HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (135) bank (49) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (236) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (243) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) BKK (1) bkk (4) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (273) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (95) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (121) euró (4) európa (188) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) franciaország (1) Franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (45) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (123) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (177) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) karácsony (4) Karácsony (1) karrier (4) kártya (1) kastély (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) Kína (2) kína (4) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (227) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (2) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (39) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (326) magyar péter (1) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (165) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (74) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (225) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (173) patkány (1) pékáru (1) pénz (248) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (290) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisza (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (185) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (67) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van az apás szülésből

2014.03.09. 16:17 Elegem Van

Dédapáinknak, nagyapáinknak viszonylag könnyű volt. Azt talán még tudták, miképp készül a gyerek, de azt, hogyan születik és milyen a csecsemő, nos, erről kevés fogalmuk volt. Midőn eljött a szülés ideje, áthívták a bábát meg a segítő asszonyokat, ők pedig elbattyogtak kávéházukba, kocsmájukba és békés iszogatás közben várták az eredményt. Ha fiú lett örömükben, ha leány aggodalmukban rúgtak be. Kijózanodás után hazaérve félve ölbe vették az újszülöttet, rácsodálkoztak, és legközelebb 3-4 éves korukban találkoztak vele, amikor már lehetett a poronttyal csip-csip csókázni. Addig "asszonydolog" volt az egész művelet.

Apáinknál kezdett elromlani az egész. A ma öreg harcosai ifjúként egyszerre kispapák lettek. Terhesgondozásra és egyéb hókuszpókuszokra még nem jártak, de a folyamatban már részt vettek. Ha eljött az idő, taxin bevitték az asszonyt a kórházba, aztán vagy elmentek dolgozni vagy a váróban idegeskedtek. A részletekről nekik sem volt fogalmuk, mert csak a szépen bepólyázott csecsemőt látták az üvegfalon keresztül. Hazafelé legurítottak pár üveg sört, és a nagy izgalmakra rápihentek egy hetet, mert anya és gyermeke a kórházban ismerkedtek egymással és az anyaszereppel. Addig aztán az apák kitakarították a lakást, ünneplőbe öltöztek a nagy napon, és hazavitték anyát és gyermeküket megkezdve a családi hétköznapokat.

A '90-es évektől beköszöntött az újhullám a szülőszobákban is. Komoly mozgalom indult meg az apás szülésért. Ennek az egészségügy egy ideig ellenállt, de aztán rájöttek, hogy jobb, ha a vajúdó nő hisztijével a kispapát ugráltatja mint az ápolókat, ezért bölcsen felhúzták sorompót a népi kezdeményezés előtt. Így aztán hiába óv József Attila - "A titkokat ne lesd meg" - a kor kispapáival szemben társadalmi elvárás, hogy ott legyenek a szülésnél. Ez alól csak a császárral szülés a kivétel, a természetes úton való szülés esetén a kispapák alig tudják kihúzni magukat az asszisztenciában való megtisztelő szereplés alól. Van ebben valami ősi női ellenérzés is a férfiakkal szemben: "Nézd meg te piszok mit tettél velem, mit kell szenvednem a kölyködért."

Persze a folyamat nem így indul, ha a kispapák látnák a végét, eszük nélkül menekülnének. Ezért kell egy kis méz a madzagra a férfiúi hiúság felpiszkálásával. A legtöbb apakezdemény ugyanis, ha tehetné, körbehurcolná asszonyát a világban mutogatva mindenkinek, hogy ő volt ám az az ügyes, akinek sikerült a teherbeejtési produkció. Erre a macsóérzésre apellál a rendszer, amikor a büszke kispapa elkíséri feleségét a nőgyógyászhoz. Ott pedig minden olyan "édi-bédi". Látja az ultrahangos vizsgálaton a magzatot, megvan a feje, lába, keze, látja, ahogy nő, az orvos elmagyarázza, mit kell nézni, tippelgetnek a nemére vonatkozóan, kinyomtatják az első képeket 2 vagy - manapság már - 4D-ben (a 3D miért maradt ki?), elkészülnek az első videók, szóval jó program, alakul a kötődés. A magzat nemével kapcsolatban a kisebbségi álláspont az, hogy nem akarják tudni, a többség viszont szeretne bizonyosságot a tekintetben, hogy kék vagy rózsaszín cuccokból kell-e feltankolni. Persze az a büdös kölyök már ekkor képes betenni a szülői elvárásoknak, és csak azért sem mutatja magát, így hónapokig elhúzza a bizonyosságot. A szülésre felkészítő programok a kispapáknak szintén inkább a szenvedés kategória, de kétségtelen, hogy pszichésen segít a rákészülésben. Ilyenkor már a kismamáknál is erősödik a zabszem effektus, egymástól is gyűjtik az infókat, hogy úszhatnák meg a fájdalmat. Természetesen sehogy, de a labdán ücsörgésnek, vízben lebegésnek, légzési gyakorlatoknak és egyéb meséknek nagy a piaca. Ebben a szakaszban már a kispapák sem annyira lelkesek a szülésen való részvételtől, egyesek már a szülést bemutató film látványától is elájulnak, de már benn vannak a csőben.

apas_szules.jpg

És elkövetkezék a nagy nap (éjszaka). Ilyenkor nincs mese a gyerek már nem szívódik fel mint egy vakbéltünet, világra kell segíteni. A papás szülés olyan bevezető gyakorlatokkal kezdődik (borotválás, beöntés), amelynek látványát egy nő sem akarja igazán láttatni, és egy férfi sem akarja látni, de hát a papás szülés ugye... Ezután a vajúdás következik, ha a kismama szerencsés csak pár óráig tart, ha nem, akkor akár 10-12 órán át is. Ebben az időszakban lehet ugráltatni a kispapát, aki szánalomból, féltésből átváltozik a lámpa dzsinjévé, és minden kívánságot igyekszik teljesíteni. Aztán megindul a szülés.

