HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) bkk (4) BKK (1) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) franciaország (1) Franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) Karácsony (1) karácsony (4) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) kína (4) Kína (2) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van a lúzer Orbánból

2014.12.01. 07:54 Elegem Van

Szegény Cseh Tamás utolsó interjújában mondott egy meglepőt, hogy ő nem fideszes, hanem Orbánista. Azt hiszem voltunk még így párszázezren. Szerettük Viktort, mert sütött belőle a tehetség, első kormányzása alatt fejlődött a polgári Magyarország. A 2002-es vereséget méltánytalannak éreztük, és alig vártuk, hogy visszatérjen rendbe tenni azt az istállót, amivé a komcsik züllesztették az országot. Ehhez a közös munkához kellett ő mint vezető, mi pedig sok millióan adtuk volna a munkánkat, szorgalmunkat, tehetségünket. Aztán kiderült, hogy óriásit tévedtünk. Először a semleges szakembereket hajtotta el, aztán a Fideszhez lojálisakat, végül a Fidesz szakpolitikusait is. Mert majd ő megmutatja! Hát úgy néz ki nem sikerült. De miért züllött le ennyire ez az ember?


...előtte...

Nézzék meg ezt a két képet! A fölső 2007-ben készült - ekkor Viktor 44 éves volt -, fiatalosan küldi a Gazpromot a fenébe. Az alsó a napokban került a tudósításokba, amint átad egy mangalicatelepet, és kisebb csoda, hogy valamelyik rövidlátó kanász nem zavarta be az ólba.

otban_mangalica.jpg...utána...

Nehezen értettem meg a folyamatot, de egy régi történet felidézése segítségemre volt. Gyermekkoromban szenvedélyesen szerettem focizni. Az iskolából hazaérve ledobtam a táskát, átöltözés, és irány a dühöngő (körbezárt salakos vagy beton focipálya), ahova az előzetes megbeszélés alapján valaki hozta a labdáját. Egyszer az egyik csapat nagyon rosszul állt, többgólos hátrányban voltak, és úgy tűnt, még nagyobb lesz a zakó. Ekkor a labdatulajdonos felkapta a labdát, hóna alá csapta, és azt követelte, hogy a másik csapatból x és y álljon át hozzájuk, különben ő elmegy haza, és viszi a bőrt. A gyagyásnak eszébe sem jutott, hogy összehívja a csapatát, és megbeszéljék az új taktikát, a többet futás, jobb passzolás előnyeit. Nem, a hülyegyerek elkezdett zsarolni. Nos, bárki hozhatott volna labdát két percen belül, de a szülők már elkezdtek hazafelé szállingózni a munkából, így az új labda beszerzőjére az a veszély leselkedett, hogy eltűnik a "hányast kaptál - mi a lecke - tanultál-e eleget" szülői érdeklődés Bermuda-háromszögében. Meg aztán férfikezdemények voltunk vagy mi a szösz, ezért a konfliktuskezelés egyszerű módját választottuk: hülyegyerektől elvettük a labdát, felpofoztuk, és kirugdostuk a dühöngőből. A játék meg ment tovább. Ráadásul hülyegyerek haza sem mert menni, mert az apja rendes ember volt, ha megtudta volna mit művelt a fia, még ő is leakasztott volna neki egy sallert. Szóval játszottunk, amíg be nem sötétedett, aztán elrúgtuk hülyegyerek labdáját valami bozótosba, hadd keresse a sötétben.

Félve a diktatúrától remegve írom le, hogy Viktor pont úgy viselkedik, mint a fenti hülyegyerek. Ez pedig a tehetségtelenségből fakadó tehetetlenség jele.

Viktor minden elcseszett külpolitikai lépése és kormányzati döntése visszavezethető egy sémára, amely a következő: ráérez a problémákra, de ahelyett, hogy az adott rendszeren belül, azt megújítva megoldaná, kreál egy másik rendszert, amely viszont nem jobb - sokszor rosszabb - mint az elvetésre ítélt. Közben pedig zsarolja partnereit külföldön, és fenyegeti a magyarokat itthon. De nézzük, van-e valamennyi igazságom?

Itt van az EU. Csak egészen gyenge értelmi képességűek hitték el a bécsi cukrászdanyitás illúzióját. Akinek volt egy csöpp esze, az pontosan tudta, hogy nem lesz fáklyásmenet, mert az EU-ban régi gyarmattartó népek laknak, akik jól ismerik az üveggyöngy-tüzesvíz-korbács alkalmazásának lehetőségeit. Azon szintén nem kellett csodálkozni, hogy a moszkovita vezetésű Magyarország 2010-ig mert kicsi lenni. Viktor azt az reményt jelentette, hogy okosan, szívós munkával, mint víz a sziklát, szétporlasztjuk az előttünk lévő akadályokat, és felhasználva az EU adta lehetőségeket, gyarapodó országot teremtünk. Viktor azonban az akadályokat látva bedacolt, és mint a dühöngőbeli hülyegyerek, felkapta a Magyarország nevű labdát és megfenyegette az EU-t, hogy akkor ő átmegy az orosz dühöngőbe, mert ott jobban engedik focizni. Most pedig azt a folyamatot látjuk, ahogy az EU és az USA szépen elveszi Viktortól a lasztit, felképelik, és kivágják a dühöngőből. Viktor lassan észreveszi a fenyegetően fölé tornyosulókat, ezért még megpróbál cigánykodni egy kicsit, alázatoskodik, hogy ő nem úgy gondolta, viccelt, meg ő mindig is ezt a dühöngőt és ezeket a társakat komálta stb., de már nem érdekel senkit.

A hazai pályán sem jobb a helyzet. Az elmúlt 25 évben Magyarországon meghonosodott demokrácia sok tekintetben bírálható, tényleg nem működött tökéletesen. Nem ilyen lovat akartunk, na. Viktortól azt vártuk, hogy jobbá teszi, megújítja. Erre mit csinált? Kialakította a centrális erőtérnek nevezett tekintélyuralmi rendszert, amely történelmileg bizonyíthatóan katasztrófába viszi az országot.

Kisebb, de fontos állami, piaci rendszerek esetén szintén ehhez az eszközhöz nyúlt. Nem volt rendben az oktatás irányítása? Igen, igaz. És a létrejövő KLIK most jobb? Nem. Meg lehet változtatni? Nem, mert személyesen Viktor találta ki, így senki sem meri bírálni az akolban. A magyar bankrendszer visszás működése mindenki által ismert. Erre nem a szabályozói, felügyeleti munkát erősítik meg, esetleg a pénzügyi fogyasztókat próbálják kiművelni, hanem kitalálják a hazai bankrendszer már megbukott modelljét, amely pártkatonák korrupciós melegágya lesz. A példák sorolhatók a végtelenségig, de közös jellemzőjük, hogy Viktornak nincs annyi tehetsége, hogy megértse a modern világ működését, és ahhoz igazítva fejlessze az országot, ezért avítt világok leszerepelt, de általa még valamiképp értett modelljeit erőlteti.

Viktor végjátékában különösen visszataszító, hogy mindenkibe belemar. A ballibekbe való belemarás érthető. A fideszesekbe (Illés, Németh) való marás nem érthető józan ésszel. Nekem nem boldog ősöm a Simicska nevű Don, de az illegalitás éveiben mégis csak ő tartotta el Viktor létszámban gyarapodó családját, miért kellett az őt etető kézbe beleharapni? De Viktor belerúgott a bankokba, aztán azok ügyfeleibe a betétestől a devizahitelesig. Belerúgott a nagygazdákba, most a kisgazdákba is. A hipermarketekbe, majd az ott vasárnap vásárolni szándékozókba. Az adózókba és az adókból állami ellátást kapókba. A sor itt is folytatható. És most már a saját üzleti kör sincs biztonságban. Akik a társadalom megvetése mellett trafikot kaptak Viktor urunk kegyéből, azokra most vetnek pányvát a beszerzés és a nyereség korlátozásával. A példák itt is sorolhatók, a lényeg a társadalmi csoportok folyamatos hergelése, fenyegetése. Érik tehát a hatalom labdájának hazai elvétele is Viktortól veréssel és kirugdosással egybe kötve. A fizetett nyaloncok azzal próbálják lassítani a folyamatot, hogy nincs alternatíva, Viktor kirúgása bajt hozna az országra. Ugyan kérem, a temető tele van pótolhatatlan emberekkel, a világ mégis eldöcög nélkülük.

A volt Orbánisták csalódottságukban felidézhetik, hogy mit mondott Obi-Wan Anakinnak: "Te voltál a Kiválasztott! Az volt a dolgod, hogy elpusztítsd a Sitheket, nem az hogy közéjük állj! Hogy egyensúlyt hozz az Erőbe, nem hogy sötétségbe taszítsd!" De a mi Viktorunk kénytelen volt felismerni, hogy "az elmúlt nyolc évben" elfogyott belőle az a tehetség, amellyel az országot egy demokratikus, gyarapodó országgá tudta volna szervezni, ezért inkább átállt a sötét oldalra létrehozva egy abszolutisztikus, kleptokrata rezsimet, amelyből elegem van.


komment · 2 trackback

Címkék: vásárlás történelem kormány európa pénz baloldal devizahitel tisztesség megtévesztés becsapás gyarmatosítás Magyarország EU

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr576920419

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szabaduljunk meg a zsi... zsi... zsíroktól! 2014.12.01. 12:06:10

Endlösungot ígér egy leszbi modell a zsírsejtek elleni állóháborúban. A végső megoldás, vagyis az "endlösung" egyébként tudjuk, melyik projektnek a fedőneve volt. Bár az tagadhatatlan, hogy a soványság mind a két esetben előkerült valamilyen módon. ...

Trackback: Ellen tud állni két ilyen csöcsnek Putyin kisöccse? 2014.12.01. 12:02:44

Letökömöccsézte Orbánt a Die Welt annak okán, hogy Merkel asszony meghívatta magát vele egy pörköltre. Mellbedobással terelné Orbánt a helyes útra Németország kancellárinája februárban Budapesten? Az mondjuk nem éppen egy afrodiziákum, hogy a tervezett...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blist 2014.12.01. 09:08:40

Rájuk szavaztál? Akkor ne panaszkodj, élvezd! Ezt akartad.

Fuxos (ex bömis) · http://fuxianizmus.blog.hu 2014.12.01. 09:39:04

Leesett???? Jobb későn, mint soha.
Orbánnal az a baj, hogy ő nem csak hülyeségeket beszél, hanem hisz is bennük.

saci02 2014.12.01. 09:39:47

Erdekes ez a 'disznofeju nagyur' meglatas. Ilyen valtozasokhoz 'belul' is kell tortenni valaminek...

lófüle elemér 2014.12.01. 09:41:37

Első kormányzása alatt sem fejlődött az ország. Az igaz, legalább nem olyan mértékben zuhantunk, mint most.

József Gyetvai 2014.12.01. 09:55:34

A Horn-Bokros megszorítás hozadékából jópofizott az első "kormányzása" idején....

Gordiusz 2014.12.01. 09:59:08

Ha ezeket elolvasod látsz némi hasonlóságot a való élettel? Lájtos formában már az első kormányzása alatt is ezt hozta.

www.informed.hu/betegsegek/betegsegek_reszletesen/psy/schizophrenia_paranoia/a-szociopata-&-8211;-onnek-van-ilyen-ismerose?-163983.html

Kérdő101 2014.12.01. 10:04:44

Kedves ballibek..azért ne kezdjetek örülni,a fideszes választók nem lesznek majd következö választáson baloldaliak...max még inkább jobbra tolodnak.....

csababácsi 2014.12.01. 10:06:17

No fene, kedves blogger. Talán téged is kirúgtak a bödön mellől, hogy szép lassan, de megvilágosodtál?

miért 2014.12.01. 10:10:38

@Kérdő101: A mai fidesz választói szerintem soha nem voltak jobboldaliak. Képletesen az ő szüleik vonultak fel '57 május elsején, ők tapsoltak '69 április negyedikén. Most a fiaik, unokáik keresik az igazodási pontot, amit eddig orbánkirály jelentett. Egyszóval igazi bolsevikok!

MACISAJT 2014.12.01. 10:11:10

"A ballibekbe való belemarás érthető."

Rendben.

"A fideszesekbe (Illés, Németh) való marás nem érthető józan ésszel."

Dehogynem.

"Nekem nem boldog ősöm a Simicska nevű Don, de az illegalitás éveiben mégis csak ő tartotta el Viktor létszámban gyarapodó családját, miért kellett az őt etető kézbe beleharapni?"

És amiatt kéne Orbánnak azt tolerálni hogy ma már Simicska&co. állam akar lenni az államban? Tényleg ezt javasolnád?
Vagy inkább mégis az oligarchák megzabolázását, józan határokon belüli tartását?

"De Viktor belerúgott a bankokba, aztán azok ügyfeleibe a betétestől a devizahitelesig. "

Valójában a bankokba. Hogy minden áron kimentsem 1,3 millió tudatosan jégre vitt és örökségnek hagyott devizahitelest.

"Belerúgott a nagygazdákba, most a kisgazdákba is. A hipermarketekbe, majd az ott vasárnap vásárolni szándékozókba. Az adózókba és az adókból állami ellátást kapókba. A sor itt is folytatható."

Jó, hablaty.
Valójában amibe és akibe "belerúgott", az egy rendszerváltás óta(és sok esetben előtt) bebetonozott strúktúra. Az amelyik bizonyíthatóan tönkretette Magyarországot.
Ami pedig a vasárnapi vásárlást illeti, mindig azon kuncogok hogy azok bezzegeurópázók ágálnak ellene a legjobban, akiknek amúgy Ausztria, Németország, Franciaország és a művelt nyugatról szóló példabeszédek ömlenek ki a szájából naponta...És ahol évtizedek óta be vannak zárva az üzletek vasárnap.

