HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) bkk (4) BKK (1) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) Franciaország (1) franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) Karácsony (1) karácsony (4) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) Kína (2) kína (4) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van a Viktorövezte útból

2019.05.06. 09:10 Elegem Van

Valahol végtelenül vidám lehet Viktornak lenni. Ami nem érdekli, azzal nem foglalkozik, csak a szórakoztató hülyeségeinek él. Kormányozni például utál, menekülnek is a magyarok az országból: ki Nyugatra, ki a túlvilágra, ki inkább ide sem születik. Viszont az állami élet szépségeit kimaxolhatja. Például szopatásból "fiamnak" nevezheti Rogánt, hogy otthon érezhesse magát a szánalmas papucs. Aztán annyi stexet tehet el a "Mészáros" címkéjű házi kasszába, amennyit akar. Annyit zabálhat, hogy a VIP-páholy közönsége csodálkozik, miként került körükbe ez a szép kerek beszélő foci labda. A plebejus kormányzás örömére harminc éve röpködhet magángéppel meccset nézni, ahogy a luxusbaloldali Fenyő tette, amikor Velencébe ugrott ki ilyen módon ebédelni. És legjobb szórakozás, hogy akkora ökörségeket mondhat, amilyent csak akar, az ország népe vagy nem figyel rá vagy elhiszi neki.

Van a Viktornak egy régi becsípődése arról, hogy új világrend alakul, plusz egy fixa ideája, amely szerint ebben neki lapot osztanak. Így aztán amikor az új világrendben hívők - a laposföldiekhez, az UFO-rajongókhoz és a gyíkemberlátókhoz hasonlóan - összejönnek egymást hülyíteni, Viktor el nem mulasztaná, hogy ne szelfizzen velük. Most éppen Kínában tartották a szeánszt, Viktor elemében is volt, és annyi marhaságot beszélt össze, hogy az még tőle is szép teljesítmény. Kína meg a ruszkik, mint az új világrend oszlopai... Hát viccnek kicsit erős.

Néhány hete írták, hogy tudósok szerint gyorsabban tágul a világegyetem mint ahogy eddig hitték. Azt hiszem ezen információ hatására ketten kezdtünk el aggódni: én meg Kína. Én például nem aludtam éjjeleken át, hogy akkor most mi lesz, ha ötven milliárd évvel korábban lesz vége az egésznek. Kína pedig azért, mert mire ő lesz a világrend új ura, már dől is be az egész miskulancia.

A gyagyások azt nem veszik észre, hogy a világrend nem gazdasági és nem is katonai kérdés, hanem kulturális. És ebben Kína sehol sincs. Persze, ők találták ki a papírpénzt, a puskaport, meg építettek egy bazi hosszú, semmire sem jó falat, és megesznek mindent, például szegény csau csaut. Oszt ennyi. A ma ismert világrend azonban a görög-zsidó-keresztény-germán kultúrán alapszik. Mit jelent egy kínainak a görög életöröm, szépségkeresés és szabadságvágy? A zsidóság világ törvényszerűségeit folyamatosan megkérdőjelező intellektusa, az ismeretlen újhoz való vonzalma? A keresztény szeretetkultusz? A germán végletes lendület, amely az élet minden területén képes nagyszerűt alkotni éppúgy, mint iszonyatos katasztrófát okozni? Ha pc-k akarunk lenni, mondjuk úgy: keveset. Inkább semmit.

Tartalmilag mondanak valamit egy kínainak a következő sorok? "Gyúlj ki, égi szikra lángja, szent öröm, te drága, szép! Bűvkörödbe, ég leánya, ittas szívünk vágyva lép. Újra fonjuk szent kötésed, mit szokásunk szétszabott, egy-testvér lesz minden ember, hol te szárnyad nyugtatod." Formailag talán, szokták is tízezren énekelni, mintha ebben rejlene nagyszerűsége. Ennyit értenek belőle. Amiként Hallstattot is le lehet koppintani, de a - sokat kárhoztatott - Heimat nélkül mit sem ér.

Természetesen van abban is igazság, hogy a görög-zsidó-keresztény-germán kultúra nem vegytisztán érvényesül, az arányok eltérőek, ám ezek azok a keretek, amelyek között mi, nyugati emberek élünk. És a gyarmatosítás okán ez az értékrend terjedt el a Földön. Kína valahol ezer éve lemaradt, és ezt nem tudja pótolni. Már a lemaradása sem volt véletlen, mert kulturálisan egyszerűen alkalmatlan a világ vezetésére. Imádom Lao-ce Tao te Kingjét Weöres Sándor fordításában, Konfuciusért odavagyok, sokat lehet tőlük tanulni, de éppen az ő életfilozófiájuk a gátja Kína vezető szerepének. Ezek a nagyszerű srácok egy mindenbe beletörődő, érzelmeiket folyamatosan el- és lefojtó, az újdonság iránt gyanakvó, a felsőbbséget kritikátlanul elfogadó embertípust eszményítettek. Ebből adódik, hogy a kínai ember - magánéletében és társadalmi lényként - el van egy darabig a visszafojtott érzelmeivel, de ha kitör, akkor pusztít eszetlenül. A kínai államhatalom ezért pár ezer éve félelmében mást sem csinál, mint megfigyel, brutálisan elnyom. Időszakos sikerekkel. Aztán jön a lázadás pár millió halottal. Ha pedig lement a műsor, kezdődik elölről egy másik dinasztia, hadvezér, pártfőtitkár országlásával.

És ha ezzel az aprósággal egy ilyen ostobácska blog ostobácska szerzője tisztában van, akkor a harminchét ország Pekingben lebzselő vezetői ne tudnák? Dehogynem, pontosan tudják, hogy ha Kína tényleg az új világrend vezetője akar lenni (nem akar), akkor a mostani világrend euro-atlanti vezetői úgy nyomják le, mint a bélyeget. A saját gyengeségeivel. Esetleg, a nankingi párttitkár megunja, hogy neki Pekingből mondják meg a frankót, a sanghaji milliárdosok nem akarnak rettegni, hogy a mindenható párt egyszer csak korruptnak találja őket, és nyomás a dutyi, ezzel egy időben Hongkong inkább városállam szeretne maradni, a mandzsuk felfedezik identitásukat, és meghívják Mandzsukicsot császárnak, az ujgurokról kiderül, hogy semmit sem használt az átnevelő tábor, és jön még pár ambiciózus fiatal katonatiszt, akik fejedelmien akarnak élni. Osztán ja.

Szerencsére Viktornak több esze van annál, mint amennyit a harminc IQ-s választóinak mutat. Elnéztem, ahogy karika lábaival nagy nehezen lekacsázta a vörös szőnyegen azt az ötven métert, amíg az unottan mosolygó Hszi úr karjaiba vethette magát. Minden volt abban a totyogásban, csak új világrend nem. Olyan volt a Viktor, mint húsvéti locsoló, aki ledarálja a verset, amit a házigazda hallani akar, és már tartja is markát a zsozsóért.

orban-kina_2019.jpg

Húzza ám ki jól magát, Miniszterelnök Úr!

