HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (135) bank (49) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (236) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (243) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) BKK (1) bkk (4) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (273) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (95) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (121) euró (4) európa (188) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) franciaország (1) Franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (45) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (123) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (177) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) karácsony (4) Karácsony (1) karrier (4) kártya (1) kastély (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) Kína (2) kína (4) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (227) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (2) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (39) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (326) magyar péter (1) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (165) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (74) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (225) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (173) patkány (1) pékáru (1) pénz (248) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (290) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisza (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (185) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (67) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van: Európa segíts!

2022.11.29. 22:26 Elegem Van

Nagyjából harminc éve ezzel a felütéssel fordult Göncz Árpád Európához, a szerencsétlen Antall kormányzásának akadályozása érdekében. Sosem kedveltem Árpi bácsit, mert jelentős szerepe volt a rendszerváltás elsikkasztásában, a komcsik átmentésében. Sokáig érthetetlen buzgalommal tett be a jogállamiságot kiépítő, a ruszki hazaárulók által hátrahagyott államcsőddel, társadalmi összeomlással fenyegetett Antallnak. Aztán megértettük. Mert, hát ugye Árpi bácsi és egy kistermetű rágcsáló között kialakult némi szimbiózis. Nehéz tehát egy ilyen szlogent felhasználni, mégsem tehetek mást.

A köznyelvben csak EU-pénzek küldésének nevezett problematikáról van szó. Tisztelettel arra kérem az Európai Bizottságot és von der Leyen asszonyt, hogy egy árva kanyit se küldjenek a jelenlegi magyar vezetésnek. Mert csak így tudnak segíteni - talán - a magyaroknak.

A kérés miértjére válaszolni nem egyszerű. Ballib polgártársaink valószínűleg egyetértenek a kéréssel, a válaszuk leegyszerűsítően annyi, hogy: mert Orbán ellopja. Van igazság ebben, de a megközelítés felszínes, azt sajnálják, hogy nem ők lophatják el. A probléma sajnos sokkal mélyebb és súlyosabb. Az EU döntéshozói sem a lényegre koncentrálnak, ők jogállamisági kritériumokat keresnek. ("Keresheted őt, nem leled, hiába, se itt, se Fokföldön, se Ázsiába, a múltba sem és a gazdag jövőben...") Formálisan ugyanis működik a jogállamiság, vannak szép jogintézmények - nyugati cucc mind - ám semmit sem érnek, mert a rendszer nem demokratikus elveken nyugszik.

Egyszerűen azt kellene végre európai barátainknak észrevenniük, hogy a magyar politikai berendezkedés és - ami nagyobb baj - gondolkodás, nem "euro-kompatibilis". Európa országai vagy sok évszázad alatt kiszenvedték a demokráciát, vagy kemény belső változásokkal átvették (esetenként rájuk oktrojáltan). Mi, magyarok viszont nem vagyunk képesek megküzdeni egy kétszáz éves árnnyal, lelazsáljuk a feladatot, mert azt hisszük, hogy így is jó nekünk. Aztán mindig jön a beborulás, de nem tanulunk, akkor sem. Újra kezdjük a már jó sokszor totális bukást hozó politikai rendszert. A mi politikai rendszerünk ugyanis a felvilágosult abszolutizmus rendszerében megrekedt struktúra, amely nem képes demokratikus rendszerré fejlődni. (Nincs verseny sem a politikában, sem a gazdaságban, minden a felvilágosult vezető kegyétől függ. Aztán ha jön egy keményebb válság, vagy elborul a kedves vezető agya, romokban az ország.) Ezért nem tudunk kompatibilisek lenni az EU-ban kialakított demokratikus rendszerrel. És mind addig, amíg az EU ezt nem látja át, és nem kényszerít ki valódi demokratikus fejlődést - vagy rúg ki minket, magyarokat a francba maguk közül - a probléma folyamatosan fenn fog állni. Nem csak a magyarok problémájaként, hanem az EU problémájaként is. Mert miképp képviselje az EU az emberi jogokat, a demokratikus értékeket a nagyvilágban, ha bármikor megkaphatja, hogy egyik tagállama sem felel meg a saját - másokon - számon kért elveinek. Tessék előbb otthon rendet tenni, aztán jöhet a példabeszéd.

Ez a megoldatlan elvi probléma a gyakorlatban most különös jelentőséggel visszaüt az EU-ra. Ha az EU nem akarja a tömeggyilkos agresszor Putyin véres háborúját magyar közvetítéssel finanszírozni, egy fityinget sem szabad Magyarországnak utalnia. Az abszolutista rendszer ugyanis valójában gazdaságilag már megbukott. Nagyszerű Géniusz és Péterkém miniszter remek üzletet kötött a ruszkikkal, amelynek hasznából tizenkét évig kedélyesen lophatták a magyar és orosz emberek pénzét például a MET nevű szükségtelen közvetítő cégen keresztül. (Innen jön az új miniszter is, rendben lesz az energiaügy, akárki láthassa.) Demokratikus országban ilyenért már rég buktak volna, az abszolutizmusba belefér. A diktáló pozícióban lévő Putyin röhögve rákényszerítette akaratát az ő kis orál jobbágyára, aki - mivel üzleti ügyekkel sosem foglalkozott, csak a jutalékra koncentrált - szépen beszopta a ruszki gázárajánlatot. Ennek eredményeképpen a magyarok fizetik a legmagasabb gázárat Európában. A dolog odáig fajult, hogy térden állva kellett rimánkodni Putyinnak, hogy engedjen háromhavi haladékot az egekbe hajtott gázár kifizetésére. Ennek két oka volt. Egy gazdasági: mert az ország képtelen kifizetni ezt az árat. Még úgy is döcögős, hogy az MNB az amúgy sem izmos devizatartalékot égeti a cél érdekében, de addig talán kitart, míg jön az EU manna. A másik politikai, rá ne jöjjenek a magyarok, hogy Viktor egy lúzer, akit az oroszok úgy vernek át, ahogy akarnak. Üres a magyar kassza, kong a kincstár, csak az EU által küldött deviza mentheti meg ideig-óráig a rezsimet. A magyarok támogatására érkező euró jelentős része Budapest érintésével már gurul is tovább Moszkvába. Tehát az EU közvetetten a ruszkikat pénzeli a magyaroknak adott euróval, azt az országot, amelyet az EP terroristának bélyegzett.

Ha ironizálni akarnánk, azt mondhatnánk, hogy Viktornak sem lenne jó az EU pénzek megérkezése, mert már mindenkinek ígért mindent is az EU pénzek reményében. Amint megjelenne a hírekben, hogy az EU küldött két eurót, tömegek - tanárok, adrenalinnal fizetett tűzoltók stb. - állnának sorba a Karmelita előtt várva a megemelt fizetést. Ahol kiderülne, hogy Ő Viktorsága már rég elköltötte az EU-s manit.

viktor_eu.jpg

Mi legyen hát? Félek, hogy az opportunizmusra hajló bizottság és von der Leyen asszony utal pénzt ezzel szőnyeg alá söpörve a problémát. Ebben az esetben a Parlamentnek impeachmentet kell indítani von der Leyen asszony és a Bizottság ellen, mert aláássák az EU demokratikus értékrendjét. Lehet az is, hogy a háttérben lemondásra szólítják fel Viktort (szerintem ez már megtörtént), aki természetesen nem fog lemondani, inkább falnak viszi az egész országot, mint dicső elődei. Kicsi az esély, de elképzelhető, hogy Európa - még egyszer utoljára - segít, és a romokon kialakulhat egy demokratikus Magyarország. Ballibék ne örüljenek, ez nem jelentheti azt, hogy a Viktor nevű KGB ügynököt lecserélhetjük az Apró-Dobrev-Gyurcsány KGB ügynök konglomerátumra. Új srácok kellenek, fiatalok, mellettük rutinos atlanti elkötelezettségű polgári tanácsadókkal (idősebb Jeszenszky, Pálinkás, Chikán, Szent-Iványi, Jaksity stb.)

Nehéz lesz, nagyon nehéz. Hogy is mondta egy fiatalember, akiről nem tudtuk, hogy a KGB beszervezett ügynöke harminchárom éve? "...a hatodik koporsóban nem csupán egy legyilkolt fiatal, hanem a mi elkövetkező húsz vagy ki tudja hány évünk is ott fekszik." Most, ennek a megöregedett embernek a tizenkét éves országlása után egy mai fiatal szinte szó szerint ebben a helyzetben van. A jövő generációjának kell lehetőséget kapnia arra, hogy elvégezze azt a feladatot, amelyet a rendszerváltás generációja elmulasztott. Ám ha ez a generáció is - mint apái - megelégszik a metternichi felvilágosult abszolutizmus akol melegével, ennek az országnak vége. A magyar emberek - politikusoktól az utca emberéig - gondolkodását nem lesz egyszerű megváltoztatni, ehhez kell Európa segítsége. Ma úgy látszik, csak így lehetünk demokratikus, sokszínű, élhető országot alkotó, gyönyörű szép kultúráját megőrző, modernizáltan tovább vivő nemzet. Magunktól sajnos nem megy. Ezért Európa, segíts!


204 komment

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr6217990932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

törppicur 2022.11.29. 22:48:41

Szerintem a mi országunkat ne add el Von der Layenéknek. Csúnya dolog, te sem gondoltad végig. Talán a kutyák dala ha eszedbe jutna...

törppicur 2022.11.29. 22:50:04

Amúgy ha idehoznád az EU katonáit, politikusait, kit segítenél meg velük, kinek adnád kezébe a forradalmi magyar kormányt?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.30. 08:19:47

Atya Isten, ez kódolt antiszemita cikk.

Szidod Szent Árpi Bácsit, az Egyetlen és Megismételhetetlen Elnököt, a Tejútrendszer Nagyját, a Zemberek Zemberét.

É2I 2022.11.30. 10:18:02

Ez mondjuk elég jól összefoglalta az elmúlt 30+ évet.
De lehetett volna két mondatban is:

Aki eddig odafért mind hazudott, csalt, lopott. Pontosan azért, mert annak a nomenklatúrának a maradványa, vagy leszármazottja, amelyik ezt tanulta, látta, szívta magába.

2022.11.30. 10:24:58

Köszönet a tökéletes diagnózisért.
A Kárpátok muzsikja ötöd áron kapja a gázt. Mondta ezt a hosszú asztal moszkvai gazdája. Mit jelent ez? A többi mind jutalék.
Ha már itt Kosztolányit, korábban a Vérmező fölött köröző gépet is megidézted, akkor a párhuzam mindkettővel jelen helyzetünkre igaz. "...Jaj, összedőlt a kincstár...."
Történelmünk megmutatja, hogy mit várhatunk. A sugárhajtású gép bárcsak vinné őket a pénz után Ulánbátorba és nem keresnénk a pénz útját Ázsiában. Mert megérné így is.
Csak tűnjenek el.
A nagy változásokat a gazdasági bajok, többnyire bankcsődök indítják el (1789. május 5.- francia bank és tőzsdekáosz, 1848. március 5-re -Bécs, a bank néhány napra felfüggesztette a papírpénz ércpénzre váltását).
Mi magyarok nem csináljuk a pénzt, hanem keressük. Ez a mentalitás nem a tömegeké, hanem a vezérhangyáké.
Mutti után könnyű volt menni. Utána csak a légüres tér maradt önjelölt vezérünk számára és a széles ázsiai puszták vonzása.
Nem ad pénzt az Unió.
Ugyanez történt Iránban 1979-ben Iránban. Amerika és GB. számára már hasznot nem hozó sahnak leáldozott.

Történelmünk megmutatja, hogy mire számíthatunk. Rövid szabad időszak után tolvajok kezébe csúszik át az uralom. Amíg a nép nem nyomorog, addig tartható a hatalom. Az osztogatások (csok, szja, olcsó hitel, kamatstop, más kárára béremelés) miatt a fejlődés látszata és a nem teljesen üres gyomor miatt nincs még lázadás.
Újra és újra, generációkon át, csak tanulni ne kelljen a hibákból. Ez kódolva van.
Ügyeskedni, elvenni attól akinek van. Elvenni a bárótól, a zsidótól, a svábtól, a kuláktól, a banktól, a betétekből. Amíg ez a mentalitás működik, sehova nem haladunk.
A magántulajdont garantálni kell. A lopást nem lehet eltűrni. A lopás igazságtalanságának következménye a felelősség eltűnése.
Senki nem növelheti vagyonát másnak kárára. Ezt csak a demokratikus intézmények, a jog garantálhatja.
Ezért várja el az Unió a jogállamiságot.
Amíg a magántulajdont valamint a köztulajdont károsító nem elszámoltatható, addig ne jöjjön az uniós pénz. Amíg nincs a tulajdonnak becsülete, csak a tolvajok hatalmát erősíti az érkező ingyen pénz.

ulpius66 2022.11.30. 11:30:39

Európa segíts!

