HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (137) bank (49) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (238) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (245) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) bkk (4) BKK (1) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (276) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (95) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (121) euró (4) európa (190) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) franciaország (1) Franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (45) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (124) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (179) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) karácsony (4) Karácsony (1) karrier (4) kártya (1) kastély (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) kína (4) Kína (2) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (229) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (2) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (40) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (329) magyar péter (1) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (166) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (75) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (226) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (174) patkány (1) pékáru (1) pénz (249) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (291) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (9) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisza (1) tisztesség (112) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (186) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (69) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van Kövér Ákos férfigyalázásából

2015.12.16. 21:17 Elegem Van

Az ifjú korában tehetséges hülyegyerekből egy élet munkájával magát érett kreténné kidolgozó Kövér László vakerált valamit a nők helyéről, amely szerinte a konyha-szülőszoba reláción belül értelmezhető. Egy öregecskedő kurzus  szintiboy is ezt az időpontot választotta gondolatai e tárgykörben való megfogalmazásához.  A mindig résen lévő emancipunci brigád persze ugrott a hülyeségre, már azt vártam, hogy Dúró és Széll képviselőhölgyek feldobják bugyijukat az elnöki pulpitusra. Csakhogy ez a két fideszes ökör lassacskán ballagva nem a nőket, hanem a férfiakat alázta meg. Meglepő talán így elsőre, de kifejteném, ha szabad.

Néhány éve a rózsadombi óvodákban külön fel kellett hívni Rózsadombi Anyukat arra, hogy csimotáikkal ne tíz órakor kászálódjanak ki SUV-jaikból az ovinál, mert akkor már egy órája megy a kötelező foglalkozás. A többséget természetesen nem érdekli ennek a befolyásos szubkultúrának az utód oviba hordási problémája, de mögötte komoly társadalmi folyamat húzódik meg. Rózsadombi Anyunak - aki a közfelfogással ellentétben nem plázacica, hanem diplomás, nyelveket beszélő, művelt, kulturális igényekkel rendelkező nő - nincs más dolga mint a család és saját maga menedzselése. (Ezért ér rá tízre vinni a gyereket.) Ez azt jelenti, hogy Rózsadombi Apu tolja haza azt a pénzt, melyből a 3-4 gyerekes család fenntartása magas színvonalon biztosítható, Rózsadombi Anyu pedig logisztikai géniuszként szervezi életüket, melynek során viszi-hozza a kölyköket bölcsibe, oviba, iskolába, különórára, edzésre, gondoskodik a házról, és magát is igényesen karbantartja. Ez utóbbinak akkor van jelentősége, ha este lefektetik gyerkőcöket és visszavonulnak a hálószobába. (Melynek ajtaját most ne nyissuk ki, annyit jegyezzünk meg csupán, hogy Rózsadombi Anyu jól tudja, Rózsadombi Apu munkahelyén van néhány dekoratív szingli, akik bármikor leborulnak a szakmai tekintély előtt, hogy tátott szájjal magukba szívják a tudást.) A békásmegyeri lakótelep 6. emeletének hálószobáiba nyugodtan benyithatunk este tíz után, mert oda nem kell kitenni a tizennyolcas karikát. Ott leginkább két, a napi munkába, 1-2 gyerek nevelésébe teljesen kipurcant fáradt pár hortyog békésen. Ha nincs éppen munkájuk, akkor meg azért pihenhetnek, mert a pajzán perceket napközben abszolválták.

Az életnek ez a szelete tehát arról szól, hogy melyik férfi képes magas színvonalon eltartani 3-4 gyereket és egy feleséget. (Az életkor előre haladtával esetleg egy metreszt.) Aki ezt tudja, az elismerésre méltó frankó csávó, aki nem az lúzer. Kövér Ákos valójában ezért a férfiaknak üzent: Lám én megengedhetem magamnak, hogy legyen 3-4 gyerekem, mert tudok nekik biztosítani mindent. Én megengedhetem magamnak, hogy az én feleségem ne dolgozzon, csak a családdal és a hobbijával foglalkozzon. Hát Te öcsém? Nem? Akkor kisnyúl vagy vazze!

Ez a két marha tovább frusztrálja azt a társadalmi szempontból rendkívül értékes férfiállományt, amely ma is többszörösen nehéz helyzetben van. Spéder Zsolt egy közelmúltban készített - és nem kellően ismert - tanulmányában rámutat, hogy a kor fiatal férfija milyen nehéz megfelelési kényszerek hatása alatt áll. Először is legyen családfenntartó, az az keressen annyit, amellyel biztosítja a család boldogulását. (Ebben Rózsadombi Apu jó.) Aztán legyen pompás férj, azaz ha elromlik valami biszbasz, Szuper Márióként tudja megjavítani. Ezen kívül legyen romantikusan tüzes lepedőakrobata. És végül a Legjobb Apa szerepében is alkosson maradandót, melynek egyik bizonyítéka, ha ő fürdeti a gyereket. Csoda, hogy ezt a felelősséget felmérő vagy ösztönösen megérző fiatal férfiak mindettől elmenekülve maradnak a felelősség nélküli mamahotelban?

A helyzet tehát az, kedves kövér kretének, hogy - miként Rózsadombi Anyu példája mutatja - a nők valószínűleg szülnének örömmel akár négy gyermeket is, ha lenne olyan férfi mellettük, aki képes eltartani a családot. De nincs, a demográfiai mutatók meg úgy zuhannak, mint Kövér Ákos iq-ja.

kerem_a_kovetkezot2.jpg

Kövér Ákos üzenete a magyar hölgyeknek

És itt talán felvethető egy kövér politikai felelősség is. Drága Kövér úr, az Isten áldja meg, hatodik éve méltóztatnak kormányozni kétharmados felhatalmazással! Talán kérdezze már meg barátját - a történelembe az "enyveskezű" vagy "g..ci" melléknéven bevonuló - Viktort, hogy mi a bánatot csinált kormányzás címszó alatt az elmúlt években? Özönlenek ki a fiatalok Magyarországról, akik nem fognak szülni, ide legalábbis biztos nem. Nincs ebben Önnek kedves Kövér úgynevezett felelőssége?

A kormányzás esetleg nem csak arról szól, hogy a családomat állítom a köz lábára, hanem arról, hogy a közt állítom saját lábára. A kormányzás nem arról szól, hogy nagy hangon üvöltve kijelentem, hogy nem tűröm a korrupciót, halkan meg hozzá teszem: mert nem tűröm a konkurenciát.

Szóval Kövér úr, tessék úgy kormányozni, hogy Magyar Apu képes legyen eltartani négy gyereket. Ha nem tudnak, le lehet mondani. Az üres - másokat felelőssé tevő, frusztráló - pofázásából viszont elegem van.


223 komment

Címkék: politika család gyerek orbán kormány pénz életérzés párt bizalom elnök becsapás Magyarország

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr898176724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monddazigazatmar 2015.12.17. 13:20:56

Tessék, íme egy önmegvalósított nő.
"gyülölöm az életem, nincs munkám, magányos vagyok, nincs hol laknom"
A liberális nagyágyú saját szavaival :D:D:D
www.youtube.com/watch?v=erfTqVhmc_Q

nem várt fordulat 2015.12.17. 13:41:43

@tede: Ezt nem én írtam, ez a posztban volt. Elolvastad, vagy write only?

para_noir 2015.12.17. 13:55:52

@I_Isti: Értelek! tehát legyen gyermekmunka meg háborús helyzet, és minden rendben lesz. Nem érezted még, hogy tökhülye vagy? Mert kéne.

high up! 2015.12.17. 14:09:41

@monddazigazatmar: "A liberális nagyágyú saját szavaival"

te tenyésztett hülye, a liberalizmus 2 esetben jó meg szükséges:

1. meg akarsz dönteni egy diktátort a diktatúrájával, ahol még megszólalni sincs jogod
2. polgári módon akarsz élni, önálló gondolatokkal, nem pedig irányított birka állatként.

Na hogy Orbaneszku gazdid miért szerette és követelte a liberalizmust 1990-ig (Soros pénzén) és 2010-től miért utálja teli tüdőből (Putyin pénzén), arra az 1. pont a válasz.

