HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) bkk (4) BKK (1) bkv (4) BKV (1) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) franciaország (1) Franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) karácsony (4) Karácsony (1) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) Kína (2) kína (4) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van a parlamenti kordonból

2018.05.07. 07:37 Elegem Van

Dr. Orbán Viktor Mihály korszakos miniszterelnök komoly konfliktusba került saját józan eszével, melynek következményeként az elhagyta őt. Nem tudni mi volt az összetűzés tárgya, lehet csak valami pimfli vita, melynek hevében a Józan Ész g...-nek nevezte, de lehet, hogy ennél súlyosabb összezördülés történt a Vidi-Fradi meccs taktikájának megítélése miatt. A lényeg, hogy a Józan Ész vette kalapját, sétapálcáját, felöltőjét, és sértett méltósággal kisétált Viktor életéből. Mielőtt becsukta maga mögött az ajtót, csendesen visszaszólt emígyen: Akkor most élj Németh Szilárd eszével!

És a némethszilárdnyi eszű Viktor körülzáratja az Országgyűlés épületét. A józan eszű Viktor ilyet nem tenne, mert minek? Ráadásul a TEK-kel, amely komoly kockázat. Először is nem találnak oda. Milyen röhejes lenne, ha mondjuk az Országháza helyett Orosházát zárnák körül. Másodszor meg egy ittas japán turista esetleg elköti a PSZH-jukat. Ennek elkerülésére a legtöbb TEK-es a saját eszközeit fogja őrizni, ami elég kínos. De feltehetjük a kérdést, hogy mi szükség van egyáltalán a terrorelhárításra? Lassan értek ide Gyurcsány tót terroristái? Vagy ki ellen?

A józan eszű Viktor pontosan tudná, hogy az egész felhajtásnak semmi pozitív hozadéka nincs hatalmára, negatív viszont több is. Az egy hónapja lezajlott választásokon Viktor zsebre vágta Magyarországot, amely lapul is szépen. Senki sem akar hőzöngeni. Ennek az országnak a népét már az első szabadon választott parlament ünnepélyes megalakulása sem érdekelte egy focimeccshez képest, ez a sokadik miért érdekelné? A népek megszokták, hogy abban a szép nagy házban jönnek össze mindenféle szemét emberek hazudozni, oszt jó napot. Kit érdekel? Az emberek most a gyerekeik érettségijével vannak elfoglalva, rohannak hitelt felvenni, a lakáskiállításon annyian voltak, mint az oroszok, a Balaton megtelt, mindenki tervezgeti a nyaralást. Ki a rossebet érdekel a politikai huzakodás?

A politikusokat sem. A fideszesek természetesen nem fognak fegyelmezetlenkedni, ők Viktor ülepe körül helyezkednek sarzsiért. Az ellenzékiek az elmúlt hetekben szépen felosztották maguk között a parlamenti tisztségeket. Nekik négy évig nem kell dolgozniuk, fizetésecskét azért kapnak. Bent vannak a tutiban, ha elő is adnak valami performanszt, csak a karzatnak játszanak, ehhez nem kell kordon. A listáról lemaradó ellenzékiek siráma nem hallik az égig - ők utálják is szerencsésebb párttársaikat -, de a pártokat megillető szakértői helyekre azért be lehet kúszni. Ez a pici pozi viszont nem veszélyeztethető nyíltszíni balhézással, tehát viselkednek, mint a jó gyerek.

Az Országgyűlésből kiesett pártok sem számítanak, tüntikézésük olyan, mint régi vágású kereszténydemokratáknál a mise, amely a perselyezéssel egybekötött pszichoterápia szerepét tölti be. Néhány hivatásos forradalmártól lehet számítani ötletes, esetleg jópofa polgárpukkasztó showra, de ennyit egy stabil és bölcs hatalomnak tűrnie kell. De még ez is elkerülhető, ha a Tinderen néhány izmos fekete fiú pont arra az időpontra húzza őket jobbra. Akkor meg minek ez az egész? Május 8. az Erős Pista világnapja?

Kordon - meg a kordont biztosító TEK - nélkül sima, unalmasan csordogáló nyárias napnak néznénk elébe. Így viszont a némethszilárd eszű Viktor kódolja a nemzetközi csinnadrattát. Megmutatja Putyin úrnak, hogy az amúgy szimpatikus, ám politikailag jelentéktelen Gulyás Mártonból tud Navalnijt csinálni! Éppen akkor, amikor az Európai Néppártnak kezd kínossá válni személye, még rátesz egy lapáttal! Meghosszabbítja Lovasberényig! Vagy el akarja homályosítani Dutertét a lator államok vezetőinek tablóján? Meg akarja félemlíteni a magyarokat? Minek? Most még félni sem akarnak az emberek, annyira nem érdekli őket semmi. Ha pedig rosszra fordulnak a dolgok nem lesz az a TEK, amely érdekelné őket.

A régi szép időben ilyenkor a polgári tábor ünnepelt. Meghallgattuk Viktort, tapsoltunk, kornyikáltunk egy kicsit, aztán ők bementek a dolguk után, mink meg meguntuk és hazamentünk. Csak a polgáriak már nem közösködnek a némethszilárd eszűekkel. Igaz szükség sincs rájuk, most a némethszilárd eszű termékek korát éljük. Az meg ilyen. Prosztó, gyáva, sunyi, félelmében fenyegető.

És ötlettelen. Mert mi lenne Viktor, ha kordon helyett az arra járók kapnának két gombóc fagyit? Jó, hát csokit nem, mert az migráncsos színű, de citromot lehetne. Mert a citrom fagyi ma jobban kifejezi a nemzet egységét mint Janó elnök. Hiszen a citrom magyar narancs, amely a Fidesz színe, és a citrom adja vissza leginkább a tüntizők hangulatát. Persze, tudom én Viktor, hogy neked nem telik ekkora nagyvonalúságra, mert az a bírságbajnok elvitte megtakarításaid felét, ám ha még is maradt volna valami a MET-osztalékból, bedobhatnád. A világ híradóit bejárnák a képek a magyar citromfagyi-forradalomról, ahogy a Kossuth téren nyalják az emberek. Többet használna az országimázsnak, mint a gumibotozás látványa.

orban_telefon.jpg"Szóljatok a TEK-nek, hogy május 8-án fagyival várják a tüntetőket!"

