HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) BKK (1) bkk (4) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) Franciaország (1) franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) Karácsony (1) karácsony (4) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) Kína (2) kína (4) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van Rajk elvtársból

2014.07.14. 08:23 Elegem Van

Tisztelt Miniszterelnök Úr! Szeretett Viktor! Mélyen elítélem Rajk elvtársat, aki leleplezése előtt bomlasztó magatartásával gátolta a Nemzeti Együttműködés Rendszerét, korrupciós ügyeivel aláásta a fülkeforradalom tisztaságát, a multik előtti meghunyászkodásával letette a fegyvert a tiszteletlen brüsszeli bürokratákkal szembeni szabadságharcban, és alattomosan veszélyeztette a rezsicsökkentés elért vívmányait! Ezért követelem ennek az alávaló Rajk elvtársnak a mielőbbi és példás megbüntetését!

Tisztelt Miniszterelnök Úr! Szeretett Viktor! Most bizonyára csodálkozol, mert Te nem ismersz semmilyen Rajk elvtársat. Ne csodálkozz kérlek, mert lesz Rajk elvtárs. Szokott ugyanis lenni. Rajk elvtárs eljöveteléhez három dolog kell: egy korlátlan politikai hatalmat gyakorló párt, amely ugyebár megvan. Aztán a politikai kormányzás eredménytelensége, amely a folyamatok mélyén szintén megvan, hiszen "Jobban teljesít országból” eliszkolt 500.000 ember. És a hatalmi eliten belüli harc, amely éppen most bontakozik ki a kormányalakításnak nevezett játék víz alatti rugdosásait és a sebtében beterjesztett törvényeket látva. Amikor e bolygók együtt állnak, eljő Rajk elvtárs. Ő lesz az a bűnbak, akit le kell mészárolni annak érdekében, hogy a népet meg lehessen nyugtatni, a pártelitet pedig megfélemlíteni.

rajk.jpgPersze Rajk elvtársat sem hívták mindenhol Rajk elvtársnak. A német nemzetiszocialistáknál például Röhm elvtársnak hívták. Ő addig kérte számon a fülkeforradalom ígéreteit, míg ki nem derült, hogy a "buzilobbi" beépített embere, akit likvidálni kell. S lőn. A szovjet elvtársaknál a kezdeti vacakolásokat felváltotta az iparszerű Rajk elvtársgyártás - Buharin, Tuhacsevszij stb. elvtársak és csatolt részeik néven -, melyet az aktuális öt éves terv tartalmazott.  Frunze elvtárs még egy rutinműtétbe halhatott bele, Kirov elvtársat a jól őrzött irodája előterében lőhette le egy merénylő, Trockij elvtárs pedig a jégcsákány nem rendeltetésszerű használatának következményeként halt meg. De jött Visinszkij elvtárs a neki tulajdonított mondással: "Jó kivégző eszköz a kötél, még jobb a golyó, de legjobb a bíróság.", és vele a tömegével előállított Rajk elvtársak sora, akik szipogva vallották be a bíróság előtt azt, amit beléjük vertek. Később Hruscsov elvtárs idején már nem ment vérre a játék, akkor már csak hirtelen egy szibériai cipőfelsőrész-készítő üzem élén találta magát az, aki a hatalomból "érdemei elismerése mellett" kiszorult. Magyarországon a szovjet elvtársak vezették be a Rajk elvtárs-modellt, akit saját barátai verettek, hitegettek és gyilkoltattak meg. Megjegyzem nem volt nagy kár érte, mert igen szemét emberként került a történelemkönyvekbe, még újratemetésén - melynek volt egy kis rendszerellenes stichje - is felsóhajtott valaki: "Ha ezt most látná a Laci, de belénk lövetne!" A legendás kádári konszolidáció eredményeként már itt sem volt szokás a kivégzés, így Nyers vagy Biszku elvtársak kellemes körülmények között élvezhették a hatalomból való kipottyanást. A rendszerváltásnak nevezett vicc után kikerült a divatból a Rajk elvtárs-szindróma, mert a választásokon elintézte az Istenadta nép, akit nem kedvelt. A centrális erőtér eredményeként kialakult egypártrendszerben viszont ismét el kell jönnie Rajk elvtársnak, ez biztos. Egy dologban vagyok csak bizonytalan. Ki lesz Rajk elvtárs?

A miniszterelnök - pártelnök úr ritkán szokott Rajk elvtárssá válni, de ha túl sokat néz meccset, túl sokakba rúg bele feleslegesen (bankok, média, földbirtokosok), és túl keveset néz a háta mögé, előfordulhat. A Fidesz nagy öregjei közül Áder úr elvan a köztársasági elnökséggel, a pecázással, meg a távolba nézéssel, ő nem igazi Rajk elvtárs-jelölt, ám a személyére vonatkozó furcsa közvélemény-kutatás valamit jelez az életösztönnek. Kövér úrnak saját kis hadserege van, igaza volt a Schmitt-ügyben, ráadásul nyíltan hülyeségnek nevezte a vidéki minisztériumok miniszterelnöki ötletét, így lehet belőle Rajk elvtárs. Kósa úrból legfeljebb a "Mr. 20%" firtatása okán lehet Rajk elvtárs, a hatalmi játékokhoz nincs elég esze. Pokorni úr szépen kiszorult mindenhonnan, az ő politikai súlya kevés a Rajk elvtárs-szerephez. A köztes generációban Navracsics úrból lehet Rajk elvtárs, mert már csak 120-at kell aludnia, és megpucolhat miniszterelnök úr egzisztenciális függéséből, így könnyen válhat a tiszteletlen brüsszeliek szekértolójává. Varga úr nem lehet Rajk elvtárs, mert még nyomokban sem fedezhetett fel nála senki az elmúlt húsz évben önálló gondolatot. Viszont Matolcsy úr ideális Rajk elvtárs, mert unortodoxnak nevezett politikája bármikor bebukhat, ráadásul miniszterelnöki ambíciókat dédelget és az egész ország utálja nagyképűségéért.

Az ifjabb generációk képviselői igazán érdekesek a Rajk elvtárssá válás szempontjából. Az öregek azt hiszik, a kisfiúk kézben tarthatók, de a román elvtársak is elkövették azt a hibát, hogy a legfiatalabbat - bizonyos Ceaușescu nevűt - tették meg főtitkárnak, aki aztán le is mészárolta az öregeket. Lázár úr alapvető butaságot követ el, amikor mindent maga alá gyűr a nemzetbiztonságtól az EU pénz elosztáson át az ismert műsorvezetőig, mert ezzel nagy felelősséget pakol magára, miközben sok érdeket sért és sok embert bánt meg. Az első komolyabb hiba, és máris Rajk elvtársként szipoghat a bíróság előtt. Ezt megelőzendő viszont csinálhat Rajk elvtársat szeretett Viktorból is, de ez necces, inkább Rogánból fog Rajk elvtársat kreálni. Rogán ugyanis pompás Rajk elvtárs. A nép szemében a hatalom elvtelen kiszolgálójaként elég ellenszenves, a lakóparkos üggyel pedig a korrupt politikus szerepére tökéletes választás. Ha Lázár körül szorul a hurok, Rogán beelőzi őt Rajk elvtárs megtisztelő pozíciójában. Érdekes lehet még Szijjártó Péter helyzete, aki a keleti széllel emelkedik, ha azonban az nyugatira vált, kiderülhet róla, hogy a baksisdemokráciákkal való kapcsolattartás fertőző. Ekkor Lázár és Rogán összefoghat ellene, hiszen az original Rajk elvtárs utolsó pozíciója is a külügyminiszteri volt.

Mikor elkezdtem írni e sorokat még csak sejtettem, hogy lesz Rajk elvtárs. A Fidesz egyik ősbölényének, Németh Zsoltnak a szavai után már biztos vagyok benne. A kettesszámú atlantista fideszest húsz éve etetik azzal, hogy ő lesz a külügyminiszter, csak várja meg amíg a nála is nagyobb atlantista Martonyi nyugdíjba megy. Ez bekövetkezett. De a külügyminiszteri poszt várományosa a keleti szél szörföseként Szijjártó, Németh meg hámozhatja a lufit. Erre a porig alázott Németh kedélyesen elkezdett arról elmélkedni, hogy a trafikmutyiban részt vevőket büntetőjogilag is felelősségre lehetne vonni. Lázár gyorsan nyilatkozott is valamit arról, hogy ő csak Viktor döntéseit hajtja végre, akinek nem tetszik reklamáljon a főnöknél. Kövér is érzékeli a feszültséget, ezért megpróbálta a politikai vezetés egységét demonstrálni a gonosz gazdasági oligarchákat okolva a feszkóért. Pedig Rejtőtől tudjuk, amikor egy hivatalos személyiség azt kiáltja, hogy "mindenki őrizze meg a nyugalmát, nincs semmi baj" - nyomban kitör a pánik.  Kezdődik tehát: Rajk elvtárs szerepére felkészül....