"A fizetett nyaloncok azzal próbálják lassítani a folyamatot, hogy nincs alternatíva, Viktor kirúgása bajt hozna az országra. Ugyan kérem, a temető tele van pótolhatatlan emberekkel, a világ mégis eldöcög nélkülük."

Mi is "eldöcögtünk".
Immár 24 éve . Az eredmény ismert.
De hadd kérdezzem konkrétan: ki lenne az alternatíva a Fideszre és Orbánra?
Ha megvan, már csak elő kellene állni vele a választásokon és meg is nyerni...
Hajrá.

miért 2014.12.01. 10:12:03

@József Gyetvai: ..és osztogatta ész nélkül barátoknak az előcsatlakozási támogatásokat. Lásd előfinanszírozott széchenyi-terv. Az itt pénzhez jutott KKV-k kétharmada 2004-ben már nem is létezett.

netnepper 2014.12.01. 10:12:38

Vitya az elborult elméjével rárontott a magyar társadalomra.
Mire másra, hiszen rajtunk kívül másoknak - a külföldnek - úgysem tudna hatásosan nekiugrani. Amúgy is mindig könnyebb abba a kézbe beleharapni, amelyik enni ad.
Az viszont már nem őt minősíti, hogy még ezt az elborult elmét is tömegek követik a semmibe...

Szamiz67 2014.12.01. 10:13:10

Magyarországon a Horn-Bokros kormány óta nem történt strukturális reform, ha a bokrosi reformok utáni magyar gazdaságot, az egyébként kedvező gazdasági környezetet (befektetők kedvenc k-európai országa), a stabil 3-4%-os növekedést, nem ölbe tett kézzel nézi végig az Orbán kormány (majd persze a Medgyessy kormány, aki még költekezéssel is megfejelte) , hanem tovább viszi a reformokat (eü. nyugdíj, államigazgatás) , akkor tarthattuk volna a lépést, a 40% körüli újraelosztási arányokat elérő csehekkel, szlovákokkal, lengyelekkel. 3-4%-os fejlődés mellett, még lett volna esély a rendszerváltás után a munkaerőpiacról kiesett százezrek, minőségi felsőoktatással való reaktiválására. Orbán nagyon tehetséges ember, csak nem szeret dolgozni, ahogy ezt maga is elismerte 98-02 után, amely után tudatosan kerülte a sziszifuszi iróasztal munkát, az alrendszerek működésének megértését és áttért a kommunikáció alapú kormányzásra, ez sajnos nagyon meglátszik 2010 utáni időszakon.

1ghost 2014.12.01. 10:13:53

Nagyon jó a cikk, tényszerűség szempontjából is korrekt. Tökéletes helyzetelemzés és szerencsére ma már sokan látják ugyanígy.

Grat a szerzőnek.

miért 2014.12.01. 10:16:42

@MACISAJT: Bizonyíthatóan (más) tette tönkre azo országot? Szerintem az elmúlt húsz év TELJES elitje felelőségre vonható lenne, de az utolsó 10 évet mindenképpen a baltásnak adnám!

bölcsbagoly 2014.12.01. 10:24:06

Húh f de aktívak a balliba fantaszták! Fröcsögnek, hazudoznak, képtelenek kiheverni frusztráltságukat: No jó gutaütést 2018-ig s akkor!

Szamiz67 2014.12.01. 10:32:48

"Akinek volt egy csöpp esze, az pontosan tudta, hogy nem lesz fáklyásmenet, mert az EU-ban régi gyarmattartó népek laknak, akik jól ismerik az üveggyöngy-tüzesvíz-korbács alkalmazásának lehetőségeit."

Az első rész rendben van, az összetett mondat második fele értelmezhetetlen... Az, hogy pl. Ausztria, a Monarchia osztrák (cseh, morva, szlovén) tartományai mindig is fejlettebb, iparosodottabb régiói voltak, az mint látjuk nem változott, ahogy az sem, hogy amely ország 50-60 éve, több generáción át fejleszti a turizmusát (kiváló természeti adottságaira építve), továbbá fejlett gépiparral, feldolgozó iparral rendelkezik, az több hozzáadott értéket tud realizálni az export-import forgalomban, mint amely ország, főleg alapanyag szintű mezőgazdasági termékekre képes önerőből. 1989-ben a komplett magyar ipar, gazdaság helyből 30-40 év lemaradásban volt, ezért is omlott össze a kádári/KGST tervgazdaság, nem kellett ehhez semmilyen különösebb gyarmattartó, üveggyöngy, korbács módszer, elég volt a Mosonmagyaróvárig érő kocsisor, amely elég markánsan minősítette a KGST gazdasági rendszer teljesítményét.

MACISAJT 2014.12.01. 10:36:20

@miért: (" Bizonyíthatóan (más) tette tönkre azo országot? Szerintem az elmúlt húsz év TELJES elitje felelőségre vonható lenne,"

Az un. "rendszerváltás" óta eltelt 24 év alatt a két fajta (ballib és jobboldali) igazgatás között mégis kimutatható a lényegi különbség.

Éspedig az hogy míg a 8(+4) év ballibák kormányzása alatt mindig "suchmannositottak", eladtak szinte mindent, MOL-tól párnagázig,MÁV Cargo-tól Postabankig, Posta székháztól az Airportig (de még a Malévot is egy abramovicsnak, áldassák érte a neve)ez a pénz is eltűnt(ahogy a többi is) és az ország mégis a tönk szélére került, amit már egy Lehmann Brothers bedőlés is elfújt......aztán jöhetett az államcsőd előtt a magasságos IMF hitel....

ehhez képest Orbánék visszavásárolják az elkotyavetyélt állami tulajdont és még jut is pénz fejlesztésekre.
Ha zongorázni tudnám a különbséget, én volnék Chopin.

Olyanok ezek az érdekes "igazgatási" különbségek, mint a Magyar Nemzeti Banknál, ahol egy simor-karvalits-király júlia trojka "harcolt" évekig 7%-os alapkamattal a 3%-os inflációéért(nekik soha nem jött össze.)
Ahogy eltakarodtak, láss csodát: infláció is 30 éve nem látott alacsony szintre zuhant, no meg az alapkamat is..És kiderült hogy eltűnt 206 milliárd forintos , általuk ez évre tervezett(!) MNB veszteség is, ami jövőre az állami költségvetésnek kellett volna pótolnia...

A titok a lopások természetében rejtőzik.
Mert abban nincs vita hogy mindkét oldal (és holdudvara) lop (csal, hazudik.)

Csakhogy míg Orbánék ezt házon(illetve:hazán) belülre művelik...
addig a másik(sötét) oldal komprádorai nem elégszenek meg azzal hogy a saját zsebeiket megtömködik...
hanem még a külföldi maffiákat is etetniük kell.
Így jutott alattuk Magyarországon szinte minden a külföldi ebek harmincadjára.
(Lásd blum esetét a böszmével.amikor már ilyen piti "telekcserés" csontoknak sem bírtak ellenállni.)

Nos, míg a Fidesz és holdudvara éhségét és lopásait még képes elviselni az ország...
utóbbiakét már nem, ezekbe rendre tönkrement.

És érdekes a balliberális média és "közdazdászainak" reagálása a makrogazdasági adatokra.
Hiszen évekig ezt hajtogatták, hogy ez a megoldás: export, külker mérleg többlet, államháztartás 3% alatt, csökkenő munkanélküliség,GDP növekedés.
Erre most megkapják és most fanyalognak hogy majd 2016 után mindez csökkeni fog..
Muhaha.

Netuddki. 2014.12.01. 10:37:00

"Szerettük Viktort, mert sütött belőle a tehetség, első kormányzása alatt fejlődött a polgári Magyarország."

Tehetség? Ugyan már! Világéletében egy nagy dumagép volt. Olyan dumagép aki az előre megírt és betanult szövegével beszél lukat a hasadba. Semmi több. Nem csoda, hogy úgy fél a spontán interjútól mint ördög a tömjénfüsttől.

I. orbán kormányzás? Lakáskölcsönmutyi, kajaibrahim, ezüsthajó, Cavinton...

Egyallampolgar 2014.12.01. 10:38:05

Nagyon megértem aki a rendszerváltás után 4 évvel döbbenten látta, hogy az elvtársak ismét kormányoznak a liberálisokkal(!?) összefogva 2/3 többségben.
De azért Viktor bizony villogott már 98-02 között is. NER nyilatkozat helyett Széchenyi-tervet kellett kiragasztani a Sztáli-Lenin kép helyett. Már akkor minden szenttehén lett amire nemzetit mondtak (kokárdás szégyen), a makrogazdaságban igazából csak elkezdte elkölteni amit Bokros összehordatott. (A herdálást Medgyessy járatta csúcsra). Viktor kezdte el a társadalom szétválasztását igazmagyarra és népellenségre.

Nem változott semmit. Csak a mohósága nagyobb játszóteret kapott. 2/3 és nemlétező ellenzéki párt már 5 éve.

alfacharlybravo 2014.12.01. 10:39:07

@bölcsbagoly: Muszáj nekik tömik a ball libák Ámerikából meg kell dolgozni a pénzért, mert ha meg van a konc utána már nincs szükség rájuk ejtve lesznek. Ekkora agy húgykövet mint ez a poszt? Ez az Orbáncozás már olyan mint a Modern Talking a csapot sem merem már kinyitni mert abból az folyik.

Netuddki. 2014.12.01. 10:42:00

@MACISAJT: "Ahogy eltakarodtak, láss csodát: infláció is 30 éve nem látott alacsony szintre zuhant, no meg az alapkamat is.."

Anutád micsodáját! Kár, hogy az alacsony inflációt nem veszem észre a bolti vásárlásaimon. Meg az alacsony alapkamatot amikor a bank hívogat, hogy vegyek fel tőle kölcsön éves 20%-os kamatért.
Balfasz fideszesek, fideszes balfaszok!

Qrva anyátokat, tolvaj fideszes népség! Évekig szórtátok a közpénzt a "Magyarország jobban teljesít" önreklámra. Most meg a gazdáid nem tudják milyen adókat vessenek ki, hogy legyen az államnak bevétele? Elmentek tik a picsába, hazug, élősködő tolvajok!

Netuddki. 2014.12.01. 10:44:43

@bölcsbagoly: Zavar? Hát csak zavarjon is te tetü fidesztroll!

Monster Lewis 2014.12.01. 10:44:52

Magyarország jelenleg egy régi orosz ZIL teherautóra hasonlít, amely egy lejtőn lefelé száguld és amit Orbán Viktor vezet. A plató tele van emberekkel akik nagyrésze fél, míg néhány fideszes mosolyogva integet és élvezi az utazást... de jelzem úgy néz ki nem fog a fék.

Netuddki. 2014.12.01. 10:46:23

@bölcsbagoly: Qrva nagyot tévedtetek amikor azt hittétek, hogy az összelopkodott javak majd szép hosszú öregkort biztosítanak nektek. Tetves, tolvaj századvéges banda!

Ma Baker 2014.12.01. 10:47:41

Ha a posztíró írt volna bármi konkrétumot, tényt, vagy egyéb érdekes dolgot, most lenne miről kommentet írnom. De ez csak egy végletesen szubjektív öncélú picsogás.

J.László 2014.12.01. 10:48:01

"...sütött belőle a tehetség, első kormányzása alatt fejlődött a polgári Magyarország."

Orbán is úgy fog járni, mint Antall. Orrba-szájba anyázták őt is, amikor hivatalban volt, majd 15 év múlva már az emeszpések jöttek az "antalli örökséggel", meg így meg úgy:)

csababácsi 2014.12.01. 10:48:55

."És kiderült hogy eltűnt 206 milliárd forintos , általuk ez évre tervezett(!) MNB veszteség is, ami jövőre az állami költségvetésnek kellett volna pótolnia..."
Úgy könnyű eltüntetni, hogy leértékelem a forintot 20%-kal a tündérmesébe illő gazdaságpolitikával, hogy aztán a nyereség az államkassza helyett haveri alapítványokba ömöljön öcsisajt!!

Netuddki. 2014.12.01. 10:50:35

index.hu/belfold/2014/11/30/l._simon_a_sajto_hergeli_az_embereket_a_luxusorakkal/

Még sok ilyen l.baszott simonlacát az orbán kormányba! Annál hamarabb lesz végük...

Netuddki. 2014.12.01. 10:52:08

@J.László: "Orbán is úgy fog járni, mint Antall."

Már úgy érted még a hivatali ideje alatt elpatkol? Csak nem rákos? Vagy májzsugor?

J.László 2014.12.01. 10:54:17

@Kérdő101:
Ja. Vicces, hogy a libbantak nem veszik észre, hogy ha a Fidesz esetleg bukik, nem ők jönnek, hanem a Jobbik. Nekik biztos jobban örülnének:)

J.László 2014.12.01. 10:55:39

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:
Nos látom, írni már tudsz, de olvasni még nem.

Egyallampolgar 2014.12.01. 10:56:28

@MACISAJT:
Ez a naívság honnan jön? Ön a Marson lakik ahová csak MagyarHírlap jár?

A bankok terhelése igazi hazafias, komcsi duma, de aki értelmesebb mint egy sülttök rájön, hogy ez a rá lesz (lett) hárítva az ügyfelekre.

Termőföld. Ön tudja miért állt fel az a jobboldali (ókonzervatív vaskeresztény) államtitkár aki kidolgozta Viktornak a termőföldstratégiát. Egyszer nézze írja már be a gugliba hogy "Ángyán Mészáros". Csak nézze meg kik nyertekék el a gazdák földjeit.

Küépolitika:Nézze meg hogyan forog Orbán szélkakasként. 7 éven belül többször is.

