HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) BKK (1) bkk (4) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) Franciaország (1) franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) Karácsony (1) karácsony (4) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) Kína (2) kína (4) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van interjú Kásler miniszter úrral

2018.06.05. 06:52 Elegem Van

Elegem Van Blog: Köszönjük Miniszter Úr, hogy igazi keresztényi szeretetből a rendelkezésünkre állt.

Kásler miniszter úr: Amint a Tanítás mondja: Mélyre kell süllyednünk, hogy felemelkedhessünk.

EVB: Kinek drukkol a pozsonyi csatában?

KM: Micsoda liberális kérdés ez?

EVB: Mert a neve alapján mintha lenne köze a germánsághoz, amely ugye éppen Pozsonynál akarta kiverni a magyarokat a frissen elfoglalt hazából. Az Ön honfoglaló magyarság melletti erős elkötelezettsége gránit szilárdságú. Csak ezért kérdem.

KM: Természetesen a magyaroknak, ha már így rákérdezett.

EVB: Akkor Önt abban a korban Gyermek Lajos frank király minimum Soros bérencnek titulálta volna, nem? Hiszen az agresszív, katonailag jól felkészült migránsok pártjára áll.

KM: Hadd válaszoljak egy művelt liberális cizelláltan megfogalmazott gondolatával (Majd pontozza ki!): "A k...va anyját annak, aki megkérdőjelezi a magyarságomat."

EVB: Eszünkbe sem jut senki magyarságát megkérdőjelezni, hiszen magunk is a magyarság nevű olvasztótégely gyermekei vagyunk, csupán nem értjük rajongását a honfoglaló magyarokért, ha Ön genetikailag éppen a másik oldalról származik. Képzelje, ha egy ideges magyar éppen az Ön egyik ősét vágja kupán buzogányával, és Ön most ezért meg sem születik.

KM: De nem vágta.

EVB: Látja ilyen türelmes a magyar. Pedig, ha ott, akkor... Bele se gondoljunk. És ahhoz mit szól, hogy a honfoglaló magyarok jelentős része nem lévén keresztény kedélyesen irtotta a keresztény germánokat, taljánokat, frankokat?

KM: Az egy olyan világ volt. Most meg most van. Ne vetítse vissza a mai kor viszonyait az ezer évvel korábbi viszonyokra!

EVB: Nekünk eszünk ágában sincs. És Ön hogy áll ezzel?

KM: Jól, liberális kérdezőim, jól.

EVB: Aha, már értjük. Mi ne, ám az ősmagyarkutatók esetében nem baj, ha marhaságokat képzelnek, az indokolható valami romantikus zagyvasággal.

KM: Azok nem marhaságok, hanem tudományosan alá támasztott tények.

EVB: Legyen erős: marhaságok. És vitatkoznék azzal a megállapításával is, hogy: "a Nyugatról érkező, erősen globalista történelemszemlélet ellensúlyozására szükséges a magyarság történetének nemzeti érzelmű és szemléletű bemutatása, a hazafiúi érzelmek erősítése". Nekünk inkább megérteni kellene a Nyugatról érkező gondolatokat, és esetleg használni belőle amit lehet formálva a mi szemléletünket. Ha pedig nekünk vannak számukra elfogadható gondolataink, azt át kellene adni. De a nemzeti érzelmű gondolkodás beszűkít pláne, ha hazafiúi rizsával párosul, mert azzal magunkat csapjuk be.

KM: És? Mi a kérdés?

EVB: Nem lenne okosabb Tacitus elve szerint "Sine ira et studio" viszonyulni történelmi kérdésekhez?

KM: A magyarság története csodálatos egységes egész áthatva olyan mély spirituális elemekkel, amelyet egy maga fajta liberális nem érthet meg. De jegyezze meg, mi itt vagyunk és itt leszünk, mert ez a föld miénk!

EVB: Hát jó. És mi a helyzet a kereszténységgel? Ön szerint: "a halálos betegségeknek jó 70-80 százalékát a tízparancsolat megtartásával el lehet kerülni".

KM: Ez így van liberális barátocskám.

EVB: Akkor egészségügyre sincs szükség ugye? Hiszen elég betartani a tízparancsolatot.

KM: Azért a baleseti sebészetet engedje meg.

EVB: Legyen. Amikor körülnéz a Kormányülésen, hogy állnak az ott ülők a tízparancsolattal? Például Rogán miniszter úr a nyolcadikkal, a hetedikkel, esetleg a hatodikkal, kilencedikkel, tizedikkel? Viktor miniszterelnök úr rendben van? És a cégtemetős hölgy?

