HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) bkk (4) BKK (1) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) Franciaország (1) franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) Karácsony (1) karácsony (4) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) Kína (2) kína (4) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van az arabokból

2016.03.22. 21:31 Elegem Van

Kész, takarodjon ki az összes arab Európából! És vigyék magukkal a törököket, pastukat, afrikaiakat, meg tudja az ég, miféle jövevényeket. Nincs tovább. Elég volt. (Szolgálati közleményként felhívom a figyelmet arra, hogy innen csak az olvassa tovább, aki nem ódzkodik a nyers megfogalmazásoktól, mert blogunk kerülni szokta a trágár kiszólásokat, de most ettől eltekintünk.)

Egy éve a Charlie Hebdo mészárlás volt a nyitány, de a jólétbe hülyült európai ember nem akart róla tudomást venni. Menetrendszerűen érkezett a párizsi terrortámadás közel százötven halottal, rengeteg sebesülttel. Ma pedig Brüsszelben. A helyszín és az időpont több szempontból is üzenetértékű. A kommentárok elsősorban azt emelik ki, hogy Európa központjában történt a mészárlás, de van még itt két további szempont is. Brüsszel az a város, ahol megtiltották a karácsonyfa állítást a keresztényeknek, mert zavarja a nyomorult mohamedánok integrációját. Az európai ember mindent megtett ezekért a tetvekért, a saját kultúrája egyik legfontosabb ünnepét is háttérbe szorította. A köszönet? Több száz ártatlan ember bestiális legyilkolása. És mikor kerül sor a merényletre? A keresztények másik fontos ünnepén, húsvét előtt, nagyhéten.

És megint nem fog történni semmi, mint, ahogy a párizsi gyilkosságok után sem történt semmi, mint azt jó előre megmondtuk. És most sem lesz másként.

Itt van a Ferenc nevezetű, akinek nem fáj a keresztény emberek üldözése, legyilkolása, Európa iszlamizálódása. Majd imádkozik az iszlám áldozatainak lelki üdvéért. Talán. Egy hazug jezsuita azt sem tudja, mi az az ima. Ez a teológiailag alulképzett nem tudja felfogni, hogy Jézus korában még nem létezett a tevebaszók agresszív "vallása". Ami egyébként egy rendkívül primitív ember rendkívül primitív világképe. Nagyjából összefoglalható azzal, hogy a kupec Mohamedet idegesítette, hogy a tevebaszók kirabolták a karavánjait, ezért a kereskedelem biztonsága érdekében megtiltotta, hogy a brancsba tartozók egymást kifosszák. Azt mondta nekik, hogy közösen fosztogassanak olyanokat, akik nem tartoznak a bandába. Azóta ez megy. Mindig kell találni valakit, akit kifoszthatnak, különben egymást kell kirabolniuk. A "vallási" rész annyi, hogy ezen primitív rituálé alapján lehet felismerni azt, akitől nem szabad markecolni. Ennek érdekében naponta ötször hajlongani kell Mekka felé, közben a valagukat mutogatják Allahnak, hátha megkívánja valamelyik igaz hívőt, és seggbe kúrja. Ezeket a primitív, tolvaj, haszonleső bunkókat akarja ez a kretén pápa befogadni.

A média - amelynek egy része arabok kezében van vagy a szponzoráció révén fizeti (Fly Emirates stb.) - máris elhallgatja a borzalmat. Nem mutatják a tömeggyilkosság helyszíneit a személyiségi jogokra hivatkozva. A dumát köszönjük, de nem kell. A valóság az, hogy ha az európaiak szembesülnének az ártatlan emberek halálának látványával, a szétszakadt testekkel, a sebesültek borzalmas fájdalmával, már este égne minden kibaszott mecset, befogadó állomás. A média tehát azzal hazudik, hogy elfedi a valóságot, ezzel mentegeti ezeket a mohamedán mocskokat.

brusszel_2016_03_22.jpg

Aztán néhány nap múlva jönnek a józanságra intők. Kedvencem Sayfo Omar, aki majd értekezik a megértés fontosságáról. Vetélkedőt szervez "Ki tud többet az iszlámról?" címmel a burka és a hidzsáb különbségéről, és bebizonyítja, hogy nincsenek no go zónák. Kedves Omar, maga is húzzon el a többi mohamedán moslékkal együtt, ha Önnek fontosabb ez a primitív bugris különítmény mint a hazája.

Meg jönnek a jogvédők, akik ezt az Abdelkiafaszt is védik. Rámutatnak a kiadatás jogszerűségének fontosságára, az információi értékére stb. Ahelyett, hogy ma este karóba húznák a Molenbeekben, lássa a többi szemét, mi vár rá. Kiderült az is, hogy a családja, barátai bújtatták, hadd készüljön az új mészárlásra. Közben pedig bizonygatták a médiának, hogy mennyire sajnálják, hogy a fiukat befűzte az IS. Szemfogató hazug szemetek. Az izraelieknek igazuk van ebben is. Az öngyilkos merénylő családjának házát felrobbantják, aztán a rokonság mehet földönfutónak. Kemény? Igen, de hatásos. Itt, Európában a jogvédők nekiállnak jogászkodni, amin ezek a gyilkosok csak röhögnek. Ha azonnali hatállyal minden vagyonuktól megfosztva, egy szál pendelyben kivágnák őket innen a líbiai sivatagba, a többi elgondolkozna, hogy támogatna-e terroristát.

Tudom, hogy ez a bejegyzés keményre sikeredett. Akinek nem tetszik, beszélje meg azokkal, akik ma reggel munkába menve életüket tervezgették, és most szétszakadt testtel fekszenek a halottasházakban vagy kínlódva szenvednek kórházi ágyaikon. Álljanak eléjük, mondják meg nekik.

Azt hiszem, nekünk, európai embereknek  most már nagyon elegünk van ebből a hordából, menjenek, amíg mehetnek.


210 komment

Címkék: politika pápa európa terror életérzés bizalom becsapás Magyarország EU Brüsszel Belgium

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr858518328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2016.03.24. 03:32:08

@chepunk: Te faszkalap! Afrikában, Amerikában és Ázsiában is így volt. Csak te nem tudsz róla.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2016.03.24. 03:34:27

@manager2008: "Vajon miért nem küldenek szárazföldi alakulatokat az arab vidékre az Eu és az USA? Mert nem volt nagy siker az Iraki próbálkozás sem. Afganisztán detto. "
Azért mert egy népet a hazájában nem lehet legyőzni normál katonai eszközökkel.
Csak úgy ahogy a németek tették, a fél népesség lemészárlásával.

E.Katolnai 2016.03.24. 05:50:25

teljesen egyetértek a szerzővel, jó magam már tiz éve ugyan ezt vallom hirdetem: minden mohamedán ki kell vágni Európából, mint macskát szarni!

2016.03.24. 06:17:18

@Celtic: te kevered az imperialista hatalmak haboruit (I. vh), egy nemzetek kozti etnikai alapu haborut (delszlav haboru, nemet-francia haboruk) meg az egy vallas neveben lassan 1500 eve folyamatosan folyo haborukat. A masodik vh-ban a nacizmus volt olyan ideologia, mint az iszlam. Totalitarius, vilaguralomra toro,az elet minden teruetet athato, az ellenfelek vegso megsemmisitesere torekvo. Es hogy szabadult meg a vilag a naciktol? Hogy eltorolte oket a Fold szinerol es a nemet nepet teljesen atprogramoztak. Ez nem volt olyan nehez, mert a nacizmus elotti strukturak emleke meg elevenen elt a nemetekben, volt felvilagosodas, a naci agymosas idoben eleg rovid volt, volt mihez visszanyulni 15 ev elmebaj utan. D a mohamedanok mindent elpusztitottak, ami az iszlam elott ott volt, 1500 ev alatt etoroltek mindent, ami nem mohamedan. Nyomokban maradt valami perzsa, egyiptomi cucc, amit ma is kovetkezetesen pusztitanak.
Az iszlamot ugy kell eltorolni, mint a nacizmust 1945 utan. A nacikat falhoz allitottak, agyonlottek. A mohamedanokkal is igy kell tenni. Sajnos a mohamedanoknal nem volt felvilagosodas se, ezert a mohamedanok jo reszenek kiirtasa utan ezt is be kell potolni. 1500 ev agymosasat csak a nem egeszen 15 evig uralkodo nacik elleni haborunal szazszor veresebb harccal lehet semlegesiteni. Szugyig fogunk a verben gazolni es a Kozel-Kelet es Azsia egy reszet nuklearis hamu fogja boritani. Ezt vallalni kell, mert ha nem cselekszunk, akkor egyreszt teleszulik Europat a mohamedanok, masreszt meg ok fognak minden nem-mohamedant lefejezni, megeroszakolni es egyre tobb mohamedan orszag rendelkezik atomfegyverrel, amit termeszetesen a nyugat ellen iranyitanak.

A mohamedanokkal egyezkedni meg kilatastalanabb, mint anno Hitlerrel targyalni. Az iszlam nem egy vallas, hanem egy totalitarius ideologia. Ennek megfeleloen kell kezelni, betiltani, eltorolni a Fold szinerol.

harcsapaprikás 2016.03.24. 07:11:36

@Ad Dio: mondjál pár szót a modern drámairodalmukról kérlek.

