HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) BKK (1) bkk (4) BKV (1) bkv (4) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) franciaország (1) Franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) karácsony (4) Karácsony (1) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) Kína (2) kína (4) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van: Európa kaput!

2015.11.14. 21:31 Elegem Van

Rossz kedvem tele. Van néhány százmillió európai polgár, akiknek igaza van. Van néhány ezer komplett hülye, akik viszont elvben irányítják Európát. Ez a keverék aztán kiad egy olyan helyzetet, amely nem ismeretlen a civilizációk bukásának történelemében. Ha hasonlattal próbáljuk bemutatni, akkor olyan ez, mint az öngyilkos szekták kollektív megőrülésének folyamata. A szektavezér egyre elborultabb agyú lesz, egyre nagyobb állatságokat csinál. Aki ez ellen tiltakozik, azt a szektavezér a rendelkezésére álló erőszakijaival megdögleszti. De lehet, hogy ők járnak jobban, mert a teljesen agymosott illetve terrorizált rajongók sem ússzák meg, a folyamat végén rituálisan kinyírják magukat vagy kinyírják őket. A szektavezér vagy követi híveit vagy megvilágosodva megpucol. Mintha Európa az iszlámdédelgetéssel ezt az utat járná.

Nekünk, magyaroknak nincs szerencsénk, mi vagyunk Európa Kasszandrája. E kétes hírnévhez történelmünk megélése kellett, megszerzett tapasztalataink sok vér és gyötrelem árán születtek. Nekünk nem kell bemutatni milyen az, ha egy ország élén könnyen kihasználható, saját rögeszméjüktől megrészegedett barmok/gazemberek állnak. Ez vezetett Trianonhoz. Nekünk nem kell bemutatni milyen az, ha az országot megszállók rideg precizitással vagonírozzák honfitársainkat faji vagy osztály alapon. Ez vezetett Auschwitzhoz és a gulaghoz. Nekünk nem kell bemutatni milyen a hétköznapi kommunizmus, sajnos pontosan tudjuk. Nekünk nem kell bemutatni milyen az iszlám. Leölt, rabszolgának elhurcolt százezrek, kipusztított országrészek, százötven év rabság, majdnem megszűnt ország. De hiába vázoljuk a megélt múltból előre látható jövőt, a nálunk szerencsésebb történelmű európai országoknak, azok kifejezetten ellenségesek, ha megpróbáljuk őket szembesíteni a történelmi tapasztalattal, hiszen náluk megszűnt a történelem. Már a komcsi rezsimek valóságára sem voltak kíváncsiak, mert ők részben nem élték meg, részben ifjan szimpatizáltak olyan tömeggyilkos gazemberekkel, mint Sztálin vagy Mao.

isis_reichstag_flag.jpgKészülj, Európa, hamarosan mindenhol az isis zászlaja lobog majd

Mit tehetünk hát? Nem hallgatnak ránk, sőt még mi leszünk a náci homofóbok, ha megpróbáljuk szembesíteni őket a valósággal. Ha pedig a valóság merészeli szembesíti őket a saját ostobaságukkal, hát megszüntetik a valóságot. Csak azt tehetjük, mint Arany János szőlős gazdája amikor a jég elveri szőlejét, ő is karót ragadva verni kezdi azzal, hogy: "No hát, no!" így kiált, "én uram isten! Csak rajta! hadd lám: mire megyünk ketten!"

Most, hogy Párizsban az iszlám aljasságának bizonyítékaként alig hűlnek ki a tetemek, már megszólalnak a "józanságot" követelők, a jogvédők, az iszlámot mentegetők. És terelnek, hazudoznak, rémüldöznek a kialakult helyzetért felelős politikusok. Tegyünk hát rá egy lapáttal, a valóságos megoldásokat úgysem tudnák felfogni.

Minden idők egyik leghülyébb pápája kezdje el kötelezni a katkó közösségeket arra, hogy ezentúl ne csak befogadják az embercsempész tömegárut, hanem a keresztényi szeretet jegyében adják át nekik házukat, rabszolgának gyermeküket, ágyasnak feleségüket. Nehogy megsértődjenek szegény mohamedánok, aztán ezért ne lehessen keresztény templomot építeni Mekkában. Ja, hogy akkor sem lehet? Nem baj, a katkók legalább megpróbálták. Az európai átlagnál hülyébb svédek közül is kimagaslóan hülye - Luther tanait életével megcsúfoló - leszbikus püspöknő kezdje el hamarjában a keresztény templomokat átalakítani iszlám imahelyekké. És a komfortfokozat növelése érdekében külön töltse fel ezeket robbanószerekkel, géppisztolyokkal, nehogy a következő terrorcselekmény elkövetéséhez ki legyenek szolgáltatva a fegyverkereskedők profitéhségének. A dilinyós Merkel minden terrortámadás előtt pár órával jelentse ki, hogy kézben tartja az eseményeket. Ezenkívül minden jöttmentet fogadjon be Németország a menekültkultúra jegyében, az őslakos germánok meg menjenek, amerre látnak. Csak az adójukat fizessék ám rendesen, mert a szegény bevándoroltaktól ugyebár ilyesmi nem várható el, amíg nem integrálódtak. Juncker külön sajtótájékoztatón fogadja meg, hogy nem sértegeti Európa iszlám közösségét alkoholfogyasztásával, ezért a brüsszeli karácsonyfák mellett az alkohol tartalmú italokat is betiltatja az Unióban. Mindent a kedves vendégért. Hollande hantoltassa ki Martell Károlyt sírjából, mert megosztó személyisége sértheti az újfranciák társadalmi integrációját.

A jogvédőket se hagyjuk ki. A múlt héten a Helsinki Bizottság gyémántfokozatú kreténe örömködött, hogy a Magyarországon elítélt és kiutasított embercsempész tömegárut nem lehet kitoloncolni, mert a szerbek nem veszik vissza. Tehát - nyilatkoztatta ki minden jogvédők anyja - el kell engedni a kedves potenciális terroristát, nehogy egy életre szóló lelki sérülést szenvedjen, meg a jog ugye. Én is elengedném. Egy szakadék szélén. Mindkettőt. Akkor talán megmenthető lenne kétszáz ember, akik csak az életüket élve szórakozni, vacsorázni akartak. Esetleg éppen arról beszélgettek Párizs tavaszias éjszakájában gyönyörködve, hogy az élet szép. Az embercsempészekkel és a terroristákat finanszírozókkal - tudva vagy tudatlanul - összejátszó jogvédők persze sosem fogják belátni saját korlátoltságukból előállt helyzetért való felelősségüket.

Hazánk helyzete ebben a komplett őrültek házában nem egyszerű. A történelmi tapasztalatok birtokában Viktor nagyon helyesen nem engedte be az országba az embercsempész tömegárut. Ezért respect. A terrortámadás pedig komoly ütőkártya a bolondok menekültkvótája ellen. A Fidesz aláíróíve előtt százméteres sorok fognak kanyarogni. Ebben eddig tehát jók vagyunk. (Csak a közpénzlopást, csak azt tudnám feledni.)  

A nehéz feladat az, hogy Európa millióinak összefogásával meneszteni kell a bolondokat Európa éléről, aztán hozzáfogni az önvédelem megszervezéséhez. Mert Európa gyenge kezekben gyenge, erős kezekben erős. Igaza van viszont azoknak, akik az érzelmi túlreagálástól óvnak. Hideg fejjel kell képviselni Európa népeinek történelmileg távlatos érdekeit.

Ha azonban hagyjuk magunkat megvezetni - miként a Charlie Hebdo-ügy után - Európának befellegzett. Ebből viszont ötszázmillió európainak lesz elege.


komment · 1 trackback

Címkék: politika orbán történelem kormány hülyeség háború európa terror pénz életérzés párt bizalom megtévesztés Magyarország EU

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr238078616

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem vagyok téliszalámi! 2015.11.15. 13:36:57

Nem vagyok se téliszalámi, se párizsi. Manapság, amikor erősödik a harc az egymást kiirtani szándékozó debil liberális európaiak és debil iszlamista arabok között, hová álljon a csendes többség, mely egyformán elítéli mindkét oldalt? Természetesen se...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paraphone 2015.11.15. 07:15:39

Sokan féltik Európát, én nem. Stabil, megbízhatóan lerögzített, nyugalmas kis kontinens, nem fog elsüllyedni, mint holmi Atlantisz. :)
Még csak az európai népeket sem féltem. Nem gondolnám, hogy a migiri hódítók megteszik ugyanazt, mint a wasp-ok anno É-Amerikában: azaz az erőszakos, és totális etnikai váltást.
Amiért lehet aggódni, az az ún "európai kultúrkör". Vallás (vagyis annak a maradék morzsaléka), hagyományok, szokások, nemzeti jellegzetességek - legalábbis mindaz, amit az egyetemes multikulti meghagyott. Ja igen, és hát persze az identitásunk meghatározó része, az északi, jólétben élő fehér ember kultúrája - sajnos nincs erre egyszerűbb, rövidebb kifejezés.

Kicsit olyan ez, mint egy hirtelen érkező nyári zivatar, a szabad ég alatt. Megrémülünk, próbálunk elfutni, elbújni, de hiába. Bőrig ázunk, nagy dolog - aztán megszáradunk, és az élet megy tovább. Jelenleg éppen a viharfelhők gyűlését nézzük, és azon tanakodunk, miképpen lehetne száraz bőrrel megúszni a dolgot. (Sehogy sem.)

Európa pedig nem egy konstans, változatlan egész.
A görög poliszok kultúrája erős volt, és dicsőséges. Nagy Sándorral elérte a lehetőségei csúcsát, aztán jött egy konok, vad, expanzív és erőszakos etruszk népség, és bedarálta az addigra elkényelmesedett, elpuhult görögöket, akik zökkenőmentesen olvadtak bele az új világrendbe.
A Római Birodalom (merthogy arról beszélünk ugye) öröknek, legyőzhetetlennek, és megingathatatlannak tűnt. Nem is nagy seregek hódították meg, folyamatosan szorítva befelé a külső határaikról. Ellen tudtak állni a különféle vadállatias germán, szláv, és egyéb barbár hordáknak.
A fényűzésben elpuhányodott, szavakban és gesztusokban is gyengülő Rómát belülről buktatta meg egy kezdetben maroknyi, szegény, dühös, elszánt, vallásilag fanatizált csoport.
A kereszténység lett a következő olyan államrendszer, amely aztán tényleg leválthatatlannak, a világ origójának látszott.
Egy európai idea, amely meghódította a Föld túlnyomó részét, amely megálljt parancsolt mindenféle külső hódításnak, amely együttes erővel és szívóssággal felülkerekedett a hunokon, a tatárokon, és a törökökön is.
Volt azonban egy más vallású, ennélfogva a felsőbb kasztoknak (eredeti nemesség, papság) járó kiváltságokból nem részesülő erős középosztály (nyilván nem fogok zsidózni), akik részt akartak a tortából.
Konok alázattal, szívós aknamunkával, irgalmatlanul és kíméletlenül haladva előre, a saját és az ellenfél áldozatait nem számolva, vallási magabiztossággal felvértezve, egymással összefogva, és a másik hátát fedezve, bedobva minden befolyást és pénzt, belülről (ismét csak!) szétzüllesztették, felbomlasztották, elinflálták ezt a (z ismét csak!) hatalomba belekényelmesedett, elpuhult, gyengülő, ingatag, és korrupt rendszert.
Most, úgy tűnik, az elmebetegségig toleráns, öngyűlölő, identitását kereső(?), fotelből haragosan öklöt rázogató, pacifista európai szociál-liberális-kapitalista berendezkedés csillaga van leáldozóban.

Ahogyan az európai történelem során mindig, a répa rossz oldalán levőknek három választásuk lesz:
- a maradék kevesek, a még tenni akarók és képesek elhullanak, harcmezőkön, vagy a börtönökben;
- lesznek sokan, akik vagy fizikailag, vagy mentálisan emigrálnak (amíg még lesz hová), az első körnek Dél-Amerika néz ki, a második pedig morgolódva, otthonában, folyamatosan rettegve próbálja tartani egykori szokásait;
- és végül lesz a túlnyomó többség, akik néhány generáció alatt asszimilálódnak az új rendszerhez, nemcsak elfogadni, hanem egyenesen kedvelni fogják a Koránt, Mohamedet, és ünnepelni fogják a Saria bölcs és kemény szigorát.

A legtöbb embernek - és most nézzünk kicsit magunkba, persze, nem, mi nem; dehogyisnem - elég a kenyér, és a cirkusz. Európa pedig élni, túlélni akar, ahogy mindig is.