Hogy mitől van Orbaneszkunak milliós tömegtámogatása az ostoba proli tömegekkel, arra meg a 2. pont a válasz.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.12.17. 14:18:46

Na most jött a hír, hogy a fidesz udvari bolond Ákosért a fideszmaffia kormányszinten mér ellencsapást a Telekomra!

Hiába no, ennek az Átlaghülyemagyarok millióival megvert országnak egyszerüen ez a történelme: a klikk uralkodása, a 10 millió cselédsorban tartása, permanenns hatalmi megfélemlítés

A nép ellenállása korlátozott:
vagy nem szülés vagy kivándorlás ebből az elmebajosok birodalmából.

FOLYTASSUK!

tede 2015.12.17. 14:28:27

@high up!: Végül is a telekomnak joga volt felmondani Ákosnak. A magyar kormánynak meg joga van felmondani a telekomnak és új közbeszerzést kiírni, amit ügyesen úgy írnak ki, hogy ne a telekom nyerjen.

Köldök_szösz 2015.12.17. 14:41:33

Valahogy több gyereket kell szülni mint a muszlimok, mert különben majd a pár éven belüli háborúban (ahol gyerekek is fognak harcolni szemtől szembe) ők többen lesznek.
Nem baj ha nem tudjátok eltartani a gyerekeket, a természetben is az állatok ellenek jó pár kölyköt, a gyengék legfeljebb megdöglenek de marad pár erős úgyis.

Egéridomár 2015.12.17. 14:55:36

@tede: Igazi tetves fideszes vircsaft. Sokadjára bebizonyosodott, hogy a fideszesek a legalja mindennek. Mi a retkes köze van a kormánynak egy magánvállalkozás és egy előadó közötti üzleti szerződéshez?! Ráadásul úgy, hogy az egyik fél támogatást, azaz reklámért cserébe pénzt ad.
Egy példa, hátha megérted: Megállapodunk, hogy mert fasza gyereknek tartalak, fizetem a benzined a kocsidhoz, cserébe megkérlek, hogy írd ki a járgányod oldalára, hogy „Egéridomár egy f…sza csávó”. Ezek után elkezded mondogatni, hogy a nőknek jobb helyük lenne a fakanál mellett. Erre én azt mondom, hogy suttyó vagy, ezért nem akarom tovább fizetni a benzinedet, és vedd le az „Egéridomár egy f..sza csávó” feliratot. NA és akkor jön a Lézer jani, és azt mondja, hogy ez az Egéridomár jobban tenné, ha fizetné továbbra is a benzinét tede-nek, mert különben irgum-burgum.
Milyen alapon csezd meg?!
Ez a legnagyobb baj veletek. Bele akartok pofázni mindenbe a magatok tajtparaszt stílusával, olyanba is, amihez semmi közötök nincs! Ha netán ezt veletek csinálná valaki, ordítozva felgyújtanátok megint valami székházat.

inebhedj - szerintem 2015.12.17. 15:06:11

@Egéridomár:

Logikailag vizsgálva a kérdést, van hozzá alapja.

A Telekom arra hivatkozva mondta fel a szerződést (ja jól tévedek), hogy a szponzorált világnézete nem összeegyeztethető a Telekom világnézetével. (Nem, nem akarok abba belemenni, hogy eddig miért nem vették észre, hogy ők nem is szeretik az Ákost - ez legyen az én bajom.)

Ezáltal a Telekom jelezte azt is, hogy a az ő világnézete milyen.

A Telekom bármelyik ügyfele / partnere (így a kormány) rádöbbenhet arra, hogy ez a Telekom által vállalt világnézet nem egyeztethető össze a sajátjával, és dönthet úgy, hogy a köztük lévő szerződés előírásainak megfelelően azt felbontja.

Persze arról lehet vitatkozni, hogy kinek, melyik világnézet tetszik, a kormány esetében elvileg az ezzel kapcsolatos vélemény kinyilvánítására vannak a választások (hogy ez szerintem 25 éve habiszti, az meg megint az én bajom), míg egy üzleti viszony esetén a szerződéshosszabbítás vagy bontás.

El tudom képzelni tehát, hogy lesz 2018-ban, aki emiatt sem / nem fog a kormánypártokra szavazni, és lesz aki mostanában (vagy ahogy a hűsége fordul) emiatt hagyja el a Telekomot.

♔bаtyu♔ 2015.12.17. 15:09:45

Ez tényleg nagyon felháborító. Libsi nők: (már aki valóban nő és képes is erre) ne szüljetek.

♔bаtyu♔ 2015.12.17. 15:11:50

@inebhedj - szerintem: Igen pontos. A kormány pontosan azzal az indokkal bontja fel a szerződést, amivel a Telekom is felbontotta.

Mindkettőnek joga van hozzá, hiszen a Telekom szabadon eldöntheti milyen a világnézete, a kormány világnézetét pedig nyilván a szavazók döntik el.

♔bаtyu♔ 2015.12.17. 15:15:57

@high up!: Ezt te nem nagyon érted, de tudod, ha egy multinak konkrét világnézete van és erre hivatkozik, akkor nyilván lehet az egy kormánynak is, sőt hivatkozhat is erre.

Vagy te hogy gondoltad?

♔bаtyu♔ 2015.12.17. 15:17:04

Amúgy ideje lemondanom a T-comos megrendelésemet, ha tudom, hogy ezek libsik, már előbb lemondom.

Bernik 2015.12.17. 15:26:10

"Végül is a Telekomnak joga volt felmondani Ákosnak. A magyar kormánynak meg joga van felmondani a telekomnak és új közbeszerzést kiírni, amit ügyesen úgy írnak ki, hogy ne a telekom nyerjen."
Írja egy megtévesztett, aki önmaga példázza a szövegével, miért sikeres a maffiakormány propagandamutatványa.
Minden valódi demokrácia alapja - ami a magyar nép többsége számára nem véletlenül titok -, hogy a törvény előtt mindenki egyenlő. Az állampolgár és a kormány is. Az állampolgár sem fordíthatja saját céljára azt a pénzt, amit például pénztárosként beszed a vásárlóktól. UGYANÍGY a kormányak is kutya kötelessége az állam által beszedett pénzt a költségvetési TÖRVÉNYBEN MEGHATÁROZOTT CÉLRA, tehát optimálisan, felelősen kiadni. Ha nem ezt teszi, amennyiben nem az alapján adja ki a pénzt, hogy a törvényben meghatározott CÉLNAK LEGHATÉKONYABBAN feleljen meg a kiadás, hanem ezzel szemben MÁS-, önös céllal és indokkal - önkényesen - költi a távközlésre szánt pénzt, akkor a hűtlen kezelés bűncselekményét követi. Sikkaszt, mint a pénztáros, aki a nap végén bevásárolni megy a kasszában tartott "pénzével". Ha a magyar kormány nem is titkoltan ákosalapon mondja fel a távközlési szolgáltatói szerződését, akkor beismerte a hűtlen kezelés bűncselekményét. Aminek már az állítólagos kísérletéért is éveket osztottak a sukórói ügyben pár hete. Ja, hogy azok emút8évesek voltak? Úgy már rendben?

index.hu/gazdasag/az_osszes_miniszterium_felmondja_szerzodeset_a_magyar_telekommal/

Amúgy meg az egész görögtűz ennek a mai hírnek a terelésére megy ki:

index.hu/belfold/2015/12/17/biszku_bela_haborus_buntett_itelet_felfuggesztett_borton/

Nehogy már az átlagbirkának feltűnjön, mennyire átverte megint a Kedves Vezér a "kommunista-ellenes" propagandájával. Amikor megállapított kommunista háborús bűnért felfüggesztett jár.
Ennek elfedése a hazai médiában még a bűncselekmények - egy apró részének - nyílt beismerését is megéri nekik.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.12.17. 15:30:12

@high up!:

Helyes...
Nem szabad olyan vállalatokkal szerződni az államnak, amelyik valakit a véleménye alapján hátrányos helyzetbe hoz.

Nehogymár a szarfaszú ballib cégek minidiktátorai diktátaljank az országban !

Megjegyzem nem csak az államnak hanem senkinek.
Az Ákos rajongók már elindították a Telecom szerződések visszamondását, nagyon helyesen.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.17. 15:31:05

Nem lehetséges, hogy a NÉMET tulajdonú Telekom csak az ürügyre várt, hogy szerződést bonthasson a közismerten fideszes kötődésű K. Ákossal?

