HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) BKK (1) bkk (4) bkv (4) BKV (1) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) franciaország (1) Franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) Karácsony (1) karácsony (4) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) kína (4) Kína (2) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van a Fidesz plakátjából

2014.05.13. 21:28 Elegem Van

Egy réges-régi családi vita alkalmával szegény édesanyám azt találta mondani kamasz gyermekének: "Vedd tudomásul, hogy megkövetelem a tiszteletet!" Az öntudatgombóc kamasznak sem kellett több, azonnal lecsapta a magas labdát, még pedig úgy, ahogy éppen szüleitől tanulta, és azt felelte dacosan: "A tiszteletet nem lehet megkövetelni, azt ki kell érdemelni!" A mama leforrázva állt, majd kiviharzott a szobából. Persze tiszteltem én már akkor is őt, azóta pedig még jobban, de aki rossz érvet választ egy kamasszal szemben, az rövid úton szembesül a fél felnőtti, fél gyermeki kegyetlenséggel. Elmúlt sok évtized, nekem is megmondták már kamasz kölkeim, merre, hány méter, de a tisztelet megkövetelésének hibáját nem követtem el. (Elkövettem helyette mást.) Mert ami emberi érzésből fakad - szerelem, szeretet, megbecsülés, tisztelet, megbocsátás stb. -, azt nem lehet kikövetelni, arra érdemessé kell válni.

Úgy látszik a Fidesz híres marketingszakemberei ezzel az alapvető dologgal sincsenek tisztában. Nagyképű, ostoba plakátjaik azt üzenik Brüsszelnek, hogy tiszteljék a magyarokat. Ehhez kérik a választók támogatását, hátha azok is ilyen gyermekszoba nélküli bugrisok mint a Fidesz-plakát rajzolói. Ordító ellentmondásként ráadásul Orbán Viktor fizimiskáját használják fel ezek az együgyű népek, aki egyébként külön gondot fordít arra, hogy másoknak megadja a tiszteletet.

Kedves Viktor, hőn szeretett hazám hőn szeretett miniszterelnöke, ezt mégis hogy engedélyezhetted? Először is kérlek, mondd meg nekem, hogy fog ez kinézni a gyakorlatban? Szájer úr, a magyar képviselőcsoport vezetője leveszi a cipőjét mint Hruscsov 1960-ban az ENSZ közgyűlésen, és azzal veri a pulpitust, miközben céklafejjel ordítja, hogy tiszteljék a magyarokat? Kedves Viktor, szerinted ezért tisztelni fognak minket, elszörnyülködnek vagy szimplán kinevetnek?

Osztán, kedves Viktor, hőn szeretett hazám hőn szeretett miniszterelnöke esedezve kérlek, mondj egy - csak egy - okot arra, mivel is vívhattuk ki akár a brüsszeli bürokraták, akár az európai polgárok tiszteletét az elmúlt tíz esztendőben? Mi volt az az Európára szóló esemény, amelyre a nevezettek felkapták a fejüket és azt mondták: "Hinnye, ezek a magyarok, ezek nélkül tényleg kevesebb lenne Európa!" Kérlek, csak egy, egy iciripiciri okot mondj nekem.

Szerinted, kedves Viktor, gondolhatnák-e európai polgártársaink, ha Magyarországot elmosná a tenger, hogy Európa lenne kevesebb, ezért sosem kérdezik, kiért szól a harang, mert az értünk szól. Amely harang egyébként tényleg értünk, magyarokért szól szerte a világban, mert őseink olyat tettek az Európára támadó török szétverésével, amely miatt kivívták Európa tiszteletét. De az 558 esztendeje volt, a mai generáció mit tett/tesz azért a bizonyos harangzúgásért? Úgy vagyunk ezzel, mint Lenin elvtárs példájában a libák, akik azért akarnak maguknak tiszteletet és előjogokat, mert capitoliumi őseik egyszer gágogásukkal megakadályozták, hogy Rómát éjszaka csellel elfoglalják a gallok. Nos, hallgatom a példákat, iszom szavaid kedves Viktor, mondjad!

Ráadásul, miképp kérhetünk tiszteletet, ha mi sem adjuk meg? A saját tehetségtelenségét agresszióval leplezni óhajtó parasztpógár viselkedése a norvégokkal nem éppen a tisztelet kifejezéséről szól. Már pedig amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj Isten. Esetleg kedves Viktor, be lehetne utalni ezt a derék államtitkárt Würfli Egon tánc-és illemtanárhoz, vehetne néhány órát.

A legújabb fejlemények tükrében egy kissé elbizonytalanodtam abban is, kell-e nekünk az a híres európai tisztelet? Mert meddig futnál kedves Viktor, ha a brüsszeliták viccből ideküldik neked tiszteletadásra a szomszédból ezt a szakállas csodalényt, hogy letérdelve előtted adja meg az általad annyira várt tiszteletet? Esetleg a tisztelet kifejezésének e formáját fogadhatná Szájer úr, mégis csak ő az europeer.

Persze tudom én, hogy nem fogsz válaszolni, ám Potrien őrmester is addig beszélgetett az orani gyakorlótéren a francia köztársasági elnökkel, míg egyszer tényleg sor került a szerklire. Meg azt is tudom, hogy sok a dolog, a legutóbbi kormányülés is csúszott vagy húsz percet, mert 758-adszor is meg kellett nézni C. Ronaldo sarkazós gólját. Végül azt is tudom, hogy Kubatov és Farkas urak hihetetlenül hatékony szavaztató gépezete Pálmajor összes cigányával egy emberként szavaztatja meg, hogy Brüsszel tisztelje a gádzsókat, ezzel a módszerrel pedig úgyis megnyeritek az EP választást, a győztest meg nem szokás kérdezni.

orban_tisztelet.jpg"Na, még egy kis tiszteletet... most jó!"

Mindent tudok hát, drága Viktor, csak azt nem, miért kellene Európának tisztelnie minket, magyarokat. Ha pedig nincs ilyen ok, akkor kérlek, kedves Viktor, takaríttasd el ezeket a nagyképű, suttyó plakátokat, mert a magyaroknak a tiszteletért követelőzőkből elege van.


Más dolgokból is elegünk van! És neked, Kedves Olvasónk? Szíves figyelmedbe ajánljuk a következő bejegyzéseinket:

Elegem van az elmúlt négy évből
Elegem van Orbán Viktorból
Elegem van az új választási rendszerből


komment · 1 trackback

Címkék: politika választás orbán hülyeség európa idegesítő fölösleges Magyarország

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr1006148222

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Imáidra választ várnál 2014.05.14. 09:54:51

Nincs válasz az imáidra? Próbálj ki egy másikat az ismert 2870 istenség közül!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balt 2014.05.14. 10:55:29

@ColdWellEr: "Nem hallottam még senkitől, így komolyan kérdezném a lelkes jobbereket, tudnak-e említeni olyan dolgot, ami miatt Európának tisztelnie kéne a magyarokat?"

Pl. azért, mert "mi vertük ki az első téglát a berlini falból", mert bő 1 évtizedig a térség élenjárói voltunk (másképp nézve: önként és dalolva dugtuk a fejünket a hurkokba a rablóprivatizációval, a piacaink feladásával stb., amin 20 évig hízott Európa), mert erőn felül próbáljuk teljesíteni az EU által szabott ktsg-vetési és pénzügyi kritériumokat (nem úgy, mint a mélyen tisztelt előző kurzus) stb.

ger. duchemin 2014.05.14. 10:55:31

@Pan Modry:

"Arra sincs bizonyitek hogy Orban ne kapna meg azt a tiszteletet amit megerdemel "

Mondjuk tőlem semmi tiszteletet nem kap, igaz, annyit, amennyit megérdemel, tehát semennyit még tőlem is megkap. Más országok vezetőitől az udvariassági, protokoll tiszteletet megkapja, de amazok is magukban büdös bunkónak tartják, lévén az is.

polgári kór 2014.05.14. 10:56:46

@Pan Modry: 'Ha egy uzleti targyalason vagyok akkor en a magam, illetve a cegem erdekeimert kuzdok, de ettol fuggetlenul tisztelem a targyalopartnerem es ellenem sem mutatott senki tiszteletlenseget.'

Ez természetes. Ezt is csináljuk, kettős a beszéd, Brüsszelben Orbán teljesen mást mond, és főleg tettekben mindenben EU konform. Ügyes taktikus, azért sikeres.

Reszelő Aladár 2014.05.14. 10:56:48

A gond az, hogy európában tisztelni KELL a kisebbséget, a másságot, az individualzmust, a bevándorlót, az idegent.
De nem kap tiszteltet egy állam és még kevébé egy vallás.

Pan Modry 2014.05.14. 10:58:36

@polgári kór:
de akkor minek kell hazudni a magyar valasztopolgaroknak?

ger. duchemin 2014.05.14. 10:59:24

@Pan Modry:

"Ha pedig ez nem igaz, akkor hazugsag, tehat Orban nyiltan hazudik a valasztoknak!"