Pöff 2015.11.15. 10:30:02

Tökéletes írás

Európa elveszett.

monddazigazatmar 2015.11.15. 10:54:33

@Paraphone: "Jelenleg éppen a viharfelhők gyűlését nézzük, és azon tanakodunk, miképpen lehetne száraz bőrrel megúszni a dolgot. (Sehogy sem.)"
Esetleg esernyővel? Esetleg be kéne menni a házba?
Annyira logikus vagy. Ha megindul feléd a kamion, akkor ne ugor el előle, hiszen előbb utóbb úgyis meghalsz, elkerülhetetlen, ez a sors.
Sőt, talán rögtön feküdj is alá, hogy ne csökkenjen a lendülete, és mást is el tudjon csapni.

Ja, és a felsorolt népek, birodalmak közül egyik sem hanyattfekve várta hogy megbasszák őket.

énisfélek 2015.11.15. 11:02:23

Az írás 99%-ban OK.
De óriási hülyeség az egész iszlámot hibáztatni olyasmi miatt, amivel az iszlám vallásúaknak csupán elenyésző töredéke ért egyet és azokat mindössze néhány (tíz)ezer agitátor tüzeli folyamatosan.
Ha teljes fronton letámadjuk az iszlámot, azzal békés hívők százmillióit küldhetjük át a sötét oldalra. Ezerszer okosabb és könnyebb azt a tízezer gonoszságra nevelőt egyenként megkeresni és leállítani. Az első száz után a többségük magától is leállna a nagyüzemi oltogatással.
De az EU nagypolitika tetteiből, nyilatkozataiból az derül ki, hogy egyeseknek kimondottan érdekük a jelenlegi állapot fenntartása.

Advanced Flight 2015.11.15. 11:03:04

@Paraphone: ha úgy éli túl, hogy muzulmán kontinens lesz jogállam nélkül, művészetek nélkül, zene nélkül, szabadság nélkül, az nem túlélés.
Nekem ilyen Európa nem kell.

dare 2015.11.15. 11:16:56

Még csak 1 nap telt el a terrortámadás óta, de azt már világosan látni hogy az emberek jelentős többsége már farkast kiállt mindenre és mindenkire.
És ez csak egyetlenegy terrortámadás volt (Eu-n belül, Oroszokat most hagyjuk).
El se tudom képzelni mekkora káoszt tudna okozni az isis ha még vagy 2-3 terrorakciót végrehajtana itt( nincs kizárva). Csak ölbe tett kézzel hátra kéne dőlnie és várnia hogy gyarapodna a hadserege, hogy egy számukra már vesztes csatát megfordítanának .Látni hogy kezdené az Európai ember üldözni a muzulmánokat, a kétségbeesés, a reménytelenség szélére sodorva őket és mi magunk adnánk fegyvert a kezükbe ennek a hatalmas tömegnek ( úgy durván 1,6 milliárd ember akiknek a vallás sokkal előkelőbb helyet foglal el az életében mint a miénkben) és saját magunkat pusztítanánk el egy teljesen értelmetlen harcban.
Az iszlám államot fel kell számolni ez tény( folyamatban van) és ennek a pár ezer félnótásnak akik civileket ölnek de ha katonát látnak úgy futnak mintha puskából lőtték volna ki őket is keményen oda kell csapni, de nem egy több százezer fős békehadtesttel hanem hagyni hogy akik már eleve ott vannak azok majd megoldják valahogy.
Aztán ez vagy sikerül nekik vagy nem (szerintem igen) de nekünk ehhez (értsd Európának) semmi közünk.
Ha a franciák hadakozni akarnak ( én azt se tudtam hogy már ott vannak) tegyék, nem mi küldtük oda őket, de ne egész Európa sz.pjon már miattuk.
Pánikot akarnak és félelmet, és az a baj hogy már el is ültették a csírát sok ember fejében, egy kicsivel több higgadtság nem ártana.
Ja és ez nem szeretném ha ezt migránsmosdatásnak meg struccpolitikának értelmeznétek hanem gondoljátok végig mekkora káoszt tud okozni a félelem.
Várjuk meg mi lesz ennek az egésznek a vége, most úgyis egymást püfölik és nagyon nem áll nyerésre az IS.

monddazigazatmar 2015.11.15. 11:20:10

@énisfélek: Marhára nincs igazad. Nem nekünk (kívülállóknak) kell megkeresni meg igazságot tenni egy olyan kultúrában és világban amiről nagyjából fingunk sincs.

Szépen vissza kellene zavarni mindenkit, lezárni, aztán oldják meg maguknak. Ha nem tetszik a tálib rendszer meg saria, meg kalifátus, akkor csináljanak maguknak országot, amilyet a többség akar. Ha meg tetszik, vagy beletörődnek, akkor lesz egy iszlám állam, aztán annyi. Engem marhára nem zavar, hogy 3000 kilométerre jól érzik magukat a középkorban. Csak ne jöhessenek ide. Egy kibaszott darab sem.

val 2015.11.15. 11:36:52

@énisfélek: "De óriási hülyeség az egész iszlámot hibáztatni olyasmi miatt, amivel az iszlám vallásúaknak csupán elenyésző töredéke ért egyet és azokat mindössze néhány (tíz)ezer agitátor tüzeli folyamatosan."

Értem én, értem, de amikor Allahu Akbart rikoltoznak nehéz a "békés többségre" gondolni. P*csamód senkit sem érdekel, hogy tízmillióból csak százezer robbant kénye kedvére, vagy csak tízezer fejez le nyilvánosan hitetleneket a főtéren, majd pózol a levágott fejekkel a neten.
Javaslom, hogy a Charlie Hebdoban lemészároltak rokonainak, esetleg a mostani támadás túlélőinek tarts kiselőadást az iszlámról és intsd őket óva téves következtetések levonásáról. (Ha esetleg beverik az arcodat, akkor ne csodálkozz!)

-JzK- 2015.11.15. 11:53:09

Miért nem beszél egyetlen balfasz nyugati állam- ill. kormányfő sem a lényegről, vagyis hogy ebből az egészből az következik, hogy ezek az emberek nem tartoznak ide, sőt általában az etnikailag-kulturálisan idegen népelemek vegyülése nem szerencsés. Ergo azonnal meg kell kezdeni a füstösök, muszlimok tömeges deportálását Európa területéről. Eleve egy jó részének nincs is semmiféle státusza, vagy akinek van is állampolgársága, azt is meg lehet fosztani nemzetbiztonsági kockázatra hivatkozva.

Ha rajtam múlna, az Európai Unió alkotmányának legelső paragrafusa úgy kezdődne, hogy Európa területén csak fehér-keresztény ember tartózkodhat.

László Medve 2015.11.15. 11:53:18

Kezdetnek elég lesz a Nagy Testvér Alkotmányában szavatolt két bizonyos jog európai bevezetése.
Talán ideje lesz végre egyben a maoista gyökerű 68-as csürhe nagy álmát, a nagyobbik barátunkhoz hasonló, de annak jogköreit még csak nem is karcoló, tehát abszolút értelmetlen EEÁ-t elvetni, a haszontalan, képzetlen vagy csak szimplán tehetségtelen, esetleg alkoholista eurokraták egyidejű "nyugdíjazásával".

ARP 2015.11.15. 11:54:45

A világban a terrorista merényletek célpontjai 90%-ban muszlimok. De ez nem számít felsőbbrendűségi érzésben fürdőző fotelhuszárjainknak, ugye csak hadd hulljon a férgese. Azok a szerencsétlenek akik a terror elől menekülnek, és csak végre normális életet akarnak élni, pusztuljanak innen, mindegy hogy hová, dögöljenek meg, "ide nem kellenek", sem a békés muszlim, sem a szíriai keresztény, sem a vallástalan felvilágosult fiatal, akiknek csak az a bűnük, hogy alsóbbrendűnek, féregnek és sáskának tartjátok, mert muszlim országokból származnak. És persze fogjuk rájuk hogy ők felelősek mindazért is, ami elől menekülnek. Teljesen jó, a terroristák el is érik a céljukat, egymásnak ugrasztják a két ellenségüket, az európai polgárokat és a menekülőket.
Igen, Európa elveszett. Küszöbön a vallásháború, az agyatlan propaganda kitermeli a saját terroristáinkat. Potenciális terroristák osztják az észt, a jövő náci mészárosai, akik válogatás nélkül fognak gyilkolni mindenkit, akinek a bőrszíne más mint az övék.

monddazigazatmar 2015.11.15. 12:03:33

@ARP: És az elkövetők hány százaláka muszlim te fasz? 100-
Normális életet akar élni? Csinálja meg otthon. Senki nem akadályozza meg.
És így van, sáskák. Jönnek oda ahol van mit zabálni. Aztán ha jóllaktak akkor majd szépen szaporodnak is. Vissza az összessel a picsába ahonnan jött. Te is mehetsz aztán haverkodj velük, a lőtéri kutyának sem fogsz hiányozni

hexa 2015.11.15. 12:06:19

@ARP: "A világban a terrorista merényletek célpontjai 90%-ban muszlimok."

És gondolom zen buddhisták mészárolják őket halomra. Brávó.

"Azok a szerencsétlenek akik a terror elől menekülnek"

Azoknak a gyerekei mészároltak a Charlie Hebdonál. Chérif Kouachi és Saïd Kouachi nem menekült már semmi elől: oda születtek.

"Potenciális terroristák osztják az észt, a jövő náci mészárosai,"

Örülök, hogy eljutottál a többségi -normálisan gondolkodó- társadalom nácizásáig. Mindezt egy újabb iszlamista terrortámadás másnapján.
Te undorító barom!

maxval bircaman meghízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.11.15. 12:16:14

Ballibek nehezen fogják fel, amit közíróként kötelességem a világ tudomására hozni, hogy ők segítik az imperialista tőkepénzeseket szembefordulni a nemzetmentő kormányukkal, amelyik az ország eladását akarja megakadályozni.
A liberálisokkal szembeforduló Putyinnal való barátság és szövetség csípi legjobban a gazdasági gyarmatosítást fejükben forgató imperialisták szemét, akiket csak a bankszámláik hizlalása érdekli. Nekem a közírónak a világ tájékoztatása a dolgom, amellyel a szabadkőműves összeesküvést leplezem le.
Hősies küzdelmemet csak a megalkuvást nem ismerő Orbán Viktor hívei értékelik, de majd a világ is fel fogja ismerni közírói munkásságom.

I-Work 2015.11.15. 12:23:54

@Paraphone:
Cimbora, a répának melyik a rossz oldala, kérdezted már a csajokat?

dare 2015.11.15. 12:30:59

@monddazigazatmar: Azt mindig elfelejtik sokan hogy miért ide jöttek Európába?
Azért mert a Búcsúszentlászlói tolatóradar (gyere...gyere...gyere...óóó hát ennyi van még...gyere......gyere-gyere) engedélyezte és ők majd hülyék lettek volna nemet mondani. Mivel régi tengerész közmondás hogy minden hajóval érkezik patkány is ,vagy dakota mert Orbán tudta hogy ellenőrizetlenül nem nagyon kéne hagyni ezt ( ebben én is igazat adtam neki, sok másban mondjuk nem) most majd pisloghatunk ha még vissza is küldik őket ide.:))
Most nagyon észnél kell lennie sok hazai politikusnak is(pozitív semlegesség a f.szom) és nem szabad hagyni hogy úgy táncoljunk ahogy ott nyugaton fütyülnek, itt se ártana egy kis összefogás(felőlem ezt akár francia zászlóba takarózva is csinálhatják.
Nem mellesleg ha itt kitörne egy háború, és Amerika azt mondaná gyertek nyugodtan ide, kíváncsi lennék hányan maradnának itt (biztos többen maradnának mint gondolnám)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.11.15. 12:31:50

@Paraphone: Európát azért kell félteni, mert akar szembenézni a veszéllyel, inkább beengedi a muszlimokat és elfogadja, hogy itt is terror lesz, mint mindenhol, ahol muszlimok élnek...

@énisfélek: Tudsz olyan országot mondani, ahol legalább 20%-nyi muszlim él és nem nagyobb probléma a terrorizmus, mint Magyarországon?

@dare: Igen, az a komoly probléma, hogy a muszlimoknál a vallás olyan fontos, mintha még mindig a középkorban élnének...

I-Work 2015.11.15. 12:33:15

A post fellengzős és cinikus. A merényletet, a tavi merényletet sem a "bevándorlók" követték el. A leírt tartalom apró hányadával lehet egyetérteni, a többinek semmi alapja nincs.

"Hazánk helyzete ebben a komplett őrültek házában nem egyszerű. A történelmi tapasztalatok birtokában Viktor nagyon helyesen nem engedte be az országba az embercsempész tömegárut. Ezért respect."

