HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) bkk (4) BKK (1) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) franciaország (1) Franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) Karácsony (1) karácsony (4) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) Kína (2) kína (4) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van a néma harangokból

2019.04.18. 06:32 Elegem Van

Nagycsütörtökön elbattyognak a harangok Rómába, elcsendesednek a templomtornyok. A magyar harangok korábban indultak, évekkel ezelőtt, mert messze van az a Róma. Ezért aztán hiába rángatják az atyák/lelkészek a kötelet, nincs hang, amely felverné a puszták népét. De lehet, hogy nem is rángatják, hiszen az "ahogy lehet" egyházai nem akarnak bajt maguknak. Megszokták, hogy megadják a császárnak, ami a császáré, cserébe a császár is juttat ezt-azt. Mindenki szem a korrupciós láncban. Hát csendben maradnak akkor is, amikor Jézus már rég ostort ragadna.

Itt lenne az ideje, hogy az egyházak tiltakozzanak a keresztényietlen országvezetés ellen. Miért nézik el a keresztény/keresztyén egyházi vezetők ezt a züllést? Le vagyok maradva, és törlődött a tízparancsolat? Jézus visszaszólt és kinyilatkoztatta, hogy kereszthalála nem ér? Meggondolta magát? Önmagukat keresztény, plebejus politikusnak hazudók tapossák nap mint nap a keresztény tanokat, ám semmi reakció az egyházi vezetők, lelkipásztorok részéről. És ez nem helyes.

harang.jpg

Jézus szerint nézzük az ég madarait, Semjén Zsóti ezt a tanítást célkeresztben való szemlélődésként értelmezi aztán, durr. Zsóti gyerek egyszerű világában a Mennyei Atya azért táplálja a madárkákat, hogy a Teremtés koronája Zsóti lepuffanthassa szerencsétleneket. Sportból, a minél nagyobb teríték érdekében. Meg a háziállatként nevelt rénszarvast is azért teremtette a Mennyei Atya, hogy a Zsóti kiélhesse alantas szenvedélyét. Meg a fókákat is. Akikre éppen nem került sor, mert a rénszarvasok izgalmasabbak. De ami késik, nem múlik, jön még fókára Semjén Zsolt! Más népeknél, ha tengerpartra vetődnek bálnák, delfinek, egész közösségek fognak össze napokig küzdve megmentésükért. Azok biztos nem keresztények. Csak a Zsóti! Ő igen! Ez az ember a kereszténység, a keresztényi irgalom, a jézusi tanítás szégyene. (És akkor még a dolog korrupciós részéről nem is szóltunk.) Nem baj Zsóti, "a te Atyád, a ki titkon néz, megfizet néked nyilván." Az egyházaktól viszont még egy szelíd feddésre sem futja, nemhogy a harangok félreverésére. Talán, ha majd visszajönnek Rómából.

Nemrég lehetett olvasni, hogy a két nagy businesskeresztény, Zsóti meg a Harrach olyan helyekre jár vadászni, ahonnan derék keresztény magyar embereket üldöztek el a saját földjükről. Na, nem a rettenetes migráncsok, meg a Soros-bérenc zsi liberálisok, hanem urizáló Fideszesek. Mert megtehetik. Mi van itt? VIII. Henriket játszanak? Vagy kommunista párttitkárt? Odáig jutott a Nemzeti Szpáhizmus Rendszere, hogyha egy fidesznyiknek megtetszik egy földterület, vállalkozás, akármi, elzavarhatja onnan a nemzettársát! Nekik ezt jelenti a keresztény Európa, amelyet újabban a: "Csuhások térdre!" párt akar védelmezni. Mikor szólalnak meg ez ellen a harangok? Talán, ha majd visszajönnek Rómából. 

Pedig, ha megszólalnának azok a harangok milyen szépen mondanák: Giling-galang! Könnyebb a tevének a tű fokán átmenni, mint Mészáros Lőrinc nem strómannak az Isten országába bejutni. Giling-galang! Ne lopj, Tóni! Giling-galang! Ne hazudj, Kokós Árpi! Giling-galang! Viktor! Vasárnap ne lopj, ne csalj, mert hat nap mindenre elegendő (ja, ez egy másik Könyv). Giling-galang!

Remélem, húsvétra elegük lesz a harangoknak a hosszúra nyúlt római látogatásból, és hazaérve megszólalnak, mi pedig nem kérdezzük, kiért szól a harang, tudjuk, hogy értünk szól.

Ha tetszett a bejegyzés, kérjük, oszd meg Facebookon, hogy minél több emberhez eljusson! Köszönjük!

Kövess minket Facebookon!


komment

Címkék: politika húsvét orbán vallás kormány jobboldal európa pénz életérzés párt bizalom megtévesztés becsapás Magyarország

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr3013786824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.18. 10:05:29

Keresztényietlen országvezetés csak a ballib nedves álmokban van.

Jakab.gipsz 2019.04.19. 19:21:24

Eleged van ? Magán ügy !

Sir Galahad 2019.04.19. 20:17:46

Nem vagyok hívő ember, nem tudom felmérni, hogy a jelenlegi kormány mennyire keresztényi. A többség mindenesetre a választás tanúsága szerint úgy gondolta, hogy jobban megfelel neki, mint ha kormányváltás történt volna.

Ad Dio 2019.04.19. 20:51:35

Most akkor avatkozzanak bele az egyházak a politikába, vagy sem?

Maradjunk az utóbbinál. Az egyház foglalkozzon a lelkekkel és max az egyes hívők politizáljanak, az egyház képviselői maradjanak távol a nyilvános politikától.

szepipiktor 2019.04.19. 21:48:19

Na ezt is megértük...
A szélsőségesen bolsevik, neoliberális index bloggerei a keresztény vallást használja fel céljaihoz...
Öreg!
Eleve nulla esélyed van arra, hogy ezekkel a gondolatokkal támogatókat nyerj, ahogy az ellenzék sem tud, de egy biztos, a hívők, a keresztények oldaláról NULLA esélyetek van erre.
Így értelmetlen ez a próbálkozás.

Jakab.gipsz 2019.04.19. 22:03:46

@Ad Dio: "Most akkor avatkozzanak bele az egyházak a politikába, vagy sem?"

Most akkor avatkozzanak bele a szcientológusok, a neoliberálisisok, a neomarxisták, az ateista-zsidók, a muzulmánok, ja és a kétfarkú kutyák a politikába, vagy sem?

Bárki kivéve a keresztényeket ?

Nekem pedig ebből van elegem.

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.19. 23:17:42

Kis hülyém..Szerinted mi történik a csirkével,mielőtt kiveszed a hűtőpultból,és otthon beteszed a sütőbe.Kapaszkodj meg: levágják a fejét és kibelezik..Szerinted kereszténynek lenni egyenlő a vegetarianizmussal te idióta?

eloi 2019.04.19. 23:39:41

Ez azért elég gyengécske lett. De a napi penzum meg volt!

eloi 2019.04.19. 23:46:30

@Sir Galahad: Ennyi.
Ha lenne egy Földreszállt Angyal Párt, nyilván arra szavaznának a keresztények. De nincs. Csak még nagyobb marhák, akik ráadásul még gyűlölnek is minket. Akkor ugyan hová szavazzunk?????
(A nem keresztény ballib újdonsült "keresztény szakértők" meg több, mint kínosak. Esetleg utánanézhetnének, hogy milyen körülmények között kellett a történelem folyamán élnünk, túlélnünk és megmaradnunk. Szórakoztatóbb formában ajánlom pl. az Andrej Rubljov megtekintését! És hittanról, teológiáról még nem is beszéltünk.)

MACISAJT 2019.04.20. 00:54:10

"Nemrég lehetett olvasni, hogy a két nagy businesskeresztény, Zsóti meg a Harrach olyan helyekre jár vadászni, ahonnan derék keresztény magyar embereket üldöztek el a saját földjükről."

Mi van? Mit és hol lehetett "olvasni"?

darlacko 2019.04.20. 01:17:51

Semjén Zsóti vadászataihoz: A keresztény tanok szerint Isten valóban azért teremtette a világot, a növényeket és állatokat, hogy az az ember igényeit kiszolgálják, hogy hasznosítsa, kizsákmányolja őket. A keresztények ezt hiszik. Nagyapám keresztény volt. Nagyon jó ember volt, de keresztény. Amikor a szomszéd kutyája elpusztult és a gyerekek egy kis temetést szerveztek neki a hátsó kert végében keresztény temetések mintájára, énekkel, imával, miazmással, akkor a nagyapám azért megjegyezte, hogy ez nem egészen helyes, hisz a kutyának nincs lelke és úgysem jut a mennyországba. Persze sajnálta a kutyát, de abban hitt, hogy egy állat az állat, nem említhető egy lapon az emberrel. Ami igaz is. Ugyanakkor arra sincs bizonyíték, hogy az ember pokolra vagy mennybe kerülne.
A másik véglet meg az, aki a gyereke kifingott tamagocsijának is drága temetést rendez.
Semjén Zsoltival az a baj, hogy buta, mint a tök, de egy életen át úgy helyezkedett, hogy mindig a tűz közelében legyen, sose mérette meg magát a valós munkaerőpiacon. A vadászat az egy dolog, mások is vadásznak. Semjén azonban valószínűleg a saját jövedelméből ezt nem engedhetné meg magának.
Nekik a kereszténység biznisz, egy álca, nem hisznek benne.
Ahogy annak idején a kommunizmus is biznisz és a karrier érdekében felvett álca volt nekik a KISZ-ben.

