HTML

 

Kampányszöveg-generátor
by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

Celebhír-generátor by Elegemvan.blog.hu

Kattints a "Generálás" gombra!

 

"Idealisták és gonosztevők összeálltak, álság levegőköveiből várakat csináltak, teleujjongták a világot, hogy a Kárpátok alatt kiépült Európa. A nagy Humbug nem Európának ártott meg, a hazugságot itthon hitték el. Miért hazudtak már az apáinknak, és miért adták a hazugságot tovább? Minekünk váltig azt mondták, hogy itt Európa van, kultúréletre készültünk, s megfeszített idegekkel rángattuk magunkat egyre előbbre." (Ady)
"Colin szerelmese márványszépségű combjait csodálja. Egyszer a jobb tűnik szebbnek, máskor a bal. Ne habozz barátom szól ő, hagyd, hogy én döntsek, az igazság a kettő között van." (Alexis Pyron, 1689-1773)

Utolsó kommentek

  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tények csak engem igazolnak, nem téged, a fizetett KREML PROPAGANDIST... (2024.03.13. 08:36) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: A tények nem igazolnak téged. (2024.03.13. 05:25) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak ti buktatok pediFildeSSesek. A Ká Endrétek még a kegyelem után sev... (2024.03.12. 23:03) Elegem van Pedo Katóból
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @birkamenet: Lám, mégis a ballibek buktak. (2024.03.09. 18:43) Elegem van Pedo Katóból
  • birkamenet: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a fideSSes banda velebukott a oedibotábyva: nivák, varga, balo... (2024.03.09. 17:14) Elegem van Pedo Katóból
  • Utolsó 20

Elegem van...

Címkék

1956 (1) abszurd (1) áder (2) adminisztráció (4) adó (5) adós (10) Afganisztán (1) ajándék (1) alaptörvény (1) albérlet (1) Alföldi (1) álhírek (2) alkotmány (1) alkotmánybíró (1) államtitkár (2) állás (1) állatfarm (1) állatkert (1) allegória (1) alvás (2) Amerika (1) andy vajna (1) Angelina (1) arab (1) árak (3) árulás (1) atom (2) Auchan (2) ausztria (2) autó (4) Balaton (5) baleset (3) balog (1) baloldal (132) bank (48) bankkártya (1) barát (2) barlang (1) bayer (1) beavatkozás (4) becsapás (232) behajtás (4) Belgium (1) benzin (1) Bernanke (1) beruházás (1) beteg (5) betegség (7) bevándorló (7) bicikli (1) Biden (1) bíró (2) bíróság (5) bírság (3) bizalom (239) biztonság (1) biztonsági (3) biztosítás (2) biztosító (3) BKK (1) bkk (4) bkv (4) BKV (1) blog (1) blokk (1) bocsánatkérés (3) bolt (1) bosszantó (1) brexit (1) Brüsszel (4) Budapest (4) büdös (1) bukás (3) bulvár (4) bűncselekmény (1) büntetőfékezés (1) burger king (1) busz (5) bútor (1) CBA (1) cég (1) celeb (1) cigány (2) cipő (2) coca-cola (1) covid (1) család (12) Csányi (1) csend (2) csirke (2) csoki (1) dal (1) Darwin-díj (1) december (1) devizahitel (15) diák (1) dinnye (1) DM (1) Dobrev (1) dollár (3) Dzsudzsák (1) Eb (4) ebéd (3) edző (1) egészség (5) egészségügy (3) egyetem (5) egyház (4) egymást tapossák (1) egy rakás szar (1) elektronika (1) élet (1) életérzés (269) életmód (13) ellenőr (1) ellenség (1) elnök (93) elromlik (1) ének (4) énekes (3) ennivaló (1) erdély (1) esküvő (4) étel (8) étrend (1) étterem (5) EU (120) euró (4) európa (185) facebook (1) fagy (2) fagyi (1) fagylaltozó (1) faló (1) fegyver (1) fejlődés (1) felelőtlenség (6) felsőoktatás (3) felügyelő (1) fénykép (1) fenyő (1) férfiak (5) fertőzés (1) festészet (1) fidesz (12) film (5) fizetés (2) FKF (1) foci (16) fodrász (1) fogyás (2) főiskola (2) fölösleges (10) forint (2) forradalom (1) főzés (2) franciaország (1) Franciaország (1) fürdés (1) gazdaság (3) generáció (3) glamour (1) gól (1) görögök (1) gumi (1) gyárfás tamás (1) gyarmat (4) gyarmatosítás (6) gyaur (1) gyerek (7) gyereknevelés (1) gyermekrák (1) gyűjtés (1) gyurcsány (44) Habony (1) háború (11) Habsburg (2) hadsereg (1) hajléktalan (1) hal (1) halál (7) házasság (1) hazugság (5) hernádi (1) hideg (1) híradó (3) hírek (2) hit (4) hitelesség (1) hitelezés (1) hízás (1) (2) hólapátolás (1) holland (1) hollywood (1) hörcsög (1) horoszkóp (1) hotel (1) hulladék (1) hülyeség (95) hús (1) húsvét (5) idegenforgalom (2) idegesítő (121) idióták (1) időjárás (1) időjárás-jelentés (1) idős (1) ifa (1) IKEA (1) IMF (1) index (2) ingatlan (4) instagram (1) integráció (1) interjú (1) irodalom (1) iskola (5) ismerős (3) ismerősök (3) iszlám (3) ital (1) ítélkezés (2) jacks burger (2) Jalta (1) james bond (1) játék (1) jég (2) jegy (1) jellem (1) jobboldal (175) jog (2) jogszabály (1) Jolie (1) jóslás (1) jövő (1) Juncker (1) kamat (1) Kaposvár (1) kapzsiság (2) Karácsony (1) karácsony (4) karrier (4) kártya (1) katonaság (1) kdnp (1) kedvezmény (1) kehi (2) kéményseprő (1) kenőpénz (1) kenyér (1) keresztény (7) kertitörpe (1) kiadás (1) kína (4) Kína (2) kirándulás (2) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kívánság (1) klíma (2) kóka (1) kóla (1) kölcsön (2) kollégium (1) kommentelők (1) kommunizmus (1) konyhafőnök (1) könyv (1) kórház (1) kormány (223) környezetvédelem (1) koronavírus (1) korrupció (6) kövér (3) közigazatás (2) közjegyző (1) közlekedés (6) köztársasági (8) köztársasági elnök (1) közterület (1) kuka (1) kukás (1) külföld (5) kultúra (2) kütyü (1) Lagarde (1) lakás (6) lakodalom (2) látnivalók (1) lázár (37) lemondás (6) libegő (1) lidl (1) locsolkodás (1) London (1) lopás (8) lottó (2) Lovas István (1) luxus (2) Magyarország (322) márka (1) Matolcsy (49) MÁV (1) mcdonalds (3) megasztár (1) megemlékezés (1) megtévesztés (162) meleg (1) melegjogok (1) menedzser (1) menekült (3) menekültek (12) mentőcsomag (3) mentők (1) Merkel (8) Mészáros (1) mezőgazdaság (1) migráns (2) miniszter (1) minisztérium (73) mnb (2) MOL (1) mozgás (1) mozi (2) mtv (1) munka (7) munkahely (1) munkatárs (3) műsor (2) muszlim (7) művészet (1) nagyhét (1) nagy britannia (3) Németország (6) népszavazás (2) nők (6) Norvégia (1) nyár (2) nyugdíj (3) nyugdíjas (4) nyúl (1) offshore (2) oktatás (7) olimpia (2) oltás (1) olvasás (2) önkormányzat (2) őr (1) óra (1) orbán (222) orosz (3) Oroszország (21) orvos (2) orvosság (1) ősz (5) osztálykirándulás (1) pakolás (1) Paks (1) pályázat (1) panoráma (1) pap (1) pápa (2) parizer (1) parkolás (1) parlament (1) paródia (1) párt (169) patkány (1) pékáru (1) pénz (244) pénzmosás (1) pénztár (1) pihenés (4) plakát (2) pletyka (1) pokémon (1) polgármester (2) politika (286) Portugália (1) posta (2) Pride (1) projekt (1) puccs (1) Putyin (4) rabszolga (1) rajk (1) rákosi (1) recept (1) regény (1) rejtő (2) reklám (3) rendőrség (5) repülés (1) riasztó (1) rogán (8) rokonok (4) Rossmann (1) rudolf péter (1) ruha (2) Semjén (2) síelés (1) Simicska (3) sírok (1) soros (1) sorozat (1) sorsolás (2) Spanyolország (1) spórolás (1) sport (5) stadion (4) strand (1) Stumpf (1) sváb (1) svédek (2) Svédország (3) szabadidő (1) szájer (1) szállás (1) számítógé (1) számítógép (1) szankciók (1) Széll Kálmán tér (2) SZÉP-kártya (1) szerencsejáték (1) szex (2) szfe (1) színész (3) színház (3) szír (1) sznob (1) szokások (1) szórakozás (7) szórakoztatás (5) szóvivő (1) Szovjetunió (1) sztárok (1) sztrájk (1) szulejmán (1) szülés (3) szülő (6) tanár (3) tanulás (4) tanulmányok (1) táplálkozás (1) Tapolca (1) tarlós (3) tartozás (5) tavasz (1) tél (2) telefon (1) telefonálás (2) televízió (2) terror (3) tesco (4) test (1) tinta (1) tippmix (1) tisztesség (111) tisztség (13) tölcsér (1) tömegközlekedés (1) törlesztőrészlet (4) török (3) Törökország (3) történelem (182) törvény (1) törzsvásárló (1) Trianon (1) trója (1) trónörökös (2) Trump (1) tücsök (1) turista (1) turizmus (1) tv (7) ügyvéd (3) újság (4) újságírás (3) újszülött (1) Ukrajna (3) ünnep (7) uralkodó (3) USA (15) utazás (7) utca (1) utódok (1) üzlet (2) vacsora (1) vadászat (3) választás (65) vallás (10) várakozás (1) város (1) vásárlás (26) vásárló (13) vasút (1) vegetáriánus (1) versenyhivatal (2) vezetés (2) vidék (1) videó (2) Vietnám (1) világrend (2) villamos (6) vírus (11) vita (1) vizsga (1) wc (1) wellness (1) x-faktor (5) zaj (3) zaklatás (1) zavarás (3) zene (9) zenekar (2) zenész (1) zöldhulladék (1) zöldség (1) zsidó (9) zsűri (4) Címkefelhő