Ébresztő polgártárs az információs társadalomban bűn az ostobaság!

magyarparaszt 2014.12.01. 11:07:44

@MACISAJT: A kurva anyád, például az lehetne az alternatíva. Vagy akármelyik tisztességes ember. Csak hozzád hasonló fasiszta tetű ne legyen.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.01. 11:09:11

Hisztiposzt.

A barrikádokra mászás nem megy?

sas70 2014.12.01. 11:10:17

@MACISAJT: "ehhez képest Orbánék visszavásárolják az elkotyavetyélt állami tulajdont és még jut is pénz fejlesztésekre.
Ha zongorázni tudnám a különbséget, én volnék Chopin." Aha! MOL-on mennyit buktunk öcsisajt? És az E-ON gázon? És a többin még mennyit fogunk? Ne zongorázz! Miért? Mert nem tudsz!

Sir Galahad 2014.12.01. 11:15:08

Orbán nyilván egy tehetségtelen balfék, biztosan ezért nyert a pártja idén három választást egymás után. Gratulálok a szerzőnek.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.01. 11:16:28

@Egyallampolgar:

"Termőföld. Ön tudja miért állt fel az a jobboldali (ókonzervatív vaskeresztény) államtitkár aki kidolgozta Viktornak a termőföldstratégiát. Egyszer nézze írja már be a gugliba hogy "Ángyán Mészáros". Csak nézze meg kik nyertekék el a gazdák földjeit.'

Mekkora hülye vagy :)

1. A "gazdáknak" NEM voltak SAJÁT földjeik. Bérelték attól, akinek volt. Így el se vehették tőlük, hiszen sose volt az övék.

2. Szerintem akinek nincs SAJÁT földje, az ne béreljen, hanem VEGYEN. Bérelt földre nem lehet hosszú távon gazdálkodó vállalkozást alapítani.

3. A termőföld-törvény módosítása NEM a földbérlet nehezítéséről szólt, hanem arról, hogy a földet ne lehessen külföldi tulajdonba eladni. Mert az okos "magyar" gazda már írta a külföldi vevőkkel a zsebszerződéseket. Hogy miért ne vegyen külföldi nálunk földet? Lásd fentebb ott, ahol a bérlésről írtam.

Le kellene ám akadni a balos brosurák kampányszövegéről és használni az eszedet.

Nem taggyűlés volt · http://coub.com/view/3zq19 2014.12.01. 11:25:25

Egyre jobban zavar, hogy fideszes kommunisták kommunistáznak.
Tudom, hogy már eltelt 25 év, de még mindig nem lenne késő nyilvánosságra hozni az ügynökaktákat.

sutyerák 2014.12.01. 11:28:05

@Szamiz67: az egy dolog,hogy rühell dolgozni,de az,hogy a szakembereket is kirugdaltatta,már az elborult elméjének és maffiája megerősítésének az oka

Gazz 2014.12.01. 11:29:24

@bölcsbagoly: Simicska korrekt főnök? Rendben jön a fizu?

nu pagagyí 2014.12.01. 11:36:05

Örvendetes fejlemény, hogy a fideszesek immár választhatnak Simicska és Orbán közül. Egyik jobb, mint a másik.

monddazigazatmar 2014.12.01. 11:42:19

Valami hihetetlenül hülye a baloldal.
Itt egy viszonylagosan jó írás. Egy olyan, ami simán elgondolkodtatna pár százezer kiábrándult, csalódott fidesz szavazót. Nem értek vele egyet, de legalább nem a szokásos "nincsdemokrácia, agymosott fideszesek, patásorbán, stadion" baromság.
Szóval van egy olyan hangnemű írás, amivel esetleg meg lehet szólítani azokat akik nem érzik olyan jól magukat.
Na, erre mit csinál a ballib selejt? Kapásból ugat és beleköt, és anyázik. Fújja ugyanazt a baromságot amire a kutya nem kíváncsi.
Hihetetlen, hogy mennyire sötétek

monddazigazatmar 2014.12.01. 11:54:46

@sas70:
Na, itt is egy idióta. "Aha! MOL-on mennyit buktunk öcsisajt? És az E-ON gázon? És a többin még mennyit fogunk?

Na öcsisajt! Egy akkora cég 20%át mint a MOL nem minden sarkon lehet ám kapni. Bukásról akkor beszélhetsz, ha eladják a pakkot veszteséggel. Amíg nem adják el, addig se veszteség se nyereség nincs.
Az Eon szintén nem egy kiló kenyér kategória. Persze a pártod rögtön megmagyarázta, hogy drága volt. Mint mindig mindenki, utólag sokkal jobb árakat tud mondani.

Szelid sunmalac 2014.12.01. 11:58:43

@Kérdő101: Szarok ra merre tolodnak. Az o dolguk. Ertelmes emberek nem lesznek, tehat max. erzelmi dontest varhatok toluk. A szoci szavazotabor kepes volt beletni, hogy szarul dontott es elzavarta a picsaba oket. A fideszes szavazok ezzel szemben a mai napig nem merik bevallani, hogy rossz lora tettek, hanem etetik tovabb a sajat kis onkepuket, hogy marpedig ok aztan nem hibaznak. Nem a faszt. Felolem tehetik jobbra vagy balra is az ikszet. Valaminek valtoznia kell, ha nem egy buzlo mocsrban akarnak megdogleni. Bar oszinten: en azt is leszarnam.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2014.12.01. 11:58:59

A lúzer szó ellen tiltakoznék, egészen más jelzők illenek rá. A hatalmi gépezet minden csavarja ugyanarra az elmére van hangolva, az pedig így működik:
kenyszerbagoly.blog.hu/2014/11/30/eppur_si_muove_470

Szelid sunmalac 2014.12.01. 12:01:41

@polyvinyl: "Szerintem akinek nincs SAJÁT földje, az ne béreljen, hanem VEGYEN. Bérelt földre nem lehet hosszú távon gazdálkodó vállalkozást alapítani."

Ekkora faszsagot regen irtal, pedig kiteszel magadert minden nap. Minden ertelems orszagban lehet es erdemes hosszutavra berelni foldet, csak ott ugy mukodik, hogy ha fizeted a berleti dijat, elojogod van masokkal szemben es ezt a jogot be is tartjak, tehat tudsz elore tervezni! Gondolom az alberletben lakoknak is azt javaslod, hogy mind vegyenek lakast. Neked foglamad sincs a 21. szazadrol, de meg a 20.-rol is lemaradtal. A kozepkori roghozkotes bezzeg tetszene.

vadi3 2014.12.01. 12:03:02

@monddazigazatmar: Az Eon kapcsán azért remélem feltúnt az az apró érdekesség, hogy addig nem mondták meg a cég valódi értékét, amíg alá nem írták a vásárlási szándéktól szóló papirost. Nem lehet, hogy előbb meg kellett volna tudni, hogy mennyi gáz van a tárolókban, mielőtt aláírjuk a kialkudott árról szóló (igaz még nem adásvételi) szerződést. Nem, valóban! Presztizs okokból mindegy, hogy mennyit ér. Ha Viktor kimondta, hogy megvesszük, akkor meg kell venni, kerül amibe kerül.
Ugyan ez a Mol is. Ki lett adva a politikai utasítás, hogy vissza kell szerezni. Visszaszereztük. Nem éppen a legjobbkor, nem éppen a legjobb áron, de végrehajtottuk azt az utasítást amire gazdasági okokból nem volt magyarázat.

Szelid sunmalac 2014.12.01. 12:03:36

@J.László: Antall egy igazi balfasz luzer volt.
Egyebkent meg koze nem volt a baloldalhoz, de persze olyan messze volt mar, ezert nyugodtan lehet mashogy is magyarazni, mint ahogy volt.

lófüle elemér 2014.12.01. 12:06:17

@MACISAJT:

Agyatlan bolsevik. A fidesz holdudvara ugyanúgy kiviszi az offshore cégein keresztül a pénzt az országból, a különbség annyi, hogy a multi legalább a dolgozóit hivatalosan üzemelteti, míg az idoljaid kizsákmányolják és éhbérért, félmunkaidőben, rabszolgagént bánnak a néppel. Te agyatlan, mennyi munkahely jött létre az elmúlt 4 évben abból a több ezer milliárdból, amit elsíboltatok?

József Gyetvai 2014.12.01. 12:11:03

@miért: Ahogy írod. Még egy kis adalék. A Bokros_Horn pénzekből bevezette a "forradalmi" lakástámogatási rendszert, illetve egyéb osztogatásokból ekkor láncolta magához (az egyre nagyobb médiarészlegeinek segítségével) a "fideszvallás" fanatikusait, akik bármi történjék is csak és kizárólag neki(k) adják a voksukat. A számuk ismeretlen, de cca. 1 milla körül van.

high up! 2014.12.01. 12:20:53

A fidesz a ma már csak és kizárólag a PANELPROLIK PÁRTJA.

Rezsicsökkentés!
Harc az imprilista Nyugat ellen!
Május 1-i tömegfelvonulatatást kopírozó Birkamenet
Agyhalál mindörökké a pártfőtitkárért

Jaj te drága jó ég, akárhány generáció jön-megy az ezeréves történelemben, ez a nép stabilan tartja a 80-90%-nyi Átlaghülyemagyar állományt.

FOLYTASSUK!

MACISAJT 2014.12.01. 12:22:57

@monddazigazatmar: ("! Egy akkora cég 20%át mint a MOL nem minden sarkon lehet ám kapni. Bukásról akkor beszélhetsz, ha eladják a pakkot veszteséggel. Amíg nem adják el, addig se veszteség se nyereség nincs. ")

Helyreigazítanám az utolsó felét.
Ugyanis bukás valóban nincs, max. virtuális , papíron hörögnek néha a ballibák hogy ma mennyit érne ha eladnánk....
Csakhogy a magyar államnak nagyon helyesen esze ágában sincs eladni a MOL-t sem.

Viszont azt hogy nyereség sem lenne, az sem igaz.
Ugyanis a nyereség utáni éves osztalék évente tízmilliárdokhoz juttatja a részvényeseket, így a magyar állam költségvetését is...

ursus artos 2014.12.01. 12:24:21

Orbánnal csak egy probléma van: Lázár János.
Nekem, vásárhelyi, vérfideszesnek egyszerűen vállalhatatlan.

Egéridomár 2014.12.01. 12:25:31

@polyvinyl:Már régóta figyelem áldásos hozzászólásaid, de ma igazán sikerült még magad is alulmúlni.
Először arra gondoltam, megmagyarázom, miért írsz hülyeségeket, és kedvesen felkérlek, kezdj már el gondolkodni. De aztán letettem róla. Két ok miatt:
1. hívő vagy, ergo értelmetlen bármilyen észérvvel előállni neked
2. Valószínű nem fogsz gondolkodni, mert elszállt a fejedből az is, ami sosem volt.
Komolyan kérdem: minek kell történnie ahhoz, hogy te, és az elvtársaid (bölcsbagoly, macisajt, monddazigazatmar) felébredjetek az áhítatba csomagolt rajongásotokból OV iránt?
Tudom, költői kérdés volt

MACISAJT 2014.12.01. 12:25:34

@nu pagagyí: "Örvendetes fejlemény, hogy a fideszesek immár választhatnak Simicska és Orbán közül. Egyik jobb, mint a másik. ")

Azon viszont már csak kuncogni lehet hogy az agyonvert ballibáknak már Simicska is egészen megszépült, ha úgy vélik hogy harcba szállt Orbánnal..:-)

Mr. Rocketfinger 2014.12.01. 12:26:46

orbán tehetséges politikus. jesszasz. nem barátom, mindig is egy túlkompenzált kisebbrendűségi komplexusos, nárcisztikus, akarnok tetű volt. a '98-02 közötti kormányzása legnagyobb "sikere" volt, hogy gyönyörűen megágyazott annak aminek most szemtanúi vagyunk: egymást szarozza az egész ország.
szerintem nem orbánnak kéne eldöntenie, hogy ki az igazi hazafi és ki a nemzetellenes, meg az idegenszívű. neki köszönhetjük az "aki nincs, velünk, az ellenünk és az ország ellen van" mentalitást.

Ludovikás Levente 2014.12.01. 12:30:07

Ez egy kamuposzt

Mostanában mindegyik ugyanezt az "én vagyok a kiábrándult fideszes" dumát tolja. Mert az már eleve ciki ha a "Gyurcsány az igazi" dumával áll ki. A végeredmény persze hasonló, de így jobban eladható a népnek

Meg kell csak nézni a poszt rajongói táborát. Csupa olyanok, akik beájulnak egy baloldali hatalomátvételtől

MACISAJT 2014.12.01. 12:34:31

A poszt szerzőjétől meg kérdezem.
Konkrétan így néz ki a választék:

1. Fidesz-Orbánék
2.Agyonvert ballibák Dohány utcai lakodalmas kutyahányására emlékeztető egyvelege, andré badfriend vezetésével.
3. Operettnácik.
4. Halványzöldek a la Schiffer.

Ezek közül mondja meg nekem a kormányzás képeseket.
Iszom a szavait.

high up! 2014.12.01. 12:34:32

@MACISAJT:

Akarsz arról mesélni, hogy a 12 éves ballibsi kormányzás alatt összesen 2.200 milliárd forintnyi vagyont privatizáltak el?
Ennek majd a fele 1994-98-ban történt meg, és az államadósságot 86%-ról 63%-ra hozta le. A másik fele meg azért lett elherdálva, mert a te 100 napos habzsolásaidat finanszírozták belőle?

A fideszes maffiád 2010 után egyedül a manyupban lenyúlt 3.000 milliárd forintot és az államadósság még nőtt is.
Ez fidiótám a legnagyobb költségvetési károkozás, amit valaha látott errefelé a világ.