A bátor kispapák ilyenkor kimennek, a gyávák bent maradnak, hogy néhány perc múlva ájultan koppanjanak a padlón. Az a haszna megvan a dolognak, hogy amíg a személyzet kivonszolja őket, a kismama nem a szülésre, hanem a műsorra figyel. A bent maradók közül sokan - elkerülendő a padlófogást - a szülő nő fejéhez állnak, mereven néznek előre, fogják a kezét, de véletlenül sem kíváncsiak a születés misztériumára. Az alanyi nőgyógyászok viszont szakszerűen viselkednek, kérdezgetik az orvost, a helyes légzés fontosságára figyelmeztetnek, akkurátusan megjegyzik, hogy nem kell ordítani, attól nem lesz jobb. A kukkoló/riporter lelkületű kispapa videóval felszerelkezve sürög-forog, a tágulás folyamatát és a pici fejének megjelenését premier plán veszi, hogy másnap már diadalmasan posztolja is valamelyik közösségi oldalon: ilyen a feleségem alulról címmel. A hentes kispapák jatagánnal a szájukban tartózkodnak a szülőszobában, alig várják, hogy elvághassák a köldökzsinórt.

Talán annyi értelme van az egésznek, hogy míg az anyát stoppolják, a kispapa ott van a mosdatásnál, mérésnél, és előbb veszi kezébe a Yoda mesterre hasonlító utódot mint az anya. Aztán szétküldi az sms-eket, és hetekig fogadja a gratulációkat, melyeket kétségtelen megérdemel, mert ő a szülés valódi hőse. Szeretett feleségétől elismerésre úgysem számíthat, aki legfeljebb mint akadékoskodó, a szülés körül valódi segítséget nem nyújtó koloncként fog rá emlékezni.

Azt hiszem a dédpapáék idején kényelmesebb volt a szülést megélni férfiként, ezért - biztos az irigység mondatja velem - a papás szülésből elegem van.


Más dolgokból is elegünk van! És neked, Kedves Olvasónk? Szíves figyelmedbe ajánljuk a következő bejegyzéseinket:

Elegem van az Allianz Biztosítóból
Elegem van a Darwindíj-várományosokból
Elegem van a rákos gyermekeknek szánt adóforintok elsíbolásából
Elegem van a heti bulvárújságokból


98 komment

Címkék: család szülés férfiak nők

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr85850597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DR. Lombrázó 2014.03.10. 08:33:06

Mégiscsak homoseggszurkáló leszek ott erre nem kerül sor.Egyenlőre. Bár a tudomány bármit megold.

belekotty 2014.03.10. 08:47:05

Én jelen voltam a fiam születésénél. Sosem feledem, akkora élmény volt meglátni a kisfiam. Persze eszem ágában sem lenne ezt senkivel megosztani.

belekotty 2014.03.10. 08:50:28

"A bátor kispapák ilyenkor kimennek, a gyávák bent maradnak, hogy néhány perc múlva ájultan koppanjanak a padlón. "

- Hmmm.. én csak egy vészhelyzet miatt, gyorsan eldöntött császárt néztem végig, úgy hogy láttam ahogy az asszonyba belemerítik a szikét és nem koppantam, hanem kezembe foghattam a lemosott, törülközőbe csavart fiamat.

NewWay 2014.03.10. 08:57:44

Jajj, de gyenge.

Posztolónak született már gyereke? Ha a cikket olvasom, úgy tűnik, hogy nem, de az eszet azért osztja.

"Hazafelé legurítottak pár üveg sört, és a nagy izgalmakra rápihentek egy hetet, mert anya és gyermeke a kórházban ismerkedtek egymással és az anyaszereppel."

Aha. Így megy ez a balkánon... Nyugat-európában 6-24 órán belül hazaengedik az anyát, ha nem volt komplikáció.

A cikk többi baromságát nem is boncolgatnám.

NewWay 2014.03.10. 08:59:04

"A papás szülés olyan bevezető gyakorlatokkal kezdődik (borotválás, beöntés)"

Normális helyen ezt simán ki lehet hagyatni. Van némi következménye (nagyobb mocsok közben), de egyáltalán nem vészes.

D2 2014.03.10. 09:00:34

Apafej. A lehetőség nem kötelesség.

degreen 2014.03.10. 09:11:56

Atyám. A 3D azért maradt ki, mert az idő utazás. 4D, érted, az idő a negyedik dimenzió.
Én is ott voltam a fiam születésénél és csodás élmény volt. És nem azt néztem, hogy a feleségem milyen alulról, hanem, hogy a kis csoda előbukkan.
És soha nem posztolnék ilyet ki. Ez a mi élményünk volt.

sírjatok 2014.03.10. 09:13:07

nekem abból van elegem, hogy minden fasz írhat blogot (ez még mondjuk elmegy), és ha kellően provokatív vagy jó sok emberbe rúg bele, akkor egyből indekszcímlap (na ebből tényleg cseszettül elegem van)

mhxmqz 2014.03.10. 09:14:56

Aki nem tudja átélni a körülötte folyó életeseményeket, mert helyette saját cinizmustól bűzlő felbüfögését ízlelgeti és nyeli vissza, annak joggal van elege szinte bármiből, ami mélyebb, bölcsebb, szemlélődőbb megértést kíván.

A cikk remek, mert tökéletesen kifejezi azt a tragikus tudati megbetegedést, ami a lényeglátás tökéletes elvesztése után fellépő intellektuális-sértődött, ám valójában semmitmondó ál-radikális maszturbációban fejeződik ki.
Ki kéne tenni a falra és mutogatni, hogy "na, ez az a 21. századi betegség, amiről beszéltem"

na4 2014.03.10. 09:18:45

Undorító. Utánna ki tud még egy ilyen puncit megkívánni? Öööeeeoooaaahhhhh .... :-((

Phteven 2014.03.10. 09:21:39

Ilyen töménytelen baromságot régen olvastam egy íráson belül. Szívem szerint a Subbán jelentettem volna meg, a színvonal majdnem eléri az ottani írásokét. Azok annyiból jobbak, hogy van köztük vicces. A szerzőnek gondolom nincs gyereke, mert két kézzel, automata fokozatban osztogatja a filmekből jól ismert kliséket, sztereotípiákat. A legszebb az összes közül: "valamelyik közösségi oldalon". Mintha a fészbukon kívül használna bárki mást, aki legalább egy sms-t meg tud írni.