És innen indul a nemzetközi diplomáciában jól ismert "ki kit ver át" nevű társasjáték. Viktor azt reméli, hogy felmarkolhat egy rakás zsét, amit zsebre vághat úgy, hogy sosem kell visszafizetni, mert Peking messze van. A kínaiak cserébe húzogatják a pénzeszsákot Viktor orra előtt, mert nekik az a fontos, hogy nem létező hatalmuk hájával kenegesse őket. Imádják ők az ilyesmit hallani. Viktor tehát azt szeretné, ha minél hamarabb löknék a kínaiak a manit, a kínaiaknak azonban eszük ágában sincs sietni, mert ők meg tudják, hogy addig tart a kritikátlan tömjénezésük, amíg lebegtetik a dellát.

Ezt a koreográfiát egyébként eljátszották tizenkét éve a válság kezdetén. A kapitalista világ a kommunista Kínában látta megmentőjét, a nagybefektetőt. Az akkori pártfőtitkárt mindenhol óriási ünnepléssel fogadták, aki sejtelmesen mosolyogva játszotta a milliárdos Joe bácsi szerepét. Pénzt egy fél jüant nem adott senkinek, a körüludvarlást azonban nagyon élvezte a muksó. A válság pedig megoldódott nélküle is.

Tehát aki a kínaiak által épített gyorsvasúton akar eljutni Nándorfehérvárra, az ne siessen a jegyváltással. Ráér. Addig viszont hallgathatjuk a süketelést a Viktorövezte útról, amely rengeteg elfecsérelt közpénz árán Korrupcióba vezet. Nekünk elegünk van belőle, mert irigy köcsögök vagyunk, akik sajnálnak Viktortól egy kis szórakozást.

Update: Viktor meghívást kapott Washingtonba egy közös fotózásra Trumppal. Eljött az ideje, hogy Viktor szórakoztasson minket, midőn a sajtótájékoztatón megkérdik tőle, hogy mi is van azzal a Kína meg az oroszok által vezetett új világrenddel? Lessük együtt a Nagy Pávatáncos izzadó lejtését, és mulassunk! 

Ha tetszett a bejegyzés, kérjük, oszd meg Facebookon, hogy minél több emberhez eljusson! Köszönjük!

Kövess minket Facebookon!


202 komment

Címkék: kína politika orbán történelem kormány jobboldal európa pénz életérzés baloldal párt bizalom megtévesztés becsapás világrend USA Magyarország EU

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr8114798644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2019.05.07. 10:09:45

"Miután Orbán Viktor a hétfői sajtótájékoztatóján azt mondta, hogy Manfred Weber alkalmatlan az Európai Bizottság elnökének, a Politico megszólaltatta a néppárti szóvivőt az elhangzottakkal kapcsolatban, aki azt mondta:

Nem Manfred Weber lenne az első bizottsági elnök, akit a Fidesz szavazatai nélkül választanak meg.

Arra utalt, hogy 2014-ben sem a Fidesz szavazataival választották meg Jean-Claude Junckert a posztra. "

igaz, Orbán akkor IS megmondta, hogy nem szabad megválasztani ezt az isiászos vénembert, de nem hallgattak rá.

Döntöttek nélküle is, és milyen jól, óriási eredményeket ért el az EU JCJ-vel, vagy tévednék?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.07. 10:10:33

@Alternatív:

Addig jó az országnak, amíg ennyire le- és alábecsülitek Orbánt. Mert addig a hatalom közelébe sem kerültök.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.07. 10:13:28

@felucca02:

Te jobb is, ha nem csinálsz, legalább nem adod tovább a selejtes génjeidet.

Wildhunt 2019.05.07. 10:23:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne: IS! Még náci Rákosi Kádár, mindenki okosabb nála, teljesen jelentéktelen, lelöveti a menekülteket de túlteljesíti a nemlétező kvótát és egymaga szétveri a nyugati világot a homofób buzija, miközben a régen meghaladott nevetséges keresztény értékek mentén (amik a tisztesség alapjai, de Viktátor nem is hallott róluk) szülésre kényszeríti a magyar nőket, mert csak ukrán szavazókkal maradhat hatalmon, hogy eladja az országot Putyinnak, miközben benyal Trumpnak.
Mi nem érthető?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.07. 10:23:52

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Miért, szerinted az?

A férfi lakosság 95%-a heteró, ez azért elég jó esélyt ad arra, hogy nem homokos.

Wildhunt 2019.05.07. 10:32:49

@Igazamvanvagyigazamvan?: Értem. Szóval egy pesti srácok szintű vadellenzéki portál ellenőrizhetetlen félmondatára alapozol. Hülye-e vagy?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.07. 10:34:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: mi ez a visszakérdezés? Te állítottál valamit, nem bizonyítottad.
Az, hogy valószínűleg, statisztikailag nagyobb az esély, hogy hetero, nem bizonyítás. Az ország lakosságának 52,3%-a nő, tehát levonhatjuk a következtetést, Birca nagy valószínûséggel nő?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.07. 10:35:43

@Wildhunt: nem, Orbán Viktor nyilatkozatára alapozok. Várj, tényleg hülye vagyok!

Wildhunt 2019.05.07. 10:42:17

@Igazamvanvagyigazamvan?: Vagyis ha valaki felmenői között van akár egy zsidó is, mondjuk négy generáción belül, az zsidó?

Kivlov 2019.05.07. 11:08:18

@arckönyv:
A tapasztalatok azt mutatják, hogy biztos jobb lenne a ballerekkel. A naplopó maroktartóknak biztos, a dolgozóknak nem. :D

felucca02 2019.05.07. 11:09:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Azt gondolod, hogy egy vitában elég, ha valami viccesnek szánt megjegyzéssel megpróbálod lealázni a vitapartnert?
Ennyi energiával akár a lényeghez is hozzászólhattál volna.
De ha az nem megy, mert nem megy, akkor tényleg marad nektek ez az egészen alacsony szint.
Aztán fel vagytok háborodva, ha valaki agyhalottnak titulál.
Sajnos, az ilyen beröffenések alapján nincsen móg megtisztelőbb minősítésre.
Hajrá!

felucca02 2019.05.07. 11:14:45

@csorsza: Ó, ez messze volt a primitív gondolkodástól. Részletes, cizellált, talán kissé túlbonyolított elemzése volt a fidesz szavazótáborának.
Nem értem a felhorgadást egyébként: nem ti szeretnétek hangsúlyozni, hogy a plebs, a keményen dolgozó kisember pártja, igazi néppárt vagytok?
Na, az belátható azért, hogy az igazi, szèles nép az nem az akadémikusokkal egyenlő, nem?
Hát akkor, mi a baj?

felucca02 2019.05.07. 11:17:02

@Full metal burka: Ez is milyen jó, a lényeget érintő, intelligens válasz!
Tényleg, méltán tartotok arra igènyt, hogy a fidesz a százhúszas íkújúk pártja legyen, hiszen minden második mondatban ott van a bizonyíték a tiszta szellemiségre.
Tovább!

felucca02 2019.05.07. 11:18:12

@6.Lenin: Igen, a jólét hülyít. A brexit is erről szól.

6.Lenin 2019.05.07. 11:24:44

@felucca02:

Biztos? Azt látom, hogy 1000-el igyexik az unió ezt bemagyarázni a híveinek, hogy katasztrófa jönne utána, de miért is?
Nem azoknak lesz rosszabb, akik EBBEN az unióban maradnának?
miért is billeg sok helyen?

Miért is van a Brexit? Mit szerettek volna a britek is? Nem változást? Amit Orbán is emleget.