Tisztelt Miniszterelnök Úr! Szeretett Viktor! Válaszd ki gyorsan ki legyen Rajk elvtárs, mert nyáron még csak (m)elege van az embereknek, de ősszel elegük lesz.


komment

Címkék: politika orbán ősz pénz lopás bizalom lázár minisztérium tisztesség megtévesztés becsapás tisztség Magyarország Matolcsy

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr226499023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tisztapista 2014.07.14. 21:53:31

Nyomjad, Tompika, nyomjad…

Próbálsz megosztást taláni a Fideszben. Vagy csinálni. Hát, ez nem fog menni. Ha van, márpedig van, akkor azt civilizáltan kezelik, és Viktor szépen intézi a cserét.

Miért nem próbálsz inkább egységet és összefogást keresni a baloldalon. Ja, hogy az kemény munka lenne.

conchita wurst 2014.07.14. 21:57:45

Áááásít

milliók szavaznak majd az Összefosásra ha mindenkinek elmondják milyen kommunista is a fidesz valójában....sic

Mr. Waszabi 2014.07.14. 22:30:39

Orbán sosem lesz a dicsőséges magyar történelem része, csupán a dicstelené, a legszégyellni valóbbé. Ő tehet erről, senki más. Mindenki olyan életet csinál magának, amilyet akar. Neki erre tellett, slussz. Pedig minden lehetőség a kezében volt ahhoz, hogy nagy magyar lehessen. Sajnálatos, hogy csak ennyire vitte.
Szar embernek, hazaáruló hazugnak akarni is akarat, csak éppen nem dicső. Ilyen az, amikor valaki gyenge, gerinctelen emberré válik lehetőségei ellenére. Az emberek hamar elfeledik, a történelem azonban mindig emlékezni fog rá. Ha csak le nem fizetnek mindenkit, de ez erősen kétséges.
Fidesz trollok előre bekaphattyák a gázcsövet, nem kell idegesítsék magukat. Magát a miniszterelnököt is leszarom nagy ívben, tehát mennyivel inkább a seggnyalóit. Mindenkinek szebb napot:)

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.14. 22:45:24

@Mr. Waszabi: Sajnálatos hogy Orbán csak 3x volt miniszterelnök ebből 2x 2/3-dal.

Számolatlanul vannak ilyenek a magyar történelemben vagy Európában.

Hannibal ante portas 2014.07.14. 23:10:16

"Mikor elkezdtem írni e sorokat..." írod t. Elegem Van.

Nem kellett volna, elkezdeni sem. Sok beszédnek sok az alja, s ez egy aljas beszéd. Vagy inkább beteg.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.14. 23:20:58

Jól látszik ahogy a zsidók zsebéből kivették a lakossági megtakarításokat, amibe a kommunista diktatúra kényszerítette a zembereket.

tisztapista 2014.07.14. 23:57:46

@Kón Bandit: "Jól látszik ahogy a zsidók zsebéből kivették a lakossági megtakarításokat, amibe a kommunista diktatúra kényszerítette a zembereket."

A kommunisták pedig, mint az köztudott, mind zsidók voltak. Tehát kényszerítették az embereket, hogy utána legyen mit elvenni.

Beteg vagy nem?

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 00:03:08

@tisztapista: A kommunista zsidók kényszerítették a nípeket hogy a kapitalista zsidók bankjába tegyék a megtakarításukat.

El is bukták 2008ra az egész megtakarításukat + még kaptak hozzá devizahiteleket is, de 2010 óta gazdagodnak.

Sír is a bankok szája széle.

ötköb 2014.07.15. 08:33:57

Rhöm helyett Röhm, kiálltja helyett kiáltja. A többi meg érdektelen.

Peterpapo 2014.07.15. 08:35:51

Úgy van srácok! Aki Viktor ellen van az mind zsidó! Gratulálok nektek! Idióták.

Peterpapo 2014.07.15. 08:38:48

@Kón Bandit:

Ha ezt az eredményt Viktor 80-90 százalékos részvétel mellett érte volna el, akkor még megérteném, de egy közel 50 százalékosnál mi a faszt vered a nyálad erre? Ja blog meg jó. Abban mondjuk van igazság, hogy a Fideszben nincs belső harc és belső bomlás sem, mert Viktor jól kézben tartja a dolgokat. Ha már Viktor nem lesz, atomjaira fog hullani az egész. Kivárom.

♔bаtyu♔ 2014.07.15. 08:41:39

Ballib logika:

2010-ben Orbánék nyertek, erre 2013-ig gyorsan kimenekült 500.000 ember. Konklúzió: Mi nagyon szuperek voltunk, de Orbán elkúrta.

Már másodjára nyomkodták őket a választók a kukába, de azzal együtt egyik sem kérdezi meg, miért is buktunk olyan hatalmasat 2010-ben.

Na talán akkor majd 2018-as nagy bukás után.

♔bаtyu♔ 2014.07.15. 08:42:54

@Peterpapo: Na ja, akkor add szépen össze mennyit kapott most a balliberális oldal.

Peterpapo 2014.07.15. 08:45:53

@♔bаtyu♔:

Minek számolgassak? Siralmas, de megérdemlik. Hitelüket vesztették. Csak azt a sok fidiótát nem értem, hogy hogy nem látják, hogy Oviék még borzalmasabbak? Csak mert a nemzetinek hazudnak mindent, amit tesznek? Vakegerek.

♔bаtyu♔ 2014.07.15. 08:50:37

@Peterpapo: Okos csákó vagy te nagyon. Ha egyszer a balliberális oldal szerinted is gagyi, kire szavazzanak? Nyilván a riválisára.

Orbánék miért borzalmasabbak? Rendben vannak a háztartási hiányok, nem kellett IMF hitel, szépen teljesít a gazdaság.

Most akkor 2014-ben miért kellett volna ballibsikre szavazni? Mert Orbánék szerinted borzalmasak? Magánügy, a szavazók teljesítményeket hasonlítanak össze.

saks 2014.07.15. 08:51:57

Lényeglátó írás. Már mondogatom én is egy ideje, hogy lassan lesz itt egy Rajk elvtárs.

Peterpapo 2014.07.15. 08:54:39

@♔bаtyu♔: Soha ilyen magas nem volt még a háztartási hiány. Mi a bánatról beszélsz????? Ébredj már fel, ne a központ propagandát szajkózd!!

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.15. 09:04:29

Nagyon jó kis libsi kesergés, hiányzik nekik a hatalom :D

♔bаtyu♔ 2014.07.15. 09:09:22

@Peterpapo: Látod ennyire ostoba vagy, de mégis mekkora arcod van.

Az államháztartási hiány mindig évvégével, dec. 31 számolandó ki, az egy éves adat. Tökmindegy, hogy júniusban mekkora.

Nézz csak rá erre a táblázatra és talán megérted, hogy miért pillognak ki kedvenceid 2010 óta a kukából.

vadi3 2014.07.15. 09:21:46

@♔bаtyu♔: "gyorsan kimenekült 500.000 ember" Meg is látszott a szavazásnál a hiány. Az erődemonstrációhoz jól jött volna az a hiányzó félmilliócska. Így legfeljebb azt lehetett látni, hogy hány elvakult támogatója van a rablóbandának, illetve azt is, hogy az eddigiekhez képest hányan nem támogatják őket.
A szocik bukásával együtt azonban az egész ország bukik. A váltógazdaságban legalább abban lehetett reménykedni, hogy kiderülnek az előző garnitúra ügyei. Most már erre sincs remény

Peterpapo 2014.07.15. 09:24:24

@♔bаtyu♔:

Na igen, szépen meg is variálták, hogy szépet mutasson, te nagyon okos. Aztán érdekes módon január -márciusban hatalmasat nőtt. Tényleg nem ártana, ha nem ennéd meg a sok szar maszlagot!

♔bаtyu♔ 2014.07.15. 09:32:13

@vadi3: Na ja, gyorsan kimenekültek a ballibsik.

Te jobb vagy mint papa.:))))

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 09:36:22

@Peterpapo: Miért Magyarországon vagy bezzegnyugaton hol szokott 80-90 százalék részvétel lenni?

Amúgy ki nem szarja le mit gondol a szárszói értelmisség?

vadi3 2014.07.15. 09:36:23

@♔bаtyu♔: Így is lehet mondani, de úgy is, hogy kimenekült 500 000 olyan aki tudna és akarna is kvalifikált munkát végezni, csak épp nem Mo-n. Rájuk inkább bíznám a jövőmet, mint Lázárra.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 09:38:43

@vadi3: 'Meg is látszott a szavazásnál a hiány. Az erődemonstrációhoz jól jött volna az a hiányzó félmilliócska.'

