HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) bkk (4) BKK (1) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) Franciaország (1) franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) Karácsony (1) karácsony (4) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) kína (4) Kína (2) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van a kormányalakításból

2018.05.02. 07:59 Elegem Van

Azt hiszem, elvtársak, baj van. A mi Viktorunk úgy járt, mint Gyurcsány 2006-ban. Emlékeznek, a derék Fletó piros dossziékkal rohangált a választások előtt játszva a kompetens vezetőt, mutatva, hogy pontos, kidolgozott elképzeléssel rendelkezik a kormányzásra vonatkozóan. Csak válasszák meg, aztán jön a Kánaán. A választások után néhány héttel viszont szűk körben elismerte, hogy fogalma nincs, mit kellene csinálnia. A mostani kormányalakítás valami hasonlót mutat. Hát nem érdekes, hogy az egész kampány időszakban arról ment a lamentálás, hogy a mi Viktorunknak határozott elképzelése van a leendő kormányzásról, csak a választások előtt hétpecsétes titok? Konkrétumokat a Nagy Vezető azért nem mond, mert most nem, de nyerjen a Fidesz, azonnal indul a gőzhenger, és lészen itten olyan csudálatos kormányzás, hogy mindenki szeme szája eláll a bámulattól. Az enyém már el is állt. Bámulom ezt a töketlenkedést, koncepciótlan kormányalakításnak nevezett lufihámozást.

orban_uj_kormany.jpg

Először a program hiánya feltűnő. A negyedik Orbán-kormánynak nincs mondanivalója az országnak semmiről. Se a világrendben betöltött szerepről, se a környezetvédelmi kihívásokról, robotizációról, informatikai forradalomról, kivándorlásról. Nulla. Van valami ködös demográfiai rizsa nagyon távoli határidőkkel. Ám milyen érdekes, hogy a családtámogatásokról kirobbant osztrák-magyar vita mennyire rávilágít a lényegre. A sógorok 172 eurót adnak egy gyerekre állami támogatásként, a büszke magyar kormány 93-at. (Még a görögök is 136 euró/gyerek támogatják a gyermekvállalást.) Nyolc év kormányzás után nyolcvan euró a difi. Az Ausztriában dolgozó magyar vendégmunkások a különbözetre kedélyesen fosztogatják az osztrák államkasszát, amelyet nem meglepő módon ők meguntak, és a jövőben nem kívánják finanszírozni a magyarokat. Ausztria first. Talán ha az elmúlt időszakban nem egy jól körülhatárolható család saját lábra állítására megy el több százmilliárd, akkor magyar családok százezrei is kaphattak volna havi 170 eurónak megfelelő összeget. De nem, majd a családügyi mit tudom én micsoda megoldja. Hacsak úgy nem. A második mesés program a gazdasági növekedés felpörgetése. A Nemzeti Bank vezetése rögtön bele is kezdett egy egzisztenciális célú ámokfutásba a lakossági hitelezés lufijára alapozva a belső fogyasztást. Ennyi a kormányprogram. Ja, meg a migráncsok! Hát eddig volt kérem szépen politikai kormányzás, médiakormányzás, propagandakormányzás, csak még fosztóképző nélküli kormányzás nem volt. Most sem lesz.

Azután az idő gondolkodtatott el. Ha Viktoromnak lett volna elképzelése, nem tartana egy hónapja a vacakolás. Régen be lehetett volna jelenteni az új kormányzati struktúrát, a hozzá elképzelt emberekkel pedig pár nap alatt le lehetett volna tárgyalni az elvárásokat. De semmi. A kormányzati szervezetrendszer folyamatosan változik. Hol van már az a duma, hogy szétkapják az EMMI-t, lesz Pénzügyminisztérium és külön Gazdasági Minisztérium? Osztán volt valami pár hétig élt családügyi baromság is. Hova tűnt? Ez nem egy kiérlelt tervre mutat, hanem a háttérben folyó kapkodásra. Úgy sejthető, hogy Viktornak dunsztja sincs mit csináljon, amit pedig elképzelt, ahhoz egyre nehezebben talál végrehajtót. Pedig a miniszterelnöki munka legszórakoztatóbb időszaka a miniszteri/államtitkári casting. Viktornak az elmúlt hónapokban nem sokat kellett költenie wc-papírra. És így is elég nehezen jön össze a Kormány. Sőt feltűnő, ahogy a régi stáb szétesett. Lázár besokallt, lelépett. Kósa vállalhatatlanul hülye. Balogh tiplizett, de valami keresztény értelmiségi szervezet tanulmánya mögé bújva máris visszaköpköd. (Talán így próbál nyilvánosan gyónni.) Sesztákról, Simicskóról addig sem tudott senki, amíg hivatalban voltak, ezen túl sem fognak hiányozni. Fazekas távozását csak a karcagi lobbi sajnálja, tizenkettő egy tucat. Az újak meg, Istenem!

Először a régi újak. Pintér érdeme, hogy ő még látta Lenint. Negyven éve kezdett el kialakulni a szocializmus alatt a gmk, fusi, a titkosszolgálatok által kontrollált éjszakai élet figuráival az alvilágból a magyar felvilág, melyet Pintér úr jól ismer. Kell a szaktudása. Varga egy görcs. Egész élete arra megy el, hogy miniszterelnöki ambícióit palástolja, ám Viktor ezt használja ki. Misi erősen felül van pozícionálva, képessége őt a "partmenti hajózás szép időben" fokozatra predesztinálja, viharban az óceán közepén semmire sem jó. Bizonyos előjelekre viszont érdemes figyelni: "Piros az ég alja: aligha szél nem lesz." Addig legfontosabb feladata, hogy szoros emberfogással tartsa Matolcsyt, aki - Miskával ellentétben - nem képes elfedni miniszterelnöki ambícióit. Valószínű, hogy a gazdasági tárcáért való nyomulása miatt nem lett külön gazdasági minisztérium. Rogán meg vagyon dicsőülve, hiszen a felszínen az ő érdeme a kétharmad. (A választási stiklik felelőseit mégsem dicsérhetik meg nyilvánosan.) "Hazug Hal a nevem, de ez nem igaz." Tóni kormányzati munkával való terhelése a világ röheje, amely a kétségbeesett kapkodás terméke. Az egyébként jóeszű Soros-ösztöndíjas Szijjártó legalább olyan hatásosan rombolja a magyarok renoméját a világban, mint Trianon előtt az oláh, cseh, rác, osztrák ellenségeink. Egy kis bölcsességgel kevert irónia nem ártana kekeckedés helyett. A Farage-stílussal láthatóan nem tudnak mit kezdeni a brüsszeli elfekvő túltenyésztett idiótái. Trócsányi a tönkretett igazságszolgáltatás egyik felelőse - ügyvédek nem vállalnak pereket az elektronikus bírósági rendszer csődje és a túlbonyolított perrendtartás miatt - tehát kormánytagsága evidens. Süli János Putyin úr személye körüli miniszter a magyarok megnyugvására. Semjén kormánytagságáról kell még valamit mondanom, Ildikó?

A nagyon újak közül Kásler öregember, aki azért vállalta a miniszterséget, hogy a fejfája többe kerüljön örököseinek a "nyugalmazott miniszter" aranyozott felirat miatt. Nagy kunsztot nem várhatunk tőle. Bártfai-Máger megbízhatóan fogja fedezni a Nemzeti Vej és Lölő barát vagyongyarapodását, miközben felügyeli a nemzeti vagyont. Palkovics minisztériumának nevét nem kell megjegyezni, ahogy Palkovicséra sem kell sok energiát fordítani. Mire feláll a minisztériuma címerrel, levélpapírokkal, email címmel stb., már meg is fog szűnni. Gulyás Gergely kancelláriaminiszter. Ez annyira morbid. Egy nagyra nőtt, kissé pufók óvodás vezetési tapasztalat nélkül egy percet sem dolgozva életében. Mivel saját csapata nincs, Lázár emberei veszik majd körül. Önök szerint hány másodpercen belül fogják róla bebizonyítani, hogy segg? Benkő tábornok úr jó választás, aki nem okozza Viktor halálát, hiszen nem pocakos. Másfelől viszont operettseregünk miniszteri posztjára egy szép egyenruhában feszítő tamburmajor vagy szállodai beengedőember ugyanúgy megfelelne, minek oda ilyen komoly ember? A Nagy István nevű pofa agrárminiszteri kinevezése szintén a tanácstalanságot tükrözi. Ő miatta nem kellett volna meneszteni Fazekast, nem jelent minőségi cserét. Disznóvágásra azért ne menjen szegénykém, mert egy részeg böllér könnyen összetévesztheti a kiszemelt áldozattal.

Hát így állunk, véreim. Van egy választási trükkökkel kétharmadot szerzett Viktorunk, akinek dunsztja sincs a teendőkről, és kormányképes emberanyaga is kifogyóban. Marad egy sodródó, ideiglenes kormány, amely ebben az összetételben kábé másfél évet fog kihúzni. Viszont van egy jó hír is. Ezt a kormányalakításnak álcázott vesszőfutást június 14-ig kell elviselni, mert akkor kezdődik a foci vébé. Viktor fogja a cókmókját, és beköltözik Putyin úr által számára biztosított, teljes kényelemmel ellátott - kolbász, szotyi - VIP-páholyokba. Szegény Viktornak jár a pihenés, hiszen már elege van ebből a kormányalakításos szarakodásból.

Ha tetszett a bejegyzés, kérjük, oszd meg Facebookon, hogy minél több emberhez eljusson! Köszönjük!

Kövess minket Facebookon!


komment

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr3613884258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morph on deer 2018.05.02. 15:34:56

“Nagy kunsztot nem várhatunk tőle.”

Pedig de!
Sajnos. Valamiért úgy érzi, hogy ki kell érdemelnie a bizalmat - na meg a plusz aranyozott szöveget - az által, hogy hülyeségeket nyilatkozik. Nem vicc.

Például: „ha nem volna legális a művi terhességmegszakítás, akkor már húszmillióan élnénk az országban”

Tehát nem az a baj, hogy a terhességet művi módon megszakítják, hanem az, hogy ezt legálisan lehet tenni, - és ezért nem élnek itt húszmillióan!

Milyen szerencse, hogy így ért hozzá...

Gondolom nem kell sokáig várnunk a célzottan alkalmazott megfelelő imádság bevezetésére a szakintézményekben, amely visszájára hivatott fordítani ezt a baljós folyamatot, ami a népesség csökkenését eredményezte..!