Vagy az isiászos is már, hogy az EEÁ rossz lenne. Ő is elhülyült?

arckönyv 2019.05.07. 11:25:14

@Kivlov: ha észre vetted volna az úgynevezett ballereknek van némi kritikája a kormányzással szemben, nekik sikerült kihátrálni rossz döntésekből és nem fenntartani azt azzal, hogy biztos csak rosszabb lehet ha változik valami. valamint annál kapitalistább rendszer nem volt mint az mszp alatt ha már a munkát emlegeted. a fidesz ostoba szavazóinak volt csak rosszabb akik mai napig visszasírják a kommunizmust mert volt "munka". na most ott van a dolgozni nem akaróknak a közmunka, remélem így jobb. és ezzel nem azt mondom, hogy a szocik alatt jó volt. pont erre célzok, hogy az ilyen birka hozzáállással amit a fajtád konzervatívnak vall sosem lesz jobb. csókollak. ha a hozzád hasonlókon múlna még a középkorban tartanánk.

vajdasagi 2019.05.07. 11:35:09

@6.Lenin: A britek azt szerették volna, hogy ne menjen hozzájuk annyi lengyel, román és magyar. Ennyi.

teleorman 2019.05.07. 11:37:20

@jágör68:

De izgalmas lehet ennyire jólértesültnek meg tájékozozottnak lenni... Mindenesetre a BLS (Szövetségi Munkaügyi Hivatal) szerint nem 100+ millió munkanélküli van az USA-ban, hanem: lásd itt lent.

US Unemployment History
Date National
Unemployment Rate National
Unemployed Persons
April 2019 3.6% 5,824,000
March 2019 3.8% 6,211,000
February 2019 3.8% 6,235,000
January 2019 4.0% 6,535,000

A 100 millió+ szám a 16 évnél idősebb, munkaviszonyban nem állók száma, beleértve a rokkantakat, időseket, tanulókat stb.

No meg az USA amint kirabolja a kőgazdag Szomáliát és Jement. (Ezzel persze nem azt mondom, hogy nem kretén a legtöbb háborújuk.)

Nos, a klaviatúra mindent elbír. Ám azért kicsit kevesebb leírt ökörséggel ezek a blogok is jobbak lennének.

6.Lenin 2019.05.07. 11:41:42

@vajdasagi:

Ez úgy hülyeség, ahogy írod. Nem ezért szeretnének kilépni. Másoknál se ez a probléma gyökere.
Szinte senki nem szeretne Németország (francia lakájjal) gyarmata lenni, de egy német császárral irányított EEÁ-nak sem.

Kivlov 2019.05.07. 11:41:46

@arckönyv:
Nehogy már még lesz*pjuk a ballibantakat, mert elqrták és utána még eltűnni se akartak, sőt a mai napig sem akarnak. (Többek között ezért van a 2/3).

A középkorban velük tartanánk, mert osztogatnának a kamuminálbéreseknek meg emelnék a CSP-t, meg a nyugdíjat. Azaz az inaktívaknak traszferálnának az atívaktól. Na, akkor indulna meg a kivándorlás igazán, faszám!

felucca02 2019.05.07. 11:45:51

@6.Lenin: Nem kell ezen ennyit elmélkedni. A britek soha nem akarták igazán az uniót, mert csak, mert ők a britek, és ők balra hajtanak.
Csak idő kérdése volt, hogy valami saját töpörtyűsütögető meglovagolja ezt.
Ez sikerrel is jár, valamit felépíteni sokkal nagyobb munka, mint összebaszni.
Hogy a kimondatlanra is reagáljak: nem, nem a pakikkal van bajuk, mert őket már megszokták. A lengyellek, meg a magyarral.
Meg persze a németek és franciák ne dumáljanak nekik.
Ez egy olyan dolog, amihez sajnos a zseni orbánnak nincsen köze.

arckönyv 2019.05.07. 11:47:49

@Kivlov: ha nem akarod érteni ami mondani akarok akkor nem erőlködöm tovább. tudod mit, rekedj csak meg továbbra is a szar és a fos közti harcban. az ostobák mindig is többet láttak a politikusokba mint ami bennük van, ezért építenek rátok.

6.Lenin 2019.05.07. 11:52:42

@felucca02:

"Ez egy olyan dolog, amihez sajnos a zseni orbánnak nincsen köze. "

Hol vannak azok, akik ugyanezt mondták még néhány éve?
az igazi játék pedig most májusban kezdődik csak igazán, nem 1-2 alatt fog lezajlani, de már nem lehet megállítani.
Ki kezdte? Nem Orbánnak hívják?

(tudom, hogy önjelölt zseninek ez szívás, de jobb lenne nekik ebbe minél hamarább beletörődniük)

Kurva kevés azt mondani, hogy már elegük van belőle, tenni kéne valamit ellene, az meg nem megy.
Ez van, és lesz is a kzeljövőben .

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.07. 12:14:25

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Ezzel a linkkel ugye csak viccelsz? De OK, legyen zsidó - akkor hogyan lehet, hogy emellett sorra cigányozzák is a kedves antirasszista ballibbantak?

"Az ország lakosságának 52,3%-a nő, tehát levonhatjuk a következtetést, Birca nagy valószínûséggel nő?"

Felőlem ezt is hiheted.

"Aztán fel vagytok háborodva, ha valaki agyhalottnak titulál."

Annak titulálsz, aminek akarsz: a vélemény szabad.

Kivlov 2019.05.07. 12:20:31

@arckönyv:
Tévedsz. Az ostobák nem látják, hogy a mostaniakhoz képest az összes többi rosszabb. :D

felucca02 2019.05.07. 12:52:28

@Kivlov: Oké, remélem, amikor majd néhány év múlva, az eu-kilépésre buzdító óriásplakátok alatt fogunk népszavazni a kilépésről, remélem, ugyanez lesz a véleményed!
Csakafidesz!

6.Lenin 2019.05.07. 12:56:32

@felucca02:

Ezek szerint az "emberarcú szocializmus" lecserélése is értelmetlen volt?

Reform nem egyenlő a kilépési szándékkal.

felucca02 2019.05.07. 13:16:57

@6.Lenin: Reform? Semmiféle reform nem érdekli, maga az eu a gáz neki. Kifejezetten zavarja, hogy az eu miatt nem építhet korlátlan hatalmat. Ugyanakkor az eutól jön a lé, ez a kettősség egyelőre felildhatatlan, de már dolgoznak rajta, hogyan kell ezt a népnek beadni.

6.Lenin 2019.05.07. 13:30:19

@felucca02:

Már ne haragudj, de szerintem Orbán soha nem volt ekkora hülye.

Mi a fenét kezdene Európa közepén egy gazdaságilag gyengus, és ellenséges (régi szomszédok) környezetben?
Néhány hónapon belül meglincselnék.
Ne a ballib "logika" szerint próbáld szemlélni a világot, ennek már befellegzett. Köcsögöket minél hamarább el kéne már felejteni.

Ti tényleg beveszitek azt a mantrát, hogy a Fideszt támogatók mind hülyék? Nem látna tovább a határnál?
Mitől van már változás 1re több , tőlünk nyugatabbra eső országban is?

Kivlov 2019.05.07. 14:05:19

@felucca02:
Felesleges balliba riogatás, orbánozás, másikkal foglalkozás. És még csodálkoztok, hogy 10 év cumiztok minden választást...

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.07. 14:18:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne: felőlem lehet zsidó-cigány, engem nem zavar.

