HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) bkk (4) BKK (1) bkv (4) BKV (1) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) Franciaország (1) franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) Karácsony (1) karácsony (4) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) kína (4) Kína (2) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van: Viktor csak nem bírja befejezni

2019.03.27. 15:19 Elegem Van

Képzeljük el, hogy egy puccos fogadáson egy potentát túleszi magát osztrigából, melynek következtében erősen csikar a hasa. Halkan jelzi környezetének, hogy baj van, majd farpofáit összeszorítva, izzadva elkezd oldalazni a toalett felé. Ekkor szembe jön vele egy félig-meddig barátja, akit kizárólag rá való tekintettel hívtak meg a rendezvényre, és akinek megsúgja tragikus helyzetét. Erre a cimbora kedélyesen izomból hasba vágja. Nagy baj szerencsére nem lesz, ám jelentős bélgáz szabadul ki némi hanghatással kellemetlen szagokat árasztva, az úri közönség figyelmét a problémáját addig diszkréten kezelőre fordítva. Az inzultált nem tudja eldönteni, hogy a gyomrosozó szándékosan akarta-e megalázni, vagy egy hülye, aki nem képes felmérni tettének következményeit. Tovább slisszolva megfogadja magában, hogy csak tudja biztonságosan elhelyezni belének tartalmát, olyan bosszút áll a szemét aljas kreténen, hogy arról koldul.

Nos, nagyjából ez a helyzet Viktor Néppártból való kizárása esetében. Mert ne legyünk álszentek, nem a Fideszt zárták ki, ez a pártnak nevezett csoportosulás csak Viktor fedőszerve. És azt se gondoljuk, hogy ez a felfüggesztésnek nevezett vicc nem kizárás. Az. Furcsa érzés, de mi az okot - az ökör Viktor - és a kizárás tényét - Európai Néppárt? Az kizárt! című bejegyzésünkben - jó előre megírtuk. Oszt úgy is lett.

Az alaphelyzet az, hogy az európai mainstream elszúrta a bevándorlás kezelését. Most már ők is tudják. Mivel azonban politikusból vannak, nem ismerhetik be a kudarcot. Pláne nem kampányhelyzetben. Ők azt tervezték, hogy a választásokig mindenről fognak locsogni - európai értékek, gazdaság helyzete, nagy a jólét, jövő kihívásai, Brexit, Európa megerősítése, klímaváltozás, világbéke stb. - csak a migránskérdésről nem. Közben próbálják szélsőségesnek beállítani és elszigetelni az integrációs fiaskót emlegetőket, és az összes titkosszolgálati eszközt bevetik, nehogy egy arab vagy egy néger ámokfutást rendezzen Allahot éltetve. Ez a fősodor stratégiája. Ők is tudják, hogy nehéz helyzetben vannak, ezért az egység számukra a legfontosabb. Azt hitték, hogy ez a saját közösségükben mindenki számára világos, hiszen: "Egy a tábor egy a zászló!". Erre jön egy általuk lenézett és pénzelt cigányvajda a magyar pusztákról – nem gondolom, hogy igazuk lenne, de ettől az ő világképükben valami ilyesmi van – és elárulja őket. Kampánya középpontjába helyezi a migránskérdést, ezzel a populistának tekintett erők malmára hajtja a vizet. Teszi ezt úgy, hogy saját pártcsaládjának illuminált, ám mégis illusztris tagját negatív színben tünteti fel, gyakorlatilag vele hergeli a hülye magyarokat, magyar hülyéket. És nem képes leállni.

Először finoman figyelmeztetik, aztán felszólítják, több párt nyíltan ellene foglal állást, felvetik a kizárás lehetőségét, végül de facto kizárják. De még most sem képes befejezni a mi Viktorunk. És ez nagy probléma. Sokkal nagyobb, mint hisszük. Azt jelenti, hogy Viktor - és a neki tapsolók - nem értik Európát. Európa - minden negatívuma mellett - a megegyezésre épül. Mert sajnálatos történelmi tapasztalat, hogy kompromisszumok nélkül egymásnak esnek a nemzetek sok tízmillió halottal. Ezért bármi áron meg kell egyezni. Viktor ezt valami gyengeségnek tartja, ő csak az erőből ért. Az egyezségre felkínált lehetőségek ziccereit tehát szépen kihagyta, és elment a falig. Aztán annak is nekiment.

orban_middle_finger.jpg

Igaz, átmenetileg Brüsszelben meghunyászkodott az állam- és kormányfők találkozóján, ahol - bár szokása szerint seggét, pocakját kidüllesztve fontoskodott - elég látványosan nézték ki maguk közül a többiek. Aztán hazaérve folytatta, ott ahol talán abba sem hagyta. Rendeztek valami nemzetközi migránsügyi konferenciát, melynek előadói közül még a szintén nem könnyű eset Sarko is próbálta kompromisszumra bírni. De nem, vasárnap reggel még rátett egy lapáttal, ömlött a hülyeség a szájából a böjtről, a kereszténység védelméről, a brüsszeli elit elleni harcáról stb. Inkább emlékeztetett egy kocsmai hőzöngőre mintsem hazám miniszterelnökére. Érződik rajta, hogy - a nagyhangú duma ellenére – fél. Félelmében pedig ahelyett, hogy szokásos kudarca után visszavonulna Grácba, Grácot hozza el a magyaroknak. (Csatlakozunk Ausztriához.) Viktor félelmét eltakarni akaró propaganda szerint óriási győzelem lett itt learatva kérem. A genetikailag vagy pénzért hülye fideszesek pedig beszopják a rugalmas elszakadásról, meg a frontvonalak kiegyenesítéséről szóló mesét. És majd csodálkoznak a katasztrófán, amelyet természetesen nem Viktor hozott össze, hanem a nemzetközi ármány.

A német viccműsor - képzeljék a fritzek meg a viccek, idejutott a globalista világ - szerint három oka van Viktor uralmának: Audi, Mercedes, BMW. Minden viccben van valami igazság, így ebben is. Csakhogy a német nagyipar és nagytőke az európai fősodor része, akiknek nem érdekük egy európai populista fordulat. (Elég kevés autó fogyna.) Döbbenettel szemlélik az eddig jól kézben tartható Viktor pálfordulását. És az sem érdekük, hogy Magyarországon valami rebellió üssön ki egy félelmében folyamatosan rossz döntéseket hozó vezető miatt. (A győri sztrájk megmutatta, hogy egy magyar leállás komoly károkat okozhat Németországban.)

A gazdasági érdekszféra mellett a politikai placcon sem áll jól Viktor szénája. Itt két időszakot érdemes figyelni. Az első a választási időszak. Nem lehetett nem észrevenni, hogy két hete a Mutti beköpte a tutit migráns ügyben. Szerinte azért van sok migráns Németországban, mert a Viktor őt keményen átverte. Az öreglány valami olyasmire kezdett el visszaemlékezni, hogy a Viktor pár ezer menekült befogadását kérte, amelyet ő az emberiesség nevében fogadott el. Osztán a számolásnál derült ki, hogy másfél millió lett, maradhat? Szóval a németeknek szépen be lesz adva, hogy a migránsokat tulajdonképpen Viktornak köszönhetik. Ehhez jön még a korrupciós ügyek - például az Elios-ügy - felmelegítése, és máris kész az európai szintű karaktergyilkosság.

