HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) bkk (4) BKK (1) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) Franciaország (1) franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) karácsony (4) Karácsony (1) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) kína (4) Kína (2) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van: 10 régi mondás új köntösben

2020.12.04. 08:21 Elegem Van

1. Addig jár a köcsög a kútra, amíg el nem törik. (népi regula)

2. Lengyel magyar két jó barát, együtt túrják egymás farát. (Békemenet jelszava Bayer és Bencsik molinóján)

3. Az vesse rá az első követ, aki még sosem mászott egy szál pöcsben ereszen buzi orgiáról menekülve kábszerrel a hátizsákjában. (Jézus Mária de Hidvéghi)

4. Orbán férfi, a vagyona nő. (népi megfigyelés Alaptörvényben rögzítése)

5. Az apa férfi, az anya is. (Szájer József Alaptörvény-felelős)

6. Nincsen sok választás, azért nincsen, mert Józsit megkúrták. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen böszmeséget még képviselő nem csinált, mint amit a Szájer csinált. Meg lehet magyarázni, de teljesen világos, hogy amit mond, az nem igaz. (Gyurcsány Ferenc parlamenti felszólalásának kiszivárgott részlete)

7. Amit Szájer József képviselőtársunk tett, az a mi politikai közösségünk értékrendjébe a mai naptól nem fér bele. (Don Vétó)

8. Engedjétek hozzánk a Józsefet! (Magyar Püspöki Kar)

9. Már megint sokan látták azt, amit nem kellett volna látni. (Európa DNS-e)

10. Az szavazzon a Fideszre, aki szeretné, hogy a tizenéves fia első szexuális tapasztalatait egy szakállas bácsitól szerezze, és gyermeke szájába az iskolában marihuánás cigarettát nyomjanak. (Semjén Zsolt szárnyas szarvasvadász)

+1 eredeti szöveg: Hol vagy, Józsi, hol vagy? Józsi add meg, add meg magad, énrám fend a fogad. (Handó Tünde alkotmánybíró)

szajer_gazdalkodj.jpg

Ha tetszett a bejegyzés, kérjük, oszd meg Facebookon, hogy minél több emberhez eljusson! Köszönjük!

Kövess minket Facebookon!


komment

Címkék: politika orbán európa életérzés párt bizalom becsapás szájer Magyarország Brüsszel

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr116317898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 12:03:04

@zord íjász:

Igen, tudom, a ballib szabályok szerint a passzív pedókat fel kell akasztani, kivéve persze, ha ballibek.

Komolyan, milyen büntetés kellene egy senkit meg nem erőszakoló, passzív, a hatósággal együttműködő, bűnbánó pedónak?

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.12.04. 12:19:20

@MAXVAL birсaman közíró: Értem, az egy másik fideszes, és nem Szájer. Elfogadom. Akkor nem Szájer. Bocsánatot kérek Szájer Józseftől, összezavart a szövegkörnyezet. Bloggertárs, nyugodtan törölheted ezt a hozzászólást. elegemvan.blog.hu/2020/12/04/elegem_van_10_regi_mondas_uj_kontosben/full_commentlist/1#c39348646

Emmett Brown 2020.12.04. 13:13:07

@MAXVAL birсaman közíró: passzív pedóskodásnak addig számít a dolog, ameddig az illető csak fantáziál.
Onnan hogy akár egy képet is letölt/megnéz már aktív.

Illetve igazából semmi különbség nincsen egy heteró meg egy homó orgia között (Borkai ill Szájer).
Mindkét esetben a családi állapotuk miatt van hírérértéke az ügynek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 13:27:19

@Emmett Brown:

Definíció kérdése.

A bevett definíció szerint aktív pedó az, akinek van pedó szex aktivitása.

A passzív pedig az, aki csak leskelődik.

Ahogy senki se lesz aktív homokos, attól hogy néz homokpornót.

Emmett Brown 2020.12.04. 15:13:06

@MAXVAL birсaman közíró: az igazi különbség abban van, hogy a pedó kontent definíció szerint nem lehet legális (kivéve Benjamin Button).

