HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) BKK (1) bkk (4) bkv (4) BKV (1) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) franciaország (1) Franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) Karácsony (1) karácsony (4) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) Kína (2) kína (4) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van: 2019 a pofára esés éve

2019.01.11. 08:27 Elegem Van

Az én Viktorom 2017-et aposztrofálta a lázadás évének, amelyből 2019-re a pofára esés éve kezd kibontakozni. Sok kihívás előtt áll az emberiség - környezetvédelem, robotizáció, gazdasági fejlődés kérdése stb. - amelyből most csak kettőt emelünk ki, azokat, amelyekre Viktorunk a lázadást vizionálta. Az egyik a világrend kérdése, a másik a liberális demokrácia legyőzetése a populizmus által.

Elkötelezett atlantistaként csak a tenyeremet húzogattam a homlokom előtt, midőn Viktor az új világrendről elmélkedett. Új világrend. Na hiszen. Nézzük, hogy az új világrend oszlopainak hol a helyük a mai világrendben és mire jutottak, amikor elkezdték feszegetni a pofonládát. Az oroszoknak az a szerepük, hogy háborúban olcsó emberanyagot biztosítsanak katonai műveletekhez, ha valamelyik európai hatalom (francia, német) veszélyezteti a kontinens egyensúlyát. Békeidőben pedig alapanyaggal, luxuscikkekkel lássák el Európát (vasérc, szén, olaj, gáz, kaviár, prém stb.) a cserébe kapott pénzt pedig befektetés címén - a cár/pártfőtitkár/elnök és sleppjének adott kellő jutalék levonásával - passzolják is vissza. Amíg ennek a szerepüknek megfelelnek, vígan rugdoshatják muzsikjaikat a bizánci-mongol hagyományoknak megfelelően, nem érdekel senkit. Ha azonban valamelyikkel elszalad a ló, és azt hiszi, hogy alakítója a világrendnek akkor úgy jár, mint a Miklósok, II. Sándor vagy a kis Szoszó, jobb esetben, mint Hruscsov. Putyin úr nem buta ember, tudja meddig rángathatja a világrend bajuszát. (Nem sokáig, és proxi muksóit sem támogathatja tovább.)

Osztán ott van Viktor másik ábrándja Kína. Ők meghatározhatatlan szereppel bírtak sokáig, gyakorlatilag ópium felvevőhelyként rabolták ki őket az angolok, olcsó munkaerőként tekintettek rájuk az amerikaiak a vasútépítéseknél, aztán japán gyarmat lett, meg a középkorból a XX. században maradt izé. A kommunista éra modernizációs kísérlete néhány tízmillió halott árán sem jutott túl a népi kohókon. Úgy harminc éve találtak nekik szerepet, melynek lényege, hogy rabszolgamunkában pörgessék a világ iparát, a bevételből pedig - a szokásos jutalék megtartásával - finanszírozzák az USA államadósságát. Mivel jók voltak, Afrikában is befektethettek, de a kínai tőkét nem követheti a kínai zászló. Cserébe senkit sem érdekel, hogy a rabszolgák felett hogy tartanak rendet, akár teljes megfigyelést és büntetőpontokat is alkalmazhatnak. Mostanában mintha Hszi úr elhinné, hogy Kína ennél többre hivatott, ha komolyan gondolja - tajvani kardcsörtetése erre utal -, majd elmagyarázzák neki, hogy Kína nem mindig volt egy ország, bármikor lehet belőle húsz kicsi Kínát csinálni.

Az arabok alattomosabban nyomulnak, noha a szerepük nekik sem több, mint hogy olcsó olajat biztosítsanak a világgazdaság működéséhez. A bevételből a jutalék az aktuális bandavezéré és bandájáé, a többi befektetésnek álcázva az amcsiké. Amikor valamelyik azt hiszi, hogy tényező, megpuccsolják/kivégzik (pl.: Szaddam, Kadhafi). A keleti nyitás birkaszemzabáló kánságaiban a világrend kihívót látni megmosolyogtató. Akkor ki fogja meghatározni az új világrendet? Talán nem kellene pofára ejtetni az országot a durcira alapozott habókos álomkergetésből kifolyólag.

Aztán a populizmus, mint az egyedül üdvözítő társadalom szervezőerő. Lószart, mama! Döbbentem olvasom az Index összefoglalóját a témában, amely ennek az irányzatnak az üdvösségéről szól. Kicsit le vannak maradva a szerzők, a populizmus 2016-ban volt újdonság, mára szépen halad az "eszme" a bukás felé.

Kezdődik a brexittel. Március végére kiderül, hogy mi lesz a nagylöttyös kiválással. A helyzet bonyolult, de az angolok rövidtávon rajta fognak veszíteni, a kérdés csak a veszteség mértéke. Azok a britek, akik legalább háromszáz éve sikeresen játszották ki az európai hegemóniára törekvőket (XIV. Lajos, Napóleon, Habsburgok, németek) egymás ellen, most egy akolba terelik a franciákat és a németeket. Akik örülnek, hogy európai mezben törleszthetnek. Persze a meggyengült Macronnak vagy a visszavonulását építgető Merkelnek sem érdeke, hogy Calaistól Párizsig álljanak a kamionok, ám az orálisan ingerelt pénisz kevesebb örömöt jelentő oldalán az angol hülyék térdelnek majd. Vagy visszavonják a kilépési nyilatkozatot elszenvedve a nemzetközi kiröhögtetést. A pofára esett angolokkal elég látványosan lehet demonstrálni a populista politika eredménytelenségét.

Aztán ott van Brazília Trumpja. Kicsit hamar dobta le a "nép barátja" álarcot, a chicagói iskola meghirdetésével. Erről a szélsőségesen liberális közgazdasági irányzatról annyit érdemes tudni, hogy vegytiszta formájában sehol sem működik, mert teljesen aláássa az adott társadalom szerkezetét és irtóztató szegénységet generál. Totális diktatúrájának amerikai elfogadtatása érdekében Pinochet bevezette a '70-es években, ám tíz év eredménytelenség után úgy vágta ki Chiléből a chicagói fiúkat, mint macskát szarni. És ez a Messias (tudták, hogy ennek a kreténnek ez a második neve?) ezt a gazdaságpolitikai zsákutcát akarja rászabadítani Brazíliára, ahol azzal nyert választást, hogy megvédi a középosztályt és felemeli a szegényeket. Csoda lenne, ha megérné az Úr 2020. esztendejét. Kár volt, Viktor, a drága idődért, az adófizetőknek meg a napidíjért és a kerozinért. (Talán a Pompeo-hasonmásverseny megnyerése kompenzál valamicskét.)

És az USA Bolsonarója sincs jó passzban. Két éve elnök, emberei sorban szöknek mellőle, a Mueller-vizsgálat bármikor elsodorhatja. De a legfontosabb, hogy a nagy ígéretekből mi valósult meg két év alatt? Valóban megvédte a lecsúszó fehér középosztályt? Nem úgy néz ki. A novemberi választások eredménye felemás, a választói kör elbizonytalanodott. A remélt adócsökkentésnek csak a szupergazdagok körében van hatása, az amerikai tömegek nem érzik. Sőt! A költségvetési huzavona miatt többszázezer középosztálybeli amerikai - a zsákmányrendszernek megfelelően jellemzően republikánus szavazó - csúszik meg a jelzálog törlesztővel, amely azért arrafelé nem tréfadolog. Külpolitikájában a kapkodás vezérli, hol befenyegeti Kínát, hol pacsizik vele, az észak-koreai kisdisznó hülyére veszi, szövetségeseit nyíltan bírálja, vagy cserben hagyja, családja üzleti ügyei fontosabbak neki, mint az USA külpolitikai érdekei, Putyin úr seggébe bármikor bemászik (egyesek szerint ki sem jön). A nagy populista ikonról két év alatt kiderült, hogy egy pojáca. A kérdés, hogy miként menesztik. Lehet, hogy béna kacsaként elevickélhet, esetleg háttéralku keretében lemond, végletes helyzetben szóba jöhet egy dallasi víkend vagy egy látogatás a Ford-színházban. Elvileg persze van alkotmányos megoldásként az impeachment, de a világ legnagyobb demokráciája mégsem vallhatja be, hogy egy hülyét választottak meg vezetőjüknek.

Az olaszok baloldali és jobboldali koalíciós populistáit felesleges boncolgatni, a taljánok mindig bohó populista népek voltak. Nem is mentek semmire. Most éppen ezt maxolják ki, aztán megunják. A költségvetésük tervezése során nagy hangon összekülönböztek Brüsszellel, végül halkan eloldalogtak. A digókat már csak így szeretjük.

