HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) bkk (4) BKK (1) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) franciaország (1) Franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) karácsony (4) Karácsony (1) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) kína (4) Kína (2) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van, de lop-e Orbán?

2017.07.23. 21:43 Elegem Van

"Mi az, hogy! Nagyon is!" - vágja rá a DK-s, ha nem akarja, hogy Vágó István személyesen tépje le róla a Gyurcsány-kitűzőt. Az MSZP-s politikus már óvatosabb, hátha beveszik valami kis buliba a fideszesek, ha nem óbégat. (Fél is persze, mert ha nagyon hangoskodik, előkerül egy dosszié gazdasági vagy egyéb csínytevéseiről.) Szóval majd a Botka megmondja. A Jobbik elég sikeres kampányt fűzött fel erre az állításra, tehát a jobbikosoknak axióma, hogy Orbán lop. Az iciri-piciri pártok egyesülésének alapja lehetne az Orbán Lop Párt, mert ez az egyetlen politikai üzenet, amelyben egyetértve bejuthatnak a Parlamentbe. Az ellenzék szerint nincs kérdés: Orbán lop.

A fideszesek kissé megosztottak a válaszban. A nagyon hülye fideszes szerint Orbán nem hazudott soha, tehát nem is lop, csak a Soros-bérencek ármánya e szent ember beszennyezése. A cinikus fideszesek elismerik, hogy az Orbán lop, de a Gyurcsány is lopott, ugye. És ezzel a világ magyarázattal elvannak. A legveszedelmesebbek az ideológiai alapon hülye fideszesek, akik a lopáshoz legyártják a mesét, amelyben hisznek rendületlenül.

Ebben a mesében van részigazság, mégis olyan tré' az egész. Nagyjából összefoglalható az igen ostoba Kitonail reklám tétel mondatával: "Kérem a Kitonailt, most én jövök!" A magyarok legújabbkori történelme messze nincs feldolgozva, így a '45 utáni elitváltás sem. A lényeg, hogy a korábbi szerves fejlődés során kialakult elitet a szovjet megszállók és a magyar kollaboránsok elzavarták, deklasszálták, bebörtönözték, esetleg kivégezték. Elitnek azonban mindig kell lenni, így helyükön kialakult a szovjetet maximálisan kiszolgáló vörös arisztokrácia. Ez a kompánia negyven évig igen jól élt a Quisling-féle kollaborációból. Aztán, mikor elkezdett bebukni a csodás kommunizmus, gyorsan gazdát váltottak, és élen járva a kommunizmus lebontásában, megszerezték a közös javak feletti rendelkezés jogát. Ez a sötét banda aztán röhögve visszaszerezte a politikai hatalmat is, amikor a szakértelem került kormányra. (Bár egyesek szerint nem veszítette el soha.) Az első Orbán kormány igyekezett kiegyezni velük, erre jól beszopatták a legendás 2002-es választásokon a mi Viktorunkat. A mostani lopás ideológiája tehát úgy hangzik, hogy Orbán nem lop, hanem a közösségi javakat végre megbízható jó magyar embereknek adja, akik azt itthon befektetve munkahelyeket teremtenek, erősítik a magyar gazdaságot létrehozva az annyira áhított erős magyar középosztályt. Lószart, mama! De olyan jó ideológiailag képzett hülye fideszesnek lenni, mert ezek a szánalmas nyomorultak bebeszélik maguknak, hogy most ők jönnek.

Ha Orbánt megkérdeznénk arról, hogy: Kedves Orbán úr, méltóztatik-e lopni? - nem is értené a kérdést. Az emberek valahogy mindig meg tudják magyarázni maguknak kisebb-nagyobb gazemberségeiket. Aztán néznek nagyot, ha elhangzik a felszólítás: Vádlott, álljon fel!

Az én Viktorom csodálatos fejében nincs lopás, hatalmi körülmények vannak. A sajnálatosan szorító hatalmi körülmények miatt kell koncentrálni a közösségi javak feletti kontrollt, nem másért. Ezt is kényszerből persze.

A Fideszben kettős hatalom alakult ki korábban. Viktoré a politikai, Lajosé a gazdasági hatalom volt. Ez védelmet jelentett Viktornak, hiszen ő nem nyúlt pénzhez, őt a legvadabb Gyurcsány-érában sem lehetett volna vezetőszáron rángatni. Aztán Viktor úgy érezte, hogy Lajos gazdasági hatalma korlátozza az ő politikai hatalmát. Régi vita a hatalomgyakorlók között, hogy a gazdasági elitnek van-e politikai hatalma vagy a politikai hatalom kreálja-e a gazdasági elitet. Az úgynevezett demokráciákban az első megközelítés dívik, az oligarchikus országokban a második. Viktor belecsapott a lecsóba, összebalhézott Lajossal meghirdetve a politikai hatalom primátusát. Lajos azonban Viktor által nem várt módon befeszült.(Ennyit Viktor legendás politikai érzékéről, emberismeretéről.) Viktor ekkor szembesült a következő kínzó kérdéssel: Ha nem Lajos, akkor ki? És meghozta a rá olyannyira jellemző hülye döntését: Legyen a Lőrinc, meg a Tiborcz vej és még néhány alulképzett idióta. Mivel ezek az emberek az ő közvetlen környezetéhez tartoznak, döntésével egyből sikerült a közvéleményben konszenzust kialakítania arról, hogy Orbán lop. Megspékelve még olyan kevéssé látványos, de rendkívül kínos húzással, mint a nemzetközi ügynök Pharaon bevonása a saját - lopott - vagyonkezelésébe.

orban_penz.jpg"Komolyan nem értem a kérdést... Nem...az nem ellopott pénz, hanem közösségi kezelésbe vett pénz a ország érdekében!"