A második időszak az EP-választás utáni idő, melyre a mainstream összeáll. A néppárt, a vörösök, a zöldek és a liberók szépen leosztják egymás között a pozíciókat. Ezeknek így többségük lesz, a Viktor által szállított - a magyarul is beszélő oláhokkal, tótokkal, vendekkel, horvátokkal - kb. 18 szavazat nem oszt, nem szoroz. Weber Spitzenkandidat tehát úgy tudja váltani Juncker spicces kandidétot, hogy ahhoz nem kell Viktor. Sőt Viktor de iure kizárásával még erősíti is alkupozícióját a többiek felé.

Volt némi remény, hogy ezt Viktor ritka lucidum intervallumjainak egyikében talán belátja és nagyon gyorsan visszavonulót fúj látványosan becsicskulva feltakar a Néppártnak. Mostanra kiderült, hogy szokásos módon va bankot játszik, még mindig nem értve a szóból - vagy már úgyis minden mindegy alapon - nyíltan hadat üzen Európának. Ez Viktornak arra a jellemhibájára vezethető vissza, melyről Anikó asszony megemlékezett egy interjúban. Fiatal házasként járták be Párizst, amelyet Viktor azzal tett emlékezetessé, hogy - Anikó minden józanságra való figyelmeztetése ellenére - elverte az összes pénzüket az "Itt a piros, hol a piros?" nevű, lúzereknek fenntartott játékon. Jelen pillanatban az ország jövőjét játssza el. Köszönjük meg neki.

Őszintén szólva Viktor személyes sorsa miatt kicsit aggódom, mert a keresztény értékekből legszigorúbban a: "Ne lopj!" parancsát védi a migránsoktól legelszántabban, így semmi megtakarítása sincs a nehéz időkre. Ezen aggodalom mondatja velem, hogy: "Fejezd már be Viktor!", mielőtt Európának végleg elege lesz belőled, meg belőlünk, magyarokból.

Ha tetszett a bejegyzés, kérjük, oszd meg Facebookon, hogy minél több emberhez eljusson! Köszönjük!

Kövess minket Facebookon!


133 komment

Címkék: politika választás orbán történelem kormány jobboldal európa pénz életérzés baloldal párt bizalom elnök minisztérium megtévesztés becsapás migráns Magyarország EU

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr6914719559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teéjesenmindegy 2019.03.28. 14:18:12

@ostvan2:
Tudod, ebben az a baj, hogy statisztikák meg számok alapján dolgozik, és nem emberekkel.
Mert szép és jó, hogy Merkelmutti azt mondja, hogy kell a munkaerő, hogy termeljék a nyugdíjat. Csakhogy Mohamed erre képtelen. A fele brigád arra nem volt képes, hogy azt a rohadt nehéz integrációs tanfolyamot elvégezze. Nem fog nyugdíjat termelni. Ez van.

Az ausztrálok anno megcsinálták, hogy annak adtak vízumot, akire szükségük volt. Fodrász kell? Atomfizikus? Akkor azok megkapták. Más nem.
Ha esze lenne a muttinak, akkor így csinálta volna. Ki lehet plakátolni fél afrikát meg ázsiát, hogy "gyere, dolgozz németországban". Lenne ember aki jelentkezik. Sőt, az úgy jelentkezne, hogy lobogtatná az ugandai egyetemi diplomáját, nem csak a határon bemondásra kéne elhinni neki, hogy fogorvos.

Ennek örömére odacsődítettek 2 millió retket. Akik a szaporodáson kívül nem értenek semmihez. És ahogy csökkenteni fogják a segélykét, ezek úgy fognak radikalizálódni, hiszen úgy érzik, hogy át vannak baszva. Mert, hogy nem azért ment németbe, hogy vécét pucoljon, az biztos.

teéjesenmindegy 2019.03.28. 14:26:51

@hobb:
"Mivel nincs mögötte szolid alap, műveltség"
Mesélj, ha te elvégzed a jogi egyetemet, akkor ragad rád némi műveltség, vagy azt úgy otthon szívod be az anyatejjel?

Hogy egyértelműbb legyek, a te hatalmas tudásod, szolid alapod és kultúráltságod onnan származik, hogy örökölted a génjeiddel, vagy olvastál, tanultál?

Ekrü 2019.03.28. 14:40:15

"Az alaphelyzet az, hogy az európai mainstream elszúrta a bevándorlás kezelését. "-Tehát alkalmatlanok a posztjukra.
" Mivel azonban politikusból vannak, nem ismerhetik be a kudarcot.Ők azt tervezték, hogy a választásokig mindenről fognak locsogni - európai értékek, gazdaság helyzete, nagy a jólét, jövő kihívásai, Brexit, Európa megerősítése, klímaváltozás, világbéke stb. - csak a migránskérdésről nem. "-Tehát,nem ,hogy nem ismerik be,hogy gyakorlatilag tönkretették Európa és a benne élő emberek és a mi gyermekeink jövőjét és vállalni a felelősséget, hanem megpróbálnak terelni,mert számukra a lényeg csak az ,hogy hatalomba maradjanak.És emiatt támadják az egyetlen embert aki még idejében rávilágított a veszélyekre és nem hajlandó a szőnyeg alá söpörni a problémát.No,ha Európa politikusa ennyire hataloméhesek,cinikusok és alkalmatlanok ,akkor nem biztos ,hogy én ehhez az Európához akarok tartozni.Mert amikor mi az EU-hoz csatlakoztunk akkor szövetségest és nem pedig főnököt választottunk.Abból kijutott bőven a történelem során.Nem hiányzik még egy.

Homo fideszbirkusz 2019.03.28. 14:46:00

@teéjesenmindegy:

Homo fideszbirkuszom, mivel te a magyaron kívül más nyelven még böffenteni sem tudsz, a hírhamisitó origod meg az M1-ed meg komplett agyleépítettet csinál belőled, így magyarul tömören ide írom a következő cikk tartalmát. Bár a te fideszbirkusz fejeddel így se fogod érteni:

Németországba 1,5 millió migráns ment be 2015-16-ban. Ezeknek kb. a fele már el van utasítva. A maradékból 300 ezren már dolgoznak. Különösen a fiatalok. 480 ezren munkanélküliek. Ebből azonban egy jó részük nyelvtanfolyamra jár, így valójában csak látszat munkanélküliek. A cikk megállapítja (amit még egy Homo fideszbirkusz is tud talán), hogy év alatt nem lehet egy nyelvet annyira megtanulni, hogy azzal egy szakiskolat el lehetne végezni. A számokat ennek a tükrében kell nézni.

Ezért is a cikk címe:

SIKERES INTEGRÁCIÓ

Erfolgreiche Integration
Mehr als 300.000 Flüchtlinge haben einen Job

Immer mehr Flüchtlinge finden in Deutschland Arbeit. Vor allem junge Asylbewerber haben gute Chancen. Der wichtigste Erfolgsfaktor: Sprache.

Im Mai 2018 gingen demnach 306.574 Personen aus den acht Haupt-Asylzugangsländern einer Beschäftigung nach. Im Mai 2017 waren es noch 203.736 Personen gewesen.
Es sei unrealistisch zu glauben, man könne in knapp einem Jahr so gut Deutsch lernen, dass es immer für die Berufsschule reiche.

Im Juli waren noch immer 482.000 Flüchtlinge arbeitssuchend gemeldet. Darin enthalten sind auch Menschen, die aktuell einen Integrations- und Sprachkurs absolvieren.

luis5 2019.03.28. 14:48:49

Ez a poszt mind tartalmában mind szohasznalataban az elejétől a végéig egy gyűlölködő hazugsagcunami, nem érdemel komoly elemzést. A legprimitivebb rasszizmustol a nyilt hazugsagokig terjedő ballibsik propaganda de annak is a legalja.

