HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) BKK (1) bkk (4) bkv (4) BKV (1) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) franciaország (1) Franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) Karácsony (1) karácsony (4) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) kína (4) Kína (2) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van: Lázadás!

2017.01.08. 22:58 Elegem Van

Sok baj van ezzel a bloggal, higgyék el, sok baj. Az élet egyes szegmenseiben például elég jól látjuk a jövőt. (A franc eszi, hogy a lottószámok esetében ez a jövőbelátás nem működik.) Például blogot indítunk azzal, hogy elegünk van, erre alig három év múlva Magyarország dicsőséges miniszterelnöke, a mindenki által szeretett Viktor kinyilatkoztatja, hogy neki is tele a töke, ezért nekiáll lázadni. Oszt' - mit tesz Isten - az egykor üldözött progresszív jobboldali lapból önmagát a hatvan IQ-s békemenetelő munkásőrök krumplipucoló segédeszközévé leküzdő pártlap azzal a címmel jelenik meg, hogy aszondja: 2017, a lázadás éve. Világító phalloszok vagyunk hát a magyar politika sötét nagyurakkal teleszórt egén! Mindenki minket követ. Hát lázadjunk! Innen a fotelből természetesen.

Mert - hála az internetnek - innen is lehet. Az alapeset tehát az, hogy Viktornak elege van belőlünk, nekünk meg elegünk van Viktorból. Viktor ezért ellenünk lázad, mi meg ő ellene. Mivel azonban jobb pillanataira gondolva elismerjük a mi Viktorunk teljesítményét (szánalmas), a lázadásunk természetesen alkotmányos keretek között marad. Mégis - azt hisszük - nagyobbat gurítunk mint az ellenzéki pártok összesen. Egy picit azonban lépjünk vissza.

A Föld európai felében úgy két és fél évezrede felmerült egy apró gondolat, melynek lényege, hogy lehet-e - és ha véletlenül lehet, akkor miképp lehet - zsarnok nélkül kormányozni. (A Föld más tájain ilyen elméleti kérdésekkel nem bíbelődtek, így ott ma is nyugodtan tűrik a népek tömeggyilkos gazemberek uralmát.) Ez az idea nem járt be világraszóló diadalt, szépen feledésbe merült volna, ha az angol fennhatóságot éppen lerázó fiatal állam alapító atyái nem kezdnek életet lehelni a tetszhalott elméletbe. Ezért ügyesen úgy alakították ki államberendezkedésüket, hogy senki ne kaphasson túlhatalmat. El is döcögött a szekér százötven évig, ám ekkor a gazdasági válság és a világháború hatására a polgárok négy alkalommal ugyanazt a személyt választották elnöknek. Hú, basszus! - vakarták fejüket az alapító atyák leszármazottai - Erre a szépfaterék nem gondoltak! Megosztott hatalmi ágak esetén is kialakulhat egyeduralom, ha valaki sokáig tölti be a tisztséget. Ezért aztán dobtak egy alkotmánykiegészítést az ottani gránitszilárdságúhoz azzal, hogy egy személyt két alkalommal lehet elnökké választani. Slussz. És látá az amerikai polgár, hogy ez jó. Így senki sem lehet diktátor valami populista demagógiával. Ezt a figurát aztán átvették a franciák, miután harmincöt évig kísérletezgettek más módszerekkel. Csak a francúzoknál először kétszer hét éves ciklus lehetett, ám ezt soknak találták, levitték hát kétszer ötre. Ráadásul úgy, hogy Chirac az első ciklusában még hét évig töltötte be a pozit, a másodikban pedig csak öt évig. A korlátozásban tehát a kedvezményezett is részt vett. Na, ki nem találják, hogy melyik ország vezette be az elnöki ciklusok korlátozását, hogy azonnal bohócot is csináljon magából. Hát persze, hogy a nagy Oroszország kovácsolta szét az elnöki periódusok korlátozásának rendszerét. Grazsdanyin Putyin ezért hol elnökként, hol elnöknél erősebb miniszterelnökként hekkelgette a demokratikus játékszabályokat. Bár a mongol-bizánci hagyományokkal terhelt ruszkiktól már az is nagy cucc, hogy legalább hallottak róla. És akkor itt vagyunk mi, magyarok, tisztelt hölgyeim és uraim.