De sebaj, fel vagyon írva, s a fidesz bukásakor be fog indulni az összes vizsgálat a nép pénzének (gy.k. a közpénzek) hanyag és óriási kárt okozó kezeléséről.

Már ma elkezdheti gyártani a Századvég ("Csakegypénzmosoda") Orbanszku és klánjának a bírósági védelmi beszédét.
Kedvenceim az érték feleződött MOL részvények, az Eon luxusprofittal való megvétele, meg Paks meg sok ehhez hasonló.

Jó sok Sukoró ügye van ennek a Munkás-paraszt kormánynak, alig várja már az ember, hogy Nemzeti Konzultáció kezdődjön róla a tárgyaló termekben.

FOLYTASSUK!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.01. 12:34:35

@polyvinyl: Neked minden hisztiposzt, ami a kormányt kritizálja. Ennyi vagy.

Ludovikás Levente 2014.12.01. 12:35:09

"Viktor azonban az akadályokat látva bedacolt, és mint a dühöngőbeli hülyegyerek, felkapta a Magyarország nevű labdát és megfenyegette az EU-t, hogy akkor ő átmegy az orosz dühöngőbe, mert ott jobban engedik focizni"

Nem megy át, és mi sem akarunk. Maradunk itt, az orosz gáz pedig jönni fog. Ha kell akkor a Déli áramlaton (mint ahogy a németeknek az Északi áramlaton ömlik). Innen pedig nem megy vissza Ukrajnába, mert nekünk kell

Ennyi a lényeg, a többi meg csak szófosás

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.01. 12:36:53

@Sir Galahad: Az egy picit másról szól.

Amúgy mennyit is bukott? 1994, 2002, 2006? Berlusconi-n kívül van még olyan pártvezér, akit ennyi bukott választás után sem cseréltek le? Ennek mi lehet az oka? Tán a mindent tudó dossziék? Ez ám a nagy siker, egyenes gerinc. Igazán nagyformátumú.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.01. 12:39:18

@ursus artos: Minden városnak van egy Lázárja. Egy narancs nyalonc, aki semmi máshoz nem ért, csak hogy narancs nyalonc. Így talán megérted, hogy mi is a gond.

sas70 2014.12.01. 12:41:57

@monddazigazatmar: Fújod a hülyeséget, amit megettek veled! Nem is érted, mert úgy látom képtelen vagy felfogni a gazdaság működését, hogy mi a vagyon-mérleg egyéb ilyeneket már ne is mondjak. Az ilyenek mint te, simán bekajálják, hogy az MNB-nek azért van nyeresége, mert kiba. jól gazdálkodnak. Olyan sötét vagy a modern világhoz, hogy világít a szádban a negró cukor! De a kedves vezetőnek pont ilyen emberekre van szüksége! Éljen a fidesz magyar kommunista párt! Virágozzék a magyar-szovjet barátság! Nem leszünk gyarmat!

firg_firg 2014.12.01. 12:55:53

Pedig a jobbos partkatonakat nem sok valasztja el az balos partkatonaktol.

Az ilyen emberek partallas nelkuliek, szeretnek a gyoztes oldalan allni es a markukat tartani, mindegy hogy jobb-bal. Szolgalnak es cserebe elvarjak a gesztenyet.

Volt is lesz is ez itt a praxis.

♔batyu♔ 2014.12.01. 13:20:07

Orbán szerintem kurvára nem lúzer. Sem gazdasági, sem politikai értelemben. Ha pedig igen, mit szóljanak a ballibsi politikusok.

Persze lúzerezni nyilván lehet.

♔batyu♔ 2014.12.01. 13:22:30

@Ludovikás Levente: Na és persze a baloldalt is szidja.

Ennyi független még soha nem volt. Aztán ha megvakarod, valami Sorosék által pénzelt vérlibsi, aki régebben az SZDSZ vagy az MSZP környékén sertepertélt, de tehetségtelensége miatt maradt a másodvonalban.

Most persze kibaszott nagy civil.

♔batyu♔ 2014.12.01. 13:23:39

@Mr. Rocketfinger: Hol voltál te olyan 2006 tájékán?

♔batyu♔ 2014.12.01. 13:25:25

@high up!: A hsz-den is látszik, mekkora álszent vagy te.

"probléma" a szegénység (persze csak Orbánéknál), miközben probléma a rezsicsökkentés is.

Fizesd vissza a hozzád hasonlókkal együtt, vagy az már nem?

chepunk 2014.12.01. 13:25:26

@Kérdő101:

"max még inkább jobbra tolodnak" Így van! És pár év múlva a választott nemzetvezetőik akasztásán tapsolnak amikor ezt a románok Budapesten véghezviszik...

chepunk 2014.12.01. 13:28:12

@MACISAJT:

Hm:

" Ausztria, Németország, Franciaország és a művelt nyugatról szóló példabeszédek ömlenek ki a szájából naponta...És ahol évtizedek óta be vannak zárva az üzletek vasárnap."

Csak ott léteznek olyanok is, hogy munkajogok, amiket pont a Fidesz vett kétszer is az emeberektől! Ott nyugodtan el tud menni a család szombaton vagy hétköznap délután vásárolni, amikor itt még benyögi a főnök, hogy nem 16 hanem 18 óra a mai műszak vége!

chepunk 2014.12.01. 13:31:55

@MACISAJT:

Még:

"És amiatt kéne Orbánnak azt tolerálni hogy ma már Simicska&co. állam akar lenni az államban? Tényleg ezt javasolnád?"

Mikor zabolázza meg a legfőbb kegyelt oligarháját Lázárt?

"1,3 millió tudatosan jégre vitt és örökségnek hagyott devizahitelest."

Ki is vitte tudatosan jégre őket? Mert a banokok nem nem érdekük a bedőlt hitelek sokasága, ki is ja az állam és főképp benne az első Fidesz kormány aki elkezdte az állami kamatámogatású hitelezési örvényt!

Mr. Rocketfinger 2014.12.01. 13:32:34

@♔batyu♔: mi a szar köze van 2006-nak a bármihez is? ne kezdjél el terelni, hogy debezeggagyúrcsányígymegúgy. igen, volt gyurcsány is, mindenki tudja, hogy szar volt. most nem a múltról beszélgetünk. most arról beszélgetünk ami napjainkban történik. gyurcsányról amúgy is le kéne zizzenni, mert egy politikai hulla, nem tényező, úgyhogy kurva unalmas már ezt hallgatni, ráadásul nagyon régen volt már. 2040-ben is ez lesz az aduászod?

mondjad meg, hogy most miért, miben, mitől jobb, mint a ZEEMÚTNYÓCÉVBEN?

vadi3 2014.12.01. 13:39:07

@Mr. Rocketfinger: Válaszolok helyette is!

Azér vazze, mer most nem a kűfődi multik, hanem a magyarok húzzák le az uccsó bőrt és a saját fajtától kikapni mégiscsak jobb mint a kűfőditő...

mobilus 2014.12.01. 13:42:45

@MACISAJT: és hasonlóak!

Ha elindultok az erdőben egy ösvényen, és egy idő után kiderül, hogy rossz irányba mentek, mit tennétek?

Én megállnék, tájékozódnék; ha lehet, fölmásznék egy fára szétnézni, és mindenképpen módosítanám az irányzékot, mert a rossz irányba csak a hülye megy tovább, bízva a lehetetlenben.

De ti nem.

Csak abban bízhattok, hogy az erdő elfogy majd előttetek, avagy majd rátok talál valaki. Csak remélni tudom, hogy gyermekeitek nem útitársaitok...

Gyorgy Nagy 2014.12.01. 13:47:51

A fideszes paraszt proli volt KISZ titkárok szétlopják az országot !

♔batyu♔ 2014.12.01. 13:49:59

@Mr. Rocketfinger: Te b+, azt sem tudod mire válaszolnak. A közvélemény megosztottságáról a szó.

Faszt érdekel az orbánfóbiád, fordulj vele pszichológushoz, ne engem fárassz.

♔batyu♔ 2014.12.01. 13:51:47

@mobilus: Már hogy érted? A jó irányzék az IMF hitel és a többi?

Vagy hogy gondolod?

Mr. Rocketfinger 2014.12.01. 14:00:40

@♔batyu♔: a közvélemény megosztottsága? nebassz!
és azt kinek köszönhetjük??
beszéljünk az orbán/fidesz imádatod és a pszichiátria kapcsolatáról?

♔batyu♔ 2014.12.01. 14:07:50

Ne kínlódjatok már ballibsik. Sokan nem csípik Orbánékat, nyilván nekünk sem tetszik amikor Lézer 3 milcsiért vadászik, Szíjjártó elhatározza, hogy visszacseréli a ledes izzókat az úszómedencéjében izzószálasra, mert olyan pronyó dolog kevés villanyszámlát fizetni, de azért ti sem gondoljátok, hogy Sorosék kedvenceire bíznánk ezt az országot?

Azok "munkáját" már 2010-ben MEGKÖSZÖNTÜK!

A civil álca alatt visszalopakodni kívánó ballibsikből pedig NEM kérünk. Kissé röhejes, amikor ballibsik tüntetnek a korrupcióért, miközben 2010 előtt szabályosan a trambulinról hugyoztak kedvenceik a vízbe, annyira nem volt kontrolljuk a korrupciót illetően. Sem az USA, sem a "Norvégok", sem az ezek által pénzelt ".liberálisok".

Szóval ne reménykedjetek ballibsik, a Jobbik melegít nem pedig ti.

♔batyu♔ 2014.12.01. 14:09:36

@Mr. Rocketfinger: Te eszednél vagy? A közvélemény akkor volt igazán megosztva, nem most. Még akkor is, ha most olyan jól esne neked.

Miért beszélnénk, fizesd csak meg a pszichológusod, ne légy szarrágó.

Szelid sunmalac 2014.12.01. 14:10:24

@♔batyu♔: Neked kokemeny uldozesi maniad van, ha tenyleg azt hiszed, hogy az elegedetlenek tomege ballibsi. De azert egyet arulj mar el. Ki adta a szavazobazisat a fidesznek Gyurcsany bukasa utan? Ha nem tudod a valaszt, szivesen segitek. Korabbi ballibsik.

5perc 2014.12.01. 14:19:29

"Nekem nem boldog ősöm a Simicska nevű Don, de az illegalitás éveiben mégis csak ő tartotta el Viktor létszámban gyarapodó családját, miért kellett az őt etető kézbe beleharapni?"

Fel se fogod, ugye, mit írsz le?

Firga Bacsi 2014.12.01. 14:32:02

jé,kertész ákosnak igaza volt!?

mobilus 2014.12.01. 14:36:28

@♔batyu♔: Ha már irányzék: elég széles a szélrózsa, min. 360 fok. Lehet választani bűven. Persze, nekem az IMF-hitel (egészséges gazdasággal alátámasztva) nagyságrenddel szimpatikusabb, mint a magánnyugdíj-pénztár lenyúlása, a trafikmutyi, az állami földek lenyúlása, a közbeszerzések, de mit szarakodok itt: Magyarország teljes lenyúlása és szétzüllesztése. EZEKHEZ KÉPEST A BALLIBSIK (ha vannak ilyenek) IPARI TANULÓK! Ehhez valóban lenini-sztálini (v.ö.: putyini) nagyorosz bolsevik lelkület kell. Persze hogy a kismagyar mentalitásba, kedves urambátyám, meg belegebed az ország. Elárultatik!

Tudjátok, mik vagytok így ti?! Jobb- meg balhülyék!

Aláírás: egy középhülye... (mert szóba állok veletek)

Szelid sunmalac 2014.12.01. 14:41:58

@♔batyu♔: Az osszes? Na ne viccelj mar! Nezegesd meg kicsit jobban, hogy hanyan szavaztak az mszp-re a bukasuk elott, majd mennyien a jobbikra a bukasuk utan, aztan vesd ossze a ket szamot.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.12.01. 14:49:41

Persze, majd elhiszem hogy ez a majom valaha fideszes volt . Muhaha. Dehogy voltál te az kispajtás, csak most valahogy jó belehelyezkedni ebbe a szerepbe. Az meg különösen tetszik ahogy félted Simicska kezét. Tudod van egy olyan mondás, hogy a hála nem politikai kategória. Simicska sem emberbaráti szeretetből pénzelte Orbánékat.
Orbán számos választást nyert meg pártjával fölényesen, és ezt nehezen bocsátják meg neki a politika szemétdombjára került magyar liberók. Többek között emiatt keletkeznek az ilyen, és ehhez hasonló cikkek.
Hogy mik a bűnei az amerikaiak szemében? Tető alá hozta a paksi szerződést az oroszokkal, valamint támogatja a Déli áramlatot, ami az ország létérdeke. Ha ezekben a kérdésekben úgy táncolt volna, hogy Washingtonban fütyülve bolt, a kutya nem ismerné ma Vida Ildikót, és a magyar kormány az USA legjobb pertnerei között lenne számon tartva..

hauptrichter 2014.12.01. 14:53:22

Az írás összeségében jó volt, remélem, a (mindenkori) hatalmon lévők levonnak belőle tanulságokat mindannyiunk érdekében.

Mr. Rocketfinger 2014.12.01. 15:22:07

@♔batyu♔: lol. sokkal könnyebben tudnánk beszélgetni, ha kettőnk közül legalább te tudnád, hogy miről beszélsz...

MACISAJT 2014.12.01. 15:24:35

@A megvalósult amerikai ólom..:
"Hogy mik a bűnei az amerikaiak szemében? Tető alá hozta a paksi szerződést az oroszokkal, valamint támogatja a Déli áramlatot, ami az ország létérdeke. Ha ezekben a kérdésekben úgy táncolt volna, hogy Washingtonban fütyülve bolt, a kutya nem ismerné ma Vida Ildikót, és a magyar kormány az USA legjobb pertnerei között lenne számon tartva.. "

Ami pedig az USA-hoz való viszonyt illeti.
Az ugyanolyan most is mint 2001-ben, mikor Orbánék elutasították az a "visszautasíthatatlan" ajánlatot hogy a sivatagban tárolt használ rozsdás F16-okat vegyék meg, helyette a svédek Grippenjei mellett döntöttek, mivel a svédek tettek mézet is a madzagra, a vételár teljes gazdasági ellentételezését.