A következő probléma a megbízhatósági kérdés lett a hozzáértés helyett. Lehet, hogy Lőrinc megbízható, csak sült ökör szegénykém. Életében nem irányított médiacégeket, bankokat, szerteágazó vállalkozásokat. A tőzsdéről azt sem tudja eszik-e vagy megisszák. És itt jön a csavar, amely az ideológiailag képzett hülye fideszesek számára nem jött át. A megbízható, ám kretén Lőrinc, Tiborcz vej és a többi mögött egyre több lesz a régi elit "szakembereiből", akik átveszik a valódi irányítást. Mert nekik van nemzetközi kapcsolatrendszerük, tudásuk a pénz eltüntetésére. Néhány évig helybe' topi volt nekik, ám most a költségvetésből, EU-s támogatásokból kisíbolt és egyre növekvő pénzek eltüntetéséhez úgy kellenek, mint Gulyás testvér szakértelme a Tanú című filmben. Az ideológiailag képzett hülye fideszesek azt sem akarják észrevenni, hogy a közösségi ellenőrzés alól kivont pénzek nem itthon hasznosulnak, nem teremtenek magyar munkahelyet. (Lőrinc luxusjachtja erre a legszemléletesebb példa.) És mutassák már meg, hogy lassan nyolc éves kormányzás után hol van az erős nemzeti/polgári középosztály? Az ideológia mögötti eredmény tehát az, hogy pofátlanul eltüntetik az országból a magyar közösséget megillető forrásokat, amely egyértelműen annak jele, hogy ez a pénz valójában lopott pénz. És még valaminek: az országot vezető új elit nem bízik sem a saját, sem az ország jövőjében, hiszen nem itthon fektet be.

Nincs tehát kibúvó, kecmec, a magyarok többsége szerint Orbán lop. Aztán, hogy ez a társadalmi konszenzus kifejeződik-e a választásokon abban, hogy az embereknek elegük lesz a saját népét meglopó Viktorból, az már a jövő zenéje.

Ha tetszett a bejegyzés, kérjük, oszd meg Facebookon, hogy minél több emberhez eljusson! Köszönjük!

Kövess minket Facebookon!


komment

Címkék: politika választás orbán gyurcsány kormány jobboldal bank pénz életérzés baloldal párt bizalom elnök tisztesség megtévesztés becsapás Magyarország

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr4912678395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerilgfx 2017.07.24. 03:19:49

gazdasági elit mindig lesz. mindig lesznek olyan ügyes emberek, akik a javak mobilizálásának lehetőségeit remekül felismerve milliókat keresnek ott, ahol más ember csak tízezreket lenne képes.

hogy a gazdasági elitünkben gyakorlatilag nincs olyan ember, aki a tudásából, képességeiből lett volna milliárdos (pl mert feltalált valamit, vagy készített egy remek, nemzetközi piacon is eladható terméket) az nem elsősorban azért van, mert az egész gazdasági elit valami hatalmas nagy háttérmaffia lenne, hanem pusztán azért, mert az ország politikai-gazdasági berendezkedése egyfajta társadalmi evolúcióként nem ezt részesíti előnyben.

miért készítenél például egy chipgyárat évtizedes munkával, brutális kockázattal, hatalmas anyagi befektetéssel, amikor ezt az ország leszarná (elvégre a dicső orbán azt sem tudja, mi az a gigabájt, a kormányának tagjai meg két éve tanultak meg SMS-t írni)? mikor az ország hagyná a konkurens külföldi dömpingárúját bejutni?

és különben is, miért ne csináld azt, hogy egyszerűen megbaszod az orbán valamelyik nőrokonát, aztán garantáltan állami megrendeléseket kapva (elinflálva a pénzt a faszba) százmilliárdokért 20 forintos kínai led izzókat installálhatsz, stadionokat építgethetsz, és összegooglezott szakdolgozatokat írkálgathatsz nagyon fontos dolgokról?

a fejétől bűzlik a hal, az ország gazdasági élete azért olyan, amilyen, mert a politikai elit ezt hagyja.

a magyar politikai elitet nem érdekli, hogy eközben románia űrrakétát tervez, és műholdat lő ki, hogy processzorgyárat épít, vagy hogy saját vadászgép gyártását fontolgatja.

orbán leszarja, ha a román hadsereg a dunáig nyomul, hisz ha nem szarná le, akkor nem 30 tankja lenne az országnak.

a stadion egyszerűbb, mint a ballisztikus rakéta, meg a mikroprocesszor.

a magyar politikai elit egy része a külföldi, nyugati liberális, internacionalista érdekek kritikátlan kiszolgálására rendezkedett be.

a másik része pedig a külsőségeiben nacionalista, de valójában a fidesz által képviselt protekcionista liberalizmus zászlajának hajtott fejet.

ennek a két elitnek a párharcát láthatjuk, és az első maradt alul, remélhetőleg végleg. a kisebbik rossz pedig az orbán rezsim. nagyon messze vagyunk attól, hogy erre alternatívát kínáljon az ország. ha a jobbik jönne, akkor sem lenne semmi sem jobb. az ország tudományos elitje úgy néz ki, hogy külföldi tulajdonú nagyvállalatok vezető pozícióban röfög (nagyon szívesen összeállva a balliberális elittel, akiknek szintén ez az életcélja). a tudományos elit többi része meg egyetemeken irodaergonómiát tanítva dolgokat szakértget. ez ma már más országokban sem sokkal jobb, de mi azért mégannyira sem engedhetjük ezt meg magunknak, mint mondjuk az USA, ami azért rengeteg tudást és piacokon fenntartható nagyvállalatot akkumulált már össze magának.

tudomány nélkül pedig nincs versenyképes, haladó gazdaság sem, 2017-ben a földet kapálni már kevés, attól nem lesz lópornót lejátszani képes mobiltelefon például.

összességében elmondható, hogy az ország egy olyan lefolyón lefelé tartó dekadens spirálban zuhan lefele, amely önmagát gerjesztve fokozza ezt a zuhanást, de talán az orbáni kamu nacionalizmusra mégis lehet egy kegyelemkettest adni. kegyelemkettest, de egyedül a migránsok megállítása miatt, és az európai ,,értékek'' aláásása miatt.

1ghost 2017.07.24. 09:33:30

"és az első maradt alul, remélhetőleg végleg. a kisebbik rossz pedig az orbán rezsim. nagyon messze vagyunk attól, hogy erre alternatívát kínáljon az ország."

Az akkora hazugság, hogy simán lemehetne a köztévén.
S mivel a többi ostobaságodnak is ez az origója, ezért szóra sem érdemes.

Nyomortelepy 2017.07.24. 09:43:09

@Gerilgfx:
Akárki lenne hatalmon, ugyanezt leírhatnád legfeljebb más nevekkel. Orbán sem csinál mást, csak a hatalomtechnika rendelkezésre álló köveiből építkezik

Hogy mennyire sikeresen, azt meg úgysem ideológiai alapon döntik el a választók, hanem annak alapján amit a saját zsebükön éreznek. A többi meg csak duma

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.07.24. 09:50:22

Azt hiszem nem közhely hogy minden politikus lop.