A magyar hagyományok sem jók ebből a szempontból. Ferenc Jóska vezette be a centrális erőtér rendszerét, amely nagyjából azt jelentette, hogy a politikai hatalom kinyírja minden alternatívát jelentő vetélytársát. Aztán ezt a figurát követte a Horthy rendszer és vörös mázzal leöntve Kádár is. A fülkeforradalom jóvoltából idejutottunk megen' Viktor uralkodásának hetedik évében. Látszatra ez a modell rövidtávon sikeres, aztán az úgy szokott lenni, hogy borul az egész miskulancia, mi szerencsétlen magyarok meg kezdhetünk mindent elölről.

Adná magát a megoldás, nálunk se tölthessen egy személy két ciklusnál többet a miniszterelnöki székben. Egyszerűen nem helyes. A feladat tehát az utcán hever az önmagukat ellenzékinek nevező pártoknak: vagy az Országgyűlésben vagy népszavazással módosítani kell az Alaptörvényt. Ha most elkezdik az aláírásgyűjtést, ősszel meglehet az urnákhoz járulás. Igazán a Viktor se nagyon vekenghetne ellene, mert mit tudna mondani? Szereti a hatalmat és nem képes elengedni? Ölég sovány replika.

orban_szavaz.jpgHarmadszor is Orbán?

Mindenki jobban járna, ha ez az iciri-piciri módosításocska átmenne. Elsőként az ország, mert senki hülyeségét nem kellene nyolc évnél tovább elviselni. Amelyik stadion nem épül fel nyolc év alatt, az már nem is fog, oszt' jó napot. Jaj, de sajnáljuk. Az ellenzéki pártok egy ilyen kezdeményezés mögé ideológiamentesen állhatnának be, mert a zsarnokság lehetősége elleni összefogás olyan nemes cél, amit mindenki támogathat. A Fidesz polgári tagozata szintén nem ellenezne egy ilyen megoldást, mert hol van az kőbe vésve, hogy: "Csak a Viktor!" A Rogán érdekkörnek is jó lenne, mert legalább negyven milliárdot eldurranthatnának plakátra a szomszéddal. Viktor lehetséges utódai számára is ez jelenthetne némi reményt titkolt ambíciójuk esetleges kiélésére, különben reménytelenül nyalhatják a Főnök seggét még harminc évig. (A centrális erőtér őket is csak használja, de a vályúhoz nem engedi.) Viktornak is jó lenne, mert végre elhúzhatna meccset nézni, unokázni, valami nagynevű nemzetközi elfekvőbe lufit hámozni. És Mészáros Lőrinc, a keményen dolgozó kisember is nyugodtan hajthatná álomra fejét arra a négy órára, mert máma már nem hasad tovább.

Nosza, szeretett Viktorom, légy lázadó, miként handabandázni méltóztattál! Állj a kezdeményezés élére! Kezdeményezd magad a két ciklusos korlátozást. Hiszen eleged van, pajtás, vagy nem?

Ha tetszett a bejegyzés, kérjük, oszd meg Facebookon, hogy minél több emberhez eljusson! Köszönjük!

Kövess minket Facebookon!


komment

Címkék: politika választás orbán történelem kormány jobboldal európa pénz népszavazás baloldal párt bizalom elnök tisztesség Magyarország

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr8212104751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.09. 05:35:31

Így igaz: a világ népei lázadnak a liberális elnyomás ellen.

2017.01.09. 06:40:53

érdekes elképzelés ez a népszavazás, ahhoz képest hogy a fideszmajmok koronázni készülnek
nemsokára befagy a duna :-)

metal · http://electric.blog.hu 2017.01.09. 13:05:20

Az első két bekezdést elolvastam. Akkor értelmetlen baromság az egész, hogy bocs, de ezt nem szenvedem végig! Ha volt benne bármi értelmes is, akkor írd le a lényegét.

rovid 2017.01.09. 13:33:11

@metal: a lényeg: "tele van a töke mindenkinek a viktorból"!

