2019.08.29. 14:41:06

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember: Na ez a lapos"föld"-féle sületlenség, amire abszolúte nem vagyok vevő. Azt tudom hogy ha faluvégen eleget isznak még ufo is "van"
Hagyjál :)

2019.08.29. 14:53:54

@Plüsscicus: Kihangsúlyoznám, hogy ezt elsődlegesen nem neked írom, hanem azoknak, akik figyelemmel követik ezeket a kommenteket és biztosan jól is szórakoznak. Viszont lehetőségük van arra is, hogy tanuljanak, amire neked is meg lenne, de a hozzáállásod nem erről árulkodik. Amivel nem is tehetek semmit, de helyetted nem is akarok.

1. Lapos Föld féle sületlenség

Aki a harmadik dimenzióban él, azok számára egyértelmű, hogy a Föld nem lapos. Ám ez a kor épp egy olyan tudatszint változáson esik át, aminek amúgy ez az egész témakör, amiben itt beszélgetünk egy tünete. Magasabb dimenziók felől nézve azonban a helyzet hasonló ahhoz, mint amikor te TV-t nézel vagy moziban vagy. Ott is egy lapos képernyőt/vásznat nézel, mégis térben látod a tartalmat.

2. UFO is van

Van bizony, a kormányok viszont ezt a lakosság elől eltitkolják. Bizonyos értelemben ezt meg is tudom érteni, ám nem ez a helyes út, mert nem tartható a végtelenségig. Van egy youtube csatornám, ahol összegyűjtöttem pár általam hitelesnek tartott videót a témáról. Bár elsődleges célja nem az ufóhívés, hanem a bemerevedett gondolkodás oldása, aminek te egy iskolapéldája vagy. Képzeld el azt, hogy valaki 20 éve csak ilyesmivel foglalkozik, erre jön egy Plüsscica és úgy hülyéz le, hogy fogalma sincs arról, miről beszél.

www.youtube.com/channel/UCC-1T33kTZMOy-0_JcN-v8w/videos

3. Az egész egy baromság

Bár tisztelem a női nemet, azért időnként erős próbák elé állítotok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.29. 15:00:46

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember:

Annak idején a Fidesznek a 2002-es veresége után 4 év kellett, hogy rádöbbenjenek, "a komcsik elcsalták a választást, ezért vesztettünk" szöveg csak egy újabb választási vereséghez vezet, mert még a fideszes keménymag jelentős része se vette ezt komolyan.

Nektek mennyi idő kell majd ehhez? Immár 5 éve mondjátok, még mennyi lesz?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.29. 15:02:57

@Zabalint:

Megsértődéshez az kell, hogy az ember komolyan vegye azt, aki megsérti őt. Nálam ez ritkaság, mert szinte mindig anoním ballib trollok sértegetnek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.29. 15:04:41

@zord íjász:

Időnként keményebben kell fogalmazni. Én ezt kb. 100-szor ritkábban szoktam alkalmazni, mint az átlag ballib bérkommentelő. Szóval nincs emiatt lelkifurdalásom.

2019.08.29. 15:14:53

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember:
Az egyik kedven oldalamon néha elolvasok ilyen cikkeket, (mert mesének szórakoztató) de csak mert olyan cuki az író stílusa, hogy alkalmasint elovadok.
De ha előkerül az a szó, hogy: dimenzió, csakra, motiváció, mátrix, akkor lecsapódik a fal.
Sajnos nem érdekel na :)

2019.08.29. 15:16:44

@MAXVAL bircaman közíró: Tehát ha jól értem, te olyan emberek előtt tetszelegsz a nézeteiddel, ráadásul kéretlenül, akiket nem veszel komolyan?

Ha engem ballib trollnak nézel, az nem az én véleményem, hanem a tiéd. De hogy ne legyek előtted anonim, itt a weboldalam, ami a nevemet viseli. diczig.blogspot.com/

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.29. 15:27:02

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember:

Leírom neked, én nem vagyok politikus, nem kell taktikáznom. Szóval...

Minden vélemény kifejtése propaganda.