Ad Dio 2016.03.24. 07:14:43

@harcsapaprikás:

A mi európai - méltán híres - drámairodalmunk nem lenne sehol, ha az ókori drámákat nem őrzik meg számunkra akkor, amikor épp khm... mi nem álltunk a helyzet magaslatán.

Minden kultúrának van termékenyebb és kevésbé termékeny korszaka. Ahogy az embereknek is.

harcsapaprikás 2016.03.24. 07:24:40

@Ad Dio: akkor most ők egy több évszázados terméketlen időszakban vannak?

Ad Dio 2016.03.24. 07:28:59

@harcsapaprikás:

Terméketlen-ebb... ahogy mi is abban voltunk az 5. századtól a 9.-ig. És ahogy mifelénk nem volt teljes sötétség még ez a kor sem, feléjük sem az. Csak innen kissé nehéz mindezt látni. A saját kortárs irodalmunkat is nehéz megítélni, hát még egy idegen kultúráét.

Celtic 2016.03.24. 07:30:29

@Gringo: Akkor tevedtem. De parszor idetevedtem a blogra es egyszer sem tunt fel, hogy csak maro ironia lenne. Pedig altalaban a commentekben is eszreveszem, most nem tunt fel.

harcsapaprikás 2016.03.24. 07:33:17

@Ad Dio: csak egy olyan irodalmi művet mindj akkor ami az iszlám megjelenése után készült és ismernem kellene. A téma ne vallási legyen

Celtic 2016.03.24. 07:33:38

@harcsapaprikás: Ugy ezer eve, mikor a frank keresztesek embert ettek a Szentfoldon, az arab matematikusok vilaghiresek voltak. Es meg azert par evszazadig igy ment a dolog.

Nekem az az erzesem, ott most van a kozepkor (vagy 600 evvel fiatalabb vallas, mint a keresztenyseg, azaz uyg 1300-as eveik lehetnek, nem emlekszem pontosan).

Teny, jelenleg fejlettebb Europa. Csak nem volt mindig igy, egy evezrede az a resz volt joval fejlettebb.

harcsapaprikás 2016.03.24. 07:37:24

@Celtic: ezek szerint az irodalmat kihuzhatjuk mert az nincs náluk. Mesélj valamit a zenéről festészetről szobrászatról filmről szinjátszásról.

Ad Dio 2016.03.24. 07:37:38

@harcsapaprikás:

Nézd, szerintem itt álljunk meg. Az e téren való műveletlenséged nem hiszem hogy értelmes beszélgetési alapot teremt. Ha komolyan érdekel a téma, művelődj kicsit. Kezdetnek megteszi egy gugli arab+irodalom példának okáért.

Ad Dio 2016.03.24. 07:39:09

@Celtic:

Hasonlóan látom. Az ő paradigmájuk párhuzamba állítható a mi 14-16. századunkkal.

harcsapaprikás 2016.03.24. 07:47:13

@Ad Dio: hamar feladtad. Úgy tűnik hogy nem kultúráról hanem csak annak a hiányáról tudunk bedzélni

Hattáb 2016.03.24. 07:48:40

@chepunk: Belgium nem bombázta az ISIS-t. Az USA, Franciaország,talán az angolok,meg felderítéssel a németek vesznek részt az akciókban.

Ad Dio 2016.03.24. 07:58:40

@harcsapaprikás:

Nézd, az én szakmámhoz - állítólag - mindenki ért. És valamiért mindenki szeret beleszólni. E tapasztalatokra alapozva idejekorán megtanultam, hogy a vitának csak akkor van értelme, ha a partner - legalább minimálisan - ért ahhoz amiről beszélünk.

Én egy csomó mindenhez nem értek, azokban nem vagyok vitaképes. Te az arab kultúrához nem értesz, így ebben nem vagy vitaképes.

Szerencsére a terroristákat mindketten elítéljük, így voltaképpen a lényegben közös platformon állunk.

Celtic 2016.03.24. 08:06:40

@harcsapaprikás: Ennyire nem ismerem a kulturajukat, nem erdekel. Irodalmat is csak Faludy-forditasok utan ismerem, nem rossz, bar kerdes, mi benne Faludy es mi benne arab.

Celtic 2016.03.24. 08:10:22

@karandash: Asszem, a keresztenysegrol sem kimondottan a josagos Telapo-szakallu isten jut az eszebe az oslakos del-amerikai indianoknak peldaul. Meg ugy altalaban, ahova "teriteni" ment az egyhaz.

Celtic 2016.03.24. 08:12:43

@chepunk: Koszonom, igy van. Azt hittem, eleg egyertelmu.

Mondjuk, azt is hittem, a kollektiv bunosseg elve kihalt a kommunistakkal, de ugy latszik, tevedtem. Mindenki terrorista, aki a Kozel-Keletrol jon.

2016.03.24. 08:33:40

@Celtic: a keresztenyseg felre lett allitva. En egy szoval se mondtam, hogy a keresztenyseg jobb volt a kozepkorban, mint a mohedan vallas, de a nyugat ma mar inkabb a felvilagosodas talajan all, mint a keresztenyseg talajan. Akarmit is hablatyol a KDNP, az, hogy politikusok ulnek a parlamentben az egy demokratikus, felvilagosult tarsadalomban fordulhat csak elo. A KDNP szamomra a Muszlim Testveriseg egy europai formaja, semmi letjogosultsaga.

Az nem egy erv, hogy regen mit csinaltak a keresztenyek. Mert egy kozel-keleti "szeretetvallas" neveben csinaltak fertelmes baromsagokat, azert meg nem kellene egy masik kozel-keleti vallast magunkra huzni. Vegre a 18. szazadtol kezdve lassan leepitettek a kereszteny egyhaz befolyasat, erre jon egy masik kozel-keleti szekta es nyomul Europaban. Nem akarok a del-amerikai indianok sorsara jutni. Amugy Del-Amerikaban az egyhaz nem toltott be olyan negativ szerepet, mint azt sokan hiszik. A gyarmatositas a katolikus egyhaz nelkul is pont igy lezajlott volna. Olyan ez, mint amikor kivertek a nacikat Kelet-Europabol es jottek helyukre a kommunista elnyomok. Most a ketesztenyseg utan jonnek a mohamedanok? Kell ez? Mindenki maradjon a seggen!

chepunk 2016.03.24. 08:41:33

@Hattáb:

Meg Belgium nézz csak utána.

2016.03.24. 08:43:34

@Celtic: az amerikai indianok neg az afrikaiak, indiaiak bizony legeppuskaztak volna a benyomulo gyarmatositokat, ha technikailag fejlettebbek lettek volna. Irtottak is egymast kobaltaval meg bunkosbottal mindenhol az oslakosok is, nehogy azt hidd, hogy bekesen eltek es pillangokat kergettek, mielott a feher ember odament. A nemes vadember mitosza mar regen megdolt! A kulonbseg annyi, hogy a feher ember ma mar kritikusan nez magara meg a tortenelmere es azt birja mondani, hogy ez moralisan nem volt helyes. De akkor mondjuk ki, hogy a mai mohamedan invazio sem kulonb, mint barmi mas hoditas a tortenelemben. De ezt tilos kimondani, mert az rasszizmus. Erdekes, a mohamedanok nem latjak erkolcsileg kifogasolhatonak, hogy a fel vilagot kiirtottak es mohanedanna tettek. A moralizalas es onmarcangolas a feher europai ember maniaja.

chepunk 2016.03.24. 08:44:48

@Ad Dio:

Igen és ha jól rémlik az Ő időszámításuk szerint ráadásul számszakilag is nagyjából ott tartanak.

chepunk 2016.03.24. 08:54:25

@harcsapaprikás:

Elég vicces ahogy megpróbálod erőlködve előadni a művelt Európait :-)! Aztán lépten nyomon elárulod, hogy még alapvető logikai gondolkodásra is képtelen vagy...Sorok között olvasni meg végképp! Kevered a művészettörténetet és irodalomtörténetet a TÖRTÉNELEMMEL. Nézd meg hány béke és hány háborús év volt Európában az elmúlt ezer évben. Nyiss ki egy általános törikönyvet és nézd meg hány oldal szól a háborúkról, viszályokról, benne és hány a művészetről... Arról már nem is szólva, hogy a mostani téma az iszlám terrorizmusról az iszlám politikai szárnyához kötődik, nem az arab országok művészetéhez... Ja és ugye titkot árulok el ha közlöm az iszlám=arab, arab=iszlám, közelt sem igaz!

nnnnnnnn 2016.03.24. 08:55:53

látom sokan ide akarják keverni Breiviket. ő éppenséggel pont megmutatta amolyan trailer formájában, hogy mi vár európára és hogy mennyire védekezésképtelen elpuhult szar az egész.