KM: Na, most megfogtam! Egészségesek a kormánytagok? Igen! Ebből is látszik, hogy betartják a tízparancsolatot. Ha nem tartanák be - miként fent pontosan idézett - már halálos betegek lennének. Csak a liberális média - vagy, ahogy Miniszterelnök úr frappánsan fogalmazott: fakenews-gyárak - vágyálma a korrupció, egymás feleségének elszeretése, a fideszesek buzulása, narkózása, mások vállalkozásainak elvétele. Ilyen nincs. A tízparancsolat a legjobb lakmuszpapír, higgye el.

kasler_miklos.jpg

EVB: Minket máris lenyűgözött ezzel a logikával. Mi a véleménye a hálapénzről? Meg tudja szüntetni?

KM: Miként Jókai írja: "a hála egy neme a gyűlöletnek". Ön szerint fizet valaki gyűlöletből? Bizonyára nem. Ha tehát nincs hála, nincs hálapénz sem. Ez ilyen egyszerű.

EVB: Döbbenten ülünk ekkora bölcsesség előtt. Más. Ön szerint hasznosítható a százhúsz évvel ezelőtti paraszti család modell?

KM: Igen. Gondoljon bele egy-egy családban született nyolc-tíz gyerek, dolgoztak, szegények voltak, de őrizték a nemzeti, közösségi, családi értékeket. Most meg nincs ilyen. Az örömök hajhászása a prioritás.

EVB: Olvasott Ön Móricz Zsigmondot, Nagy Lajost, Féja Gézát, Illyés Gyulát? Ezek az írók nem kifejezetten liberálisok, sőt népi íróként tartja őket számon az irodalom. Elég szomorú világról írtak. Ez lenne a minta a XXI. század magyarságának?

KM: Az egyéni érdekeknek háttérbe kell szorulnia a nemzeti közösségi érdekekhez képest. És biztos, hogy olyan rossz volt akkor élni? Népdalkörök, kukoricafosztások, búcsúk, disznóölések, néphagyományok, vasárnapi misék, istentiszteletek, mind a közösen megélt hétköznapok boldogságai. Nem csak a pénzhajhászás, mint manapság.

EVB: De hát a nyolc-tíz gyerekből jó, ha három megélte a felnőtt kort. Ahol már volt egy kis vagyon, ott egykéztek annak megőrzéséért. A sok gyerek a cselédeknél volt jellemző, egyfajta védekezésként, hiszen valakinek dolgoznia kellett, esetleg eltartani az idősödő szülőket, mert társadalombiztosítás, nyugdíj nem volt.

KM: Látja, most meg van, de a gyerekvállalás helyett a különböző örömök hajhászásában élik ki magukat az emberek, és ez nem helyes.

EVB: Oké.  Látja ilyen önző világban élünk. Apropó, Önnek miért van csak egy gyermeke? Nem Önnek kellene példát mutatnia? Jól kereső orvosként bizonyára megengedhetett volna három-négy gyereket. Vagy unalmasnak találta az összehozással kapcsolatos testgyakorlatot?

KM: Magánéleti kérdésekről nem nyilatkozom.

EVB: Rendben, mi tiszteletben tartjuk a magánéletet, eszünk ágában sincs beleszólni abba, hogy ki mennyi gyereket vállal.

KM: Még szép.

EVB: Tudja, miniszter úr Önről egy kissé erőszakos idealista képe rajzolódik ki, akinek talán ajánlhatnánk megfontolásra Fekete István gondolatát: "Ne álmodozzon, Ladó, a valóság is lehet olyan szép - sőt szebb! - mint a hazug ábránd."

KM: A világot az álmok álmodói viszik tovább.

EVB: Így van, de azok nem a múltat álmodták újra, hanem a jövőt álmodták meg. Viszont értjük már miért Ön nevezte ki Viktor miniszternek.

KM: Mi az, hogy Viktor? Ön Magyarország korszakos Miniszterelnökéről beszél! Több tiszteletet a Miniszterelnök úrnak! Én például misét is mondattam érte a születésnapján.

EVB: Akkor elkésett. Mi már tavaly megemlékeztünk Viktor szülinapjáról egy külön bejegyzésben.

KM: Ebből elegem van, a vitát lezártnak tekintem. Viszontlátásra!

EVB: Isten áldja, és jó egészséget!