Ámerika segíts!!!!

Mondjuk az USA demokratái segítették a magyar demokraták választási győzelmét mintegy három milliárd forinttal.....
(legalábbis ennyit ismertek el a ballibsik....)

Kangörcsös TSZ elnök 2022.11.30. 15:59:35

@ulpius66: Azt a pénzt magánemberek dobták össze. A gazdád meg a magyarokkal fizettette ki a mocskos hazug, gyűlölködő kampányát.
És még abból is lopott.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.11.30. 16:41:21

@Kangörcsös TSZ elnök: " Azt a pénzt magánemberek dobták össze."

Végül is igaz, a multimilliárdos cégvezérek is magánemberek, függetlenül a pártállásuktól, mert nem az állam pénzét adják ide. De bennem mégis maradt némi csodálkozás, hogy amikor 11 "magánember" összedob 3 milliárd forintot, akkor meglepően bőkezű magánemberek vágytak Orbán megbuktatására.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.11.30. 16:47:34

Elegem Van, feltételezem, hogy amikor Kádár, ahogy mondani szoktuk, behívta az oroszokat, mert a saját erejéből nem tudta megváltoztatni az elégedetlen tömegek felé eltolódott politikai helyzetet, te ezt árulásnak, komcsiságnak titulálod. De azt, amikor a nyugati országok tömbjétől kérsz segítséget, hogy az itthoni többség által világosan politikai támogatásban részesített kormány bukását elérhesd, arra büszke vagy. Pedig mi is volt Kádár, amikor idegen fegyverekre bízta a saját erejének képviseletét? Mocskos kommunista tetű? Te mi is vagy?

Kangörcsös TSZ elnök 2022.11.30. 16:49:53

@Androsz: Akárki dobta össze, nem tőlünk lopta, ellentétben a gazdáddal.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.11.30. 16:52:04

@Androsz: Az elcsalt választásokat többség általi világos politikai támogatásnak nevezni ordas demagógia és persze aljasság.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.11.30. 17:32:33

@Kangörcsös TSZ elnök: Elcsalt? És a rengeteg nyugati megfigyelő asszisztált ehhez a csaláshoz, amikor nem szóltak semmit? Te majom, Trump is elcsalt választásról magyarázott, és te mit mondasz Trumpról?

Kangörcsös TSZ elnök 2022.11.30. 17:54:43

@Androsz: Majom a kurva anyád meg a retkes ivadéka...
Úgy is el lehet csalni egy választást, hogy a gyakorlatilag korlátlanul ellopható állami pénzekből úthenger kampányt folytatunk hogy az ellenzék, az ellenzéki vélemények totál el vamnak hallgattatva ha máshogy nem, hát úgy, hogy nem kapnak megjelenési lehetőséget. És ahol a hazudozás, rémhírkeltés, ijesztgetés nem elég ott megveszik a szavazókat, a szavazatokat. Aztán meg vagy ki sem vizsgálják a beérkezett panaszokat vagy "mindent rendben találnak".
És persze a kormány által gründolt médiában bármelyik ellenzéki szereplőről meg lehet jelentetni a leg vérlázítóbb, pofátlanabb hazugságokat, majd valamikor a választások után a bíróság kimondja, hogy hazugság volt de személyes felelősség nincs, tét nincs.
Szóval elmehetsz te a demagóg, pofátlan kurva anyádba.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.11.30. 18:08:15

@Kangörcsös TSZ elnök: Figyelj, majom, elmondom még egyszer, csak a te kedvedért. Egész Európa és az USA azt leste, hogy elveszíti-e végre Orbán a választást, Klárika kormányváltó hangulatról számolt be, a libsik reménykedtek, és végül sosem látott fölénnyel győzött a patás. És ezek után ki kiáltott csalást? Talán Európa és az USA? Az, hogy szerinted te nem mondhatod el büntetlenül, háborítatlanul bárhol azt, hogy Orbán lop, már csak a te elmegyengeségedet mutatja, az ellenzék ugatását minden zugban hallani lehet, idióta az, aki arról károg, hogy az ellenzék meg van fosztva a nyilvánosságtól. De ezt a szarrá koptatott lemezt te még mindig nyúzod, pedig már a gazdáid is leszoktak róla.

ulpius66 2022.11.30. 18:16:09

@Androsz:

Jajjjjj, de hülye vagy!

Végre felfoghatnád, hogy CSAK AZOK A VÁLASZTÁSOK NEM CSALÁSOK, AHOL A BALLIBSIK NYERNEK!!!!

Ezer példa van, de itt van pl. Miskolc, 2019-ben szinte szóról szóra ugyan azok a választópolgárok választották meg az önkori választáson a szinte tisztán ballibsi önkormányzatot, akik 2022-ben mindkét miskolci körzetben a fideszes jelöltet!!!!!

BALLIBSI TÉNYMEGÁLLAPÍTÁS:

A 2019-ES VÁLASZTÁS EGY DEMOKRATIKUS VÁLASZTÁS VOLT, A 2022-ES VÁLASZTÁST A FIDESZ ELCSALTA!!!!!

Ennyike.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.11.30. 18:49:07

@Androsz: Ugass csak kutyám. A nyilvánvalót is letagadjátok, egymást hergelitek a hazugságokkal.
Azt meséld el hol a narkós kurva anyádban tud megszólalni az ellenzék amikor a közmédia a fideszé, a helyi lapok a fideszé, a közterületek a fideszé óriásplakátostól, villanyoszlopostól, buszmegállóstól. A csapból is a hazugságkampány folyik és a magyar adófizetők fizetik.
Aztán a közmunkásoknak le kell fényképezni a szavazólapot, a megvett cigányoknak szintén vagy a kezükbe nyomják már kitöltve.
De nem volt csalás, igaz, te féreg?

a nagy hohohorgász 2022.11.30. 19:08:59

@Kangörcsös TSZ elnök: ha a köcsög zsidó Orbánnak lenne vér a pucajaban kivereztetne a maszop szadesz dk lmp pm jobbik proli judapestet. Ott rohadjon meg a zsidó kisgomboc hogy rakenyszerit hogy be kell mennem hetente a retkes koszos gusztustalan judapestre! A judapesthez legközelebbi faluban több gerinces ember van 1 utcában mint a rothadó Budapesten

Kangörcsös TSZ elnök 2022.11.30. 19:16:21

@a nagy hohohorgász: Mi van pecás, fatornyos falucskádban nem tudsz guberálni, rákényszerülsz a pesti kukákra?

a nagy hohohorgász 2022.11.30. 19:39:44

@Kangörcsös TSZ elnök: jaja, hál istennek vállalkozó vagyok és csak pofavizitre kell bemennem hetente egyszer butapestre. De utálom mint a szart! A sok gennyes alakot. Neked oké mert te is gennyes vagy, de mivel hithű liberális vagy biztosan elfogadod az én érzésem is:)))) vagy nem???? Hahaha

a nagy hohohorgász 2022.11.30. 20:20:41

@Kangörcsös TSZ elnök: egy szar dolog van az urbanizacioban, hogy egyre több butapesti költözik ki és nem beilleszkednek hanem hozzák a judabutesti kultúrát és szetbasznak mindent! Egy butapesti szaralaknak hiába mondom hogy koszonj ha belepsz valahova.... ne szarj az utcára mert ez nem butapest.... és itt bizony 90% ban tiszteljük a szomszédot és igen is lehet 7vegen flexelni csak beszéld meg a szomszéddal. A judapesti szaralak tonkrebassza az urbanizaciot is, aztán menekül innen is. Nem fogja fel hogy ő basz tönkre mindent!!!! Magadra ismersz gondolom.. ezért fogsz idehanyni vmit! Maradj butapesten én sem költözöm be oda. Win win:))))

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.11.30. 20:29:03

@Kangörcsös TSZ elnök: Villanyoszlop, buszmegálló? Hát nem mondom, propagandát hinteni ezekkel is lehet, ha nincs semmi más, de az RTL-t talán nem nézik az emberek? Nem hallgatják a drágabolgárurat? Elismerem, akinek elege lett a libsikből, az elkapcsol, és nem tudjátok tovább gyömöszölni az agyukat, de nem tudok azon sírni, hogy rátok unt már az átlagparaszt. Tudom, minden értelmes ember Budapesten lakik, itt mindenki kiválóan iskolázott intellektus, meg is választották Karácsonyt, ja, az mégsem volt egy okosság, biztos a vidékiek is szavaztak rá.

Majom koma, ne sírj állandóan az állítólagos médiahátrányotok miatt, mert az emberek többsége ma a fészbukból kapja a demagógiát, és ott mindenki egyforma eséllyel indul (vagyis nem, a liberánsoknak van egy kis hátszele, de mindegy), és ha az emberek nem nézik a reklámjaitokat, akkor ezt tekintheted választásnak is. Vigasztalhatjátok magatokat az "elcsalt választás" poros legendájával, de szimplán nem vevők az emberek a dumátokra. A hazaárulás sem népszerű errefelé, kimenni rinyálni a hatalmasoknak, hogy ne adjanak pénzt, na, ez aztán a zseniális ötlet, Orbánéknak bebiztosítottátok a teljes évi muníciót a következő választásOKra.

ulpius66 2022.11.30. 20:48:49

@Androsz:

Ja!

Másfél év múlva az EU Parlamenti választásokon kibaszott könnyű dolga lesz a Fidesznek.... elég csak elővenni a mostani ballibsi politikusok megszólalásait.... és teleplakátolni vele az országot!!!!

ÉPESZŰ EMBER NEM LESZ AKI A HAZAÁRULÓ BALLIBSIKRE SAVAZ!!!!!
(nyilván a belpesti zsidó, és panelproli agymosott savazói most is meglesznek a ballibsiknek....)

SZERINTEM GARANTÁLT A FIDESZ KÉTHARMADOS, ESETLEG HÁROMNEGYEDES TÖBBSÉGE AZ EU-S VÁLASZTÁSON!!!!

ulpius66 2022.11.30. 21:05:17

DE JÓ! DE JÓ! DE JÓ!

VÉGRE ITT VAN!

gyurcsányi már hetek óta írogatja, hogy készüljünk! ... DECEMBER 2-ÁN VALAMI nagy DOLOG LESZ!!!!

....ÉS IGEN MEGCSINÁLTÁK!!!!!!!!!

"December 2-án elindul a DK TV. A párt saját online televíziójához egy Facebook-oldalt is készítettek, s azon osztották meg nemrég, hogy a párt „csatornájának” egyik arca az egykori televíziós személyiség, Kálmán Olga lesz."

AZONNAL HAJÍTOK EL MINDENT, ÉS ROHANOK NÉZNI A DK TV-T!!!!!!!

Kangörcsös TSZ elnök 2022.11.30. 21:06:20

@a nagy hohohorgász: Rossz ajtón kopogtatsz pecás...kevés ember rühelli jobban a fővárost mint én.
Azt meg pláne, hogy ez sajnos kicsiben is müködik, vidéki városok kitelepülő népe ugyanígy szétbassza a falusi életformát.

ulpius66 2022.11.30. 21:08:40

Ez itt a reklám helye!

"Van, amiről csak egyenesen lehet beszélni! A politika számomra ilyen! Legyen végre egy olyan tévé, amely egyenesen beszél a politikáról! A DK TV nekem ezt jelenti! December 2-án kezdünk! – jelentette be a videóban Kálmán Olga.

Nagy bejelentést tett Gyurcsány Ferenc: saját tv-csatornát indít a DK.

A videó alá egyébként elsők között kommentelt Gyurcsány Ferenc, a DK elnöke, korábbi miniszterelnök. Azt írta:

Végre van mit néznem:)

HÁT EZ CSODÁLATOS!

SAJÁT MAGÁT NÉZI EZ A VADBAROM GYURCSÁNYI.......

www.blikk.hu/politika/magyar-politika/dk-tv-kalman-olga-egyenesen-musor-gyurcsany-ferenc/kyvxnky?utm_source=hirkereso&utm_medium=hirkereso&utm_campaign=hirkereso

Rodney_2 2022.11.30. 23:15:18

@Kangörcsös TSZ elnök: ha normális ember elolvassa a hozzászólásaidat, vagy meghallgatja a degenerált és kontraszelektált ellenzéki politikusok baromságait, akkor nem marad más, mint szavazni a fideszre. Ti az emberiség legalja vagytok. Egyetlen értéketek a fűtőérték (látod most értékesebbek lettetek) vagy esetleg fel lehetne etetni titeket a malacokkal

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.01. 07:54:54

@Rodney_2: Egy valamit elfelejtettél te féreg.
A mi adónkból, járulékainkból tartják el azt a semmirevaló, nonproduktív csürhét akik a fidesz szavazóbázisát képezik.
Valóban nem lehetünk büszkék magunkra mert még nem akasztottunk fel benneteket a lámpavasra de ne aggódj, ami késik, nem múlik. Addg is jobban jársz, ha megtanulsz a seggeden lélegezni.