Hattáb 2016.03.24. 08:59:34

@chepunk: Már rég kiszálltak a koalícióból Dániával együtt.

harcsapaprikás 2016.03.24. 09:12:19

@chepunk: a suttyóság egyik legbiztosabb jele, hogy ha megemlítek ilyen neveket akkor elkezdesz gunyolódni

chepunk 2016.03.24. 09:14:09

@Celtic:

Nem sajnos egyáltalán nem tűnt el a kollektív bűnösség elve! Sőt a helyzet még rosszabb! Pont ilyenkor látni azt, hogy a magyar közvéleményt még az sem érdekli nagyon, hogy kik a bűnösök. Valójában az az érzésem, hogy sokakat ilyen "harcsapaprikás" féléket, simán megnyugtatna, ha most a magyar katolikus egyház autodafén elevenen eltüzelne nyilvánossság előtt pár száz migránst. Csak úgy véletlenszerűen összefgdosva. Lehessen pattogatott kukoricát is kapni a látványosság alatt... Valójában ilyenkor látszik, hogy technikai fejlődés, politikai változások ide vagy oda az átlagember ugyanolyan itt mint az iszlám államban. Mondjuk nem csoda. Simán fel lehetett tüzelni őket a zsidók, majd a rendszerellenségek ellen. Aztán simán végignézték ahogy először zsidók, majd utána rendszerellenesek százezreit eljahtották a halálba. Sőt pont nálunk lelkesen segítettek, a Gestapo-hoz sehol nem érkezett annyi feljelentés mint nálunk. Az ötvenes évek is az egymás feljelentgetéséről szólatak. Az AVO-nál nem győzték a munkát. Aztán ugyanezek az emberek elmentek megtapsolni Kádár elvtársat 57 május elsején (óriási volt tömeg nézz rá a youtubon), miközben a kisfogházban futószallagon húzták bitóra a rokonaikat. Na ez a NÉP!

chepunk 2016.03.24. 09:15:55

@$$$=$$$:

Ez most úgy hangzott minta elégedett lennél azon idióta tömeggyilkos tetteivel...

chepunk 2016.03.24. 09:25:41

@Hattáb:

Részt vett benne. Akkor szalmabábozzunk például: www.f-16.net/f-16-news-article4894.html

Oké később kiklpétek, az ISIL elleniből. DE! Még volt pár iszlám szervezetek elleni bevetésül máshol is. Azért jó lenne nem elmaszatolni a belga részvételt is a nemzetközi koalíciók iszlám elleni műveleteiben... Vastagon csináltak magukból célpontot, miközben biztonságilag az egyik leggyengébb lánszem.

chepunk 2016.03.24. 09:33:55

@harcsapaprikás:

A butaság legbiztosabb jele, amikor ilyen neveket citálsz ide, ahova nem valóak, csak azért, hogy a nagy nevekkel, illetve a velük fémjelzett műveltséggel teljesen ellentétes nézeted alátámaszd!

Kijelented, hogy nincs iszlám meg arab kultúra, művészet, műveltség. De ha van akkor nem érdekel... Aztán van pofád idehozakodni Leonardóval meg Einsteinnel. Egy vicc vagy. Ja pont Einsteinnek kellett menekülnie a szellemi elődeid elől Németországból!

manager2008 2016.03.24. 10:54:24

@chepunk: Nem értesz ehhez semmit. A nyugati hadseregek lerohanták ezeket az országokat, de elfoglalni csak papíron tudták. A helyi erők folyamatosan támadják őket, a technikai fölény egy városban nem ér sokat. Lehet hogy nem az akció filmekben látott kamu harctéri mozgást látod a videókon, de az csak zavaró tűz, távoli célpontokra. A szíriai városokban megtanulták az arab fickók a városharcot és aki nem - azt már eltemették. A városokban folytatható harcnak vannak kidolgozott módszerei és irodalma, a képzett iraki tisztet ezeket ismerik, az oroszok képezték ki őket még régen. A tévé előtt ülő és mobilozó civil magyar vagy európai kölykök képzetlenek és ha vért látnának sokkot kapnának (egy csirke nyakát sem vágták el soha). Hol van itt drón? A játszótéren maximum de az is be van már tiltva. A közelharcról ne is beszéljünk, amikor bizony folyik a vér - késharcot sem látott itt senki maximum videón. Atól hogy beöltöztetsz egy T*K-es fickót fekete ruhába, attól még nem lesz harcos - csak úgy néz ki mint a filmekben.

manager2008 2016.03.24. 11:00:08

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: Csak itt egy picit nagyobb számok vannak, mint a II.VH teljes személyi vesztesége (katona + polgári). Ezért a németek teljesítménye még Szíriára sem lenne elég. Na meg egy kicsit macerás ezt a hagyományos módszerekkel megoldani. A jogi kérdés és fontos, a Srebrenicai 6-8000 fő muzulmán végleges megoldását is bíróságra vitték - jogosan. 10000000 migráns indulhat meg most Irakból az ENSZ szerint. Megoldás?

harcsapaprikás 2016.03.24. 11:11:39

@manager2008: A gond az, hogy genetikailag emberek de intellektuálisan vakvezető kutyának sem lennének jók. Ez az iszlámból es a világhíres magas kultúrájukból jön.

manager2008 2016.03.24. 11:18:18

@harcsapaprikás: A magas kultúra nem kedvez a harcképességnek.Sok kitűnő kultúra tünt el a "barbárok" támadása miatt. A magyar honfoglalás sem az egyetemi tanárok bevonulása volt a Kárpát medencébe. A kultúra és a jólét felesleges jogászkodást hoz és az elpuhult emberek a feladatokat zsoldosokkal akarják megoldatni (lásd Mohácsi csata). A rómaiak is abbahagyták a katonáskodást a vége felé és kiadták albérletbe. Tehát hiába mondjuk azt hogy ők bármilyenek, a létszám és az elszántság fog dönteni. Aztán kezdődik minden előlről. :) Nálunk nincs szaporodás, és a haderő gyakorlatilag csak dísznek van már.

harcsapaprikás 2016.03.24. 11:23:00

@manager2008: Sajnos csak egyetérteni tudok.

Ajtony 2016.03.24. 13:19:49

@Hattáb: mindenkit ellenségnek tekintenek, aki nem a vallásukat gyakorolja

sdani 2016.03.24. 13:45:42

@manager2008: Húzzál háborúzni, ha annyira szeretnél te fasz, ne itt baszd mindenki idejét. Ez a magas ló, amin ülsz, a belem kifordul az ilyen prédikáló majmoktól, mint te.

Thomas Dantes 2016.03.24. 14:05:01

Nem lehet általánosítani. Nem egyforma minden arab. Sőt, az arab ,a török, stb, népcsoportok erősen különböznek. Az iszlám vallás sem csak ilyen, vagy csak olyan.
Ezt szögezzük le.

Nézzük tényszerűen. Mi az hogy takarodjanak?
Oké, ne engedjük be az EU-ba a menekülteket. Nos, mi fog történni? Nem fognak békében ücsörögni a kerítés tövében. Valahová mennek, és erőszak lesz a vége. Sokuk gyűlölni fogja az EU-t, és még több terrorista lesz.
Zavarjuk el az itt legálisan élő állampolgárokat? Egyrészt senki állampolgárságától meg nem fosztható faji vagy vallási okból. De ha megtesszük: mi lesz a következmény? Nos igen, még jobban gyűlölnek majd minket, és ismét csak a terroristák száma nő. Attól ,hogy nem lakhatnak itt, még jönnek az EU-ba. Hiszen van turizmus, jönnek üzleti útra. Ez is tilos lesz? Ide turista nem jöhet, de mi megyünk hozzájuk? Az olajukat megvesszük, de ide kereskedni nem jöhetnek?
És mi van, ha egy arab, egy harmadik országban települ le. Egy EU-n kívüli európai ország állampolgára lesz, és terrorista? Hogy szűrjük ki? A határnál mindenki bizonyítsa be, hogy az ükszülei sem voltak arabok?
Ez megvalósíthatatlan.

Másrészt ,ha megpróbálná ezt Európa, a gyűlölet és az erőszak és a terror csak nőne. Mert eltüntetni minden arabot afrikait nem lehet, de ha megpróbáljuk annak soha nem látott erőszakhullám lenne a kövezkezménye.

manager2008 2016.03.24. 14:43:50

@sdani: Igyál valami erőset, az segít elviselni azt, hogy belátod a gyenge képességeid hátrányait, ami viszont pozitív jellemződ egyébként. Thomas Dantes véleményét fel bírod fogni? Hasznos lenne.

sdani 2016.03.24. 14:55:27

@manager2008: Jajj, látod, az veled a baj, hogy pontosan ugyan olyan semmirekellő kis szarkupac vagy, mint azok akiket itt ekézel: számítógép előtt púposkodó kis hülyegyerek.

manager2008 2016.03.24. 15:25:31

@sdani: A te bölcs iránymutatásodra viszont kíváncsi lennék a probléma megoldásával kapcsolatban.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.03.24. 16:20:02

@Celtic: "Mindenki terrorista, aki a Kozel-Keletrol jon."

Te még most is itt tartasz? Senki nem állította, hogy mindegyikük terrorista. A bajunk velük az - többek között -, hogy mostanában közülük kerülnek ki az Európában működő terroristák. Értelmes ember soha nem állította, hogy az összes arab bűnös a terroristák tetteiben. A bajunk velük az, hogy nem tudjuk, melyikük terrorista és melyik nem, és mivel ők az arcvonásaikban, viselkedésükben, hitükben az "arab" terroristákra hasonlítanak, ránk pedig nem, az egész társaságot gyanakvással, ellenszenvvel, félelemmel, gyűlölettel méregetjük. Ez mindmáig természetes és ésszerű társadalmi visekedésmód. És ne állítsd, hogy te egy cigány mellé éppolyan szívesen állsz oda a buszmegállóban, mint egy átlagos magyar kinézetű ember mellé.