(Blogunktól távol áll, hogy akkora pánikot keltsen, mint Orson Welles Világok harca című rádiójátéka, mert egyfelől Kásler úr világával józaneszű ember nem harcol, másfelől sajnálattal látjuk be, hogy tehetség dolgában elmaradunk Welles úrtól. Pániknak pedig akkor kellett volna kitörnie, midőn Kásler urat Viktor miniszternek kineveztette. Ha akkor elmaradt az össznépi rémület, talán ettől a szatirikus álinterjútól sem fog felborulni az ezeréves Magyarország.)

Ha tetszett a bejegyzés, kérjük, oszd meg Facebookon, hogy minél több emberhez eljusson! Köszönjük!

Kövess minket Facebookon!


44 komment

Címkék: politika orbán kormány orvos jobboldal pénz életérzés párt miniszter minisztérium Magyarország

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr2714024216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minden ballib bérretteg 2018.06.06. 10:29:01

Elképzelem ahogy a kérdések és válaszok leírásakor a szerző, ahogy töpreng, miként járathatná le jobban a kiszemelt áldozatot.

Ahogyan radíroz, újra ír, majd a végén elégedetten soronként önnön magának egyre erősebb erekciót okozva elélvez, saját dicsőségére.

Márthát lássuk be ennek a műfajnak más értelme nincs.

CSOKKI MÁLNA 2018.06.06. 10:30:17

" Hiszen az agresszív, katonailag jól felkészült migránsok pártjára áll."

Itt buknak ki mindig a liberáltak szegényes történeti ismeretei.
Amikor a magyarok benyomultak a Kárpát-medencébe, a morvák épp a kelet-frankokkal álltak háborúban, és igencsak jól jött utóbbiaknak Árpád népe.
A német területeken nem volt egy egységes állam a 10. sz. közepéig. Egymással hadakozó erőcsoportok sokasága volt jellemző, amelyek időnként szerették igénybe venni a magyar törzsek katonai támogatását egymás közötti konfliktusaikban..

(Egyébként a szerző ugye Kásler származására utalgat. Tessék mondani, ez megengedhető lenne mondjuk Heller Ágnes esetében?? Ugye nem..)

Ésszelteli 2018.06.06. 10:36:55

A blog írója valószínűleg értékrendi patogén lehet.

Andy73 2018.06.06. 10:59:23

Elolvasnék egy hasonló szösszenetet Magyar Bálinttal vagy Hillerrel, akik emlékeim szerint baloldali kulturális miniszterek voltak anno, jó régen, az iskolabezárási hullámok idején. Vagy valamelyik volt baloldali e.ü. miniszerrel, a kórházbezárások, kórházi ágyak csökkentése idejéről. A jelentősége egyébként nulla akár ennek, akár más hasonló cikknek, de az index helyében nem csodálkoznék, hogy - néhány kivételtől eltekintve - nem állnak szóba velük a kormánypárti politikusok. Így csak ilyen fiktív agymenéseket írhatnak a tényleges interjúk helyett. Meg arról tudósíthatnak, hogyan kerülik ki őket a kormánypárt képviselői. A jelek szerint ez még legalább 4 évig így lesz, de valószínűleg utána is.

Roan 2018.06.06. 11:09:31

"Amikor körülnéz a Kormányülésen, hogy állnak az ott ülők a tízparancsolattal? Például Rogán miniszter úr a nyolcadikkal, a hetedikkel, esetleg a hatodikkal, kilencedikkel, tizedikkel?" - Rogán a vagyonát az ötödikből szerezte:D

Andy73 2018.06.06. 11:18:09

"Elegem Van Blog: Köszönjük Miniszter Úr, hogy igazi keresztényi szeretetből a rendelkezésünkre állt.

Kásler miniszter úr: Amint a Tanítás mondja: Mélyre kell süllyednünk, hogy felemelkedhessünk."

Azért olyan mélyre nem süllyed, hogy tényleg szóba álljon a bloggerrel, vagy bármelyik indexes firkásszal. Ez továbbra is vágyálom és fikció marad, ami hasonló cikkek után nem csoda.

