HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) BKK (1) bkk (4) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) franciaország (1) Franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) Karácsony (1) karácsony (4) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) Kína (2) kína (4) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van Dobrev Klára győzelméből

2021.10.03. 19:18 Elegem Van

Azt hiszem, ez a lesz az a poszt, amely jobban megteremti a nemzet egységét mint Janó elnök a legszebb napjaiban. Kéz a kézben fogják elküldeni a szerencsétlen posztolót a Viktor hívek és a Fletó rajongók a büdös 'csába. Pedig emberként semmi bajom Dobrev Klárával, okos, felkészült hölgy, aki más körülmények között bőven megérdemelné a miniszterelnökséget. Csak hát nem vagyunk más körülmények között.

A legnagyobb probléma vele geopolitikai. Ha történészeink nem lennének lusták, és nem azzal foglalkoznának, hogy a mohácsi csatát kihozzák világra szóló 1:1-es győzelemre, talán megtudhatnánk, hogy mi is ez a harmincpár éve lezajlott gengszterváltás valójában. Mert sajnos ezt mind a mai napig nem tudjuk. Esetleg ha előbányászná valamelyikük a reykjaviki vagy máltai találkozó menükártyáját, okosabbak lennénk. Ezek a dokumentumok azért bírhatnak nagy jelentőséggel, mert Churchill és Sztálin is egy szalvétára rittyentette a magyar-görög befolyási arányt Jaltában. Sejtelmünk sincs tehát, hogy milyen arányú jelenleg az atlanti-orosz befolyás országunk felett. Pedig ennek tudása nélkül: "Mi olly gyarlók, olly igen homályban látók 's botorkázók, …" maradunk, akik - szándékoltan - sosem tudják meg, "…kinek volt több igaza, …". Nehezen hihető ugyanis, hogy a ruszkik tisztán adták fel az akkor már negyven éve megszállt területeiket, bizonyára fennmaradt nekik is valamennyi részesedésük a régióban. Csak ez már nem volt látványos. Az utolsó szovjet katona távozásáról vannak képek, az utolsó KGB-s távozásáról valamiért nem készült fénykép. Talán mert el sem mentek.

Ha sorba állítjuk a magyar miniszterelnököket, elég szépen kirajzolódik a hol egyértelmű, hol kevésbé szembeötlő ruszki hatás. Szegény Antallnak itt voltak a katonáik, Hóbagoly elvtárs kitörő örömmel fogadta Feketemirigy elvtársat. Horn Gyula egyenesen saját nevelésű szovjet játékosként miniszterelnökösködött mind a háromszáz szóból álló szókészletével. Viktor először... Nagy talány, de kicsit többet lógatta a lompost a Pegazus-mentesnek vélt budai gőzfürdőkben Szeva bácsival, mint az egy független magyar miniszterelnök esetén ildomos. Péterkém, aki azt próbálta beadni a világnak, hogy a KGB magyar fiókszervénél a KGB ellen kémkedett. Fletó - más néven Lotyaszájú - esetében az orosz vonal takargatására már kísérletet sem tettek, hiszen Piri mama és Apró junior bármikor kedélyesen nosztalgiázhatnak a régi szép KGB-s időkről Putyin úrral beleértve a bolgár esernyők használati utasításának rejtelmeit. Bajnai papája a gengszterváltás zavaros éveiben kezdett remélhetőleg üzleti ügyekkel foglalkozni a kémközpontként is nagyot menő Bécs nevű városban. Aztán Viktor másodszor és azóta is. Putyin úr régi kompromatokkal és új üzletekkel elérte, hogy lengyel barátaink szerint: "Orbán úgy leszopta Putyint, hogy azóta felcsapott farokkal jár." Tehát mindenhonnét kilóg az oroszok vörös patája. Dobrevvel - tolja túl akármennyire az Európa-pártiságot (Európai Egyesült Államok és egyéb marhaságok) - ebben nem lenne változás. Sőt. Az oroszok vele szép csendben tovább bővíthetik befolyásukat. És tehetik, mert az amcsik hozzák szokott formájukat, beléptettek minket a NATO-ba, az EU-ba, a továbbiakat rábízták a fritzekre, hiszen van nekik más dolguk is a demokráciaexport fárasztó hétköznapjaiban. Ezt használják ki a ruszkik, amiben nincs semmi különös, más is ezt tenné a helyükben, csak nekünk, magyaroknak nem biztos, hogy ez olyan jó. Az amcsik derengésükből lassan ébredezve szorítanák vissza a ruszkikat, nem véletlen utalt Viktor arra, hogy az ellenzék az amerikaiak zsebében van - a contrario: Viktor az oroszokéban -, de Dobrev éppen nem. (Az elszámoltatási ígéret ezért fals Dobrevtől, mert Putyin úr nem fogja engedni - miként Fletó esetében sem engedte -, hogy egyik kesztyűbábja üsse a másikat. Hogy nézne már ki, hogy a Paradicsompofájú veri laposra a nagymamucikája báli legyezőjével Vitéz Lászlót? Sírnának a gyerekek.)

Ez az alapprobléma, erre jön a magyar belpolitikai játszma, amely kártnyinkáit a szovjetek elég jól tudják keverni. Éppen Klárikával, aki vagy nem veszi ezt észre vagy maga is alakítója a "Vörös Horizontok" projektnek. Mert hiába nyert Klára a DK elkötelezett és jól szervezett rohamcsapatainak - meg a fidesz aktivisták trollkodásának -segítségével az ellenzéken belül, a saját nyájon kívül biztos bukás. Nincs ugyanis az a kiábrándult volt Viktor szavazó, aki hajlandó lenne Klárikára voksolni. Lassan mondom, hogy Klárika is megértse: Niiiiiiinccccccs. Sőt ha komolyan felmerülne a Fletó-Klára álompár hatalomra kerülése, inkább a Viktorra tenné az összes Viktortól elfordult jobbos az x-et. Amennyiben tehát Klára asszony lenne az egybesült ellenzék jelöltje, akkor Viktor - és Putyin úr - már dőlhet is hátra, kár a választási hajcihőért.

dobrev_fleto.jpg

Viktort megverni nagyobb esélye Márki-Zaynak van, kisebb eséllyel Karácsonynak. Dobrevnek semmi. A következő hetekben meglátjuk, hogy Klára asszony hozza-e a berögzült családi figurát és szovjet megbízásból hatalomba tartja-e Viktort, miközben a karzatnak nagy hangon anyázza vagy - Kari Gerivel együtt - beáll Márky-Zay mögé a valódi váltás érdekében.

A tét tehát az, hogy két szovjet ügynök közül "választhatunk", akiknek sorrendjét a Kremlben döntik el, vagy Márky-Zay személyében atlanti elkötelezettségű jelölt szállhat ringbe. Magunk megrögzött atlantistaként az utóbbinak jobban örülnénk, mert a magyar demokrácia jövője szempontjából üdvösebb lenne.