Kevésbé vadregényes változat az abortusz teljes tilama lehet, ha már ilyen hozzáértő kezébe kerül a döntés.
De ez majd csak akkor, ha már az imádság sem segít.

Armatúra 2018.05.02. 15:51:16

Drága Elegem van! Jól olvasom, hogy a 4-szeres GDP/kopf Ausztria családtámogatását és a 2.5 -szörös görög cuccot hasonlítgatod a mienkhez? Mein Gott! Az, pedig valóban ciki, hogy a gyerekeiket itt hagyó vendégmunkások család támogatását csökkentik sógorék, persze Viktorvezír mián.. Talán az ottani 3-4-szeres bér pótolja valamelyest az itteni össz javadalmazást. Ha nem , mitt'om én, talán visszajönnek, vagy kiviszik a porontyokat is. Who knows? Persze, jól tudom, hogy ha az ellenzék került volna hat alomba, akkor min. az österreicher csalitamit kapták volna, vagy, vagy, vagy a béreket itt vinnék fel ők a min. görög szintre. Meg az orvosokét, meg a tanárokét, meg a szoc munkásokét. meg a közszolgákét. meg a nyugdíjakat. meg a ..meg a meg a .. mindent. Ha sokat mondok 3-4000 mrd alsó hangon, beleszámítva plusszban az adó csökit. Hja és Mészár meg a többi nem rabolhatna el évi sok ezer milliárdot, vagy inkább billiárdot. Bizony. Nem csinál a Vitya semmitdesemmit, csak a bajt hozzaránkmeganyomorotot. Hhhhhhhhhhhhhh...

Brix 2018.05.02. 15:55:34

Olyan kormàny célok vannak, amelyeket nem lehet megvalósítani: 1. A demogràfiai trendek megfordítàsa lehetetlen, hiába "kötnek szövetséget a nőkkel.." 2. "Nem leszünk bevàndorló orszàg" A jövőben ez egyre kevésbé lesz igaz, hiszen egyetlen fejlett ország sem tudta megállítani a migrációt , esetleg lassítani...Most is èrkeznek migrànsok, legális ès illegális formában is...3. A "versenykèpessèg javítása" - milyen formàban? Újból pènzt injektálnak a nemzeti tőkésosztàlynak, maguknak? Az oktatás romokban hever, a fiatal , képzett rèteg meg mèg mindig nyugatra pàlyázik, a nemzeti kapitalista disznóól helyett, ahol le van játszva mindenki èlete... Mindez persze nem számít semmit, mert a tanulatlan, vidéki kisemberek újravàlasztják Orbànt 2022- ben is, hiszen ő adja a közmunkàt, az utalványt, a 10 ezres csekket és " megvéd "a migrànsoktól...

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.02. 16:05:45

A fő cél megvan: sikerült megakadályozni a ballib országrontók kormányalakítását. Ez már önmagában hatalmas eredmény.

Armatúra 2018.05.02. 16:15:51

@Brix: Azért egy kis matekkal letámadlak, ha nem haragszol. Szóval, a népességfogyás tényét egy állam elfogadhatja, mint fátum okozta dolgot. Ekkor:
a népesség változása:

dN(t)/dt = k(t) N(t), ahol k(t) egy lassan változó -de idöben min. nem csökkenő absz. értékű neg -mennyiség, azaz kvázi konstans. Egy olyan időszakot választva, ahol áll.-nak tekinthető, az egyenlet megoldása :

N(t) = N(0) e exp kt. Ez azt jelenti, hogy az idő növekedtével, nem éppen lassuló sebességgel N(t) nullához tart. Azaz, ha egy kormány meg sem próbál tenni ellene, akkor az az üzenete, hogy : "Gyerekek, kihalunk. Valakinek csak kell ezen a kontinensen élnie, ráadásul a kihalási és gyors társadalmi elöregedési folyamatot kicsit megédesítik nekünk."
Én, bunkófideszbirkanarancsgenyó....stb. azt tartom, hogy egy kormánynak a modern eszközök tárházából -és nem erőszakkal - meg kell próbálnia legalább ezt a folyamatot csökizni, , vagy urambocs. megállítani. Ha 2-3 évtized alatt, egymást váltó kormik sem érnek el eredményeket, akkor valóban marad a bevándoroltatás. Ennyi.

Lehetnék én is 2018.05.02. 16:19:52

Azért azt +ként bemutatni, hogy a csontra eladósodott görögök többet adnak egy gyerekre, mint mi nettó butaság. Hitelből szociális dolgokat tartósan megoldani lehetetlen.
Viktorod az eddigi 3 kormányában nem cserélt le annyi minisztert, mint bármelyik ballib alakulat, vagy fordítva, sokkal több 3-4 évet kiszolgáló minisztere volt, mint a másik oldalnak, holott mindig átszervezte a struktúrát. Ergo, valamit jól csinál a kormányalakításban. A tempót meg jobb, ha rábízod, a kifutó meg az új kormány is az övé.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.05.02. 16:33:56

Van egy apró különbség a Gyurcsány féle 2006-hoz képest.

Nevezetsen, hogy a Gyurcsányék 2006-ig elkúrták. Utána is persze, de ez nem változtat a tényen, hogy ott változtatni kellett volna valamin, amit eddig tettek.

Orbánék alatt csökken az államadósság, nőnek a reálbérek, nincs infláció, banki kamat, ....

Azaz mi a faszt kéne mondani azon túl, hogy nem kúrják el, mint ahogyan azt a ballibek szokták ?

Ezért szavaztunk rájuk, hogy ne tegyék, és ezért nem szavaztunk az elkúrókra.

Midnight Run 2018.05.02. 16:36:14

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Mintha a venezuelai kormányfőt, Madurot hallgatnám: "A fő eredmény elvtársak, hogy megállítottuk az imperialista USA előrenyomulását a szent földünkön!"

Hát zseniális b**meg, aztán az egész ország fogy, mert kajájuk sincsen, se klózetpapír, se gyógyszer, se ívóvíz!

Nálunk is ez a lényeg, megállítani a liberalizmust! A többi kurvára nem számít!

agarik 2018.05.02. 16:49:38

Amatőr.
A koncepció: "Lenyúljuk a pénzt".
Ennyike.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.05.02. 16:50:50

@Midnight Run:

Azt ugye tudod, hogy a németek tőlünk is kevesebb gyereket szülnek ?

Ezért jött Merkel asszony óriási ötlete a migráció felpörgetéséről, amit multikultinak nevezett el, és amit ma már legszívesebben visszacsinálna, és elfelejtene.

sas70 2018.05.02. 16:59:59

@Rettegek mert ballib vagyok:
"Orbánék alatt csökken az államadósság, nőnek a reálbérek, nincs infláció, banki kamat"

Ebben egyetlen nagyjából tényszerű információ van, a reálbér növekedés. Az is csak nagyjából, mert tényszerűen a 2013-tól van reálbér növekedés. Ami egyébként egy kedvező dolog valóban, a baj csak azzal van, hogy a mediánbérek kisebb mértékben nőttek, mint az átlag.
Ettől persze lehet örömködni, csak nem nagyon.

high up! 2018.05.02. 17:01:38

Orbaneszkunál végleg elfogytak az értelmiségi, de legalábbis a nem túl feltűnően féleszű káderek.

2018-ban már csak a maTROLLcsi féle feltűnően féleszű idióták, ráolvasásos mágusok, na meg persze a seggcsimbókok maradtak csak meg választéknak. Még Rákosinak is jobb káderei voltak, mint ami Orbanszkunak maradt az Elmúttnyócév utáni, a funkcionális analfabétáknak szóló uralkodása után

FOLYTASSUK!

high up! 2018.05.02. 17:13:48

@Rettegek mert ballib vagyok:

Te IQ károsult, bevándorlás már több mint 50 éve van Nyugat-Európába, Merkel akkor még 10 éves volt, igaz, az értelmi szintje már akkor is magasan meghaladta a ti fidióta értelmi szinteteket.

Úgyhogy nem a gyerek Merkel találta ki se a multikultit és még azt se, hogy a németek kihaló ágon lennének.

Azok a magyarok.
Ráadásul már a prognózis is kijött, hogy a magyar 2050-re az EU legjobban elfogyott társadalma lesz (a bulgár mellett), kb 15%-ot fog addig elveszíteni a jelenlegi népességi állományából.

Aztán ha ebbe a Novák Elődi tudományos kutatást is belevesszük, miszerint ha a nem sápadt arcú magyar újszülötteket levonjuk, akkor ti mélymagyarok önmagatok összehozzátok 2050-re (da ha Jobban teljesítetek akokr már 2040-re) a multicolor, multikulti társadalmat mindenféle migráns bevándorlás nélkül.

Ha egyáltalán nem a kisebbségbe lefogyott sápadt arcú magyar fogja addigra a multikultit jelenteni.

FOLYTASSUK!

kalbász 2018.05.02. 17:16:03

Ennyire demagóg ****nak nemkéne lenni.

Teljesen világos miért nem emelik a családi pótlékot és miért minden más módon próbálnak juttatást adni a családoknak.

Ugye ki tudod találni a nagy hevületben mi a fő különbség ausztria meg ezen ország között?

Sikerül, vagy játszod a demagóg gyökeret tovább?
Félek ez utóbbi lesz, mert akkor be kéne látnod mekkorát tévedsz.

röf 2018.05.02. 17:47:16

"bevándorlás már több mint 50 éve van Nyugat-Európába,..."
Sztán tudod-é hogy mi motiválta az évtizedekkel ezelőtti odavándorlást?
Nem, nem a népességfogyás felismerése.
A LUSTASÁG BAMMEG! A koszos munkától való ódzkodás. Majd a török lemegy a szarba, megkavarni... tudod?
Namost ki ne találjátok, hogy ugyanez a történet folytatódik. Nem. Most szopatják az ostoba öntelt hülye nyugatot a 13 éves, üldözött-buzi, elhagytamapapírom, Merkelvendége vagyok típusú retkek, akiknek semmi köze a menekültekhez.
Ők nem menekültek, őket nem üldözi senki.
Ők csak be akarják hajtani a korábbi gyarmattartóktól a jussukat.
Tegyék, de nekünk ehhez nincs közünk.

