HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) bkk (4) BKK (1) bkv (4) BKV (1) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) franciaország (1) Franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) karácsony (4) Karácsony (1) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) Kína (2) kína (4) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van a mocskos politikai kampányból

2017.05.09. 08:55 Elegem Van

Alig egy év van hátra a következő országgyűlési választásig, de már durvul a magyar közélet. Valahol érthető, mert a kormányzópártnak semmi mondanivalója sincs a nemzetnek, helyette durvasággal kompenzál. A Fidesznek - és személyesen Viktornak - nincs stratégiai elképzelése arról, hogyan kellene kinéznie ennek az országnak pár évtized múlva. A munkalapú marhasággal bebukott, más meg nincs. Jövőkép tehát nuku. Az ország ijesztő mértékben züllik eszmeileg, társadalmilag, gazdaságilag. Az üres hatalomféltés mozgatja csupán a rendszert, félelem a harácsolt vagyon elveszítésétől és az esetleges felelősségre vonástól. Ennyi. Az ellenzéknek egyre kevesebb megjelenési lehetősége van, ezt egyelőre viszonylag jól veszik, és inkább iróniával reagálnak, ami üdvözlendő. A Hatalom nem szokta szeretni ha kiröhögik, ezért jól láthatóan nő bennük az agresszivitási hajlam. Nem üdvözlendő viszont, hogy egyes ellenzéki csoportok tettleg kezdik provokálni a rezsimet, ezzel maguk is pörgetik a gyűlöletspirált.

Használják Kampányszöveg-generátorunkat! →

A pozitív jövőkép hiánya és a félelem folyamatosan tágítja a hatalmi agresszió kereteit. Gondolta volna valaki a polgári Fideszről, hogy odáig alacsonyodik, hogy kopasz lumpeneket alkalmaz egyfajta SA-különítményként? Vagy újságírókat - ráadásul nőket is alkalomadtán - tettleg inzultálnak egy Fidesz-rendezvényen? (Miközben a sötét pincében virulensen kicsírázó krumplira emlékeztető Rezsim Szilárd hazugsággal vádolja az áldozatot.) Egyáltalán gondolta volna egy, a Fidesz 2002 vereségén síró, a 2006-os gyurcsányi őrjöngés rendőr attakját elszenvedő egykori orbánista, hogy ilyen alakok alelnökségig  vergődnek a Fideszben? Hova jutottunk, Istenem? És hova jutunk még?

Fáj látni azt is, ahogy emberileg épülnek le egykori politikai ikonjaim. Viktor szánalmas. Nemcsak testileg nyújt rettenetes látványt, de gondolkodásmódja is riasztó. Hol van az az ifjú miniszterelnök, akit a felkészült, vérprofi Baló György sem tudott megszorongatni, sőt felkészültségben, okos érvelésben rendszeresen meg tudta verni Balót? Hol van az az ember, aki a felkészületlen Sváby Andrást félóra alatt száműzte a média világából a vendéglátóiparba? Sehol. Nincs vita, helyette péntekenként kinyilatkoztatás van egy mikrofonállvány előtt. A normális párbeszédre már alkalmatlan miniszterelnök jól láthatóan - az életkori sajátosságokra ráerősítve - megindult a nagyképű, demens vénember útján. És követik őt a többiek. Áder Janó - na, basszus, most a Kövér kitilt az Univerzumból - a buta, de legalább nem rosszindulatú Losonczi Pálra kezd hajazni, bár a beiktatási beszéde reménykeltő. Kövér apróantalosodva nemsokára igazi köteles beszédben örömködve bejelenti az Országgyűlésben, hogy Legokosabb Lajoson végrehajtották a Népbíróság ítéletét. (Majd kap érte egy villát.) Kósa régebben szórakoztató volt, amióta azonban szert tett egy lyuksógornőre, emberileg összetörve hadovál mindenféle zagyvaságot. A lakiteleki sátorverőként komoly kockázatot vállaló Lezsák Sándor "elstadingerelvtársozódott", és egykori önmagát szembeköpve tilt meg felszólalásokat a Parlamentben, ha valaki két papírlapot merészel felemelni. A valaha tehetséges Bayer penetráns őrjöngése Marosán Györgyöt (Buci Gyurit) idézi. Bayer úr kérem, lesz Pócspetriről is cikk, Vásárhelyi-módra? Helyhiány miatt a többit inkább hagyjuk.

A politikájában kiüresedett, emberileg félelemben élőknek mi marad, ha meg akarják tartani hatalmukat? A gyűlöletspirál - aztán az erőszak - felpörgetése. Ezért sztár a Fideszben egy Finkelstein nevű úr, akinek innen kívánunk hosszú szenvedéssel teli, méltósággal viselt betegséget, hátha közben belátja, hogy életével mennyi kárt okozott. És sajnos látszanak Finkelstein úr és legjobb magyar tanítványai munkájának eredményei. A Hatalom nem tud mit kezdeni a Jobbik keménységével, a Kétfarkú Kutya Párt humorával, a Momentum fiatalos lendületével, az LMP szakszerű számonkérésével, hát agresszívan fenyeget. (A vörösök jobban kézben tarthatók, ők buták, zsarolhatók, lefizetettek, bónuszként pedig van egy Gyurcsányuk.) Szürreália dolgos hétköznapjaiban teljesen természetessé vált, hogy rendőrök vegzálnak embereket, akik kifestik a töredezett járdákat. Mit csináltál volna Viktor, ha huszonnyolc éve veletek művelnek ilyet Grósz elvtárs pribékjei?

orban_gumibot.jpg

A plakátokon is megjelenik a gyűlölet. A Jobbik "Ők lopnak" plakátja nagyot ütött, de cáfolta valaki? Tudta cáfolni? Nem, helyette valami szánalmas marionett plakát a válasz. De ez is ellentétes hatást vált ki, hiszen ebben az országban mindenki tudja, hogy Simicska finanszírozta huszonöt évig a Fideszt és vezetésének megélhetését. Akkor meg minek eszetlenkedni, fiúk? Csak ennyire futja? Meg a plakátok betiltására törvényileg? Rossz reakció, nagyon rossz. Már meg is jelent a gerillaragasztás. Úton-útfélen ragasztgatják le egymás plakátjait az ellenérdekű felek a turáni átok jegyében. És ez vár ránk még egy évig.

Szánalmasan jelentéktelen kis blogunk nem akar beszállni ebbe a játékba. Pedig könnyű lenne. Összeírnánk öt-hat politikus nevet, meg tíz szót - tolvaj, g.ci, buzi, hazaáruló, elmebeteg, Putyin-csicska, Soros-bérenc, urizáló, zsúrpubi, lop - és máris kész lenne a következő választási kampány generátor. Aki nyomogatná, az örülne, ha neki kedves konstelláció jönne ki, és küldene minket érdekes tájakra, aki szerint szeretett politikusára nem jellemző mondatot dobna a gép. Sajnos ezzel a stílussal kell megbarátkoznunk a következőkben. Vagy mégsem. Rajtunk is áll.

Mi csak jókat írunk a generátorba. Higgyék el, szórakoztatóbb variációk jönnek ki, mint amilyeneket a gyűlöletkampány-generátor dobna.  Az ellenzék humor tekintetében rendben van - más sem maradt nekik - a kormánypártnál azonban van hova fejlődni. Tisztelettel jelentjük tehát egykor szeretett barátainknak, hogy a sokadik közbeszerzés megnyerése alkalmából elveszített humorérzékük becsületes megtalálói vagyunk, ezért javasoljuk, hogy lépjenek le a gyűlölet útjáról, mert abból viszont nagyon elegünk van.

Ha tetszett a bejegyzés, kérjük, oszd meg Facebookon, hogy minél több emberhez eljusson! Köszönjük!

Kövess minket Facebookon!


komment

Címkék: politika választás orbán történelem gyurcsány kormány hülyeség jobboldal európa pénz életérzés idegesítő baloldal párt elnök minisztérium tisztesség megtévesztés becsapás Magyarország EU

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr5812488685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakférfi 2017.05.11. 01:46:25

@Jakab.gipsz:
Majd a gyíkemberek.....
Majd a vilàgvége.....
Majd az apokalipszis......
Majd a felmelegedés.....
Majd az ufòk......
Majd........stb.
Mi ez ha nem hit?
Kell-e ennél több ha nem vagy tudatodnàl?
:)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.11. 05:22:30

@kolima:

Nyugodj le, makákóm, nem tehetek róla, hogy gazdád elbocsátott.

kvadrillio 2017.05.11. 08:09:23

TALÁN EZÉÉÉRT ?????
hidfo.ru 2017.04.08. 22:12 Belföld
Kiderült: a szado-mazochizmus és pedofília fellegvára volt a Soros-egyetem

A szado-mazo-liberalizmus fellegvára volt Soros György egyeteme, az onnan kikerült liberális politikusok pedig a pedofíliát is megpróbálták legalizálni. Követőik már a végüket érzik, holnap ismét utcára vonulnak, hogy ne menjen kárba a befizetett tandíj.

Véletlenszerű mintavétellel is szinte kizárólag nemzetellenes és emberellenes ideológiát képviselő dokumentumokat lehet találni a Soros-egyetem által kitermelt szakdolgozatok közt – derült ki egy a Magyar Idők által idézett blog összesítéséből. A CEU-n végzett diákok a nyugati világban még “értékesnek” számító papírért cserébe többek közt a szado-mazochizmus, a homoszexualitás, az istentagadás és a tömeges bevándorlás áldásos hatásairól kellett értekezzenek. Illetve jó kérdés, hogy kellett-e értekezzenek ezekről a témákról, vagy önszántukból ferdültek el ilyen irányba. Amennyiben a Soros-egyetem ilyen, tematikailag egységes, a betegség és hanyatlás jegyeit egyaránt magán viselő témákkal foglalkozásra kötelezte a diákokat, az már önmagában is emberiségellenes bűn – de akár az is kiderülhet, hogy a Soros-egyetemen végzett diákok mind önszántukból foglalkoztak szinte kizárólag a társadalom hullafoltjainak népszerűsítésével. Utóbbi esetben pusztán a társadalom legaljának spontán gyülekező helye a holokauszt-túlélő és egyúttal a nácikkal kollaboráló Soros György által alapított egyetem.