- még jó hogy a bolsiknak nem hiányzik. Ezért tolják ugyanazokat a kreténségeket amiket az összefosás előtt.

Blogger Géza 2014.07.15. 09:40:11

@Peterpapo: Lehet, hogy a te háztartásodban magas a hiány (értelmes emberekből szinte biztos), de Magyarországnak hosszú évek óta rekord alacsony az államháztartási hiánya (utoljára pl 2,2% volt.)

Amúgy a kormányzati betétállomány is több éves csúcsot döntöget:

www.portfolio.hu/gazdasag/akk/harom_eve_nem_duskalt_ennyi_penzben_a_magyar_kormany.201287.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 09:40:39

@vadi3: 'A váltógazdaságban legalább abban lehetett reménykedni, hogy kiderülnek az előző garnitúra ügyei. Most már erre sincs remény'

Sőt lehet hogy igény se nincsen, amíg szárnyal a gazdaság és a lakosság egyre pénzesebb...

www.portfolio.hu/gazdasag/miben_takarit_meg_a_lakossag.201294.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

2014.07.15. 09:41:08

jó volt a poszt, tetszett.
szararcú fidesznyikeknek naná hogy nem tetszik.

♔bаtyu♔ 2014.07.15. 09:42:12

@Peterpapo: Te b+, nem lehetsz ennyire ostoba.

♔bаtyu♔ 2014.07.15. 09:43:44

@Blogger Géza: Ennek aztán magyarázhatod. Azt hiszi, valami fideszes megszépítette ezt a táblázatot:))))

Blogger Géza 2014.07.15. 09:44:39

@vadi3: Csak éppen mikor is ment ki? Még az index szerint is csak 40 ezer ment ki 2011 és 2014 között:

"2011 és 2014 februárja között a foglalkoztatottak száma 350 ezer fővel emelkedett. A felső sáv szerint ugyanezen időszakban a közfoglalkoztatottak száma 170 ezer fővel nőtt. A középső sáv szerint a hazai kötődésű külföldön dolgozók száma egyenletesen 40 ezerrel nőtt 2013 januárig, azóta lényegében stagnál"

index.hu/gazdasag/defacto/2014/07/08/ezert_jo_a_kormanynak_a_sok_kulfoldon_dolgozo/

Peterpapo 2014.07.15. 09:45:53

@Kón Bandit:

Ha nem tudnád, van olyan ország, ahol több ezer eurós büntetést kapsz, ha nem mész el választani. Na ott 90% felett van.

♔bаtyu♔ 2014.07.15. 09:46:48

@vadi3: Nem járnál jól velük sem, többségük Orbánékra szavazott.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.15. 09:47:28

@Kulics: igen, akinek nem tetszik, az fidesznyik, értem.

vadi3 2014.07.15. 09:47:38

@Kón Bandit: Próbálj már elszakadni a ballibsiktől. Azt kapták amit kikapartak maguknak 8 év alatt, ott vannak ahová tartoznak. Ennyi, a továbbiakban nem érdekelnek.
A probléma mindössze annyi, hogy választópolgárok közül 600 000 belefáradt a permanens forradalomba és nem ment el szavazni. Kezd a dolog hasonlítani a 70-es évekre, amikor szintén nem mentek el az emberek szavazni, mert nem érdekelte őket, hogy mi lesz. Most is csak annyi érdekli őket, hogy miből veszem meg a csirkefarhátat, vagy miből ruccanok le a Balatonra.

A gazdaság szárnyalását előttem ne emlegesd. Kezd mondjuk a munkanélküliségi rátával, amiből levonod a közfoglalkoztatottak számát, (ők ugye nem a versenyszférában dolgoznak) és levonod belőle az államigazgatásban dolgozók számát (ők sem produktív melósok) és levonod belőle a 41 államtitkárt is, akik leginkább csak herék a kaptárban.

vadi3 2014.07.15. 09:51:02

@♔bаtyu♔: "Nem járnál jól velük sem, többségük Orbánékra szavazott. "
Igen, pontosan ezt mutatják a számok pl a Németország déli részéről beérkezett szavazatokban, tudod Bajorország. 80% volt a kormányváltók aránya.
De... De itt is érvénysült a kormány kozmetikája. Erdélyből egy "magyar" állampolgárnak elég volt beküldenie egy levelet. Bajorországból egy magyar állampolgárnak el kellett utaznia a legközelebbi konzulátusra és ott kivárni a sorát a szavazásnál. Ezt még Te sem nevezheted egyenlő eljárásnak.

♔bаtyu♔ 2014.07.15. 09:55:05

@vadi3: Aha, értem. Orbánék direkt megakadályozták, amúgy magasan nyert volna az MSZP.

Szerintem te is tanulmányozd azt a linket ait Papónak tettem be és talán neked is leesik valami.

Az a gond veled is, hogy kurvára nem vagy tisztában azzal, mi az államháztartási hiány. Mi a különbség egy 2%-os és pld. egy 7%-os között. Milyen problémával jár, ha éveken keresztül magas.

Mert ha tisztában lennél, faszt foglalkoznál te azzal, hogy Orbánék hány hűséges MSZP szavazót nem engedtek szavazni.

ParaZita2 2014.07.15. 09:58:08

:)
Mindenkit imádok, aki élősködő! (=parazita)
(más zsebéből, a mások által összeadott közösből gyarapodik - lehet-e ennél nemesebb, emberibb, magyarabb életvitel?)
Hajrá, jobban teljesítő magyarok!

vadi3 2014.07.15. 09:59:01

@♔bаtyu♔: Kicsit el vagy tévedve. Mint az biztosan észrevetted én nem írtam az államháztartási hiányról. Mindenesetre dícséretes tény, hogy végre csökken a hiány ezzel nem lehet vitatkozni.
A probléma számomra ott van, hogyha csökken az államháztartási hiány, akkor mégis miért emelkedik az államadósság?
Kérlek adj egy egzakt választ

Peterpapo 2014.07.15. 10:11:06

@Blogger Géza: @♔bаtyu♔:

Ha batuyval összebútorznátok is szarabb lenne a helyzet nálatok.

"Az államháztartás központi alrendszerének első kéthavi hiánya 483,3 milliárd forint lett, vagyis egyedül február hónapban több mint 400 milliárd forinttal emelkedett a hiány januárhoz képest. Az egy évvel korábbihoz képest a kéthavi növekedés megközelíti a 144 milliárd forintot.

Ez a hiány közel van a 2011-es rekordértékhez, továbbá azt jelenti, hogy megvan az éves deficitterv 49 százaléka. (A január-februári rekordot tartó 2011-es év különleges volt, hiszen akkor történt az einstandolt magánnyugdíjpénztári vagyon elszámolása.)"

Ez márciusi adat, ti kis IQ bajnokok.

Szóönt 2014.07.15. 10:12:54

Hét választásból négyet bebukott a Fidesz. Horn Gyula meg történelmi hibát követett el amikor a kétharmadukkal nem csinálták ki ezeket a fiúkat az első négyesük után. Addigra kimutatták ugyanis a foguk fehérjét. Csakhogy Gyulánk demokrata volt nem élt vissza vele mint emezek.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 10:13:28

@Peterpapo: Az diktatúra.

A libolsiknál meg kitört a szARMAGEDDON.

♔bаtyu♔ 2014.07.15. 10:15:01

@vadi3: Nem írtam azt, hogy te írtál.

Ezzel indokoltam, hogy a balliberálisok veresége mögött nem misztikus, hanem nagyon is kézzel fogható dolgok állnak. A tartós államháztartási hiányok azért jöttek létre, mert Gyurcsányék már a gazdasági válság előtt több évvel hitelekkel pörgették a gazdaságot. Ennek lenne értelme akkor, ha jól tudják felvenni és okosan használják fel. De nem ez történt és ez az országnak kb. 6 évébe került.

Csak most, 1014-től tudunk újra felzárkózni a V4 országok átlagához.

83%-os adósságállományt nem lehet adókból csökkenteni, ráadásul az EU rákényszeríti arra Orbánékat, hogy az államadósságot csökkentse.

Orbánék ezt kizárólag az export növelésével tudják csak elérni, ezért közmű cégeket vásárolnak fel, termelő cégekben szereznek részesedést, hogy a termelési jellegű beruházási és termelési környezetet "kellemesebbé" tegyék, ezáltal növeljék Mo. versenyképességét.