Ezt minden értelmes ember, időtlen idők óta tudja.

polgári kór 2014.05.14. 11:00:33

@Pan Modry: Ez nem hazugság hanem diplomáciai és kommunikációs érzék. Mindenkivel úgy kell beszélni hogy megértse.

És a politika Orbánnál nem csak kommunikáció, ezért sikeresebb másoknál.

ger. duchemin 2014.05.14. 11:00:33

@Pan Modry:

de akkor minek kell hazudni a magyar valasztopolgaroknak?

Mert a demagógia népszerű. Ezért "kell". Persze normális ember nem tesz ilyen demagóg dolgot, ám Orbán természetesen nem normális.

Balt 2014.05.14. 11:01:05

@Berzengő: Nem Bencsiket védendő, de ez ugye a dec. 5-i népszavazás harmadnapján íródott. Ehhez mérten meglehetősen visszafogott, vagy úgy is mondhatjuk: voltaképpen megtisztelő (a nemmel szavazókra).

ger. duchemin 2014.05.14. 11:02:14

@polgári kór:

"Ez nem hazugság hanem diplomáciai és kommunikációs érzék. "

De, de, ez bizony vastag, bunkó hazugság. Még ha eufemisztikusan kommunikációs érzéknek is szokták hívni. Mert ugye a machiavellizmus szimpla aljasság.

Balt 2014.05.14. 11:02:19

@ger. duchemin: "Hogyan lehetnének logikusak a gyűlölettől megkötözött emberek lépései, akik egy akkora ostoba demagógot követnek, mint Orbán."

Nyihihi, ez édi: gondolom, az első sorban csápoltál a szobordöntésnél.

polgári kór 2014.05.14. 11:03:36

@ger. duchemin: Akkor sem látnék a mai választékból senkit szívesebben, hogy külföldön Mo-t képviselje.

ger. duchemin 2014.05.14. 11:03:40

@polgári kór:

"Ügyes taktikus, azért sikeres."

pontosabban: aljasul hazudozó, azért sikeres.

ger. duchemin 2014.05.14. 11:05:10

@Balt:

"Nyihihi, ez édi: gondolom, az első sorban csápoltál a szobordöntésnél."

Egy nagy lószart.

Balt 2014.05.14. 11:08:40

@Pan Modry: "De miota egyenlo N Kroes es Reding Europaval???"

Az előző bizottság felállása (2010.02.09.) óta. Bár más funkcióban korábban is EU tisztségviselők voltak.

Berzengő 2014.05.14. 11:13:56

@Balt: "l. azért, mert "mi vertük ki az első téglát a berlini falból", "

Es ezert meg is kaptuk a tiszteletet!

1, Horn Gyula utca Németországban
2, Horn Gyula terem az EP-ben.

Mi a Fidesz (es médiája) válasza rá? MOCSKOLÓDÁS.

Na ezek után tiszteletet követelni azért ?

Berzengő 2014.05.14. 11:16:48

@Balt: Bencsik ugyan mit tett a magyar kisebbségért? Azon kívül hogy a felesége Ukrajnából van...

Berzengő 2014.05.14. 11:20:00

@czjanos: PONTOSAN!

Nem tudja elviselni hogy csak keleti diktátorok, maffiozo tipusu vezetők foglalkoznak vele kiemelten.

Bajnait, Gyurcsányt több demokratikus vezető fogadta rövidebb idő alatt is.

Hiába a felkapaszkodott, gyerekszoba nélkülieknél ez az irigykedés, kivagyiság már így megy..

Balt 2014.05.14. 11:21:40

@Berzengő: :))) Na igen. Ahhoz képest, hogy Horn marketingje elég jól lett felépítve erre a sztorira (szögesdrótvágás, amihez vissza kellett építeni egy műszaki zár szakaszt meg a Moszkvából engedélyezett németek kiengedése, lásd Németh M. nyilatkozatai), és '94-ben, bár nem szavaztam rájuk soha, mégis reméltem, a Hornnal hálás németek révén talán mégis tapasztalunk vmit Európa kellemesebb (khmm: "tiszteletre méltóbb") feléből, ehhez képest jött a Bokros-csomag és az ország demográfiai hanyatt lökése, a privatiációs kóya-vetye nyugati állami(!!) vállaltoknak stb., meg persze a Julius Horn strassze egy kis német iparváros külső, máig beépítetlen ipari parkjában. Lol.

maps.google.hu/maps?q=horn+gyula+strasse+wertheim&hl=hu&ie=UTF8&ll=49.756346,9.490707&spn=0.01145,0.01929&sll=50.961454,6.895981&sspn=0.357228,0.617294&t=h&hnear=Gyula-Horn-Stra%C3%9Fe,+97877+Wertheim,+N%C3%A9metorsz%C3%A1g&z=16

polgári kór 2014.05.14. 11:22:35

@Berzengő: 'Bajnait, Gyurcsányt több demokratikus vezető fogadta rövidebb idő alatt is.'

Ez 1. nem igazolható
2. érdektelen infó, a lőtéri kutyát sem érdekli, főleg nem a választókat

Balt 2014.05.14. 11:23:48

@Balt: Na, e'táskák, hát bizony: ennyit a tiszteletről, lásd: Gyula Horn strasse. :)))

polgári kór 2014.05.14. 11:24:02

@Berzengő: Azért én jobban örülök hogy az Orbán tér nem Németországban, hanem Magyarországon lesz.

Nem tudom érted-e.

igazi Ténytár 2014.05.14. 11:34:05

@polgári kór:

De igazolható: Orbánt nem fogadta otthonában. Orbánnak is csak 1 hónap múltán (!) gratulált

hungary.usembassy.gov/obama_bajnai09-09.jpg

nem megfelelő 2014.05.14. 11:34:53

@alfacharlybravo:
A http://www.taz.de/Kolumne-Der-Kommissar-5/!138356/ egy szatírikus kolumna.

Szatíra: "A bemutatott helyzet vagy ember látszólag komoly, a történet, illetve a körülmények összessége viszont groteszk vagy abszurd"
hu.wikipedia.org/wiki/Szat%C3%ADra

Ezt komolyan venni olyan, mint komolyan venni pl. a gyuloltellensegeink.blog.hu/ blogot.
Vagy a Hírcsárdát.
Ja, hogy azt is vették már komolyan? Bár az még nem az MNO volt: hircsarda.blog.hu/2010/07/02/9143_helyreigazitas

Persze, veheted komolyan mindegyiket. De emiatt kár haragudni Európára, ott általában tudnak különbséget tenni a (rossz?) vicc meg a vélemény között.

polgári kór 2014.05.14. 11:36:08

@ténytár: A linked nem bizonyít ilyet: 'Orbánt nem fogadta otthonában'

igazi Ténytár 2014.05.14. 11:37:36

@polgári kór:

1, Szekta tagoknál az lenne a meglepő ha nem így gondolnak a
"Vezénylő Tábornokról",
"Százévente születő nemzeti nagyságról", "Az ő létezése a JEL-ről"
"Csaba-királyfiról"

;-))

2, Horn Gyuláról is van itthon

www.origo.hu/itthon/20131005-szobrot-allitottak-horn-gyulanak-marcaliban.html

alfacharlybravo 2014.05.14. 11:38:44

Németországban dolgoztam 4 évig, kaptam levelet valami Náci szervezettől, mutattam a főnöknek aki csak röhögött rajta, ezek komolytalan bérelt provokátorok csak az éberség miatt van rájuk szükség. Charly itt mindenki náci és csak addig játsszuk a jó fiút amíg az kifizetődő. A TV ben mit vartyognak a fura figurák az embert nem érdekel.

Ambiorix 2014.05.14. 11:40:11

"A tiszteletet nem lehet kikövetelni, azt ki kell érdemelni."

Nos, igen, ez a társadalom legaljának, a mélysötét, de legalább nagypofájú és agresszív csőcseléknek a jelszava minimum 1789. óta.
Ezzel szemben a valóság az, hogy a tisztelet a default erkölcsi magatartás, mindenkinek kijár és mindenkinek meg kell adni. Persze bizonyos körülmények és cselekedetek folytán el lehet veszíteni, de "kiérdemelni" alapvetően nem kell. Azzal az állapotbeli ténnyel, hogy embernek születtél, már kiérdemelted.
Ezzel szemben az, hogy kinek ki "érdemli ki" a tiszteletét, az nagyon is szubjektív kategória: a texasi láncfűrészes gyilkos például nem vitásan "kiérdemli" egy ámokfutó családirtó tiszteletét. Teccikérteni?

conchita wurst 2014.05.14. 11:40:30

@ténytár: Én meg azt hittem hogy a szektások a szélső kisebbség.

igazi Ténytár 2014.05.14. 11:40:48

@polgári kór: A negatívot hogy bizonyítod te nagy okos?