A véletlenszerű mintavételből az is kiderült, hogy a CEU-n végzettek intenzíven foglalkoznak azzal a kérdéssel, hogy hogyan lehetne Európát elárasztani színesbőrű bevándorlókkal, emellett hogyan lehet őket tájékoztatni a fehér európai nőkkel közösülés lehetőségeiről anélkül, hogy akár egyetlen európai nyelvet is megtanulnának.
Pénzügyminiszter: azért engedjük be a migránsokat, hogy közösüljenek az európaiakkal

Az előkerült szakdolgozatok alapján ugyanakkor a CEU tanárai intenzív ellenségkép-képzést is folytatnak, és az elítélendő, megsemmisítendő, társadalmilag nemkívánatos kategóriába sorolnak minden olyan ideát, ami akár a nemzetállamok fennmaradását támogatja, akár azt ellenzi, hogy a fehér európai nők a “testükkel szabadon rendelkezés” nevében magzatgyilkosságot kövessenek el, miközben a színesbőrű bevándorlók nyolc gyermekkel érkeznek Európába, és utána még hatot vállalnak állami támogatással.

Sajnos a Soros György által alapított CEU elég sokáig működhetett ahhoz, hogy kitermeljen annyi liberális ilyen-olyan hívő személyt, akik holnap harmincezren felvonulnának tüntetni az egyetem megmaradása mellett. Bár a CEU működését látszólag sikerül törvényes keretek közé szorítani (megszüntetni), a jogi környezet szempontjából az még mindig a szürke kategóriába esik, hogy törvényesnek számít-e, ha több ezer külföldi állampolgár (jelenlegi és volt CEU-s diák) tüntet Budapesten egy magyar törvénymódosítással kapcsolatban.

ha ennek a cikknek csak a tizede is igaz, AKKOR PUSZTULNIA KELL MINDEN SOROSFÉLE ÁLLATNAK !!!!!!!!!

nu pagagyí 2017.05.11. 09:58:42

A politikai ikonok leépülése még hagyján. Nagyobb baj, hogy az állam is lezüllött, A szakmaiság másodrendű lett, kóklerek, korrupt disznók töltik be a vezetőpozíciókat, a kiszolgáltatott alkalmazottak pedig szó nélkül asszisztálnak a disznóságokhoz.

nu pagagyí 2017.05.11. 10:03:30

@kvadrillio: Köszönjük, hogy a putyinista média egyik gyöngyszemét elénk öklendezted.

Egyébként nem tudom, mi a célod az ilyesmivel? Még soha nem olvastam tőled sajátnak tűnő véleményt, általában a blog témájához sehogy sem kapcsolódó, random idézetek hagyják el a billentyűdet. Hogy is van ez?

kvadrillio 2017.05.11. 10:55:25

MILYEN ÉÉÉÉÉRDEKES.......VIKTOR ! SZTED HOGYIS VAN EZ ????? :o)
hidfo.ru 2017.05.10. 09:53 Térségi hírek
Hivatalos: jogsértőek voltak a nemzetközi hitelezők követelései

Egy görög bíróság kimondta, hogy az Emberi Jogok Európai Egyezményébe ütközik az a nyugdíjcsökkentés, aminek végrehajtását a görög kormány a nemzetközi hitelekért cserébe vállalta.

A görög kormány és a nemzetközi hitelezők május 2-án állapodtak meg azokról a „reformokról”, melyeket Görögország azért cserébe kell végrehajtson, hogy megkaphasson egy újabb hitelrészleteket. A parlament várhatóan még májusban megszavazná ezeket a „reformokat”, melyek többek közt előírták a nyugdíjak csökkentését is.

A Kathimerini görög lap szerint azonban a nyugdíjcsökkentés az Emberi Jogok Európai Egyezményébe ütközik. A lap emellett beszámol arról, hogy a görög kormány által 2019 utánra vállalt költségvetési terv is alkotmányellenes, mivel annak egyes elemei emberi jogokat sértenek.

A görög bíróság ezzel egyértelművé tette, hogy nyugati hitelezők olyan feltételeket kérnek a pénzügyi segítségért cserébe, ami korlátozza a hitelt felvevő ország állampolgárainak jogait.

6.Lenin 2017.05.11. 10:57:45

@csakférfi:

"Kell-e ennél több ha nem vagy tudatodnàl?
:)"

Hányan vannak rajtad kívül, akik tudják (hiszik, hogy tudják a...)....mit is?

(hol volt, hol nem volt az, óperencián innen, vagy.......egy spontán Big Bumm.... a célja pedig az volt, hogy.....)

Igen, meg a tudat, hogy....álmodik 1 lepke, 1 hologrammban, + akármi, holnap + nem is az, de most már tuti ez...

Nem mind1, hogy mivel múlatjuk a hátralévőnket? A lényeg, hogy higyjünk benne, van értelme. Neked ez, nekem az.
a másoknak meg tök mind1, csak múljon.

Mi a gond?

Bobby Newmark 2017.05.11. 11:25:09

@6.Lenin: Ja, csak a németek vettek egy 180 fokos fordulatot, KGB Putyin meg egyenes leszármazottja a Szovjetuniónak.

Ha esetleg vak lennél...

6.Lenin 2017.05.11. 11:34:42

@Bobby Newmark:

Hát persze, hogy, azért is kereskednek a németek meg az usákok 1000-el velők. Ék is szerettek a komcsikkal (is) üzletelni, csak a kis pöcsöknek tiltanak mindent, hogy azsíros falatok nekik jussanak.
Igen, kell hozzá némi vakság.

MaxVal BircaMan HJE · http://www.bircahang.org 2017.05.11. 11:46:17

@Bobby Newmark: Nem a leszármazottja, de ha az is lenne, mi vele a probléma, ha az országáért dolgozik? A libsik rombolása most az, amit meg kell állìtani, mint anno a nácikat.

Épüljön stadion a CEU helyére 2017.05.11. 12:17:21

Szokasos kettosmerceju libbant blog.
Barmi amit a nemzeti oldalt csinal, az gyuloletkelto, egy sima humoros plakat is.
De ha egy liberalis politikus, konkretan VERESSEL fenyegetozik a parlamentben, az meg maga a demokracia es a szolasszabadsag.

Bobby Newmark 2017.05.11. 12:22:43

@Épüljön stadion a CEU helyére: Mondod ezt azután, hogy a Geci kezdte a veréssel fenyegetőzést (viszket a tenyere), aztán erre rátett a foságyú Bayer még két lapáttal.

Elmész te a faszomba?

Bobby Newmark 2017.05.11. 12:23:45

@Épüljön stadion a CEU helyére: Egyébként a verés ezeknek édeskevés, kötél vagy golyó járna azért, amit az országgal műveltek.

Bobby Newmark 2017.05.11. 12:26:32

@MaxVal BircaMan HJE: Hát, mondjuk az, hogy a SAJÁT országáért dolgozik, nem a miénkért, úgyhogy elmehet a jó kurva anyjába innen. És viheti magával a pincsikutyáit is a gecibe. Köszi szépen, 200 év nettó szopás elég volt ajándékként az oroszoktól, takarodjanak szépen a picsába innen.

konrada 2017.05.11. 12:45:21

@Bobby Newmark:
Én megértem, hogy minden szopással eltöltött perced sokszorosnak tűnik, de a 200 év hogy jön ki???
(S ezt nem azért kérdem, mert a megszállásukból egy pillanatot is visszakívánnék, de mindig is érdekeltek az alternativ matematikai számítások...;)

s 2017.05.11. 12:50:31

"A Fidesznek - és személyesen Viktornak - nincs stratégiai elképzelése arról, hogyan kellene kinéznie ennek az országnak pár évtized múlva."

Miért újság ez? Sosem volt, most sincs és soha nem is lesz.

s 2017.05.11. 12:53:00

"Az üres hatalomféltés mozgatja csupán a rendszert, félelem a harácsolt vagyon elveszítésétől és az esetleges felelősségre vonástól."

"Fortélyos félelem igazgat
minket s nem csalóka remény."

Attila

s 2017.05.11. 13:02:30

Kibaszottul kurva jó írás.

s 2017.05.11. 13:07:15

@6.Lenin: "Ilyeneket már láttak, azt is hová vezetnek."

Ez a fideszre is igaz.

s 2017.05.11. 13:09:04

@Jakab.gipsz: Az eeeeemmmmmmúúúúoúúaattthhééééttéééévrrrrröööűűűűlll mi a véleményed?

s 2017.05.11. 13:10:47

@Orbán Hazaáruló Viktor: "Akkor putyinpincsi minek haverkodik velük?"

Ki akarja szopni a faszát, de putyin még hezitál.

s 2017.05.11. 13:14:38

@nick papagiorgo: "Miért nem találkozunk velük, miért nem tűzték ki megint a félholdat Buda várára"

Te kétségbe mered vonni a nagyvezír migráns ellenes ajvékolását? Úgy meg lesz baszva ezért anyád a rezsibiztos szilárd fasza által, hogy egyszerre lesz öt féltestvéred, baszod.

s 2017.05.11. 13:17:20

@jolka40: "És a szőkék? A barnák?"

