HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (135) bank (49) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (236) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (243) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) bkk (4) BKK (1) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (273) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (95) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (121) euró (4) európa (188) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) franciaország (1) Franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (45) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (123) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (177) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) Karácsony (1) karácsony (4) karrier (4) kártya (1) kastély (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) kína (4) Kína (2) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (227) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (2) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (39) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (326) magyar péter (1) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (165) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (74) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (225) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (173) patkány (1) pékáru (1) pénz (248) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (290) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisza (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (185) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (67) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van a hatásvadász századokból

2015.08.24. 08:32 Elegem Van

A magyar nép vidámságáért felelős miniszter - ama Lázár nevű - bejelentette, hogy rendőri ezredeket fognak vezényelni a déli határra a radikalizálódó embercsempész bevételi források ellen. Ezek lesznek a hatásvadász századok.

A hatásvadász századoknak egy feladatuk lesz, vadásszák a hatást. A Viktor kormány nem lesz veszélyben, mert az embercsempész bevételi források elleni kormányzati fellépés eddig nem volt hatásos, így Viktor kormánya nem is kerülhet a rettegett hatásvadászok célkeresztjébe. Jól fejlett kremlinológusoknak ugyanakkor egyből feltűnik, hogy a hatásvadász századok ezentúl nem Habony Árpádhoz fognak tartozni, hanem Pintér úrhoz, a helyzet tehát forrósodik.

A hatásvadászok még éles bevetésen nem vettek részt, valódi hatásvadász tapasztalatuk nincs: majd belejönnek, gondolja a Lázár. Hatásvadászaink eddig sajnos csak a magyar viszonyok között szerezték tapasztalataikat az amúgy agyatlan plakáttépkedők ellen, de most nekidurálhatják magukat. Nem lennék N’bele, meg Ahmed helyében, ha a délceg magyar hatásvadászok egyszer megindulnak!

bevan.jpg

A magyar nép már alig várja, hogy megmentsék az embercsempész bevételi forrásoktól, és ebben igazuk van, hiába a széplelkek finomkodása. A Viktor kormány - menekülve az időközi képviselő választásokon elszenvedett kudarcok elől - jól érzett rá az egészséges népi érzületre. A ballibek meg szokásuk szerint voltak/vannak olyan ostobák, hogy érezni sem mernek. Csakhogy Viktorunk magasra tette a mércét, mert megígérte az ő népének, hogy N’bele, meg Ahmed kívül fog maradni szeretett hazánk határain. A magas mérce fenn maradt, Viktor meg megpróbál átbújni alatta. Ezzel pompásan alá támasztja a közkeletű találós kérdés bölcsességét: - Miért nem tud a szamár énekelni? - Mert túl magasan kezdi.

A közszolgálatinak csúfolt híradó - igazolva a nincs rosszabb a hülye, de szorgalmas munkaerőnél tételét - tervszámokkal rettegteti csekély nézőit az embercsempész bevételi források érkezésének napi számait ismertetve. A butácska Németh Balázs még szem- és homlok ráncolva hüledezik is. Észre sem veszik az ostobák, hogy ezzel a cselekvőképtelen, rossz kormányról állítják ki a szegénységi bizonyítványt. Mert az emberek hónapok óta hallgatják azt, hogy mennyi embercsempész bevételi forrás érkezik az országba, és mennyi van úton. De ezt már senki sem akarja hallani. A veszélyt érző emberek megoldásokat akarnak. Azt akarják látni, hogy mennyi embercsempész bevételi forrást vágtak ki a magyar hatóságok úgy, hogy a lábuk nem érte a földet. Énekelnie kellene a szamárnak. (Talán Balog miniszter úr kezdhetné.)

Ez a Viktor kormány által a népnek eladott helyzet azonban valamiért hónapok óta nem következik be. Éppen fordítva! A nagyon nemzeti Viktor kormány magyar falvakat erőszakol meg azzal, hogy rájuk telepítse N’belét, meg Ahmedet. Befogadó állomásokat, tranzitvárókat létesít, ingyenes buszjáratokkal furikázza őket, egészségügyi ellátást kapnak, ingyen kaja, pia, dolce vita a köbön. A derék rettegtetett magyaroknak nem ezt ígérte a Viktor. Azt ígérte, hogy Dublin III-at felmondja, az embercsempész bevételi források pedig repülnek, amerre a szél fúj.

Ám az embercsempész bevételi források valamiért nem repülnek, ezért kellenek a hatásvadász századok, akik majd jól elterelik a figyelmet a valós folyamatokról. Szigorú orcával fognak a kamerák előtt pózolni, aztán annyi. Másra úgysem jók, hiszen kiképezve sincsenek. Politikai akarat hiányában arra sem lesz felhatalmazásuk, hogy kizavarják az embercsempész bevételi forrásokat az országból. Ezért nem lesznek ők többek, mint szánalmas hatásvadászok.

A magyar alvilág számára azonban ez a politikai döntés a Kánaánhoz vezető út. Miközben a rendőri erők a határon alakítják a hatásvadászt, a bűnözők kényelmesen grasszálhatnak, fosztogathatnak. A rendőri állomány alapból leterhelt, gondolom másra sem vágynak mint a családtól száz kilométerekre való hatásvadászkodásra. A magyar polgár közbiztonsága tovább fog romlani, és e könnyen kimondott mondat mögött egyéni tragédiák húzódnak majd meg.

Nem tudom ez a Viktor kormány mikor kezdi el megérteni a világot. A hatásvadász századokkal való vigéckedés helyett a titkosszolgálatnak kellene elkapnia a szervezőket. Csendben. Egy-két könnyed, a nyilvánosság számára véletlenszerűnek látszó adminisztratív intézkedés megtenné hatását. Ha nincs aki szervezné ezeket a szerencsétlen bevételi forrásokat, azt sem tudnák hol van Magyarország.

Dobbal nem lehet verebet fogni, ezért a hatásvadász századokból - miközben a benne parancsra résztvevőket sajnálom - elegem van.


111 komment

Címkék: politika orbán rendőrség hülyeség jobboldal adminisztráció minisztérium menekültek bevándorló Magyarország

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr397726464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ornagy50 2015.08.26. 20:41:31

Csak ismételni tudom önmagam!
"Lesznek Hunyadi páncélgránátosok is??:)))

különvélemény2 2015.08.27. 09:04:26

"Nem tudom ez a Viktor kormány mikor kezdi el megérteni a világot. A hatásvadász századokkal való vigéckedés helyett a titkosszolgálatnak kellene elkapnia a szervezőket"

Nem tudom a blogger mikor fogja megérteni a világot.
A balkán államokon szervezetten, állami segítséggel szállítják a menekülteket.
Szerbia, vagy Macedónia, vagy Görögország ellen akarsz kémkedni a titkosszolgálatoddal?

Görögország szarik az uniós kötelezettségére, hogy regisztrálja a "menekülteket", rohanjuk le Görögországot?

Medgar 2015.08.27. 09:12:59

Nem tudom a liberális oldal mikor fogja megérteni a világot. Az illegálisan gazdasági előnyökért Németországba eljutni akaró embereket nem szabad Magyarországra beengedni.

Ezt a genfi egyezmény is lehetővé teszi.
Mai cikk az indexen:

index.hu/belfold/2015/08/27/csucsot_dontott_a_menekultaradat_2958-an_jottek_1_nap_alatt/

"Idén június 30-ig 66 788 menedékjog iránti kérelmet nyújtottak be nálunk. Ezek közül 43 730 eljárást megszüntettek. 97 százalékukat, 42 689-et azért, mert a kérelmező ismeretlen helyre távozott."