MEDVE1978 2022.12.01. 09:36:37

Jajj, de sok baj van ezzel a cikkel. Kicsit az új Majka számra emlékeztet: mindenkinek a prostituált anyukáját. Nézzük sorjában:

Árpi bácsis kitérő: Árpi bácsi pártpolitikus volt és idealista. Nézőpont kérdése szerint "visszaélt" a hatalmával, ha az utána lévő köztársasági elnökök "aktivitását" nézzük. Tény, hogy ellensúlyként képzelte el magát és nem a nemzet golyóstollaként. Ami ellenszenves a pozíciójában az nekem mindig az volt, hogy egyszerre próbálta felvenni a pártpolitikai irányvonalat és emellett beállítani magát a nemzet egységét reprezentáló figurának, aki mindenkit képvisel. Míg az utódainak ezt egyáltalán nem hitte el a nép (Persze Mádl, Sólyom, Áder, meg Novák Katalin is ezt mantrázta), neki még sokan igen.

"Miért nem küld pénzt VDL" témában:
Itt már rég nem a korrupcióról van szó. A korrupció mértéke jelentős, de nem erről van szó. Az eljárás is jogállamisági és csak "ürügyként" van a korrupcióhoz kötve, hogy ízletesebb legyen a nyugat-európai politikusoknak és szavazóknak. Ez azért kell politikailag, mert lehet, hogy a belga szavazó azt mondja, hogy "én szarok ezekre a magyarokra, hogy milyen diktátort választanak maguknak, de az zavar, hogy lopják a pénzt". Így sokkal jobban eladható az egész. Az EU döntéshozói bár jogállamiságnak hívják az egész eljárást, nyilván nem az.

Technikailag Orbán zsenialitása abba rejlik, hogy úgy herélte ki a magyar demokráciát, hogy formailag még nagyjából szinte minden a helyén van. Ha valaki olvasta a különböző jelentéseket (Sargentini, meg a mostani) láthatja, hogy rengeteg nem konkrétum vagy nem rendszerszintű konkrétum van benne. Olyan részek vanna, hogy ez az NGO ezt írta jelentésében, az az NGO azt írta. Meg, hogy a bíróság kimondta, hogy XY-t cigányt megkülönböztették stb. Ezek a jelentések tehát jogilag nem értelmezhetőek. Így jelenleg Viktort a költségvetés károsodásának ürügyén és a jogállamiság leple alatt próbálják elkapni, de az igazi téma a demokrácia "kiüresítése".

"Európa országai vagy sok évszázad alatt kiszenvedték a demokráciát".
Ez nem más, mint az európai demokráciamítosz. Egyszer Szlavoj Zizek, talán szlovén, baloldali filozófustól (TGM régi barátja, csak mostanában utálja) megkérdezték, hogy mi a véleménye arról, hogy hol kezdődik a Balkán (társadalmi értelemben, itt a Balkánhoz társított negatív asszociációkra: korrupt, barbár, nincsenek demokratikus hagyományok stb. gondolt). Zizek erre azt válaszolta, hogy attól függ kit kérdez. Ha megkérdez egy szerbet, az azt fogja válaszolni, hogy a bunkó albánok, bolgárok, macedónok, bosnyákok balkániak, mi a fejlett Szerbia vagyunk. Ha megkérdez egy Szlovént, akkor azt fogja mondani, hogy a bunkó szerbek, horvátok. Ha egy osztrákot, akkor azt fogja mondani, hogy hát igen, de ezek a magyarok, a volt jugoszlávok, hát igen, fujj. Ha egy franciát akkor ő azt fogja mondani, hogy hát igen, mi franciák vagyunk a civilizáció csúcsa, de tőlünk keletre pfühhh. Ott vannak bizony a németek, akik nem rosszak, de simán átváltoznak barbár állatokká, akik feldúlják Európát. Aztán zárják a sort a britek, akik szerint a kontinens meg így is, úgy is eltörpül minden szempontból a csodálatos egykori birodalom demokratikus és kultúrális öröksége mellett. A megoldás az, hogy ez a nyugati "kultúrfölény" egy baromság. Európában mindenhol vannak korrupciós hagyományok, ahogy radikalizálódási tendenciák is (lásd Le Pen, Meloni, AFD, Pym Fortuyn stb).
Történelmileg viszonylag egyszerű: a gazdagabb országokban, mondjuk a gyarmattartókban vagy sikeresebb kereskedőkben, kialakult egy vezetéstől független gazdag felső osztály, ami patronálta a kultúrát és a társadalmat. Az ő ellensúlyokból jött létre a "demokratikus hagyomány". Egy ilyen társadalomban kevésbé függsz az uralkodótól, a sok pénz miatt kvázi független polgárság tud kialakulni, ami aztán éppen ezért tud érdekeket képviselni, mert nem csak a túlélésre kell gondolnia. Nálunk ez jóval kevésbé volt így, ami nem csoda, a török háborúkat és az utána jövő történetet látva. Ez viszont azt is jelenti, hogy a magyar társadalomnak egy kulturális mintája a korrupció és nem a gonosz Gyurcsány és a gonosz Orbán terméke. Így ha bárki más is jut kormányra, ugyanúgy jelentős korrupció várható, hiszen a minta mindig is ez volt.
Ennek a helyzetnek történelmi okai vannak és nem vagyunk tőle "kevésbé értékesek", "alsóbbrendűek", mint a nyugatiak.

Folyt. köv.

MEDVE1978 2022.12.01. 10:02:50

Folytatás:

"és nem kényszerít ki valódi demokratikus fejlődést " A korábban általam leírtakból is látszik, hogy demokratikus fejlődést nem lehet kikényszeríteni. A csontváz lehet, hogy meglesz, de működni nem fog. Afganisztán, Irak, Líbia stb. erre példák. Ez csak szerves fejlődéssel mehet végbe, aminek az előfeltétele a vagyoni gyarapodás.

"Mert miképp képviselje az EU az emberi jogokat, a demokratikus értékeket a nagyvilágban" Igazából szakítani kellene az EU-nak a teremtés koronája és a fejlődés csúcsa illúzióval, amiben teng leng. Egyrészt ez egy hazugság, másrészt káros. Az USA ugyanezt csinálja, azzal a különbséggel, hogy ha az érdeki mást diktálnak simán pofánszarja az elveit és beküldi a hadsereget. Az EU cserébe fetreng az elvei és a valóság közötti szakadékban és nincs hadserege, tehát impotens.

"Ha az EU nem akarja a tömeggyilkos agresszor Putyin véres háborúját magyar közvetítéssel finanszírozni, egy fityinget sem szabad Magyarországnak utalnia."
Meglehetősen butának kell lenni ahhoz, hogy valaki ne fogja fel Magyarország súlyát ebben a konfliktusban, ami szimbolikus és minimális. Az olaj, gáz stb. bevételek, amit Putyin tőlünk kap messze eltörpülnek a veszített piacaihoz képest. Az EU pénzeket szintén nem Vlagyimirnek játsza át Viktor, hanem részben ő dorbézol belőle, tehát ez egy hülye szlogen.

"Mi legyen hát? Félek, hogy az opportunizmusra hajló bizottság és von der Leyen asszony utal pénzt ezzel szőnyeg alá söpörve a problémát. Ebben az esetben a Parlamentnek impeachmentet kell indítani von der Leyen asszony és a Bizottság ellen, mert aláássák az EU demokratikus értékrendjét."

A legborzasztóbb szörnyeteg lett az EU Parlamentből. Bukott vagy másodvonalas politikusok gyűjtőhelye, akik fontossá akarják tenni magukat. Az EU parlamenti képviselőség politikailag nem csak nálunk, hanem az EU-ban is parkolópálya, ahová akkor mennek a politikusok, ha otthon nem terem babér. Mindenesetre az EU Parlament és az EU Bizottság nagyjából ugyanazt akarja: egy egyre szorosabb uniót, egyre föderalistább vezetéssel, ahol a parlament és a bizottság egyre nagyobb szerepet kap és hatalommal bír.

Lehet valaki föderalista vagy nem az, de azt azért látni kell, hogy de facto a tagállamok népességei NEM AKARJÁK ezt. Nem véletlen, hogy a bukott alkotmány óta nincs közvetlen demokratikus legitimációja az uniós folyamatnak, az EU retteg a népszavazásoktól. Az EU kompromisszumokra épül, ez az egyik lényege. A kompromisszumokat pedig a nemzetállamok kötik meg. Az EU Parlament azért rendkívül káros, mert megkérdőjelezi ezeket a kompromisszumokat, holott azokat legitimebb szervezetek kötötték meg (a mindenkori nemzeti kormányok).

A konkrét ügyről: Van der Leyen járhatna el okosan, de nem fog, mivel egy buta nő és egy kesztyűbáb. Már Viktorék is ezért szavazták hatalomba. Igazából az egyetlen erénye az volt, hogy "trendi", mert puncija van. Irányíthatónak gyengének tűnt. A baj az, hogy Viktor elszámította magát és nem ő irányítja, hanem nála sokkal erősebb (föderalista és USA barát) érdekcsoportok.

Szóval járhatna el okosan, ami egy egyértelmű, jól prezentálható feltételrendszer lenne Magyarország számára, ami változtatásra is képes. Nem nehéz elképzelni, hogy ez milyen lenne, egyszerűen meg kellene szabni, hogy Magyarország csatlakozzon az EU ügyészséghez. Természetesen ez túl direkt lenne, de valószínűleg kielégítené első körben azokat, akik vért akarnak. Viszont világosan látszana, amit most szubtilisan, az árnyékban próbál elérni, beleavatkozik a magyar szuverenitásba. De ezen a ponton ez már nem nagyon érdekelne senkit. A másik értelmes lépése az lehetne, hogy odaadja az önkormányzatoknak a 3000 mrd-ot közvetlen elosztással. Ehhez mondjuk kell kormányfüggetlen infrastruktúrát létrehozni, ami mondjuk 10%, de 2700 mrd így is az önkormányzatoknál landolna. Egy drasztikus, elegáns és védhető lépés lenne, amivel ki lehet mondani, hogy megbüntették a magyar kormányt, de nem Magyarországot. Sajnos VDL valószínűleg ehhez is túl gyáva és túl hülye.

Ki lehetne a folytatás.
Hát igen, az a fránya hülye nép. Sajnos el kell fogadni, hogy amit a cikk leír az egy vágyakozó álom, nem több. Ahhoz, hogy valaki kormányozzon, legitimitás kell. Legitimitása pedig nagyjából OVI-nak van, illetve kb. 15%-nyi GYF-nek. Lehet vágyazkozni szép fiatal szakértőkre, akik felvirágoztatják a hazát, de az esélye kb. 0%. Nem lenne legitimitásuk.

A vágyakozás a szép nyugati diktatúra (majd az EU megmondja nekünk gonosz, buta, barbár, elmaradott magyaroknak, hogy mi a jó) után álom. Hozzáteszem van olyan ország Európában, amit közvetetten az EU kormányoz. Úgy hívják Bosznia-Hercegovina. Sikeres modellnek nem mondanám.

szekertabor · provo.blog.hu 2022.12.01. 13:56:31

És mit válaszolsz arra a felvetésre, hogy amennyiben 2022-ben a Fidesz-KDNP egyetlen fillért sem költ kampányra, hanem hagyja, hogy egyedül a salátaellenzék költse kampányra a CIA által összedobott dollármilliókat, akkor is a Fidesz kapott volna több szavazatot, legfeljebb nem lenne meg az újabb kétharmada.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.12.01. 14:03:18

@MEDVE1978: Jó elemzés. A demokráciáról nekem nagyon rossz véleményem van, a liberális változatáról sokkal inkább, mint az itt meghirdetett illiberálisról. Bár az, amit a szélsőbal megvalósítani próbál, erőszakkal is, már nehezen tekinthető liberálisnak, tekintve, hogy mindenkinek mindent megtiltanak. De a demokrácia a legjobb eszköze a személyes felelősség elmosásának, és a legjobb eszköze a tömegek igényétől való legalizált eltávolodásnak. Bármilyen vezető bármire rámondhatja, hogy az egy jelentős csoport demokratikus igénye - bizonyítani ezt nem szükséges, névtelenség biztosítása esetén nem is lehetséges -, így a kifogásokkal tessék a néphez fordulni. A demokrácia a legjobb eszköz a csúcshatalom hatalmának bebiztosítására, a diktátorok jellemzően (népi) demokráciákban kerülnek hatalomra. A nyugati országokban is vannak diktátorok, csak mivel azok nem tábornoki egyenruhában ülnek a trónszéken, nem ismerik fel a fölöttük trükkösen, de gátlástalanul uralkodó hatalmi csoportot. Így aztán a demokráciában a népnek szabad hőbörögnie, másokat kirekesztenie, másokat lenéznie, mindezt játszva ráfoghatják a véleményszabadság rafináltan megtervezett bálványára, és kihúzták a méregfogat. A ballibek már más tészta, az ő eszközeik kimerülnek abban, hogy mindenben csak nekik lehet igazuk.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.12.01. 14:09:45

@szekertabor: Láttuk is, hogy a Fidesz-KDNP néhány jelszót plakátolt ki összesen, vitára, programokra sem volt szüksége, mert semmi sem beszélt volna jobban náluk, mint a korábbi évek tevékenysége. Persze eltúlozták a sikereket és kisebbítették a kudarcokat, de ezt az ellenzék is szakasztott így csinálja, vagyis itt gól nélküli döntetlen született. Szóval azért nem érdemes a kormány médiafölényét felpanaszolni szüntelen, mert ki sem használták a média lehetőségeit, nekik ennyi is elég volt.