Vallásos emberek közt (buddhista, taoista, keresztény, mohamedán stb.) találkoztam a legaljasabb, legelvakultabb, legkapzsibb, leglustább, mindenbe beleszaró, buta és erre büszke emberekkel. Ugyanis vallásos bárki lehet, rendes, erkölcsös, szolidáris, empatikus, önkritikus embernek lenni sokkal nehezebb. A szervezett vallások eleve vonzzák a pszichopatákat, hisz egy olyan közösséget találnak ott, ahol elég egy maszkot hordani és az alapján ítélnek meg, meg vannak valóban iranyítható emberek a közösségben, akiket lehet kopasztani.

darlacko 2019.04.20. 01:20:40

@Ad Dio: a katolikus templomokban azért választások előtt megy a propaganda, átkozzák az ellenzéket, éltetik a kormányt és megmondják az öregasszonyoknak, hogy hova szavazzanak
Az egyházak horribilis összegeket kapnak a kormánypártoktól. Tehát eleve kizárt a függetlenségük, semlegességük.

darlacko 2019.04.20. 01:26:29

@Jakab.gipsz: a keresztények száma meredeken csökkent az elmúlt évtizedekben Magyarországon
Nem véletlenül. Minél gusztustalanabbul nyomulnak, annál kevésbé akarnak templomba járni az emberek. Persz az államtól a pénzt megkapják úgyis, és ez a lényeg, hogy dőljön a lé.

darlacko 2019.04.20. 06:02:38

Az egyházak Magyarországon mindig is az államtól függtek és hatalmas adományokért, birtokokért, később a kommunizmus alatt az életben maradásért, különleges elbánásért, majd a rendszerváltás után újra a horribilis támogatásért cserébe kinyalták az állami hivatalok seggét. Pár renitens és ezért félreállított paptól eltekintve... Az állampárt manapság arra használja az egyházakat, hogy számára hasznos propagandát fejtsenek ki a templomokban, iskolákban. Talán nem véletlen, hogy a templomba járók és magukat a népszámlálásokon egyházak követőinek vallók aránya meredeken csökken.

Ratyi Manó 2019.04.20. 07:07:56

@MAXVAL bircaman közíró: a kereszténység biznisz. Csak egy csatak buzi hihet benne komolyan. Meg a 80 alatti IQ-s nyanyák

Ratyi Manó 2019.04.20. 07:08:50

@darlacko: ki kíváncsi erre a köcsög zombimesére 2019-ben?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.20. 07:10:34

@Ratyi Manó:

Miféle biznisz? Éppen a homokosság az egyike célpontja a kereszténységnek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.20. 07:16:26

@darlacko:

A kereszténység nem is akar független lenni. Minek lenne az? Nem függetlennek kell lenni, hanem kiállni az örök igazságokért, akkor is, ha Soroséknak ez nem tetszik.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.20. 07:20:08

@eloi:

Eleve egy keresztény lehet bármilyen politika híve, náci, komcsi, liberó, bármi más.

Lehet ballib is egy keresztény, ismerek ilyet. Nyilván azokat a ballib tanokat nem vallhatja, melyek ellenkeznek a keresztény alapelvekkel (pl. nem lehet abortusz- és homokospárti), de ezeket leszámítva simán lehet ballib.

szepipiktor 2019.04.20. 07:43:07

Elég sokan értitek félre a posztert!
Nem abból van elege, hogy az egyház hallgat, hanem hogy nem az ő ideológiája mellett harangoznak!!!
Az egyház történelem során rendre hatalompárti volt, nálunk a komcsikkal csak szokás szerint kollaborált, ahogy a nácikkal is ezt tette Vatikán.
Mi ebben a gond?
A szervezett egyház rendre a átlagemberek irányítását végezte a hatalom mellett.
Az ilyen torzulatokat, mint a mai neoliberális szekták, meg a máglyára küldték.
Most egy "máglyalakó" követeli a hóhérától, hogy miért nem neki segít és a király égeti meg?
Ez a baja a poszternek, nem a harangozás.

Ad Dio 2019.04.20. 07:59:32

@Jakab.gipsz:

Pedig hidd el, ez a jobb.

Egyes keresztényeknek legyen kifejtett politikai véleménye, de az egyház prominensei, hivatali tisztviselői tartózkodjanak a közvetlen politizálástól.

Nb. a kereszténységnek nincs "politikája". Ha volna, akkor egyébként minden bizonnyal baloldali lenne.

Az egyház legyen az a nyitott hely ahol mindenki elfér, politikai nézeteitől függetlenül.

Ad Dio 2019.04.20. 08:04:57

@darlacko:

Én azt is elvetem. Jobber vagyok, de nem járok olyan templomba, ahol a pap kifejezetten jobber propagandát tol. Mert a templom nem csak a jobboldali embereké, hanem mindenkié, aki Krisztussal akar tartani.

Nb. ha a baloldal a politikai tőkéjének egy részét nem abból próbálná kovácsolni, hogy hatalomra kerülve elnyomja az egyházakat, akkor az egyház egyes prominensei is kevésbé éreznék kötelességüknek a jobboldal melletti kampányolást.

Ad Dio 2019.04.20. 08:07:15

@darlacko:

A szöveged alapján tele vagy egybites előítéletekkel az egyházak, vallásos, hívő emberek irányába. Szvsz ez sem nem etikus, sem nem okos dolog.

midnightcoder2 2019.04.20. 08:23:56

@darlacko: A nagyapád hozzáállása volt a normális. A mai állatvédőké pedig beteg. A vicc az, amikor a menhelyen életben tartanak egy rakás kutyát, macskát, amihez persze egy rakás más állatnak kell elpusztulnia.

Persze, a mai blognak ehhez sincs semmi köze, felõle Semjén akár hekatombát is rendezhetne ha nem a Patás oldalán áll. Csak kellett valami apropó.

Jakab.gipsz 2019.04.20. 08:57:16

@darlacko: Nos anno főleg vidéken a papok voltak a legképzettebb legjobban tájékozott értelmiségiek, mára sajnos ez már koránt sem igaz, ezért csökkent a befolyásuk. Sőt !

Ferenc testvérünket is anya szülte az Ő fejét is áttudják verni ( Beér püspökről nem is beszélve), a profi hazudozók és a sátánfajzat ateista-zsidó Soros hívei globalista propagandistái.

Hol ott a metafizika és a teológia az pontosan ugyan olyan egzakt tudomány mint a matematika és a kvantum mechanika továbbá a szemantika és a szemiotika.

Csak hát, a püspökök és a papok lusták gondolkodni!

Ezért mulyák és nyámnyilák, langyosok.

Jakab.gipsz 2019.04.20. 09:03:26

@Ad Dio:

Nem , nem lett jobb ez a szekularizált szép új világ, csak erkölcstelenebb.

Éppen ezért ki kell állni a keresztény értékrend védelmében, amely persze, mint politikai fogalom, nem lehet klerikális, minőségi retorikai fordulatra van szükség.

Pillangószelep 2019.04.20. 09:04:14

Megint egy buta, hülye szövegel.

MACISAJT 2019.04.20. 09:10:10

" Meg a háziállatként nevelt rénszarvast is azért teremtette a Mennyei Atya, hogy a Zsóti kiélhesse alantas szenvedélyét. "

Ez viszont ótvar csúsztatás. Az nem vitás hogy Semjénnek nem kellett volna elfogadnia vadászatokra való meghívásokat Az ilyesmi ugyanis felveti a korrupció gyanúját, sőt nem is csak a gyanúját, politikusnak óvakodnia kell az ilyesmitől.
Viszont ami a háziasított rénszarvas meséjét illeti, amire Semjén helikopterrel vadászott, az is egy ordas kamu.

Maga a hvg. sem tudott ennél többet kicsikarni:
hvg.hu/itthon/20190311_Egy_eve_nem_zartak_le_a_nyomozast_Semjen_sved_vadaszatanak_ugyeben
"Érdeklődésünkre a svéd ügyészség ismét megerősítette, hogy a nyomozás még mindig tart, de a titoktartás miatt egyéb részletet nem árulhatnak el. A főügyész még annyit tett hozzá, hogy a nyomozás jelenlegi állása szerint senkit nem terveznek kihallgatni Magyarországon, és „senkit nem értesítettek esetleges bűncselekmény gyanújáról”.