A szőkék elvileg buzik, a barnák pedig gyakorlatilag szarosak.

s 2017.05.11. 13:27:00

@MaxVal BircaMan HJCD: "ki más nemzetiségű"

Te is baszakodol a nagyvezírrel? Úgy meg lesz baszva ezért anyád a rezsibiztos szilárd fasza által, hogy egyszerre lesz öt féltestvéred, baszod.

s 2017.05.11. 13:32:18

@kolima: Kemény vagy, mint a pesti víz. :-)

s 2017.05.11. 13:35:07

@roxxtar: "Attol, hogy az eleted szar, meg nem lesz szar a Fidesz."

Ez így igaz. Másrészt az is igaz, hogy attól, hogy a fidesz szétlopja az országot, te nem leszel gazdagabb. Sőt.

s 2017.05.11. 13:38:51

@morph on deer: "Gondolom az elmeorvosi kezelés költségeire gondolhattak, mert aki ebbe belemegy, annak arra van szüksége legelőször... "

A manyup pénz lenyúlása után bármilyen üzleti ajánlatot ezektől a mocskos gazemberektől még meghallgatni is csak úgy vagyok hajlandó, hogy ők egy székhez kötözve fuldokolnak leragasztott szájjal, nálam pedig egy sörétes puska van.

s 2017.05.11. 13:43:50

@kvadrillio: Gondolom hülye vagy.

s 2017.05.11. 13:45:32

@nu pagagyí: "Hogy is van ez?"

A smittpali tanította. Ctrl-c, Ctrl-v.

s 2017.05.11. 13:47:46

@kvadrillio: Akkor ne vegyenek fel pénzt, bazdmeg. Az nem sérti senki jogát, hogy a kölcsönadott kibaszott pénzét basznak visszafizetni?

s 2017.05.11. 13:51:18

@Bobby Newmark: A golyó drága, okés? Nem engedhetjük meg magunknak. Marad a kötél.

s 2017.05.11. 13:52:52

@konrada: 1848-tól számolja. Már akkor is kibasztak velünk.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.11. 14:05:24

@Bobby Newmark:

S miért dolgozzon egy orosz elnök magyar érdekekért.

Ez a magyarok dolga. Ezért nem szabad a ballibeket kormányhoz engedni, mert ők idegen érdekeket védenek.

6.Lenin 2017.05.11. 14:06:46

@s:

Ezért magas a fidesz támogatottsága, és ezért alacsony az ellenzéké.

De neked ez látszólag túl bonyolult feladat volt.

s 2017.05.11. 14:13:02

@MaxVal BircaMan HJCD: A kurva folyós picsájú buzeráns fogatlan trippere ribanc anyád a te makákód, baszod. Basszad szájba reggel, délben este, te bolgár tenyészállat!

s 2017.05.11. 14:22:11

@6.Lenin: A fidesz támogatottsága azért magas, mert a fidesz szavazó buta. Nem a fidesz szavazók nyerik meg a választást a fidesznek. Azt igazából a többiek nyerik meg a fidesznek azzal, hogy nem mennek el szavazni. Az mszp azért bukott meg, mert az mszp szavazói nem teljesen hülyék. Amikor látták, hogy a gyurcsótány elbasz mindent, többé nem szavaztak rá. A fidesznek kb. akkor is ennyi szavazója lehetett, a kömény mag, az a nagyjából 1.8 - 2 millió szavazó. Azok akkor is a fideszre szavaznának, ha a kósalali naponta megbaszná az anyjukat pinahiányra hivatkozva. Nem bírják levonni a következtetést, hogy a fidesz elbaszta a kalapács nyelét, ezért ideje lenne váltani. Ezért nyer a fidesz. Illetve nyer addig, ameddig egy életképes új erő meg nem jelenik a színen. Akkor vége a hatalmának és ez már csak idő kérdése.

6.Lenin 2017.05.11. 14:27:13

@s:

"A fidesz támogatottsága azért magas, mert a fidesz szavazó buta. "

" ..a kömény mag, az a nagyjából 1.8 - 2 millió szavazó. "

Tökéletesen igazad van. Marad 6 millió szavazásra jogosult.

Velük mi a helyzet? milyen a szellemi állapotuk?
Miért alacsony az ellenzék támogatottsága?

Mindeki hülye ebben az országban, téged leszámítva?

Fordítva miért lenne elképzelhetetlen?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.11. 14:31:22

@s:

Figyelj, öreg, a végén megunlak és megkereslek 3 haverommal együtt, s végignézem ahogy agyonvernek családostul. Oké?

csakférfi 2017.05.11. 14:37:53

@6.Lenin:
"Mi a gond?"
Sok ember hiszi hogy lesz jobb mert most rossz.
Ez a gond.
Miért is?
Mert ezzel birkamód lehet őket vezetni.
Aki ígérget és hiteles lesz a többség előtt.
gyanítom a fidesz harmadszorra is.
Nekem nem gond.
Itt azonban néhánynak mint neked is igen.Nem háborít fel ha a fidesz nyer.Az sem ha a jobbik.Sem nem az mszp,v Lmp...stb.
Vagy csak simán belém akarsz állni s köpködni egymást?

s 2017.05.11. 14:42:24

@6.Lenin: "Velük mi a helyzet? milyen a szellemi állapotuk?
Miért alacsony az ellenzék támogatottsága?"

Ők elég jó passzban vannak agyilag. Erre nem is kell több bizonyíték annál, mint hogy nem szavaztak senkire. Eddig. Mert ugyan kire szavazhattak volna? Csak lejárt szavatosságú nemzetközi gazemberek (gyurcsótány), vagy semmire sem jó hataloméhes kalandorok szerepelnek a kínálatban. Normális ember a szart nem cseréli le a fosra. Nem éri meg a fáradtságot. Ezért van hatalmon orbán. De csakis ezért, ezt nem volna szabad senkinek sem elfelejteni.

s 2017.05.11. 14:45:51

@MaxVal BircaMan HJCD: Te, megbasznám a lyeánykádat, de mivel tudom, hogy te is rájársz, így már nincsen hozzá olyan nagy kedvem. Viszont a kutyámat ráküldeném. Baszik a csöppség kutyával, vagy csak a papa birka faszát szopja ki?

6.Lenin 2017.05.11. 14:55:44

@csakférfi:

Még mindig nem értem , hogy mi a gond.

"Sok ember hiszi hogy lesz jobb mert most rossz.
Ez a gond.
Miért is?
Mert ezzel birkamód lehet őket vezetni."

Van, akinek jobb, van, akinek rosszabb.

volt, van, lesz ilyen. Nem vagyunk egyformák, nem azonosak az igényeink, érdekeink, képességeink. Mi a gond ezzel?

Mindenkit meg lehet vezetni, mindkét oldalon.

Köpködtelek volna? Bocs, ha így érzed a kérdéseimmel. Tévedtem.

6.Lenin 2017.05.11. 14:59:44

@s:

"Ők elég jó passzban vannak agyilag. "

Csak szeretnek szenvedni. Értem.

Ha jön 1 új csapat, fényes tekintettel, miként fogjuk megismerni öket?
Rá lesz írva a pólójukra?
Vagy te fox szólni mindenkinek?
Nehogy nekem elfelejtsél szólni, előre is kösz.

s 2017.05.11. 15:15:39

@6.Lenin: "Csak szeretnek szenvedni. Értem."

Nem érted. Mondod, hogy érted, de nem érted. Nem szeretnek szenvedni. Viszont pártot alapítani sem akarnak. Az a politikusok dolga és ők megvárják, amíg ezt a munkát elvégzik a politikusok. Mert ez az ő feladatuk.

"Ha jön 1 új csapat, fényes tekintettel, miként fogjuk megismerni öket?"

Ki-ki ahogyan akarja. Te meg az orbán már csak valószínűleg a szavazás eredményéből. A többi közel 6 millió valamivel előbb. Kérdezgessed őket, hogy hogyan csinálják.

6.Lenin 2017.05.11. 15:30:29

@s:

"Kérdezgessed őket, hogy hogyan csinálják."

Pont ezt teszem most is. Eddig szarul (7. éve semmi).
Vagy nem jelentenek a választóknak valódi alternatívát.
Lehülyézni valakit nem 1 nagy szellemi teljesítmény, azt igazolni is kéne, hogy a kritizáló nagyobb penge.
Sima hülyézésre 1 hülye is képes.

Én csak kíváncsi vagyok, különösebben nem izgat a kérdés, egyedül is képes vagyok még pisilni is, sőt sok másra is.
Csak nehezem értem mások gondjait, miért is várnak másokra, ha egyedül nem megy. Ennyi.
szerintem.

s 2017.05.11. 15:48:41

@6.Lenin: "Eddig szarul (7. éve semmi)."

Pont, hogy nem szarul. Eddig jól ismerték fel a lehetőségeket a nem szavazni járók. Ugyanis nem volt lehetőség (nem volt életképes kormányváltó erő), tehát nem szavaztak senkire. A választó polgárt ne tévesszed össze a politika csinálóval. Két külön cégről van szó.

"Lehülyézni valakit nem 1 nagy szellemi teljesítmény, azt igazolni is kéne, hogy a kritizáló nagyobb penge."

Ebben nem értek teljesen egyet. Például elképzelhető, hogy mondjuk én nem tudok csinálni burgundi szarvasragut burgonya krokettel, de azért ha megkóstolom amit más készített, azt elmondhatom, hogy nem ízlik. Tehát én magam nem vagyok ugyan mesterszakács, de attól gondolhatom azt, hogy aki etetni akar, az sem az.

"Csak nehezem értem mások gondjait, miért is várnak másokra"

Már elmondtam elégszer. Mert nem politikus minden kibaszott ember. Választó. De ha így megy tovább, akkor lassan már az sem.

6.Lenin 2017.05.11. 16:03:57

@s:

"nem volt életképes kormányváltó erő), tehát nem szavaztak senkire. A választó polgárt ne tévesszed össze a politika csinálóval."