Tehát megszökött az eljárás elől.

Miért? Itt a válasz:

index.hu/belfold/2015/08/26/az_ujjlenyomat_miatt_felnek_magyarorszagtol_a_menekultek/

A helyzetet nehezíti, hogy a menekültek mind határozottabban szeretnék elkerülni,hogy a rendőrség ujjlenyomatot vegyen tőlük és fényképet készítsen róluk, mert attól tartanak, hogy így nem lesz esélyük letelepedni Nyugat-Európában.

Medgar 2015.08.27. 09:16:32

Ja és itt van a válasz a 90% családos hazugságra is:

Megdőlt a rekord: csak szerdán 2958 migránssal - köztük 698 gyermekkel - szemben intézkedtek a rendőrök és a polgárőrök Csongrád megyében.

A keddi áramláshoz képest szerdán kissé alábbhagyott a tempó, de így is tíz perc alatt 70 ember érkezett. Bangladesből, Pakisztánból férfiak, Szíriából, Afganisztánból, kisebb részt Nyugat-Afrikából pedig családosok is.

Lxxxx 2015.08.27. 09:20:59

"Nem tudom ez a Viktor kormány mikor kezdi el megérteni a világot. A hatásvadász századokkal való vigéckedés helyett a titkosszolgálatnak kellene elkapnia a szervezőket. Csendben. Egy-két könnyed, a nyilvánosság számára véletlenszerűnek látszó adminisztratív intézkedés megtenné hatását. Ha nincs aki szervezné ezeket a szerencsétlen bevételi forrásokat, azt sem tudnák hol van Magyarország." - én sem értem, a cikkíró mikor kezdi el felfogni azt, ami körülötte zajlik.

nu pagagyí 2015.08.27. 09:31:57

A magyarországi lassabb áthaladás érdekében további útakadályokat kell elhelyezni a menekültek bosszantására.

nu pagagyí 2015.08.27. 09:38:39

@Lxxxx: Nyilván önkéntes jelentkezőket fuvarozgatnak az embercsempészek. Van kereslet és nyilván profit is. Itt az idő, hogy kormányunk a jól bevált séma szerint kikoncessziózza a lehetőséget a hűbéresei között.

Morrancs 2015.08.27. 09:39:38

A jelenlegi kormánynak nincs szüksége arra, hogy megértse a világot, mivel van egy masszív szavazótábora, akik ugyanúgy nem értik, mint ők.

2015.08.27. 09:56:18

@Lxxxx: Nem tudom, te mikor fogod megérteni a világot. Nincs jó megoldás. Ha megjelenik a határon, és nem kapják el, vonul nyugatra. Ha elkapják, és regisztrálják, plusz teher a magyar hatóságoknak, de vonul nyugatra. Ha kitoloncolják, jön újra, és vonul nyugatra. Mi lenne a megoldás? Mert a határvadászok nem.

2015.08.27. 09:57:19

@Morrancs: A világ sem érti őket. Döntetlen. Idegenben jó az!

röf 2015.08.27. 10:05:14

Ha valaki a tényleges közvélekedésre kíváncsi, beszélgessen bárhol bárkivel a témáról. Elsöprő többség azt mondja, nem kell ide álmenekült, van itt szegény és munkakerülő elég.
Az, hogy itt az Indexen tíz blogból nyolc a bepofátlankodók koszos seggét nyalja, az csak a napi liberál-politika gerinctelen, ocsmány megnyilvánulási formája.
Itt már csak az a kérdés, Fidesz vagy Jobbik?
Jobbikot létrehívta a cigánybűnözés tagadása, most pedig kormányra segíti a bepofátlankodók ballib reklámozása.
Nem lesz tevetenyésztő nagyhatalom Magyarország, még ha ez nem is tetszik az idevicsorgóknak... :)

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.08.27. 10:06:39

lehetne egy részletes poszt arról, hogy mi lenne a megoldás?
annyira kiváncsian várom.
annyira sokszor megkérdeztem már a fikázóktól

MIT KELLENE TENNI?

nos? bárki válaszolhat...

tralalala 2015.08.27. 10:10:42

@FILTOL: erre valami olyasmi lesz a válasz, hogy "a helyzetet határozottan, de emberségesen kezelni úgy, ahogy Magyarországnak jó". Konkrétumot hiába is vársz :D

panteon 2015.08.27. 10:20:00

Ekkora kretén kormánya és miniszterelnöke még nem volt ennek az Országnak...
Az emberek 90%-a tudta, hogy a kerítés senkit nem fog megállítani, csak az Országot vezető idióták nem.
Most meg megint jönnek egy újabb ökörséggel.
Szánalmas, hogy nincs egyetlen ember aki ki merné nyitni a száját, hogy "Hülyék vagytok b...meg"..

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2015.08.27. 10:22:13

"A hatásvadász századokkal való vigéckedés helyett a titkosszolgálatnak kellene elkapnia a szervezőket. Csendben." -> még az is lehet, hogy összejátszanak az embercsempészekkel a nagyobb hatás kedvéért.

túl sokat utaztak előtte a kelet-nyitás égisze alatt, bár az okok mindig túl homályosak voltak.

Abendsen 2015.08.27. 10:22:37

@FILTOL: Nem kéne állandóan alkalmatlankodni meg kérdéseket feltenni. Jó fogyasztóvá, gondolkodni nem vágyó, és idővel nem is tudó, tömegemberré kell válni. Olyanná, akinek nincs vallása, kultúrája, családi és baráti gyökerei, hazája. Egy hatalmas masszává, amelyik boldog tudatlanságában bármilyen alacsony szintű hazugságot és fércideológiát magáévá tesz.

tralalala 2015.08.27. 10:22:47

@különvélemény2: "Nem tudom a blogger mikor fogja megérteni a világot."

Ezek még mindig ott tartanak, hogy az autópályán mindenki szembejön.

Ez egy ilyen indexbloggeres mikrokozmosz, aki ezen belül van és nem próbál kinézni, az könnyen hiheti, hogy a fidesz érti félre a világot. Aztán majd jön a nagy csodálkozás 2018-ban, hogy jéé, nem csak az indexblogger világ létezik, és azok a fura felvilágosulatlan kintivilágbeliek is szavaznak meg akarnak bizonyos dolgokat.

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.27. 10:25:56

De hát 1-2 hónapja még azt mantrázták a pártkatonák, hogy a kerítés kell, nem tudják átvágni, vissza fog esni a menekültek száma, és a nato drótot nem lehet megkerülni :DDD

Erre mindjárt kész a kerítés, és özönlenek át rajta a menekültek, rekord számmal.

tralalala 2015.08.27. 10:26:35

@panteon: 'Szánalmas, hogy nincs egyetlen ember aki ki merné nyitni a száját, hogy "Hülyék vagytok b...meg".. '

Ja, egy se :D Jézusom, te hol élsz? Ha napi egymilliószor nincs lehülyézve a kormány, akkor egyszer sem. Itt főleg az a baj, hogy aki hülyéz, annak az ötletei még szarabbak, ha vannak egyáltalán.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.08.27. 10:26:40

@panteon: Mit kellene tenni?

megosztanád velünk?

ogli dzsí 2015.08.27. 10:29:08

Majd elkezdik megerteni a vilagot ha a ballenzeket 2018ban is fossa verik.