Én bent voltam a szülésnél. Önként. Nem kértek rá. Élveztem minden pillanatát (a feleségemmel ellentétben), semmihez nem hasonlítható élmény és érzés volt, amikor a gyerekemet először kézbe vehettem. Arról nem is beszélve, hogy a feleségem mennyire hálás volt a jelenlétemért.

fizetekmegegysort 2014.03.10. 09:23:37

" de aztán rájöttek, hogy jobb, ha a vajúdó nő hisztijével a kispapát ugráltatja mint az ápolókat"

Megnézném a kedves posztolót, ahogy kiprésel a pöpöskéjén egy pimponglabdàt, persze hiszti nélkül...:)
Azért arról sikerült bizonyosságot adni apafej, hogy fingod nincs az apás szülésről!

gombakomba 2014.03.10. 09:30:30

Posztoló, majd ha már ott leszel, hogy gyereked legyen, a párod túl lesz rajta így vagy úgy, ha küzdöttél vele, és a magad részéről mindent megtettél azért, hogy az a gyerek épségben és egészségben megszülessen (merthogy ez nem merül ám ki a megtermékenyítésben, és az arra való min. 3-4 hónapos felkészülésben - ennyi idő alatt képződnek spermiumok, és ez alatt az életmódoddal sokat tehetsz a születendő gyerek "minőségéért"), és ha a gyerek életben, egészségben lesz így vagy úgy, akkor gondold át ezt még újra...
Addig meg a poszthoz magához hozzá sem érdemes szólni, mert tapasztalatlanok véleménye nem számít, mert nem tudják, miről beszélnek.
Kiscserkész vagy te még ehhez, menj a suliba.

datbenik 2014.03.10. 09:35:42

A kedves posztolonak igencsak elgurult a gyogyszere. Az apas szules, egy normalis apaval es egy normalis anyaval hotziher hogy nem errol szol.
9 honap terhesseg es egy, sokszor 10-12 oraig is elhuzodo szules nagyon megterheli a noi szervezetet es pszichet. Ilyenkor a ferfi puszta jelenlete, a tudat, hogy nem vagy egyedul, igenis hogy segit ezt elviselni, meg akkor is, ha a ferfi, nem tud sokat tenni a fizikai fajdalom enyhitesere. Arra ott vannak az orvosok.
Nyugaton a kispapak eppugy kivehetnek szulesi szabadsagot, mint a kismamak, egyes orszagokban (ha jol emlekszem Finnorszagban peldaul) 6 honapot is, a munkahely es a teljes fizetes megtartasaval. Ne keverjuk tehat a Magyar-Balkanon uralkodo allapotokat a vilag nalunk (sokkal) civilizaltabb felevel.
En mindket szulesnel ott voltam, az elsonel meg Magyarorszagon, a masodiknal Hollandiaban, es ha ujracsinalhatnam se tennek maskepp. A gyerekneveles folyamata, ami ugyebar a gyerekcsinalasnal kezdodik es amelynek a szules csak az egyik allomasa, az apa es az anya kozos keresztje.
Ez ma a magyar ujsagiras szinvonala, anno 2014?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2014.03.10. 09:36:32

én ott voltam, ha lenne rá lehetőségem újra bemennék
DE ettől függtlenül nem mammogtam mindenféle tanfolyamokon, nem voltam bent az előkészítésnél, nem fotóztam és nem osztottam meg....
a fotómegosztás, videófeltöltögetés beteges dolog.

sírjatok 2014.03.10. 09:39:44

@datbenik: "Ez ma a magyar ujsagiras szinvonala, anno 2014? "

Hát, inkább ez a magyar indekszblogok színvonala.

randomuser1 2014.03.10. 09:40:22

ez egyenesági követtkezménye annak a cionista összeesküvésnek, h a hetvenes évek óta szintetikus női hormonokat juttatnak a vízbe kvázi mellékhatásaként az antibébitablettának.
lassan minden fiatal férfi buzi, aki meg nem, olyan buziságokért lekesedik mint az apás szülés.
végünk van, a nemi szerepeinket feladtuk, még pár év és bolyhos házipapucsban horgolunk esténként a tévé elöt

randomuser1 2014.03.10. 09:42:49

@datbenik: lófaszt, nem az, évezredeken keresztül remekül működött a család, az utóbbi pár évtizedben változnak a dolgok a zsidók és a leszbikus szüfrazsettek titkos összehangolt emberiség elleni bűncselekménye erdményeképpen

Szőkebácsi 2014.03.10. 09:47:31

Bárki, bárhogy is kapálózik, nem lehet az időt visszaforgatni. Sajnos Tajgetosz sincs már…

Csokáv 2014.03.10. 09:50:49

Az előttem szólók már megaszonták. Bent voltam mindkét gyerekem születésénél, és jó volt. A cikkíró meg jól láthatóan nem volt ilyenen még, mert hülyeségeket beszél.

Az elsőnél komplikáció volt, és nagyon nem örültem volna, ha a feleségemnek egyedül kellett volna végigszenvednie. A második meg jól ment, ott meg azért volt jó, hogy ott lehettem.

Persze nem a képanyag rögzítéssel kell foglalkozni, hanem a nővel, és fejvégről kell állni. ;)

is 2014.03.10. 09:51:47

kedves posztoló és kommentelők, remélem ez egy humoros írás volt, és ennek szellemében kommenteljük.

@Emmanuel Goldstein: khm. az ókori görögöknél/rómaiaknál kb. minden pasinak volt egy felesége, meg egy fiúbarátja. ez utóbbival több időt töltött.

prostituálthoz járni, az bevett szabadidős tevékenység volt minden házas embernek, ún. évezredeken keresztül.

a Dekameront mintha pont a családi eszményeket legfelső fokra vivő középkorban írták volna.

ugyanebben a középkorban a háborúk és járványok miatt annyian haltak meg, hogy az árvák, özvegyek miatt bőven kevesebb 'család' volt, mint manapság.

yatumux 2014.03.10. 09:51:48

Ez megint valami kretén Index szülemény.
1. Nincs beöntés kb csak albániában
2. Borotválás? Mit? Egy nő kozmetikushoz jár terhesen is.
3. Rengeteget segít egy nőnek, ha fogják a kezét, beszélgetnek vele és igenis ugráltathat valakit hiszen ő jobbára nem tud.
4. Szerencséseknél pár óra komplikált eseteknél Akár tíííz óóóra? Hú!