Lajos Csánó 2018.05.02. 17:53:05

@Rettegek mert ballib vagyok: Egy-két apróság!2010- l Orbán kormány eltapsolt minimum 6-8 ezer milliárd forintot,és ebben nincs benne EU-s pénz!Kezdjük 3000 milliárddal,ehhez még társulnak,a külön adók évi 200 milliárddal+évi 400 milliárd ami nem a magánnyugdíj kasszába megy,+ szektorális adók, a 27 % -s Áfa! Van tovább is mondjam még?Mi is épült azóta? Ja megvan stadion!

Andy73 2018.05.02. 18:01:31

"A mi Viktorunk úgy járt, mint Gyurcsány 2006-ban."
Nagyon nem úgy járt, úgyhogy már a kezdés is rossz, de onnan is tud lefelé menni a színvonal.
Gyurcsány szorosan nyert a trükkök százaival, azt követte így májusban az öszödi beszéd, ami csak szeptemberben szivárgott ki, de onnan már csak a lemondásának a napja volt kérdéses, és a baloldal teljes összeomlásáé.
Orbán kétharmaddal nyert, zsinórban harmadszorra.
Ha már nagyon várod az új kormányt, nem kell sokat aludnod addig. Ezzel is időben vannak még, időben meglesz az új parlament alakuló ülése, az új kormánnyal együtt.

nemecsekerno_007 2018.05.02. 18:04:37

- Teljesen igaza van az osztrák kormánynak

- Nekünk is el kéne döntenünk, hogy a külföldön dolgozók itthon élő, nyugdíjas családtagjának ki dobja össze a nyugdíját.

- persze ez népszerűtlen téma, nem véletlen hallgat mindenki mint sz@r a fűben.

- precíz elszámolás, úgy mint a barátságban.

Jakab.gipsz 2018.05.02. 18:43:24

Ilyen a demokrácia.

Igyekszünk jobbat kitalálni.

Bolsi Buster 2018.05.02. 19:19:17

A különbség 2006hoz képest hogy 2022ben is NYERAFIDESZ, ha így megy tovább akkor 2/3-dal.

Bolsi Buster 2018.05.02. 19:26:16

@sas70: "a baj csak azzal van, hogy a mediánbérek kisebb mértékben nőttek, mint az átlag. "

1. Ez kamu, még a minimálbér is jobban nőtt mint az átlag.

morph on deer 2018.05.02. 19:45:58

@Andy73:
“Ha már nagyon várod az új kormányt, nem kell sokat aludnod addig.Ezzel is időben vannak még...”

Mi az hogy!
Sőt, közben már orbán jobbkeze is előkerült:
“Biró Marcell lehet Orbán új jobbkeze”
És hogy fog ennek a szerepnek örülni!
Különösen a pisszoárnál...

MACISAJT 2018.05.02. 20:11:32

Többen emlegetik párás szemmel hogy "de bezzeg Ausztriában.."
És őszintén elkerekedik a szemük mikor pár tényt felhozok.mert hogy ők azokat nem tudták.

Nem tudták hogy az első világháborút ami aztán Trianonhoz vezetett az osztrákok és a németek akarták mindenáron...többen már úgy tudják hogy a Tisza, na az volt...
Nem tudták hogy az osztrákoknak is volt "szocialista" kísérlete, de a tanácsköztársasági kunbélákkal,számuelykkal ellentétben azok osztrák patrióták voltak...
Nem tudták hogy Hitler osztrák volt és hogy az Anschluss egy virágesős bevonulás volt a két ország egyesülésére..(ma már Beethoven az osztrák, Hitler meg német:))
Nem tudták hogy Ausztriát mint legyőzöttet ugyanúgy megszállták a szovjetek és ott is maradtak.Egészen 1955-ig amikor is megszabadultak tőlük és piacgazdaság fejlődhetett, Marschall segéllyel.
Magyarországnak eközben a rákosi, gerő,eisenberger benjáminok jutottak, a malenkij robot majd 1956 és kádár-apró-fekete-dögei és még 35 év kommunizmus...

Nem tudták hogy mikor eljöve a "rendszerváltás" Magyarországnak volt 20 milliárd dollár külföldi adóssága.
Ma van 80 milliárd euróban és közben eltűnt a nemzeti vagyon nagy része(egy kisebb részét most vásárolják vissza Orbánék).
Nem tudták hogy az 1990-ig befizetett nyugdíjpénzek szőrőstül bőrőstül eltűntek a nagy büdös közösben, azokat ma az állam finanszírozza mások pénzéből.
Nem tudták hogy ma az évente a magyar állampolgárok által befizetett teljes személyi jövedelemadót, usque 1200 milliárd forintnak megfelelő összeget a magyar állam egy az egyben tovább utalja a korábban felvett hitelek KAMATAIRA.
Nem tudták hogyan lehetséges hogy a fél Dunántúlt osztrák gazdák felvásárolták zsebszerződéses gombokért és most óbégatnak az EU-nál hogy oda a tuti vircsaft, miközben magyarok még a nyamvadt cukrászdát sem tudtak Bécsben nyitni ( EU csatlakozási kampány szlogen).
Nem tudták hogy hogy tudták zömében osztrák bankok eladósítani a helyi komprádor politikusok és "nemzeti" bankosok segítségével magyar millióit 2002-2010 között, ráadásul svájci frankban, úgy hogy az adósok egy svájci frankot nem láttak ellenben papíron több adósságuk volt svájci frankban mint maguknak a ..svájciaknak.

És most az ilyen tudatlanok rikoltoznak hogy bezzeg Ausztria és menjünk tüstént oda mert ott jobban élnek.
Hát vazze, csoda ilyen különbségek után?

közép dunántúli régió 2018.05.02. 20:50:39

Kormány nem kell, felesleges, elég a migráns, Soros, Brüsszel mantrát ismételgetni. Elvégre bejött!

NGOsok vágtak hajdan e tájnak 2018.05.02. 21:14:20

Már 1 hónapja tart a kormányalaktás? Milyen naptár szerint?

Csak odasúgom a szerzőnek, hogy Németországban több mint 6 hónapig tartott a kormányalakítás, ugyanazokkal a koalíciós pártokkal. És vannak ennél sokkal kacifántosabb esetek is, Olaszország mint elrettentő példa. Többek között arra, hogy miért jó a diszproporcionális választási rencer, ami 1990 óta működik Magyarországon

zokogjatok 2018.05.02. 21:41:24

@sas70: "a mediánbérek kisebb mértékben nőttek, mint az átlag. "

El tudsz képzelni egy olyan rendszert, ahol a medián nagyobb mértékben nő mint az átlag? :D

zokogjatok 2018.05.02. 21:43:07

Az osztrákoknak meg igaza van amúgy. Szíjjártó tisztességből kaffog valamit, de nincs ez komolyan véve szerintem.

zokogjatok 2018.05.02. 21:44:38

@Midnight Run: "Hát zseniális b**meg, aztán az egész ország fogy, mert kajájuk sincsen, se klózetpapír, se gyógyszer, se ívóvíz! "

Igen igen már szinte Magyarországon is ez van, igaz 12 éves rekordon a gdp növekedés, és mind tavaly, mind az idén brutális béremelések vannak, de ja már-már Venezuela...

...ahol véletlen pont szocialisták kormányoztak, oppáré :D

anyadmajma 2018.05.02. 22:30:11

@zokogjatok: te egy hazaáruló bolsevik geci vagy, birka, ezt már sokszor mondtam neked.
Hazudj még, birka, hazudj még. bégess csak, bégess, te gyökér:)

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2018.05.02. 22:55:50

@zokogjatok:

12 éves rekordon a GDP??

Te kis Takonyárpi, ez csak a 4%-os GDP nagyaságú EU-s támogatással jött össze. Pont a választási évre, mert ebbe eröltették be a legnagyobb lehívást.

A tény meg ezzel együtt is pofán röhög kis köcsög fidelitaszosom: Orbanisztán teljesítette az utóbbi ével leggyengébb növekedését a csatlakozott országok közül, Orbanisztán LEMARADT a többi országtól, amelyek elhúztak mellette mint a pinty!

Van tehát mint zokognod, mert a trükközés százai is csak a lemaradást hozták.

élhetetlen 2018.05.02. 23:37:06

@nemecsekerno_007: Már megint hülyeséget beszélsz. Aki nyugdíjat kap, az egy társadalmi szerződés alapján az általa befizetett összeg után kapja. Mi köze ennek ahhoz, hogy van-e gyereke, vagy ha van, az hol dolgozik? Persze, ezt a társadalmi szerződést fel lehet egyoldalúan rúgni, te ezt szorgalmazod. Igen hatalomban minden erkölcstelenséget el lehet követni, de hogy ez legyen a cél, hogy el is kövessünk minden erkölcstelenséget, az azért abszurd. Tudod, kicsiben, nem negyven éves szerződéssel. Dolgozol valahol csak egy hónapig, és hónap végén a tulaj közli, hogy nem fizet. Megteheti, hát persze, mert ha beperled, az időben, ügyvédi költséggel többe kerül, mint amennyit vesztettél. Vagy anno volt olyan cég, ahol telepítettük a rendszert, és a végén az volt, hogy ja, nem mondta, hogy ő senkinek sem fizet? Perelhetünk, és beállhatunk a sor végére. És te ezt nyomod folyamatosan, mint jó, követendő módszert, ami mindenre megoldás. Tényleg nem érzed cikinek?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 07:00:07

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!:

Mi a valóság? SENKI se húzott el Mo. mellett, az egész régió kb. azonos szinten van. Ahogy mindigis, Orbán előtt is ez volt.

$pi$ 2018.05.03. 07:06:38

@sas70: "a baj csak azzal van, hogy a mediánbérek kisebb mértékben nőttek, mint az átlag.
Ettől persze lehet örömködni, csak nem nagyon."

Amikor 2010-ben az orbánék hatalomra jutottak, akkor az volt a bánat, hogy tönkremegyünk. Utána az, hogy nem megyünk tönkre, de a gdp növekedés elmarad. Utána az, hogy tönkre ugyan nem, növekedés is lesz, de egyre több lesz a szegény. Utána az jött, hogy az ország nem megy tönkre, gdp növekedés is lesz, a szegénység is csökken, de a beruházások elmaradnak.