Az ellenzék azzal esett a saját csapdájába, hogy azt hitték, ha sok ember simogatja őket és csak alig néhányan köpködnek, az ellenzéki győzelem lesz. Pedig akik utálják őket, azok egyszerűen nem szóltak hozzájuk, hanem végül elmentek a Fideszre szavazni, és kész.

parttalan 2022.12.01. 14:15:27

Így ír egy igazi agymosott brüsszelita.

"Egyszerűen azt kellene végre európai barátainknak észrevenniük, hogy a magyar politikai berendezkedés és - ami nagyobb baj - gondolkodás, nem "euro-kompatibilis"."

Nem amerikabérenc és gyerekinzultáló sötétzöld, neomarxista-kompatibilis. Ma lényegében ezt képviseli az Európai Unió fősodra. Bocs, hogy nem akarunk az áramlattal együtt mozogni. Szerintem nem bennünk van a hiba.

Volt ez még másképp is, nem is olyan nagyon régen. Amikor beléptünk az EU-ba, meg előtte, amihez akkor akartunk csatlakozni.

Kivlov 2022.12.01. 15:29:42

Antallt akasztani kellett volna '89ben, erre a mai napig szopkodja a sok barom.

Etniez 2022.12.01. 16:20:58

Oroszország Magyarország ellensége.
Nem üzleti partnere, nem szövetségese. Olyan gyorsan kell megszabadulni az orosz gáztól, olajtól, atomtól, metrótól, amilyen gyorsan lehet.

Etniez 2022.12.01. 16:22:24

@törppicur: Köszönjük a Brüsszelezést, nagy szükség volt rá.

Etniez 2022.12.01. 16:23:37

@Androsz: Vajon voltak-e olyan gazdagok, mint Mészáros?

Bírom, amikor a nagy bölcs indián mögött egy ostoba demagóg fsz áll.

Etniez 2022.12.01. 16:24:50

@Androsz: A nyugati megfigyelők elmondták, hogy nem felelt meg az európai választási értékeknek az, ahogy pl az MTVA (propagandagyár) tevékenykedett.

Azt mondták, hogy nem volt teljes csalás, de nem is voltak egyenlőek a feltételek.

birka menet 2022.12.01. 16:39:18

@a nagy hohohorgász:

Mi van vidéki gomba, amint megjelenik egy budapesti polgár s zsákfaludban, rögtön beszarsz a gatyádba mert tudod, hogy 140 IQ-nyi előnyvana javára?
Mennyivel könnyebb mán, amikor csak a fidesses gazdád disznaival vagy együtt, oszt érzed, hogy tudod tartani a szellemi szinvonalukat?

birka menet 2022.12.01. 16:42:21

@parttalan:

Tudjuk neonáci fidernyák, hogy ti putyinnal vagytok kompatibilisak, de akkor miért nem takarodtok el hozzá? És lejmoljátok az őt pénzügyi támogatásért?

2022.12.01. 16:47:28

MEDVE, MEDVE, Te miért jász ide?
Történelmi és baráti beszélgetés szintű közhelyekkel eljátszod, hogy te is bírálod a rendszert, de...
Mert te vagy a jó zsaru szerepében.

Orbán zsenialitásáról elmélkedsz?
Ezzel el is helyezted magad a nem független térfélen.
Hasonló szintű eszmefuttatást írsz ide, mint a '80-as években volt szokás: "addig van jó világ, amíg Kádár él..."

Induljunk ki egy mai hírből:
hvg.hu/kkv/20221201_Orban_veje_hivatalosan_is_megszerezte_a_Wabererst

Rendszerszintű a lopás, az uralmi technika célja és egyben a hatalommegtartás eszköze. Ez zsenialitás? Ha ellopja a róka a tyúkodat, akkor zseniálisnak nevezed a ravaszdit?
Ez a hárommillió rendszerfenntartó szavazó véleménye is. "Jó a főni, mert osztogat, a másik oldal sem jobb." Ugye ezt mondod.

A Waberes-hírhez:
Az Uniós és hazai pályázatok nyertesei között vannak nem közvetlenül oligarchának juttatott összegek is. De ez csak látszat.
A "zseniális" technika: Függetlennek látszó szereplőknél megjelennek hatalom emberi, hogy megveszik a céget (ugye most a 3,5%-os növekedési, KAVOSZ hitelből).
A tulajdonos nem akarja adni.
Azt mondják neki, hogy meg fog nyerni egy pályázatot és 2-3 év múlva az így feltőkésített céget veszik meg tőle, valamivel magasabb áron.
Addig működtesse a céget. A tulajdonos örül, hogy megmarad a személye és a cége is egy darabig. Addig ő is lerabolja a pályázaton nyert pénzt.
A hírekben az látszik, hogy csak az ingyen pályázati pénz 60%-át nyerik a rokonok és oligarchák, holott a 98%-át.
Ez egy trükk. Száz ilyen trükk létezik, ezer.

Ha mégsem vagy fizetett kommentelő, mint az itt hőbörgők java, akkor javaslom, hogy ízlelgesd a blogger minden sorát apró gondolatonként, mint amikor bort iszol, apró kortyonként.

Az ingyen pénz - a korrupció meleg csecse.
A föld alapú támogatást ki kapja? A földtulajdonos. Miért nem az, aki gazdálkodik a földön?
Miért drága az élelmiszer a nagy magyar alföldön? Miért ugyanannyi, mint tőlünk nyugatra? A agrárminiszter szerint azért, mert eddig alacsony volt az ár.
Érted MEDVE? Mindenkit hülyének néznek.
Sokakat pedig megvesznek, hogy ne gondolkodjanak.
El fog fogyni a pénz. Az Unió meleg csecse csak csöpög. Akik itt hozzászoktak, hogy ingyen pénzt kapnak szállodafejlesztésre, cégvásárlásra - hőbörögni fognak. Tudja ezt a főni is. A zsebek üresek lesznek, de a tele bendőjű oligarchák soha nem laknak jól. Csak ez hozhatja el az új rendszert.
Demokrácia kell, nem feudális urak.
Ízlelgesd a blogger sorait:
"Mi, magyarok viszont nem vagyunk képesek megküzdeni egy kétszáz éves árnnyal, lelazsáljuk a feladatot". A demokrácia kiépítésének feladatát.
Elfogadjuk 200 éve Ferenc József hóhért, Horthy-t, Rákosit, Kádárt és Orbánt is.
Mind hűbérúr.
Osztogatja a hűbéri birtokot (gyárak, állami megbízások, pályázati pénzek stb.)
A jelenlegi hűbérúr is tartva van. Szeva bácsi a Benczúr utcában fogadta és vastagon bélelt táskával távozott.
Kövesd a hűséges külügyér útját. A pénz nyomára jutsz. Mert csak az számít.
Nekünk is, akinek nem jut ingyen pénz.
Sőt, a világszintű inflációval most a mi pénzünkön folytatja a rablást és uralma fenntartását.
Hallgass meg három mondatot a despota hírgyárainál. Ha nincs hányingered, hogy minek néznek, akkor képezd magad.

birka menet 2022.12.01. 16:50:19

@MEDVE1978:

orbán putyin ügynöke, EU és Nato bomlasztó, ezt tudja már róla az egész világ. Rég ideje volt már elkezdeni kivágni az európai közösségből.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.01. 17:00:26

@Androsz: Tegnap még a hatalmas politikai támogatásra verted a nyálad, most meg köpködöd a demokráciát.
Ha nem lenne "demokrácia"(amúgy nincs, a gazdád csak azt hagyta meg belőle ami a hasznára válik), a fideszt nem segítené hatalomba a milliós eltartott, befosatott, megzsarolt, megvett csőcselék.
Nektek is csak addig jó, amíg a csürhét lehet szavaztatni...

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.01. 17:09:45

@Tamerlan1: Anno lézerjancsi volt a "táskás ember". Most kakadu petike. A módszer az, amit leírtál. Egy darabig rommá támogatják a kiszemelt cégeket, mindent elnéznek nekik aztán bejelentkeznek érte. Ha nem adja a tulaj, bedöntik(nav, nébih, katasztrófavédelem). A beszállítók meg így jàrtak, őket senki nem kártalanítja. Személyesen néztem végig pl. a Sikér-nél. És Claessens Péter se véletlenül akasztotta fel magát.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.12.01. 17:12:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nincs semmilyen antiszemitizmus benne. Csak te magyarázod bele, mert nincs mondanivalód.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.12.01. 17:16:00

@a nagy hohohorgász: Mi van rapsickám? Az ilyen bunkókat mint te, már a Budapestre menő vonatra nem szabadna hagyni felszállni!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.12.01. 17:22:24

@Rodney_2: ha normális ember elolvassa a hozzászólásaidat, vagy meghallgatja a degenerált és fideszes politikusok baromságait, akkor nem marad más, mint szavazni az ellenzékre.

Rodney_2 2022.12.01. 17:51:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: te ezt nem tudhatod, mert te nem vagy normális ember, hanem egy idióta szerencsétlen korcs, ahogy már Brendelszar is okosan megállapította. Régebben ő volt Tamerlan és hasonló népirtó tömeggyilkosok nem? Ez most egy másik barom akivel egyetértesz??

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.12.01. 17:56:34

@Rodney_2: Mi baj van? Mi ez a hiszti? :-))
Megint nem szeded a gyógyszered? Tök jó írás volt. Nekem tetszett, csak a te IQ-dal, amiből ha gyököt vonunk imaginárius számot kapunk, nem érted.

Boldeone2 2022.12.01. 19:20:10

@Tamerlan1: Jó válasz!
Medve koma " független" okoskodó, mostanában az orbáni narratívákat tolja...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.12.01. 19:38:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Pedig de igen, hiszen:
- Zorbán Soros embere,
- Sorost támadni antiszemitizmus,
- azaz Zorbán ellen lenni kódolt antiszemitizmus.

Boldeone2 2022.12.01. 19:39:15

A magyar társadalom, egy sok szempontból mèg ma is polgárosulatlan, elmaradott társadalomnak mondható
Tulajdonkèppen Orbán erre èrzett rá, ès szisztemaikus propagandával, nagy rendszernarratívák gyártasával mára - mondjuk ki - sikeresen fasizálta a társadalom jelentős rèszèt
Mèg hogy nem formálható könnyen a magyar...Ez a 800 ezer kommunista országa volt, most pedig simán van ennyi fasiszta ...
Elèg csak körbenèzni: mindenhol nyugat -, liberalimus ès EU - ellenes primitívek vannak
Szefós, összesküvès-hívők, putyinisták , konteósok, tudománytagadók...

Ennek a selejt társadalmi tömegnek kellene valahogy megváltozni , de hogy , amikor mindent Orbán tematizál ??
" szankciós infláció" meg a többi, vèrhazugságokkal....

Erre - rendszert váltani - önmagában a budapesti, nagyvárosi polgárság , a tanultabb emberek kèptelenek. Kevesen vannak ...
Az államfüggő, tudatlan , befolyásolható rètegek annál többen ...
Itt tragèdia jön , ne legyen igazam!
Már egèsz Európa Magyarország ellen van az orbáni rezsim miatt ...
A gyilkos , ruszki diktátor rezsimjèt támogatják, elèg csak kinyitni a közmèdiát !
Nem kell az echte náci sajtót olvasni ( K infó)
A Pesti Srácok komment szekciójában rendszeresen az ukránok halálát kívánják, Putyin győzelmèt, az EU szètesèsèt...

Persze, nyugatról is látják , ami itt megy ...
Hányinger ...Ilyen rossz soha nem volt magyarnak lenni.
Engem nem a Tiborcèk lopása zavar legjobban , hanem az szègyenletes, nihilista , erkölcstelen rendszer amit itt Orbábèk felèpítettek. A lopás itt termèszetes túlèslèsi stratègia ....