Abendsen 2015.08.27. 10:32:09

@panteon: A kerítés nem fogja 100%-osan megállítani az áradatot ez nyilvánvaló. De te elutasítasz egy megoldást ami legalább részlegesen kezeli a problémát, ráadásul mindezt úgy teszed, hogy nem adsz alternatívát. Tegyük fel, hogy szoktál gondolkozni, én ezt nem feltételezem, de most tegyük fel. Nem zavar téged ez a következetlenség?

khell 2015.08.27. 10:34:34

@fidesz maszop dk egykutya: "De hát 1-2 hónapja még azt mantrázták a pártkatonák " és a ballibbant politikusok, hogy nincs is menekülthelyzet, csak a questor ügyről akarja a fidesz elterelni a figyelmet pár tucat szerencsétlennel, most meg azt mantrázzátok, hogy annyian vannak, hogy nem lehet őket megállitani? De gyorsan változik a világ :)

A kerités nagyon jó, feltartja őket amig odaérnek a határőrök, vagy betereli őket a sima határra (ismét a határőrökkel találkoznak) vagy betereli őket 1 sinhez (ahol szintén határőrökkel találkoznak).

És remélhetőleg meglesz valami tv is rá, hogy a besurranó tolvajokkal valamit érdemben kezdeni is lehessen, mert a jelenlegi jogi állapot egy vicc. Mehetnek ahova akarnak, meg se várják, hogy nyilvántartásba vegyék, nyilván nem ok nélkül...

Meridian74 2015.08.27. 10:36:21

A rendőri jelenlét még nem elég... tűzparancs is kellene (nem kell feltétlenül senkit sem lelőni, az is elég riasztó tud lenni, ha előbb a levegőbe lőnek, és utána eleresztik a kutyákat), mert ilyen alakok jönnek át jelenleg is a határon:
www.origo.hu/nagyvilag/20150304-husz-evig-fejte-a-brit-adofizetoket-dzsihadi-john-csaladja.html

Ja, többek közt is is köztük lehet, mert ez a hír most jelent meg (a fenti hírhez kapcsolódik):
www.origo.hu/nagyvilag/20150823-dzsihad-john-uj-felvetelen-mutatta-meg-az-arcat.html

És nem kell a rossz pofázás és duma a migránsokkal kapcsolatban, hogy szegíny sajnálatra méltó emberek. A nagy FASZT!!!

Tesóm magas beosztásban (irányító) rendőr, ő konkrétan beszélt is már a migránsok közül olyannal aki beismerte, ő ISIS szimpatizáns. (kérdés: akkor mi elől "menekül" az illető? Nem is menekül...!) De nem tehetnek semmit sem vele kapcsolatban sem, mert az EU-s menekültjog felülbírál jelenleg mindent... tesóm szerény véleménye szerint arra megy a nagy semmittevés, hogy olyan helyzet alakulhasson ki, amikor joggal, és okkal lehet majd a szükségállapotot elrendelni, mivel akkor érvényét veszti (a sok idióta) mindenféle dublini és EU-s rendelet.

És ez már nincs messze egyébként.

különvélemény2 2015.08.27. 10:44:39

@tralalala:
Ja, az én kedvencem, hogy minden héten legalább háromszor:
- orbán megbukott
vagy
- a kormány megbukott
címek vannak.

Rendkívül szórakoztató. :)

Kánikula 2015.08.27. 10:46:28

@Medgar: számolni kellene kicsit, jön 3000 ember, ebből kb. 700 gyerek, akihez tartozik mondjuk 2 szülő az úgy 1400 fő.
1400+700=2100 fő tehát tényleg nem 90% hanem úgy 70% családos

mikerbiker 2015.08.27. 10:47:14

Rettenetesen szomorú, hogy egy ekkora nyilvánvaló baromság, az index címoldalon lehet. Mert lehet hogy ez a "magánvélemény" tényleg az ami,de amikor ebből naponta 30-at látok akkor azért elgondolkodom rajta hogy ezek az emberek mégis hol élnek? Mert aki ma Magyarországon, magyarnak vallja magát az nem írkál ekkora ökörségeket. Lassan megint ott tartunk mint 2006 környékén amikor mindenhonnan azt kellett halljam hogy egy féreg vagyok mert magyarnak születtem....Ha ez nem rasszizmus akkor mi? Amúgy meg akár mókás is lehetne,mert látszólag olyan mintha a feka beállna szkihed-nek....már ha tényleg magyar vagy...És hát lássuk be,ha a rendőrséget küldik oda,az a baj, ha a titkosszolgálatot akkor az a baj, ha kerítés van az a baj, ha nem lenne akkor az a baj..... nektek tökmindegy,a kattintások után megkapjátok a is guglifilléreiteket azt annyi... Nem,ez nem is szomorú....gusztustalan...

ogli dzsí 2015.08.27. 10:53:46

@Kánikula: családos, nem családos tökmind1. Kirúgni vagy átszállítani a sógorokhoz, amíg ők kirúgják őket.

nu pagagyí 2015.08.27. 10:54:45

@FILTOL: Magyarországnak egyszerűen át kell engednie a menekülteket, ahogy tette azt a bosnyákokkal, szerbekkel, horvátokkal, koszovóiakkal a délszláv háborúk idején. Ha bármiféle probléma adódik, akkor tárgyaljon a szövetségesekkel, mielőtt elkúr tízmilliárdokat szükségtelen hülyeségekre. Az aktuálisan fungáló kormány próbáljon civilizáltan viselkedni, még akkor is, ha tagjai csak épp most kecmeregtek ki a szarból. Utóbbira nemzetközi szerződéseink kötelezik őket, ha már belső indíttatás hiánya miatt ez nehezükre is esik. Érdemes betartani ezeket, mert nem lesz zsozsó, talán eddig a gondolatig önerőből is eljuthatnak.

Sokat segítene, ha riogatás helyett tájékoztatnák a szerb határon gyülekező menekülteket, hogy nem kell összevissza átmászkálni a határon, jelöljék meg hol érdemes, ahol a tömegre felkészült számú szakember foglalkozik velük, regisztrálják őket és gondoskodnak zavartalan áthaladásukról.

Ha már elmulasztottuk, érdemes lenne stratégiát kidolgozni arra, hogy Magyarország is nyerjen az újkori népvándorlásból. Nyerni persze csak akkor tudunk, ha olyan rendszerünk és gazdaságunk van, amely igényli a munkaerőt, nem gátolja a vállalkozásokat, nem védjük meg feleslegesen polgárainkat, hanem olyan közeget teremtünk, hogy képesek legyenek maguktól boldogulni. Akkor persze az innen elmenekült magyarok is visszatérhetnének.

Azért nem tudunk újabb embereket beintegrálni a nemzetbe, mert az emberek többsége állami járadékból él vagy szarul fizető munkahelyének az állam garantálja a profitját, mert a tulajt éppen preferálja az állami korrupciós hálózat. Nincs igazi versenypiac, nincs perspektíva az emberek előtt.

bkkzol 2015.08.27. 10:57:53

Ennyi menekult meg donornak is sok! A hulladek, alja nep jon csak ide ilyen modon. Visszadobni oket a hazajukba. Majd ott elmelkedjenken a kabuli imammal az emberi jogokrol!

Ma Baker 2015.08.27. 11:02:49

"Dobbal nem lehet verebet fogni,"

Ki akarja ezeket elfogni? Ponthogy elijeszteni kéne őket. Nem csak határvadászokkal, hanem handsereggel, hogy végre észrevegyék, megvannak az adminisztratív útjai annak, hogy beléphessenek az országba/EU-ba. Törvénysérő, ha nem így tesznek.
Csak érvényre kéne juttatni a törvényeinket.

Vagy ha nem, a következő akár a nemi erőszakra vonatkozó törvények figyelmen kívül hagyása is lehet...