Indexes barátaimmal ellentétben szerintem nem eljött a populista forradalmak kora, hanem most zúgnak el. Ennek persze meglesz a hatása hazánkban is, mert Magyarország kicsi, aranyos ország, amelyen kevés ráfordítással lehet statuálni. Mert a statuálás a lényeg, abból mindenki megérti, hogy vége.

orban_gondolkodik.jpg

"Hogyan tovább?"

A kérdés, hogy Viktor megérzi-e a trendfordulót? Vagy igen, vagy nem. Ha nem, akkor felkészületlenül fogja érni. Ha igen, akkor három eset van. Beleáll a harcba, bízva haverjai támogatásában, ahogy szokott, az ökör következetességével. Csakhogy Viktor viselt dolgairól a hatalmi centrumokban olyan terjedelmű kompromat gyűlt fel, melyhez képest a Háború és béke szolid Tesco-katalógus. A magyar társadalom pedig a kilencéves remek populista kormányzásnak nem látja eredményeit, a lecsúszás folyamatos, a rabszolgatörvénnyel pedig nyilvánvaló a magyar elit árulása. Ezeket könnyű úgy vegyíteni, hogy csúnya legyen a vég. A második eset, ha Viktor lépne ugyan, de a különböző helyen meglévő kompromatok nem engedik. Vicces pávatánc veszi kezdetét ekkor, élvezzük! A harmadik lehetőség, ha Viktor használja a józan eszét és rugalmasan elszakad a bukásra ítélt populista eszmétől. Nem is kell sok hozzá. Brüsszel felé kinyom egy messziről demokratikus elkötelezettségűnek látszó dumát, plusz egy kicsit többet csorgat vissza a Mangold-féléken keresztül, vesz pár tucat európai/amerikai gyártású tankot, helikoptert, repülőt és befogad tízezer migránst. Ehhez áthangszerelik a propagandát, Trafikos Balázs naponta húszszor citálja az istváni intelmekből az "egynyelvű és egyszokású ország gyenge és esendő" részt azzal, hogy ezek a migráncsok jó migráncsok. Lehet valami hadova a magyarok befogadó nemzet voltáról, meg a keresztényi szeretetről. A Fidesz birkáknak mindegy milyen kolomp szól, csak szóljon, mert maguktól nem tudják, merre kell menniük. Az ellenzék pedig megkapja részesedését a legendás 70-30-as arányban. Ha az én Viktoromnak esze van, időben lép, ha nincs, hát az az ő baja.

Nekem csak abból van elegem, hogy Magyarország megint egy bukott eszme utolsó csatlósaként jól pofára esik.

Ha tetszett a bejegyzés, kérjük, oszd meg Facebookon, hogy minél több emberhez eljusson! Köszönjük!

Kövess minket Facebookon!


komment

Címkék: politika orbán történelem kormány jobboldal európa pénz életérzés idegesítő baloldal elnök megtévesztés becsapás Magyarország EU

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr5614545676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 09:50:51

@Jakab.gipsz: "1, A populizmus egyértelmű tiszta beszéd és a népek azért kedvelik mert megértik, ezzel szemben a liberalizmus és az illiberalizmus, (tudomány-filozófia) logikai zsákutca."

A lapos Föld elmélet is tiszta beszéd, a hülye népek azért szeretik, mert felfogják. Ettől még tudomány-filozófiai zsákutca. A szférikus Föld elmélete bonyolultabb, de ez az igazság.

" A berxit lényege is egy üzenet: Strasbourgi Emberi Jogok Európai Bíróság (neo-marxista, csőcselék), nem törhet pálcát a (fogatlan) Brit oroszlán felett sem."

A tény az, hogy a brit oroszlán ebbe beledöglött.

Fidióta, elmebeteg barom vagy, akárcsak a többi.

Európai téridő 2019.01.12. 09:52:01

@Visceroid: Már este a számlán volt a lovetta.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 09:55:13

@Che21: "a VOX a negyven éve szocialista kormányzású, balos fellegvár Andalúziában akkorát szakított,"

11 százalékot, faszfejkém?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 10:05:39

@szepipiktor: "udod, amit leírtál, az semmiben nem más a nácik, a bolsevikok faj- és gondolkodásalapú kirekesztésétől.
Te most ugyanúgy gyűlölöd a fideszes híveket, "

A szokásos náci elmebetegség a te bajod.

A) Fideszes idiótákat gyűlölni azért, mert Fideszesek, ami az ő választásuk.

B) zsidókat gyűlölni azért, mert zsidók, ami nem az ő választásuk, és gázkamrába küldeni őket

az kurvára nincs egy szinten.

A) simán belefér a demokráciába, és a liberalizmusba. a demokrácia és a liberalizmus nem azt jelenti, hogy szeretjük a hülyéket.

B) nem fér bele a demokráciába, a liberalizmusba, de a józan észbe sem, az csak az idióta nácizmusba fér bele.

megjegyzem

C) gyűlölni embereket azért, mert arabok, feketék, és csak ezért kitoloncolni őket az országból, miközben bűnözőket fogadunk be.

az is nácizmus, és az se fér bele a demokráciába, liberalizmusba, józan észbe.

felfogtad, te Fidióta, náci fasz?!

legelőször is azt kéne felfogni, hogy embereket gázkamrába küldeni, vagy kitoloncolni, az egy fizikai tett, ez különbözteti meg a Fidióták gyűlölésétől, mert mi nem toloncolunk ki titeket az országból, pedig az ország jobban járna ezzel.

röf 2019.01.12. 10:36:24

Bazzeg, ti olyanok vagytok, mint Lengyel Laca rendületlen politológusotok. Soha egyetlen jövendölése nem jött be, de csuklás és büfögés nélkül megadta n+1 -dik jóslatát is.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.01.12. 10:37:27

@math0:
"Brendel Mátyás: A gyűlölet 50 árnyalata".
Ki kéne adnod basszus a DK-s mamik zabálnák.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 10:45:09

@R.V.J.: figyusz, bazdmeg, ha nincs érved, nem kell ám idehánynod!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.01.12. 10:56:08

@math0:
Az artikulálatlan gyűlölködéseddel nincs értelme vitatkozni.
Az olyan akaratlan cölibátusban élő, végtelenül frusztrált férfiak mind te, köztudottan az egyik legveszélyesebb embercsoport a földön. Indiától az USA-ig ilyen arcokból áll a lincselő tömeg, úgy a neten, mint az utcákon.

midnightcoder2 2019.01.12. 10:57:21

@kerszi: Liberósbolsi = az mozgalom ami nálunk 56-ban elindult mint hithű bolsevista, majd fokozatosan hosszabbra engedte a pórázt majd mint derék reformkommunista érte meg a gengszterváltást, azóta pedig ha valaminek meghatározhatja magát az még leginkább a liberális, természetesen csak a modern európai értelemben ami magasról köpi szembe a valódi liberalizmus eszméit.

Hosszú távon nálunk sem fog hosszú távon érdemben nőni a jólét, de talán kisebbet esünk mint Európa nyugati fele. Nincs igazán gazdasági realitása annak, hogy hosszú távon egy európai melós többet keressen mint egy kínai vagy egy indiai. Addig volt, amíg itt volt a tudás, technológia, ott meg dzsunkák és népi kohók. És ehhez a derék európai, különösen a német eléggé hozzá van szokva. Ha ott az életszínvonal leesne csak a mi mostani szintünkre, az elég rondán nézne ki. És le fog. Ami nem azt jelenti, hogy a miénk nem. De a mi társadalmunk ezt jobban elviseli. A nagy európai nyugit nem az EU, hanem a jóléti társadalmak tették lehetővé. Ha ez lecsökken, az EU már nem lesz annyira vidám hely, pláne ha ehhez jön még pár százmillió, még ennél is sokkal szarabbul élő afrikai akiket az amúgy sem túl stabil EU nem fog tudni megállítani.

Valójában az átlagpolgár relatív jóléte már most sem annyira fényességes, ezért is volt BrExit, ezért nyert Trump, ezért erősödnek az úgynevezett populisták és úgynevezett szélsőségesek.

midnightcoder2 2019.01.12. 11:01:42

@math0: Ki nem szarja le, hogy mi lesz Orbánnal ? A lényeg, hogy a jóelvtársak ne térjenek vissza.

ulpius66 2019.01.12. 11:02:59

Brendel Mátyás!

Lesz valami jó kis tüncike máma?

chrisred 2019.01.12. 11:05:11

@midnightcoder2: Hülyeség. A reformkommunisták és a liberálisok 56-ban a pesti utcákon Molotov koktélokat dobáltak a tankokra, amiket Putyin (Orbán hitbéli barátja és példaképe) elődje küldött.

ulpius66 2019.01.12. 11:06:07

"Elegem van: 2019 a pofára esés éve"

Melegem van!