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.01. 19:52:18

@Androsz: Ezzel be is ismerted, hogy az agymosott csürhének elég volt néhány jelszó...bonyolult gondolatokkal nem is próbálkoztak, a fidesz szavazóknak már egy összetett mondat is megoldhatalan problémát jelent.
Arról persze sunyi módon hallgatsz, hogy basznád meg a rühes kurva anyádat, hogy a "néhány jelszó" mellett mégis volt program, egész pontosan egy csomó ordas hazugság arról, hogy az ellenzék SZERITÜK mit csinálna...adóemelés, rémlik a KATA ahol hirtelen adócsaló gazembert csinált a törvényesen működő vállalkozásokból a kormánypropaganda? Vagy a rezsicsökkentés eltörlése ami magyar közintézmènyek és vállalkozások helyzetét lehetetlenítette el? Emlékszel ilyesmire, te mocskos féreg?
Az mond neked valamit, hogy CSAK A MEGAFON egymilliárd forint KÖZPÉNZT tapsolt el a kormány hazugságainak terjesztésére?
Az ilyen hazug patkányokat mint te, simán falhoz kellene állítani.

Boldeone2 2022.12.01. 20:14:05

@Kangörcsös TSZ elnök: A hazug, aljas, goebbelsi propaganda segítsègèvel győzött Orbán : MZP háborúba viszi az országot" eltörli a rezsicsökit" stb...
Miközben már nyakig álltak a szarban : ikerdeficit, forint - összeomlás, infláció...

A propaganda százmilliárdok erre kellettek, a " mini Ferizèsre" a karaktergyilkos kampányokra ...Az Index is jó időben , jókor nyomta be a lejárató cikkeit ( Városháza - ügy )

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.01. 20:36:26

@Boldeone2: Így van. De ezek bármit is letagadnak. Aki olyan tájékozott mint amilyennek ezek a mocskos fideszpatkányok szeretnék magukat látszatni, az ezzel tisztában van. De hazudozni kifizetődőbb nekik mint dolgozni.

Rodney_2 2022.12.01. 20:52:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ezt a gyökvonás dolgot kifejthetnéd (megint letévedtél a "Soros füzetekből baromságok kimásolása" járt útról :)) )

Rodney_2 2022.12.01. 20:59:22

@Kivlov: Nem Antallt kellett volna akasztani, hanem a sok komenyistát. Akkor kicsit máshogy alakult volna a politikai elit összetétele és az ország sorsa.

sírjatok 2022.12.01. 21:04:11

@Kangörcsös TSZ elnök: "nem lehetünk büszkék magunkra mert még nem akasztottunk fel benneteket a lámpavasra de ne aggódj, ami késik, nem múlik"

megnyugtató, hogy az ellenzék itt tart, mert ezzel a mocskos fröcsögéssel amit itt páran előadnak, a büdös életbe nem kerülnek hatalomba. néhány százas keménymagotok van aki így gondolkodik, és ez eltaszítja magától a normális ellenzékieket. te, kurz meg birkamenet nézhettek is a tükörbe, ha arra vagytok kíváncsiak, miért buktok folyton.

matyika merre jár amúgy? rég láttam

sírjatok 2022.12.01. 21:07:06

@Boldeone2: "A Pesti Srácok komment szekciójában rendszeresen az ukránok halálát kívánják"

itt ebben a komment szekcióban meg a fideszesek halálát. azt is elítéled? Ja várj dehogy

ulpius66 2022.12.01. 21:12:06

Megint legálissá kéne tenni a kannibalizmust!

Így egyszerre oldódna meg az éhezés, és a túlnépesedés porblémája!

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.01. 21:34:32

@ulpius66: Ja. Téged a többi szarevő enne meg.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.01. 21:40:48

@sírjatok: Hol is írtam, hogy ez a fidesz szavazókra vonatkozik?
Ja, sehol. Nem öcsém, téged meg a többi bérhazudozó, hazaáruló mocskos propagandistát lógatnám fel...kimondottan jót tenne ennek a társadalomnak. Egyenlőre a legmocskosabb aljasságért sincs személyi felelősségetek és ettöl nagyon elszemtelenedtetek. Az első tucat nyilvános akasztás után meg úgyis elmenekülnétek moszkvába...

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.12.01. 21:54:14

@Kangörcsös TSZ elnök: "Ezzel be is ismerted, hogy az agymosott csürhének elég volt néhány jelszó"

Úgy látom, inkább te vagy agymosott, és ezért azt hiszed, hogy mindenki más is az. Nem, a többségnek elég volt az, amit a kormány korábban csinált. Tudod, olyan is van, amikor a választó nem jelszavak szerint, hanem a tapasztalata alapján választ.

Egyébként KÉTHARMAD lett, nem orrhossznyi győzelem, ezt jegyezd meg jól, te tapló.

ulpius66 2022.12.01. 21:57:32

Na, a buzulós belgák, dánok után kiestek a buzi-seggnyaló, térdepelgetős, szivárványos nácik is!!!!!!

ulpius66 2022.12.01. 22:00:15

Most már csak azért szurkolok, hogy a magyarok által kétszer hülyére vert (4 - 0, és 1 - 0) szintén térdepelgetős, szivárványos buzi angolok is kiessenek!!!!

Akkortól már a fociról fog szólni a vb, és nem a buzi-seggnyalásról.....

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.01. 22:19:24

@Androsz: Sorold te retkes buzi, mi a büdös kurva anyádat csinált a gazdád amivel meggyőzte a szavazóit?
Segítek. A tipikus fidesz szavazó elmaradott buta bugris aki közmunkából vagy segélyből él. Ők az esetleges gazdságélénkítő intézkedésekből semmit nem fogtak fel, megvették őket közpénzből kilóra, fenyegetésekkel, lázítással, permanens hazudozással érték el, hogy a gazdádra szavazzanak.
És még most is ott tartanak, hogy éheznek és fáznak de erről nem a gazdád által szétkúrt gazdaság tehet hanem brüsszel meg a zelenszkij meg a soros de legfőképp a gyurcsány.
Ne hazudozz nekem te rühes patkány, szaladj inkább a zsák krumplidért mert ha megdrágul, már csak fél zsákkal kapsz.

ulpius66 2022.12.01. 22:22:00

@Kangörcsös TSZ elnök:

Két ovis beszélget az asztalnál...

- Tartár?

- Nem, csak pipiltem....

ulpius66 2022.12.01. 22:27:06

@Kangörcsös TSZ elnök:

Ne légy már ilyen frusztrált!

Inkább örülj, hogy már csak 90 nap, és itt a tavasz!!!!

Onnantól pedig havaj.....

Ahogy Rákosi-pajtás is megmondta már 1950-ben a Május elsejei ünnepi beszédében:
- Elvtársak! 50 százalékkal emeljük a dolgozók életszínvonalát!!!!!!!
Eddig éheztünk és fáztunk.... mostantól csak éhezni fogunk!

tiltsál ki te gyökér 2022.12.01. 22:32:04

@Kangörcsös TSZ elnök:
"Azt meséld el hol a narkós kurva anyádban tud megszólalni az ellenzék amikor a közmédia a fideszé, a helyi lapok a fideszé,"
Na, baszod anyád, mondj már két műsort a köztévéről....

tiltsál ki te gyökér 2022.12.01. 22:33:29

@Kangörcsös TSZ elnök:
"A tipikus fidesz szavazó elmaradott buta bugris aki közmunkából vagy segélyből él. "
Jaja. Hát persze. A hárommillió közmunkás, mi? :D:D:

És a legszebb, hogy képtelenek vagytok változtatni a szövegen. Mert sötétek vagytok mint az éjszaka.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.12.01. 22:44:50

Európaiság? Jogállam? Három millióan szavaztak a feudalizmusra!

Corvus69 2022.12.01. 22:45:31

@ulpius66: Ne játszd itt az eszed, múltkor is hogy élvezted amikor megdolgoztam a finom seggedet.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.12.01. 22:46:29

Amúgy jó írás.
Nekem kicsit egybevág Pottyondi Edina múlt heti kérdésével.

ulpius66 2022.12.01. 22:47:51

@tiltsál ki te gyökér:

Hagyd, hadd mondja!

mint írtad volt 12 éve ez a ballibsi szöveg megy!
(azt meg már csak halkan jegyzem meg, a Fidesz egyre nagyobb arányban győz......hála az ilyen kangörcsös vadbarmoknak....)

ÚGYHOGY ÉN AZ ILYEN VADBARMOKAT CSAK TÁMOGATNI TUDOM!!!!!!

MINÉL TÖBB HELYEN ÉS MINÉL HANGOSABBAN SZÓLALJON MEG!!!!!

EZ A KANGÖRCSÖS AKKORA BAROM, HOGY ÚGYSEM FOGJA FEL MEKKORA KÁRT IS OKOZ EZZEL A BALLIBSIKNEK.....

ulpius66 2022.12.01. 22:51:22

@tiltsál ki te gyökér:

Az én mindennapjaimat kellemesen feldobják az ilyen ballibsi szövegek, mint ennek a vadbarom kangöcsörtösnek is van.....
(jókat röhögök a kínjain.... sőt, mindig cukkolom valami jó kis beszólással....)

tiltsál ki te gyökér 2022.12.01. 22:54:47

@ulpius66: A dánok még a normálisabbak közé tartoznak.

tiltsál ki te gyökér 2022.12.01. 22:56:24

@Corvus69: Tehát te úgy buzizol le valakit, hogy bevallod, hogy te kúrtad...

Jézusom, tényleg nincs azon az oldalon semmi ész?

ulpius66 2022.12.01. 22:58:54

@tiltsál ki te gyökér:

Figyusz!

A dánok ki akartak lépni a FIFÁ-ból, ha nem viselhetnek szivárványos izét......
(mondjuk eddig nem térdepelgettették le őket a liberális uraik....)

ulpius66 2022.12.01. 23:01:09

@tiltsál ki te gyökér:

Szerencsére a legjobb 16 közé csak két vadliberális csapat, az angol és a holland került......

tiltsál ki te gyökér 2022.12.01. 23:01:28

@Boldeone2:
Na, te is előmásztál...

"most pedig simán van ennyi fasiszta ..."
Ez az. A nép a szar, le kell cserélni.

"Elèg csak körbenèzni: mindenhol nyugat -, liberalimus ès EU - ellenes primitívek vannak"
Hát aki a jelenlegi nyugat és liberalizmus ellen van, az nem primitív. Primitív a Klára vezéretek, aki közli, hogy a magyaroknak az az érdeke, ha bevezetik a globális minimumadót, hiszen akkor semmi értelme, hogy multi idejöjjön, meg ha bevezetik a gázár-sapkát, hiszen akkor nem fog eladni az orosz gázt.

"Szefós, összesküvès-hívők, putyinisták , konteósok, tudománytagadók..."
Az a szar, hogy a sok-sok összeesküvésről szépen kiderül, hogy mind igaz.
Hogy is van az áruló baloldallal? Akit nem finanszíroznak külföldről? Csak mikroadományokat, 11x300 millát...
Dehogy vagytok hazaárulók.

tiltsál ki te gyökér 2022.12.01. 23:06:37

@ulpius66:
"A dánok ki akartak lépni a FIFÁ-ból, ha nem viselhetnek szivárványos izét.."
Ezt azért szerintem nem gondolták teljesen komolyan. :D:D:

birka menet 2022.12.01. 23:08:04

@Androsz:

Nektek vidéki gombáknak csak a Rákosi, Kádár Torgyán meg Felcsúti Kisputyin kellett. Ez a te értelmi fogyatêkos, kétharmados szintetek. Ja, most neg putyin seggét nyaljátok.

birka menet 2022.12.01. 23:10:35

@tiltsál ki te gyökér:

Mi van te ganaj Kreml propagandista, ha bem tetszik Nyugat, akkor minek nyalja most orbán gazdád fényesre a brüsszeliták seggét???? Háemmár hazaárulás!

tiltsál ki te gyökér 2022.12.01. 23:10:53

@birka menet: Miért itt szenvedsz? Miért nem hallgatod a nagy ukrán hős zongorajátékát?

birka menet 2022.12.01. 23:14:39

@ulpius66: @tiltsál ki te gyökér:

Mi van a Felcsúti Migri válogatottal, bejutott a legjobb 16 közé?
Van abban az orbáni privátcsapatban akárcsak egyetlen fajtiszta magyar is? Vagy az adóforintjaitokból a migriknek ad luxus fizetést Viktátor gazdátok, ti meg finanszirozzátok ezt a 17-szeres rezsiszámláitokkal?

ulpius66 2022.12.01. 23:15:44

@birka menet: "Nektek vidéki gombáknak csak a Rákosi, Kádár Torgyán meg Felcsúti Kisputyin kellett."

Birkucim!

... és nekem budai gombának ki jutott????