Ma Baker 2015.08.27. 11:06:45

@nu pagagyí: "Magyarországnak egyszerűen át kell engednie a menekülteket,"

Hogy lehet ennyire rövidlátón gondolkodni?! Naés ha elkapják őket nyugaton, mi lesz velük szerinted? Ja, hogy Mo-n keresztül jöttek be? Mehetnek vissza oda. Nagyon jó lenne az nekünk.
Mégjobb lenne, ha feltöltenénk Európát többmillió feketével meg arabbal. Az aztán nagyon jó lenne 5-10 év múlva nekünk! Csak szólok, hogy akkor még feltehetően te is élni fogsz, amikor a gyereked/unokád főleg arabokkal és romákkal fog általánosba járni.

Kivlov 2015.08.27. 11:07:10

Első körben a NY-i, jóléti államoknak kellene megszigorítaniuk a szociális rendszerüket:
Segélyt, egyéb támogatást csak a saját állampolgáraiknak, vagy az ott X (szerintem minimum 5) éve legálisan ott élő, dolgozó embereknek szabadnia adni.
Rögtön kisebb indíttatás lenne a sok markát tartó arabnak odahurcolkodnia.

Másik oldalon: aki illegálisam vízum, egyéb engedély nélkül lép be az országba, elzavarni, mint teszik azt Amerikában.

Ennyi…

Lxxxx 2015.08.27. 11:08:51

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ebben igazad van, egyetértek. Én a postíró általános hozzáállására gondoltam (lásd idézet a commentemben).

ogli dzsí 2015.08.27. 11:11:08

@nu pagagyí: 'Sokat segítene, ha riogatás helyett tájékoztatnák a szerb határon gyülekező menekülteket, hogy nem kell összevissza átmászkálni a határon, jelöljék meg hol érdemes, ahol a tömegre felkészült számú szakember foglalkozik velük, regisztrálják őket és gondoskodnak zavartalan áthaladásukról.'

A legjobb tájékoztatás a kerítés meg a küldő országokban a reklám, h el se induljanak ide. Meg főleg a pletykarádió, hogy itt kinyomják a szemüket.

'Ha már elmulasztottuk, érdemes lenne stratégiát kidolgozni arra, hogy Magyarország is nyerjen az újkori népvándorlásból.'

Kerítés.

'Nyerni persze csak akkor tudunk, ha olyan rendszerünk és gazdaságunk van, amely igényli a munkaerőt'

Magyar munkanélküliség 8%, EU 11%. Csak Németországban merül fel egyáltalán hivatalos szinten, hogy nekik kell a migráns, persze nem a zemberek szerint, akik inkább felgyújtják a lágereket.

'Azért nem tudunk újabb embereket beintegrálni a nemzetbe, mert az emberek többsége állami járadékból él vagy szarul fizető munkahelyének az állam garantálja a profitját, mert a tulajt éppen preferálja az állami korrupciós hálózat.'

Az erdélyi magyarok seperc alatt integrálódtak, a cigányok meg 1000 év alatt se. Meg a kínaiak se, velük mégsincs baja senkinek. Az meg alapjog, h akinek nem tetszik a pofája azt nem engedem az udvaromba.

nu pagagyí 2015.08.27. 11:20:29

@ogli dzsí: A házadba nem is kell, ha nem akarod. Én például téged sem engednélek be. A közösségi térben viszont mindenkinek viselkednie kell, iszlámnak, kereszténynek, a sámánkultusz híveinek is. Aki gyűlöletre uszít, szándékosan provokál másokat, azokat most meglevő törvények alapján is helyre lehet tenni. Úgy persze kicsit nehezebb, ha a törvények felett álló illetékes elvtársak járnak élen az előbbiekben.

Lxxxx 2015.08.27. 11:21:28

Az MSZP 5 friss, teljesen új és élhető megoldást kínáló ötlete, mely alapján a "ballibsik" szinte már gyakorlati szinten megoldották a problémát: nepszava.hu/cikk/1067752-az-mszp-nek-konkret-tervei-vannak-menekultugyben

ogli dzsí 2015.08.27. 11:25:40

@nu pagagyí: A tvek felett álló elvtársak egyetlen dolga h csinálják a népakaratot, és védjék meg a határt.

Lxxxx 2015.08.27. 11:28:30

Vadi új és saját ötletek, szinte azonnali megoldást garantálva!

ogli dzsí 2015.08.27. 11:28:44

@Lxxxx: Ezekkel az 5letekkel semmi gond, kár hogy ez nem az Mszp hivatalos álláspontja.

Nem mintha számítana, mi a hivatalos álláspontjuk.

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.27. 11:32:21

@khell: nem tudom a ballibek mit mantráznak, de az tény, hogy a fidesz a quaestor ügy és a többi mutyiról akart/akar terelni a bevándorlós hisztivel, ez vitathatatlan.

ogli dzsí 2015.08.27. 11:34:37

@fidesz maszop dk egykutya: A quaestor ügy Gyurcsányék sara.

Más vmi?

nu pagagyí 2015.08.27. 11:36:17

@Ma Baker: Ez a pillanatnyi helyzet. Jönnek és nem állítja meg őket semmilyen kerítés. Ennél már jobb, ha felkészülünk a fogadásukra, a regisztráció ujjlenyomattal, fényképpel, önvallomással azért fontos, hogy gyengécske titkosszolgálatunk szűrőjén esetleg átjutó terroristákat be lehessen azonosítani, ha elkövetnének később valamit.

Ha nem biztosítjuk a rendezett belépés feltételeit, riogatjuk őket, akkor a tényleges menekültek is ellenőrizetlenül, össze-vissza fognak grasszálni. Így csak magunkkal (és szövetségeseinkkel) szúrunk ki, mert mi segítjük elő, hogy tényleg bejuthassanak rossz szándékkal érkező terroristák. Ha nem úgy kommunikálnának a menekültek felé, hogy a kerítés azért készül, hogy távol tartsa őket, hanem a rendezett belépés érdekében és riogatás helyett a fogadóállomás helyéről tájékoztatnák őket, jobb lenne mindenkinek. A hazai lakosságot sem kellene tovább hergelni, nem veszik el senki közmunkáját ezek az emberek, de a zsíros és kevésbé zsíros állami állások sincsenek veszélyben. Ők nem ide vágynak.

khell 2015.08.27. 11:37:45

@fidesz maszop dk egykutya: persze, elvégre a questor ügy és egész európát és a jövőt igencsak próbára tévő milliós számú bevándorló két egyenlő méretű ügy, egyiket a másikkal lehet terelgetni. Nálatok már teljesen elmentek otthonról ugye?

ogli dzsí 2015.08.27. 11:39:19

@nu pagagyí: 'Jönnek és nem állítja meg őket semmilyen kerítés. Ennél már jobb, ha felkészülünk a fogadásukra, a regisztráció ujjlenyomattal, fényképpel, önvallomással azért fontos'

- pont ez folyik most. Kerítés nélkül esély se lenne ujjlenyomatot venni.

'Ha nem biztosítjuk a rendezett belépés feltételeit, riogatjuk őket, akkor a tényleges menekültek is ellenőrizetlenül, össze-vissza fognak grasszálni.'

- na nehogy már azt hazudd hogy nem lehet megállítani fegyvertelen szerencsétleneket.

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.27. 11:42:38

@khell: te azt honnan veszed, hogy a tereléshez az ügynek egyenlőnek kell lennie? Tökmindegy milyen, a lényeg, hogy ne a mutyikról beszéljen a nép :)

Kíváncsi vagyok mit találnak ki arra, hogy eltereljék a figyelmet a kerítés kudarcáról. Bár simán előfordulhat, hogy amikor télen hagyományosan szerint csökken a menekült áradat, ott fogják verni a mellüket, hogy ez bizony a kerítés érdeme.