Nincs kínálat? A kormánynak kellene ezt is megoldania? Hmm!

Nem izlik a kaviár Putyintól?
Kérek kokót XY-tól. Az se?

Megtanulok főzni, vagy leszokom az evésről.

Lehet, hogy azért nem izlik a főztje valakinek, mert más jobbat, többet ígér, de nem hiszem, mert kilátszik a segge, vagy már 2x átvert. a másik meg olyan fiatal, hogy szopik, és azt sem tudja, hol a spajz, vagy mi az a tepsi, fazék.
Nehéz a döntés, ezt elfogadom.

Godot-ra vársz?

s 2017.05.11. 16:14:24

@6.Lenin: "Nincs kínálat? A kormánynak kellene ezt is megoldania?"

Ezt ki a visszeres hervadt lófasz mondta, seggfej. Mert hogy én nem, az kurvák gennyes picsája, bazdmeg.

Befejeztem a csevegést veled, mert kifogytál az érvekből és - ennek hatására is - kezdesz elmebetegként viselkedni. Baszódjál fel.

6.Lenin 2017.05.11. 16:20:16

@s:

Te írtad, hogy a választók többsége nem tud kire szavazni.

Miért, Nincs kínálat?

Bocs, de azt hittem ezt még képes vagy feldolgozni. Tévedtem.

Ezért nekem milyen felelősségem van?

csakférfi 2017.05.11. 19:42:36

@6.Lenin: Nem köpködtél.
Csak mint lehetőséget említettem a "vitakultúrára".
:)
A politikus elhiteti azátlagemberekkel hogy az ő érdekükben cselekszik és tesz.
Vagyis a választókkal.
Aztán ez nem valósul meg.
Lényegtelen milyen a "felhozatal."
erre céloztam.platónt idézve.
Kíváncsi vagyok te kire fogsz szavazni.
:)
Én el sem megyek.

6.Lenin 2017.05.11. 20:13:18

@csakférfi:

"A politikus elhiteti azátlagemberekkel hogy az ő érdekükben cselekszik és tesz.
Vagyis a választókkal.
Aztán ez nem valósul meg."

Ez mindenben így van. Még a házasságban is, de...

Lesz, aki azt kapja, amit várt, lesz, aki nem.
De még mindig nem értem, mi ebben a probléma? Szerencsére nem vagyunk 1formák.

Talán, hogy már lépjünk is 1et.
A választónak kell(ene) előre eldöntenie, mit is vár. Mik is valójában a lehetőségek.

Hamis várakozások nyilván csalódottságot okoznak. Vagy a közben megváltozott érdekek.

Én kire fogok szavazni?
90-ben az SZDSZ-re. Azóta a Fideszre, és, ha tényleg nem jön addig jobb (még a csírája sem látszik), akkor jövőre is rájuk.

Nincsenek valóságtól elrugaszkodott elképzeléseim a politikáról, lehetőségeinkről. Nem színes álmokat kergetek.
Nem függök olyan mértékben a politikától, hogy az befolyásolna a döntésben.

Platón óta sok minden változott, vagy nem, de mind1 is.

Te írtad:

"Az ideális állam létrehozásához Platón tett egy próbálkozást Szicíliában, azonban a kísérlet kudarcba fulladt."

Erről ennyit.
Érdekes gondolatok, kultúrtörténet, meg ilyenek....nem kár, ha tudjuk ki volt, mit gondolt.

Ma meg ma van. Nekünk ez az érdekesebb.
Az emberi fantázia határtalan.
Bármibe belemagyarázhatunk bármit, és az ellenkezőjét is.
Van jelentősége?
Neked igen, nekem esetleg nem, vagy fordítva.
És?

csakférfi 2017.05.11. 20:43:48

@6.Lenin:
:)
Attòl még hogy kudarcba fulladt. Attòl még van ideàlis àllam.
Bocsàss meg de most megsértelek.
Korlàtolt a fantàziàd.
Ha te nem hiszed hogy van boldog hàzassàg. Ha ritka is mint a fehér hollò. Attòl még az a normàlis.
Ugyanígy a politika.
A fidedz egy despota àllamot és egy megosztò retorikàt valòsított meg.
Hànyok tölük. Persze képletesen.
Nincs jobb.
Ezért nem megyek el.
Ez is làzadàs avagy pipogyasàg.
Bölcsesség ami vezethetne.
Nem a retorika.
:)

6.Lenin 2017.05.11. 21:12:45

@csakférfi:

Miért sértenél meg, hiszen te nem értetted amit írtam.

"Lesz, aki azt kapja, amit várt, lesz, aki nem.
De még mindig nem értem, mi ebben a probléma? Szerencsére nem vagyunk 1formák."

Hol zárom ki, hogy nem létezik elfogadható állam, politika, házasság?

Aki azt kapja, amit várt-valós elképzelései alapján-az "boldog" is lehet.

-Miért vagy szomorú, kérdi a barátját.
-Nem találok olyan nőt, aki megfelelne
-
-
és ez így megy éveken keresztül, de 1x még szomorúbb a barát.
-Mi történt? Még mindig nem találtál?
-De, megtaláltam.
-Akkor most boldognak kellene lenned.Mi a baj?
-Neki én nem felelek meg
-Na, B+!

"A fidedz egy despota àllamot és egy megosztò retorikàt valòsított meg.
Hànyok tölük. Persze képletesen."

Ez a te véleményed, de nem tudsz ellene tenni. Nem választasz. Tűröd tovább a neked rosszat.
Te nem azt kaptad, amit vártál.

Ha olyan lenne hatalmon, akit te szeretnél, másnak nem tetszene.

Mi ebben a probléma?

Meg kell vizsgálni a lehetőségeket, hogy változzon a neked nem tetsző állapot, vagy beletörődsz. Persze tenni se árt, ha már.

Vagy az már a boldogságod közeli állapot lenne, hogy a neked nem tetszőket esetleg lehülyézed, mint az ilyen felületeken sokan teszik?
Az már esetleg egy megoldásként elfogadható?

Szerintem nem létezik ideális állapot, hiszen minden változik, minden pillanatban.
Az ideális a semmi, mert nincs ami megváltozzon benne.

A bölcsesség nem lehet egy elfogult vélemény. Az annál több kéne, hogy legyen.
Szerintem.

csakférfi 2017.05.12. 02:02:17

@6.Lenin:
Mellébeszélsz.
Nem vàrtam hogy milliomost csinàljon a kormàny mindenkiböl.
Most épp 3 müszakban nyomom.
Node ennyiért?
A mindenkori kormàny meg hagyta.
Neki a dolga a munkaadòkat jobb belàtàsra bírni. De inkàbb megegyezett velük. Ez viki mesélte a koss7th ràdiòban.
Konkrétan hogy alacsony lesz a minimàlbér.
Most is az. Arra kérlek ne etess az aktuàlis popgazdasàgi gdp maszlaggal meg termelékenységi ràtàval. Mert nem veszem be. Ugyanis voltam vàllalkozò. Önszàntambòl hagytam abba.
Ràadàsul ellenségképpel riogat és megosztò a belpolitikàban. Aztàn zàrt ajtòk mögött......!
Kétszinü alja ember.
Szòval ezért beszélsz melle.
Van ideàlis csak te nem hiszed.
A mostani vezetök nem azok.
Hogy én csalòdott lennék?
Ja mivel 89-ben mintha nem erröl lett volna szò. Mintha felzàrkòzàst emlegettek volna a bérekben is.
Szòval alja hazug szemét fidesz.

6.Lenin 2017.05.12. 09:04:24

@csakférfi:

Nekem semmi bajom a véleményeddel, te így gondolod. Kész. Mit teszel ellene?
Ha más lesz, másoknak lesz a véleménye hasonló, mint most a tiéd.

"Van ideàlis csak te nem hiszed."

Ez igaz, nem hiszem. Mindig voltak,vannak, lesznek akik vesztesnek érzik majd magukat.
Lehet törekedni az ideálisra, de nem lesz soha.
Természetesen most sem az, lehetne sok mindent másként, jobban, ezt nem vitatom, de sok minden magunktól is függ. Ne mástól várjuk a megoldást.

Főleg ne Platóntól, vagy más "gondolkodóktól", spekulánsoktól (befektetőktől).
Ők a befektetéseiket szeretnék visszakapni 1x.

"Ja mivel 89-ben mintha nem erröl lett volna szò. "

Ez igaz, túlzott elvárások voltak. Nem jött be, mert nem is tettünk érte semmit.

2x visszahoztuk azokat, akiknek " köszönhettük" a lemaradást, legatyásodást.
Talán most már van remény tovább lépni, hiszen a régieket nem akarják a választók, a leszármazottaikat sem.
Az újak pedig most születnek, talán.

csakférfi 2017.05.15. 06:59:29

@6.Lenin:
"Mit teszel ellene?"
:) :)
A saját földemen a saját búzámból ( nem hibrid vagy génkezelt) a saját eszközeimmel a saját kenyeremet eszem.
A saját fáimról a saját gyümölcsömet szüretelem a saját főzőmből a saját pálinkámat iszom.
A magam által ültetett dohányt a magam "fermentált" cigit szívom.
A magam által megtermelt......stb.
Tőlem lehet ali baba is a kormányzó párt akkor is ez lesz.
A "parasztot" békénhagyják.
Általában az értelmiség az aki lázad és kormányt vagy eszméket izmusokat vált.
Na cső!
:)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.15. 07:52:28

@csakférfi:

"a magam által ültetett dohányt a magam "fermentált" cigit szívom."

Amivel épp feljelentetted magad, már legalábbis akkor, ha nem fizeted be a saját termesztésű dohányod után a jövedéki adót.