Ki írta ezt? Vmi proli.

randomuser1 2014.03.10. 09:56:55

@is: igen, mert az idők folyamán az asszonyállattal nem volt miről beszélgetni, tanulatlan otthonülő létforma. ma tanulnak de őszintén,jobb a helyet? láttál már olyat, h valaki egy nővel beszéljen meg fontos dolgokat? autóhoz nem értenek, inni nem isznak, a csajozásban is járatlanok és kvékezni se szeretnek. akkor miről beszélgessünk?

randomuser1 2014.03.10. 09:58:39

@yatumux: hótziher, h proli, mert az értlmiségiek nem ide járnak, hanem az akadémiai könyvtárba. és nem is ide a digitalis pokolba publikálnak, hanem rendes bejegyzett isbn kiadványokba.

Phteven 2014.03.10. 10:07:09

@Emmanuel Goldstein: A nők nem isznak? Szerintem a szüleid masszív alkoholisták lehettek, ez világosan látszik az írásaid színvonalán, nem múlt el nyomtalanul az a masszívan végigpiált 9 hónap.

bagolyvár 2014.03.10. 10:09:27

Én azt gondolom, hogy a szülés az anya és az egészségügyi személyzet meccse. A gyereknevelésbe már mindenképpen be kell vonni az apát.

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2014.03.10. 10:10:54

mindkét fiam születésénél ott voltam.
és tévedés ne essék, az apa nem azért van élete párjával, hogy bámulja, amint kijön a lába között a gyerek, hanem hogy segítsen neki, és könnyebbé tegye a fájdalmas szülést. ne kelljen egyedül lennie az idegen emberek között, mert hiába ismeri esetleg a szülészt már régóta, mégiscsak egy idegen.
és igen, simogattam a kezét, masszíroztam a derekát, törölgettem a homlokát, vittem neki a vizet, és ez teljesen természetes volt. és bármikor megtenném ismét. nem videoztam, nem fényképeztem, mert más dolgom volt. de ha készült is volna kép, nem posztoltam volna sehová, mert nem azért készült volna...

PhysisPhylos · http://torvenyszeret.blog.hu/ 2014.03.10. 10:14:30

@mhxmqz: Igen, igen, igen. Fel sem merül a jóemberben, hogy esetleg valamit még nem értett meg a világból. Igen, ez az az élmény amit nem lehet megosztani. Ez a miénk. Aki megosztja, az valószínűleg "belül semmi", azaz lelki hiányosságok miatt élmény feldolgozhatatlan számára, így próbálja "teríteni"...azaz "hot potato" effektusról beszélünk. Vagy valami ilyesmi.

randomuser1 2014.03.10. 10:18:18

@Phteven: normális nő nem iszik, nem illik bele a nemi szerepébe.
az ivás az klasszikus férfidolog, a nő eljön érte a kocsmába és hazatámogatja ha eljön az ideje de ennél több kapcsolata nincs az itallal.
mondjuk nem tudom, minek magyarázom ezt olyan féldisznónak, aki bent volt a szülésnél, megölte a misztériumot, és élvezte.
a szülés egy tabu, olyan dolog, amihez a férfinak normális esetben nem lehet köze.
ez olyan, mintha epilálnád a szőrt a hátadon.
buzis.

ykie 2014.03.10. 10:22:24

Nekem nagyon tetszett a cikk, mindenki úgy éli meg a születést, szülést, vajúdást amilyen ember. Nincs is ezzel semmi baj ez az egész egy csodálatos dolog.Boldog vagyok, hogy bent voltam 2 gyermekem megszületésénél.(Bár, ahogy jöttem úgy megy ez is velem--- el.) Mindenki másként osztja meg az "esetleges" boldogságát, bánatát nem vagyunk egyformák. Visszatérve nem szabad komolyan venni a cikket, örömmel kell elolvasni és jót nevetni rajta, hiszen tele van jó dumával.Csak azok nem értik akik sértve érzik magukat, mert vmi hasonló történt velük és ezt a röpke sztorit magukra veszik. Nézzétek v próbáljátok boldogan nézni a dolgot, született egy v több gyermekünk és utána lett nagyobb problémánk, mint a hűtött sör hiánya.Főleg, ha lány a gyermek(bár, nem mindenki sörözik)

PhysisPhylos · http://torvenyszeret.blog.hu/ 2014.03.10. 10:23:47

@Bogoj: Ugyanezt éltem át én is. Mindkétszer. Az élmény örökre megváltoztatott. Telefon nem volt nálam.

PhysisPhylos · http://torvenyszeret.blog.hu/ 2014.03.10. 10:30:37

@Emmanuel Goldstein: Fel sem merül benned, hogy a "normális" egy eloszlásnak a neve? Miért kellene mindenki "átlag nő/férfi" vagy "medián nő/férfi" legyen? Az értékek attól még helyükön maradnak, ha én hozzuk képest határozom meg magam. Igen, a buzik is jobban tennék ha így állnának hozzá a dologhoz (ami én nem lennék). De a feministák is. Stb.

ykie 2014.03.10. 10:36:22

Emmanuel Goldstein végig olvastam az írásaidat jó a szöveged, de nem idevaló a kocsmába pár részeg haverral meg lehet ezt, így beszélni, de nem ide kell leírni, mert ez buzis, hogy a Te szavaiddal éljek. Igen is gyönyörű az, ami, akkor történik és ettől még férfi maradsz, mert megnézed az eseményt és adja isten ott lehetsz.
Bár ezek szerint a porszívót is csak veszed nem használod és minden vödör kuka számodra amit nem kell kiüríteni, mert az is buzis. Én örülök, hogy boldog vagy ezzel a lelkivilággal és jót nevettem a hozzászólásaidon. Köszönöm de ettől még nem értek Veled egyet, bár ez annyit számít, mint egy múmiának a defibrillátor vagy a tiszta levegő.

billy reed 2014.03.10. 10:38:40

"Talán annyi értelme van az egésznek, hogy míg az anyát stoppolják, a kispapa ott van a mosdatásnál, mérésnél, és előbb veszi kezébe a Yoda mesterre hasonlító utódot mint az anya. Aztán szétküldi az sms-eket, és hetekig fogadja a gratulációkat, melyeket kétségtelen megérdemel, mert ő a szülés valódi hőse. Szeretett feleségétől elismerésre úgysem számíthat, aki legfeljebb mint akadékoskodó, a szülés körül valódi segítséget nem nyújtó koloncként fog rá emlékezni."