Jelenleg az igazi fegyverek hallgatnak, nem lőnek, legalábbis ott nem, ami minket közvetlenül érint.

A nyugat és a liberális demokrácia meg zuhan, s leginkább saját belső okai folytán, már bele se kell rúgni enyhén se, mert belső ellentmondásai szétfeszítik a rendszert.

Ami marad viszont az a narratívák harca. Mi értjük, tiszteljük, olvassuk Gramscit. S nem esünk soha a gőg hibájába, pont ez utóbbi hozta el a liberális agytröszt zuhanását, az ember olyan ugyanis, hogy még akkor se szereti a leereszkedő utálatot, ha esetleg nagy vonalakban nem is ellenkezik az utálók elveivel.

Az internet saját feltalálói ellen fordult. A folyamat rohan előre, az idő nekünk dolgozik. Amióta a net szinte mindenhol jelen van - legalábbis a legszegényebb országokat leszámítva -, a nagyurak képtelenek saját liberális narratívájukat átnyomni a néptömegeken.

S ennek fő oka a milliónyi hozzám hasonló civil aktivista, aki folyamatosan üti a hivatalos propagandát.

2019.08.29. 15:35:50

@MAXVAL bircaman közíró: Most egy kicsit több információt mondok a kelleténél, hisz ez egy laikus weboldal ilyen értelemben. Amikor azt mondod, hogy "ti", azzal te magad ismered el, hogy nem érted az Egységet. Ez amúgy minden kollektív tudat problémája a galaxisnak ezen a féltekéjén, akik egyeduralmat építettek ki, mert csak ebben látják a béke zálogát. Nézd meg Szíriát, mi történik, ha ez a mesterségesen az emberekre erőszakolt béke megszűnik. Ezért nem támogatom a "ti" terveteket, mert hamis és hazug, mint a világaitok. A Földet ezek a saját tudati zónájukba emelték, hogy majd itt átveszik a hatalmat és az eredményt visszavetítik, csak elkövettek több hibát, amik közül legalább az egyiket a súlyos tudatlanság okozta. Annyira a látszat világában éltek, hogy nem jut energia a tartalomra, ami amúgy is a nagy ellenségetek ráció nélkül. A te problémád alapvetően az, amit egy bosnyák lányon láttam, akinél értelmesebb nő kevés volt... a felemelkedés előtt. Ám utána már egy másik ember lett és nem telt el sok idő, már le is cserélte a farmert és a jó cuccait muszlimszerkóra és vallásos lett. Lehet, hogy odalenn még mindig az a modern lány, ám itt nem az és ugyanolyan reakciója volt, mint amilyet már sokat láttam, amikor olyan témákról esett szó, ami ellentétes a kollektíva parancsaival. Könnyen lehet, hogy lejjebb te ugyanaz az ember vagy, aki az itteni emlékeid szerint voltál, ám itt nem az vagy és ez a túlbuzgó hittérítésed, amit művelsz valaminek az elfedése, amire az itteni világkép alapján nincs magyarázat. A helyedben inkább örülnék annak, hogy ilyen emberekkel beszélgethetsz, mert a sajátjaid csak a személyes sértegetésekre képesek vitakultúra híján.

2019.08.29. 15:37:47

@MAXVAL bircaman közíró: "Harc folyik a neten, ennyi az egész."

Ezt a harcot ti indítottátok, majd kezdettől fogva a másikat vádoljátok agresszióval, mert a védekezni merészel. Amúgy a harc nem csak a neten zajlik, hanem a spirituális térben is, ahol most nagy meglepetés vár rátok!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.29. 16:09:08

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember:

Az emberiség eltévedt. Valamikor a XVI. és a XVIII. sz. között. A felvilágosodás a folyamat vége, a közepe a liberalizmus, az eleje a reformáció.

Mára odáig perverzkedtek a globálkulákok, hogy a létünk van veszélyben.

Ez ellen harcolunk. Vissza fogjuk téríteni a zsákutcából az emberiséget.

Ennyi az egész.