Ismerve a német viszonyokat szólásszabadság-ügyben (ami jól megmutatkozik a médiában pl. a bevándorlókkal kapcsolatos országos öncenzúrában és véleményterrorban) és a nem túl szívélyes Orbán-Merkel viszonyt, ez nem tűnik légből kapott gondolatnak. Simán lehet egy Orbánnak szánt merkeli fricska is.

Nem olvastam K. Ákos szavait, csak azt, amit írtak róluk, de ezek alapján nem látok bennük semmi szörnyűt. Semmi felháborítót nem látok abban, hogy egy nő SAJÁT DÖNTÉSE alapján ne legyen belekényszerítve a bérrabszolgaságba, hanem HA AKARJA, akkor lehessen családanya és esetleg csak félállásban dolgozzon, azt sem a megélhetésért, hanem az önbecsüléséért.

Írom mindezt úgy, hogy sem K. Ákos személyét, sem a zenéjét ki nem állhatom.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.12.17. 15:34:12

@Bernik:

A független bíróság hozott egy ítéletet.

Megjegyzem ki nem szarja le a Biszkut ?

Csak a ballibek képesek egy 90 éves ex-SS közlegény kivégzésén felizgulni.

5perc 2015.12.17. 15:38:32

@♔bаtyu♔:
"Most akkor gondolkodj logikusan. Mit mondott Kövér? nagyon semmit."
Ahogy szokta. Értelmeset nem mond semmit, csak trollkodik a vén kommunista.
Annak örülök, hogy téged jól megfizet a kormány. Én egyik kormánytól sem kaptam semmit, de a munkámbl 5-6 éve még meg tudtam élni, most meg nem. Tudom, ez is ballib ostobaság.

eau sauvage 2015.12.17. 15:40:48

@I_Isti: "A nagyapáink korosztálya egyébként elgyalogolt a Donig..."

Szerinted önként hányan mentek volna?

padisah 2015.12.17. 15:41:45

@ö...mikó?: aha, számolj utána, milyen módon lehet fenntartható egy olyan társadalom, amiben a nők nem szülnek legalább 2 olyan gyereket, aki életben is marad, és képes további családokat alapítani

ugye a reprodukciós önfenntartáshoz 2.1 gyerek kell per nő, mert a születéskori nemek aránya 52:48 a fiúk javára, tehát a 48 lánynak kell majd a 100 gyereket újra megszülni, és azokat is pótolni kell akik testi vagy szellemi fogyatékkal születnek és nem képesek családot fenntartani

ehhez képest a németek reprodukciós rátája 1.3, a miénk állítólag 1.4, de én korábbi adatban 1.31-et láttam, vagyis masszívan bajban vagyunk, nem önfenntartó a társadalom, és az előszeretettel majmolt németeké SEM

ha már eleve meg sem születik annyi gyerek amennyi a fenntartáshoz kell, akkor ezen a halandóság bármilyen alacsony szintje csak tovább ront, ezt nem lehet azzal kompenzálni hogy az eleve nem elég gyerekből 99% megmarad, miközben Indiában a 3 gyerekből elvész mondjuk 0.3 (10%) betegségek miatt

nu pagagyí 2015.12.17. 15:42:57

Úgy látom a magyar kormány megsértődött, hogy a T-com nem az udvari kedvenc, időközben sajnálatos módon szalonképtelen bunkóvá vált alakot óhajtja a továbbiakban reklámarcként használni.

Ismerve az eddigi gyakorlatot, rapid módon készülhet már a magáncégek szponzorációját szabályozó törvény. Előbbi nyilván előírja majd egy, természetesen valamelyik pártcsinovnyik által vezetett, könnyűzenei kamara létesítését, amely majd kizárólagos jogot kap a szponzorálandó "művészek" kijelölésére. A törvény csak akkor lesz hatékony, ha azokat a cégeket, amelyek nem élnek a lehetőséggel, különadóval lehet szankcionálni.

ekat 2015.12.17. 15:43:29

@Ballib Cenzúra: Nem fogod elhinni, én se karrierre, se gyerekre nem vágytam soha. Olyan voltam, mint John Lennon, boldog akartam lenni, mikor felnövök. És az is lettem. :) Beosztottként, (saját jogon) anyagilag normális helyzetben, és hihetetlen boldog kapcsolatban. Nekem ez volt az önmegvalósítás. :) /Jelzem, ha hamarabb jön össze a kapcsolat, akkor gondolom, azért szültem volna, de kifejezetten soha nem vágytam rá./

nu pagagyí 2015.12.17. 15:46:36

@padisah: A felfordulás a nők ledegradálása miatt van. Az összes többi dolog mellébeszélés.

turista a saját országában 2015.12.17. 15:47:25

@Ballib Cenzúra: "Nem szabad olyan vállalatokkal szerződni az államnak, amelyik valakit a véleménye alapján hátrányos helyzetbe hoz".

Te hitvány szarfaszú görény!

Ha már a szólásszabadságnál, a véleményhez való jognál és diszkriminációnál tartunk:

* Kövér kitiltotta az RTL Klubot az Országházból:

www.origo.hu/itthon/20151120-kitiltottak-az-rtl-klubot-a-parlamentbol.html

* Kitiltották a Hócipőt a Fidesz kongresszusáról:

nol.hu/belfold/nemkivanatos-vendeg-a-fidesz-kongresszusan-a-hocipo-fotosa-1579711

* 17 embert rabosítottak, mert megosztottak egy, a volt siófoki polgármestert érintő facebook-bejegyzést:

24.hu/kozelet/2015/11/27/17-embert-rabositottak-siofokon-egy-facebook-megosztas-miatt/

Ezekhez mit szóltál akkor, istenbarma?

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.12.17. 15:49:34

@nu pagagyí:

Semmifée degradálás nem volt.

Ballib hiszti volt, meg néhány Telecomos ballib önjelölt diktátor kirekesztése.

Ennyi a sztori.

Szerencsétlen ballibek még rugóznak rajta egy hetet, mert a Gyurcsány megparancsolta nekik, aztán kalap.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.12.17. 15:52:18

@turista a saját országában:

Az első azért volt, mert a házszabály szeirnt nem megengedett helyen forgattak.
A szabályok az RTL-re is vonatkoznak. Az más kérdés hogy jó vagy rossz a szabály.

A második esetben a Fidesz, és MSZP és más párt is meghatározhatja melyik sajtót engedik be és melyiket nem. Gyurcsányék a Hír-TV-t nem engedték be régen.
Ez van.

A harmadik esetben nyilvánvalóan rossz ügyészségi döntés született, az érintettek kártérítést fognak kapni, mint általában ilyen esetben.

Egyik se vethető össze azzal, hogy a Telecomos vezérkar, valakit pusztán a véleménye okán kibasz !

turista a saját országában 2015.12.17. 15:55:48

@Ballib Cenzúra: És az úristenbe nem lehet megérteni, hogy:

1., Egy magáncég azzal köt - a jövőben remélhetőleg gyümölcsözően működő - szerződést, akivel csak akar, és azt akkor mondja fel, amikor csak akarja.

2., Ákosnak joga van elmondani a véleményét bármiről, a Telekomnak pedig ettől elhatárolódnia, ha azt összeférhetetlennek találja üzletpolitikájával, imidzsével, a magáról kialakítani kívánt képpel.És ezek után eltekinteni a további együttműködéstől.

3., A hatalomnak nincs joga belepofázni egy magánvállalat és egy magánember közti üzleti ügybe, pláne fenyegetőznie és retorziót alkalmania, pusztán mert az az ember a mikutyánkölyke, a nyáj tagja, akit védelmezni kell akkor is, ha nincs igaza, bármi áron.

Felfogtad, baromarcú?? Tudom, hogy nem, mert te menthetetlen vagy, ilyen hülyén fogsz egyszer meghalni. Csak a tények kedvéért írtam le mindezt.

high up! 2015.12.17. 16:01:51

@♔bаtyu♔: "ha egy multinak konkrét világnézete van és erre hivatkozik, akkor nyilván lehet az egy kormánynak is, sőt hivatkozhat is erre."

na most miért kellett a kocsmából visszatántorognod, oszt mgint jól kiröhögtetned magad?