Tenkes Kapitánya 2018.06.06. 11:29:49

Minden más népre jobban érvényes az olvasztótégely kifejezés, mint a magyarságra.

orient 2018.06.06. 11:31:20

@pina noir: 1000 eve volt ember, EZER eve. Tortenelem fontos, de indentitasunkat ne az hatarozza mar meg honnan jott ide egy embercsoport tobb mint ezer eve. Genetikailag es kulturalisan is a magyarsag egy europai nep. Igen Te is. Egy genetikai kutatasban nyomokban talalnanak azsiai vagy mas genetikai jegyeket egy atlag magyarban de nagy reszben europai genekkel rendelkeunk (german, szlav tobbnyire es valamennyi zsido, torok esetleg a keveredesek miatt). Kulturalisan, szokasokat tekintve meg 100% europai nep vagyunk azon belul is kozep europai nep nyugati orientacioval.Magyarorszag mindig is a nyugattal volt szovetsegben es szoros kapcsolatban kulturalisan, leszamitva a 40 komcsikat amit remelem nem sir vissza senki. Magyarul lehet beszelni a keleti eredetrol a tortenelemkoyvekben, meg az erdekesseg kedveert, de hogy a mai vilagunkhoz es vilagnezetunkhoz abszolt semmi koze nincs az fix. Tok kar eroltetni ezt a turan keleti vonalat mert annyi kozunk van egy azsiaihoz mint egy nemetnek vagy egy szlovaknak.

Varga Bertalan 2018.06.06. 11:40:09

Ha a butaságtól növekedni lehetne, a szerző már ülve nyalná a holdat.

komlói 2018.06.06. 11:45:00

A blog írója a Kásler névről azt gondolja,hogy a miniszter úr német származású.Abban a baranya megyei közegben ahol gyerekkoromban éltem,de a szomszédos Tolnában is,mindenhol voltak,-köztük iskolatársaim is,-Káslerek,Csobothok,Ömbölik,Jakabok,Illések,akikről valamennyien tudtuk,hogy bukovinai csángó családokból származnak.Ezeket a családokat a második vh.után költöztették a baranya és tolna megyei falvakba,jórészt a kitelepített németek helyére.Az idősebbek beszéde és szokásai,viselkedése még évtizedekig elütött a helyiekétől,de a fiatalok hamarosan alkalmazkodtak,eggyé váltak velünk.
Kásler professzor egy interjúban maga is beszélt csángó(székely)származásáról.Szóval: ő nem német,de erről az arcvonásai is egyértelműen beszélnek,azok ugyanis keleties jellegűek.

A tudomány sosem téved! 2018.06.06. 11:53:48

Index címlapon a helye, ennek a remek írásnak is...

DarthVader 2018.06.06. 12:02:43

@komlói: Kásler professzor úrnak nem a származásával van gond, hanem azzal, hogy nettó fasságokat beszél. +27% ÁFA.

wolves84lb 2018.06.06. 12:10:21

@Andy73:
"A jelentősége egyébként nulla akár ennek, akár más hasonló cikknek,"

Mégis vetted a fáradtságot, hogy idebüfizz egy szépet. Vicces vagy :)

Terézágyú 2018.06.06. 12:11:25

Arohattlipsiblogger!!!!!!!!

(Hol kell jelentkezni a pénzért, a pártközpontban?)

wolves84lb 2018.06.06. 12:11:39

@Tenkes Kapitánya: persze, hiszen a tatárjárás miatt csak az ország 40-60%-a pusztult el, a török hódoltság 150 éve is erősítette a magyarság homogenitását. Hát persze...

Terézágyú 2018.06.06. 12:14:05

Egyébként az erdélyi Káslerek nevéről:
ahazapartja.hu/?p=1485

br17 2018.06.06. 12:43:58

@Minden ballib bérretteg:
Ha úgy elsőre nem értetted meg az iróniát, akkor már nem is fogod.
Minden műfajt az olvasói, hallgatói, illetve nézői tartanak fenn, nem a fanyalgói...

br17 2018.06.06. 12:45:37

@pina noir:
Mondjuk, Heller Ágnes nem is tartotta sohasem magát ősmagyarnak...

br17 2018.06.06. 12:48:23

@Tenkes Kapitánya:
Pillants bele egy telefonkönyvbe - ha találsz még - és alig fogsz benne honfoglaláskori nevekkel találkozni...

morph on deer 2018.06.06. 13:21:39

@Minden ballib bérretteg:
“Ahogyan radíroz, újra ír,..”

Gizike! Tegyen papppirt-ceruzát a zirógépbe, diktálllok..!

Tenkes Kapitánya 2018.06.06. 14:01:12

@wolves84lb: Mítosz. A tatárjárás nem okozott akkora pusztítást. A török nagyobbat.
Ha asszimilálódtak volna a nem magyar betelepülők, akkor 1910-ben nem lett volna az ország 46%-ának nem magyar az anyanyelve.