Ha - mint érzem szavaidból - nem vagy teljesen a nagyurak embere, már minket támogatsz, akár akaratodon kívül.

2019.08.29. 16:51:36

@zord íjász:
Lehet, azt nem ismerem.

Mondjuk ha két csoportra osztom az embereket, az egyikkel leülnék sörözve dumálni, a másikkal nem, akkor ő az előbbiek közé tartozik. Már csak azért is, mert a ballibás és az álszent vallásos agymenésein kívül ír érdekeseket is a blogján.

2019.08.29. 16:57:52

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember:
Szerintem az ellenzéki szavazókat sem félteni. Kaptam már durvákat részletkérdésben kifejtett ellentétes politikai véleményért olyan emberektől, akik lehet, hogy épp ugyanarra az ellenzéki pártra szavaztak, mint én. Birka faszságán meg volt hogy felbasztam az agyam, és én nagyon tahó stílusban reagáltam, de ő fel sem veszi, másnap ugyanonnan folytatja, ugyanez nem mondható el számos baloldali és jobboldali trollról.

2019.08.29. 17:00:57

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember:
Ha mondjuk 4 dimenzió van, akkor mi is 4 dimenzióban élünk, max. nem vesszük észre. A síkképernyőnek is van térbeli kiterjedése, olyan tárgy nincs, ami csak 2 dimenzióban létezik, csak olyan van, ami 2 dimenzióban modellezhető.

Mickey Pearce 2019.08.29. 18:34:47

@Zabalint: Birca autista vagy asperger szindrómás. Nem a bérence senkinek, független gondolkodó. Ő hihetetlenül olvasott és művelt ember, de ez jön ki belőle. Ezért is nem lesz indulatos hanem ott folytatja ahol abbahagyta. Nem tehet róla, aki csúnyákat ír neki az olyan mintha egy féllábú vagy nagyon sánta embert elgáncsolna és kigúnyolna. Csak szólok...

Mickey Pearce 2019.08.29. 18:52:06

A legjobb tzatzikit itt lehet enni, van róla kép is.

othanasis.com/

Általában minden húsételben is a legjobbak, kivéve a pork suvlaki, mert abból a legjobb a Korinthoszi csatornánál az üzletsor jobb szélén levő büfében készül.

Na ennyit a görög konyháról :)

2019.08.29. 19:02:55

Azért el tudom képzelni hogyan görnyedtek a röhögéstől mikor pötyögtök :D

2019.08.29. 19:19:11

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember: Beleolvastam. Szórakoztató, tetszik.
Ezek után biztos nem kell uncsi viccek között bogarásznom a gyöngyszemeket, ha humorra vágyok :)
Vagy várni hogy lepottyanjon vmi vicces komment :)
Ne mondd, hogy nem vagyok elég nyitott ;)

2019.08.29. 19:25:17

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember: Hozzáteszem nem akarlak sértegetni. Szegény :) De bunkó vagyok...

2019.08.29. 19:35:24

@Mickey Pearce:
Tudom, hogy asperger szindrómás, maga is ki szokta írni. De az asperger szindróma mellesleg nem fogyatékosság, csak másság. Én nem gúnyolom ki, de ha olyat ír, neki is keményen leírom az ellemvéleményemet. Mondjuk a szokásos ballibezésre, homoklobbizásra nincs mit írni.

Mickey Pearce 2019.08.29. 19:50:32

@Zabalint: Na én ismertem Aspergeres gyereket, 8 évesen nem tudta felhúzni a nadrágját de tudta a periodusos rendszert és komoly csillagászati könyveket olvasott. Leteszteltem és tényleg értette. Szóval ez tényleg más, de azért fogyatékos is. Nem kívánom neked vagy a gyerekednek.

Mint a "homoklobbisták" :p :)))

Treff Bubi 2019.08.29. 21:00:13

Félve szólok közbe a liberálbolsi hazaárulók és a fidesztálib agymosottak csevegésébe, de az uborkának ki kell vágni a belső, puhább részét, vagy mehet az egész bele?