EGY FRÁSZT! - A kedves vezetőt ideje lenne felvilágosítani arról, hogy kerítés, fal, víz, még soha senkit nem állított meg, ideje lenne felvilágosítani a kedves vezetőt, hogy cinikus ármánykodása és mások folyamatos heccelése, kioktatása csak olaj a tűzre.
A kedves vezető verbális provokációja miatt vált a helyzet olyanná-amilyenné, röpke 2 hét alatt sikerült elérnie, hogy Európában mindenki, mindenkivel összevesszen. Ez nem respekt, hanem történelmi szégyen, - nem mintha néhány tutyi-mutyi idiótának rózsaszirmokat kellene a lábai elé szórni.

dare 2015.11.15. 12:43:35

@Online Távmunkás: Az a problem hogy tényleg ott élnek, egy kicsit hirtelen jött nekik ez a civilizáció( most meg nem győzik lefele vágni a szexelő tinik fejét) és nem voltak rá felkészülve a régi nagy öregek és most ők csak kapkodják a fejüket hogy mi a tosz van he.
Valószínűleg ha már ők eltávoznak Allahhoz sokat fog változni a közel-kelet is, de ez még jó pár év.

monddazigazatmar 2015.11.15. 12:51:43

@I-Work: A kedves vezetőt ideje lenne felvilágosítani arról, hogy kerítés, fal, víz, még soha senkit nem állított meg,

Nem az anyád picsáját, te idióta fasz.

Meg talán olvasgass utána, hogy kik lövöldöztek. Pont itt ment át. Biztos meg is köszönte a palack vizet amit a balfaszok adtak neki.

2015.11.15. 12:53:38

@Belpo: hagyjátok már ezt a kaput-ot, mindenki átveszi ezt a bullshitet a posztolótól? A német szó, amit kerestek, kaputt (két t-vel a végén). Nem fontos idegen szavakat használni sehol, de ha már tudálékos vagy és használsz, legalább helyesen tedd — különben mindenki a mondanivalód formájával lesz elfoglalva, és a tartalmára nem figyelnek.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.11.15. 13:05:17

@dare: A japánokat is hasonlóan váratlanul érte a modern világ, amikor az amerikaiak bevitték oda a technológiát és a nyugati kultúrát, még mindig eléggé frusztráltak szexuálisan és más téren is, mégse robbantgatnak napi szinten...

dare 2015.11.15. 13:21:06

@Online Távmunkás: A japánok egy kicsit másképp ismerkedtek meg a "technológiával", nem volt könnyen emészthető nekik.
Lehet tényleg azért lettek ilyen furcsák......
Azért ők civilizáció és technológia terén követendő példa lehetnek

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.11.15. 13:28:27

@dare: Igen, az amerikai mérnökök ügyesebben összerakták a japán gyárak minőségét, mint a politikusok a közel-keleti demokráciákat...

dare 2015.11.15. 13:36:25

@Online Távmunkás: Reméljük, hogy tanulva abból a rengeteg hibából most végre sikerül....

Paraphone 2015.11.15. 13:45:30

@monddazigazatmar:
Kb három példán mutattam be, hogy de, igen, ezek az egykoron dicső kultúrák/vallások/berendezkedések/"birodalmak" mind a tehetetlenségük, a puhaságuk, a kényelmes magabiztosságuk miatt vesztek oda. A kamionok lepattantak róluk, de a rák megölte őket.
Az emlegetett szociál-liberál-kapitalista Európai dominancia delelőjén már rég túl vagyunk. Nem a fegyver fogásának van most az ideje - mert nincs, aki megfogja azt -, hanem az alkalmazkodásnak.

@Advanced Flight:
A kultúrát/tudományt/értékrendet nem a csideológiák, hanem az átlagemberek tömegei hozzák létre. Ha (HA) megmarad Európában a kaukázusi fehér többség, akkor lesz itt minden jóság - csak a körítés lesz hozzá más.

@I-Work:
A csajok szerint az, amelyiken én vagyok, de ez egy ellentétes szempont. :) Az én szemszögemből egyértelmű, melyik a jó és a rossz oldal.

chepunk 2015.11.15. 14:02:38

Ennyi tömény ökörséget kifejezetten nehéz lehetett leírni...

Csak röviden:

Terrorizmus volt bőven a 70-es, 80-as, stb években is, meg a 2000-2010 közötti időszakban is, nem kellett hozzá migránsözön, se ISIS, de volt hozzá Szaddam, mag Kadhafi és Asszad, bizony velük sem volt semmi sem jobb, sem biztonságosabb, csak a magyar gyorsan felejt... Van bőven a nagy és erős bölcs vezető által vezetett dicső Oroszországban is. Sőt silám meg iszlám bevándorló is van bőven nála, Ő is épp olyan hülye tehát mint Merkel...

monddazigazatmar 2015.11.15. 14:32:55

@Paraphone: "Nem a fegyver fogásának van most az ideje - mert nincs, aki megfogja azt -, "
Már hogyne volna. Vagyunk 500 millióan. Csak elhatározás kérdése.

Kurva egyszerű a képlet. Az unió a saját szabályainak a csapdájában van. A támadók pedig ismerve ezeket a szabályokat pont kihasználják a kiskapukat.
Anno a szerbeknél bombázott a NATO. Csak ki volt adva a parancs, hogy a civileket kímélni kell. Ezért a szerbek kimentek vagy kiterelték a lakosságot a hidakra. Meg is maradt az összes. Az amcsik 45ben nem voltak ilyen finnyásak Drezdában. Felállították a szabályokat, amit a szerbek szépen kihasználtak. Ne aggódj, ha szétlőtték volna az első hidat, a másodikra már nem ment volna ki senki, hanem a pincében kushadt volna.
Nem szép szavakkal uralták a világot soha.

A drótkerítés önmagában nem állít meg senkit. Ha elterjesztik, hogy lőnek arra aki megközelíti akkor nem fogják megközelíteni.

monddazigazatmar 2015.11.15. 14:34:11

@chepunk: Te meg okos vagy. Akkor engedjünk be még arabot, hiszen volt eddig is terrorizmus.

monddazigazatmar 2015.11.15. 14:38:57

@chepunk: Az egyik csávó bizonyítottan októberben jött át nálunk.
Ha nincs wilkommenkultur, akkor most ott ülne valahol egy hazafelé tartó vonaton.

Attól persze még lett volna pénteken támadás, csak eggyel kevesebb támadóval. Az mennyi lehet? 20-30 halott. Na ennyi bizonyítottan szárad a Merkel meg a sok hülye migráncssimogató lelkén.

simonpali 2015.11.15. 14:50:01

@monddazigazatmar: Kinai Fal, Berlini fal? Mintha ugy remlene ezek sikeresek voltak evtizedekig.

gázóra ellenőr 2015.11.15. 15:05:31

@monddazigazatmar: Látom itt a rossz idő, otthon döglesz. Fát lopni az erdőbe csak jó időben jársz? Most napokig esni fog, elég rőzsét loptál hogy ne fagyj meg?

monddazigazatmar 2015.11.15. 15:06:12

@simonpali: Ne nekem mondd, hanem annak aki még mindig hangoztatja, hogy a kerítés nem jó semmire.

monddazigazatmar 2015.11.15. 15:08:04

@gázóra ellenőr: :D bizony van sok rőzse.

Te amúgy szerelmes vagy belém, hogy azt figyelgeted, hogy mit és hova írok?

monddazigazatmar 2015.11.15. 15:09:17

@gázóra ellenőr: Nagy kapkodás lesz a pártházban ha nicket váltok?

Brix 2015.11.15. 15:43:40

A migránsválságot (még) meg lehetne oldani, ha lenne rá politikai akarat , de a mostani vezetőkkel: Merkellel, Hollandevel , Junckerrel lehetetlen.
Ha így haladunk, akkor a migránsválság könnyen átfogó európai válságba mehet át ( vagy már ott vagyunk...)
Európa ma törvényen kívüli állapotban van, káosz és anarchia uralkodik.
A háborús bűnösök , nemzetárulók, gyilkosok- itt a fent említett politikusokra gondolok- hamis erkölcsiségre, szolidaritásra és az európai alapértékekre hívatkozva elárultak bennünket! A határok ma védtelenek, az jön be aki akar, legyen szó háborúsbűnösről, terroristáról , zsoldos katonáról, vagy köztrövényes bűnözőről.
Azonnal, európai referendum kell, hogy a közös akarattal mondjuk nemet a korlátlan bevándorlásra. A határokra katonákat kell küldeni , és tűzparancsot kiadni az erőszakoskodók ellen. A már itt lévő és sátuszt nem kapott embereket visszatoloncolni ahonnan jöttek. Ahol nem fogadják vissza őket, azonnal gazdasági retorziókat foganatosítani.
Meg kell kezdeni az emberek felvilágosítását azokról a tényekről, amelyeket a liberális sajtó megpróbál elkendőzni a migránsok valódi háttreréről.

Magyarországnak nagy szerencséje van , hiszen amennyire lehetett, a kormány lezárta a határokat, és úgy tűnik el is van kötelezve, nagyon helyesen ,hogy ide nem fogadunk be egy "menekültet" sem.
Ahogy a többi V4 ország sem fogad be senkit, reméljük..
Az , hogy a multikulturális társadalom sehol sem működik, bebizonyosodott. Egyszerűen nem lehet ennyire különböző kulturális , vallási és "faji" hátterű embereket " egybe intregrálni"
Ne akarja erőszakkal senki, hogy Közép-Európa, ahol még éppen csak a jóléti társadalom csírái vannak meg, váljon multikultivá, mert az nem fog menni! Ha kell, mindenki "szélsőjobb" lesz ebben a helyzetben!

Szvidrigajlov 2015.11.15. 15:54:04

Roppant egyszerű:
Juncker: Gyilkos
Merkel: Gyilkos
Hollande: Gyilkos
Soros: Gyilkos, de még ezen is szeretne keresni egy kicsit.
Gyurcsány: Gyilkos, de hátha lesz még öt szavazata barmoktól
Helsinki Bizottság: Gyilkos, de ezért kapja a pénzt. Tehát bérgyilkos.
TASZ: lásd, mint előbb.

Mit érdemelnek a gyilkosok? Díjat? Szimpátiát? Tényleg nyilvánosan gyűjthetnek aláírást elmeháborodott gazemberek a bevándorlás mellett?

Szvidrigajlov 2015.11.15. 16:05:20

@énisfélek:
Drága Barátom!

Számos helyen jártam a világban. Szerencsés vagyok. Mindenhol sikerült emberi kapcsolatokat teremtenem. A kubai néger pincérrel, a thai-buddhista taxissal, a hindu kereskedővel, a kínai panziótulajdonossal. Csak két helyen nem: Tunéziában és Dubaiban. Az egyikben sisteregtek a gyűlölettől a szegény, piszkos és büdös arabok, a másikban lenéztek a milliomos, jóillatú, kaftánosok.

Szerintem ezekkel nincs egyezség, nincs kibékülés, nincs asszimiláció, nincs együttélés sem. Legföljebb alávetettség ide, vagy oda.

Vagy lőni rájuk, vagy - előbb utóbb - majd ők lőnek rád. Nincs középút, hiába szeretnéd.

Martinuzzi Fráter György is szerette volna a középutat. Későn jött rá, hogy tévedett.

nu pagagyí 2015.11.15. 16:09:46

Ilyen beszari hülye blogot régen olvastam. Talán jobb ha felakasztja magát a szerző, úgy megúszná a további rettegést.

Szvidrigajlov 2015.11.15. 16:13:11

@ARP:
Igen! A múltkor is egy szakasz bencés szerzetes robbantott Moszulban. Másnap pedig animista ausztrál aboroginalok támadtak meg békésen imádkozókat egy Bagdadi mecsetben. És ma mit látok? A Dalai Láma négy kopasz szerzetese Lhásszából, a derekára szíjjazott bombával fenyegetőzött Rijadban a központi mecsetnél.

Szóval...azt akarom mondani, hogy... a kurva anyádat...csak nem voltam benne biztos, hogy értenéd, miért.

Gery87 2015.11.15. 16:21:56

@énisfélek:

Miből fejlődik ez a radikalizmus, ami embereket öl? Az iszlámból! Akkor miért ne hibáztatnánk azt?
A megoldás hogy minimálisra kell szorítani a kockázatot: nem kellenek iszlám vallású, nem európai emberek, mert amint a gettóban találja magát vagy más nyomora van a vallása szarabbik fele bevonza és fanatikus retardált lesz belőle!

Gery87 2015.11.15. 16:25:13

@dare:

"mi magunk adnánk fegyvert a kezükbe ennek a hatalmas tömegnek ( úgy durván 1,6 milliárd ember akiknek a vallás sokkal előkelőbb helyet foglal el az életében mint a miénkben) és saját magunkat pusztítanánk el egy teljesen értelmetlen harcban. "

Már most is ellenünk vannak.
Nem így kell hozzáállni.