Sir Galahad 2017.01.09. 13:49:52

Nem tudom, ténylegesen mi értelme volna annak, ha 2 ciklus után Viktor is eljátszaná azt, amit Putyin? Szerintem a szerzőnek alapvetően az a baja, hogy Orbán kormányoz, de tart tőle, hogy ez választások útján 2018-ban is így marad - így aztán kitalált valami látszatmegoldást.

Jakab.gipsz 2017.01.09. 13:52:41

A blogger szerint a világot atlantiszi bölcsek + Soros Gyuri irányítja ezért bolygónkon elérkezett a béke és a dögunalmas jólét univerzuma, már csak ez a patás-ördög Orbán és a konok ázsiai szittya nomád magyarok lógnak ki a sorból, és ebből elege van. Mond a neved? Ki vagy?

É2I 2017.01.09. 13:59:16

Nem csak a miniszterelnöki mandátumot tenném népszavazásra, de azt is, hogy nincs-, ne legyen pártlistás proli bejutó a parlamentbe. A sok naplopó legalább tekerne egy kicsit a köz jóért is.
És itt teljesen pártsemlegesen beszélek, mert kutya mind.

Más kérdés, hogy amikor úgy gyurmázhatják a gránitszilárdságú (k)alaptörvényüket, ahogy nem szégyenlik, addig ezeknek a felvetéseknek esélye nincs.

$pi$ 2017.01.09. 14:40:43

@metal: "Ha volt benne bármi értelmes is, akkor írd le a lényegét. "

Leírom neked miről szól:

Gondolkodtunk a haverokkal miért is ne lehessen orbán a miniszterelnök 2018-tól. Páran mondták, hogy szedjünk össze több szavazatot mint a fidesz, de őket kiröhögtük.

Mások mondták, hogy hívjunk be valakit az országba, de azoknak elmagyaráztuk, hogy nem akarja vállalni senki, már próbáltuk százszor...

Aztán felmerült, hogy csináljunk forradalmat, de attól félünk, hogy az emberek elverne minket, de nagyon csúnyán.

Akkor a végén arra gondoltunk, hogy senki se lehessen miniszterelnök három szor egymás után. Az emberek biztos beveszik, hogy ez valami demokrácia fék meg ellensúly vagy mi és nem azért találtuk ki, hogy megint a cocik kerüljenek hatalomra valahogy.

konrada 2017.01.09. 14:52:41

@É2I:
Na akkor lenne csak igazi 2/3...

(Ti. egy 80 ezres körzetben már nehéz a személyes ismerettséggel nyerni, így a pártszimpátia döntene, azzal a különbséggel, hogy aki 1-2 szavazattal is lemarad, az már nem kapna helyet a parlamentben. Lásd.: 2010-14, amikor az egyéniben 10% alatti volt a nem kormánypárti gyöztesek aránya, miközben a szavazóknál 2014-ben fele sem...

2017.01.09. 15:00:12

Igen, jól látják. Az a baj hogy sokan leadták a szavazatukat a fideszre, aztán 3X is Orbán lett a miniszterelnök. Pedig úgy hirdetik magukat mint egy párt. Méghozzá polgári. Nem pedig OV és csapata.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.09. 15:00:46

"nálunk se tölthessen egy személy két ciklusnál többet a miniszterelnöki székben"

A helyzet az, hogy ilyen korlátozás jelenleg a világ egyetlen országában sincs.

Kivétel: Kína és Vietnám, de ott viszont nem a kormányfő a fő vezető.

$pi$ 2017.01.09. 15:21:50

@maxval bircaman elemző: szokás szerint keverik az elnököt a miniszterelnökkel. én már fel sem veszem.