Megjegyezném, vagy a svéd ügyészség annyira idióta hogy egy év nem volt elég hogy megállapíthassanak hogy házi rénszarvast lőttek le törvénytelenül vagy sem.
Vagy a hvg. hazudik pofátlanul és változatlanul nem vallja be hogy az egész "ügy" egy kreálmány volt ami lyukra futott. Ez utóbbi esetben viszont az un. jobboldali média is sáros, hiszen réges régen tisztáznia kellett volna az "ügyet" Svédországban és nem a hvg. nyomában kullogni..De ez már egy másik mese.

Ad Dio 2019.04.20. 09:24:51

@Jakab.gipsz:

"Nem , nem lett jobb ez a szekularizált szép új világ, csak erkölcstelenebb."

Ez egy érdekes és nem könnyű kérdés. Inkább azt mondanám, hogy bizonyos értékek ma haloványabbak, míg mások meg erősebben jelen vannak.

Ettől még abban egyetértünk, hogy a keresztényeknek a maguk értékeivel jelen kell lennie a világban.

Az értékelvű politikának viszont nem a kereszténységet kell védeni,hanem a liberalizmust kell komolyan vennie. Egy igazán liberális világban (ne olyanban, amit ma a magukat liberálisnak nevező szervezetek és pártok megálmodnak), a kersztények biztonságban vannak, nem kell őket külön "védeni". Ahogy a más vallásúakat és világnézetűeket sem.

Európa már régen nem "keresztény". Abban az értelemben legalábbis biztos nem, hogy a lakói között nincsenek többségben a keresztény módra hívők. Csak halkan teszem hozzá, hogy a mai értelemben vett átgondolt és megélt, hiteles kereszténység aligha képzett valaha is többséget a világban.

Andy73 2019.04.20. 09:30:03

A blogger teljesen tájékozatlan abban a témában, amiről meglehetősen primitív módon írni próbál.

De itt a válasz a felvetésére.

"Az egyház nem óhajt közel kerülni egyik politikai csoportosuláshoz sem - nyilatkozta a Válaszonline-nak Erdő Péter esztergom-budapesti érsek."

index.hu/belfold/2019/04/19/erdo_peter_lehet-e_egy_orszagot_egy_kontinenst_keresztenynek_nevezni/

Persze, ha ez nem tetszik neki, akkor szabad a pálya előtte is. Megtérhet, megkeresztelkedhet ő is, utána akár jelentkezhet papnak is. Ha felveszik, és sikeresen elvégzi a teológiát, akkor majd várhat arra, hátha püspök, esetleg érsek, prímás lesz belőle. Akkor majd ő dönthet és nyilatkozhat ebben a témában.

Andy73 2019.04.20. 09:55:50

A bloggernek az a baja, hogy nem elég keresztényi az ország vezetése, és az egyházak nem tiltakoznak ez ellene eléggé.

Két kérdés:
1) Mikor volt keresztényibb? Esetleg 1990 előtt, vagy a 2002-2010-ben? Szerinte azok a kormányok jobbak voltak az egyház vagy annak a tanítása szempontjából?
2) Komolyan gondolja, hogy ennél erőteljesebben kellene fellépni a keresztény értékekért? Kiváncsi lennék, mit szólna pl. a kötelező hittanhoz (a mostani fakultatív helyett), a vasárnapi boltbezáráshoz, vagy esetleg további, még keményebb intézkedésekhez.

Jakab.gipsz 2019.04.20. 10:25:19

@Ad Dio: Tévedsz barátom tévedsz, azért mert pontosan a liberalizmust nem szabad komolyan venni.

Koránt sem véletlenül nem sikerült magát a fogalmat definiálni.

Ad Dio 2019.04.20. 10:35:34

@Jakab.gipsz:

A fogalom "definiálhatatlanságában" azok érdekeltek, akik az egésze szeretnék egy baloldali movementként elképzelni. De a liberalizmus nem ez.

Alapvetően a liberalizmus:

- TÖBBSÉGI demokrácia
- jogegyenlőség
- személyiségi alapjogok biztosítása
- világnézeti tolerancia

Ha ezek megvannak, a keresztények - és bárki más jó szándékú ember - boldogan élhet.

Nb. a következetesen megélt liberalizmus keresztény elvek mentén szerveződik, a kereszténységgel ugyan nem azonos, de azzal semmiképpen nem áll ellentétben.

Jakab.gipsz 2019.04.20. 10:43:26

@Ad Dio:

- TÖBBSÉGI demokrácia
- jogegyenlőség
- személyiségi alapjogok biztosítása
- világnézeti tolerancia

Ebből a felsorolt négy fogalomból három paradoxon, és ezek koránt sem ártalmatlan dolgok !

Ezt már K. Popper a sátánfajzat Soros tanító mestere is felismerte, (1940). A helyzetünk pedig azóta sokat romlott.

Helga Beauty Salon. 2019.04.20. 11:09:01

Itt lenne az ideje, hogy az egyházak tiltakozzanak a keresztényietlen országvezetés ellen. .............................

Igen, keresztényebb országvezetés kéne, amelyik hozna törvényt arra, hogy az ilyen posztok íróit erőszakkal meg kell keresztelni! :D

Jakab.gipsz 2019.04.20. 11:32:06

@Helga Beauty Salon: Értem a javaslatodat, de vajon Te is érted-é! "

Igen, keresztényebb országvezetés kéne, amelyik hozna törvényt arra, hogy az ilyen posztok íróit erőszakkal meg kell keresztelni!"

Nos ezért a keresztelésért már 1 x ,egyszer megfeszítettek egy rossz zsidót, úgy rémlik a názáretit: az irigyei.

Helga Beauty Salon. 2019.04.20. 11:45:25

@Jakab.gipsz: Ez natúr gúny volt! Utálom hogy a libsik felszólítanak csoportokat elhatárolódásra, fellépésre, tiltakozásra.
Menjenek a picsába!

dare 2019.04.20. 11:51:34

A mostani helyzet annyira abszurd, hogy hasonlót ki se lehetett volna találni.
Olyan emberek mondják meg hogyan kellene viselkedniük az egyházaknak, akiknek a kereszténység mint vallás, egy elpusztítandó métely.
Olyan emberek védelmezik most bőszen a kereszténységet, akiknek többsége el se tudja képzelni milyen fán terem ez a vallás.
Ez a korszak lenne a kereszténység vége?
Sikerül végre Jézus mellé eltemetni a keresztjét is?
Talán, mivel ha sikerül végre a farizeusoknak visszatéríteni a "helyes útra" az egyházakat, akkor azok a harangok idővel örökre el fognak némulni.
Ha továbbra is olyan politikusok védelmezik a vallást, akiknek a gyűlölködés, a harc, a kétszínűség, az erkölcs és ízléstelenség a meghatározó lételemük, akkor azzal remekül lehet támadni továbbra is a kereszténység azon védelmezőit, akik szeretnék suttogó propagandák nélkül is megélni a vallásukat.

Tegnap megnéztem az újabb Ben Hur-t.
Amikor a filmben elhangzik az a mondat a római helytartó szájából, hogy jegyezd meg a názáreti nevét, mert a mi hatalmunkra az ő személye jelenti a legnagyobb veszélyt, és mikor a fogatverseny végén azt mondja a tömegre, hogy nézd, már ők is úgy tudnak gyűlölni mint a rómaiak, akkor azért el lehetne gondolkodni azon, mitől is fél jobban a hatalom.

Példának okáért a 68-as liberalizmus is azért volt veszélyes a hatalmat gyakorlókra nézve, mert semmilyen kontrollt nem tudtak felette gyakorolni.
Csak úgy sikerült ez végül, hogy túlhajtották a liberalizmust, aminek következményeként emberek milliói fordítottak hátat az eszmének, és fordultak újra könyörgő, esdeklő szemekkel a hatalom felé.

Mindig a hatalom győz.
Amikor azt hinné az ember, hogy nem, akkor is.
Tehát az amit a Fidesz jelenleg tesz, az tökéletesen megfelel nekik.
Persze ha nem tenne semmit, az még jobb lenne.
Vicces, csak nem tudom mikor kell rajta nevetni.

Jakab.gipsz 2019.04.20. 12:13:31

@Helga Beauty Salon: Értelek, picit bonyolultabb ez a mostani helyzet. Azért mert.

Ok nélkül nem történik semmi sem, Isten pedig nem kockázik.

Jakab.gipsz 2019.04.20. 12:16:54

@dare:

Mielőtt magát a "hatalmat" okolnád, előbb tisztázd a hatalom lényegét és a fogalmát !

Talán akkor tisztábban látjuk a jövőnket.

Boar. 2019.04.20. 12:23:10

@Sir Galahad: Milyen többségről beszélsz?
A többség nem rájuk szavazott...
Állandóan ezt a többséget mantrázzátok pedig a fidesz szavazóbázisa, pláne ha a csalásokat levesszük a szavazatok számából, egy kisebbség. Szerencsétekre egy jól összefogott kisebbség. Vagytok elegen ahhoz, hogy ostobaságból, gazemberségből sorra-rendre eláruljátok ezt a szerencsétlen országot...