Japán is alig adta meg magát, tele volt fanatikus milliókkal akik életüket adták volna a császárért.
Két atombomba és a szovjet horda kellett hozzá hogy letegyék a fegyvert, de sikerült...nem picsogtak hogy "úgysem sikerül" hanem szétbaszták őket!

nu pagagyí 2015.11.15. 16:25:57

@Szvidrigajlov: Mielőtt abszolút megzakkannál, felhívnám a figyelmed arra a tényre, hogy a gyilkosok nagy valószínűséggel az IS terroristái voltak. Az is egyértelmű, hogy a céljuk ugyanaz, mint a tietek (a szélsőjobbé), kiölni mindenféle szabadságot és szolidaritást Európából. A különbség talán annyi, hogy ti már elég régóta bomlasztjátok az európai közösséget, az IS viszont csak mostanában kezdte el. A módszereitek is hasonlók, lásd Breivik. Valószínűleg több közös van köztetek és a muszlim vallási fanatikusok között az általad felsoroltaknál. Én belőletek sem kérek, mert pont ugyanolyan szarok vagytok. Remélem ugyanoda kerültök, ahová a haverjaitok fognak.

Toadwart66 2015.11.15. 16:29:13

@ARP: Hagyd őket. Ha azt mondod ezeknek az okos embereknek, hogy az ISIS célja legfőképpen az, hogy radikalizálja az Európában élő muszlim közösségeket, egyből lehülyéznek. Ezt használja ki az ISIS. A francia szélsőjobb nekiesik az ottani muszlimoknak, azok visszavágnak. Így a Kalifátus egyre több harcost tud beszervezni. Ráadásul francia állampolgárok lesznek, szabadon mozoghatnak, bemehetnek moziba, színházba, bárhova. Salim Benghalem is Párizs külvárosában született. A muszlim közösségek tudnák őket leleplezni a legkönnyebben, de mivel lassan egy éve támadják őket, inkább összezárnak. A szélsőjobb és az ISIS is a multikultit és a globalizációt tartja az ördög művének, aztán kihasználják ennek minden előnyét. Ez van. A fanatikusokat nem tudod megváltoztatni. Azt gondolják, amit beadnak nekik és erre rendkívül büszkék is. Azt mantrázzák, amit a Magyar Idők ír, ennyi bőven elég is nekik a világból.

nu pagagyí 2015.11.15. 16:35:59

@maxval bircaman meghízott szerkesztő: Ez ugye valami vicc? Ha igen, egész jó a humorod, Putyin elvtárs mint önzetlen gyarmatosító. Halálra röhögtem magam.

monddazigazatmar 2015.11.15. 16:37:16

@nu pagagyí: Még jó hogy te ennyire tökös kemény csávó vagy, aki sose téved

"nu pagagyí 2015.09.21 07:25:29

alapos gyűlölet kampány folyt, beállítva ezeket szerencsétleneket az iszlám kalifátus titkos ügynökeinek, rokkantnak álcázott vérgőzös hadfiaknak, okos telefont használó analfabétáknak és egyéb fantasztikus tulajdonságok birtokosainak."

"nu pagagyí 2015.07.19 16:38:28
összefosod magad egy iszlám vallású embertől, gennyes terroristának nevezed a gennyes terroristák elől gyerekkel a nyakukban menekülő szerencsétleneket."

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 16:39:16

@nu pagagyí: Bevándorlók százezreit ellenőrizetlenül az EU-ba engedni nem valamiféle vívmány, hanem ostobaság.

Az EU-t az mentheti meg, ha a te fajtád háttérbe szorul. Különben marad Putyin.

pamut 2015.11.15. 16:41:17

Már megint vége Európának? :D

Hogy mindig jön egy vészmadár károgni, komolyan mondom vicces, nálunk is kéne Hyde park cornert kialakítani valahol, élőben biztos jobb mint blogon :)

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 16:42:35

@pamut: A liberálisok Európájának lesz vége, nem Európának.

pamut 2015.11.15. 16:44:33

@♔bаtyu♔:
Jól van, gajdold csak egy egybites világképed pistike, tőled úgyse telik többre :)

Bambano 2015.11.15. 16:46:09

@énisfélek: két probléma van a véleményeddel:
1. a terrorista akciókhoz nem kell túl sok ember. három-négy géppisztolyos képes akkora felfordulást okozni, mint pénteken, vagy nagyobbat.
2. nem tudhatod, hogy kiből lesz a terrorista. angliában terrorkodott már oxfordon matematikusként végzett második generációs muzulmán is. még alaposabb vizsgálat után sem lett volna semmilyen látható jele annak, hogy terroristává válik.

a poszthoz: a poszt jó. egy mondatába tudok belekötni: nem a vén szipirtyót ágyasnak, a lányát meg rabszolgának :P

a kérdésem a következő: vajon hozna-e eredményt, ha a saját módszereikkel lőne vissza európa?

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 16:58:20

@pamut: Te ostoba, a liberális EU ott kezd megszűnni, hogy a bolgárok már lőnek a "menekültekre". Mit gondolsz, pár év múlva mi lesz?

Aztán majd nácizod az összes országot ostoba gyurcsánycsicska, pedig éppen a magadfajták miatt fognak ide eljutni.

Toadwart66 2015.11.15. 17:00:13

@Gery87: Miből fejlődik ez a radikalizmus, ami embereket öl? Fasizmusból, kommunizmusból, vallási okokból, bármiből. A humánetológia szépen leírja ezt. Ha te most azt mondod rám, hogy tökéletesen idióta vagyok, akkor ezzel kivágsz engem a saját csoportodból, mivel a saját gondolkodását mindenki nagyon fontosnak tartja. (Én is. Annyit cinizmus felhalmozódott már bennem, hogy tudom, ez nem nagyon hat másokra. Nem is erőltetem.) A saját csoportodért felelősséget érzel és véded. Ha rosszat mondanak rá, ideges leszel és támadsz. Ha egy csoporttársad meghal, a halálakor szomorúságot, ha megölik dühöt érzel. Ha azonban holnap engem lefejeznek, vagy élve elégetnek és bemutatják az interneten, akkor egy kis elégedettséget fogsz érezni, mert megérdemeltem. Ha nagyon kiélesedik a köztünk lévő konfliktus (ami szerencsére nincs, remélem), akkor pedig minden további nélkül agyonlőnél engem, mivel pl. nem voltam hajlandó elfogadni azt, amit a társadalom, egy vallási közösség, szekta vagy egy elnyomó rendszer jónak tart. Szurkolóknál is ez megy. Azért verik egymást pépesre, pedig ugyanazt a sportot szeretik. Egy kis örömforrás, ami abból az időből maradt vissza, amikor még elkülönült csoportokat alkottunk a szavannán. Ezért öl az ISIS is, pedig egy Istenben hisz, mint a zsidók, keresztények, síithák. Meg akarja "javítani" az embereket és rendet akar tenni a világban. Az inkvizíció is a lelkeket akarta megmenteni, így az ő szempontjukból igazságot szolgáltattak. Ha belegondolsz, kész őrület és mégis mennyi embert megöltek már Istenért, valami idióta izmusért, de legfőképpen azért, hogy a saját csoport előnyre tegyen szert. Miért akar egy ország egyáltalán nagyhatalom lenni? Ki adott neki erre jogot?

we dont want arabs here..So what 2015.11.15. 17:02:42

A halottak családjai pereljék be szépen a francia köztársasági elnököt és Merkelt is. Az Ő felelőtlenségük vezetett ehhez a merénylethez. Európa hadban áll, nem csak az iszlámmal szemben de a liberális emberekkel is. Ellenség, belülről..

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.15. 17:03:53

Remek írás.
Lényegre törő.

A ballibek hazaáruló mentalitását ideje leszarni magasról, és a véleményüket elfeljteni.

Hangosak, meg uralják a Soros féle álcivelekkel a közvéleményt, de ha mindenki tisztában lesz azzal, hogy ez a hazaáruló ballib féreg banda leszarható, és le is kell szarni őket, akkor végük.

pamut 2015.11.15. 17:05:15

@♔bаtyu♔: Igen, pontosan ezt írtam, a te totálisan elborult egybites világképedben vagy te meg a haverjaid és akik ebben nincsenek benne azok a "libsik" meg a "gyurcsányisták" :DD

hozzád képes még egy kecskebaszó ISIS terrorista is a kifinomult gondolkodás élő szobra.

monddazigazatmar 2015.11.15. 17:06:17

"@pamut: pamut 2015.09.29 02:40:35

amit most összehoztál az is egy hatalmas hazugság volt. olyan szinten hazudsz mintha fizetnének neked. az elmúlt fél év egy totális és TAGADHATATLAN gyűlöletkampány volt, riogatás, félelemkeltés, terroristákkal összemosás, pánikkeltés, hisztériakeltés, egy nemzet sokkolása. pont úgy ahogy a Göbbelszi recept írja. Szóról-szóra. Ez van, ez tény, amiről lepattan minden hazugságod."

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.15. 17:08:09

@Toadwart66:

Azért előrelépés, hogy nyiltan bevallod, hogy a muszlimok mind radikálisok, fanatikusok.

Egyetlen egy kérdés van, hogy az unokájuk, vagy ők maguk fognak robbantani azért, mert mi nem vagyunk muszlimok, azaz saját hazánkban másodlagos állampolgárok vagyunk.

Maradjanak otthon, vagy a szomszéd muszlim országban.
Csak ez a garancia Európa túlélésére.

pamut 2015.11.15. 17:14:45

@monddazigazatmar:

Így is van, van, köszi hogy terjeszted, másold be még sokszor sok helyre a kommentjeim, nagyon jókat szoktam írni.

Hozzátenném, hogy ezt a SZÉGYENT a fideszmaffiáról lemosni soha már nem lehet. kapálózhattok, vinnyoghattok, nem lehet.

Istenem ha csak belegondolok hogy a hazámban a maffiakormány 2015-ben göbbelszi gyűlöletpropagandát folytat és hisztérizálja a népet... :((((

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 17:16:21

@Ballib Cenzúra: K-Európa nagyon szépen tanul. Itt ez a Juncker, Soros csicska féle liberális már szitokszó. Az összes országban.

Ahogy szórják ki ezeket a hatalomból, úgy kezdenek felpörögni a gazdaságok.

Sajnos mi lehettünk volna itt is az elsők, ha akkor dobjuk ki a ballibsiket mint a csehek, jobban jártunk volna.

Toadwart66 2015.11.15. 17:20:58

@Ballib Cenzúra: "Egyetlen egy kérdés van, hogy az unokájuk, vagy ők maguk fognak robbantani azért, mert mi nem vagyunk muszlimok, azaz saját hazánkban másodlagos állampolgárok vagyunk."
A tárgyalás második napján felolvashatta a beszédét, melyben a liberálisokat és a multikulturalizmus híveit támadja, és azt állítja, hogy őt és társait a liberálisok "másodrendű polgároknak" tekintik. Szerinte senki nem kérdezte meg a népét arról, hogy multikulturális nemzet akar-e lenni, most pedig már fennáll a veszélye, hogy kisebbséggé válnak a saját hazájukban. Majd belekezdett a történelem értelmezésébe a saját szemszögéből. Azt állítja, hogy ő egy forradalmár, akit a konformizmus fojtogatott. Közölte, hogy szerinte Európában akkor volt utoljára demokrácia, amikor Adolf Hitler hatalomra került, majd hosszasan beszélt a második világháború idejének nacionalizmusáról.

Breivik közölte, hogy szerinte áldozatai nem voltak ártatlanok. A lemészárolt fiatalok a Norvég Munkáspárt ifjúsági szervezetének tagjai voltak, akik a gyilkos szerint „nem ártatlan gyerekek”, hiszen aktívan dolgoztak a multikulturális értékek fenntartásáért. Politikai szerepvállalásukért a legyilkolt fiatalokat a Hitlerjugendhez hasonlította. Azt mondja, megérti, hogy ideológiáját nehéz elfogadni, de szerinte idővel az emberek majd megértik, hogy helyesen cselekedett, és rájönnek, hogy a multikulturalizmus kudarcot vallott. Azt állítja, hogy a norvég etnikai csoport elpusztítása ellen harcolt, és ezt nem tekintheti senki törvénytelennek.

monddazigazatmar 2015.11.15. 17:22:39

@pamut: Gondolom akkor vérzik a szived. Kicsit megnyugszik amikor megsimogatsz néhány migráncsot. Hülye balfasz :D

pamut 2015.11.15. 17:25:00

@monddazigazatmar:

Igen, mivel veled szemben én magyar vagyok, nem fideszes, ezért nekem fáj ahogy a maffiakormányod rombolja Magyarországot.

Kicsit hazudozz még meg gyűlölködj és akkor megnyugszol.

turista a saját országában 2015.11.15. 17:26:05

"A történelmi tapasztalatok birtokában Viktor nagyon helyesen nem engedte be az országba az embercsempész tömegárut. Ezért respect."