Elegem van az iskolarendőrökből

2014.10.03. 07:45 Elegem Van

Néhány poszttal korábban elegem volt a rendőrség embereket feleslegesen megalázó gyakorlatából. Akkor egyes kommentelőktől kaptam rendesen, nem sikerült megértetnem velük, hogy a rendőrnek nem dolga ítélkezni, és előre hozott büntetést alkalmazni. A mostani hírrel kapcsolatban pedig úgy vagyok mint a minden lében kanál anyós: Na ugye, hogy igazam volt.

Történt ugyanis, hogy egy apuka a kedves Tatabányán a reggeli rutin szerint iskolába vitte 7 éves gyermekét. Valami apró szabálytalanság miatt kialakult szóváltás eredményeként azonban az iskolarendőr megbilincselte és a gyereke valamint a többi szülő és gyerek szeme láttára megalázta, úgy bánt vele, mint egy bűnözővel. Nehéz ilyenkor mit mondani. Már csak azért is, mert ismerősi körből szeptember eleje óta több jelzés is érkezett arról, hogy az iskolák előtt posztoló rendőrök elkezdtek büntetni, tehát a jelenség nem egyedi.

bilincs_on.jpg

Az iskolarendőr program célja a gyerekek biztonságának növelése, amely jó kormányzati cél, kampányol is vele az összes nyomorult fideszes polgármester jelölt. De igazi jó fideszes módra a megvalósítás: kudarc. Ennek pedig a fakabát rendőri állomány és az őket alkalmazó rendőri vezetés az oka.

Elnézegetem az iskolák előtt kék-lila-sárga mezben ácsorgó alulképzett, alulművelt, alultáplált, alulfizetett bugrisokat. Látszik rajtuk, hogy azért mentek rendőrnek, mert tanulni és dolgozni egyformán büdös volt nekik. Először is ami szemet szúró az az, hogy dohányoznak: a rendőrnők is. Szép példát mutatnak ezzel az iskolába jövő-menő gyerekeknek.

A másik, hogy műveletlenségük miatt nem tudják értelmezni a feladatukat, nem értik, hogy nem bűnözők között vannak, hanem anyukáknak, apukáknak és gyerekeknek kellene segíteniük. A reggel fél nyolctól nyolcig és délután a félöttől ötig terjedő időszak az iskolák környékén csúcsidő. Ilyenkor nem lehet szabályosan parkolni, de a kisebb gyereket be kell kísérni az iskolába. A szülők is felfokozott idegállapotban vannak, a gyerekkel perlekedtek az öltözésnél, meg van-e minden, aztán munkahelyre beérés stb. Normális rendőr ilyenkor segít, és félrenéz. A bunkó nekiáll játszani az eszét, azt gondolja a bugrisa, hogy ő a seriff, és büntet; bilincsel és megaláz. Ez a tatabányai rendőrruhába öltözött alak elérte, hogy már a 7 éves gyerek is megvetéssel és félelemmel tekint minden rendőrre. Gratulálunk ennek a derék Pintér-huszárnak! Vacak kis életének egyetlen fénypontja, hogy apukákat alázhat, akik nem üthetnek vissza.

A szokásos száraz rendőrségi nyilatkozatot persze senki sem hiszi el, mint ahogy az is furcsa, hogy - legújabb hírek szerint - a megbilincselt embernek kellett bocsánatot kérnie.

Hanem kíváncsi vagyok szeretett Viktorom reakciójára. Ha kifejezem is időnként kormányzása iránti kétségeimet, emberi tisztességét nem vonom kétségbe, sokszor bizonyította már. Például akkor is, amikor a Pintér-féle fakabátok agyonvertek a vizsgálati fogságban egy gyanúsítottat. Viktor csendben elment és letett egy csokor virágot a fakabátok áldozatának sírjára. Ezzel nemcsak egy csokor virágot tett le, hanem a véleményét is kifejezte Pintér bugrisaival kapcsolatban. Most is várom a miniszterelnöki gesztust.

Pintértől pedig azt, hogy a tatabányai rendőrkapitánynak adjon egy szép fegyelmit, amiért nem képes normális embert vezényelni iskolarendőrnek. Nem kellene megvárni, amíg valamelyik fakabát elkezd lövöldözni a gyerekekre, mert azok rendőrviccet mesélnek. A magáról megfeledkező iskolarendőrt pedig szépen le kell szerelni, pékként még szép évek várhatnak rá.

A polgárok adójából fizetést húzó, mégis őket alázó rendőrökből viszont továbbra is elegem van.


162 komment · 2 trackback

Címkék: politika gyerek rendőrség szülő iskola bizalom bocsánatkérés

A hozzászólásokat a bejegyzés írói, illetve a blog szerzői nem ellenőrzik, azok tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállalnak. Kifogás esetén adott komment eltávolíttatható -> elegemvanblog [kkc] gmail [p] com.

A bejegyzés trackback címe:

https://elegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr526754731

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Illemtanóra bunkó rendőröknek 2014.10.03. 19:38:29

  A régi 20-30 éves rendőrviccek óta semmit sem fejlődött a rendőrség szürkeállományban. A régi viccek ma is aktuálisak. Fél órája történt. Ülök a számítógép előtt és a feleségem szól, hogy valaki világit be az ablakainkon és az ajtónkon elemlámpával....

Trackback: Leláncolt gázórák 2014.10.03. 19:38:08

  Közben megtörtént, saját esetemmel vezetném fel Zsuzsa és családja kálváriáját, meg hogy minek rendszeresen a Tigáznak három ember egy állítólagos tisztességes eljáráshoz? A gázórákkal kapcsolatos bárminemű munkát egy ember kb. 5-10 perc alatt el tu...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ephart 2014.10.03. 16:44:26

nem a legjobb megoldás de a cigányok miatt szükség van rájuk

xtlight 2014.10.03. 16:56:42

Nem, nincs rájuk szükség. Nem attól a cigánytól kell félned, amelyik iskolába viszi a gyerekét.

Éhes_ló 2014.10.03. 17:00:59

Jól tette, ha megbilincselte a bűnözőpalántát, jobb ha szokja.