Elegem van az ilyen blogokból.

Nyilvánvaló, h a "poszt" "írója" közelében nem volt szülésnek.
A leggyönyörűbb élmény volt megszületett fiamat kézbe fogni. Ha a posztolót egy újszülött Yodára emlékezteti, úgy szerintem komoly gondok vannak.
Ja, mellesleg, feleségem szerint hihetetlen támaszt nyújtott /fizikálisan, ahogy fogtam őt, és lelkileg, hogy nincs egyedül/, hogy ott voltam vele végig. Pedig az egész 30 perc alatt lezajlott.

Persze mindenki magából indul ki.
A posztoló bizonyára magát tekintené hősnek, ezért ír ilyeneket.
Én értesítettem akit kell, de 72 óra múlva otthon együtt fogadtuk a gratulációkat.

Kár minden pillanatért, amit erre az "irományra pazarol a ember.

@Emmanuel Goldstein: "a szülés egy tabu, olyan dolog, amihez a férfinak normális esetben nem lehet köze.
ez olyan, mintha epilálnád a szőrt a hátadon.
buzis."

Ehhez a "hozzászóláshoz" no comment. Örülök, h nem ilyen az apám.

randomuser1 2014.03.10. 10:48:58

@billy reed: apád izé, máskéntdugó, vagy hogy érted ezt?
@PhysisPhylos: de, hogyne, tanultam filozófiát, de az élet ennél egyszerűbb kategóriákkal operál, vagy beállsz a sorba vagy deviáns vagy.
@ykie: ha kell, megjavítom, de nem húzogatom, mondjuk liberális vok, veszek zsákot bele, mert az asszonyállat úgyse tudná eltaláni melyik való bele...
látom, te is tökéletesen érted te ezeket a klasszikus szerepeket.

Sárga Pecsenyekacsa 2014.03.10. 10:53:58

@Phteven: Nem sok kedvem van ehhez a poszthoz írni, csak azért, mert látom, vannak még itt normálisak is, hadd próbáljam erősíteni ezt a vonalat.

Nálunk anyás szülés volt, meg gyerekes. Meg én is benn voltam. A feleségem mai napig hálás nekem ezért, hogy nem maradt egyedül a sok idegen közt, és én sem tudom elfelejteni azt a maszatos csomagot a kezemben. :-) (Előbb kaptam kézhez, mint az anyja, én tettem a mellére...)

Hogy poénnal üssem el: én mindig azt mondom, az én dolgom nehezebb volt, mert nekem végig kellett állnom, az asszony meg feküdhetett.

PhysisPhylos · http://torvenyszeret.blog.hu/ 2014.03.10. 10:55:44

@Emmanuel Goldstein: Én részemről átengedem a "sorban állás" lehetőségét neked. :)

Sárga Pecsenyekacsa 2014.03.10. 11:00:58

@Bogoj: A fotózás/videózást sosem értettem. Szülésnél végképp eszembe nem jutna, de még egy ovis farsangon sem...
Mi megélni szeretjük az élményt, nem megörökíteni.
Jókat szoktam röhögni, amikor azt látom a szemem sarkából, hogy az apuka (látó)szöget keres, aksit cserél, villog, kattogtat, de épp ő nem érzékel semmit pl. egy szavalóversenyből, mert nem oda figyel.
Az én gyerekkoromból jó, ha van 200 fénykép, a lányom ennyit ellő egy óra alatt a macskájára. És mégis le tudunk ülni a szüleimmel átlapozni, megemlékezni, stb.
Öcsémék már nem tudnak, mert kell hozni tabletet, laptopot, pendrive-ot, kell internet, áram, anyámkínja és akkor a 678.976 csaknem egyforma eljegyzési fotót kattintunk végig (forgatjuk el, stb.)

randomuser1 2014.03.10. 11:05:01

@PhysisPhylos: feltételezem, te olyan intellektuális típus vagy, akinek véleménye van a dolgoktról, te nem vagy szürke massza, mint a többek. ez feltétlenül megtisztelő számomra, nem is tudom, hogy köszönjem meg.
nem is értem, egy ilyen felvilágosult ember hogy tud olyan divathóbortnak felülni mint, h amikor szakértők szaxerszámokkal javítják az autóját, bemegy nézelődni...

Rebelde 2014.03.10. 11:08:46

Nem értem miért kell ezen a poszton felháborodni? Bár nem is tudom melyik a modorosabb a poszt, vagy a felháborodó asszisztáló kispapák megnyilvánulásai.
Én nem örülnék, ha a férjem bent lenne a szülésnél, szerintem férfinak semmi helye ott. Anyukámnak örülnék, meg a húgomnak vagy egy közeli barátnő és ennyi.

VT Man 2014.03.10. 11:23:55

@Rebelde:
"Anyukámnak örülnék, meg a húgomnak vagy egy közeli barátnő és ennyi. "

Úristen! Anyáddal szülni??? Noormális?

A gyereket is anyáddal akarod felnevelni, a férjed helyett?

belekotty 2014.03.10. 11:25:03

@Rebelde: Hogy szeretheti a férjed az anyósát!