Ezek az arabok ide akarnak jönni. Itt (még) nem mondjuk azt, hogy kergessük ki a már itt lakó arabokat. Azt mondjuk, hogy nem akarunk többet, főleg nem úgy, ahogy azt ők elképzelik. És teszik, erőszakkal, törvénytelenül, rossz szándékkal. Mert az, hogy majd nyomtalanul elvegyülök az itt lakók tömegében, rossz szándék.

Legyen már jogunk eldönteni, hogy egy tömeget, akik többféle módon is elkülönülnek a már itt élő többségtől, akarunk-e ide beengedni.

A döntés persze legyen demokratikus, ha valaki ebben a marhaságban hisz, és érdekes lenne látni a bevándorlópártiak véleményét a demokráciáról, amikor az ellenlábasaik csak kis fölénnyel győznek. De nem kis fölénnyel győznének, ha most a demokratikus véleménygyűjtés döntene.

panelburzsuj 2016.03.24. 16:38:11

@Androsz:
Az igazán nagy baj az, hogy az eddig név szerint "közismertté" vált terroristák évtizedekkel ezelőtt Európába betelepült muszlim (zömmel arab) családok sarjai. (Nyugat-) európai állampolgárok. Európában születtek, jártak iskolába - és lettek azzá, akivé.

Vélhető, hogy a kiképzésüket, vagy annak egy részét Európán kívül kapták. De innentől felbukkan egy következő csoport is: a dzsihádsits seregekbe beálló "nyugati", "fehér" ezrek vagy tízezrek.

Tudom, baromira nem egyszerű kérdés, de kérdés: vajon melyik "fejlemény" hordoz nagyobb - (és egyszerű, "ránézéses", meg "általánosításos" módszerekkel megoldhatatlan kockázatot) - további személyek beáramlása - vagy a már meglevők "eldzsihádosodása"?

Kettő: a "beáramlást" valakinek fizikailag is meg kell akadályoznia, ha az "európai közvélemény" nyomása erre fog kilukadni. Ki, milyen szervezet, milyen "személyi állomány" fogja fölvállalni a külső határokon az akár fegyverhasználatig terjedő "blokkolást"? (Most úgy tűnik hogy Törökország fölvállalja ezt, afféle "zsoldért bármit" alapon. De ettől pl. az afrikai irányok még nincsenek lezárva.)

Szóval: mi fogja "belőni", hogy mennyire lesz "hermetikusan" lezárva Európa a jövevények elől?

manager2008 2016.03.24. 17:03:47

@panelburzsuj: A fő kényszer és megoldatlan probléma a gyenge szaporodási ráta, nálunk 1.3 körüli. Ebből megy ki nálunk a munkaerő külföldre, tehát itt is látszik hogy csak időkérdése és tuti összeomlik az egész. A nyugati fejlett EU államok ezt a bajt próbálják tologatni a bevándorlókkal. Ha nem engedték volna be a törököket már régen KO lenne Németország. Csak képtelenek rendesen megoldani a szelektálást, és a kiképzésüket még kívül, mondjuk Törökországban. A másik probléma az északra történő áramlás, (gazdasági, felmelegedés, stb politikai problémák miatt, hábrúk, ez az). Ezt sem tudták eddig kezelni bénaság miatt. Azt mondani hogy ne jöjjön senki mert jól elvagyunk mi itt, az nettó hülyeség, mert most sincs már munkaerő. Akinek nincs 3 vagy több gyereke, az befoghatja, mert nem is érti a problémát. A két gyerek sem megoldás, mert van akinek nincs egy sem. A megoldás egyszerű, gyereket kellene csinálni eleget. Olcsóbb a pakisztáni import. Egy gyerek felnevelése egyetemi végzettségű szintre mennyibe is kerül? Mennyi szakmunkás szintre?

panelburzsuj 2016.03.24. 17:26:41

@manager2008:
Hát ezért kérdés, hogy vajon ki informált alaposabban, "hitelt érdemlőbben" arról, hogy mondjuk a tavalyi éveben idezúdult 1, 2 milliónyi "szaporulat" valójában milyen összetételű? Képzettség, képezhetőség, "integrálhatóság" szempontjából. Beleértve olyat is, hogy szívósság, eltökéltség - mert azért az elvitathatatlan, hogy minél távolabbi és zűrösebb helyről indul neki a "migráns" - annál több személyes helytállás kell ahhoz, hogy célba is jusson. (Moscskos módon összevetve azta az egy-két milliót a "bennszülött európaik" munkaerőpiacon csak korlátozottan érvényesülő olyan szegmenseivel, mint képzetlen, sültbunkó, de öntudattól duzzadó brit (stb.stb.) prolik, heverésző "hélóta gecik", keletmagyarországi és erdélyi mégkisebbségek...)

(Egyik mondatomat másikba öltöttem, szameg...)

Szóval ki az informáltabb: a német (stb.stb.) kormányzat - vagy a magyar "egységkommentelő"?

panelburzsuj 2016.03.24. 17:30:18

@panelburzsuj:
Konkrét példa: fullra járatott "migránsozás" közepette, ténylegesen jelentős munkanélküliség mellett látványosan nehezen sikerül összekaparni párszáz szerződéses katonát.

Ma, Magyarországon.

nincs1itt 2016.03.24. 18:01:30

@Gringo: láthatóan (tapasztalhatóan) 9/11 óta a terrorizmus => arab => muszlim...

felteszem a kérdést, hogy akkor mi is a sztereotípia, de az arab/muszlim => terrorista, Izraelben nem kérdés...

nincs1itt 2016.03.24. 18:12:21

@Celtic: finoman csúsztatsz! esetleg nem vagy kellően tájékozott a kérdésben! ugyanis az "arab" kultúra, leginkább a perzsa hagyományokra támaszkodott, de a muszlim megjelenésével, gyakorlatilag a földdel tették egyenlővé mohamed követői a virágzó városokat és az ott kialakult kultúrát, orvos tudományt, irodalmat, matematikát, asztronómiát és asztrológiát egyaránt!

ez kizárólag a muszlimnak köszönhető! meg is ragadtak azon a szinten. ha megnézel egy "integrálódni vágyó, muszlimokkal" benépesült városrészt, könnyen rájöhetsz, hogy bizony iszonyatos a szakadék az európai és muszlim "kultúra" között.

nincs1itt 2016.03.24. 18:33:14

@panelburzsuj: egységsugarú kommentelőként (igaz hosszú ideje németo.-ban élő) egyet tudok kijelenteni!

a beérkezett migránsok 90% felett analfabétának tekinthetőek, mivel a latin ABC-t sem ismerik. a 10% az, aki repülővel, busszal, útlevéllel, szakmával és valamilyen nyelvtudással érkezett.

a 90%-ból, 90% hitte, remélte, gondolta, hogy itt németo.-ban autó, lakás, sok pénz munka nélkül (szociális segély) fogja várni. nem pedig menekült tábor...

a vallási szokásokról nem is beszélve, a napi 5 ima idő, kicsit nehezen integrálható az európai munkarendbe...

a eu saját munkakerülői, öregjei, rászorulói éppen elég gondot okoznak!

Éva Matyókáné Fiskoru 2016.03.24. 18:40:30

Szerėny vėlemėnyem szerint az öszes fėrfit kiirtanám a menekültekböl . Ėletben csak a gyerekek s a megváltozni akaro s segitsėget elfogado nöket s gyerekeket hagy nám ėletben. A gyerekek mėg nevelhetök tanithatok a felnöt fėrfi elegyek már nem. S igen pusztuljanak oda vissza ahonan jöttek. Ne akarják meg mondani miben higyün s mibe ne! Föleg amikor olyan tanulatlan barmok azėrt nem jutoztak elöre az ėletbe se hová!!!!

panelburzsuj 2016.03.24. 18:42:51

@nincs_itt:
Oké, kössz - te így hiszed, így saccolod. (Mert hát ismered a szemét kérdést: forrás??... "Hát én úgy gondolom..." )

Még valaki?

nincs1itt 2016.03.24. 18:43:18

@Thomas Dantes: alapvető igazságokat mosol össze, liberális, él-demokratikus sületlenségekkel!

sajnos az iszlám, alapvetően fundamentalista és erőszakra épülő vallás. teljesen mindegy, hogy a követője melyik nációhoz tartozik!

nézzük fordítva a kérdést!

ha minden migránst, nyakló és ellenőrzés nélkül beenged európa, abból is erőszak lesz! ugyanis, a frissen érkezettek igen erősen csalódottak lesznek. adottságaik miatt, hátrányban lesznek a munkaerőpiacon, kevés jövedelem, rossz körülmények, szemben az "őshonos" polgárokkal.

bűnözés és erőszak lesz, mert azért rossz nekünk - gondolják - mert mi muszlimok vagyunk(most ez csak példa). mi fog történni? radikalizálódnak.
megtörtént már? igen meg. akkor még több reménytelenségre kárhoztatott embert akarsz beengedni?

nincs1itt 2016.03.24. 18:44:31

@panelburzsuj: szívesen, ajánlom a német statisztikai hivatal jelentéseit...

nem volt ebben sacc/kb!

de mert ellentmond neked, ezért a még valakit oda kellett biggyeszteni!

járj utána.

panelburzsuj 2016.03.24. 18:45:22

@Éva Matyókáné Fiskoru:
Kiskegyed meddig jutozot elöre az ėletbe tanulás út-ján?

nincs1itt 2016.03.24. 18:46:00

@panelburzsuj: el ne felejtsem! a logika, mond neked valamit?

az arab országokban milyen írásjeleket használnak?

panelburzsuj 2016.03.24. 18:48:38

@nincs_itt:
Jár a nyavalya - engem az érdekel, hogy ki mennyi munkát hajlandó tolni az a ugatérozás mögé.