"Mi ez? Engem mán meg sem akarnak gyilkolni? Én már szart érek!?"

birka menet 2022.12.01. 23:16:23

@tiltsál ki te gyökér:

Miért hagyod abba putyin gazdád oboázását kisköcsög gomba? A végén még kiesel zuhanyzás közben a 18. emeletről, mert megharagudott rád a gazdád.

ulpius66 2022.12.01. 23:17:43

@birka menet:

Birkucim!

te egyebekben vidéki vagy, avagy budapesti????????
(mán csak azért kérdem, hogy ennyire lenézed a vidékieket....)

birka menet 2022.12.01. 23:20:03

@ulpius66:

Nem is tudtam, hogy Budán is lenne elmeszanatórium?!
Te egyébként akkor vagy budai gomba, amikor Totó kutya ürit egyet a reggeli sétáján. Aztán zacskóba raknak.

ulpius66 2022.12.01. 23:22:48

@birka menet:

Birkucim!

Figyusz!

Most nem rólam van szó, én tudom ki vagyok .......rólad van szó!

Azt nem tudom te hol élsz, hogy ennyire lenézed a vidékieket....
(természetesen te igazi ballibsi vagy!!!!! TE AZT IS JOBBAN TUDOD, MINT ÉN, HOGY ÉN HOL ÉLEK....)

tiltsál ki te gyökér 2022.12.01. 23:24:08

@birka menet: 17szeres rezsiszámla?
Idióta, tényleg fogalmad sincs, hogy mit hazudj?

tiltsál ki te gyökér 2022.12.01. 23:25:50

@ulpius66: Mátyás Németben él, ott jó, hiszen vannak arabok is, négerek is, buzik is, liberális mennyország.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.01. 23:30:12

@tiltsál ki te gyökér: Mi van patkány, beégtél aztán elővetted egy másik nickedez
Mi a faszt csináljunk ha még mindig elmaradott buta bugrisok vagytok?
Nektek kellene egy kicsit okosodni, rátok férne, megaztán nem kellene ilyen csúnya szavakkal illetni benneteket.
De ezt a gazdátok nem hagyja, neki pont ilyen ostoba, zsák krumpliért megvehető, gyűlöletbeszéddel befolyásolható csürhe kell szavazóbázisnak. Ezért kúrja szét az oktatást(is).
Értelmes ember pedig nem néz tévét, se közmédiát, se másikat. Persze te az izaura tévé előtt rágod véresre a körmöd minden nap, az előtt, aminek már a neve os világossn megmutatja, orbán mit gondol a népéről(azt, hogy ostoba, szemétevő barmok...mint te meg a kurva anyád)

ulpius66 2022.12.01. 23:30:26

@birka menet:

Birkucim!

Áruld már el nekem, csak nekem, hol a faszomba voltál 2021. augusztusától 2022. szeptemberéig??????

Nem mintha hiányoztál volna, de mégis hol voltál??? (börtönben avagy elmegyógyintézet zárt osztályán? esetleg más nick-néven kommenteltél????)

birka menet 2022.12.01. 23:30:52

@ulpius66:

Gombákat tenyésztek vidéken. Teljesen eksztraprofitos üzlet, hiszen nem kell hozzátok más, csak sötétségben tartani titeket. Néha kaptok egy kis nedvességet, oszt magatoktól negnőttök ötnegyedre.
A következő gombafajtákat tenyésztem:

A NER diszhülyéje
Putyin ügynöke
Nemzeti kinnasegge
Bérrettegő sorosizómigráncsozó

A legnagyob kereslet viszont az Alignyóccisztályos atomtudós gombafajtára van.

tiltsál ki te gyökér 2022.12.01. 23:34:13

@Kangörcsös TSZ elnök: Nincs másik nickem.

"gyűlöletbeszéddel befolyásolható csürhe kell"
Idézek gyűlöletbeszédet:
"Valóban nem lehetünk büszkék magunkra mert még nem akasztottunk fel benneteket a lámpavasra de ne aggódj, ami késik, nem múlik."

Te szánalmas korcs.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.01. 23:34:35

@birka menet: Baszod, ezzel a kínálattal az Isten se mossa le rólad, hogy beépültél a nerbe.
Mi lesz, ha lölő vagy a vej megirígyli a bizniszt?

ulpius66 2022.12.01. 23:35:52

@birka menet:

Hát Birkucim, akkor további jó gombatenyésztést!

Jó éjt!
(én lépek.... mára kiörömködtem magam....)

birka menet 2022.12.01. 23:37:14

@tiltsál ki te gyökér:

Mi van kisfidernyák, a zsákfaludba nem viszi el a fideSS média a hirt, hogy 17-szeres gázszámlák vannak? Oszt emiatt iskolák, óvodák, intézmények zárnak be, vállalkozások jelentebek csődöt?

Jappersze, gáz felétek nincsen, örülsz ha az erdőben télre össze tudod lopni a rőzse energiahordozót.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.01. 23:38:19

@tiltsál ki te gyökér: Ne hazudj patkány a kurva anyádat.
Az én "gyűlöletbeszédem" a véleményem. Nem tolom mindenkinek a képébe, nem terjesztem közpénzen minden lehetséges felületen , nem kampányolok vele stb.
Érzed a különbséget, korcs?

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.01. 23:39:26

@ulpius66: Eriggy guberálni féreg, most tolták ki a kukákat.

birka menet 2022.12.01. 23:45:19

@Kangörcsös TSZ elnök:

Hábbaszod, a békamenetekre hatalmas megrendeléseim vannak, százezer számra szállitom őket a NER átvevő helyre!

Hatalmas üzlet, lemérik az IQ-juk súlyát, oszt minél kevesebb, annál többet fizet érte a CÖF átvevő.

birka menet 2022.12.02. 00:20:47

@ulpius66:

Mi van putyin ügynöke, elfofyott a rubel, kényszer troll szabadságra kell menned?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.02. 09:27:06

@Kangörcsös TSZ elnök:

"Azt a pénzt magánemberek dobták össze."

Név szerint?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.02. 09:37:58

@Androsz:

"idióta az, aki arról károg, hogy az ellenzék meg van fosztva a nyilvánosságtól. De ezt a szarrá koptatott lemezt te még mindig nyúzod, pedig már a gazdáid is leszoktak róla."

Sajnos nem szoktak le róla, ez a lemez még mindig éllovas a Libelboard listán.

birka menet 2022.12.02. 10:06:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Milyen büszke vagy már rá Józsinéni, hogy a kétharmadnyi értelmi fogyatékos birkabandád Élt, él, élni fog!
Mint Lenin!

birka menet 2022.12.02. 10:11:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Halottad már Józsinéni, hogy a NER -vej tiborc gazdád bezsebelte magának a Waberert?

Neked legalább jut belőle egy pótkerék nyugdij kiegészitésre? Vagy várnod kell a következő választásig a hasznos hülyék jutalmára?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.02. 10:50:17

@Mr.Tellinghovon:

Ennek mintájára: ha újság kell a baloldalnak, vegyen magának. Ehhez képest a Népbaszó nem kellett nekik, holott megvehették volna.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.12.02. 15:21:24

@Mr.Tellinghovon: Jut eszembe! A vásárlóerő csökkenése miért növeli az inflációt? :-))

semmi hatalmat senkinek 2022.12.02. 15:35:16

@Etniez: "Oroszország Magyarország ellensége." izé, az én ellenségem spec az USA politika és kollaboránsai, és még véletlenül sem az oroszok!!!
Szerintem még életemben nem kívántam annyira valamit, mint hogy most az atlantista bagázs legyen a vesztes...

parttalan 2022.12.02. 15:45:05

@Mr.Tellinghovon: Sorry nem Gyulus hanem Megyó. 2002-ben.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.02. 15:57:12

@Mr.Tellinghovon: Akkor a közmédia még közmédia volt. A fidesz ugyanannyi megjelenési lehetőséget kapott, mint a kormánypárt. Rémlik valami miniszterelnök jelölti vita is.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.02. 16:20:12

@semmi hatalmat senkinek: Ki beszélt rólad te fasz? Magyarországról volt szó, nem egy ilyen moszkovita, putyinseggnyaló féregről.

semmi hatalmat senkinek 2022.12.02. 16:26:45

@Kangörcsös TSZ elnök: mi van, a kulturha kib@szá a biztosítékot felétek??? Mellesleg csilliárdszor inkább V.V.P segge, mint Bidené vagy Leyené...

semmi hatalmat senkinek 2022.12.02. 17:57:47

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Mert pl nekik "köszönhetjük" a rohadt kapitalizmust... meg írtózom mindattól amit képvisel a politikában... ha van attitűd, amit nem birok elviselni, az az, ha valaki azt hiszi magáról, hogy jobban tudja, hogy a másiknak mi jó, mi az érdeke, mint az a másik önmaga...

semmi hatalmat senkinek 2022.12.02. 17:59:41

@Kangörcsös TSZ elnök: most nem tudom mit gorombáskodsz.... éppen most adtam neked Biden meg Leyen ánuszát fényezésre...

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.12.02. 18:26:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "ha újság kell a baloldalnak, vegyen magának. Ehhez képest a Népbaszó nem kellett nekik, holott megvehették volna."

Többször is megtörtént, hogy az XYZ balos újságot a tulajdonosa egyszerűen eladta a jobboldalnak, sok pénzért. A szabadság utolsó végvára, a derék emberek utolsó reménye jó pénzért eladó.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.02. 19:12:43

@semmi hatalmat senkinek: Annyira jellemző a magadfajta csúszómászó, hatalomhoz dörgölőző bálványimádó férgekre, hogy el sem tudjátok az életet képzelni anélkül, hogy valakinek a seggét nyalnátok. Számotokra elképzelhetetlen, hogy önálló gondolatok vezéreljenek, kell egy nagyvezír aki megmondja a tutit.
Eriggy a kurva anyádba.

semmi hatalmat senkinek 2022.12.02. 19:15:22

@Androsz: Van annál itt nagyobb baj is, hogy nincs balos újság... mondjuk az, hogy valódi baloldali politika sincs - leszámítva egy pártnak álcázott nyugdíjasklubot - csak ilyen fából vaskarika "ballib"
A globális tőke sikerrel denaturálta a baloldaliságot, és legyártotta belőle a Biblia szerinti "ízét vesztett só"-t...a bal oldalnak nem a tőke valagát kell fényezni, hanem a társadalmi-szociális igazságtalanságokkal foglalkozni... ami helyett ma az ál-baloldal nem osztályharcol, hanem pl. LMBTQ-zik nagyon mérsékelt társadalmi érdeklődés mellett... nyilván... "hála" Blairnak, Schroedernek, meg a többi osztályárulónak...

semmi hatalmat senkinek 2022.12.02. 19:17:12

@Kangörcsös TSZ elnök: a "csúszómászó, hatalomhoz dörgölőző bálványimádó férgek" ma a büdös kapitalizmusba becsicskulásban hajtanak... csak, hogy tisztázzuk az álláspontokat és az üléspontokat...

Boldeone2 2022.12.02. 19:50:21

@semmi hatalmat senkinek: Ennyi hülyesèget összehordani , b.meg! Tèged honnan szalasztottak?

Oroszország Magyarország ellensége." izé, az én ellenségem spec az USA politika és kollaboránsai, és még véletlenül sem az oroszok!!!"

- Gondolom olyan hogy 45 èv államszoci diktatúra mond valamit , azok a mostani Oroszország jogelődei voltak akik ránk erőszakolták , meg 56 leverői is , vagy a magyar nők százezreit megerőszakoló katonák ...
Vagy menjünk vissza a törtènelembe : Gavriló Princip felbujtója is az orosz cár volt, Bruszilov offenzíva, Limanovó
A bűnök ugyan nem erednek át, de Putyin ugyanazt csinálja mint Sztálin vagy az orosz cárok, meg a muszka hadsereg is

Közèp-ès Kelet- Európa nem az USA miatt szenved , hanem kb az elmúlt 200 èv orosz ès szovjet birodalmi törekvèsek miatt
Egy selejtes , fèlázsiai mentalitasú hatalom hegemón, birodalmi törekvèsei miatt!

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.02. 19:51:34

@semmi hatalmat senkinek: Mellébeszélsz patkány. Bújj bele putyingazdád seggébe és lélegezz jó mélyeket.
Ahogy szoktad.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.02. 19:53:17

@Boldeone2: Ennek beszélhetsz.
Olyan csőlátása van, hogy a hajszál megszorul benne.

Boldeone2 2022.12.02. 19:55:30

@semmi hatalmat senkinek: Szerintem még életemben nem kívántam annyira valamit, mint hogy most az atlantista bagázs legyen a vesztes..."

Magyarország NATO- tag, tehát te a biztonságunkat szavatoló NATO vesztèt, vagyis Magyarország vesztèt kívánod !
Nem beszèlve arról , hogy a magyar GDP 60%- át az atlanti országok cègei termelik meg, az 80%- át ők adják
Egy nagy nulla lenne Magyarország az euroatlanti gazdasági ès katonai szövetsègen kívül !