2019.08.29. 22:39:36

Hasít a hüleség. Az összérték a lényeg vagy hogy kiemelkedő legyen valamiben. Az evolúció új csúcsa is lehet akár. És?!

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.29. 23:09:15

@MAXVAL bircaman közíró: "
A kommentelés szabadidőm kb. 10 %-a."

Persze, mert munkaidőben kommentelsz.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.29. 23:12:05

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember: ne légy birkával túl szigorú. Pszichés zavarral küzd, legutóbb bevallotta. Sajna Bulgáriában nem érhető el a gyógyszere.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.29. 23:13:26

@Zabalint: nem asperger az. Leírta a tüneteket. Skizofrén.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.29. 23:21:58

a cikkhez: a kaprot NEM lehet julienne-re vágni.
A julienne gyufaszál méretű hasábokat jelent, a kaprot legfeljebb összeragaszthatnád...
Ez a tzatziki pedig egy sima fokhagymás öntet...a görög kollégám zokogott.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.29. 23:35:52

@Zabalint: "Delúziók (téves eszmék): Téves eszmének nevezzük azokat a nagyon szilárd, személyes gondolatokat, amelyeknek nincsen semmiféle valóságalapja." a skizofrénia egyik pozitív tünete.

" általános jellemzője az átlagos vagy átlagon felüli intelligencia, a szegényes kommunikáció, gyenge kapcsolatteremtő készség, szemkontaktus kerülése, a szabályokhoz, a megszokott rutinhoz való görcsös ragaszkodás, a feszült idegállapot és/vagy depresszió, az aprólékos beszéd, az ingerek feldolgozásának nehézsége, a megtapadt gondolkodási sémák"

Asperger.

Dönts: szegényes kommunikáció, visszavonultság, gyenge kapcsolatteremtő készség, vagy inkább szilárd, személyes gondolatvilág, aminek nincs semmi valós alapja?
Állandó hivatkozás a "mi"-re.

littke 2019.08.30. 01:11:09

@Treff Bubi: Ja nekem is ez lenne a kérdésem!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.30. 05:45:48

@Mickey Pearce:

Az asperger pozitív mellékhatása (minden rosszban van jó is), hogy mivel az aspergeres ember feleslegesnek, túlzottnak tekinti a metakommunikáció egy nagy részét, így annak negatív részére is így néz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.30. 05:52:51

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Az asperger nem pszichés zavar, mivel nem befolyásolja sehogy a gondolkozást.

Ez egy olyan betegség, mely csakis a metakommunikációs készséget, annak aktív és passzív formájában gátolja. Emiatt az aspergeres antiszociálisnak tűnik, miközben nem is az (ill. lehet valaki aspergeres és antiszociális, de a kettő független egymástól).

Általában az aspergereresek intelligenciája magasabb az egészségesekhez képest (de ez csak átlag, nem minden aspergeres intelligens), ennek az lehet a magyarázata, hogy a csökkent metakommunikáció miatt az agynak több "szabad kapacitása" mared másra.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.30. 05:55:27

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem, a skizofréniának semmi köze az aspergerhez.

Ez kb. olyan, mintha azt mondanád, aki pedofil, az jellemzően rövidlátó.

2019.08.30. 09:03:05

@Mickey Pearce:
Ilyen alapon a neurotipikus is fogyatékos az Aspergereshez képest, hiszen intelligenciában meg átlagosan az utóbbiak a jobbak.

Ha genetikai oka van van (ez vitatott), akkor van esélye, hogy ilyen gyerekem lesz, feleségem családjában hemzsegnek az asperger gyanús emberek...

Mickey Pearce 2019.08.30. 09:31:00

@Zabalint: Nekem vagy 15 éve volt egy barátnőm akinek a fia volt aspergeres, ő azt mondta hogy az elvált férjétöl örökölhette a gyerek mert hogy akkor ott tarott a tudomány hogy férfiágon öröklődik és olyan tudósokat "gyanusítottak" aspergerrel mint Newton és Einstein.