Egyre bonyolultabbak lettek a jóslatok és egyre kevesebbeket érdekeltek. Erre ez a "medián/átlag" vészterhes kijelentés teszi fel a koronát. Elmondom ezzel mi a baj. Van egy döntésed, ami szerint a fidesz kormány sz@r, aztán ennek alátámasztására keresel valami indokot. Nagyszerű módja ez annak, hogy átverd magad. :(

Vicces amúgy elképzelni Gyurcsányt 2006 környékén, amint a kiszivárgott beszédben azt mondja:

"Nem lehet tovább csinálni, mert nincs tovább. Ilyen böszmeséget, a mediánbérek kisebb mértékben nőttek, mint az átlag!"

:D

William Kidd 2018.05.03. 07:27:43

Nah ennel komolyabb kormanyprogramja csak a szinten korrupciora ehes, atomizalt, egymassal is civakodo ellenzeki mikropartoknak van. Ott aztan van vilagelso, szakmai kormanyprogram es a kormanyzasban rutinos, kompetens vezetoi gardaval is rendelkeznek. Azt se tudjak eszik-e vagy isszak a kormanyzast, sokan meg a parlamentben se vakartak a tokuket. Kb. fel ev alatt bedontenek az orszagot.

Laciii 2018.05.03. 07:51:35

Egész eddig azt hajtogatta mindenki, hogy az EU közös értékeken alapszik és mindenkinek ki kell venni a részt a terhekből is nem csak a jóból. Most meg az osztrák akar származás szerint megkülönböztetni és másokon spórolni, és most már akkor vissza az egész és akkor a megkülönböztetés jó.
Mondanám, hogy nem értem, de pontosan értem.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 08:45:30

Van itt program: lopás tovább 1000-rel. Vagy azt hitte netán bárki is hogy ezek valaha a közjó érdekében munkálkodtak? Most lepődik meg hogy mégse? Na ne már... A román szavazógépeiktől arra kaptak felhatalmazást hogy folytassák tovább a magyar nép kisemmizését, amit Trianonban nem tudtak teljesen elérni.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 08:49:33

@Laciii:

És milyen jól csinálják az osztrákok! Megmutatják nekünk (pontosabban: nektek, fideszbirkáknak) hogy milyen a fasz rossz oldalán állni. Mert hát a rendszer MINDENKIRE vonatkozik, rátok is! Igaz, ezt Hungarisztánban, a következménynélküliség országában nem szokták meg az elvtársak, de jobb későn felébredni mint sose. Amúgy a románoknak is tetszik az orbáni nemzetállami koncepció, szerintük Erdélyben nincsenek magyarok, csak elmagyarosított románok. Mondjuk az április 8-i szavazataik alapján ez igaznak is tűnik. Lehet itt kuruckodni, csak azt ne tessék elfelejteni hogy más nézőpontból meg mi vagyunk a labancok. A fagyi visszanyal! Ez az illiberalizmus, egyétek meg amit főztetek! Szal hajrá osztrákok!

kolompar lole 1113 2018.05.03. 08:50:38

@William Kidd:

A "lopás tovább 1000-rel" kormányprogramnál azért még a szentkoronatan is jobb, meghintve némi chemtraillel.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 08:52:32

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Ez a zorigón meg a további állampárti propagandamédián még elmegy, oda pont olyan hülyék látogatnak, akiknek a szellemi szintje nem teszi lehetővé az ennél 1 fokkal bonyolultabb valóság megértését, de itt csak kiröhögteted magad ezzel a Habony-Rogán propagandahazugsággal.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 08:54:35

@élhetetlen:

"Aki nyugdíjat kap, az egy társadalmi szerződés alapján az általa befizetett összeg után kapja. Mi köze ennek ahhoz, hogy van-e gyereke"

Ezek a zsidók ott a tolvajkormányban pont ezt akarják bevezetni itt a Balkánon. Nem elég hogy ellopják a nyugdíjunkat, még a maradékot is adjuk a purdégyárosoknak. Hát a faszt!

kolompar lole 1113 2018.05.03. 08:57:28

@MACISAJT:

Mi se akarunk szolidaritást vállalni másokkal, akkor miért várod el az osztrákoktól hogy ők meg igenis vállaljanak velünk? Ilyen a fasz, 2 oldala van, most megkapjátok a rosszabbikat is! Így kell ez, része a felébredés felé vezető útnak!

kolompar lole 1113 2018.05.03. 08:59:52

@MACISAJT:

"Magyarországnak eközben a rákosi, gerő,eisenberger benjáminok jutottak, a malenkij robot majd 1956 és kádár-apró-fekete-dögei és még 35 év kommunizmus..."

... és most újabb 4 év komcsik...

kolompar lole 1113 2018.05.03. 09:03:00

@Bolsi Buster:

Valószínűleg fog is, mert a magyar néplélek az hogy SÍRVA VIGAD A MAGYAR! Arra szavaztok aki a legtöbbet lopja el tőletek. Akkor ez kell nektek, egyétek meg amit főztetek! Csak az a kár hogy nem lehet azt választani hogy én ebből nem kérek, nem fizetek adót, majd mindent megoldok saját pénzből. Úgyis fizetni kell újra az orvosért ha el is akarom láttatni magam, az adómból levont kövér összegért csak az éves várólista vége jut. Ezért minek tömni bele a zsét? Meg a helikopterre, stadionra, Pénztáros Lőrincre?

kolompar lole 1113 2018.05.03. 09:05:05

@nemecsekerno_007:

A nyuggerekről miért kéne döntened, ők a hungarisztáni állammal szerződtek anno, megcsinálták a maguk részét, most jogosan TŐLE várják a nyugdíjat. A szüleidet nem te tartod el, szal nem is dönthetsz arról hogy honnan kapják a lóvét. A gyerekeidről igen, na ezt is teszi az osztrák kormi.

werinter 2018.05.03. 09:06:03

Nagyon bírom azokat akik még mindig azért vannak a Fidesz mellett, mert történetesen nőtt egy hangyafasznyit a GDP (egyébként ez nem jelent semmit), egy még kisebb hangyafasznyit nőttek a fizetések és nincs különösebb probléma (proli) munkát találni.
Gratulálok, ezek már eredmények!

A GDP növekedés: Orbáncék lehívták a lehető legtöbb EUs pénzt, majd ezek egyik felét elköltötték baromságokra, a másikkal meg kitömték a barátok zsebeit.

A GDP növekedés 2: ha gumikacsákat, vagy műanyag kutyaszart esetleg Orbán Viktor bábukat gyártana az egész ország 0-24 órában, akkor is nőne a GDP.

Bérnövekedés: mivel a legalacsonyabb becslések szerint is 300 ezer magyar (többnyire fiatal, diplomás / jó szakmával rendelkező, értelmes emberek) hagyta el az országot, ráadásul alapból is TGV sebességgel csökken a népesség (kokszosékat kivéve) így komoly munkaerőhiány lépett fel bizonyos szektorokban, bizonyos országrészekben. Ezért kénytelenek voltak a multik az éhbérnél kicsivel többet adni. Éljen, éljen!

Orbánék válasza 1: züllesszük le az oktatást, hogy a fiatalok ne kapjanak piacképes tudást, így nem tudnak (olyan könnyen) külföldre menni. Főként a nyelvoktatást építsük le minél jobban. PIPA ✓

Orbánék válasza 2: normális, értékteremtő, magasabb hozzáadott értékű munka helyett támogassuk az ország összeszerelő-üzemmé válását, oda jók lesznek a legfeljebb 8 általánost végzett emberkék. PIPA ✓

Orbánék taktikája: a 8 általánost végzett összeszerelő robot-emberek könnyen megnyerhetők a nem túl rossz bérekkel és a munka lehetőségével. Őket lehet riogatni a migránsokkal, Sorossal meg a kutyafaszával, majd ránk szavaznak. PIPA ✓

kolompar lole 1113 2018.05.03. 09:06:33

@Andy73:

Tehát ugyanúgy járt. Orsós Cigány Viktátor is csak választási csalások sorozatával tud már 4.-szerre is a hatalomba kapaszkodni. Román szavazógépek importálásával, nyílt kékcédulás választási csalással, mint apja, Rákosi.

$pi$ 2018.05.03. 09:10:23

@kolompar lole 1113: "Mi se akarunk szolidaritást vállalni másokkal, akkor miért várod el az osztrákoktól hogy ők meg igenis vállaljanak velünk?"

Tehát azt állítod, hogy az osztrákok nem vállalnak szolidaritást velünk? Akkor miért várják, hogy mi szolidaritsunk, he? :D

$pi$ 2018.05.03. 09:13:57

@werinter: "Nagyon bírom azokat akik még mindig azért vannak a Fidesz mellett, mert történetesen nőtt egy hangyafasznyit a GDP (egyébként ez nem jelent semmit), egy még kisebb hangyafasznyit nőttek a fizetések és nincs különösebb probléma (proli) munkát találni.
Gratulálok, ezek már eredmények!"

Olyan eredmények, amikre vagy két emberöltő óta nem volt példa. Tedd persze hozzá még azt is, hogy 1) nagyon alacsony infláció 2) igen alacsony kamatok 3) stabil forint árfolyan 4) fenntartható fejlődés 5) pozitív kilátások 6) megfelelő tartalékok 7) adósság nem nő jelentősen.

Namost ha ezeket az eredményeket kevesled jogos, megteheted. Lehetne jobb is a helyzet.

De ha olyan kevés ez az eredmény, akkor hogyan lehet, hogy eddig senkinek sem jött össze?!

$pi$ 2018.05.03. 09:16:06

@kolompar lole 1113: "Valószínűleg fog is, mert a magyar néplélek az hogy SÍRVA VIGAD A MAGYAR! Arra szavaztok aki a legtöbbet lopja el tőletek."

Ha ők lopnak legtöbbet, akkor hogyan lehet, hogy még soha nem fizettem ilyen kevés adót?

Azt mondod, hogy te jobban tudod az anyagi helyzetemet mint a könyvelőm? Ezt elég nehéz azért elhinni, nem?

2018.05.03. 09:22:06

@$pi$:
Azért érdemes összevetni nemzetközileg is azokat az eredményeket. Világszerte alacsony kamatok, gazdasági fellendülés van. Eközben nem történt sem egészségügyi, sem oktatási reform, az államadósság annyit sem csökkent GDP aranyosan, amennyi manyup vagyont elloptak. Nem látom, hogy miben alkotott volna nagyot ez a kormány.