Homo fideszbirkusz 2019.03.28. 14:53:22

@teéjesenmindegy: "A fele brigád arra nem volt képes, hogy azt a rohadt nehéz integrációs tanfolyamot elvégezze. Nem fog nyugdíjat termelni."

Azért megezném te Homo fideszbirkusz, hogy ha neked Ugandába kellene menekülnöd, akkor hány evtized alatt tudnád az ottani nyelvet megtanulni. Ennyire vinnéd te magyar atomtudós.

Ez a nem fog nyugdíjat termelni meg ugye az Orbanisztánból elmenekült EGYMILLIÓ MAGYAR MIGRÁNS-ra vonatkozik, akik nem nektek a magyar nyuggereknek termelik a nyugdíjat, hanem a németeknek???

Szopásban vagy ma egész nap Homo fideszbirkuszom.

Homo fideszbirkusz 2019.03.28. 14:54:34

@luis5:

kérsz zsebkendőt Homo fideszbirkuszom hogy jól kisírjad magad?

látjátok feleim szümtükkel 2019.03.28. 15:08:19

@törppicur:

Annyira igazad van, hogy az igazi cigányvajdák ki is kérik maguknak, hogy Orbánt hozzájuk hasonlítsák.

Az igazi vajdák a vajdaságuk alá tartózó összes ember érdekeit képviselik. Orbán meg csak a ner haverokét. Neki a többi ember nem létezik. Ja, és ő maga nyilatkozta is, hogy ezzel-azzal-amazzal ő nem foglalkozik. Magyarul a gyeplőt a ner haverok közé dobta. Mitől is felelős miniszterelnök ő? Kinek is felel? Hát persze, annak, akinek akar. Akarni meg nem akar.

látjátok feleim szümtükkel 2019.03.28. 15:15:07

@Ekrü: "Mert amikor mi az EU-hoz csatlakoztunk akkor szövetségest és nem pedig főnököt választottunk..."

Na te nagyon mellé látsz, mert nem szövetségest választottunk, hanem beléptünk egy szövetségbe, és elfogadtuk annak szabályait. Nem ők hívtak minket, mi akartunk oda bemenni.
A szövetségbe mások is vannak, és tudod ahogy a mi parlamentünkbe, ott is a többség akarata érvényesül. Nem is értem, hogy ez titeket fideszeseket miért is zavar?
A szövetséges választása, és belépés egy szövetségbe pedig magyarul is eltérő tartalmat takaró két megfogalmazás.

Megtanulhatnál magyarul!

ZBR 2019.03.28. 15:19:54

@Bisop:
Ez az, de jó! És akkor, ha szaros az EU asztala, mi lesz? Magyarország felemelkedik? Korlátolt vagy fiam, mint a kurvaélet.

Lordmotor 2019.03.28. 15:33:07

A nem túlságosan tisztelt poszternek csak annyit üzennék tiaztelettel: A drog rossz! Ne posztolj bedrogozva! Értem?

enrikokaruszo 2019.03.28. 15:44:52

@Homo fideszbirkusz: tájékozatlanságodnál csak az arcod nagyobb...a kiutasítottak eltűnnek, azaz maradnak
a barna fiúk csoportosan dohányozgatnak, munkáról szó se lesz
nem azért jöttek
ez a látható, tapasztalható valóság

törppicur 2019.03.28. 15:45:40

@látjátok feleim szümtükkel:
ezt ti ott a vajdatanácsban beszéltétek meg a többiekkel?
Ki is adhatnátok egy közleményt, valahogy PC módon megfogalmazva azt, hogy Orbán nem hogy nem cigányvajda, de még csak nem is cigány, ezért aki ilyet állíthazudik, bocs PC-ül csúsztat.

moloy 2019.03.28. 15:48:23

@ami szabad: Az a helyzet a problémádra, hogy a választók többsége - immáron harmadszor - elfogadják az, amit a kormány tesz a köz pénzével.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2019.03.28. 15:59:49

@sírjatok: "ha sikertelen poltizálás lenne, nem választanák újra"
Dehogynem. Mindig ugyanazok választják újra, akiknek nem számít hogyan politizál. Ez egy kretén szekta, akik még a kútba is utána ugranak ha azt ugatja a vezérük. Tulajdonképpen van ez a szektaként működő birkacsorda, akikre törvényt ír a gecije, hogy ennyi szavazóval is korlá5lan hatapma legyen. Ha ez a birkacsorda lecsökken egymillióra, akkor majd úgy manipulálja a féregje a törvényeket, hogy annyi szavazóval is korlátlan hatalma legyen. Ez a korrupt rendszer már régen nem a demokratikus szabályok szerint zajlik.

Tzp 2019.03.28. 16:03:47

@hobb: Hát igen. Orbán zseniális hatalomtechnikus, de államfőnek tökéletesen alkalmatlan. Semmiféle államférfiúi erénye sincsen. Az összes hibát elköveti, amit egy magyar vezető elkövethet. Szándékosan sem lehetne olyan rosszul csinálni az országvezetést Magyarországon, mint ő.

törppicur 2019.03.28. 16:05:44

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög:
azért egymilliót már az olyan okosakból, mint te is össze lehet szedni
Már csak azt kellen kamakkolni valahogy, hogy ha olyan okosak vagytok, miért 5 külön galeriben vagytok okosak. De lehet annyira nem is vagytok okosak.

Apróság - a birkák a nyáj szervezeti formát választották, a csorda a tőlük okosabb ökröké

Tzp 2019.03.28. 16:06:52

@moloy: A választók jelentős része nem tudja, hogy valójában miket is csinál a köz pénzével, lévén az ő kezében lévő médiákból tájékozódik.

Másrészt ennek ellenére is már a többség nem Orbánra szavazott legutóbb. Csak hát a választási rendszert is ő csinálta, így még így is meglett a kétharmad.

Kánikula 2019.03.28. 16:07:42

@MAXVAL bircaman közíró: Engem az érdekelne, hogy a "Híd a munkavilágába" programmal hogyan állunk?

Ugye volt egy szakértő, aki elvileg tudta mi kell a cigányságnak. Ebből kiderült, hogy luxus kocsik, luxus iroda, felvett fizetés valós munka nélkül EU által finanszírozva amire szükségük van.

Na most, hogy ezt megkapták ezzel teljesítették a feladatot vagy nem?

jajdehülyevagyok 2019.03.28. 16:10:29

Elegem van? Melegem van! Láz... lázálom...

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.03.28. 16:12:53

@exterminador: Már hogyne lenne. A mainstrem pártok sokat gyengültek, míg a bevándorláskritikus pártok erősödtek. Lesz nagy meglepetés májusban..:)

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.03.28. 16:14:59

@magyarparaszt: Mégis elveri a pofátokat minden létező választáson 9 éve. Most az eurolibsiken a sor..:)

sityak 2019.03.28. 16:29:52

@MAXVAL bircaman közíró: Uh :-( Ugye, csak rosszdolgodban hülyéskedsz?

látjátok feleim szümtükkel 2019.03.28. 16:42:57

@törppicur:

Engem különösebben nem érdekel, hogy Orbán nemzetiségi vagy szintiszta magyar, ( egébként az ), de gondolom nem véletlenül vette a szárnyai alá Flórián nertársat, sok guruló közforintocskával megtámogatva.

sas70 2019.03.28. 16:57:34

Se gond! Itt nyakunkon a következő válság, az majd elrendezi a NER-társakat. Ha meg nem, a Venezuelai minta, még mindig járható út! Tökéletes lesz!