Ez biztos!

Írd mán meg azt is, hogy kinek lesz pofára esés......

ulpius66 2019.01.12. 11:09:05

Ha meg máma nem lesz tüncike, akkor miről fog írni a hétvégén ez a 978 ballibsi blog?

A patás beszéde mán kivesézve, a Gundel-féle gyűlölet félórák már uncsik......csak kéne egy jó kis tüncike!

2019.01.12. 11:17:10

@Dread Naughty:
@Ellenzéki Tüntető:

"Ezek sosem unják meg, de hát a véleménybuborék már csak ilyen."

Ott a pont Naughty-barátunknál. Ennek a posztnak már a nyelvezetéből süt, hogy egy erősen szűrt közegben élő, tehát feltehetően jómódú, budapesti, max 25 éves srác írta. De ha tévednék, akkor is elmondható róla, hogy a poszt íródhatott volna 2010-2018 április között bármikor, ugyanezek a gondolati sablonok és felsőbbrendűségi tudat jellemezték volna nulla valóságérzékeléssel.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 11:20:00

@R.V.J.: artikulálatlanul ti gyűlölködtök. te pont az árnyalt véleményt akartad kifigurázni, és az artikulálatlan gyűlölködés mellett szálltál síkra. megint azzal vádolsz, amit te követtél el. mindig ezt teszitek, gyűlölködtök, aztán hisztiztek, ha titeket gyűlölnek. az artikulálatlan gyűlölködés mellett szállsz síkra, aztán hisztizel, hogy én gyűlölök artikulálatlanul.

egy idióta vagy.

inteligencs elenzeki 2019.01.12. 11:24:05

@kerszi:

"És még egy: Ha Európában csökken a jólét,
biztos vagy benne, hogy itthon meg növekszik?"

Ha igazad is lenne, az emberek relative viszonyulnak ezekhez a dolgokhoz. Anno a bokros csomag, később a rövid ideig tartó Medgyessy féle rövid ideig tartó osztogatás, majd az ezt követő megszorítások, államcsőd közeli helyzet, IMF megszorítások stb. Viszonyítási alapot nyújtanak a jelenlegi kormányzati ciklus, és a ballib. teljesítmény megítélésében.
Nyugateurópában szenzitívebb ezen a téren a társadalom. A 60-as 70-es évek nagy gazdasági robbanása, és az azt követő jólét lendülete a 2000-es évekre végleg kifulladt. A legtöbb nyugateurópai országban (Németország, Svájc kivételével) ez a viszonylagos, és társadalmi békét biztosító jólét, csak hitelekből volt fenntartható. Ez azonban mára kifulladni látszik. Gondolj csak a legutóbbi Párizsi tüntetésekre. Én sokkal inkább valószínűnek tartom, az alternativ politikai ágak megerősödését. Ezek jellemően a jobboldali erők lesznek, mivel a balliberális erők, részben a migrációval kapcsolatos attitűdjeiknek köszönhetően, részint az eredeti gazdaságfilozófiájuktól való elszakadás révén kompromittálják magukat.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 11:26:02

@midnightcoder2:

"Liberósbolsi = az mozgalom ami nálunk 56-ban elindult mint hithű bolsevista, majd fokozatosan hosszabbra engedte a pórázt majd mint derék reformkommunista érte meg a gengszterváltást, azóta pedig ha valaminek meghatározhatja magát az még leginkább a liberális, természetesen csak a modern európai értelemben ami magasról köpi szembe a valódi liberalizmus eszméit."

tökéletesen írtad le Orbánt. a KISZ-ből indult, hithű kommunista volt, aztán 56 gyökereihez nyúlt vissza, liberális lett, de valójában semmi köze a liberalizmushoz, és ma restaurálta a kádári diktatúra horthyzmussal kevert, populista, zagyva verzióját.

" Nincs igazán gazdasági realitása annak, hogy hosszú távon egy európai melós többet keressen mint egy kínai vagy egy indiai. "

nincs is azzal semmi baj, ha India vagy Kína felzárkózik Nyugathoz. emiatt csak te hisztizel, mert idióta vagy.

" A nagy európai nyugit nem az EU, hanem a jóléti társadalmak tették lehetővé. "

A kettő szorosan összefügg. A jóléti társadalom csak egy olyan EU-ban jöhetett létre Európában, amelyik abbahagyja a világháborúkat, és békésen, gazdasági együttműködésben él.

"Ha ez lecsökken, az EU már nem lesz annyira vidám hely, pláne ha ehhez jön még pár százmillió, még ennél is sokkal szarabbul élő afrikai akiket az amúgy sem túl stabil EU nem fog tudni megállítani."

A stabil EU tudja kezelni őket. A populizmus, Orbán nem.

"Valójában az átlagpolgár relatív jóléte már most sem annyira fényességes, ezért is volt BrExit, ezért nyert Trump, ezért erősödnek az úgynevezett populisták és úgynevezett szélsőségesek. "

Amitől jobb nem lett. Sőt.

A hozzászólásodnak egyébként se füle, se farka.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 11:27:03

@ulpius66: menjél, olvass náci blogokat! ja, hogy olyan nincs, mert szellemileg sehol nem vagytok?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 11:28:13

@midnightcoder2: " Ki nem szarja le, hogy mi lesz Orbánnal ? "

én.

a magyarok többsége.

ti.

te.

van még ilyen hülye kérdésed, te idióta?!

2019.01.12. 11:30:15

@dare: Hát ebben nem érdemes reménykedni. Rengeteg váratlan, elképzelhetetlen fordulat volt, az utóbbi 4-5 évben: Brexit, Trump, Olasz- osztrák belpolitikai fordulat,Salvini migráns blokkja, Németországban a pár éve még mérhetetlen Afd lett a legerősebb ellenzéki erő, Svédországban hónapok óta nem képesek kormányt alakítani, Merkel béna kacsává válása, a múlni nem akaró franciaországi Macron ellenes tüntetések.
Számszerűen majd májusban fogod látni, hogy mekkorát is fordultak a dolgok az öreg földrészen..

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 11:30:37

@midnightcoder2: Orbán bukásával a Fidesz szétesik, mert idiótákból áll, csak az tartja őket össze, hogy a főidióta az idióta parasztokra támaszkodva diktatúrát tart fenn.

utána neked szomorú napok jönnek, mert helyreáll a rend, ahol a te idióta nácizmusod nagyjából mindenkinél mosléknak számít.

2019.01.12. 11:32:06

@math0: Mi van kis hülyém, kiengedtek az elmegyógyról?

midnightcoder2 2019.01.12. 11:40:27

@math0: "tökéletesen írtad le Orbánt"
A szövegértelmezésed nem igazán javult.

"nincs is azzal semmi baj, ha India vagy Kína felzárkózik Nyugathoz"
Lószar mama. Európa fog lesüllyedni a kicsi kínaiak szintjére. A Föld erőforrásai végesek. A mostani technológiai színvonal mellett el tud tartani pár százezer milliárdost, pár tízmillió felső középosztálybelit, pár százmillió alsó középosztálybelit és sok-sok csórót. A kérdés csak az, hogy melyik kontinensen élők kerülnek az egyik vagy a másik csapatba.

"A jóléti társadalom csak egy olyan EU-ban jöhetett létre Európában, amelyik abbahagyja a világháborúkat, és békésen, gazdasági együttműködésben él."

Az az Európa tudott jól élni, ahol szép nagy tudományos, technológiai és tőkeelőny volt a világ nagy részéhez képest, és aki ezért nagy tömegben tudott magas hozzáadott értékű termékeket eladni a világ többi tájára. De ez a fölény legalább olyan tempóban olvad mint az antarktiszi jégtakaró.

ulpius66 2019.01.12. 11:40:35

@math0: "..az artikulálatlan gyűlölködés mellett szálltál síkra. megint azzal vádolsz, amit te követtél el. mindig ezt teszitek, gyűlölködtök, aztán hisztiztek, ha titeket gyűlölnek. az artikulálatlan gyűlölködés mellett szállsz síkra, aztán hisztizel, hogy én gyűlölök artikulálatlanul."

Matyó!

Tökéletesen leírtad magad!

Mégiscsak te ismered legjobban a "tevékenységedet"..... GYŰLÖLKÖDSZ, HISZTIZEL, AZTÁN AZ EGÉSSZEL MEGVÁDOLOD A FIDESZESEKET!

Még egyszer köszönjük, hogy ennyire hitelesen jellemezted magad!

ulpius66 2019.01.12. 11:43:20

Mind e közben...