A Law&Order filmsorozatban volt egy rész még az elején (még D'Onofrio játszik benne) azért kapják el a sorozatgyilkost mert aspergeres és kényszeresen ugyanazt a mintát épiti :)))

Próbáljunk visszatérni az eredeti témához: egy aspergeres milyen tzatzikit szeret?? :)

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 10:21:30

@MAXVAL bircaman közíró: látod, megint bizonyítod.
Nem írtam, hogy az aspergernek köze volna a skizofréniához. Azt írtam, hogy te aspergeresnek hazudod magad, pedig skizofrén vagy.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 10:32:00

@MAXVAL bircaman közíró: szegényes a kommunikációd?
Reakcióid érzelmileg túlfűtöttek, avagy épp ellenkezőleg, depresszív vagy?
Gyenge a kapcsolatteremtő képességed?
Közösségben zavart vagy, állandó a konfliktus?

A válaszok:nem.
Asperger tehát kilőve.
Te olyan munkát végzel, ahol emberekkel kell kontaktálni, többekkel ülsz egy irodában, neked a kommunikációval nincs nehézséged, nincsenek vad kirohanásaid, de depressziós sem vagy. Az pedig, hogy visszahúzódó lennél, teljesen kizárt.
Nem asperger.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 10:34:49

@MAXVAL bircaman közíró: "Nem, a skizofréniának semmi köze az aspergerhez.

Ez kb. olyan, mintha azt mondanád, aki pedofil, az jellemzően rövidlátó"

Látod, az értő olvasás hiánya. Tehát az is kilőve, hogy az aspergeres az átlagnál intelligensebb.
Nem asperger lesz az.

2019.08.30. 10:45:26

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Nem minden aspergeres visszahúzódó, és nem is mindegyik depresszív, meg érzelmi kirohanásai sincsenek mindnek. A kommunikaciót egyes Aspergeresek jól meg tudják tanulni, csak a normális emberekhez képest nekik tudatosan kell tanulniuk, ahogy a Testről és lélekről című filmben a nő (igaz ő visszahúzódó és gyengén kommunikál, de a valósagban sokuk eljut magasabb szintre). Nem minden Aspergeres csendes, sok közöttük a szófosó. Egyes aspergereseknek még jól is feküdhet a telefonos meló, mert ott kapnak egy útmutatást, scriptet, aszerint kell eljárniuk, ez nem soft talk, ami a gyengeségük.

Mellesleg birka nem kommunikál jó a blog.hu-s szereplése alapján, hiszen mindig csak mondja a magáét, mindegy mit írsz neki. Ez is jellemző az aspergeresekre, hogy nem beszélnek a másikkal, hanem beszélnek a másikra (angolul ez jobban kifejezhető).

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 10:47:24

@MAXVAL bircaman közíró:
Skizofrénia.
Téveszméid vannak.
Ezeket valóságosnak éled meg.
Oszloppal találkozol Moszkvában.
Kognitív tüneteid vannak.
A bejövő információkat nem jól értelmezed. Rendszeresen magyarázni kell, hogyan értsd, amit leírtam.
A humor, szarkazmus számodra értelmezhetetlen.
Antiszociális viselkedés.
Mások véleménye téged nem befolyásol, érzelmei nincsenek rád hatással. Tárgyilagosan válaszolsz a legképtelenebb, legbántóbb dolgokra is.

Skizofrénia lesz az. Vagy kábítószert szedsz?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 10:48:38

@Zabalint: ez mind igaz. Sajnos a skizofrénre is.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 10:56:52

@Zabalint: asperger: reakciói túlfűtöttek, vagy(!) depresszív.
Melyik igaz rá?
Szerinted birka nem egy külön Világban él, ahol a valóság történéseit vagy átalakítja, hogy megfeleljen az ő világképének, vagy ignorálja?
Nem asperger.
A telefon nem az a kiegyensúlyozott , szabálykövető műfaj ám!
Vannak a vonal másik végén. Egy aspergeres nem biztos, hogy szereti, ha naponta többször, üvöltve küldik el .

A birka múltjában van olyan időszak, amikor a tartozásokat kellett behajtania az ügyfelektől.
Ez minden, csak nem szabályozott, előre leírható, lépést lépésre követő társalgási folyamat.

