HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) bkk (4) BKK (1) bkv (4) BKV (1) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) franciaország (1) Franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) karácsony (4) Karácsony (1) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) Kína (2) kína (4) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van az ellibegő Libegőből

2021.05.18. 20:48 Elegem Van

Imádom a Libegőt. Amikor először ültem rajta nagyon féltem. A kerítés felett hirtelen nagyot emelkedik, és hát sok év távlatából bevallható, hogy leizzadtam a rémülettől. Csak a levegőben nincs hova elbújni, nem lehetett mást tenni, mint erőt véve magamon legyőzni félelmemet. Nem ugrottam ki, és azóta élvezem a Libegő nagyszerűségét. Évente többször felmegyek. Felfelé gyönyörködöm a csendben, lefelé a városban. Imádom továbbá a "fákon futást". A fák teteje szépen le van nyírva, de ahogy nőnek ágai, az utazó elérheti a talpával. Ez olyan érzés, mintha az ember a fák tetején sétálna. Sehol nincs ilyen produkció, csak a Libegő tudja ezt a csodát. Szeptemberben volt egy éjszakai libegőzési program, amelyre véletlenül bukkantam rá, fantasztikus élményt nyújtott a résztvevőknek. (Kissé megkésve ezúton is köszönöm az ott dolgozók munkáját.) Csodás volt az őszre forduló természet csendje, nyugalma. Lefelé libegve pedig a kivilágított Budapest, amelynél kevés szebb város van, noha tudom, hogy a véleményem csöppet elfogult. Szeretett városom fényei ilyenkor olyanok, mintha fekete bársonyra szórt gyöngyöket látnék, a Duna-part kivilágítása párhuzamosan futó aranyláncokhoz hasonlatos. Aztán a templomok. A Mátyás templom karcsú méltósága, a Bazilika monumentalitása, távolabb a Közpénzlopás templomának lila-kékes fénye.

libego.jpg

Most ezt a csodás látványosságot érzem veszélyben. Tavaly kezdte ez a Pokornyi nevű, hogy kerülete felújítaná az ötvenéves születésnapját ünneplő Libegőt. A hazug kutyák persze ígérnek mindent is, de ha egy politikus kinyitja a száját abból csak a büdösség árad. (A bolygót féltőknek nemcsak a tehénszellentésre kellene koncentrálniuk, mert a politikusi szájnyitogatás sokkal mérgezőbb.) Most az a népnek szóló mese, hogy a Libegő négyüléses lesz, meg biciklit is lehet felvinni és többi parasztvakító hülyeség. Naja... a Nemzeti Szpáhizmus Rendszerében valami jó lesz az embereknek? Ugyan.

Ráadásul a Pokornyi, ez az istenes ember. Ő az, aki szerint, ha Fideszt választják az emberek, akkor nincs közösbe nyúlkálás, mert aki megpróbálja, annak levágják a kezét. A jeles mondás óta eltelt tizenegy év, és még egyetlen Fideszesnek sem vágták le a kezét. Ez, hogy lehet? Négy magyarázat van: A Fideszesek nem lopnak. (vót röhögni?). Lopnak, de mégsem vágják le a kezüket, tehát a nyilas/spicli-ivadék hazudott. Lopnak, le is vágják a kezüket, de - miképp a gyík farka - visszanő. Lopnak, le is akarják vágni a kezüket, de van egy csodás anyag, amellyel, ha bekenik a praclit, azon elcsúszik a bárd, így vágnák ők, csak nem megy. Próbálják, de sajnos... És a Fideszes alkimisták ismerik ennek az anyagnak a titkát. Szerintem önök is. Pénz a neve.

Miképpen jön ez a Libegőhöz? Néhány éve érdekes változást vettem észre a Libegő környékén. Korábban társasházak, régi villák mellett libegett az ember gyereke, az utóbbi pár évben viszont a NER-köcsögök kezdtek ott építkezni. (Zord íjász barátomnak igaza van, Viktor betyárkörtéit nem kellene lovagoknak nevezni.) A régi társasházak átalakulnak lakóparkszerű építményekké, az ódon villák csodapalotákká. Egyik ilyen villa felett libegve nagyot néz a pórnép, mert csak a kerítése lehet vagy kétszázmillió, az épületkomplexum talán kijön szolid hárommilliárdból. Szomorúan kell megállapítani, hogy a Libegő környéke NER-sújtotta övezet lett. Na, mármost meddig fogja elnézni ez a társaság, hogy a pesti prolik, meg a vidéki bunkók kirándulás címén a fejük felett mászkáljanak? Lássák, amint tömik magukba a kaviárral szuvidált bélszínt, leöblítve egy kevés '72-es chatou de la de drága nedűvel, a garázsban autó formájában veszteglő százmilliókat, vagy amint a kertész éppen töcsköli a nasságos asszonyt/leánykáját, a medencében pancsi-pancsiznak, nem szívják azt a furcsa porcukorra emlékeztető valamit a kurváik seggéről, a Kaleta-díjra hajtó produkciókat, és a többi, szigorúan a keresztény erkölcs magánélethez tartozó dolgait. Van egy olyan tippem, hogy nem sokáig, mert a keresztény magánélet szentségéhez joguk van nekijük. Különben is, amit nem lát a nép, az nincs, úgyhogy coki. De bele lehet-e mondani az Istenadta orcájába, hogy ez itt már NER-terület, takarodjanak a 'csába innét? Ilyen durván nyilván nem. Jobb, ha szép lassan megtapasztalják. Tisztára, mint a bekerítéseket az angol községek a kapitalizmus hajnalán.