Hozz akkor Obama látogatásról képet Washingtonból! ;-)

De még a mostani nagy Putyin barátkozás is sikeresebb volt Gyurcsánynak. Orbánnal nem vacsorázott együtt.

conchita wurst 2014.05.14. 11:41:27

@ténytár: Nagyszerü, semmi gondom a Horn szoborral, végül is bajnaiék Orbánnak már életében szobrot emeltek.

conchita wurst 2014.05.14. 11:42:36

@ténytár: Hát persze, Gyurcsány Magyarországa volt a legsikeresebb.

igazi Ténytár 2014.05.14. 11:43:05

@conchita wurst: Akik "Százévente születő nemzeti nagyságról", "Az ő létezése a JEL-ről" hadoválnak,
meg imádkoztatnak érte,
illetve hálát adnak Istennek hogy abban a korban élhetnek amikor Orbán a ME azok mik ha nem szekta tagok?!

conchita wurst 2014.05.14. 11:48:24

@ténytár: Vannak szekta tagok, de nem ezért nyert Orbán 2x 2/3dal, hanem az idióta ballibektől való középosztálybeli irtózás miatt.

alfacharlybravo 2014.05.14. 11:49:12

Most olvastam el Timur Vermes könnyvét "Er ist wieder da" Nézd ki van itt, kb. így lehet ezt a cikket is komolyan venni, habár én nagyon sok igazságot és nem szatírát véltem felfedezni a könyvben.

igazi Ténytár 2014.05.14. 11:50:29

@conchita wurst: Ezt rajtad kívül ki állította?

A mostani orbáni orszag meg ilyen sikeres:
UJJÉ!

_____________
Albániával egy brancsban
2013. 07. 09

Múlt hét elején jött ki, de a neten még mindig pörög, hogy lejjebb csúsztunk a Világbank egy főre jutó nemzeti jövedelem (GNI) alapján felállított listáján.

index.hu/chart/2013/07/09/gni/
____
2014. március 14.

A Világbank 2012-es adatai szerint Magyarország a GDP/fő mutató alapján a világ országainak a második, "feltörekvő" csoportjában van, amelyet a "felső középmezőnynek" is neveznek. Itt az egy főre jutó GDP 4086 és 12 615 dollár között mozog, az EU többi tagja közül már csak Románia és Bulgária tartozik ide. Az EU összes többi tagállamát (Lengyelországot, mindhárom balti államot, Szlovákiát és Horvátországot is) az elsőbe, a legfejlettebbnek tekintett országok közé sorolták. Európa egyéb országai közül például Szerbia, Albánia, Fehéroroszország, Oroszország és Törökország tartozik még a szélesen definiált második csoportba, Európán kívül pedig többek között Kína, Mexikó, Argentína, Peru, Tunézia vagy a Dél-Afrikai Köztársaság.

Ez a fejlettségi lecsúszás jelentős részben regionális folyamatok következménye. Intő jel, hogy az EU 20 legszegényebb régiója közül immár 4 Magyarországon van, miközben például Kelet-Szlovákia kikerült ebből a kategóriából.

www.portfolio.hu/gazdasag/lesz-e_ebbol_magyar_elszigetelodes.196324.html
_________

Pop40 2014.05.14. 11:51:31

Tényleg elég idióta plakát, de ez több szempontból is érthető.

1, fideszes szavazók szintjére lett szabva
2, azt mégsem írhatták ki, hogy Európa, küldd a pénzt, mert különben nem lesz mit ellopnunk, és Simicska már türelmetlen! :D

Vitya ott van a képen, szóval a célnak megfelel, mozgósítja a fideszes szavazó egy szem agysejtjét a szavazásra - ennyi a plakát funkciója, semmi több, s ezt be is tölti, hiánytalanul.

igazi Ténytár 2014.05.14. 11:52:17

@conchita wurst: Tévedés.

Azért nyert mert a magyar lakosság 60% sz@rik bele a dolgokba és nem szavaz.

Végül is ha lusta, nemtörődöm jobbágyok akarnak lenni, legyen.

conchita wurst 2014.05.14. 11:53:44

@ténytár: Aki nem szavaz Orbánra szavaz. Uncsi.

Süttő 2014.05.14. 11:58:04

Nekem meg elegem van az ilyen értetlen emberekből. Talán ha nem zsigerből gyűlölködnél, hanem megnéznéd az eredményeket, akkor rájönnél, hogy miért is érdemeljük meg és nem csak követeljük a tiszteletet. Mert amíg a szocik által felhergelt Tavares, meg Kohn-Bandita elmondja Magyarországot mindenfélének, addig nem beszélhetünk igazi tiszteletről! De ők sem tudnak rólunk semmit, csak a "kedves" ellenzék hergeli őket, mert ezek már csak ilyenek, hogy lejáratják a saját hazájukat is, ha utána büszkén mutogathatják, hogy bezzeg a külföld milyen véleménnyel van rólunk. Persze, olyan véleménnyel, amit ők adtak a szájukba. Na ez a gáz, nem az egyszerű plakát!

igazi Ténytár 2014.05.14. 12:00:20

@Pop40: "Tényleg elég idióta plakát, de ez több szempontból is érthető.

1, fideszes szavazók szintjére lett szabva"

Ennyire agymosott hülyék a szavazóik (vagy ahogy Kósáek mondták vadbarmok : www.origo.hu/itthon/20120801-tobb-ponton-is-atirna-a-valasztasi-szabalyokat-a-fidesz.html )

Itthon megy a Brüsszel elleni szabadságharc és akkor Orbán mit csinál állandóan kinn?

Azért az "hazaárulás", ha valaki olyannak hajbókol aki nem tiszteli a magyarokat, nem de?

mandiner.hu/attachment/0089/88153_orban_viktor_jose_manuel_barroso.jpg

m.cdn.blog.hu/ve/velemenyvezer/image/2011december/ovbarroso.jpg

Cupropenisbubo 2014.05.14. 12:00:38

Tiszteletet csak a zupás őrmesterek követeltek maguknak , de így utólag visszagondolva az eszük , és képességeik okán feltétlenül jogosan ! /főleg ha ezekhez mérem /

igazi Ténytár 2014.05.14. 12:03:50

@Süttő: "csak a "kedves" ellenzék hergeli őket, mert ezek már csak ilyenek, hogy lejáratják a saját hazájukat is,"

Orbán Viktorrol beszélsz?

______
"Fidesz: jogtiprás Magyarországon
Kovács példátlannak nevezte Orbán lisszaboni kezdeményezését

NSZ • 2003. június 11.

A magyarországi polgári és politikai szabadságjogok helyzetét bírálták múlt pénteken a Fidesz kezdeményezésére Lisszabonban, a tavaly Nemzetközi Demokratikus Centrumra (IDC) keresztelt Kereszténydemokrata Internacionálé vezetőségi ülésén. Lapunk úgy értesült, hogy a lisszaboni ülésen a kubai és a burmai ellenzékkel szembeni kemény kormányzati fellépés elítélése mellett ORBAN VIKTOR KEZDEMÉNYEZÉSÉRE elfogadtak egy határozatot a polgári és politikai szabadságjogok helyzetéről Magyarországon.

______

inforadio.hu/hir/belfold/hir-81439

A Fidesz elnöke szerint az Európai Uniónak világossá kell tennie, hogy nem nyújt segédkezet semmilyen megfontolásból hazug és csaló, a kommunizmus erkölcsi örökségét máig fel nem adó kormányzatoknak. Orbán Viktor ezt Strasbourgban, az Európai Parlament néppárti frakciójának tanácskozásán jelentette ki.

________

conchita wurst 2014.05.14. 12:04:45

@Cupropenisbubo: Orbán kinek mondta ezt a beszédet?

Az EUnak, vagy a magyar választóknak?

Pop40 2014.05.14. 12:12:53

@ténytár:

Ez nyilván belföldi használatra lett szánva, a kétbites szavazók körében valamivel fenn kell tartani a harckészültséget, pláne mostantól, mikor "emútnyócévezni" már minimum necces lesz, hisz az előző ciklus is az övék.

Kint természetesen más lemez megy. "Mondják meg, mennyi hiányzik, és mi előteremtjük!" - ha még ismerős. :)

Amíg van egy kellően primitív birkamenetes tömeg, aki ezt a szánalmas bohózatot megeszi, politikai szempontból teljesen célravezető a "pávatánc".

Balt 2014.05.14. 12:15:26

@nem megfelelő: Ha így lehetne a török kölyök fekvését pozicionálni, akkor az voltaképpen tiszteletreméltó görbe tükör lenne. De valamiért nem tűnik viccesnek a cikke. Talán viccesebb lehet ez, és most röhögjünk egy jót rajta Együtt!

magyarnarancs.hu/kulpol/a_ludwigshafeni_tuz_-_vendegmunkasok_voltak-68332

www.origo.hu/nagyvilag/20111116-titkosugynok-segithette-a-nemet-neonaci-csoportot-a-gyilkossagokban.html

Balt 2014.05.14. 12:16:50

@ténytár: Aztán Kádár koponyája megvan-e már?