"Felfüggesztették a Párbeszéd és a Momentum állami támogatását, a Jobbikot pedig újabb százmilliós büntetés fenyegeti – értesült a Népszava.

A lap információi szerint az Állami Számvevőszék (ÁSZ) újra jelentős összegre, több mint 100 millió forintra készül büntetni a Jobbikot.

Nem lesz állami pénz a Momentumnak és a Párbeszédnek sem.

"A Párbeszéd legutóbb októberben kapta meg az állami támogatását, csaknem 23 millió forintot. Nagyjából ezt az összeget kellett volna az Államkincstárnak elutalnia első negyedéves támogatásként is , ez azonban nem érkezett meg" – mondta lapnak Kocsis-Cake Olivio, a Párbeszéd pártigazgatója.

Hasonló helyzetben van a Momentum is. Hajnal Miklós, a párt elnökségi tagja arról tájékoztatta a Népszavát, hogy a tavalyi, 2018-as utolsó negyedévben még rendben megkapták a pénzt. A párt még októberben, alapítványuk pedig decemberben. Idén az első negyedévben körülbelül 12 millió forint állami támogatásra számítana a Momentum, és nagyjából 21 millió forintra az alapítványuk."

midnightcoder2 2019.01.12. 11:44:35

@math0: Orbán után csak még nagyobb nácik jönnek majd. Igazi baloldal már régen nincs Európában, már a késő Kádári vörösnácik sem igazán voltak baloldaliak. Ami nem is baj, mert az igazi egy nagyságrenddel nagyobb tömeggyilkos volt mint Hitlerék. Ami ma van, az egy rakás irányt vesztett birka. Nagy tömegű munkásság már rég nincs akiket képviseljenek, aki még van az leginkább Kínában található. Ennek híján a társadalom különféle deviáns csoportjainak érdekeit védik, illetve az ilyenek importálásában érdeketek. Na ezért nincs nekik hosszú távon jövőjük egy olyan Európában ahol nem annyira nagy a jólét.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.01.12. 11:44:56

@math0:
Látod, amikor kioktatsz akkor sem tudsz kibújni a bőrödből. Azt hiszed, hogy ha hangosabban, vulgárisabban ordítasz mint a másik, akkor neked lesz igazad. :D Egyszer azért kibújhatnál a bőrödből, egyrészt mert akkor egyből 100 kilóval könnyebb lennél, másrészt meg az izzadságszag nem taszítaná az embereket körülötted.

ulpius66 2019.01.12. 11:45:16

Jut eszembe..

A Kövér megbüntette már a Parlamentben hisztiző ballibsi csürhét?

dare 2019.01.12. 11:46:12

@Hata Mari..: Kb annyira voltak ezek váratlan elképesztő fordulatok, mint amikor rendel valaki egy pizzát, azt mondják neki 30 perc, és 20 perc múlva már csengetnek is.
Érted mire gondolok.

ulpius66 2019.01.12. 11:48:21

Brendel Mátyás, a magyar Jeanne d’Arc, az „orléans-i szűz”

inteligencs elenzeki 2019.01.12. 11:54:29

Egyébként a poszt címe korrekt, csak ellenkező előjellel. A jobboldal, és a szélsőjobb erősödése várható Uniós szinten.

Che21 2019.01.12. 12:10:44

@math0:

1. Faszfej a a kurva anyád, aki az arabokat szopkodja a kocsisoron.

2. A 11% szélsőjobboldali szavazat egy erősen balos fellegvárban, plusz jobboldali parlamenti többség ott, ahol 36 évig csak balos kormány volt, igen jelentős eredmény.
Ha nem így lenne, nem ezzel foglalkozna folyamatosan a spanyol sajtó immár egy hónapja.

Jakab.gipsz 2019.01.12. 12:11:13

@math0:

1, És mi van akkor ha Te a (harcos ateista) és a sátánfajzat globalista Soros vagytok a "elmebeteg barmok" ?

2, Ezt a kérdést csak és kizárólag csak a tudomány döntheti el, a tudomány nyelve pedig a matematika és a logika.

3, Következtetés képen nem társadalom filozófiai problémával kerültünk szembe, hanem csak egy vagy több matematikai problémával.

4, A "lapos föld-hívők" esetleges tévedése, nem bizonyítja a "globalizmus híveinek" az igazságát.

2019.01.12. 12:13:37

@ulpius66:

Matyi frusztrált, dühöng:

www.youtube.com/watch?v=wDYNVH0U3cs

:)))))))))))))))))

2019.01.12. 12:31:58

@dare: Aha persze. Hányan gondolták komolyan 5 éve, hogy Trump nyerhet, vagy hogy a Brexit pártiak nyerhetnek? Vagy hogy lesz olyan nagy európai határállam, amely keményen blokkolni fogja az illegális migrációt? Vagy hogy a tök ismeretlen bevándorlásellenes Afd a legjelentősebb ellenzéki párttá válik az EU legnagyobb tagállamában? Vagy hogy Ausztriában mecseteket fognak bezárni?
Vagy pár éve a Merkel-Macron tengely hívői sem gondolták ,hogy ez a tengely ilyen hamar beleáll a földbe.

Persze megértem a pszichés reakciót. Jelenleg még a tagadás-bagatellizálás fázisban vagytok, de hamar eljön az igazság pillanata..:)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.12. 12:40:51

@Jakab.gipsz: Ezt ugye le bírtad írni röhögés nélkül.....?

Világít a torony 2019.01.12. 13:00:10

@math0: Mások is így gondolják, többek közt én is. Ez nem befolyásolta az EPP vezetését, de legalább sikerült az európai kereszténydemokraták pártjának a bizonyítás, hogy a hangoztatott elveik mellett addig érdemes kiállni, míg azok nem veszélyeztetik hatalmi ambícióikat. Ám kaka esett közben a ventilátorba és mindannyian ßarosak lettek.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 13:12:02

@midnightcoder2:

Na még gegyszer: tökéletesen írtad le Orbánt. Erre nem bírtál válaszolni, mert nem tudsz. Ilyenkor, te idióta, náci fasz a Führeredtől tanultak szerint böfögsz egyet.

"Európa fog lesüllyedni a kicsi kínaiak szintjére."

Európa a Római Birodalom bukása óta nem süllyed.

" A Föld erőforrásai végesek."

A Nap energiaforrássa gyakorlatilag végtelen. Az anyag meg nem vész el.

" A mostani technológiai színvonal mellett el tud tartani pár százezer milliárdost, pár tízmillió felső középosztálybelit, pár százmillió alsó középosztálybelit és sok-sok csórót. "

Megint csak az történt, hogy te, akiről tudjuk, hogy idióta elmebeteg, a hasára csapott, és böfögött egyet.

"Az az Európa tudott jól élni, ahol szép nagy tudományos, technológiai és tőkeelőny volt a világ nagy részéhez képest,"

Faszt. Előny ehhez nem kell. A II. VH. óta Európa nem a gyarmatokból él. Megjegyzem, Németország gyakorlatilag soha nem a gyarmatokból élt, a gyarmatai praktikusan lényegtelenek voltak.

" és aki ezért nagy tömegben tudott magas hozzáadott értékű termékeket eladni a világ többi tájára."

Faszt. Nézzük például Németország autóexportját, amely az Európában gyártott technológia mintapéldánya, és legnagyobb részesedése.

www.statista.com/statistics/587695/germany-number-car-exports-by-region/

Az a helyzet, faszfejkém, hogy a harmadik világbeli piac elenyésző. Továbbá ennek egy jelentős része is fejlettebb országokban van. Ezek pedig ezek után is meglesznek. Lehet, hogy Németország piaci részesedése az autógyártásban csökkenni fog, de nem az abszolút darabszámok. Sőt, nyilvánvaló, hogy Kína és India óriási piac, és ezeken a piacokon akkor is lehet autókat eladni, ha Kína és India maga is gyárt autókat. Ahogy az USÁ-ba is tud Németország autókat eladni.

Érted, te idióta, náci fasz?! Azért vagy Fideszes, mert sült idióta vagy.

" De ez a fölény legalább olyan tempóban olvad mint az antarktiszi jégtakaró. "

A fölény csökkenése nem jelent visszaesést, te baromállat! Matekból hót sötét vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 13:13:43

@ulpius66: leírtam a különbséget. nem fogtad fel. meg se próbáltad. emiatt vagy te, aki artikulálatlanul gyűlölsz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 13:21:56

@midnightcoder2: " Orbán után csak még nagyobb nácik jönnek majd. "

ez a legbugyutább faszság, amivel jöhetsz. attól, hogy te, elmebeteg idióta elmebeteg ezt ideböfögöd, még nem lesz úgy, nem hisszük el, és nem érv. és különösen nem indok Orbán megtartására.