Van tehát duma a fejlesztésről. Ki ne örülne neki, nem? Aztán a valóság. Már most összeveszésben vannak az érdekeltek a közbeszerzéssel kapcsolatban. Mi jön még? Kiválasztanak egy céget, amely lebontja a tartóoszlopokat, ezzel a Libegőnek fuccs. A mese pedig indul a csodálatos jövőről a hülyének nézett népnek. Lesznek 3D-be foglalt vágyálmok, nagyon fáintos cucc, bárki meglássa. Csak a villák, lakóparkok urainak jogászai megtámadják a terveket. Egy Libegő mégsem lehet nemzetgazdasági jelentőségű, hogy az ilyen huzavonák elkerülhetők legyenek. Ez kézenfekvő, nem igaz? Aztán a magyar bíróságokon eltökölnek még pár évtizedet fontos birtokjogi, természetvédelmi, hatósági kérdéseket megszakértve. A pályázatot elnyerő cég már rég nem lesz sehol. (Pénz persze kifizetve, hogy a vastagon megszámított alkotmányos költség a megfelelő kezeket megóvja a levágástól.) Az utazó közönség ez alatt szépen elfelejti, hogy Once Upon a Time in...Libegő.

Félek, hogy ezt a gyöngyszemet a magyarnak nevezett gazdasági-politikai elit ellibegteti a korrupció messzeségébe, és ezt a félelmemet nem tudom legyőzni. Nem tehetek mást, mint kifejezem, hogy elegem van a Libegő veszélyeztetéséből. Hátha másnak is.

Ha tetszett a bejegyzés, kérjük, oszd meg Facebookon, hogy minél több emberhez eljusson! Köszönjük!

Kövess minket Facebookon!


komment

Címkék: politika orbán kormány jobboldal pénz életérzés idegesítő párt bizalom minisztérium megtévesztés becsapás libegő Magyarország Budapest

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr916565210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.18. 22:37:56

Nagyjából azóta olvasom ezt a blogot, hogy van, és szerintem ez az egyik legjobb posztod, bloggertárs. (ugye ennek soha semmi köze nincs se az olvasottsághoz, se a lájkokhoz, se a kommentek mennyiségéhez, se a blogketrechez...ezek nem Feltétlenül találkoznak azzal, ami jó is)

Ebben minden van. A többiben is, de ebben tökéletes arányban van ez a minden.

Emberi oldal.
Lélek.
Líra.
Humor.
Düh.
Rezsimszolgakurvapicsázás.
Beszólás.
Középső ujj felmutatása.
Politika.
Magyar valóság.
NER-valóság.

...és ráadásul ezt muszáj megnéznem, amíg még lehet (?), amíg még van, amíg még működik (most még működik?), hogy vajon hasonlóképp rácsodálkozom-e az általad elmondottakra, észreveszem-e a változást, ugyanazt érzem-e, ésatöbbi megegyébkéntisdepláne régen voltam már a libegőn, kurva pestis pláne bekavart.

littke 2021.05.19. 01:26:02

Nos a Libegő vszeg ráérett egy felujításra, és tényleg bicikliket felvinni nem egy rossz ötlet lenne. A többi csupán a szokásos politikai ömlenglés a szerzőtől és ehhez a poszthoz szerintem nem tartozna.
Ha nem ujítják fel könnyen olyan állapotba kerülhet mint a linken bemutatott a nem is olyan messzi Grúziában......
www.theguardian.com/travel/2016/sep/01/chiatura-georgia-soviet-cable-car-system

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.19. 06:01:09

@littke: Benne van a posztban: "Van tehát duma a fejlesztésről. Ki ne örülne neki, nem?"

Szerintem azt senki sem vonja/vonta kétségbe, hogy a folyamatos karbantartáson túl, egy idő után eljön az a pillanat, amikor fel lehet/fel kell újítani a libegőt...vagy bármit.

A libegő: veszélyes üzem. Ha elhanyagolják, ha elöregszik, ha elfáradnak az anyagok, ott emberek fognak meghalni. Én sehol sem látom a posztban, hogy ezt bárhol kétségbe vonná a bloggertárs...és hát nem is erről szól a poszt. De talán tévedek.

BiG74 Bodri 2021.05.19. 06:32:46

@littke:
Nem sűrűn libegőzöm, de annyit igen, hogy tudjam, van annyira veszélyes üzem, hogy jelentős az évenkénti napok száma, mely ellenőrzéssel, állapotfelméréssel, és karbantartással telik. Igy egy felújítás esetén könnyen igazolható, egyrészt annak létjogosultsága ( ez nem igaz a kerékpárszállításra, vagy a négyülésre, mely nem felújítás). Másrészt könnyen felmutatható, tender anyaga és az abban foglalt biztosítékok.
A politikai rész pedig nagyon érthető, magam is látom.

midnightcoder2 2021.05.19. 07:27:02

@zord íjász: A kutya legalább olyan ocsmány állat mint a politikus. Az is az utcára szarik, megeszi a saját szarát, és feleslegesen ugat egész nap.

midnightcoder2 2021.05.19. 07:30:22

Amúgy nehezen tudom elképzelni, hogy egy kerékpárt hogy tesznek fel / szednek le anélkül, hogy leállna az egész. És a négyüléses verzió sem hiszem hogy nagyon hiányozna. Azt sem értem, hogy a vasoszlopokat miért kell lebontani ehhez.