Celtic 2018.06.06. 14:22:26

@komlói: :)
Mondd, komolyan, jo hulyeseget beszelni ? Minthogy en is onnan szarmazom, azok a joemberek _tenyleg_ svabok voltak. A masodik vh. utan valoban nagy reszet kitelepitettek es a helyukre jottek szekelyek, csangok. Tobb iras/riport is foglalkozik ezzel. Nekem is volt olyan munkatarsam, akinek a nagyszulei meg Erdelybol lettek bekoltoztetve - de olyan is, akinek az anyja szinten onnan jott, de az apja egy ittmaradt svab volt. Szinte igazi Romeo es Julia-sztori volt a szulei, de jobb vegkifejlettel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.06. 14:40:32

Ez van, az asszimilálódott volt idegen se hajlandó Soros kottájából fütyülni...

Botrány, diktatúra!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.06. 14:44:43

Miért olyan fontosak a honfoglaló magyarok, mikor a genetikai súlyuk a mai magyarokban alig 10 %?

Mert ők horzdozzák a magyar idenitást.

A 90 % hozzájuk asszimilálódott.

Ha mondjuk, a magyarság ma egy szláv identitású nép lenne, akkor a balatoni morva fejedelemségekre menne a hivatkozás, s mellékesen meg lenne említve, a IX: században jöttek Árpádék, majd lassan beoivadtak.

S akkor a nem-szláv ősekkel rendelkező magyarok is rájuk hivatkoznának.

Persze ebben az esetben, valószínűleg nem magyarnak hívnák ezt a népet, hanem pl. balatonaroknak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.06. 14:48:57

"Hiszen az agresszív, katonailag jól felkészült migránsok pártjára áll."

Nézőpont kérdése.

Magyar szempontból honfoglalás volt, le lettek győzve a meglévő államok, a frankoktól félfüggőségi státuszban lévő morvák, de az is csak a Dunántúlon, mert az ország többi részen nemigen volt állam. Egy részen bolgár terület volt, az akkori BG határvidéke.

Migránsok semmijéppen nem voltak Árpádék, ők nem akartak egy meglévő államba betagozódni, hanem sajátot csináltak. Ez mai szóval katonai agresszió esetleg, de nem migráció.

illiberalisberlo · http://illiberalisberlo.blog.hu/ 2018.06.06. 15:43:00

Jön egy válság, s ezeket a szerintem hitvány gazembereket pedig, simán elsöpri.

Minden ballib bérretteg 2018.06.06. 15:45:55

@maxval balcán bircaman:

Itt is az lesz.

Azokon a területeken ahol többségben vannak, ott már saját törvényeket hoznak, és elkergetik a rendőrséget.

Csak épp harc nélkül bukik el Európa. De az agresszió nem marad el, ha többségbe kerülnek a muszlimok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.06. 15:51:16

@Minden ballib bérretteg:

Ez azért más. Itt be lettek engedve békésen, nem erőszakkal jöttek.

Az igazi hiba a beengedőké, nem azoké, akik éltek a beengedők adta jogokkal.

Ha neked azt mondják, ingyen a tiéd ez vagy az, elveszed te is, nem?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.06. 15:53:58

@Tenkes Kapitánya:

A XVI. században megszűnt Mo-on az olvasztótégely. Mert már túl sokan jöttek idegenek, ráadásul sokszor kompakt módon.

A Vajdaség középső és déli része színszerb lett például a XVII. századra. Még az se tudott asszimálódni, aki esetleg akart volna. Nem magyar környzetben nemigen van magyarrá asszimilálódás.

komlói 2018.06.06. 17:20:24

@celtic:
Mire való ez a durva hülyézés?Egyébként,tudom miről beszélek.Osztálytársam is volt Kásler nevű,a család bukovinai székely(csángó) volt,mint ahogy az összes általam felsorolt nevű is.Én nem hallottam ezekről a dolgokról,nem mások mesélték,hanem köztük éltem.Nem jelentős dolog miatt szóltam hozzá,de a blog írójának ténybeli tévedését szerettem volna korrigálni,anélkül,hogy bárkit lehülyéznék.

Terézágyú 2018.06.06. 17:56:06

Fentebb belinkeltem egy családfakutatás eredményét a Káslerekről...