2014.10.03. 17:37:06

Fidesz-szimpátiával nem lehet vádolni, de ennél ostobább és demagógabb posztot nehéz találni a neten.

Vajon mi lehetett az az "apró szabálytalanság", amiért megbilicselték? Mert arra igen kevés szót vesztegetsz.

Mivel nekem tényleg vannak gyerekeim, és nem homályos elbeszélésekből van tapasztalatom a rendszerről, annyit elmondhatok, hogy soha sehol nem láttam, hogy dohányoztak volna, hogy bárki ellen is felléptek volna önkényesen, hogy bárkit is megaláztak volna. Hogy "bugrisok" lennének. Nem, ehelyett figyeltek, és segítenek a gyerekeknek az úton való átkelésnél. És elriasztják jelenlétükkel a korábban a suliknál tébláboló "bélyegárusokat".

A lövöldözés megemlítése meg már nem csak a szerző imbecilitására utal, hanem végtelenül aljas is.

borso 2014.10.03. 17:41:54

általánosságban tökéletes meglátású a cikk, mondom általánosságban, köszönhetik maguknak azok a "rendőrök" akik lopnak csalnak hazudnak sikkasztanak és hatalommal visszaélnek. De nem mind!!! van egy nagyon pici kissebbség aki valóban RENDŐR a sok bugris nyikhaj között. Az ilyen történetek csak erősítik a rendőrök elleni negatív hangulatot, de maguk tehetnek róla, pedig ELVILEG ők is ugyan olyan emberek mint mi, felkelnek esznek, dolgukat végzik és intézik, mégis az agymosott átnevelőtábor (értsd. rendőrszakközép, rendőrtiszti iskola) igazi faragatlan barmokat nevel belőlük. Gondolkodásképtelen politikai végrehajtókat, kb mint a nav ellenőrök......

Wrex 2014.10.03. 17:45:44

"Ilyenkor nem lehet szabályosan parkolni"
Dehogynem. Csak egy kicsit odébb, nem pont a bejárat előtt, és - minő borzalom - gyalogolni kell egy kicsit. Szörnyű!!!

"Normális rendőr ilyenkor segít, és félrenéz."
Máskor meg pont az a baj hogy félrenéz. Pl. amikor sötét alakok sötét SUV-val megállnak a parkoló autók mellett, kib*sszák a vészvillogót (vagy még azt sem), és elmennek dolgukat végezni. Tessékmondani, ilyenkor mit csináljon a rendőr? Tán segítsen a munkában megfáradt maffiózónak cipelni a kokainos/pénzes aktatáskáját?

"azt gondolja a bugrisa, hogy ő a seriff, és büntet; bilincsel és megaláz."
A szabálysértő bugrisa meg azt gondolja, hogy ő
- szabályt sérthet mert gyerekkel van, és
- az ezt szóvátevő rendőrrel leállhat arcoskodni.
Rosszul gondolja. A rendőrnek viszont - képzeld - joga van letartóztatni és bilincselni is.

"a 7 éves gyerek is megvetéssel és félelemmel tekint minden rendőrre."
Ha már az apuci nem tudta a saját példáján bemutatni hogy egyenruhásnak nem célszerű hőbörögni, különösen akkor nem ha valaki szabályt sértett, akkor tanuljon az esetből legalább. És nem azt hogy megvetni/félni kell tőle, hanem:
1. Legalább a rendőr szeme előtt ne kövessünk el szabálysértést
2. Ha a rendőr igazoltat, szépen átadjuk a papírjainkat, és nem arcoskodunk.

"A szokásos száraz rendőrségi nyilatkozatot persze senki sem hiszi el"
Mégis melyik része nem igaz?

"a megbilincselt embernek kellett bocsánatot kérnie"
Akkor valami mégiscsak lehet abban a ""szokásos száraz rendőrségi nyilatkozatban"...

Krutzifix 2014.10.03. 18:15:09

@Wrex: Jópofa gyerek! Igen, valami mégis csak lehetett...négy autónyi rendőr ment ki, amikor a gyökér segítséget hívott, mert még megbilincselve sem bírt az ellenállást nem tanúsító apukával, és úgy vitték be az apukát a kapitányságra...szerinted mi lehetett, hogy végül az apuka kért bocsánatot? (Mondjuk a koccanásomnál nekem is elmondták, hogy kár, hogy nem volt utasom, mert így a másik autóban utazó utas tanúsíthatja, hogy én voltam a hibás...hoppá! Mi van?) És valóban az a baj, hogy amikor a sötét SUV-val állnak meg és kib*sszák a vészvillogót, akkor félrenéz a rendőr, amikor apuka áll meg a tiltott helyen, hogy kitegye a porontyot, akkor pedig így intézkedik!

Mert nézhetjük mindkét irányból a történetet, úgy gondolom, van az a szint, ami alá a rendőrnek sem kellene lesüllyednie. Én számtalan kulturált, határozott fellépésű, az embereket feleslegesen nem vegzáló rendőrt ismerek, de aki az indító cikkben szerepel, az ezeknek, az egyébként utcán szolgálatot teljesítőknek, körzeti megbízottaknak, iskolarendőröknek a lába nyomát sem csókolhatná meg! Szóval némi kultúrát nem baj, ha a köz rendőrei tanúsítanak azokkal szemben, akiknek a pénzéből élnek! Mert - szerintem - nem azért fizetjük őket, hogy egyébként a KRESZ kisebb fokú megsértéséért bilincsbe verve hurcoljanak el gyermekük szeme láttára másokat!

Krutzifix 2014.10.03. 18:16:46

@Ambiorix: Akár egyet is lehetne érteni az általad írtakkal, ha nem lennél ilyen narancssárga büdös paraszt.

eßemfaßom meg áll 2014.10.03. 18:23:35

elegem van abból, hogy ezt a faszblogot rendszeresen a képembe tolja a zindex

Ambiorix 2014.10.03. 18:29:15

@Krutzifix:

Kösz a támogatást. A büdösparasztozást meg elnézem neked, mert tudom, hogy a szánalmas 7 %-os pártod állított rá az internetre babkonzervért.... :)

Ambiorix 2014.10.03. 18:35:20

Hopp, valahová eltűnt az előző kis szösszenetem, amire a félkegyelmű Krutzifix reagált. Úgy tűnik, drágabolgárúr rosszul viseli az erőteljes kritikát. :)

gyedmaróz 2014.10.03. 18:40:18

Szerintem túlzottan nyírod a zsernyákokat,
de egy egyedi eset kapcsán nem kéne ennyire belemászni a képzettség, dolgozni akarás/nemakarás témakörébe.
Én még a komenizmusban nevelkedtem, ezért nem a szivem csücskei a rendőrök, de
annyit azért tudok, hogy közöttük ugyanolyan a rendes faszi-geci faszi eloszlás, mint bármely más kategóriában.(pl. gyereket iskolába vivő szülő)

Nancsibacsi 2014.10.03. 18:42:03

1. Apuka nem tudott gyalogolni.
2. Apuka nem tudott csendben arrébb állni, amikor szóltak neki, hogy kivételesen ne legyen bunkó paraszt.
3. Apuka nem tudta igazolni magát.

A gyerek bizony tanulja meg, hogy ha bunkó paraszt lesz ő is mint az apja, akkor előbb-utóbb csattanni fog a bilincs a csuklóján.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2014.10.03. 19:12:52

@Nancsibacsi:
nagyjából ennyi. apuka meg akarta mutatni, hogy ő a keményebb sz@r. nem jött össze.

Csapee 2014.10.03. 19:34:51

Autoban es nalam is van kamera. Nem felek hasznalni, mindenkinek ajanlom a hasznalatat. A nagy putyini demokraciaban is csak ezzel lehet megtorni a "terror"allamot.

eßemfaßom meg áll 2014.10.03. 19:53:53

@Csapee: az jó mert akkor majd a felvételen is látszani fog, hogy te voltál a fasz így a rendőrt nem szekálják annyit :)

Fekete Pestis 2014.10.03. 19:55:39

@gwr:

Egy rendörnek kell, hogy annyi konfliktuskezelö képessége legyen, hogy egy apukával támadt affért megoldjon. [Általában kocsival gyereket iskolába a középosztálybeli visz, és azzal meg lehet és kell is a hangot találni.]