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 15:18:46

@Emmett Brown:

Ez nem jogi kérdés.

Attól, hogy valami tilos, még nem lesz az ember aktív.

Egyébként meg ha ismersz pedót, tudhatod: VAN legális pedó kontent.

white999 2020.12.04. 17:11:16

@MAXVAL birсaman közíró: Aha lemondott buzikám de előtte eljátszotta a násztáncot, hogy kurva sokáig évekig érlelődött benne, mert nem bírta már a feszültséget ami a vállát nyomta. Amikor menthetetlen volt akkor mondott le mielőtt páros lábal rúgják seggbe. Akkor kellett volna lemondani amikor az i pad jén pötyögött de akkor nem tette. Kicsit elkésett vele. Az összes fideszes is lemondhatna ki tudott róla, most meg meglepődik hogy jéé buzi de aki nem az ő kölkük ott az apa az apa az anya az meg az anya, mindenki más meg rongy ember. Képmutató buzi mindegyik.

white999 2020.12.04. 17:19:44

@MAXVAL birсaman közíró: Nem, a pedó fideszes az nem Szájer, hanem más valaki, ne keverd.

Aki harcostárs volt. Kicsit felülreprezentáltak a buzik és pedofilok a fideszben úgy tűnik. Ami nem gond, csak Ők homofóbnak mutatják magukat kívülre mert képmutató faxok. Gondolom profil alapján te is az, vagy coming outolj megkönnyebbülsz, a pride is felajánlotta segítséget.. Ne szégyeld. Mehetsz vonulni ha akarsz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 17:23:40

@white999:

Az emberek átlag 3 %-a homokos és átlag 0,1 %-a pedofil, azaz minden nagyobb közösségben akad mind a kettőből. Amíg nem sikerül gyógymódot találni erre a 2 veszélyes betegségre, ez így is marad.

white999 2020.12.04. 17:23:55

@MAXVAL birсaman közíró: Milyen a passzív pedofil? Mesélj. Csak gondolatban szereti a gyerekeket? Az nem bűn. Ha pedig megrontja akkor pedofil. Mesélj te modern Kazinczy, te nyelvújító, nem létező fogalmak kitalálója.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 17:25:53

@white999:

"Gondolom profil alapján te is az, vagy coming outolj megkönnyebbülsz"

Ha az lennék, bevallanám. Erősségem onnan van, hogy mindig mindent bevallok, így támadhatatlan vagyok. Szexuális preferenciáimat se titkoltam soha.

Szóval nem kellett kamiautolnom, mert sose titkoltam semmit.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 17:27:52

@white999:

Passzív pedó = a nemi orientációja pedó, de ezt nem éli ki, vagy ha ki is éli, sose létesít nemi kapcsolatot gyerekekkel.

white999 2020.12.04. 17:28:02

@MAXVAL birсaman közíró: Te se tettél volna másképp hasonló helyzetben.
Nyilván. Egyrészt más kapura játszok. Másrészt vállalom amit mondok és nem más véleményem van unikális alkalmakra. Így gyakorlatilag esélyem sincs ilyen helyzetbe kerülni. Jah kérem ez az ára, hogy valaki politikus legyen a fideszben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 17:29:28

@white999:

S mi lenne, ha lenne egy olyan vágyad, melyet szégyelsz, s szabadulni akarsz tőle, de nincs elég akaraterőd, hogy ezt megtedd?

2020.12.04. 19:18:43

@white999: Ezentúl ha hirtelen félreállítanak egy fideszes vagy kdnp-s politikust nyugodtan feltételezhetjük majd, hogy gond van a nemi identitásával?! Mert lopás miatt biztos nem mellőznek egyet sem :)