$pi$ 2017.01.09. 15:24:14

@Sztavrosz7: "Igen, jól látják. Az a baj hogy sokan leadták a szavazatukat a fideszre, aztán 3X is Orbán lett a miniszterelnök. Pedig úgy hirdetik magukat mint egy párt. "

Mennyivel jobb az mszp, az emberek beszavazták a megyót, erre a gyurcsány lett a me. Aztán beszavazták a gyurcsányt, erre a bajnai lett. Aki nem is volt párttag.

igazi hős 2017.01.09. 15:42:58

Ha már népszavazás, akkor inkább az arányos képviselet mellett kéne kampányolni, hogy ne lehessen 25%-kal többséget szerezni. Ha népnek Orbán kell, akkor kapja meg negyedszer, ötödször, akárhányszor. (Horn Gyula eddig a legtöbb szavazatot kapó miniszter elnök jelölt, ebből azt hiszem egyértelmű, hogy a nép retardált, ezt Orbán tökéletesen látja és ki is használja.)

2017.01.09. 15:54:13

@$pi$: Rohadtul nem így van. Vannak egyéni jelöltek meg pártlisták. Megyóra, Bajnaira, gyurcsányra nem tudom hányan szavaztak a körzetükben ha egyáltalán. De Ov az elmúlt 25 évben úgy viselkedik mintha a Fidesz=Vele. Megint az van mint az átkosban, hogy vannak leválthatatlan vezetők és erről már tudjuk hogy nem jó.

ogli dzsí 2017.01.09. 15:59:02

@Sztavrosz7: Amit tudunk az az hogy a legrosszabb Orbán is jobb az országnak, mint bármilyen szocidemokrata.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.09. 16:02:39

@$pi$:

Hozzáteszem: az államfői mandátum korlátozása is ökörség.

AGalaxisElnöke 2017.01.09. 16:05:21

Szerintem ha OrbÁNUSZ még egy választást megnyer akkor még Zimbabwe-ből is vendégmunkásokat kell importálnia hogy a távozó őslakosságot pótolni tudja.

ogli dzsí 2017.01.09. 16:06:48

@AGalaxisElnöke: Eddig sem volt gond a pótlás, többen jöttek, mint amennyien elmentek.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.09. 16:07:33

@Sztavrosz7:

Mi a gond a leválthatatlan vezetővel, ha azért van hosszasan a posztján, mert NEM AKARJÁK leváltani?

illaim 2017.01.09. 16:09:34

@$pi$: Ezt is a digitális tolómérőddel mérted ki? Ha nem lennél ilyen korlátolt, akkor tudnád, hogy a parlamenti választások során, nem csak az egyéni jelöltekre, hanem pártokra is szavaznak. A győztes párt jelöl miniszter elnököt. Ha a parlament elfogadja a jelöltet, akkor bízzák meg kormányalakítással. Egy párt meg azt jelöl akit jónak lát! Ezért baromság amit írtál!

2017.01.09. 16:13:16

@maxval bircaman elemző: Jah tudom mindíg a hazafias népfront jelöltje nyer, mert ezt akarja a nép.

ogli dzsí 2017.01.09. 16:14:21

@illaim: 'nem csak az egyéni jelöltekre, hanem pártokra is szavaznak. A győztes párt jelöl miniszter elnököt. Ha a parlament elfogadja a jelöltet, akkor bízzák meg kormányalakítással. Egy párt meg azt jelöl akit jónak lát!'

- pontosan, egy demokrata párt pedig azt jelöli aki a kampányban is miniszterelnökjelölt volt

$pi$ 2017.01.09. 16:14:40

@illaim:
"akkor tudnád, hogy a parlamenti választások során, nem csak az egyéni jelöltekre, hanem pártokra is szavaznak"

Aranyos amikor olyan büszke vagy ezekre a dolgokra miket hatodik osztályos kor felett mindenki tud. :) Jól van, okos vagy, menj vissza szépen játszani. :D

"Ezért baromság amit írtál!"
Amit írtál, annak semmi köze ahhoz, amit én írtam. Meg sem próbáltad cáfolni.