Akkor is nyomban megérkezett Goodman Brinker nagykövet asszony, aki azon nyomban az elviselhetetlen ántiszemitizmusról brekegett( c. by Kondor Kati), ömlöttek a cikkek a Washington Postban( Jackson Diehl) és a New York Timesban a magyarországi közállapotokról stb...

Most annál még pofátlanabbul viselkednek.
Mondjuk ki: úgy viselkednek ahogyan Moszkva viselkedett mikor még biszku elvtársék szakmányba jártak oda instrukciókért...
Nem csoda hogy a ballib oldal ezt most kedveli, réges régi reminiscenciákat ébreszt bennük a világcsendőr mostani alakítása.

MACISAJT 2014.12.01. 15:26:20

@Firga Bacsi: "jé,kertész ákosnak igaza volt!? ")

Mikor landeszmannizált Kanadába?
Feltétlenül...

I_Isti 2014.12.01. 15:31:43

Igen, viktor szimpla lúzer.

a nemzet fogatlan provokátora 2014.12.01. 15:40:07

@I_Isti: Aki még mindig-és még egy jó pár évig -a fejeden ül.. Nem inkább te vagy a lúzer kicsi dk-s?

high up! 2014.12.01. 15:42:05

@♔batyu♔: "NEM kérünk"

húha, klónoztak trikolór bohóc?

Amúgy meg hogy tudd a szabazók felállását:

fidesz: 1 millió röghöz között fundamrentalista birka

maszop: 900 Ezer röghöz között fundamrentalista birka

és a lényeg: emellet ott van az 1,5 milliónyi kvázi röghöz között Átlaghülyemaygar szavazó, akik rendre arra a nagypártra szavaz, amelyik jobban be tudja etetni őket handabandával. Meg akiről a szomszéd aszongya, hogy erre kell szavazni mert ez nyer. Oszt ÀHM követi a divatot.
Aztán az ÁHM seggét is elnáspágolhatja a vezére, az első ciklus után még mindig kitart mellette.
De nem tovább.

2010-ig a kvázi-mobil Átlaghülyemagyar beetetése rendre a ballibsiknek sikerült jobban, 2010 óta Orbaneszku Panelproli pártjának.

Csak hogy az Átlaghülyemagyar mint rendesen, most is ébredezeik a 2. ciklus szopatása közben és kezd kifutni a diktátor alól.

Úgyhogy tenyész fidesz és maszop birkák, ti összesen nem vagytok 2 millióan fundik, aki végig kitartotok a vezérsegg mellett.

Ellenben ott áll szembe veletek 500 ezer passzív szavazó (aki a végén mégse ment el) és 1,5 millió Átlaghülyemagyar.

Amint az 1,5 millió beetethető ÁHM több mint fele kifut Orbaneszku alól, akkor a fideszből 15% alá omlik össze.

A történelmi példa gyurtcsányék lehúzására a klotyón megvan, most Orbaneszkuékon a sor.

FOLYTASSUK!

Pop40 2014.12.01. 15:51:06

@MACISAJT:

"Ahogy eltakarodtak, láss csodát: infláció is 30 éve nem látott alacsony szintre zuhant, no meg az alapkamat is.."

Egészen undorító módon hazudsz, te szarházi hazaáruló narancsbolsi.

Köze nincs se a hülye kancsalnak, se a tolvaj Vityának az "alacsony" inflációhoz. (Bár ez itt csak papíron alacsony.)

Az egyedüli, amihez köze van, azok a világgazdasági folyamatok. Hogy világszerte alacsonyak a hozamok, és az infláció, ezért próbálnak a jegybankok világszerte QE-programokkal életet lehelni a gazdaságba.
Európában annyira alacsony az infla, hogy már-már deflációs veszély van. Éppen ezért van most is szó róla, hogy egy európai QE-programot indít az EKB.

Ezt feltüntetni a tolvajkúrmányod "sikerének" semmi más, csak egy, a fajtádtól megszokott undorító hazugság.

Egon Bondy 2014.12.01. 15:51:07

szerintem nem a viktor a lúzer, hanem akik 1998-2002 után is képesek voltak rá és pártjára szavazni. egyszerűen nem emlékszem semmi eget rengető tettére 1998-2002 között, ami kiemelte volna őt és párttársait az előtte és az utánalévő kormányok közül. ha a fű fogyasztásának krimianalizálását, a szentkorona parlamentbe kergetését, az 1000 borzasztó szent istván szobor kihelyezését, és egy új garnitúra (jobboldali, nemzeti, keresztény) elit tőkefelhalmozódásának adóforintokkal történő elindítását nem tekintem annak. ráadásul a nemzeti, a keresztény kizárólag pr és marketing bullshit. a fidesz szociális érzékenysége még a nemzetközi judeoplutokrata finánctőkénél is fejletlenebb. jó reggelt kívánok!

bigmax 2014.12.01. 15:55:02

Nem értem a posztolót és a hozzá hasonlóakat ,mert évek óta mondják az értelmes emberek ,hogy orbán meg a bandája elvtelenül csak a pénzre ment mindig is.Van még hova fejlődnie a posztolónak, bár az irány már jó de messze van még neki az igazi átalakulása.Sok sikert neki ehhez és kitartást ,mert fárasztó a gondolkodás de semmihez se fogható örömet tud okozni.

bigmax 2014.12.01. 15:56:31

@Egon Bondy: igazad van ,orbánra helyesebb lenne a lúzerkirály jelző.LOL

Pop40 2014.12.01. 15:59:26

@MACISAJT: @bölcsbagoly: @alfacharlybravo: @J.László: @polyvinyl: @Sir Galahad: @Ludovikás Levente: @♔batyu♔: @A megvalósult amerikai ólom..:

Bolsikáim, eltévesztettétek a járást.
Bár a poszt hemzseg a tévedésektől (pl mikor feltételezi, hogy a tolvaj Vitya bármikor is tehetséges lett volna bármiben, a lopáson kívül) hozzátok egy bekezdés szól, ez:

"A fizetett nyaloncok azzal próbálják lassítani a folyamatot, hogy nincs alternatíva, Viktor kirúgása bajt hozna az országra. Ugyan kérem, a temető tele van pótolhatatlan emberekkel, a világ mégis eldöcög nélkülük."

Remélem egy cellába/lámpavasra kerültök majd vele, hogy a ott is felváltva mászhassatok a seggébe.

Pop40 2014.12.01. 16:05:27

@Egon Bondy:

Igen, nagyjából erről van szó.

Viktorka egy dologban volt tehetséges világéletében: Kitűnően érzett rá, hogy az éppen aktuális hülyék, akik előtte állnak, mit szeretnének a szájából hallani.

Arra ugyanis elég korán rájött, hogy ezeket a hülyéket az már nem fogja zavarni, ha másnap - más közönség előtt - homlokegyenest az ellenkezőjét hazudja majd, mint nekik.

Addig működött is, amíg a kormányzás meg úgy-ahogy eldöcögött Martonyi, Rockenbauer, Mellár, Pokorni, és hasonló értelmesebb fideszesek által.

Mikor ők beintettek a felcsúti tolvajnak, akkor maradtak a szíjjártók. Na, ők erre a színvonalra elegendőek, ami most megy.
Ha végleg elfogy az ellopható lóvé, még erre se.

deruyter 2014.12.01. 16:11:33

@Egon Bondy: Dettó. Építgetik ezt a mítoszt, hogy 98-2002 milyen klassz volt, meg ej de polgári. Lóf*t. A nagy igazság az, hogy ezt mantrázták azóta is, de bizony az se volt semmivel jobb, mint előtt vagy utána. Két különbséget látok a mostani időszakkal összehasonlítva, hogy akkor meg lehettet élni a Bokros csomagból, plusz nem volt kétharmaduk, ezért nem lehetett mindent szétbarmolni. Ja és még egy, hogy akkor még Viktorban nem izzott ilyen mértékű gyűlölet azok iránt akik nem szavaztak rá. Akkor is volt már pl. országimázs központ, ami visszatekintve a mostani propaganda gyárhoz képest már amatőr kezdeményezésnek tűnik. Nekem 98-2002-ben is nyilvánvaló volt, hogy ez egy gátlástalan banda. Teszem hozzá, Orbánon már akkor is látszott, hogy egszerűen képtelen a kompromisszumra és a józan együttműködésre. Csak akkor még nem volt elég hatalma. Magyarország nagy tragédiája, hogy sem a 2002-es sem a 2006-os zakó után nem volt meg az erő a fideszben, hogy leváltsák. Mondjuk keményen dolgozott is rajta, hogy mindenkit eltakarítson, akinek a neve felmerülhet.

Sir Galahad 2014.12.01. 16:15:57

@Pop40: Bocs, de ha Orbán tehetségtelen a három megnyert idei választásával, akkor ki a tehetséges? Azok, akik háromszor buktak idén?

J.László 2014.12.01. 16:19:25

@Pop40:
A Fidesz után a Jobbik jön barátom. Sajnos ők sem fognak Dunába lövetni titeket, de annyira azért nem fogja a seggeteket nyalni, mint a Fidesz.

Mr. Rocketfinger 2014.12.01. 16:19:42

@Sir Galahad: Baumgartner Zsolti azért szerezte meg Mo. első F1-es pontjait, mert tök ügyes ugye?
hogy egy klasszikust idézzek: "az álló órám is mutatja a pontos időt. kétszer egy nap."

♔batyu♔ 2014.12.01. 16:36:42

@Pop40: Ki sem jöttél Gyurcsány seggéből, de már kibaszott nagy civil vagy. Tegnap még progresszív baloldali voltál, ma pedig bolsizol?

Pop40 2014.12.01. 16:39:19

@Sir Galahad:

Elnézést, lehet hogy félreérthetően fogalmaztam. Nem gondoltam volna ugyanis, hogy valakinek attól lesz tehetséges egy politikus, hogy hányszor nyert választást.
Gondolom Sztálint, Kádárékat, Rákosit, stb is nagyon tehetségesnek tartod, hisz egymás után nyertek sok-sok választást.
Hitler is nyert volna, sokat, csak ő nem tökölt ilyen hülyeségekkel, ő Vitya elvét követte, "egyszer kell nyerni, de akkor nagyon". Tehetséges volt ő is, nagyon.

Orbán választásnyerésben nagyon tehetséges. (Már ha annak számít, hogy 7-ből 3-at megnyert.)
Kár, hogy semmi másban nem az, a lopástól eltekintve.

♔batyu♔ 2014.12.01. 16:39:37

@high up!: Nekem klónoztak egy db. nickemet, én klónoztam 40-et.

Lehet, hogy te is én vagy, ostoba elvtársam.

Pop40 2014.12.01. 16:43:00

@J.László:

Persze, elvtárs, a cigányvajda után majd jön a jobbik.
Kár, hogy Pesten legutóbb 10%-ot sem tudtak szerezni, Pest nélkül meg ugye elég nehézkes választást nyerni.

Amúgy is, fölöttébb valószínű, hogy ha Vityáékat kivágja a nép, mert a ruszkik seggét nyalja, meg távolodik európától és szétbassza a beruházó cégeket, akkor arra a jobbikra cseréli le, amelyik árpádsávos zászlóban csinálja ugyanezt. :-DDD

Bambano 2014.12.01. 16:43:20

@MACISAJT: szerintem a választók jobboldali kormányra szavaztak, nem állammaffiára. Ha tiszteletben tartjuk ezt az igényüket, akkor lehetne például:

- Chikán gazdasági miniszter
- Csaba László jegybank elnök

és biztos tudnék még normális fidesz párti szakembereket mondani, miniszterelnöknek és a többi fontos pozícióba.

tehát ha elfogadom az állításodat, miszerint ma nincs a fidesznek alternatívája, akkor is tudnék mondani olyan garnitúrát, ami ugyanúgy biztosítja a fidesz klientúra gazdagodását, mint most, csak közben a többi nem dögölne meg.

J.László 2014.12.01. 16:43:52

@Pop40:
Ne cigányozz libsi, még nácinak néznek:)

Pop40 2014.12.01. 16:48:58

@Mr. Rocketfinger:

Erről van szó.

Vitya nem a nagy tehetsége folytán nyert választást, hanem pusztán azért, mert annyi ideig ácsorgott a pálya szélén, hogy rá is sor került.
7 Ogy-i választáson indult, ebből 3-at nyert meg, az egyiket csak Torgyánnal.

Az viszont kétségtelen tény, hogy egy masszív tömböt kialakított, akiknek a szájába is szarhat, akkor is rá szavaznak: Ezek a döntően nyugdíjas, világtól elzárt, szűk látókörű, ostobácska birkamenetesek, akikben egyrészt ég a nosztalgia az ifjúkorukban megszokott menetelések után, másrészt saját sikertelenségüket szívesen kenik mindenki másra, mert "mocskos multik" és "nem leszünk gyarmat".
Na, ez a réteg issza Orbán főtitkár elvtárs minden szavát.

Schindlеr Pistájа 2014.12.01. 16:51:19

@Sir Galahad: Szerintem inkább magára gondolt. Valami LMP-s lehet az istenadta.