2020.12.04. 19:35:42

@MAXVAL birсaman közíró: Vitathatatlan tény, hogy Szájer József Magyarországot (nem a Fideszt) képviselte Brüsszelben. Magyarországot és a magyar embereket járatta le. Aki relativizálja a bűnt amit elkövetett, az semmiben sem különbözik tőle. Itt nem a szexuális beállítottságáról beszélek, hanem erkölcsről. Hol van itt az "Isten, Haza, Család" szentháromság? A negyediket ne is említsük: erkölcs! Elveszett az az erkölcsi piadesztál amelyre a fidesz hívők felhelyezték magukat. Jó lenne visszajönni a földre és elgondolkodni az élet dolgain. Tudod, ne ítélj, hogy ne ítéltess! Ne védd a bűnt, a hazugságot mert rád száll!

white999 2020.12.04. 20:24:09

@Realistaanarchista: Van egy pár tippem akik ugyanolyan vehemenciával kérték ki maguknak, mint annak idején Szájer. Nekik most bunkóval kell a zabszemet a fenekükbe verni az biztos. Hiába no, a pénznek mindig megvan az ára. Az ördög megkéri a nagy keresztényektől.

2020.12.04. 20:26:45

@white999: Zabszem? Dióra gondoltál, nem?

white999 2020.12.04. 20:27:27

@MAXVAL birсaman közíró:
"Nem védem a bűnt."

Maszatolod. Nézd vissza, hogy te meg az elvbarátaid mit írogattatok meleg témában egy hónapja.
Kicsit változott a világ a hét eleje után.
Röhejesek vagytok az elveitekkel, meg az alaptörvényeitekkel.

white999 2020.12.04. 20:28:25

@Realistaanarchista: Igaz, az csak normál esetben működik.

2020.12.04. 20:29:52

@white999: ha ez a kereszténydemokrácia, akkor jól nézünk ki.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 20:30:53

@white999:

Melyik írásom az, mellyel ellentmondásban van az, amit most mondok?

white999 2020.12.04. 20:33:32

@MAXVAL birсaman közíró: S mi lenne, ha lenne egy olyan vágyad, melyet szégyelsz, s szabadulni akarsz tőle, de nincs elég akaraterőd, hogy ezt megtedd?

Egy tulajdonképpen biztos, hogy melegként nem lennék meleg ellenes. Ha pedig lenne meleg "harcostársam" vagy párt alapító társam aki a barátom, akkor elgondolkodnék, hogy a meleg is lehet normális ember és nem aláznám őket 0-24 ben. Ha pedig szimpatizánsa, választója lennék egy ilyen bagázsnak, akkor minimum úgy érezném, hogy hülyére vettek, ahogy téged meg még vagy 2 millió embert.

2020.12.04. 20:36:49

@MAXVAL birсaman közíró: de amit Te csinálsz, az félremagyarázás. Csökkenteni próbálod a probléma jelentőségét, pl.: "Te se tettél volna másképp hasonló helyzetben." Mi ez, ha ne relativizálás?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 20:40:53

@white999:

"melegként nem lennék meleg ellenes"

Akkor se, ha rossznak tartanád?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 20:41:58

@white999:

"hülyére vettek, ahogy téged meg még vagy 2 millió embert"

Engem senki se tud hülyére venni. Egyik pártnak se vagyok a híve 1999 óta.

2020.12.04. 20:42:17

@white999: a homofóbia eddig bejött. Most azonban visszanyalt a fagyi. Minden város, minden megye tudja, hogy fideszes képviselőinek, prominenseinek mi a fétise (kleptománia, homoszexualitás, pia esetleg drog, vagy ezek keveréke). Ha 2 millióból csak 10% átgondolja a dolgot, rögtön 200.000 szavazat bánja.

2020.12.04. 20:43:25

@MAXVAL birсaman közíró: nem vagy híve, de mindig ugyanoda húz a billentyűzeted. Ilyet csak hívő csinál.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 20:44:04

@Realistaanarchista:

Magyarázom a helyzetet. Nem vagyok ugyanis fanatikus liberális, akinek minden fekete-fehér.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 20:45:52

@Realistaanarchista:

"Csökkenteni próbálod a probléma jelentőségét"

A probléma nem jelentős. Szájer lemondott, mert naga is tudta, ezzel a leleplezéssel immár teher lett annak a pártnak, melyet támogat. Ezek után hol a probléma?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 20:49:03

@Realistaanarchista:

Még akkor se voltam párthívő, amikor volt kedvenc pártom.