Bammeg, ti Nyócc osztály hiányos fideszprolik ne dobálózzatok már olyan szavakkal, amelyeknek még a definicióit se tudjátok.

Egy multinak (meg minden értlemesebb cégnek) mint jogi személynek nem világnézete, hanem vállalati filozófiája, vállalati kultúrája és etikai kódexe van. Amelyekben kifejezi többek közt az emberi, vallási, politkai szabadságjogokhoz való hozzáállását. Oszt ha kiderül valmelyik dolgozójáról, szponzoráltjáról, hogy beleszart ezekbe, akkor szépen és jogosan megszabadul tőlük.

Persze nektek NER cselédeknek, akik életükben nem jártak még a falujuk határánál messzebb, életükben nem dolgoztak a közmunkán meg a töményen korrupt fajtiszta magyar kisvállalkozásokon kívül, ez magas megérteni. Ezek nektek földön kívüli dolgok, remény sincs rá hogy megértsétek, az meg hogy egy napon erre a szintre eljussatok meg nem is az igényetek.

FOLYTASSUK!

nu pagagyí 2015.12.17. 16:02:05

@Ballib Cenzúra: Remélem találsz majd olyan telekom céget, amelyik egy hozzád hasonló bunkóval reklámozza magát.

A magyar állami szervek és az állami tulajdonú cégek, a T-comtól eltérően, nem magáncégek. Szerződéseket elvileg csak közbeszerzés keretében köthetnek, amelyet az a cég nyer, amely a kiírt paramétereknek megfelelő, legolcsóbb ajánlatot teszi. Minden ettől eltérő mód nettó korrupció.

monddazigazatmar 2015.12.17. 16:05:47

@high up!: Azt kihagytad hogy a liberalizmus akkor is jó meg szükséges, ha éppen egy faszi púzóját kívánja meg a gusztustalan fajtád.
A baszom nagy liberalizmusotok meg úgyis addig tart amíg az érdekeitek úgy kívánják.
FOLYTASSUK!

monddazigazatmar 2015.12.17. 16:09:07

@turista a saját országában: ???
Tehát Ákosnak joga van elmondani amit akar. A telecomnak joga van felmondani a szerződését. A hatalomnak pedig nincs joga olyannal szerződni akivel éppen akar?
Nem megadóztatják, nem kizavarják, hanem felmondják a szerződést.

Mondjuk olyanról hallottál az utóbbi időben, hogy amikor x hatalomnak nem tetszett valami, akkor éppen arra kötelezte az összes létező magáncéget, hogy y országnak nem szállíthatnak árut?

high up! 2015.12.17. 16:09:16

@tede:

A suttyó parasztdiktatúra Orbanmeszku kormánynak persze hogy joga van felmondania a Telekom szerződést (az utódjai majd a Paksi szerződést fogják felmondani), legfeljebb majd jól megfizeti a Telecomnak a TE zsebedből a vaskos felmondási költségeket, oszt majd leszerződik a TE zsebed terhére egy másikhoz előnytelenebb feltételekkel (de majd ráhazudják, hogy mennyivel előnyösebb!)

Viszont a lényeg, hogy most hónapokig röhög majd a világ, hogy az egész államigazgatás bemozdult, hogy vérbosszút vegyenek az UDVARI DALNOK-ért.

FOLYTASSUK!

monddazigazatmar 2015.12.17. 16:13:47

@high up!: Igen! Ezen fog röhögni a világ! Ilyen vicces ez a világ!
A putyin féle bojkotton is hogy röhögcsélt mindenki.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.17. 16:13:57

@Ballib Cenzúra:

"A második esetben a Fidesz, és MSZP és más párt is meghatározhatja melyik sajtót engedik be és melyiket nem. Gyurcsányék a Hír-TV-t nem engedték be régen."

Ezzel nem tudok teljes mértékben egyetérteni. Egy magáncég azt enged be, akit akar. Ám amíg egy párt közpénzeket (a közemberek adójából) is felhasznál a működéséhez, addig csak kirívó esetekben (pl. kimondottan hamis, hazug tájékoztatás) tilthat ki egy médiumot - vagy legalábbis én így látom tisztességesnek.

nu pagagyí 2015.12.17. 16:15:43

@Ballib Cenzúra: Te már alaposan leküzdötted magad agyilag és erkölcsileg is. Lassú volt a folyamat, talán ezért is nem vetted észre magadon a változást. De azt hiszem ez már a véglegeshez közeli lehet. Egy hozzád hasonló ösztönlény már csak a biológiai késztetésekkel foglalkozik, lefoszlott róla a civilizáció máza.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.17. 16:15:52

És szerintem ugyanennek kell vonatkoznia közpénzeket is felhasználó magáncégekre, pl. a Mercedesre, hiszen nem kis állami támogatást kapott.

high up! 2015.12.17. 16:17:40

@monddazigazatmar:

oszt miért idejársz az elmeorvosod helyett, itt nem fogsz meggyógyulni.
Sőt, egyre csak rosszabbodik az állapotod.

Tehát amikor Orbaneszku eftárs gazdid a Liberális Internacionale alelnöke volt, akkor ő totál buzi volt???? A farokra meg a kábszerre bukott???

Hábammeg, ha ezt megtudja Orbenaszku gazdi eftársad hogy miket mondasz róla, a TEK-kel fog téged az apja kőbányájába elhurcolni. Aztán majd sajttájt tart, hogy meg akartad murdelni őt az óvodai látogatása során.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.12.17. 16:23:02

@monddazigazatmar: "A putyin féle bojkotton is hogy röhögcsélt mindenki."

Így van te fajtiszta fideszproli, ez a legnagyobb poén már 1 éve: nincs semmilye ezeknek a barom ruszkiknak, erre a féleszü KGB-s vezérük kihirdette magukra a gazdasági embargót.
Oszt 2 napfelkelte között 5%-ot zuhant a GDP-jük.

IQ alapon ti fidesz kretének amúgy az SZKP testvérpártja vagytok. Pont ugyanannyi birkaeszetek van, mint a ruszki muzsikoknak.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.12.17. 16:24:45

Köllene egy Birkamenet Ákosért!!!

nu pagagyí 2015.12.17. 16:31:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A pártok versenyeznek egymással, ezért megválogathatják kik tudósíthatnak első kézből. Az ő felelősségük, ha döntésük visszaüt rájuk.

Az állami szervezetek és monopóliumot élvező (állami) cégek viszont nem diszkriminálhatnak olyan alapon, hogy a vezető elvtársnak nem tetszik a sajtómunkás pofája, meg a munkaadója sem. Illetve igen, de akkor sürgősen módosítani kell az alkotmányban véletlenül benne felejtett néhány passzust, amely a jogegyenlőségről, a tájékoztatás és vélemény szabadságáról papol. Ajánlanám az eredeti 1949-es Alkotmányt, az prímán rendezte a párt vezető szerepét és véleménymonopóliumát.

nu pagagyí 2015.12.17. 16:33:04

@high up!: A szlogenje lehetne a Kicsillagé: "Néniket a bácsiknak!".

padisah 2015.12.17. 16:41:05

azt a részt illene tisztázni, hogy egy vállalatnak mi köze van társadalmi kérdésekhez, amelyek közvetve politikai kérdéseket is érintenek

kapásból azt gondolom, hogy ha a Tkom-nak ne lenne anyagi érdeke a fogyasztói társadalom, és azt erősítő politikai mozgalmak erősítése, akkor soha nem nyilatkoznának értékrendi ügyekben, mert helyesen felfognák hogy az nem egy vállakozás dolga

a helyzet az, hogy a Tkom amikor kialakítja az "imidzsét" akkor tudatosan olyat alakít ki, amivel általában fokozhatja a saját termékei iránt a keresletet, és közben mintegy mellékesen fogyasztásra ösztönöz mindenkit, nem csak az ő saját ügyfeleit, és ezzel terjeszt egy értékrendet

ez pedig politikai kérdés

a dolog másik fele, hogy erről a döntést nyilvánvalóan nem a Tkom közgyűlése hozta, nem a céget birtokló tulajdonosok közössége, hanem egy manager a cég nevében

neki, magánemberként akármilyen politikai véleménye lehet, ezt mint Kovács József el is mondhatja ha akarja, kirakhatja a facebookjára, de mint cég, vagy a cég képviseletében ne tegye

ha megteszi, akkor viszont: aki karddal öl kard által vész el, a céget is ugyanezért a nem-semleges politikai véleményéért be fogják darálni, és ezen nincs mit meglepődni

Afrika steht an der Elbe 2015.12.17. 16:41:15

Két napja azon röhögök, hogy most ugyanazok műhisztiznek Kövéren és Ákoson, akik pár hónapja lelkesen ölelték a keblükre a muszlim hordát, akikről tudjuk ugyebár, hogyan viszonyulnak a hölgyekhez.