@Nancsibacsi:
Jó, a rendört viszont köti a protokoll: nem kezdhet el csak úgy bilincselgetni és lövöldözni. Minden "komolyabb" helyen [tehát ahol pénz vagy élet a tét] vannak szabályzatok amelyek elöírják hogy ki mikor mit tehet vagy kell tennie.
Meg lennék lepve ha a vonatkozó magyar szabályzat mindezt megengedné.
Ha megengedi, akkor viszont át kell venni a holland vagy a svéd rendörségi szabályzatot, ahol p.l. az ilyen TILOS.

Egyébként remélem, hogy a kedves apuka tovább viszi az ügyet, és pénzt csihol ki ezekböl a bunkókból.
Mert a saját hatalmával visszaélö, ráadásul önreflexióra képtelen és hibáiban megrögzött ember [ugye, még külön bocsánatkérésre kényszerítik azt, akitöl bocsánatoot kellene kérniük], az igenis bunkó.

Monyoka1971 2014.10.03. 20:08:30

Aham. Lattad? Nem. Hallottad valakitol, akinek az anyosa sogoranak a kutyaja latta. Akkor az ugy volt. Mi tortent pontosan? Csak a jelenlevok tudjak, akik kozul a szegeny, szerencsetlen sertett utobb bocsanatot kert. Most akkor ki a hulye?

eßemfaßom meg áll 2014.10.03. 20:09:53

@Fekete Pestis: tudja fene, én ha behajtok a behajtani tilosba és megállok, akkor a megjelenő rendőrt nem elküldöm a francba nagy magyarázkodás közepette, hanem szépen igazolom magam.

nem is szoktam hír lenni, hogy megbilincselnek

egysmás 2014.10.03. 20:12:38

@Wrex: @Nancsibacsi: @Éhes_ló: Noh, tilosban parkolásért bilincselés esetleg répázás a kapitányságon, kukagyújtogatásért meg szemkilövés jár...

Ilyen ez...

Éhes_ló 2014.10.03. 20:17:33

@egysmás: a retkest, aki nem ért a szóból jobb korán rendre tanítani.
Akkor talán nem vágja el idős édesanyád torkát a nyakláncáért. Vagy a tiedet a tárcádért.

Éhes_ló 2014.10.03. 20:19:25

@BelAmi: köszi a bemutatkozást, de akkor miért nem ezt a nevedet használod?

egysmás 2014.10.03. 20:19:41

@Éhes_ló: Erről beszélek!

Szóltak, hogy menjen haza, nem ment, helyette kukát gyújtogatott.

Megverték, kilőtték a szemét, ilyesmi.

Szóltak, hogyálljon odább, mert ott nem szabad megállni, pofázott, erre megbilincselték, majd bevitték a kapitányságra.

Ugyanaz a történet.

Monyoka1971 2014.10.03. 20:23:24

@Fekete Pestis:
Kicsit el vagy tajolva sztem. A bilincselesrol a rendorsegi torvenyrendelkezik, nem szabalyzat. (Google)
Hollandiaban es svedorszagban nem bilincselnek a rendorok? Holland es sved ismeroseim beszamoloja alapjan ha elso felszolitasra nem engedelmeskednek, akkor talpig vasban varjak a masnapi biroi iteletet. Apoyztolt esetben pedig a svedek a gepkocsit vegleg el is koboztak volna.

Tajekozodj, mielott irsz!

Etniez 2014.10.03. 20:38:04

Barom poszt ez. A rendőrnek az a dolga, hogy megbüntesse a nagyszájú és szabálytalan autósokat. Akkor is, ha gyerekek vannak a közelben.

A posztolónak baj van a gondolkodásával.

Monyoka1971 2014.10.03. 20:48:54

Ja! Es irjuk bele a torvenybe, hogy aki kocsival viszi a gyereket a suliba, az kozeposztalybeli es nem intezkedhet vele a rendor!

Krisz11 2014.10.03. 20:51:24

Jó, hogy vannak rendőrök. Én betartom a törvényeket, tartsa be más is. Ennyi.

halor 2014.10.03. 21:10:23

Fogadjunk hogy szellemi paralimpia nyertes volt az apuka a paralimpiai négykarikás autóval! Na, mibe?

Alick 2014.10.03. 21:21:47

"Valami apró szabálytalanság miatt kialakult szóváltás eredményeként"

Jó lenne tudni, hogy pontosan mi történt, mert így csak az esetről való egyéni elképzelésekről megy a felhőszabdalás...

lombozódó 2014.10.03. 21:59:25

@Nancsibacsi:
Nálad remélem már csattant bunkó :-))

lombozódó 2014.10.03. 22:01:50

@Monyoka1971:
Na és pontosan láttad és érted :-))

lombozódó 2014.10.03. 22:04:22

@eßemfaßom meg áll:
Le vagy maradva . De Te egy hős vagy, ilyenekre van szüksége az országnak :-))))

lombozódó 2014.10.03. 22:07:03

@Éhes_ló: Barom agyú, pszichiáter látott már? De remélem fog, ha a rendőrök előállítanak.

lombozódó 2014.10.03. 22:16:45

@Alick: Na végre egy értelem mert, hogy mi történt ténylegesen nincs dokument.
Azért egy esetre négy rendőrautó utasaival nem túlzás :-))))) Ez kifejezetten demonstráció :-))
Egy garázdálkodó apukát csak meg tud fékezni max. három rendőr.
/ az , hogy a rendőrt elküldi az anyjába, max. magánvádas eljárás a rendőr részéről, nem több /

fifibá55 2014.10.03. 22:21:26

A rendőr megírja a jelentést, az ügyet kivizsgálják, és az apuka az eredménytől függő büntetést kap. D akármi lesz, szerintem többet nem áll oly módon oda..

lombozódó 2014.10.03. 22:26:03

Viszont ennyire bunkó, tűréshatár nélküli rendőr ne legyen iskola rendőr.
Egyáltalában minek az iskola rendőr?
Az eset ezen túl érdekes módon közterületen történt.
Az iskola rendőr - aki oktatja a nebulókat a törvényről - minek hord fegyvert?
/ a gyerekektől védi magát ??????????????? /
Szerintem itt a rendőrség csak magyarázkodó lesz, de nyerő nem , de mit számít az.
Megfékeztek egy dúvadat. :-))))))))))))))
Hajrá!!!!

lombozódó 2014.10.03. 22:27:19

@Krisz11: Le vagy te szarva bunkó eminens. Mert ilyen nincs már.

lombozódó 2014.10.03. 22:30:02

@fifibá55:
Ha rossz helyen állt meg szabálysértés, érted mi az ???????????????

egysmás 2014.10.03. 22:33:58

@Alick: Az az iskolarendőr, aki konfliktuskezelést magyaráz a diákoknak, nem tudott megbirkózni azzal a hatalmas problémával, amit az jelentett, hogy valaki megállt a tilosban, amíg kiszállt a gyereke.

2014.10.03. 22:34:17

A büdös úristenit!

Chuang Jing Wong (törölt) 2014.10.03. 22:34:48

Jó fej volt a rendőr. Agyon is lőhette volna

lombozódó 2014.10.03. 22:37:24

Szóval van erős és hatékony rendőrségünk.
Lassan a hiányzó létszám feltöltése megtörténik. / utaztam jelöltekkel együtt, nem a szolgálat fontosságáról és hatékonyságáról beszéltek, ha nem , hogy hogyan lehet majd előnyösen kibundázni egy jó szolgálati helyet ismerősökön keresztül. /

lombozódó 2014.10.03. 22:39:29

@Chuang Jing Wong:
Szerintem is: " Ez már tiszta amerika " :-))

lombozódó 2014.10.03. 22:46:13

@egysmás:
Hát igen , ilyen hányszor is történik meg kis hazánkban?
Szerintem a baj az volt , hogy elküldték a jó édes ................, na ezt nem szereti.
De van jogorvoslat - ha bizonyíték is van - a bíróságon magán vádban , ahol ő indít eljárást ez lenne a törvény, de majd inkább a páciens garázdára változik.

2014.10.03. 22:46:55

poszt toló:"a rendőrnek nem dolga ítélkezni, és előre hozott büntetést alkalmazni"

Nem is azt tette, hanem intézkedett. Nem figyeltél elég jól.