"Igazi baloldal már régen nincs Európában"

de van. és vannak liberálisok, zöldek, és közép-konzervatívok.

"Nagy tömegű munkásság már rég nincs akiket képviseljenek"

de van.

továbbá baloldal nem = munkáspárt, te fasz!

idióta vagy, csak a szar dől belőled. ezért vagy náci Fideszes.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 13:23:12

@midnightcoder2: egyébként egyre kevesebb a fiatal Magyarországon, azok nem a Fideszre szavaznak, a Fidesz tele van vén trottyal, tehát a "Fiatal Demokratáknak" vége.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 13:24:23

@R.V.J.: nem sikerült érvelned. ez az artikulálatlan gyűlölködés. amit te csinálsz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 13:30:41

@R.V.J.: ti gyűlölitek a feketéket, az arabokat, a muszlimokat, a homoszexuálisokat, az EU-t, az ENSZ-et, az EP-ben a liberálisokat, a baloldalt, a zöldeket, de a néppártot is. a Sorost, egy tucat ország nagykövetét, franciát, hollandot, amerikait, horvátot, ... mindenkit gyűlöltök, aki nem náci. de még nácit is gyűlölnötök kéne, mert Kurz megvonta a magyarok GYED-ét, Salvini meg a kvóta mellett van.

mindeme mindenki gyűlölése közepette van pofátok sipítozni a gyűlölködésről.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 13:31:50

@ulpius66: @R.V.J.: ti gyűlölitek a feketéket, az arabokat, a muszlimokat, a homoszexuálisokat, az EU-t, az ENSZ-et, az EP-ben a liberálisokat, a baloldalt, a zöldeket, de a néppártot is. a Sorost, egy tucat ország nagykövetét, franciát, hollandot, amerikait, horvátot, ... mindenkit gyűlöltök, aki nem náci. de még nácit is gyűlölnötök kéne, mert Kurz megvonta a magyarok GYED-ét, Salvini meg a kvóta mellett van.

mindeme mindenki gyűlölése közepette van pofátok sipítozni a gyűlölködésről.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 13:33:27

@ulpius66: "udod, amit leírtál, az semmiben nem más a nácik, a bolsevikok faj- és gondolkodásalapú kirekesztésétől.
Te most ugyanúgy gyűlölöd a fideszes híveket, "

A szokásos náci elmebetegség a te bajod.

A) Fideszes idiótákat gyűlölni azért, mert Fideszesek, ami az ő választásuk.

B) zsidókat gyűlölni azért, mert zsidók, ami nem az ő választásuk, és gázkamrába küldeni őket

az kurvára nincs egy szinten.

A) simán belefér a demokráciába, és a liberalizmusba. a demokrácia és a liberalizmus nem azt jelenti, hogy szeretjük a hülyéket.

B) nem fér bele a demokráciába, a liberalizmusba, de a józan észbe sem, az csak az idióta nácizmusba fér bele.

megjegyzem

C) gyűlölni embereket azért, mert arabok, feketék, és csak ezért kitoloncolni őket az országból, miközben bűnözőket fogadunk be.

az is nácizmus, és az se fér bele a demokráciába, liberalizmusba, józan észbe.

felfogtad, te Fidióta, náci fasz?!

legelőször is azt kéne felfogni, hogy embereket gázkamrába küldeni, vagy kitoloncolni, az egy fizikai tett, ez különbözteti meg a Fidióták gyűlölésétől, mert mi nem toloncolunk ki titeket az országból, pedig az ország jobban járna ezzel.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 13:36:03

@R.V.J.: "udod, amit leírtál, az semmiben nem más a nácik, a bolsevikok faj- és gondolkodásalapú kirekesztésétől.
Te most ugyanúgy gyűlölöd a fideszes híveket, "

A szokásos náci elmebetegség a te bajod.

A) Fideszes idiótákat gyűlölni azért, mert Fideszesek, ami az ő választásuk.

B) zsidókat gyűlölni azért, mert zsidók, ami nem az ő választásuk, és gázkamrába küldeni őket

az kurvára nincs egy szinten.

A) simán belefér a demokráciába, és a liberalizmusba. a demokrácia és a liberalizmus nem azt jelenti, hogy szeretjük a hülyéket.

B) nem fér bele a demokráciába, a liberalizmusba, de a józan észbe sem, az csak az idióta nácizmusba fér bele.

megjegyzem

C) gyűlölni embereket azért, mert arabok, feketék, és csak ezért kitoloncolni őket az országból, miközben bűnözőket fogadunk be.

az is nácizmus, és az se fér bele a demokráciába, liberalizmusba, józan észbe.

felfogtad, te Fidióta, náci fasz?!

legelőször is azt kéne felfogni, hogy embereket gázkamrába küldeni, vagy kitoloncolni, az egy fizikai tett, ez különbözteti meg a Fidióták gyűlölésétől, mert mi nem toloncolunk ki titeket az országból, pedig az ország jobban járna ezzel.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 13:37:32

@Che21: 11% a kurva anyádnál jelentős eredmény. egy figyelmeztető trend, de semmi nagy dolog. máskor ne mondjál nagyokat, te idióta, elmebeteg, náci fasz, kurafi!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 13:41:40

@Jakab.gipsz: "Következtetés képen"

Annak, hogy te vagy az elmebeteg helyesírásod a bizonyítéka. Mivel már megint csak arról van szó, hogy az összes "érved" a saját kinyilatkoztatásod, ezért innentől vége, mert nem hivatkozhatsz magadra, hiszen rólad tudjuk, hogy idióta vagy. A helyesírásodból tudjuk. Diplomás ember, 120 feletti IQ-val, aki könyveket olvas, az nem írja sorozatban rosszul az összetett szavakat, és szófordulatokat, mint te, mert olvasni szokta őket.

Te vagy nem olvasol olyan könyvet, amelyben a "Következtetés képen" helyesen van írva, vagy olyan idióta vagy, hogy nem bírod megjegyezni. Nem először írod rosszul.

Innen tudjuk, hogy elmebeteg vagy.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.12. 13:45:46

@ulpius66: Nem.Tudom ez dedós de sajnos ezt a gazdádék kezdték még 2002-ben.
Hála viktorodnak idáig jutott ez az ország.
Tudom deaballibek meg soros..
Lófaszt!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.12. 13:48:55

@math0: Namost nem akarom védeni a fideszbirkát de mondjuk én is csak 4-es voltam hejesírásból.:))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.01.12. 14:02:32

@math0:
Ne próbálj már olyan idézetet feltüntetni a nickem mellet amit nem én írtam. Ezen felül az égvilágon semmi alapod nincs arra, hogy a nácik közé sorolj. Bár tudom, neked mindenki náci aki nem ért egyet a szájszagú fröcsögéseddel.

Che21 2019.01.12. 14:06:22

@math0: Mitől vagy ilyen frusztrált matyika?

Már az ótvar anyád sem szopogatja a retkes faszodat?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 14:14:43

@Che21: 11% a kurva anyádnál jelentős eredmény. egy figyelmeztető trend, de semmi nagy dolog. máskor ne mondjál nagyokat, te idióta, elmebeteg, náci fasz, kurafi!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 14:16:15

@R.V.J.: ehhez böfögtél hozzá, anélkül, hogy érvelni tudtál volna, tehát joggal megimsétlem.

A szokásos náci elmebetegség a te bajod.

A) Fideszes idiótákat gyűlölni azért, mert Fideszesek, ami az ő választásuk.

B) zsidókat gyűlölni azért, mert zsidók, ami nem az ő választásuk, és gázkamrába küldeni őket

az kurvára nincs egy szinten.

A) simán belefér a demokráciába, és a liberalizmusba. a demokrácia és a liberalizmus nem azt jelenti, hogy szeretjük a hülyéket.

B) nem fér bele a demokráciába, a liberalizmusba, de a józan észbe sem, az csak az idióta nácizmusba fér bele.

megjegyzem

C) gyűlölni embereket azért, mert arabok, feketék, és csak ezért kitoloncolni őket az országból, miközben bűnözőket fogadunk be.

az is nácizmus, és az se fér bele a demokráciába, liberalizmusba, józan észbe.

felfogtad, te Fidióta, náci fasz?!

legelőször is azt kéne felfogni, hogy embereket gázkamrába küldeni, vagy kitoloncolni, az egy fizikai tett, ez különbözteti meg a Fidióták gyűlölésétől, mert mi nem toloncolunk ki titeket az országból, pedig az ország jobban járna ezzel.