Wildhunt 2019.05.07. 14:45:54

@Igazamvanvagyigazamvan?: Te vetetted fel, vagyis hazudsz. A kérdés nem változik: szerinted zsidó mindenki, akinek családjában 4 generációra felmenően egy zsidó is volt, vagy csak (ahogy fent írtad) Orbánra vonatkozik?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.07. 16:32:06

@Wildhunt:
Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.07. 10:09:10
@HaD:

"bár ez az orbánc a saját( a családja kétharmada zsidó"

Eddig az volt a libbant mantra, hogy cigány. Most meg már zsidó?"

Pusztán erre válaszoltam.
HaD nem én vagyok.

Wildhunt 2019.05.07. 16:50:49

@Igazamvanvagyigazamvan?: Azt, hogy szerinted zsidó. Nézd, folytathatjuk, de még mindig te rágódsz rajta.

felucca02 2019.05.07. 17:16:03

@6.Lenin: Nem, nem mind hülyék, az előbb leírtam, hogy mik.
Egy része szimplán hülye (irigy, másokat hibáztató, későkádárista, laposföldhívő)),
egy másik része számító, karrierista geci,
egy harmadik része hűbéres,
egy negyedik része jószándékú, de naiv.

Ez így együtt már elég tetemes.

Nem tudom, minél nem látnak tovább. Az biztos, hogy az erkölcsi rendszerük elég rozoga, valamint nem sok akadémikus van közöttük.

Milyen változásra gondolsz? Hogy erősödik a szélsőjobb?

Nem kell ez a duma, szerintem simán az eu szétkúrására játszotok (biztosan van, akinek ebből haszna van), de ezt nyugodtan be is lehetne ismerni, egyszerűbb lenne a dolog.

felucca02 2019.05.07. 17:18:13

@Kivlov: Perszepersze felesleges. De egy kicsit reménykedsz benne, ugye?

Tíz év múlva veled ugyanitt, szivi! Aztán meglátjuk, ki riogatott feleslegesen. Nagyszerű lenne, ha én lehetnék az.

6.Lenin 2019.05.07. 17:20:39

@felucca02:

Te , szerintem 1xűen nem ismered az embereket.
A másik, te képtelen vagy még átgondolni is mások véleményét, mert annyira beléd égett egy téves felfogás.
ez most már világos.

felucca02 2019.05.07. 18:07:45

@6.Lenin: Ennél sokkal egyszerűbb azt mondani, hogy igen, valóban így van, de ezek adják a mindenkori többséget és dögölj meg, lippsikém.

Nem?

Ehelyett meg addig nem nyugszol, amíg ki nem jön, hogy a fidesz nevű maffiára a magasan képzett atomtudósokból és szociológusokból álló társadalmi többség szavaz, ezek a kiváló emberek segítenek hatalomra ilyen további kiváló embereket, akik közül a krém a kósa, meg a szilárd.

Tudod mit? Legyen így, én is ezt gondolom mostantól.

6.Lenin 2019.05.07. 18:58:20

@felucca02:

Tévedsz, én tisztában vagyok azzal (is), hogy vannak másképpen gondolkodó emberek is, hiszen az emberek (többsége) vagy konzervatív, vagy liberálisabb , és a széleiken ennek az átmenetei, mindig is kisebbségben.

ezzel nekem nincs is gondom, azokkal van, akik bármely oldalon, kőkeményen hisznek olyasmiben, ami hamis, téves, szándékosan eltorzított.És ebbéli hitükhöz még akkor is ragaszkodnak, amikor eljesen világos, hogy tévesen ítélik meg az adott dolgot.
Ilyenkor nyilván valamilyen titkolni szándékolt érdek menten mondanak mást, vagy köcsögök.

Ne tulajdoníts nekem olyasmit, amit soha nem írtam, állítottam.

felucca02 2019.05.07. 20:32:12

@6.Lenin: Ezek szerint szimplán köcsög vagyok, mivel érdeket nem tudok felfedezni. Ami miatt elástam a fideszt és az összes karrierista maffiózót a környékén, az a mirál, a tartás, a gerinc teljes hiánya. Ezek számomra pénzzel, támogatással, szép pirosfehérzöldetmondással nem megvásárolható dolgok, erre ügyelek. A választók többsége számára ezek nem fontosak, háromszáz forintért odadobják magukat. Ez van.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.07. 20:58:50

@Wildhunt: nem tudsz beidézni olyan mondatomat, ahol azt állítottam volna.
Tehát kreáltál magadnak egy szalmabábot, és hősiesen leküzdöd.
Engem az se zavar, hogy Soros zsidó. Vagy a Deutch Tomi. Vele más bajom van.

6.Lenin 2019.05.07. 21:00:02

@felucca02:

Nem, a választók mást tartanak fontosnak, mint te/ti.

"Ezek szerint szimplán köcsög vagyok, mivel érdeket nem tudok felfedezni. "

Vannak, akik képesek felismerni a saját érdekeiket, vannak, akik másét sem.

Te döntésed, hogy hová sorolod magad, és próbáld elhinni, erre mások is képesek.

" Ezek számomra pénzzel, támogatással, szép pirosfehérzöldetmondással nem megvásárolható dolgok, erre ügyelek. "

A te értékesnek tartott üveggyöngyöd, másnak értéktelen, az övék, neked.
Na, bumm. Ilyen a világ.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.07. 21:01:36

@Wildhunt: sőt, én azt se feszegettem, hogy melyik felmenője az. Tehát nem én rágódok rajta, hanem te. Hisz mindig engem kérdezgetsz, noha megadtam a választ.

Kivlov 2019.05.08. 07:47:52

@felucca02:
miért lenne nagyszerű? Az ország ellen szurkolsz? igazi balliba vagy.

blöff 2019.05.08. 09:13:47

@jágör68: 102 millió ember munkanélküli?! 328 millióan laknak ott. Gondold ezt át újra...
a nyuggereket és a gyerekeket sem kellene beleszámolni.

6.Lenin 2019.05.08. 09:54:15

Elegem van a Viktor övezte útból?

Nekem meg a ballibsi demokráciából.

kitiltottak megint egy "demokratikus" blogról, a Zöldi László által jegyzett médianaplóról, a demokrácia nevében.

Vagy azért mert nevetségesnek tartva, , hogy Kósa Lajos egy mondatát Bangóné megalázó kijelentésével, és szóvá tettem, hogy egy ilyen poszt index címlapos lehet.

Vagy a mostani poszthoz írt megjegyzésem miatt?

"Veszélyesebbek-e az újságírók, mint az ellenzéki politikusok?"

Ők sem, hiszen pénzért közvetítenek idegen érdekeket. De ők se veszélyesek, akik a pénz fektetik alkalmatlanokba, hiszen már 10. éve szinte vért pisilnek, minden eredmény nélkül.
2012 elején is elég volt egy békemenet és elszállt minden remény, Bajnaival együtt, pedig nem akármennyi lóvét ölhettek bele, feleslegesen.
Miért is lennének veszélyesebbek, ha másik , pénzen megvett eu-s képviselők, vezetők se képesek megingatni az országot.
Fogatlan oroszlánok."