_zulu_ (törölt) 2014.03.10. 11:28:16

Minden szavad igaz.

randomuser1 2014.03.10. 11:34:25

@PhysisPhylos: ne add fel, simán lehetsz még, legkésőbb a kapuzárási pánik beköszöntével tör fel.

patkányarcúáginéni 2014.03.10. 11:35:59

milyen agresszívan védelmezik egyesek az ididóta "papás" szülést! divatok jönnek, mennek, csak győzzük kivárni.
férfiembernek semmi dolga a szülőszobában, punktum!
egyik gyermekem szülésénel sem voltam ott és nem bántam meg.

PhysisPhylos · http://torvenyszeret.blog.hu/ 2014.03.10. 11:43:08

@Emmanuel Goldstein: Huh...megnyugodtam. Az szerencsére már megvolt. :)

Rebelde 2014.03.10. 11:50:03

@VT Man:

ennek ehhez semmi köze, ne keverd a szezont a fazonnal.
egyszerűen nőként nagyobb segítség számomra, tudja min megyek át stb.
egyébként az itt elhangzó papás vélemények még jobban megerősítenek ebben:... földöntúli élmény volt, meg micsoda segítség voltam a feleségemnek, fogtam a kezét stb.... a szülés kurvára fáj, nem szép látvány, az áhitattól párás szemű apuka maradjon csak a folyosón, mindenkinek jobb így

@belekotty:
hogy utálhatja? ha utálja, akkor az már régen rossz...

ykie 2014.03.10. 11:56:13

Nem vagyunk egyformák valaki a lépcsőt valaki a liftet valaki az öngyilkosságot választja. Az a lényeg legyen miből választani. A kocsmába Emmanuel Goldstein
szerint csak a férfi megy a nő otthon iszik, de a lehetősége meg van. Sőt a részeg nőnek nem kell sokat menni:-) az ágyig.
Az, hogy valaki posztolja teljes életét vmilyen közösségi oldalon egyszerűen szólva nem egészséges, de akkor is el kell fogadnunk Őt is, bár ne a lépcsőt v a liftet választaná:-). Mindannyian "saját" gondolkodásunk szerint döntjük el be vagy nem (választjuk a szüléskor). Bár vkit inkább befolyásolnak. Nem bűn sem a kocsma sem a szülőszoba. Mindegyiknek meg van a szépsége, de egy szabolcsi kocsmát inkább kihagynék, inkább a születendő gyerekhez megyek és a páromnak segítek, még ha megalázó is mások előtt(az ő gondolata csak). Én választottam és nem érdekel másoknak mi a véleménye, még ha buzis is. Abban a világban élünk boldogan ami a fejünkben él.(de néha nem és ilyenkor nem jó sem a lift sem a lépcső)

csiberibe 2014.03.10. 12:07:45

@NewWay: 97-ben hat napot kellett bent töltenem a szülés után a balkáni Mo-n.

randomuser1 2014.03.10. 12:24:29

@PhysisPhylos: részvétem, kimaradt az élettedből egy felszabadító élmény, az antik világ értékrendje, az intellektuálisan is kelégítő kapcsolat reménye :)

PhysisPhylos · http://torvenyszeret.blog.hu/ 2014.03.10. 12:28:46

@Emmanuel Goldstein: Köszönom, hamarosan meg is gyászolom. A boldog házasságnak is megvannak a hátulütői.

vernarancs 2014.03.10. 12:31:07

Az anyukakat is ki kene kuldeni.
A cikk szerzoje a veszhelyzetet bamulva alakitotta igen sotet velemenyet. Gratulalok.

randomuser1 2014.03.10. 12:35:11

@PhysisPhylos: valóban, a boldogság amúgy is egy efemerális jelenség, a legtöbb esetben az objektív és átfogó valóságérzékelés zavarának köszönhető mellékhatás, mondhatni, szóra sem érdemes érzés.
maradjunk a realitások talaján, ha kérhetem :)

PhysisPhylos · http://torvenyszeret.blog.hu/ 2014.03.10. 12:39:06

@Emmanuel Goldstein: Kellemes érzés ennyire pontosan előrejelezni egy választ egy ismeretlen vitapartnertől. A boldogságnak, ugy-e, két jelentése van. Én a másikra gondoltam. ;)

Kyria 2014.03.10. 12:43:48

Nincs gyerekem, csak a kommentekért jöttem, kíváncsi voltam. Hát, ismét nem csalódtam, hogy tudnak a honfitársak ölre menni minden marhaságon...
(Félreértések elkerülése végett: tiszteletben tartom aki be akar menni, sőt azt is, aki nem.)

Szúnyog 2014.03.10. 13:01:30

A cikk jó, az meg mai világunk jellemzője, hogy szinte senki nem érti.

goes 2014.03.10. 13:06:43

Ez mennyire sötét.

Az igazi Trebics 2014.03.10. 13:27:23

Nagyon jó kis írás, megmosolyogtatott.

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs, az mindenre képes.

belekotty 2014.03.10. 13:47:59

Ez akkor fogható fel humorosnak, ha a többi posztja is ilyen lenne. De pl a gyermekrákos nem az.

randomuser1 2014.03.10. 14:10:39

@PhysisPhylos: vágső soron mindenki az adott kulturális közösséget alkotó gondolati struktúrák rabja, esetleg, bibliával élve:
nincs új a nap alatt :)

2014.03.10. 14:26:54

@Rebelde: végre egy értelmes vélemény !
tényleg tökmodoros mindkét fél: poszter és a kommenterő vér-kispapák is :-)
mamaszaurus után itt a papaszaurusz is

kisRita 2014.03.10. 14:39:38

Ez mekkora hülyeség! Semmilyen felkészítőre nem járt velem a férjem, összeszerelte a kiságyat aztán szevasz. Bejött velem vajúdni, és jó volt, hogy ott volt, mert egyedül nehezebb lett volna. (az orvos és a bába aludtak inkább:) nem látott az égegyadta világon semmi csúnyát, a fejemnél àllt, engem nézett, aztán a hasamon a babát, utána kiment és legközelebb a szobában találkoztunk, mikor már rendbe tettek. Ez nem egy tragédia. Természetesen az nekem se tetszik, ha valaki premier plán képet oszt meg, az csak a kiscsaládra tartozik.

tavolirokon2 2014.03.10. 15:06:21

Akik akarjak, csinaljak egyutt, aki nem, az csinalja egyedul, mi olyan nehez ebben?