Pop40 2014.12.01. 16:52:02

@J.László:

Hangyaf#sznyit nem érdekel, hogy te, meg a többi, Vitya seggéből kilógó barna darabka minek néz, kedves ettárs. :-)

Mellesleg belinkeltem tegnap neked a tőtitkár elvtárs ifjúkori képeit, de nagyon gyorsan elrohantál, mikor megkérdeztem, hogy te mégis mit látsz a képen.
:-DDDDDDD

bölcsbagoly 2014.12.01. 16:53:03

@Pop40: egy szőröstalpú hazaárulótól nem is vár más választ az ember. Pofa be és kussolj nyomoronca.
@Fidesz = nácigеcik: nem, cigánykodik! Azt adja ami.

Pop40 2014.12.01. 16:53:06

@Fidesz = nácigеcik:

m.cdn.blog.hu/af/afodorkrisztian/image/Orban_Viktor_kiskoru.jpg
nemzetihirhalo.fw.hu/htmlkeret/orban_pipas.jpg

Nem én, elvtárs.
Az élet.

J.László 2014.12.01. 16:53:10

@Schindlеr Pistájа:
Szerintem egy tőről metszett eszdéeszes bigott szélsőlibsi.

J.László 2014.12.01. 16:54:17

@Pop40:
Figyelj. Pár esztendeje még cigányfajvédők voltatok. Most meg mi van? Nem tudsz úgy felmenni egy liberálbolsevista blogra, hogy ne cigányoznátok ezerrel. Meg tudnád osztani velünk e pálfordulás okát?

martineden 2014.12.01. 16:54:53

@J.László: ,,Ja. Vicces, hogy a libbantak nem veszik észre, hogy ha a Fidesz esetleg bukik, nem ők jönnek, hanem a Jobbik. Nekik biztos jobban örülnének:)"...ezt meg senki sem tudja de a fidesz nevu rosszindulatu daganatot ki kell vagni ,hogy a gazdatest ,marmint az orszag felepulhessen.Ez az egyetlen esely MERT HA A KORRUPT ,TOLVAJ,HAZAARULO FIDESZCSURHE MARAD HATALOMBAN A KISEBBSEGI SZRKUPACCAL AZ ELEN,AZ ORSZAG MENTHETETLEN.

J.László 2014.12.01. 16:57:29

@martineden:
Ajjaj. Cserélj fel egy-két kifejezést és börtönbe csuknak, te szerencsétlen. Az ész megáll tőletek barátom:)

Pop40 2014.12.01. 16:59:01

@♔batyu♔:

Drága egybites elvtársam, tudom, hogy ti csak "A" és "B" állapotban tudtok gondolkodni a magatok vegetatív szintjén, de képzeld, a világ kicsit sokszínűbb.

Attól, hogy valaki rühelli a tolvajbandád, még nem jelenti, hogy automatikusan Ferkót akarja. Ha ez így lenne, Ferkó 70% fölötti aránnyal nyert volna idén.

Annyiban természetesen igazad van, hogy ha csak Vitya meg Fletó között lehet választani, gondolkodás nélkül az utóbbit választom.
Ez kb olyan, hogy ha Hitler meg Mussolini között kell választani, akkor Mussolinit választom - ettől szeretni nyilván még nem fogom.

@bölcsbagoly: Bolsikám, ha egy hozzád hasonló hazaáruló szardarabtól akarom majd függővé tenni, hogy mikor beszélek s mikor nem, ígérem, neked szólok először.

Addig viszont valamelyik kedves rokonodat utasítgasd, ne engem.

Pop40 2014.12.01. 17:01:07

@J.László:

Nem tudom, mit jelent az, hogy "cigányfajvédő". Meg azt se, mi az, hogy "voltatok".
Én tuti nem voltam.

Idézz be egyetlen hsz-t tőlem, amiben az voltam, és utána folytatjuk.

martineden 2014.12.01. 17:02:19

@J.László:.... ..Orbán is úgy fog járni, mint Antall." ....Almodsz gazsi?orban ugy jar mint Nicolae Ceausescu.

J.László 2014.12.01. 17:04:26

@Pop40:
Ez nagyon gyenge duma volt. Színésznek is pancserek vagytok.

martineden 2014.12.01. 17:07:19

@Sir Galahad:,, Orbán nyilván egy tehetségtelen balfék, biztosan ezért nyert a pártja idén három választást egymás után."Tudod lassan nyilik a nep szeme de kinyilik.Ellilanoban a narancskod es mogotte egyre jobban latszik a korrupt ,tolvaj,hazaarulo bunbanda a kisebbsegi vezerrel.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.12.01. 17:09:51

@martineden: Minden kisebbséggel bajod van, vagy konkrétan csak a cigányokkal?

high up! 2014.12.01. 17:10:44

@J.László: "A Fidesz után a Jobbik jön barátom"

3-szoros bruhaha!

A Fosabbik? Akiknek az összes vezetőjét MOSZKVÁBAN (!!!) képezték ki?

Akik az EU zászlót égetik??

Te félnótás, legkésőbb 2018-ra a Fosabbik is úgy fog járni mint a fidesz meg a maszop: csak a fundi híveik maradnak (az a 200 ezer), a többi kényszerfosabbikos pedig menekülni fog az újonnan megalakuló mozgalmakba és pártokba.

A Fosabbik a fidesz tartalék pártja, aki a Fosabbikra szavaz az még több Ázsiát és még több Moszkvát fog kapni.

FOLYTASSUK!

martineden 2014.12.01. 17:12:50

@polyvinyl: ,,Szerintem akinek nincs SAJÁT földje, az ne béreljen, hanem VEGYEN."....mint boltot az v.kerben mi?KET HONAP BERLES AZTAN FELARON VASARLAS . IGEN EZ A FIDESZ RECEPT A LOPASRA. A FOLDDEL IS EZT FOGJA TENNI A KORRUPT,TOLVAJ FIDESZCSURHE.

martineden 2014.12.01. 17:14:51

@dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)!:,,Minden kisebbséggel bajod van, vagy konkrétan csak a cigányokkal?"...NE KEVERJ OSSZE A KURUCINFOS TARSAIDDAL.HOL IRTAM EN CIGANYOKROL?

Nzoltan 2014.12.01. 17:17:57

@chepunk: Még egy ideig. De már nem sokáig.

Pop40 2014.12.01. 17:20:15

@J.László:

Ha te mondod, ettárs...

Na jön az az idézet?

Vagy hazudtál, jó szokásod szerint? :-)

_mоst_ 2014.12.01. 17:20:42

@martineden: Legközelebb zsidózol is?

J.László 2014.12.01. 17:21:40

@martineden:
Baszod, már pont úgy cigányoztok az összes blogon, mint a Jobbik kemény magja. Hogy van ez? Csak nem faji előítéleteik vannak a liberális demokratáknak?

hаzug fidesznyik 2014.12.01. 17:23:12

@high up!: Mi jövünk. Civilek. Nyugateurópaiak.

(Bocs elvtárs, kiesett a farzsebedből az MSZMP-s párttagkönyved. Az nem MSZMP-s, hanem SZDSZ-es, csak ugyanúgy néz ki)

Hеrtеlendi 2014.12.01. 17:25:50

@J.László: Csak kijön belőlük a náci. Tegnap liberálisok, ma civilek, holnap pedig felveszik a feketét a karszalaggal.

bölcsbagoly 2014.12.01. 17:26:11

@Pop40: ácsi, kuss nyomoronca...

J.László 2014.12.01. 17:29:02

@Pop40:
Nem szokásom, de most átfutottam néhány hozzászólásodat. Hát mit mondjak. Nálad ótvarabb mocskos szájú gyökeret rég nem láttam. Sajnálnálak, ha beteg lennél, de szerintem nem vagy az.

J.László 2014.12.01. 17:30:48

@Hеrtеlendi:
Persze hogy nácik. Az kiabál, akinek a háza ég. A legtöbb esetben egy-két mondat után már pottyan is le az álarc.

martineden 2014.12.01. 17:31:05

@_mоst_: ,,Legközelebb zsidózol is?"....Persze ,abban a pillanatban amint akar csak egy is stadiont epit a kertjeben a nyomorult csoro emberektol ellopott penzen.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.12.01. 17:34:02

@Pop40: Kompenzálsz kicsi huszár? Te belebolondultál a frusztrációidba ember . Kezeltesd magad valahol te seggfej..

Monster Lewis 2014.12.01. 17:34:39

Orbán Viktor "csúnya bácsi" nem szeretem. Rossz irányba kormányozta a szakadt ZIL kormányát. Valahová az "őshaza" azaz Kelet-Szibéria irányába ahol szürkeség, szegénység és fagy van. Simicskáék próbálják kitépni a kormányt Viktor kezéből, de ő már nem tudja vagy nem is akarja átadni a vezetést, ezt az utat ő kezdte, ő is akarja befejezni bármi áron is...

alfacharlybravo 2014.12.01. 17:41:00

@Pop40: Beszóltál Kazár bérenc még nem felejtettem el a kalasnyikov kezelését.

ZSD - avagy kié Oroszország?
Dmitrij Bikov
1 értékelés
Oroszország tíz, tizenöt, húsz év múlva? Az olajra nincs már szüksége a világnak - mindenhol a titokzatos új anyagot, a flogisztont használják-, s a belső feszültségek egyszer csak véres háborúban robbannak ki. Igaz, az első nagy ütközetek után már csak tessék-lássék folynak a harcok, s a két fél a varégok és a kazárok nem is nagyon tudják, hogy mi a céljuk. Mármint azon kívül, hogy ők akarják uralni ezt a földet, melyet valamikor régen meghódítottak, jóllehet sehogy sem akar engedelmeskedni nekik. S közben Oroszország törzsökös lakosai akiknek száma megfogyatkozott, s nyelvükre is alig emlékeznek már békésen várják, hogy a két ősellenség elpusztítsa egymást. Ez az ő földjük: itt nekik terem az almafácska, nekik süti a pirogot a kemence. Dmitrij Bikov regényében mely Oroszország történelmének egészen különös verziójára, egy őrült s a maga módján mégis logikus hipotézisre épül- különböző népek lelke mélyén szunnyadó óriási energiák feszülnek egymásnak, s közben folynak a hadműveletek, és tragikus szerelmek szövődnek egymással szemben álló törzsek fiai és leányai között. Oroszország legújabb sztárszerzője áradó fantáziával fest elénk egy olyan jövőt, melynek szervező elvét a történelmi mítoszok és babonák alkotják, az ősi földhöz vagy épp az első hódító előjogaihoz való ragaszkodás, s miközben Bikov a legkegyetlenebb paródiától sem riad vissza a kazárok (más néven ZSD-k), a varég hódítók vagy épp Oroszország folyton körbe-körbe járó törzsökös lakóinak ábrázolásában, úgy érezhetjük, ez a történelmi és futurisztikus fantazmagória ijesztő embrióként már ma is létező valóságot ír le... Dmitrij Bikov 1967-ben született Moszkvában. Hat regénye, hat verseskötete és három cikkgyűjteménye jelent meg. Népszerű tévés személyiség. Több könyvével nyert jelentős díjakat, így például a Borisz Paszternakról írt monumentális életrajzáért 2006-ban Nagy Könyv és Nemzeti Bestseller díjat kapott. A ZSD-t tíz éven át írta, s a legnempolitkorrektebb regényként relámozott mű az elmúlt évek egyik legnagyobb heves vitákat kiváltó irodalmi szenzációja lett Oroszországban. A Kaganátus az arabok már eltörölték a föld színéről.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.12.01. 17:49:36

@Monster Lewis: És eljött a pillanat, amikor már Simicskát is szeretitek..

röhögő 2014.12.01. 17:53:53

@A megvalósult amerikai ólom..: És eljött a pillanat, amikor Simicskát is támadjátok..

röhögő 2014.12.01. 17:56:22

@J.László: Pont te ugacc, aki mindig csak beokád a blogokba?

Pop40 2014.12.01. 17:58:55

@hаzug fidesznyik: @Hеrtеlendi:

2 lopott nicknév 2 percen belül, nem gyenge.

Nem tudom, melyik tolvaj fideszes vagy, de mindegy is. Nagyon szeretnél soknak tűnni, de - azon kívül, hogy hatökör vagy - másban nem nagyon sikerül. :-))

@A megvalósult amerikai ólom..:

Nem szereti senki. Hasznos szolgálatot tehet a fideszes maffia lebontásában, ezért cserébe a hatóságok a felelősségrevonáskor biztosan elnézőbbek lesznek vele.

Kövér László аkinek ömlik a fos a szájából 2014.12.01. 18:01:59

@Pop40: Csak nem a tied mindkettő? Te melyik tolvaj ballibsi vagy?

Pop40 2014.12.01. 18:03:56

@J.László:

"Hát mit mondjak. Nálad ótvarabb mocskos szájú gyökeret rég nem láttam."

Vak vagy, de ez nem újdonság.
Mondjuk az tény, hogy finomkodni nem szeretek : az orbán valagából kilógó, tolvaj bolsi szardarabokat bizony orbán valagából kilógó, tolvaj bolsi szardaraboknak hívom - és nem érdekel, hogy ez PC vagy sem.

"Sajnálnálak, ha beteg lennél, de szerintem nem vagy az."

Ezt jól látod. (Ritka alkalom :-D)
Én is sajnállak, mert te viszont szerintem az vagy.

A jobbik eset, ha megfizetnek, akkor is árulod az országot, de legalább nem ingyen, és az elmeállapotod kicsit kedvezőbb színben tünteti fel, ha nem ingyen vagy hülye, hanem legalább a család jól él a bérkommenter fizetésedből.

kapusedző 2014.12.01. 18:04:33

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: Igen. Két mindenttudó dosszié. Az egyik Pintérnél van, a másik Simicskánál.

Pop40 2014.12.01. 18:06:50

@Kövér László аkinek ömlik a fos a szájából:

Nem, nem az enyém egyik sem.
Veletek, hulladék bolsikkal ellentétben nekem nincs szükségem arra, hogy 220 nicken irkáljak.
Bizony, nekem ez az egy nickem van.