Balt 2014.05.14. 12:20:02

@Pop40: Apropó, hogy ityeg a kormányváltó 2/3? :)))

ghater 2014.05.14. 12:26:59

NAPI KÖTELEZŐ IMA helyett, napi elégedetlenkedő ballib poszt.

Taps, taps, taps.

nem megfelelő 2014.05.14. 12:33:24

@alfacharlybravo: Háááát ... az hogy te mennyi igazságot látsz bele egy szatírába, az sokat elmond arról, te hogyan gondolkodsz. (Tudod: "honi soit qui mal y pense")

Konkrétan számomra ez az MNO öngólját is jelenti: azért kapták fel a vizet, mert az MNO újságírói tényleg úgy érzik, az alapján amit kedvelt kormányunk nyújt, kialakulhat valakiben olyan vélemény, mint amilyet egy vicckolumna sugall. Aki szerint ez nem lehetséges, az kapásból felismeri a szatírát (ha a poént esetleg nem is).

Mellesleg nálad is gyanús, hogy a nácit naggyal írod, pedig a magyar helyesírás szerint nem kellene. Feltételezem, hogy nem Ignác bácsi szórólapjára gondoltál, mert akkor meg a szövegkörnyezet nem stimmel. ;)

Az, hogy te egy magát nácinak tartó munkáltatónál dolgoztál, az pech. Én is dolgoztam német cégnél, ott a nácit szitokszóként használták egy kollégára, aki nem is volt az, csak a modora emlékeztetett rá. Tehát nem, nem minden német tartja magát nácinak. Az én német ismeretségemben egy olyan sincs.

ColdWellEr 2014.05.14. 12:34:08

@Balt: Örülök, hogy ezeket említetted.

1. Berlini fal: vicces volt nézni, hogy a 2012-es EB pályázatban az volt a fő mondanivaló, hogy 60 éve volt egy Puskásunk. Akkor biztosan tisztelték érte a magyar focit, de ebből nem lehet egy életen keresztül ellébecolni. Ha holnap akarok valamit, ahhoz ma kell bizonyítanom, nem 60 évvel ezelőtt nagyapámnak...

2. Jó válasz. Adódik a kérdés, melyik volt az az évtized, és minek (vagy kinek) köszönhető, hogy éllovasokból végül sereghajtókká váltunk.

3. Hát igen. Valami itt nagyon nem oké. Lehet, nem kellene milliárdokért stadionokat építeni (a fent említett fantasztikus színvonalú magyar focinak), devizatartalékból hasraütés-szerűen részvényt vásárolni, meg úgy egyébként válságidőszakban egykulcsos adót bevezetni. (Ja, meg ugye a GDP 10%-át egy a piaci árnál drágábban termelő erőműre 50 évre előre elkölteni!) Szóval az egyensúly szép dolog, milyen kár, hogy azt csak huszoniksz egyszerinek indult (majd itt ragadt) különadóval, a nyugdíj-megtakarítások Rákosi-féle padlássöprésével, meg ugye az EU határérték feletti 27%-os áfával sikerül elérni...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.05.14. 12:47:03

Ott a pont a posztban, hogy először is illik megadni azt a tiszteletet, aztán ha nem kap viszonzásul akkor lehet kérni, de követelni?! Mégis mire fel?

alfacharlybravo 2014.05.14. 12:55:44

@nem megfelelő: Lehet hogy Rommelshausen környéki volt a cég és Werner a technikus elvitt Ervin Rommel tábornok jelöletlen sírjához is talán volt a probléma. Pilisi kitelepített sváb volt és még nem volt német állampolgár akkor tette le a vizsgát. Bár ez soha nem volt téma, az üzlet, nőügyek kocsmázás volt a főcsapás iránya. A szórólap végül is ezek után a kukába végezte. Bár a főnök sokat emlegette a Grössten Deutsche -ot aki tulajdonképpen Osztrák volt. Voltak aktuális témák amikhez kapcsolódott a dolog.

Balt 2014.05.14. 12:58:21

@ColdWellEr:

1. Berlini fal: tény, rég volt, tán igaz se vó't, a "tiszteletet" pedig megadták (a maguk módján)...: @Balt:

2. "és minek (vagy kinek) köszönhető, hogy éllovasokból végül sereghajtókká váltunk"

Ezt mindenkinek a fantáziájára lehet bízni, pl. a választókéra. Lásd: 2010, 2014. Vonatkozó cikk: velemenyvezer.444.hu/2014/02/20/hulyek-e-a-magyar-valasztok

3. Valamint lehet mindenféle botcsinálta konyhakozgazdász elemzést gyártani, egy dolog tény: Orbánék megteremtették (megint) az egyensúlyt, az előző kurzus meg fel- és leváltva Megyóval, Gyurcsánnyal és Bajnaival rendre elcseszte, úgy, hogy állami és lakossági hitelek garmadájának köszönhetően még volt is valamicske növekedés, noha persze a versenytársakhoz képest egyre kisebb...

Pop40 2014.05.14. 13:03:18

@Balt:

Sehogy. Túlbecsültem az ország kollektív IQ-ját, ennyi hülyével, amennyi itt nyüzsög, nem csoda, hogy itt tartunk, ahol.

Ha ilyen emberekből álló massza dönti el a választást, annak ez az eredménye.

valasztas2014.hir24.hu/trollvoks/2014/04/13/orban-viktorrol-nevezte-el-a-gyereket-video/

Semmi gond, megkapják a fideszt és sikereit, bizonyos szempontból igazságtalan is lett volna, ha Vitya szarát másnak kell eltakarítani. :)

nem megfelelő 2014.05.14. 13:20:38

@Balt: A kérdéses cikk egy sorozat része, ahol egyéb országokat is szivatnak, mindig azzal felvezetve a témát, hogy semmi helye az EU-ban.

Most asszem ötnél járnak, szerintem, ha az olvasók eleget klikkelik, akkor mind a 28 sorra kerül. Olvasgasd a többi cikket is, azokban is elég nagy baromságok szerepelnek. Vagy már olvastad, és mivel te komolyan azt gondolod az olaszokról, belgákról, szlovákokról, és az angolokról ami ott áll? Mert akkor veled van a baj :)

(Bónusz, ahogy összezagyválja a szlovákokat meg a szlovéneket.)

A szatíra szvsz éppen hogy arra akarja felhívni a figyelmet, milyen keveset tud az egyszeri újságolvasó az EU-s országokról. Továbbá arra, hogy EU választások jönnek.
Ez egy elég szimpla módja annak, hogy az olvasókat érzékenyebbé tegyék az EUs választás témájára.

A linkjeid a németek tatarszentgyörgyi esetéröl szólnak. Aki abból általánosítana a németekre, az szvsz azzal is egyetértene, ha a cigánygyilkosságokból meg a magyarokra általánosítanának. Ami azért szvsz nem csak szerintem kizárt.

fehérfarkas 2014.05.14. 13:21:33

@alfacharlybravo:

Én ezt a hangnemet nem kérem ki magamnak, mert nem nekem szól, hanem a pocakos törpefocistának, a gránitszilárdásgú alkotmány 6x-i átírójának, a parlamentarizmus lefokozójának, a demokrácia sutbadobójának, 1 millió ember elszegényítőjének (ennyivel több ma a szegény, mint amikor 2010-ben átvette a kormányzást), közvetlenül a saját háza mellé stadiont építőnek, az adópénzt a magánpénzzel összekeverőnek (azt sem tudja, hogy TAO az adópénznek számít és nem magánpénznek - vagy tudja, csak direkt belehazudott a kamerába, hiszen a TAO pénzek felhsználásának törvényét az ő 2/3-os parlamentje szavazta meg), vagyis Orbán Viktornak és a fideszes meg oligarcha sleppjének.

Én Orbánnak és a fideszes sleppjének üzenem: több tiszteletet a magyaroknak!

steery 2014.05.14. 13:21:37

A magyar nép nevében követeljük, hogy az Unió tiszteljen bennünket! A nyugatra menekült dolgozóinkat tisztelettel dolgoztassák, a prostituáltjainkat, önként eladott gyerek rabszolgáinkat tisztelettel baszogassák, az exportált élelmiszereinket tisztelettel falják fel, a befizetett pénzünket tisztelettel költsék el és amikor hitelért könyörgünk, azt tisztelettel adják, majd kamatos tisztelettel követeljék vissza! És a saját politikusainktól is követeljük, hogy tisztelettel hazudozzanak nekünk, a bankárjaink tisztelettel zsigereljenek ki minket, a bűnözőink tisztelettel raboljanak, bántalmazzanak és gyilkoljanak. És akkor mi is tisztelettel leszünk továbbra is buták, hiszékenyek, engedelmesek, szegények és munkanélküliek! Tisztelettel: a 10teletes úr.