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.27. 11:45:47

@ogli dzsí: az elvtársaid. Hát nem ismered fel őket?

Tudod az egyik tarsoly csaba akinek falaztak, a másik kettő pedig szíjjártó pubi, és pocakos mutyista, akik falaztak :)

Lxxxx 2015.08.27. 11:48:27

@ogli dzsí: Ajjaj: részemről ez egy nagyon cinikusan idézett link és hozzászólás volt. Mert szánalmas azt javasolni, ami épp folyik, és egyben szidni is.

ogli dzsí 2015.08.27. 11:49:16

@fidesz maszop dk egykutya: Szerintem Putyinnal is van közös képe, meg Obamával is. Akkor érintett Obama mutyijában?

khell 2015.08.27. 11:51:49

@fidesz maszop dk egykutya: azért nagyságrendben illene hasonlitson a két ügy, hogy terelni lehessen. De per pillanat milliószor nagyobb probléma a menekültkérdés, amit a ballibbantak megpróbáltak elbagatellizálni, jól be is fürödtek vele.

" hogy eltereljék a figyelmet a kerítés kudarcáról. "

Te még mindig nem érted a kerités értelmét, fentebb már leirtam:

"A kerités nagyon jó, feltartja őket amig odaérnek a határőrök, vagy betereli őket a sima határra (ismét a határőrökkel találkoznak) vagy betereli őket 1 sinhez (ahol szintén határőrökkel találkoznak)."

Ennyi a célja, hogy ne tudjanak belógni a tudtunk nélkül és ezügyben tökéletesen működik a kerités. Kapják el őket, vegyenek ujjlenyomatot, csináljanak fényképet stb-stb. Ezügyben kell még erősebben fellépni, hogy miután elfogták őket, ne tudjanak elsétálni.

ogli dzsí 2015.08.27. 11:59:22

Jelenleg Magyarország a balkán felől az első ország, aki európpai értelemben tesz vmit a menekültügyben.

A görögök mint 40 éve EU tagország nem tesznek semmit, nem is regisztrálják őket, Macedónia mondjuk hülye is lenne tenni vmit, az EU-tagság kapujában álló Szerbia, továbbítja őket a Schengeni határra, v. alternatív 5letként elrakná őket (természetesen magyarlakta) kiürülő falvakba.
Nekünk az az érdekünk, hogy a balkán felől egy se jusson be rajtunk keresztül, ha a szlovénoknak, horvátoknak jó, menjenek arra (mondjuk nekünk magyaroknak az sem jó, de közünk nincs hozzá)

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.27. 12:01:07

@khell: nem tartja fel őket, pár pokróc, és hálózsák és átmennek, a határőrök meg maximum azért érhetnek oda, mert többet küldtek oda, miután befuccsolt a kerítés :)

@ogli dzsí: putyin mutyijában biztos hogy érintett, hiszen a titkosított paks2 épül, és az elavult, de legalább drága metrófelújítás is sínen van.

a quastor ügyben egyrészt a közös üzletek és a barátság miatt érintettek, na meg azért mert 5 éven keresztül szemethúnytak a quaestor már felderített szabálytalanságai fölött. Csak ennyi.
hvg.hu/gazdasag/20150310_Irto_kinos_szalak_a_Fidesznek_a_quaestoro

Ez is egy újabb mutyi, ahol a fidesz maszop dk koalíció nagyon szépen együttműködött.
Egyéb kérdés?

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.27. 12:11:37

@fidesz maszop dk egykutya: 'a quastor ügyben egyrészt a közös üzletek és a barátság miatt érintettek, na meg azért mert 5 éven keresztül szemethúnytak a quaestor már felderített szabálytalanságai fölött.'

- miféle közös üzletek?
- miféle barátság? mint a simicskóé?
- azt is mondhatnánk hogy most aztán lebukott a quaestor.

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.27. 12:16:11

@Tiszteltetem Brüsszelet: olvass "elvtárs", ne csak mantrázz, ott a link.

khell 2015.08.27. 12:19:18

@fidesz maszop dk egykutya: "nem tartja fel őket, pár pokróc, és hálózsák és átmennek, a határőrök meg maximum azért érhetnek oda, mert többet küldtek oda, miután befuccsolt a kerítés :)"

Persze annyi rendőrt küldtek oda, hogy 170 km-et átlátnak és ezért kapnak el sokkal többet belőlük (köztük azokat is, akik takaróval próbálkoztak) és nem azért mert működik a kerités, LOL :)

Ráadásul, ha majd rendesen kiépül (persze te már most leirod, mikor még el se készült az alap kerités sem) lesz mozgásérzékelő is, igy még könnyebben elkapják őket.

Neked valószinűleg teljesen mindegy, ha minden egyes embert elkapnának, neked akkor is kudarc a kerités, mert ezt kell bemagyarázzad maganak, de azért kommenteket olvasgatva rájössz, hogy nagyon kisebbségben vagy a véleményeddel. Az ember 70-80%-a támogatja a keritést és értékeli, hogy legalább valamit csinálunk az illegális tömeg ellen.

(egy schengeni határon ezt még magyarázni kell, épeszű embereknek, vicc)