Ez a szoclib kormányok idejében is így volt, mielőtt még elkezdesz fideSSezni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.15. 07:55:12

@csakférfi:

Mondjuk nem kicsit mulatságos, hogy bagózol, miközben arra büszkülsz, hogy nem hibrid vagy génmódosított búzábol sütöd a kenyeredet.

6.Lenin 2017.05.15. 09:20:57

@csakférfi:

Jól teszed, ha magadról gondoskodsz. Gratulálok.

"Általában az értelmiség az aki lázad és kormányt vagy eszméket izmusokat vált."

Ez viszont csak részben igaz.

Nem az értelmiség lázad... hanem az ellenérdekeltek (a vesztesek egy része)
Ezek is inkább csak izmusokat váltanak általában. A lényeg változatlan marad.

Lázadni a "kisemberek" szoktak, kormányt is ők váltanak, izmusok nélkül (azzal ők csak kitörölni szokták)

Ma ezért (is) nem igaz a kormányváltó általánosnak hazudott közhangulat.
Egy hangos vesztes csoport váltana izmust (már ők is rühellik a régit), de inkább a bukott pénzforrásokat fájlalják.
Ahhoz, hogy kormányváltás legyen , kevesen vannak, és aprózzák is magukat, mint Marcsa a fingot. Ennyit is érnek.

csakférfi 2017.05.21. 18:24:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
:) :) :)
A közhiedelemmel ellentétben a dohányzás nem okoz tüdőrákot.
Ismétlem ---nem okoz.
Koszolja és köhögnöm kell ........na de nem lehetek tökéletes.
amúgy hogy hogy szóba állsz velem??
Nem ismerek rád?
:) :) :)
@6.Lenin: Köszönöm!
Sok jót kívánok!!
Öszintén mondom!

6.Lenin 2017.05.21. 19:08:23

@csakférfi:

Kösz.
Sok jó már nem kell, tele a padlás.

csakférfi 2017.05.22. 06:29:23

@6.Lenin:
Jòl eldiskuràltunk!
Nekem is "tele" a padlàs!
Remélem Ràkosi elvtàrs nem tàmad fel és söpri le.
Sem nàlad sem nàlam.
:) :)

6.Lenin 2017.05.22. 09:27:52

@csakférfi:

Talán a megoldást is sikerülne összediskurálnunk.
Szerintem az ilyen eldiskurálásokkal tudnánk közelebb kerülni hozzá.
Még talán azért is jobb megoldás, mert nem okoz külsérelmi nyomokat (a lelkit meg el lehet takarni)

csakférfi 2017.05.22. 16:57:58

@6.Lenin:
Jólesik hogy erre "alkalmasnak " tartasz.
Mármint hogy "megoldást" találjunk.
Amit én hiszek a lelkem mélyén ......az lehet hogy évezredekre vagy évszázadokra van.
Le sem merem írni mert annyira elrugaszkodott a "mai"valóságtól.Joggal tarthatnál őrültnek vagy bolondnak.

"Platón egyik öregkori művében, a Törvényekben egy újabb ideális állam elméletet vázolta fel. A változtatás az előbbi elképzelése szerint az volt, hogy az államot többé nem a filozófus királyoknak kell kormányozniuk, hanem a törvényeknek. A polgárok tanítómesterei is a törvények lesznek."

Ebbe én belegondoltam.Hogyan lesz ez lehetséges hogy mindenki betartsa a törvényt és ne ideákat hajhásszon.
Ezért sem merem leírni.
:) :) :)

6.Lenin 2017.05.22. 18:38:00

@csakférfi:

hmm!
Érdekelne a dolog, de...

"Amit én hiszek a lelkem mélyén ......az lehet hogy évezredekre vagy évszázadokra van."

Nem vagyok egy türelmetlen, izgága pali, de nem hiszem, hogy azért ennyit tudnék várni.
A másik, nem igen hiszek a "kitalált, elképzelt" dolgokban.
Szerintem az "erősebb az életképesebb" úton kell végigmenni ebben a témában is, mi lesz a végeredmény az eléggé érdekes kérdés.
Mert még azt sem tudjuk eldönteni, hogy a "véletlennek" (nagy bumm)mi lehet a célja, lehet-é?
Ha meg tervezett, akkor nekem, mint elrendeltetett lebegő golyafoschnak, közöm az egészhez?
Marad a vágy, hogy 1 pillanatom legyen tiszta, a kérdés feltevésére... ennyi volt? Na, B+. Bevégeztetett.

Mellesleg érdekelne a megoldásod.

csakférfi 2017.05.22. 23:26:46

@6.Lenin:
Melankólia?ha nem tévedek.
:)
Mondjuk egy másik bloghoz írtam.De bemásolom.

":)
Én örülnék a legjobban ha elvennék a munkàmat a robotok.
CNC esztergàn dolgozom. Na az még egy monoton munka. Dolgoztam anno szalagon is a porszívògyàrban.
Igazi rabszolgamunka.
Szòval lehet hogy itt statisztika agyu papíremberek robotokat képzelnek mindenhovà. Ami persze jò. Csakhàt így is sok a túlsúlyos ember a nagy nagy kényelemben.
Màsik ok amiért elmeroggyant a jövöre nézve a következtetés.
Magàn tulajdon és egyenlöség.
Legyen mindenkinek sajàt hàza,autòja,földje,energiaforràsa,eszközei....stb! Ne legyen egyik ember kiszolgàltatva annak akinek több van. Akkor nem lesz szükség gyàrakra sem pénzre . Ezzel egy nagy csomò feszültséget meg lehetne spòrolni. Söt tovàbbmegyek. Ha mindenki megtalàlnà élete szerelmét akkor pszichològusok is öskövületnek ,elavultnak szàmítanànak.
A harmadik ok.
A dínòk kihaltak. Ez tény. Az élet halàlra ítélte öket mert túl nagyra nöttek. Nem tudtak alkalmazkodni a környezet vàltozàshoz.
Ezen megfontolàsbòl a nagy globàlis vàllalatok is el fognak tünni.
A helyüket àtveszik a kisebb közösségek amiket nem a pénz vàgya tart össze.
Na kb. ennek van realitàsa. "
Nagy vonalakban ennyi.

6.Lenin 2017.05.23. 09:30:16

@csakférfi:

Kíváncsiság= melankólia? érdekes következtetés lenne.

Lesz egy kiváltságos/kiválasztott réteg, akik megélik a feltámadást.

Nem lesz többé, fájdalom, szegénység, stb, stb

Az oroszlán és a nyúl együtt fognak kiflit reggelizni fifti-fifti alapon.

Nem kell a pénz, mert nem lesz szegénység.
Állítják a jehovisták.

Csak dög unalom örökké, mondom én. Nem fogok tülekedni érte.

Az ilyen elképzelt/kitalált jövőképeknek általában az a baja, hogy kifelejtik belőle az embert, a sokszínű teremtményt.

Talán, majd, ha csak előre programozott robotok lesznak, akkor sok emberi probléma nem létezik majd.

Szép új világ lesz, de minek? Mi lesz a célja? Cél nélkül nincs semmi.

Hát ez tényleg kicsit lehangoló. szerencsére ez (még) távol áll tőlem. Eddig mindig sikerült a tragédiák után tovább lépni. Én ebben bízom most is.
A maják 5 ezer éves ciklusának újabb változata talán tényleg elkezdődött, és, ha eddig is lezajlott már néhány, talán most is lesz esélyünk 1et végigvinni.
A többit meg majd meglátjuk, mondá a vak a mozi pénztáránál sobanállva.

Platon is ott tévedett, hogy igen kis egységekben gondolkodott.
Kicsiben talán még működhet is valami-1 darabig-, de nagyobb egységben már biztos, hogy nem. Ott másban kellene gondolkodni.

csakférfi 2017.05.26. 18:43:32

@6.Lenin: most épp ràérek.
Nem a "földet túrom " .
Gongolj bele ! Mi az ami az ember nyugalma ellen hat. Én spec. akkor vagyok nyugodt amikor a dolgaink rendben vannak.Elvégeztem bizonyos teendöket. Robot idevagy oda.
Renezett a magànéletem ! Mégha olykor veszekszünk is az asszonnyal. Biztosan tudom hogy szeret. Mert ez a "rend".
Biztosan tudom hogy hò végén is lesz villany,víz,fütés,net......stb. mert kifizettem a szàmlàkat.
Mert ez a "rend".
Nem hiszek istenben.
Abban igen hogy 10 vagy ezer év múlva bejön amit jòsolok.
Gyanítom ezelött ezer vagy szàzezer évvel is ez nyugtatta meg az embereket.
Modern dolgok eszközök ide vagy oda.
:)

6.Lenin 2017.05.26. 19:22:23

@csakférfi:

Őszintén bevallom, hogy most nem értem, mit is jósoltál, ami be fog jönni.
Azt el tudom fogadni, hogy szerinted mi a "rend", azt is, nem hiszel istenben. Magánügy.
Vannak ilyenek is, és még sok másként is gondolkodó.
Azt is megértem, hogy vannak olyanok, akik kitalálnak modelleket, miként is képzelik el mások jövőjét a lehető legnagyobb közösségre érvényesnek.

A baj általában ott szokott kezdődni, hogy mások ezt másként képzelik, és tojnak másokéra, esetleg. Vagy még a sajátjuk se nagyon érdekli.