Klára asszony, Klára asszony, ideje, hogy párt válasszon. De ha megmarad az oroszok szekértolójának, akkor lehull a lepel és még a sajátjainak is elege lesz Dobrev Klárából.

Ha tetszett a bejegyzés, kérjük, oszd meg Facebookon, hogy minél több emberhez eljusson! Köszönjük!

Kövess minket Facebookon!


389 komment

Címkék: politika választás orbán történelem gyurcsány kormány jobboldal európa pénz életérzés baloldal párt bizalom tisztesség megtévesztés becsapás Magyarország EU Karácsony Dobrev

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr7016706438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.06. 21:11:41

@a nagy hohohorgász: A lőtéri kutya mögé is beállok, csak hogy o1g bukjon.

@matyas.kiraly: És én hányszor basztalak ki azokról a blogokról ahol moderátor vagyok? mennyit szoptál a letiltott szavakkal! :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.06. 21:13:21

@a nagy hohohorgász: A központi állami adatbázisok pontosak és azok egy csomó szervezet számára elérhetőek. Minden elhunytat azonnal jelenteni kell.

matyas.kiraly 2021.10.06. 21:14:23

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

szeka.blog.hu/2021/05/19/milyen_alkut_kothetett_orban_viktor_a_kinai_partvezetessel?full_commentlist=1#c40659212

1) Te hamisítottad a saját neved, mert kibasztak valahonnan
2) te hamisítottad Zöldi nevét is ugyanezzel a módszerrel.
3) láttalak már az én nevemet is hamisítani ugyanezzel a módszerrel

de végül: ha te ennyire megfeszülsz, hogy bizonygasd, hogy nem te vagy a Lencsés István, akkor egész biztosan te vagy az. ha te azt híresztelnéd rólam, hogy én vagyok a Lencsés István, én kurvára leszarnám. pont azért, mert nem én vagyok az, mit érdekel engem?!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.06. 21:15:16

@6.Lenin: Ha beszólok matyinak, azonnal ír valamit, mert egy blogfüggő selejt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.06. 21:20:19

@a nagy hohohorgász: Csak egy példa. Ha valaki meghal, a bankok úgy befagyasztják a számláit mint pinty.

alöksz róz 2021.10.06. 21:21:16

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: nem. arról, hogy előadták, hogy majd az emberek eldöntik.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.06. 21:22:26

@6.Lenin: Mindenki regisztrálva van a népességnyilvántartási adatokban. Minden halottat azonnal jelentenek. Napra pontosan tudni ki mikor halt meg.
Tehát baromságot írtál.

"Évente Mo-on kb 100 ezer ember hal meg. Kb.
Pontos szám ismeretlen, mint mindenhol."

matyas.kiraly 2021.10.06. 21:24:49

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Régenkurt baromfi coming outja:

" Ha szájjal fújod az oxigén többletet jelent, de gondolom nem fújod ott ahol élvezed. :-))"

itt írtad:

szeka.blog.hu/2020/04/16/kevesebb_penz_jut_majd_a_kormanyfo_hobbijara_bar_orban_viktor_errol_nem_igazan_vesz_tudomast/full_commentlist/1#c38421860

1) Az, hogy nem tudsz magyarul, mert hiányzik a mondatban pár vessző, az egy elhanyagolható dolog ahhoz képest, hogy:
2) Ezt magadnak írtad, amilyen kis nyomi vagy. Magadnak magyaráztad, hogy hol kell fújnod ahhoz, hogy élvezd.
3) Szép kis buzi coming out is egyben.

Dr. Hyperventillációs Buzi, te inkább maradj annál, hogy ott fújod, ahol élvezed, és ahol jön a "zoxigén" a pofádba! Az való neked!

Ma már megvolt neked a hiperventillációs szeánsz? Magadnak fújtad, vagy másnak szívtad? Ma is azért vagy ilyen "okos", mert túltoltad az zoxigént?

a nagy hohohorgász 2021.10.06. 21:27:06

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: erre kérdeztem azt hogy ha a halálozás okes adat akkor a növekedés miért nem ? Pedig ugyanúgy az a bázis....

a nagy hohohorgász 2021.10.06. 21:28:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: és persze te minden bank saját adatbázisahoz hozzafersz???!!! Jól van Móricka

matyas.kiraly 2021.10.06. 21:30:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Róla szól még:

darazskarcsi.blog.hu/2013/07/16/27_nem_anonim_lencses_istvan_feljelent

Akkor éppen azt hazudta, hogy feljelentgeti az embereket, de azóta sem hallani erről, szóval akkor is nyilván kamuzott. Ez egy kamugyerek.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.06. 21:31:29

@a nagy hohohorgász: Ezt honnan vetted hogy én hozzáférek a bankok adatbázisához? Problémád van olvasással?

matyas.kiraly 2021.10.06. 21:35:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik?full_commentlist=1#c40808442

ja, te azt hiszed, hogy ha beírok 1 kommentet kézzel, akkor nem működhet mellette script. olyan sötét vagy, mint a bányató. csak minek reklámozod?

alöksz róz 2021.10.06. 21:39:43

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: nem, a pártok szépen lemutyizták maguk közt

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2021.10.06. 21:39:47

@alöksz róz: az alap politikai műveltségi teszt első sorban arra való, hogy foglalkozik-e a politikával az illető.

rúgozol még rajta egy sort? már kezdem k-ra unni
ne személyeskedj mert elküldenek mindjárt a k anyádba már.

leírtam, nem tudsz olvasni?

ezért kéne egy relatíve komolyabb teszt a választások előtt. ha nem is kötjük érettségihez, de ez egy olyan "tudomány", olyan ismeretanyag, amit folyamatosan kell követni, és nem elég felszínesen. mindig uptodate-nek kéne lenni.

alap IQ teszt, és alap ismeretanyag teszt a választás előtt.

erre a részre koncetrálj te ostoba fsz

matyas.kiraly 2021.10.06. 21:40:50

@a nagy hohohorgász:

szeka.blog.hu/2021/06/03/egy_jelentes_amely_fontos_volt_ugyan_de_idokozben_tullepett_rajta_a_tortenelem?full_commentlist=1#c40689992

Orbán -14.3%-os GDP zuhanást produkált, Gyurcsány alatt soha nem zuhant ekkorát a gazdaság, te kis hazug, mongolFidióta!

a nagy hohohorgász 2021.10.06. 21:40:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: amoba agyú qurcsany droid, a kérdésre hogy akkor a növekedés adatok is okesak még nem válaszoltál????!!!! Vajon miért.... hahaha

a nagy hohohorgász 2021.10.06. 21:42:04

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: kérdésem volt először, válaszolj!!! Én nem gulyás marci vagyok te libsi

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.06. 21:43:19

@a nagy hohohorgász: Mióta kellene nekem válaszolni a te kérdéseidre? Még olvasni sem tudsz. Ki nem szarja le te mit kérdezel?

matyas.kiraly 2021.10.06. 21:46:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik?full_commentlist=1#c40808442

ja, te azt hiszed, hogy ha beírok 1 kommentet kézzel, akkor nem működhet mellette script. olyan sötét vagy, mint a bányató. csak minek reklámozod?