Ez lenne a hőn óhajtott liberális demokrácia? A rettegett orbáni út?

vajdasagi 2019.05.08. 13:49:14

@6.Lenin: Te itt annyi hülyeséget hordtál össze, hogy az ritkaságszámba megy. Legalább 10 dologban vagy tévedsz, vagy az érdekeid mentén hazudsz. De röviden: a britek elsősorban a lengyel-román-magyar migránsok miatt léptek ki. Ott jártam pont a szavazás előestéjén. Láttam amit láttam. Másodsorban meg tényleg azért léptek ki, mert ők sosem voltak teljes szívvel belül. Nagy kár, de ez van.
Amúgy aki a mostani magyarországi tolvajok ellen beszél, az nem feltétlenül azért teszi, mert a személyes és rövid távú anyagi érdekeit követi. Nekem anyagilag jó a NER, de hiába, mert az unokáimat majd ugyanez a NER kényszeríti külföldre, és az ország elnéptelenedik majd. Maradunk mi, öregek. Ez egy olyan korszakos bűn, amely mindent felülír. Ja: amúgy meg ha majd nem Brüsszel diktál Neked, hanem Kína, akkor ne lepődj meg, ha olyan átképző táborokba kerülnek majd a leszármazottaid, mint Kínában az ujgúrok. Mert az a blokk olyan és olyan is marad. Márpedig valahova tartoznunk kell. Nekem Berlin meg Brüsszel a messze legjobb opció. Olyannyira, hogy ha onnan kivezet minket az orbán (mert arrafelé halad), akkor én is öreg fejjel kivándorlok. Nekem Kína meg a vasútjuk nem kell. Pláne nem kell mészáros lőrinc főépítésszel. De anélkül is egy hülyeség lenne.

vajdasagi 2019.05.08. 13:51:22

@6.Lenin: Te akkora hülyeségeket írsz, hogy nem is baj az senkinek, ha ki vagy tiltva valahonnan. A demokrácia elve sérül ugyan, de csökkne az emberek hülyítése. Menjél a szennymédiába, és ott kommentelj. Ott majdnem mindenki egyetért majd veled. Vagy ott nem fizeti a habony-kommandó a hozzászólásaidat?

6.Lenin 2019.05.08. 15:21:12

@vajdasagi:

Miért jobb, ha a nyugat rabol ki? Ha nem mondhatod el ugyanúgy a véleményed, vagy még annyira sem?
Mennyivel jobb, ha zombi lesz az unokád? Most miért lenne az az enyém? Mit korlátoz ez a rendszer?
Mennyivel jobb neked, ha Gyurcsány, Bajnai, Juhász P, gazdagodik, az jobb neked? Kaptál tőlük valamit? Az adósságon kívül, amit az unokád is fizet?
Miért jobb, hogy Sorosfélék rabolnak ki?
És még én írok hülyeségeket?

Milyen demokráciát kínálnak, ha nem írhatod le a véleményed? Mivel jobb?

Miért te szeretnéd megmondani, hogy hol, és mit írhatok?

Érted, amit írsz? Vagy csak gyűlölöd azokat, akiknek eltér a véleménye a tiédtől?

Nem kell senkinek velem 1etértenie, de kínálhatna jobbat, ha neki ez nem tetszik.
Hátha el tudnám azt fogadni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.08. 19:00:48

@6.Lenin:

"kitiltottak megint egy "demokratikus" blogról, a Zöldi László által jegyzett médianaplóról, a demokrácia nevében."

Még csak most? Szégyelld magad! Engem már vagy egy éve. :D

@felucca02:

"Ami miatt elástam a fideszt és az összes karrierista maffiózót a környékén"

A ballibeket és a maffiózókat a környékükön mikor ástad el? :P

felucca02 2019.05.08. 19:06:18

@6.Lenin: Te, figyu! Engem inkább raboljon ki a nyugat, mint kína, vagy az oroszok! Ha már!
Vagy neked nem elég egyértelmű ez, ha már ilyen barom módon állítottad élére a kérdést?

felucca02 2019.05.08. 19:09:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Azokat még korábban.

Egy állandóan visszatérő, vérprimitív érvelési hibátok van: semmiben nem menti fel a fideszt, hogy az előző kormány mennyit lopott. Érthető?

felucca02 2019.05.08. 19:14:47

@6.Lenin: Ja, egyébként nekem jobb, ha bajnai gazdagodik, mert az ő fejében legalább van valami, ellentétben ezzel a vágósúlyt elért focistával, akinek a komplexusokon kívül semmi.
Ha jól tudom, akkor bajnai díjazás nélkül vállalta a miniszterelnöki megbízást. Ugyanis nem volt rászorulva, ő nem megélhetési politikus, mint ezek, akik egy hét alatt éhenhalnának a versenyszférában.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.08. 19:17:23

@felucca02:

Galambom, soha senki - főleg én - nem mondta, hogy menti. Bármikor, bárhol leírom, ahogy eddig is leírtam, hogy NEM menti.

De ettől még nem válaszoltál a kérdésemre: A ballibeket és a maffiózókat a környékükön mikor ástad el?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.08. 19:24:15

@felucca02:

Bocsika, most látom, hogy válaszoltál:

"Engem inkább raboljon ki a nyugat, mint kína, vagy az oroszok! "
"nekem jobb, ha bajnai gazdagodik"

Szóval bevallottad, hogy a ballibeket soha nem ástad el, ők simán meglophatnak téged, az nem zavar.

Gratula!

"Ha jól tudom, akkor bajnai díjazás nélkül vállalta a miniszterelnöki megbízást. Ugyanis nem volt rászorulva"

Valóban nem volt rászorulva, épp eleget keresett a megkopasztott és tönkretett libatenyésztőkön.

6.Lenin 2019.05.08. 19:29:08

@felucca02:

Miért lenne jobb? Csillogóbb az üveggyöngy?
Vagy normálisabb?

Normálisnak lenni annyit jelent, hogy felveszed a ruhádat, melyet a munkádhoz vásároltál, végighajtasz a városi forgalomban az autóddal, melynek részleteit még mindig fizeted – mindezt azért, hogy megtartsd az állásodat, ami ahhoz kell, hogy ki tudd fizetni a ruhádat, az autódat és a házadat, melyet üresen hagysz egész napra, hogy megengedhesd magadnak, hogy benne élj.

Ellen Goodman

Kiegészíteném azzal, hogy közben a mobilodon keresztül tudják hol vagy, kivel, mit beszélsz, a neten mit olvasol, írsz, a bankban mennyi a stexed, mit, hol mennyit vásárolsz, a tv, sajtó közli veled mikor nem vagy náci, fasiszta, maradi mucsai, mit egyél, hogyan kell öltözködnöd, élned, mik lehetnek az utódaid, ha lesz/lesznek stb.
Közben elhitetik, szabad vagy.
Érezd jól magad benne.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.08. 19:34:42

@felucca02:

Avagy a Hajdú-Bétet is ingyen vezette? Sőt saját vagyonából kártalanította a becsapott tenyésztőket?

Mindjárt kiderül, hogy Bajnainál csak Soros a nagyobb filantróp. :D

6.Lenin 2019.05.08. 19:43:14

@felucca02:

Te tényleg ennyire naiv vagy, vagy csak megpróbálod megjátszani?
nem kéne ezen erőlködnöd, menne ez neked alapból.

6.Lenin 2019.05.08. 19:55:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Szerintem Bajnaival kapcsolatban vannak érdekesebb kérdések is.

Miért csak 1 évre vállalta az ország rendbetételét? Csaknem félt, hogy belebukik?

Miért szeretett volna akkor 2012 elején visszatérni, mikor az Orbán kormánynak már meg kellett volna buknia a rendbetételbe?

Amikor ez nem jött össze, miért kapott jól fizető állást nyugaton (mint minden bukott MNB elnök, pénzügyminiszer). Vagy akkor fizették ki a jól végzett munkát?

Mint Barosso, vagy Schröder,és a többiek?