Történelmi tapasztalatok, bazdmeg, és még le is írod... A kunokat beengedtük, jászokat beengedtük, szászokat beengedtük, a zsidókat beengedtük, aztán a török kiűzése után jöttek még németek, horvátok, stb. szép számmal...ez mind mind az ország javára szolgált.

Szóval legalább pont ne történelmi távlatokban gondolkodva írnád a hülyeségeidet.

Pásztor Miklós 2015.11.15. 17:27:48

@monddazigazatmar: Mi van fatolvaj? Esik az eső? Miért nem vagy kint az erdőben lopkodni a gallyat?

@Ballib Cenzúra: Neked csak az a fontos hogy gyűlölhess valakit. Az hogy a Fidesz arcátlanul lop, az téged nem zavar. Pont olyan vagy mint a terroristák, a gyűlölet éltet téged.

monddazigazatmar 2015.11.15. 17:30:15

@Pásztor Miklós: Már kérdezte a kollegád. Miért nem egyeztettek?

turista a saját országában 2015.11.15. 17:31:40

@♔bаtyu♔: "...liberális már szitokszó. Az összes országban."

Csak az ostoba fajtád szemében az, te ringyó. Félrevezethetőek, hülyék, agyalágyultak és tökkelütöttek meg minden országban vannak, szép számmal.

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 17:35:49

@turista a saját országában: Na mit gondolsz, viszont a törököket miért nem engedtük be.

Mi mindig azokat engedtük be, akik TELJESÍTETTÉK az általunk előírt feltételeket. Itt a többségnek a befogadásért cserében eleve harcolni kellett, a németeknek dolgozni, a zsidóknak kereskedni.

turista a saját országában 2015.11.15. 17:37:08

@♔bаtyu♔: "...a liberális EU ott kezd megszűnni, hogy a bolgárok már lőnek a "menekültekre"."

Az, hogy a menekültek szót idézőjelbe raktad, mindent elárul rólad, te gonosz lelkű ostoba.

Toadwart66 2015.11.15. 17:37:13

@we dont want arabs here..So what: Aztán, hogyan ölöd meg a liberálisokat? Odamész valakihez, hogy uram maga olyan liberálisformának néz ki. Ha tisztességesen bevallja, akkor udvariasan megkéred: - Ha nem haragszik, akkor én most agyonlőném. Szíveskedjék megfordulni, mivel én a tarkón lövést részesítem előnyben, az nem jár annyi piszokkal, meg ugye magának is sokkal könnyebb túlesni az egészen. Merkel, amúgy néppárti, nem liberális. CDU, Kereszténydemokrata Unió, egy csipetnyi liberális beütéssel, de az Európai Néppártban együtt feszít a mi miniszterelnökünkkel, aki kigyógyult a liberalizmusából, így őt életben is hagyhatod. Hollande szocialista. Ezek szerint, pechje van.

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 17:37:30

B+, nálam kéri ki az ostoba libsi, hogy minden országban ez szitokszó.

Vigyáztál volna rá faszfej és akkor nem lennétek a kukában.

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 17:38:49

@turista a saját országában: Mert 70%-a eleve nem menekült, a többi pedig nem hajlandó magát a vizsgálatnak alávetni, te ostoba gyurcsánycsicska.

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 17:40:27

@Toadwart66: Merkel pontosan fogalmazva simán libsi cseléd. Nélkülük sehol nem lenne.

monddazigazatmar 2015.11.15. 17:44:04

@Toadwart66:
Marha nehéz felismerni a liberókat amúgy.
youtu.be/BTfX92umWqk

Szerinted ki fog állni és az mondani, hogy "Bocsánat, pont olyan hülye vagyok mint randa?"

turista a saját országában 2015.11.15. 17:46:47

@♔bаtyu♔: "Mi mindig azokat engedtük be, akik TELJESÍTETTÉK az általunk előírt feltételeket."

Azt a kibaszott úristenit, te tökkelütött majom! Oszt honnan a faszomból tudod te ilyen nagy magabiztossággal előre, hogy az a pár ezer-tízezer közel-keleti menekült, akiket egy lehetséges eu-s kvótarendszer szerint kötelességszerűen befogadnánk (megjegyzem emberiességből EU ide-vagy oda ezt mi magunknak kellene!) nem akarnák vagy lennének képesek teljesíteni a "feltételeket", vagyis betartani a törvényeket, magukra nézve kötelezőnek tekinteni az együttélési szabályokat, bizonyos társadalmi normákat?

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 17:48:33

@turista a saját országában: Onnan te geci, hogy veled ellentétben én tanultam történelmet.

Büdös libsi, nem mindenki olyan ostoba ám mint te.

csedársajt 2015.11.15. 17:50:07

Szerettem ezt a blogot, jópofa cinikus írások voltak.

Eddig.

Véleménye mindenkinek lehet, azonban van egy emberiességi minimum.

Amikor többször is felnézek a címsorba, biztos-e, hogy nem azt a bizonyos info végű jobbik portált olvasom-e, felgörgetek, hogy nem valami onnan rosszul átvett, idézett, kgb-szopó cikk ez, na ott hányingerem támad és öklendezni kezdek.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.15. 17:51:39

@Toadwart66:

Attól még hogy Bevrik pszihipata tömeggyilkos volt, neki is voltak helyes meglátásái.
Ahogy Hitlernek és Sztálinnak, és minden más tömeggyilkosnak.

Nem negligálhatjuk ezen emberek összes észrevételét, csak azért mert tömegeket gyilkoltak.

Éppen ellenkezőleg. Akik a pszichopata tömeggyilkosok közül hatalom közelébe kerültek, ezt úgy tehették meg, hogy igen nagy százalékban a mondanivalójuk és következtetéseik helyesek voltak.
Ha nem így lett volna, nem kerültek volna hatalomra.

Bevriknek jelesül igaza van abban, hogy a "a multikulturalizmus kudarcot vallott".
Ennek jelét minden multikuluralizmust méltató ballib országban tapasztaljuk, nap mint nap.

Ő ezt úgy akarta megoldani, hogy kiirtja a ballibeket, szerintem meg úgy kell, hogy a muszlimokat az EU határain kívül kell tartani.

És vagytok ti, akik mindenkit beengednétek, és csendben végignézitek az Európai civilizáció halálát.

monddazigazatmar 2015.11.15. 17:51:51

@turista a saját országában: Mondjuk onnan, hogy NEM AKARJUK, HOGY IDEJÖJJENEK? NEM.
Érted, te trágya? Nem kellenek ide nekünk. Ezután milyen feltételeket akarsz szabni?

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 17:51:59

@turista a saját országában: "befogadni emberségből"

Anyádat b+, 100 éve csak befogadunk. Megtettük ezt egy csomó kínaival is, a muszlimokat ajánlgasd b+ Izraelnek. majd jól elzavarnak a picsába, mert ők is tanultak történelmet.

Toadwart66 2015.11.15. 17:54:21

@♔bаtyu♔: Azért a cseheknél sem fenékig tejfel minden. Elég sok kormányválságuk volt. A legromantikusabb a Necas-féle, az érdekes történet volt. Az iparuk mindig is elég fejlett volt, a miénk csak Rákosi idejében akart az lenni. A magyar mezőgazdaság viszont tényleg világszínvonalon működött, nagy lehetőségek voltak benne. A németek és a hollandok is elismerték, nem véletlenül termesztettek nálunk zöldség és egynyári magvakat. Aztán a rendszerváltás után széthordták, Torgyán még határozottan szétrúgta a maradékot. Most megint olyanok kapják a földeket, akik csak a területalapú támogatásokra hajtanak. Sajnos. Nagyon dühítő.

Bambano 2015.11.15. 17:54:49

@pamut: a kettőt nem kell együtt kezelni. a maffiakormány is dönthet néha egy kérdésben jól, vak tyúk is talál szemet alapon.

attól, hogy viktorék lebontották a liberalizmusnak meg a demokráciának a jó oldalát is, a menekültügyben még jól döntöttek.

ritkán fordul elő, hogy a tolvaj érdekei a tieddel egybeesnek :)

ördöngös pepecselés 2015.11.15. 17:55:08

Európa már meghalt. Köszönjük a liberális politikának!!!

ördöngös pepecselés 2015.11.15. 17:57:11

@Bambano:

A demokrácia meg a liberalizmus nem ugyanaz és nem függ egymástól. Átmosta az agyadat az amerikai népszara.

Bambano 2015.11.15. 17:57:13

@Toadwart66: "Most megint olyanok kapják a földeket, akik csak a területalapú támogatásokra hajtanak.": kár, hogy ezt a közkeletű fudot nem lehet kiirtani a közvéleményből. Az ugyanis, hogy van földed, nem csinálsz vele semmit és kapod a területalapú támogatást, csak a pórnép lucskos álmaiban létezik, a valóság teljesen más. Az kaphat támogatást, aki a földet az eu szabályok szerint megműveli. Tehát hiába nyert földtulajdont a soproni kőműves az alföldön (egyébként teljesen szabálytalanul), ha nem ő műveli, nem kap semmit.

Qub 2015.11.15. 17:58:07

@monddazigazatmar: tök nem értem mit akartok.. Franciaország 100 millió dolláros értékben szállít fegyvereket , bombáz , stb stb az USA-val együtt. Persze ne jöjjenek ide.. Ja de akkor mi (Európa) mit is keresünk ott? Mi a faszért adunk el fegyvert? Csak nem az ottani olaj kell mert itt semmi nincs? A kutya nem jönne ide véleményem szerint robbantgatni ha kurvára laszarná mindenki mi történik ott és hagyná hogy intézzék el maguk között ahogy tudják, nem avatkozna be se fegyverrel se semmivel

has 2015.11.15. 17:59:04

Ennyi hülyeséget már régen olvastam egy helyen, A tárgyi tévedéskről nem is beszélve!

Bambano 2015.11.15. 17:59:06

@ördöngös pepecselés: mondtam én valahol, hogy ugyanaz? csak a funkcionális analfabéták keverik össze a felsorolást az egyenlőségjellel.

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 18:03:41

@Bambano: "csak a pórnép lucskos álmaiban létezik"

Hát ha nem haragszol, ezt elloptam:))))

monddazigazatmar 2015.11.15. 18:13:25

@Qub: Én mit akarok? Konkrétan ezerszer leírtam, hogy vissza az összeset aztán intézzék el egymás között.
Én biztos, hogy nem adtam el fegyvert, sőt a kormány sem (gyf sem, meg horn sem) sőt, magyar fegyvergyárat sem nagyon tudok.
Amibe beleszólásom van, az a magyar kormány. És nem fogom engedni, hogy idehozzanak egy rakat csürhét azért mert a franciáknak vagy a vénasszonynak lelkiismeretfurdalása van.

Toadwart66 2015.11.15. 18:14:45

@Ballib Cenzúra: Ezek is pszichopaták, csak úgy gyártották le őket, Bevrik magát képezte, ebben igazad van. (OFF: 21 évet kapott, mert ott ez a maximum. Én egy kicsit kevésnek találom. Meg PS3-ért siránkozik.) Franciaországban sok muszlim él, a gyarmataik miatt. Nem véletlen, hogy az ISIS ott próbálkozik. Ha sikerül nekik a muszlim közösséget összeugrasztani a nem muszlimokkal, akkor máris kevesebb franciának lesz ideje Szíriában harcolni. A háború meg ott lesz Európa közepén. De az ott élők nagy része nem migráns, hanem francia állampolgár. Az ISIS megtalálta azt a pontot, ahol a legtöbb kárt tudja okozni. Le kell radírozni a Kalifátust, amíg még nem késő. Egy-két hírben már pedzegették, hogy az amcsik meg az oroszok is végre komolyan gondolják, és félreteszik az izmozást, meg a hadibemutatót. Az orosz gazdaság a jelenlegi alacsony olajáraknál nem visel el egy hosszan tartó háborút. Gyorsan kell végezniük, főleg miután az orosz repülőgépet is felrobbantották. Ez elég nagy hiba volt az efendiktől. Az amcsiknál meg választás lesz. Ők sem bohóckodhatnak sokáig. Csak a törököket fogják meg szigorúan, mert azok a legszívesebben a kurdok ellen hadakoznának, azzal meg igen nagy káoszt okoznának.

Bambano 2015.11.15. 18:14:56

@monddazigazatmar: a vénasszony is bevallotta, hogy szereptévesztésben van... ő, mint a legerősebb európai ország feje, a saját álmaiért harcol, nem pedig a választói elvárásaiért...

csodálkozom, hogy még nem zavarták el a jó dajcsok...

monddazigazatmar 2015.11.15. 18:16:35

@Qub: Ez az olaj kell duma meg marhaság egyébként. Teljesen mindegy, hogy kitől vesszük meg azt a kurva olajat... az árba se nagyon van beleszólásunk.

monddazigazatmar 2015.11.15. 18:19:33

@Toadwart66: "De az ott élők nagy része nem migráns, hanem francia állampolgár."
Oszt hogy lett Ali francia állampolgár? Mert fater volt migráncs baszod.
A mostaniak is fognak szaporodni, lesznek majd állampolgár harcosok, ne aggódj.