Boar. 2019.04.20. 12:24:46

@Helga Beauty Salon: Én meg utálom, hogy még élsz. Halj meg...

dare 2019.04.20. 12:25:16

@Jakab.gipsz: Tökéletesen tisztában vagyok a hatalom lényegével és fogalmával.
Azért az elég érdekes, hogy ezt is osztályozni kell. ;D

MACISAJT 2019.04.20. 13:17:01

@Ad Dio: "Alapvetően a liberalizmus:

- TÖBBSÉGI demokrácia
- jogegyenlőség
- személyiségi alapjogok biztosítása
- világnézeti tolerancia"

Aha.Bence György:
„A liberalizmus nagyon toleráns. Csak a fasisztákkal kérlelhetetlen. Ja, hogy rajtuk kívül mindenki fasiszta, arról ők igazán nem tehetnek.” Továbbá a liberálisok két véleményt ismernek: a sajátjukat és a helytelent. "

24 évvel ezelőtt a pártsajtóban Korniss Mihály előadta mint a liberális hitvallást:

"Mi, liberálisok pedig képtelenek vagyunk kimondani, amit szerintem valójában érzünk, hogy tudniillik mi még sokkal jobban gyűlölünk titeket mint ti minket. Most, hogy kezd lassan vége lenni a sajtószabadságnak Magyarországon, úgy érzem, kénytelen leszek újra politikai publicisztikát írni. És nem tudok lelkiismeret-furdalás nélkül gondolni arra a pillanatra, amikor nagyon nehéz lesz kikerülnöm a gyűlölködés szavait és mondatait. Azt hiszem, a XX. század nagy tanulsága, hogy a humanizmus esélyeit a politikában alapvetően újra kell gondolni. A politika abban a pillanatban, amint a szeretet szót a szájára veszi, bűnt követ el, mert a politika logikája a hatalmi érdekek logikája. A hatalom megszerzésének és megtartásának a technikája és tudománya, és ebben sok minden szerepet játszhat. A tapasztalatok szerint a szeretet nemigen."
Megjelent: Beszélő hetilap, 1993, 48. szám, Évfolyam 5, Szám 52

És hozzátenném még a "Globális Liberálisok" két pontját, ahogyan nemrég én magam( szerénységem) foglaltam össze:

Első pont:
NEKÜNK "liberálisoknak" mindent szabad. Szabad országokat bombázni,országokat lerohanni, szabad náci mintára külföldön koncentrációs táborokat fenntartani, szabad célzott likvidálásokkal gyilkolászni, szabad kínvallatni, szabad országokat lehallgatni,nemtetsző politikai vezetőségüket eltávolíttatni, államcsínyeket végrehajtani, választott politikusok helyére IMF /Goldmann Sachs funkcionáriusokat beültetni, szabad világgazdasági válságokat okozni és fenntartani, szabad bankóprést alkalmazni...gyakorlatilag nincs olyan ami NEKÜNK ne volna szabad.

Második pont:
Hogy NEKTEK mi szabad, azt majd MI," liberálisok" megmondjuk.
Ahogy azt is mi mondjuk meg hogy ki a művész, író, alkotó,tudós. És ki nem az.Azt is megmondjuk hogy mikor ki az antiszemita, fasiszta, náci, magyarkodó, nacionalista.
Azt is megmondjuk hogy kit kell megbüntetni, száműzni,megbuktatni, kiéheztetni, embargó alá vonni.
MI majd ugyanis mindig mindenről MINDENT megmondunk
Mindezt persze csakis a "liberálizmus" nevében.

MACISAJT 2019.04.20. 13:23:18

" A mostani helyzet annyira abszurd, hogy hasonlót ki se lehetett volna találni."

Két hír, ugyanazon a napról, 2019 április 3, szerda.

1. hír amelyben nem titkoltan hisztiznek:
www.hirolvaso.com/nem-iteltek-el-az-utolso-naci-lagerort/

2. hír melyben nem titkoltan jubilálnak:
Az ex-Népszabadságos , most Népszavás Halmai Katalin lett a brüsszeli Nemzetközi Sajtószövetség új, független és objektív elnöke ...

Teljesen világos. Egy 95 éves őrt akartak még börtönbe zárni, őt már nem tudták.
Ellenben egy bolsevik pártlap és annak jogutóda tudósítóját Brüsszelben immár "demokratikusan" sajtószövetségi elnöknek neveznek ki...

A judeobolsevizmus és a fasizmus valamint a nácizmus között a "lényegi eredményességet" illetőleg(népirtások, más országok lerohanása,katonai diktatúra, koncentrációs táborok működtetése etc) csupán nüansznyi különbségek voltak...(illetve előbbi időtartalmában több évtizeddel túlszárnyalta az utóbbit)
a kettős mérce jegyében viszont míg a nácikat vezetőiket, szerveiket és hangcsöveiket érdemeik elismerése mellett a bukásuk után azonnal betiltották, felszámolták, nyomaikat sóval behintették, addig a bolsevikok mégis valahogy minden országban rendre átmenthették magukat immár"demokratikusan".
Bizony joggal jut eszünkbe, hogyan is történhetett mindez.

És senki ne csodálkozzon hogy Magyarország ide jutott. Németország is ide jutott volna ha mondjuk a bukás után megtartották volna a "demokratikus" Völkischer Beobachtert vagy a Stürmert, a NSDAP nevéből pedig kivették volna a az " A"-t( Arbeiter=Munkás) és mehetetett volna tovább a vircsaft.. De azok sorsa a bukás után egy pillanatra sem volt kérdéses.
Magyarországon viszont 1989-ban kivették az MSZMP nevéből az M-et( amúgy ami munkást jelentett), a Népszabadságot és a Párttörténeti Intézetet pedig átjátszották saját maguknak " Szabad Sajtó", Politikatörténeti Intézet(muhaha) fedőnéven és máris mehetett a vircsaft mintha 45 évig mi sem történt volna. Ja és persze vitték a dokumentumokat is.

Jelzem, minden év november 4-én van az évfordulója annak hogy 1956-ban csermanek kádár és apró klein antal no meg földes lászló konkrétan szovjet tankon rontott rá Szolnokról érkezve a fővárosra.
apró mint az országgyűlés elnöke pedig 1958-ban személyesen jelentette be az "örömhírt", Nagy Imréék felakasztását.(hogy kátránypapírba csavarva, szögesdróttal összekötözve, arccal lefelé "temették el" őket, mondjuk akkor ezzel nem dicsekedett, ez csak az exhumáláskor derült ki).
Pereputtya meg a zabrált szemlőhegyi villából dirigálja a "demokráciát.", dobrevné meg most brüsszelitának készül.
Híveik meg a Szabad Népért morzsolgatják könnyeiket. A pártintézet meg hajlandó volna(!) kivonulni az ebül szerzett ingatlanból ha milliárdokkal "kárpótolnák" őket.

Na ne már. Tiszta Ionesco.

9-143 2019.04.20. 13:29:44

Nincs világnézeti tolerancia, ez igazából egy paradoxon, vagy legalább is teljes körű nem létezik. Vagy ki mit ért alatta? Ha azt, hogy mindenki magánügye a vallás, akkor az egy igazán hívő ember részére már nem áll meg. Tehát ha komolyan keresztény vagy, és átérzed, hogy a melletted levő ember a pokolba, az örök kárhozatba megy, akkor beszélnél neki Jézusról, a megváltásról, és szeretnéd, hogy ő is keresztény legyen. De ez belefér még a toleranciába? Amit megtapasztalunk, az inkább a nem felé mutat. És ennél csak extrémebb esetek vannak legtöbbször, extrémebb módszerekkel több vallás esetében.

Sir Galahad 2019.04.20. 13:34:53

@Boar.: Én úgy emlékszem, a Fideszre szavaztak a legtöbben. Ha rosszul emlékszem, légy szíves írd már meg, melyik pártra szavaztak többen, mint a Fideszre?

2019.04.20. 13:36:39

A vallásom elvárja hogy kiálljak a hitem ésxaz egyházam védelmébe. Csak is ezért nyitottam meg az oldal, de hal istennek megelőztek, köszönöm.

rasztaszív 2019.04.20. 14:03:48

a valódi keresztény eszméket európában mindenütt a katolicizmus ellenében kellett megvalósítani.kiemelkedő típuspélda a liberalizmus,ami valójában a keresztény eszme eszenciája : szabadság,testvériség,egyenlőség.

akik ez ellen küzdenek,jellemzően nem is hívők,valami más okból védik körömszakadtukig az egyházakat.
azoknak pedig ennyi elég is,megvan a lóvé,megvan a védelem.
ezt hívják agymosásnak.
ez egy tudás,amit hosszú idő alatt szereztek,és most ebből élnek.

az a szellemiség,amit az Igaz Tanító képviselt,végül valóban megváltoztatta,áthatotta európát,de tette ezt a rá akaszkodó paraziták ellenében,akik ezt máig nem bírják elfogadni.

ulpius66 2019.04.20. 14:10:11

Kedves Melegem Van!

A zsidókból nincs eleged?

Írhatnál valami jó kis cikket a zsidó vallásról is!