Egészen hülyének kell ahhoz lenni, hogy azt hidd, hogy azzal majd jobban meggyőzöl mindenkit, hogy nem 1, vagy 10, hanem 100 nicken böfögöd ugyanazt a hülyeséget.

Persze ez stimmel is, hisz fideszes vagy, tehát egészen hülye.

J.László 2014.12.01. 18:07:24

@Pop40:
Mégiscsak elmebeteg vagy. Azok hiszik magukról, hogy egészségesek:)

Pop40 2014.12.01. 18:07:52

@röhögő:

Én is erre fogadnék.... :-))
De megadtam neki a lehetőséget, hátha.

no_successful2 2014.12.01. 18:07:56

Egy sz.rt voltál te Orbán fan.

"Fideszes voltam, de mostanra kinyílt a szemem" muhaha !!!
Aztán meg nyomtok egy posztot, ami hemzseg a ballib baromságoktól. Vvvvveeeeeheheeee !!!

Megjegyzem gyorsan, a jobboldali preferenciájú emberek között nagyon kevés Orbán fan van. Egyszerűen kidobjuk a taccsot tőletek, és inkább szavazunk bárkire, csak rátok ballibekre nem.

Pop40 2014.12.01. 18:09:32

@J.László:

Örülök, hogy ennyire képben vagy az elmebetegek lélektanát illetően.
Mikor Vityát látogatod a gumiszobában, jól jön majd a tapasztalat. :-)

Poр40 2014.12.01. 18:10:22

@Pop40: Nem is igaz, neked több van.

Ј.László 2014.12.01. 18:12:51

@Pop40: Rohadt ballibsik! Anyám megmondta minden miattuk van!!!!
Szemét balibsik!!!!

Pop40 2014.12.01. 18:12:59

@no_successful2:

"a jobboldali preferenciájú emberek között nagyon kevés Orbán fan van. "

Ezt nem is vonta kétségbe senki.

Orbánra az ex-munkásőr tolvaj komcsik szavaznak, nem a jobboldali preferenciájú emberek, azok hánynak tőle.

Nem véletlen, hogy a hülye törzsközönségének az államosítgatások, a hatósági árak, a kormányt éltető felvonulások, meg a "mocskos, imperialista Nyugat"-dumák jönnek be legjobban.

Nem feltételezem rólad, hogy bármikor tanultál történelmet, de gugli a barátod, nézz utána, melyik népcsoport imádta ezeket a murikat.

Ha a "kommunista" szó alatt keresgélsz, gyorsabban meglesz.

Ј.László 2014.12.01. 18:15:36

Orbán Viktor a nemzetmentő! Aki a ballibik rohadó tetemén átlépve vezeti a kiválasztott magyar nemzetet a Kánaánba!

Ј.László 2014.12.01. 18:16:42

@Kövér László аkinek ömlik a fos a szájából: Temocskos ballibsi! A házelnök úrat mered mocskolni?

Pop40 2014.12.01. 18:17:10

@Poр40:

Dehogy van több.
Attól, hogy az enyémet is leutánoztad, kis másolóművész, még nem lesz az enyém :-)
1 agysejt fölött mindenki látja, hogy - túl azon, hogy hülyeségeket irkálsz, azokat is tele helyesírási hibával - nem stimmelnek a nick adatai. :-)

Mondjuk itt az index a hülye, más oldalon vigyáznak azért arra az alapvető dologra, hogy egy nicket egyszer lehessen leregelni, még más betűtípusban is - pont az ilyen nicktolvajok miatt. :-)

J.László 2014.12.01. 18:17:44

Látom, megjöttek a nicktolvajok is:)

Ј.László 2014.12.01. 18:19:41

@Pop40: Én próbáltam már timesromanban, meg lucida kozolba is regelni másokéval de nem sikerült.
Ariellel sem jött össze. ESetleg Perszilel?

Ј.László 2014.12.01. 18:21:27

Rohadt libsi nick tolvajok! Csak jönék rá milyen betűtípussal lehet őket hamistani!
Azért csináltam avatart, mert azt nem tudják lekkoppintani a rohadt libsik!!!!

Ј.László 2014.12.01. 18:22:43

@Kövér László аkinek ömlik a fos a szájából: Melyik Soros seggnyaloncra gondolsz? Az oxfordi ösztöndíjas jogászra?

no_successful2 2014.12.01. 18:29:20

@Pop40:

"Orbánra az ex-munkásőr tolvaj komcsik szavaznak ."

Már megint mellélőttél. Az általad említett rétegnek köszönhetitek, hogy 12 évig kormányozhattatok.

Pop40 2014.12.01. 18:40:33

@no_successful2:

Még egyszer, elvtárs, mert látom, a szövegértelmezés nem erősséged.

államosítgatások, hatósági árak, a kormányt éltető felvonulások, meg a "mocskos, imperialista Nyugat"-dumák.

melyik népcsoport imádta ezeket a murikat?

Ha sikerült megválaszolnod ezt a bonyolult kérdést, cseveghetünk tovább.

martineden 2014.12.01. 18:41:14

@J.László: ,,Ajjaj. Cserélj fel egy-két kifejezést és börtönbe csuknak, te szerencsétlen.".....huu,egyfolytaban remegek most.Lenyeg ,hogy nem merted leirni ,hogy NEM korrupt,tolvaj es hazaarulo a fideszbanda, mert magad is tudod,hogy igy van,ezert inkabb fenyegetsz.Hajra allok elebe muhaha

Niebur 2014.12.01. 19:04:36

Úgy látom, nő a forgalom a damaszkuszi úton...

martineden 2014.12.01. 19:19:53

@no_successful2:,, Megjegyzem gyorsan, a jobboldali preferenciájú emberek között nagyon kevés Orbán fan van."...Muhaha kezdodik a veg,egyre tobb patkany tagadja meg a vezeret.Ez persze torvenyszeru,a sullyedo hajorol a patkanyok menekulnek eloszor.

lazaraki 2014.12.01. 20:12:57

A posztoló helyében elgondolkodnék azon, hogy egyetlen értelmes hozzászólás nem érkezett.

Sir Galahad 2014.12.01. 20:17:38

@Mr. Rocketfinger: Oké, de akkor az ellenfelei mit tudnak felmutatni?

Sir Galahad 2014.12.01. 20:19:16

@Pop40: Oké, de akkor mit tekintesz a tehetség ismérvének?

Rudi Kató 2014.12.01. 20:26:17

Valóban a padlás lesöprő nagy imre temetésén elmondott beszéde alapján és, hogy semmilyen információval nem rendelkeztünk róla azt hittük, hogy egy tisztességes Magyar ember! Az évek folyamán viszont kiderült róla, hogy bolsevik zsidó cigány söpredék!

Egyallampolgar 2014.12.01. 20:31:15

@polyvinyl:
Jellemző a fizetett seggfejekre és hozzád hasonló bégető birkákra, hogy sosem a tartalomra reagálnak és kiragadnak egy részletet és arra írnak egy baromságot.

A hozzászolásom egy részét (termőföldet) sikerült kiragadni é azon elhasalni. Szánalom. Sajnos a párt propganda gépezete nem fogja megmagyarázni maga helyett, hogy Mészáros Lőrinc barátai miért nyernek félmegyéket amelyeket nem művelnek azok helyett akik helyben laknak és helyben gazdálkodtak azon körülmények között melyeket a PÁRT szájkaratéban idealizál. Közben kifoszt.

Csak a tények felett sikerül nagyvonalúan elsiklani. Nem baj. Bégess a nyájjal. Hja nem vagyok balos. Nem én szidom a profitot meg a bankot meg a karvalytőkét meg az imperialistákat.

NickJ 2014.12.01. 20:32:15

"hogy megértse a modern világ működését"

Ezt úgy mondod, mintha te értenéd a modern világ működését. Azok a "nyugati" értékek, amelyek fontosságában olyan biztosnak akarsz látszani, messze nem olyan egyértelműek, mint ahogy gondolod. Orbán rájött arra, hogy hiába vár a Nyugattól segítséget, annak következménye a sok cikk-cakk is.

Az elmúltnyolcév legtöbb kárt okozó botránya, a bedőlt devizahitelezés egyáltalán nem véletlenül történt, hanem azért, mert a Feriék megpróbáltak kitartani egy "nyugati" elv mellett, és hagyták szabadon működni a pénzügyi rendszert, mert ugye a szabad piac úgyis megold minden problémát. Nem oldotta meg, és a Nyugat teljes közönnyel nézte végig, ahogy fél Európa bebukja húsz évre a jólétét, miért is ne, végső soron a hitelek nyeresége náluk csapódik le.

Amerika ma Iránnal indul harcba az Iszlám Állam ellen, holnap meg fordítva, ha a másik párt kerül hatalomra a kettőből. Teljesen szándékosan és saját érdekből fúrják az EU-t, miközben felhánytorgatják Orbán politikai kalandozásait. Angliában egy olyan párt került közel a győzelemhez, amelynek egyetlen programpontja van: ki az EU-ból. Ezek után nincs sok alapjuk arra, hogy Orbánt fenyítgessék különféle képzeletbeli korlátok áthágása miatt.

Firga Bacsi 2014.12.01. 20:54:21

@MACISAJT: jó,hogy mondod neki már akkor igaza volt/bő gatya meg gumicsizma/húsz év alatt sem jutottatok messzebb-szánalmas népség....

♔bаtyu♔ 2014.12.01. 21:42:00

@Firga Bacsi: Ez jó. Szétlopjátok az országot, persze megússzátok. Sőt. Hálából bőgatyáztok és lebasszátok a többit, hogy 20 év alatt nem jutott semmire.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.12.01. 21:48:40

Orbán ügye 2018ban is szarráveri a ballibeket.

Tehát akkor mi lenne, ha még tehetséges is lenne?

Firga Bacsi 2014.12.01. 22:16:07

@♔bаtyu♔: nos nem hallom az üvöltésetek a hűbéri osztogatások kapcsán de még az eget verő áfa mutyi sem volt elég nektek,hogy elhiggyétek-rossz lóra tettetek.erkölcstelen,immorális,sehova nem vezető politikát támogatni legalább olyan bűn mint művelni.nem mentségül mondom de attól igaz:meghaladja a képességeiket a vállalás vagy csak győzött a kapzsiság a józan ész felett.

bioLarzen 2014.12.01. 22:50:09

Aki a "kezdetekben", vagy épp az első regnálása idején még tehetségesnek tartotta ovit, annak ideje lenne szembenézni a ténnyel, hogy nem vitya változott meg - a kezdeti diagnózis volt rossz: nem volt ő több/jobb, mint ami ma, már akkor se.

Bizonyítékként tessen csak meghallgatni, mit mondott Hofi róla annak idején. Aki ismeri az emberket, az már akkor is pontosan látta rajta, amit látni kellett.

is 2014.12.01. 22:50:47

@poszt: ez a poszt nem Orbánról szól, hanem a posztolóról. 2010-ig mindent beszopott Orbántól, 2013-ig még kapta a gondolati mankókat, amikkel még elvolt, aztán egyszercsak pofára esett. és most még mindig nem magába néz, hogy hogy a fenébe nem hallotta meg, amit kb. 1990 óta nem kevés ember, nem buta ember nem egyszer elmondott, hogy Orbán akarnok, nem hallgat senkire, nem tud kompromisszumot kötni, és ehhez képest meg se nem művelt, se nem tájékozott, és hogy talán már előbb meg kell volna állítani Orbánt, és hogy talán az elmúlt 20 év szereplőit megint át kellene nézni, hogy hányat is karaktergyilkolászott le Orbán, és akkor talán nem is Orbánnak volt igaza, hanem annak a másiknak. hát á dehogy, a komcsik, azok komcsik, Orbán csak valahogy véletlenül meghülyült az elmúlt 2évben, az emútnyócév is milyenigaz még mindig.

még csak bátran vonulj vissza egy csendes sarokba, és egy kicsit gondolkodj. van még miről.

is 2014.12.01. 22:52:42

@Tiszteltetem Brüsszelet: 2014-ben ugye kikapott az ellenzékétől (43-57-re). miről beszélünk akkor?

2014.12.01. 22:58:57

@MACISAJT: Úgy tűnik, most épp Putyin mond le a Déli Áramlatról....sajna, ezt bebuktuk...
Kár volt Putyin faszát szopni.

2014.12.01. 23:02:11

@Tiszteltetem Brüsszelet: Orbán egyszer sem nyert. Mindig az ellenfél veszített. Értsd alatta, hogy a baloldal volt szar. Tudod, gyengébb csapat ellen győzni nem a tehetség bizonyítéka. Tehát, igaz a megállapítás: te azért szereted Orbánt, mert Gyurcsány fos volt. Orbán keményebb... szar. és neked ez elég.

2014.12.01. 23:07:10

@♔bаtyu♔: Nézd, a cikknek alapvetően igaza van. Orbán rosszul választott. Mostmár nehéz visszalapátolni a lóba a szart.
Putyin leállítja a Déli Áramlatot. Az EU letiltja a Paks kettőt...
Putyin elfordul Orbántól, mert már érdektelen. Közben az EU is elengedi Orbán kezét, mert nem kell neki ilyen csatlós...
Két szék között...
Néhány koki, meg saller...
Aztán jól pofánvágnak...
Arra vagyok kíváncsi, hogy majd hogyan fogod védeni a vezéredet, ha arról fog nyilatkozni, hogy az oroszok erőszakkal annektálják Ukrajna egy részét, és Putyin egy megvetendő autokrata...
Tükör van még otthon? Vagy már rég kidobtad mindet?

is 2014.12.01. 23:13:23

@Pop40: szó nincs róla, hogy a nyuggerekból élne Orbán. a kétmillió szavazója így áll össze:

- 400 ezer cigány, megvéve tűzifával
- másik 700 ezer falusi és kisvárosi, ahol nincsenek cigányok, ezért nem jobbikosok, de a közösség megrekedt 1936-ban
- másik 700 ezer ilyen generációs mostanra harmincas, kora negyvenes, aki nagykanállal szopta be, hogy Orbán milyen fasza antikommunista, bezzeg a Kádár-rendszer, meg a komcsik, akik mind MSZPsek lettek, ja most már LMPs is, meg mindenki, aki nem FIDESZes.
- 400 ezer helyezkedő, aki bárkinek nyal, életkortól, pártállástól függetlenül
- 30 ezer, aki ebből jól megél, az erkölcseit hátrahagyva.