Mesterséges modellek hosszútávon eddig még nem nagyon váltak be, szerintem nem is fognak.
Változni fognak, mert ez a "rend". Mi lehet a cél? Mikor?
???
Agyalni lehet rajta, talán kell is (hogy azt hitessük el magunkkal, van értelme).

csakférfi 2017.05.26. 21:40:45

@6.Lenin: Jòslat?
Mindenkinek legyen alanyi jogon pàrja(szerelme).
Alanyi jogon hàza. Földje amin az élelmét megtermeli . Esközei amivel a saját létéhez szükséges javakat megtermelheti.
Tanulni kötelezö. Nem iskolában .Már itt a net. Én 50 évesen is sokat tanulok belöle.
Amúgy Marx és Lenin hasonló ideákat kergettek.
A magánéletet csak úgy tudom elképzelni hogy életre szóló párt válaazt az ember. Mertha nem akkor.....azért szükséges a pszichopap. Ehhez jönne az anyagi biztonság.
Ha már van érzelmi a monogámiában.
Egyébként most ezeknek az ideáknak homlokegyenest az ellenkezőjét bizonygatják.
Ezért látom kaotikusnak és zürzavarosnak a pénz és emberi kapcsolatokat.
Ezért írtam "őrültség".
:)

6.Lenin 2017.05.27. 09:26:15

@csakférfi:

Szép,szép, de...

Még azt sem tudjuk , hogy a spontán evolúciós folyamatok, vagy egy megtervezett, irányított (kívülről) beavatkozás következményei vagyunk.

Mindkettő ellentétes az általad is óhajtott elmélettel, de...

Van ennél 1xűbb cáfolata is.

Nincsenek, nem is lehetnek egyenlő esélyek már a születés pillanatában sem.

Nem minde1 hová (földrajzilag), milyen családba(anyagilag) milyen szellemi, testi, adottságokkal születünk.

Aki nem képes ellátni magát (vakok, végtag hiány, szellemileg fogyatékos) meg kell ölni? Őket ki látná el, miből? Kinek kéne megtermelnie azokat a javakat?
Megadóztatnánk a tehetségeseket?

És még el sem eresztettem a fantáziám.

"Mindenkinek legyen alanyi jogon pàrja(szerelme)."

Ennél a kérdésnél bevallom kicsit eleresztettem, de inkább nem írom le. 1rést mert hosszú lenne, de....inkább hagyjuk.

Mellesleg Marx, Lenin elmélete is azért bukik, mert nem veszi figyelembe, milyen is valójában az ember. Szépnek szép, de nagyon elrugaszkodott a valóságtól.
Genetikailag 1forma embereket kéne hozzá "alkotni", de mit csinálnánk a környezet, lehetőségek sokszínűségével?

Mit kezdenénk a természet, univerzum változásaival? Más-más körülményeket teremt, az egyik helyen könnyebben megtermelhetőek a javak, máshol semmiképpen.

Mi lesz több ezer és múlva?
Jó kérdés. Idő múlatásához remek foglalatosság.
"őrültség"?
Szerintem nem. Mindig kicsit javíthat, talán, de őrültségnek semmiképpen nem nevezném. Álom, remény, inkább.

csakférfi 2017.05.27. 18:26:54

@6.Lenin:
Ha nem ez lesz.
Akkor mindig ember embernek farkasa lesz.
A háborúk vagy nevezzük emberi kriziseknek.
Tisztázzák és levezetik a csoportok klikkek által keletkezett társadalmi feszültségeket. Ezek pénz vagy érzelmi elégedetlenségből adódik.
Mármint a klikkeknek...irányító kisebbségnek.
Ezért nem kívánatos .
Sztem nem alaptermészet a békétlenség és háború.

6.Lenin 2017.05.27. 19:11:51

@csakférfi:

"Sztem nem alaptermészet a békétlenség és háború. "

Momentán ez nem 1 nyertes megállapítás.

"Ha nem ez lesz.
Akkor mindig ember embernek farkasa lesz."

Minél többen leszünk, annál inkább az lesz.

Életösztön működik, működnie kell. Csak az életképesebb maradhat életben.

Az ember sok mindent képes elképzelni magáról, de a természet törvényeit nem hiszem, hogy képes lesz valaha is megkerülni/átlépni.

Főleg, ha az én elméletem igazolódna be, hogy tulajdonképpen az ember már most is egy megtervezett, önreprodukcióra képes biológiai robot, kívülről ellenőrzötten irányítva (a génjein keresztül. Tulajdonképpen erre már mi is képesek vagyunk. Ez hová fajulhat érdekes kérdéseket vet fel. ezen a szinten talán a te elméleted is létrejöhet, tök 1forma robotokkal)

csakférfi 2017.05.28. 05:49:20

@6.Lenin:
"Nem azok a fajok maradtak fenn akik a legerösebbek voltak hanem azok akik tudtak alkalmazkodni a meváltozott körülményelhez"
Ebben az esetben a "sokan vagyunk" a változás.
Az együttmüködés elönyösebb mint a verseny.
Darwint idéztem egyébként.
Eddig bizonyára biorobotok voltunk.
Most a tudásunk által lehetöségünk lesz saját magunk vezérelte robotot birtokolni.
Ezért lesz kényszer az egyenlöség.
Fajon belül.
Különben harc,háboru,szenvedés,halál.....negatív.
Ujra és ujra.
Minden fejben dől el.
Az ember értelmes . A törvények évezredek óta leírva.
Csak be kellene tartani.
Erre célzott Platón.
:)

6.Lenin 2017.05.28. 09:35:34

@csakférfi:

"Az együttmüködés elönyösebb mint a verseny."

Sok egér összefogna/együttműködne kiirthatnák a macskákat. Aztán egymást.

Patkánykísérlet. Összezárva, nekik megfelelő körülmények közt egy idő után kipusztultak.

"Különben harc,háboru,szenvedés,halál.....negatív.
Ujra és ujra."

Eddig ezek után tudtunk továbblépni egy más szintre, fejlődni.

" A törvények évezredek óta leírva.
Csak be kellene tartani.
Erre célzott Platón."

Ő is belebukott. Évezredek óta ez nem jön össze. Nem is jöhet, hiszen közben sok minden változik. Érdekek, igények, körülmények, lehetőségek.

Minden generációnak végig kell mennie a saját útján. Örökös szülő-gyermek ellentét.

Az az álom, hogy 1x talán tényleg= remény a túléléshez.
Ha összejön, az a vég is egyben. Szerintem.

csakférfi 2017.05.29. 06:23:16

@6.Lenin:
Most hisszük hogy civilizáltak és kultúráltak vagyunk.
Ez hamis !
Mindent az egyéni boldogság ,boldogulás érdekében !
Freud bácsi "vágyom tehát vagyok"
Descartes "gondolkodom tehát vagyok"
Ezen állítások nem igazak.
Ezek a magányos ember tézisei.
Holott társadalomban élünk.
jand.info/2010/02/az-elveszett-boldogsag-nyomaban/
Itt leírva mekkorát téved a ma embere a gyerekneveléssel kapcsolatban például.
Az egyén csak társas kapcsolatban élhet boldog kiegyensúlyozott életet.
Lényegtelen milyen a politikai rend.
Ezzel az easterling paradoxont meg is magyaráztam.
Mivel az anyagi jólét nem egyenlő a boldogsággal.
A "társas kapcsolat" mintája számomra ez:www.nyu.hu/tartalom/cikk/97030_75_ev_hazssag_utan_egymas_karjaiban_halt_meg_a_par
Van sírig tartó szerelem. Ami boldogságot eredményez.
Ez a dolog nyitja.
:)

6.Lenin 2017.05.29. 09:48:47

@csakférfi:

Ha eddig nem vetted volna észre, én nem azt vitatom, hogy amit te (is) kigondoltál nem lenne esetleg kívánatos, szép, "emberi".

Én azt állítom, hogy ezek működésképtelen elképzelések, mert a valóságban megvalósíthatatlan az ember sokszínűsége miatt. Az érdekek sokszínűségéről ne is beszéljünk.
( a gender divatot hová tennéd?)

Ami neked jó, nem biztos, hogy nekem is, és ez még csak kettőnk közti eltérések következménye. Milliárdos tételben még elképzelhetetlenebb az azonos érdek.

Amikről te írsz az 1 álom, remény, és talán nem is olyan nagy baj, mert ezt a reményt kergetjük, Ez visz előre, bár talán mások is érzik (tudat alatt akár), hogy soha nem lehet megvalósítani.

1et tehetünk.
Kitalálunk 1 elméletet, amit a magunk számára (amivel másoknak sem okozunk túl nagy károkat) elfogadhatónak tartunk és megpróbálunk betartani, a gyerekeinket is úgy nevelni (majd ők is keresnek aztán 1 közel hasonlót, ami nekik lesz megfelelő), aztán majd csak lesz valahogy, valami belőle.
1forma nem lesz soha, az tuti.

Miért nem állt meg már Platónnál? Miért gondolkodott más, más elméleteken? Miért nem fogadott el Platón 1 előtte lévőt?
Na?
Mert mindig akad valaki, aki azt hiszi, tud jobbat. Kész, ennyi volt az előzőnek.

(az én unokám is már másként lát sok mindent, és ez így van jól, szerintem, sőt mind a 3 másként lát, még 1máshoz képest is)

csakférfi 2017.05.30. 05:52:08

@6.Lenin: Jól eldiskurálunk az abszolút jóról.
Amúgy dialógus szerüen.
:) :)
Nem tudok jobbat kitalálni mint az ősközösségi!
Mondok egy példát.
"Száz éve nem halt meg senki sem betegség sem erőszakos halál következtében""
Nos?
Lehetséges lesz?
:)

6.Lenin 2017.05.30. 11:42:08

@csakférfi:

"Jól eldiskurálunk az abszolút jóról.
Amúgy dialógus szerüen."

Igen, és nem is olyan rossz módszer. Van ami régen ismert, és bevált, úgy látszik.

Ha ketten maradnánk, talán még meg is tudnánk 1ezni az abszolút jóban.
(néhány napra).