Arcade Macho 2021.10.06. 21:46:26

ez igy van
ha Dobrevova lesz a masik oldalon akkor meg a protestszavazatom se fog mashova menni mint a fityiszre !!!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.06. 21:49:33

@matyas.kiraly: Hazudsz. nem írtam ilyet. Már ki sem igazodsz a sok hülyeséged között.

matyas.kiraly 2021.10.06. 21:52:02

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

elegemvan.blog.hu/2021/06/11/elegem_van_a_terdelgetos_bohockodasbol?full_commentlist=1#c40718876

Dehogynem, nyuszóka, hogyne tudnám megkülönböztetni a nickeket. Azt is tudom, hogy mi a különbség köztük. Elvégre "midnight coder" néven is be tudtam regisztrálni, és "jotunder" neven is. Elek Gábor az a hülye, aki akkor sem jött rá a megoldásra, amikor előtte volt.

"blog.hu/user/41469

Lencsés István
0 bejegyzést írt és 3446 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2007.06.26. óta tag."

Ez az első Lencsés István, ez vagy te, ez volt a normális, polgári nicked.

"blog.hu/user/662480

ADATOK
Lencsés lstván
0 bejegyzést írt és 600 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2011.10.31. óta tag."

Ez az első, hamisított nicked. Valahonnan kitiltottak, és azért hoztad létre, hogy tovább tudjál kommentelni.

Ezek után mentél el odáig, hogy Zöldi László blogján is kommenteltél, az ő nevét hamisítva. Zöldi erre rájott, és ő is létrehozott egy usert a te nevedet hamisítva:

"blog.hu/user/797529

ADATOK
Lencsés István­
14 bejegyzést írt és 138 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2013.05.09. óta tag.
Web: lencsespityu.blog.hu/"

Itt meg is írt rólad mindenfélét, és leégtél, mert kiderült, hogy egy kapafogú, munkanélküli vagy, aki loser a társkeresésben is. Nem kellesz egyetlen nőnek sem, mert akkora selejt vagy.

Ez pedig két további nick, amelyeket te hoztál létre, megtévesztésként, vagy mert megint letiltottak, vagy pont azért, hogy a lencséspityu blogon írjál megtévesztő kommenteket. Szintén hamisított nickek.

"blog.hu/user/805191

ADATOK
Lеncsés István
0 bejegyzést írt és 191 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2013.06.23. óta tag."

És én pontosan tudom, mi közöttük a különbség. Onnan tudom, hogy az én nevemet is hamisítottad. Innen tudom azt is, hogy te szoktál nickeket hamisítani.

Ismétlem még azt is, hogy csak Lencsés István érdekelt abban, hogy kikeresse azt az összes nicket, amiket te kikerestél. Az összeset egyébként könnyen csak a létrehozójuk tudja kikeresni, mert a google is megkülönbözteti őket. Tehát csak azt bizonygatod ezzel, hogy te vagy Lencsés István, és a Zöldi László által létrehozott nicken és blogon kívül mindegyik nicket te hoztad létre. Én például kurvára nem vettem volna a fáradságot, hogy az összes hamis nickedet kikeressem. Kösz, hogy postoltad őket, kösz, hogy szarod pofán magad állandóan, mert egy akkora idióta vagy.

Járatod le magadat, és csak azt bizonygatod újra, és újra, hogy te vagy a blog.hu legnagyobb trollja, aki már 2011 óta hamisít nicket, akit mindenki utál.

alöksz róz 2021.10.06. 21:55:29

@tesz-vesz: papám, még azt se tudod értelmezni, amit te írtál...
ez milyen már? :D

mert úgy gondolod, csak neked lehet személyeskedni?

arc az van, de mire? bölcsészmérnök, és nem érti még azt se, amit ő maga ír. erre oszt lehet arcod...

matyas.kiraly 2021.10.06. 21:56:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik/full_commentlist/1#c40807522

itt órákig magyaráztad a scriptnek, hogy nem script, illetve, hogy nem működik. sorozatban küldted a választ, és szívattad magadat a scripttel.

de nekem teljesen megfelel, ha te azt hiszed, hogy a script nem script, és egész nap szívatod magad vele. én ezzel elértem a célomat.

a nagy hohohorgász 2021.10.06. 21:57:23

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: kemény vagy Matyi.... jól vagy te a dknal... klarika komazza az ilyen viagras munkasőr gyerekeket..hahaha

alöksz róz 2021.10.06. 21:59:59

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: nem, leosztották szépen előre a helyeket.

most a három jelöltből kettő próbálkozik vele. szegény dobrev klárát meg annyira támadják, hogy má kezd szimpatikus lenni, ugye? :-)

alöksz róz 2021.10.06. 22:03:40

@matyas.kiraly: neked komolyan nem tűnt még fel, hogy te vagy az az elmebeteg blogfüggő selejt, aki lejáratja magát és mindenki utálja?

ha nem, akkor kérdezz meg BÁRKIT

matyas.kiraly 2021.10.06. 22:07:56

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

kismalac.blog.hu/2021/09/13/a_stilus_maga_a_miniszterelnok-jelolt?full_commentlist=1#c40911008

nyuszika. nemcsak informatikus nem vagy, hanem hßlye is vagy.

1) bizonyos esetben nem működnek a linkek, mert a script csinál valamit, amit te nem értesz. ez tudatos döntés, és a jövőben is így marad.

2) ezek az esetek ritkák, és rajtad, meg a 2 másik nickeden kívül a kutyát nem érdekel. már megint olyan pitiáner kis baromságra vetődtél rá, amijenre csak a hozzád hasonló loser ugrik rá.

3) itt van például egy post, amelyben működnek a linkek, mert erre az oldalra most máshogy állítottam be valamit.

kismalac.blog.hu/2021/09/13/a_stilus_maga_a_miniszterelnok-jelolt/full_commentlist/1#c40911114

4) attól, hogy hülye vagy, nem érted a dolgokat, attól nem lesz igazad, te kis húgyagyú selejtke!

a nagy hohohorgász 2021.10.06. 22:10:49

@alöksz róz: szerintem meg te vagy az.... vagy ugyanazok vagytok???? Hahaha

matyas.kiraly 2021.10.06. 22:13:16

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Róla szól még:

darazskarcsi.blog.hu/2013/07/16/27_nem_anonim_lencses_istvan_feljelent

Akkor éppen azt hazudta, hogy feljelentgeti az embereket, de azóta sem hallani erről, szóval akkor is nyilván kamuzott. Ez egy kamugyerek.