2018.05.03. 09:25:08

@$pi$:
Egyébként érdekelne, hogy helyi szinten is ezekre fogsz-e szavazni, miután Páváék immár úgy vitték újra csődközelbe Pécset az állami adósságávátvállalás óta, hogy már ennyi idő utan nem lehet a szocikra fogni, hiszen 2009 óta ő a polgármester. Vagy helyi szinten nem zavar a felelőtlen gazdálkodás?

werinter 2018.05.03. 09:26:52

@$pi$: A világon SZINTE mindenhol, de az EU-ban biztosan mindenhol ez a helyzet. Magyarán ha mindenhol, mindenki jó helyzetben nem egy nagy dolog, hogy mi is jól állunk.
Ami viszont nagy dolog az Lengyelország, Szlovákia, Románia fejlődése. Érdemes összehasonlítani a magyar adatokat a szomszéd országokéval. Akkor talán te is belátnád, hogy Orbánék csak hátráltatói a növekedésnek, fejlődésnek.
Ha egy szalmabábú lett volna az ország élén is többre megyünk mint ezzel a mocskos, tolvaj bandával.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.05.03. 09:31:45

Vergodes, vergodes, vergodes.

Ha vmilyen kovetkeztetest le lehet vonni a tortenelembol, akkor az az, hogy eleve akkor van fejlodesi lehetoseg ha az orszag nem valt 4 evente kurzust.

Vagy ha a 2 oldal bizonzos minimumokban egyet tud erteni /pl. nem koltekezunk a jovendo terhere - addig nyujtozkodunk amig a takaro er/

A szoci kormanyok /es elotte a komcsi kormanyok is/ felrugtak ezt a minimumkovetelmenyt, es ehhez semmi koze nincs a gazdasagi vilagvalsagnak.

Ezert a Fidesz a logjobb dolog ami az orszaggal tortenhetett a 2018as valasztason bar nyilvan kritizalni lehet es kell oket.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 09:33:12

@werinter:

Ha ugyanennyit nőtt volna a GDP egy ballib kormány alatt, már az összes ballib média magyar csodáról cikkezne.

werinter 2018.05.03. 09:35:19

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Ki nem szarja le a "ballib" kormányokat. Lépjél már túl ezen...

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 09:54:00

@werinter:

Idén is ők voltak az alternatíva, ezért is támogatta a nép a Fideszt.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 09:58:15

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Majd ha egyszer azonosak lesznek, észre fogjuk venni, addig nem. Az origó egy állampárti uszító propagandaszennyalp, az index pedig egy független, hiteles tényközlő médium. Nem kommunista seggnyaló hazaáruló tolvajoknak való, az igaz, mert ott az ilyeneket pont leleplezik.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 09:59:29

@$pi$: Eddig várták, de megunták az orbánviktorkodást, hogy az ő pénzükön integetünk befelé. Most feldugják a partvist a seggetekbe.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 10:03:59

@$pi$:

"Olyan eredmények, amikre vagy két emberöltő óta nem volt példa. Tedd persze hozzá még azt is, hogy 1) nagyon alacsony infláció 2) igen alacsony kamatok"

De kurvajó, azért nem kapok kamatot a lakásra félretett pénzemre, mert ebből mentik ki a felelőtlen frankhiteles hülyéket. Akik már előre elköltötték azt ami sosem volt az övék. Hagyni kellett volna ezeket csődbe menni, nem a más pénzén élősködni tovább!

"3) stabil forint árfolyan"

Ja, rászóltak a kancsal Matolcsira hogy ki ne merje nyitni a pofáját, mert akkor megint a földbe áll az árfolyam. Saját maguktól védik az árfolyamot, kb. így működik a védelmi pénzes maffia is.

"4) fenntartható fejlődés"

Érdekes megnevezés a konstans csődre...

"5) pozitív kilátások"

Londonban...

"6) megfelelő tartalékok"

Pénztáros Lőrincnél és a Tolvejnél...

"7) adósság nem nő jelentősen."

A tietek nem, de a miénk magyaroké igencsak. Nekünk kell állni a cehhet a tolvaj fajtátokért.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 10:05:23

@$pi$:

"De ha olyan kevés ez az eredmény, akkor hogyan lehet, hogy eddig senkinek sem jött össze?!"

Mert eddig még egyik kormány se mert ilyen gátlástalanul pofátlanul lopni. És erre te még büszke vagy?

kolompar lole 1113 2018.05.03. 10:08:05

@$pi$:

"Ha ők lopnak legtöbbet, akkor hogyan lehet, hogy még soha nem fizettem ilyen kevés adót?"

Úgy hogy hazudsz. Világbajnok áfakulcsunk van, különadóink, 90%-os kenőpénzek, 1000-esével ellopott közpénzmilliárdok. Az hogy te most nem adó néven fizeted ki az összeg nagy részét, hanem egyéb "kreatív" elnevezéssel, az nem azt jelenti hogy kisebb lett bármi is. Szerinted ha olyan kicsi az adó, akkor miért mindenki csak menekül innen, és senki nem jön, legfőképp a külföldi tőke? Pénztáros Lőrinc meg a rohadtananászos smucig CBA biztos nem fog téged milliomossá tenni.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 10:09:09

@diszkriminans:

"Nem látom, hogy miben alkotott volna nagyot ez a kormány."

Nem tűnt fel a helikopter, a Rolex, a stadion, meg a magyar Zuckerberg közpénzen vett cégbirodalma? :D

Ratyi Manó 2018.05.03. 10:18:19

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: te meghülyülsz mostanában? Csak ez az egy mondat mindenhova?
Mi értelme van ennek a sületlenségenk?

sas70 2018.05.03. 10:19:30

@$pi$: Azt ugye Orbánék nyomták, hogy csődben van az ország, akkor, amikor már GDP növekedés volt, aztán odabasztak ennek a növekedésnek a nagy unortodoxiájukkal.
Az alapvető baj, hogy a nagy felnövekedésben a hazai kkv szektor alig növekszik, miközben a legnagyobb terhet viszi. Ez persze pont meglátszik a beruházásokban is, amik végre emelkednek 10 évvel a válság után, egy csomó eu-s pénzzel.
Kurva gyorsan kiderülne, hogy mit ér ez a gazdaságpolitika egy rendes válság alatt, mondjuk '19-ben, amikor az eu. is kevesebbet folyósít majd.
Persze ez csak üres károgás.

Ratyi Manó 2018.05.03. 10:19:37

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: elcsalták. 7-11ig semmi, utána végeredmény. Hagyjuk már ezt a támogatást.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 10:25:09

@kolompar lole 1113:

Független az Index? Mitől független?

Ami meg a módszereket illeti, azonosaL demagók cikkek, hazug címek, csúsztatás, bulvár stílus.

$pi$ 2018.05.03. 10:25:14

@diszkriminans: "miután Páváék immár úgy vitték újra csődközelbe Pécset"

Pécs és a déldunántúli régió legalább 25 éve csődközelben van. Hihetetlenül leszakadtunk. Akkor kezdődött, amikor bezárták a szénbányát és az uránbányát is, ami magával rántotta a közvetlenül kapcsolódó ipart (pl. magas és mélyépítő vállalat) ami meg vitte az összes többit.

Ez a környék lapukkant.

werinter 2018.05.03. 10:26:02

@Halál kamionja mindenkit elgázol:
"Ezert a Fidesz a logjobb dolog ami az orszaggal tortenhetett"

Júúúj, na ettől kiégett a monitorom.

Ez kb. olyan mintha valaki azt mondaná, hogy a legjobb ami vele történhetett, hogy levágták az egyik lábát. De örüljünk, mert legalább a másik még megvan!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 10:26:06

@Ratyi Manó:

Mert a szabályok szerint nem közölhető adat, míg vannak szavazók.

Azóta megvizsgálták arendszert ellenzéki szakemberek, nem találtak hibát.

$pi$ 2018.05.03. 10:27:05

@sas70: "Azt ugye Orbánék nyomták, hogy csődben van az ország, akkor, amikor már GDP növekedés volt, aztán odabasztak ennek a növekedésnek a nagy unortodoxiájukkal. "

Előítéletes vagy. Amúgy nem, nem mondták, hogy csődben van az ország, az "odabasztak" tisztán szubjektív és ha a 2012-es visszaesésről beszélsz, akkor tudnod kell, hogy az nem korlátozódott magyarországra.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 10:27:50

@Ratyi Manó:

Ez a lényeg.

A nép döntött a fő kérdésben: vissza az 1990-2010 közti liberális görénykurzushoz vagy folyttani a 2010-ben kezdődött kilábalást.

2018.05.03. 10:29:55

@$pi$:
Ezzel nem válaszoltad meg a kérdést. Az, hogy gazdaságilag lepukkadt egy város, nem jelenti azt, hogy az önkormányzatnak túl kell költekeznie, drágán hitelre vennie új buszokat, felelőtlenül gazdálkodnia. Plusz azért a multiellenes retorikájuk is elég sok potenciális beruházót tart távol.

2018.05.03. 10:30:52

@$pi$:
A visszaeséshez semmi közük, de mikor világszinten fellendülés van, az az ő érdemük itthon?

2018.05.03. 10:33:56

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Nagyjából az összes értelmeseb Fideszes ismerősöm is a "ballib" vagy a Jobbikos médiából tajékozódik, ha híreket akar, mert amúgy tisztaban vannak vele, hogy a 888, origo, magyar idők meg a köztévé csak propagandát ad.

2018.05.03. 10:38:06

@$pi$:
A másik, amit nehezen értek a világnézeteddel kapcsolatban, te mint harcos ateista, hogyan viszonyulsz az olyanokhoz, mint Kásler, tehát akik vallási alapon hangoztatnak áltudományos nézeteket, és ennek ellenére, vagy épp emiatt ilyen magas allami pozícióba helyezik őket.

$pi$ 2018.05.03. 10:39:06

@kolompar lole 1113: "Úgy hogy hazudsz."

Nem öregem, nem hazudok. Vállalkozó vagyok, egyszemélyes kisvállalkozó. Gyakorlatilag 5% adót fizetek tavaly óta. Előtte 14%-ot fizettem. Összesen. Az mszp alatt valószínűleg 50%-ot fizetnék.

"Világbajnok áfakulcsunk van,"

Ismételgesd csak ezt a "világbajnok áfakulcsot". Jól hangzik, azokat, akik nem ismerik a számokat nyilván meg is tudod vele győzni. Akik meg ismerik azok tudják, hogy 2% miatt hörögsz nyolc éve.