Az meg, hogy nincs pártom, nem jelenti, hogy véleményem se lenne.

Jelenleg Mo-on 2 reális út van: a ballib és a fideszes. Mivel a ballib utat maximálisan kérpsnak tartom, így nyilván tevékenységem a Fideszt segíti.

2020.12.04. 20:49:27

@MAXVAL birсaman közíró: csak hogy tudd. A liberális gondolkodik, nem a végletek embere. Ha ismernéd a liberalizmus magyar megfelelőjét, akkor nem írnál ekkora baromságot. A hívőnek fekete vagy fehér a világképe. Elhiszi amit mondanak neki, nem mérlegeli az ellenvéleményt, rögtön zsigerből elutasítja. Két emberrel nem szabad vitatkozni. Katolikus pappal Isten létéről, illetve fidesz hívővel bármilyen helyzetben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 20:51:16

@Realistaanarchista:

Ez is tévedés.

A Fidesz szavazótáborának 90+ %-a nem fanatikus fideszes, hanem olyan ember, aki a Fideszt tekinti a jobbnak a ballibekhez képest. S attól, hogy Szájer megbukott, még nem gondoljasenki,hogy a ballibek jobbak lennének.

2020.12.04. 20:51:34

@MAXVAL birсaman közíró: no szeva cimbi! Bevallottad a pártállásodat. Lásd az előző kommentemet. Bejeztem a kommunikációt Veled!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 20:53:11

@Realistaanarchista:

A liberalizmus egy politikai eszme, vannak fanatikusés nem fanatikus hívei is. Semmiben se más, mint bármely más politikai eszme.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 20:54:28

@Realistaanarchista:

"fidesz hívővel bármilyen helyzetben"

Mert a ballibek nem tudnak vitázni, a ballibek széméra az ellenvélemény egyenlő a butasággal. Így nehéz vitázni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 20:55:25

@Realistaanarchista:

Sose titkoltam, hogy a liberalizmus ellenfele vagyok, mit vallottam be most éppen? Semmi újat.

2020.12.04. 20:58:42

@MAXVAL birсaman közíró: Hazudtam, de nem bírom megállni. A liberalizmus nem politikai eszme. Elárulom Neked a szó jelentést: szabadelvű. Inkább filozófiai fogalom. Nincsenek "hívei". Ez nagyban adottság. De ezt Neked hiába magyarázom!

2020.12.04. 21:05:11

@MAXVAL birсaman közíró: én kíváncsi ember vagyok (és hazug is). Definiáld már nekem légy szíves, mit takar a "ballib " fogalma. Csak hogy tudjam. Sokszor hallottam már, de egy ilyen pártállású embert sem ismerek. Egy jó definíció (segítek: meghatározás) nagyon sokat segíteni nekem. Így el tudnám kerülni az ilyen semmirevaló embereket, nehogy megrontsák az ártatlan lelkemet. Mert amit leírtál, az alapján nagyon gonoszok és csúnyák lehetnek. Tudod mit, levelezgetek még egy kicsit. Nagyon vicces és sokat tanulhatok. Taníts mester, iszom szavaidat!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 21:11:11

@Realistaanarchista:

Röviden: marhaság.

Hosszabban. A liberalizmust megalkották, ahogy minden més eszmét is. A "szabadelvű" a magyar fordítás, ami nem azt jelenti, hogy a liberalizmusnak nincsenek alapelvei,mert a gondolat "szabad" áramlésa.

S természetesen léteznek liberálisok - a liberalizmus eszméjének hívei.

Tipikus ostoba liberális vagy, aki saját eszméjét se ismeri, csak úgy azonosítja a "liberális" szót a jóval, zavaros módon, de azt se tudja elmagyarézni, mik az alapjai az eszmének.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 21:18:56

@Realistaanarchista:

A ballib jelentése: valljunk liberális elveket, de ezeket nevezzük baloldaliaknak.

A szó speciális kelet-európai jelenség, s a legelterjedtebb Mo-on. Nyugaton ez ismeretlen, ott nincs rá ok.