Pop40 2014.05.14. 13:22:49

@Balt:

Érdekes cikk. Megkérdezi, hogy hülyék e a magyar választók, aztán bekezdéseken keresztül taglalja, hogy miért azok.

A magyar választó (és akkor most idézem a cikket):

- Leszar mindent, a saját zsebén kívül. ("minden egyéb szempont – a jogrend, a demokrácia vagy éppen a nemzeti érzés – másodlagos")
- Még a saját zsebére se tud normálisan szavazni, hisz arra sem emlékszik, mi volt pár nappal ezelőtt ("Továbbá a négy évből az első kettő és fél volt egyértelmű lejtmenet, az utolsó másfél enyhe emelkedés.")
- Mindemellett egy széles réteg, amellett, h rosszul jár, még annyi esze sincs, hogy elvonszolja a hájas valagát szavazni. ("Végül, de egyáltalán nem mellékes módon elsősorban olyanok jártak nagyon rosszul, akik nem járnak szavazni.")

És akkor azt ne is taglaljuk, hogy a sok átvert zsenit Vitya kilóra megveszi 3000 forint rezsicsökkentéssel. :)

Az más tészta, hogy amit az ellenzékről írtak, az igaz, horror, amit összebalfaszkodtak az utóbbi 4 évben. (más kérdés, hogy szerintem Mesterházy nem különösebben akart kormányra kerülni, ami valahol érthető, csak akkor kár volt kitúrnia Bajnait, az egyetlen jelöltet, aki eséllyel szólította volna meg a bizonytalanokat.)

De ettől még a magyar választó segghülye, ahogy a cikk zseniálisan le is vezeti.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.05.14. 13:25:48

@ger. duchemin: Ez világos, elvont fogalmakról van szó, hiszen az EU, mint fogalom önmagában nem is tud tisztelni senkit. Viszont minket nem a Rólad, vagy rólam alkotott kép alapján ítélnek meg, hanem Orbán Viktor, mint megválasztott vezetőnk viselkedése alapján. Ezért szerintem korrekt amit írtam.

Pop40 2014.05.14. 13:27:10

@fehérfarkas:

"Én Orbánnak és a fideszes sleppjének üzenem: több tiszteletet a magyaroknak!"

Ennek a bagázsnak? Amelyik az utóbbi 4 év ámokfutása után kétharmaddal visszaszavazta a fideszes csürhét?

Ezeknek tisztelet??? :D Ugyan, ne röhögtesd már ki magad.
Kapjanak 2000 forint rezsicsökkentést, miközben kilopják a szemüket is, és kész, le vannak szarva.

Megszavazták, élvezzék. Tisztelet az értelmes embereknek jár, nem az agyhalott csordáknak.

fehérfarkas 2014.05.14. 13:33:51

@♔bаtyu♔: "Magyarország viszont az EU alapszabálya szerint is egyenrangú tagja az európai államok közösségének. Ugyanolyan tiszteletet érdemel, mint bármelyik."

CSakhogy ez a Magyarország - pontosabban nem az ország, hanem maga Orbán Viktor és a kormánya, nem tartja be az EU játékszabályait. Amikor pedig az EU elnökségét adtuk fél évig, akkor Orbán Viktor és kormánya hazudott és átverte az EU-t. Azt az EU-t, amelynek az elnöke volt. Hamis fordítást adtunk meg a saját új alkotmányunkról. És azt hitték Orbánék, hogy ez senkinek sem fog feltünni, hogy az EU-ban nincsen egyetlen egy intézménynek sem magyar fordítója, aki le tudná rendesen fordítani.
Ekkora szégyent megélni, hogy a saját kormányom baszta át azt a szervezetet, amelynek az elnökségét adta.
Egy ilyen után páros lábbal kellett volna Magyarországot kivágni nemcsak az EU-ból, hanem a civilizált világból is.

Az EU pénze nélkül itt még egy játszórteret sem tudunk felújítani, nemhogy iskolát vagy kórházat vagy autóutat. Szerinted azok a kép háttérben kört formázó sárga csillagok mit szimbolizálnak az építkezéseknél látható táblákon?
Elárulom neked: azt, hogy EU-s támogatással épülnek, újítódnak fel.
Annak az EU-nak a pénzéből, amely ellen Orbán 4 éve folyamatosan uszít és szabadságharcot folytat.

Orbán és a te hozzád hasonlók azt hiszitek, hogy a nagyvilág meg az EU is olyan mint a fideszes szavazók: erő, erőszak, intolerancia, macsózmus, taplóság és bunkóság, személyi kultusz, vezérkultusz, vezérelvűség dominál. De ez csak nálatok dominál, ez csak nálatok jön be.
Még a magyarok többsége sem vevő erre, hiszen a választásokon a szavazásra jogosultaknak csak 27%-a szavazott a Fideszre - a szavazásra ténylegesen elmenteknek pedig a fele sem (44%). A 2/3 csupán az új választási törvénynek köszönhető - Európában 44%-kal egyetlen országban sem lett egyik pártnak sem 2/3-a.

fehérfarkas 2014.05.14. 13:35:18

@Pop40:

ebben sajnos igazad van - csak az a gond, hogy én is, meg a családom is megissza ennek a levét, mert itt élünk
(pontosabban a családom egyre kisebb része él itt, mert sajna egyre többen költöznek külföldre)

Pop40 2014.05.14. 13:46:33

@fehérfarkas:

Ez sajnos így van, az az 1-2 millió értelmes megszívja a 3 millió hülye miatt.
Ez van, sajnos a sz@rra rárepülő legyek mindig többen vannak.

"mert sajna egyre többen költöznek külföldre" - valószínűleg ők csinálják jól.

fehérfarkas 2014.05.14. 13:50:44

@polgári kór: "Igen, a fidesz marketingszakemberei tök bénák. Ezért nyernek 2/3-dal minden választást."

CSak a tények kedvéért: 2014-ben a Fidesz a választásra elmentek közül (=szavazók) 44%-ot kapott.
(600.000 emberrel kevesebben szavaztak rá, mint 2010-ben)
Az összes választásra jogosult (akiknek a nagy része otthon maradt) közül pedig 27%-ot.
(34% szavazott a különböző ellenzéki pártokra, és 39% pedig otthon maradt és nem ment el szavazni = a választásra jogosultak 73%-a nem szavazott a Fideszre)
A 44%-ból csak új választási törvény (győzteskompenzáció + gerrymandering) miatt lett 66%.

Győzött a Fidesz, de még a győzelmet sem tudja tisztességgel elviselni, mert a szavazatok felét sem kapta, de mindenáron azt akarja bizonygatni, hogy márpedig 2/3 szavazott rájuk.
Egy tisztesség párt ugyanis figyelembe veszi és elismeri azt a tényt, hogy ő kapta a legtöbb szavazatot, de ettől még a szavazók 66%-a más pártokra szavazott.

Pop40 2014.05.14. 13:51:55

@fehérfarkas:

A hozzászólás többi részében teljesen igazad van, de ebben az egyben nem:

"Még a magyarok többsége sem vevő erre, hiszen a választásokon a szavazásra jogosultaknak csak 27%-a szavazott a Fideszre"

A megjelentek bő többsége a fideszre szavazott. Ez tény. Innentől kezdve el lehet mondani, hogy de, a magyarok többsége vevő erre.

Azoknak a véleményével nem lehet takarózni, akik arra sem vették a fáradtságot, hogy elvonszolják magukat a szavazófülkéig, és behúzzanak egy ikszet.
Az ő "szavazatuk" azt jelenti, hogy nekik tökmindegy, mi van, tehát számukra megfelel Orbán meg a mucsajparaszt stílusa is.

Behajtó70 2014.05.14. 13:55:03

Tiszteletet gyuriferi barátod orszaglása idején sem kapott a magyar! Pedig akkor állítólag nagy volt itt a jólét, a demokrácia hőskorát éltük, és még a pöcsünkön is lógtak a fékek és az ellensúlyok!