"különadóink, 90%-os kenőpénzek,"

Soha nem fizettem senkinek kenőpénzt és nem is kaptam. Sehol sem láttam komolyan vehető kimutatást ezekről a legendás nagy kenőpénzekről. Ha vannak ilyenek elárulok egy dolgot: nem az én pénzemből megy, mert mondtam, hogy én 5% adót fizetek.

"1000-esével ellopott közpénzmilliárdok."

Ződ dosszié kategória. Engem a szavazásban olyan dolgok befolyásolnak, amiket TUDOK. Amit nem tudok, azt nem tudom figyelembe venni.

"Az hogy te most nem adó néven fizeted ki az összeg nagy részét, hanem egyéb "kreatív" elnevezéssel,"

Valamit félreértesz: az 5%-ban benne van az szja, a nyereségadó, a TB, a nyugdíjjárulék meg minden. Kivéve az önkormányzati adót meg a kamarai hozzájárulást.

"az nem azt jelenti hogy kisebb lett bármi is."

De, azt jelenti. Vettem egy házat, tudom.

"Szerinted ha olyan kicsi az adó, akkor miért mindenki csak menekül innen,"

Úgy, hogy nem menekül mindenki? Az elvándorlás tőlünk körülbelül akkora mint németországból. Ez a "mindenki menekül" megint olyan mint a "90%-os kenőpénzek". Beszéltek róla, de senki sem látja.

"és senki nem jön, legfőképp a külföldi tőke? Pénztáros Lőrinc meg a rohadtananászos smucig CBA biztos nem fog téged milliomossá tenni."

Én külföldi cégeknek dolgozom, minden héten hozok be valamennyi pénzt. Ja, és szereztem ilyen melőt több ismerősömnek is, ők is hoznak be pénzt. Ha te arra vársz, hogy majd bejönnek és majd megkérnek, hogy dolgozz nekik, akkor azt javaslom próbálj valami mást. Ahol sokan tolonganak ott nehéz helyzetben van az ember.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:07:11

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

A fidesznyik hazugsággyártól (Habony-Rogán-Télapó Művek, tudod).

rnz 2018.05.03. 11:08:13

Tehát akkor Orbiviki megbukott tegnap is, ma is. A holnapot is beírhatom a naptárba, vagy a következő elbukás átcsúszik hétfőre? Esetleg ma kétszer bukik?
Van baj gazdagon.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:08:42

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Demagóg hazudozás csak az origón van, ami egy állampárti kézivezérléssel működő propagandahazugsággyár, nem média. Média az az index, ami független, tényszerű és pontos. Ez a különbség.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:09:36

@$pi$:

Azért van még mit ellopni onnan, ennek eredményét látod Pénztáros Lőrinc és a Tolvej zsebében.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:12:27

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

A fidesznyik háziszabályok szerint semmi nem közölhető ami közérdekű adat. Nekünk csak fizetni van jogunk, kapni érte valamit azt már nem. Akkor inkább ne fizessünk adót, oszt lopják szét azt amit a felszopóik önként a zsebükbe tömködnek. De csak azt!

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:13:23

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

"Azóta megvizsgálták arendszert ellenzéki szakemberek, nem találtak hibát."

LOL bazmeg, ezt a hazugságot! :DDD Az egész rendszer egy nagy hiba, úgy hívják hogy fideSS.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:15:17

@$pi$:

Persze, a világgazdasági válság az mind az MSZP hibája, de ha a fideSS csődbe viszi az országot, az sose az ő hibájuk, mindig csak valaki másé... A migránsok bazmeg, meg az ufók, biztos azok voltak, mert hát ugye azok vannak kormányon, ők döntenek a nagyüzemi lopásról...

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:16:18

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Kilábalást? Ja, neked tolvajoligarchának biztos kilábalás van a mi közpénzünkből, de nekünk MAGYAROKnak ez az államcsőd!

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:17:23

@diszkriminans:

Pontosan! a fideSSoldalon csak hazugsággyár van.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.03. 11:22:15

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Ez nem igaz.
2002-ben még mindenben a Szlovákok elött voltunk. Medgyessy 2006-ra ígérte az Eurót.

Aztán jöttek a ballib elkúrók, és mivel minden mutató szerint mi voltunk a legszarabbak, a szlovákok elhúztak a lengyelek utolértek, a románok felzárkóztak.

Amióta elzavartuk az elkúrókat, haladunk a töbiekkel.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.03. 11:24:27

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

A ballib agyhalottak azzal hitegetik magukat, hogy minden hazugság amit azok nem írnak le, és minden igaz amit lernak a ballib hírhamisítók.

Így fordulhat elő, hogy a 2015 óta neten megtalálható Soros-Tervről ma is azt gondolja néhány agyhalott hogy nincs.
Pedig már az EP-ben is keresztülverték 2017-ben:
www.europarl.europa.eu/news/hu/press-room/20171115IPR88120/dublini-reform-kezdodhetnek-a-targyalasok

$pi$ 2018.05.03. 11:25:03

@kolompar lole 1113: "Azért van még mit ellopni onnan, ennek eredményét látod Pénztáros Lőrinc és a Tolvej zsebében."

Nem látok bele a zsebükbe. Te azt mondod te belelátsz, de szerintem neked pont úgy nincs fogalmad róla mint nekem.

Hinni annyi mint úgy tenni, mintha tudnánk valamit, miközben fogalmunk sincs róla.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 11:26:41

@kolompar lole 1113:

Pont fordítva, 2010 óta elindult a kilábalás az 1989-ben választott téves modellből.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 11:27:50

@Ballib vagyok rettegek:

A valóságban, amikor a szlováklok előtt voltunk, akkor se voltunk drasztikusan előttük, ahogy most sincsenek ők előttünk drasztikusan.

$pi$ 2018.05.03. 11:29:26

@kolompar lole 1113: "Persze, a világgazdasági válság az mind az MSZP hibája,"

2006-ban nem volt világgazdasági válság mégis csődközelben voltunk.

"de ha a fideSS csődbe viszi az országot,"

Kellett IMF-et EU-t hívni segítésgül? Nem? Akkor miért mondod, hogy csődbe voltunk?

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:29:55

@$pi$:

Te fideSSbirka vagy, nem vállalkozó. A mutyistákat csak nálatok, a tolvajszlengben nevezik vállalkozónak. Ja meg az olajozós-kézigránátos világban.

"Gyakorlatilag 5% adót fizetek tavaly óta."

Tényleg? Mi magyarok ennél úgy 10x többet. Látod, te is beismered hogy adót csalsz.

"2% miatt hörögsz nyolc éve"
27% miatt, te persze nem hörögsz, hisz elcsalod, téged nem érint.

"Soha nem fizettem senkinek kenőpénzt és nem is kaptam."

Aha, persze, Orbánnak meg 700k HUF megtakarítása van összesen, Pénztáros Lőrincnél strómannolt vagyonához meg semmi köze... Aha, el is hisszük, ma jöttünk a falvédőről... :DDD Öcsém, a vállalkozói világban ALAP a megvesztegetés, adócsalás (optimalizálás), nem opció. Ha letagadod, akkor simán csak hazudsz. Csak ezt rossz helyen teszed, mert mi is itt élünk, szal nekünk ne...

"Engem a szavazásban olyan dolgok befolyásolnak, amiket TUDOK."

Akkor a tények kilőve, marad kb. a semmi. Az ilyen agymosott birkák miatt lophat tovább ez a köztörvényes maffia.

"Valamit félreértesz: az 5%-ban benne van az szja, a nyereségadó, a TB, a nyugdíjjárulék meg minden."

Valamit nagyon félreértettél tényleg. De jó lenne ha ennyivel megúsznánk, de ez csak álom, elhinni meg csak a fideszcientológusok hiszik el.

"De, azt jelenti. Vettem egy házat, tudom."

Én is vettem volna ha nem az én pénzemből mentegették volna kifele a felelőtlen frankhiteleseket. Meg a CSOK miatt nem kerülne minden egyi napról a másikra 20 millával többe. Mert hát az ingyenpénzt le kell nyúlni a birkáktól, nehogymár ne a "vállalkozó" zsebében landoljon.

"Az elvándorlás tőlünk körülbelül akkora mint németországból."

Lehet, csak ott 10x annyi emberből megy el annyi mint nálunk tizedannyiból.

"Ez a "mindenki menekül" megint olyan mint a "90%-os kenőpénzek". Beszéltek róla, de senki sem látja."

Majd ha a köztévé kamerája előtt csúsztatjátok egymás zsebébe, akkor látni fogjuk. Ahogy Pénztáros Lőrinc zsebébe se kamera előtt tolja a közpénzt a Viktátorod.

"Én külföldi cégeknek dolgozom, minden héten hozok be valamennyi pénzt."

Ilyen szarul megy a cégnek hogy már be kell vinni a lóvét, nem fizetést adnak? Látod, a különadó...

"Ja, és szereztem ilyen melőt több ismerősömnek is"

Nekünk magyaroknak is szerezhetnél ilyen 5%-os tuti bizniszt, mindannyian szeretnénk tizedannyit fizetni, lehetőleg azt is közpénzből...

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:33:07

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Hungarisztánban, április 8, kékcédulás választási csalás. Rákosi apátok módszerével.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:34:31

@$pi$:

"Nem látok bele a zsebükbe."

Mi igen. Na látod, ezért kell független médiát (index, 444, stb.) olvasni propagandahazugsággyár (fidesznyik szirszarok) helyett. Mind a 9 millió magyarnak ajánlott.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:35:46

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Ja, hogy neked a kádári pangás a gazdaság csimorasszója... Hát akkor itt nálad súlyos fogalmi zavarok vannak, ez a probléma.

$pi$ 2018.05.03. 11:36:36

@kolompar lole 1113: "Tényleg? Mi magyarok ennél úgy 10x többet. Látod, te is beismered hogy adót csalsz."

Nem akarlak elkeseríteni, de már az index is megírta hogy ez teljesen törvényes. Tessék a cikk:

index.hu/gazdasag/2016/11/16/adozzon_on_is_csupan_2_5_szazalekot/

"Ilyen szarul megy a cégnek hogy már be kell vinni a lóvét, nem fizetést adnak? Látod, a különadó..."

Magamnak dolgozom, külföldről hozok be pénzt. Olvasd már el mit írtam.

"Lehet, csak ott 10x annyi emberből megy el annyi mint nálunk tizedannyiból."