"Az orosz gazdaság a jelenlegi alacsony olajáraknál nem visel el egy hosszan tartó háborút. "
:D::D:D:D:
Azt is hogy megmondta Merkel mami, hogy putyin egy hónapig sem bírja, mert a szankciók. Baszott nagy szakértők.

Bambano 2015.11.15. 18:21:08

@monddazigazatmar: félreérted a dolgokat :) ha én mondjuk az uss nimitz-cel mennék olajat beszerezni afrikába, akkor ott nem megvásárlásról lenne szó... :) és nagyvonalú lennék, mondanám a szegény szitává lőtt diktátornak, hogy pénzről szó se essen...

Pöff 2015.11.15. 18:25:40

Nem tudja valaki hogy lehet emigrálni az EU-ból az USÁ-ba?

most hogy megtámadták a kontinenst talán még menekültként is elfogadnak.

Toadwart66 2015.11.15. 18:25:52

@Bambano: "Tehát hiába nyert földtulajdont a soproni kőműves az alföldön (egyébként teljesen szabálytalanul), ha nem ő műveli, nem kap semmit." Ez a szakmám. Attól, hogy szabályosan, extenzíven műveli még nem lesz nyereséges a tevékenysége. A kertészeti ágazatból lehetne sok nyereséget kihozni, de az munka és tőkeigényes. Macerás és nem sok földet vesz igénybe. Olyan nagy kertészeti vállalatok, mint a 90-es években voltak már nem lesznek. De mindegy, nem akarom szétoffolni a beszélgetést. Hülye voltam, hogy beletrollkodtam. Bocsi.

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 18:26:47

@Bambano: Ez a Merkel évekig tetszelgett abban a szerepben, hogy a németek, így ő irányítja Európát.

Érdemes megfigyelni, hogy ma már mennyire bizonytalan, döntésképtelen. valójában egy cseléd. Kb. mint itthon Gyurcsány. A múltjuk is teljesen hasonló.

nu pagagyí 2015.11.15. 18:34:47

@monddazigazatmar: Mi a problémád? A ti szokásotok mindenkit egy kalap alá sorolni. Most sem egymillióan követték el a terrorcselekményeket, csak az az egy-kettő, akiket a tökéletesen inkompetens magyar hatóság előzékenyen beengedett az EU-ba. Ez van olyankor, amikor egy ország titkosszolgálatát és hírszerzését csak saját népe megfigyelésére képzi ki a hatalom.

we dont want arabs here..So what 2015.11.15. 18:35:50

Lehet itt vergődni a soros pénzén a libsi köcsögöknek. Egy dolog biztos. Ebben az országban a többség nem akar arabokat és vagy muzulmánokat és egyéb fekákat látni. Ebben az országban nem lesz multikulturalizmus és mecsetek százai. Lehet nektek ez nem tetszik de így lesz.

nu pagagyí 2015.11.15. 18:41:36

@♔bаtyu♔: Európát tőletek is meg kell védeni, nemcsak az IS-től. Olyan Európának, amilyet ti akartok ugyanis nincs sok értelme, csak egy halom egymásra acsarkodó súlytalan selejtország halmaza lenne.

nu pagagyí 2015.11.15. 18:42:37

@we dont want arabs here..So what: Kultúra sem lesz, ha rátok bíznánk, nemhogy multi.

Toadwart66 2015.11.15. 18:46:03

@monddazigazatmar: Elsősorban azért, mert 1830-tól 1962-ig Algéria Franciaország tengerentúli megyéje volt, 1947-től a muszlim hit sem volt kizáró ok, így francia állampolgárságot kapjanak, addig igen. Algéria függetlensége után 500.000 Algériai francia állampolgár volt. 1975-ben 1,3 millió. Hol volt még akkor a szíriai menekültválság. Franciaország durván 15 % észak-afrikai, ráadásul a franciák voltak olyan hülyék, hogy lenézték és másodrangú állampolgárként kezelték őket. Innen van utánpótlása a terroristáknak. Tökéletesen beszélnek Franciául, ismerik a jogaikat, ismerik a rendőrséget, mindent. Nincs az ISIS-nek szüksége a szírekre. Elég, ha radikalizálja a legnagyobb európai iszlám közösséget. Jelenleg ez folyik. Ha az országban etnikai konfliktusok támadnak, akkor azzal sokat nyernek. Elég pár ezer embert beszervezniük, azzal már egész Európát terrorizáhatják. EU-s útlevelük van, ha úgy gondolja átruccan Debrecenbe lődözni egyet. Nem fog az kerítéseken mászkálni, nem idióta.

taga20 2015.11.15. 18:48:38

@♔bаtyu♔: te is egy cseléd vagy, ezé vágod a témát.

monddazigazatmar 2015.11.15. 18:48:58

@nu pagagyí: Jaj, te gyökér. Beengedte mi?
Amikor regisztrálni akarták őket akkor itt náciztál. Szánalmas hülye vagy.

Bambano 2015.11.15. 18:50:52

@Toadwart66: nekem semmi bajom azzal, ha valaki vásárol és bérel földeket, majd azt megműveli. és mivel az egész euban, így nyugaton is, vastagon támogatják a földművelőket, teljesen normálisnak és tisztességesnek tartom, hogy a magyar földművelőket is támogatják, nincs ezzel semmi gondom.

a gondom azzal van, mikor a félművelt bérrettegő azt hiszi, hogy azért nyúltak le állami földeket a fideszes csókosok, hogy felmarkolják a területalapú támogatást. ha ez a fidesz csókos megműveli a földet, akkor markolja fel, nem izgat. ha meg bérbeadja, akkor a bérlő fogja megkapni, vagyis a bérrettegő téved.

nu pagagyí 2015.11.15. 18:53:08

@♔bаtyu♔: Merkel egy demokrácia politikusa, törvényszerű, hogy amortizálódik. Nálunk ilyesmi nem fordulhat elő, így nem is értjük, hogy Németország nélküle is működni fog és az utódja sem fog neked tetszeni.

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 18:56:26

@monddazigazatmar: Igen, ezek a ballibsik már nem is nagyon állnak meg a bevándorlós vitában.

Talán azért is van már olyan kevés belőlük. :DDDD

Nem volt az olyan rég, amikor itt bizonygatták, hogy épül az új vasfüggöny,

Az érv alapja az volt, hogy a nyugati média ezzel hülyítette a polgárokat, az index (mint véleményt) átvette, a ballibsi pedig nem gondolkodott el azon, hogy úristen, micsoda ostoba érv ez egy olyan országban ahol mindenki tudta mi volt a vasfüggöny szerepe, hanem agyatlanul használta.

Qub 2015.11.15. 18:56:55

@we dont want arabs here..So what: Egyetértünk.. Csak én nem akarok még katolikusokat (hátha itt kezd el újra robbantgatni az IRA radikális szárnya), szombatistákat, evangélikusokat, zsidókat aztán cigányokat románokat szerbeket németeket szlovákokat baszkokat (az ETA is beszállhat), nácikat, szocialistákat, kommunistákat, alkoholistákat és kereszténynek álcázott tolvaj politikusokat látni ebben a kibaszott országban. Úgy ahogy a többség sem.. Aztán mégis tele van minden velük és kénytelen vagyok igy élni. És nem nem vagyok liberális

nu pagagyí 2015.11.15. 18:57:04

@Bambano: A magyar támogatási rendszer nem hatékony. Ennek jele, hogy alaposan leértékelt pénzünkkel sem vagyunk versenyképesek. Nem a vagyont kellene támogatni, hanem a teljesítményt. Utóbbi esetben persze nem biztos, hogy tülekednének a rózsadombi parasztok a földekért.

nu pagagyí 2015.11.15. 19:00:25

@monddazigazatmar: Az volt a bajom, hogy semmiféle szakszerűség nem volt tapasztalható a magyar hatóságok munkájában. Különösen feltűnő volt ez, amikor a belvárosban deponálták a menekülteket. Regisztráció, menekültügyi eljárás? Az nem volt.

Toadwart66 2015.11.15. 19:00:40

@Bambano: Nem idevaló téma. Nem bérretegő vagyok. Jó lenne, mert nagyon szívesen rettegnék pénzért. Eléggé le vagyok égve. Jelenleg pénzért mindenkinek szívesen rettegnék, például a pókoktól. Ha tudsz valakit szólj. Soros nem jó. Próbáltam felhívni magamra a figyelmét, de nem jött össze. Valaki más retteg neki, én nem.

BiG74 Bodri 2015.11.15. 19:12:29

Szerintem egyáltalán nem a menekültektől, meg az iszlám államtól kellene tartani. Inkább azoktól akik az iszlám államot kitalálták, életre hívták, és pénzelik. A terror segítségével meg menekült áradatot zúdítottak ránk.
Továbbra is azt mondom, hogy a menekülteket emberségesen fogadni, és gyorspostával tovább adni a németeknek, akik "szeretik" őket. Egyszer csak eltűnnek ezek a liberálisnak csúfolt szarháziak a vezetésből, bár félő, hogy népnemzeti szarháziak kerülnek a helyükre.

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 19:22:36

@nu pagagyí: Az lehet, hogy az utódját te nácizni fogod.

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 19:30:59

@Toadwart66: Igen, mert a rettegés nem elég, több kell. Mondjuk az, hogy zsidó vagy, még kevés, bár már jobb, mert a zsidókat mindenhol üldözik, ahol nem zsidó a kormány, de emellett még tudnod kell valamit. Humán értelmiségi, akit ráadásul tuningoltak szinte egész életében, de ma már nem annyira. Na az fasza, mert tényleg úgy érzed, hogy életedre törnek, hiszen nem te kaptad a Kossuth díjat, sőt az utóbbi fél évben semmilyen díjat nem kaptál, ezért emigráltál is. Ekkor már felkarolnak Sorosék. Persze, itthon röhögnek rajtad, de a művelt nyugat simán elhiszi, hogy perceken múlott az, hogy Orbánék a Dunába lőjenek.

nu pagagyí 2015.11.15. 19:31:38

@ördöngös pepecselés: "A demokrácia meg a liberalizmus nem ugyanaz és nem függ egymástól."

Igazad van, voltak/vannak nem liberális demokráciák is. Ott volt például az NDK, ahol három párt is versengett a hatalomért, aztán mindig az NSZEP győzött. De demokráciának hívja magát Észak-Korea is.

Szerintem az olyan "demokrácia", ahol mindenki az államtól függ, nem demokrácia. Magyarország még demokrácia, bár már nagyítóval kell keresni azokat akik nem az állam kitartottjai vagy rabszolgái. Ahol kinyírják az egyéni szabadságjogokat, ott már csak névleges demokrácia lesz. Tömegek anyagi függetlensége, információ- és véleményszabadság, elszámoltatható állam nélkül szerintem nincs valódi demokrácia, a többségnek nincs valós lehetősége alternatívák közül választani.

nu pagagyí 2015.11.15. 19:35:17

@♔bаtyu♔: Szerintem, te még Hitlert sem náciznád le, annyira sikerült átmosni az agyad.

pamut 2015.11.15. 19:35:23

@Toadwart66:

Ez így nem jó, a szarjobberek azon dolgoznak hogy a terrorista támadás ürügyén a menekülteket állítsák be Európa gyilkosainak, erre te tényekkel jössz, ismeretekkel, érvekkel, meg a franciaországi muszlimok származásával.... hogy lesz így belőled jó kis megélhetési pánikkeltő?

Toadwart66 2015.11.15. 19:45:42

@BiG74: Eddig nem kellett őket nagyon pénzelni. Olaj és műkincs-kereskedelemből szépen megszedték magukat. Most azért vannak bajban, mert az olaj világpiaci ára majdnem a felére zuhant. Ezért nagyon rosszkor jött nekik, hogy a kurdok másfél nap alatt visszafoglalták Szindzsár-t mert ez volt a fő kereskedelmi útvonaluk. Sajnos ez azzal jár, hogy Európára összpontosítanak. Franciaországban van vagy 1,5 millió muszlim, francia állampolgársággal. Ezért kell nagyon gyorsan leszámolni a Kalifátussal, különben szétrobbantják egész Európát. Katonailag nem olyan erősek, csak ideológiailag. Most az oroszokat, franciákat, angolokat, olaszokat, spanyolokat, németeket is magukra húzták. Az amcsik meg régóta támadják őket a kurdokkal. Ez jogos is, mivel ők bénázták el a dolgokat.