"Elnézegetem az iskolák előtt kék-lila-sárga mezben ácsorgó alulképzett, alulművelt, alultáplált, alulfizetett bugrisokat. Látszik rajtuk, hogy azért mentek rendőrnek, mert tanulni és dolgozni egyformán büdös volt nekik. Először is ami szemet szúró az az, hogy dohányoznak: a rendőrnők is. Szép példát mutatnak ezzel az iskolába jövő-menő gyerekeknek."

Aham, ez egy rendőrfikázó poszt akart lenni, szerintem. A dohányzást meg kár volt felhoznod: a legtöbb gyerek cigarettázva megy iskolába. Megint nem figyeltél.

"egy apuka"

Egy szabálysértő, aki a gyerekével volt éppen, ezt is elnézted.

" Na ugye, hogy igazam volt."

Hát nem volt.

2014.10.03. 22:56:02

@egysmás: "Az az iskolarendőr, aki konfliktuskezelést magyaráz a diákoknak, nem tudott megbirkózni azzal a hatalmas problémával, amit az jelentett, hogy valaki megállt a tilosban, amíg kiszállt a gyereke."

Ha csak addig állt volna ott, akkor a rendőr oda sem érhetett volna, így elképzelhető, hogy ott is hagyta az autót. Ebből az következik, hogy a büdös paraszt nem tudott megküzdeni azzal a problémával, hogy távolabb kellene parkolóhelyet keresni és inkább felvállalta, hogy visszapofázik a rendőrnek (ha már amúgy is szarba sem vette, hogy ott áll).

2014.10.03. 22:59:46

@Chuang Jing Wong: "Jó fej volt a rendőr. Agyon is lőhette volna "

Ez a módszer inkább a bringások esetében lenne hatásos.

egysmás 2014.10.03. 23:00:42

@Jules Verne: Volt egy most már kormánypárti politikus, aki ugyanezt tette: nekiállt pofázni a rendőrnek.
Azok meg jól szájon baszták.
Aztán ment sajnáltatni magát a tévébe.

Most is ez van.

eßemfaßom meg áll 2014.10.03. 23:46:25

azért megnézném ezt a sok faszagyerek rendőrfikázót ahogy beáll mondjuk németországban a rendőr mellett a behajtanitilosba aztán nem szedi elő a jogsiját a rendőr kedves kérésére

lombozódó 2014.10.03. 23:55:52

@Jules Verne:
Na csak hülye , unatkozó vén fasz vagy.

lombozódó 2014.10.03. 23:59:12

@eßemfaßom meg áll:
Hol olvastad, hogy a jogsiját nem adta oda???????????????

lombozódó 2014.10.04. 00:03:29

Száz szónak is egy a vége:
a rendőr bunkó volt, neki más volt a dolga. Na addig amíg ő közlekedésrendőrnek állt be addig mi volt az iskolásokkal.
Egy járőrautó személyzete lerendezte volna az esetet, de neki kellett fontoskodni. / igaz négy jött /

lombozódó 2014.10.04. 00:05:13

Nincs a bloggal semmi baj, helyén való!!!!!!!!

lombozódó 2014.10.04. 00:08:10

@Jules Verne:
Visszapofázás nem törvénysértő, max. kellemetlen a rendőrnek.
De őszintén ki tiszteli a rendőröket :-)))))))))))))))

braue 2014.10.04. 03:56:09

@gwr: Az én feleségem tanár. Általános az elégedettség az iskolarendőr programmal. A gyerekek (nyilván nem mind, de ha 10%-nak segítenek már nagyon megérte) keresik a rendőrt és elpanaszolják a bajaikat, akár iskolai, akár otthoni. Tanácsot kérnek, beszélgetnek. Mióta van ilyen sokkal nagyobb a biztonságérzetük.

Ez egy tanár tapasztalata. Lehet picsogni a liberálisoknak, hogy már az iskolában is rendet akarnak tenni!

Mr. Waszabi 2014.10.04. 05:27:25

Sok itt a hülye ember. A parkolási szabályok nem az iskolába gyereket szállító, azaz rövid időre megálló szülők ellen vannak (nem kéne, hogy miattuk legyenek), hanem az autójukat egész napra, vagy órákra az iskola előtt hagyók ellen - akik gátolják az iskolába való közlekedést, gyerekszállítást.
Nem az ember van a szabályokért, hanem fordítva. Vagy is így kéne legyen, normális helyen. De ahogy nézem, ez az ország és a lakói csak egyre jobban elhülyülnek. Nehogy már normális dolog legyen, hogy az iskolába gyerekét vivő szülőt megbilincseli a rendőr. Lehet, hogy szabályszerűen járt el, de akkor valami nem okés a szabályokkal. Gondolkodni is kéne, nem árthat.

braue 2014.10.04. 06:00:09

@Mr. Waszabi: A közlekedési szabályok mindenkire vonatkoznak, tekintet nélkül arra, hogy rövid, vagy hosszú ideig használja a közutat.. Honnan veszed, hogy nem? A rendőrnek ellenszegülni (főleg, ha teljesen igaza van) meg nincs értelme, csak veszthetsz.

Egészen hihetetlen, hogy vannak hozzád hasonlók felnőtt érett emberben. Ha még gyerek vagy akkor bocs!

Mr. Waszabi 2014.10.04. 06:13:31

@braue: látod, erről beszéltem pont. A hülyeség jobban terjed itt, mint az influenza, azt se érted, amit elolvasol, csak nyomod a közhelykonzervet izomból - gondolkodás nélkül. Pedig egy egyszerű, felfogható dolgot írtam. A szabályok nem önmagukért léteznek, hanem az emberi élet segítésére. Az egy dolog, hogy az ilyesmit nem értheti az, aki nem hordta kisgyerekét iskolába éveken át, de akkor meg hallgasson inkább. Részemről ennyi.

braue 2014.10.04. 06:26:24

@Mr. Waszabi: Egyetértek. Rengeteg a primitív arc errefelé. Olyanok akik azt képzelik, a szabályokat leszarhatják, mert csak rövid ideig szegik meg.

Egyszerű van mint a faék, az biztos, nem is azzal van a probléma. Még egy kétéves gyerek is megértené mit is mondasz.

Egyébként nem is egy gyereket neveltem fel anélkül, hogy megszegtem volna a közlekedési szabályokat, pedig Budapesten élek születésem óta. Tudod, akár lehet gyalogolni is pár métert, ha ez neked újdonság is.

Hihetetlen ez a hozzáállás, főleg egy olyan embertől, aki gyerekeket nevel. Arra, hogy ami kényelmetlen szabály nekik azt ne tartsák be! Remélem, ha majd rájuk szorulnál idős korodban megérted, hogy valamit nagyon elbasztál! Akkor majd az lesz nekik kényelmetlen, hogy foglalkozzanak veled és tesznek a kötelességükre. Éppen ahogy a szülőktől megtanulták.

Nancsibacsi 2014.10.04. 06:43:23

@Fekete Pestis: "Jó, a rendört viszont köti a protokoll: nem kezdhet el csak úgy bilincselgetni és lövöldözni."
Én úgy tudom a rendőr követte ezt a protokollt: kért szépen, nem teljesítették. Ezután mondta, hogy jól van, akkor bírságolunk, kérem a személyijét. Nem adta oda az apuka. Ilyenkor nincs más hátra, csak a bilincselés. Nincs más lehetősége. Ha apuka mondjuk fegyvert rántott volna, akkor a rendőr bizony jól tette volna ha a saját gyereke előtt keresztül lövi - protokoll szerint. Ekkor se lett volna más lehetősége.

Fogjuk fel, hogy nem azért bilincselték meg, és vitték be a kapitányságra, mert tilosban parkolt, hanem mert:
- ellenszegült
- nem volt hajlandó igazolni magát.
Mégis mire gondolt az apuka, amikor azt mondta egy rendőrnek, aki többek között a közlekedést is irányítja, hogy "NEM!" ? Mi fog történni? A rendőr azt mondja, hogy "Rendben, ha nincs kedved, akkor nem kell megcsinálni amit mondtam?" Ilyen se Svédországban, se sehol nincsen. Továbbmegyek: Svédországban az első pont rögtön kimaradt volna, rögtön megbírságolták volna egy negyed havi fizetésére.