A jelenség oka történelmi. A kommunizmus bukásakor az ex-kommunista értelmiség és újgazdag réteg valahogy igazolni akarta, hogy ők úgy liberálisok, hogy maradtak baloldaliak. Ebben segített nekik a volt ellenzék liberális része is, 1992-től.

Így lett az a magyar helyzet, hogy a magét baloldalinak nevező tábor a valóságban jobboldali liberális.

Nyilvén az is segített, hogy Mo-on sose a bal/jobb volt az igazi ellentét, hanem a labanc/kuruc, modernebbül urbánus/népi.

2020.12.04. 21:21:59

@MAXVAL birсaman közíró: szabadelvű vagyok cimbora. Tudod nekem nem kell hinnem, alkothatok véleményt szabadon. Ez az alapja az én egyszerű gondolkodásomban annak amit Te "eszmének" definiálsz. A hívők hisznek, de a hit feltétlen elfogadást jelent nálam. Tehát antagonisztikus ellentmondás az általad definiált "liberalizmus hívei" agymenés. Vagy elfogadsz valamit gondolkodás nélkül, vagy nem. De ebből keverni egy fogalmat valóban ostobaság (a Tiéd)!

2020.12.04. 21:26:44

@MAXVAL birсaman közíró: az első mondatod visz mindent. a többit el sem olvastam. Megtanultam belőle mindent, amit taníthattál. Befejeztem a tanulást, mert több ekkora baromságot már nem tud befogadni a liberális eszmékkel túlterhelt agyam. Ezért ha nem haragszol meg, akkor azt a blogot nagy ívben kerülöm a jövőben, ahol meglátom igen sokatmondó nicknevedet (birka man). Nem kellene megváltoztatni? Egy kevésbé jellemzőre.

törppicur 2020.12.04. 21:27:14

Egy hete derült ki számomra, hogy vannak jó buzik, meg rossz buzik.

A jó buzik balliberráltak, lehetnek egyszerű polgármesterek, EU parlamenti képviselők, színházigazgatók, stb.

A rossz buzik jobboldaliak. Vagy legalábbis nem balliberráltak.

Egyszerű, csak Szájer balesetéig nem értettem. Ez egyébként nem kettős mérce. Ez csak a balliberrált szabadság leképezése.

2020.12.04. 21:28:04

@MAXVAL birсaman közíró: fájdalmasan ostoba vagy, és ez tény!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 21:30:09

@Realistaanarchista:

Tehát aki BÁRMILYEN véleményt alkot, az szabadelvű, azaz liberális? Tehát a liberalizmusnak nincsenek alapelvei, a liberalizmus nem is létezik eszmeként? Tehát liberalizmus alatt az értendő, hogy mindenki szabadon azt gondol, amit akar?

törppicur 2020.12.04. 21:31:09

@Realistaanarchista: még szerencs, hogy csak át kell tekinteni a politikus-választékot.
A ballib oldalon tiszta gondolatú, fétismentes, gerinces, tévedhetetlen politikus segít választani.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 21:36:05

@Realistaanarchista:

"általad definiált "liberalizmus hívei" agymenés"

A hívő nem csak vallási szó. Pl. egy pártszavazó híve az adott pártnak, pedig nyilván nem tekini az illető pártot az igazság tökéletes isteni erejének.

2020.12.04. 21:36:32

@MAXVAL birсaman közíró: az embernek vannak elvei (nem lop, nem hazudik, stb. tudod a Tízparancsolat). Ja ezt Nektek nem kell betartani, mert azt hiszitek, rátok nem vonatkozik. Eszméknek nincsenek elvei, mert nem élőlény. Tekintsd a liberalizmust világnézetnek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 21:39:25

@Realistaanarchista:

Ez sajnos te vagy, hiszen olyan eszmében hiszel, amiről azt se tudod mi az.

2020.12.04. 21:41:11

@MAXVAL birсaman közíró: mit akarsz a hittel? Miért kell állandóan hinni? Hinni legfeljebb Istenben kell. Az "én azt hittem, hogy ..." kezdetű mondatok után mindig valami nagy sz.r jön. Ne higgy, godolkodj. Én abban még nem csalódtan. Próbáld ki, nem fáj!