GyMasa 2021.10.06. 22:13:25

@alöksz róz:
Ráadásul ennek az egész összefogósdinak csak az olyan körzetekben van egyáltalán bármi értelme, ahol a fideszes jelöltnek nem lesz meg az 50%+1 szavazata.
És, még ott sem biztos, hogy győzni fognak, mert a DK-jobbik vonalon pl. egyáltalán nem biztos a teljes átszavazás.
Plusz ot vannak a kispártok, mint a mi hazánk, meg a kétfarkú kutyapárt, amik csúnyán belerondíthatnak a korai örömbe...

a nagy hohohorgász 2021.10.06. 22:17:29

@GyMasa: és miért nem biztos? Szerinted egy mai Jobbikos szavazó kire szavazna?

matyas.kiraly 2021.10.06. 22:18:27

@GyMasa:

alapjarat.blog.hu/2021/06/15/az_onvezeto_autozas_8_komoly_kihivasa?full_commentlist=1#c40722346

"Miylen dolog már az, hogy át lehet verni a Tesla-t, egy sörösdobozzal?"

ez egy röhejes szempont. a hagyományos autókat féltéglával át lehet verni. idióta vagy.

dare 2021.10.06. 22:22:42

Na csak sikerült megegyezni abban, hogy mind a hárman külön indulnak, és nem tudnak megegyezni.
Végülis így tiszta, győzzön a jobb.

matyas.kiraly 2021.10.06. 22:23:37

@GyMasa:

alapjarat.blog.hu/2021/06/15/az_onvezeto_autozas_8_komoly_kihivasa?full_commentlist=1#c40721518

a radart nem. nem értesz hozzá, ne pofázz!

"Although, the vision-based ADAS systems are quite helpful in identifying the objects in the surroundings of the vehicle, they are restricted to the field of view of the automotive cameras and are quite inefficient in providing useful insights in extreme weather conditions like heavy rains, fog, snowfall, mist, low light, dust, and nighttime. In such complex driving situations where a vehicle’s ADAS system demands visibility beyond the camera vision, as well as object recognition in a long range and operability in poor visibility conditions, RADAR-based ADAS systems are proving to be potential solutions."

www.einfochips.com/blog/why-automotive-companies-should-adopt-radar-based-adas-systems/

alöksz róz 2021.10.06. 22:27:56

@GyMasa: a dékások bárkire leszavaznak, ez tuti.

az esélyes körzetekben, ahol dk-s jelölt van, nem tudom mekkora a különbség a fidesz és 'az ellenzék' közt és mennyire erős a jobbik.

matyas.kiraly 2021.10.06. 22:29:46

@GyMasa:

blog.hu/user/824046

1) Több felmérés is egyértelműen kimutatta, hogy a Fidesz szavazók a magyar népesség leműveletlenebb, legtudatlanabb, leghülyébb rétegét képviselik.

ld a felméréseket itt: ertelemblog.wordpress.com/2017/09/04/a-menekult-kerdesrol/

Pont olyan sötét, idióta, műveletlen, tudatlan faszok, mint te.

2) A Fideszben van a legtöbb (ex-)kommunista. Sok ellenzéki pártban meg egy sincs

ertelemblog.wordpress.com/2019/12/12/amikor-a-kommunista-fidesz-kommunistazik/

Stumpf István – nemrég még alkotmánybíró, volt MSZMP-tag, a Hazafias Népfront volt alelnöke,
Járai Zsigmond – a Költségvetési Tanács volt elnöke, volt MSZMP-tag, volt kormánytag, III/II-es együttműködő,
Matolcsy György – az MNB elnöke, Orbán-kormány volt nemzetgazdasági minisztere, volt MSZMP-tag, III/II-es együttműködő,
Martonyi János – volt külügyminiszter, volt MSZMP-tag, kormánytag, III/II-es együttműködő,
Pintér Sándor – jelenleg belügyminiszter, volt MSZMP-titkár,
Schmitt Pál – volt köztársasági elnök, 1989 előtt pedig miniszterhelyettes,
Szita Károly – jelenleg fideszes kaposvári polgármester, volt III/III-as együttműködő,
Mikola István – az első Orbán-kormány egészségügyi minisztere, 2006-ban a miniszterelnök-helyettesi poszt jelöltje, a Hazafias Népfront alelnöke volt,
Fónagy János – jelenleg államtitkár, volt MSZMP-tag,
Varga Mihály – jelenleg fideszes országgyűlési képviselő, pénzügyminiszter, volt KISZ-titkár,
Deutsch Tamás – jelenleg EP-képviselő, volt KISZ-titkár,
Orbán Viktor – miniszterelnök, volt KISZ-titkár
Kövér László – fideszes országgyűlési képviselő, az Orbán-kormány házelnöke, a Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársaként is dolgozott.
Kásler Miklós – aktív KISZ-mozgalmár.

matyas.kiraly 2021.10.06. 22:38:10

@alöksz róz:

szeka.blog.hu/2021/06/28/most_mar_az_eu_vezetoi_is_tudjak_hogy_a_korrupcio_leleplezesevel_lehet_sarokba_szoritani_orban_vikto?full_commentlist=1#c40754434

te szavazol a legnagyobb tolvajra Magyarország történetében. a gázszerelőre. a legnagyobb marhák közé tartozol a magyar történelemben.

matyas.kiraly 2021.10.06. 22:44:52

@a nagy hohohorgász:

szeka.blog.hu/2021/06/03/egy_jelentes_amely_fontos_volt_ugyan_de_idokozben_tullepett_rajta_a_tortenelem?full_commentlist=1#c40689992

Orbán -14.3%-os GDP zuhanást produkált, Gyurcsány alatt soha nem zuhant ekkorát a gazdaság, te kis hazug, mongolFidióta!