a nagy hohoohooo 2015.08.27. 12:49:08

@tralalala: Rosszul tudod,vagy inkább szándékosan ferdítesz,hazudsz.Már az is röhejes...
Az egész bevándorlási ügy akkor lett hirtelen fontos, amikor a kormány körül keringő szarszag már Orbán irodájáig elért? Hihetetlen primitíven és leegyszerűsítően adjátok elő a dolgot, ami a Fidesznél mindig a terelés jele.
Ez az egész bevándorlási mizéra azért van, hogy Orbán a szokott populista módján irányítani tudja a közbeszédet. Buda Cash, Questor, egészségügy helyzete, ápolók helyzete, oktatás helyzete smafu, az a fontos, hogy a bevándorlókat be lehessen varrni, meg hazaküldeni. Ja, meg dumálni róla, mert ez fontos. El kell ismerni Orbán tehetséges ebben, az ellenzék gúzsba kötve, kussol vagy motyog, nem tényezők. A bankok most kapnak lehetőséget, hogy együttműködjenek, remek. Az önkormányzatokat már kilóra megvették, AB, bíróságok, sem szoktak már különvéleményt megfogalmazni. Ez a fránya média még hepciáskodik kicsit, hát irányítani kell a témát.
Tessék, bevándorlás. Rágjátok... dehogy ez mennyire unalmas már.
Az, hogy itt jutottak be az Unió határain adottság, nem pedig érdem: ott nyújtják be a menedékkérelmet, ahol éppen lekapják őket. Nehogy, egy pillanatig se gondold, hogy Magyarország lenne a céljuk. Ennyire egyszerű a válasz.
A poén ellenben határozottan harsány, hiszen esetünkben egy olyan országban megy a hiszti, ahova egyáltalán nem akar senki sem bevándorolni.
Gusztustalan, ami itt folyik, ez a szándékos gyűlöletkeltés, mondjuk a jobboldalon mindig is ez volt az egyetlen összetartó erő, a végtelen, alantas gyűlölet.
Rogánéknak a legnagyobb bajuk, hogy nincs olyan balfasz, aki ide szeretne emigrálni. Ezért kell ilyen műbalhékat rendezni, akár személyesen, a Keletiben is.
Hogy Magyarország nem teljesít sehogy és hogy erről, a tehetségtelen kormányzásukról, meg a valahogy véletlenül hozzájuk keveredett milliókról (milliárdokról) valahogy eltereljék a figyelmet, időről időre be kell dobniuk valamit, amin a jónép elnyammog egy darabig.
És a lényege,az a fő, hogy Magyarországon lehessen megfogni őket, és lehessen riogatni velük az erre fogékony marhákat.
(Ld. még: csökkent a Fidesz népszerűsége, jó volna szavazókat átcsábítani a neonáci Jobbiktól.)
A lehetséges megoldás kiindulása mivel a migráció fő mozgatói és haszonélvezői a háborús övezetek hadurai és az embercsempész csoportok. Hatékonyságuk abban rejlik, hogy a világ legerősebb ösztönző eszközeit használják. A migránsok elindítása kapcsán a félelmet, a szervezésben pedig a pénzt. Az emberek egyszerű legyilkolása ma már nem kifizetődő. Aki ilyet tesz felhívja magára a figyelmet és előbb vagy utóbb levadásszák, az el nem évülő háborús bűnökért. Egyszerűbb rábírni a védteleneket, hogy neki induljanak a világnak és SAJÁT MAGUK adják át megmaradt vagyonukat a csempészeknek. Halkan mondom a csempész csoportok és a hadurak egyet akarnak PROFITOT... És mint tudjuk az extra bevétel a legjobb szervező évezredek óta. A módszer egyszerű: csak meg kell támadni a védteleneket, menekült táborokat, le kell ölni néhány szerencsétlent majd egy kis idő elteltével megjelenhetnek a "megmentők" akik pénzért, vagyontárgyakért kijuttatják az áldozatokat a válságövezetekből...A menekülőket nem ölik meg, mert az rontana az üzleten, hiszen senki nem bízna a csempészekben egy gyilkosság sorozat után. A menekülők saját maguk adják vagyonukat...Nincs rablás, nincs LÁTHATÓ erőszak csak szimpla üzlet. Ja, hogy néhány százan, ezren közben meghalnak a tengeren vagy a gyaloglás közben betegségben, az igazán senkit nem érdekel. A tengert amúgy sem lehet bíróság elé állítani...A megszerzett hasznon osztoznak a hadurak és a csempészek. Mindenki nyer. Közben a menekülők azt hiszik jól jártak, hiszen életben maradtak és eljuthattak a szabadság bölcsőjébe Európába... Hozzánk. Mi természetesen kerítést építünk...Nem foglalkozunk a PROFIT szervező erejével és a nyomában megjelenő korrupcióval. GLOBÁLIS NEMZETEK FELETT ÁTÍVELŐ PROBLÉMÁRA, GLOBÁLIS NEMZETEK FELETT ÁTÍVELŐ MEGOLDÁS KELL... A háború befejezése a Közel-Keleten és Észak Afrikában. Az embercsempész bűnöző csoportok levadászása először a Balkánon majd Afrikában, Törökországban... Ez a megoldás, nem a fal! A kerítésen a csempészettel foglalkozók egyszerűen átjutnak, azért mert a migrációban óriási üzlet van. Tudom, hogy amiről én beszélek nem látványos. Nem lehet jól kommunikálni és ami a legrosszabb, sokat kell gondolkodni és dolgozni benne. Viszont másfél-két év alatt megoldást hoz...Ilyen egyszerű..

Csatos Bambi 2015.08.27. 12:51:51

A blogger miért nem megy inkább szülni, vagy főzni valamit a konyhában?

Minden máshoz láthatóan hülye, de még ahhoz is, hogy belássa a saját korlátait és ne reklámozza, mennyire ostoba.

dingó29 2015.08.27. 13:11:47

@FILTOL: Az EU, ENSZ, USA (nem kötelességből, hanem szolidaritásból) építsen menekülttáborokat a háborús övezeteket körülvevő országokban. A menekülőket oda beterelni, egészségügyi ellátásban részesíteni, esetleg az élelmezést is megoldhatnák. A menekülttábor 25 km-es körzetét elhagyni, tilos. Aki nem tudja igazolni magát azt kivágni. A háborús helyzet megszűnése után pedig irány vissza. Európában akit elfognak a. Aki háborús övezetből jön azt visszavinni a menekülttáborba. b: Aki nem háborús övezetből jön (Banglades ,India, stb) azt kivágni mint macskát sz.-ni,m egészen hazáig. Nagyjából ennyi

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.27. 13:12:10

@fidesz maszop dk egykutya: HVG-t minek olvassak? DK-s cigány gate óta nem érdekel.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.27. 13:14:29

@a nagy hohoohooo: 'Az egész bevándorlási ügy akkor lett hirtelen fontos, amikor a kormány körül keringő szarszag már Orbán irodájáig elért?'

Akkor lett hirtelen fontos amikor hirtelen sok lett belőlük. Persze csak a jobboldalnak lett fontos, ti a probléma létét is tagadtátok.

Megi is lesz az eredménye 2018ban.

dingó29 2015.08.27. 13:16:36

@Kánikula: Azok amelyiknek gyereke van azok szerinted egykéznek? Francokat a 700 gyerekhez nem 1400 szülő tartozik. Maximum 4-500

röf 2015.08.27. 13:17:54

@a nagy hohoohooo:
A nyugdíjas munkásőr mindent kommentál...
És amíg az általad javasolt terápia eredmény hoz (2-3 év), addig mondanál valamit....mi legyen a szándékosan okmányok nélkül, mindenki Szíriából, mindenki menekültként, nem a kijelölt határátkelőn berohanó ismeretlenekkel?
Tehetnél javaslatot, ki nyalja fényesre a seggüket?
(Rám ne számíts...)

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.27. 13:21:23

@khell: nyilván azért kellett annyi embert oda küldeni, ami 1 hónapja lázár szerint még "nem állt rendelkezésre", mert olyan jól működik :D

Persze persze, majd ha megépül eljő a kánaán, magyarország jobban fog teljesíteni, és a reformok is működni fognak :DD

Milyen meglepő hogy egyre többet kapnak el, ha egyre több a menekült, és egyre több a határőr. Komolyan meglepődtél ezen? :D

Nem kell bemagyaráznom magamnak semmit, azt nektek kell. Egy bottal átjutnak a kerítésen, ti meg ott mantráztátok, hogy jó lesz az, eltereli a szomszédos országokba a menekülteket.

Aztán attól, hogy több nicknévvel mantrázzák az elvtársaid a faszságokat nem lesztek többen, még látszatra sem. Túl bénák vagytok ahhoz.

Ja sokat csináltunk az illegális tömeg ellen, kibasztunk az ablakon 20 milliárdot, egy teljesen értelmetlen hülyeségre, és a "reformok működnek". Tipikus cucilista-kádárista módszer.

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.27. 13:23:50

@Tiszteltetem Brüsszelet: azt mindjárt gondoltam, hogy téged nem érdekel más csak a fidesz.hu és a hasonlók, hiszen így tudtok megfelelően elszakadni a valóságtól.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.27. 13:31:18

@fidesz maszop dk egykutya: Nekünk jó ez a valóság, ti nem tudtok vele megbarátkozni 5 éve..:))

nu pagagyí 2015.08.27. 13:59:39

@ogli dzsí: A kerítést hivatalosan nem ezért kezdte építeni Zorbánc. Az volt a fő kommunikáció, hogy nem kérünk a menekültekből. Boross szaki még genetikai-kulturális alapra is helyezte a kérdést, Kósa luxusmenekültjeiről meg ne is szóljunk. A szélsőjobbot se nagyon próbálták helyretenni, akik egyenesen lőparancsot követelnek a sunyi habonyi sugalmazásra. És hát lássuk be, te is így gondolod.