A kérdés az, hogy úgy lop, hogy közben elkúrja, megduplázza a munkanélküliségi rátát, rommá adósítja az embereket és országot devizában, mint Gyurcsányék, vagy úgy lop, hogy közben csökken az adósság, kivezetik a devizaadósságot, nincs infláció és banki kamat, megszünt a munkanélküliség.

index.hu/gazdasag/2017/07/24/az_elmult_husz_evben_nem_volt_meg_ilyen_optimista_a_magyar/
Az elmúlt húsz évben nem volt még ilyen optimista a magyar

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.24. 10:01:54

Túl sok pénze van, azaz biztos lopott, persze nyilván legálisan. Ahogy ez minden politikusnál szokás. Azaz nem ez a lényeg, egy politikusnál az számít: növeli vagy csökkenti a közjót. Orbán növeli.

Kivlov 2017.07.24. 10:06:49

A gond ott van, koma, hogy hiába lop a fityisz, az országnak még így is nagyságrendekkel jobb(an megy), mint a maszopos időkben...

1ghost 2017.07.24. 10:11:22

@Kivlov:

Ez az!

Neked gerinctelen fideszbérencként pont ekkorákat kell hazudnod. Vagy még nagyobbat, elvégre ezért tart a gazdád.

Behajtó70 2017.07.24. 10:12:35

Szánalmas vergődés. Mennyit fizetnek egy ilyenért, ötezret? Legalja.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.07.24. 10:19:32

@1ghost:

"Az akkora hazugság, hogy simán lemehetne a köztévén.
S mivel a többi ostobaságodnak is ez az origója, ezért szóra sem érdemes."

Milyen jó, hogy te mindenkinél mindent jobban tudsz.

@Nyomortelepy:

"Akárki lenne hatalmon, ugyanezt leírhatnád legfeljebb más nevekkel."

Szoclib nevekkel valahogy inkább fantasynek tűnne ugyanez.

"Orbán sem csinál mást, csak a hatalomtechnika rendelkezésre álló köveiből építkezik"

Nem mindegy, hogy e kövekből düledező disznóólat vagy stabil családi házat épít.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.07.24. 10:20:53

@1ghost:

"elvégre ezért tart a gazdád."

Gazdád neked van, te rühes kutya.

bontottcsirke 2017.07.24. 10:29:04

Ez nem kegyelemkettes, hanem nulla, pont olyan, mikor a maszop bukott. A józan paraszti ész el fogja dönteni jövőre mi lesz, de a momentum a kétfarkú az lmp és még egy-két meglepetés lesz, főleg jobbik dominancia, mert a kisemberek zöme 30 éve unja, hogy zsebrevágják. Szóval ezek max kisebbségben fognak kormányozni, ha fognak egyáltalán.

20 éve megnyugvás volt szlotákiából hazajönni, most azt mondom, hogy egy kis svájc lesz belőlük, vengerszkíjből meg egy mackónadrágos ostobiztán itt ajrópa közepén.

1ghost 2017.07.24. 10:38:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Na mi van te orbánbérenc? Összekeverted a nickjeidet? Látod te bérhazudozó orbánpribék, még ahhoz is hülye vagy, hogy tudd, melyik nickeden mit hazudtál.

Ma Baker 2017.07.24. 10:48:18

Én speciel nem ismerek olyan családot a környezetemben, ahol ne ment volna valamilyen adóoptimalizálás (értsd adócsalás) pedig többnyire bérből-fizetésből élő prolik vagyunk csak.
Bármennyi szinttel "feljebb" is ugyanúgy csak emberek vannak.
Bármelyik országba mész, ugyanúgy esendő emberek viszik a kormányt. Alapvetően hibás az az elképzelés, hogy ha valamilyen felhatalmazást kapsz, onnantól nem ügyeskedsz. Nem csak itthon, máshol sem. Lásd még, ahol fűrészelnek, hullik a forgács. Ilyen alapon disztingválni politikai csoportok között értelmetlen és nagyjából összehasonlíthatatlan. Az egyik csoport bűneit az egyik média fújja fel, az ellenfél csoport bűneit meg a másik. A harmadik meg mindig azt mondja, hogy Ő aztán tutira nem fog ügyeskedni (persze amikor odajutnak a fazékhoz, ők is ügyeskednek majd). Persze van egy határ, ami után a társadalomnál kisül a biztosíték, de ez megintcsak szubjektív és kár is róla vitatkozni.
Disztingválni emiatt csakis teljesítmény és a kitűzött célok alapján lehet.
Naés a teljesítmény az, ami alapján a jelenlegi kormány mögött messze elbújhat a többi banda mind gazdasági, mint politikai szempontból. A célok alapján meg szubjektív véleményem szerint megintcsak kiráz a hideg a többi párttól, akik nem képesek a globális mainstreamtől elrugaszkodni semmilyen témában, sőt még a politikai korrektséget éltanulóként kiszolgálva valami beteges liberális álomvilágot kerget legtöbbjük.

tron.encom 2017.07.24. 10:48:54

Ja lopnak, persze. Csak kérdezem, ott a fejlett nyugaton az ámerikai minta demokráciában ahol a milliárdosok szarják a politikusokat, akik aztán biztos kurvára foglalkoznak majd azzal hogy a sleppnek jó törvényeket hozzanak, és ahol elképzelhetetlen mennyiségű pénzt utalgatnak csak a jelentős lobbival rendelkező hadiipari beszállítóknak, na ott nem lopnak ?
Vagy akkor hol nem lopnak ?

Amíg itthon azt látom hogy például az államadósságot átcsatornázták magyar kézbe és csökken a külföldi tőkések zsaroló potenciálja, amíg azt látom hogy a multiktól 100 milliárdokat csatornáznak át magyar emberekhez, meg ilyeneket olvasok a nem annyira jobbos portfolión :

"A harmadik negyedévben 287,1 milliárd forintos többletet mutatott a kormányzati szektor egyenlege, ami a GDP 3,3%-ának felel meg. Egyáltalán szufficitre sem volt példa korábban, nemhogy egy ekkora gigantikus többletre."

"Közép távon az erősebb gazdasági növekedésnek köszönhetően kedvezőbben alakulhat Magyarország államadósság-pályája és hajszálra kerülünk a sokat emlegetett, bűvös 60%-os szinthez"

...

meg a saját szememmel látom hogy a kurva nagy "lopás" közepette egy csomó minden épül és szépül az országban, budapest is tényleg kezd egy világvároshoz hasonlítani a demszky féle pöcegödör helyett,

meg felidézem mit műveltek a rendkívül szakértő liberális elvtársak az országgal 2010 előtt, na akkor kb leszarom a sivalkodást arról hogy ezek "lopnak".