Egyetértek a postolóval, nagyon patkányszaga van ennek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.19. 07:41:10

A libegő veszélyes üzem. Szerintem extrém sport, nem való nagyvárosba.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.19. 07:44:17

De látom, az ultraliberális blogger látja a megoldást: oda kell adni az egész területet Soros gazdának és az ő általa leigazolt demokratáknak, aztán majd ronda keresztény NER-látvány helyett mindenhol szivárványkaletás progresszió lesz a környéken.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.19. 08:07:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Örülök, hogy segíthettem, látom elolvasod a kommenteket, mielőtt írsz. :-)

"...szivárványkaletás..."

Te, Iván, azt ugye tudod, hogy ez a Kaleta, ez izé, na, ez nem liberális? Vigyázz, mert olyasmit hánytorgatsz fel ezzel a szóösszetétellel, amit a védenceid a vonatkozó ügyben már a szőnyeg alá söpörtek/szőnyeg alá akarnak söpörni jogilag, emberileg, politikailag is. Nagyon le leszel szidva.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.19. 08:31:14

@zord íjász:

Nem ismerem Kaleta politikai irányát, de mindegy is. A lényeg: az ő viselkedését liberálisok szokták éljenezni.

Nincs aki engem leszidjon.

gigabursch 2021.05.19. 08:41:01

A politikai vonalba nem mennék bele, mert a tehenek hasonlat maximálisan igaz, oldaltól függetlenül.
Maradnék a műszaki oldalon.

Ez egy újrahasznosított, többször fejlesztett szerkezet.
Ilyen eszközök esetében a napi üzembiztonság nem kezelhető lazán és alighanem van bőven ismert probléma.
Most se gondolnám, hogy újat tennének ide, mert bőven jó lehet a valamelyik alpesi, kárpáti vagy skandináv anyag is, ezt nyilván megvizsgálják a mérnökök. No meg a közgazdászok is.
Viszont a fejlesztés célszerűség adott irányú, mert több utas => jó befektetés.

gigabursch 2021.05.19. 08:43:41

@midnightcoder2:
Ezer helyen megoldott, több módja is van.
Barátod a TeCső.
Idehaza is találsz rá példákat: Eplény, Sátoraljaújhely, Mátraszentimre, stb

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.19. 08:54:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A lényeg: az ő viselkedését liberálisok szokták éljenezni."

Úgy hazudsz, mint a vízfolyás. A Viktória-zuhatag hozzád/a hazugságfolyamodhoz képest olyan száraz, mint a sivatag. Soha, sehol, senki nem éljenezte a 19.000 gyerekpornós pedofil fotóval lebukott rezsimszolgát, a liberálisok pedig különösen nem, és úgy megszorongatták miatta a Mester faszát, ahogy csak ritkán sikerül nekik...amíg nem jött az Eresz Izmos Bajnoka. Egyenesen az Index robbantotta ki a botrányt, 2020 februárjában: tudod, azok, akiket a beszántás előtt (2020. július) rendszeresen libsiztél. Ez volt az utolsó nagy dobása a szerkesztőségnek. Kizárólag a védenceid sikálták, takarították el gyorsan a mocskot a peruból visszarángatott bűnöző után, de még ők sem éljenezték, csak veszett iramban próbáltak terelni, és találni valakit a túloldalon, akire átirányíthatják a tüzet.

A teljes ellenzék és még a fidesz megszólalást vállaló prominensei is határozottan elítélték őt...pusztán a fideszes ügyészség és a rém független bíróság gondolta úgy, hogy ez a bűncselekmény nem ér annyit, mint mondjuk egy dudálás a tüntetésen, vagy Kövér Laci bácsinak egy zsák krumpli a Parlamentben, vagy egy ficsúrozás.

444.hu/2020/07/24/az-ugyeszseg-nem-tudta-bizonyitani-hogy-kaleta-gabor-fizetett-volna-a-19-ezer-pedofil-kepert

index.hu/belfold/2017/09/20/a_kuria_kimondta_lehet_fideszesnek_nevezni_polt_ugyeszseget/

Ennyire azért ne alázd meg magad, Iván. Libsizz, lökd a paneljaidat, de ne rohanj tátott szájjal bele a faszerdőbe.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.19. 08:57:07

@gigabursch: Így vala, ahogy mondani tetszik őméltóságának...a technika, a ráció, a közgazdaság és a profit száraz talaján maradva, ez a helyzet, helyes meglátás, eztet a véleményt osztom magam is, instállom.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.19. 09:00:35

@zord íjász:

Sehogy se tudod kimagyarázni, hogy nem a Fidesz, hanem a ballibek támogatják a gyerekek megrontását, lásd szivárványos gyerekkönyv. Emlékszel?

Kaleta el lett távolítva. Szájer is lemondott, amikor lebukott. Ez a keresztény hozzáéllás.