"Jótanács" helyett pl: linket.

nincs1itt 2016.03.24. 18:50:58

@panelburzsuj: akkor ilyen "okos" maradsz!

ha érdekel, kideríted magadnak, azt talán elhiszed...

nem adok linket, mert akkor azzal kötekednél.

esetleg, ha lennél kedves saját adatokkal elkápráztatni! tényleg könnyekig meg lennék hatva.

panelburzsuj 2016.03.24. 18:53:12

@nincs_itt:
Figyusz: nem egy súlycsoportban játszunk.

És ezt te magad hirdeted öles betűkkel az ilyen "logika" bepróbálkozásokkal.

Tisztelem a helytállásodat - igyekszel.

nincs1itt 2016.03.24. 19:02:16

@panelburzsuj: igazad van! egy árva számot sem voltál hajlandó írni. a véleményedet nem vállalod, vagy talán nincs is. de azért a súlycsoportokat osztogatod!

a logika számodra távoli, mint az alfa centauri.

nem kell tisztelned, ha mégis, akkor tiszteld meg a többieket, hogy fikázás és ócska bújócska helyett, kirakod a képernyőre amit gondolsz.

tényleg nem vagyunk egy súlycsoport!

nincs1itt 2016.03.24. 19:04:29

@panelburzsuj: várom a saját(önállót remélni sem merek, de talán) véleményt, esetleg adatokat!

addig maradsz a harmatgyenge, futottak még, kibic kategóriában!

manager2008 2016.03.24. 19:49:05

@panelburzsuj: Az integrálásnak voltak kialakult módszerei régebben. Ha valaki kivándorolt Kanadába, vagy Ausztráliába és munkát kapott mondjuk egy bányában, akkor nem kapott haboskávét félóránként a föld alatt. Ha visszapofázott a brigád vezetőnek akkor pofánvágták lazán. Nem kellene ezzel sokat vacakolni, aki nem veszi az adást, az kaphatna egy hajójegyet aztán mehet Afrikába. Kell adni nekik egy határidőt hogy ha 5 éven belül gond van vele, akkor érzékeny búcsút kap, meg egy díszoklevelet hogy megpróbálta de nem sikerült, és ennyi. Tudatlan itt is van elég, de azokkal sincs siránkozás mondjuk egy nagyüzemben. Csak itt van szociális háló, meg segély meg egyéb korszerűnek mondott jóléti szolgáltatások. Aki igyekszik, és tanul, próbál beilleszkedni azzal kulturáltan kell bánni, nem érezheti hogy megkülönböztetik, stb. Van olyan hogy "kalács - korbács " elv. A totális elzárkózás a bevándorlástól nem volt gyakorlat régebben, az USA ettőljött föl, és Ausztrália is. Dél Afrika sehol sem lenne a búrok nélkül. Nálunk a svábok, stb. hozták fel a polgárságot, nem a marha pásztorok.

nem várt fordulat 2016.03.24. 20:06:43

Akar egyet is ertenek, de nem. Ebben sajnos a fejlett nyugat a hunyo.

Amig a nyugat veszi toluk az olcso olajat, fegyvereket ad el nekik, es a nagyhatalmi jatszmaikhoz hasznaljak fel oket, nem lesz valtozas.

Nekem ne mondja senki, hogy ha europa, amerika, komolyan osszefognanak, hogy elpicsazzak oket, nem menne.

manager2008 2016.03.24. 20:13:32

@nem várt fordulat: Teljesen igazad van, nem látjuk a kártya másik oldalát :) Pecunia non olet

2016.03.24. 20:19:35

@panelburzsuj:
oké, és azt tudjuk-e azt, hogy milyen mértékű a rokonházasság. törzsi ellentétek vannak. sém, kám és jáfet fiai között.

azon vitáznak, hogy a legnagyobb próféta feleségének az apja, vagy a lányának férje az igaz ember. ez a két ág vallási okokból nem nagyon keveredett össze. az ősarabok a leggazdagabbak, az ősfeketék a legerősebbek. európából nézve az őseurázsiaiak tűnnek a legokosabbnak, mert ők eredendően fehérek. és a nyugat-indoeurópaiakkal rokonok. ez a vicc. tehát a bevándorlók egy része valódi vérfrissítés a nyugatnak. van egy tippem, hogy a németek dns mintát vesznek. és ez alapján próbálják meg eldönteni, hogy jó lesz, vagy nem lesz jó. a törökökkel is ezért kötik meg ezt a látszólag ostoba megállapodást. visszaküldenek embereket. de helyettük hoznak újabbakat. a keleti árják azt mondják, hogy ez így sehogy se lesz jó. ők mindenképpen pozíciót vesztenek. egyenes férfiági eredetek csatáznak. nem vallások, hanem leszármazási sorok.

Celtic 2016.03.24. 20:34:31

@nincs_itt: Maradjunk a masodik lehetosegnel. Nem szoktam hazudni, viszont tenyleg nem vagyok tul tajekozott. Hogy ugy mondjam, erosen kivul esik a mindennapi erdeklodesi teruletemen es a munkamon.

manager2008 2016.03.24. 20:48:55

Európai Bizottság egy munkacsoportjának előrejelzése szerint Magyarországon 2060-ra 78 inaktív korú jut majd 100 aktívra, szemben a mostani 48-cal (ez a fiatal inaktívak rátájának szinten maradásából és az idősek rátájának drasztikus emelkedéséből áll elő). Hasonló a helyzet az EU egészében is.

Ad Dio 2016.03.24. 21:04:57

@manager2008:

Ez sem ilyen egyszerű képlet. Ugyanis mindeközben zajlik egy technológiai változás is: a robotok egyre gazdaságosabb megoldássá válnak, így rengeteg kéz váltható ki a gazdaságban olcsó, jól kalkulálható automatikára. Hovatovább a jövőben az inaktívak megnövekvő száma lehet inkább a probléma. Nem véletlenül játszanak az alapjövedelem gondolatával többfelé is (ami egyelőre ordas populizmus persze, de idővel eljöhet a pillanat, amikor realitássá válik).

Európa gazdasága számára munkás ész kell a jövőben elsősorban, nem pedig munkás kéz.

manager2008 2016.03.24. 21:18:42

@Ad Dio: Ez igaz. Európának igen, de mivel mi is Európa része vagyunk, a mi népességünk ha elvándorol a magasabb hatékonyságú részekre akkor az országgal gondok lesznek. A szolgáltatásokban viszont nem lehet pld öregeket robotokkal ápolni, vagy a kórházban robotokkal kimosni a betegek alól a dolgokat, cserélni a lepedőt, stb. A robotok, technika stb sok mindent megold (foglalkozom ezzel) de a primitív dolgokhoz ember kell. A probléma a milliárdnyi délről feláramló ember aktivizálása. Eltartásuk képtelenség, miközben szaporodnak is korlátok nélkül. Most pld van egy találmányom ami kb egy millió embernek adna munkát csak nálunk (jó fizetéssel, és teljesen kihasználatlan területeket hasznosítana, a környezetnek hasznos, hatalmas bevételt teremtene, stb.) De alapfokon képzett munkaerő sincs. Ez nem vicc, működik kicsiben a dolog. A környéken kb 300 ember fog vele foglalkozni jövőre és közmunka helyett munkás lesz, önkormányzat alkalmazásában. Az sem gond ha beszélni sem tud :) vagy nem értjük.

panelburzsuj 2016.03.24. 21:31:12

@unionista᠍:
Jézusmáriám...

Isymerjük mi valahonnan egymást, hogy ennyire "in medias res" rámborítod a tudományodat? @manager2008:

Ad Dio 2016.03.24. 21:40:57

@manager2008:

Az EU-n belüli elvándorlás valóban óriási probléma és akárhonnan veszem, nincs rá igazán jó megoldás. A kereseti viszonyok 4-5x-ös volta olyan hihetetlen feszültséggel löki az embereket egyik helyről a másikra, hogy ezt megállítani nagyon nehéz. Még lassítani is művészet.

manager2008 2016.03.24. 21:47:40

@Ad Dio: Közép kategóriánál van 10x, feljebb több is. Kivédhetetlen - alkalmazottak esetében.

panelburzsuj 2016.03.24. 21:49:25

@manager2008:
Te is pontosan tudod, hogy az európai életmódot nem lehet visszagyömöszölni olyan jócskán korábbi világokba, ahol a "beszélő szerszám" volt az egyik legnagyobb hiánycikk.