$pi$ 2017.01.09. 16:19:36

@ogli dzsí: "pontosan, egy demokrata párt pedig azt jelöli aki a kampányban is miniszterelnökjelölt volt "

Hát mondjuk szerintem fogalmazhatnánk úgy, hogy ha már egy párt annyira rohadtul nagy demokrata és megbukik a kormánya, akkor kiírnak új választásokat, nem a bukott kormány mondja meg ki legyen utánuk. :D

Ez az Illaim csávó megint bele fog kötni, de azért mi tudjuk, hogy megpuccsolni egy kormányt majd beülni a helyére választások nélkül nem az amit buzgó demokratáktól el szoktunk várni.

ogli dzsí 2017.01.09. 16:22:45

@$pi$: közjogilag tartható amit ír, ilyen a rendszer, mo-n alkotmányosnak számít amit feriék csináltak

elegánsnak nem elegáns, nem is vall nagy demokrata lélekre, de törvényesen belefér

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.09. 16:31:19

@Sztavrosz7:

Akkor eleve csak 1 jelölt volt, azaz rossz a példád. De ha lett volna több jelölt, miért ne nyerhetett volna ugyanaz többször?

illaim 2017.01.09. 16:54:04

@$pi$: Nem megy a szövegértés óvodás?
Vagy már nem emlékszel mit írtál?
Ha egy kormányfő lemond, vagy leváltják, akkor a választáson nyertes párt azt jelöl akit akar! Ezen csak egy moslékzabáló alattvaló tud értetlenkedni te bogárka!

illaim 2017.01.09. 17:01:26

@ogli dzsí: És? Ha lemond, meghal, vagy leváltják akkor megáll az élet? Egy választási ciklus 4 évre szól nem?
Aztán pont te pampogsz demokratikus pártról? LOL

ogli dzsí 2017.01.09. 17:03:07

@illaim: Nem, mint már írtam, amit feriék csináltak belefér abba, amit törvényesnek, demokratikusnak mondunk.

Ugyanúgy, mint az orbáni alkotmányozás.

6.Lenin 2017.01.09. 17:23:43

Gondolom az icipici módosítás az lenne, hogy ha 2x nyertek olyanok, akik kormányozni is képesek, 3. alkalommal kell hagyni nyerni a hülyéket is.

Ez nagyon demokratikus lenne.
Igen,minden esetben kell, hogy nyerjenek az alkalmatlanok, bárhogy is szavazzanak a választók, vagy nem is kéne választást tartani.
Szerintem.

Andy73 2017.01.09. 17:28:04

"Az alapeset tehát az, hogy Viktornak elege van belőlünk, nekünk meg elegünk van Viktorból."

Fejedelmi többes? Hány ember nevében írsz?
A választók két év múlva jó eséllyel megint kétharmadot adnak neki. Utána meg lehet, hogy magától is átadja a pártelnöki tisztséget, ha eljön az ideje.
Ja, és igen, a lázadás Európára/Brüsszelre vonatkozik: ha ott is eljön a konzervatív fordulat, akkor valószínűleg ö is ott kap majd nagyobb szerepet.

illaim 2017.01.09. 17:28:43

@ogli dzsí: A tákolmányozásra gondolsz?
Amikor a szájából segget csinált Orbán?
"Hát az meg végképp nem tartozik az én munkámba, hogy egyes zavart gondolkodású embereknek megfejtsem a titkát, hogy mit gondolnak komolyan, mit nem. Én azért tartozok felelősséggel, ami a saját szándékom, meg azért, amit tettem, meg tenni szándékozok Magyarország érdekében. És ezek között a tervek között nem szerepel a magyar közjogi rendszer felforgatása." (2009. november 25.Orbán Viktor., az MTV Ma Reggel című műsorában)

"Hát egy alkotmány sokkal többről szól, mint egy kormány. Tehát kormányok jönnek-mennek, a miniszterelnököt hol így hívják, hol úgy, az alkotmány pedig egy komoly dolog, az beleépül az ezeréves magyar államiság testébe, tehát az a törzséhez tartozik, az nem egy cserélhető végtag vagy sapka, hogy hol így, hol úgy viseli az ember a kalapját." (2010. október 1., az Info Rádió Aréna című műsorában)

ogli dzsí 2017.01.09. 17:32:07

@illaim: Ha elhiszem, hogy mondott ilyet, annak sincs semmi jelentősége, hisz nem tudni mit mondott előtte meg utána, mi volt a kérdés, kinek mondta...

ezek csak kiragadott gondolatok

ogli dzsí 2017.01.09. 17:38:33

@illaim: Vettem a fáradtságot, és kigugliztam az idézetedet (az elsőt):

2 találat van, az egyik a vincent a másik a vastagbőr KOMMENTFOLYAMA, dekára ugyanaz amit idekopiztál, forrás nélkül természetesen.