Netuddki. 2017.07.24. 10:49:18

Nemcsak "lop", hazudik is.

Persze ez a "lopás" dolog büntetőjogilag inkább hűtlen kezelés, hatalommal való visszaélés, igazságszolgáltatás befolyásolása, megtévesztés, csalás, sikkasztás, tiltott pártfinanszírozás, adócsalás főbb kategóriákba sorolható. Mindez szervezetten, bűnszövetkezetben elkövetve. Halmazati büntetésként még beszámítható, hogy pont ezeknek a bűncselekményeknek a megakadályozása lett volna a legfőbb feladatuk.

Barát Csaba (törölt) 2017.07.24. 10:50:58

@Gerilgfx: Sokkal kevesebb állami korrupció van, ha megfogod őket és kötelet teszel a nyakukhoz. :)

Netuddki. 2017.07.24. 10:52:01

@tron.encom: Fidelitasos hülyegyerekként nem tudhatod, hogy a beírásod beismerő vallomásnak is felfogható.
Azt mondod lopnak, de nem zavar? Ez gyakorlatilag téged minősít. Másokat bizony zavar, nagyon is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.07.24. 10:53:48

@1ghost:

Kiskócsag, te ugye még soha nem válaszoltál olyan kommentre, amelyet nem neked írtak...

tron.encom 2017.07.24. 11:05:03

@Netuddki.:
Bravó, sikerült a lényeget meglátnod abban amit írtam.
Nem vagyok sem fidelitasos sem fideszes te elmeroggyant, kérj meg valakit a környezetedben aki 80 as IQ felett van hogy próbálja meg legalább ezt a részt értelmezni neked :

" kb leszarom a sivalkodást arról hogy ezek "lopnak" "

Egyébként hiába nyáladzatok ezen, kurvára nem fogják az emberek még egyszer beszopni hogy majd pont ti, az akármilyen színre festett internacionalista liberálisok lesztek akik majd jól nem lopnak ha hatalomra kerültök. Már megtapasztaltuk, köszi soha többet. Akkor inkább a fidesz addig amíg nincs jobb.

Proud Mary 2017.07.24. 11:08:23

@bontottcsirke: ne felejtsd el, h a felvidéki kormány mennyire visszavágta a segélyeket és az egyéb állami juttatásokat. ott tényleg voltak éhséglázadások. ezt itt Mo-n nem lehet megcsinálni. www.youtube.com/watch?v=yjacTHv_brc

www.youtube.com/watch?v=PdMh2euDCBQ

egyébként meg nem lesz minisvájc ott, menj el Kassára pl, vagy a Lunik-ra. minden országnak van szép és nem szép helye. nekünk is, nekik is.

Proud Mary 2017.07.24. 11:09:37

@Netuddki.: kovi, mi lesz az új neved? hanyadig beégésed után változtatod meg megint?

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2017.07.24. 11:11:29

Ellentétben a Soros csicska Gyurcsányékkal, Orbán Viktor sose lopott. Hanem végre valahára kinevelte a megbízható magyar nagytőkés osztályt, és ez a 3-4 ember és rokon a garancia arra, hogy a magyar emberekről lenyúzott nagyválllalati profitot nem fogják többé kivinni az országból, hanem ide fektetnek be, itt vásárolnak földeket, kaszinókat, trafikokat, bankokat, a fél-Balatont meg bakon üzemeket, amit aztán Oroszországba exportálnak, így lendítve fel a Keleti nyitást.

Ez mind nemzeti érdek és ez mind veszélyben lesz ha a ballib átvenné a hatalmat és a nemzeti nagytőkés osztályunkra és Orbán Viktor rokonságára rokonságára és baráti köreire leszámolást és teljes vagyonelkobzást hirdetne meg. Ez lenne Trianon után a második legnagyobb országcsonkítás és Magyarország fejlődését 100 évvel vetné vissza.

Így tehát minden nemzetiül érző magyarnak kötelessége, hogy megvédje Orbán Viktor hatalmát az ősszel kitörő Soros bérencek ellenforradalmában. Mindenki kezdje le tehát a kapcsolat felvételt a heli fodeszes párt irodákkal, hogy időben megkapja majd az utasítást, hogy mikor kell mozdulni a ballib harcosok ellen.

Addig is imádkozzon mindenki Orbán Viktorral együtt Merkelért és Izraelért, hogy sikerüljön nekik megnyerniük a választást.

Netuddki. 2017.07.24. 11:13:49

@tron.encom: "Nem vagyok sem fidelitasos sem fideszes te elmeroggyant"

"Akkor inkább a fidesz addig amíg nincs jobb."

Szóval, a tolvaj bandára szavazol, de nem vagy fideszes? Ki is az elmeroggyant kisköcsög? Saját magadat minősítetted.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.07.24. 11:14:09

@Netuddki.:

Légyszives adj tanácsot, és írd le, hogy kire szavazzunk !

Ki az aki nem lop, szerinted ?

A ballib elkúrókról és társaikról tudjuk, hogy nemcsak lopnak, hanem az országot is a béka segge alá lökik, miközben mindent eladnak.

sas70 2017.07.24. 11:16:55

@tron.encom: "A harmadik negyedévben 287,1 milliárd forintos többletet mutatott a kormányzati szektor egyenlege, ami a GDP 3,3%-ának felel meg. Egyáltalán szufficitre sem volt példa korábban, nemhogy egy ekkora gigantikus többletre."
Matekból egyes, leülhetsz!
És ez a legnagyobb baj, hogy még végig sem gondolod, hogy egy ekkora ökörséget, beszoptál és boldogan hirdeted!

Netuddki. 2017.07.24. 11:16:56

@Proud Mary: Hát te meg ki a tököm vagy kisköcsög a 415 hozzászólásoddal?

"Proud Mary
0 bejegyzést írt és 415 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2015.08.25. óta tag."