törppicur 2019.03.28. 16:59:36

@látjátok feleim szümtükkel:
mivel a C-k is meg a Zs-k is sokan vannak, ők is megosztottak. Egy kormányzó többség nem engedheti meg magának ma Mo-on, hogy a két legnagyobb súlyú kisebbségből legalább 1-1 szelet ne tartozzon a "csapatba".
Kinek a Flórián, kinek az elődje.
Érdekes egyébként, hogy ez a két kisebbség nem jutott el odáig, hogy szószólójuk legyen, pedig formailag meg tudnák oldani.

wartburg1963 2019.03.28. 16:59:46

Képzeljük el, hogy egy puccos fogadáson egy potentát már az ordenáré szintig részeg, random módon csókolgatja és/vagy pofozgatja a vendégeket, a házigazda helyett a recepcióst ölelgeti, a lépcsőn lemenni csak támogatva, segítséggel tud, pohárköszöntő közben mobilon beszélget a feleségével. Majd másnap mindezt heveny isiászára fogva magyarázza a magyarázhatatlant. Elképzeltük, drága ejrópéer barátaink?

törppicur 2019.03.28. 17:05:51

@sas70:
amennyi bukást már jósoltatok Orbánnak, az ne semmi. de a reményhal meg utoljára.

Csak képzeld el, ha mindre fogadtatok volna nem csak reménykedtek, már csupasz lenne a popsid

Jakab.gipsz 2019.03.28. 17:14:32

@Homo fideszbirkusz:

Figyu, Homo Soroseszku, elmentek Ti a történelem szemét dombjára, mert oda valók vagytok.

Mi a Magyarok, amikor beléptettek bennünket az EU-ba a sátánfajzat Soros SZDSZ-es csicskásai, akkor nem a politikailag korrekt bolondok hajójára, váltottunk jegyet.

Most, hogy benne vagyunk, ideje kirúgni az elmebajos főnökséget, elvégre demokrácia van.

teéjesenmindegy 2019.03.28. 17:16:43

@Homo fideszbirkusz:
Miért hazudsz kutya?
index.hu/kulfold/2019/03/22/a_nemetorszagi_menekultek_majdnem_fele_megbukik_az_integracios_tanfolyamokon/

A fele elutasításra került? És azokkal a tömött repcsik szállnak négerország felé?

teéjesenmindegy 2019.03.28. 17:19:23

@Homo fideszbirkusz:
Egyébként ugandában a hivatalos nyelv az angon, és a 30% írástudatlan, szóval szerintem még egy jobb képességű csimpánznak is menne az integráció, talán neked is.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2019.03.28. 17:27:24

@törppicur: De ezek a fideszesek nem olyan birkák, akik nyájban vannak. Azok a haszonállatok, és közük sincs a fideszeses szekta birkáihoz, mivel azok haszontalanok. Ezért birkacsorda. De nagyon jól látod, van bennük egy kis birka meg van egy kis ökör is.

sírjatok 2019.03.28. 17:31:55

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög:

Hát akkor definíciós problémába üköztünk. Szerintem a sikeres politika az, ami újraválasztást eredményez, mint ahogy a sikeres vállalat, amelyik profitot termel, és a sikeres futó, aki elsőként ér a célba.

Persze ha te máshogy fogalmazod meg a sikert, akkor te a te definíciód szerint mondhatod sikertelennek a Fideszt, csak hát attól még ő van újraválasztva :D

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2019.03.28. 17:32:12

@törppicur: Meg ugye a haszonállat birkák a nyájat nem választották, hanem gazdájuk nevezte el őket így. A fideszes birkák meg csordának lettek elnevezve általam.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2019.03.28. 17:38:55

@sírjatok: Már eleve a választás is manipulálva van, vagyis ahhoz van igazítva a szabály ami éppen a választási eredmény. No, számomra az ilyen siker nem siker. Számomra az a siker, ha mindenki azonos feltételek mellett indul egy versenyen, és úgy nyeri meg. Például ha egy focimeccs szabályait a meccs közben az a csapat megváltoztatja, aki kevesebb gólt rúgott úgy, hogy az nyer aki kevesebb gólt rúg, majd így nyer a szabályt megváltoztató, azt nem nevezném sikernek. No a fidesz is hasonlóan szerzett kétszer kétharmadot.

törppicur 2019.03.28. 17:41:47

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög: jó, ezt tévedésed beismerésének veszem.

Már csak az maradt nyitva, hogy ha a birkák lemegyünk egymillióra, ti okosok hogyan fogtok egy akolba terelődni, egy helyre szavazatot gyűjteni a tudatmódosított szavazóitoktól (mert ugye az ő dolguk sem egyszerű, elfogadni Gyurcsányt Snejderrel kézen fogva, amint Karigeri, Fodor Gabika és Hadházi énekli nekik a nászindulót). De hát a többségért, hatalomért ugye bármit.

törppicur 2019.03.28. 17:50:07

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög:
Nem neked írtad a választási szabályos szösszeneted, de nem értem.

Mi az amit választás közben módosítottak?

Mi az ami nem vonatkozik mindenkire?

Szerintem évekkel a 201-es választás előtt eldőlt, legyen 200 fő a 400-ból, senkinek nem volt meglepetés, 2018-ban meg pláne nem
A választókörzetek azonosak, a küszöb mindenkinek egyforma magas, na jó van akinek ez túl magas (Juhász Péter és Momentum a kedvenceid közül). A győzte/vesztes kompenzáció mindenkinek ugyanaz. Az meg szintén nem újdonság, hogy több listás szavaztért több mandátum jut, meg hogy ha valaki megnyeri az egyénik 85%-át az megnyeri az egészet.
Szerintem rohadt egyszerű, országos választást országos bázissal lehet nyerni. Az mszp elherdálta a sajátját, a többi ballibbantnak soha nem is volt, és most sem dolgozik azon, hogy legyen, mert azért nem csak a körutat, hanem még Pest megyét is el kellene hagynia. A Jobbiknak van bázisa, nem véletlenül második egy EU-ból semmiben nem támogatott programmal.

Ekrü 2019.03.28. 18:45:28

@látjátok feleim szümtükkel: "Na te nagyon mellé látsz, mert nem szövetségest választottunk, hanem beléptünk egy szövetségbe, és elfogadtuk annak szabályait."-Ha beléptünk egy szövetségbe akkor azt azért tettük mert azt választottuk.Ha nem választottuk volna nem lépünk be.Nem azért léptünk be ,hogy csicskák legyünk,akiknek "kuss",hanem ,hogy pld. egyenrangú félként elmondhassuk a véleményünket még akkor is ,ha ez nem egyezik az EU jelenlegi vezetőinek véleményével.Illetve ,hogy az ország érdekeit képviseljük.Legalábbis én ezt várom el a kint dolgozó képviselőktől.Azokat a szabályokat eddig is elfogadtuk,amit a belépésünkkor aláírtunk ,de ez nem jelenti azt,hogy az EU vezetői kényük-kedvük szerint alakítgathatják ezeket.Mert arra viszont jogunk van nemet mondani.Akkor is ,ha egyeseknek ez nem teszik.

apro_marosan_petergabor 2019.03.28. 18:52:29

Macron, aki nem igazán OV elveit vallja, jegyezte meg. Ezt a néppárti ügyet azok vesztették el, akik a Fideszt ki akarták záratni a pártból...
Ez azt jelenti, OV és csapata sikeresen ellensúlyozza/-ta a Soros milliárdjain megvett vagy elbutított ny.európai, puhagerincü politikusok csapatát, erőfölényük ellenére.. (számbeli, s ez májusban még javulhat...)
Miért is hagyná abba?
Másrészt OV jelezte a migr. konf.cián, jó lenne már, ha egy nagy ország mögénk állna, mert erőnk véges... (ez a folyamat elindult - lásd Olaszország)
Ez megint azt jelenti, OV realista - ellentétben a cikkíróval s köreivel.
Amellett stratégiai ügyeket nem lehet feladni. S nem is szabad - reméljük ha eljön az ideje lesz, aki átveszi a staféta botot.