Rövidre vágva: az európai fejesek körülbelül ugyanazt fogják csinálni, mint eddig: sasszézás, óvatos körülszimatolás, és a "kiszimatolt" népakaratok valamiféle eredőjének latolgatása. Lehet, hogy "szélsőségek" nyesegetése intenzívebbé fog válni - de ez balra-jobbra is fog működni, ha működtetni kell.

Ettől még persze kialakulhat olyan külső nyomás, ami "Belső-Európa" népességét arra fogja noszogatni, hogy az "európai vezetés" a perifériákat állítsa élesebb választás elé: örökké nem lehet kintisbentistet játszani, örökké nem lehet "én még csak tanulok" maszatolással lébecolni. (Vagy "szenvedni" a globaloszivattyú rosszabb felén, de messze nem a legvégén...)

Az biztos, hogy az általad is fölemlegetett "markánsabb" módszereket valakinek föl kell vállalni. Az én fejemben még olyan is meg tud fordulni, hogy - a vonagló római birodalom mintájára - a limesen dörömbölők egy részének fölvásárlásából fog kialakulni a "határőrállamok" láncolata, és pláne az "összeurópai" zsoldoshad.

Ad Dio 2016.03.24. 22:08:15

@panelburzsuj:

"Az én fejemben még olyan is meg tud fordulni, hogy - a vonagló római birodalom mintájára - a limesen dörömbölők egy részének fölvásárlásából fog kialakulni a "határőrállamok" láncolata, és pláne az "összeurópai" zsoldoshad."

preshaz.blog.hu/2016/03/03/karthago-t_pedig_ujja_kell_epiteni

Ad Dio 2016.03.24. 22:10:02

@manager2008:

Anno Finnország népességénak 10%-elvándorolt 1.5x-es jövedelmi feszültségnél...

4-5-10x-es béreknél vajon mivel lehet megállítani? Főleg egy nyitott piacon...

manager2008 2016.03.24. 22:21:03

@Ad Dio: Azzal lehet megállítani a kreatív, értékes munkaerő elvándorlását, hogy kedvező feltételeket teremt nekik a periférián lévő állam.De nálunk ez pont fordítva van. Egész Eu területén nálunk a legdrágább a bejegyzett szabadalmak fenntartása 10 évre. Nálunk 6000 EUR, a horvátoknál 2000. Ha kedvező a feltétel, (minimális adó, jó székhely szolgáltatások, iroda bérleti díjak, gyors kommunikációs csatornák, és ezer más) akkor minek menjek ki külföldre. Ma a Balaton parton ingyen Wifi van, kiviszek egy gépet, dolgozom, úszok, és beszélgetek ha elfáradtam. Viszont olcsó a pizza és a sülthal, barátságosak az étteermek, jó gyógy fürdők vannak , stb. Pont a szellemi munkának tök mindegy hol vagy ma már, nem sorolnám a szolgáltatásokat amelyek ezt biztosítják. Alkalmazott fizikai munkás, vagy beosztott pld altató orvos stb munkáknál vége a dalnak, el fognak menni. Egy idő után viszont a minőségi kórház stb miatt kell kimenni, ha itt életveszélyes a dolog. Na az a vég.

manager2008 2016.03.24. 22:23:52

@panelburzsuj: Ez jó. Nem jutott eszükbe a bevándorlókat magas bérrért felvenni "határőrnek" havi 2000 EUR bérrért. Javasold :) Nálunk is bevállna (csak nincs rá pénz). A rómaiak még tudtak gondolkodni.

panelburzsuj 2016.03.24. 22:54:38

@Ad Dio: @manager2008:
Itt is "reklámozom": magyarul talán Csizmadia Ervin feszegette azt a "titkon" formálódó nyugat-európai gondolatot, hogy ha az amerikai típusú demokrácia-export nem működik olyan hatékonyan, ahogy abban reménykednek, akkor meg kell fordítani a dolgot. A "demokráciaéhes" elemeket ki kell emelni abból a közegből, ami megfojtaná őket - és roppant hálás "jövevényekre" lehet szert tenni.

(Ez se egy "vadiúj" gondolat: az angolszász gyarmatok ezen nőttek naggyá (vallási menekültek), így került a zsidók egy része Európába (védem és adóztatom) - de a kínai letelepedési kötvények is mutatnak némi rokonságot...)

Ami a "pillanatképet" illeti, ott az én számomra azért van egy eléggé homályos folt: maga a török állam mennyit "nyerészkedett" vajon az emberkereskedelmen. Akár úgy, hogy "közvetlen" részedést csikart ki a "félrenézésért", akár úgy, hogy az alkamazottait hagyta hízni az üzleten. Így is - úgy is dupla, sőt négyszeres haszon: konkrét bevétel, konkrét állományapasztás (marad náluk így is bőven...), gyengíti a görögöket, zsarolja a zuniót.

Hogy napi jóslásba mennyire nem érdemes bocsátkozni: mai hír, hogy a török-görög átkelés gyakorlatilag megszűnt - és mai hír, hogy 800000 (nyolcszázezer) ember vár csempészre Líbiában.

Amit a komment elején írtam, az nyilván nem a tűzoltásról szól. De azt gondolom, hogy ha itt kommentelgetés közben csak így játszásiból föl tudunk dobni ennyi "elemet" egy térben és időben "mélységi" védő- és szűrőrendszer kialakításához - akkor a külsőre kissé bánácskának tűnő "európai agyatrösztökben" is kippatanhatnak efféle szoikrácskák - legfeljebb nem verik rögtön nagydobra.

(Meg több pénzt kapnak az ötletgazdák az écáikért.... :)

manager2008 2016.03.24. 23:12:00

@panelburzsuj: A törököknek hatalmas hadserege van, bármikor megtudták volna állítani a vándorlást, de eszükben sem volt. Jobban sakkoztak, van ez így. Hagyták hogy létrejöjjenek a kényszerítő szükségszerűségek, ami nekik bevételt hozott. Közben olcsón kaptak olajat is, képzett olcsó munkaerőt (kiszedték a javát), mozgathatták a sereget is (ez nem gyakorlat), és lehet szerepelni a tévében is. Ők a nyerők. Egyenlőre.

2016.03.24. 23:46:15

@Ad Dio:
földközi tengeri szabad kereskedelem éppenséggel lehetne. főnicia 2.0. ehhez az kell, hogy annyi nagyjából muszlim legyen az európai kontinensen, mint ahány keresztény van a túlparton: észak-afrikában, kis-ázsiában és a közel-keleten. és igazából nem is a felvett vallás számít, hanem a valós származás. tehát végbemehet valamekkora keveredés. de csak kölcsönösen. különben vége van európának.

panelburzsuj 2016.03.25. 00:00:32

@manager2008:
"Józan" (statisztikai....) számítás alapján 10-20 évem van hátra. (Dohányzom - fogadni nem érdemes rám...)

Nem gondolom, hogy az általam ilyen módon "belátható" időn belül világégés lesz - de nem számítok sem arra, hogy ifjúkorom kéthatalmi "kifeszült stabilitására" hajazó alakzat létrejönne, sem arra, hogy a rákövetkező "történelem vége" hangulatú "aranykor" visszatér.

Állandó helyezkedés, mocorgás, fészkelődés lesz, sok alkuval, sok piszkoskodással, (és sok "helyi" áldozattal) - de többnyire csak átmeneti nyertesekkel és vesztesekkel.

"Mi magyarok" kollektíve meg leginkább sodródni és sorvadozni fogunk. De azt legalább olyan és akkora büszkeséggel, ahogy kismalac leszáll a bicikliről.

Egyénileg meg ki-ki igyekszik menteni a bőrét, pénzét, családját. Ha hagyják, akkor "itthon" - ha nem, hát odébb...

Örömmel veszek minden megalapozott cáfolatatot.

Ad Dio 2016.03.25. 07:26:52

@manager2008:

Ebben van igazságod, bár sajnos a végén mindig ugyan oda lyukadunk ki a végén: a periféria versenyelőnye az olcsó munkaerő, ami viszont bérfeszültséget okoz és elmegy a munkaerő. A nap végén nem az számít hogy a Balaton olcsó-e, hanem hogy ki tudom-e fizetni.

A munkát terhelő adók csökkentése lehetne az egyetlen út, ahol káposzta is kecske is. De ezzel sem lehet elérni nagy áttörést, mivel a különbségek olyan jelentősek, hogy ez csak csepp a tengerben.

A helyzetet talán a kereslet-kínálat egyensúlyának beállása javítja majd meg. Az automatizálás miatt egy ponton elfogy majd a szabad munkahely kint és nem lesz értelme kimenni. Vagyis csak a magasan képzetteknek. A többiek maradnak a periférián olcsó munkaerőnek. Erre a folyamtra erősít rá az is, hogy a tagállamok megkezdték a segélyek és szociális juttatások feltételhez kötésének bevezetését. Ez a folyamat szvsz fel fog gyorsulni.

Ad Dio 2016.03.25. 07:31:47

@panelburzsuj:

"A "demokráciaéhes" elemeket ki kell emelni abból a közegből, ami megfojtaná őket - és roppant hálás "jövevényekre" lehet szert tenni."