Proud Mary 2017.07.24. 11:18:54

@Netuddki.: agyi szintedhez méltó válasz

sas70 2017.07.24. 11:20:35

@Ballib Cenzúrázók Réme 11:
"Ezeken lovagol maga? Amit a vaksi szemével lát? A süket fülével hall? A tompa agyával gondol? Azt hiszi, fölér az a mi nagy céljaink igazságához?!"
"Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes jövőnkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes jövőnkben nem bízik, az áruló."
Ilyen egyszerű a világ!

tron.encom 2017.07.24. 11:21:59

@Netuddki.:

Te retardált, te írtad hogy "Fidelitasos hülyegyerek", erre írtam hogy nem vagyok sem fidelitas sem fidesz tag. Vagy a fildelitas is választható párt ? Attól hogy valakire szavazok még nem vagyok a tagja semmilyen pártnak vagy ahhoz kapcsolható szervezetnek.
Olyan sötét vagy a negró világít a szádban.

akist 2017.07.24. 11:23:02

Szoci óriásplakát 2018-ból:

MI KEVESEBBET LOPTUNK!

Kivlov 2017.07.24. 11:23:42

@1ghost:
Hiába vergődsz, OPNI-szökevény...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.07.24. 11:24:45

@Proud Mary:

Pedig nálunk is itt lenne az ideje a cigányok segélyezése alapos visszafogásának. Kb. a lakosság 10%-át teszik ki és egyre szaporodnak. Most már ott tartunk, hogy emberöltőnként (és náluk egy emberöltő rövidebb, mert már 16-17 évesen szülnek) megduplázódik a számuk, hiszen náluk általános a 4-5 gyerek. 60 év múlva több cigány él majd Magyarországon, mint magyar.

morph0 2017.07.24. 11:26:57

Ezért szavazok Gyurcsányra, meg a Botkára mert ők soha nem lopták, hanem hazafias tetteikkel fényre derítették az országot, és elverettek mindenkit a rendőrökkel, aki ezt nem látta tisztán !

Csak ők menthetik meg az országot, meg a kerítés lebontása !

1ghost 2017.07.24. 11:37:53

@tron.encom:

Netuddki polgártárs kétséget kizárólag bemutatta, hogy elmeroggyant vagy! A bizonyítás korrekt, és tiszta, hiszen a te saját állításodat használta fel.

Mégis, mi a faszt nem értesz ezen?
Vagy tényleg olyan fideszkretén vagy, hogy tíz perccel ezelőtti önmagad letagadnád?

nemecsekerno_007 2017.07.24. 11:48:59

2018-ban csupán az a kérdés, hog 2/3-a v. csak abszolut többsége lesz a Fidesznek.

Az ún. "demokratikus" ellenzék helyzete meg olyan mint a magyar fociválogatot 2:0-ás állásnál a 85. percben. Reménykedni még lehet.

tron.encom 2017.07.24. 11:52:13

@1ghost:
Te ugyanolyan hülye vagy mint az elvtársad. Gondolom együtt jártatok a kisegítőbe.
Az elvtársad által felvetett kontextusból a
"Nem vagyok sem fidelitasos sem fideszes"
válasz értelemszerűen nem arra vonatkozott hogy kire szavazok éppen, mivel a fildelitas nem választható párt, de látom a ti értelmi szinteteken ez felfoghatatlan, kár belétek a karakter.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.07.24. 11:59:29

@tron.encom:

Túl türelmes vagy a Gyurcsnyista agyhalott trollokkal !

zokogjatok 2017.07.24. 12:03:08

@Netuddki.: "Azt mondod lopnak, de nem zavar? Ez gyakorlatilag téged minősít."

Valójában téged minősít, hogy egy lépéssel tudsz csak előre gondolkodni, de kettővel már nem.

Ki nem lop, ember? Maximum az nem, aki még nem volt hatalomközelben.

Akkor ez releváns érv?

Nem, nem az.

Ennyire kurva ostoba vagy, hogy ezt se látod be, és addig jut az eszed, hogy "bőőő de ezek lopnaaak".

1ghost 2017.07.24. 12:06:42

@tron.encom:

Én megértem, hogy szégyelled, de bazdmeg, írásod van róla fentebb, hogy egy hazug fideszkretén vagy.

zokogjatok 2017.07.24. 12:10:06

@1ghost: Elmagyarázom úgy, hogy egy magadfajta paraszt is megértse.

Van két ló, az egyiket kell befognom a szekér elé.

Az egyik büdöseket fingik.

A másik büdöseket fingik, rúg, meg nem hallgat a parancsokra hanem összevissza megy.

Azt mondod, hogy azért nem jó az első, mert büdöseket fingik.

Ennyire kurva ostoba vagy.

Netuddki. 2017.07.24. 12:10:37

@Ballib cenzúrázók réme 25: "Légyszives adj tanácsot, és írd le, hogy kire szavazzunk !"

Batyukám! Hülyének nézel?
Egy közismert tolvajfidesz troll vagy. Szerintem mindegy melyik pártot mondanám, te akkor is a fideszre fogsz szavazni.

Netuddki. 2017.07.24. 12:12:28

@tron.encom: "Te retardált, te írtad hogy "Fidelitasos hülyegyerek", erre írtam hogy nem vagyok sem fidelitas sem fidesz tag. Vagy a fildelitas is választható párt ? Attól hogy valakire szavazok még nem vagyok a tagja semmilyen pártnak vagy ahhoz kapcsolható szervezetnek.
Olyan sötét vagy a negró világít a szádban. "

No comment.

Muhaha!

2017.07.24. 12:12:43

A kulonbseg a maszop es a fidesz kormany kozt hogy a maszop probalta totkolni a lopast mig a fidesz meg ugy van vele hogy: tudjuk hogy lop de nem erdekli mert barmit megtehet a liberalisok es a balosok nem mennek utcara ok a csendes ertelmiseg.

1ghost 2017.07.24. 12:13:23

@zokogjatok: @Ballib cenzúrázók réme 25: . @nemecsekerno_007: @Kovacs Nocraft Jozsefne: @Kivlov:

Ne takarodjál már vissza a gazdád seggébe, te tetves fideszkretén az összes nickeddel, amivel itt telehányod a blogot.

"Ki nem lop, ember?"

Hogy micsoda?

A kiflitolvaj és gyerekgyilkos - bár mindkettő bűnös - csak a hozzád hasonló mocskos bérhazudozó szaralakok szemében ugyanaz.

Netuddki. 2017.07.24. 12:15:11

@morph0: Ó bazmeg 1 bites tolvajfidesz trollok! Mert a fideszes, maszopon meg a gyurcsányon kívül nincs más akire szavazni lehetne, mi?