BiG74 Bodri 2021.05.19. 09:08:00

@zord íjász:
Nagy a te türelmed, hogy egy ilyen népművészeti cserépedénnyel leállsz vitázni.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.19. 09:11:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Elmondtam, amit akartam. Erre a szintre engem nem tudsz lerántani. Ehhez olyan csőlátó lövészárok harcosokat kell találnod a túloldalon, mint te vagy. Tátott szájjal rohangálsz a faszerdőben, és ahelyett, hogy a kiutat keresnéd, egyre mélyebbre hatolsz benne, karrierdiplomatázol, mesekönyvezel, meg keresztény hozzáállásozol (! ezen beszartam), hátha akkor bárki elhiszi, hogy a liberálisok támogatják a pedofil köztörvényes bűncselekményket és a gyerekek megrontását. Jószándékkal javaslom, utoljára, hogy sürgősen hagyd ezt abba, kiröhögteted magad teljesen, de mostantól pont leszarom, további jó barangolást a sűrűben, én ezt itt, veled, ebben a támában befejeztem.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.19. 09:13:18

@BiG74 Bodri: Touché, igazad van. Most szégyellem is magam, de befejeztem vele, ahogy írtam.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.19. 09:14:30

@zord íjász:

Pedig nem rossz dolog az igazság szintje, hidd el.

Ki éljenzi a "másságot" szerinted? A Fidesz talán?

Ezt nem tudod sehogy se kimagyarázni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.19. 09:16:24

@BiG74 Bodri:

A végén feladta, hisz nem maradtak érvei.

@zord íjász:

Megértelek, jobb minimalizálni a veszteséget vesztes csata után.

BiG74 Bodri 2021.05.19. 09:49:14

@zord íjász:
Ilyesmi jut eszembe a vele való kommunikációról:
m.youtube.com/watch?v=JO6zojYFK30

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.19. 10:04:54

@BiG74 Bodri: :-))) Óriási kedvencem. A film és a képregény is. Mondjuk a nőnek is gyönyörű arca van...és ebben az esztétikai értékítéletben nem zavar, hogy nem az én térfelemen játszik. :-)

Nem tudtam, hogy ez a jelenet fent van a tecsőn, kiragadva, de ebben a pillanatban el is mentettem, mert jó lesz nekem linknek, háttéranyagnak egy poszthoz, köszi, hasonlóan felhasználom illusztrációként.

Mert természetesen hibátlan találat, valóban ilyen, és pont így érzem magam többnyire, szinte mindig (néha vannak azért az Ivánnak tiszta pillanatai), mint Cara Delevingne , ha megpróbálok egy kis világosságot verni a fejébe. Általában teljes a kudarcom, és rettenetesen megbánom a próbálkozást.

Az arcra egy példa a millió találatból, ezzel a zenével együtt még tökéletesebb:

www.youtube.com/watch?v=4ZHwu0uut3k

BiG74 Bodri 2021.05.19. 12:51:24

@zord íjász:
Iván nem hülye, így még rosszabb a véleményem róla.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2021.05.19. 13:39:34

@midnightcoder2: Kerékpáron ülve repülőrajt a leszálláskor...

gigabursch 2021.05.19. 14:09:38

@Online Távmunkás:
Nem mindegy, hogy repülőrajt vagy repülő raj-t
(a kötőjelet csak a könnyebb érthetőség kedvéért tettem be)

Fikalnyik Eugén 2021.05.19. 16:45:42

@Quercus elkötelezett populista:
"liberofasiszta moslékkoalíció"

Ne hívd így a Fidesz-KDNP-Lungodrom-Magosz-Munkáspárt-Mihazánk formációt ;)

Bubu64 2021.05.19. 17:33:02

@midnightcoder2: De egy pozitívuma biztos, hogy van. Értelmesebb, mint te vagy.

BiG74 Bodri 2021.05.20. 06:02:50

@zord íjász:
Nem hülye. A természet nem adta meg a lehetőséget neki, hogy erre hivatkozzon. Csak elvtelen lett a sok magáévá tett elv között, elveszett, ezért kitalálta a saját kis világát, melybe az orbáni katyvasz szolgáltat jó alapot.
Nem hülye, de többnek szeretne látszani, mint amit ki tud izzadni. Már rég elveszett a sematizált paneljei között, melyek valami oknál fogva értékesek neki.

eßemfaßom meg áll 2021.05.20. 07:32:10

napióbégatás letudva, rajongók megdicsérik a karaván meg halad tovább

Buchhalter 2021.05.20. 07:35:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @zord íjász: hát birka kiakasztó vagy. A keresztény habzásod mellett már nem tudtam szó nélkül elmenni. Én is gyakorlom . Járok imaházba stb, de mint nálad úgy számos "kedves" keresztény társamnál is észrevettem, hogy csak hangoztatja mint te hogy hívő ember,de fogalmatok sincs a biblia és a jézusi tanítások fogalmáról. Egyrészt az újszövetség totálisan a feltétel nélküli szeretetre és megbocsátásra és ezáltal az elesett, megbotlott embertársak megsegítéséről szól. Na ez a Fideszedből és belőled is hiányzik! A Fideszt egyre többen nem tartjuk kereszténynek. Akik nyíltan helyeselték a keresztény Örményország lerohanását a törökök által támogatott Azeriek által, vagy a keresztény (jazig) kurdok mészárlása Szíriában és Észak-Irakban a török hadsereg által.Mellesleg Amerika mindkét ügyben kiállt értük és még az oroszok is adnak sunyin,vagy nyíltan fegyvert a jazigoknak és az örményeknek,azok nem keresztények.És megint beégette magát kedvenc bandád: az EU minden tagállama kiállt Izrael mellett,de a Fidesz vezérelte Magyarország nem! Egyszer már egy híres ember eljátszotta, hogy keresztény is meg a törökkel is cimborál és csúfosan elbukott a végén. Thököly kurucvezér, ha mond valamit a név és a története. Bocs, zord íjász, ha túl hosszú voltam.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 07:48:44

@Buchhalter:

Én a fordítottja vagyok: pár éve alig járok templomba, de egyre jobban elmélyedek a jézusi tanításban.