Vagyis 100% hogy Orbán sosem mondott ilyet, csak a szokásos libsi-bolsi kommunista propaganda.

monddazigazatmar 2017.01.09. 17:39:07

Nem keversz itt mindent összevissza?
Francia elnök az nem egyenlő a francia miniszterelnökkel.
Tudtommal jelenleg Manuel Valls a francia miniszterelnök.

A magyar köztársasági elnök 2 ciklusnál többet nem lehet hivatalban.

morpho 2017.01.09. 17:40:11

@maxval bircaman elemző:
"Mi a gond a leválthatatlan vezetővel, ha azért van hosszasan a posztján, mert NEM AKARJÁK leváltani?"

Hazudozol. Többször elzavarták már, csak elfelejtett eltakarodni.
Orbánt leváltották 2002-ben.
Bukott 2006-ban.

Két egymást követően elvesztett választás után pártelnök maradt, ami a világon nincs. Legalább is demokráciában nincs. Olyan sincs, hogy 25 éve ugyanaz az ember vezet egy pártot. Demokráciában nincs.

morpho 2017.01.09. 17:41:37

Orbán akkor is marad ha nyer, meg akkor is ha veszít. Így aztán az összes narancskullancs kommentelő szálljon magába!

ogli dzsí 2017.01.09. 17:43:30

@morpho: 1. A pártok belső viszonyaiban nincs semmilyen demokrácia

2. Orbán sosem bukott meg, legfeljebb lemaradt a győzelemről 2-3%-kal

szeretne bármelyik ballib így bukni

Wildhunt 2017.01.09. 17:51:29

@$pi$: Képes voltál összefoglalni az elmúlt és a jövő év minden posztját :D

$pi$ 2017.01.09. 18:03:38

@morpho: "Két egymást követően elvesztett választás után pártelnök maradt, ami a világon nincs. Legalább is demokráciában nincs. "

Mondj magyarországon egyetlen egy pártot ahol a párt vezetője lemondott, mert nem nyerték meg a választást...

oh, de hülye vagyok, egy közismert trollal próbálok kommunikálni....

Larry Silverstein 2017.01.09. 18:11:27

@morpho: Bezzeg amerika

Hillary csak csalással lehetett elnökjelölt Sanderssel szemben a demokrata előválasztáson.

Trumpot pedig a 'saját' pártja minden módon fúrta nehogy elnökjelölt lehessen holott messze a legnépszerübb volt...

...legalábbis a zemberek között

morpho 2017.01.09. 18:11:53

@ogli dzsí: 1. A pártok belső viszonyaiban nincs semmilyen demokrácia.

Nem igaz. A fideszben nincs.

2. Orbán sosem bukott meg, legfeljebb lemaradt a győzelemről 2-3%-kal

:))
Te a szart is kimagyarázod a klozettból ugye?

morpho 2017.01.09. 18:13:02

@$pi$:

Mszp. Horn Gyula 1998

6.Lenin 2017.01.09. 18:14:52

@morpho:

Bukni a Megyó, és Gyurcsány bukott, mert a ciklus befejezése előtt leváltották őket.

Ha valaki a választáson esetleg néhány %-al alulmarad, az vesztett, de nem nevezhető bukásnak. Még 2/3-os vesztés esetén sem, bár azt talán lehetne bukásnak is nevezni, bár én inkább súlyos vereségnek nevezném.
Bukás, ha nem tudja befejezni a ciklusát.

morpho 2017.01.09. 18:15:27

@Larry Silverstein:

Amerikában két ciklus után menni kell. Amerikában ha egy jelölt elbukik a legritkább esetben indul újra. (pl Nixon)
Amerikában működik a fékek és ellensúlyok rendszere.
Az egész példa egy nett terelés.