Ad Dio 2019.04.20. 14:21:10

@Jakab.gipsz:

Egyfelől csak akkor kerülnek ellentétbe, ha nem kezeled őket hierarchikusan. ha úgy teszel, helyreáll a béke.

Másfelől a teljes megvalósulásuk - ahogy a kereszténység ideálja is - gyakorlatilag elérhetetlen. Törekedni lehet felé.

Ad Dio 2019.04.20. 14:26:04

@Szóra kész Szókratész:

"Ha ennek a vallásnak a hívei betartanák vallásuk tanításait ("szeresd ellenségedet","ha megütnek tartsd oda a másik orcádat is") már nem is léteznének, és a vallás se.."

Ebben nem különböznek egyetlen ideológiától sem ;-). Tudod mi a farizeusok bűne? minimumot akarnak erőszakkal csinálni a maximumból. Más szóval egy gyakorlatilag elérhetetlen vezéreszme végrehajtását kötelezővé tenni igyekeznek. nem fog menni, csak büdös nagy képmutatás lesz belőle.

Sem a liberalizmus, sem a kereszténység, sem a buddhizmus sem az iszlám, sem egyetlen más komolyan vehető világkép eszméje nem végrehajtható a tömegek által. De ez nem is akkora baj. Szükségünk van a szentekre, de ha mindenki szent volna, egy villanás és eltűnnénk a földről. Szerencsére nem ilyennek teremtettünk/ilyenek evolválódtunk (nem kívánt törlendő ;-) ).

Ad Dio 2019.04.20. 14:35:32

@MACISAJT:

Szerintem összekevered a dolgokat.

A liberalizmusnak maximum annyi köze van a liberális politikai csoportokhoz, ami a kereszténységnek a "keresztény demokratákhoz". Esetlegesen lehet személyi átfedés, de az szerintem véletlennek, hovatovább rendszerhibának minősül :-).

Én a liberalizmust elvi és nem politikai fogalomként használom. A liberalizmus olyan eszmerendszer, ami a társadalomban élő egyén szabadságának maximálásra tesz kísérletet. E célból legfontosabb eszköze a többségi akarat artikulálása, mint a hatalom alapja. amennyiben az adott társadalom tagjai felimerik ennek fontosságát, és többségében jónak találják a jogegyenlőséget, akkor ez a többségi akaraton át megvalósul. Innen továbblépésként az alapjogok/jogbiztonság alakulhat - ismét csak a többségi akaratra támaszkodva. Stb. EZ a liberalizmus. Nem pedig az, amikor egy kisebbség megpróbálja a maga agyrémeit a többségre ráerőszakolni (ld még: liberális demokrácia).

Helga Beauty Salon. 2019.04.20. 14:37:09

@Boar.: Én meg utálom, hogy még élsz. Halj meg...-------

Én nem kívánok ennyit tőled, elég ha leszopsz! :D

Helga Beauty Salon. 2019.04.20. 14:43:40

@Boar.: Milyen többségről beszélsz?
A többség nem rájuk szavazott..........

www.youtube.com/watch?v=Y6WgfNuhdPk

Boar. 2019.04.20. 15:50:44

@Sir Galahad: Játék a betűkkel...szánalmas...
Ezt hazudtad: "A többség mindenesetre a választás tanúsága szerint úgy gondolta, hogy jobban megfelel neki, mint ha kormányváltás történt volna. "
Nem, a többség úgy gondolta, hogy nem kér a fideszből lévén másra szavazott. Az, hogy ez a "más" ez nem egyvalaki hanem több különböző entitás, az már a "többség" baja. De ettől függetlenül szemforgató képmutatás azt állítani, hogy a magyarok többsége a kancigányt és bandáját támogatja.

Boar. 2019.04.20. 15:53:28

@Helga Beauty Salon: Ez coming out volt? Majd a pride-on táncolhatsz a többi szivárványossal...
(Amit te ezért kapni fogsz a keresztény, konzervatív gazdádtól...)

darlacko 2019.04.20. 16:00:09

@midnightcoder2: Nagyapámnak abban igaza volt, hogy az állatok valószínűleg nem kerülnek mennybe.
Azt azonban nem tudta felfogni, hogy az is több, mint valószínűtlen, hogy az ember a mennybe kerülne. Ő egy nagyon rendes ember volt és egy ideig én azt hittem, hogy azért ilyen, mert keresztény. Aztán ráeszméltem, hogy nem, ő csak egy jó ember és mellette keresztény . Sajnos rajta kívül többnyire csak szarember keresztényeket ismertem. Ez volt nálam az első ráeszmélés, hogy a gyülekezetükben több szarember, mint a jó. A rendszerváltás hirtelen jó biznisz lett kereszténynek lenni, a volt besúgó, egykori párttitkár gyerekei, KISZ-titkár, munkásőr is felbukkant a templomban. Ma meg már egyértelműen politikai és propaganda szervezetek lettek az egyházak. Pont annyira elege is van mára belőlük a magyaroknak, mint egykor a KISZ-ből, a május elsejei felvonulásokból meg a brigádmozgalomból. Amit le akarnak nyomni az emberek torkán, azt kiöklendezik.

@MAXVAL bircaman közíró: Akkor nem kell meglepődni, ha minden vallás politikai hatalomra tör, a mohamedánok is. Nekik is szabad? Persze. Legyen akkor így.
A keresztény bizniszpártok azonban inkább a pénzben érdekeltek, a mohamedánok viszont komolyan, elhívatottan, fanatikusan tolják a világi hatalom megszerzését. Míg a katkó papok gyerekeket baszogatnak, pénzt harácsolnak, addig a mohamedánok országokat népesítenek újra a saját ivadékaikkal. A vallás és politika keveréséből nem a keresztények szoktak győztesen kikerülni.

Jakab.gipsz 2019.04.20. 16:13:48

@Ad Dio:
Közömbös hogyan kezelem, mert mint ahogyan monopóliumok nem léteznek, úgyszintén vakvágányra tévedünk, ha a "lehetetlent" akarod kezelni, az sohasem válhat lehetségessé, mint ahogyan a hazugság sem, ezek ugyanis nem létező dolgok.

Jakab.gipsz 2019.04.20. 16:17:39

@Boar.:

Lózungolhatsz, és hazudozhatsz, amennyit csak akarsz.

Egy dolog biztos a Fidesz_KNDP -nek nagyobb a legitimitása, mint Macron úrnak aki éppen mint jó liberális demokrata a saját népét löveti halomra.

Boar. 2019.04.20. 16:20:26

@Jakab.gipsz: Az a narkós, tetves, fideszbérenc buzi kurva anyád hazudik te nyomorult fideszcsicska bértroll majom.

Helga Beauty Salon. 2019.04.20. 16:36:39

@Boar.: Ez coming out volt? Majd a pride-on táncolhatsz a többi szivárványossal...
(Amit te ezért kapni fogsz a keresztény, konzervatív gazdádtól...)...................

Jaj de szellemes kis bibsilibsi vagy, ez legalább annyira elmés volt, mint az első kommented! De nem baj, leszophatsz ő nyállal! :D

Helga Beauty Salon. 2019.04.20. 16:39:21

@Boar.: Az a narkós, tetves, fideszbérenc buzi kurva anyád hazudik te nyomorult fideszcsicska bértroll majom............

Nyomjad proli.

Ad Dio 2019.04.20. 16:41:07

@Jakab.gipsz:

???

Ezt most biz'Isten nem értem.

Helga Beauty Salon. 2019.04.20. 17:00:52

@Boar.: De ettől függetlenül szemforgató képmutatás azt állítani, hogy a magyarok többsége a kancigányt és bandáját támogatja.

www.youtube.com/watch?v=Y6WgfNuhdPk

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.20. 17:18:38

@darlacko:

A kereszténység nem foglalkozik politikával pártpolitikai értelemben, de nagyon is foglalkozik vele általános útmutatásként.

Az iszlámnak viszont van konkrét állameszméje.

Sir Galahad 2019.04.20. 17:20:50

@Boar.: Tehát te sem tudsz olyan pártot mondani, amelyik több szavazatot kapott volna a választáson, mint a Fidesz. Akkor miről beszélünk?

kolomparlole1114 2019.04.20. 18:05:46

"Itt lenne az ideje, hogy az egyházak tiltakozzanak a keresztényietlen országvezetés ellen."