Ekrü 2019.03.28. 18:55:07

@látjátok feleim szümtükkel:" A szövetséges választása, és belépés egy szövetségbe pedig magyarul is eltérő tartalmat takaró két megfogalmazás."-Ahhoz,hogy belépjünk egy szövetségbe először is szövetséget kell választani,méghozzá olyat ami legjobban megfelel az érdekemnek.Tehát amikor szövetséges választásáról írok akkor azt is gondolom.(Úgy látom inkább neked kéne egy kis szövegértést tanulni.)
Még valami.Ha egy szövetségben már nem érzem,hogy az én érdekeim képviseli,akkor bizony abból a szövetségből ki is lehet lépni.Sőt új szövetségeket is lehet létrehozni.

fátum 2019.03.28. 19:08:43

"Az öreglány valami olyasmire kezdett el visszaemlékezni, ..." Mert eddig amnéziás volt? Az ilyet szokták szeretni a szavazók. "Ez most jutott eszedbe, vazze?"
Ha Viktor hülye, akkor az itthoni ellenzéke még hülyébb, hiszen évek óta semmit nem tudnak kezdeni vele. Gyurcsány is csak pampogott a választási vereség éjszakáján, hogy tényleg nem tudja mit lehet csinálni. Mit csinálnának ezek Brüsszelben? Bólogatnának mindenhez.

szepipiktor 2019.03.28. 19:15:36

Tudod öreg, hogy nekem meg miből van elegem?
Hogy Te és itteni bérblogger haverjaid idegen propagandát folytattok!
Ez nem a csútiról szól, ha az mszpsek tennék ezt vagy a momentum, tit akkor is ugyanezt írnátok.
Ti jobban szerettek bármit a hazátoknál.
Ti úgy agitáltok, hogy nem a saját lakásotokat kínáljátok fel a gazdasági népvándorlóknak, hanem a másét, az állampolgárokét. Nem a barátnődet, feleségedet, gyerekedet dobod be a közösbe nekik, hanem az én párom, lányom gyerekem a cél, az emberek élete a cél.
Az odadobnátok...
Nem a neten kell orbitális baromságokat előadni, hanem legyen népszavazás. Egész Európánan!
És majd az emberek, az európai polgárok eldöntik, mit szeretnétek.
Onanntól a miniszektások takarodjanak el, a politkusok meg a nép döntését vegyék fogyelembe.
Ha a nép rasszista és elutasító, akkor legyen az, mert a ti neomarxista bolsevik terrorizálásotok sem piskota már.

moloy 2019.03.28. 19:20:13

@Tzp: Ezen már túl kellene lépni:
2010-ben még a régi rendszer volt.
Mindig az nyeri a választást, aki a legtöbb szavazatot szerezte. (Mindegy, hogy hogyan. Még a kék-cédulásosoknál is így volt.)

HaCS 2019.03.28. 19:37:34

"- vagy már úgyis minden mindegy alapon - nyíltan hadat üzen Európának."

Ettől tartok.

Amikor már a mindennagyonszép, mindennagyonjó csodaországban is kezdik egyesek a köztévében óvatosan a válság szót emlegetni, akkor kb. olyan felfordulás várható, amihez nem lesz elég egy ilyen kis Soros-szerű nímand bűnbaknak.

19540511 2019.03.28. 20:04:11

Orbánnak ugyanaz a baja, mint az én vejemnek, vagyis nem tanulta meg gyerekkorában, hogy mi a kompromisszum. Nyilván a szülei sosem veszekedtek, mindig az öregnek volt igaza, így a gyerekek nem tanulták meg, hogy nem jó, ha nem hallgatjuk meg a másik felet is és meg kell próbálni olyan megoldásra törekedni, ami lehetőleg mindenkinek jó. A másik baj, hogy nem volt leánytestvére, csak fiú, mert egy lánytestvér sokat tud javítani a hiányos neveltetésen, vagy a született jellemhibákon. Az is nagy baj, hogy nem tanulta meg, hogy a hibákból lehet a legtöbbet tanulni, és hogy okos ember nálánál okosabb emberekkel veszi körbe magát, nem pedig olyan balfaszokkal, akik semmihez sem értenek, ahogy Orbán tette. De a legokosabban azt tenné, ha bevonulna Grazba a klinikájára jó hosszú időre, vagy esetleg örökre.

Pipas 2019.03.28. 20:05:17

@ami szabad: "Mint talán tudod, amikor mondjuk cigányoztok, akkor is általánosságban mondasz ítéletet egy teljes nációról"

Mikor cigányoztam? A magyar kormány mikor cigányozott? Orbán mikor cigányozott?

Ha itt valaki cigányozik, akkor az orbánt szokás cigányozni. Nem tudod miről beszélsz!

19540511 2019.03.28. 20:06:25

Ja és ami még fontos: Orbán rendkívül bosszúálló ember. Na egy okos politikus ilyet soha nem tesz, mert ez egy nagyon rossz jellemhiba. A harag mindig rossz tanácsadó.

19540511 2019.03.28. 20:10:33

Látom a poszt nagyon elevenjébe vágott a fideszes troll-hadseregnek, mert itt tobzódnak. Ezek szerint minden szava igaz a cikk írójának!

HaCS 2019.03.28. 20:22:42

@19540511:

A Viktor, vagy családjának turpisságai mindig húsba vágnak. Gondolom dupla gázsi.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.28. 21:09:33

@19540511: Azért ezzel nem értek egyet. Kulcspozíciókra rendkívül okos embereket tett. Lásd Pintér és Varga! Vagy a Kincstár élén a Mészáros prof.

teéjesenmindegy 2019.03.28. 21:12:31

@19540511:
Vagy minden szava baromság, és ezért minden jóízlésű ember elküldi a kurva anyjába, ahogy téged is.

Mesélj, seggfej arról a Grazról. Van arról valami minimális pici bizonyítékod? Mert ugye a karaktergyilkosság csak akkor jellemhiba, ha az ellenfél csinálja, ha te, akkor teljesen rendben van.

tpl 2019.03.28. 21:35:49

Nem, és nem. A hazai ellenzéki "értelmiség" továbbra sem érti OB-t és a Fideszt. Így persze azt sem érti, hogy miért a Fidesz a legnépszerűbb párt immár 13 éve és miért nem kell az ellenzék a magyarok többségének.

cassandrova 2019.03.28. 21:55:25

"Hullarablók leszünk! a legpocsékabb nemzet."
Teleki Pál
A NER útja ide vezet.

Pipas 2019.03.28. 22:09:33

@cassandrova: És én azt is hallottam, hogy orbán viktor a sufniban tömegpusztító fegyvereket fabrikál, amiket árva leánykák meggyilkolására készül felhasználni.

Hullarablók, b+, hullarablók!

HaCS 2019.03.28. 22:22:47

@tpl:

Mit nem lehet ezen érteni?

Egy zseniális pókerjátékos, aki úgy játszik az ország vagyonával, hogy a nyereményt saját köreiben teríti szét, ha meg bukik emeli a tétet.