Józan eszű Viktor fel sem állítaná a kordont, mert bízna magában, hatalma erejében, a magyarok szeretetében. Józan Ész, kérlek, békülj ki Viktorral, mert a némethszilárd eszű Viktorból elegem van.

Ha tetszett a bejegyzés, kérjük, oszd meg Facebookon, hogy minél több emberhez eljusson! Köszönjük!

Kövess minket Facebookon!


komment

Címkék: politika választás orbán történelem gyurcsány kormány hülyeség jobboldal európa pénz életérzés idegesítő párt Magyarország EU

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr8813896276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KUHULIN 2018.05.07. 15:45:11

"némethszilárdnyi eszű Viktor"
Aztán, ecsém', neked meg apádnak mennyi eszetek van? Összesen? Hányszor is voltatok már miniszterelnökök? Összesen? Egyszer sem? :)

szepipiktor 2018.05.07. 15:54:18

A téma ebben az összefüggésben nem érdekel, nem Petőfi ugrál az asztalon a Pilvaxban, hanem megélhetésiek hergelik a tömeget.
Ugyannyira értelmetlen a hörgés, mint a kordon.
DE!
Általában tájékoztt vagy a történelemben vagy csak írogatsz?
Szerinted Erdogánt érdekli, hogy ha kompletten lefejezi az ellenzéket, megfélemlíti a tömeget, akkor annak mi a negatív hozadéka? Putyint érdekli ez, amikor kivégezteti ellenfeleit?
Hitlert, Lenint, Sztálint, Francot és a többi érdekelte?
ha alatudás nélkül lázítod a embereket, akkor felelős leszel azok sorsáért is!

d.j 2018.05.07. 15:54:43

@Ballib vagyok rettegek: Ilyenek vagytok ti agymosott fidesznyikek. Ezt tudjátok, fenyegetőzni. Azt azért szögezzük le, hogy a rendszerváltás óta csak ti, rühes kutyák, voltatok, akik gyújtogattak és romboltak ebben az országban. Annyira idióták vagytok, hogy még azt sem veszitek észre, hogy láncos kutyaként vagytok tartva. Ha füttyent a gazda, akkor mentek és romboltok, ha kell fenyegetőztök, de nem a ti hasznotokra és nem az ország hasznára, hanem egyedül a gazdáitokért és ennél szánalmasabb nincs.

2018.05.07. 15:58:02

@Lehetnék én is: Gondolom a 2006-os történésekről pontosan ugyanez a véleményed.

szepipiktor 2018.05.07. 15:58:43

@Lehetnék én is:
Ez az!
Soha nem voltak a többség, csak most viktorosan számolnak...
Most ismerhetők a választási eredmények. Lényegtelen a csalás meg a többi, a lényeg, hogy jellemzően azonosan oszlik el a három halmaz
- kormányhívek
- össz "demokratikus ellenzék
- otthonmaradó passzívak.
Tehát a most hőbörgők 1/3-nyi emberke és 5-6 alcsoport tagjai, akik ráadásul nem is egyesíthetők.
Ugyanezek tiltakoztak anno a csútiék tüntetései, kordonbontása ellen! Most meg ők teszik ezt és a csútiéknak nem tetszik.
De ma ugyanennyien vannak azok, akiknek egyik fél sem tetszik...

Ballib vagyok rettegek 2018.05.07. 16:08:36

@Ylim: @d.j:

Pontosan erről van szó.

Ti akik a 2006-os rendőr terrort élvezettel és kéjesen néztétek. Magyaráztátok tízezrek rommá verését.
Ti akik a hazug elkúró szarházi minden balfaszságát benyeltétek, és elfogadtátok az elkúrást. Elfogadtátok a hazug Gyurcsányt pedig csak párezer elcsalt szavazattal nyerték meg a választást.

Szóval ti tüntettek most kormányváltás érdekében, mikor több mint 1 millióval többen szavaztak a Fideszre, mint a ballibekre ?
Elmentek a picsába de gyorsan.

flydomi 2018.05.07. 16:09:56

@Lehetnék én is:

--Nektek a március 15 nem ünnep, az Országgyűlés alakulása nem szempont. És ti tartjátok magatokat tisztességes többségnek? Szánalom.

A fidesznek ünnep? :D Minden egyes nemzeti napon csak a (képzeletbeli) ellenségről beszél. :D És arról,hogy fog leszámolni velük.(na meg a fél nemzettel,akik nem rájuk szavaztak) :D Közben importált lengyelekkel tölti fel a békameneteit közpénzből,miközben a tüntizök saját zsebből megoldják ezt,nem úgy,ahogy a fél fidesznyike banda soros papi zsetonjábol. :D De a csúnya EU már betolta a bránert a kis szüzies anuszába Juncker személyében. :) Mellesleg már raporton is volt a kis csuti csicska. :) Láncon van tartva a kis marha,és bőg folyamatosan. :)

Ballib vagyok rettegek 2018.05.07. 16:12:13

@flydomi:

Mindenestre minden Fidesz szervezésen jóval többen voltak eddig, mint a balfasz Gyurcsnyista ballibek valaha is lesznek.

A választáson is. 2022-őben is szopni fogsz, hiába sírsz Gyurcsány csicska.

Lehetnék én is 2018.05.07. 16:16:17

@Ylim: a 2006-os dolgokat azért nem okos dolog egyben kezelni.
Az egész eleje az volt, hogy az MSZP_SZDSZ kormány jelnetős adathamisítással, fals igéretekkel
minimális különbséggel megnyerte a választást, majd beismerte ezt és nem mondott le. Ezek után voltak tüntetések, meg TV székház ostrom. Meg egy hónappal később volt az október23-i Fidesz rendezvény, amit félrekezelt a Gyurcsány által kézi vezérelt rendőrség.