Nincs is más lehetőségük. Ez az államadósságot ugyan nem túl nagy mértékben növeli, viszont növeli a kormány mozgásterét is.

gmihaly 2014.07.15. 10:15:24

@vadi3: A foglalkoztatás ugye, amolyan komcsi dolog szerinted ? Bezzeg a "munkaerőpiac!" Az állami alkalmazott is a maga módján hozzá tudna járulni a működő tőke beáramlásához, ha hagynák...A versenyképességet illetően a mai munkajog és bérszínvonal még talán tetszene is a németeknek - ha "tipikus" befektetőnek tartom őket. Egyébként V. I. Lenin már 98 éve megírta, hogy a kapitalisták nem akarnak versenyezni, inkább az erősebb kutyák baxnak. A multik, az "erős kutyák" "behívása" azért nem volt teljes ostobaság. A baj forrása a tőkeszegély kkv-szektor "vergődése". Őket időnként kampányszerűen támogatják, de többnyire az adó- és járulékfizetéssel a szuszt préselik ki belőlük - a multik eddig csak a kiváltságokat élvezték. Most, hogy az adóprés őket is szorítja, vinnyognak is rendesen az EU-ban.

Szóönt 2014.07.15. 10:15:45

Ja tényleg a fideszfanoknak: mikor kétharmaddal nyert a ballib koalíció akkor a jobboldal történelmi bukást szenvedett vagy történelmi bukást szenvedett?

Hétből négy bukta ez történelmi lekvár azért.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 10:15:50

@vadi3: 'A probléma mindössze annyi, hogy választópolgárok közül 600 000 belefáradt a permanens forradalomba és nem ment el szavazni. '

Sokkal többen nem mentek szavazni, de hogy mi ezzel a baj azt fejtsd már ki. Rendben volt a részvétel, egyenesen csúcstartók vagyunk az EU választási részvételben a környéken.

♔bаtyu♔ 2014.07.15. 10:16:25

@Peterpapo: De ostoba vagy te. Aztán mondjuk szeptemberben pedig dicséred Orbánékat, mert jelentős volt a többlet?

Blogger Géza 2014.07.15. 10:21:06

@Peterpapo: Nem kicsit röhejes, hogy július közepén egy februári adattal jössz. :) De nevezhetjük inkább szánalmasnak is.

Amúgy nem sok jelentősége van, az éves hiány mérvadó.

Frissítsél, durván le vagy maradva:

269,4 milliárd forintos többlettel zárt az államháztartás központi alrendszere májusban, az idei első öthavi hiány 681,7 milliárd forint volt.

hvg.hu/gazdasag/20140623_6817_milliard_forint_az_allamhaztartasi_h

www.portfolio.hu/gazdasag/koltsegvetesi_tanacs_elerheto_a_29_szazalekos_hiany.201321.html

Szóönt 2014.07.15. 10:21:39

@♔bаtyu♔: úgy unom már ezeket a kis aljas hazugságokat. Ki kezdte el hitelekkel felpörgetni a gazdaságot. Emlékezzünk már a támogatott lakáshitel programra amikor a Fidesz kormány 20 évi adókedvezményt és kamattámogatás ígérve elkezdte az embereket lakásvásárlásba szédíteni. Ezzel együtt bebukta a választást 2002-ben. Ezért is szabtak mindent át a választási rendszerben. Utána 8 évig aljaskodott, hogy a lehető legrosszabb legyen a helyzet és végre nyerni tudjon.

vadi3 2014.07.15. 10:24:26

@♔bаtyu♔: "Orbánék ezt kizárólag az export növelésével tudják csak elérni, ezért közmű cégeket vásárolnak fel"
No itt azért egy kicsit kivilágít a fejedben lévő káosz. Közműcég felvásárlásával exportot növelni???? Talán a budapesti ivóvizet kívánják exportálni?
"ráadásul az EU rákényszeríti arra Orbánékat, hogy az államadósságot csökkentse. "
A saját tákolmányuk is rákényszeríti őket erre. Ja az nem,mert elfogadás után rögtön át is írták a kőbevésettet.

Úgy látom még mindig nem érted. Engem leginkább a kormány propagandája zavar, az, hogy megpróbálják a szart is eladni nekem, úgy mintha az arany lenne. Legújabb példaként a keleti nyitást, még hogy újabb kínai befektetők Mo-n. Kell nekünk mint a Dujvárosi gumigyár, mint Barcikán a sósavgyár.

♔bаtyu♔ 2014.07.15. 10:24:46

@Szóönt: Persze, hogy unod, mert nem tűnsz túl értelmesnek.

Nem az a lényeg kit hiteleznek, hanem az, hogy hosszabb távon jó vagy rossz. Orbánék ezt megtehették, mert ment a gazdaság, nem az államadósság kárára kellett hitelezniük.

Elég nagy baj, hogy 2002-ben bebukták a választásokat, aligha lenne ma 83%-os az államháztartási hiány és IMF hitelre sem került volna sor.

Peterpapo 2014.07.15. 10:26:22

@Kón Bandit: És miért is lenne az? Nem azt mondják meg, hogy kire szavazz, és ha nem arra szavazol, akkor ellehetetlenítik az életed, csak rákényszerítenek arra, hogy élj az állampolgári jogaiddal, mert az egyben a kötelességed is. Mondjuk ott lehet kire szavazni ennyivel könnyebb nekik. Nem kell ilyen szarfaszú, hazug, aljas szemétládákra szavazniuk, mint nekünk.

vadi3 2014.07.15. 10:27:05

@Kón Bandit: Az Eu-s választás éppen annyira nem érdekel, mint sokan másokat sem. Ami számomra bosszantó az az, hogy a parlamenti választásokon is egy kisebb a részvételi arány. No innen hiányzott az a 600k szavazó a Fidesztől. Kíváncsi leszek, hogy a támogatottságuk mennyit fog esni az önkormányzati választásokon, mert biztos vagyok benne, hogy ott még kevesebben fognak rájuk szavazni. Olyan híres emberekre, mint Mr20% vagy a lézerlovag

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 10:27:13

@Szóönt: 'Ki kezdte el hitelekkel felpörgetni a gazdaságot.'

- kit érdekel?

'Emlékezzünk már a támogatott lakáshitel programra amikor a Fidesz kormány 20 évi adókedvezményt és kamattámogatás ígérve elkezdte az embereket lakásvásárlásba szédíteni.'

- és okozott ez gondot, pl. ÁLAM csődöt?

'Ezzel együtt bebukta a választást 2002-ben.'

- Magyarország akkor lett nyertes..:DDD

'Utána 8 évig aljaskodott, hogy a lehető legrosszabb legyen a helyzet és végre nyerni tudjon.'

- Az aljasok miatt jött a szARMAGEDDON. A bolsik nem vállalják a felelősséget, elhatárolódnak maguktól.

Nyehehe

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 10:29:25

@vadi3: Igen érdekes a fidesz miatt aggódni ami 100% hogy szarrányeri magát ősszel is.

Akinek nem tetszik Orbán csináljon ellenzéket.

'Kíváncsi leszek, hogy a támogatottságuk mennyit fog esni az önkormányzati választásokon, mert biztos vagyok benne, hogy ott még kevesebben fognak rájuk szavazni.'

- egyelőre az a biztos hogy májusban még többet kapott a fidesz

vadi3 2014.07.15. 10:30:42

@gmihaly: "A foglalkoztatás ugye, amolyan komcsi dolog szerinted"
Félreértesz. A foglalkoztatás igen is kapitalista dolog. Minél jobban növelni kell a versenyszféra létszámár és csökkenteni a közfoglalkoztatottakét. Az állami tisztviselő, bár munkája fontos az állampolgár számára, de csak azt a befizetett adót tudja megkapni fizetésként amit a kkv-k valamelyike becsengetett. Ebben az esetben csökkentsük az államaparátus, a közigazgatás és minden állam által fizetettek létszámát (nem a fizetését) a lehető legkisebb mértékre, hogy a kkv-k adóterheit is csökkenthessük. Ez pedig nem komcsi divat

♔bаtyu♔ 2014.07.15. 10:32:17

@vadi3:Te ennyire nem vagy képes kombinálni?

Ha az állam közmű cégeket vásárol fel, akkor épp a leg-lényegesebb dolgot vásárolta fel, ami a vállalkozások szempontjából értékes lehet. Az energiát és a rezsi szolgáltatásokat. Mindenki jobban jár, ha nem állami pénzekkel csalogatják a termelést, hanem olcsó energiával és ha már támogatni kell, akkor azt támogatják.

Te ahogy elnézem, még azt sem nagyon fogod fel, hogy mi a haszon pld. a kínai termelő jellegű befektetésben.

Valójában te mit reméltél, mitől lett volna sikeres Gyurcsány? Mert gondolom, ezek nála is problémát jelentettek neked. Azt gondoltad, hogy majd a nyugati befektetők tesznek csodát? Az Európai országok átlagárán felüli energia és vízcsatornaárakkal?

Peterpapo 2014.07.15. 10:32:37

Ez jó lesz?

www.hirstart.hu/hk/20140707_meglepetes_adatot_kozolt_az_ngm

Meglepetés adatot közölt az NGM
Napi.hu 14.07.07 16:26 Gazdaság

Júniusban 132 milliárddal 813,7 milliárd forintra nőtt az államháztartás hiánya, így a féléves deficit eléri az év végi terv 82,6 százalékát. Ilyen alacsony júniusi adat 2002-ben volt.