Che21 2019.01.12. 14:27:41

@math0: matyika, matyika, ne matyizz annyit, mert már csak ismétlésre futja abból a nagy belpesti szellemi kapacitásból.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.01.12. 14:49:09

@math0:
Nem ezzel kapcsolatban szóltam hozzá.
A primitív stílusodat röhögtem ki. Amúgy nem is lett volna rá szükség, mert utána jól kiröhötetted magad azzal, hogy elkezdtél az IQ-ddal, diplomáddal, meg az olvasottságoddal hencegni, amit csak a különösen primitív trollok szoktak.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.12. 15:20:08

"Ehhez áthangszerelik a propagandát, Trafikos Balázs naponta húszszor citálja az istváni intelmekből az "egynyelvű és egyszokású ország gyenge és esendő" részt azzal, hogy ezek a migráncsok jó migráncsok." :-)

Ja-ja! Mindig is Óceániával álltunk hadban. :-(

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 15:27:15

@R.V.J.:

1) csak primitív emberek hiszik azt, hogy "a stílus kiröhögése" érv. én is kiröhögöm a stílusodat, de nem jövök azzal, hogy ez érv.

2) a diploma, az olvasottság, meg az IQ később jött fel, másnál jött fel, tehát már megint csak mellébeszélsz. és nem hencegtem semmivel, valakinek a helyesírását kritizáltam, és az ő IQ-járól, végzettségéről beszéltem.

ezt nem sikerült felfognod, mert idióta vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 15:28:13

@R.V.J.: ehhez böfögtél hozzá, anélkül, hogy érvelni tudtál volna, tehát joggal megismétlem.

A szokásos náci elmebetegség a te bajod.

A) Fideszes idiótákat gyűlölni azért, mert Fideszesek, ami az ő választásuk.

B) zsidókat gyűlölni azért, mert zsidók, ami nem az ő választásuk, és gázkamrába küldeni őket

az kurvára nincs egy szinten.

A) simán belefér a demokráciába, és a liberalizmusba. a demokrácia és a liberalizmus nem azt jelenti, hogy szeretjük a hülyéket.

B) nem fér bele a demokráciába, a liberalizmusba, de a józan észbe sem, az csak az idióta nácizmusba fér bele.

megjegyzem

C) gyűlölni embereket azért, mert arabok, feketék, és csak ezért kitoloncolni őket az országból, miközben bűnözőket fogadunk be.

az is nácizmus, és az se fér bele a demokráciába, liberalizmusba, józan észbe.

felfogtad, te Fidióta, náci fasz?!

legelőször is azt kéne felfogni, hogy embereket gázkamrába küldeni, vagy kitoloncolni, az egy fizikai tett, ez különbözteti meg a Fidióták gyűlölésétől, mert mi nem toloncolunk ki titeket az országból, pedig az ország jobban járna ezzel.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 15:31:02

@Che21: amíg te mellébeszélsz, addig nekem elég megismételni azt, amire nem tudtál válaszolni.

11% a kurva anyádnál jelentős eredmény, szopásban. egy figyelmeztető trend, de nem egy "nagy szakítás". máskor ne mondjál nagyokat, te idióta, elmebeteg, náci fasz, kurafi!

ha a 11% nagy szakítás, akkor az Orbáni diktatúrában az 52%-os ellenzéki eredmény mi?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.01.12. 15:43:27

@math0:
Nézd tudom, hogy abban a sötét egérlyukban - amit a szobádnak hívsz, a szüleid lakásán - a trágár nácizásra, orbánozásra onanizálsz, de ebben én nem veszek részt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 16:02:32

@R.V.J.: Nézd tudom, hogy abban a sötét egérlyukban - amit a szobádnak hívsz, a szüleid lakásán - csak az idióta mellébeszélésre futja, ezért megismétlem:

Ehhez böfögtél hozzá, anélkül, hogy érvelni tudtál volna, tehát joggal ismétlem meg.

A szokásos náci elmebetegség a te bajod.

A) Fideszes idiótákat gyűlölni azért, mert Fideszesek, ami az ő választásuk.

B) zsidókat gyűlölni azért, mert zsidók, ami nem az ő választásuk, és gázkamrába küldeni őket

az kurvára nincs egy szinten.

A) simán belefér a demokráciába, és a liberalizmusba. a demokrácia és a liberalizmus nem azt jelenti, hogy szeretjük a hülyéket.

B) nem fér bele a demokráciába, a liberalizmusba, de a józan észbe sem, az csak az idióta nácizmusba fér bele.

megjegyzem

C) gyűlölni embereket azért, mert arabok, feketék, és csak ezért kitoloncolni őket az országból, miközben bűnözőket fogadunk be.

az is nácizmus, és az se fér bele a demokráciába, liberalizmusba, józan észbe.

felfogtad, te Fidióta, náci fasz?!

legelőször is azt kéne felfogni, hogy embereket gázkamrába küldeni, vagy kitoloncolni, az egy fizikai tett, ez különbözteti meg a Fidióták gyűlölésétől, mert mi nem toloncolunk ki titeket az országból, pedig az ország jobban járna ezzel.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 16:05:30

@R.V.J.: btw. szüleim nincsenek, két lakásom van, mindkettő világos, erkélyes, az egyikkel kifejezetten az a gond, hogy nyáron túlságosan besüt a nap.

tehát a kis sötét lyukban a szüleidnél te laksz, magadból indultál ki.

nem mintha ennek bármi köze is lenne a bloghoz, ez csak az ócska, Fidióta náci (te) terelő kis idiótasága.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.01.12. 16:15:17

@math0:
Nem, nem magamból idultam ki.
Mivel a mondandóm lényegi részét gyakorlatilag jóváhagytad, további jó önszórakoztatást kívánok neked :D

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 16:24:45

@R.V.J.: magadból indultál ki. a mondandódnak nem volt lényegi része, tereltél.

Ehhez böfögtél hozzá, anélkül, hogy érvelni tudtál volna, tehát joggal ismétlem meg.

A szokásos náci elmebetegség a te bajod.

A) Fideszes idiótákat gyűlölni azért, mert Fideszesek, ami az ő választásuk.

B) zsidókat gyűlölni azért, mert zsidók, ami nem az ő választásuk, és gázkamrába küldeni őket

az kurvára nincs egy szinten.

A) simán belefér a demokráciába, és a liberalizmusba. a demokrácia és a liberalizmus nem azt jelenti, hogy szeretjük a hülyéket.

B) nem fér bele a demokráciába, a liberalizmusba, de a józan észbe sem, az csak az idióta nácizmusba fér bele.

megjegyzem

C) gyűlölni embereket azért, mert arabok, feketék, és csak ezért kitoloncolni őket az országból, miközben bűnözőket fogadunk be.

az is nácizmus, és az se fér bele a demokráciába, liberalizmusba, józan észbe.

felfogtad, te Fidióta, náci fasz?!

legelőször is azt kéne felfogni, hogy embereket gázkamrába küldeni, vagy kitoloncolni, az egy fizikai tett, ez különbözteti meg a Fidióták gyűlölésétől, mert mi nem toloncolunk ki titeket az országból, pedig az ország jobban járna ezzel.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 16:35:02

@R.V.J.: mondandóm lényegi részét jóváhagytad:

A szokásos náci elmebetegség a te bajod.

A) Fideszes idiótákat gyűlölni azért, mert Fideszesek, ami az ő választásuk.

B) zsidókat gyűlölni azért, mert zsidók, ami nem az ő választásuk, és gázkamrába küldeni őket

az kurvára nincs egy szinten.

A) simán belefér a demokráciába, és a liberalizmusba. a demokrácia és a liberalizmus nem azt jelenti, hogy szeretjük a hülyéket.

B) nem fér bele a demokráciába, a liberalizmusba, de a józan észbe sem, az csak az idióta nácizmusba fér bele.

megjegyzem

C) gyűlölni embereket azért, mert arabok, feketék, és csak ezért kitoloncolni őket az országból, miközben bűnözőket fogadunk be.

az is nácizmus, és az se fér bele a demokráciába, liberalizmusba, józan észbe.

felfogtad, te Fidióta, náci fasz?!

legelőször is azt kéne felfogni, hogy embereket gázkamrába küldeni, vagy kitoloncolni, az egy fizikai tett, ez különbözteti meg a Fidióták gyűlölésétől, mert mi nem toloncolunk ki titeket az országból, pedig az ország jobban járna ezzel.

Che21 2019.01.12. 17:40:13

@math0:

Kispajtás, nem a jobboldal ért el a balos fellegvár Andalúziában 11%-ot, hanem a szélsőjobb.

A jobboldal laza parlamenti többséget szerzett, és így kormányra is került, letaszítva onnan negyven év után a kis kedvenceidet.