GyMasa 2021.10.06. 22:46:54

@a nagy hohohorgász:
A "mai" jobbikosok fele annyian vannak, mint 2018-beli jobbikosok.
Akkor pedig kb fele-fele arányban kapott listás szavazatokat a fidesz meg az ellenzék.
Most akkor vonj le kb 12%-ot abból a "fele-"-ből, és mennyit kapsz?
(nem mellesleg az 600 000 szavazat)
Az ős-jobbikosok kb. kizárt, hogy egy DK-sra szavazzanak.
Amúgy, még 2018-ban volt is erről egy közvéleménykutatás, és aszerint a jobbikosok 80% nem szavazna egy DK-s jelöltre illetve a DK-s szavazók 20%-a meg nem szavazna jobbikosra.
Tehát, ez igenis egy nagyon fontos kérdés!

matyas.kiraly 2021.10.06. 22:50:04

@alöksz róz:

szeka.blog.hu/2021/06/28/most_mar_az_eu_vezetoi_is_tudjak_hogy_a_korrupcio_leleplezesevel_lehet_sarokba_szoritani_orban_vikto?full_commentlist=1#c40754434

te szavazol a legnagyobb tolvajra Magyarország történetében. a gázszerelőre. a legnagyobb marhák közé tartozol a magyar történelemben.

matyas.kiraly 2021.10.06. 22:55:18

@alöksz róz:

te már visszavonhatatlanul megőrültél.

GyMasa 2021.10.06. 22:55:21

@alöksz róz:
" dékások bárkire leszavaznak, ez tuti."
Nem feltétlenül, mint írtam, 2018-ban 20%-uk pl jobbikosra nem szavazott volna.
Ráadásul ök azok, akik inkább otthon maradnak, ha nincs kedvenc jelöltjük.

"az esélyes körzetekben, ahol dk-s jelölt van, nem tudom mekkora a különbség a fidesz és 'az ellenzék' közt és mennyire erős a jobbik. "
Igen, ezek eléggé fontos kérdések, de erről nagyvonalúan nem beszél a balos sajtó...
Pl. semennyit nem lehet tudni a mi hazánk jelenlegi támogatottságáról.
Márpedig ott hiányzk legalább 600 000 szavazó.
Aztán ott vannak a kétfarkú kutyáék is, akik talán jovőre megurorják az 5%-os küszöböt.
Ezek ketten, együtt kb 17%-ot adnak ki.
Tehát, ad absurdum, egy 50%-50%-os (ellenzék-fidesz) 2018-as eredmény az simán lehet egy 33%(DK)+5%(kutyapárt)+12%(bármelyik párt, akire a múltkori jobbikosok szavaznak) vs 50% fidesz.
Nyilván, lehetséges, hogy tévedek, de gyanítom, hogy itt inkább mások nem veszik figyelembe a realitásokat.

matyas.kiraly 2021.10.06. 23:00:23

@alöksz róz:

szeka.blog.hu/2021/06/28/most_mar_az_eu_vezetoi_is_tudjak_hogy_a_korrupcio_leleplezesevel_lehet_sarokba_szoritani_orban_vikto?full_commentlist=1#c40754434

te szavazol a legnagyobb tolvajra Magyarország történetében. a gázszerelőre. a legnagyobb marhák közé tartozol a magyar történelemben.

matyas.kiraly 2021.10.06. 23:05:42

@GyMasa:

alapjarat.blog.hu/2021/06/15/az_onvezeto_autozas_8_komoly_kihivasa?full_commentlist=1#c40722346

"Miylen dolog már az, hogy át lehet verni a Tesla-t, egy sörösdobozzal?"

ez egy röhejes szempont. a hagyományos autókat féltéglával át lehet verni. idióta vagy.

matyas.kiraly 2021.10.06. 23:11:00

@alöksz róz:

te már visszavonhatatlanul megőrültél.

matyas.kiraly 2021.10.06. 23:20:24

@alöksz róz:

szeka.blog.hu/2021/06/28/most_mar_az_eu_vezetoi_is_tudjak_hogy_a_korrupcio_leleplezesevel_lehet_sarokba_szoritani_orban_vikto?full_commentlist=1#c40754434

te szavazol a legnagyobb tolvajra Magyarország történetében. a gázszerelőre. a legnagyobb marhák közé tartozol a magyar történelemben.

matyas.kiraly 2021.10.06. 23:26:42

@GyMasa:

alapjarat.blog.hu/2021/06/15/az_onvezeto_autozas_8_komoly_kihivasa?full_commentlist=1#c40722346

már megírta másoknak is. a Tesla nincs előrébb, mint a Daimler, hanem csak be van kapcsolva a funkció, amit a Daimler nem kapcsol be, mert német törvények vonatkoznak rá, illetve nagyobb a felelősségtudatuk. Elon Musk nem okosabb, hanem hülyébb és felelőtlenebb.

faszt se tudsz erről, de ugatsz ezerrel.

alöksz róz 2021.10.06. 23:55:09

@GyMasa: "Nem feltétlenül, mint írtam, 2018-ban 20%-uk pl jobbikosra nem szavazott volna." - volna... a gyakorlatban meg nem is volt ilyen lehetőségük, hogy a patás ördög ellen bárkire leszavazhassanak

matyas.kiraly 2021.10.07. 00:01:22

@alöksz róz: nekem jó az, ha azt hiszed, hogy nem egy script az, amivel szivatod magad egész nap. én azzal tökéletesen elérem a célomat, hogy pofoztatod magad egy scripttel, mert olyan hülye vagy, hogy azt hiszed, nem script.

szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik/full_commentlist/1#c40807892

alöksz róz 2021.10.07. 00:03:18

@GyMasa: szerintem sok az a 17%, amivel számolsz.

GyMasa 2021.10.07. 00:12:44

@alöksz róz:
Lehet, de a 2018-as 50-50%-nál már 1% esetén is borul a matek.
Az ugye nagyszerűen hangzik, hoyg klára asszony megkapta az elválasztáson adott körzetben a szavazatok 60%-át, csak az a baj, ha a körzetben van 20000 szavazásra jogosult és az előválasztásra elment 5000 ember, akkor ez kb. semmit nem mond arról, hogy egy éles választáson mekkora eredményt fog elérni.
(ráadásul, a 700 000-es részvétel az kb. 1/7-e a választáson szavazó kb. 5 millió embernek...Azaz z 5000 inkább 3000 statisztikai alapon)
És, az olyan körzetek, ahol mondjuk jóval 10% alatt volt az előválasztási részvétel, ott ez az arány akár rosszabb is lehet.

otunde 2021.10.07. 00:13:58

@alöksz róz:

te már visszavonhatatlanul megőrültél.