A Fidesz nyilván nem keresztény. Egy politikai párt eleve nem lehet keresztény.

Nincs parancsolat a bűn szeretetére.

Az örmény-azeri viszály nem vallási alapú. Én egyébként az örményeket támogatom. De ennek nincs vallási alapja.

A "jazigik" (helyesen: jazidik) nem keresztények.

Az EU-ban éppenhogy Mo. állt ki Izrael mellett, ezt is rosszul tudod.

Nem kedvencem Thököly.

Valami más marhaságod nincs még? Mert ebben a kommentedben csak marhaság volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 07:50:08

@zord íjász:

De, nagyon hülye vagyok liberó szemszögből, s erre büszke vagyok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 07:51:46

@BiG74 Bodri:

Mindenkinek saját világa van, kivéve a fanatikusokat, akik a saját világukat lecserélik valami más világára, akit vakon követnek.

Miféle orbáni szolgálat? Egyszeráen jelenleg a 2 magyar alternatíva közül Orbán a jobb, ennyi az egész.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 07:53:12

@BiG74 Bodri:

De, nagyon hülye vagyok liberó szemszögből, s erre büszke vagyok

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.20. 07:56:38

@Buchhalter: "Bocs, zord íjász, ha túl hosszú voltam."

Hosszú? Ez a komment? Hosszú?! :-))

Nálam ennyi, ilyen hosszú szokott lenni a köszönés, mint ahogy a Gyűrűk urában az Entek teszik.

Inkább csak az a gond, hogy ebből egy büdös szót sem fog megérteni...illetve szándékosan félresöpri, félremagyarázza, zsigerből elutasítja mindazt belőle, ami nem fér össze a fanatikus harcával. Alkalmatlan arra, hogy bármiféle ilyen párbeszédet folytass vele, vagy elmélyülten – még egy blog kommentszekciójának keretét tekintve is elmélyülten – átbeszélj vele morális, etikai, erkölcsi, vallási, politikai kérdéseket. Ő ugyanis kinyilatkoztat. Érvei nincsenek szinte soha, nem is azért kommentel. Küldetést teljesít, és az ő szent küldetéstudata automatikusan negligál minden érvet, tényt, adatot, statisztikát, hivatkozást, logikus magyarázatot, ami bármiféle módon felboríthatná a komfortérzetét.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.20. 07:59:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Örülök, hogy büszke vagy az elért eredményeidre ezen a téren.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 08:06:42

@zord íjász:

Kösz meleg szavaidat.

Bár hozzátenném: ugyan büszke vagyok, de elégedett nem vagyok. Úgy érzem, túl keveset teszek a természetes jóért.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2021.05.20. 08:08:52

Ennyi karaktert egy ilyen együgyű mondanivalóra pazarolni környezetszennyezés.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 08:09:23

@zord íjász:

Minden szavát megértettem, csak nem értek egyet vele, részletesen cáfoltam is.

Ez egy liberális betegség, hogy aki liberális az képtelen felfogni, hogy a másként gondokozó az nem buta, nem bunkó, nem hülye, hanem esetleg másként, más alapról látja ugyanazt, ezért jut a liberális világnézettel nem egyező következtetésre.

Javaslom, ti liberálisok, nézzetek magatokba, elmélkedjetek ezen.

gigabursch 2021.05.20. 08:26:08

@Buchhalter:
Nem kívánom teológiai vitába átvinni a témát, azonban fel kell hívjam a figyelmemet Jézus és a meddő fügefa esetére.
Nem ok nélküli a történet és nem véletlenül szerepel az Újszövetségben.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.20. 08:48:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "részletesen cáfoltam is."

:-))) Legalább megnevettettél, ezt a javadra írom.

Nem akartam az előbb írni, és nem fogok veled most sem egy libegőről szólő poszt alatt az izraeli-palesztin konfliktusról elmélkedni, a liberalizmusról meg pláne nem, mert arról neked halovány fogalmad sincs, de azt azért feltétlenül, ismét és jóindulattal javaslom, hogy próbálj meg kijönni a faszerdőből, ha már megint sikerült belerohannod, te szerencsétlen Istenbirkája, és ne hordjál össze mindenféle sületlenséget...vagy legalább próbáld meg finomítani, kiigazítani, pontosítani a kijelentéseidet e téma kapcsán, hogy ki-hova áll, és ki véd meg kit ebben a kérdésben, és ki mit nem támogat/mit támogat.

444.hu/2021/05/19/a-nemet-kulugyminiszter-nem-erti-magyarorszag-miert-nem-tamogatta-az-eu-s-felhivast-hogy-fegyverszunet-legyen-gazaban

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 08:57:35

@zord íjász:

A kolléga azt mondta szó szerint "az EU minden tagállama kiállt Izrael mellett,de a Fidesz vezérelte Magyarország nem" - szerinted ez az állítás igaz?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 08:59:01

@zord íjász:

"próbálj meg kijönni a faszerdőből"

Sose mentem be, így kijönni se kell.