Most van egy eredményes választás, egyértelmű győztessel. Miért is a höbörgés? Hol a párhuzam?

flydomi 2018.05.07. 16:19:46

@Ballib vagyok rettegek:

Bruahhahaahah.Persze-persze. :D többen voltak a fizetett lengyelek egyetemben sem.....:D
Én örülök neki,hogy a vezír maradt. :) Egy dróton rángatott kis csicska lett. :D Putyinak is,az Unionak is. :D Ez már csak szánalmas hőbörgés a részéről,amit évek óta csinál. :D Legalább nem éltettem a vezír fasizmusát,ahol ti és a leszármazotjai csak szolgák számára.Majd 47 ezerből megéltek dalolva és simán. :D

Lehetnék én is 2018.05.07. 16:22:52

@flydomi: szerintem te még nem néztél végig egyben egy Orbán beszédet, sem ünnepit, sem évértékelőt, sem szabadegyetemest.
Te elolvasod a zindexet, meg a 444-et, ott már úgy is szelektálják a számodra fontos információt, azután meg nem érted, hogy lehet töredék annyi szimpatizáns melletted, mint a többi oldalon.
Nem másik oldalon, hanem a többin, ugyanis nektek nincs egy oldalatok, ha meg mégis, akkor nincs tömegetek. És ez így helyes.
Attól meg komám, hogy néhány ordenáré szófordulattal menőzöl, nem biztos, hogy népszerűbb leszel, legfeljebb a családodban.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.07. 16:28:01

@flydomi:

Nem irigyellek. Utálod a határontúli honfitársainkat, a lengyeleket, és mindenkit aki a nemzeti oldalra szavaz.

Ritka nagy frusztrált pöcs vagy.
Ilyenkor örülök igazán, mikor ezt látom, hogy nem a magadfajta tetű hazaáruló ballibek nyertek.

morph on deer 2018.05.07. 16:28:48

@Ballib vagyok rettegek:
”...Persze értem hogy fogatlan ex-ÁVH-s kutyák nosztalgiáznak”

Ja: ”Hej, ha én is ilyen délceg TEKes legény lehettem volna!” - mert most azt így hívják, még csak nem is AVH-nak, mert az az AlkotmányVédelmi Hivatal.

“...megmutatjuk milyen az igazi forradalom.”

Filmeket fogtok bemutatni, vagy mi? :))
Vagy kiraboljátok a Túró Rudi automatát a TV székházban?
Vicces fiú vagy, szó ami szó.:)

flydomi 2018.05.07. 16:29:17

@Lehetnék én is:

Hál istenek,nem a közmédián nevelkedek,ahogy te. :D Mert ott csak az igazat mondják soros papi pénzén tanult fideszesek. :D:D De kipróbálom az TV2,Echot,Dunát,stb,sőt majd olvasok 888,ripost,lokált,stb. :D Csak azért,hogy megértsem,hogy hogyan és milyen gyorsan mossák át az agyamat,és legyek birkuci én is. :D

morph on deer 2018.05.07. 16:30:03

@Lehetnék én is:
“Akkor miért nem lehet hagyni megalakulni az Országgyűlést? ”

Ki nem hagyott mit és mikor?
Biztos, hogy jól emlékszel?

VT Man 2018.05.07. 16:33:29

@Online Távmunkás:
"mivel csak jogi diplomája van, nem tudományos címe."

Mint a többi ügyvédnek, akik ennek ellenére Dr.-al íratják a nevüket.

zokogjatok 2018.05.07. 16:36:04

@flydomi: Igen bazdmeg, aki az indexen egy ellenzéki blogon kommentel, igazából nyilván csak m1-et meg 888-at fogyaszt, és valami fura tércsavar miatt jelenik itt meg a hozzászólása.

Barom.

flydomi 2018.05.07. 16:36:48

@Ballib vagyok rettegek:

--Utálod a határontúli honfitársainkat, a lengyeleket, és mindenkit aki a nemzeti oldalra szavaz.

Sose mondtam ilyet.De látszik,hogy egy hazaáruló fasiszta képes mindig hazudozni,ahogy te. :) Mesélj még. :)

flydomi 2018.05.07. 16:38:24

@zokogjatok:

Beee-beeeeee :D.
Szokjatok hozzá,hogy egybitesek vagytok. :D Beeeeeee-beeeeeeeeeee. :D
De jol csinálja a kis csuti.Irigylem ezt a skillt,hogy a saját birkáit ettei hülyeségel,akik be is szopják keményen a mantrát. :D

2018.05.07. 16:58:11

@Lehetnék én is: Nehogy egyszer én basszalak pofán kicsi rigó.
Olyan hülye vagy, mint ide Lacháza.
Csak nyomod a gazdi mantráját, rettegsz a nem létező migráncsoktól - télleg, ott Nyírbaszadon, ahun lakol láttál egyet is faszkalap? - és közben agyatlan gyíkarc vagy és az is maradsz!
Ez van.
Menj vissza jáccani a pléjsztésönnel!

Ballib vagyok rettegek 2018.05.07. 17:12:42

@Látens Inszinuáció: @flydomi:

Miért a leghülyébb migránsseggnyalókat küldik a komcsik mindig ide játszani ?

A körúton belüli "értelmiségnek", már csak ennyire futja ?

Szomorú... :DDDD

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.05.07. 18:34:28

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: A nemzeti felsőoktatási törvény szabályozza az ilyen címek viselését. Persze egy magyar jogásztól senki se várja el a magyar törvények betartását, csak a hazudozást...

prakp 2018.05.07. 18:37:22

@Ballib vagyok rettegek: Az anyád volt migrifasszopó, kistáska. Élvezzél a kétharmaton, amíg rá nem jössz, hogy budipapírt se kapsz lassan a boltban. Aztán majd valamelyik kubatov-legény téged is nyakon basz, hogy a taknyod menetet vág a nyakadra. <-2006, rendőrattak, semmi köze nem volt a narancshulladéknak hozzá, mi?

2018.05.07. 18:45:46

@szepipiktor: bizony, a történelem ismerete jó dolog. Viktort is sikerült elhelyezned a diktátorok között.

flydomi 2018.05.07. 18:48:35

@Ballib vagyok rettegek:

Már megint hazudsz? :D Ennyire élteted az illegális bevándorlást a vezíredel egyetemben? :D Még a V4-ek se vétoztak kis fasiszta hazaáruló. :D Xar dolog,mikor nem csak a nemzetellenes békák tüntiznek importált lengyelekkel. :D

2018.05.07. 18:50:18

@Lehetnék én is: tényleg nincs párhuzam. Hisz az elcsalt szavazatokat a fidesz nem ismeri be....
Ettől keresztény.