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 19:45:54

@nu pagagyí: Mondjuk, Hitler sem volt kispálya, de a magadfajta simán elsétál Sztálin mellett. Pedig ő egyértelműen nagypálya volt.

Csak ugye a libsiképzőben ő egy pozitív hős, mert valójában liberális volt (a komancs nem már mint radikális libsi) és közismert, hogy a liberalizmusért nincs elég áldozat.

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 19:48:05

@Toadwart66: Megfordult a fejemben, hogy a bevándorlás mögött az áll, hogy az ISIS átköltözik Európában. Ha ide befészkeli magát pár millió muszlim, azokat a ma használt módszerekkel legfeljebb jól elszaporítani lehet.

Toadwart66 2015.11.15. 19:49:49

@♔bаtyu♔: Jó, akkor nem is rettegek. Ingyen minek rettegjek. Egyszer már majdnem meghaltam, akkor sem féltem, csak csodálkoztam, hogy ilyesmi is megtörténhet. Nem érdekel.

monddazigazatmar 2015.11.15. 19:56:13

@pamut: Tényleg nem zavar, hogy itt jött át a hatból három?

Egyébként teljesen mindegy, ugathattok amit akartok. Akkor sem kellenek ezek ide, ha egy terrorista sincs köztük.

pamut 2015.11.15. 20:00:34

@monddazigazatmar:
Tényleg nem zavar hogy terrorizmus a menekültek előtt is létezett és kurvára meg tudják oldani a terroristák hogy eljussanak Párizsba vagy bárhová akár így akár úgy?

A repülőgépeket miért nem akarod betiltani hisz biztos repülővel is járnak terroristák nagyeszű...

Te csak gyűlölj szépen ahogy orbán tanította neked, te az a szint vagy.

Tamáspatrik 2015.11.15. 20:18:59

Most beszélgetünk arról, hogy "mit kellett volna tenni", de igazából nem értünk hozzá. Az amerikaiakról valószinűleg tanulhatnánk, mert ők eléggé visszaszoritották a terrorizmust - legalábbis az USA-t illetően. (A Közel-Keleten, Irakban, Afganisztánban gyakoriak a terrorakciók és gyakoriak voltak régebben is, csak Európát kerülték el valamennyire.) A terrorizmus központjait, amelyek az ideológiát és a kiképzést biztositják, fel kell számolni, az Iszlám Államot is. Az araboknak kenyeret adni, kétféle értelemben is: hogy ne éhezzenek és értelmes munkát kapjanak, ez még talán nehezebb mint az előbbi. A saját hazájukban persze és ne Európában. A bevándorlást korlátozni, szigoritani, a betelepülteket a legkisebb gyanús jel esetén is kitoloncolni. (Szigorúbb törvényekre van alighanem szükség.) Az USA rendőrsége is titkosszolgálata e téren sokkal hatékonyabb. Aki Európán kivülről érkezve az iszlám nevében (vagy más vallás, mozgalom nevében) gyűlölködik, őket mind a terrorizmust elvben támogatók közé kell sorolni és kitiltani, beutazását lehetetlenné tenni.

Ezek csak ötletek, a politikusoknak azonnal többfrontos küzdelmet kell inditaniuk a jelenség megfékezésére, az eszköztáruk megvan hozzá, a felsoroltaknál szélesebb körű is.

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 20:20:24

@Toadwart66: Jó, hát azért ha látsz jó kis rettegnivalót, szóljál, nekem is jól jön egy kis lóvé, rettegjünk együtt, a rettegések a libsik szerint eleve összeadódnak, sőt a vérprofik szerint hatványozódnak, itt már milliárdos tételek vannak, amiket senki nem mer nem megszavazni.

Toadwart66 2015.11.15. 20:23:25

@♔bаtyu♔: "Megfordult a fejemben, hogy a bevándorlás mögött az áll" Ha megnézed a szírek kis része jön Európába. Az ISIS célja, hogy konfliktusokat generáljon. Mivel a legtöbb muszlim Franciaországban él (1,5 millió nagyjából) jó régóta, hát azokat akarja magának. A franciák úgy reagáltak a merényletre, ahogy az ISIS szerette volna, Calais környékén fel is gyújtottak egy menekülttábort. A lényeg, hogy minél nagyobb erőszakhullám legyen. Ez az utolsó esélyük, mert az olaj világpiaci ára tartósan alacsony, így megcsappant a jövedelmük. Most lenne jó, ha igazából rájuk rontatnának. A kurdok 1,5 nap alatt visszafoglalták Szindzsárt a fő kereskedelmi útvonalukat. Anyagi nehézségeik lesznek, ha nem tudnak fizetni sokan le is lécelnek tőlük. Azért közülük sem mindenki akar meghalni.

monddazigazatmar 2015.11.15. 20:39:20

@pamut: Ebből nem jössz ki jól te balfasz. Ha azt az 1-2-3 embert nem engedték volna be európába akkor most 20-30-40 nel kevesebb lenne a halott.

És hidd el, hogy nem az arabokat gyűlölöm, hanem a korlátolt idióta fajtádat, akinek nem számít semmi, csak hogy utálhasd az orbánt.

monddazigazatmar 2015.11.15. 20:43:26

@Toadwart66: Miért lenne az a célja, hogy konfliktusokat generáljon? Jobban utálják a hitehagyó muszlimot mint a keresztényeket.
Simán egyszerűen gyilkolni akarnak.

pamut 2015.11.15. 20:50:49

@monddazigazatmar:
Mi hablatyolsz hülyegyerek? :DDD Azt hiszed egy ISIS terrorista nem tud bejutni Európába ha akar 8 különböző útvonalon? :DDD
te tényleg ennyire hülye vagy? eddig nem is volt Európában soha terrorosita merénylet csak idén? :DDD

értem én hogy gyűlölsz engem is és tipikus fidesztálib módjára zsigeri reflexből be akarsz mocskolni valami baromsággal, de ha már trollkodni akarsz akkor legalább valami minimális színvonalat tegyél már bele bazdmeg.

Toadwart66 2015.11.15. 20:52:00

@monddazigazatmar: Na jó, de valamiből nekik is meg kell élni. A szponzoroknak is mutatniuk kell valamit. Nagy sikert mostanában nem értek el. Jó lenne, ha nem is érnének. Az ISIS valami szörnyszülött dolog, tényleg fel kell számolni. Azonkívül, hogy a fél világot meg akarják hódítani más céljuk nincs. Ez a cél eleve őrültség. Elég szenvedést okoztak már, valójában a semmiért.

val 2015.11.15. 21:12:30

@pamut: Azért remélem, annak a szíriai "menekültnek" megmostad a lábát, amelyik pénteken robbantott. Csak mert állítólag Magyarországon keresztül menekült egészen Párizsig. Remélem szendvicset is adtál neki, te büdös libsi ótvar!

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 21:29:07

@pamut: A bűnöző is hatféle módon be tud jutni az autómba, de nem vagyok olyan ostoba, hogy nyitva hagyom az ajtaját. Szerintem te sem.

Elemi dolgokat nem gondolsz végig, de mágis itt görcsölsz.

pamut 2015.11.15. 21:44:27

@val: Hát persze agyalágyult, én kifejezetten mosom a tömeggyilkos terroristák lábát! Meddig kergetitek még magatokat a totális elmebajba?

pamut 2015.11.15. 21:46:16

@♔bаtyu♔: Ezt a kretén kollégádnak magyarázd aki azt hiszi nem nem jöttek volna menekültek erre akkor most kevesebb halott lenne, szerinte ugyanis az aki erre jött az csak erre tudott volna jönni.

Tudományos libsizmus 2015.11.15. 22:51:49

Rövidesen megtudják a franciák, milyen érzés, amikor kilopják alóluk az országukat.

monddazigazatmar 2015.11.15. 22:58:33

@pamut: Jaj, igen, a mi lett volna ha...
Annyira de annyira szánalmas.

Mi a tény faszfej? Itt átjöttek, ti gecik tapsikoltok nekik aztán megöltek 140 embert.
Ne gyere azzal, hogy máshogy is be tudott volna jönni. Mi van, ha a határon ellenőrizték volna, és nem kap vízumot? Mi van, ha lebukik a hamis útlevelével.

monddazigazatmar 2015.11.15. 23:01:50

@pamut: Te tényleg nem tudsz amúgy olvasni.
batyu épp azt mondta, hogy igaz, hogy a betörő hatféleképpen be tud menni az autódba, de azért csak bezárod az ajtaját. Mert akkor az nehezebb.

Segítek, hogy értsd: Ha vízumkényszer van, és határellenőrzés, akkor nagyobb eséllyel kiszűrik a terroristát, mint a nyitott zöldhatáron szendvicsosztogatás közben.

Tudományos libsizmus 2015.11.15. 23:02:04

Oda vannak magukkal a királygyilkosok. Az a balhé se nem nagy, se nem francia, se nem
forradalom nem volt. De legalább évszázadokra szétbaszták vele Európát.

Szabványok 2015.11.15. 23:04:21

@monddazigazatmar: Te hogyan lettél magyar? Mikor jött ide az ősöd? Német volt? Osztrák? Kun? Talán de genere Huba vagy és Vereckénél voltál illegális, erőszakos határsértő?

monddazigazatmar 2015.11.15. 23:11:13

@Szabványok: Ez annyira szánalmas baromság, tényleg nem tudtok jobbat?
A kun német osztrák ide hívva volt.
A magyarokat meg nem hívták, hanem jöttek foglalni. Azóta is hogy virágzik az avar királyság, ugye?

pamut 2015.11.16. 00:15:44

@monddazigazatmar: :DDDD bazdmeg te tényleg olyan hülye vagy hogy saját magadat gyalázod? :DDD te kretén már arra sem emlékszel hogy te hoztad föl a "mi lett volna ha" cuccost? :DD

megmondom én miről szól ez egész tébolyult őrjöngésed bazdmeg te nyomorék: annyira gyűlölni AKARSZ hogy már mindent kitalálsz meg tök irreális dolgokat bemagyarázol magadnak csak hogy alátámaszd és tápláld a tébolyult gyűlülködésed te gyűlöletbe beleőrült agyrokkant. bazdmeg most meggyőzöd magad hogy te TUDOD hogy azért haltak meg ennyien már itt jött át az egyik (talán, senki sem tudja még a világon, de te már TUDOD), bazdmeg hozzád képest egy habzó mosópor sehol sincs.

pamut 2015.11.16. 00:17:48

@monddazigazatmar: te kretén barom. terrorizmus volt 2015 előtt is. egy terrorista sokféleképpen eljuthat Párizsba, és el is jut. tehát CSAK AZÉRT HOGY GYŰLÖLKÖDJ nem lehet kitalálni a te baromságodat, mert nem igaz hogy ezen múlt volna bármi is.

persze neked már lehet mondani bármit... kész, befonta az agyad a gyűlölet, menthetetlen vagy...

pamut 2015.11.16. 00:22:05

@monddazigazatmar:

ezt olvasd faszfej:

"A francia hatóságok biztosak abban, hogy a párizsi merényletek egyik helyszínén talált szíriai útlevél tulajdonosa nem azonos azzal a merénylővel, aki felrobbantotta magát - jelentette vasárnap esti híradójában a France2 francia közszolgálati televízió.

Ha a két ember ujjlenyomata azonos lenne, a hatóságoknak bizonyítéka lenne arra, hogy a terrorista a migránshullámmal érkezett Görögországba, s onnan más országok mellett Magyarország érintésével Franciaországba. Ezt eddig elképzelhető feltételezésnek tartották, ugyanis szakértők szerint néhány száz euróért vásárolható hamis útlevelek vannak forgalomban a migránsok között. Egy másik feltételezés szerint a merénylő már régóta Európában tartózkodhatott, s a hatóságok megtévesztése céljából használta egy szíriai menekült útlevelét - hangzott el a francia köztelevízióban. Az útlevél tulajdonosa, a 25 éves Ahmad al-Mohammad egyébként teljesen ismeretlen a francia hatóságok előtt, Magyarországról való távozása óta nyoma veszett Európában."

mindegy, majd találsz más ürügyet hogy igazold a gyűlölködésed, nem féltelek.

Blogger Géza 2015.11.16. 00:37:57

@pamut: Igazából te gyűlölködsz ész nélkül.

Brix 2015.11.16. 00:39:17

@pamut: Te kretén fasz! A párizsi terrorista mégiscsak illegális migránsként érkezett az EU-ba , a többi, jópár ezer terroristával együtt , akik még ezután fogják aktivizáni magukat. A szír keresztények facebook oldalán rendszeresen bemutatnak Európába érkező új terrorsitákat, de a pakisztáni ujságokban is rendszeresen lehet olvasni az Európába távozó köztörvényes bűnözök ezreiről...
Persze , a hozzád hasonló ballib kretének mindenkit beengedének Európába....