1x1

Ez egy meglepően hatékony stratégia a játékelméletben is, csak nagyon fontos, hogy időben kell kiszállni.

cassandrova 2019.03.28. 22:46:28

@Pipas: Én ezt nem hallottam. Viszont látom, hogy ez a rendszer olyan példaképeket állít elénk, akik már tragédiába hajszolták ezt az országot. Aggódom és nem fröcskölődöm, mint annyian a kommentelők között.

A LIPSI UGAT AZ ORSZÁG HALAD 2019.03.29. 00:31:48

" Európa - minden negatívuma mellett - a megegyezésre épül. "

Az nem megegyezes, hogy az egyik fel eroszakkal, barmi aron iszlamizalni akarja Europat, es felakarja szamolni az orszagokat,
hogy Europai iszlam birodalmat hozzon letre.
AZ DIKTATURA.

ember100 2019.03.29. 00:33:08

@Bisop:
Helló !

Láttam ezt a videót.
Átverés!
Mondjuk szereted a töltött káposztát .
1. nem eszel CSAK azt.
2.Nem fürdesz benne.
Vagy szereted az anyósod DE nem élsz , laksz vele nem alszotok hárman egy ágyban és még sorolhatnám.
Mindenki tudja hogy a szeretem , támogatom... ilyen helyzetben az állam részvételét támogatja ebben a dologban.

ember100 2019.03.29. 00:35:57

@Pipas:
Helló !

Én meg azt hallottam :
" Ne azt nézzék amit mondok hanem azt amit csinálok !"
Vesszen Brüsszel Béla mi csak a pénzt akarjuk.
.......

A LIPSI UGAT AZ ORSZÁG HALAD 2019.03.29. 00:36:58

Amugy meg a post a megszokott gusztustalan demagog frocsoges, a durcas hulyegyerek gunyolodasa.

teéjesenmindegy 2019.03.29. 01:15:13

@ember100: Ühüm.
Nos, akkor a gondolatmeneted alapján mi is szeretjük az arabokat, támogatjuk, csak ne itt legyenek, hanem Svédországban.

Ez a képmutatás csúcsa, te meg tapsikolsz hozzá.

tpl 2019.03.29. 05:17:30

@19540511: nagyon bölcs hozzászólásnak tűnik, csak éppen nem az. Sőt. Orbán és a kompromisszum: V4. Ha Orbán nem lenne, most a V4 egy kirakatszövetség lenne csak. Orbán és az együttműködés: környező országok. Soha nem volt olyan jó a kapcsolatunk a környezőkkel (kivéve persze az ukránokat, de az egy másik sztorri), mint Orbán idejében.

Blogolo Blogi 2019.03.29. 06:01:21

@szepipiktor: Pedig odadobjak majd nekik csaladod notagjait, akiket vigan eroszakolnak meg a sirodon. Ezt jobb lenne ha elfogadnad mar!

Reepa 2019.03.29. 06:05:33

Elèg èrdekes ès olvastatta magàt a cikk...egèszen a “magyarul beszèlő oláhokig”....amikor már úgy gondoltam hogy: oláh a mocskos kurva anyàd poszter aki megfialt...

Blogolo Blogi 2019.03.29. 06:09:06

@teéjesenmindegy: Rengeteg cikk van arrol, hogy Grazba jar az ottani idegklinikara, biztos Te is olvastad. Az a fura rangatozas a szajan, az arulja el ot. Ja, most leesett. Azert nem ertitek, mert Viktort csak hatulrol es alulrol ismeritek. Na mindegy, van neki ez a fura becsipodese, ott fent. A tobbseg tudja mirol beszel.

Blogolo Blogi 2019.03.29. 06:10:07

@Reepa: ha ugyan anya szulte, nem pedig maga a ven patas, ugye Draga Baratom?

Blogolo Blogi 2019.03.29. 06:19:08

@A LIPSI UGAT AZ ORSZÁG HALAD: diktatura?! A tobbseg akarata ervenyesul. Mi ebben a diktatura? Tessek tobbet dolgozni es akkor tobb szavazat lesz. Ha pl mindenki a fideszre szavazna, akkor lenne ugyanannyi kepviselojuk, mint a nemeteknek es akkor oket lehetne kizarogatni. Miert nincs tele az orszag plakatokkal, miert nem mennek a levelek, a telefonhivasok? Tessek megnyerni az UGYNEK az orszag masik 2/3dnyi valasztojat es akkor majd vegre megmutathatjuk nekik.

Blogolo Blogi 2019.03.29. 06:22:24

@Pipas: az hogyan lesz megoldva, hogy csak arva lanykak pusztuljonak? Marmint mi lesz azokkal, akiknek a szulei elnek? Vagy a fiuk? Ezt hogy akarja megoldani Viktor?

Blogolo Blogi 2019.03.29. 06:26:24

@tpl: ertik ot, csak nem szeretik. Nagy kulonbseg!

Reepa 2019.03.29. 06:27:18

@Blogolo Blogi: Nem tudom mi szulte...vagy mi szarta a világra...de bennem aki naponta meg küzd a magyarságáért csak megerősíti a tényt hogy ha bármi szavazás van...én szépen elmegyek...sőt mást is buzdítok ...és szépen leteszem a vokson a Viktorra ...csak azért is hogy ilyen okoskodó kényelmes faszfejek még véletlenül se kerüljenek a vezető pozicióba....

Blogolo Blogi 2019.03.29. 06:34:56

@tpl: ez a mukodo V4. Pontosan milyen teruleten lehet ezt tetten erni? Sok nagy szlovak, cseh vagy lengyel beruhazas valosul meg itthon? Vagy a magyar toke fialtatja naluk a penzet? Dinamikusan novekvo kereskedelem a tagorszagok kozott? Esetleg kozos iranyitasu hadero? Hogy neha bevedik egymast az EUban, illetve bizonyos orszagokbol eloszeretettel jarnak ide buszos turakra, meg nem nevezheto klasszikus, jol beagyazott szovetsegnek.

Blogolo Blogi 2019.03.29. 06:39:16

@Reepa: gyozkodd oket Draga Baratom, vigyel meg egy embert es elmondhatod, hogy a magad szintjen megtetted, amire kepes voltal; s lon az az ido, mikor a magyarsag ujra regi fenyeben tundokol.

Törpvadász 2019.03.29. 07:24:02

Olvasom a kommenteket és csak ámulok és bámulok. 1. OVt kizárták.Nem kilépett( bár ez a duma), kizárták. 2. Nem sza..unk a saját fészkünkbe. Ugye. OV meg igen az undorító plakátokkal. 3. Senki nem vitatja OV igazát a migrációval kapcsolatban, bár a saját, a NERnek fizető migránsaival azért brutál toleráns ő is: lehet kém, arab terrorista, kínai kémhekkerstb. Az jöhet. 4. NEM AKAROK KIKERÜLNI AZ EUból emiatt az idi..ta miatt, aki szanaszéjjel looja magát és Lőric barátot meg a rohadtul "önálló" lánykáját azEUs pénzekből meg a hazai lehetőségekből.
5. Minden lopott forintig és fillérig költse orvosra a korrupt lopós fajtája!Mindegyik.