Nem rosszból mondom, de az európai demokrácia vonzereje egy moszlim számára szinte 0. Nem a demokrácia, hanem a jólét vonzza őket. Ha visszagondolsz az elmúlt 25 év magyar viszonyaira, megérted hogy miről beszélek. Pedig mi egy-két granddal közelebb álltunk a demokráciához 89-ben mint egy mai afgán vagy bangladeshi.

Ad Dio 2016.03.25. 07:33:48

@unionista᠍:

Európa létrehozhatna a földközi tenger medencéje mentén egy ipai-mezőgazdasági poliszrendszert, ahol gazdasági bevándorló és valódi menekültek kaphatnának lehetőséget, az EU meg gazdagodna rajtuk, illetve fékezné a migrációt.

chepunk 2016.03.25. 09:20:38

@manager2008:

Elég érdekes, mert máskor meg ugyanezen "nyugati" gyerekek bűnözési hajlamáról, agresszivitásáról, lelketlenségéről, stb. papolnak...

Azon országokat bizony röhögve foglalták el a "nyugati" mintájú seregek. A politikai magoldás nem volt a helyzethez való. Afganisztánban könnyen hamar "rendet" (mit is jelent ott ez???) lehetne tenni, mindenkit agyonlőni akinek fegyvere van. Maradna is kb 10% a lakosságból. Csak hát nem ez volt a poltitkusok célja akik odaküldték a hedseregeiket.

Minden állításod cáfolja az az egyszerű tény, hogy bármikor, bárhol, nyílt összecsapásra kerül a sor a nyugati reguláris seregek egységei és a iszlám terroristák/szabadságharcosok*, között hát az utóbbiak hullanak mint a legyek és menekülnek fejvesztve. Nem véletlenül kerülik is az ilyen összecsapásokat és inkább a pokolgépes merényletekre (IED) koncentrálnak, meg az orvlövészetre, bár ezt is már ritkábban. Az más kérdés, hogy a nyugati kollketív tudat, ami hanyatt-homlok ellentétes is lehet a közöségg tagjai nagyrészének egyénenkénti véleményével (ez a jelenség még a Bibliában is benne van...) mennyire nyelne le egy kollektív bűnösséget népírtásban.

* Kivánt rész aláhúzandó mindenkinek a maga politikai nézetei szerint. Tekintve, hogy a magyar magát jobboldalinak és nemzetinek hazudó média egy része a most ISIS-es iraki és szír terroristákat 2011 előtt még a gaz amerikai megszállók ellen közdő szabadségharcosoknak titulálta...

A demográfiai világvégevárás meg csak azért divatos mert a maja világvége már megvolt :-)! Amúgy nettó marhaság. A demográfiai csökkenést a sorkatonaság intézménye okozta európában, aminek bevezetése (XIX század 3. harmada) után pár évtizeddel 2 olyan háborút generált a nemzeti sötétség, amiben a saját még utódott nem nemzett fiait hajtották el milliószámra a vágóhidakra...

2016.03.25. 09:28:13

@Ad Dio:
iszlám városállamok és zsidó-keresztény szabadkikötők. gibraltár brit ellenőrzés alatt maradhatna. közép-európai kapcsolat az adria.

a terrorista iszlám államot előzetesen szét kell verni. és a vallást megreformálni. az európai hadseregnek (légiónak és missziónak) be kellene vonulni szíriába. az aszad tó és környékéről aleppo érintésével egy csatornát kellene építeni, ami az eufráteszt összekapcsolja a földközi tengerrel. latakia mellett ciprus lehetne a szabad kereskedelmi lerakat. így a perzsa öbölig lehetne hajózni. kuvait, katar, dubai. onnan ki az indiai óceánra: karacsi és mumbai (bombay). egy csatornahálózatot kellene létrehozni. a kereskedelmi útvonalba bekapcsolható a tigris melletti bagdad.

manager2008 2016.03.25. 09:57:39

@chepunk: Érdekes módon a statisztikák szerint a nagy háborúk után jelentősen megemelkedett a szaporodási ráta. A veszteséget pótolták a népek, több okból (beköszöntött a béke, lett rengeteg munka, a jövőbe vetett hit megerősödött, stb.) Nem volt előnyös persze a létszám csökkenés, de a mostani visszaesés a jólét következménye és az önzőségé is, meg a soká tartó képzésé is, egy lány 25 éves kora előtt nem tud szülni ha egyetemre jár. Generációk maradnak ki, ha kiszámolod a 16 éves korban szülő és a 30 akárhány éves korban szülő nők kapacitását. Ma sokat foglalkoznak a lányok korával is, meg nemi erőszaknak számít a fiatal lány teherbe ejtése, régen nem érdekelt ez senkit nagyon. A gazdasági kilátástalanság meg elveszi a kedvét a szüléstől a családoknak amelyek létre sem jönnek, hiszen a házasság is kimegy a divatból. Káosz van. Ehhez jön még a kitelepülő munkaerő létszám csökkentő hatása és idegen területen való párkeresése is. Az 1,3-as ráta gyakorlatilag felezi a népességet folyamatosan. lemegyünk 7 millióra viszonylag gyorsan.

chepunk 2016.03.25. 10:29:58

@manager2008:

Ez a gazdasági kilátástalanság is a nagy, angzatos, populista humbug! A nagy háborúl után milyen is volt a gazdasági kilátás? Pedig mind írod is volt népszaporulat (már ahol az első után franciáknál például nem akkor). Az más kérdés, hogy a hiányt csak köntette nem pótolta. Ugyebár ehhez meg a gazdasági növekedéshez kelettek az akkori bevándorlók akikre nem csak mint kétkezi munkaerőre volt szükség hanem mint fogyasztóra is. Amúgy a család és utódnemzés egyik nem nagyon emlegett gátja szerintem pont az amit igyekszünk mint európai érték az iszlámtól védeni! Ez pedig az egyenjogúság, és a válás. Nagyszülőknek még meg sem fordult a fejében a 70-es években meg divat lett, most már nincs házasság válás nélkül. A valamikori családfőböl meg egy lelkileg, anyagilag zsarolható nyomorultat csináltak, amit a feleségek többnyire ki is használnak. ( Ügyvéd ismerős: "váló feleség olyan mint a gyereket, hurikán, házat, kocsit visz...) Csoda, hogy a fiatal férfiak nem akarnak ilyenek lenni?

Más kérdés, hogy mit kell ezen a szaporodáson annyit rágódni? Bőven elegen vagyunk így is, sőt! Lehet szaporulatot növelni de vajon majd szülnek munkahelyeket is hozzá? Ugyanis abból egyre kevesebb kell, és az értéket megtermelők egyre kevésbé hajlandóak finanszírozni a "trógerek" életét. Pedig cirka a lakosság 15%-ámak a munkjára van igazából szükség körülbelül, és ez az arány csökken, a technológia fejlődésével ( robotizált logisztika például). Mért is kéne egy a gazdasági lehetőségeit, erőforrásait felélő szaporulatot létrehozni? Hogy legyen utána tömeghalál vagy menekülés (ezt látjuk most migránsválságként főként az afrikai szintéren). Aki meg a már a fehér nemzetek vagy csak a magyarság kihalásával riogat azt nyilvánosan minden reggel leönteném egy vödör ürülékkel! Vannak sokkal kisebb nemzetek, akik népességük sokkal nagyobb hányadát veszették el az utóbbi pár évtizedben és mégse akarnak kihalni. Mi sem haltunk ki pedig a mongol vagy török alatt sokkal jobban fogyatkoztunk...

chepunk 2016.03.25. 10:32:18

@unionista᠍:

Szuper vasutat széles nyomtávval szerintem egyszerűbb mint hajózható csatornát. Azé rá kéne nézni arra a bomborzati térképre...

unionista᠍ (törölt) 2016.03.25. 11:06:49

@chepunk:
a sivatagban mindenképpen szükség van vízre. mezőgazdasági céllal. ehhez csatornahálózatot kell építeni. mert másképp az a földrészlet nem képes eltartani annyi embert. olaj van az iparhoz. a csatornát érdemes hajózhatóvá tenni, mert így alkalmas kereskedelemre. annyi áru mozoghat, hogy lehet párhuzamosan vasutat építeni. orient express elérhet indiáig vagy akár az indokínai félszigetig. törökország, szíria, irak, irán. ehhez is ezeket az államokat kellene rendezni. de egyelőre belgium se egy jól működő állam. brüsszel sem egy jól működő város.

manager2008 2016.03.25. 13:50:13

@chepunk: Sok minden ben egyetértek veled.De
1. "Mi sem haltunk ki pedig a mongol vagy török alatt sokkal jobban fogyatkoztunk..." Ki tudja ezt igazán? A betelepítések miatt az eredeti magyar betelepült törzsek töredéke sem található már meg (kunok, jászok, örmények, horvátok,szerbek, tótok, csehek, lengyelek, oroszok, románok, ukránok, törökök, és még tucatnyi itt ragadó katona akárhonnan keverte ki a mai népességet. Gyakorlatilag az átvonulóseeregek rendesen beporoztáka népességet, csak az oroszok 3-400000 nemi kapcsolatot létesítettek elég nagy gyakorisággal ismételve a dolgot 1945 körül. Van genetikai térkép , olyan vegyes a mai lakosság amilyen csak kell. Most akkor kipusztult a magyar vagy nem? Ki a magyar?
2. A válás jogi kezelésével kapcsolatban egyetértek, gyakorlatilag az idióta európai jog kipusztitja a lakosságát, komplett idióta az, akinek van olyan szakmája vagy képessége ami sok pénzt termel, ha házasságot köt, ugyanis 5 év után minden vagyon közös. Annyit meg kibír a tündéri felesége és csinál egy két gyereket aztán lepattintja szépen a pénzkereső férjet, aki még fizet neki sok évig. Ha ügyes akkor a készpénz vagyont is kisöpri, úgy sinc sotthon könyvelés, ki tudja megmondani mi volt és mi hová tűnt.