GyMasa 2021.10.07. 00:19:20

@alöksz róz:
Anno a jobbik még egyfajta LMP v1.0 volt.
Akkor ők úgy határozták meg magukat, hogy az mszp ÉS a fidesz ellenében akarnak politizálni.
Mára éppen azzal a msz(m)p hasadvány dk val feküdtek össze, aminek a szellemisége ellen (is) az egész párt megalakult!
Szerintem egyáltalán nem véletlen, hogy a 2018-as 24%-uk mára 10% körülre olvadt.
Hol van a maradék szavazójuk?
Mert az az így hiányzó 6-700 000 szavazat az durva lyukat tud ám ütni az összefosás eredményén!
(csak emlékeztetőül: a nem a kormányra 2018-ban leadott összes szavazatok száma 2,5 millió körül volt! Rekord gyanús, 70% körüli részvétellel.)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.07. 06:02:10

@matyas.kiraly: Tehát újra leírtad, hogy még egy linket sem tudsz rendesen beilleszteni a scriptedbe. Már ha van scripted - szerintem nincs - csak a vágólapon képtelen vagy kijavítani a rossz linket.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.07. 06:05:00

@matyas.kiraly: Amikor a komment szövege már kint van az oldalon, akkor a scriptednek - ami nincs - már semmi köze hozzá. Csak képtelen vagy egy helyes linket beleszerkeszteni. Küldjek egy linket egy HTML oktató oldalról?
Tanulgass!

webiskola.hu/html-ismeretek/html-alapok-a-html-webprogramozas-alapjai/

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.07. 06:13:45

@matyas.kiraly: "bizonyos esetben nem működnek a linkek, mert a script csinál valamit," - maga alá csinál. :-)) Mert hülye aki lopta és nem tudja átírni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.07. 06:18:49

@otunde: Látod matyika? Én veled ellentétben tudok a blog.hu-ra mutató linket szerkeszteni.

midnightcoder2 2021.10.07. 07:05:36

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "Ráhelékkel sem az a baj hogy viktor gyereke. Nem azért dobta el a szaros pelenkát."

Ja, de Ráhelkét sem a szaros pelenka miatt nem szeretjük. A saját lábát viszont már apukának köszönheti. Ahogy Klárika néni saját lába sem független a családi hátterétõl.

midnightcoder2 2021.10.07. 07:13:44

@matyas.kiraly: Tehát szerinted a proletárdiktatúra nem volt elnyomás. Jó tudni.

"Szálasi vagyonát, ha akkor ott lettem volna, bíró lettem volna, és volt neki, akkor bizonyára.

Az unokája vagyonát évtizedekkel Szálasi halála után, azt nem."

Akkor sem, ha tudod hogy a zsidók kiolvasztott aranyfogából van?

Amúgy én nem azt mondtam, hogy vagyonelkobzást kellene csinálni Klárika nénivel kapcsolatban - legalábbis ha igen, akkor nem ezért. Én azt mondtam, hogy ha valaki nem akarja hogy felhánytorgassák neki a családi hátterét, akkor illenék lemondania arról az anyagi háttérrõl amit ennek a családi háttérnek köszönhet.

Vagyonelkobzást max. a férjének szabnék ki, de azt is olyan alapon, hogy visszamenõleg el nem évülõ bûncselekménynek nyilvánítanám a korrupciót és a csalást, és 1986-ig visszamenõleg kivizsgáltatnám az összes 100 milliónál nagyobb korrupciógyanús ügyet. A bûnösöknek pedig vagyonelkobzást, börtönt, oldaltól függetlenül. Fletó és Orbán felõlem akár egy cellába is kerülhet ha bebizonyosodik hogy loptak.

otunde 2021.10.07. 08:41:06

@midnightcoder2: elegemvan.blog.hu/2021/10/03/elegem_van_dobrev_klara_gyozelmebol?full_commentlist=1#c40954982

te 30 éve lopod itt a napot, szarod ide a hülyeségeidet, szarhoz sem érsz, te kis ingyenélő, elmebeteg, pszichopata, mongolFidióta, náci genetikai selejt!

6.Lenin 2021.10.07. 09:46:02

Mégis külön indulnak a rendkívül tehetséges me jelölt-jelöltek. Néhány nap alatt úgy buktak, hogy eleve esélyük se volt semmire.

Elegem van az önjelölt zsenikből, akik elméletben zsenik, a gyakorlatban meg sima phas-ok.

apro_marosan_petergabor 2021.10.07. 12:11:47

A rafinált libero szerző sok zöldséget - hazugságot - összehozott ebben a posztban.
Amelynek célja követhetetlen orosz befolyásolásra való hivatkozásokkal egy nívóra hozni a kommunista-liberális (egyszerre!) Apró klánt, a polgári, nemzeti oldallal. Ez a szokásos bolsevik trükk, először hozzuk egy nívóra a teljesen különbőző ellenfeleket - némi média agymosással - azután már esetleg csinálhatunk valamit, amiből akár jól is jöhetünk ki. Ez történt az elmúlt választásokon és most is, mindig közel volt a blsevik győzelem (nem így hívták), azután mégis valahogy a polgári oldal nyert. Fölényesen.
Ezt csinálták az USA-ban is, Biden követi korábbi Trump vonalát, csak rosszabbul csinálja, ahhoz képest, hogy rutinos politikus pedig csapnivalóan (kiürült az akku, gyenge már a neuron állomány).
Hogy a szerző milyen messze áll az igazságtól, mutatja a spontán, folyamatos viktorozás, a kényszeres "anyázás", spontán átléphetetlen tiszteletlenség, gyűlölet, míg a többieknél , főleg Dobrevnél a jó tulajdonságokra való hivatkozás.
Tehát: OV a magyar érdekeknek megfelelő egyensúlyozás mível az USA, Brüsszel és az oroszok között - s ez így van jól. Az Apró klán most Brüsszel tányérváltójaként látja ebben a kritikátlan ülepnyalásban a siker zálogát, no meg Soros csicskájaként, persze a kettő majdnem egy kutya, s az amerikai demokrata lobbinak is szívesen nyalna, ha ez bármit is számítana. Ezeket a nagypapa már jól megtanulta az ötvenes években, mint hithű kommunista, Gyurcsány pedig gyakorolta a KISZ-ben, majd magyar miniszterelnökként, arcpirulás nélkül, hozzá még lövetett, hazudott orrba-szájba, ahogyan ezt a bolsevikoktól megszoktuk már.
Már ez is ég és föld a FIDESZ-KDNP és a bolsevik oldal között, arról nem beszélve, hogy az önálló külpolitika mellett, OV-ék 11 év alatt gazdaságilag is felemelték az országot, nem is keveset.
Tehát nem egyenlő figurák, irány között választunk. Az egyik felépített egy országot, csődközeli helyzetből, a másik, ha ismét hatalomra jutna, elővenné az összes, tehetségtelen, kisstílü tolvaját, gazemberét, s két év alatt lenulláznák azt, amit a polgási oldal elért 12 év alatt.
Elég megnézni, mit csinált Karácsony Budapesten (vagy Zuglóban), vagy Demszky (az még jobb volt egy kicsit).
Aki kicsit is képes ezeket a dolgokat átgondolni, nem dől be a bugyuta "(ál) demokrata lózungoknak, s mindent megtesz annak érdekében, hogy ez a kártékony bolsevik banda véletlenül se kerülhessen a hatalom közelébe. Madarta tolláról, embert barátjáról, szövetségeaéről

Apro-Gyurcsány - MSZP
Apro-Gyurcsány - Márki Zay
Apro-Gyurcsány - Jobbik
Apro-Gyurcsány - Karácsony
Apro-Gyurcsány - LMP

Milyen gerinctelen banda ez, milyenek a szövetségesek, akik elfogadják, hogy az Apró klán újjbábjai legyenek (néhány képviselő helyért, miniszteri, államtitkári székért)?...
Szerencsére az állampolgári többség már józanabb annál, hogy ezeknek tapsoljon.