A Telekom aztán meg ne keverje már össze a diktatúrát építő Németországot a szabad Magyarországgal.

-JzK- 2015.12.17. 17:05:14

A téma azóta se hagy alább.

Ajánlok egy könyvet, a címe Buchanan, Pat – The Death of the West, magyarul is megjelent “A nyugat halála” címmel, de angolul itt letölthető: docdro.id/4zLfAw3

Az átlagemberek tömege hajlamos a nyugati népességcsökkenést kizárólag gazdasági, pénzügyi okokkal magyarázni, de szem elől téveszti, hogy Európa egyik leggazdagabb országának, Németországnak a népessége katasztrofálisan csökken, s ugyanakkor a harmadik világ számos, igen szegény országának népessége ugrásszerűen növekszik, és ez mindennél fényesebben bizonyítja, hogy ez a jelenség gazdasági-pénzügyi okokkal nem magyarázható. Ezzel szemben Buchanan a legmélyebb okot a Marcuse által propagált és a hatvanas-hetvenes évek óta széleskörűen elterjedt élvezeti elvben látja. Nem arról van szó, mintha az élvezet igenlése önmagában rossz lenne. Aquinói Szent Tamás A teológia foglalata című főművében kimutatja, hogy a szomorúság az ember lelki, erkölcsi életét legjobban veszélyeztető érzelmi állapot, amelynek ellenszeréül többek között éppen az élvezetet ajánlja, amely, mint gyönyörködtető jó, a hasznos jónál magasabb értékű. A hasznos jó nem öncél, csak eszköz; az élvezet már öncél, de nem végső cél; az erkölcsi jó követése teszi egyedül lehetővé, hogy az ember elérje a végső célját, és ezzel annak meg nem szűnő élvezetét is. Ha az élvezetet tekintik legfőbb és végső értéknek, ahogy ezt Marcuse sugallja, értelmetlenné válik minden áldozatvállalás, minden olyan kötelességteljesítés, ami fáradsággal, erőfeszítéssel, olykor lemondással jár.

Buchanan helyesen mutat rá, hogy az élvezeti elv csúcsértékké minősítése nagymértékben hozzájárult az abortusz, a homoszexualitás és az eutanázia nagymértékű elterjedéséhez, és ez a három már közvetlen kihatással van a Nyugat tragikus népességcsökkenésére. De ugyanennek vannak közvetett okai is, és ezek közül kiemelkedik kettő. Az egyik a kényszerű női munkavállalás, amely a monogám család halálával fenyeget. A hangsúly viszont a kényszerű női munkavállaláson van Buchanan-nél, és ezt fontos szem előtt tartanunk, ugyanis semmi negatív következménnyel nem jár, ha az a nő, aki hivatást érez tudományos, vagy művészi munkára, vagy küldetésének érzi, hogy például gyermekorvos, óvónő, esetleg bölcsődei gondozónő legyen, önként, anyagi kényszertől mentesen ilyen munkát vállal, hiszen ez női mivoltának és a férfihoz való viszonyának nem eltorzulását, hanem kiteljesedését eredményezi. De a kényszerű munkavállalás hosszú távon feltétlenül árt a monogám családnak és előrevetíti a Nyugat halálát.

Buchanan a Nyugat halálának másik közvetett okát a feminizmus kultuszában látja. Ez az irányzat valójában nem a nők igazi értékét védi, hanem valódi célja a nőket a férfiak ellen uszítani, és ezáltal a legmélyebb emberi kapcsolatnak, a férfi-nő kapcsolatnak, és ezen keresztül a legkisebb, de legalapvetőbb emberi közösségnek, a családnak bomlasztása, elsorvasztása, s ezáltal a társadalom atomizálása, izolált egyedekre való szétzúzása, hogy ezzel helyet készítsen egy nem-keresztény alapon nyugvó „új társadalom” számára.

A Jewish World Review-ban azt írja egy feminista: „Minthogy a házasság alkotmányosan rabszolgává teszi a nőt, világos, hogy a női mozgalmaknak ezen intézmény támadására kell koncentrálniuk A nők szabadsága nem valósítható meg a házasság eltörlése nélkül.” A feminista ideológia ostromában ezer százalékkal nőtt – az 1970-es 523 000-ról mára 5,5 millióra – a házasság nélkül együtt élő párok száma. Az egyedülállók háztartásának száma az USA-ban ma már nagyobb arányú (26%), mint a hagyományos családé. A populáris kultúra értékrendjében a szex rangja magasan felülmúlja az anyaság rangját; a női magazinok, a romantikus lektür és a tévé főműsoridőben ünneplik a szexet, a karriert, a szinglit. A gyermek a nagymamára marad. „A burjánzó szabadszerelem és az általánossá vált válások, a pornográfia térnyerése és a Playboy-filozófia fő irányzattá válása, az adódollárokból történő abortusztámogatás, az, hogy Amerika megérte azt a napot, amikor arról olvas, hogy tinédzser korú lányok kukákba dobják újszülött babáikat, és kint hagyják őket a havon […] Valóban, az új világ a hajdani pogány Róma értékrendjét teszi magáévá, ahol a nem kívánatos gyermekeket kitették egy domboldalra, hogy ott pusztuljanak el.” A szociális kultúrát és az adórendszert a feminizmus és az ellenkultúra értékrendszere, itatja át. Szabad társadalom nem kényszerítheti a nőket gyermekvállalásra, de egészséges társadalom megjutalmazhatja fenntartóit, az anyákat.

-JzK- 2015.12.17. 17:06:21

Tekintetbe véve, hogy ma egy családot egy szülő (az apa) jövedelméből igencsak nehéz fenntartani, vagyis a jelen rendszer nem csak ideológiai, de gazdasági eszközökkel is szinte kikényszeríti a nők munkába állását, a feminizmus azon követelésével, miszerint ugyan azon munkáért a nőnek ugyan olyan bér jár, mint egy férfinak, nem lehet vitatkozni. Ahogy azzal sem, hogy ha egy munkakörre egy nő egyébként fizikailag, szellemileg alkalmas, akkor női mivoltára hivatkozva ez a munkakör nem tagadható meg tőle. Bűnt követ el az a rendszer, amelyik a nőt szent hivatásától elvonja, mint munkást kihasználja és anyagi feltételek után rohanó “férfinőt” teremt belőle. A kulturális marxizmus lelkes támogatását élvező, s már a politikai korrektség szerves részévé vált feminizmus azonban éppen ezt teszi. A cél a hagyományos család szétverése – mindez az „egyenjogúság”, a „nők felszabadítása” jelszavai mögé rejtve, tekintve, hogy a család felszámolásának szándékát (ami egy érezhetően negatív dolog) kevés nővel lehetne a maga csupasz valójában megetetni, ezért pozitív, az emberek által általában szimpatikusnak gondolt fogalmakba (egyenlőség, szabadság, boldogulás, önmegvalósítás) csomagolják. A feminizmus a nőket a hiúságukon, büszkeségükön keresztül próbálja a kulturális marxizmus céljaira motiválni. „Te is képes vagy rá”, „valósítsd meg önmagad”, „tudod te ezt még jobban is, mint egy férfi” és hasonlók. Így azon nők, akiket a gazdasági szükségszerűség esetleg nem kényszerít munkába, állást vállalnak azért, hogy megmutassák a világnak, hogy vannak olyan jók, mint a férfiak. Megjegyezzük, némely területen még jobbak is, de ez egy másik fejezet témája. Így a rendszer által mesterségesen keltett lelki (önmegvalósítás, bizonyítási vágy) illetve anyagi (a puszta létfenntartástól a presztízs-fogyasztásig széles a skála) szükségletek képesek rákényszeríteni a nőt arra, ami ellen egész valója a leghevesebben tiltakozik. E tiltakozás letörését szolgálja a tudatipar, az iskolától az egyetemig, majd a média és a kultúra. Ennek köszönhetően a hagyományos anyaszerep mára „ciki” lett, a családjáért élő nő „elnyomott rabszolga”. A szórakoztatóipar ma a nőket keménynek, rámenősnek ábrázolja és szinte kivétel nélkül szinglinek, aki a munkájában, kedvteléseiben (szórakozás, fogyasztás) teljesedik ki. „Ma a nyugati nők milliói osztoznak a feministák házassággal és anyasággal szemben tanúsított ellenséges beállítottságában. Milliók tették magukévá a mozgalom célkitűzéseit, és nem áll szándékukban férjhez menni, pláne gyermeket szülni. Marcuse Élvezeti Elvével való azonosulásuk, a szexuális forradalomban vállalt elkötelezettségük azt jelenti, hogy a házasság a sor végére került. És – amint válási és születési statisztikáink mutatják – még a megkötött házasságok is kevésbé tartósak és termékenyek.” (Buchanan)