El kell ismernem, hogy, ezen tenyleg lehetetlen lenne oldalakon at sirankozni, indexcimlapra kerulni :-)

Borotvalos, beontos resz VHS kazirol, vagy nyomtatott konyvbol van? Vagy a nagyi sztorijai ihlettek az egesz cikket?

Gitár Csaj 2014.03.10. 15:08:08

@sírjatok: Egyetértek.

Ez a poszt is nyilvánvalóan (mondhatom: ordít róla, hogy) azért készült, hogy sok tiltakozó komment szülessen alá, és az Index, jó bulvárlapként persze mindig be is kajálja ezeket.

Én is írok majd egy posztot "Fölösleges megállni a piros lámpánál autóval" címmel, baszott nagy nézettsége lesz az kurva isten.

spenci 2014.03.10. 15:09:12

@bagolyvár: Ennyi!! Szülni a nő privilégiuma, hozzáérteni az egészségügyi személyzeté. Kibicelni a kaszinókban a csórók szoktak, hogy nekik is legyen valami kis élményszerűjük az eseményekről.

PhysisPhylos · http://torvenyszeret.blog.hu/ 2014.03.10. 15:20:10

@Emmanuel Goldstein: Jó raboskodást neked. Én rágom a láncokat, úgy tűnik sikeresen. :)

Bambano 2014.03.10. 15:24:43

@yatumux: jaja, a nők ökörsége ott kezdődött el, hogy azon a területen is kozmetikushoz járnak. ostobák. normális, biológiához kicsit is értő nő nem borotváltat. max. a bajuszát, ha van.

a poszthoz: ezt az apásszülés marhaságot is az a börtöntöltelék mengele ágika találta ki. lelkesedjetek csak érte.

az pedig mindennek a teteje (én már jártam így), hogy céges míting közepén mutogatja az örömapa notebookon a fotókat, ahogy éppen szabdalják-varrják a feleségét. NOOORMÁLIS?

Phteven 2014.03.10. 15:28:43

@Sárga Pecsenyekacsa: Fokozhatnám azzal, hogy nálunk is apás szülés volt. Ott voltam én, a feleségem és a gyerek apja is. :-D

Phteven 2014.03.10. 15:39:58

@Rebelde: Anyukáddal az a baj, hogy a legtöbb anyuka nem tud kibújni az anya szerepből, és a szülés során is a fölé-alárendelt szerepek maradnak meg. Pedig a szülésnél már neked kell döntést hozni, ebben csak segíthetnek, tanácsot adhatnak. Erre pedig a legalkalmasabb egy férj. Testvér, barát sem jó.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.10. 16:53:26

mink külföldrül importáltuk a gyereket egy ügynökség által mert nem volt kedvünk a terhességgel meg a szüléssel vacakolni. így olcsóbb is meg nem is volt háromhónapos szexszünet mint a proliknál szokás.

Sárga Pecsenyekacsa 2014.03.10. 17:08:50

@Phteven: Szamek, hogy ez a poén nem jutott eszembe. :-)
Jó! :-D

TaliNaim 2014.03.10. 17:12:31

Nem olvastam végig a kommenteket, de a lényeg átjött :) Szerintem az apás szülés akkor jò, ha nem kötelezö. A párom mondta, hogy ö szeretne bent lenni, ha nem bánom. Persze, semmi gond. Igen, a fejemnèl ült, nem, nem ájult el, fotò, stb nem készült. Ez intim dolog, anyám pl közölte, hogy a dokin és szülésznön kívül más be ne merje tenni a lábát. Vagyis nö és pasi függö a dolog. Terhestornára, stb nem jártunk, anélkül is szültek a nök és így is fél òra alatt kint volt a gyerek. A párom nagyon meghatódott, élete egyik meghatározò élménye volt. Ja, a szexuális életünknek sem ártott.... Szóval jó dolog ez, ha nem eröszak. Nyilván más, ha az apuka csak azèrt van ott, mert egy terhes növel inkább nem vitatkozik. Én se tenném, sárkányokká válunk 9 hónapra...

odamondó 2014.03.10. 17:22:44

Arra még egyik pöcsös sem gondolt, hogy az asszonnyal kéne ezt kommenikálni a gyerek kipottyantása előtt, hogy ő mit szeretne?

Mondjuk anyuka dönt szeretné-e látni az apukát vagy sem a szülés közben. MI van ha a nő nem akarja, hogy a férje lássa a méteresre tágult interface-ét? Mindenki különböző.

egy másik répatorta 2014.03.10. 17:36:20

@TaliNaim:
Nekem itt valami nem stimmel
"Én se tenném, sárkányokká válunk 9 hónapra..."

"anyám pl közölte, hogy a dokin és szülésznön kívül más be ne merje tenni a lábát"

Te visszaváltoztál azóta ? Látod hogy milyen az élet, anyukád meg nem ... :)

Egyébként nagyon nem árt ha valaki fel van készülve alaposan és van kontroll a szülőszobán.

Egy arany mondata szokott lenni a t szülészorvosoknak:
Anyuka, gondolja meg, csak a baba érdekében......

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.03.10. 17:48:45

A poszt toló jobban teszi, ha a gyerekcsinálást is kihagyja. Azt is le lehet írni így undorkodva, és közben magasztalni az anális és/vagy orális homoszexuális aktusok nagyszerűségét. Persze van, amivel egyetértek: bár az én gyerekeim még a közösségi oldalak járványszerű elterjedése előtt születtek, már akkor is volt olyan "apatárs" (legalábbis a legutolsónál, az ötödiknél), aki egyik kezében a videokamerát, a másikban meg az akkor (16 éve) már nem nagy szám mobiltelefonját tartotta, és a szomszédos szülőágy láb felőli végében állva élő közvetítést adott különböző barátainak és rokonainak, és közben dokumentálta az eseményeket VHS-re. A felesége kezét "sajnos" nem tudta fogni ez a "'fontos ember" (= faszkalap), de amikor nem közvetített, afféle edzői utasításokat ordibált, hogy lélegezzen, mit feszítsen, mit lazítson. A mi szülészorvosunkkal és a szülésznőnkkel felváltva nézegettük, hogy milyen orvostechnikai eszközt kellene bele- vagy ráhelyezni, hogy végre csend legyen.
Mondjuk hálásak lehetnek neki sokan, mert miatta tiltották ki egy időre arról a szülészetről a mobilokat.
A bunkók is jók valamire.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.03.10. 17:55:15