Larry Silverstein 2017.01.09. 18:17:26

@morpho: Nálunk a nép akarata kormányoz, nem a fékek és egyensúlyok.

Itt ugyanis demokrácia van.

morpho 2017.01.09. 18:18:10

@6.Lenin:

Hogyne :))) Sőt! Arról nem is beszélve, hogy 98% támogatta... :))
Orbán eltávolodott régen a demokráciától, ti meg nem tudtok ezzel mit kezdeni, ezért úgy csináltok, mintha nem így lenne. Csak ez egy hazug önbecsapó álságos szemlélet. Említhetném még Lenint a hőst, ki csak népének élt!

morpho 2017.01.09. 18:20:16

@Larry Silverstein:

Ellensúlyok te nagyon hülye :))

Még ezt se tudod, de demokrácia az van mi?
Az előbb meg Amerikával példálództál! :))
Ha ízlik jöhet, ha szar az íze, kiöntjük! Muhaha!

6.Lenin 2017.01.09. 18:22:57

@morpho:

Most olvastam, hogy ballibáék szeretnének kiadni 1 új magyar szókincs gyűjteményt...

Orbán geci

ennyi lenne benne, hogy a híveik ne legyenek szellemileg túlterhelve.

Ha megjelenik veszek a szülinapodra 1et, bár már most leszűkültél erre, vagy közelíted.

Larry Silverstein 2017.01.09. 18:28:34

@morpho: Azzal példálóztam, hogy amerikában nincs demokrácia. Ott fékek és egyensúlyok vannak, a nép azonban fellázadt.

morpho 2017.01.09. 18:32:41

@6.Lenin:

Ez most egy elég gyatra menekülési kísérlet.

@Larry Silverstein: " amerikában nincs demokrácia. Ott fékek és egyensúlyok vannak, a nép azonban fellázadt"

Kitűnő példa volt! :))))
Neked nem vérciki ilyen hülyeségeket leírni?

morpho 2017.01.09. 18:33:57

@Larry Silverstein:

Még egyszer te nagyon hülye:

ELLENSÚLYOK!!!

6.Lenin 2017.01.09. 18:37:21

@morpho:

Mitől menekülnék?

Ma Mo-on nincs demokrácia, szerinted.
Szerintem se, ha elfogadom, hogy demokrácia csak akkor van, ha ballibáék kormányoznak.
Remélem, hogy Mo-on még sokáig nem lesz demokrácia.

morpho 2017.01.09. 18:39:26

@6.Lenin: Ez egyre kínosabb lesz, lassan már nekem kellemetlen! De tényleg!

Larry Silverstein 2017.01.09. 18:41:19

@morpho: mi a bajod az egyensúllyal?

a 'balances' egyensúlyokat jelent, ennyi az egész

6.Lenin 2017.01.09. 18:48:33

@morpho:

Természetes, hogy kínos, mert úgy használsz bizonyos fogalmakat, hogy nem teljesen tisztázod, mit is takarnak.

voltak fékek és ellensúlyok mégis kifosztották az országot, kirugdostak minden szívfájdalom nélkül a ballibeknek nem tetsző személyeket.
Nemzeti ünnepen lezárták a Kossuth teret, belelőttek a tömegbe stb. a sunyi KE meg csak makogott valamit.

Nekem is kellemetlen lenne ilyeneket támogatni, MÁS MEG NINCS egyenlőre.
Akkor csak érdemesebb olyanokat támogatni akik semmivel sem rosszabbak , sőt, mint a nyugati demokratikusnak nevezettek.
Nekik nem tetszik? Ki nem szarja le ma már őket?

illaim 2017.01.09. 18:48:34

@ogli dzsí: te eszement! "Az új többség"
a Fidesz szlogenje volt! Ha még nem hülyültél meg teljesen, akkor tudod, hogy a bolsevik megnevezés hogyan keletkezett, és mit jelent magyarul. Most nem idézem, mert már én is uunom, hogy hány volt MSZMP-s van a fidessbe a Hazafias Népfront vezérkarával együtt! LOL
Ja és persze, amire a lakáj nem emlékszik, az nem is volt! seggfej!