Te kis IQ bajnok

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 10:32:46

@Peterpapo:'Nem azt mondják meg, hogy kire szavazz, és ha nem arra szavazol, akkor ellehetetlenítik az életed, csak rákényszerítenek arra, hogy élj az állampolgári jogaiddal, mert az egyben a kötelességed is.'

Ha Orbán ezt bevezeti akkor azon sírnának. Ha kötelező lenne szavazni akkor talán az Összefosás vagy a nácik vagy a marslakók nyertek volna? Ugyan bazmeg.

Szóönt 2014.07.15. 10:34:17

@♔bаtyu♔: ezt persze azért mondhatod mert bebukták a választást -egy olyan Csodálatos négy év után- mert akkor is ugyanilyen arrogáns stb. banda volt a csapatuk. A gazdaság nem pörgött senki nem gondolhatta komolyan, hogy húsz évig 20000 forint adókedvezményt fog kapni meg még kamattámogatást is. Ez pilótajáték volt a javából és a választások előtt felpörgette a mutatókat. Az undor ellenük ennek ellenére nagyobb volt.

vadi3 2014.07.15. 10:35:47

@Kón Bandit: No pajtás számold már ki nekem, hogy lesz a 2.1 millióból 2/3-os parlamenti arány.
Azok akik nem mentek el szavazni (kb 600k polgár) egyértelműen kifejezték, hogy őket nem érdekli, hogy ki lesz hatalmon. Netán el fogunk jutni odáig, hogy csak 1milla fog szavazásra járni, és a fijjug ekkora támogatással is 2/3-ot visznek majd. Gondolkozz már, hogy kinek jó az, ha egyre kevesebben mennek el szavazni...

Peterpapo 2014.07.15. 10:37:13

Ja az év végihez meg még ennyit:

Brutális lett az államháztartás januári hiánya
Ugyan január hagyományosan erős hónap a büdzsében, az idei évet masszív, 75,4 milliárdos hiánnyal kezdte a költségvetés.

Ugyan január hagyományosan erős hónap a büdzsében, az idei évet masszív, 75,4 milliárdos hiánnyal kezdte a költségvetés.
A mínuszos kezdés azért is meglepő, mert a költségvetésbe ilyenkor jelentős adóbevételek áramlanak be. A kereskedelem ugyanis ilyenkor fizeti meg a decemberi rekordforgalom utáni áfát, és ilyenkor esedékes az évvégi bónuszok szja-jának befizetése is.

2012-ben az államháztartás 107 milliárd forintos pluszban zárta a januárt, míg a tavalyi adat "mínusz nullás": mindössze 2,7 milliárdos hiányt mutat. A 75 milliárd forintos hiányadat ezekhez képest jelentős visszaesést mutat.

Az NGM úgy kommentálta a tegnap megjelent adatot, hogy az "összhangban van a várakozásaival", ami akár igaz is lehet, hiszen korábban sem előrejelzéseket, sem terv- vagy célszámokat nem hoztak nyilvánosságra.

vadi3 2014.07.15. 10:39:21

@♔bаtyu♔: "mi a haszon pld. a kínai termelő jellegű befektetésben. " Semmi más, csak szok kici szárga munkász, aki még vécére sem mehet ki, mert a szárga munkafelügyelő asznap rúgja ki a gyárból szegény minimálbéresz szeggét.

No akkor soroljad a felvásárolt közműcégeket, téma szerint csoportosítva.
Villany? Gáz? Víz?

2014.07.15. 10:41:07

@♔bаtyu♔: Mondjuk a 3000 milliárd manyup oénz az évi 500 milliárd hazautalt pénz azért szépen javítja a számokat, de a "szovjet" hitel, amit felvett szeretett vezérünk, rontani fogja. Sajnos....

♔bаtyu♔ 2014.07.15. 10:43:49

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ezért viszont kap egy atomerőművet.

Ellentétben az IMF hitellel, ami a lyukak betömésére kellett.

Szóönt 2014.07.15. 10:44:00

. FIDESZ-KDNP (44,37 százalék, 2.132.996 szavazat)
2. MSZP-EGYÜTT-DK-PM-MLP (25,88 százalék, 1.244.261 szavazat)
3. JOBBIK (20,46 százalék, 983.476 szavazat)
4. LMP (5,24 százalék, 251.928 szavazat)
5. MUNKÁSPÁRT (0,58 százalék, 27.648 szavazat)
6. A HAZA NEM ELADÓ MOZGALOM PÁRT (0,47 százalék, 22.624 szavazat)
7. SERES MÁRIA SZÖVETSÉGESEI (0,44 százalék, 21.159 szavazat)
8. ZÖLDEK PÁRTJA (0,37 százalék, 17.651 szavazat)
9. SZOCIÁLDEMOKRATÁK (0,30 százalék, 14.580 szavazat)
10. EGYÜTT 2014 (0,28 százalék, 13.503 szavazat)
11. SEM (0,25 százalék, 11.906 szavazat)
12. KTI (0,22 százalék, 10.504 szavazat)
13. JESZ (0,20 százalék, 9.505 szavazat)
14. MCP (0,18 százalék, 8.675 szavazat)
15. FÜGGETLEN KISGAZDAPÁRT (0,16 százalék, 7.798 szavazat)
16. ÖSSZEFOGÁS (0,14 százalék, 6.553 szavazat)
17. ÚDP (0,04 százalék, 2.036 szavazat)
18. ÚMP (0,03 százalék, 1.513 szavazat)

Na most akkor az elemző logika azt diktálja, hogy a választók több mint a fele változásra szavazott, amiből egy normális választási rendszerben nem jöhetett volna ki kétharmad a nyertesnek. Ennyit a forradalmi győzelemről.

2014.07.15. 10:45:38

@Kón Bandit: 'Emlékezzünk már a támogatott lakáshitel programra amikor a Fidesz kormány 20 évi adókedvezményt és kamattámogatás ígérve elkezdte az embereket lakásvásárlásba szédíteni.'

- és okozott ez gondot, pl. ÁLAM csődöt?"
Persze. Csak később. Tudod, a lakáshitelezés nem egy napos dolog. Hatása áthúzódik évekre. A devizahiteles sem ma vette fel a hitelt. Igen, a lakáshitelezés egy jól átgondolt taposóakna volt, oly sok mással együtt.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 10:47:25

@vadi3: 'No pajtás számold már ki nekem, hogy lesz a 2.1 millióból 2/3-os parlamenti arány. '

1) hazudsz. a fele képviselő egyéniben nyert mandátumot, a fidesz 90%nál több helyen, ami nincs a 2,1 millióban

2) ha utólag derülnek ki a szabályok akkor érthető lenne a sírás, de előre tudta mindenki hogy mire jó 2,1 misi listán.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 10:49:27

@Szóönt: 'Na most akkor az elemző logika azt diktálja, hogy a választók több mint a fele változásra szavazott, amiből egy normális választási rendszerben nem jöhetett volna ki kétharmad a nyertesnek.'

- Már miért ne? Mert Obama 22%-kal nyert? Vagy mert nem lehetett előre tudni mire jó a 44,37%?

2014.07.15. 10:50:02

@Kón Bandit:
Medgyessi ott szúrta el, hogy amit a választáson ígért, azt igyekezett betartani. Gyurcsány ott, hogy "zárt körben " őszinte volt. Politikus ilyet sose tesz. Orbán jó politikus. Az igéreteit nem tartja be, és mindig hazudik. Bele a szemedbe. Aztán, ha rákétdezel, pökhendien kijelenti: közöd?

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 10:51:04

@Könnyen elkaptuk, uram!:' - és okozott ez gondot, pl. ÁLAM csődöt?"
Persze. Csak később. Tudod, a lakáshitelezés nem egy napos dolog.'

Figyu ezt mennyire ették meg a szavazók áprilisban meg májusban?

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 10:52:02

@Könnyen elkaptuk, uram!: Vagy inkább ott hogy osztogattak hozomra mint Kádár.

Balfasz ballibsik.

2014.07.15. 10:58:26

@Kón Bandit: Miért a választókkal példálózol? Ők képesek átlátni a közgazdasági folyamatokat?
Miért kellett átalakítani a választási rendszert, a választási körzeteket, lehetetlenné tenni a külföldön élők szavazását, megkönnyíteni a külföldi magyarokét, ha annyira biztos a győzelem?
Most vered magad a választásokra, de a jövő nem biztos, hogy ennyire fényes lesz. Nem, nem a baloldal lenne a megoldás, de Magyarország szarban van.

2014.07.15. 11:00:56

@Kón Bandit: Vagy inkább ott hogy osztogattak hozomra mint Kádár.