Tisztességes Természettudomány 2015.11.16. 00:44:31

Az iszlánynak Európában kb. 10 éve van hátra, és felszámolják, helyét behintik sóval.

A nagy kérdés, hogy mi jön azután? Tartok tőle, hogy valami orwelli megoldás, persze kizárólag a polgárok biztonsága érdekében...

pamut 2015.11.16. 00:45:52

@Blogger Géza:
aha :D
majd beledöglötök hogy rásüssétek a démonaitokra hogy miattuk halt meg ennyi ember, majd beledöglötök hogy táplálhassátok a gyűlöleteteket azzal hogy összemossátok a terrorizmust a menekültekkel, de persze még én gyűlölködök :DDD hogy nem sül le a te hazug pofádról is a bér, ősrégi fidesztálib, aki már hosszú évek óta amúgy is mindig azt gyűlöli akire épp rámutat a gazdája....

mindegy, hazudj tovább.

Tisztességes Természettudomány 2015.11.16. 00:46:11

Az iszlánynak Európában kb. 10 éve van hátra, és felszámolják, helyét behintik sóval.

A nagy kérdés, hogy mi jön azután? Tartok tőle, hogy valami orwelli megoldás, persze kizárólag a polgárok biztonsága érdekében...

pamut 2015.11.16. 00:47:30

@Brix:
csak eggyel kellett volna lejjebb olvasnod hogy ne csinálj magadból bohócot :DDD

mondjuk egyébként is egy barom lennél, de így még kerekebb a sztori :)

Blogger Géza 2015.11.16. 00:52:26

@pamut: Ráadásul szerintem ez már kóros, ennyi démon és más baromság egy hozzászólásban, menj el orvoshoz, komolyan mondom.

Blogger Géza 2015.11.16. 01:01:24

@pamut: Ne haragudj, de te csinálsz itt magadból komplett hülyét.

pamut 2015.11.16. 01:53:20

@Blogger Géza: értem hogy erőlkdsz. csak hónapok óta ti rettegitek tele minden nap a gatyátok hogy az inváziós menekültsereg akik majd egyenkint tarkónlövik az európaiakat, és most belemagyarázzátok ebbe a borzasztó párizsi tragédiába hogy na tessék ezeket gyűlölni kell, stb.

nem baj, azért játszd el hogy te a béke és a megértés vagy maga, biztos kibírod röhögés nélkül két gyűlölködés között.

maxval bircaman főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2015.11.16. 05:38:15

A liberalizmus immár közveszélyessé vált mindenki számára láthatóan.

Szerencsére most gyorsulni fog a liberálisok elmenetele a történelem szemétdombjára.

maxval bircaman meghízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.11.16. 06:42:27

Az imperialisták talpnyalói festik francia zászlósra a profilképüket, akik a tőkepénzeseket segítik abban hogy elözönöljék országunkat. Csak ők a pénzükkel teszik ezt, az iszlamisták meg a menekültjeikkel. Bezzeg amikor a szabad világ védelmezőinek (Putyin) országát támadják, akkor nem teszik ezt meg.
Közíróként nekem kell ellátnom azt a feladatot, hogy szemeteket felnyissam a kapitalizmus áskálódására, amit a profil kép átfestésével még segítetek is.

val 2015.11.16. 06:42:41

@pamut: Tőlem le is pippanthatod őket, az nem változtat azon, hogy egy liberálfos vagy.

Blogger Géza 2015.11.16. 07:40:35

@pamut: "Vasárnap délutánra hivatalossá vált, hogy a pénteki, párizsi merénylet elkövetői között akadtak olyanok, akik magukat menekülteknek álcázva érkeztek Európába. A Stade de France mellett robbantó férfi Ahmad Al-Mohammad néven jutott be Európába egy szír útlevéllel a kezében. Valószínűleg Görögországon, Szerbián, Magyarországon és Ausztrián keresztül. Állítólag még a görög kompjegyét is megtalálták."

slowMotion 2015.11.16. 07:49:19

Az EU haldoklik. Europa dekadens. Vezetői vagy ennyire kretének, vagy szándékosan el akarják pusztitani. Hová emigráljak?

Barbaarb 2015.11.16. 08:06:57

Általában akkor kommentelek, ha egy írásban valamit vitatok, de most csak annyit tudok írni, hogy nagyszerű poszt!
És felüdülés a sok Együttes, PM-es, stb. ostobaság mellett.

Egyébként nekem ez a pápa a migránskérdésen kívüli megnyilvánulásai alapján szimpatikus volt, de ezen a téren valóban nagy bakot lő. Sőt, olyan mint aki félreértelmezi a Bibliát és a keresztény tanokat.

Exploiter 2015.11.16. 09:13:37

El kéne jutni odáig, hogy maga az iszlám a probléma, amit meg kell oldani. Ezt még nem látják be elegen.
Egy vallást erőszakkal valószínűleg nem lehet megsemmisíteni, inkább a kereszténység mellé kéne lökni, hogy egy többé kevésbé lényegtelen rituálé maradjon belőle, amit nem tilt senki, de jelentősége sincs már. Azon kell elkezdeni gondolkozni, hogy ezt hogy lehet elérni, erős, jelen állapotában létező vallásként annyi szükség van rá, mint egy újabb pestisjárványra. Csak ez sokáig tart, úgyhogy tegnap el kellett volna már kezdeni a megsemmisítését.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.16. 10:05:35

@énisfélek:

"De óriási hülyeség az egész iszlámot hibáztatni olyasmi miatt, amivel az iszlám vallásúaknak csupán elenyésző töredéke ért egyet és azokat mindössze néhány (tíz)ezer agitátor tüzeli folyamatosan."

Az az óriási hülyeség, amit írsz - lényegében Merkel és a többi liberális aghgalott szövegét nyomod.

Mondok egy hasonlatot, amibe persze úgyis belekötsz, ellenhasonlattal élsz és próbálod tagadni: Egy embernek csupán a néhány ezermilliárdod százalékát - ill. még annyit sem - teszi ki a benne lévő pestis kórokozó. Mégis totális vadbarom, aki ennek ellenére a ágyba fekszik egy pestisessel, mert nem lehet elválasztani a kórokozót az embertől. Ahogy nem tudod elválasztani az iszlám fnaatikust a nem fanatikus iszlámhívőtől, aki mellesleg bármikor fanatizálható.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.16. 10:06:39

@Exploiter:

Még nem olvastam a kommentedet, amikor a fentit írtam, benne a pestises példával.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.16. 11:17:36

És még egy nyelvtannáci megjegyzés: hibás a cím. Nem kaput, hanem kapuTT, két t-vel a végén.

PR_fact 2015.11.16. 11:45:26

Állítólag szaudiak pénzelték az al-kaidát, ugyanők finanszírozzák az isis-t is. Ha elfogy az olaj vagy nem lesz már tényező az energiapiacon, akkor nem lesz miből finanszírozni. A fejlett világ azzal tudná megszünteni a terrorizmust, ha átállna megújuló vagy atomenergiára az olajat pedig elfelejtené, így nem lenne miből finanszírozni se a terroristákat, se az oroszok nagyhatalmi törekvéseit.

konrada 2015.11.16. 11:58:37

@PR_fact:
...s akkor jön a szokásos "összeseküvési elmélet". Kik is a világ egyik legantidemokratikusabb, legilliberálisabb diktatúrájának a legfőbb mentora?

...annyit segítek, hogy azon ország olajcégei többet keresnek a szaudi olajon (is), mint a királyi család.
...és ugyanazon ország rendelkezik a világ szabadalmainak (amikből jó párral tényleg lépni is lehetne előre) a többségével is...

pamut 2015.11.16. 13:31:56

@val: Látom megint sikerült egy nagyot böfögnöd a saját szellemi és erkölcsi színvonalodon :))

pamut 2015.11.16. 13:33:41

@Blogger Géza:
Tehát pont azt csinálod, amivel vádollak: össze akarod mosni a menekülteket a terroristákkal, hogy igazold a gyűlölködésed.

Pont ezt írtam eddig is. Köszönöm hogy ismét bebizonyítottad hogy igazam van.

Blogger Géza 2015.11.16. 20:06:27

@pamut: Reklamálj a szakértőknél és az indexnél, ők írták... Ebben az égvilágon semmi gyűlölködés nincs, ez ténymegállapítás. Gyűlölködés benned van a világgal szemben, mert megcáfolják a hülyeségeidet, és lebőgsz.

monddazigazatmar 2015.11.16. 21:47:00

@pamut: "csak hónapok óta ti rettegitek tele minden nap a gatyátok hogy az inváziós menekültsereg akik majd egyenkint tarkónlövik az európaiakat, és most belemagyarázzátok ebbe a borzasztó párizsi tragédiába hogy na tessék ezeket gyűlölni kell"

Ja. Hatalmasat tévedtünk, nem egyenként lövik tarkón a népet hanem százharmincasával.
De nyilván sokat kell magyarázni a normálisabb embereknek, hogy ezeket utálni kell. Mert maguktól tényleg nehéz rájönniük, hogy nem szeretik annyira ha lövik őket.

gmihaly621 2015.11.17. 20:18:14

Kedves Elegem Van! Trianont rosszul tudod, mivel 45 évnyi elvtársvilág szovjet fegyverekkel nyomatékosított hazugságait, tanultad meg a suliban, és pl. nem olvastad el Benestől a jövőre 100 éves "Zúzzátok szét Ausztria-Magyarországot!" c. röpiratot, valamint a jelek szerint nincs tudomásod az 1848-as prágai első (pán)Szláv Kongresszusról, aminek hatásaként - többek között - hipp-hopp, lett "nemzetiségi kérdés". Hogy a fiatal, 18 éves Ferencjóskát a "kvázirégensei" hogy vezették meg, és 19 év tapasztalata kellett ahhoz, hogy kirúgja őket és kiegyezzen a magyarokkal. Persze a fő megvezető "bohémek" valóban revansot vettek érte Trianonnal, de ők is Sztálin vazallusai lettek, az lett az ő jutalmuk, ami a mi büntetésünk. Szóval...

Szabványok 2015.12.25. 13:43:03

@monddazigazatmar: Mi ez a többesszám? Én a saját véleményemet mondom, nem egy birkanyájét.
Akiket hívtunk, azokat munkaerőnek, demográfiai, humanitárius okokból hívtuk. Úgy mint most Merkel a szíreket.
De voltak, akik hívatlanul jöttek: Árpádék, tatárok.
Mi, magyarok ezen hívott vagy hívatlan, illetve a rébben itt lakó népcsoportok eklektikus keveréke vagyunk. Genetikailag, kultúrálisan, stb.
A mostani bevándorlás (és kivándorlás) ennek a koktélnak változtatja meg egy picit az összetételét.
Ennyi.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.25. 16:58:13

@Szabványok:

"Én a saját véleményemet mondom, nem egy birkanyájét."

Te a ballibsi csőcselék szabványvéleményét szajkózod.

Ha valami nem tetszik neked, akkor - mivel Árpádékat hívatlan bevándorlóknak nevezed - gyakorolj önkritikát és menj vissza oda, ahonnan Árpád jött. Vagy csak oda, ahonnan te személy szerint jöttél. Senki nem fog visszatartani.

Szabványok 2016.01.03. 00:20:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Te a ballibsi csőcselék szabványvéleményét szajkózod."
:-) Nem, nagyon nem vagyok baloldali. Liberális vagyok, de konzervatív és keresztény.
Csőcselék sem vagyok. Ha valamiben megegyezik a véleményem az általad homályosan körülírt csoporttal, az csak a véletlen lehet.

"Ha valami nem tetszik neked, akkor - mivel Árpádékat hívatlan bevándorlóknak nevezed - gyakorolj önkritikát és menj vissza oda, ahonnan Árpád jött. "
He? Attól, hogy 1100 éve ki hova ment és milyen fogadtatásra lelt, miért menjek akárhová? Én magyar vagyok, itt éltem és fogok élni. Családfámat 1812-ig ismerem és el szoktam látogatni sírjukhoz.
Megismétlem: Itt élt a családom, itt éltem én, itt fogok élni, nem fogom otthagyni hazámat, mert Majlandban 32 torony látszik és kolbászból van a kerítés.
De tudomásul veszem, hogy országunk változik. 40 évvel ezelőtt Londonig mentem, hogy kipróbáljam a kínai kaját. Ma, hetente egyszer thai vendéglőben eszem, olasz pizzát, török kababot szoktumk enni.
Szerintem ez így van jól.

"Vagy csak oda, ahonnan te személy szerint jöttél. Senki nem fog visszatartani."
Budapesten születtem, itt éltem mindig, nem megyek sehová. Sőt, mivel én liberális vagyok, még azt is elviselem, hogy Te itt élsz. (Vagy Londonból osztod az észt?)
süti beállítások módosítása