Naná, hogy van! Vesszen a tolvaj fidesz, maszop, és a qrcsány! Muhaha!
Ezt beszoptátok tolvaj tetvek!

gyurmicsek 2017.07.24. 12:16:47

Na jól van most már, mindenki menjen visssza stadiont építeni, mert nem lesz meg a norma.

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2017.07.24. 12:24:48

@zokogjatok: "Azt mondod, hogy azért nem jó az első, mert büdöseket fingik."

Te mocskos Soros csicska, nihilista Juncker seggdugacs, Orbán Viktort egy büdösen fingó lóhoz merted hasonlítani?
Tényleg eljött az ideje, hogy a 2018-as újabb kétharmados győzelem után Orbán Viktor leszámoljon veletek álcivil liberális ballibekkel az utolsó darabig is.

Remélem Orbán Viktor nem habozik és az EU-ból is mihamarab kilép, aztán se odaszökni, se odapanaszkodni nem fogtok tudni többé, hogy nincs demokrácia, mert nem lehet visszalőnetek.

tron.encom 2017.07.24. 12:25:26

@Ballib cenzúrázók réme 25:
Az igazság az hogy néha már szinte sajnálom ezeket a demens vén gyurcsányistákat, mint 1ghost meg ez a netuddki nevű.
Szar lehet agy nélkül élni.

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2017.07.24. 12:32:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Pedig nálunk is itt lenne az ideje a cigányok segélyezése alapos visszafogásának. 60 év múlva több cigány él majd Magyarországon, mint magyar."

Nyugalom, Orbán Viktornak már megvan erre a terve. Most még azzal van elfoglalva, hogy a migránsok ne szaporodjanak túl minket, de amint a migránsokkal leszámolt, a cigányok kerülnek sorra.

Amint megtisztult az országunk a migránsoktól meg a cigányoktól, onnan lezdve fog csak igazán fellendülni a magyar szaporodási ráta! Végre nem leszünk kihalásra meg elcigányulásra ítélt nép, mert Orbán Viktor megtisztított magyar hazájában minden magyar család 5-6 gyereket szeretne majd szülni hálából Orbán Viktornak. És ezek fajtsizta magyar gyerekek lesznek, nem pedig idevándorolt ázsia meg félázsiai hordáknak a leszármazottai.

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2017.07.24. 12:37:09

@tron.encom: "Szar lehet agy nélkül élni."

Ezek tényleg a liberálisok úgy élnek! Közben meg a Sorosék agyelszívására várnak, hogy kijuthassanak nyugatra mert ott állítólag jobban élhetnének. Hát nem hülyék ezek?

Amúgy a Soros Dzsorzsi jól felsült amikor megpróbálta a agyelszívást a mi fideszes táborunkban, szegény akkora üres zsebbel ment haza, hogy azt sose felejti el.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.07.24. 12:41:23

@Ballib Cenzúrázók Réme 11:

Próbáltad már saját nicken, vagy te olyan ballib féreg vagy, aki csak nickhaisításban jó ?

Netuddki. 2017.07.24. 12:49:55

@Ballib cenzúrázók réme 25: De azért jól nyomja nemde, fidelitasos kis hülyegyerekek...

chrisred 2017.07.24. 13:03:03

Kicsit féloldalas a történelmi visszatekintés. Az a helyzet, hogy a komcsi honfoglalók 45 után az úgynevezett úri osztály megüresedett kivételezett helyét foglalták el a magyar társadalomban, olyan sikeresen, hogy a dzsentri mentalitást és az urambátyám, sógor-koma-rokonság hálót pillanatok alatt maguk is kiépítették. A korrupciónak meg a melegágya, ha a valódi döntések az informális kapcsolatokon keresztül születnek.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2017.07.24. 13:05:29

@Netuddki.: Most őszintén magyarázd már el nekem, hogy miért érdekes ez? Attól lesz valakinek releváns a véleménye, hogy már szanaszéjjel koptatta már a billentyűzetét? Vagy attól, hogy elég korán regisztrált?

hdnctrl 2017.07.24. 13:12:02

Az a baj, hogy az NSDAP-osok nem látják, hogy amellett, hogy valóban fejlődik az ország, ez nekünk sokszor annyiba kerül, mint a libajnai meg a gyurcsótány idején. Lassan 1 méter autópálya kerül 1 milliárdba. Persze ebből is látszik, hogy a #eci sokkal jobb politikus, tudja, hogy csak az számít, ami kiszúrja a plebs szemét, a többi lényegtelen.

bgp 2017.07.24. 13:13:15

Kis zavart érzek a fidesztrollok között, menjetek szobára és beszéljétek meg egymás között.

guvat 2017.07.24. 13:37:58

A kézzel fogható "csődbe megyünk az IMF nélkül és holnap összeomlik az ország a bankadó miatt" csúfosan nem jött be. A forradalmi baloldal kénytelen olyasmivel vádaskodni, ami nehezen bizonyítható, hiszen közülük is csak néhányan kerültek börtönbe.
Azt viszont nehéz elképzelni, hogy ha Orbán májusi orgonán kívül bármit lopna, akkor azt az őt nem kedvelő pénzügyi világ, vagy a sajnos még mindenütt megtalálható bolsevikok ne hoznák azonnal nyilvánosságra! Nehéz elképzelni róluk ilyen lovagiasságot, amikor egymást is bármikor hátba szúrták akár egy kalap szamócáért is...

morph on deer 2017.07.24. 14:21:59

@zokogjatok:
"Ki nem lop, ember?"

Aki nem tolvaj?
Fogadjunk, hogy erről még nem is hallottál! :)
De gondolom vigasztal a tudat, hogy nem vagy egyedül, ahogy látom...

chrisred 2017.07.24. 14:29:09

@guvat: A sajnos még mindenütt megtalálható bolsevikok közül Putyinnak már nem áll érdekében bármi terhelőt nyilvánosságra hozni Orbánról, mert úgy táncol, ahogy a Kremlben fütyülnek.

Ballib Cenzúrázók Réme 15a 2017.07.24. 14:42:29

Meg kell hogy mondjam, hogy sose szerettem a Fideszt, szavazni sose mentem el senkire, Orbánt meg nem is csípem, mert elkövetett néhány hibát, meg talán fiatalkorában lehet hogy lopott is néhány üveg pálinkát a közértből, tehát nekem sose volt szimpatikus.

Ennek ellenére azt mondom hogy rohadjon meg minden gyűlölködő liberális mert Orbán Viktor legalább nem viszi ki a profitot az országból és harcol a liberálisok ellen, akik a profitot el akarják venni tőle és az ő általa nagy nehezen összegrundolt magyar nemzeti vállakozóktól!