2019.08.30. 11:05:33

Az a helyzet, a legtöbbjének nem tetszik ha valaki egy kicsit "furi" (ez a kedvenc szó ugyanis), miután ezt kinyilvánítja valaki rátesz egy lapáttal, jön az hogy neki ez igazándiból nem tetszik. A végén persze kiderül, hogy a véleményalkotónak tulképpen a "furi" puszta létezése is aggasztó.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 11:07:20

@Zabalint: " Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM-IV) 299.80-as szakasza alapján megadja a kritériumokat, amiknek alapján a szindróma diagnosztizálható.

Jellemző a szociális interakciók minőségbeli hiányossága ezek közül legalább két területen: a viselkedési minta, testbeszéd zavart, például kerüli a szemkontaktust, vagy helytelenül alkalmazza a társas interakciókat szabályozó gesztusokat; kapcsolatteremtő képessége korához képest fejletlen; nincsenek spontán vágyai arra, hogy másokkal együtt tevékenykedjen; nem akar társas, vagy érzelmi kapcsolatokban részt venni.

Viselkedési mintája korlátozott, behatárolt és ismétlődő, melyre érdeklődési és aktivitási formák esetében legalább az alábbi jellemzők közül valamelyik ráillik: belefeledkezik egy vagy több sztereotipikus és korlátozott érdeklődési területbe, mely nagy mértékben eltér a normálistól; ragaszkodik speciális, semmi haszonnal nem járó rutinokhoz vagy rituálékhoz; folyamatosan foglalkozik egyes tárgyak vagy részeik vizsgálatával"

Bocs, kicsit hosszú.
Tehát: az asperger megállapításának kritériuma, hogy korlátozott érdeklődési területbe feledkezik bele, nagy részletességgel.
Birka viszont mindenhez(is) ért.
Azt nem tudom, mennyire vannak koordinációs problémái, rázza-e a kezét, például, vagy van-e más kényszeres viselkedése.
Az biztos, hogy nem visszahúzódó, közösségben dolgozik.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.30. 11:10:59

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Gyenge a kapcsolatteremtő képességed?"

Igen.

"szegényes a kommunikációd?"

Igen.

"Közösségben zavart vagy"

Igen.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.30. 11:12:46

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"A birka múltjában van olyan időszak, amikor a tartozásokat kellett behajtania az ügyfelektől."

Nincs.

2019.08.30. 11:18:09

Arról nem is beszélve, hogy a "furi" még a legkülönfélébb és akár a legvadabb fantazmagóriákat is előidézi, de az már nem az elszenvedő ("jajdefurivagymenyéinnenafaszba") egyénről mesél hanem arról, aki mongya.

Érdekes módon ha valakibe belelátni vélnek ezt-azt, a legtöbbször véletlen sem pozitív tartalmat.

2019.08.30. 11:22:23

@MAXVAL bircaman közíró: Azért csodálom hogy bírod, még jó hogy nem küldenek neked egy tesztet. -,-

Medgar 2019.08.30. 12:28:44

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember: @Igazamvanvagyigazamvan?: @Online Távmunkás: Nem mindegy, hogy mi a baja?

Minek etetitek a trollt? Nem reagáltok neki akkor éhenhal..

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 15:40:12

@MAXVAL bircaman közíró: te írtad annak idején, a coca cola alkalmazásában dolgoztál így.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 15:41:17

@Plüsscicus: bírja. Ugyanis szociopata, más véleménye nem érdekli. Te sem érdekled.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 15:44:15

@Medgar: nem hal éhen, odaböfög valamit , nem tudod kikerülni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.30. 16:25:22

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Sose írtam ilyet. Egy ballib troll írta ezt rólam, miután képtelen volt nyilvános adataimat értelmezni.

Ezzel akart lejáratni, mintha a behajtás szégyen lenne. Nem az. Viszont én sose dolgoztam ilyen beosztásban.