Ezt pont egy olyan országban, ahol már az előző kommunizmus alatt is besúgó volt minden pedopap?

midnight coder 2019.04.20. 18:07:59

@darlacko: Én őszintén szólva a nagyapád állatokhoz való hozzáállására gondoltam. A nagyszüleink ezt még normálisan csinálták: nem okoztak felesleges szenvedést az állatnak, de nem rendeztek hisztit ha le kellett vágni egy tyúkot, és eszükbe sem jutott volna az állatkísérleteket olyan meggondolásból tiltani, hogy egy állat élete sem ér kevesebbet mint egy emberé. A kutya a házat őrizte, a macska az egereket fogta meg és egyik sem családtag volt. Tudták, hogy az ember az ember, a kutya kutya, a macska az macska, az egér pedig egér. Na, ez a tudás veszett el a vasárnapi rajzfilmeken felnőtt városi generációkban.

kolomparlole1114 2019.04.20. 18:13:15

@Jakab.gipsz: LOL. Túl sok IQ-val te se vagy vádolható...

kolomparlole1114 2019.04.20. 18:17:57

@Ad Dio: Nem. A liberalizmus azt jelenti hogy neked is ugyanannyi jogod van mint mindenki másnak, 1 fillérrel se több. Ha Viktor belemarkolhat a közösbe, akkor én is, alanyi jogon. Én is ellophatok tőle ugyanannyi milliárdot.

kolomparlole1114 2019.04.20. 18:20:51

@darlacko: Az iszlám azért sikeresebb, mert kihasználja a mi civilizációnk gyengéit. Amit mi nem merünk megtenni (értatlanok halomra gyilkolása, erőszakos rendszabályok bevezetése), azt ők igen. Ha egészségesen működne a fehér immunrendszer, akkor mi is ugyanígy járnánk el velük, és akkor nem tudnának fölénk kerekedni. Ha nekik is joguk van hozzá, nekünk is! Ezt mondja ki a liberalizmus.

Jakab.gipsz 2019.04.20. 18:21:03

@Ad Dio: Igaz elkapkodtam, bocs.

Amiről beszélek a mögött igen nehezen érthető matematikai tételek vannak, csak még nincsenek közérthető szavakba öntve. Elégedj meg annyival, hogy a téma bizonyítása a millenniumi problémákkal van szoros összefüggésben.

Röviden amennyiben az univerzum duális szerkezetű, úgy a természet részeként nem állhatunk a természet felett, és ez a globalizmus átka, nincs olyan, hogy mi kitaláljuk a fenntartható fejlődést.

Orbánt és a Fideszt egyenlőre még csak az intuíciója vezérli, ámde ezért már meghaladta a liberalizmus-illiberalizmust mert mind e kettő szamárság, egyedül a "keresztény-demokrácia értékrendje" rejti a megoldást.

Egyenlőre még hagyom had szenvedjetek még egy kicsit, jó azt látni, ahogyan kattog az agyatok.

Jakab.gipsz 2019.04.20. 18:24:40

@Boar.: De miért?

De miért beszélsz csúnyán, ha igazad van?

Bizonyítsd be ha tudod ! Nem tudod!

Ezért átkozódsz és rikoltozol úgy mint egy csupasz majom.

kolomparlole1114 2019.04.20. 18:28:14

@ulpius66: Minek? Van nektek házoin belül is. Kérdezd meg zsidódat, Ráheledet!

kolomparlole1114 2019.04.20. 18:33:51

@Ad Dio:

"Alapvetően a liberalizmus:

- TÖBBSÉGI demokrácia
- jogegyenlőség
- személyiségi alapjogok biztosítása
- világnézeti tolerancia"

Abban az esetben ha ugyanolyan emberrel áll szemben. Aki nem tiszteli a szabályokat, annak a valódi liberalizmus szerint saját magának sincsenek jogai. A késelős-robbantgatós arab családja ugyanúgy kiirtható, ahogy ő teszi másokkal. Ha nem akarja hogy bekövetkezzen, akkor ő se tegye másokkal. A liberalizmus a kölcsönösség, az egyenlő jogok elve. Sajnos ezt sokan félreértelmezik és azt hiszik a fene nagy jólétben hogy azokat is megilletik a jogok, akik szarnak a hozzá tartozó kötelességre.

Jakab.gipsz 2019.04.20. 18:42:55

@kolomparlole1114:

Ölni és gyilkolni minden ki tud, a hülyék még örömüket is lelik benne, főleg akkor amikor a tett, értelmetlen. Ez a válság most sokkal komplexebb, tehát nem oldható meg e fogalak alkalmazásával:

- TÖBBSÉGI demokrácia
- jogegyenlőség
- személyiségi alapjogok biztosítása
- világnézeti tolerancia"

kolomparlole1114 2019.04.20. 18:50:04

@Jakab.gipsz:

"Ölni és gyilkolni minden ki tud"

Ezt kell hogy megértsék az arabok, hogy nem csak az ő szuperképességük ez. Ennek legjobb módja ha saját bőrükön tapasztalják. A kutya se érti a szép szót, de az oldalba rúgást azt igen. És hát ezek is állatok.

kolomparlole1114 2019.04.20. 18:54:26

@Jakab.gipsz:

"nem oldható meg e fogalak alkalmazásával:

- TÖBBSÉGI demokrácia
- jogegyenlőség
- személyiségi alapjogok biztosítása
- világnézeti tolerancia""

Miért is nem? Pont hogy csak így oldható meg. Azonban az nem tartozik a demokráciába hogy hagyjuk legyilkoltatni magunkat. A "fordítsd oda a másik orcádat is"-t meghagyjuk a pedopapoknak. Majd késsel a bordájuk közt biztos szeretni fogják arab tezsvíreiket. Okos ember azonban más kárán tanul, nem a sajátján.

A többségi demokrácia azt jelenti hogy a közpénzt nem 1-2 elvtárs lopja el, hanem az mindennkié.

A jogegyenlőség meg azt hogy nincsenek egyenlőbb elvtársak.

A világnézeti tolerancia pedig csakis kölcsönösen működik. Aki toleráns velem, azzal én is toleráns vagyok. Mással nem.

Ad Dio 2019.04.20. 19:06:06

@kolomparlole1114:

"Nem. A liberalizmus azt jelenti hogy neked is ugyanannyi jogod van mint mindenki másnak, 1 fillérrel se több."

Ezt nem tudom hol olvastad :-D.

Ad Dio 2019.04.20. 19:08:07

@Jakab.gipsz:

"Egyenlőre még hagyom had szenvedjetek még egy kicsit, jó azt látni, ahogyan kattog az agyatok."

TANÍTS minket MESTEEEER!!! Ne hagyj kérlek homályban sínylődni :-)))

kolomparlole1114 2019.04.20. 19:19:05

@Ad Dio: Sajnos sehol. Pedig ha az értelmét nézzük, nem a betűjét, akkor ez van. Az ember azért alkotott társadalmakat, mert együtt erősebbek voltak mint egyesével, ezért cserébe pedig azt kellett nyújtania hogy nem veszik el a gyengébbtől se a kaját és nem dugják meg a nőjét amíg a fronton van, különben legközelebb senki nem megy a közösségért harcolni, inkább azon töri a fejét hogy hogy tudja megvédeni magát az izomagyakatól, és ezzel szét is esett a társadalom. Valamit valamiért. A liberalizmus is ott húzza meg a határokat, ahol mindenkinek pont ugyanannyi előnye származik mint hátránya. Már ha hátrány az hogy nem rabolhatod ki a másikat. A liberalizmus olyan társadalmi modell, ahol a határok egyenlően távol vannak meghúzva mindenkitől. Nincsenek egyenlőbbek, királyok, párttitkárok (de ha annak hívják is magukat, akkor is csak egy ugyanolyan munkakört jelent (mondom: a liberalizmus elve szerint) mint a zöldséges, vasutas).

Persze mindig van aki saját magát előrébb ttartja mint a többit, ezért vannak a liberalizmuson kívül más rendszerek is. Amik aztán mindig összedőlnek, mert az elnyomottak is csak addig lesznek elnyomva, amíg rá nem találnak arra a módszerre amivel le tudják győzni a felettük állókat, aztán jön a revans. Majd ha elég sok rendszer ki lesz már próbálva, akkor fogja belátni mindenki hogy jobb nem túlnyújtózkodni a takarón, lehet hogy kevesebbel kell beérni, de az a többiek szerint is őt illeti, nem fogja senki azt nézni mikor lehet elvenni tőle ami nem az övé. Orbánnak is csak addig magánvagyona az államkassza, amíg nem bukik, akkor Pénztáros Lülővel együtt fognak himbálózni a lámpavason, a vagyonukat meg szétosztják a forradalmárok.

Jakab.gipsz 2019.04.20. 19:52:49

@Ad Dio:

Nem viccelek, bár csak hülyéskedhetnék.

A kiinduló pont egyszerű mint egy faék, még egy nyócosztályos M. Schulz is képes megérteni, ez pedig nem az én érdemen.