BiG74 Bodri 2018.06.06. 17:57:06

A nevemről sokáig azt hittem régi magyar név (jelenleg sok etnikum is viseli). Aztán mikor utána néztem, kiderült, hogy az egyik legrégebbi magyar nemesi család neve, ami kicsit sem volt magyar, mert az első adományföldről ( ma szlovákia)választott új nevet a német lovag. Hogy hozzá mennyi közöm van így majd ezer év távlatából? Nagy valószínűséggel semmi, mondjuk a pajzscímert azért kifaragom.
Kasler kérdéses csákó, de még nem csinált semmit, korai még baszogatni.

CSOKKI MÁLNA 2018.06.06. 19:49:39

@Tenkes Kapitánya: Hát azért a svábok meg a tótok eléggé asszimilálódtak, és magyar lett az anyanyelvük itt a Duna-Tisza közén, ahogy a zsidók is a 20.századra. De a Kis-és Nagy-kunságban sem beszélnek már kunul egy jó ideje..:)

CSOKKI MÁLNA 2018.06.06. 19:52:01

@illiberalisberlo: "Éhes disznó makkal álmodik.." ;)

CSOKKI MÁLNA 2018.06.06. 19:54:00

@orient: Én a poszter hibás történelmi analógiájára reagáltam..

Terézágyú 2018.06.07. 08:30:26

@BiG74 Bodri:
"Kasler kérdéses csákó, de még nem csinált semmit, korai még baszogatni. "

Dehogynem csinált, voltak megnyilvánulásai már eddig is bőven...

CSOKKI MÁLNA 2018.06.07. 11:29:34

@Terézágyú: No és a nagy bummnak, meg a magyar eredetkutatás kérdéseinek vajon mi köze ahhoz, hogy milyen változtatásokat fog eszközölni az egészségügyben? Ugye hogy semmi..?

(Tudtad, hogy Horváth Ágnes a Gyurcsány kormány E.ü. minisztere kapcsolatban állt a szcientológiával ,amely tagadja a pszichiátria tudományát? Akkor miért nem volt csaholás?)

Terézágyú 2018.06.07. 11:56:53

@pina noir:
" Akkor miért nem volt csaholás?)"

Csaholni te szoktál, a kutyád, meg anyád.

CSOKKI MÁLNA 2018.06.08. 09:53:47

@Terézágyú: Na mi van kis hülyém, megfogtalak, és átmentél durciba, te kis függetlenobjektív..;))

Tenkes Kapitánya 2018.06.08. 10:31:10

@pina noir: A kunok nyelvileg asszimilálódtak, de őrzik identitásukat. A zsidók szintén. Németek, szlovákok, szerbek egy kis része valóban asszimilálódott, azok, akik nem tömbben voltak.

CSOKKI MÁLNA 2018.06.08. 17:43:54

@Tenkes Kapitánya: A nyelvi asszimiláció a lényeg. A kunok pedig közel sem őrzik azokat a pogány hagyományokat, amelyek jellemezték őket. Megkeresztelkedtek, majd elmagyarosodtak.
Nem hinném ,hogy a neológ zsidók (a többség) túl sok mindent őrizne az eredeti hagyományokból. Nézz meg egy újlipót városi zsidó családot a századforduló után: magyarul beszéltek, kávéházba jártak,magyar könyveket, verseket újságokat olvastak és úgy öltözködtek, mint a többségi társadalom.

Tenkes Kapitánya 2018.06.08. 18:42:49

@pina noir: Külsőségeket soroltál. A gondolkodásmódjuk teljesen más maradt.

CSOKKI MÁLNA 2018.06.08. 19:04:08

@Tenkes Kapitánya: Amiket felsoroltam, azok az asszimiláció szociológiai ismérvei: a nyelv, életvezetés, kulturális identitás átvétele.

Tenkes Kapitánya 2018.06.08. 20:04:28

@pina noir: Annak ellenére, hogy vallástalanok lettek, identitásukban zsidók maradtak, családi szokásaik, gondolkodásmódjuk idegen a magyartól, a magyar nemzetnek nem részei, mert nem érzik úgy.
Hétköznapi példák is alátámasztják. Zsidó ismerősöm pl. mikor szóba került a Jézus Krisztus szupersztár, akkor utálkozásának adott hangot. A magyar hagyományok, történelem semmit nem jelent neki, nem is érdekli. Ő lélekben a zsidók közösségéhez tartozik, a magyarokat lenézi. Ezt én nem nevezném asszimilációnak.
süti beállítások módosítása