manager2008 2016.03.25. 13:55:02

@chepunk: "Más kérdés, hogy mit kell ezen a szaporodáson annyit rágódni? Bőven elegen vagyunk így is, sőt!" Ez vizsont nem így van véleményem szerint. A többi állammal szemben gazdasági versen yvan, ki tud magasabban képzett értékesebb munkaerőt kiképezni és munkába állítani, mert a nemzeti össztermék adja a fejlesztés alapját. Nem a létszám számít csak. De a minimális működtetőlétszám akkor is kell, a BKV nem működik emberek nélkül, kórházápoló nélkül, iskola ovoda, stb detto. Ha csökken a létszám, csökken minden, de akkor a termelés is. Ha egy szigetre kiteszel 100 egyetemi tanárt mint Robinsont, simán éhenhalnak, mert egy szöget sem tudnak beverni.

Ad Dio 2016.03.25. 20:40:26

@unionista᠍:

Pontosan. A víz a kulcsa annak a régiónak. Energiahordozó és ember van bőséggel, így a hightech nem szükségszerű. Öntözés, mezőgazdaság, ipari csomópontok a tengerparton.

Mindezt úgy, hogy minimális politikai beleszólást tenni az ottaniak életébe.

unionista᠍ (törölt) 2016.03.26. 11:12:00

@Ad Dio:
mivel nagyon sok ember van ezért a hagyományos feldolgozóipart érdemes kiszervezni. elvben van egy mediterrán unió.
en.wikipedia.org/wiki/Union_for_the_Mediterranean
ezt össze lehetne hívni. vagy van az ebesz.
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/17/OSCE_acts_signatories.png
ami a helsinki záróokmány és a párizsi egyezmény utódja. azt is össze lehet hívni. valakinek szíria valamint irak kiürítése és szegény kis migránsok tömeges befogadása fontosabb. a kocsma megfejtése az, hogy ők a zsidók. nyilván nem lehet minden zsidóra haragudni. és az is lehet, hogy az egész hátterében nem az usa és izrael áll. és ha erre bizonyíték lenne, akkor sem nagyon szabadna hivatalosan kimondani. az európai uniónak jelenleg sajnos nem célja a rendezés. és úgy tűnik, hogy néhány száz vagy ezer ártatlan európai terrorcselekményekben meg fog halni. és ezek után a köznép talán kiköveteli. addig megy a hülyeség, hogy facebook borítóképet cserélnek. az látszik, hogy ez így nem lesz tartható. ebből brutális antiszemitizmus lesz. nyugaton iszlám, keleten zsidóellenesség. de ez persze nem megoldás. hanem a szükséges felháborodás. majd ki kell állni valakinek. és azt mondani, hogy magyarországra a zsidók is úgy jöttek be, mint ez a horda. a nagyobb városokban elfogadóbbak voltak, a kisebb településeken kevésbé. de összességében mégis csak a közakarattal szemben érkeztek. a holokauszt túlélők ezt akarják minden áron legitimálni. a fasiszták pedig teljes egészében illegitimmé tenni. és minden muszlimot az utolsó szálig kiűzni. nem lehet. valamilyen egyensúlyt kell találni. annyi muszlim lehessen európában, mint amennyi keresztény van észak-afrikában és a közel-keleten. a zsidóságot európában szekularizálni kellene. mert az hiába világias. lényegében egy anarchista gondolkodás. csak ezt világkommunista vagy globális kapitalista elképzelésekkel kombinálják. vagy világ civiljei. és a mainstream médiában mainstream pártoknak ki kellene mondani, hogy ez a zsidó kultúra. nem a palóc, nem a bunyevác, nem is a sokác kisebbség. hanem a zsidó. csak persze ezért egynek sem görbülhet a haja szála sem. és ha valaki emiatt gyűlölettel tekint egy zsidóra is, akkor magában keresse a hibát. mert a világ úgy kerek, hogy állam alkotásra évezredek óta képtelen népcsoport is létezik. de nekik vagy be kell olvadni, vagy vissza kell térniük izrealbe. vagy a zsidóságnak területi korlátokkal hitközségekbe kell szerveződniük. és egy városhálózati modellben viszonylag szabadon élhetnek. a főhatalomtól megfosztva, folyamatos társadalmi feszültséget okozva, örökös kisebbségben leszámítva a zsidó államot. jelzem ezt izrael is támogatná. mert az ő céljuk, hogy minél több sémi térjen vissza a szentföldre. a jobbos zsidók paradox módon az antiszemitizmusban érdekeltek. de ez amerikában a demokrata pártban kiveri a biztosítékot. a republikánusok egy részében. persze lehet, hogy nincs semmiféle összeesküvés. szimpla bénázás. vagy a kettő együtt.

manager2008 2016.03.27. 13:29:23

@unionista᠍: Nem egyformák a különböző valamilyen névvel elnevezett népcsoport (nemzet,ország, stb.) minőségi mutatói. Ezt mérheted egy halom paraméterrel. Pld Magyarországnak nagyobb kárt okozott a II. VH. után a svábok kitelepítése mint a háború maga. Ha megnézed milyen minőséget állítottak elő a Budapest környéki sváb településeken és mi lett belőle a kitelepítés után, annak ellenére hogy betelepítettek oda "magyar" nemzetiséghez tartozó bevándorló népességet, akkor levonhatod a következtetés, a svábok élőpontszáma a duplája többi itt talált népességnek. A többivel is vannak ilyen érdekességek, kivehetsz mintának egy falut megyénként és a lakosság minősége látszik a falun kapásból. Vannak igen mélyponton lévők is, gyakorlatilag egy szemétdomb az egész település. Tehát önmagában egy nemzetiség sokszor gyenge, de beépülve a többi közé felhozható magasabb, "európai" szintre, és ez a magyarral is így van, ha kimegy Németországba emelkedik az otthonról hozott minősége, mert tanul, és rászorítják keményen a jóra. ergo: aki az elzárkózásra szavaz, az sokszor csak konzerválja a gyengét, és a közben kitermelt elfogadható emberei meg kimennek "emelkedni". Igy állandóan zuhanásban lesz a belső minőség. A végén már csak tollseprűt lehet itt gyártatni. A spirál felgyorsul, és egyre gyorsabban megy ki a jobb, és marad itt a reszli. Az "uralkodó" réteg is csődbe megy, mert hülyékből nem lehet profitot csinálni, ezért importált észak amerika is feketéket,mert az indiánnal nem lehetett kezdeni semmit, pedig nagyon aranyosan dobolgattak este a tábortűz körül, csak a munka az nem volt náluk vonzó, genetikailag is képtelenek voltak a monoton termelés követelményeinek eleget tenni. Furcsa módon a II.VH e két nagy csoportjának az elvesztése (zsidók és svábok) 200 évvel dobta vissza a belső népesség minőségét, és aki azt hiszi hogy ő most a nagymagyarkodással használ valamit az vak és láthatóan az elhülyülés felé mozog ő maga is. Fel kellene ébredni, 100 éven keresztül ha egy magyar földesúr jó munkaerőt és szakmailag képezettet akart akkor svábokat hozott be, és kereskedőnek , orvosnak meg zsidókat, mert a puszták népéből ez nem jött össze.

unionista᠍ (törölt) 2016.03.27. 21:00:13

@manager2008:
jelentős részben a svábok telepítették ki a zsidókat. majd a zsidók a svábokat. a parasztok szempontjából a lényeg az, hogy legfeljebb egy idegen elit maradjon. az, hogy ez most a cár, a szultán, a császár az majdnem mindegy.

magyarország egyetlen nyugati szövetségesei rendesen a dunai németek. de ha teszetoszáskodnak, tutyimutyik lesznek, akkor a kelet népe a ruszkikat is visszahívná. ha záhonynál, beregsuránynál és tiszabecsnél belépnének az orosz tankok, akkor a 4-es, a 49-es és 491-es úton a népek integetnének nekik. nem mercedes, hanem avtovaz gyár lenne a bugaci pusztában. a kétszeres lenin díjas uralvagonzavod lenne szentgotthárdon.
uralvagonzavod.com/
az őseurázsiai együttműködésben rejlő lehetőségeket kezdi kapiskálni a kelet. ők is meg vannak lepődve, hogy ezt forszírozzák a magyarok. azért, mert a németek impotensek.

a zsidó jobboldal szétveri a zsidó baloldalt. és ezért is a magyar parasztokat hibáztatják. magyarország egy politika csatatér. a többségnek elég régóta nincs képviselete.

manager2008 2016.03.27. 23:31:28

@unionista᠍: Röviden, cseszhetjük az egészet, meneküljön ki merre lát :) A maradéknak még vegyünk hegedűt.
süti beállítások módosítása