A nők a gazdasági kényszer, illetve a pszichológiai kondicionálás előtt meghajolva, bárki által elvégezhető munkák felvállalásával bizonyítják értéküket a világnak, miközben a senki más által el nem végezhető és a társadalom számára nélkülözhetetlen hivatásukat második helyre szorítják, esetleg teljesen feláldozzák a karrier, illetve a megélhetés oltárán. Tanár, orvos, ügyvéd, közgazdász vagy „manager”, esetleg gyári munkás bárki lehet, édesanya viszont nem. Olyan nők persze mindig voltak, leginkább a középkorban, akik a hivatásukért lemondtak a családról, hogy teljes lényükkel átadhassák magukat annak, amit csinálnak. Őket hívják apácának. De őket nem az „önmegvalósítás”, a pénzszerzés vagy az érvényesülés motiválta, és csupán egy dolgot „akartak megmutatni”, a világnak: Krisztus szeretetét.

ö...mikó? 2015.12.17. 17:12:48

@I_Isti: Miért lenne az a cél bazdmeg, hogy elgyalogoljunk a Don kanyarig, meg vissza? Vagy hogy az egész napunkat a munka tegye ki???

ö...mikó? 2015.12.17. 17:14:07

@kasztor: És irigyled őket, mert neked már nem áll fel???

kvadrillio 2015.12.17. 17:25:08

A..A..AAA..... legalább 100 ÜZEKEDŐ PÁRT LÁTTAM A FŐ TÉREN ! GYEREKEK LESZNEK EBBŐL, AKÁRKI MEGLÁSSA ! :o)

ami szabad 2015.12.17. 17:28:37

Ez remek volt, lényeg- látó, és vicces. Sok ilyet!

n3spr3ss0 2015.12.17. 17:39:54

Majd a cigány lányok belehúznak,akkor lesz sírás-rívás.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2015.12.17. 17:51:38

@walaki_aki: így van, gyerekek csak olyan országokban születnek tucatjával, ahol 25e forintnyi a családok teljes havi bevétele.

ami szabad 2015.12.17. 17:53:01

@-JzK-: Ja, mert a középkorban minden nő önként és dalolva ment apácának! Nem a szülői kényszer hatására - természetesen többnyire a családfő döntése nyomán. Aztán meg arra is kíváncsi volnék, ha akkor a nők ismerték volna a fogamzásgátlókat, akkor is olyan lelkesen haltak volna meg, mondjuk a 4. szülésnél? Bizonyos igazságok, persze vannak a szövegbe, de egy elég lényeges szempontot- nyilván nem véletlenül- teljesen kihagy: a nők ma már szabad választás alapján találnak párt többnyire, ám jövedelem híján, kiszolgáltatottá válnak. És bizony ezzel nem ritkán élnek vissza a férfiak. Ezt pedig, már nem fogadják el a nők, hisz tudják, másként is lehet. Egyrészt VALÓBAn szükség lett a munkájuk után járó bevételre a család működéséhez, másrészt ez jelenti számukra az együtt maradás szabadságát is., hiszen így nem kényszerből, hanem igazi családi érzések alapján marad együtt a család, ha marad. Mert ha régen is sitty -sutty lehetett volna válni, akkor valszeg, a családok 90%- tett volna így. Annál is inkább, mert a házasságok nagy hányada nem a házasulandó feleken múlott. Ezt visszasírni, nost ezt inkább nem minősíteném!

Hosztoló 2015.12.17. 18:06:03

Igaza van a cikkírónak abban, hogy a legtöbb család nem tud egy fizetésből megélni. (Mellé teszem, hogy az igények valós rangsorolásával kevesebb pénzből is kijön egy család, mint hiszi.)
Csakhogy sem Kövér László, Sem Kovács Ákos nyilatkozata nem arról szólt, hogy ne dolgozzanak a nők! Hanem, hogy ne annyit! Innentől kezdve a cikk csúsztat, ezért szerintem nem stimmelnek az állításai.
Visszatérve a női munkára: Ne az legyen az elsődleges az életükben. Ahogy Édesanyám, vagy a párom, vagy a két főnöknőm, vagy a közvetlen kolléganőm is (Kereskedelmi bankban dolgozom). Mindegyiküknek igényes szakmája van (könyvtáros, orvos, közgazdász, közgazdász, asszisztens, de nem napi 10-11 órát dolgoznak, hanem 7-et, 1 órában a családjukon jár az eszük, kezdik szervezni az otthoni életet, bevásárlás, stb. És várják az estét meg a hétvégét és töltődnek a családjukból, aminek az erőfeszítéseik nagyobb részét szentelik. És ettől még mind az öten a maguk módján sikeres munkavállalók, rendkívül eltérő bérezéssel, de viszonylag kiegyensúlyozott személyiséggel és élettel.
Volt feleségemről kiderült, hogy zseni. Fájó szívvel, de elváltunk. Ma már a negyedik országban kutató. Ilyen is van. El tudom fogadni. De 100 emberből 1 ilyen. A többiekre áll, amit a két fenti közéleti szereplő mond (nyilván egyénre szabottan).

És van még egy ellentmondás a cikkben: azoknak a férfiaknak, akikkel a cikkíró most együtt érez, könnyebb lenne megkeresni a családra valót, ha nem jelentkezne a munkaerőpiacon még egyszer annyi munkavállalóként az összes nő.

A Telecom meg jó, hogy betojt és izmozik: rengeteg nőt dolgoztatnak napi 10 órában, meg este otthonról is.

Az viszont megint teljesen jogos, hogy pl. a részmunkaidőt a Kormány dolga lehetővé tenni, támogatni! (Mondjuk nem a levegőbe beszéltek, itt a 10 MHUF-os CSOK.)

Még egy szempont: nem tesz jót a közbeszédnek, ha ilyen gyűlölethullámmal büntetik, ha valaki végre azt mondja, amit gondol.

(Jó ez a blog, időnként olvasom, köszönöm.)

ember100 2015.12.17. 18:50:51

@Ballib Cenzúra:
Helló !

Aha értem , tehát ha megcsinálnak hátulról , semmi gond , majd kapsz kártérítést :)

ember100 2015.12.17. 18:52:05

@Hosztoló: Helló !

Biszku is azt mondta amit gondolt :)

Arcade Macho 2015.12.17. 18:52:45

mondjuk Akos nem azt mondta hogy a no ne dolgozzon, hanem hogy nem kell ugyananyit keressenek mint a ferfiak

ez azert nemileg logikus is, hogyha az az alapfelallas, hogy anyuka marad otthon a gyerekekkel ha betegek, es ezt a munkaltato meg sehol sem komalja, ergo kevesebb penzt tud kiharcolni igy a munkaeropiacon az anyuka

ember100 2015.12.17. 19:01:00

@padisah:
Helló !