2018.05.07. 19:01:59

@Ballib vagyok rettegek:Nem irigyellek. Utálod a határontúli honfitársainkat, a lengyeleket, és mindenkit aki a nemzeti oldalra szavaz"

Látod, most elszóltad magad. Lengyel szavazatokkal lett meg a fidesz győzelme?
Márha nemzeti oldalnak nevezzük....
Határontúli honfi....vicces, mondj még ilyet!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.07. 19:04:43

@Online Távmunkás:

A hétköznapi használat ebben nem követte soha a jogszabályt. De ezt te is tudod jól.

jog != szokás

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.05.07. 19:11:51

@VT Man: A törvény egyértelmű:
- doktori képzést végzetteknek jár a Dr. és PhD.
- jogászoknak dr. jur.
- orvosoknak dr. med.
stb.

A szakmákhoz járó doktori cím számomra érthetetlen kőkorszaki maradvány, bár a németek is szeretik például okleveles mérnökként aláírni a leveleiket...

Quadanium 2018.05.07. 20:02:55

@flydomi: A Fidesz-KDNP nyert. Akár kétharmaddal, akár csak egyszerű többséggel, de nagyon nyert.
Mit az, amit ezen nem lehet érteni??
És még te egybitezel, meg birkázol.

conchita wurst 2018.05.07. 20:03:31

Ne féltsük már viktor hatalmát.

Nyilván az anarchista csőcselék szeretne pár gumilövedéket az arcába, de ez nem a szakértő demokrácia, így maximum pár oldalasra számíthatnak a sorosista nihilisták.

conchita wurst 2018.05.07. 20:23:38

Ugyanitt újszerü bojler eladó.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.07. 20:57:07

@prakp:

Kevered. Válság hiány, elkúrás, eladósodás a kedvenc komcsijaid alatt voltak.
Most reálbér növekedés, és munkaerőhiány van.

2006-ban pedig beazonoisíthatatlan rendőrökkel verették az ellenzékiek tízezreit és te erre maszturbáltál.

Billy Hill 2018.05.07. 21:12:44

@Online Távmunkás: Jajaja! A legjobb a dipl. ing. meg a dipl. oec. :-) Egyébként az ügyvédnek is lehet nagy a D-je egy esetben, ha mondat elején van...

Lehetnék én is 2018.05.07. 23:09:03

@morph on deer: én is, meg a poszt is holnaproól szóltunk.

Arról van szerintem szó, hogy nem szép dolog tüntikézni az Országgyűlés megalakulásakor. Nem szép dlog a TEK ukázával szembemenni úgy, hogy a szembemenés célja kizárólag a szembemenés.

Lehetnék én is 2018.05.07. 23:13:22

@Látens Inszinuáció:
akkor emberinek látszottál, amikor egy másik poszt mellett (a kilakoltatásokról) elmesélted, nektek zabigyerekeknek milyen nehéz volt.
Most meg itt taplóskodsz. Lenézed a nyírségieket, mire is?
Amúgy nem migránsokról szól a poszt, de az neked úgy is mindegy,

ember100 2018.05.08. 00:05:18

@Quadanium:
Helló !

Azért tegyük tisztába a dolgokat .
A fityesz CSALÁSSAL nyert !

Lehetnék én is 2018.05.08. 00:29:16

@ember100: szerintem az 50% az több 20%-nál, sőt a 10%-nál, de még az 5%-nál is. Ez tiszta csalás.

Jakab.gipsz 2018.05.08. 01:07:00

Ha "eleged van", ne csak nyavalyogj.

Állítsd meg a földet és szállj le róla.

Úgy siránkozik mint egy, reumás és túlsúlyos öreg asszony, (ember), de ezek legalább következetesek.

Itt most egy Soros-bérenc marginális kisebbség azt hazudozza, politikailag korrekt módon, hogy hiányzik a magyaroknak, a gender diktatúra.

Macur Kovacs 2018.05.08. 06:40:07

Nagyon egyetértek a cikk tartalmával ügyes, igaz írás.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.05.08. 08:22:19

Az idomított németek Zöldek (akik Magyarországot is támadják), már ott tartanak hogy nem létezik olyan hogy "nép".

Robert Habeck, a német Grünen (Zöldek) vezetője szerint a nép nem létezik.

"ez egy náci kifejezés. Nem létezik nép, így nem beszélhetünk arról sem, hogy elárulják a népet"

Emlékeztető Soros eredeti céljáról, ami a nemzetállamok felszámolását illeti. (Ezért segíti a migrációt is pl.)

Szóval a Homo Sorosensusok egyre őszintébbek:
pestisracok.hu/homo-sorosensus-az-uj-emberfajtat-sorosrol-nevezte-el-az-europa-tanacs-emberi-jogi-biztosa/
Két évtizeden belül létre tudjuk hozni az új nyílt társadalom emberét. Ez az új ember – a homo sorosensus – hivatott felváltani a homo sovieticust, amely lassan elbomlik a történelem szemétdombján – ezt még 2009-ben fogalmazta meg Nils Muiznieks az Európa Tanács jelenlegi emberi jogi biztosa.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.08. 09:51:56

@Ballib vagyok rettegek:

A forradalom lezajlott. 30 lumpen átdrogozta az éjszakát a Parlament előtt. Majd a rendőr bácsik jöttek, szóltak, s a lumpenek hazamentek.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.08. 09:56:02

@Online Távmunkás:

Amit leírsz, az a jogszabály. A magyar gyakorlat más.

Ami pedig a címviselést illeti, a magyar szokások középtájon vannak. Latin-Amerikában még a szimpla diplomások is kiírjék ezt a nevük elé, míg Angliában meg szokatlan bármilyen doktori cím használata.

Miklós Széles 2018.05.08. 09:56:59

"A Nézőpont Intézet választás után készült közvélemény-kutatása szerint a Fidesz–KDNP népszerűsége 52 százalék a választási részvételüket biztosra ígérők között, tehát a kormánypártok tovább tudtak erősödni április 8. után."

Egyébként rázzátok magatokat libsik nyugodtan.