Orbán Viktor elzavarta az IMF-et, azóta nincs már megszorítás, a magyar embereknek többé nem kell adósságot fizetnük mint ahogy azt a komcsik alatt kellett. A magyar növekedésnek csodájára jár a világ, beruházni meg minek, mert egy idő után úgyis elavul, viszont a stadionokban mindig lehet valamit csinálni, nem kell kidobni őket pár év után.

A magyar emberek életszínvonala száguld, külföldről most már annyi pénzt utalnak haza, hogy az már sok is annak aki itt maradt.
Belföldön Matolcsy az infláció és a fizetések értékét levitte 0%-ra, nincs tovább pénzromlás.
Orbán Viktor legyőzte a migránsokat akik magyar falvakat és városokat akartak elfoglalni hogy elvegyék az ottaniak közmunkáját és szociális segélyeit. A magyar asszonyokat zsinórban erőszakolták meg, a kisgyerekeket meg el akarták lopni a játszóterekről.

Mindezt Orbán Viktor állította meg, akit ez a vén Soros nem átall minden nap üldözni, csak hogy Orbán Viktor ne a kormányzásra figyeljen hanem őrá, és minden nap vele foglakozzon. És hogy ő nevessen a magyarokon a nap végén, ne Orbán Viktor.

Hát én már csak ezért is Orbán Viktorra fogok szavazni, ráadásul örökre, a liberálisok meg megpukkadhatnak, amikor rájuk szavaztam akkor persze se rezsicsökkentést nem adtak, se nem harcoltak a Brüsszel által ránk kényszeríteni akart életszínvonal ellen. Hanem megadták magukat Európának, hogy arra a sorsra jussunk mint ők. Szerencsére Orbán Viktor alatt nem fogunk!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.07.24. 14:43:19

@tron.encom:

"Szar lehet agy nélkül élni."

Lófaszt. A fájdalomközpont is az agyban van, így nem fáj nekik az a sok körség, amit írnak. Bezzeg nekünk fáj...

anyádat is! 2017.07.24. 15:58:39

Meglepően aktív a sok agyhalott fidesznyik. :)

nemecsekerno_007 2017.07.24. 16:16:17

@1ghost:

Nincs gazdám, önfenntartó vagyok, már csak röhögni jövök a blogokra mert nagyon, nagyon ritkán alakulnak ki normális beszélgetések. Ilyenek vagyunk. A kutya ugat, a karaván halad.

Proud Mary 2017.07.24. 16:30:39

@SomiTomi: elmondom. kovi egy közismert troll az indexes blogszférába. évekig sírt, mert hetente ellopták a nevét. az igazi életben sikertelen, ezért próbált itt a neten valamiféle imidzset összehozni magának, nem sok sikerrel. ha olvasod akkor látod, érvei nincsenek, csak mocskolódik. őszerinte a netes blogszféra komoly teljesítmény, irl pedig kevésbé számít

alfacharlybravo 2017.07.24. 16:31:13

@1ghost: Te még a hülyeséghez is hülye vagy. Idegbeteg csúnya szájú bunkó.

zokogjatok 2017.07.24. 16:47:12

@morph on deer: "Aki nem tolvaj?"

Az melyik párt? Van a te szavazólapodon olyan rubrika, hogy "egy kitalált tökéletes párt"?

Mert ez így erősen nirvána érvelés.
hu.wikipedia.org/wiki/Nirv%C3%A1na-%C3%A9rv

Pop40 2017.07.24. 16:54:24

Orbán egy köztörvényes bűnöző a sleppjével együtt, aki minden olyan, nyomokban demokráciát tartalmazó rendszerben régesrég börtönben ülne, ahol nem az ő ex-fidesz képviselő haverja vezeti az ügyészséget ( meg minden egyéb olyan szervezetet, amik demokráciákban elszámoltatják a Vityához hasonló maffiózókat.)

Azt meg csak kiröhögni lehet, ahogy az agyhalott fideszes férgek mosdatják a tolvaj vezérüket. Há'hát ő is looop, dea Gyúúcsány, az iis lopooott!! Meg mostaztán úgy épülszépül minden!

Aztán ahogy fent is tette pár fideszes majom, felsorolják azokat a sikereket, amikhez a vajdájuknak pont semmi köze: nem nő az adósság (3000 milliárd manyup-vagyon ellopása után, még jó) csökken a munkanélküliség (szuper, tekintve, hogy a fél ország külföldön van, a munkanélkülieket meg átnevezték közmunkásnak. Így tényleg egyszerű munkanélküliséget csökkenteni :D)
Alacsony az infla, meg a kamatszint - ja, hogy világszerte alacsony, a nagy jegybankok laza monetáris politikája miatt? Nem gond, a hülye fideszes úgyse tudja, mi az, neki azt is el lehet adni, hogy júliusban a szaros vajdája érte el, hogy alacsony a fűtési költség.
Kedvencem, mikor fent valamelyik fideszes majom arról hozsannázik, hogy "épül-szépül az ország, meg Bp" - majd ugyanabban a kommentben szidja az "internacionalistákat", mert a vadbarma szerint az ország nyilván a Mészáros-féle tolvajok termelte Gdp-ből épül, nem pedig eus pénzből.

A tudósok örülhetnek, megvan a "fekete lyuk" ellenpólusa, fidesznek hívják. Nincs a vilqgegyetemben még egy képződmény, ami úgy magához tudja vonzani a sötétséget, mint ezek. Ilyen koncentrált formában a leghülyébb, legaljasabb söpredék, talán még soha nem létezett az emberiség történelmében. Amíg ezek a férgek szó szerint ki nem pusztulnak, Mo szép, egyenes ütemben csúszik majd lefelé.

nemecsekerno_007 2017.07.24. 17:05:58

@Pop40:

"Ha a hülyék és a korruptak között lehet választani, akkor az emberek a korruptakat választják.

Schiffer András

Így van ez :)

Pop40 2017.07.24. 17:26:24

@nemecsekerno_007:

Most nincs ilyen gond, mert a hülyék ÉS korruptak egy brancsot alkotnak :-) (már ha a fideszes maffia ipari méretű szabadrablását lehet "korrupciónak" nevezni...)