Nézd meg a kolléga többi állításait is, pl. szerint az azeri-örmény viszály vallásháború, a kurdok keresztények, stb. Te egyetertész mindezzel?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 09:02:38

@zord íjász:

"ne hordjál össze mindenféle sületlenséget"

Idézz tőlem mondjuk 3 sületlenséget!

Buchhalter 2021.05.20. 09:08:00

@gigabursch: nem kívántam én se belemenni vallás dolgokba,de ha már birka belekeverte, hogy mennyire az a Fidesz én csak megcáfoltam. A fügefa hasonlat pont hogy birkára illik: meddő vele vitázni.

Buchhalter 2021.05.20. 09:11:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: te vagy a marha. Egy szóval se mondta senki, hogy kedvenc pártod keresztényi de annak tartja magát veled együtt. Ja mégse,mert bevallod hogy nem jársz templomba.Ezzel nincs baj,de akkor ne gyere ezzel!Thököly nem a kedvenced. Ez a történelmi szereplő a hibái ellenére is nagy géniusz volt. Még halovány árnyéka sem lehetsz.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.20. 09:14:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Szándékosan nem kezdtem el, és nem kezdem el szétszálazni @Buchhalter: hozzászólását az igazság gombolyagában egy libegőről szóló poszt alatt, de én értem a szándékodat, Iván, jól csinálod, ahogy tereled és szétbaszod a poszt témáját, viszont a továbbiakban arra kérlek, hogy a kérdéseidet egyenesen neki címezd, mert ahogy mondtam, én nem fogok részt venni a kisded játékodban. Majd ha a zsidó-palesztin, muszlim-keresztény, jazidi-kurd-török-örmény-azeri, orosz-amerikai, avagy kinek az oldalára áll a fidesz kérdéskör kerül sorra, visszatérünk rá. Adtam egy linket, kezdetnek elmélkedj azon, és vesd össze a saját kijelentéseddel. Csá.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 09:15:51

@Buchhalter:

"kedvenc pártod keresztényi de annak tartja magát veled együtt"

Nem igaz. Kevered a "keresztény" és "kereszténydemokrata" szót.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 09:16:52

@Buchhalter:

"mert bevallod hogy nem jársz templomba.Ezzel nincs baj,de akkor ne gyere ezzel"

S hol jöttem ezzel?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 09:18:43

@Buchhalter:

"Thököly nem a kedvenced. Ez a történelmi szereplő a hibái ellenére is nagy géniusz volt. Még halovány árnyéka sem lehetsz."

Te hoztad fel őt, nem én. Eddig negatívan szóltál róla, most hirtelen pozitív lett. Szedd össze magad, troll.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 09:20:28

@Buchhalter:

"birka belekeverte, hogy mennyire az a Fidesz"

Sose kevertem bele. Miért hazudsz?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 09:21:43

@Buchhalter:

"meddő vele vitázni"

Vicces vagy.

Először vitázol, majd mikor kiderül, hogy érveid tévesek, hirtelen meddő lesz a vita. Savanyú a szőlő.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 09:23:16

@zord íjász:

"tereled és szétbaszod a poszt témáját"

Válaszoltam egy konkrét hozzászólásra, ez bűn lenne?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 09:24:40

@zord íjász:

"én nem fogok részt venni a kisded játékodban"

Érdekes. Addig részt vettél, míg ki nem derült, hogy az általad is támogatott kommentjei ténybeli tévdéseket tartalmaznak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 09:25:42

@zord íjász:

"Adtam egy linket, kezdetnek elmélkedj azon, és vesd össze a saját kijelentéseddel."

Linked NEM igazolja a kolléga állításait, vedd észre.

CyberPunK 2021.05.20. 09:33:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A libegő veszélyes üzem. Szerintem extrém sport, nem való nagyvárosba."

Jaj b+, a mozgólépcső és a kocsma is az, azokat is vágjuk ki nagyvárosokból?

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.20. 09:36:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: De a tiedet cáfolja, azért küldtem. Még ezt sem érted? Felfogsz bármit is abból, amit írok?

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.20. 09:37:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Válaszoltam egy konkrét hozzászólásra, ez bűn lenne?"

Mondtam ilyet? Még meg is dicsértelek, hogy milyen profin csinálod a poszt szétbaszását.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 09:38:44

@zord íjász:

Hol van benne, hogy az egész EU kiállt Izrael mellett, míg Magyarország nem? Nem találom ezt a részt.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.20. 09:41:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Beszéld meg vele. Hajrá. Mondtam: engem nem rángatsz bele ebbe.

padlogaz 2021.05.20. 09:43:44

ez most egy pánikkeltő poszt arról, hogy szavazzunk a másik oldalra, különben a fidesz - ha marad - megszünteti a libegőt?

occam borotvája 2021.05.20. 09:46:29

A pedofília hagyományos a balliberális elit köreiben
Gabriel Matzneff,Gene Simmons,Jimmy Savile,Ian Watkins,Gary Glitter,
Daniel Cohn-Bendit,Roman Polański stb.
Majd 30 éven át zavartalanul folyt Nyugat-Berlinben Helmut Kentler pszichológiaprofesszor kísérlete, aminek keretében direkt ismert pedofil férfiaknál helyeztek el hajléktalan gyerekeket. Az 1970-es években kezdődő Kentler-projekt ötletgazdája szerint a pedofilokból nagyon jó nevelőszülő válik, hiszen Kentler szerint a gyerekek és felnőttek közötti szexuális kapcsolat teljesen ártalmatlan.
magyarnarancs.hu/bun/halalaig-koztiszteletben-131341

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.20. 09:54:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Eleve mi az, hogy "poszt szétbaszása"? Elméleti szinten."