CSOKKI MÁLNA 2021.10.07. 14:20:49

Matyi, hogy lesz ebből ezres kommentszám?:)

alöksz róz 2021.10.07. 15:06:18

@GyMasa: "Mára éppen azzal a msz(m)p hasadvány dk val feküdtek össze, aminek a szellemisége ellen (is) az egész párt megalakult!" - a szavazóik elég nagy része korábban mszp-szimpatinzáns volt.
a szélsőjobbos keménymag meg kb 4-5%.

GyMasa 2021.10.07. 15:35:49

@alöksz róz:
értem. És, akkor miért 14% szavazó morzsolódott le a jobbikról?
Mert, ha az lenne, amit te írtáj, akkor most a jobbiknak 19%-a lenne, miután a kemény mag távozott.
Amúgy, szerinted az lehetetlen, hogy vannak, akik régebben mszp szavazók voltak, de közben csalódtak?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.07. 15:52:33

@apro_marosan_petergabor:
"Az egyik felépített egy országot, csődközeli helyzetből,"
államadósság
2010 április 19900 milliárd
2021 szeptember 39000 milliárd

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.07. 15:55:11

@6.Lenin: "Évente Mo-on kb 100 ezer ember hal meg. Kb.
Pontos szám ismeretlen, mint mindenhol."

6.Lenin 2021.10.07. 16:16:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Most keressek neked olyan híreket, hogy 1 évig felvette a halott.......után a nyugdíjat.
Még mindig nem tudják hol van.....(Zuglóban egy vállalkozó, állítólag elásták)
VV Fanny-t nem találják, de állítólag megölték.
15 év után találták meg a magyar ......holtestét, akit a szlovák maffia ölt meg

hol vannak ezek bejelentve? Több ezer ilyen eset évente

Te tényleg ilyen sötét vagy? Igaz én régen tudom, de gondolod, hogy mások hisznek neked?

Mellesleg kiragadtad egy szövegkörnyezetből, ahol ennek teljesen más jelentése van.

Ilyenkor csorog a nyálad is, kis........portásom.

6.Lenin 2021.10.07. 16:18:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Matyi II. miért nem mentek már dokihoz?
Nem fizettétek a TB-t?

alöksz róz 2021.10.07. 16:20:14

@GyMasa: a jobbikról lemorzsolódhatott, de az összefosást nem biztos, hogy elhagyta

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.07. 18:26:30

@6.Lenin: "Évente Mo-on kb 100 ezer ember hal meg. Kb.
Pontos szám ismeretlen, mint mindenhol."

Ez minden szövegkörnyezetben hülyeség. Az hogy valaki eltűnik az nem a népességnyilvántartás és a TB feladatköre. Hogy ilyen hülyeséggel próbálsz takarózni, mutatja hogy te is tudod mekkorát égtél. Ezt elteszem és mindig a pacekodba fogom tenni. :-))

6.Lenin 2021.10.07. 18:35:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Persze, hogy nem, de hiányzik a nyilvántartásból, tehát az ott lévő szám nem felel meg a valóságnak. Mi a fene ebben olyan bonyolult neked? Többen halnak meg, mit amit a statisztika mutat, nyilván, hiszen a nem regisztráltakat nem tudja kimutatni, de az attól még tény marad.

Én a 100 ezres számmal egy másik tételt mutattam a 30 ezerrel szembe. Összehasonlításképpen. Nem a pontos szám az érdekes ilyen esetben. Tényleg nem tudod ezt feldogozni?

És még te állítod magadról, hogy informatikus vagy?

Matyi II te is ekkora ....... vagy?

Teheted ahová akarod, a saját phas-ságodat reklámozod vele, kis portás.

Ennyi ésszel informatikusnak mondja magát, pont , mint a Matyi I.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.07. 18:43:47

@6.Lenin: "Évente Mo-on kb 100 ezer ember hal meg. Kb.
Pontos szám ismeretlen, mint mindenhol."

Magyarázkodj csak! :-))

"Az év egészében pedig 141 664 halálesetet rögzített a KSH, ami 1996 óta a legmagasabb érték."

Még csak a számokról sincs fogalmad. :-))

6.Lenin 2021.10.07. 18:58:46

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Figyelj te phas, az általad idézett szám előtt ott van, hogy kb= körülbelül, vagyis nem pontos adat. És hol van az évszám, hogy melyik évre gondoltam?

Kb 100 ezer- magyarul körülbelül , és évente. Nincs ott, hogy melyik évben. ÉVENTE.
Még magyarabbul= egyik évben több is lehet, a másikban kevesebb, sőt az is lehet, a múlt századi adatokról van szó még a Nagy Magyarország területéről.

Nehogy még egyszer le merd nekem írni, hogy informatikus vagy, mert belehalhatok a röhögésbe, és szóltam a családomnak, beperelnek érte.

Matty II azt elismerem, hogy te egy ritka nagy balphas vagy. Mit szeretnél még megtudni magadról? Szívesen segítek.
Én ráérek, igaz nem egy élvezetes dolog szellemi fogyatékosokat pátyolgatni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.07. 19:02:32

@6.Lenin: "Évente Mo-on kb 100 ezer ember hal meg. Kb.
Pontos szám ismeretlen, mint mindenhol."

Égesd csak magad tovább! :-)) Esetleg a honfoglaló magyarok halálozási statisztikáit is idehozhatod, hátha sikerül kimagyaráznod magad.

6.Lenin 2021.10.07. 19:12:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Innen már csak pénzért kezelnélek. Ha fizeted a TB-t, menj inkább szakemberhez.
Te is jobban jársz. Kb 3 perccel ezelőtt rájöttem, hogy unlak már a phasságaiddal, mint Matyi I-et is.

kb 3 perccel= nem néztem meg a pontos időt, csak sac/kb tippeltem.

Ha ezt se, akkor orvoshoz kár már menned, menthetetlen vagy. Így fox elpatkolni.

Ha ezt se érted, az a kőbölcsőben való ringatásod következménye, meg fogamzáskor mindkét fél totál alkoholos állapota is közrejátszhatott benne. De ezt tisztázni kéne még pontosan.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.07. 19:31:41

@6.Lenin: "Évente Mo-on kb 100 ezer ember hal meg. Kb.
Pontos szám ismeretlen, mint mindenhol."