Boldeone2 2022.12.02. 20:02:31

@Kangörcsös TSZ elnök: Ez egy súlyos társadalmi jelensèg , a Magyarországon elterjedt putyinizmus , nyugat- , EU ès liberalizmus ellenessèg. Ennek mindnyájan , együtt fogjuk megfizetni az árát ...
Soha nem volt ilyen rossz magyarnak lenni, mert az ország egyre inkább egy fasizálódó arcát mutatja, egy hajóban az agresszorral ....:(

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.02. 20:12:40

@Boldeone2:

"azok a mostani Oroszország jogelődei voltak"

A Szovjetuniónak a maj Ukrajna is része volt.

"meg 56 leverői is , vagy a magyar nők százezreit megerőszakoló katonák ..."

Ezek szovjet katonák voltak, akik soraiban nagyjából lakosságarányosan ukránok is voltak.

A "magyar nők százezrei" meg azért barokkos túlzás. Nem mintha akár egyetlen erőszak is nem lenne súlyos bűn.

"Közèp-ès Kelet- Európa nem az USA miatt szenved , hanem kb az elmúlt 200 èv orosz ès szovjet birodalmi törekvèsek miatt"

Háááát, azért a két világháborút is kirobbantó Németországnak is volt némi morzsányi szerepe. Magyar viszonylatban a Habsburg-uralomnak is, 1848-49, ugye.

Nem mentegetésképp, de Közép-Európában a németek kirobbantotta két világháború több ember halálát okozta, mint ugyanitt a szovjet és orosz hatalom.

Boldeone2 2022.12.02. 20:30:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem mentegetésképp, de Közép-Európában a németek kirobbantotta két világháború több ember halálát okozta, mint ugyanitt a szovjet és orosz hatalom."

Az első világháború konkrètan az orosz cár provokációja miatt robbant ki, Szeribiát ők bujtogották a Monarchia ellen
Másodsorban a nèmet birodalomi èrdek. A második világháború meg az igazságtalan bèke miatt sorsszerű volt
A lènyeg : mi magyarok az oroszok ès szovjetek miatt szenvedtünk a legtöbbet
A Monarchia egy prosperáló államszövetsèg volt , nekünk is

A "magyar nők százezrei" meg azért barokkos túlzás. Nem mintha akár egyetlen erőszak is nem lenne súlyos bűn."

- Nem túlzás. Erről kèszült tènyfeltáró riportfilm . Èppen a Pesti TV vetítette ( akkor mèg nem volt oroszmánia )
Vagy kèrdezd meg a felmenőid, ha mèg èl valaki ..
Mindenkit megerőszakoltak szinte, akit tudtak
Nagyjaból ugyanazt csinálja most is az orosz hadsereg Ukrajában, mint Magyarországon 1944 decemberèben...
Minden a tisztek tudtával törtènt, ez is dokumentált dolog

CCnick 2022.12.02. 20:39:18

A kommentszekció továbbra is mindent megtesz orbán következő választási győzelméért. Csak igy tovább, srácok.

a nagy hohohorgász 2022.12.02. 20:43:05

Na kedves bloggertarsak, mondjátok el külön külön mikor segített nekünk kelet és mikor segített nekünk nyugat???? Ugyanott tartunk mint 1100 éve folyamatosan. Rajtunk soha nem segített senki. Orbánnak nem az a fobune hogy pavatancot jár most. Orbánnak az a fobune hogy ő az egyetlen aki a 80as évek közepétől ott van a politikai elitben és még mindig nem tett semmit azért hogy függetlenek legyünk! Utoljára mondom hogy k+f .mi csak így tudunk tulelni! A magyar nép fizesse meg a tudást külföldi szinten viszont ragaszkodjon hozzá hogy az állami pénzen tamogatott tudás alapjoga Magyarországé.

ulpius66 2022.12.02. 20:55:53

@CCnick:

Te csak ne szólj bele!

Magyarországon demokrácia van, gondolat- és vélemény-nyilvánítási szabadság!

Mindenki azt ír, amit akar, hagyni kell őket.....

ulpius66 2022.12.02. 21:02:56

@a nagy hohohorgász:

Ha jól belegondolunk, nekünk TÉNYLEG NEM SEGÍTETT, SEM A KELET, SEM A NYUGAT...

1848-49-ben az oroszok a Habsburgokat segítették, az első világháborúban az angolok, franciák és az USA fogott össze az oroszokkal... a második világháborúban dettó, 1956-ban meg a nyugatiak nagy ívben szartak a magyar forradalomra....

1989-ben is a nyugatiaknak csak addig voltunk "érdekesek" amíg kirabolhattak bennünket, szarért-húgyért felvásároltak mindent..... bennünket meg benne hagytak a szarban.....

a nagy hohohorgász 2022.12.02. 21:17:35

@ulpius66: a nyugat hívők jól látják hogy kelet szopat, a kelet hívők jól látják hogy a nyugat szopat. De azt kevesen látják hogy saját magunkat szopatjuk a legjobban! Nincs semmi esélyünk fegyverrel harcolni, de eszervek mentén osszefoghatunk! Ez az egyetlen esélyünk!!!!! Ha a fidesz a-t mondd ne z-t mondjunk és fordítva! Gondolkozzunk már! Nem tudok többet tenni a hazamert és a csaladomert mint hogy legyen már független gondolatotok!!!!!!!!!!!!!

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.02. 21:20:02

@Boldeone2: A nagy többség egyszerűen csak buta, tájékozatlan, szellemileg rest és igénytelen. Őket lázíthatja kedvére a bakcigány BÁRKI ellen.
De ez a moszkovita majom egy rögeszmés idióta, zártosztályszökevény. Addig kellene eltüntetni a társadalomból amíg kárt nem tesz valakiben.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.02. 21:26:37

@CCnick: Te nyomorult kis pöcs, ki nem szarja le a kommentszekciót.
Néhány nyomorult fideszbirka provokátor olvassa kötelességből és trollkodik tucatnyi nicken.
A következő választást éppen pintér veszti el orbánnak. Elfelejti az a zombi hogy ezeknek a diákoknak egy jó része akkor már szavazhat. Meg a szüleik is.
Ha egyáltalán megéri ez a rezsim a következő választásokat.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.02. 21:30:52

@Boldeone2: Nekünk azért nem annyira prosperált az az államszövetség.
Etettük őket, adtunk nekik szolgát és katonát...cserébe nem sok mindent kaptunk.

ulpius66 2022.12.02. 22:14:21

"Ausztria nem támogatja, hogy Románia és Bulgária is a schengeni övezet tagja legyen"

Pedig ők aztán ezerrel benyaltak az EU-nak, zelenszkijnek, és kellően betartanak az oroszoknak...... mi kéne még, hogy felvegyék őket is a sengeni-övezetbe???

ulpius66 2022.12.02. 22:15:54

@ulpius66:

Belegondolni is szörnyű, hogy mit kapna Orbán, Magyarország, ha mink nem támogatnánk a felvételüket.....

ulpius66 2022.12.02. 22:17:32

"'Európa segíts!"

Hát nagyon úgy néz ki, Európa NEM segít!!!!
(legalább is Romániának és Bulgáriának nem....)

ulpius66 2022.12.02. 22:20:51

Mondjuk a magyarok meg nem támogatják Svédország és Finnország NATO tagságát.....
(bár ahogyan a svéd és finn EU Parlamenti képviselők nyilatkoznak Magyarországról, a magyarokról, akkor hülyék is volnánk támogatni őket!!!!!
ELŐBB TANULJÁK MEG TISZTELNI A MAGYAROKAT!!!!!!!)

Zionnépe 2022.12.02. 22:21:35

Igazság szerint azt sem értem, hogy az EU-s pénzeken túl, hogy volt bárki annyira jóhiszemű (németek,Usa, Izrael), hogy a magyar kormánynak eladják a kvázi legmodernebb fegyvereket?
A nyakam rá, hogy ezek inkább érdeklik az oroszokat és kínaiakat és csak azért vesszük őket, hogy a kezükre játszhassuk.

Zionnépe 2022.12.02. 22:23:43

@ulpius66: Ezzel az aláírás húzással is csak szimplán Erdogannak és Putyinnak akarják Szíjjártóék minél fényesebbre nyalni a valagát. Semmi más oka nincs.

Zionnépe 2022.12.02. 22:25:00

@ulpius66: Talán némileg jobban prosperáló gazdaság kéne és kevesebb korrupció nekik.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.02. 22:29:41

@ulpius66: Ők belépnek, bennünket meg kipenderítenek a nato-ból. Aztán lehet örömködni te elmeroggyant.
A tisztelet az nem úgy működik, hogy kiáll egy dagadt lókupec(aki már mindenkit átbaszott) és nekilát követelőzni, hogy tessék bennünket tisztelni. Semmit nem tettünk érte...
Ja, és persze kurva anyád...

ulpius66 2022.12.02. 22:30:38

@Zionnépe: "Ezzel az aláírás húzással is csak szimplán Erdogannak és Putyinnak akarják Szíjjártóék minél fényesebbre nyalni a valagát."

Ezt értem.

Én azt nem értem, hogy Orbán mért nem köti feltételekhez a csatlakozás megszavazását, mint ahogy ezt feltételekhez köti az Erdogan?
(.... és ahogy az EU-vezetés feltételekhez köti a magyaroknak járó pénzek átutalását.....)

ulpius66 2022.12.02. 22:32:48

PL. Orbán kérhetné a svédektől és a finnektől, hogy szavazzák meg a magyaroknak járó pénzek átutalását, mink meg megszavazzuk a NATO tagságukat!

Zionnépe 2022.12.02. 22:34:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tudtommal éppenhogy nagyon sok volt, vagyis nagyrészt ukrán katonák verték le '56-ot. Más kérdés, hogy ugye parancsra.

Az EU nagy része pont azért nem akarta, hogy Putyin elfoglalja Ukrajnát könnyen ls gyorsan, mert azonnal átvette volna a hadseregüket is. Ez pedig mindenképp elkerülendő !

Nem a németek robbantották ki egyik VH-t sem. Az elsőt ugye a Monarchia főleg, csak beszálltak támogatni.
A második VH csak attól lett az, hogy nem hagyta az USA és a többi Európán kívüli ország, hogy Németország elfoglalja Európa azon részeit, amikre igényt tart (nem ismerős ez a felállás?) Ha nem avatkoznak be, pláne az oroszok és amcsik (és a többi nem európai nemzet sem), ma tuti élne a 3. Birodalom.

Egyébként meg létrehozták végül és EU néven fut.

Zionnépe 2022.12.02. 22:37:17

@ulpius66: Tulajdonképpen ahhoz is kötötte, ugyanis minden alkalommal, amikor nem kapja meg Magyarország az EU pénzeket, kitolják az aláírást is későbbre.

semmi hatalmat senkinek 2022.12.02. 22:37:52

@Boldeone2: UND? Én nemmel szavaztam a NATO-ra is, meg az EU-ra is.... és napról napra azt látom, hogy helyesen tettem...

Zionnépe 2022.12.02. 22:38:38

@ulpius66: Kéri is, ne félj mindeki tudja, hogy ezért tologatja az aláírást, közben jó nagyokat nyalva az oroszoknak és a törököknek.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.12.02. 22:39:46

@Zionnépe:
@Kangörcsös TSZ elnök: ulpiusnak jó hír, hogy egy rendszerváltás után nem lesz falhoz állítva. Bekerül egy elmegyógyintézetbe vagy ki lesz rakva a térre és mindenki leköpheti.
De legalább életben marad.

ulpius66 2022.12.02. 22:42:55

@Zionnépe:

Szerintem Hitler ott baszta el, hogy megtámadta a Szovjetuniót!

Ahelyett össze kellett volna fognia a Szovjetunióval és akkor simán kettőjüké Európa..... mivel már csak Nagy Britannia nem volt Hitleré.....

Ha ők összefognak, kiegészítve Japánnal, akkor ők hárman simán lenyomják az USA-t.....

ulpius66 2022.12.02. 22:44:54

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Megnyugtattál!
(a szavazati jogom megmarad?)

ulpius66 2022.12.02. 22:48:56

Amennyiben az általam felvázoltak valósultak volna meg, és összefog Hitler, Sztálin és Hirohitó, akkor ők fejlesztik ki az atombombát (a német atomtudósok...) és nem a japánok kapják meg az első atombombákat, hanem az USA, teszem azt Los Angeles és San Francisco.....