2020.12.04. 21:43:17

@törppicur: na megjött a segítség a havernak. Úgy ítéltétek meg, hogy birka ember már nem tud megbírkózni a feladattal?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 21:44:21

@Realistaanarchista:

Világnézet = eszme.

Akkor tehát a liberalizmus mégse azt jelenti, hogy bárki szabadon gondol amit akar?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 21:46:13

@Realistaanarchista:

"az embernek vannak elvei (nem lop, nem hazudik, stb. tudod a Tízparancsolat). Ja ezt Nektek nem kell betartani, mert azt hiszitek, rátok nem vonatkozik."

Vannak nekem is elveim. A 10-parancsolatot pl. igyekszem tartani, bár nem mondhatom, hogy mindig sikerül.

2020.12.04. 21:46:19

@MAXVAL birсaman közíró: én nem hiszek haver. Ezt a luxust ebben a világban senki nem engedheti meg magának. Hallgasd meg mindkét oldalt és alkoss önálló véleményt (valami ilyesmi a hegeli dialektika alapja).

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 21:48:46

@Realistaanarchista:

Hit nélkül nem lehet élni.

3 szintje van a hitnek:
- hétköznapi: hiszed, hogy van valóség, az racionális, hiszel adatoknak, melyeket személyesen nem ellenőriztél,
- eszmei: világnézet, életmód, mit tartasz jónak/rossznak,
- vallás: ez scak a felső szint, s nem kötelezően istenhit, lehet ez ateista hit is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 21:49:44

@Realistaanarchista:

Habony riadóztatott, mert látták, nagyon okosan gágogó balliba vagy...

2020.12.04. 21:49:54

@MAXVAL birсaman közíró: eszme, hit elvont fogalmak. Te csak ezekben tudsz gondolkodni? A gondolkodás, mint fogalom miért fáj a fajtádnak? Azért mert a gondolkodó emberek nem hiszik el, hogy azért kell a kormánynak lopnia, hogy nekünk jó legyen?

white999 2020.12.04. 21:52:01

@MAXVAL birсaman közíró: Miért kellene rossznak tartanom? Én azokat tartom végtelenül buta egyszerű embereknek akik ezt rossznak tartják. Ami nem jelenti azt, hogy jónak gondolom. Pusztán csak annyinak hogy van akinek a szeme kék van akinek pedig fekete vagy barna. Nem érdekel és kész.
Ha pedig nem mű májer keresztények lennétek akkor azt is pontosan tudnátok, hogy Istennek minden báránya egyformán kedves. Leginkább cselekedetein méretik meg az ember és Szájer ebben szerepelt le és nem melegségével.

2020.12.04. 22:00:10

@MAXVAL birсaman közíró: 1. gágogó balliba a ...., ..........., a hiányzó rész szabadon kitölthető.
2. az ateizmus nem hit, hanem világnézet. Egyszerűen materialista alapon képzeli el a világot. És ne téveszd össze az istentagadóval, mert annak általában lelki okai vannak. Elég sommás megfogalmazás, de jelen értekezés nem terjedhet ki a pontos meghatározásra (hely és idó hiány miatt).
De most már tényleg bejezem a parttalan vitát. Amit ígértem betartom. Soha viszont nem látásra.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 22:06:17

@Realistaanarchista:

"a gondolkodó emberek nem hiszik el, hogy azért kell a kormánynak lopnia, hogy nekünk jó legyen?"

Kapitalizmus van. Alapja a lopás. A kérdés már csak az: ki lopjon?

2020.12.04. 22:06:19

@MAXVAL birсaman közíró: szerinted mi másban kellene? Ennyire nem lehetsz ostoba! Miért hinnék más véleményének. Nem hiszek sem papnak, sem politikusnak, sem a közmédiának, sem a puha orrú embereknek. Semmiben amihez a kereszténydemokráciának köze van (bármit is jelent et az agyrém). Ez az ország sem nem keresztény, sem nem demokrácia!

törppicur 2020.12.04. 22:10:07

@Realistaanarchista: hozzád és a poszterhez szóltam, nem Bircához.
Azért mert úgy gondoltam.