$pi$ 2017.01.09. 18:59:52

@morpho: "Amerikában két ciklus után menni kell."

Az az elnök, nem a miniszterelnök.

ogli dzsí 2017.01.09. 19:04:19

@illaim: Ez a válaszod arra hogy bekopiztál valamit, amit Orbán sosem mondott?

én pirulnék

$pi$ 2017.01.09. 19:06:13

@illaim: "Ha egy kormányfő lemond, vagy leváltják, akkor a választáson nyertes párt azt jelöl akit akar! Ezen csak egy moslékzabáló alattvaló tud értetlenkedni te bogárka! "

Jah, jah, tudjuk. Ezért is volt, hogy egyikük sem tudta kitölteni a négy évét. Illett volna beismerni a bukást és választásokat kiírni.

Ha már ekkora nagy demokraták.

Tudom, hogy te ezt nem érted, nem szükséges még egyszer elmondanod. :D

morpho 2017.01.09. 19:12:32

@$pi$:
Amerikában az elnök és a m.e. ugyan az az ember.
Tényleg, hogy van az, hogy a rendszerváltás óta egyetlen pártelnök sem mondott le a választási bukás után? Ezzel mi olyság nagytudású? Úgy elhalkultál.

morpho 2017.01.09. 19:16:40

@$pi$:
"Illett volna beismerni a bukást és választásokat kiírni."
A választásokon Magyarországon a győztes párt kap kormányzati felhatalmazást, nem a miniszterelnök. Sok helyen így van. Például David Cameron távozása miatt nem írtak ki választást, hanem a toryk maradtak hatalmon egy új miniszterelnökkel.
Ott viszont a vesztes népszavazás után lemondott a m.e., ahogy Orbánnak is le kellett volna tavaly. Valahogy te mindig az Orbánnak kedvező részletet emeled ki a rendszerből... Nem is értem...

morpho 2017.01.09. 19:20:20

@Larry Silverstein:

"a 'balances' egyensúlyokat jelent, ennyi az egész"

Egyrészt ez sem teljesen igaz, mert a balance ellensúlyt is jelent.
Másrészt és ez a nagyobb baj, van egy kifejezés magyarul, amit te nem ismersz, csak azt hiszed, és itt magyarázod kínosan, amit nem lehet. Megnéznéd szuahéliül is? A kedvemért! Na?

$pi$ 2017.01.09. 19:29:47

@morpho: "óta egyetlen pártelnök sem mondott le a választási bukás után?"

Összekevered az "után" és a "miatt" szavakat. Súlyos.

"Amerikában az elnök és a m.e. ugyan az az ember. "

Nálunk meg nem. Na, most már kapisgálod? :D

"Ott viszont a vesztes népszavazás után lemondott a m.e., ahogy Orbánnak is le kellett volna tavaly."

Tehát az orbánnak, akit a lakosság 50%-a támogat és akinek a népszavazásán 98% támogatta a politikáját le kellene mondania, mert nem mentek el az emberek népszavazni. Az mszp idejében, amikor 15%-ra zuhant a támogatásuk és akiknek az egyetlen tevékenységüket a népszavazáson visszaparancsolták a választók, akiknek a második miniszterelnöküknek is mennie kellett azok tök jogosan maradtak hatalmon annak ellenére, hogy lövetniük is kellett.

Beteg vagy te öregem, fordulj orvoshoz.

Gerardus A. Lodewijk 2017.01.09. 19:39:59

@ogli dzsí: "Orbán sosem bukott meg, legfeljebb lemaradt a győzelemről 2-3%-kal"

Futóversenyt rendeznek Hruscsov és Kennedy között. Hruscsov a dicső 2. helyen végez, Kennedy pedig utolsó előtti lesz. :)))

morpho 2017.01.09. 20:42:30

@$pi$:
Te néha lecseréled amúgy a pelenkádat? Csak kérdezem.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 05:40:07

@morpho:

Minden párt belügye, ki vezeti. Ez így demokratikus. Mit szólnál, ha valami állami szerv kimondaná, Gyurcsány már túl sok idegeje DK-elnök, s kötelező leváltani?
süti beállítások módosítása