McZozo 2018.05.08. 10:12:24

@Lehetnék én is: azert ez erdekes comment annak a fenyeben hogy anno satortabort alakitottatok a kosuth teren hosszu hetekig. Akkor azzal semi baj nem volt mert ti csinaltatok most hogy a masik oldal tuntet mar azonnal gumibotozni meg pofan baszni kene. Ez kerem a demokracia nalatok

McZozo 2018.05.08. 10:28:58

@Ballib vagyok rettegek: "2006-ban pedig beazonoisíthatatlan rendőrökkel verették az ellenzékiek tízezreit és te erre maszturbáltál. "

Igen tudjuk artatlan tuntetoket vertek a rendorok akik veletlenul parkolo autokat gyujtottak fel, meg veletlenul megrohamoztak a televiziot es valahogy veletlenul egy tankot is elkotottek. Tudod a tenyek azok makacs dolgok lehet itt hozongeni hogy akkor mit tett a csunya rendorseg cask hat akkor volt ennek indoka. Mig most en eddig egy eroszakos cselekmenyt nem hallottam amit a tuntetok kovettek volna el s megis a hajuknal fogva huzzak oket a rendorok ki meg a fidesz trollok verik oket.

Lehetnék én is 2018.05.08. 10:59:29

@McZozo:
nem volt szó (nálam) gumibotról.

a pofán baszni konkrétan a hobbi tüntikézők rendőr (sőt TEK) froclizó magatartása miatti esetleges "baleset", ami miatt vért pisilve rohanna a TASZ meg a Helsinki Bizottság Brüsszelbe nyekeregni. A lényegesen komolyabb túlkapások azonban nem igazán érdekelte őket 2016 október 23-án. Monjam, hogy az a demokrácia nálatok?

a sátrazás valami ellen volt, most viszont van egy alakuló országgyűlés, amit fölösleges stresszelni, szerintem

Andy73 2018.05.08. 11:06:36

"Villámelemzés: Megint okosan csinálta a Fidesz
Mindenki azt hitte, hogy kordonos-rendőrállamos-mindenlevanzárva hangulat lesz, a Jobbik pedig majd elviszi a showt a kordonbontással. Ehelyett bonthatatlan, élőerős rendőrlánc volt egy rövid ideig, aztán pedig beengedték a tüntetőket a térre. Na, erre hivatkozva nehéz lesz Brüsszelben, vagy a külföldi újságíróknak diktatúrázni."
(Index)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.08. 11:12:52

A posztoló téved, a kordonnak igenis van haszna. Egyfelől megmutatja a külföldi sajtónak is, milyen csekély számú tüntető akar kordont bontani, vagyis ezzel is igazolja a kormány legitimitását - ha már a 70%-os részvétel nem lenne elég a ballibbant nyugati sajtónak.

Másfelől alkalmat ad bemutatni azt az óriási különbséget, ahogyan 2006-ben a Gyurcsány-kormány és most sz Orbán-kormány rendőrsége kezeli a tüntetőket. Gyurcsótány ugye annak idején szemkilövetett. Orbán rendőrsége ezzel szemben hímes tojásként viszi ki a tüntetőket a kordonon kívülre, ezzel is demonstrálva, hogy ég és föld a különbség a két kormány embersége között.

McZozo 2018.05.08. 11:18:06

@Lehetnék én is: Most is valami ellen van a tuntetes meg ha nem is erted. Pl azellen mar masodszor nyer ugy a fidesz hogy szavazat szam szerint kisebseget szerez. Es nem cask hogy nyer de meg ketharmaddal is nyer. Ha konkretumot akarsz es eltekintunk az egyfordulos valasztas bevezetesetol illetve a korzetek atszabasarol ugy hogy mindig a fidesz szavazo legyen tobben. De peldaul a vilagon sehol nincs olyan mint nalunk hogy a gyoztest tovabb kompenzaljak toredekszavazatokkal.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.08. 11:20:09

@McZozo:

Maszop-szadesz-paktum 1994-ben?

Tényleg nem unod még ezt a buta és demagóg szövegelést a többségről-kisebbségről?

konrada 2018.05.08. 11:21:47

@McZozo:
...de hülye vagy...

Nem szokásom így kikelni magamból, de azért ritkán lehet ekkora baromságot olvasni, hogy az utcán álló képviselő, étteremből kirángatott vendégek, hazafelé tartó ünneplők autókat gyújtogattak...:((

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.08. 11:29:47

@McZozo:

"a vilagon sehol nincs olyan mint nalunk hogy a gyoztest tovabb kompenzaljak toredekszavazatokkal."

Lehet, de ettől még jogos és igazságos. Nehogy már mindegy legyen, hogy 30%-kal vagy 99%-kal nyerte meg egy jelölt a körzetét.

konrada 2018.05.08. 11:31:01

@McZozo:
...teszem hozzá, az első szabad választástól kezdve csak egyetlen alkalommal volt olyan, hogy a szavazatok többségét megszerezte egy párt...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.08. 11:36:38

@McZozo:

Úgy mellesleg: Ahol ellenzéki jelölt győzött, ott az ő pártját erősítette a győzteskompenzáció. Ezért miért nem sírsz?

Szóval tessék megnyerni az egyéni körzeteket, és akkor titeket erősít a győzteskompenzáció. Na meg az erősebbnek kezdvező választási rendszer is.

Facit: Nem nyavalyogni kell, hanem meggyőzni a népet, hogy ti vagytok a jobbak.

ben2 2018.05.08. 11:38:07

@McZozo:

"azert ez erdekes comment annak a fenyeben hogy anno satortabort alakitottatok a kosuth teren hosszu hetekig."

Akik anno sátort vertek a parlament előtt azok a Jobbik ultrái voltak, akik most is ott kajabálnak a tömegben, csak most a ballibek nem veretik őket, hanem könnyes szemmel a nyakukba borulnak és elő láncot alkotnak velük.

Lehetnék én is 2018.05.08. 11:39:32

@McZozo: a meggyőződésed ellen érvekkel próbálkozom. Hátha...
A fidesz több szavazatot kapott az összes parlamenti pártnál - kisebb arányú győzelemmel is alakítottak már kormányt Mo-on, sőt máshol is
Az egyfordulós választás eléggé elterjedt a világban, még demokráciákban is
A körzetek átszabása a lakónépesség/képviselő arány kiegyenlítését célozza. A körzetek 90 %-át nyerte a Fidesz, 2014-ben is - ilyen körülmények között két narancssárga körzet között került arrébb a határ. Ha nem így lett volna, akkor is nehéz lenne igazolni, hogy az egyik területen Fideszes fog lakni 4-8-12 év múlva, a másikon nem. Ráadásul nemfideszes képviselő sincs, csak valamilyen párthoz tartozó és független.
A vesztes töredékszavazatot el tudod fogadni? Miért? Nem egy olyan körzet volt, ahol akkora verést kapott a 2-3 jelölt, hogy kevesebb töredékszavazatot kapott, mint a nyertes. Teccettek volna sok körzetet nyerni, vagy minimális hátránnyal kikapni - az utóbbi esetben sok vesztes és kevés nyertes kompenzáció lett volna.
Az egész csak arról szól hogy hátországot kell szerezni. Ha az lenne nektek, mindegy lenne a körzethatár (bár szerintem amúgy is mindegy), mindegy lenne a kompenzáció. Hátország, meg szavazó nélkül marad a kisebbség, ami szintén létjogosult, szükséges, és csinálható elegánsan is, elfogadva a népakaratot és nem "többség" meg "viszlát 2/3" lózunggal, hanem kreatívan működni. Ezzel az ellenzékkel ez azonban nem fog menni (kivéve Jobbik, LMP)

ben2 2018.05.08. 11:39:56

@McZozo:

"mar masodszor nyer ugy a fidesz hogy szavazat szam szerint kisebseget szerez"

Ezek szerint az MSZP 12 éven át demokráciaellenesen kormányzott? Vagy csak akkor kell matekozni a szavazatszámokkal, ha nem a ballibek nyernek?

Több cseszlovák filmvígjátékot! 2018.05.08. 11:40:39

@d.j:
Szánalom amikor valakit nem választanak be az Országgyűlésbe, de azért odamegy legalább egy kicsit zajongani

Ez olyan mintha az olimpiai díjkiosztón a vesztesek tüntetnének hogy micsoda dolog, mi vagyunk a többség

Több cseszlovák filmvígjátékot! 2018.05.08. 11:43:42

@ben2:
Nincs szánalmasabb az olyan versenyzőnél, aki mindig amikor veszít a szabályokat kezdi el okolni

Cycmen 2018.05.08. 11:58:43

Dr. Orbán Viktor Mihály korszakos miniszterelnök ......

színvonalat sejtető kezdősor.

Cycmen 2018.05.08. 12:08:26

@McZozo: Igen tudjuk artatlan tuntetoket vertek a rendorok akik veletlenul parkolo autokat gyujtottak fel, meg veletlenul megrohamoztak a televiziot es valahogy veletlenul egy tankot is elkotottek.........

Te mi a tökömről beszélsz? Azokat pont nem verték, csak pár hétre rá egészen másokat.
Amikor írjátok a faszságaitokat nem gondoljátok hogy az ellentábornak is van memóriája?

konrada 2018.05.08. 12:13:19

@Cycmen:
...szvsz. ahhoz gondolkodni kéne, de már az "is"-nél ott a probléma, hogy az nála nincs is...;)

(Legalábbis az általa beírt ökörség nem igazán utal az aranyhalnál hosszabb távon működő memóriára...;)

simonpali 2018.05.08. 12:25:19

Már a felütés is zseniális és kimagasló intelligenciára vall!"Kevéseszű Viktor"!Arra kérlek, ezt a rendkívül ötletes "bon mot "-ot raktárazd el jól magadban és 4 év múlva újra vedd elő! Pl imígyen: "Kevéseszű Viktor megint tönkrevagta a komplett ellenzéket!"vagy"4/5öd közelében a Kevéseszű!"Esetleg addig még kiegészithetnéd olyan jelzőkkel hogy: töketlen,tehetségtelen,félidióta.

McZozo 2018.05.08. 12:35:27

@Lehetnék én is: Azt nem fogod fel hogy az elozo valasztasi rendszer egy osszparti konszenzus eredmenye volt. Anno megvolt az MSZP SZDSZ ketharmada de megis valamiert ugy gondoltak hogy bizonyos dolgokhoz teljes tarsadalmi tamogatas kell. Ilyen hulyek voltak tudom. Most meg a teljes valasztasi rendszer egy partkitalacioja ugy hogy sajat magukra szabtak az egeszet. Szoval lehet nekem jonin azzal hogy ez a demokracia de elmeselem nem ez. Nekem az lenne a demokracia hogy meg ha meg is van hozza az eronk de mi figyelunk mindenkire es nem cask akaratos kismalac modjara csortetunk elore. Amugy meg a hivatkozott 2014 be is az ha meg a regi valasztasi rendszerbe let volna ugy kikap a fidesz hogy orom nezni ugyanis a 108 egyeni korzetben 2014 ben 70 valahanyban kisebbsegben volt a fideszes jelolt cask egyes teglapartok megosztottak az ellenzeki szavazatokat. Szoval armit mondtok 2010 be elfogadom hogy jogosan nyert a fidesz de 14 be es 18 ba mar csalassal es ha maradt volna az elozo konszenzusos rendszer mar reg birkat legeltetnenek valahol tavol es nem az orszagot lopnak szabadon

McZozo 2018.05.08. 12:39:52

@Cycmen: Pont az a baj hogy ti hiszitek azt hogy a masik oldalnak nincs. Az illiberalis antikomcsi Viktor aki kisses volt majd aztan Liberalis partot keszitett es meg az unioba is ugy ult be hogy a liberalis partcsalad resze volt a fidesz es o volt az alalnokuk sokaig. Vagy sorolhatnam hogy o kiverte az oroszokat allitolag majd ma Putyin seggebol bujik elo. Vagy a sorosozas attol az embertol akit soros tamogatott abban hogy oda juthasson ahol ma van. Es meg sorolhatnam azokat a dolgokat amikre mi emlekszunk de valahogy a birkahad mar elfelejtette mindezt.

McZozo 2018.05.08. 12:41:44

@ben2: JAJA es a jobbik ultrai ontottak anno kordont meg mentek ki a tuntetok koze ... Haj de roved az emlekezet.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.08. 12:46:33

@McZozo:

"a sorosozas attol az embertol akit soros tamogatott abban hogy oda juthasson ahol ma van."

Gondolod, hogy egy FÉL éves ösztöndíj miatt választották Orbánt harmadszor is 2/3-dal miniszterelnökké?