Amúgy érdemben látsz jó/rossz buzik között különbséget?

Pl. Alföldi attól jobb rendező, hogy vállalta?

Ungár Péternek lehet, Szájernek nem?

2020.12.04. 22:10:26

@MAXVAL birсaman közíró: tévedtem, nem ostoba vagy, hanem szellemi fogyatékos. Én vagyok az ostoba, hogy lesüllyedek a szintedre és időt szánok a veled való szellemi f.szverésre. Ilyen hibát még egyszer nem követek el.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 22:10:55

@white999:

"Miért kellene rossznak tartanom?"

Mert pl. hinnél a keresztény tanításban. De més okod is lehetne rá.

Viszont a vita nem erről szólt.

2020.12.04. 22:17:18

@törppicur: nekem semmi bajon a homoszexualitással. Értékes emberek ugyanúgy mint a heteroszexuálisok. Nyilván vannak közöttük is rosszak, ugyanúgy mint minden embercsoportban. De nálam pozitív, ha valaki felvállalja magát. Magyarország társadalma nagyon homofób, ezért nem veszélytelen bevállalni. Ezért tisztelem azokat akik nyilvánosságra hozták nemi identitásukat. Szerintem sokkal érzékenyebb, empatikusabb emberek, mint a heterok. A kirekesztésük szerintem kárt okoz a társadalomnak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 22:21:53

@Realistaanarchista:

Nimcs jelentősége, szavakon lovagolsz. Már mondtam, a "hívő" nem csak vallási értelemben használandó.

2020.12.04. 22:29:24

@törppicur: Szájer is ennek a homofób társadalomnak az áldozata. Megtagadta önmagát, hogy megfeleljen egy olyan közegnek, amely gondolkodás nélkül dobta, amikor bajba sodorta magát. Szerintem a stresszt próbálta oldani. Rossz módszert választott. Nem tekintem áldozatnak, 30 évig bevállalta az előnyei miatt. Gyáva ember. Semmi tisztelendőt nem látok benne. Ha nem száll be ebbe a buliba, vagy időben kiszáll és felvállalja a másságát nagy politikus lehetett volna. Így viszont szégyent hozott az országra, de nem csak ő, hanem azok is akik ezt a kirekesztő társadalmat megalkották és tudtak arról, hogy homoszexuális és ilyen magas poltikai pozícióba helyezték. Nekem ég a pofám miatta, miattuk.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 22:30:23

@Realistaanarchista:

"amihez a kereszténydemokráciának köze van"

Én se vagyok kereszténydemokrata, de ennek mi a jelentősége? A kereszténydemokrécia a liberális egy verziója, de biztosan valamelyik més verziójában hiszel. Na és?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 22:31:51

@Realistaanarchista:

"Ez az ország sem nem keresztény, sem nem demokrácia!"

Mo. keersztény állam, a lakosság 99 %-a ezt a hagyomány tartja.

S demokrácia, hiszen:
- a politikai hatalom a választásoktól függ,
- a választások szabadak.

2020.12.04. 22:34:46

@MAXVAL birсaman közíró: b+. Ezt hallja meg a kormány, hogy a liberalizmusból származtatod a kereszténydemokráciát. Tudos az úgy volt, hogy először volt az illiberalizmus, aztán jött a csoda. Töröld gyorsan a hozzászólást, mert nem lesz fizu.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 22:41:34

@Realistaanarchista:

Marhaság, ilyet senki se mond.

A kereszténydemokrácia egy liberális-konzervatív eszme.

Az illiberalzmus jelenthet sok dolgot:
- a liberalizmus elutasítását, s ennek lehet sok alakja,
- valamilyen liberalizmus elutatasítását.

Orbánnál ez nagyjából az 1990-2010 közti liberális konszenzus elvetését jelenti.

Fizetésem nem függ hozzászólásaimtól.