Merkel vajon melyik banknál kap állást?

felucca02 2019.05.08. 20:08:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem, senkitől sem tűröm el a közösből való lopást, ennek ellenkezőjét nem olvashattad tőlem.
Nem tudom, milyen vallomásra gondolsz.

Mindezzel együtt a szocik lelkes kisiparosok voltak a most intézményesített lopáshoz képest.

felucca02 2019.05.08. 20:14:14

@6.Lenin: Haver, ha most azon erőlködsz, hogy az elnyomó nyugatot állítsd szembe a szabadságjogok széles skáláját biztosító kínával, ahol közterületi kamerákon nem tartják nyilván, hogy hol jár az állampolgár és az sem érdekli őket, hogy mit gondol, átbevelőtáborba sem küldenek, nos, akkor valahogyan nagyon korábban kellene felkelned!

Vajin milyen agyrágóbogár hatására állítjátok a zöldről, hogy az piros? Mi a fene történt veletek? Mindig ezen a világon éltetek, itt, velünk?

felucca02 2019.05.08. 20:18:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A hajdú-bétről tengernyit írtak össze, ha bizonytalan vagy benne, félismererek terjesztése helyett ajánlanám inkább ezek tanulmànyozását, én nem fogom neked leírni.
De szerintem inkább ne, jobban áll neked a langymeleg hiedelemvilág, kis geciséggel meghintve:)

felucca02 2019.05.08. 20:22:58

@6.Lenin: Izgalmasak a konteók, mi?:)

Szerintem bajnai éppen leszarta, hogy minielnök legyen, van neki ennél normálisabb munkája.

Ami persze nektek elfogadhatatlan, nálatok a normális minka a gumiszerelésnél kezdődik és a karosszérialakatosnál végződik. Minden egyéb az soross, az tuti!

6.Lenin 2019.05.08. 20:25:58

@felucca02:

Minek küldenének átnevelő táborba? Ott a tv, sajtó, net, mobil. Minden kéznél van.
És észre sem veszed.

Sehol nem írtam, hogy nekem melyik lenne jobb, de amit te kínálsz, az sokkal rosszabb, mert elhiszed, hogy közben szabad vagy.Ez sokkal aljasabb, mint az esetleges átnevelő tábor, ami már egyik országban sem hozzáférhető tömegek számára.

Mellesleg olvasd el, ha eddig nem tetted: Iván Gy. egy napja c. regényt.

Ezekben a táborokban a gondolkodás szabadságát nem tudják elvenni. A te általad óhajtott világban tábor nélkül se lesznek már saját gondolataid, és ezt észre sem véve boldognak érzed magad.

Az egyikből mindig lehet kitörni, a másikból nem, mert nem is tudsz róla.

6.Lenin 2019.05.08. 20:33:55

@felucca02:

Emléxel mi volt 2012 elején? Még hogy nem akart ME lenni?
Igaz a Fletónak se tetszett ez a megoldás, kicsit ő is belejátszott, hogy nem jött össze.

Apropó Soros, miért is szórja a lóvét? Csak úgy? Olvass már utána mit is szeretne ő valójában. Drága mulatság az egész világ urának lenni, önjelölt messiásként.

felucca02 2019.05.08. 20:36:48

@6.Lenin: Ne haragudj, ez olyan szint, ahová - azon túl, hogy tök felesleges - igen nehéz is követni téged.

Engem ezzel ne fárassz, tárd inkább a magyar választók elé, hogy irányváltás van, ausztria helyett irány kína és oroszország, szerintem hangos helyeslésre fogsz találni, de még az is lehet, hogy nem lincselnek meg.

De a viktor mellett még nagyobb elismerés vár, ő ezt a szintet - amit te már nagy biztonsággal uralsz - még csak kóstolgatja, és még sok grazi kezelésre van szüksége, hogy utolérjen.

Úgyhogy hajrá!

Közben azon gondolkodom, hogy te azonos vagy maxval bircával.

6.Lenin 2019.05.08. 20:38:56

@felucca02:

Miért ne lenne nálam normális munka a gumis, vagy karosszéria lakatos? Talán Bajnai javítaná a kocsimat?

Mindenki nem lophat, pláne, ha nincs kitől, mert mindenki inkább lopna.

Ebbe bukott a "szocializmus", hiszen, ha minden a mienk, legjobb, ha nálam van.
Bajnai félék is akkor tanulták ezt.

felucca02 2019.05.08. 20:40:36

@6.Lenin: 2012 elején akart, sőt a végén is:)

Aztán látva, hogy ez iszapbírkózás, inkább nem kért belőle. Elegánsabb ő annál.

Kösz, nem érdekel soros, nem olvasok utána, rendkívüli szaglásom messziről jelez, ha konteóbűzt érez, van nekem annál értelmesebb tevékenységem, tudod, itt raboskodom vállalkozóként az elátkozott nyugaton, miközben kínában aranyéletem lenne:)

6.Lenin 2019.05.08. 20:47:09

@felucca02:

Miért mennének bárhová?
Még van hazánk, itt szeretnénk jól élni, és jelenleg ez kezd is megvalósulni.

Húsvétkor nem lehetett már szobát kapni, még a vidéki vendégházakban sem. Több városban még szabad parkolót sem lehetett találni. Jársz te az országban valahol? Én elég sokat, mert ez egy szép ország. Sőt, 1re szebb.

Miért mennének a magyarok Kínába, vagy Oroszországba, mikor onnan jönnek inkább hozzánk is, de gondolom ők is inkább otthon szeretnének jól élni.

Lassan már nem csak a mobilod, gatyád, inged, tv-d lesz kínai, de az autód is, és a kínai vonaton utazol, minek kéne oda menni?

felucca02 2019.05.08. 20:48:21

@6.Lenin: Bocs, vannak napok, amikor nem lehet veled beszélgetni. Megtévesztő, hogy bizonyos napokon normálisnak tűnsz, aztán hirtelen váltás, és a leghajmeresztőbb hülyeségeket nyomod, ahogy a csövön kifér.
Ma ilyen nap van, nekem meg üveggyöngyledási határidőm van, mert nem kínában lakom, hanem éppen kizsákmányol egy bajnai, és soros is itt ül a fülcimpámon és rágja, miközben azt sutyorogja, hogy az egész világ ura akar lenni. Ilyen körülmények között sajnos nem tudok rád figyelni.

6.Lenin 2019.05.08. 20:52:41

@felucca02:

"Aztán látva, hogy ez iszapbírkózás, inkább nem kért belőle. Elegánsabb ő annál."

Igen, azért jött haza 2012 januárjában.

Szerintem sokkal 1xűbb oka volt, hogy nem lett me. Kiabálták, hogy gyertek velünk, hátranézett, és nem volt mögöttük senki.
Most sincs, vagy inkább azóta sem.
26-án, és utána se lesz.
Ez az igazi oka.

6.Lenin 2019.05.08. 21:02:18

@felucca02:

Igazad van, ma kicsit bosszant az új világod. Kizártak egy "demokratikus" blogról mert nem egyezett a véleményünk.

Erre te ezt szeretnéd a nyakamba varrni, hogy örüljek az ilyen világ eljövetelében.

Ha nem állok be a sorba, kirekesztenek.
Örültem, hogy a "szocializmusnak" vége, ugyanez zöldben se tetszik, szivárványszínben meg végképpen nem.

Neked ez a jó, élj benne boldog mosollyal.
Nem szerettelek volna meggyőzni, csak leírtam a saját véleményem. Én nem szeretnélek kizárni sehonnan sem.