Balfasz ballibsik. "
Vagy mint Orbán. Tudod, az IMF és a piaci hitelezés között effektíve nincs nagy különbség. Az állam hiányát nem sikerült lefaragni. A manyup egyszeri, most épp egy veszélyes folyamat közepén vagyunk: a piaci hitelek (állampapír) bármikor ránkdőlhetnek.
A paksi hitel önrészét miből teremtjük elő?????

vadi3 2014.07.15. 11:00:59

@Kón Bandit: Ha utólag derülnek ki, hogy a meghozott szabályok rosszak, akkor tudott volna valaki változtatni rajtuk? Nem, mert a szabályokon azok tudtak volna változtatni, akik direkt ilyen "rossz, de inkább részrehajló" szabályokat hoztak.

Az egyéni képviselők hely elnyeréséhez elég volt 1-el több szavazat mint a második helyezetté, függetlenül attól, hogy az összes szavazatból mekkora volt a részesedése, így akár 25% szavazattal is nyerhetett, ha a második helyezettnek csak 24,99%-a volt.

Ezek a szabályok nem igazán alkalmasak az arányosságon alapuló képviseletre.
Ezt a témát azonban már többször is lefutottuk, így inkább ne erőltesd magad

Peterpapo 2014.07.15. 11:04:16

@Kón Bandit:

Senki nem mondta, hogy más nyert volna, de nem lenn kétharmaduk, amire annyira büszkék egyesek. Ez a gyönyörű eredmény így kábé annyit ér, mint hogy 28 éve nem kapott ki a magyar futball válogatott EB-n és VB-n (nem a selejtezőben).

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 11:05:13

@Könnyen elkaptuk, uram!: 'Miért a választókkal példálózol? Ők képesek átlátni a közgazdasági folyamatokat?'

Nem túl bonyolultak - Kádár..eladósodás, államcsőd MegyóGyurcsányBajnai..eladósodás, államcsőd

'Miért kellett átalakítani a választási rendszert, a választási körzeteket'

- hogy a fidesz (vagy más) könnyebben kapjon nagyobb hatalmat

' lehetetlenné tenni a külföldön élők szavazását'

- semit sem változtattak rajta, de még így is a fideszre szavaztak

'megkönnyíteni a külföldi magyarokét'

- hogy a fidesz (vagy más) könnyebben kapjon nagyobb hatalmat

'Most vered magad a választásokra, de a jövő nem biztos, hogy ennyire fényes lesz. '

- A fidesz jövője elég fényes. A Jobbiké bizonytalan, ha Gyurcsány is benácul. A többi még szarabb helyzetben.

'Nem, nem a baloldal lenne a megoldás, de Magyarország szarban van.'

- Mihez képest van Magyarország szarban?

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 11:06:38

@Peterpapo: Miért ne lenne 2/3uk ha kötelező lenne a szavazás?

Nem értem, a választás előtt egy bolsi sem akart kötelező voksolást, meg most se.

vadi3 2014.07.15. 11:07:11

@♔bаtyu♔: Még mindig várnám, hogy melyik közműcég felvásárlásával hogyan segítette az állam a piacra termelő cégeket. Lehet hogy nem is volt ilyen?

Szóönt 2014.07.15. 11:07:31

@Kón Bandit: arra volt jó amiért átszabták az egész választási szisztémát, hogy ennyivel is kétharmaduk lehessen- ami még így is neccesen jött össze-
ugyanis például a listás helyek kiosztása sem arányos hanem a legtöbb szavazatot kapónak a szavazatai arányához képest többet kiosztóra változtatták az osztásnál alkalmazott, torzító matematikai módszerrel.
Pedig teljesen egyértelmű, hogy a listás helyeket arányosan kellett volna osztani és már nem is lett volna kétharmad sem.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 11:07:38

@vadi3: 'Az egyéni képviselők hely elnyeréséhez elég volt 1-el több szavazat mint a második helyezetté, függetlenül attól, hogy az összes szavazatból mekkora volt a részesedése, így akár 25% szavazattal is nyerhetett, ha a második helyezettnek csak 24,99%-a volt.

Ezek a szabályok nem igazán alkalmasak az arányosságon alapuló képviseletre. '

Kezeltesd magad....:)))

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 11:11:23

@Szóönt: 'Pedig teljesen egyértelmű, hogy a listás helyeket arányosan kellett volna osztani és már nem is lett volna kétharmad sem. '

- eddig sem volt arányos, a győztest kedvezményezte
- most még jobban
- hol a gond?

vadi3 2014.07.15. 11:12:20

@Kón Bandit:
"Nem túl bonyolultak - Kádár..eladósodás, államcsőd MegyóGyurcsányBajnai..eladósodás, államcsőd"
Fidesz - urambátyám rendszer, intézményesített korrupció, stagnálás

"semmit sem változtattak rajta, de még így is a fideszre szavaztak"
Levélben eddig nem lehetett szavazni, ez azért nem semmiség

"A fidesz jövője elég fényes"
Mélységesen nem érdekel a fidesz jövője, ellenben Mo-é sokkal inkább, most hogy a Fidesz lopja a jövőnket (Manyup)

"Mihez képest van Magyarország szarban?"
Önmagához képest. Ez olyan mint a gyerek matekdolgozata. Nem az a fontos, hogy a padszomszédé rosszabb lett, hanem az, hogy az övé milyen.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 11:13:12

@Könnyen elkaptuk, uram!: 'Vagy mint Orbán. Tudod, az IMF és a piaci hitelezés között effektíve nincs nagy különbség. Az állam hiányát nem sikerült lefaragni. A manyup egyszeri, most épp egy veszélyes folyamat közepén vagyunk: a piaci hitelek (állampapír) bármikor ránkdőlhetnek. '

Kádár meg Gyurcsány alatt ránkdőltek.

Bolsik következtetése: Orbán monnyonle...kacc

Peterpapo 2014.07.15. 11:14:16

@Kón Bandit:

Mert sokan elégedetlenség miatt nem mentek el szavazni és a nem szavazóknak legalább a fele nem rájuk szavazott volna valszeg. Példának okádék, a 8 millióból 3 millió szavazott, ebből kétmillió a fideszre. Ha a maradék 5 milliónak a fele rájuk szavaz, akkor az 4 és fél millió, kontra 3 és fél millió. Az nem kétharmad. Ahhoz hogy úgy is kétharmaduk legyen a 8 millió szavazásra jogosultból minimum kábé 5 és fél milliónak kellene rájuk szavazzon. Ennyien nincsenek a hithű fideszesek + ballibsiket annyira utálók, hogy inkább ezekre a gyökerekre szavazzon.

vadi3 2014.07.15. 11:14:32

@Kón Bandit:
Kezeltesd magad....:)))
Engem már kezeltek Ti elég rendesen...

Azért azt elmondhatnád, hogy a választók 25%-a miként lehet több mint a választók 50%-a. Csak nem azért, mert a 25% az fideszes, így ők többet érdemelnek

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 11:14:40

@vadi3: 'Levélben eddig nem lehetett szavazni, ez azért nem semmiség'

Ma sem lehet annak akinek Mo-n van a lakhelye. Mi a gond?

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 11:15:49

@vadi3: Kire szavazott a választók 50%-a? Mondom menj orvoshoz...:)

vadi3 2014.07.15. 11:17:34

@Kón Bandit: Kire szavazott a választók 50%-a
Helyesbítek: Kire Nem szavazott az 50%? Ha valaki nem kapja meg az 50%+1-et az miként mondhatja, hogy ő a többséget képviselni.?

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 11:18:17

@Peterpapo: 'Mert sokan elégedetlenség miatt nem mentek el szavazni és a nem szavazóknak legalább a fele nem rájuk szavazott volna valszeg.'

Erre én is mondhatok vmi faszságot mondjuk aki otthon marad Orbánra szavaz! Te is menj orvoshoz, aber schnell!

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 11:19:46

@vadi3: 'Ha valaki nem kapja meg az 50%+1-et az miként mondhatja, hogy ő a többséget képviselni.?'

Miért ne mondhatná? Hiszen a többséget képviseli. Nem a 10%ot, meg nem a másik meg a 3. 10%-ot, akik homlokegyenest mást akarnak.

De nem így van ez mindenhol?

Szóönt 2014.07.15. 11:20:30

@Kón Bandit: a gond az, hogy egy erősen lejtő nektek kedvező, átvariált választási rendszerben elért győzelmet kiáltotok ki elsöprőnek. Persze ezen kívül is van még ezer és egy gond. De neked úgysem az a dolgod, hogy ezt elismerd.

vadi3 2014.07.15. 11:20:37

@Kón Bandit: Miként lehet valaki magyar állampolgár, ha Mo-hoz semmi sem köti az anyanyalván kívül? Nincs sem állandó, sem ideiglenes lakcíme, nincs TB száma sem adószáma. Az ilyen hogyan és miként kíván beleszólni a választásokba? Ne értsd félre, nem a magyarságát kérdőjelezem meg, csak azt, hogy mi köze ahhoz ami tőle teljesen független (mondjuk adótörvény, vagy hogy felépüljön-e Paks II)

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 11:21:47

@Szóönt: Amikor mi kormányzunk akkor mi alakítjuk a választási rendszert.