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.12.02. 23:00:47

@Zionnépe: "Tudtommal éppenhogy nagyon sok volt, vagyis nagyrészt ukrán katonák verték le '56-ot. "

Erre valamilyen bizonyíték?

ulpius66 2022.12.02. 23:03:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Szerintem alig volt ilyen megkülönböztetés '56-ban, ki orosz, ki bjelorusz, ki ukrán, ki baltikumi.....ráadásul Ukrajna már egy pár évszázada nem is létezett...
(a belső ázsiai katonákat simán meg lehetett különböztetni...)

ulpius66 2022.12.02. 23:06:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Esetleg abból lehet kiindulni, hogy '56-ban a legközelebbi szovjet csapatokat vezényelték Magyarországra, és ezek értelemszerűen Ukrajnában állomásozhattak, ÉS FELTÉTELEZHETŐEN DÖNTŐEN UKRÁNOK ALKOTTÁK!

semmi hatalmat senkinek 2022.12.02. 23:09:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ők voltak a legközelebb a magyar határhoz, őket volta legkönnyebb átdobni... (meg ugye a beavatkozás mellett döntő Nyikita Szergejevics Hruscsov is Ukrajnában nevelkedett)

ulpius66 2022.12.02. 23:20:07

@semmi hatalmat senkinek:

Tényleg!

Volt, hogy a Szovjetuniót orosz vezette?

Lenin zsidó volt, Sztálin grúz, Hruscsov ukrán, Brezsnyev egyáltalán orosz volt?

semmi hatalmat senkinek 2022.12.02. 23:22:04

@ulpius66: hát, spec pont Ukrajna, meg Bjelorusszia igen jól meg volt különböztetve a II. VH alatt... ugye Magyarországon két ukrán front harcolt, Berlint meg a bjelorusz front foglalta el...
(az más kérdés, hogy nyilván ezeknek az alakulatoknak is elég heterogén volt a személyi összetétele de mondjuk Malinovszkij maga is ukrán volt -ogyesszai)

ulpius66 2022.12.02. 23:22:40

Utánanéztem: Brezsnyev elvtárs is ukrán volt....

semmi hatalmat senkinek 2022.12.02. 23:25:32

@ulpius66: Hruscsov Oroszrszágban született, Brezsnyev viszont abszolút ukrán volt...
Andropov, Csernyenko és Gorbacsov elvileg oroszok voltak...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.02. 23:28:18

@Boldeone2:

"mi magyarok az oroszok ès szovjetek miatt szenvedtünk a legtöbbet"

És az a 600,000 magyar zsidó? Ami még akkor is szörnyűség, ha azoknak van igazuk, akik szerint a nácik ennél kevesebbet gyilkoltak halomra.

A szovjetek nem gyilkoltak le annyi magyart, ahány magyar zsidót a nácik kinyírtak. És bocs, hogy nácifasisztaként (itt már jópáran lenáciztak olyanok, akik amúgy előszerettel zsidóznak) ezt mondom, de azok a magyar zsidók egész véletlenül nem szintén magyarok voltak?

Amúgy értelek: a második világháború is a szovjetek/oroszok bűne, nem a náciké. Capisco.

ulpius66 2022.12.02. 23:32:54

De legalább Andropov, Csernyenkó, és Gorbacsov oroszok voltak.....

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.02. 23:33:14

@Zionnépe:

"Egyébként meg létrehozták végül és EU néven fut."

Ez tetszett! És még némi igazság is van benne.

ulpius66 2022.12.02. 23:46:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Egyébként meg létrehozták végül és EU néven fut."

Annyi "szépséghibával" hogy a III. Birodalmat a németek vezették, az EU-t meg a zsidók.......

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.02. 23:47:19

@ulpius66:

"Én azt nem értem, hogy Orbán mért nem köti feltételekhez a csatlakozás megszavazását, mint ahogy ezt feltételekhez köti az Erdogan?"

Legfőképpen azért, mert Erdogan biztonsági aggályok miatt nem ratifikál, ami formailag abszolút jogos indok. Egészen más megítélés alá esne, ha Magyarország a NATO-tól és minden katonai/biztonsági októl független feltételt szabna.

Továbbá azért is, mert a nem EU-tag Törökországon nem tud emiatt bosszút állni az EU, míg Magyarországon igen.

Egyébként teljesen fölöslegesen halogat Orbán. A folyamatos halasztás persze világos jelzés az EU-nak, de egyértelműen nincs zsarolási helyzetben, legkésőbb a törökökkel egy időben Magyarországnak is meg kell szavaznia a belépést.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.02. 23:50:25

@ulpius66:

"Annyi "szépséghibával" hogy a III. Birodalmat a németek vezették, az EU-t meg a zsidók......."

Ez külön sajátos bájt ad a dolognak, nem? De nevezhetjük akár egyfajta bizarr történelmi igazságtételnek is.

Zionnépe 2022.12.03. 07:52:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nem olyan nehéz belátni, hogy amilyen gyorsan idelogisztikázták '56 leverésére a csapataikat, kizárt, hogy Oroszországból tették volna.
Ma sem menne olyan gyorsan, akkoriban pláne.

Ráadásul értelme sem lett volna, hiszen a SZU része volt Ukrajna és minek küldek volna a szomszédos magyarokhoz ezer kilométerekről csapatokat, amikor vannak a határ másik oldalán is elegen?
Persze, volt minden országban orosz tiszt és orosz kiképző stb, de a közkatonák azok ukránok voltak többségében.

Zionnépe 2022.12.03. 07:57:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szimplán Erdogannak és Putyinnak tesz ezzel is szívességet amellett, hogy mint eddig oly sokszor is betart vele az EU-nak bosszúból, amiért nem kap pénzt.
És csodálkozik, hogy cserébe még inkább nem kap

Zionnépe 2022.12.03. 08:01:20

@ulpius66: Vannak azok az emberek, akik mindenhol Laposföldet, Gyíkembereket meg zsidókat látnak. Te illetve ti @Kovacs Nocraft Jozsefne: is ilyenek vagytok.
Az EU alapítója és fő gazdasági és pénzügyi mozgatórugói a németek.
Kár Gyíkemberezni, zsidózni, laposföldezni ehhez.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.03. 08:10:23

@Zionnépe:

"legkésőbb akkor úgyis ratifikálnia kell, amikor Erdogan is megteszi."

Nem ezt mondtam én is? Éppen ezért írtam azt is, hogy Orbán hülyeséget csinál a ratifikálás halogatásával.Semmi haszna sincs, kára annál több.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.03. 08:16:45

@Zionnépe:

"Vannak azok az emberek, akik mindenhol Laposföldet, Gyíkembereket meg zsidókat látnak. Te illetve ti @Kovacs Nocraft Jozsefne: is ilyenek vagytok."

Na igen, én tényleg zsidózok, mert én megemlítettem azt a 600 ezer MAGYAR zsidót is áldozatként, akiket Boldeone2 nagyvonalúan elfelejtett.

De mint írtam is, tudom, hogy ettől még én vagyok a náci.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.03. 08:21:50

@Zionnépe: Ez logikusan hangzik, de nem feltètlenül igaz. Amikor bevonultatták a ruszki kölyköket, nem "otthon" szolgáltak hanem szanaszét a birodalomban. Az ukránokat vitték keletre, a tundrabébiket meg hozták a nyugati végekre.

Zionnépe 2022.12.03. 08:25:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne: pedig teljesen nyilvánvaló, a kitartását és az összetartást akarja főleg mutatni Putyin és Erdogan felé.
Ez a legfőbb értelme.

Zionnépe 2022.12.03. 08:39:02

@Kangörcsös TSZ elnök: Csak részben van így, mindig is pénszűkében voltak és nem tudtak volna minden sorkatonát szanaszét hurcolni.
Ráadásul külső fenyegetés esetén az adott ország szülöttei védik a leghatásosabban az országot és a határait.
Amint ez most is látszik ugye.
És nem elég belőlük 1-20-30% ehhez, ergo sok Ukrán volt anno '56-ban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.03. 09:29:08

@Zionnépe:

Nem, szerintem azért teszi, mert úgy gondolja, hogy ezzel siettetheti az EU-s pénzek kifizetését. Az már csak fringe benefit, hogy esetleg Putyinnál jó pont - de ezt eleve kétlem, mert P is látja, mi az igazi célja.

semmi hatalmat senkinek 2022.12.03. 09:47:56

@Zionnépe: "Az EU alapítója és fő gazdasági és pénzügyi mozgatórugói a németek." - khmmm.... nézz utána szerintem az ESZAK történetének... valójában az EU-t paradox módon a gonosz birodalma USA kényszerítette össze abból az alantas indokból, hogy egyetlen európai ország se rendelkezhessen önmaga a Ruhr vidék erőforrásaival, ne tudjon fegyverkezve egy katonailag is USA konkurrens nagyhatalmat építeni... ami jelzem sajnos be is jött neki...

Kangörcsös TSZ elnök 2022.12.03. 10:26:32

@semmi hatalmat senkinek: Te el is olvasod néha azokat az egetverő baromságokat amiket leírsz vagy csak fosod a szót?

semmi hatalmat senkinek 2022.12.03. 10:44:48

@Kangörcsös TSZ elnök: kérdezett valaki, rossz modorú blogtársam??? Persze valódi érv megint pont NULLA...

Zionnépe 2022.12.03. 12:02:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Kivéve, ha eleve megkérte rá Putyin és Erdogan. Illetve Putyin Erdogant, hogy késleltesse a Nato bővítését illete a tagjelöltek elfogadását.
Eleve tudja Erdogan is, hogy kizárt, hogy kiasják neki a kurdokat a finnek és a svédek, pláne terroristáknak nyilvánítani őket.
Az egész időhúzós dolog csak Putyinnak jó, mert amennyiben mégis kedve témadni lerohanni őket, nem a Nato-t rohanja le. Persze egyelőre nem tűnik reálisnak.

Zionnépe 2022.12.03. 12:04:39

@semmi hatalmat senkinek: Ez elég gyenge lábakon álló konteo.
Az Usa ponthogy szorgalmazza az EU-t a még teljesebb unióra. Márpedig ponthogy különálló államokként gyengébbek és férnek a Ruhr-vidék forrásaihoz. Egy egységes 550 milliós EU eleve erősebb, mint a 330 milliós Usa.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.03. 12:59:36

@Zionnépe:

"Kivéve, ha eleve megkérte rá Putyin és Erdogan. Illetve Putyin Erdogant, hogy késleltesse a Nato bővítését"

Erdogannak saját, Putyintól független oka is van, hiszen a kurd és egyéb ellenlábasait, köztük az EU által is terroristáknak minősített szemékyeket szeretné kiadstni - és most kiváló alkalma nyílt ezt elérni. Nem kellett ehhez Putyin.

Orbán meg a halogatással talán némi gesztust tesz Putyinnak, de igaz az is, hogy a csatlakozást egy perccel sem fogja késleltetni. Ezért hülyeség, amit csinál.

semmi hatalmat senkinek 2022.12.03. 14:10:10

@Zionnépe: "Egy egységes 550 milliós EU eleve erősebb, mint a 330 milliós Usa." - khmmm... az EU soha nem volt, és soha sem lesz globális nagyhatalom, mindigis meg fog maradni az USA hátsó udvarának, és csicskájának... ezt fényesen igazolják az elmúlt évtizedek... a társadalomtudományok nem matematikán alapulnak...:)

Zionnépe 2022.12.03. 15:42:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Kár Erdogant, mint önnálló akarattal rendelkező entitást feltételezni.
Korábban akkora összeborulásban voltak Putyinnal és Erdogan is ugyanolyan szélkakas és olyan elvtelen takonygerincű, mint Vitya.
Ezeknek nincs önálló gondolatuk vagy tervük, csak amit az orosz think-tank a kezükbe/szájukba ad.

Zionnépe 2022.12.03. 15:46:52

@semmi hatalmat senkinek: Attól, hogy létrehozol rá egy konteo-s oldalt még Usa ugyanúgy Egyesült Európai Államokra szeretné rávenni azEU-t. Ez pedig a fenti mondandód teljes ellentéte, azonnal nagyobb gazdasági és társadalmi (katonai) egységet alkotna.
Gondold át újra ennek fényében miket hordasz össze!
Az más, hogy jelen formában valóban az Usa az egységesebb és cselekvőképesebb tömb, ez igaz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.03. 16:31:07

@Zionnépe:

"Erdogan is ugyanolyan szélkakas és olyan elvtelen takonygerincű..."

Törökország mióta is EU-tagjelölt? Most nem nézek utána, de nagyon régóta, és belátni sem lehet, mikor válhat taggá. Erdogant ez eléggé frusztrálja.

semmi hatalmat senkinek 2022.12.03. 19:36:54

@Zionnépe: "Attól, hogy létrehozol rá egy konteo-s oldalt"??????????????????????
A montánunióról és előzményeiről találsz kb tízmillió történelmi témájú oldalt... és hidd el, nem vagyok mindenható:)))

Zionnépe 2022.12.04. 08:04:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Igen vagy 20 éve tuti az, de pont Erdogan az oka, hogy mióta regnál csak távolabb került ettől a lehetőségtől a totalitárius rendszerével, nemközelebb.
Frusztrálja eleget a 85% infláció is, amit okozott.
süti beállítások módosítása