De a minden kétséget kizáró bizonyítási procedúra levezetése és megértése, nos az szörnyen nehéz és persze sokkolóan is hat.

medium size devil 2019.04.20. 20:29:36

@MAXVAL bircaman közíró: Nagyobbat nem is kamuzhattal volna. Papok hirdetik a Fidesz igejet falusi szoszektol a puspoki sajtohivatalig, vezetoik milliardokat vagnak zsebre a politikusok judaspenzebol, kereszteny ALLAMROL pofaznak de azt mondod az egyhaz nem politizal es nincs allamelmelete.

medium size devil 2019.04.20. 20:34:07

@MAXVAL bircaman közíró: Hazi feladat keress linkeket ami alatamasztja az igazamat. Kezdheted a szegedi faszszopo parazita Fidesz oligarcha Kiss-Rigoval.

medium size devil 2019.04.20. 20:41:46

@Ad Dio: @MAXVAL bircaman közíró: A keresztenyseg MINDEN ertelemben foglalkozik politikaval. Mennyire kell hulyenek vagy aljadek demagognak lenni hogy ezt valaki tagadja vagy akar csak relativizalja? Keresztenydemokrata part se letezik de ha letezik nem politizal de ha megis akkor nem a keresztenyseg szemszogebol, de ha megis akkor blablabla.. ocska szotekergeto komcsi pofazogep vagy, ujra csak azt irom kopj le a magyar temakrol, nem tartozol kozenk.

medium size devil 2019.04.20. 20:43:30

@Ad Dio: Nem kell olvasni magatol ertetodik csicska king.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.20. 20:48:43

@medium size devil:

S mi agond azzal, hogy egy papnak van politikai preferenciája? Ballib papok is vannak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.20. 20:50:07

@medium size devil:

A kereszténydemokrácia nem egy vallás, hanem egy liberális-konzervatív politikai irányzat.

medium size devil 2019.04.20. 20:55:30

@MAXVAL bircaman közíró: Nem igazan vannak ha esetleg nem tudnal rola.

medium size devil 2019.04.20. 20:56:42

@MAXVAL bircaman közíró: A keresztenyd. valoban nem vallas hol ittam en ilyet demagog csavoka??

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.20. 20:59:29

@medium size devil:

A nagy többség semleges, de vannak fideszesek és ballibek is.

Pl. ballib Várszegi Asztrik.

darlacko 2019.04.20. 22:08:48

@kolomparlole1114: A kereszténység vajon hogy terjedt el? Úgy, hogy intrikákkal elérték, hogy a Római Birodalomban háttérbe szorítottak minden más vallást, szövetkeztek az állammal és kiszolgálták a feudális hatalmat, vagyont harácsoltak.
Aztán legyilkoltak mindenkit, aki nem volt keresztény. Magyarország is úgy lett keresztény, hogy idegenszívűek (németek) behálózták at uralkodót, rátelepedtek a magyar lakosságra, segítettek az uralkodónak legyilkolni az ellenfeleit.
Pont ezt csinálja az iszlám is, az utóbbi időben egyre sikeresebben.
Ha az egyik vallásnak ezt szabad, akkor a másik vallás is megteheti.

darlacko 2019.04.20. 22:19:02

@midnight coder: Látom te nem nagyon érted a lényeget, csak mantrázod, hogy az állatokat haszonelvűen kell kezelni, mint régen. Amivel egyet is értek. A lényeg, hogy lehet, hogy nagyapámnak szerinted igaza volt abban, hogy a kutya nem jut mennybe és nem kellene neki vallásos temetést rendezni, de ezt kissé tapintatlan módon tolta rá másokra. Mert sok köze nem volt hozzá, hogy a szomszéd gyerekek hogy akarják elbúcsúztatni a kutyájukat. Amúgy az egész sztori nem mostanában történt, a kutya se egy öleb volt, hanem egy házőrző keverék. Az volt vicc, hogy nagyapám például azt a logikai lépést nem tudta sose megugrani, hogy nem csak a kutya nem jut mennybe, de az ember se. Szemellenzősen látta a világot.
Az meg, hogy melyik élőlénynek van lelke, tudományosan értelmetlen kérdés. Lélekre utaló jelek nincsenek, a tudat megléte viszont egy érdekes kérdés és azzal kapcsolatban nem nagyon tudjuk a választ, hogy mely állatok rendelkeznek vele.

Nagyapám egy jóakaratú, művelt, de bizonyos szempontból szemellenzős, korlátolt ember volt. Bizonyos dolgokba nem kellene beleszólni, de a keresztények folyton megteszik, de ha az ő hülyeségeikbe szól bele valaki, akkor megsértődnek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.04.20. 22:26:26

@Szóra kész Szókratész:

"Ha ennek a vallásnak a hívei betartanák vallásuk tanításait ("szeresd ellenségedet","ha megütnek tartsd oda a másik orcádat is") már nem is léteznének, és a vallás se.."

Alapvetően félreérted a fentebb említett két tanítást. A "szeresd ellenségedet" pl. egyáltalán nem azt jelenti, hogy a hétköznapi értelemben véve kellene szeretni. Eleve a keresztényi szeretet fogalma is távol áll a fogalom hétköznapi értelmezésétől.

Ad Dio 2019.04.20. 22:54:41

@kolomparlole1114:

"Aki nem tiszteli a szabályokat, annak a valódi liberalizmus szerint saját magának sincsenek jogai."

A szabályokat nem tisztelni kell, hanem betartani. Aki nem tartja be a többség által hozott szabályokat, azokat ugyanazon többség felhatalmazása alapján retorzióval illeti.

medium size devil 2019.04.20. 23:00:17

@MAXVAL bircaman közíró: Ha azt irnam h minden ker. egyhaz a Fidesz szekeret tolja a rk-tol a hitgyülis szektas bagazsig az ugyan nem lenne igaz de meg igy is sokkal kozelebb allna az igazsaghoz mint amit te irsz.
Varszegi A. ballib lenne ezt O mondta neked? En ugyanis nem szoktam ilyen primko dehumanizalo modon skatulyazgatni masokat, inkabb kerdezd meg Tole.

Jakab.gipsz 2019.04.20. 23:09:01

@Ad Dio: @darlacko:

A kereszténység csak az ateista-zsidóknak és a muszlinoknak nem tetszik.

Egy adott szekularizált, un. jog-állam = ateista állam, és ha akarod ha nem, spontán módon létre jön a negativitás, minden elromlik, azért mert a paradoxonok koránt sem ártalmatlan dolgok.

Ad Dio 2019.04.20. 23:36:06

@Jakab.gipsz:

Ezek a kinyilatkoztatásaid nagyon orákulum-szerűek. Nem térhetnénk vissza az uncsi logikához?

medium size devil 2019.04.20. 23:46:05

Szinte nosztalgiaval gondolok vissza a 2000es evek elejere mikor egy ker. radio munkatarsa nyugodt szivvel kijelenthette elo adasban hogy legszivesebben kinyirna a faszba az osszes keresztenyt:-)

Boycie 2019.04.21. 02:07:39

@Boar.:
Te agyhalott szardarab, ha a szavazni el nem ment zembereknek nem felelt volna meg az orbáni fasiszta diktatúra, akkor szépen elmentek volna szavazni valamelyik európai közös értékeket megjelenítő migráncsfaszszopó, buzulás és femináci propagandát kifejtő zsidó gittegyletre. De ez nem történt meg, a zemberek nagy többségének megfelel a jelenlegi fasiszta diktatúra :)

Emlékszel amikor a teljes ellenzéki összefogás + szakszervezetek + CEU és soros szervezetek mind felvonultak, akkor 2-3 ezren jöttek össze. Nyilván ti vagytok a többség :)))

Boycie 2019.04.21. 02:15:50

@medium size devil:
Igen, azok voltak a szép idők!
Meg amikor ez a genetikai hulladék mondta meg hogy mi az érték a művészetben, kultúrában:

www.libri.hu/images/upload/cimkep/rez_andras.jpg

nepszava.hu/i/16/9/1/28421.jpg

Pipas 2019.04.21. 06:40:31

@kolomparlole1114: "Nem. A liberalizmus azt jelenti hogy neked is ugyanannyi jogod van mint mindenki másnak, 1 fillérrel se több."

Butaság, a liberalizmus nem az egyenlőségről szól, hanem a szabadságról, a szabadelvűségről. Simán elképzelhető egy liberális állam, ahol nincs egyenlőség.

"Ha Viktor belemarkolhat a közösbe, akkor én is, alanyi jogon."

Nem egészen, a törvény és a job előtti egyenlőség nem így működik. A helyes kijelentés az, hogy "ha orbán belenyúlhat a közösbe, akkor én is belenyúlhatok, ha én is miniszterelnök leszek". Az, hogy én vezethetek kamiont nem azt jelenti, hogy te is vezethetsz, hanem azt, hogy ha megszerzed a jogsit neked is lesz jogod.

"Én is ellophatok tőle ugyanannyi milliárdot."
És megint nem így működik. Amire orbánnak nincs joga, arra neked sem lehet. Orbánnak nincs joga lopni, neked sem lesz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.21. 07:26:01

@medium size devil:

Butaságokat beszélsz, de szerintem ezt te is tudod.

A pap nem más, mint bárki más ember. Egyeseknek van erős politikai kötődésük, másoknak gyengébb, viszont alapelveik mindegyiknek vannak.

Helga Beauty Salon. 2019.04.21. 07:35:04

@medium size devil: : Nagyobbat nem is kamuzhattal volna. Papok hirdetik a Fidesz igejet falusi szoszektol a puspoki sajtohivatalig, vezetoik milliardokat vagnak zsebre a politikusok judaspenzebol, kereszteny ALLAMROL pofaznak de azt mondod az egyhaz nem politizal es nincs allamelmelete.....................