:-))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2021.10.07. 19:43:15

@alöksz róz: ja csak nálad a személyeskedés km-es volt, a lényegi rész meg két szó.

mit fszt nem értesz még mindig?
a cél az amit leírtam, k-ra értem hogy mit írtam le te kib idióta! te viszont mi
ka naáydért írsz le ilyen bornírtan felesleges szarokat?! nagyobb eséllyel kevesebb lesz a kampányoknak nem hívő egy szavazáson, ha van teszt, mintha mindenki részt vehet, ezért szavaznak olyan sokan a dk-ra, meg karácsonyra. jakabra. stb sokkal kevesebben szavaznának a fenti korrupt hazug patkány hülyékre ha lenne teszt, érted már?

nyilván azt nehezebb elérni hogy csak az szavazzon akire semmiféle hazug progaganda nem hat, úgyhogy egyelőre maradjunk egy alap IQ tesztnél, és alap politikai ismeretanyag tesztnél

rúgozol még rajta egy sort k FELESLEGESEN vagy elfogadod a választ?

alöksz róz 2021.10.07. 21:59:59

@tesz-vesz: hiányzik egy logikai kapcsolat. csak bemondás van.

de hát egy bölcsészmérnöktől mi mást lehet várni, mint rizsát mindenféle logika nélkül...
írja a sok lózungot, faszságot nagy arccal, aztán ha rákérdeznek, rögtön kiderül h nincs annyi esze, hogy végiggondolja, ezért inkább nekiáll kurvaanyázni.

GyMasa 2021.10.08. 11:17:41

@alöksz róz:
Hát, az lehet, de 6-700 000 szavazó az kurvára nem marginális embermennyiség!
Az elég arra, hogy egy pártot a parlamentbe juttasson.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2021.10.08. 11:40:04

@alöksz róz: nincs hiányzó logikai kapcsolat, MERT LEÍRTAM HOGY AZ A CÉL!
az egód vagy a rpossz agyad miatt nem tudod elfogadni vagy megérteni.

nyilván edukáció is segíthet ezen, nemcsak a tesztfeladatsor, de ez olyan egyértelmű, hogy le se írtam.
pl kötelezővé lehet tenni az Igazi Maot az érettségizőknek, stb.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2021.10.08. 11:41:16

@alöksz róz: ezt leírjam mégegyszer?@tesz-vesz:

neked mindent 2x-3x kell leírni?
lehet hogyha többször olvasol valamit akkor megérted ám, egy jó tipp.
ingyen volt.

6.Lenin 2021.10.08. 11:47:19

@tesz-vesz:

Biztos vagy abban, hogy szavazhatnál?

Lehet, hiszen phas-ok akkor is maradnának a rendszerben bőséggel, ha bejönne amiről ábrándozol.

apro_marosan_petergabor 2021.10.09. 01:16:02

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Az egyik drága külföldi adósság volt, mellyel zsaolrhatóak voltun a másik jelentős része belső, forintos adósság. Emellett az ország teljesítménye is nött a helyes gzadpol miatt,í gy a GDP-hez viszonyított aránya sem vészes, kezelhető. + rengeteg dolog épült.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2021.10.09. 17:56:12

@6.Lenin: mi a bajod ? de konkréten te proli. ÉRVELJ!

6.Lenin 2021.10.09. 20:18:02

@tesz-vesz:

Ma egy kirekesztő, logikátlanul gondolkodó szeretné eldönteni, hogy mások miként is dönthetnek a sorsukról?
Most is prolizol pedig sugárzik belőled a hülyeség.

Mit kell érvelni? Itt vannak a hozzászólásaid, csak el kell őket olvasni.
Egy minden alap nélküli öntelt köcsög lehetsz, ezt lehet belőlük kiolvasni.

Gondolod, hogy érsz te annyit, hogy itt komoly tanulmányt írjak rólad? Mire is alapozod?

Mindenkinek jogában áll beleszólni a saját sorsának az alkulásába, bármennyire is ez nem tetszik ez neked.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2021.10.13. 00:01:21

@6.Lenin: miért nincs logika?
ahogy egy fideszes mérnöknek mondtam volna, akinek fogalma nem volt a közéletről, hogy az ő szavazása olyan, mintha én mennék oda büszkén és gőgősen hidat építeni. fogalmam nincs hozzá, mégis beleszólhatnék okoskodva?

Ne csináljunk már úgy mintha bármelyik választás legitim lenne, ha síkhülyék is szavazhatnak, és az emberek többsége ha nem is síkhülye, de alapvető politikai ismerete nincsen meg. ez nem demokrácia, hanem ochlokrácia, csőcselékuralom.
A tudatlanok bátorsága, Dunning–Kruger-hatás: nem tudom, mit nem tudok, de határozott véleményem azért van!

mi lenne, ha a vezetést nem kötnénk kreszhez, és engedélyhez, jobbak vagy rosszabbak lennének a baleseti statisztikák, vagy a közlekedési kultúra?
ha a szavazást nem kötjük kötelezettségekhez, akkor a szavazás eredménye sem lesz mérvadó, nem egy tudatos döntés eredménye, hanem inkább a káoszé és érzelemé, ami irányítható a nagytőke vagy épp az oligarchák által, erre még tán a jenkik tanították meg az elitet a rendszerváltáskor. ugyanúgy lehet finom diktatúra demokrácia látszatában.

elkezdet lef*szozni, leköcsögözni, aztán meg én lennék az öntelt? arra gondoltált már buzikám, hogy normálisan szólíts meg?

arra gondolok hogy ÉRDEMBEN reagálj a proli k anyádat, mint egy ember, és érvelsz, ha kérdeznek, vagy legközelebb ki se nyisd a pofád. értelmes ember érdemben kommunikál, van egy olyan szellemi igényessége, nem úgy mint egy troll. akihez inkább hasonlítasz

a szavazó nem szól bele igazán a saját sorsába, marketinggel csak reklámozva van, hogy beleszólhat. a beleszólás illúziója van meg, de mindegyik kormány 90 óta neoliberális gazdaságpolitikát folytat, nincsenek elszámoltatások. és még valamit akartam írni.

6.Lenin 2021.10.13. 09:30:05

@tesz-vesz:

"arra gondolok hogy ÉRDEMBEN reagálj a proli k anyádat, "

Érdemben reagáljak erre?

Ilyesmit egy intelligens ember nem ír le, tehát te csak egy sötét bunkó lehetsz.

És egy ilyen sötét bunkó szeretne beleszólni az emberek életébe?
Miként szeretnéd te megváltoztatni az emberek genetikai hovatartozását?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.10.16. 22:05:56

A Lenin egy sötét bunkó. Markába fingik, megszagulja.
süti beállítások módosítása