@na4: Bezzeg egy izmos férfisegg, mi?
@Rebelde: Az a legjobb, ha a petri-csésze tartalmát (amiben készülnek többek között a genderisták gyerekei) is egy nő kavarja össze, nemdebár?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.03.10. 18:00:32

@Emmanuel Goldstein: "a szülés egy tabu, olyan dolog, amihez a férfinak normális esetben nem lehet köze."
Pont normális esetben van köze a férfinak a szüléshez, ti. ha ókonzervatív módon gyereket csinált (nem kézzel) a hites feleségének. A többi alternatíva a kevésbé normális - szerintem.

TaliNaim 2014.03.10. 18:01:42

@Kitalátor (másként) gondolkodó: ez maradjon a mi kis titkunk ;) mèg a végén kihalunk!

TaliNaim 2014.03.10. 18:03:35

@Kitalátor (másként) gondolkodó: igen, az ilyen férfiember maradjon inkább a folyosón, jobb az mindenkinek

TaliNaim 2014.03.10. 18:06:18

@egy másik répatorta: hm, nem pontosan èrtem, mit nem értesz illetve a kommented többi része sem tiszta... Bocsi :) de tény, hogy az ember változik a gyerek után. Ostoba kis fruskából, aki nagylánynak és nagyon okosnak hiszi magát, egy remegö, jajjistenemnemtudom izévé vedlik át

TaliNaim 2014.03.10. 18:08:47

@sugargiraffusplumps.: a manóba, tényleg úgy kellett volna... Nem is tudom, mit akartunk mi itten a genetikával...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.10. 18:22:15

@TaliNaim: badarság az. mindannyian egy közös őstől származunk, úgyhogy mindegy az. különben is, nem az az annya a gyereknek aki megszüli hanem amelyik felneveli.

randomuser1 2014.03.10. 18:24:26

@Kitalátor (másként) gondolkodó: nézd, én pontosan nem tudom, mert belvárosi buzi zsidóként még imponciával is bajlódom, de úgy képzelem el magamnak, a produkció, az férfiszerep, mi, mintegy alkotóként, megtermékenyítjük őket, megtesszük az első irányító lépést, amin a nők, a reprodukáló, másoló lények, akiknek van türelmük az ilyen kevésébé kreatív, gondolkodást nem igénylő másodlagos szerepekhez, végigvisznek... nincs itt semmi tévedés. az alkotó a végkifejlet után elégedetten megszemléli a művét, aszonnya, cuki, megy, bont egy pár sört a -szintén alkotó- haverokkal, h megünnepelje magát.
nem?

TaliNaim 2014.03.10. 18:42:45

@sugargiraffusplumps.: ebben maximálisan egyetértünk. A szülöi státusz nem alanyi jogon jár csak azért, mert ott voltàl, amikor fogamt. Legyél ott minden más pillanatban :)

TaliNaim 2014.03.10. 18:47:37

@Emmanuel Goldstein: vagy eszmèletlen humorod van, vagy nagyon más nyelvet beszélünk... Minden esetre ezen könnyesre röhögtem magam XD shalom!

randomuser1 2014.03.10. 19:22:42

@TaliNaim: shalom alaikum!
biztos, hogy egy nyelven beszélünk, csak mást értünk alatta, azért tűnik mókásnak.

[c] 2014.03.16. 13:15:53

@bagolyvár: @spenci: Pedig nem árt, ha valaki képviseli az ember érdekeit, mert nem biztos, hogy a szülési fájdalmak által leterhelt nő képes rá. Persze ez lehet valamely nőrokon is, már ha van ilyen "kéznél" (nálunk nincs). Én nőként sosem vágytam apás szülésre (szülésre se nagyon), ez az egyetlen ok, amiért fontolóra venném néhány száz rémes (műhibákkal vagy felesleges beavatkozásokkal tarkított) szüléstörténet elolvasása után.

[c] 2014.03.16. 13:17:56

@Bambano: Engem a gyűrött, magzatmázas bébik se érdekelnek, de mert néhány hülye nem tud disztingválni, nem gondolom, hogy az apás szülés hülyeség.

bagolyvár 2014.03.16. 13:46:16

@szomszédmarinéni:

Ezért kell olyan orvost és kórházat választani, akinél nem kell "érdeket képviselni", mert alapból a beteg/szülő nő érdekeit képviselik. A választásnál a különböző ajánlások mellett nélkülözhetetlen a saját benyomásokra is támaszkodni.

[c] 2014.03.16. 14:40:21

@bagolyvár: Biztosra csak úgy mehet az ember, ha egy jónevű magánklinikán szül sok pénzért. Egyébként még fogadott orvos esetén is számolni kell némi szerencsefaktorral, akkor is, ha az orvost ajánlották.

bagolyvár 2014.03.17. 08:38:19

@szomszédmarinéni:
Én nem szülnék magánklinikán, mert teljesen felesleges pénzkidobásnak tartom. Ismételten hangsúlyozom, az egyéni ráérzésre kell mindenféleképpen támaszkodni az orvosválasztásnál az ajánlás mellett vagy helyett. Egy nőnek van ilyen (ösztönös ráérzés).

ChemZso 2014.05.05. 10:26:57

@billy reed:
"Ha a posztolót egy újszülött Yodára emlékezteti, úgy szerintem komoly gondok vannak."

Szerintem a faterjának ez jutott róla az eszébe, aztán megmaradt a családi legendáriumban... :-)

_Epikurosz_ 2015.07.10. 21:59:36

@Rebelde: a férfi nőgyógyászod egy férfira fog hallgatni, BÁRMIBEN. Neked, meg az összes többi nőnek kuss lesz. Ez van. Ismerd meg jobban a magyar egészségügyet.
süti beállítások módosítása