L. Péter 2014.10.04. 06:43:55

Ennyi hülyét.
Azert lett megbilincselve es eloallitva, mert megtagadta az igazolást, ellenállt es visszapofazott. Mit csináljon a rendőr kérjen elnézést?!
A nagypofájú kulfoldot emlegetok húzzanak ki es játszák el ugyanezt ott. Szívesen viszek majd nekik is bablevest a koterba...
1x1: rendőr mondja, te vegrehajtod. Igy soha nem leszel eloallitva, legalábbis ilyenert nem.

Nancsibacsi 2014.10.04. 06:51:01

Egyébként a rendőrök alapvetően nem bunkók, és nem is buták. Geciládák, de nem bunkók, és nem buták. Az kb tény, hogy útfelújítás után kint felejtett 30-as táblánál trafiznak, meg leszerelik a 70-es táblát az arra vall, hogy fifikásak. Viszont amikor engem igazoltattak és szépen előre köszöntem, elfogadtam hogy igazuk van kisebb szabálysértés miatt (pl. égve felejtettem a ködlámpát városban, vagy izzó ki volt égve) sose qrtak meg. Sőt nem is kényszerítettek arra, hogy mondjuk helyben cseréljek izzót, hanem mondták, hogy ha hazaérek csináljam meg, mert holnap is itt lesznek. Normálisak, rendes emberszabásúak, akiket időnként arra kényszerít a főnökség, hogy pénzt hajtsanak be, és így sok embert megszopattak már, akik emiatt zsigerből utálják őket. De nem hülyék - nem fogják magukat kirúgatni egy nagypofájú farok (apuka) miatt.

Kalmár 2014.10.04. 07:13:24

Kedves Szerző!

Elegem van az apukákból!

Már egyszer megírtam, és most tessék!!
Utálom, hogy mindig igazam van! Elméletileg még jó is lehetne, hogy elkísérik a gyereket az iskolába, de a nyilvánvalóan rasszista, cigány orbán (igen kisbetűsen) miatt ez is el van cseszve!
Nézem néha a sok sörtől másnapos, csóri apukát, aki nem szégyell zoknis szandálban kísérni a gyereket, csak, hogy végképp cikicunamit zúdítson a suli előtt a rohadt kölökre!
Ilyenkor egy rendes apuka félrenéz és úgy csinál, mintha nem is vele lenne a gyerek.
De ez félreértelmezi a feladatát! Leugatja a rendőrt, és csattog a szandállal, mert megteheti! Joga van!

Kíváncsi vagyok, hogy a Pápa és az Obama miként vélekedik az esetről, mert nyilván olyan súlyú az eset, hogy csak ők tehetik helyre a dolgot........

Mr. Waszabi 2014.10.04. 07:44:33

@braue: honnan veszed, hogy nem tisztelem a szabályokat? Sehonnan, csak gondolod, holmi előítéletek alapján. Nem kaptál erre vonatkozó információkat, tehát nem tudhatod.
Ragaszkodsz egy olyan nézőponthoz, ami nem oldja meg a problémát. Holnap se.
Én meg egy másik nézőpontból nézem - a valódi problémát kell megoldani, s nem átrugdosni a szomszéd portájára. Jelen esetben a közlekedés nem megfelelő szabályozása a probléma, tehát azt kell megoldani. És akkor nem lesz konfliktus.

A közlekedést szabályozó táblákat az önkormányzat helyezi ki. A rendőr ezeket tartatja be. Azonban országunkra jellemző az asztal egyik szélétől a másikig terjedő bürokratikus gondolkodás - vagyis a szakbarbárság. Általánosan.
Tanmese. Úgy 8-10 évvel ezelőtt nekünk is problémát jelentett az iskolába járás (központi helyen levő iskola, ezer gyerekkel), mivel nagyon megszaporodtak az autók a lakóparkok miatt. Ezért az iskolánál is parkolási, később megállási problémák jelentkeztek, ami végül sorban álláshoz és duguláshoz vezetett. A szabálytalanul megállókat meg büntették, nyilván kerülték a szülők a hasonló helyzetet, viszont a közlekedés akadályozása nem szűnt meg ettől, maradt a sorban állás és a dugó, ami a többi közlekedőnek is fájt, nem kicsit. Idő után jelezték a szülők és az iskola is a problémát az önkormányzatnak, ahol megoldották azt - egy közeli fizetős parkolóban megváltoztatták a szabályokat, kiírták, hogy reggel 8-ig ingyenes a szemközti iskolába érkezők miatt és hogy erre legyen figyelemmel mindenki. Plusz rendőr a zebrához. Tehát a valódi problémát meg lehetett oldani, ami elejét vette minden további konfliktusnak. Egy kis gondolkodással, aktivitással meg jóindulatú hozzáállással. Közösségi szemlélet? Vagy valami hasonló.

Apuka marha volt, hogy vitatkozott a rendőrrel, amannak viszont megszólalás előtt van mérlegelési joga. Amiként, a forgalom irányítónak is, amikor belátása szerint engedi egyik vagy másik irányt hosszabb vagy rövidebb ideig.
A rendőrség imidzsét sztem nem javítja az eset sem a szülők, sem a gyerekek szemében. Nem hiszem, hogy bármelyiknek megérte a balhé, de ezt már mi nem fogjuk megtudni, nem írja meg az újság.

citrix 2014.10.04. 08:10:49

A magyar rendőrség szinte semmit se változott a szocialista/kádári állam karhatalmi hozzáállásához képest. Akkor és ma is azok mennek közrendőrnek akik vagy semmire se jók és/vagy akik itt ki tudják élni hajlamaikat. Élvezettel tesznek eleget jogaiknak(?) így alapból bilincselnek, vezetőszáron kísérnek 40 kilós nőket is. A lényeg a megalázás, megfélemlítés. Alap az előzetes letartóztatás kérése a bíróság felé amit az ritkán utasít vissza. Szökés, összebeszélés, bűnismétlés bárkinél fennáll, jobb rács mögé tenni X*30napra. A tatabányai eset ékes példája a tahó, buta, hatalmát gátlástalanul érvényesítő műveletlen ember megnyilvánulásának. Ezek mutatnak példát cigivel a kezükben a sulik előtt téblábolva?! Aligha, de arra amire Orbánnak kellenek, arra pont jók: félelmet kelteni és az állam iránti alázatra nevelni.

de let e ... 2014.10.04. 09:06:47

@L. Péter: Csak úgy adalékként megemlíteném , hogy fészbukon volt egy poszt egy apukától , akinek szintén odajár a gyereke és azt írta , hogy már várták , hogy valami ilyesmit csináljon az a rendőr , mert egy agresszív barom ...

braue 2014.10.04. 09:10:15

@citrix: Az Orbán előtt bezzeg csak egyetemet végzett két nyelvvizsgás, kutatómérnököket alkalmazott a yard, akik ráadásul írásba adták, hogy az akkor regnáló kormányt szeretnék megdönteni, a szabályokat, törvényeket, jogot meg leszarják.

braue 2014.10.04. 09:13:22

@Nancsibacsi: Engem egyszer nem bűntettek meg (mondjuk a negyven év vezetés alatt összesen egyszer tették az, mert nem láttam egy táblát.) gyorshajtásárt szembe kamerázással, mert igazat adtam nekik. Azt mondja az egyik: Fáradt? Mondom nagyon, hajnal óta melózok. (Este hét körül volt.) Azt mondja, máskor jobban figyeljen. És kész.

eßemfaßom meg áll 2014.10.04. 09:14:11

@lombozódó: "Hol olvastad, hogy a jogsiját nem adta oda??????????????? "

444.hu/2014/10/02/tobb-szaz-gyerek-szeme-lattara-bilincselte-meg-az-apukat-az-iskolarendor/

" aki egy behajtani tilos jelzőtábla hatálya alatt álló területre akart behajtani járművével. Az intézkedés alá vont személy többszöri felszólítás ellenére sem igazolta magát"

eßemfaßom meg áll 2014.10.04. 09:17:22

@Mr. Waszabi: igazad van amennyiben a megállni tilos tábla alatt van egy "kivéve autóval gyermekét iskolába hozó középosztálybeli apuka" kiegészítő tábla.

eßemfaßom meg áll 2014.10.04. 09:18:24

@eßemfaßom meg áll: behajtanitilos természetesen de megállnival is érvényes

2014.10.04. 09:22:38

@citrix: "A tatabányai eset ékes példája a tahó, buta, hatalmát gátlástalanul érvényesítő műveletlen ember megnyilvánulásának."