Gondolod, hogy egy FÉL éves ösztöndíj miatt valakinek egész életében az ösztöndíjat adó politikáját, ideológiáját kell támogatnia? Hogy egy FÉL éves ösztöndíjért el kellene adnia magát az embernek egész életére?

ben2 2018.05.08. 12:52:35

@McZozo:

Komolyan nézd már meg, hogy kik voltak akkor a Kossuth téren a fővezérek: Toroczkay, Budaházy, 64 vármegyések és jórészt az akkor ott sátorozókból alakult a gárda is, ami szintén jobbikos intézmény.
Ha már rövid emlékezetről hadoválsz legalább arra emlékezhetnél, mit acsarogtatok a "náci" Jobbikra akár csak négy évvel ezelőtt, most meg kéz a kézben együtt tüntiztek. Összenő, ami összetartozik ugye.

konrada 2018.05.08. 12:53:56

@McZozo:
Na ja. Összpárti 1989-ből.
...amit az állampárt diktált, mivel rajta kivül más parlamenti párt nem volt...

...ja és az egyfordulósat az MSZP-SZDSZ találta ki 1994 nyarán az önkormányzatira
...igaz, biztosan teljes társadalmi támogatással, és nem a 2/3 erejével...
;))

Lehetnék én is 2018.05.08. 13:02:50

@McZozo: Azt nem fogod fel hogy az elozo valasztasi rendszer egy osszparti konszenzus eredmenye volt. - bizony, mi más
Meg 400 fős parlament volt, most 200-as van.
Mi az a téglapárt? DK? Együtt? PM? kinek a téglája? Akkor a Momentum is az? Vagy a Jobbik a Fideszé?
Mutatnál egy modellt, amelyikben a Fidesz elbukta volna 2014 és 18 választását? Az nem modell, hogy neked nem teszik.

Andy73 2018.05.08. 13:16:03

HAHÓ! Már réges-régen nincs kordon, nincs lezárva a Kossúth tér, nyugodtan tüntethet a pár száz ember, aki képtelen beletörődni a választási eredményekbe, nem tudja feldolgozni, hogy nem az ő kedvenc pártja nyert.
Csak azért írom, hogy nem csak ez a cikk egy tök értelmetlen hülyeség, de rajta vitatkozni is itt a kommentekben.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.08. 13:36:53

@McZozo:

Hülye vagy mint a segg.
Bökj rá egy tetszőleges országra az EU-ban, mondj egy tetszőleges választást az elmúlt 20 évből itt, és meglátod hogy minden esetben mindenhol a Fidesznek stabil többsége lett volna az EU-ban.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.08. 13:39:14

@Andy73:

"HAHÓ! Már réges-régen nincs kordon, nincs lezárva a Kossúth tér, nyugodtan tüntethet a pár száz ember, aki képtelen beletörődni a választási eredményekbe,"

Hát igen.. Az előregyártott elegemvan, és b1 benukott a bérrettegésével.

Viszont a bekialtas.blog.hu mikor szembesült ezzel, akkor kitalálta gyorsan hogy a készültség csak a hisztériakeltés miatt volt.
Azaz tudták ravaszul Orbánék, hogy csak 500 béna kacsa tüntető lesz, és csak pánikot keltettek.

Hihetetlen röhejesek a ballibek mikor magyarázzák a megmagyarázhatatlant.. :DDD

Már kitalálta a bekialtas.blog.hu

Péter51 2018.05.08. 13:43:09

Felesleges vitatkozni ilyen mosdatlan szájú ,részben magyar ékezet nélkül irogató agyhalott dékás trollokkal.Csak elképzelem mit kaptak volna ugyanezért az ellenzékiskedésért 30 éve a Kádár rendszerben.Minimum letartóztatást,iskolából kirúgást,munkahely elvesztését.És van pofájuk diktatúrát emlegetni.

szekertabor · provo.blog.hu 2018.05.08. 13:57:04

"És a némethszilárdnyi eszű Viktor körülzáratja az Országgyűlés épületét." Bizonyára jobban tudja a posztoló, de bennem ott motoszkál a kérdés, honnan tudja, hogy Orbán záratta körül a Parlamentet? Miért olyan triviális, hogy ha a TEK valamit lép, akkor azt Orbán közvetlen utasítására teszi? Mondjuk, ha a TEK olyan titkosszolgálati információkhoz jut, amely szerint merényletre készülnek szélsőséges ellenzéki csoportok, akkor a TEK magától nem tehet semmit ennek megelőzésére?

VT Man 2018.05.08. 13:59:34

HOL A KORDON, VIKTOR??? ELLOPTAD?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.08. 14:12:36

@McZozo:

Eddig egy választás volt 1990 óta - a 2010-es - ahol a kormánytöbbség mögött a szavazók több mint 50 %-a állt.

Azaz logikád szerint illegitím volt Antall, Horn, Medgyessy és Gyturcsány is. Csak a 2010-es Orbán volt legitím.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.08. 14:19:52

@McZozo:

A régi rendszer és az új között az eltérés minimális.

A jelenlegi eredményével a Fidesz a korábbi választási rendszerben is magasan nyert volna.

A 106 választókerületből 47-ben a Fidesz 50 % feletti eredménnyel nyert, az elenzéknek ez 1 azaz egy vk-ben sikerült.

Van további 11 választókerület, ahol a Fidesz eredménye több, mint az EGÉSZ ellenzéké, azaz csak azért nem érte el az 50 %-ot, mert kis, jellemzően kamupártok is kaptak szavazatokat.

Szóval már van 58 vk a 106-ból.

Most pedig nézzük az úgynevezett átszavazási hajlandóságot. Azaz a ballib szavazók, a Jobbik szavazói, s az LMP szavazói részéről a hajlandóság átszavazni egymásra. Ezt direkt nagyon magasra, kétharmadra számolom, ez magasabb, mint az összes közvéleménymutatásbeli eredmény. Nos, 12 olyan körzet van, ahol még így is a Fidesz nyert volna.

Már 70 vk a Fidesznek.

Szóval egy ideális, szinte teljes ellenzéki összefogás esetében is megnyert volna 70 egyéni körzetet a Fidesz. Ez a körzetek 65%-a.

Mi lett volna ebben az esetben a végeredmény? Valahol 115 és 120 között lett volna a Fidesz mandátumszáma.

Kb. ez lett volna az eredmény a régi rendszerben, de ismétlem: csak ha tényleg minden 3 ellenzéki szavazóból legalább 2 átszavazott volna a második fordulóban. AMi erősen kétséges: a ballib szavazók legalább fele nem szavazott voln jobbikosra, s ez fordítva is igaz.