Elméleti szinten pontosan ugyanaz, amit most csinálsz gyakorlati szinten. Vakvágányra tereled a témát vagy új irányt adsz neki, így a posztban megfogalmazottakról elvonod a figyelmet, és meddő szarpaszírozásba fullasztod a beszélgetés csíráit is, egy olyan mezőben tartva azt, ahol az olyan igaz liberálisok, mint én, puszta jóindulatból, tiszteletben tartva az aspergeredet, megpróbálnak veled úgy kommunikálni egy bizonyos kereten belül, mintha nem lennél szinte mindig egy betonfejű, állandóan libsiző-sorosozó fasz, akire teljesen feleslegesen pazarolja bárki is az életének drága perceit és múló energiáit. De esküszöm az Élő Istenre, a Zen összes Istenére és Szellemére, a Természet Ősanyára, hogy ezt itt és most, befejeztem.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 09:56:17

@zord íjász:

Te rángattad bele magadat, de örülök, hogy most már te is látod: a kolléga marhaságot írt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 09:57:28

@occam borotvája:

Még 20 év, s a pedofóbia a rasszizmus egyik verziójának lesz nyilvánítva.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 09:58:35

@zord íjász:

Én nem látok problémát a vitában, akkor se, ha az szélesedik az eredeti felvetéshez képest. Viszont nem vagyok liberális.

Sir Gombóc 2021.05.20. 10:30:44

@zord íjász: nekem úgy rémlik a hölgy mindkét térfélen játszik..

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.20. 10:36:24

@Sir Gombóc: Na, ezt még nem olvastam, erről még nem hallottam, bár láttam valami cikket az indexen, hogy mindenki vele akar partizni, csak még nem volt időm elolvasni. Abban van benne? Mindegy is. Az sem zavarna, ha csak leszbi, de így duplacsavar, ez még vonzóbbá teszi. :-) Mondhatni: ide-oda libeg?

Sir Gombóc 2021.05.20. 10:46:48

@zord íjász: nem egészen, pánszexuálisnak vallja magát.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.20. 10:57:37

@Sir Gombóc: Na, csesszemegabasszameg, az vajon mi. :-)) Mindjárt megnézem mindannyiunk közös barátján, Dr. Google-on. A "pán" kötőszót alapból érteni vélem, de az ilyen szexuális kérdésekben talán nem ugyanaz, mint amire először gondolnék.

kunzoo 2021.05.20. 11:22:53

@CyberPunK:
Attól mert kivisszük a városból, nem lesz kevésbé extrém.

kunzoo 2021.05.20. 11:28:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Mármint az a keresztény hozzáállás hogy ne bukj le?

BiG74 Bodri 2021.05.20. 11:31:48

@Buchhalter:
A fideszt, mint látod, nagy hívei sem tartják kereszténynek, mert hát egy párt nem lehet keresztény. Persze nevében lehet, dehát az porhintés. Porhintés, mint a hungari helps program, vagy a kereszténydemokrácia utsó védelmezőinek aktív védelmezése, még akkor is, ha annak legnagyobb életcélja dzsentry vadászösztöneinek kiélése.
Keresztény ember aktívan védi a hitét, életszemléletét ha az ördöggel is kell összefogni érte!
Keresztény ember elmélyed a Jézusi tanításokban, aztán jól megmagyarázza, miért részkeresztény. Félig-meddig, ötödízig, harmadáig, mert hát van a Jézusi tanítás, meg a politika, és hát bizony a politika sok esetben kerül a tanítások elé. Rossz nyelvek szerint meg inkább mögé.
Magam részéről én nem is ostoroznám a fideszt, jól tudom mi ez a szervezet. Inkább nézek érdeklődéssel azokra a hittel élőkre, és azok szervezeteire, prominens tagjaira, hogy vajon ők micsodák? A farkas az farkas, báránybőrben is, de ők micsodák?
Kicsodák akik templomba vitték a politikát? Kicsodák akiknek keresztényi hite erősebb az orbáni hazugságokban?
Kicsodák akik keresztény, és zsidó részről örömmel marakodnak a kormány által vetett koncokon, és próbálnak a kormány kegyében lavírozni?

BiG74 Bodri 2021.05.20. 11:42:33

@Sir Gombóc:
Speciel arról is lemaradtam, hogy nem egyszerű hetero. Bár mondhatom, hogy mivel a Himaláját sem fogom megmászni, majdnem lényegtelen, hogy milyen magas. :) De vagány egy csaj!

Kicknick 2021.05.20. 11:48:36

már értem hogy ennek a birkának miért van évente 30 új regje..

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 11:58:59

@kunzoo:

Akár ez is.

Gondold végig. Homokos vagy vagy esetleg pedofil, de tudod, hogy ez egy betegség, viszont nincs rá még megfelelő gyógymód.