Szerintem minden 1000. évben térjünk vissza a témára, miként is alakult közben.

csakférfi 2017.05.30. 16:25:10

@6.Lenin:
Köszönöm a beszélgetést!!!Jólesett !
Hiszem hogy az emberek jók.
:) :) :)
"23Mindent megpróbáltam a bölcsességért. Már azt gondoltam, hogy bölcs vagyok, pedig távol voltam tőle. 24Távol van, ami van, és nagyon mélyen: ki tudná megtalálni? 25Amikor rászántam magam, hogy megismerjem, kifürkésszem és kikutassam bölcsen a végső következtetést, tudva, hogy az oktalanság bűn, és a tévelygés esztelenség, 26úgy találtam, hogy a halálnál is keserűbb az olyan asszony, aki hasonló a vadászhurokhoz: a szíve háló, kezei pedig bilincsek. Aki kedves Isten előtt, az megmenekül tőle, de a vétkes a foglya lesz. 27Lásd, erre jöttem rá – mondja a Prédikátor –, mikor egyik gondolatról a másikra haladtam, hogy megtaláljam a végső következtetést, 28amelyet még most is keresek, mert nem találtam meg: ezer közül egy igazi embert találtam, de asszonyt nem találtam azok között. 29Lásd, csupán arra jöttem rá, hogy Isten az embereket becsületeseknek teremtette, csakhogy ők mindenféle okoskodásokhoz folyamodtak. "
Salamon Példabeszédek könyve.

6.Lenin 2017.05.30. 16:58:51

@csakférfi:

"Hiszem hogy az emberek jók."... mondod te.

"Isten az embereket becsületeseknek teremtette, csakhogy ők mindenféle okoskodásokhoz folyamodtak. "
"Salamon Példabeszédek könyve. "
...mondom én is.

Nyerésre állok (sajnos), pedig ezzel a pacákkal nem is beszélgettem.
(gondolom sok Istentagadó se)

Kösz.

csakférfi 2017.05.30. 19:08:35

@6.Lenin:
:)

Szívesen!!

3Mindabban, ami a nap alatt végbemegy, az a legrosszabb, hogy egy sors vár mindenre, ezért az emberek fiainak szíve betelik rosszasággal és megvetéssel, amíg élnek, utána pedig az alvilágba vezet az út. 4Senki sincs, aki örökké élne, s aki ebben bizakodhatna. Többet ér az élő kutya a kimúlt oroszlánnál. 5Mert az élők tudják, hogy meghalnak, de a halottak semmiről sem tudnak többé, és jutalmuk sincs többé, mert emlékük feledésbe merül. 6A szeretet éppúgy, mint a gyűlölet és az irigység, akkor már egyaránt elmúlt, és nincs részük e világban, s abban, ami a nap alatt végbemegy.
A PRÉDIKÁTOR TANÁCSAI: 9,7-12,8
Öröm és tudatos cselekvés
7Rajta tehát! Edd jóízűen kenyeredet,
és idd jó kedvvel borodat,
mert tetteid elnyerték Isten tetszését! 8Legyenek ruháid mindenkor fehérek,
és ne hiányozzék az olaj fejedről! 9Élvezd az életet feleségeddel, akit szeretsz, hívságos életed minden napján, amely neked a nap alatt jutott – összes hívságos napodon –, mivel ez a te részed az életben azon fáradság mellett, amellyel a nap alatt vesződsz. 10Amit kezed megtehet, vidd véghez serényen, mert sem cselekvés, sem tervezgetés, sem bölcsesség, sem tudás nincs az alvilágban, ahová sietsz!

Prédikátor könyve.
Józan paraszt vagyok......csak egy férfi sem több sem kevesebb.
Mert ezer közül találtam egy igaz asszonyt.
Csak ennyi a különbség.A többi csak okoskodás.
:) :) :)

6.Lenin 2017.05.30. 19:24:14

@csakférfi:

"Mindenkinek legyen alanyi jogon pàrja(szerelme)."

"Mert ezer közül találtam egy igaz asszonyt."

Mázlista. 999 el, ha rádsózzák alanyi jogon, rácsesztél volna.

"A többi csak okoskodás."...erre már Salamon is rájött, kicsivel később én is, pedig tuti, hogy előtte nem dumáltunk össze.

csakférfi 2017.05.30. 21:16:31

@6.Lenin:
20 évig voltam a 999 közül eggyel.
Papucs...az akkori nicknevem meg a valóság .
Manapság a nőknek kinyílt a világ.
Ő ,mármint a nejem 14 évet nyögött két gyerekkel egy majom pasival.
Elvált. Megjött az esze.
Én is elváltam 20 év után. Nekem is megjött a jobbik eszem.
Igaz. Mázlim volt.
Ennek 6 éve. Mármint hogy elvettem feleségül.
A mai "modern nőket" úgy hívja "ropi csajok".
:)

6.Lenin 2017.05.30. 21:56:46

@csakférfi:

1re inkább a nyertes oldal felé billegek.

"Mindenkinek legyen alanyi jogon pàrja(szerelme)."
Ez akkor kiesett, felejthető.

Azt hiszem amennyiben szépen végigmennénk a többi " az emberek jók" dolgokon, hasonló eredményre jutnánk.

"a nejem 14 évet nyögött két gyerekkel egy majom pasival."

Kíváncsi lennék a két gyerek véleményére is "az emberek jók" tétellel kapcsolatban .
Ők, mit is gondolnak a családról, amit ők szánnak maguknak modellként később esetleg.

Ez a veszélyes a dialógusban. Könnyen kiderülhet- ha figyelmetlenek leszünk-, hogy az elképzeléseinkben előfordulhatnak zavaros /tisztázatlan/ nem átgondolt részletek is.

Most szerencsésnek érzed magad.

Maradjon is így. Rajtad (is) múlik, főleg ha arra koncentrálsz, maradjon is így, és nem kergetsz álmokat. Az apró(nak tűnő) részletek a legfontosabbak.
Platónok meg törjék csak az agyukat az ideálisról.
Én inkább azzal foglalkozom, hogy a magam számára megteremtsem azt, amit én képzetem magamnak, hiszen én ismerem a legapróbb részleteit is az életemnek.
Nekem kéne tudnom a leghitelesebben az erényeimet, gyarlóságaimat, mire is vagyok képes.

"A többi csak okoskodás.".
Állította Salamon, és később 6.lenin is, pedig soha nem beszélgettek. Igaz, én olvastam tőle 1-2 dolgot, de ő nem volt olyan szerencsés, hogy tőlem olvasott volna valamit is.

Jó éjt!

csakférfi 2017.05.31. 21:24:34

@6.Lenin:
Nem szerethetem a feleségem exét. Egyébként . A gyerekei nevelése kapcsán elmondtam neki hogy ő számomra megbízhatatlan ember.
Mást mond mint amit tesz. Vagy gondol.
Egyszóval hülye.
Ezen véleményemet ismerik a gyerekei is. Épp néhány hete mondta a nagyobbik "fiam" :igazatok volt apámmal kapcsolatban.
Egyébként én akkor is küldtem őket hozzá láthatásra ha épp nem volt kedvük menni.
Nyilván azon okból hogy én is örülök ha láthatom az enyémet. Bármi is történt az anyjukkal kettőnk közt.
A kisebbet most kérdeztem
-mit gondolsz,az emberek jók vagy rosszak(16 éves)
-rosszak. volt a válasz
Kérdés.
- emlékszel arra amikor azt gondoltad "az emberek jók?"
Válasz.
-igen.
:)

6.Lenin 2017.05.31. 22:16:13

@csakférfi:

Tulajdonképpen megint engem igazoltál a jövőt illetően. A "gyerekeid" válaszai is arra utalnak.
Én mást kérdeznék tőlük...
Te milyen apát szánsz a gyerekeidnek?
(milyen apa leszel-1xűbben)
Az erre adott válasz(nem a tiéd)lenne sokkal érdekesebb nekem. Egy őszinte dialógus után.
(talán az is benne lenne, hogy valamikor miért gondolta, hogy "az emberek jók", és mióta rosszak, milyen elképzelése van a saját apaképéről)

1x, 1 hétfőn arra ébrednénk, hogy most már tuti mindenki jó lesz?

csakférfi 2017.06.01. 21:14:45

@6.Lenin: a gyerekeimnek én mint nevelőapjzk a jó példa vagyok.
Onnan tudom hogy a nagyobbnak most odaadta az osztfőnöke az elsőben későbbi önmagának írt levelét. Abban utalt rám és az anyjára.
Aztán! Minden eddigi batátnőjének ismerem a nevét. Hogyan alakultak a szerelmei. Többször mutatta a telóját miket csetel velük. Kikérte a véleményemet ....néha az anyjáét is.
A saját apjuk a tossz példa. Végül is a sorsát 5 évvel ezelőtt megjósoltuk mi ketten a gyerekeknek. Mármint az apjuk sorsát.
Erre utaltam néhány kommentel előbb.
Az hogy mi a hitük saját maguk szerepével kapcsolatban ... Azt ismerem. A gyakorlati megvalósítás meg idő függvénye.
Az bizonyos hogy az általam preferált jövőkép nem csakúgy egyik hétfőre virradóra köszönt be.
Ehhez egy komoly krízisen kell átesni az emberi társadalmaknak.
Van is erre jelentkező.
Klímakatasztrófa. Nyugdíjlufi. Hitellufi. Energiaválság. Vízhiány..Atomháboru.....stb.
Szóval nem jókedvében fog össze a társadalmat alkotó ember (akkor inkább széthúzás és önös érdekek diktálnak) hanem ha nagy baj lesz.
Ez van. Ennyire hülye az ember.
A nagy nagy okosságában.
:)

6.Lenin 2017.06.01. 21:31:43

@csakférfi:

Én szeretnék diskurálni velük, de ez már nagyon magánügy. A te véleményedben biztos voltam.