Jó8!
Mindenkinek.

felucca02 2019.05.08. 21:02:26

@6.Lenin: Akkor ezért. Ha te mondod.
És ez így miért nem jó neked?
Meg kellett volna játszania a zsenit, a nagy királyt?
Hátranézett, nem volt ott senki, hát hagyta a fenébe és elment dologozni londonba.
Helyes.
Mit kellett volna csinálnia?

felucca02 2019.05.08. 21:08:19

@6.Lenin: Ne érzékenykedj. A hvg-t a hirdetőoszlopról szedték le, mert valakinek nem tetszett, hogy viktor lánya van rajta.
Az antall-tudásközpontban kicsit megpaskolgatták a kislányt, mert olyat posztolt a fészbúkon, ami nem fért meg az ideológiával.
Állami kocsival mennek jól menő cégeket ingyen lenyúlni, mert kell a haveroknak.
Erre te itt brühühüzöl a blog miatt.
Vihar a biliben.

6.Lenin 2019.05.08. 21:09:35

@felucca02:

Ott maradnia. Minek játszotta a megmentő királyt? Kifizettük a tartozását is. Itt már semmi keresnivalója.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.08. 23:44:17

@felucca02:

"Nem, senkitől sem tűröm el a közösből való lopást, ennek ellenkezőjét nem olvashattad tőlem."

versus:

"Engem inkább raboljon ki a nyugat, mint kína, vagy az oroszok! "
"nekem jobb, ha bajnai gazdagodik"

Ennyire rövid az emlékezeted?

"Mindezzel együtt a szocik lelkes kisiparosok voltak a most intézményesített lopáshoz képest."

Ezt az állítást bizonyítani is kellene ám! Legegyszerűbben mondjuk úgy, hogy tételesen és össegszerűen felsorolod a szoclibek és Fidesz lopásait. Ja, hogy erre nem vagy képes? Hogy ezt sok munka lenne összeírni? Akkor ne tégy megalapozatlan állításokat. :)

felucca02 2019.05.09. 05:47:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ha a két általad diadalmasan citált mondatom közötti tartalmi különbséget felmérted, kontextusát, előzményeit feltártad, ezáltal az általam mondottakat nem csak betű szerint, hanem fejben is feldolgoztad, akkor idejössz, lejelentkezel, hogy megoldottad a feladatot végre. A kommunikáció alapja, hogy uraljuk a közös nyelvet, itt még vannak hiányosságaid.
Kösz!
A szocik három elhíresült ügyet hagytak hátra, ebből kettő nagyobb összeg: metró, autópálya és bkv-monitorok. Amit kifelejtettem, pótolod.
Ez nagyságrendben eltörpül az ilyenolyan fideszalapítványok, borházak, kereskedőházak, senki által nem olvasott újságok, lakásbérlések számára hetenként kiszórt pármilliárd, az ötszörösen túlárazott, jól láthatóan egyetlen embert gazdagító vasútépítések, a lenyúlásra optimalizált stadionépítések, az utólag dráguló úszóeb-k, ugrótornyok, kerékpároshidak, eliosok mögött.
A kerékpároshíd rekord volt, ott harminc méteren félmilliárdot loptak el. Várom a szocik hasonló nagyságrendű lajstromát, ami, ha meglesz, még mindig nem ad választ arra a kèrdésre, hogy miért tapsolsz a fidesz lopásának.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.09. 08:45:00

@felucca02:

"Ha a két általad diadalmasan citált mondatom..."

Hiába mosakodsz. Aki azt szeretné. hogy a Nyugat lopja meg, az azt szeretné, ha a Nyugat lopná meg. Nincs más értelmezés.

"Amit kifelejtettem, pótolod."

Te állítottál, te bizonyíts, nálad a bizonyítás terhe.

"Ez nagyságrendben eltörpül az ilyenolyan fideszalapítványok, borházak..."

Ez is egy megalapozatlan állítás, amely számszerű és tételszerű bizonyítást igényel. Enélkül csak a magánvéleményed, amelynek nincs semmi bizonyító ereje.

"Várom a szocik hasonló nagyságrendű lajstromát..."

Az eggyel feljebb idézett mondatodban TE állítottál, így TE bizonyíts. Ne akard rám hárítani a bizonyítás terhét, mert az nálad van.

vajdasagi 2019.05.09. 15:10:25

@6.Lenin: Azért jobb a nyugat, mert a gulágot is a Szovjetúnióban üzemeltették, meg most az ujgúrokat is milliószámra a kínaiak "nevelik át". Értsétek már meg: itt sokkal többről van szó, mintsem hogy "ki lopjon tőlünk". Az oroszok és a kínaiak nemcsak lopni akarnak tőlünk. Az oroszok le akarnak igázni, a kínaiak meg majd át akarnak nevelni minket. Én inkább a németeket választanám, ha lehet. Ha az ilyen tökkelütöttel, mint ti nem akadályoznak meg ebben. Mert ha igen, akkor sajnos ki kell vándorolnom. Az én leszármazottaim élete az EU-n belül tűnik igéretesnek, és nem az azeri baltásokkal és az orosz KGB-sekklel való szövetségben. A viktor is a lányát nem keletre küldte taníttatni, hanem Svájcba, ha jól tudom.

6.Lenin 2019.05.09. 17:23:58

@vajdasagi:

Én nem azt mondtam soha, hogy ide, vagy oda KELL tartoznunk, hanem mindenhová úgy, hogy közben megpróbálunk azok maradni, akik most is vagyunk.

Bárkinek is lefeszünk, akár a németnek, akár az orosznak, vagy a kínaiaknak, mind át fog formálni minket a saját képére.

Régi komcsi szokás, hogy csak úgy létezhetünk, ha valakinek csontig benyalunk.

Szerencsétlenek, azt nem értitek, hogy , ha igyexünk jóba lenni mindenkivel, az már belefekvés az ágyába. Másként már nem is tudtok gondolkodni, seggnyaló banda.

Mer a nyugat azt mondja, hogy.....miközben ők meg ezerrel kereskednek velük, nekünk nem engedik, nyilván, hiszen a gazdasági érdekeik ezt nem engedik.

De, ha rám hallgatsz, oda mehetsz, ahol azt hiszed szabad vagy, de ne csodálkozz, ha bárhová is igyexel, egy koszos bevándorló maradsz, még azok között is, akik hamarább mentek oda. Menj oda, majd megtapasztalod.

vajdasagi 2019.05.12. 22:08:35

@6.Lenin: Kapaszkodj meg: voltam itt is és ott is. Nyugat-Európában magamhoz hasonlóakat láttak, ők egyenrangúként kezeltek engem, és az értékeink is azonosak voltak. Kínában többnyire azt éreztem, hogy egy tőlünk teljesen idegen kultúra meg fog minket semmisíteni. Emlékszel-e a Tienanmen-i diáktüntetsek leveérésre? Tankkal gázolták el a diákokat, mert az a tüntetés leverésének a legpraktikusabb módja. És az ő szemszögükből igazuk is volt. Csak mi is majd egyszer ott leszünk a tank alatt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.12. 23:21:01

@vajdasagi:

"Kínában többnyire azt éreztem, hogy egy tőlünk teljesen idegen kultúra meg fog minket semmisíteni. Emlékszel-e a Tienanmen-i diáktüntetsek leveérésre? Tankkal gázolták el a diákokat, mert az a tüntetés leverésének a legpraktikusabb módja."