Az EU csakis egy dolgotmiatt engedett be minket: piacot vett a német, francia, britt multiknak. Aki ezt nem látja, az ne írogasson itt ostobaságokat....sem semmi mást! Mert hülye hozzá.

deruyter 2014.05.14. 14:00:53

Ez sajnos megint elég ügyes marketingileg. Egyszerre játszik az ellenségképre és csontig be is nyal a népnek, mindkettőt anélkül, hogy bármi tény vagy valós szándék lenne mögötte. Nem tudom, hogy erre hogyan lehet licitálni. Talán lehet még blődebb baromsággal vagy egyszerűen csak hazudni kell szimplán. pl. Üzenjük brüsszelnek, hogy nem adjuk oda magyar földet. Meg, hogy végre most már fizessék vissza a tagállami befizetésünket. Ami persze baromság, de ha bedobod a mélysötétségben leledző választóknak, hogy Mao. hány milliárd eurót fizetett már be (vám áfa stb.) akkor csak hüledezni fog. És ha megmondod neki, hogy a gaz fidesz eddig ezt nem kérte vissza, és, hogy ebből hány lélegeztetőgépet lehetne venni, meg, hogy minden család ingyen kaphatná a karácsonyfát, vagy hány új börtönt lehetne belőle építeni a cigányoknak, akkor már fel is dühödne. Hát kb. ezen a szinten vagyunk.

fehérfarkas 2014.05.14. 14:01:42

@ger. duchemin: "Jé, ez a rendkívül ostoba Orbán nem is tudja, hogy külföldön a magyarokat általában tisztelik, és az országunkat is, csak őt nem, mert semmi tiszteletre méltó nincs benne.
Ennyire buta hogy lehet egy miniszterelnök?"

Pontosan.
Nem a magyarokat nem tisztelik külföldön, hanem a magyar kormányt. Csak Orbán nem ismeri az önkritika fogalom jelentését, ezért a kettőt összemossa egymással, mintha a magyarokat nem tisztelnék.

De ebben is következetlen, mert egyszerre hirdet szabadságharcot az EU ellen, és közben azt is mondja, hogy az EU rólunk vesz példát és minket (a mi sikeres gazdasági receptünket pórbálja követni, lemásolni), és eközben meg tiszteletet követel az EU-tól, mondván nem tisztelnek minket.
Most ez a 3 egyszerre hogyan is fér össze? Nincs is valami logikai ellentmondás?
És 2,1 millió embernek ez fel sem tűnük, és örömtapsolva megszavazták Orbánt.
(igaz, 600.000 embernek feltünt, hogy valami nem stimmel a Fidesszel, és emiatt ennyivel kevesebben szavaztak már rájuk;
csak sajna 2,1 millió ember elég ahhoz, hogy egy 10 milliós országban Orbán 2/3-os mandátumhoz jusson, és úgy viselkedjen, mint legalább 6,6 millió szavazott volna rá)

fehérfarkas 2014.05.14. 14:16:35

@Pop40:

Az, hogy az ellenzéket sokat nem látják reális alternatívának és inkább otthon maradtak az nem jelenti azt, hogy támogatnák a Fideszt, vagy egyetértenének Orbán kormányzásával.
Sőt, vidéken a kisebb városokban és falvakban az ellenzéki pártoknak még szervezeteik se nagyon vannak. A közmédiában (hiszen vidéken az ATV és Klubrádió csak a nagyobb városokban fogható) pedig az ellenzéi pártokról csak leárató kampány folyt.
Az ellenzéki pártok közül egyedül a Jobbik a kivétel, mert ők be tudtak ágyazódni a vidéki kistelepülésekre (miközben az MSZP, DK, Együtt-PM, LMP egymás cseszegetésével volt elfoglalva, addig a Jobbik végigkampányolta az egész országot, és kiépítette a saját vidéki hálózatát).
A lényeg az, hogy vidéken az emberek számára az ellenzék üzeneteiből szinte semmi nem jutott el - és az ellenzékről csak azt hallották folyton, hogy Simon-ügy, Zuschlag-ügy, elmúlt 8 év. Ezért nem akartak az ellenzékre sem szavazni, de a kormányra sem, így inkább otthon maradtak.

Az EU-s választásra meg még kevesebben fognak elmenni, hiszen annak a tétje még kevesebb embert érdekel (azt sem tudják az emberek valójában micsoda is az az EU és miért lenne fontos, hogy jól lobbizó és érdeket érvényesítő képviselőket küldünk oda).

fehérfarkas 2014.05.14. 14:25:43

@Ajtony:

Gondolom az a tény nem zavar téged, hogy a 2. Orbán kormány 30 új adónemet vezetett be + 27%-ra emelte az ÁFÁ-t + az 1 kulcsos SZJA bevezetésével sokak nettó bérét csökkentette. Szerinted a belső fogyasztsra ez hogyan hatott? Szerinted tavaly miért ment rekord nagyságú hazai vállalkozás csődbe?
Tán csak nem azért mert csökent a hazai vásárlóerő, és a hazai piacból megélő hazai vállalkozás sokasága vált emiatt veszteségessé?

fehérfarkas 2014.05.14. 14:45:52

@Balt: "Pl. azért, mert "mi vertük ki az első téglát a berlini falból""

Én mint magyar erre büszke lehetek - de Orbán és a Fidesz erre nem hivatkozhat, mivel pont ők hazaárulózzák immár 16 éve a Németh-kormányt és anak tagjait mint Horn Gyulát meg Medgyessyt.
És az EU egyébként ezt tiszteletben is tartja, hiszen Horn Gyuláról Németországban utcákat, tereket, díjat és egy pánzügyi támogatást nyújtó alapítványt is elneveztek. Ők, a németek. Mi magyarok mit is neveztünk el Horn Gyuláról?
Németh Miklós pedig Londonban az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank (EBRD) alelnöki székét kapta meg. Majd a Heriot-Watt University (Edinburgh) díszdoktora lett. Majd 2001-ben Johannes Rau német államfő a "Német Szövetségi Köztársaság Nagykeresztje kitüntetést adományozta neki az NDK-menekültek előtt 1989-ben történt határnyitásban játszott szerepe elismeréséül".

Tehát Európa elismeri és tiszteletel adózik a magyar rendszerváltásban játszott szerepéért. Nem ők hazaárulózzák komcsizzák le a határokat megnyitó akkor magyar politikusokat, hanem a magyar jobboldal. Vagyis a tiszteletet pont a magyar jobboldal nem adja meg - viszont saját magának kiköveteli mások tetteiért (akiket ezért lehazaárulóz)

Pop40 2014.05.14. 14:58:10

@Behajtó70:

"Az EU csakis egy dolgotmiatt engedett be minket: piacot vett a német, francia, britt multiknak. Aki ezt nem látja, az ne írogasson itt ostobaságokat....sem semmi mást! Mert hülye hozzá."

Ebben teljesen igazad van, szemét eu. Mert ha a magyarok akarnak piacot szerezni, az nemzeti érdekérvényesítés, de ha az eu, akkor rohadt szemét kapitalista nyomulás.

Az eu csak tolja ide a pénzt, és ne pofázzon bele a magyarok dolgaiba, ugye?

Pop40 2014.05.14. 15:06:51

@fehérfarkas:

"Az, hogy az ellenzéket sokat nem látják reális alternatívának és inkább otthon maradtak az nem jelenti azt, hogy támogatnák a Fideszt, vagy egyetértenének Orbán kormányzásával. "

Pedig a végeredmény ugyanaz.
Aki szavaz, annak látszik a véleménye, aki négy fal között puffog, és tesz elmenni szavazni, annak meg nem látszik.
Hogy amúgy kire szavazOTT VOLNA, az a kutyát nem érdekli, le nem adott szavazatból sosem lesz mandátum.

"Sőt, vidéken a kisebb városokban és falvakban az ellenzéki pártoknak még szervezeteik se nagyon vannak."

És miért nem?
A jobbik ki tudta építeni ezeket. Az ellenzék miért nem ezzel foglalkozott, ahelyett, hogy hónapokig azon vitatkozott, h mi legyen ... a NEVE????

"A közmédiában (hiszen vidéken az ATV és Klubrádió csak a nagyobb városokban fogható) pedig az ellenzéi pártokról csak leárató kampány folyt."

Ez így igaz.
Ezért kellett volna tízszeres erővel nyomatni a személyes jelenlétet.
A fideszes maffia ott csal és hazudik, ahol tud, ez tudható volt mindig, ne választás előtt döbbenjenek meg ezen.

"miközben az MSZP, DK, Együtt-PM, LMP egymás cseszegetésével volt elfoglalva, addig a Jobbik végigkampányolta az egész országot, és kiépítette a saját vidéki hálózatát"

Na erről van szó.

Balt 2014.05.14. 15:35:30

@nem megfelelő: Ha így van, akkor megkövetem a törököt, sőt, a legjobb poén Kertész Ákoséi óta. :( Nem olvastam, csak a magyar netes lecsapódását, másodjára a Mandin, elsőre valami ballib blogon. Remélem, lesz olyan Németországban, aki viccnek veszi... mondjuk a Compact Disco német zenetévés ESC-beharangozója, vagy a gyerekeknek szóló pr-rajzfilm óta - mert önmagukban azok sem annyira viccesek, csak így, együtt. :((

Balt 2014.05.14. 15:38:48

@Pop40: Hát így van ez, ezek a lenézendő magyarok nem érdemlik meg ez Progresszív, Bölcs Internaconalista Baloldalt, úh asszem ideje valami más gazdatest után nézni...