"Ehhez egy komoly krízisen kell átesni az emberi társadalmaknak.
Van is erre jelentkező."

Arra is, hogy 1 átesés után felállva elölről kezdődik minden. Ez van beprogramozva.
Életösztön. A túléléshez szükséges a másik legyőzése. Egyéni, kisebb-, nagyobb közösségek szintjén is.

csakférfi 2017.06.02. 07:04:55

@6.Lenin: Nem! Nem! És megint nem!
Vonatkoztass el kérlek a harc és győzni akarás mítoszától.
A környezetünk békés és kiszámítható. Örök körforgás állandósult.
Tavasz. Nyár. Ősz. Tél.
Én patasztgyerek lévén nem tudnék állatok és növények nélkül lakni.
Tolsztoj erre a legjobb példa hogyan képes az ember a gyökereihez a kiszámíthatósághoz visszatérni.
Az ösztönünk a szeretet.
A félelmünk pedig az emlékeinken alapul.
Egyik sincs a másik nélkül.
Érzelmes faj vagyunk. Értelmes is egyben.
Tudjuk uralni az ösztönt (ezért nem vágod hanyatt az első nőt aki szembejön veled)
Tudjuk a félelmeinket is a haragunkat.
Ezért nem vágod pofán a gyereket vagy az asszonyt ha neked nem tetsző dolgot csinál.
"Ha a környezet barátságos a sejt a szaporodást választja.
Ha ellenséges akkor a túlélést.
Biológiai alaptétel.
Csak az angolszász kultúrkör látja a túlélést.

6.Lenin 2017.06.02. 09:17:30

@csakférfi:

"Ha a környezet barátságos a sejt a szaporodást választja.
Ha ellenséges akkor a túlélést.
Biológiai alaptétel."

Már megint nem értelek, vitázol velem, aztán igazolod amit én állítok.

Nem vagyunk 1formák, és amíg ez van, addig harc is lesz az egyedek közt a TÚLÉLÉSÉRT. Biológiai alaptétel.
(nincs azonos környezet, azonos feltétel, lehetőség)

Ami esetleg egyénileg működik (nem vered a feleséged) nagyobb, és más környezetben nem biztos, hogy működik, vagy minden egyed, közösség esetében is működik.

Még angolszász kultúrkörnyezetben is tele vannak a börtönök.

Eddig nem tudtál meggyőzni, nehéz is lesz, ha közben engem igazolsz.

Amiről te álmodsz az 1 szép idea, de...
(körbejárhatjuk még néhány 1000x, de...)

csakférfi 2017.06.02. 18:47:52

@6.Lenin: Igazollak????
De hát szaporodik az emberiség.
Akkor nem ellenséges a környezet.
Csak Te látsz harcot értsd már meg!!!
Nem a harcról és küzdelemről szól az élet.
Arról szól hogy "kit" szeretsz és nem a "mit".

A társ szerelme a gyerekek szeretetete,a fontos nem az hogy milyen ruhát hordasz avagy éppen milyen eszközökön pötyögsz itt a modern neten.
"Nem a legerősebb faj lesz a túlélő, nem is a legintelligensebb, hanem az, amelyik a leggyorsabban képes változni."

"Ha a szegények szenvedését nem a természet törvényei okozzák, hanem a mi intézményeink, nagy a mi bűnünk."
Charles Darwin
Szerinted ezek hülyeségek??
Sejtése volt neki is hogy az emberi faj "okossága" ostobaság.
"Nagy a mi bűnünk".
Ez a bűntudat.
Nekem ez nincs akkora mint egyeseknek.
Ezért nem kell kompenzálnom hogy normális maradjak.
nem is látok harcot csak hülyeséget ami még nagyobb hülyeséghez vezet.
Ebből lesz a káosz a kilátástalanság a félelem a gyűlület a háború....a halál a szenvedés.
Amúgy a viccből van a nickneved?
6. lenin és ÍV béla....rendőr vicc!
:)

6.Lenin 2017.06.02. 20:38:52

@csakférfi:

Valamikor én is azt hittem, hogy az emberek "jók".

Aztán 56-ban egy éjszaka sorban álltunk 1 élelmiszer bolt előtt. Tábortűz, viccek, énekszó, tök "jók" voltak az emberek.
Míg ki nem nyitott a bolt.
Ami utána történt nem ajánlom senkinek, hogy átélje. 1ik pillanatról a másikra.

Te leszűkíted a embert saját magadra, és amint látom tök elégedett is vagy magaddal. Ez nem rossz.

Túl sok mindent átéltem, hogy a helyén tudjam kezelni a dolgokat.

igen, VI=6. 1 vitapartner miatt, kb ennyire volt tájékozott, de kőkemény véleménye volt. Akkor megtetszett.

"A társ szerelme a gyerekek szeretetete,a fontos nem az hogy milyen ruhát hordasz avagy éppen milyen eszközökön pötyögsz itt a modern neten."

Értem, és semmi baj, addig, míg nem szeretik el a nejed, nem a ruha eladásából, gyártásából tudnál csak megélni, vagy éppen a modem gyártása, eladása lenne a fedezeted a szeretett család puszta megélhetésének. Pláne, ha másik jobbat, olcsóbbat, kínál mert több neje és rajkója éhes otthon.

A harcot nem úgy értettem eddig se, hogy mindenki azért töri magát a szabadidejében, hogy gyilkolásszon a kedvenc sorozat kezdése előtt, vagy a reklám alatt.

Még a szeretetért is meg kell "harcolni" (lemondani egyéni érdekekről cserébe)

Kinek mekkorák az igényei, akkorák a harcai is. Nem leszünk soha 1formák, semmiben sem.

Értettem én már a kezdetén is, hogy az lenne a jó, amiről te (is) álmodozol. Rajtam sem múlna a sikere. Ezért írtam 1x, hogy amennyiben csak ketten maradunk, egy darabig biztosan meg tudnánk egyezni ebben, amíg....aztán az erősebb túlélné, talán, vagy aki jobban tud alkalmazkodni, hogy akár fej nélkül is képes lélegezni hosszabb időn keresztül is.

csakférfi 2017.06.03. 06:57:08

@6.Lenin:
Épp a buszon pötyögök. Letelt az éjszakás hetem. Végre otthon alszom éjszaka a saját ágyamban. Sorry a nejem meg épp ma éjszakás mivel vasutas.
Azért azt az egy sört kiirigyelték a kollégáim mielőtt indultak volna a buszok.
Az életapró örömei. 1 doboz azaz egy doboz sör."mert megérdemlem"
Ekkora egy marhaságot! Mégis rituálé.
Rendes ember vagy ! Egyrészt mert szóba álltál velem. Másrészt meg ......megérzés volt kezdetektől.
Hogy miért agyal egy cnc esztergályos 3 müszakban ilyen "dolgokon" ?
Talán mert anya nélkül nőttem fel.
Talán mert húsz év után kirúgott az exem.
Talán mert alperes voltam a gyerekem láthatása jogán.
Talán mert 2 évig ügyvédre költöttem az akkori munkanélküli járadékomat.
Talán mert a bíróság elmeorvosi szakvéleményt kért ......megszokásból.
Talán mert a pszichiáter délelőtt pszichológus délután ....olyan nyomást gyakorolt rám hogy részlegesen lebénult mindkét lábam.
Talán mert a mostani nejem eljött mellettem tanuskodni.
Esetleg a végrehajtót meg a rendőrséget mint felbujtót az agyalásra mindezen bírósági eljárás hozadéka ként.
Talán......folytathatnám pedig csak a gyerekemmel akartam a kapcsolatot tartani. Az exem meg vitatta és mindent elkövetett az ügyvédjeivel hogy az őrületbe kergessen. Veszített másodfokon is. Mert nem tettem semmi rosszat sem vele sem a gyerekkel.
Szóval az emberek jók!
Csak hülyeségeket hisznek és tesznek.
Erre futotta a többezer éves kultúra és fejlődés.
:) :)
Jó éjt! Nekem.
Neked jó reggelt!
:)

6.Lenin 2017.06.03. 19:48:14

@csakférfi:

"Hogy miért agyal egy cnc esztergályos 3 müszakban ilyen "dolgokon" ?"

Nem kellett volna indokolni, de azért kösz a bizalmat.
Szerintem van 1 jóval 1xűbb magyarázat:
mert igényed van a megismerésre (agyalásra)
Megint igazoltad, hogy nem vagyunk 1formák. Az agyalásnak semmi köze, hogy mivel foglalkozol a munkádban.
Ha van igény, utánanézel bárminek.

Remélem, hogy talán most, rendezettebb körülmények közt is megmarad ez az igényed, és tovább is adod.
Jót diskuráltunk.
Jó tudni, hogy másokat is érdekel a "mivégre is", mire is számíthatunk, főleg az utódaink, ha már. Tehetnénk-e érte valamit is?
(legalább megpróbálni meggyőzni másokat is, vagy csak legalább az igényt az agyalásra felkelteni)

"Szóval az emberek jók!
Csak hülyeségeket hisznek és tesznek."

Miért is?
Van min agyalni, az már tuti.

csakférfi 2017.06.07. 13:11:35

@6.Lenin:
Bocsánat hogy így késve írok választ.
Nem azért hogy enyém legyen az utolsó szó!
Te is Én is gondolkodunk.
Agyalunk mert ......!
A válaszokat megleltük.
3éve lesz hogy "győztem" a bíróságon.
Igen ha személyesen ismernélek akkor is megbíznékbenned.
Ahogy a nevelt...neveletlen gyerekeim is.
Naív lennék?
Nem. Csak megismertem hogyan gondolkodsz a "dolgokról"
:) :)
Minden jótkívánok a továbbiakban.
Ha már ennyi rosszat (emléket) sikerült összeszedni eddigi életünkben!
:)
süti beállítások módosítása