Annyira nem nagy durranás, hogy a spanyol politikai műsorok kb 70%-át ez a téma uralja egy hónapja.

Amúgy meg nyugodj meg, nem csak anyád fog sokat szopni idén, hanem te is.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 18:35:03

@Che21: Andalúziában kisebbségi jobboldali kormány alakult, a populistákat be se vették, annyira szalonképtelenek még a jobboldalnak is.

Te szopni jársz ide.

Che21 2019.01.12. 18:53:56

@math0:
Te tényleg ilyen hülye vagy?

Amit írtam:

1. 11%-ot szerzett a szélsőjobb.

2. A jobboldalnak parlamenti többsége lett.

3. A jobboldal alakít kormányt, 36 év balos kormányzás után.

4. Az eredmény hatalmas durranás, a spanyol politikát ez a téma uralta az elmúlt egy hónapban.

Ebből egyet sem cáfoltál.

Szopni, meg öcsém ti szoptok immár nyolc éve, és még sok van hátra.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.01.12. 19:13:26

@Che21:
Brendelnél ez nem a politikai vitáról szól, ki akarja provokálni a trágár adok-kapokot. Akkor indul be nála az ötujjas menyasszony. Amikor a math0 nickel jelentkezik be, akkor már lehet tudni hogy kanos. :D

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 19:46:42

@Che21: a 11% nem hatalmas durranás.

a kisebbségi jobboldali kormány nem hatalmas durranás.

a populista pártod még a jobboldalnak is szalonképtelen.

és csak egy tartomány, te idióta, ebben az egy tartományban a semmire vered magad, akkora elmebeteg vagy!

ez kb annyi, mint, ha az MSZP Szegeden szerezne 11%-ot. na baz, még győzni is tudtak.

Leooo 2019.01.12. 20:39:22

@Európai téridő: Ha azt a kb. 10%-nyi bankszámlás nyugdíjast nem számítjuk, akik a végén kicsúsztak a GIRO teljesítéséből és a saját kerbankjuk lekönyvelési "ablakjából" , valóban ... De ugye az nem baj, mert hadd hulljon a férgese...? Ők majd hétfőn esetleg hozzájuthatnak a nekik - jogszabály alapján január 11-én, pénteken - JÁRÓ járandóságukhoz. Frappáns!

Jakab.gipsz 2019.01.12. 22:30:30

@math0:

Matyi Te ténylegesen bigott, éjsötét, ostoba, kőbunkó vagy !

Előbb helyesen kell gondolkodni, az írás csak egy következő lépés, (egy valamire való művet pedig tucatnyi szakember szokott lektorálni).

Értelmetlen és felesleges a véleményed és a trágár dumád, sajnos ez a te szegénységi bizonyítványod. Nem lesz ártalmadra reményeim szerint ha a következőket a fejedbe vésed. Vannak olyan dolgok amelyeket soha senki, sem pénzért sem hatalmi szóra nem kaphat meg, ilyen például a bölcsesség és a szeretet azaz a bölcsesség szeretete.

És a bölcsesség szeretetét ez az a dolog, amit ti ateisták, kommunisták és neoliberálisok soha sem tudtok létre hozni, azért mert "lelketlen" biorobotok vagytok. Ebből a saját magatok által kreált logikai csapdából, azért nem tudtok kijönni mert a narratív identitásotok, fikció.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 22:58:22

@Jakab.gipsz: "létre hozni"

Annak, hogy te vagy az elmebeteg helyesírásod a bizonyítéka. Mivel már megint csak arról van szó, hogy az összes "érved" a saját kinyilatkoztatásod, ezért innentől vége, mert nem hivatkozhatsz magadra, hiszen rólad tudjuk, hogy idióta vagy. A helyesírásodból tudjuk. Diplomás ember, 120 feletti IQ-val, aki könyveket olvas, az nem írja sorozatban rosszul az összetett szavakat, és szófordulatokat, mint te, mert olvasni szokta őket.

Te vagy nem olvasol olyan könyvet, amelyben a "Következtetés képen" helyesen van írva, vagy olyan idióta vagy, hogy nem bírod megjegyezni. Nem először írod rosszul.

Innen tudjuk, hogy elmebeteg vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 23:06:14

@Jakab.gipsz: Te olyan idióta vagy, mint aki arról ábrándozik, hogy szeretné megmászni a Mount Everestet, de már a Rózsadombon kifullad.

Jakab.gipsz 2019.01.13. 00:09:54

@math0:

Matyi te határoztad meg önmagadat "Brendel a harcos ateista", következtetés képen lelketlen bio-robot vagy, ember nem lehetsz, ugyanis nincs narratív identitásod. Logikus? Igen/nem.

Nincs jogod semmi féle jogod nincs senkit sem idiótának nevezni. Sem az idealistákat sem pedig az ateistákat.

Ha hibát találsz, jogod van kijavítani, egyébként kuss, azért mert az elmondottakba, már nem tudsz bele kötni.

Logikus?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.13. 08:52:28

@Jakab.gipsz: "következtetés képen"

Ugyanabban a blogpostban már másodszorra írod rosszul. Miután rámutattam, hogy hibásan írod. Te egy tanulni képtelen, elmebeteg idióta vagy. Téged a kisegítőiskolából is kivágnának, annyira hülye vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.13. 08:55:18

@Jakab.gipsz: "bele kötni"

Aki nem tud helyesen írni, annyira hülye, az ne akarjon logikáról értekezni. Semmi nem logikus, amit írsz, de ezt te nem fogod fel. Azt egyszerűbb megmutatni, hogy annyira hülye vagy, hogy még magyarul sem tudtál rendesen megtanulni.

Egy ilyen hülye majommal, mint te, nem vitatkozunk. Te ahhoz túl idióta vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.13. 08:59:26

@Jakab.gipsz:

"következtetés képen"
"semmi féle"
"bele kötni"

Egy kommenten belül leírsz három olyan hibát, amelyek azt mutatják, hogy idióta vagy. Jogom van téged idiótának nevezni, mert az vagy, és ismételten, állandóan csak ezt demonstrálod.

Aki egy kommenten belül három ekkora hibát véd, az csak idióta lehet. Ezek nem elgépelések, ezek szisztematikus hibák, amelyek idiótaságot és műveletlenséget jeleznek.

Te, az idióta faparaszt akarsz logikáról és filozófiáról értekezni?! Röhej vagy. Egy Fidióta, náci faparaszt vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.13. 09:10:30

@Jakab.gipsz: Nem kezdek el egy olyan idiótával sakkozni, aki már a bábukat is rosszul rakja fel.

"következtetés képen"
"semmi féle"
"bele kötni"

Hasonlóan, nem kezdek el egy olyan idiótával logikáról vitatkozni, aki még helyesen írni se tudott megtanulni, olyan hülye. Téged általános iskolában meghúztak, te kisegítőiskolába jártál. Ezt mutatja a helyesírásod. Ilyenekkel én nem állok le logikáról vitázni. Úgyse fogod fel, hogy amit írsz, nem logikus te ahhoz hülye vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.13. 09:11:43

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Aki ezeket írja egy hozzászólásban:

"következtetés képen"
"semmi féle"
"bele kötni"

az nem négyes helyesírásból, hanem egy idióta, aki kisegítőiskolába való. Az elsőt ráadásul már ismételte. Ez egy elmebeteg.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.13. 09:13:11

@Jakab.gipsz: "következtetés képen"
"semmi féle"
"bele kötni"

Egy kommenten belül leírsz három olyan hibát, amelyek azt mutatják, hogy idióta vagy. Jogom van téged idiótának nevezni, mert az vagy, és ismételten, állandóan csak ezt demonstrálod.

Aki egy kommenten belül három ekkora hibát vét, az csak idióta lehet. Ezek nem elgépelések, ezek szisztematikus hibák, amelyek idiótaságot és műveletlenséget jeleznek.

Te, az idióta faparaszt akarsz logikáról és filozófiáról értekezni?! Röhej vagy. Egy Fidióta, náci faparaszt vagy.

Jakab.gipsz 2019.01.13. 12:04:04

@math0: Matyi olyan a fejed mint egy verem: üres és sötét.

Brendel Matyi, "a harcos ateista", már megint mellé beszélsz és ami a rosszabb össze-vissza hazudozol, rólam "a harcos magyar keresztényről". Ezen okoknál fogva türelmes vagyok hozzád, mit atya a hülye gyermekéhez, nem pedig toleráns. Nem tudom például tolerálni a kannibált, csak azért mert szerinte "szépen tálalta fel a vacsorát".