2020.12.04. 22:42:30

@MAXVAL birсaman közíró: értem én, hogy nem érted, De tudom az okot: ostoba, szűk látókörű ember vagy. Kár beléd a betű. Higgyél, az való Neked, a gondolkodást hagyd azokra akik értenek hozzá. Jobb lesz mindenkinek. Köszönöm, hogy szórakoztattál. Jó buli volt, sokat tanultam az emberi ostobaság mélységeiről. Most megkeresem az ereszcsatornát és magadra hagylak a démonaiddal.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 22:47:58

@Realistaanarchista:

Így igaz: aki nem gágog veled együtt, az ostoba, mert az nem "szabadgondolkodó", ugyanis a szabadgondolkodás alapja a teljes egyetértes gazdáiddal.

2020.12.04. 22:57:03

@MAXVAL birсaman közíró: ezt nem hiszem el, tényleg nagyon setét vagy! Te vagy a TOP1. Még a hideg is kiráz.

2020.12.04. 23:04:56

@MAXVAL birсaman közíró: én kóbor veszett kutya vagyok, gazda nélkül. A sakkfigura, a lakás lehet világos. De világos gazda nem létezik. Jóságos gazda igen, de az nem tart veszett kutyát.

enrikokaruszo 2020.12.04. 23:52:08

nagyon remélem, hogy létezik valahol kompetens ellenzéki szellemiség
ez itt továbbra sem nő túl plebejus indulat szintjén

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.05. 06:39:40

@Realistaanarchista:

Nem, egyszerűen csak egy fanatikus ballib vagy, aki vitaképtelen. Maradj is meg így.

2020.12.05. 07:35:11

@MAXVAL birсaman közíró: körbeértél, megint kategorizálsz. Önálló gondolatod nincs, csak sémáid. Egy magyar politikus mondta: mindenki annyit ér, amilye van. Önálló gondolatokban súlyos deficited van, tehát ott nem sokat érsz.

2020.12.05. 07:47:53

@enrikokaruszo: én nem politikus vagyok és nem is ideológus. A vita jó, ha értéket teremt. Sajnos ebben az esetben valóban nem sok értéket teremt. De nekem tegnap pont erre volt szükségem. Találtam egy igazi hívőt, kiírhattam magamból azt, ami már régóta zavar a hasonló emberekben. Ennek a kommentelőnek évek óta látom a kommentjeit, idegesített a szűk látókörűsége. Évek óta minden témában oda jut ki, hogy "ballib". Mindenki otthagyja, mert egy idő után kezdi elölről a köreit. Én nem hagytam ott tegnap sajnos, ez az én hibám. De volt egy időszak, amikor jól szórakoztam. A cinizmus úgy látszik lepereg róla, nem érti, vagy nem érdekli.
Én is bízom egy kompetens ellenzékben. Remélem a sok ellenzéki párt összerakja amilye van és találnak olyan politikusokat, akik alkalmasak és támadhatatlanok.

enrikokaruszo 2020.12.05. 07:54:31

@Realistaanarchista: hát, ilyesmiket söpörnek össze, mint amilyen te is vagy...dühös, és elég tájékozatlan embereket ahhoz, hogy az indulataik becsatornázhatóak legyenek...az csak az utcán elég hogy köpcöstolvajmonnyonle...alternatívák sehol

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.05. 07:56:55

@Realistaanarchista:

A "befejeztem" szó jelentése nem az, hogy még írsz 50-szer, csak szólok...

A gondolkodás pedig sose szabad teljesen, mindig ráépül valamire.

Billy Hill 2020.12.05. 14:17:31

(Az LMBTQIA-ból a B nem is játszik a konkrét esetben, csakis az M?)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.12.11. 18:05:10

@törppicur: mer ugye bayerzsoca nem fröcsögne habzó szájjal ha ez a másik oldalon történt volna meg!
Akkkurvaanyádat!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.12.11. 18:10:49

Birca szökőévente mond valami értelmeset!
Még nem telt le!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2021.01.09. 09:29:17

ez egy csöppet ízléstelen és primitív lett...
süti beállítások módosítása