Most meg éppen az a baj, hogy szép szabályosan a határátkelőn jönnek, de túl sokan torlódnak össze, mert valahogy hatóságaink nem számítottak tömegre.

nu pagagyí 2015.08.27. 14:02:53

@Tiszteltetem Brüsszelet: A valóság az, hogy a Fidesz kormány olajozottan egyengeti a menekültek ügyét, miközben útszéli módon uszít ellenük. Úgy hülyék, ahogy vannak.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.08.27. 14:04:24

@nu pagagyí:

A kerítésnek majd akkor veszszük hasznát, mikor a németek, osztrákok lezárják a határt mert a tökök tele lesz, az innen hozzájuk vándorló menekültekkel.

Megjegyzem az osztrákok már most leszedetik a vonatokról, kiszedik a buszokról a migránsokat, de azok még valahogy átmennek, átcsúsznak.

Ha már nem tud majd átmenni, akkor kell azonnal lezárni a határt tűzparanccsal.
Mert azt nyilván te sem akarod, hogy minden migráns aki itt jött be, az itt rekedjen.

Gyorgy Nagy 2015.08.27. 14:10:05

Felcsutra a menekült tábort.Van ott pénz.Keskeny utat épitő gázos Lörincke is virithat valamit.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.27. 14:23:49

@nu pagagyí: 'A szélsőjobbot se nagyon próbálták helyretenni, akik egyenesen lőparancsot követelnek a sunyi habonyi sugalmazásra.'

Senki nem kért ilyet, persze ezt gondolja mindenki. Én is, naná.

Szép szabályosan jönnek, papírok nélkül. Abcúg haza.

dingó29 2015.08.27. 14:30:41

@Tiszteltetem Brüsszelet: Bezony és nyilván mind dolgozni szeretne. Papírok nélkül, érdekes lesz. Ha semmi papírjuk nincs a világon akkor még segélyt se tud kérni az okos. Odamegy és mondja hogy: Ahmed vagyok aggyá pízt?

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.27. 14:32:47

@dingó29: A faszomat sem érdekli az sem ha tényleg dolgozni szeretnének.

Az EU a munkavállalók szabad áramlására épült, az EU-n belüliekére, a többiek kirekesztésére. Ez alapelv.

Mi a faszomat képzelnek ezek?

Larry Silverstein 2015.08.27. 14:34:45

@Tiszteltetem Brüsszelet: Komák nagy spílerek azért.

Addig ki nem nyitották volna a teherautót, amíg meg nem büdösödtek benne a jöttmentek.

dingó29 2015.08.27. 14:40:11

@Tiszteltetem Brüsszelet: Engem sem érdekel. Csupán felvetődött bennem a gondolat, hogy a sok Angliába meg Németországba haladó csürhe tulajdonképp mit is akar magával kezdeni ha odaér

konrada 2015.08.27. 14:40:35

@a nagy hohoohooo:
Aham. Akkor a megoldás ezek szerint annyi, hogy megvárni, hogy a világ majd megoldja problémáit, aztán arra a kis időre meg nem is kell már bele kezdeni semmibe se.;))

(Az ötlet nem új. Próbálták már ezt megvalósítani Ulaciék is, aztán kaptak a világtól egy menlevelet, amivel magyar jobbágyokat lehetett keresztesnek beszervezni, majd egy Mohácsot, és később pár kíváncsi turistát Budára...)

dingó29 2015.08.27. 14:46:01

@konrada: Nyilván Martell Károly és apoitiers-i halottak, Hunyadi,Kapisztrán I.Ulászló, II.Lajos, a Zrínyiek és harcosaik de tán még Savoyai Eugene is forog a sírjában, hogy hova süllyedt Európa

Larry Silverstein 2015.08.27. 14:50:45

Na Lázár már járatja a pofáját h bevetik a lovasságot a migránsok ellen.

Eddig mit csináltak? A balfaszkodás a fejükbe kerülhet. Merkel is picsán lesz rúgva.

Medgar 2015.08.27. 14:52:57

@Kánikula: Viccesen hazudsz. Arról akarsz meggyőzni, hogy csupa egy gyerekes család érkezik hozzánk....

Nézzük inkább a statisztikai gyerekszámokat:

2014- ben nálunk ez 1,3 Szíriában 3.

Értem én, hogy családonként 2-3 gyerekkel már nem jön ki a matek....

konrada 2015.08.27. 15:14:21

@Medgar:

...és ráadásul ez a rosszabb variáns, hisz sokaknak családja maradt ott.
...akiket, ha már lesz EU-s menekülti státuszuk, be is kell majd fogadni családegyesítés címén.

...így lesz bőven utánpótlás a nem illegális migráns-vonalon is, amely a mostani szabályzók mellett legalább akkora lehet, mint az illegális...

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.08.27. 15:18:03

Erősebb kerítés, s komolyabb határőrségi jelenlét a megoldás.

nu pagagyí 2015.08.27. 15:20:06

@Medgar: Van akinek két felesége van, meg olyan is, ahol a nagyszülők is jönnek, nehéz ezt kimatekozni. Azért legalább a gyerekesekről feltételezhetnéd, hogy menekült. Elég, ha végiggondolod, mi kell ahhoz, hogy vállalkozzál egy ilyen útra, porban-sárban, bizonytalanságban a gyerekeiddel.

Medgar 2015.08.27. 15:21:41

@konrada: Igen, de most arról a libsi hazugságról van szó, hogy 90% család jön..

Erre jön a kamu matek ahol már csak 70%-ot sikerül kihozni puki szagú erőlködéssel...

Medgar 2015.08.27. 15:26:58

@nu pagagyí: Menekült az első olyan országig ahol nincs közvetlen életveszélyben.
Utána pénzéhes bevándorló.

Nem én mondom, hanem a helsinki bizottság:

"De ide kivánkozik a genfi egyezmény 31. cikke is: „1. A Szerződő Államok az országba való jogellenes belépésük vagy tartózkodásuk miatt nem sújtják büntetéssel azokat a menekülteket, akik közvetlenül olyan területről érkeztek, ahol életük, vagy szabadságuk az 1. Cikkben foglalt meghatározás értelmében veszélyeztetve volt, és akik engedély nélkül lépnek be területükre, illetőleg tartózkodnak ott, feltéve, hogy haladéktalanul jelentkeznek a hatóságoknál és kellőképpen megindokolják jogellenes belépésüket, illetőleg jelenlétüket.

Mutasd már meg nekem, hogy a fenti feltételekből melyik teljesül rájuk?

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.08.27. 15:33:20

@nu pagagyí:

Menekült az az, aki egy adott rendszer elől menekül, elmegy a szomszédig, majd amint teheti visszamegy a szülőföldjére.

A többi az gazdasági bevándorló.

KUHULIN 2015.08.27. 15:37:04

@Larry Silverstein: " Komák nagy spílerek azért."
Nem ma kezdték a náculást... :)

dingó29 2015.08.27. 15:46:38

@Trompf: Ennyike. Amelyiket beeszi ide a fene attól a büdös életben nem lehet megszabadulni

Kalmár 2015.08.27. 15:57:30

@nu pagagyí: Milyen megható!
Esetleg elnéznél a Fótra?
Van ott egy gyermektábor, ahol már 5000!!
elhagyott gyerek lakik, döntően migránsok gyerekei.

Azt el tudod képzelni milyen gátlástalan fél állatnak kell lenni ahhoz, hogy a gyermekedet egy idegen országban magára hagyd??