Marhaság, százalékosan, arányosan ugyanannyi.

"lhinni meg csak a fideszcientológusok hiszik el."

Látod, ez a baj. Közismert tényeked tagadsz és közben a másikat pocskondiázod. Mert te "nem hiszed" el. Ott a cikk, olvasd el, több mint 200 000 vállalkozás adózik így már sok éve. Szerintem itt az ideje, hogy te is tudj róla. :D

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 11:37:13

@kolompar lole 1113:

Nem válaszoltál. Független az Index a tulajától? Nem. Ahogy az Origo sem. Ugyanaz.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:37:48

@$pi$:

"2006-ban nem volt világgazdasági válság mégis csődközelben voltunk."

2018-ban sincs, mégis csődközelben vagyunk. Az ellopott manyupunk, amit elvileg az államadósság csökkentésére loptak el, az hova lett, mert az adósság nem csökkent csak nött???

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:38:52

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Én fanatikus MAGYAR vagyok, te vagy a fanatikus pártszolga. Én csak a saját zsebemet védem, te pedig a gazdádét, tartótisztedét.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 11:40:15

@kolompar lole 1113:

Nem akarok nyugati elnyomást. Mi értelme termelni, ha a profitot kisíboiják a nyugatin rablóbefektetők?

$pi$ 2018.05.03. 11:40:51

@kolompar lole 1113: "Mi igen. Na látod, ezért kell független médiát (index, 444, stb.) olvasni propagandahazugsággyár (fidesznyik szirszarok) helyett."

Elárulok egy titkot: ők sem látnak bele, csak szopatnak téged. Fogalmad sincs az adózásról, nem tudod mekkora az elvándorlás, tájékozatlan vagy, ezért beveszed a blogok hazugságait. Aki meg ellentmond neked, azt hülyének nézed.

Ez öregem vallás, vallásod van nem igazad. :(

Menj, keress egy jó könyvelőt, menj el vállalkozónak, ha értesz valamihez. Ha meg nem, akkor meg menj el egy vállalkozó mellé tanulj meg egy szakmát.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 11:41:47

@kolompar lole 1113:

Nincs pártom 1999 óta, független civil vagyok. Gazdám van, munkahelyi értelemben, de nincs hozzá politikai-eszmei kötődésem.

$pi$ 2018.05.03. 11:42:42

@kolompar lole 1113: "2018-ban sincs, mégis csődközelben vagyunk."

Nem, nem vagyunk csődközelben. Nagyon pozitív a magyar gazdaság megítélése, mindenki stabilnak tartja. Van még mit tenni, de a "csődközel" egyszerűen hazugság.

2006-ban viszont csődközelben voltunk, meg is mondta a miniszterelnők, hogy "nincs tovább".

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:43:09

@$pi$:

Sajnos a közpénzloás is teljesen "törvényes", azaz le van papírozva fideszileg. Ettől még mi magyarok ezt nem tekintjük annak, és hát előbb-utóbb vissza is fogjuk venni.

"Magamnak dolgozom, külföldről hozok be pénzt."

Kötvényes ügyintéző vagy a Rogán-Habony offshore maffiánál?

"Marhaság, százalékosan, arányosan ugyanannyi."

Ez tényleg marhaság. Londonban, a 2. legnagyobb városban van csak 400k magyar. Ez a népesség 5-6%-a. Ennyi német hol emigrált? Nem 896 óta, mert akkor mi is beleszámoljuk az 1929-es amerikás magyarokat is...

"Látod, ez a baj. Közismert tényeked tagadsz és közben a másikat pocskondiázod."

Legalább elismered amit csinálsz. Ez már fejlődés egy fideszestől.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.03. 11:43:15

Pl itt egy hír, amiről soha a büdös életbe nem fogsz olvasni az Indexen:

888.hu/article-szazotven-migrans-tamadt-negy-rendorre-hogy-kiszabaditsak-tarsukat
Százötven migráns támadt négy rendőrre, hogy kiszabadítsák társukat

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:45:10

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Igen, az indexen lehet korrupcióról írni, az origón nem.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:46:37

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Van. Tele van vele a sajtó. És nem, a közpénzből finanszírozott pártpropaganda szennylapok nem sajtó, csak hazugsággyár, mielőtt megkérdezed!

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:47:53

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Helyette akarsz keleti elnyomást. Úgy megszeretted már az ideiglenesen 40 évig hazánkban állomásozó ruszkikat.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:50:22

@$pi$:

"Fogalmad sincs az adózásról"

De, látom a fizetési papíron a bruttó és nettó közti orbitális különbséget.

"nem tudod mekkora az elvándorlás"

De, én olvasok híreket, te meg nem. És fel se merül benned hogy egyáltalán lehetne. Mint egy ÉKoreai, aki beszopja hogy ott a legjobb a világon.

"tájékozatlan vagy, ezért beveszed a blogok hazugságait"

Mondod te, aki beszop minden propagandahazugságot az origóról... :DDD

"Aki meg ellentmond neked, azt hülyének nézed"

Magadra ismertél?

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:51:27

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

"Nincs pártom 1999 óta, független civil vagyok."

Persze, persze, nyilván ingyen tolod a fidesztrollkodást...

kolompar lole 1113 2018.05.03. 11:52:33

@$pi$:

"Nem, nem vagyunk csődközelben. Nagyon pozitív a magyar gazdaság megítélése, mindenki stabilnak tartja."

De, ott vagyunk. Az a "mindenki" nyilván a Századvéget jelenti, mást biztos nem...

kolompar lole 1113 2018.05.03. 12:01:04

@Ballib vagyok rettegek:

Na ja, ezt is csak egy ibizai kokainpartin találta ki Habonyárpika.

$pi$ 2018.05.03. 12:01:12

@kolompar lole 1113: "De, látom a fizetési papíron a bruttó és nettó közti orbitális különbséget."

Butaság, európában az újraelosztási ráta körülbelül ugyanannyi mindenütt. Keress ré a neten.

"De, én olvasok híreket, te meg nem. "

Nyugodtan keress rá a neten, nem kell 'híreket" olvasni. Nézd meg az adatokat.

"Mondod te, aki beszop minden propagandahazugságot az origóról..."

Soha nem olvastam az origót, talán ha háromszor tévedtem oda keresés közben. Az indexet olvasom.

Nagyon kussolsz az indexes cikkel kapcsolatban, amit belinkeltem neked. Adócsalással meg hazugsággal vádoltál, hoztam forrást. Itt az ideje bocsánatot kérni, nem gondolod?

$pi$ 2018.05.03. 12:04:15

@kolompar lole 1113: "Ez tényleg marhaság. Londonban, a 2. legnagyobb városban van csak 400k magyar. Ez a népesség 5-6%-a."

Látom a matek nem nagy erősséged. Ezt is valami blogban olvastad? Hiszel is benne ugye? :D

kolompar lole 1113 2018.05.03. 12:08:19

@$pi$:

"Butaság, európában az újraelosztási ráta körülbelül ugyanannyi mindenütt. Keress ré a neten."

Ez tényleg butaság. Azért menekülnek a németek svájcba adózni, mert ott is pont ugyanannyi... Mi meg azért rendelünk mindent Szlovákiából, mert pont ugyanolyan magas az áfa...

"Nyugodtan keress rá a neten, nem kell 'híreket" olvasni. Nézd meg az adatokat."

Már rég megtörtént. Neked se ártana.

Mire kéne bocsánatot kérni, hogy nem 5% a különbség a bruttóm és a nettóm között? Az adócsalási módszerek meg akkor se érdekelnek ha nokiás doboz helyett le vannak papírozva valami fideszes salátatörvényben. Inkább kérdezd meg Mr. 90%-ot hogy áll a gyilkossági ügye, hátha közben tud némi korrupciós felvilágosítást tartani egy ilyen hithű párttársának!

kolompar lole 1113 2018.05.03. 12:09:21

@$pi$:

Jobban hiszek a független médiának, mint egy habonyi hazugsággyárnak, két ibizás kokainparti közt. Neked is így kéne tenned, akkor nem égetnég szét magad a tudatlanságoddal.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 12:11:36

@kolompar lole 1113:

Milyen közpénz van az Origo mögött például? Semmilyen.

Az állami médiák mögött van, dehát ott az álklam a tualj.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 12:22:13

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Milyen? Hát lopott! Mint minden a fideSSoldalon. A manyupunkból, adónkból vette magának a Télapó a tv2-t, Habony a Lokálhazudozót és társait.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 12:24:07

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Neked lehet hogy testi-lelki társad a Putyin, de nekünk nem! RUSZKIK HAZA!!!

$pi$ 2018.05.03. 12:25:01

@kolompar lole 1113: "Ez tényleg butaság. Azért menekülnek a németek svájcba adózni"

Az újraelosztási rátáról beszéltem az eu-ban. Svájc nem EU és nyilván attól, hogy az újraelosztás mértéke nagyjából megegyezik még érdemes lehet máshol adózni. Te borzalmas nagy különbségekről beszéltél, tessék, nézd meg az adatokat:

www.europarl.europa.eu/resources/library/images/20151023PHT98971/20151023PHT98971_original.jpg

Ne kamuzz, nézd meg!

"Már rég megtörtént. Neked se ártana."

Lószart, csak kamuzol.

"Jobban hiszek a független médiának, mint egy habonyi hazugsággyárnak"

Indexes cikket linkeltem, a címét legalább elolvastad, ugye? Akkor tudod, hogy igazam van. Miért kussolsz arról, hogy hazugnak és adócsalónak neveztél? Azt tudod, hogy ez nem erkölcsös, ugye?

$pi$ 2018.05.03. 12:26:36

@kolompar lole 1113: "akkor nem égetnég szét magad a tudatlanságoddal."

Még mindig ott tartasz, hogy neked van igazad inkább meg sem nézed? Nagy a te hited, erős. Semmi sem tántorít el, látom.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.03. 12:30:32

@kolompar lole 1113:

Pontosan erről beszélek. Ott van a forrás a cikkben, videó linkek minden.

De mivel az Index és a Soros bérenc szarok nem írnak róla, ezért az egyszeri ballib agyhalott azt gondolja ez nincs is.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 12:31:15

@$pi$:

Svájc papíron nem EU tag, de szerződések szerint nagyjából az. Ugyanolyan jogok illetik meg. És Írország, az Apple és a többi világcég pénzügyi központja viszont papíron is az, biztos azért oda tették a székhelyüket, mert német vagy magyar adót szeretnének fizetni...