McZozo 2018.05.08. 14:52:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Eloszor is nem cask ot tamogatta hanem a fel fideszt es aztan nem cask az emberek osztondijat de magat a fideszt is es nem gondolom hogy ezert el kene adnia magat de ugy gondolom amit csinal az meg mar a masik veglet.

s 2018.05.08. 15:36:32

@szepipiktor: "megélhetésiek hergelik a tömeget"

Kire gondolsz? Akik kormányt alakítanak? Mert megélhetésinek éppen megélhetésiek. Továbbá meglehetősen hergelő is a pöffeszkedésük.

s 2018.05.08. 15:45:30

@Online Távmunkás: smittpalinak sem sikerült ezt jól csinálni. Többitől akkor mi a faszt lehet várni?

s 2018.05.08. 15:52:41

@conchita wurst: "Ne féltsük már viktor hatalmát."

Nem féltjük. Ő félti. Ki is bújt a szög a zsákból. A hülye orbán elárulta magát. Ha valóban övé lenne a többség, akkor nem fosna ennyire. De pontosan tudja, hogy az ország több mint a fele a faszba kívánja. Egy gyáva és hazug szardarab, akiről most már mindenki tudja, hogy csak bitorolja a hatalmat. Maga ismerte be ezzel a húzással.

s 2018.05.08. 15:57:16

@Jakab.gipsz: Azért nem mondom, hogy agymosott vagy, mert ahhoz agy is kellene.

s 2018.05.08. 16:08:39

@simonpali: "Esetleg addig még kiegészithetnéd olyan jelzőkkel hogy: töketlen,tehetségtelen,félidióta. "

????? Miért kellene ezzel addig várni?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.08. 16:13:30

@McZozo:

"nem gondolom hogy ezert el kene adnia magat de ugy gondolom amit csinal az meg mar a masik veglet."

Ha valaki nem ért egyet Soros politikai vagy egyéb céljaival, akkor szerinted kapott ösztöndíj-dolláronként mennyit kell engednie a véleményéből?

s 2018.05.08. 16:20:03

@Péter51:

"mosdatlan szájú ,részben magyar ékezet nélkül irogató"

Nézd, van aki keveset használ az ékezetekből, például akár te magad is

irogató -> helyesen írogató

míg mások ezzel szemben igyekeznek túlteljesíteni a normát, lásd alább ezt a gyöngyszemet.

"nincs lezárva a Kossúth tér"

Tudom, tegnap volt a magyar érettségi, de ez ma még oly közelinek tűnik, mintha tegnap lett volna. Vagy mi a faszom.

s 2018.05.08. 16:23:05

@szekertabor: "Miért olyan triviális, hogy ha a TEK valamit lép, akkor azt Orbán közvetlen utasítására teszi?"

Mert asszonykát is ők vették le a repülőről ovi utasítására, amikor meg akart lépni ettől az erőszakos suttyó falusi paraszttól.

s 2018.05.08. 16:24:33

@VT Man: Ettől az is kitelik, bazdmeg. A fajtája csak a fímet lopja.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.08. 16:31:14

@s:

"De pontosan tudja, hogy az ország több mint a fele a faszba kívánja."

A megnyugtató az, hogy minden egyes ellenzéki pártot az ország ennél sokkal nagyobb része kíván a faszba. :)

Jobbik: 81%
Maszop: 88%
elempé: 93%
déká: 94%
momentum: 97%

s 2018.05.08. 16:39:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Gondolod, hogy egy FÉL éves ösztöndíj miatt valakinek egész életében az ösztöndíjat adó politikáját, ideológiáját kell támogatnia?"

Nem, ezt nyilván senki nem gondolja. Azt viszont joggal feltételezhetnénk, hogy azt a fél évet nem véletlenül töltötte ott, ahol volt. Akkoriban ő (ov) egy diktatórikus berendezkedés elleni, liberális szemléletű ifjonc volt. Az idők folyamán meglehetősen nagy mértékben átalakult a gondolkozásmódja, ami főként a hatalomban eltöltött évek és a korosodás számlájára írható. Ha őszinte akarok lenni, neki egyik sem tett igazán jót. Ha még ennél is őszintébb akarnék lenni, akkor sajnos Magyarországot is ide, a vesztesek közé kell sorolnom. Sok minden azért nem működik ma jól ebben az országban, mert ő van szinte teljes hatalomban. Most senki ne jöjjön azzal, hogy a gyurcsótány is . . .
Abban a pillanatban elkezdek eeeemmúúúttnnnyóóccévezni.

s 2018.05.08. 16:43:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mentségükre szóljon, hogy ők ezzel összhangban nem is alakítanak kormányt. :-)

Több cseszlovák filmvígjátékot! 2018.05.08. 16:56:33

@s:
Inkább a liberalizmus fogalma és ennek megfelelően a társadalmi megítélése változott Magyarországon. 1990-ben még a liberális pártok taroltak - az MDF is sok tekintetben az volt - mostanra a libsi program nagyjából annyira eladható, mint a kolerás kaki

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.08. 17:06:05

@s:

Aszongyák, Csörcsil monta, hogy:

„Ha húszévesen nem vagy liberális, nincs szíved, ha negyvenévesen nem vagy konzervatív, nincs eszed”

Ez kiválóan megmagyarázza Orbán változását.

ben2 2018.05.08. 17:36:10

@s:

Azt hazudod, hogy Orbán retteg és ezt azzal a hazugsággal igazolod, hogy nem az övé a többség.

s 2018.05.08. 18:02:39

@Több cseszlovák filmvígjátékot!: A liberalizmus minden más eszmerendszerrel együtt nem olyan, mint a szoknyadivat. Legalábbis szeretném ezt gondolni.

s 2018.05.08. 18:07:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne: orbán változását leginkább az magyarázza, hogy amíg nem volt hatalmon, addig hatalomellenes volt, amint azonban hatalomra került, hatalompárti lett. Ezek alapján leszögezhetjük, hogy orbán leginkább orbán híve. Ennyire egyszerű ez.

s 2018.05.08. 18:11:42

@ben2: "Azt hazudod, hogy . . ."
Az édesanyád lesz.

Én állítani szoktam dolgokat. Egyébként ovi cseppet be van szarva. putyin és az eu. felváltva táncolnak a tökein. A magyarokat hagyjuk most, amilyen elmeállapotban azok vannak, az szót sem érdemel.
süti beállítások módosítása