Hol a gond?

Az tény hogy van ott ezer gond szARMAGEDDON van, habbal.

Peterpapo 2014.07.15. 11:22:12

@Kón Bandit:

Voltam. Azt mondták vigyenek Téged haza és jó fürdessenek meg.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 11:23:21

@vadi3: 'Miként lehet valaki magyar állampolgár, ha Mo-hoz semmi sem köti az anyanyalván kívül?'

apád faszát

Ezzel lépjél fel a cirkuszban a következő kampányban.

vadi3 2014.07.15. 11:23:24

@Kón Bandit: Ott ahol ez így van, ott kicsit mélyebb a parlamenti demokrácia, ott létezik olyan, hogy egy politikus visszavonul azért, mert nem tud elszámolni a lézerblokkoló használatával, vagy esetleg egy pasaréti lakóparkban szerzett lakással. Igen és a Bécsben tárolt milliókra is vonatkozik.

Szóönt 2014.07.15. 11:23:52

@Kón Bandit: nem nincs így. Pont ezt volt hivatott kivédeni a kétfordulós szisztéma, hogy ne lehessen azonnal 50 százalék alatti és akár egyel több szavazattal nyerni. Szerinted véletlenül nyúlt ebbe bele a forradalmi kétharmad? Ugye nem. Ha meg nem akkor vajon miért. Mert pofára estek 2002-ben és ezt akarták lehetőleg 100 százalékosan kivédeni. Sajnos sikerült.

Peterpapo 2014.07.15. 11:24:09

@vadi3:

Kár a gőzért! Úgysem érti meg. Az intelligenciáról sincs véleménye, mint kívülálló.

vadi3 2014.07.15. 11:25:07

@Kón Bandit: Tiedét, ha már elkezdted.

Ez nem érdemi válasz, hanem a problémákról való terelés.
Érdemi választ kérek tőled is, vagy tégy úgy mint batyu kollégád

Peterpapo 2014.07.15. 11:26:08

@Kón Bandit:

Arról is mesélj már légyszi, hogy anno amikor volt a népszavazás az állampolgárságról, akkor azt mondta a Fidesz, hogy a ballibsik hazudnak, mert az állampolgárság nem jár együtt a szavazati joggal. Aztán most meg mi is van? Ja! Csak akkor is hazudtak, mint ahogy azóta is egyfolytában? Akkor értem.

vadi3 2014.07.15. 11:26:17

@Peterpapo: Az intelligenciáról alkotott véleménye az, hogy az csak másokkal eshet meg

Peterpapo 2014.07.15. 11:27:31

@vadi3: Szerintem annyi intelligenciája lehet otthon, mint amennyi mosópora van.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 11:28:39

@vadi3: Problémátok nektek van, a HTMek 1%-ával aki rátok szavazott SZVSZ.

Szóönt 2014.07.15. 11:30:03

@Kón Bandit: Amikor mi kormányzunk akkor mi alakítjuk a választási rendszert.

Úgy szeretem azokat a mondatokat amiket akkor tud ez az oldal harsogni ha ő van hatalmon.
Meg azokat amiket ellenzékben harsogott aztán hatalmon szemen köpött.

Ellenben Horn-ék alatt, Jáájjj mááán ha éltek a kétharmaddal az visszaélés.

Mikor csökkentitek mááán a jövedéki adót drága a züzemanyag. Majd Mi csökkentjük csak kerüljünk hatalomra. Folytathatnám napestig.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 11:30:22

@Peterpapo: 'anno amikor volt a népszavazás az állampolgárságról, akkor azt mondta a Fidesz, hogy a ballibsik hazudnak, mert az állampolgárság nem jár együtt a szavazati joggal.'

- erre van forrás is?

vadi3 2014.07.15. 11:30:44

@Kón Bandit: Ez fordístd le légyszi, mert maradi vagyok és nem értem a szlenget. De ha akarod írhatod rovásírással is, azt majd én fordítom le

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 11:32:30

@Szóönt: 'Mikor csökkentitek mááán a jövedéki adót drága a züzemanyag. Majd Mi csökkentjük csak kerüljünk hatalomra. Folytathatnám napestig.'

- az tény hogy akkor se lesz egy összefosás szavazó se ha éjjel is nyomod.

- a benzin meg olcsó www.benzin.sk/

Szóönt 2014.07.15. 11:35:54

@Peterpapo: pont így volt:) előtte nem jár együtt szavazati joggal

utána: ez olyan természetes mint a légzés egyik a másikkal JÁR és kész

az, hogy hazudnak az egy dolog ami kiborít, hogy korlátlanul gusztustalanok, pökhendik, arrogánsak
és ilyenné teszik az embereket is

Szóönt 2014.07.15. 11:37:12

@Kón Bandit: akkor tankolj sokat ha neked ez olcsó

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 11:39:24

@Szóönt: Mér mihez képest drága, idióta barátom?

Szóönt 2014.07.15. 11:40:44

Ami jelenleg "az átszervezés gyorsítása", az két évvel ezelőtt még "drámai hatású" változtatás volt a Fidesz kommunikációjában: 2009 márciusában az MSZP-kormány adóemelési szándékára reagálva Szijjártó Péter kifejtette: a gázolaj jövedéki adójának emelése a továbbgyűrűző hatása miatt a rendkívül drámai, hiszen a fuvarozók költségei növekedni fognak, ami azt jelenti, hogy a termékek szállítási költségei is emelkedni fognak, és ez a termékárakban meg fog jelenni. Ezért - tette hozzá Szijjártó - amint a kormány benyújtja a javaslatát a gázolajat terhelő jövedéki adó emelésére, a Fidesz módosító indítvánnyal fog élni, amelyben kezdeményezni fogják a gázolaj jövedéki adójának a jelenlegi szinten való tartását.

Szóönt 2014.07.15. 11:42:09

@Kón Bandit: mondjuk a közmunkások béréhez, téged lehet, hogy jól fizetnek, trollkodásért

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 11:44:45

@Szóönt: Gondoltam hogy kommunista vagy. Legyen akkor az őszi porgram része hogy a benzint igazíccsák a közmunkás béréhez!

Szóönt 2014.07.15. 11:45:14

@Kón Bandit: mondjuk pont olyan vagy mint akiket szeretsz az elitcsapat tagja is lehetnél ilyen mentalitással

remélem mélyen hívő is vagy és a turulmadár fészke az otthonod, esetleg pötty a popsin van és Orbán a kedvenc íród

Szóönt 2014.07.15. 11:52:23

@Szóönt: miért? hát csak a rezsit lehetett az alacsony jövedelmű Magyarok béréhez igazítani az üzemanyagárat már nem?

szégyellje magát a Fidesz

Peterpapo 2014.07.15. 12:08:56

@Kón Bandit:

index.hu/belfold/tenyhaz1125/

Magyarországi lakóhellyel nem rendelkező magyar állampolgárok nem szavazhatnak a választásokon.
A határon túli magyarokról úgy tartják, hogy többségükben jobboldali érzelműek, ezért különösen a hazai jobboldali erők szokták hangoztatni megnyugtatásul, hogy a lakcím nélküli állampolgárság nem jár szavazati joggal.

Jó lesz te butaarcú?

Peterpapo 2014.07.15. 12:13:31

@Kón Bandit:

Te mi a faszról beszélsz????

www.vezess.hu/top_10/aranytalanul-draga-itthon-uzemanyag/52611/

Dátum: 2014.06.04. 12:00

Többször írtunk már a legalacsonyabb és a legmagasabb üzemanyagárakról a világban. Hüledezni jó a literenként 600 forintot közelítő vagy épp 50 forint alatti összegeken, de érdekesebb azt tudni, a havi fixből hány liter 95-öst vásárolhatnak az adott ország polgárai. Friss Top 10 cikkünk azokról az európai államokról szól, ahol az átlagos jövedelemből a legtöbb benzin kijön. Viszonyításképp: Magyarországon a cikkhez választott statisztika adatai alapján 276 liter benzinre elég az átlagkereset.

1. Svájc, 2463 liter.
2. Luxemburg, 2048 liter.
3. Norvégia, 1776 liter.
4. Németország, 1633 liter.
5. Ausztria, 1326 liter.
6. Svédország, 1307 liter.
7. Dánia, 1271 liter.
8. Finnország, 1173 liter.
9. Franciaország, 1130.
10. Írország, 1025 liter.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 12:13:57

@Peterpapo: Nem lesz jó.