A tilosban parkoló tahóra gondoltál? Azért kérdem, mert én nem szoktam a tanteremig behajtani az autóval, hanem teszek még egy kört, megállok máshol, ha nincs hely. Persze, van aki a kocsi márkájától függően értékeli a helyzetet.
Amúgy mivel helyettesítenéd a rendőrséget, munkásőrséggel? Ki álljon a suli előtt: a drogdíler?
Ostoba.

@de let e ...: "fészbukon volt egy poszt egy apukától , akinek szintén odajár a gyereke és azt írta"

Hülyeségeket írt. Ezek után jó lenne az iskolák elé olyan rendőrt állítani, aki mindig más írányba fordul, amikor észreveszi, hogy bűncslekmény készül a gyerekek ellen. Akkor mit posztolna a köcsög a faszbukra: hogy miért nem lépett fel erélyesen a rendőr?

braue 2014.10.04. 09:24:58

@eßemfaßom meg áll: Aki így gondolkodik mit akinek írtad, az gondolod meghatódik attól, ha valami tilos? Neki jogai vannak. Meg az a pár perc. Meg a gyereket az iskola kapujába kell vinni, nem lehet gyalogolni pár métert. Meg egyébként is a kurva anyját annak aki szólni mer, hogy tahón viselkedik, mikor neki mindet szabad, mert vett nagy spórolások árán egy Opel Astrát és az azért mégse semmi. Az már megkülönbözteti azoktól, akiknek be kel tartani a szabályokat

citrix 2014.10.04. 09:35:43

@Jules Verne: Ha tilosban parkol akkor udvariasan fel kell hívni erre a figyelmét (nem cigivel a kézben és arrogáns hangon). Ha erre nem reagál akkor jöhet a helyszíni bírság. A bilincselés, erőszak alkalmazása akkor célszerű ha támadólag viselkedett az illető. Jó lenne ha eljutna az iskolarendőrök agyáig is az a tény hogy ők szolgálnak fizetésért amit az állampolgárok (nem az alattvalók) állnak adók formájában. Látom ez sokakban nehezen tudatosul 2014-ben.

Attika6791 2014.10.04. 09:38:34

@Wrex: Szívemből beszéltél...pedig nem vagyok rendőr párti, bár a mai fiatalok már egész szimpatikusak

már nagyon vártam a pénteki hír után, hogy mikor lesz erről blog, mert nagyon zavar amit iskolák mellet a szülők meg engednek maguknak, majd írok is egy szép kommentet, de végig olvasom az eddigieket

medium size devil 2014.10.04. 09:42:54

Nancsibacsi:

"Mégis mire gondolt az apuka, amikor azt mondta egy rendőrnek, aki többek között a közlekedést is irányítja, hogy "NEM!" ?"

Talan arra gondolt, hogy az ő penzeből az ő gyereke biztonsaga erdekeben odarendelt iskolarendőrnek talan megse igy kellene fellepnie ha eppen az iskolaba kuseres muatt parkolt tilosban es ugy dontott nem hagyja hogy egy ilyen szarfaszu buzgomocsing senki megalazza a gyereke előtt. Ferfi modra viselkedett es ezzel jo peldat mutatott a gyereknek.

Gratulalok mindenkinek annyi lat a sztoriban, hogy "intezkedes foganatositasa tortent egy szabalysertővel szemben".

Amugy nem vagyok rendőrellenes sőt. A poszt ironak szerintem nincs igaza, ez az eset inkabb kiveteles mint jellemző.

Attika6791 2014.10.04. 09:44:16

@Krutzifix: jó nagy sötét vagy

nem a kressz megsértése miatt lett megbilincselve, hanem azért mert a szabálysértés miatti rendőri intézkedésnél ellenszegült...gondolom a pofája is nagy volt

Attika6791 2014.10.04. 09:51:18

@Csapee: te se vagy teljesen normális

szerinted mi haszna egy ilyen esetben az előre néző kamerának, azt tutti bizonyítja, hogy apu szabályt sért, az igazoltatási kisérlet gyanítom, hogy a kocsi mellet tötént amit a kamera nem lát, a motorháztetőre fektetés meg bizonyít, azt biztos nem apuka ellenszegült-e vagy sem

Attika6791 2014.10.04. 09:57:01

@Fekete Pestis: milyen igazad van, csak most esik le, hogy az autoval rendelkező nem túl tiszteséges emberek gyalog viszik a gyereket az iskolába

Attika6791 2014.10.04. 10:03:22

@lombozódó: "az , hogy a rendőrt elküldi az anyjába, max. magánvádas eljárás a rendőr részéről, nem több "

és az mi, hogy ellenszegül a rendőri intézkedésnek?ha már ilyen okos vagy

2014.10.04. 10:04:48

@citrix: Maszatolsz, csak nem értem hogy miért: a faszi a rendőr szeme láttára, szándékosan parkolt tilos helyre (konkrétan leszarta a rendőrt, ez volt az üzenet). Ezek után, meg kellett volna hajolni előtte, hogy: jól csinálta uram, de lenne szíves máshova állni?
Ajánlom figyelmedbe az amerikai rendőröket: egyszer szólítanak fel, de ha nem reagálsz elég gyorsan, pofázás mentesen, akár keresztül is lőnek (akárki szeme láttára: gyerek, Ferenc pápa, hülye magyar, kutya stb.). Nem térítenek, hanem keményen intézkednek.

Attika6791 2014.10.04. 10:14:40

@Mr. Waszabi: Nem az ember van a szabályokért, hanem fordítva.

ebben tökéletesen igazad van...és valoszínüleg azért tilos ott parkolni, hogy az emberek közledkedését ne akadályozza, egy "apuci" se aki gyerekkel van

egysmás 2014.10.04. 10:31:17

@Jules Verne: te beszélsz maszatolásról, és közben azt állítod, hogy a pucika PARKOLT?

Megállt az az ember, nem parkolt.

És ha nem jön a rendőr, elmegy a gecibe, mert neki is dolga van.
De jött a rendőr és az intézkedésével eszkalálta a helyzetet.

@Attika6791: megállt, nem parkolt.

Attika6791 2014.10.04. 10:39:40

@citrix: Jó lenne ha eljutna az iskolarendőrök agyáig is az a tény hogy ők szolgálnak fizetésért amit az állampolgárok (nem az alattvalók) állnak adók formájában. Látom ez sokakban nehezen tudatosul 2014-ben.

benned meg az tudatosulhatna, hogy ez a szolgálás, nem azt jelenti, hogy aszisztál egy szabálysértéshez, majd később elnézi a bün elkövetést(mert bizony a rendőri intékedésnek ellenállás az az)

Vombatus Ursinus 2014.10.04. 10:42:09

@egysmás: A rendőr ott volt, nem jött. Egy kurva nagy parkoló van az iskola mellett 50 méterre, ott biztos, hogy volt hely, keress rá a guglin!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.10.04. 10:46:05

@BelAmi: Nem idióta, "csak" megrögzött fideszes.

egysmás 2014.10.04. 10:46:14

@Vombatus Ursinus: Oké, ha nem jött, hanem ott volt, akkor már nem is eszkalálta a helyzetet azzal, hogy nekiállt intézkedni.

lombozódó 2014.10.04. 10:49:10

@eßemfaßom meg áll:
Azért a cikkben semmi sem egyértelmű, van benne két álláspont:-)))) Olvasd végig.
Érdekes, hogy a szülők másképpen adják elő, mint a rendőrök.
Én - a rendőrségi nyilatkozatok eddigi gyakorlata alapján - a tanúknak hiszek.
Ők mindig összezárnak.
Van kérdés:
- miért fektette a rendőr az apukát az autó motorháztetőre, ez egy igazoltatáskor ne szokás, ez ruházat átvizsgálásnál lehetséges.
- a rendőrségi szabálysértési előállítás több mint nyolc órán át tartott. Pedig a személyazonosítás volt a fő célja!
- Amit írtál azt hol olvastad:
................... Az intézkedés alá vont személy többszöri felszólítás ellenére sem igazolta magát, ezért az eljáró rendőr igazolás megtagadása és jogszerű intézkedéssel szembeni engedetlenség szabálysértés elkövetése miatt előállította őt a Tatabányai Rendőrkapitányságra, ahol szabálysértési eljárást indított vele szemben............. nyilatkozta a rendőrség!