Igazából nem értelek !
Ha ákosról ( igen kis betűvel , mert aki így beszél a nőkről ennyit is ér )az derült volna ki hogy pedofil akkor mit mondanál ?

marosy 2015.12.17. 19:01:30

@Elegem van: Ha eleged van, akkor leszophatsz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.17. 19:13:05

@Afrika steht an der Elbe:

"Két napja azon röhögök, hogy most ugyanazok műhisztiznek Kövéren és Ákoson, akik pár hónapja lelkesen ölelték a keblükre a muszlim hordát, akikről tudjuk ugyebár, hogyan viszonyulnak a hölgyekhez."

Milyen igaz!

bircaman szerkesztő maxval · http://bircahang.org 2015.12.17. 19:16:08

"tessék úgy kormányozni, hogy Magyar Apu képes legyen eltartani négy gyereke"

Ez nagyon nehéz és geopolitikailag jelenleg eleve meg is valósíthatatlan, a nyugat ezt sosem engedné meg.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.12.17. 19:53:50

@ember100:

Nem azt mondtam, hogy rendben van, hanem azt hogy a két eset nem összevethető.

A véleménynyilvánítás szabad. Akit kinyilvánított véleménye folytán meghurcol az ügyészség, annak jár kártérítés.
Legjobb lenne ha meg sem történne az ilyen.

És még ezen felül még Ákosnak is szabad véleményt nyilvánítani.
És akit kinyilvánított véleménye okán kirúg egy cégvezető, az megérdemli a megvetést.
Legjobb lenne, ha ilyen se történne.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.12.17. 19:57:17

@ember100:

A probléma az ezzel, hogy Ákos semmilyen dehonesztálót nem mondott a nőkről.

Elmondta a véleményét, hogy ő mit gondol a nők szerepéről.
Hogy aki komolyan veszi a gyerekvállalást és gyereknevelést annak nincs ideje a munkában önmegvalósításra, mint pl a férfiaknak.

Nem véletlen hogy a Németeknél alacsonyabb az egy nőre jutó gyerekek száma mint nálunk. Mert ott a nők még az itthoniaktól is feministábbak.
Ott 1.2 az arány. Nálunk 1.4.
Nem hiszem hogy az lenne a cél, hogy mégtöbb feminizmus legyen az országban, ami a még kevesebb gyerekkel jár együtt.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.12.17. 19:59:51

@bircaman szerkesztő maxval:
Nem beszélve arról a tényről, hogy semmilyen összefüggés nincs a jólét és a gyerekek száma között.

Azaz ha van, az leginkább fordítottan arányos.

Elég megnézni az Afrikai, Ázsia szaporulatot, és életszínvonalat, összevetni ezt az Európai országokéval.

Avagy megnézni hogy itthon nálunk kik vállalnak sok gyereket.

monddazigazatmar 2015.12.17. 20:17:19

@high up!: "nincs semmilye ezeknek a barom ruszkiknak, erre a féleszü KGB-s vezérük kihirdette magukra a gazdasági embargót.
Oszt 2 napfelkelte között 5%-ot zuhant a GDP-jük."

Magukra hirdettek embargót? Mit nem mondasz. Azóta is milyen szarul vannak ugye? Tönkrementek.

manager2008 2015.12.17. 20:49:04

@tede: Igazad van. De sajnos az egész környezet rossz, nem támogatja még a létszám megtartását sem. Semmi. Az eredményt viszont nem lehet egyszerűen elérni. A futó sportolónak sem elég ha azt mondod hogy csak fusson gyorsabban a többieknél és akkor ő lesz az olimpiai bajnok.

manager2008 2015.12.17. 20:57:44

@Hosztoló: Igazad van. De a válással kapcsolatos törvénykezés is elriasztó. Hatalmas kockázatai vannaka házasságnak. Ha a nőkap egy jó lovagot, akkor "új életet kezd"és viszi a házad felét, és a pénzedet, gyereket,mindent. Te fizetsz gyermektartásidíjat és mehetsz akárhová. Aki ma házasodik az kalandtúrára megy.

♔bаtyu♔ 2015.12.17. 21:04:18

@conchita: Fordulj ezzel Gyurcsányhoz gyurcsánycsicska.

pamut 2015.12.17. 21:28:38

Igazi iszlám fundamentalista tempó ez a nőkkel szemben, fogadok a vérfideszesek zabálják két pofára...

girind1 2015.12.17. 22:41:02

Még a a gengszterváltáskor kezdtem dolgozni, az összes általam ismert munkahely megszűnt, csak ügynököket kerestek szélhámosok. Mégis akartam gyerekekat akik már kis felnőttek. Ha arra várok hogy kocsi , saját ház meg ki tudja mi még, akkor sosem lett volna. Le kell tojni a sok hülyét és magunkkal kell jóban lenni. A kis vackok sok erőt tudnak adni az embernek és addig kell őket "megalkotni" amíg fiatalok vagyunk és bírjuk erővel. Csodaszép dolog. Én gépészdiplomával útbontó gépeket javítottam, meg boltban eladóskodtam eleinte. És? A mamát el kellett viselni, és? Akartuk őket, vágytunk rájuk.

girind1 2015.12.17. 22:44:19

Még most is olyan csoda ez, hogy eddig nem voltak aztán csak úgy itt mászkálnak, aztán az egyik lenyom szkanderban a másik tanulmányi versenyen nyer. Minden küzdelmet ér fáradozást felülír, hogy volt miért lenni ezen a földön.

girind1 2015.12.17. 22:46:30

És akkor mi van, nem mentünk üdülni ide-oda sokáig, aztán néha a Balaton. Nagy kaland. Meg a trabant se rossz kocsi, azzal is lehet ügyeletre rohanni....

girind1 2015.12.17. 22:53:32

@Arcade Macho: Volt nekem egy NDK kolléganőm, gépészmérnök. "Ugyanaz a munka ugyanaz a bér" :) Ő azt csinálta, hogy a műszerész kollégák összerakták a vezérlődobozt, ő meg lerajzolta, de ha 90 fokkal elforgatták, már elveszett. Én meg gépészmérnökként komplett léptetőmotoros vezérlést csináltam gépész és elektro vezérlést is. plusz az RB tokozást és bevizsgálását. Ugynaz a munka, vagy nem ?

girind1 2015.12.17. 23:40:56

Annak meg ne legyen gyereke, akit befolyásolni lehet innen onnan, a pillanatnyi lelkiállapota dönti el mit tegyen. Annak se, aki nem tudja etetni. Szó szerint, annak meg egy fillért sem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.17. 23:46:39

@girind1:

Vannak jó mérnökök és vannak rosszak. Egy példa nem példa, ebből nem érdemes következtetést levonni a női mérnökök képességeiről.

Nő létemre én is bármikor megcsinálok neked egy léptetőmotoros vezérlést, akár microsteppinggel is, megépítem az elektronikát és a mikrokontroller programozását is elvégzem. Már csináltam ilyet nem is egyszer.

Ja, és bölcsész a végzettségem, nem vagyok sem gépészmérnök, sem villamosmérnök. Most akkor mi van?

Alick 2015.12.18. 00:20:19

"Szóval Kövér úr, tessék úgy kormányozni, hogy Magyar Apu képes legyen eltartani négy gyereket."

Szóval hozzuk vissza a cucilista időket, amiben mindent állambácsitól vártak... vagy netán varázsütésre legyünk Svájc II. ?
Nem hiszem, hogy ezeket égen-földön bármilyen potenciális kormány bevállalná.

misran 2015.12.18. 01:30:45

@girind1: itt a pont.

Padisah és -JzK- szavait is értőn olvassátok.
A focidrukker hisztit pedig félre kéne tenni.

girind1 2015.12.18. 02:03:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ennek őszintén örülök:)
Én meg agrárgépész vagyok, villannyal fertőzve :))) De jó hogy összeakadtunk :))))
Bölcsészetileg nem vagyok kifejlődve, elittam azt az időt :)))
Most is 2000km-re hazámtól egy 20 km -re rádiós víz alatti csörlővel vagyok megbízva. cselendzs nekem :)
Neked tán nem
:D

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2015.12.18. 03:39:28

@pamut: "Igazi iszlám fundamentalista tempó ez a nőkkel szemben, fogadok a vérfideszesek zabálják két pofára... "

Tod az a fura, hogy ugyanazok hörögnek most a középkorifasizmusról, akik vadul imádták az ennél sokkal meredekebb elveket valló menekülteket.