Pop40 2014.12.01. 23:47:25

@Sir Galahad:

Hát, az újraválasztást biztos nem.
Pláne a világnak ezen a részén, ahol a választók sokkal nagyobb része fogékony a demagógiára, mint pl Nyugaton. Ott is fontos része a kampánynak, de nem ilyen mértékben, mint itt.

Én kb úgy vagyok ezzel, mint Svájcban: Ott kis túlzással azt sem tudják, ki a miniszterelnök, és nem is érdekli őket, mert tudják, hogy a miniszterelnök csak egy hivatalnok, aki értük dolgozik (és nem fordítva, mint itt.)

A normális miniszterelnöknek nem az a dolga, hogy népvezérként vezesse a népet. Nyilván nem gond, ha van valami elképzelése, merre akar tartani, de ezt azért ne vigye túlzásba (Ennek egy elfajzott példája a fidesz, aki már lassan abba is belepofázik, hogy a klotyóra mikor menjen ki a magyar...)

Emellett legyen jó szervező. Nem az a dolga, hogy mindenhez értsen - mint Orbán, aki ugye az atomenergiától az árvízi védekezésen át a netadóig mindenhez ért (muhahaha :D) - , hanem az a dolga, hogy körbevegye magát olyan emberekkel, tanácsadókkal, miniszterekkel, akik viszont tényleg értenek ahhoz a területhez, és nem a seggnyalás az egyetlen tehetségük, mint pl a kedves külügyminiszter úrnak.

Lehetne még sok dolgot írni, de valahol nekem itt kezdődik a normális miniszterelnök, és nem ott, hogy "hogy tudom úgy átfirkálni 445-ik alkalommal is az alkotmányt, hogy 1% szavazatával is kétharmadom legyen".

Ha ezek az alapok megvannak, halad az ország, vannak perspektívák, megy a gazdaság, jönnek a befektetők, jó az oktatás, az eü, stb stb.
És ez már siker.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2014.12.01. 23:49:20

@elegem van:
"kisebb csoda, hogy valamelyik rövidlátó kanász nem zavarta be az ólba.."
mert már a kanászok is elkanászodtak!

Pop40 2014.12.01. 23:56:35

@NickJ:

Ez is egy vélemény, nem feltétlenül igaz minden szava, de vannak benne igaz morzsák...

Ellenben fogd fel úgy a dolgot, hogy az erősebb kutya b.szik: Majd ha Vitya akkora országot vezet, mint az Usa, vagy Anglia, és ő tartja el az eu-t, akkor majd pofázhat.

Mert jelenleg úgy néz ki a dolog, mintha ő sz.rta volna a spanyolviaszt: kioktat mindenkit, aki nem tapsikol a lopásainak, mindezt elnevezi szabadságharcnak, aztán persze tartja a markát az eus lóvéért.
Ha az eunak bármiféle normális önvédelmi mechanizmusa lenne, már rég a tökére léptek volna.

Jozeph Pelikahn 2014.12.01. 23:57:19

Tök mindegy, annyira feszíti a húrt ez a banda, hogy a jövő őszt már nem érik meg...

Érdekesebb, hogy kik jöhetnek utánnuk.

Pop40 2014.12.01. 23:58:26

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Kim Dzsong Un is szarrá fogja verni a következő választáson az ellenzéket.

Ugye, milyen tehetséges?

Kár, hogy nem ott éltek, ostoba birkák.

Pop40 2014.12.02. 00:02:54

@bioLarzen:

+1

Amúgy a különbség, amit látnak, abból jöhet, hogy akkoriban azért Vitya 1-2 normális embert (Pokorni, Martonyi, Chikán, Mellár, stb) megtűrt maga mellett, ezáltal - bármennyire lopott, csalt, hazudott és balfasz volt már akkor is - az ország maga valamennyire működött, ráadásul beértek a Bokros-csomag hatásai is.

Ez ma már nincs.

Ott, ahol rezsibiztos szilárdok, szíjjártók, czunyinék, lázárok, rogánok és eltolcsyk vezetnek egy országot, törvényszerű a lecsúszás.

Pop40 2014.12.02. 00:06:51

@is: +1

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Ha maradnak ezek az olajárak, párosulva a gyenge rubellel, és a nyugati szankciókkal, Putyin túl sokáig nem fog ugrálni.

www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/moszkva_mar_konyorog_az_eu-nak.590259.html

444.hu/2014/11/28/putyin-oroszorszaga-sokkal-gyengebb-mint-aminek-latszik/

Mikor az olaj ára a felére esik, a ruszkik leginkább összeomlani szoktak, nem pedig annektálgatni. :-D

Pop40 2014.12.02. 00:20:20

@is:
Az a hsz, amire reagáltál, nem szociológiai mélyelemzés volt :-)
Tény, hogy míg 2002-ben a fidesz volt a fiatalok pártja, ma már ugyanúgy megvénültek a törzsszavazók, mint maguk a pártvezetők.

Akiket felsorolsz, azoknak is van amúgy nyugdíjas része, sőt.
A falusi és a kisvárosi réteg pl döntően ilyen, hisz mivel munka meg perspektíva az ilyen helyeken jobbára nincs, a fiatalok jórésze világgá megy.
Mellesleg nézz végig egy birkameneten - hát, nem első szavazók alkotják. :-DDDDD

A vidékiek másik részét meg egyszerűen megzsarolják: közmunka kell? Támogatás kell? Ha fideszes lesz a polgi, lesz. Ha nem rá szavazol, nem lesz.

A másik nagy csoport a megvettek, de őket nem sorolnám a fidesz szavazói köré - most neki nyalnak, mert ő fizet. De pont ugyanezzel a lendülettel mennek majd máshoz, ha a fidesz bukik.
Gondolod, Ózdon az időközin kilóra megvett cigányok fideszesek? :-D
Azt se tudják, milyen pártok vannak, leszavaznak arra, aki a kezükbe nyomja a 30 kiló krumplit.

Aztán vannak még azok, akik "csak azért Orbán, nehogy jöjjenek a balosok", de ahogy Vitya folytatja áldásos tevékenységét, ez a réteg egyre szűkül.

nu pagagyí 2014.12.02. 06:00:34

A Fidesz korrupciós MLM szisztémáját kb. tízezer emberre tervezték (párt és állami vezetők, helyi földbirtokosok, állami cégek menedzsmentje, közbeszerzések állandó nyertesei). Ők még nagy haszonra tehetnek szert az alattuk levők serénykedéséből. A lelkes hülyék, úgy tűnik, mostanában kezdenek kiábrándulni. Nekik úgy kell gerinctelennek lenniük, hogy anyagilag meg sem éri.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.12.02. 07:26:40

Nagyon egyet tudok érteni. Azon nem lepődtem meg 2010-ben, hogy lopnak, hát minden magyar politikus lop, ez van. De az a dilettantizmus, amit produkálnak, az valami félelmetes. Egy értelmes ember nincs a kormányban.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.12.02. 10:20:25

Ételosztó hosszú sor bánt...
Nő a nyomor s attól félek,
Addig hagyjuk trónon Orbánt,
Míg kipusztul minden lélek...

fradyendre.blogspot.hu/

Sir Galahad 2014.12.02. 10:57:09

@Pop40: Rendben. És látsz a magyar politikai elitben olyan embert, aki erre alkalmas? Mert én nem.

Croma Soma 2014.12.02. 11:07:30

Hát ez az idézet! :)))))
Bravo!

high up! 2014.12.02. 11:33:02

@Sir Galahad:

Orbaneszku eftársnál csak gyúrtcsány nem alkalmasabb az ország vezetésére, azonkívül BÁRKI! Még egyszer: BÁRKI!

Illetve bárki, aki nem a fideszben szedte össze a teljes elmeleépülését.

Bárki meg tudja csinálni, hogy leállítja az állami korrupcios gépezetet, nem hoz vállakozás ellenes törvényeket, nem stadionokba meg privát számlákra lopja ki a közpénzt hanem adósságot törtleszt belőle, aki megkezdi az offenzívát a külföldi müködő tőke vissza csalogatására, stb. stb.

Kurva egyszerü dolgok ezek, ha senki nem jelentkezik rá, akkor majd én beugrok ezeket megcsinálni, úgy hogy nem maradsz vezér nélkül.

FOLYTASSUK!

Szelid sunmalac 2014.12.02. 11:34:55

@Sir Galahad: "A fizetett nyaloncok azzal próbálják lassítani a folyamatot, hogy nincs alternatíva, Viktor kirúgása bajt hozna az országra. Ugyan kérem, a temető tele van pótolhatatlan emberekkel, a világ mégis eldöcög nélkülük."

Sir Galahad 2014.12.02. 12:06:55

@Szelid sunmalac: Persze, olyan ember, aki azt a teljesítményt képes nyújtani, mint Orbán, van jó néhány. Ha neked ez elég, rendben. A baj szerintem az, hogy olyan nincs a magyar politikai elitben, aki érezhetően jobbat tudna produkálni.

Sir Galahad 2014.12.02. 12:09:11

@high up!: Három eset van. Az egyik - és ha így van, irigyellek - , hogy nagyon fiatal vagy, és nem láttad az előző kormányok ugyanilyen, vagy még rosszabb teljesítményét. A másik, hogy nagyon öreg vagy, és minderre a memóriazavaraid miatt már nem emlékszel. A harmadik, hogy rettenetesen naiv vagy. Melyikről van szó?

Szelid sunmalac 2014.12.02. 13:14:34

@Sir Galahad: Szerintem meg van boven. Sot! Szinte minden masodik sarkon talani egyet. Olyanbol van keves, aki kibarna ennyi gerinctelen, mocskos fereg kozott huzamosabb ideig, vagy akarcsak el is vallalna.

Pop40 2014.12.02. 21:40:01

@Sir Galahad:

Hogyne látnék. Ott van pl Mellár Tamás. Érti is a dolgát, elfogadott is, és nem egy elmebeteg megalomán kretén, mint Vitya.

Kitűnő szakértői kormányt tudna összerakni, benne Oszkó Pétertől Chikán Attiláig.

Lopásban tényleg nincs akkora tapasztalata, mint Vityának, de enélkül valahogy meglennénk.

De van még egy csomó megfelelő jelölt, csak nincsenek a reflektorfényben.
Nincs Vityánál jobb jelölt, muhahahha
:-DD
Ez az ország lehúzhatná a redőnyt, ha az a semmihez sem értő, megalomán tolvaj barom lenne a legképzettebb ember az országban. :-DD

Pop40 2014.12.02. 21:48:08

@Sir Galahad:

"Persze, olyan ember, aki azt a teljesítményt képes nyújtani, mint Orbán, van jó néhány."

Ebben tévedsz.
Igencsak keresgélni kéne, hogy olyat találjunk, aki azt a "teljesítményt" nyújtaná, amit Orbán.

Még ha az utcán választod ki bármelyik szembejövőt, mindegyik jobb lenne.

Ha az utolsó kocsmai részeget választod, akkor azért, mert kevésbé olajozottan lopna. Kormányozni éppen úgy nem tudna, de kevesebbet lopna.

Ha meg egy képzettebb valaki, akkor jobban értene a kormányzáshoz, minimum a saját területén. Ja, és kevesebbet lopna.

quendelapo 2014.12.03. 17:51:29

@is:
na ja, posztoló minimum cinikus. Ha meg még sem, akkor hülye.

@Jozeph Pelikahn:
Ki jöhet utána? Rossz hírem van, első körben, az előrehozott választásokig, de lehet, hogy 2018-ig egy másik fidesz kormány, valami fidesz közeli pénzügyes vezetésével.
Fontos lenne, hogy még az átmeneti időszakban csere történjen a NAV, az ügyészség, a bíróságok és a közmédia élén.

2014.12.21. 19:57:34

A cikkírónak üzenem, hogy tetszett volna előbb gondolkodni. Az ő szavazata is benne van Viktor zsebében. Ő is ludas benne, hogy ez az ember annyi, de annyi kárt okozott ennek a szerencsétlen kis országnak, hogy még ha végre kiqrnák is a hóba, és netán jönne valami kompetens brigád (ennek sajnos semmi jele), akkor is évtizedekbe telne ledolgozni a plusz hátrányt. Értsd, azt a hátrányt, amit a negyven évre meg az elmúltnyócra még ő külön rárakott.
Most már hiába ébredezik a kartács, kicsit elkésett!

Arcade Macho 2014.12.29. 00:32:35

a poszt tolo lenne az igazi jobboldali poooogarias ertek?
amikor ferfikezdemenykent felpofoznak egy masik gyereket, most meg felnottkent leirja es buszke is ra?

János Maurer 2015.01.02. 17:41:28

@Kérdő101: Oszt mér baj az? Mi a f@sznak riogattok azzal, hogy nincs alternatíva? Igaza van a posztolónak:"a temető tele van pótolhatatlan emberekkel". Mégis milyen jól el van a világ nélkülük.

Gerilgfx 2015.01.09. 04:05:09

tetszett a bejegyzés, egyetértek vele.
süti beállítások módosítása