"Azt tudod, hogy ez nem erkölcsös, ugye?"

Egy fideszes beszél erkölcsről? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

$pi$ 2018.05.03. 12:54:59

@kolompar lole 1113: "biztos azért oda tették a székhelyüket, mert német vagy magyar adót szeretnének fizetni..."

Csak trollkodsz b+. Belinkeli neked az ember az adatokat, te meg görény módon csak mocskolódsz, meg sem nézed. Gusztustalan ember vagy, visszataszító troll.

Ne csodálkozz, hogy keveset keresel, iskolázatlan, előítéletes, tájékozatlan, összeférhetetlen ember vagy.

$pi$ 2018.05.03. 12:59:17

@kolompar lole 1113: "Egy fideszes beszél erkölcsről? "

Te hazudtál, te rágalmaztál most meg azt hozod fel mentségedre, hogy "egy fideszes beszél erkölcsről"?

Én nem hazudtam öreg, én nem vádoltalak semmivel, nem rágalmaztalak, én nem mocskoltalak. Mire a nagy felsőrendűség, itt megengedhetsz magadnak olyan hangot, amiért a faluba képen taknyolnának?

Ez valami terápiás dolog nálad? Kocsmába kuss van neked, mi? Asszony rádszól, hogy csönd legyen? :D

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 13:28:42

@kolompar lole 1113:

Egyrészt nem igaz. Másrészt részben igaz: a balib 90 %-os médiahatalom szétveréséhez fel kellett használni állami pénzeket. ami helyes lépés volt.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 13:29:46

@kolompar lole 1113:

A manyup pedig nem ellopva lett, hanem visszaszerezve azt az elsíboló nyugdíjcápáktól. A Fidesz egyik fő pozitív gazdaságpolitikai lépése volt a manup-rendszer likvidálása.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 13:31:19

@kolompar lole 1113:

A nép véleményemás. Nme az oroszok fosztották ki az országot, hanem Brüsszel, Soros, s társaik.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 13:44:51

@$pi$: Te meg egy buzi cigány vagy. Nem tetszik ha visszakapod amit te csinálsz? Hát erről nem tehetek, nézz magadba!

kolompar lole 1113 2018.05.03. 13:47:36

@$pi$:

Nem mentség, nekem arra nincs szükségem. Hazudni te hazudtál, előbb ismerd el, mielőtt bármire is igényt tartasz. Addig nincs rá semmilyen erkölcsi alapod.

"Mire a nagy felsőrendűség"

Mondjuk mert nem vagyok fidióta hazaáruló, mint te és elvtársaid?

"itt megengedhetsz magadnak olyan hangot, amiért a faluba képen taknyolnának"

Spenótot ettél, és most kemény gyereknek érzed magad a monitor mögött? Vigyázz, nehogy Pistike a 8/c-ből felelősségre vonjon hogy mit irogatsz te itt a neten! :DDD

kolompar lole 1113 2018.05.03. 13:48:41

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Tehát lopni a magyaroktól, és aztán felhasználni ellenük szerinted jogos? Román-e vagy???

kolompar lole 1113 2018.05.03. 13:50:20

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

De, a manyup ELLOPVA lett, kár maszatolni. A saját pénzünk helyett kaptunk egy "majd valamelyik isten megfizeti"-t. Az államadósság nem lett csökkentve belőle, ellenben Pénztáros Lőrinc jobban hízik mint valaha. Nembaj, van még üres lámpavas...

kolompar lole 1113 2018.05.03. 13:51:26

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Te tényleg ennyire hülye vagy, vagy csak pénzért, utasításra játszod meg? Brüsszel telepedett a nyakunkra 45-ben? Brüsszel rakta a nyakunkra Rákosi apátokat? Te hülye vagy bazmeg, nem fideszes!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 13:54:22

@kolompar lole 1113:

Az adók azért vannak, hogy azokat a kormány elköltse az ország érdekében.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 13:55:20

@kolompar lole 1113:

A manyup-cápáknak kisíbolt pénz visszakerült a költségvetésbe. Hol a lopás?

kolompar lole 1113 2018.05.03. 13:55:44

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Jól mondod: az ORSZÁG ÉRDEKÉBEN. Nem Pénztáros Lőrinc + helikopterügyi miniszter + Kokainos Árpi + Télapó érdekében!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kolompar lole 1113 2018.05.03. 13:56:52

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

1. Nem síbolt el senki semit, csak a fidesz a manyupokat.
2. Nem vissza, hanem kikerült a közösből.
ITT A LOPÁS!

kolompar lole 1113 2018.05.03. 14:07:41

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Akkor ne nyafogj folyamatosan hogy a neveden venezünk, hazaáruló!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 14:33:07

@kolompar lole 1113:

1990-től lett az igazi nagy lopás.

A szovjetek még hoztak is pénzt.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 14:36:58

@kolompar lole 1113:

A költségvetés nem közös? Mert oda mentek vissza a manyup-pénzek.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 14:46:45

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Nem is lennél alkalmas fideszesnek ha nem lennél a haza ellensége.

Tiszteltetem Brüsszelet 2018.05.03. 14:46:49

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Ugye tudod, hogy vegul ugyis a hatterhatalom gyoz majd?

Vilagkormany lesz, Soros felek fognak iranyitani a hatterbol, nem tehetsz ellene semmit sem.

Megfelemlitunk, megvasarolunk, elhallgattatunk, erdekeltte teszunk, nem valogatunk eszkozokben.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 14:47:50

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Hoztak, aha persze, a Föld meg lapos... És ilyeneknek is adnak szavazati jogot, OMG...

kolompar lole 1113 2018.05.03. 14:48:53

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Az ország érdeke a fideSSmaffia eltakarítása, teljes vagyonelkobzás a pereputtytól is, és felelősségre vonása. Egyetértünk.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 14:49:52

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Tényleg? És onnan hova? Mert benne nincs, ránk magyarokra nem lett költve, akkor tehát HOL A LÓVÉ, ELVTÁRSAK???

kolompar lole 1113 2018.05.03. 14:50:56

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Már most is egy Soros-ügynök irányítja Hungarisztánt.

Tiszteltetem Brüsszelet 2018.05.03. 14:52:43

Az ellenallas felesleges, minden a mienk lesz a vegen, ahogy elrendeltetett.

S az emberek boldogan fogjak a fenevadat szolgalni, mint a testverek.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 15:11:40

@kolompar lole 1113:

Belőle ment a nyugdíjak kifizetése. Ahogy ez volt a manup-síbolás előtti korban is.

Tiszteltetem Brüsszelet 2018.05.03. 15:15:24

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: A vilagkormanyt a hatterhatalom iranyitja.

A vilagkormany a demokratikus kirakatunk.

Remek lesz, mindenki boldogan fog elni, esz nelkul.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 15:50:47

@Tiszteltetem Brüsszelet:

"mindenki boldogan fog elni, esz nelkul"

Ez a zsideszben már megvalósult.

$pi$ 2018.05.03. 16:20:27

@kolompar lole 1113: "Hazudni te hazudtál,"

Mintha a falnak beszélnék, úgyhogy abba is hagyom. Mások talán látják a linkeket amiket idéztem és talán megértik milyen ember vagy.

William Kidd 2018.05.03. 16:40:59

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: te most tenyleg ennyire hulye vagy vagy csak tetteted? Orbanek visszavezettek minket a jo oreg kadari nyugdijrendszerbe, amikor a magyar allam neveben az emberek magancelu nyugdijtakaritasait beszippantottak a koltsegvetesbe. Erre meg Rakosi elvtars is csettintett volna, szep munka.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.03. 16:49:08

@William Kidd:

Helyesen tették: a nyugdíj állami feladat.

Aki meg akar magának magánnyugdíjat, az szabadon megteheti ezt. A megtakarításokat senki se vette el.

Azaz nem igaz a párhuzam Rákosiékkal, akik valóban megtakarításokat államosították. Most senki se nyúlt az önkéntes manyup pénzekhez.

felső határ nincs 2018.05.03. 17:23:30

@William Kidd: Sehol a vilagon nem letezik kotelezo magannyugdij rendszer, a keleteuropai pedig megbukott, kivontak, mindenhonnan.

A valodi manyup meg letezik, bemesz a manyup boltba azt veszel magadnak.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 18:18:57

@$pi$:

"Mintha a falnak beszélnék"

Azt csinálod, olvasás helyett csak write only módban nyomod a propagandát. Erre tényleg semmi szükség, szal nem nagy kár érte ha befejezed.

kolompar lole 1113 2018.05.03. 18:27:20

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

"Helyesen tették: a nyugdíj állami feladat."

Nálad, Kommunistalandban... Mi azonban 89-ben a kapitaizmusra szavaztunk, és az ilyen hülye, 10k-s böbi csekkekért megvásárolható vidéki redneckek nyugdíjának finanszírozása helyett a saját nyugdíjunkra. Mindenki magának rakjon félre, aki lusta volt dolgozni, az dögöljön éhen, ne rajtam élősködjön! Én az ilyen kommunistákkal nem akarok semmilyen közösséget vállalni, ne kényszerítsen rá senki! Every motherfucker for himself...

"Aki meg akar magának magánnyugdíjat, az szabadon megteheti ezt."

Mi csak azt akartunk. Nem fizetni a sajátot, meg még másokét is. Az élősködést akartuk visszaszorítani, ti meg újra a vérünket szívjátok, velünk tartatjátok el magatokat. Büdös komcsik!

"Azaz nem igaz a párhuzam Rákosiékkal, akik valóban megtakarításokat államosították."

Tehát te is elismered hogy valós a párhuzam, mert Kommunista Viktátor is pont ezt csinálta. Orbán = Rákosi 2.0.

"Most senki se nyúlt az önkéntes manyup pénzekhez."

Nem-e? Akkor hol az a 3 milka amit tőlem Orbáncigány és bűnszervezete ellopott? Az nem megfelelő indok hogy cigányoknál és frankhiteleseknél, és főleg nem indok hogy stadionban, meg Pénztáros Lőrincnél.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.04. 08:05:39

@kolompar lole 1113:

Volt önkéntes manyup számlád? Ez a 3 millió ott volt? Ha igen, ma is ott van. Ha meg nem, akkor sose volt önkléntes manyupod.

Szóval ne csúsztass...
süti beállítások módosítása