Valószínűleg az illető angoltudása volt a hiba oka, bár ő éppen Angliában élet. Az "account receivable" kifejezést hibásan behajtásnak fordította.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.30. 16:27:32

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Anti-szociopata vagyok.

S az ellenvélemény annyira érdekel, hogy pl. a magyar médiafogyasztásom közel 90 %-át a ballib médiák teszik ki.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.30. 16:32:22

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Csak éppen nem ezek a skizofrénia maghatározó jellemzői.

A skizoid ember betegsége abban áll, hogy képtelen helyesen felfogni a valóságot, s inkoherencia lép fel a gondolatok és a cselekedetek között. Ezek egyike se igaz az autistákra, még a kemény autistákra se (az aspergeresek pedig csak puha autisták).

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 16:32:29

@MAXVAL bircaman közíró: "The ability to communicate articulately and efficiently with other people within the company"

Az egyik követelmény....

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 16:34:10

@MAXVAL bircaman közíró: én nem mondtam, hogy az autizmus bármiben is azonos lenne a skizofréniával.
Azt mondtam, hogy te nem aspergeres vagy.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 16:37:16

@MAXVAL bircaman közíró: "Kognitív (észlelési) tünetek
Ezek a tünetek sokkal enyhébbek, mint a pozitív és negatív tünetek. A kognitív (észlelési) tünetek az alábbiak lehetnek:

nem sikerül a bejövő információ feldolgozása;"

Skizo. Teljesen igaz rád.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 16:41:09

@MAXVAL bircaman közíró: "Érzelemmentesség, vagy nem megfelelően kimutatott érzelmek.
Folyamatos olyan érzés, hogy valaki figyeli.
Munkahelyi, illetve társasági helyzetekben nem megfelelő viselkedés.
Társasági izoláció.
Problémák a személyes higiéniával.
Ügyetlen, koordinálatlan mozgás"

Ezek egy részét pont te írod magadról...
Skizo.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 16:44:18

@MAXVAL bircaman közíró: pontosan. Az autizmus nem gátolja. Ezért nem lehetsz autista.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.30. 16:44:25

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Tehát olyan skizoid vagyok, aki nem mutatja a skizoidok fő jellemzőit.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 16:45:26

@MAXVAL bircaman közíró: látod, megint egy példa arra, hogy nem tudod értelmezni a bejövő informáciòt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.30. 16:46:13

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Képes vagyok minden bejövő infó feldolgozására, leszámítva a metakommunikációt.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 16:48:13

@MAXVAL bircaman közíró: de, mutatod.
Beilleszkedési problémák
a valóság kizárása
bejövő info félreértése
érzelemmentessèg

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.30. 16:50:58

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Erre márt válaszolyam, nem ezek a skizofrénia meghatározó jellemzői.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 17:01:50

@MAXVAL bircaman közíró: ugyan. Amit írok, rendszeresen félreérted. Írok az aspergerről, te skizofréniának értelmezed. A skizofréniáról, autizmust tagadsz.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 17:04:26

@MAXVAL bircaman közíró: sajna nem a beteg dönti el, mik a fő jellemzői a betegségének...

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 17:06:25

@MAXVAL bircaman közíró: szoktad a kezed tördelni? Hátrafelé menni? Kontrollálatlanul mozogni? Ezek fő jellemzők. Ha nem mutatod, nem lehetsz autista? Naugye!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.30. 17:09:38

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Megint nem írtál semmi érvet.

Szerintem te pedofil vagy, de nincs bizonyítékom rám, de biztos így van, hiszen ezt mondom - kb. ez az "érvelési" módszered.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.30. 17:15:59

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Ezek nem feltétlen jellemzők.

Eleve az asperger csak részhalmaza az autizmusnak.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.08.30. 17:50:20

@MAXVAL bircaman közíró: nem lehetsz aspergeres, hisz a legfontosabb jellemzője, hogy egy adott témába képes beleásni magát, abban megcáfolhatatlanul tájékozott.
Te viszont mindenhez értesz! Sőt, még azon is túl!

Szubrina 2020.10.12. 00:27:20

Kapor a tzatzikibe? Soha b+!
süti beállítások módosítása