Szóvcal az agyaddal érted, hogy a homokosság/pedóság rossz dolog, de nem tudod magadból kiirtani. Folyton dolgozik benned a vágy az azonos neműek vagy a kisgyerekek iránt.

Aztán egy nap nem bírod, lebuksz.

Tudom, hogy ezt nehéz megérteni. Én úgy próbálom megérteni, mintha mondjuk a lángosevés erkölcsi rpssz lenne, én meg szeretek lángost enni - előbb-utóbb lebuknék vele.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 12:00:45

@Kicknick:

Több van, talán 100 körül volt, amióta aktív vagyok itt. De mindegyik nyílt, sose használok anoním nikket.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 12:02:14

@BiG74 Bodri:

A kereszténydemokrácia egy liberális-konzervatív POLITIKAI eszme. Nem vallás.

occam borotvája 2021.05.20. 12:22:30

@Sir Gombóc: Nem én "hazudozom". Ezt írják a többnyire liberális médiagecik.Ne a tükröt okold majom. :-)))

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 12:47:44

@BiG74 Bodri:

"Keresztény ember elmélyed a Jézusi tanításokban, aztán jól megmagyarázza, miért részkeresztény."

Minden keresztény ember részkeresztény.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 12:48:54

@BiG74 Bodri:

"Kicsodák akik templomba vitték a politikát?"

A keresztény egyik feladata a politizálás.

Sir Gombóc 2021.05.20. 14:47:35

@occam borotvája: pár névre rákeresve, hát nem ezt írják. Nem csak szalagcímeket kellene ám elolvasni.

occam borotvája 2021.05.20. 17:56:43

@Sir Gombóc: Neked az a bajod hogy összetéveszted a szervita rendet a rendszervitával. Az adott link a berlini 68-as geciláda cukrosbácsik által elkövetett büncselekményekről szólt. Itt egy másik a "művészekről"www.borsonline.hu/aktualis/pedofil-szornyetegeket-rejteget-a-sztarvilag/114563.

hátrasarc 2021.05.26. 08:54:16

@zord íjász: Néha az az érzésem Birka Úr/Nő,mert igy első blikkre nem lehet ráérezni,annyi csajos napja volt idáig minden felületen,nem egy személy,vagy ha igen akkor egy többszörösen hasadt személyiség,és így mint ilyen nagyon szórakoztató...
Hihetetlen széles tudásával mindenhez is hozzá tud szólni,és sajnos csak egyet nem tud empatikusan értelmesen megnyilvánulni..
Gondolom ennek gyökerei valahol messze a gyerekkorban kereshetők,mert felnőve rájött,igy kaphat figyelmet az emberektől,vagy mindazt ami annak idején hiányzott neki..
És a blogtársadalom,szívesen kúrálja úgy látom.
Ingyen terápia,ugye ?
Egyébként annyi igaza van ,hogy egy igazi vérbő "libsi" tényleg ugyanolyan kirekesztő mint a szemközti part.
És ha már libegő,őszintén nem mindegy nekünk miből van elegünk ?
Az értelmes emberek még nem igazán értek el ebben az országban változást.
Jó ,jó "szécsényi"csak beáldozta a vagyona egy részét értelmes célokra,de ,vajon elvárhatnánk-e ugyanezt a mi szeretett vezérünktől ?
Ő okosabb ennél,a mi vagyonunk egy részét áldozza fel némi homályos célok/csak viccelek persze ,hogy látni mit akar-nak/érdekében..

hátrasarc 2021.05.26. 08:56:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Jézus apolitikus volt..egyformán megbocsátott mindenkinek..
Bár lehet,Veled lenne egy kis gondja :)
Lehet a feltámasztás kimaradt volna a csodatételek közül :):):)

hátrasarc 2021.05.26. 08:59:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Először úgy olvastam,rézkeresztény :D
Rögtön felvillant a fény,hogy miért is vallja magát Szeretett vezérünk annak..
Nem hiába a genetika,abban a csoportban erős a vonzás az alkimia irányába :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.26. 08:59:49

@hátrasarc:

Így igaz. A kereszténység számára bármely politikai rendszer elfogadható, nem ezen múlik a kereszténység. A keresztény ember lehet fasiszta, komcsi, náci, liberális, szocdem, kerdem, populista, bármi más, sőt lehet politikaellenes passzív is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.26. 09:02:53

@hátrasarc:

Személyiság meg van hasadva az anyag és a szellem között, de ezzel szinte mindenki így van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.26. 09:05:01

@hátrasarc:

Személyiság meg van hasadva az anyag és a szellem között, de ezzel szinte mindenki így van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.26. 09:06:45

@hátrasarc:

A liberálisok a legkirekesztőbbek. Közöttük általános nézet, hogy a liberalizmus valójában a józan ész alapján áll, így aki nem liberális, az vagy gonosz vagy hülye.

hátrasarc 2021.05.27. 19:40:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Én aztán nem alapozok semmit semmire.
Azt Ő már régen megtette..
Van a kézikönyvben az a jó kis rész,ami arról szól,hogy ne cselekedjed azt felebarátodnak,amit magadnak nem kivánsz..
Tán csak ez ?

encir 2022.01.22. 12:13:02

Jót nevettem...a közpénzlopás "templomát" inkább feneketlen teknőnek hívnám....engem arra emlékeztet.
süti beállítások módosítása