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.08.27. 16:01:14

@Kalmár:

Ezért Orbán a hibás. Megijedtek a liberális menekültek a fasiszta Orbántól, s kénytelenek voltak mindent - gyereket is - hátrahagyva menekülni tovább.

mortullus 2015.08.27. 16:01:24

@dingó29: Dehogynem. Vannak jól bevált XX. századi módszerek. Marhavagon, konc. tábor stb.

Kalmár 2015.08.27. 16:08:30

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Affene....ha jól számolom 2 szülővel akkor minimum 5000 gátlástalan állat ment tovább itt hagyva a gyereküket.
És ez csak 1 tábor.

Apropó tábor!
Most olvastam, hogy francia cigány táborban lövöldözés volt.
Egy rendőrt is megölt egy táborlakó.

De nem ez az érdekes!
A kérdés az, hogy a demokratikus, liberális Franciaország, hogy tarthat fent cigány tábort???

Amnesty, TASZ, Trasparency International, Freedom House és a többiek! Irány Franciaország!

hétköznapi libsizmus 2015.08.27. 16:35:34

Fizetnek ezért a végtelenített libsi mantráért, vagy egyszerűen csak fantáziátlanság, szolgai mintakövetés miatt készül egy kaptafára mind?

Mivel a benne leírtakat már ezerszer megcáfolták, kár volna még egyszer nekifutni. Engem sajnos senki nem fizet ezért, a libsi agybaj meg egyszerűen uncsis

hétköznapi libsizmus 2015.08.27. 16:42:48

@khell:
"miután elfogták őket, ne tudjanak elsétálni."

Ez volt a rendszer egészen addig, amíg az EU kötelezettségszegési eljárásban ki nem kényszerítette az őrizet megszüntetését. Azóta szabadon grasszálhatnak. Talán jobb is így, húzzanak el mindannyian a phí-tsába

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.08.27. 16:59:47

@dingó29:

Bár ebben a mennyiségben már a gazdasági bevándorló se állja meg a helyét, nem pontos leírása a helyzetnek.

Itt honfoglalásról van szó.

Konkrétan a mi honunkról és az iszlám bevándorlók foglalásáról.

És még 100 év se kell.
7-8 év alatt egy Magyarországnyi tömeg érkezik.

hétköznapi libsizmus 2015.08.27. 17:19:26

@mortullus:
"Vannak jól bevált XX. századi módszerek. ... konc. tábor stb."

Ezeket már alkalmazzák is az egykori újítók. A britek (most már UK-nak hívják magukat) egyet se engednek át, a kontinentális Európát gyakorlatilag koncentráció tábornak használják

Ez persze még mindig sokkal kíméletesebb, mint az általuk kitalált és felállított concentration camp,hiszen ott 28 ezer búr civil veszítette az életét, főleg nők és gyerekek

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.08.27. 17:28:54

@hétköznapi libsizmus: "Engem sajnos senki nem fizet ezért, a libsi agybaj meg egyszerűen uncsis" dehogynem fizetnek érte. Különben minek csinálnád? Semmi értelme.

khell 2015.08.27. 17:29:51

@fidesz maszop dk egykutya: "nyilván azért kellett annyi embert oda küldeni, ami 1 hónapja lázár szerint még "nem állt rendelkezésre", mert olyan jól működik :D"

Kapaszkodj meg, a kerités október végére fog elkészülni jó esetben, és épp most jelentették be, hogy 3 szintű lesz. Te meg, most az egyszem guriga dróton pöfögsz, hogy naugye nem állitja meg őket...

"Egy bottal átjutnak a kerítésen"

Tényleg feleslegesen pörögsz, csak bohócot csinálszmagadból, ha alapvető tényekkel se vagy tisztában, mint pl. azzal, hogy még félig sincs kész a kerités, de te már nyomod a ballibant hülyeséget...

wektor77 2015.08.27. 17:40:38

Szerintem a posztert kozosseg elleni izgatas miatt birosag ele kell allitani.. :D :D :D

Jolka40 2015.08.27. 17:43:32

A francba, pengésdrótot kellett volna gyártanom. Megint későn kapcsoltam.

lékek és ellensúlyok 2015.08.27. 17:52:51

@a nagy hohoohooo:

"Ez az egész bevándorlási mizéra azért van, hogy Orbán a szokott populista módján irányítani tudja a közbeszédet. Buda Cash, Questor, egészségügy helyzete, ápolók helyzete, oktatás helyzete smafu, az a fontos, hogy a bevándorlókat be lehessen varrni, meg hazaküldeni."

Nos lehet hogy Orbánéknak ez jól jött, de arról hogy műbalhé lenne, szó sincs. Csak meg kell nézni a statisztikai adatokat.

"GLOBÁLIS NEMZETEK FELETT ÁTÍVELŐ PROBLÉMÁRA, GLOBÁLIS NEMZETEK FELETT ÁTÍVELŐ MEGOLDÁS KELL... A háború befejezése a Közel-Keleten és Észak Afrikában."

Ezügyben meg talán szólni kéne az Amerikai haverjaidnak, ne támogassák pl. szíriában a kormányellenes erőket, radikalizmusukkal nem törődve.

Tudományos libsizmus 2015.08.27. 18:35:35

A liberálisok szerintem autisták.

Medgar 2015.08.27. 18:55:57

@Kánikula: de hála istennek segít az index.
index.hu/index2/#bloghu/egyenlitofoto/2015/08/25/a_legvedtelenebb_retegrol_a_gyerekekrol

Családonként 3-4 gyerek.

jön 3000 ember, ebből kb. 700 gyerek, azaz 233 család kb 700 fő
tehát tényleg nem 90% hanem úgy 20-23% családos

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.27. 21:19:03

@khell: most már az hárítás, hogy félkész?
Októberben lesz kész? Mondom én hogy arra megy ki a játék, hogy a hagyományos téli menekültáradat csökkenést a kerítés és a fidesz sikerének állítsák be, pont stimmelnek is az időpontok. Aztán tavasszal amikor újra megindulnak, majd azt mondják, hogy gyurcsány átvágta a kerítést :D

hétköznapi libsizmus 2015.08.27. 21:26:40

@Lxxxx:
Megoldotta az MSZP a problémát? Én meg azt hittem nincs is probléma, csak a Zorbán csinálja a fesztivált

Hajdú Peter 2015.08.28. 00:58:21

Nincs mese, katonakat kell a hatarra kuldeni, TUZPARANCCSAL !!

Nem kell mindjart loni.
Eloszor a levegobe, aztan a labuk ele, ha meg mindig a keritest feszegetik. Aztan, egyet-ketot leszedni gumilovedekkel a keritesrol.
Es a vegso esetben eles loszerrel megsebesiteni parat.
Remelhetoleg ez mar csak meggyozi oket, hogy visszaforduljanak.
Es persze kokemeny plakatos propaganda, hogy lonek, es borton jar a hatarsertoknek.
Persze az undorito az, hogy ezek a emberek azert hozzak a gyerekeiket, hogy pajzskent maguk ele tartva azzal vedekezenek az ilyen tamadasok ellen.
Ezert rancigaljak magukkal a gyerekuket, tobb ezer kilometeren keresztul, nem szeretetbol. Mar pedig arra biztos hogy egy magyar katonat sem lehet ravenni, hogy 5-6 eveseket lojon ki.

Nzoltan 2015.08.30. 06:40:29

@Hajdú Peter: Amiből sok van, az nem érték. Ez a gyerekekre is igaz.
süti beállítások módosítása