Nagyon hülye barátom, nem egy párt igéjét hirdetik, hanem a saját értékrendjüket. Ha ez találkozik a Fideszével, akkor mi van? Mondjon ellent az egyház az elveinek, csak azért, hogy ne lehessen politikával vádolni? Azok az elvek előbb voltak mint a Fidesz. A másik tévedés, hogy az egyház nem politizálhat. Hol van törvénybe iktatva? Sehol. Hivatalos politikai funkciója nincs, de ha mindenféle szaros "civil" szervezeteknek elnézzük, akkor az kétezer éves katolikus egyháznak is joga és kötelessége politizálni. Érted???? Nem csak akkor amikor nektek jó, amikor a most regnáló hülyepápa nyomja a libsi baromságait amihez ti tapsikoltok! Egy szó, mint száz, nem ti adjátok a mértéket, ha nem tetszik elmehettek a picsába, egyéb lehetőség híján! :D

Jakab.gipsz 2019.04.21. 08:27:52

@Ad Dio:

Logikát akartok?

Ám legyen: megkapjátok !

Jakab.gipsz 2019.04.21. 08:41:52

@Helga Beauty Salon:

Ne heveskedj, még akkor se ha igazat beszélsz.

Ugyanis ezek, ugyan azok, akik csak az igazságtól, másznak a falra, és ha tehetik ilyenkor lövetik a tömeget.

Ezért köll nekik, a lebutított, nyóc osztályos Schulz kancellárnak, halaskofa xargentini nép tribunnak, bekiabáló bakfis, füttyös történész, kockás inges igazgató, fekete ruhás ápolónő, stb.

És ami a legfontosabb, elegendő azt megmondaniuk, mi számít tudománynak.

Helga Beauty Salon. 2019.04.21. 08:53:36

@Jakab.gipsz:
Ne heveskedj, még akkor se ha igazat beszélsz. ..................

Ezek a barmok vitaképtelenek és veszélyesen aljasok, akik nem érdemelnek többet! Szóban és gyakorlatban is el kell őket küldeni a picsába!

anyadmajma 2019.04.21. 09:14:31

@Helga Beauty Salon: mi van te büdös kurva hazaáruló bolsevik geci terrorista, megint túl hosszú a lánc? húzzál vissza a konyhába elleni, arra vagy csak jó, semmi másra.

anyadmajma 2019.04.21. 09:15:27

@Jakab.gipsz: mi van te hazaáruló bolsevik geci terrorista birka, már magaddal is beszélgetsz? Igaz, ilyen faszparaszttal más nem áll szóba.

Jakab.gipsz 2019.04.21. 09:37:43

@anyadmajma:

Ha egy szemernyi igazság is lenne a szavaidban, nem kellene szitkozódnod.

Azért mert az igazság soha sem okoz gyűlöletet éppen fordítva, megnevettet, még abban az esetben is ha előtte tévedésbe voltunk.

Ezért tudhatjuk rólad azt, hogy úgy hazudsz mint a vízfolyás, bennünket pedig azért szidalmazol, mert nem akarózik elhinni az ostobaságaidat.

Ez ilyen egyszerű és logikus.

Jakab.gipsz 2019.04.21. 09:52:02

@anyadmajma: Kiegészítés!

Önmagáról senki sem tud hazudni, ezrét van egy kis igazságod is, te valóban "anyadmajma" vagy. Ennyi.

Helga Beauty Salon. 2019.04.21. 09:55:49

@Jakab.gipsz:
Ha egy szemernyi igazság is lenne a szavaidban, nem kellene szitkozódnod............

Haggyad Imre, nagyszerű dolog látni hogy rosszul tűrik a szopatást! Én örülök az ilyen reakcióknak, ez a célom, ezért vagyok itt! Ez egy hálás közönség! :D

anyadmajma 2019.04.21. 10:07:43

aztán, ti álszent hazaáruló bolsevik geci terroroisták, vajon a templomba ki van?
Nem adott a párt szapadnapot?
Hazudjatok, még, hazudjatok.
Ha a létezik az az isten, akinek a nevében elkövetitek az istenkáromlást, amit műveltek, akkor én előbb-utóbb bekerülök a mennyországba, de ti örökre a pokol tüzében fogtok égni. Benne van a bibliában.

blasiusii 2019.04.21. 11:08:35

Rettentő tanulságos olvasni -az egyébként átlagos- iromány alatt a fröcsögést a "kereszténydemokratáktól". Ez a gyűlölködés, ez megy ezerrel!

De az írásra és a mögöttes gondolatra reagálva: sok baloldali/templomba nem járó, aki azért ismeri a Jézusi tanításokat, nem tudja, hogy az egyházi közösségek amúgy csak helyenként követik azokat. Van, amiben igen, van, ahol olyan teológiai "megoldások" születtek az utóbbi 2000 évben, hogy teljesen félremagyarázták az írottakat. Most hirtelen pl. a homoszexualitás Bibliai utalásainak tudatos félremagyarázása jut először eszembe, de hosszú a sor. Keresztény püspököktől lehet kemény homofób és idegenfélő szövegeket olvasni, akár nyomtatva is. Nekik már EZ a "kereszténydemokrácia" alapja.

Az van, hogy egy alapvetően forradalmi(an baloldali) vallás, ami 2000 éve a kereszténység volt, abból egy betokozódott, zárt vallás lett, ahol a nyitni kívánó -Ferenc pápá- vezetőket saját papjai is a szájukra veszik. A baloldaliak, akik a keresztény értékeket mutatják fel tükörként a konzervatív jobboldaliaknak, értelmezhetetlen tükröt tartanak. Ezt nem látjátok...

Jakab.gipsz 2019.04.21. 12:03:00

@blasiusii:

Igen látjuk a kereszténység út keresését.

Csakhogy Ferenc testvérüket is anya szülte, az Ő fejét is átlehet verni, ez a sátán és a sátánfajzat Soros trükkje elhiteti önmagáról azt, hogy nem létezik ha pedig mégis, akkor Ő a legnagyobb filantróp.

Jakab.gipsz 2019.04.21. 12:09:42

@Helga Beauty Salon:

Igen az irónia a kétely a változás előszobája, de ez még csak a várakozás.

Én a hóhérokat szeretem akasztani szépen lassan, lépésről lépésre, hogy tovább tartson, hagy lőjék el az összes muníciójukat, kiüresedett sztereotípiáikat, frázisaikat.

Helga Beauty Salon. 2019.04.21. 12:17:01

@blasiusii: . A baloldaliak, akik a keresztény értékeket mutatják fel tükörként a konzervatív jobboldaliaknak, értelmezhetetlen tükröt tartanak. Ezt nem látjátok.................

Egyrészt nem a ti dolgotok számonkérni semmit, másrészt kaphattok baloldali és liberális tükröt ti is amiben rá sem ismertek majd a képmutató pofátokra, hogy mennyire nem tartjátok be a saját baloldali és liberális értékeiteket, csupán hangoztatjátok és másra erőltetitek rá!

Boar. 2019.04.21. 12:26:37

@Boycie: Te szarkupac, csak szólok...elmentek szavazni és a többség nem a fideszre szavazott... Elmehetsz te is...a kurva anyádba...

Boar. 2019.04.21. 12:30:19

@Sir Galahad: Ne játszd a hülyét, ennél talán még neked is több eszed van. A többségről hablatyoltál...ami nincs, nem is volt. Egy ország szavazóinak a harminc-negyven százaléka nem többség. És az alapkérdés nem az volt, hogy a dk vagy az lmp vagy a tökömtudja mennyi szavazatot kapott hanem az, hogy az emberek többsége tudott-e azonosulni a kancigány politikájával.
Nem tudott.

Nagyorrú Barbi 2019.04.21. 14:17:58

Megint egy nulladék szösszenet...
Gondolom a Zsindex megtömte érte a zsebedet..

medium size devil 2019.04.21. 14:47:24

@Nagyorrú Barbi: Nem mintha tudnad konkretan, de amugy tehetne, maszek penzbol van, nem a mi adonkbol amit jobb allami szolgaltatasokra kene kolteni az fideszes komcsi agitprop fake media alsajto prosti alujsagiroinak kitartasa helyett.

medium size devil 2019.04.21. 14:52:02

@Helga Beauty Salon: Fidesz ertekrendjevel aligha talalkozik olyan ugyanis nincs. Magasrol kopnek a keresztenysegre es egymas kozott jot rohognek a sok igenytelen birkan.

Nagyorrú Barbi 2019.04.21. 15:42:01

Mi van eeeetás? Szótak a pártközpontbú, hogy röffenni köll a papok ellen? Mint a régi,szép időkben...

Sir Galahad 2019.04.21. 15:46:17

@Boar.: Lehet így is nézni, de akkor azt is hozzá kell tenni, hogy ugyanez volt a helyzet az összes többi kormánnyal, és lesz is a következőkkel. Van ennek bármi értelme?
süti beállítások módosítása