1, Te minősítetted önmagadat "harcos ateistának" én csak megállapítottam rólad, hogy ha nincs "lelked" bio-robot esetleg csupasz majom, vagy, "következtetés képen", mert más variációt nem tudtam kitalálni.

2, Ugyanis és ezt illene tudnod, a természet részeként nem állhatunk a természet felett. Tehát és következtetés képen, új ismeretekhez csak a természet megfigyelése és megértése révén juthatunk. Azért mert a természeti törvények mindenkire egyformán vonatkoznak. Ilyen törvény például a fizikából ismert féktávolsághoz köthető "lehetetlen" fogalma. Azaz az autó,bicikli féktávolságon belül nem tud megállni, mert lehetetlen, és ez minden gyerekre zsidó cigány magyar de még a pirézekre is vonatkozik.
Nincs kivétel nincs kiválasztott !

3. Argumentum ad hominem, érvelési hiba, Jakabnak azért nincs igaza, mert nem tud helyesen írni vagy fogalmazni.

És te a harcos ateista csupasz majom, vindikálod a jogot, önmagadnak, minősíted Jakabot és ítélkezel:"Egy Fidióta, náci faparaszt vagy".

4. Ez a minősítés :"Egy Fidióta, náci faparaszt vagy", egy többszörösen összetett mondat, vajon igaz vagy hazug állításokat tartalmaz?

4.1. Nem tudom én azt sem, hogy hol lakik a Fidesz, tehát vélelem alapján: hazudsz. Engemet az igazság érdekel.

4.2. "Náci vagy", ezzel vádolsz. A nemzeti szocializmus a kommunizmusra adott eltúlzott immunizált válasz volt. Állításaim nem ideológiaiak: tehát hazudsz.

4.3. Faparaszt, ez idáig még minden civilizációt a saját mainstream értelmisége tett tönkre, nem padig a "parasztok" ebben az összefüggésben a "parasztot" fel vállalom.

ugyanis "a paraszt" volt a világ történelemben (európai, indiai, kínai) a legokosabb ember, azért mert tőlük mindenki csak el vett kirabolta kifosztotta, a paraszt pedig megtanult előre gondolkodni.

5. A fentieket figyelembe véve állítom a következőket: Brendel Matyi te egy lelketlen csupasz majom vagy, ezért nincs jogod semmiféle jogod nincs, megszólalni. Vagy ha így jobban tetszik mások érzékenységére tekintet nélküli szocio és pszichopata vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.13. 12:11:41

@Jakab.gipsz:

1) Az argumentum ad hominem az, amikor azzal jössz, hogy ateista vagyok. Ennek semmi köze azokhoz a politikai kérdésekhez, amiről a post szól. Tehát ez argumentum ad hominem, ez érvelési hiba, mert nincs összefüggés a téma és az ateizmusom között.

2) Ezzel szemben az, hogy neked olyan katasztrofális a helyesírásod, hogy egy elmebeteg idióta vagy, az nem független attól, hogy idiótaságokat írsz. Az összes idióta véleményednek tényleg az az oka, hogy idióta vagy. Ez nem argumentum ad hominem, ez egy valódi, releváns összefüggés.

Nem meglepő módon hülye ember hülyeségeket ír. Ez vagy te.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.13. 12:19:32

@Jakab.gipsz:

"következtetés képen"

Ezt harmadszorra írod le helytelenül, miután rámutattam, hogy helytelen, sérti a helyesírás szabályait. De te demonstrálod, hogy a helyesírás szabályait nem fogod fel, idióta vagy.

Hasonlóan a logika, illetve az érvelés szabályait sem fogod fel. Teljesen hiábavaló tehát rámutatni az összes hülyeségre a hozzászólásodban, hiszen ahhoz hülye vagy, hogy felfogd, hogy hülyeséget írtál.

Vitatkozzon tehát veled az ápolónőd!

Che21 2019.01.13. 13:11:44

"math0 · ateistaklub.blog.hu 2019.01.12. 19:46:42
@Che21: a 11% nem hatalmas durranás.

a kisebbségi jobboldali kormány nem hatalmas durranás."

Te matyikirály matyi.

Szólj már a spanyoloknak, hogy egy balos fellegvárban a 11%-os szélsőjobbos eredmény, meg az, hogy 36 év után bukott a balos kormány, nem egy nagy durranás.

Mert a politikai műsorokban napi több órákat ezzel a "nem nagy durranás"-al foglalkoznak.

Jakab.gipsz 2019.01.13. 13:43:25

@math0: Brendel Matyi semmi olyant nem állítottam, amit mások ne tudhatnának, viszont, és ez a ti hazudozásaitok lényege, letagadni a valóságot.

Amennyiben léteznek, szekularizált jog-államok akkor azok ateista államok, (világos ?), következtetés képen, az ateizmus is csak egy hit filozófia, és nem jog-filozófia. Ugyanis csak a akkor lehet jog-filozófiát származtatni olyant amit természeti törvények alátámasztanak, ha az a lehetetlen fogalmát is tartalmazza.

Tehát a "következtetés képen" kifejezést helyesen alkalmazom. Azért mert a következtetést konkrét képpé, tárgyiasítom.

Ez a módszer pedig azt jelenti, hogy felesleges hazudozni és az igazságot relativizálni. Persze hogy bonyolult ez a módszer, a kétbites primitív agyadnak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.13. 14:57:18

@Che21: a magyar média az elmúlt napokban Orbán korrupt módon olcsó ebédjével foglalkozott. Ergo, szerinted nagy durranás.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.13. 14:58:32

@Jakab.gipsz: "következtetés képen"

Ezt negyedszerre írod le helytelenül, miután rámutattam, hogy helytelen, sérti a helyesírás szabályait. De te demonstrálod, hogy a helyesírás szabályait nem fogod fel, idióta vagy.

Hasonlóan a logika, illetve az érvelés szabályait sem fogod fel. Teljesen hiábavaló tehát rámutatni az összes hülyeségre a hozzászólásodban, hiszen ahhoz hülye vagy, hogy felfogd, hogy hülyeséget írtál.

Vitatkozzon tehát veled az ápolónőd!

Che21 2019.01.13. 15:20:40

@math0: Minden csoda három napig tart.

A VOX andalúziai parlamentbe jutás meg több mint egy hónapja uralja a spanyol közéletet.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.13. 18:16:35

@Che21: a ranszolgatörvény elleni tüntetések uralják egy hónapja a médiát, nem a koszlott kis populista pártod.

Jakab.gipsz 2019.01.13. 19:34:07

@math0: Nem vitatkoztál ! Egyetlen egy állításommal sem. Csak lumpen proli stílusba személyeskedtél. Következtetés képen, egy valamit, egyetlen egy ateista teoretikus sem tud megvalósítani: kultúrát felmutatni. Bosszantóan unalmas vagy Matyi, önmagad körül jársz körbe-körbe.

Che21 2019.01.13. 20:05:17

@math0:

"ranszolgatörvény"

Ejnye, matyi.
Hogy is volt az a szösszenet a helyesírás, és az idiotizmus közötti összefüggésről?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.13. 22:39:34

@Jakab.gipsz: Nem sakkozom veled, még a bábukat sem tudod felállítani, a sakkszabályok felfogásához is hülye vagy. Nem tudsz sakkozni. Teljesen felesleges volna erőltetni, és úgy tenni, mintha tudnál sakkozni. Te csak arra vagy képes, hogy felborítsd az asztalt, és lesöpörd a bábukat. Ebben én miért vennék részt?! "Sakkozzon" veled az ápolód!

gy.k. sakk ~ vita (érvelés, logika)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.13. 22:40:53

@Che21: Abban volt szó elgépelésről. Neked nem sikerült felfognod, mert idióta vagy. Gipsz Jakab meg nem elgépelt, már csak azért sem, mert négyszer írta helytelenül a kifejezést.

Felfogod a különbséget? Valószínűleg nem, mert elmebeteg vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.13. 22:43:15

@Che21: "Ejnye, matyi.
Hogy is volt az a szösszenet a helyesírás, és az idiotizmus közötti összefüggésről? "

Egyébként ebben is van két helyesírási hiba. Plusz még felkiáltójelek kellenének mindkét mondat végére!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.13. 22:44:13

@Che21: A rabszolgatörvény elleni tüntetések uralják egy hónapja a médiát, nem a koszlott kis populista pártod.

Che21 2019.01.14. 16:51:21

@math0:

Ejnye, ejnye ranszolga matyi.

Mitől vagy ennyire frusztrált?

Ma se akar megbukni az a cúna Óbán?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.14. 17:13:03

@Che21: A rabszolgatörvény elleni tüntetések uralják egy hónapja a médiát, nem a koszlott kis populista pártod.
süti beállítások módosítása