Balt 2014.05.14. 15:42:31

@fehérfarkas: Erről a lóról le lehet szállni: orbitális verést kapott a "bal"oldal megint, de majd szépen szorozgasd össze mondjuk az EP választás százalékos eredményeit is a részvételi aránnyal, hátha kiderül, hogy tkp. mindenki baloldali, csak még nem tud róla. :))

Balt 2014.05.14. 15:44:26

@fehérfarkas: "ettől még a szavazók 66%-a más pártokra szavazott."

:)) Mikor?

Balt 2014.05.14. 15:51:26

@fehérfarkas: "igaz, 600.000 embernek feltünt, hogy valami nem stimmel a Fidesszel, és emiatt ennyivel kevesebben szavaztak már rájuk"

Értem én, hogy nektek a 2010-es brutális ballib szopás a mérce, amikor még az is Orbánra szavazott, akinek amúgy heveny vakaródzhatnékja van tőle, 2,7 millió választóval, 119 első fordulós győzelemmel, 2 db maszop egyénivel (megj.: most is csak 10 volt ugye), de valószínűleg az az eredmény egyszeri és megismételhetetlen volt az újkori magyar demokrácia történetében. A Fidesz elvan a 2,1 millió aktív törzsszavazójával.

Balt 2014.05.14. 15:56:23

@fehérfarkas: Egy kis szájbarágó ballibáknak:
velemenyvezer.444.hu/2013/10/24/kik-is-azok-a-kommunistak

"Horn Gyuláról Németországban utcákat, tereket"

:))) @Balt:

daito 2014.05.14. 18:14:30

@Pop40: Az nem kérdés, hogy a baloldal látványosan semmit sem tett. Volt erről már 1-2 cikk, hogy gyk. lófasse csináltak kampány címszóval, meg direkt nem akartak "negatív kampányt" csinálni. Miközben a kormánypárt ezerrel tolta a dolgot, eközben a DK-MSZP-akármi szűzlányos puffogtatta a semmit, még a tök ciki Rogán-ügyet sem piszkálták.
Hozzátenném, hogy a Jobbik sem vitte túlzásba a fidesz-ellenes témát, gyk. a korábbi lózungtolás megy továbbra is, csak most finomabban játszottak.

Persze, az igaz, hogy a Fidesz rendesen tanult a korábbiakból és amit tudott, maga alá hajtott a médiából.

Berzengő 2014.05.15. 07:18:34

@Pop40: Mi az hogy amit az ellenzékről az igaz de a választókról az nem?

De, sajnos igaz, hogy a magyart csak a pénz érdekli (ezert se szavazta meg a jobboldali se a KAP-t).

Orbán is mondta, hogy ures zsebbel is lehet Himnuszt énekelni, de nincs rá sok jelentkező.

Berzengő 2014.05.15. 07:22:24

@fehérfarkas: "Az, hogy az ellenzéket sokat nem látják reális alternatívának és inkább otthon maradtak az nem jelenti azt, hogy támogatnák a Fideszt, vagy egyetértenének Orbán kormányzásával. "

DEHOGY NEM!

Ha valóban baja lenne vele akkor felállna és elmenne nyamvadt 30-60 percet az életéből rááldozni.

Meg a párforintos learázásért is többet utazik a magyar a Tescoba mint amibe a szavazás kerülne!

Meg ugye a pitiáner 300ft-os népszavazásért hogy el tudott menni.

Berzengő 2014.05.15. 07:30:24

@Balt: "Ezért aztán a kommunista a magyar jobboldalon a rendszerváltozás azon haszonélvezőit takarja, akik az elmúlt húsz évben is a nemzeti retorikával szemben pozicionálták magukat. Így viszont már nagyon könnyű megérteni, hogy ki számít kommunistának és ki nem."

Tehát akkor Orbán Viktor ami 2001-ben személyesen hajtotta el az RMDSZ-t a francba a KAP kérésükkel az akkor komcsi!

A Fidesz ami Orbán vezetésével tüntetőleg kivonult a Trianon megemlékezésről akkor komcsi!

www.mkogy.hu/naplo34/010/0100003.htm

A Fidesz kormány aminek minisztere ilyeneket mondott akkor komcsi!

"A magyar külpolitika "legnagyobb hibája a premodern doktriner ideologizmus, amely szándéka szerint az elmúlt időszak nemzetietlen politikáját volt hivatott korrigálni, azonban elsősorban szimbolikus túlkompenzálás következtében Magyarországot a békétlen bajkeverő szerepében tünteti fel mind a szomszédok, mind a Nyugat előtt. A Trianon-fóbia [...] olyan szimbolikus gesztus, amely semmilyen gyakorlati haszonnal nem jár, ellenben annál nagyobb kárt okoz."

Balt 2014.05.15. 13:36:19

@Berzengő: 2001-ben - tkp. 60 év után először - az Orbán kormány tett valami belátása szerintit a határon túli magyarokért a HELYBEN, MAGYARKÉNT való megmaradásáért. Hogy a határon túliak (főleg az uniós csalatkozás első köréből kimaradók) ezt kevesellték, az más kérdés, mert tény, hogy maga az aktus, ill. a máig a schengeni határ túloldalán álló erdélyi magyarok (többek közt) más megoldásokat kívánnak.

Nyilván változott a Fidesz negyed század alatt, nem vitatom: liberális ifjúsági fiókszervezetből évtizedekig Magyarország vezető néppártja lett. (Egyedül az MSZMP utódpártja változatlan...) Viszont a Trianon szindróma meg a Trianon-fóbia most se dominálja a Fideszt - meglehet, ez hiba: átengedi a Jobbiknak meg a méginkább szélsőjobbnak a témát. Az a mérsékelt álláspont, ami a HTM-oknak elérhető-elérendő nemzeti minimum (az autonómia) elérésére irányul, minden magyar által elvárt cél kell legyen.

fehérfarkas 2014.05.15. 14:13:25

@Berzengő:

Nézd minden választáson legaább 20% otthon marad. 80%-nál nagyobb országos részvételi arány még soha nem volt. Akkor ezen logika szerint, amikor az MSZP-SZDSZ 52%-ot kapott, akkor valójában az 72%, mert a 20% otthonmaradottat is hozzájuk kell számítani?
Érdekes, hogy ennek ellenére az akkori mandátumkülönbség parlamentben a baloldal és a jobboldal között elég. minimális volt.
Vagy ez csak a szokásos fideszes kettős mérce?

igazi Ténytár 2014.05.16. 06:09:16

@daito: "Hozzátenném, hogy a Jobbik sem vitte túlzásba a fidesz-ellenes témát, gyk. a korábbi lózungtolás megy továbbra is, csak most finomabban játszottak."

Na vajon miért is nem?! Ott volt ez talonban nekik!

Milyen érdekes, hogy akkor kerül elő amikor a Jobbik a legnagyobb vetélytársa a Fidesznek az EP választásokon.

__________
Kágébéla lehet a Jobbik veszte
2014. 05. 15. 14:17

index.hu/belfold/2014/05/15/kagebela_lehet_a_jobbik_veszte/
__________

igazi Ténytár 2014.05.16. 06:12:14

@Balt: "az Orbán kormány tett valami belátása szerintit a határon túli magyarokért a HELYBEN, MAGYARKÉNT való megmaradásáért. "

Akkor viszont most meg a "kihalatásuk" a cél az elszakadt területeken, hogy az anyaországi kivándorlást velük pótolják, mint Semjén 1 millió KAPos lesz dolga?

Akkor az komcsibb mint a legvadabb komcsi.

igazi Ténytár 2014.05.16. 06:17:16

@Balt: Ez meg egyenesen Sztálinista:

1992-ben MAGA ORBAN ZAVARTA EL A horvát-magyar KISEBBSÉGET akik a háború elől menekültek ide!!!

Persze tudjuk. Neki azt is lehet, akkor épp a magyar menekültek KITOLONCOLÁSA volt ORBÁN, a nem-komcsi hanem nemzeti, érdeke!

_______________

www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=10956

E szellemiség jegyében terelték egy táborba a horvátországi magyar falvak, Kórogy, Szentlászló elmenekült lakosságát, gátolták meg beilleszkedésüket a magyar társadalomba, és TOLONCOLTAK VISSZA ŐKET nyolc év múltán zeneszóval és nemzeti zászlók alatt Horvátországba, miután Orbán Viktor felavatta a magyar segítséggel újjáépített szentlászlói református templomot.

Lehet, hogy a kitoloncolás kifejezést némelyek méltatlannak találják. Tény azonban, hogy a magyar és a horvát kormány megegyezése után az érintetteket senki sem kérdezte meg, menni akarnak-e vagy maradni. Mint ahogy azt sem kérdezték meg, hogy szétlõtt házaikat mibõl fogják lakhatóvá tenni. Problémát csak a vajdasági magyarok okoztak: hiába kapták meg ugyanis a kitoloncolásról szóló határozatot, a Milosevic-kormányzat nem engedte visszatérni õket Szerbiába.