Schiffer meg nem hiába volt Vitya ügyvédje anno. Ha rajta múlna, a fideszes maffia sose lenne elszámoltatva. Ő személy szerint tisztességes ember, de pont az a szobatudósi teszetoszaság jellemzi, ami amúgy a baloldal egy részét is, ezektől a fidesz a napot is lelophatná az égről.
Egy demokráciában jó, ha sok ilyen ember van, halad velük az ország, de egy maffiaállamban használhatatlanok.

morph on deer 2017.07.24. 18:04:04

@zokogjatok:
"Az melyik párt?"

Terelgetsz, szivi?
Ugyanis az eredeti kérdésed úgy szólt, hogy "ki nem lop" - az meg nem pártra vonatkozik.
Annál is inkább így van, mert egy orbán nevű tolvaj személye körül zajlik a beszélgetés, "aki" ugyancsak nem párt.

Normális ember nem azért nem lop, mert nincs hatalmon, vagy mert büntethetik /büntethetnék a lopást, hanem azért, mert nem helyes lopni!
Rosszabb hírem is van, még a tízparancsolat is tiltja, - mint bűnt -pedig még nem is ismerhette a "törvényalkotó" orbánt...

Szóval nálunk a tolvajnak nem jár megbecsülés, nem jár tisztelet, nálam még nagybetű sem!

Lopni nem helyes, sem így, sem úgy, semmilyen okból, ennyi!

De persze ez téged nem kell, hogy megakadályozzon, vagy akár csak befolyásoljon is az orbánimádatban, ez "csupán" erkölcsi- és nem politikai kérdés...

Magyarország Europa jövője. 2017.07.25. 00:58:15

"Nincs tehát kibúvó, kecmec, a magyarok többsége szerint Orbán lop."

A lenyegi kulonbseg a ket oldal kozott, a lopas meghatarozasban van.

A libbantak szamara, az a lopas, ha magyarorszagon, a magyar nep erdekeben hasznaljak fel a magyar nemzet alltal megtermelt penzt, erteket.
A libbantak szerint a kulfoldi bankok, multinacionalis cegek, joggal gondoljak lopasnak, ha csokken a kockazat nelkul szerzett extraprofitjuk.
Szerintuk ha csokken az ado, no az emberek fizetese, csokken a rezsikoltseguk, korhazak epulnek, az szerintuk lopas.
Az O szempontjukbol ez talan lopas, a magyar emberek viszont, a multik extraprofitjanak csokkenneset nem tartjak lopasnak, hanem egyetertenek vele, ezert nem lazad senki sem a kormany ellen.

EGY a megingathatatlan HÁROM millióból 2017.07.25. 04:05:46

"Elegem van, de lop-e Orbán?

Kellett már egy ilyen cikk, mert két ekkora G I G A N T I K U S pofont kapni egy hét alatt, mint amit a libbantaknak kiosztottak, hát az VILÁGREKORD.

Évtizedek ota fasisztázzák, a nemzeti oldalt, aztán jön az Izraeli miniszterelnök, ráadásul pont egy "antiszemita" kampány közepén és a három nap alatt, mindenben egyetért, Orbán Viktorral, és megköszöni amit az europai zsidoság védelmében tesz.
Plusz hogy összehozta a V4-ekkel.

Ez már önmagában kiütés, de még nincs vége.

Mert még magukhoz sem tértek a libuskák, amikor Orbán Viktort a nemzetközi uszószövetség kitünteti a vizes vb PROFESSZIONÁLIS megrendezéséért, azért a vizes vb-ért, amiről a libbantak fél éve katasztrofát visítanak, és minden reményük szerint ebbe fog belebukni a magyar miniszterelnök.
És nem hogy nincs bukás meg katasztrofa, összeomlás HANEM KITÜNTETIK.
Na itt már hordágyon viszik le a libbantakat, és a 18-as választásokig már nem térnek magukhoz.

Pop40 2017.07.25. 08:09:47

@EGY a megingathatatlan KÉT millióból:

Te se agyrákban fogsz meghalni...

Ja, a vajdád meg Netanjahu jól megértik egymást. Ennek valószínűleg az az oka, hogy mindkettőt ugyanaz a homokos zsidó kampánytanácsadó Finkelstein képezte ki. Úgyhogy érezd magad megtisztelve, egy olyan kotta szerint nyáladzol, amit egy homokos zsidó komponált, pont az ilyen magadfajta majmoknak. :D

Az úszószövetség meg jó, hogy kitüntette, ilyen balekot ritkán találnak, aki ÖTSZÖR annyiért hajlandó vébét rendezni, amennyiért Mexikó NEM vállalta.

m.portfolio.hu/gazdasag/otszoros_aron_rendezunk_vizes_vb-t_valakinek_biztos_megeri.256149.html

Persze, nem az úszószövetség, meg nem is a mocskos tolvaj gazdád viseli a költségeket, hanem a magyar nép.
A vajdád meg mindig könnyen szórta a más pénzét.:-)

Pop40 2017.07.25. 08:12:57

@Magyarország Europa jövője.:

Ezt a hülyeséget rövidebben is leírhattad volna.

Pl így:
Ha Vitya lop, az nem lopás, mert nemzeti, meg itthon marad és gazdagít.
Akkor is, ha yachtot, meg házat vesz belőle Mészáros az Adrián.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.07.25. 09:21:27

@Pop40:

"ugyanaz a homokos zsidó kampánytanácsadó Finkelstein képezte ki. Úgyhogy érezd magad megtisztelve, egy olyan kotta szerint nyáladzol, amit egy homokos zsidó komponált"

Kétszer használtad szitokszóként a zsidót és a homokost.

Vagyis antiszemita és homofób vagy. Szégyelld magad.

Pop40 2017.07.26. 06:19:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Tényként használtam, nem szitokszóként.

Csak figyelemfelkeltőnek, hogy a majmának legyen min törnie azt az okos kis fejét, mikor legközelebb megy hörögni a pride-ra, meg sorosozni.

Wilhelm András 2019.01.10. 12:41:21

@Ballib cenzúrázók réme 25: Az, hogy a gazdaság jelenleg "szárnyal", nem Orbánnak vagy a sleppjének köszönhető, hanem az általános gazdasági konjunktúrának. Hazánkban nincs számottevő önálló gazdasági termelés, a téliszalámiból meg a kecskeméti barackpáleszből nem lehet egy országot elműködtetni. Talán ezen a kitettségen kellene változtatni, de sajnos az ehhez szükséges tőkekoncentráció valahogy mindig szétporlad és offshore zsebekben köt ki. Na ez a LOPÁS.
süti beállítások módosítása