Ugyanis azt állítottad hogy azt mondta a fidesz, de a linken sem a fidesz, sem fideszes politikus nem állított ilyet.

Vagy igen?

Peterpapo 2014.07.15. 12:15:05

@Kón Bandit:

Ja tényleg! Bocsi! A fidesz nem jobboldali, hanem kommunista, ezt elfelejtettem.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 12:16:02

@Peterpapo: Mi köze a keresetnek az üzemanyag árához?

Olcsóbban adják a szegényeknek a zsemlét?

Magyarországon qrva olcsó a benzin, a határ menti kutak tele vannak külföldi benzinturistákkal.

vadi3 2014.07.15. 12:18:09

@Kón Bandit: "de a linken sem a fidesz, sem fideszes politikus nem állított ilyet."

Vagyis ők már 2004 pontosan a majdan a választási rendszerbe bevonandó, akkor még nem állampolgár magyarokra hajtottak, mert a honi polgárok közül már akkor sem tudtak többet megtéríteni saját imádatukra.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 12:19:19

@Peterpapo: Aham, akkor ezt megoldottad.

A fidesz mondta, vagy legalábbis azt írták az Indexen a jobboldaliakról hogy ezt mondták..:)

Van rá forrás hogy bárki ilyet mondott aki számít?

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 12:20:26

@vadi3: A politikai pártoknak az a dolguk hogy választókat szerezzenek.

A fidesz annyiban speciális hogy sikerült nekik....))))

vadi3 2014.07.15. 12:22:40

@Kón Bandit: Továbbra sem értem, hogy egy Gyergyóban élő magyarnak miért kell jogot biztosítani arra, hogy ha csak áttételesen is, de beleszólhasson a magyar belpolitikába.

Peterpapo 2014.07.15. 12:28:01

@Kón Bandit:

Az te nagyon okos, hogy a keresetedhez mérten milyen árak vannak. Édes ismerőseim! Ennyire nem lehetsz fidióta!

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 12:28:58

@vadi3: 'Továbbra sem értem, hogy egy Gyergyóban élő magyarnak miért kell jogot biztosítani arra, hogy ha csak áttételesen is, de beleszólhasson a magyar belpolitikába. '

- nem baj 1 ballibsi sem érti

- nem biztosítanak jogot annak aki nem akar beleszólni

Peterpapo 2014.07.15. 12:29:28

@Kón Bandit:

Ja olyan tényleg nem, mert azokból senki sem számít. Szar, hazug, mocskos kis bélféreg mind. Úgy hogy ezt tekintve megint igazad lett.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 12:30:30

@Peterpapo: Nagyon durva! Legyen akkor ingyen, Bajnai kampányoljon mondjuk ezzel + hogy 3 év múlva német bérek lesznek. Akkor nyerni fog az Összefosás megint.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.15. 12:31:35

@Peterpapo: Azért nem lenne rossz vmi forrás arra amit hazudsz.

Peterpapo 2014.07.15. 12:53:22

@Kón Bandit:

Ez Viktor szokása, nem Gordonkáé.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.15. 13:02:30

@vadi3: mert magyar. Ellentétben veled, te neolibsi vadbarom.

Peterpapo 2014.07.15. 13:16:15

@Kón Bandit:

És hol az ingyen benzin ígéret, te paraszt?

Ráadásul nem is ezt mondta. Ne hazudj!

Havas Henrik az ATV Voks című műsorának szeptember 17-i adásában azt kérdezte Bajnai Gordontól: "mit tud ön arra mondani, mikor lesz az, hogy belátható időn belül, ha nem is ötödannyit keres egy magyar munkás, mint egy német kollégája, de legalább megközelítően annyit?".

Erre válaszolt Bajnai. Idióta vagy. Húzz a vérvörösbe!

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.07.15. 13:23:46

@Peterpapo: Bajnai hazudott a hazug Havasnak a hazug zsidó ATVben.

Bohócok.

vadi3 2014.07.15. 13:59:50

@enpera: No mi van! Kiugrottál a turulmadár fészkéből.
Honnan tudod, hogy ki magyar ki nem? Onnan, hogy Te vagy valamelyik mélymagyar turulos főguru kitalálja és kinyilatkoztatja?

Peterpapo 2014.07.15. 14:03:11

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Nem. Ti hazudtok. Meg Viktor, folyton folyvást.

Pojácák. Pojácábbak vagytok Gyurcsánynál is.

2014.07.15. 15:02:52

@Kón Bandit: Magyarországon qrva olcsó a benzin, a határ menti kutak tele vannak külföldi benzinturistákkal. "
Te nagyonhülye! UK 1,29 a benzin. A minimálbér pedig 6,50 óránként. 11,500 font éves jövedelemig az szja 0 azaz nulla százalék.
A font most olyan 390 középárfolyamon. Szerinted az a jó, ha szar a forint, mert akkor kimutathatóan olcsóbbak a magxarországi árak????
Vadbarom!

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.15. 15:04:56

@vadi3: onnan, hogy annak vallja magát, meg néhány feltételnek megfelel (pl tud magyarul)
De te meg a bajnai féle barátaid csak románozzatok tovább, libsi fasszopó mocskok.

2014.07.15. 15:08:56

@Kón Bandit: Tehát leírtad: a választási törvényeket azért kellett átírni, hogy a fidesz kapjon hatalmat. Be vagytok szarva?
Pedig a fideszt csak saját maga buktathatja meg.
Kádár és Gyurcsány alatt azért dőlt ránk, mert voltak világválságok. Most meg épp kilábalás van, de Magyarország ettől épp leszakad. Mert ebben is jobban teljesít...
Nem véletlen a keleti nyitás.
Persze akinek Berlusconi a példa...

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.15. 15:10:08

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ne hazudozz, mocsok. A válság előtt is már válságban voltunk, a szoci kormány miatt. A választási törvényt meg az MSZP is megváltoztatta, ne próbáld eltitkolni.

2014.07.15. 15:10:39

@enpera: Tudod, a nagybátyám azt mondta, nem akar szavazni. Mert nem Magyarországon él, és ezért nem ismerheti megfelelően a viszonyokat. Gerinces ember. Nem olyan, aki meglovagolja a magyarkodást, csakhogy néhány szavazattal biztosítsa győzelmét.

2014.07.15. 15:12:17

@enpera: Leszarom az MSZP-t. Kádárt is. Orbán azt ígérte, helyre teszi a gazdaságot. A helyzet nem jobb, de legalább rosszabb. Most is válságban vagyunk, csak az átkozott Európa húz magával.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.15. 15:12:29

@Könnyen elkaptuk, uram!: Az a nagybátyád döntése. Itt viszont a buta emberek is szavazhatnak, meg az egy liter borért szavazók is szavazhatnak, egyik sem jobb.

2014.07.15. 15:14:41

@enpera: A szoci kormány alatt egyébként nőtt a gdp. A fidesz alatt meg nem. Azt sikerült visszahozni, amit elbuktak.

2014.07.15. 15:15:50

@enpera: Szarban lennél, ha tesztet kéne írnod a választás előtt. Gyámság alá is helyeznének. Így is az a véleményed, amit más megmond neked.

2014.07.15. 15:22:55

@enpera: www.gvi.hu/data/research/konj_132_elemzes_pp_131111_.pdf
Olvasgasd! Különösen a magyar és német gdp alakulása a válság kezdete óta grafikont ajánlom figyelmedbe. Ott ugyanis 2008 I. né. a bázis. (tudod, ahhoz viszonyítanak) Nézegesd a vonalat, érdekes eredményt hoz. A fidesz dicső uralma alatt végig -5% alatti a "növekedés" 2008 elejéhez képest!
Vagyis züllik lefelé az ország.

vadi3 2014.07.15. 15:23:14

@enpera: És Te melyik kategóriába sorolod magad?

A román szót te írtad le, nem én. Az én bajom csupán annyi, hogy a határtól 200km-re, vagy távolabb már nem biztos, hogy az ember objektíven tud tájékozódni. Azt látja, hallja amit láttatni és hallatni akarnak vele, valamint abszolút nem érdeklődik pl a Manyup einstand iránt. Ezek alapján nem számítanám állampolgárnak, de a magyar neztehez való tartozását sem kérdőjelezném meg.

vadi3 2014.07.15. 15:29:39

@enpera:
"tt viszont a buta emberek is szavazhatnak, meg az egy liter borért szavazók is szavazhatnak, egyik sem jobb. "

Esetleg Te akarod eldönteni, hogy ki szavazhat? Azt nem akarod eldönteni, hogy ki vehessen levegőt?

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.16. 10:54:08

@Könnyen elkaptuk, uram!: anyád kerülne gyámság alá max, libsi hülyegyerek.
süti beállítások módosítása