És ha jobb híján megpróbáltak továbbmenni Ausztriába, könnyen idegenrendészeti õrizetbe kerültek. A nagyfai börtönben a kosovói albánok kiröhögték õket. "Miért hazudtok, hogy ti magyarok vagytok? Hogy lehetnének magyarok Magyarországon idegenrendészeti õrizetben? Ez olyan, mintha minket Albániában õrizetbe vennének."

Való igaz, az albán hatóságok számos idegenrendészeti õrizetben lévõ kosovói albánnak állítottak ki útlevelet, hogy elhagyhassák Magyarországot. A magyarok pedig ott maradtak a magyar börtönben.
_________________________

"NYÍLT LEVÉL DR. VÉGH ZSUZSANNÁNAK, A BM BEVÁNDORLÁSI ÉS ÁLLAMPOLGÁRSÁGI HIVATAL FŐIGAZGATÓJÁNAK
2004. július 28.

A Magyar Helsinki Bizottság és a Menedék Egyesület nyílt levélben fordult dr. Végh Zsuzsannához, a BM Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal főigazgatójához.

A civil szervezetek azt kérik, hogy a BM BÁH szorgalmazza, hogy a belügyminiszter éljen a törvény adta jogával, és méltányosságból adjon letelepedési engedélyt azon vajdasági magyaroknak, akik 13 évvel ezelőtt (2001-ben!) Magyarország védelmét kérték, mert magyar létükre nem akartak a jugoszláv hadsereg behívott katonáiként részt venni a szerbek és a horvátok háborújában.

Tizenhárom év múltán (2001-ben!) még mindig menekülttáborokban élnek, és máig sincsenek meg a feltételei annak, hogy végleg letelepedjenek hazánkban.

___________________________

Balt 2014.05.16. 08:42:36

@ténytár: OK, nézzük, mit is mond Kőszegh Ferenc - a magyarság nagy védelmezője - a fenti gondolatok bevezetőjeként:

>>A leginkább szókimondó módon ezt az álláspontot a kormányzó MDF jobbszárnyán elhelyezkedõ Zétényi Zsolt fogalmazta meg: "Élegyünk egy kicsit keményebbek a magyar nemzetiségû polgárokkal szemben - mondta a képviselõ a parlament 1993. április 27-i ülésén - (...) ne az õ egyéni érdekeiket nézzük, hanem a határon túl élõ magyarságnak mint kollektívumnak az érdekeit."<<

"1992-ben MAGA ORBAN ZAVARTA EL A horvát-magyar KISEBBSÉGET"

Lol, Orbán mezei ellenzéki frakcióvezető volt '92-ben. Hogy a későbbi, aktív szerepében milyen a megítélése határon túli magyarok körében (és milyenek Kőszeghéi és elv- és harcostársaiéi), azt talán rájuk bízhatjuk.
lásd ápr. 6.:
www.origo.hu/valasztas2014/20140407-a-levelszavazatok-95-szazalekat-a-fidesz-kdnp-kapta.html
vs.hu/hataron-tuli-magyarok-tortenelmi-sikert-ert-el-fidesz-0407
www.origo.hu/valasztas2014/20140331-riport-sepsiszentgyorgyrol-es-marosvasarhelyrol-a-valasztasokrol.html

Úh toljátok még ezt a sztorit, hátha végre sikerül végleg negligálni magatokat határon belül is!

Magunk közt szólva nem is értem, egy "ténytár" névre hallgató blogger hogy engedheti meg magának ezt a mérhetetlen elfogultságot a tényekkel szemben, de legalább pontosan jelöli, mennyire lehet komolyan venni a blogját. Most pedig ezren észrevétellel jó lesz ezt illusztrálnom máshol is.

igazi Ténytár 2014.05.16. 12:30:18

@Balt: Mi köze annak a LETAGADHATATLAN KITOLONCOLÁSI ténynek ahhoz, hogy 1.5 millió székely között is van százezer fideszes irredenta szektatag aki rajuk szavazott?

Ott is olyan hülyék a Csaba-királyfi hívők mint itthon, mert ezt mar nem számít a HASZONLESŐ kettős állampolgárságukhoz (=adót azt nem akarnak fizetni itt, de szavazni, ellátást kapni azt igen).

_______
2004. december 9. 12:34
Magyar Nemzet (!)

"...A Fidesz NEM ragaszkodik a kettős állampolgársághoz, inkább ahhoz, amit a határon túli magyarok kérnek, és megadható, de nem rontja a magyarországi magyarok élethelyzetét.

Orbán példaként hozta fel, hogy tudomása szerint a jómódú, hagyományosan MSZP-SZDSZ szavazók nagy fölénnyel szavaztak IGEN-nel a kettős állampolgárság ügyében, míg a FIDESZES, ám szegényebb körzetek NEM-mel voksoltak..."

_________
Erdélyi Magyarság lapja
2003 Október-December

"Az RMDSZ már 2000 szeptemberében és októberében összegyűjtött több mint 80 ezer aláírást az ún. külhoni állampolgárság, tehát a kettős állampolgárság bizonyos formájának a támogatására.

Ezt 2000. október 16-án jeleztük az akkori magyar miniszterelnöknek, Orbán Viktornak.

Október 19-én volt is a miniszterelnök úrral egy megbeszélésem, amelyen hivatalosan is közvetítettem neki ezt az igényt. Azt a választ kaptuk, hogy elvi kifogás ugyan ezzel kapcsolatosan nincsen, de NEM látják lehetségesnek, NEM látják időszerűnek ezt a megoldást. "
________________

Balt 2014.05.16. 16:06:06

@ténytár: Még, még ilyet, hátha sikerül a maszopot is 5% alá küzdeni! :)))

nandras01 2014.05.16. 17:57:19

"Nagyképű, ostoba plakátjaik azt üzenik Brüsszelnek, hogy tiszteljék a magyarokat."
frászt brüsszelnek üzenik.
a teljesen elhülyült, gondolkodásra már képtelen, birkanyájként, a kolomp után menetelő droidjainak üzen ezzel a bullshittel.
és jól számol.
az egységsugarú fideszdroid elégedetten csettint, hogy "jól megmondta annak a szemét eunak a viktor"- és nem veszi észre, hogy a világ rajta röhög, nem vele.

igazi Ténytár 2014.05.17. 05:57:09

@Balt: A szokasos fidesz zombi.

Ha KÍNOS A LETAGADHATATLAN TÉNY (=Orbán mondta, Magyar Nemzet közölte), hat akkor jön ezzel a dedós hülye mantrával.

Az mszp pont azért van ahol, mert a Molnár fele húzzuk a farkunkat, jaj ne hogy mar bíráljuk a fideszt akkor se ha ok okádnak ránk, hanem gyáván lapuljon elvet követték.

A sok hülye szektatag, meg ugye azt hiszi Orbán az ilyet sose...

ColdWellEr 2014.05.19. 18:40:51

@Balt: Azok, akik nem értenek a gazdasághoz, azok könnyen "botcsinálta konyhaközgazdász"-oznak bárkire, aki ki meri ejteni a száján azt, hogy GDP, de attól még az ő életüket is befolyásolja, még ha a rezsicsökkentés eufóriájába belefeledkezve nincs is nagyon kedvük tudomást venni róla. A chipsadót, a telefonadót, a bankadót és az áfát végül ők fizetik meg, az ő megtakarításukat nyúlták le (már amennyiben nem az "okosban" minimálbérre bejelentett nagy nemzeti együttműködőkről van szó, akik telibe szarják, hogy egyesektől akár milliókat nyúltak le, dögöljön meg, aki pénzt mer keresni, ha már neki nem megy), és igen, ők fognak többet fizetni az áramért, ha azt drágábban fogjuk megtermelni, rezsiharc ide vagy oda. Fő az egyensúly, de ahhoz nem kéne ilyen dolgokat meglépni, ha nem költenénk annyit MOL részvényre, Paksra, vagy fociakadémiára.

Balt 2014.05.20. 08:14:17

@ténytár: Molnár talán az egyedüli vállalható arc volt a maszopban, de szerencsére sikerült kicsinálni. :) De mindjárt kiderül, hogy a frontális támadás (DK) mennyire tetszik a választóknak. 1x bejött, ez igaz, most meg 2%-ra mérik...

@ColdWellEr: Amúgy nem kell ide közgazdász, önmagukért beszélnek a számok. (Meg a választók.)

ColdWellEr 2014.05.20. 15:30:20

@Balt: "The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter."
- Winston Churchill

Nem vagyok demokráciaellenes (igaz, annak jelenlegi elfajzott formáját meglehetősen szuboptimálisnak tartom), de 100%-ig igazat kell adjak az angol úrnak.
süti beállítások módosítása