Mennyivel különb vagy kulturáltabb módszer ennél a tömegbe lövetés? És most nem csak Gyurcsány 2006-os produkciójára gondolok.

A sárgamellényesek franciaországi tüntetései eddig 10 halálos áldozatot követeltek. Ahhoz képest, hogy ez egy demokratikus(nak mondott) EU tagállamban történt, megdöbbentően sok. A sebesültek száma is elképesztően sok. Ehhez képest a Tienanmen-téri áldozqtok száma nem is olyan nagy, főleg ha azt is figyelembe vesszük, hogy ez nem a demokrácia egyik európai fellegvárában, annak egyik őshazájában, a liberté, egalité, fraternité hazájában, hanem egy kommunista diktatúrában történt.

De Oświęcim, Katyn, a holodomor, Srebrenyica - ezek ugye euro-kompatibilisek voltak? Vagy Recsk, hogy egy hazai példát hozzak.

en.wikipedia.org/wiki/Yellow_vests_movement#Fatalities_and_injuries

vajdasagi 2019.05.13. 20:06:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Te meg én szinte sosem értünk egyet, most sincs ez másként. Tehát köszi a linket. 10 halálos áldozatot említ a cikk 35 nap alatt.

Én most kínai és orosz hasonlókat küldök neked, és majd hasonlítsd össze a méreteit:

en.wikipedia.org/wiki/Excess_mortality_in_the_Soviet_Union_under_Joseph_Stalin

Ebben 6-9 millió hallottat emlegetnek. Ezek a ruszkik.

Kína:
en.wikipedia.org/wiki/List_of_massacres_in_China

Ajánlom figyelmedbe azokat a sorokat, hogy 1948-1951: 1 millió - 4.5 millió (a vagyonos réteg likvidálása)

1950-1951: 1.2 millió likvidált ellenforradalmár

1989.június 4: Tiananmen: 1.000 - 10.000 hallott. (Pontos szám ismeretlen.)

Remélem érzel valamiféle enyhe különbséget. Arról nem is beszélve, hogy Párizsban azok véletlenek voltak. Kínában nem. De tudod mit: te nyugodtan vándorolj ki Oroszországban vagy Kínába. Legyél ott boldog. Én sajnállak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.13. 20:58:18

@vajdasagi:

Olvasd el még egyszer vagy többször a kommentemet. A demokrácia egyik őshazáját, a 2019-es Franciaországot, az EU egyik vezető államát, a magyar kormányt az állítólagos demokráciadeficit miatt folytonosan bíráló országot ne hasonlítsd a szovjet vagy a kínai diktatúrához. De ezt már ott is leírtam, csak nem sikerült megértened.

"Én sajnállak."

Ez az érzés kölcsönös. :)

6.Lenin 2019.05.14. 09:02:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Miért felejtitek ki Algériát? Ott hány család gyászolja a franciák áldásos tevékenységét?
Vagy a többi gyarmattartóét? Vagy a nagyravágyást? Pl. Vietnámban? Ott a jenkik is próbálkoztak. Hány millió vietnámi emléxik hálával irántuk?

vajdasagi 2019.05.14. 20:07:30

@6.Lenin: Azért V. I. Lenin áldásos tevékenysége jóval több halottat eredményezett, mint amennyi Algériában meg Vietnámban összejött. De te attól még ostorozhatod a nyugatot, csak hajár. És ha egyszer a gyereked külföldre megy tanulni, akkor nehogy nyugatra engedd, hanem mindenképpen Moszkvába, mert az egy nyugodt és békés vidék.

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Akkor a sajnálatban kiegyeztünk. Franciaország bizony demokratikusabb ország, mint a ha hazánk. És úgy szinte mindenben előttünk járnak, kezdve a tudományt, a művészeteket, az életszinvonalat, az élet örömét, a demokráciát, a humanizmust. Még tengerük is van. A sárgamellényes áldozatok persze sajnálatosak, de tudod, ennyi idő alatt párezer magyar hal meg amiatt, mert gyenge az egészségügy. Ehhez képest EGY kilőtt szem és nulla halott (gyurcsány ideje), vagy pár halott a párizsi elég vad tüntetéseket jóval kisebb számú halott. AMúgy én és még pár millió rendes ember nem is szavaztunk a gyurcsányra azok a tüntetések és események után. Leléptettük a porondról, neki annyi. Megnézném én magamnak, hogy a hozzásd hasonlók mikor fognak a ner-es tolvajok miatt ellenük szavazni, pedig sokezer halottat okoz az, ahogy az egészségüggyel bánnak. Nem is szánalmasak vagytok, hanem még jóval rosszabb annál: a nemzet elárulói.

6.Lenin 2019.05.14. 20:14:47

@vajdasagi:

Miért ne engedném őket nyugatra, vagy akár Moszkvába?
Szerintem képesek maguk dönteni, hogy nekik melyik jobb.Itthon vannak.
Itthon, mindketten azt élik, amit maguknak teremtettek, és szerencsére ezt mások is tudják értékelni. Nem seggnyaló típusok.
Azt teszik, ami nekik jó, és a közösségnek is haszna van belőle.
Ez olyan bonyolult neked?

vajdasagi 2019.05.15. 06:49:47

@6.Lenin: OK. Nem szükséges tanulni. Külföldön tanulni meg különösen nem. Egyelőre elég sok a munka a kevésbé képzetteknek is. Csak ez gyorsan fog megváltozni.

6.Lenin 2019.05.15. 08:55:54

@vajdasagi:

szerencsétlen. Te írtál tanulásról, miért kellett volna nekem ezt még 1x leírnom? De a kedvedért, mert elég nehéz lehet a felfogásod.

Miért ne engedném őket nyugatra, vagy akár Moszkvába, tanulni?
(az 1. pedagógus, és tanult külföldön is, mivel idegen nyelvet is tanít, másik kertész mérnök)

Így már jó?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.15. 12:04:52

@vajdasagi:

"pedig sokezer halottat okoz az, ahogy az egészségüggyel bánnak."

Bezzeg a szoclib kormányok alatt annyira hasított az egészségügy, hogy futószalagon támasztották fel a halottakat.

vajdasagi 2019.05.15. 21:45:37

@6.Lenin: így már teljesen jó. Azért majd várjuk ki, hogy 20 év múlva az unokák hogy boldogulnak és különösen azt, hogy HOL lesznek majd. Én nagyon aggódnék a helyedben, hogy a NER mostani tettei nem segítik, hanem gátolják majd őket. De ne legyen igazam.

vajdasagi 2019.05.15. 21:47:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a szoclib kormányok alatt rossz volt az egészségügy, most meg még rosszabb. Következtetés: a szoclib kormány rossz volt, a NER-kormány meg még rosszabb.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.16. 22:27:43

@vajdasagi:

"a szoclib kormányok alatt rossz volt az egészségügy, most meg még rosszabb."

Igazolás nélküli állítás.

Untermensch4 2019.05.18. 16:56:31

@MACISAJT: "Pedig ha Kína és Japán egy szép napon úgy dönt..."

A japán-kínai barátsághoz csak a román-magyar barátság mérhető...

6.Lenin 2019.05.18. 20:06:07

@vajdasagi:

Én akkor aggódnék miattuk, ha az életük a politikusoktól függne.

A politikának csak egy szerepet szántam én is az életemben, segít, vagy hátráltat, de a lényegen nem.
süti beállítások módosítása