Törpvadász 2019.03.29. 07:30:26

@Blogolo Blogi: Már bocdi, de többen szavaztak másokra, mint OVra és csapatára. Még a határon túli és kg-ra megvett szavazatokkal is. Csakhát az új matek... amiben felülkompenzálják mind a győztest, mind a falvakat. Nedze neked egyenlő feltétel, amikor ilyen pénzekből kormány és összemosódva fidesz stb kampányolgat. Az ellenzéket meg sorra bünteti a haver az ASZ élén. És ez még annak a biz. jéghegynek csak a csúcsa. Csak vak az, aki nem akar látni.

haXXXor 2019.03.29. 07:59:48

En csak az Audis sztrajkos reszre reagalnek: lesz annak meg bojtje. Minden evben eljatsza ezt a szakszervezet es iden sikerult egy kicsit tultolni. Elmeny lesz nezni ahogy a 10k ember faszsaga miatt szop a maradek 120k ember Gyorben. Mert tevkepzete senkinek se legyen, az inflalodas nem holmi legenda viszont akinek nem lehet emelni a beren, mert ahhoz ugye adot is kene emelni, az kokemenyen szopni fog. Ugye hozzaadott erteke meg nem sok van az orszag szempontjabkl egy kulfoldi multinal szoval csoda lesz amikor tomegesen mondanak fel a tanarok, rendorok, barki mas aki nem tudja majd megfizetni az audis berekhez lott lakhatast

Blogolo Blogi 2019.03.29. 08:15:33

@haXXXor: az audi nem bolond, ha nem erne meg neki, nem adott volna ennyit, a tanart meg a rendort meg megfizeti az allam. Toled tobb adot szednek es odaadjak nekik. Megerdemlik ok is. Mi itt a gond?

Ekrü 2019.03.29. 08:19:17

@Törpvadász:
"1. OVt kizárták."-Ne hazudj ,nem zárták ki.Vagy olyan buta vagy,hogy nem tudod mi a felfüggesztés és a kizárás közti különbség,vagy szándékosan csúsztatsz.
2.Amúgy ,tulajdonképpen titeket ez mit izgat annyira?Mi közötök hozzá?Engem,mint Fidesz szavazót ugyanis teljesen hidegen hagy,hogy a Fidesz az EU-ban épp melyik pártcsaládban ül.A lényeg,hogy Magyarország érdekeit védje.A Jobbik is vígan elvolt frakción kívül,azt nem történt semmi.
3. "Senki nem vitatja OV igazát a migrációval kapcsolatban"-Hát ezt idáig jól titkoltátok ott az ellenzéki oldalon. :)) Persze,most ,hogy választás jön most már igaza van....Ki hiszi ezt már el nektek.
4. "NEM AKAROK KIKERÜLNI AZ EUból emiatt"-Jézusom ,de buta vagy...Vagy csak megint aljas módon csúsztatsz...Szerinted ha a Fidesz kilép a Néppártból és esetleg átül egy másik frakcióba,vagy úgy frakciót hoz létre a választások után,az mégis,hogy befolyásolja az EU tagságot?Elárulom,sehogy.Semmi köze hozzá.Mint ahogy nektek sem,hogy a Fidesz a Néppárt tagja marad vagy sem.Foglalkozzatok a saját pártcsaládotokkal...

látjátok feleim szümtükkel 2019.03.29. 08:50:46

@Ekrü:" Azokat a szabályokat eddig is elfogadtuk,amit a belépésünkkor aláírtunk ,de ez nem jelenti azt,hogy az EU vezetői kényük-kedvük szerint alakítgathatják ezeket.Mert arra viszont jogunk van nemet mondani.Akkor is ,ha egyeseknek ez nem teszik.'

1. Ne csúsztass!Nem kényük-kedvük szerint alakítják a szabályokat az eu vezetői. Akik közt melleseg ott ül Orbán. Is. Az alakításnak a belépésünkkor is megvoltak a szabályai, azt is lefogadtuk.
2. Más dolog a vélemény, álláspont elmondása, és más az illiberális viselkedés. Mit is mondott Orbán a magyar elnökség után? Kiosztott néhány sallert, tockost, nyakast. Miért fáj, ha visza is adják?
3. Miután az eu döntéseinek szabályozása bizosítja a tagállam nem szavazatának a jogát is, mi a bajod az uniós szabályozással? Orbánék mindig nemet mondanak, amikor az nem sérti a magyar érdekeket. Amikor meg nekünk(neki) nem lenne jó, akkor nem mond nemet. Netán az, hogy az uniós szabályokat nem a fidesz hozza? Hát ez már bizony csak ilyen, amíg nem lépünk ki, így is marad.

Tzp 2019.03.29. 08:53:45

@moloy: A tényeken nem lehet túllépni. 2018-ban már csak a hekkelt politikai rendszer miatt (gyakorlatilag választási csalás révén) tudott nyerni a csúti.

látjátok feleim szümtükkel 2019.03.29. 08:56:08

@Ekrü: "Szerinted ha a Fidesz kilép a Néppártból és esetleg átül egy másik frakcióba,vagy úgy frakciót hoz létre a választások után,az mégis,hogy befolyásolja az EU tagságot?Elárulom,sehogy.Semmi köze hozzá.Mint ahogy nektek sem,hogy a Fidesz a Néppárt tagja marad vagy sem.Foglalkozzatok a saját pártcsaládotokkal..."

No basszus! Én nem vagyok egy párt híve sem, akkor nem is lehet véleményem erről a témáról, meg arról, hogy ez a felfüggesztés-kizárás cirkusz bizony a Magyar állam ázsióját rontja? Ami meg engem is sért. ha meg nem haragszol érte. Hiszen nem csak a fideszé az ország. Néha mondják ugyan, hogy istené, meg talán az embereké is. Minden ember meg nem fideszes.

Tzp 2019.03.29. 08:59:45

@Ekrü: Tehát számodra elfogadható az, hogy Orbán tetszőlegesen változtatja a szabályokat Magyarországon, de az hogy Brüsszel - véleményed szerint - ugyanezt teszi, akkor már felháborodsz?

Ekrü 2019.03.29. 09:16:21

@látjátok feleim szümtükkel:
1.Az alapításkor elfogadott szabályokat eddig is betartottuk.Az új,nekünk nem tetsző/nem előnyös szabályok létrehozásakor pedig mint az EU teljes jogú és egyenrangú tagja jogunk van vétózni.Akkor is ha ez neked nem tetszik.Ha jól emlékszem pld. sehol nem volt az alapításkor elfogadott szabályokban leírva,hogy nekünk számolatlanul kellene befogadnunk személyi okmányokkal nem rendelkező ,illegálisan a határon áttrappoló egyéneket.
2." Más dolog a vélemény, álláspont elmondása, és más az illiberális viselkedés."-Értem.Ha nem az valakinek a véleménye amit ti elgondoltok,az ugye kussoljon,mert akkor illiberálisan viselkedik.Bocs de az,hogy neked nem tetszik ha valaki illiberálisan viselkedik,az a te bajod.Nekem meg nem tetszik amit ti műveltek a liberalizmus címszó alatt.
3." Miután az eu döntéseinek szabályozása bizosítja a tagállam nem szavazatának a jogát is, mi a bajod az uniós szabályozással?"-Ha jól látom ezzel inkább nektek van bajotok.Hisz teljesen fel vagytok háborodva,ha Orbán Viktor élni mer a vétó jogával. :)))
"Orbánék mindig nemet mondanak, amikor az nem sérti a magyar érdekeket."-Te így látod ,én pedig úgy,hogy akkor mond nemet akkor az Magyarország érdekeit sérti.Az ellenzék viszont bármit képes megszavazni,ami rossz Magyarországnak csak nehogy már az Orbán győzzön.Na ezért tart ott ahol...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.29. 09:19:55

@Ekrü: "Nekem meg nem tetszik amit ti műveltek a liberalizmus címszó alatt." - Na és mesélj! Mi lenne az? Szerintem azt sem tudod mi az hogy liberalizmus.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.29. 09:21:20

@Ekrü: Az új választási törvényről vajon miért nem volt népszavazás?

törppicur 2019.03.29. 09:22:22

@Tzp: @Törpvadász:
Akadjatok már le a "nem többségrő"l, meg Orbán csalással nyert gondolatról, azért nyert, mert a közelében sincs egyetlen egy ellenzéki erő sem.