Pipas 2015.12.18. 07:10:26

@turista a saját országában: "A hatalomnak nincs joga belepofázni egy magánvállalat és egy magánember közti üzleti ügybe"

Hogy a fenébe mondhatsz ilyen butaságot? Még a pénz negyedét is lenyúlja az állam nem hogy "nem szólhat bele".

Baromi komolyan beleszól a szerződésbe és ha nem úgy csinálják, ahogy a hatalom azt előírja, akkor a köztük lévő szerződés érvénytelen. Akár visszamenőleg is.

Próbálj meg kirúgni valakit mert cigány, mert nem vallásos, mert férfi, mert nő, mert öreg, mert nem ért egyet veled politikailag, mert homoszexuális és egyből megtudod hogy mennyire nem szólhat bele az állam.

nu pagagyí 2015.12.18. 07:31:50

@Ballib Cenzúra: Az állampárt keményen dolgozik az életszínvonal rontásán, a tömegek elszegényítésén és a szociális biztonság felszámolásán. Ha majd 10 gyerek rabszolgabére kell ahhoz, hogy ki lehessen préselni belőle annyit, hogy társadalombiztosítás hiányában, az öreg szülék ne dögöljenek éhen, itt is beindul szaporodási spirál.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.18. 08:35:19

@girind1:

Biztos nekem is csellendzs lenne, mert a gépészethez nem értek, csak az elektronikához. Míg általánosban a lány osztálytársaim babáztak, a fiúk meg fociztak, én rádióvevőt meg erősítőt építettem, na meg mikrofont szereltem a szüleim szobájába és lehallgattam őket. :D Meg a rádióját bömböltető szomszédot azzal bosszantottam, hogy egy oszcillátorral és antennával ráálltam az általa vett FM-adó frekvenciájára és elnyomtam a vételt. Egyszer még be is szóltam neki, nem kicsit lepődött meg, amikor engem hallott a rádiójából.

willcox 2015.12.18. 09:20:10

@Afrika steht an der Elbe: A köteles beszédnek az volt az értelme, hogy aki nem ismeri fel, hogy kire kell szavazni inkább kösse fel magát. Nem hiszem, hogy műhiszti volt az erre adott reakció. Kövér a szocializmusban is elismert ember volt, most meg a keresztény-konzervatív értékek elhivatott őrzője. Na ez egy vicc!
Olvass utána, hátha kiszeretsz belőle. Igaz ez Orbánra is, aki KISZ titkárból lett vad liberális, majd vad keresztény-konzervatív. Agyhalott aki hisz még nekik!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.18. 09:40:21

Na, már itt is itt volt az ideje, hogy törölni kezdjék a kommentjeimet. Igazából csodálkozom, hogy korábban nem tették.

Afrika steht an der Elbe 2015.12.18. 09:50:44

@willcox:
Szerintem te olvass utána példának okáért a nem éppen orbánista Dereczeni Józsefnél.

"Mi csináltuk meg a 'köteles akciót is'. Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés – mondja Gyurcsány Ferenc"

Elárulhatnád nekünk, hol volt Kövér "a szocializmusban is elismert ember".

Hosztoló 2015.12.18. 11:12:50

@ember100:
Szia!

Nem az volt a gond, hogy mondta, hanem hogy csinálta.

Hosztoló 2015.12.18. 11:17:06

@manager2008:
Jogos. De ha jól tudom, ebben is van javulás az utóbbi időben.
És a házassági szerződés, tisztességes dolog. (Elég a legfőbb dolgokat letisztázni - hogy ha baj van, akkor anyagilag mi lesz, hogy senki ne lehetetlenüljön el.)
Pont akkor nem engedi, hogy még egy front nyíljon, amikor amúgy is nagyon nehéz a helyzet.

Pipas 2015.12.18. 12:14:41

@willcox: "Nem hiszem, hogy műhiszti volt az erre adott reakció."

Azok mondták, hogy műhiszti volt akik a hisztit csinálták. De persze amikor rosszat mondanak magukról, akkor nem szokás hinni nekik, úgyhogy te nyugodtan mondhatod, hogy nem volt műhiszti... :)

Pipas 2015.12.18. 15:29:40

@Huffnágel Pista: Nem tudom mi lesz ebből a húszmillió forintból, de eléggé ki vagyok akadva rajta. :(

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.18. 16:02:58

@Pipas:

Önmagában egy kiváló intézkedés lenne, ha nem ezen is a cigányok nyernének rengeteget.

Pipas 2015.12.18. 18:04:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hát pont azért nem kiváló intézkedés, mert nem oda megy a pénz, ahova kellene.

Namost a pénzosztogatásnál nagyjából ez az egy dolog, amit el lehet b.szni... :(

Miért jutunk mindig ugyanoda ebbe a kis európába mindenütt? Miért kell mindig visszakanyarodni ahhoz, amiről tudjuk, hogy nem működik? Miért kell mindig lennie valakinek, aki kitalálja, hogy "az állam adjon rá pénzt".

Az állam adjon pénzt a gyerekekre, a házam szigetelésére, a vállalkozásom beindítására, fröccsre, cigire, új lakásra, a fürdőszoba felújítására... arra is, hogy gyereket csináljak az asszonynak!

Hát nem látják, hogy ez eddig még soha nem működött?!

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.12.18. 18:43:43

Nagy görény az összes ballib ! !

Tényleg ezért ekézitek Ákost ?

Ákos: A nőknek nem az a dolguk, hogy ugyanannyi pénzt keressenek, mint a férfiak - én így érzem.
Riporter: Nem az a dolguk? Mi a dolguk a nőknek?
Á: Hát, mondjuk a női princípiumot beteljesíteni, nem? Hogy mondjuk, valakihez tartozni. Valakinek gyereket szülni. Anyának lenni.
R: A kettő kizárja egymást?
Á: Nagyon úgy tűnik, igen. Hogy leszel anya, hogy töltesz a gyerekeiddel elég időt, hogyha vezető állású nem tudom ki vagy, nem tom hány forintért.
-----

Csináljátok hisztit, és magyarázzátok a védhetetlent.

Mindeközben örvendtek, hogy a véleménye miatt egy multi meghurcolt egy embert, miközben semmi sértőt nem mondott senkire.

Boccs.. Nem csak a multi hurcolta meg, hanem ti mind. Ballib írástudó szarháziak.

A helyzet az, hogy szószerint ugyanazt gondolom mint Ákos. Mitöbb a feleségem is.
Holnap itt fognak a ballibek röhögni, ha emiatt kirúg a főnököm , meg a családom?

Hányinger egy banda ez a ballib !

Azt javaslomminden jobboldalinak, hogy most álljon ki magáért, mert később már ő kerül piedesztára !

Ne hagyd a ballib véleményterrort érvényesülni !
Ne hagyd hogy egy szarrágó kisebbség erőszakolja rád a gyomorforgató feminizmusát, liberalizmusát !

pamut 2015.12.18. 23:41:27

@trolololol:
azt jól tetted hogy nem tagadtad hogy olyanok vagytok mint az iszlám fundamentalisták, mert tényleg olyanok vagytok.

az viszont hazugság hogy bárki is az iszlám fundamentalistákat "imádta" volna, de ismerve téged tudom hogy nem bírod ki hazugság nélkül.

aldum · http://aldum.pw 2015.12.19. 14:32:26

@Pipas:
>Hogy a fenébe mondhatsz ilyen butaságot? Még a pénz negyedét is lenyúlja az állam nem hogy "nem szólhat bele".
>Próbálj meg kirúgni valakit mert cigány, mert nem vallásos, mert férfi, mert nő, mert öreg, mert nem ért egyet veled politikailag, mert homoszexuális és egyből megtudod hogy mennyire nem szólhat bele az állam.
Koszonom. Kivancsi lennek, hogy egy "zsidokat nem szolgalunk ki tabla" eseten is ennyire kiabalna a maganvallalkozasok jogai mellett. Van egy sejtesem.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.12.19. 20:06:00

@Ballib Cenzúra: A faszomba!Ti mostanában mind extra prémiumra hajtotok?!

Gabor Ventilla 2015.12.30. 17:50:49

@conchita: Ne vedd biztosra, hogy nem lesz már ilyen!
süti beállítások módosítása