Hol lejt a pálya? Mi az amit nem évekkel előre, hanem választás közben módosítottak? Mi az ami nem vonatkozik mindenkire? Mi az ami gátolja a szavazatok szerzését?

1. Szerintem évekkel a 2010-es választás előtt eldőlt, legyen 200 fő a 400-ból, senkinek nem volt meglepetés, 2018-ban meg pláne nem. Ezt valamilyen formában már Feri bohócék is tervezték, csak mint sok minden mást képtelenek voltak megvalósítani.
2. A választókörzetek azonosak, a küszöb mindenkinek egyforma magas, na jó van akinek ez túl magas (Juhász Péter és Momentum a kedvenceid közül).
3. A győztes/vesztes kompenzáció mindenkinek ugyanaz. A falusi kompenzációt nem értem mire gondoltál.
4. Az meg szintén nem újdonság, hogy több listás szavazatért több mandátum jut, meg hogy ha valaki megnyeri az egyénik 85%-át az megnyeri az egészet.

Szerintem rohadt egyszerű, országos választást országos bázissal lehet nyerni. Az mszp elherdálta a sajátját, a többi ballibbantnak soha nem is volt, és most sem dolgozik azon, hogy legyen, mert azért nem csak a körutat, hanem még Pest megyét is el kellene hagynia.

A Jobbiknak van bázisa, nem véletlenül második egy EU-ból semmiben nem támogatott programmal.

A ballib-jobbik házasság meg amúgy elég undorító nász, de ti tudjátok, hogyan kell szavazatot gyűjteni a tudatmódosított szavazóitoktól (mert ugye az ő dolguk sem egyszerű, elfogadni Gyurcsányt Snejderrel kézen fogva, amint Karigeri, Fodor Gabika és Hadházi énekli nekik a nászindulót). De hát a többségért, hatalomért ugye bármit.

A tudatmódosítást elkövetni sem lesz egyszerű Tiszavasváriban és Ózdon, vagy Székesfehérváron és Győrben a hívekkel megértetni, hogy ha a DK-t szereted az tulajdonképpen olyan mintha a Jobbikot szeretnéd és viszont. Ezzel a förmedvénnyel új szavazót szerezni meg már művészet lesz

Ekrü 2019.03.29. 09:24:34

@látjátok feleim szümtükkel:
"Én nem vagyok egy párt híve sem, akkor nem is lehet véleményem erről a témáról, meg arról, hogy ez a felfüggesztés-kizárás cirkusz bizony a Magyar állam ázsióját rontja? Ami meg engem is sért."-Dehogynem lehet véleményed. :))) Tudod én nem liberális vagyok,hogy az ellenkező véleményt elhallgattassam. :)))Csak épp nem értem mit foglalkoztok vele,ha minket Fidesz szavazókat nem érdekel.... :)))Komolyan,nektek Orbán és Fidesz fóbiátok van.Látod engem nem érdekel sem a szoci sem a liberális pártcsalád ezért nem is foglalkozok vele.Az meg ,hogy téged mi sért az a te dolgod,max én jót derülök rajta.Csak jó tanácsként,ha kevesebbet foglalkoznátok a Fidesszel meg Orbánnal és többet a saját oldalatokkal akkor talán nem itt tartanátok.Mert elnézve a választásokat,ne a Fidesz van bajban.

Ekrü 2019.03.29. 09:29:04

@Tzp: @Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Mikor a Fidesz 2010-ben kampányolt világosan elmondta,ha lesz 2/3 akkor lesz új alkotmány, és felére csökkenti a Parlamentben a képviselők számát.(kevesebb ingyenélő)Ennek fényében szavazott mindenki.Mikor megszavaztuk a 2/3-ot pontosan tudtuk mire szavazunk.Azt is,hogy mire jó a 2/3.Az,hogy nektek ez nem tetszik,hát sajnálom,de ez van...

törppicur 2019.03.29. 09:30:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

szerinted miért vannak feles és kétharmados törvények? Az utóbbiak talán azért, hogy a legsúlyosabb döntsek úgy születhessenek meg.

népszavazást miért kellett volna tartani? milyen kérdésről? és annak mi lett volna az eredménye?

nem vagyok naív, te sem. Tudjuk, olyan kérdéseket fel lehetett volna tenni, ami pont ezt a választási rendszert eredményezi, és jelentős többséggel megszavazták volna
200 képviselő - persze, csökkentsük
kiegyenlítettebb létszámú körzetek - persze logikus
1 körös szavazás - naná, egyszerűsítsünk
A szavazás eredménye után elvesző szavazatok kompenzációs listára kerüljenek - igen logikus (nem kerülne részletezésre, hogy győztes és vesztes kompenzációt is jelent, de amúgy jogos, és amúgy sem normális, hogy 20-30%-kal veri az első a másodikat)

Úgy hogy ha lett volna népszavazás, kb igy lett volna. Olyat nyilván nem kérdez a fidesz, hogy érvényes-e a szavazás, ha a fidesz nagy többséggel nyer, mert ugye az történt

Jakab.gipsz 2019.03.29. 11:54:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Légy szíves: definiáld a neoliberális jog-államiságot !

látjátok feleim szümtükkel 2019.03.29. 13:21:43

@Ekrü:

Tudod a kádárék alatt sem volt a hatalomnak több támogatója, mint most a fidesznek. Sőt még annyi sem, oszt hatalmon voltak. Minek is szokjátok hívni azt a rendszert? Ugyé diktatúrának. Mi is megy most? Ugyan az. Diktálnak, mindenkinek és mindenben. Főként abban, hogy kinek lehet esélye ebben az országban és kinek nem.

látjátok feleim szümtükkel 2019.03.29. 13:30:29

@Ekrü: "Az ellenzék viszont bármit képes megszavazni,ami rossz Magyarországnak csak nehogy már az Orbán győzzön.Na ezért tart ott ahol..."

Na ne röhögtess már! Ha a magyar ellenzék uniós képviselői mindig megszavaznák azt, amit a kormányoldaliak, akkor sem győzne Orbán az unióban. Ez zavar titeket? Hát sajnos aki kicsi ország vezére, az csak kicsit győzhet, nagyot nem. Főleg, ha a saját szövetségeseibe rugdos lépten-nyomon.

teéjesenmindegy 2019.03.29. 15:17:36

@Törpvadász:
"de többen szavaztak másokra, mint OVra és csapatára."
A világbajnokságon meg több gólt lőtt az összes csapat együtt mint a világbajnok. És?

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.03.29. 18:02:08

@exterminador: Szerte Európában erősödnek a bevándorlás kritikus pártok. Legutóbb a holland FvD szerepelt igen jól. A mainstream pártok pedig gyengülnek. A tények makacs dolgok..:)

ember100 2019.04.01. 22:12:42

@teéjesenmindegy:
Helló !

Demagóg vagy !
De tudod mit legyenek a mi arabjaink Svédországban DE fizessük meg !

látjátok feleim szümtükkel 2019.04.04. 13:20:49

@19540511: "...okos ember nálánál okosabb emberekkel veszi körbe magát, nem pedig olyan balfaszokkal, akik semmihez sem értenek, ahogy Orbán tette."

Azért elég okos volt ahhoz, hogy mindegyiket magához láncolja, és amikor eljön az idő, akkor ejtse, de kérdés, hogy őt ki láncolja?
süti beállítások módosítása