- A rendőr a vizsgálat befejezéséig nem lát el iskolarendőri feladatokat.” Akkor csak sáros lehet ő is ????????

Attika6791 2014.10.04. 10:53:48

@egysmás: lényegtelen, hogy parkolt vagy megállt(amit egyébként várakozásnak hívnak, ha már ilyen okos vagy), főleg, hogy most én én sem tudom, hogy valamelyik hírben azt írják, hogy tilosban parkolt, valamelyikben meg azt, hogy behajtani tilos táblát nem vette figyelembe.....a lényeg, hogy ellenszegült a rendőri intézkedésnek, aminek bizony vannak következményei, még akkor is ha iskola mellet gyerekkel tartózkodó középosztálybéli apuka

én is többször sértettem szabály, sőt fiatal suhancként(ittasan) néha még bunkó is voltam az intézkedő rendőrrel, de ellen soha nem szegültem, és nem is alkalmaztak ellenem kényszerítő intézkedést

lombozódó 2014.10.04. 10:54:09

@Jules Verne: Ne álmodozz!!!!!!!!! Ők se mennek csak úgy furikázni a gettókba, mint a magyar rendőrök sem cigány sorokra.
Egy rendőr csak biztonsága érdekében és főleg félelmében lő.

Vombatus Ursinus 2014.10.04. 11:03:16

@egysmás: Mégis mit kellett volna tennie? Bekísérni a gyereket az iskolába? Nem a megállással volt a gond egyébként, hanem a a behajtásból.

eßemfaßom meg áll 2014.10.04. 11:03:20

@lombozódó:

1, behajtott a behajtanitiloson? igen
2, nem igazolta magát felszólításra: nem

innentől lehet a nézőközönségnek bármilyen álláspontja

egysmás 2014.10.04. 11:05:22

@Attika6791: Valószínű, hogy nem várakozni ment oda, hanem megállt, kiszállt az autóból, kiengedte a gyereket -gyerekzár az ajtón, gyerekülés a kocsiban-, kezébe adta a táskát, tornazsákot, adott neki egy puszit, majd engedte volna az útjára.

Eközben a rendőr odament (ott volt), hogy személyi-jogosítvány-forgalmi.

Miközben a gyerek _még_ benn az autóban, vagy valahol a kiszállás, táskaadogatás közben.

Ilyen szituban _nekem_ is a gyerek az első, aztán miután őt lerendeztem, jöhet a rendőr.
Ha pedig pattog, elküldöm a fenébe, várja ki a sorát.

egysmás 2014.10.04. 11:06:59

@Vombatus Ursinus: Mé, nem a gyerekekre vigyázni van ott?
Azért ment oda, hogy baszogassa a polgárokat?

lombozódó 2014.10.04. 11:08:06

@Attika6791:
Na most akkor:
- parkolt
- megállt
- várakozott
mind más fogalom a KRESZ-ben.
Na most akkor mit is csinált:
....................hogy valamelyik hírben azt írják, hogy tilosban parkolt, valamelyikben meg azt, hogy behajtani tilos táblát nem vette figyelembe.....a lényeg, hogy ellenszegült a rendőri intézkedésnek,.................. Közel sem mert mind és főleg együttesen nagyobb súlyú szabálysértés.
A pedagógiai érzékkel megáldott rendőrnek disztingváltan kellett volna kezelni az ügyet. Lehetett volna , ha nem kivagyi bunkó.

eßemfaßom meg áll 2014.10.04. 11:08:48

Elegem van azokból a faszokból, akik szerint a közlekedési szabályokat a pillanatnyi érdekük szerint lehet érvényesnek vagy érvénytelennek tekinteni.

lombozódó 2014.10.04. 11:11:49

@eßemfaßom meg áll:
Föntebb írta valaki:
....................................... hogy most én én sem tudom, hogy valamelyik hírben azt írják, hogy tilosban parkolt, valamelyikben meg azt, hogy behajtani tilos táblát nem vette figyelembe.........
Ennyi. De te láttad. ??????

Vombatus Ursinus 2014.10.04. 11:18:07

@egysmás: Vigyázott is a gyerekekre addig, amíg a nagyon önérzetes apuka baszott a szabályokra és nem kellett vele szemben intézkedni.

lombozódó 2014.10.04. 11:25:52

@Vombatus Ursinus:
A rendőrség írja :
........................................... aki egy behajtani tilos jelzőtábla hatálya alatt álló területre akart behajtani járművével...............

Tehát akart és nem írt többet erről a rendőrség.
Ha csak akart az ugye FIDESZ-éknél megtörtént esemény :-)))))))))))))).
De biztosan a hős rendőr ezt testével megakadályozta, elé feküdt
fekvőrendőrnek. Na akkor itt már a gyilkossági kísérlet ténye is fennforog. :-)))))))))
Ezen ügy kapcsán talán a halálbüntetést is visszaállítják. :-)))))))
Túl van ez lihegve.
Na négy szirénázó rendőrautó , ez min + 8 rendőr, talán nem a lincseléstől féltették a kollégájukat ????

lombozódó 2014.10.04. 11:37:12

@egysmás: Mondhatta volna,:
hogy apuka tessék sietni mert itt tilos megállni, a gyereket én majd bekísérem. tessék továbbhajtani.
Taps :-))))))
/ volt külföldön olyan tapasztalatom, hogy a rendőrök a szabálytalankodó mögé álltak és felszólították a vezetőt hangszórón , hogy hajtson azonnal tovább. Ha egy órát igazoltatgatnak, meg még sok rendőrautó, bedugul a környék. Ennyi :-))) /

Vombatus Ursinus 2014.10.04. 11:40:25

@lombozódó: Persze, meg még másik ötven gyereket! Ne röhögtess már!

2014.10.04. 11:45:43

Nem értem, miért kerül ez a ratyiblog hetente címlapra. Ennél gusztustalanabb, butább wannabe megmondóember kevés van az indexes holdudvarban, pedig a mezőny erős.

lombozódó 2014.10.04. 11:46:47

@Vombatus Ursinus:
Na és utána ki vigyázott a többi gyerekre, ezen eset után a rendőrségtől.
De a hős rendőrünk vagy 30 000 Ft -ot kaszált a rendőrségnek. Dicséret érte, meg felfüggesztés.
Nagy hőstett volt a tanárok, a kis gyerekek és szüleik előtt. Ez a rendőr ott már nem fog dolgozni az tuti , mert kiutálják , ha véletlenül visszahelyeznék, ami talán kizárt. Jól, okosan döntött, igazi rendőri ésszel.

Vombatus Ursinus 2014.10.04. 11:53:54

Ez egy rendőri intézkedés volt, nem hőstett. Ha meg apuka a sok szülő szeme láttára szabálytalankodik, akkor meg azért szemét a rendőr, mert nem intézkedik, mert "neki miért lehet, ha nekem nem?"

2014.10.04. 11:55:03

@egysmás: @lombozódó: Csak nézem kíváncsian, hogy meddig mosdatjátok még a szerecsent (mármint azt a faszt, aki a RENDŐR SZEME LÁTTÁRA szabálytalankodott, vagy szándékozott, mindegy)? Folyamatosan lovagoljátok a hülyeséget, amikor egy egyszerű dolog történt: egy rendőr intézkedett egy szabálysértő ellen. Ti mit tennétek, ha úgy éreznétek, hogy valaki lefossa a jelenléteteket? Mondjuk a kölyköd a szemed láttára cigarettázik, ha meg rászólsz, levegőnek néz? Vagy az iskolás lányodat otthon dugja valaki, te meg benyitsz, megkéred őket, hogy hagyják abba, ugye?

Attika6791 2014.10.04. 11:57:41

@egysmás: csürheted csavarhatod a dolgokat, hogy várakozni vagy megállni ment oda....néhol rosszul fogalmaztam, de akkor most én is csűröm csavarom,

"kiszállt az autóból, kiengedte a gyereket -gyerekzár az ajtón, gyerekülés a kocsiban-, kezébe adta a táskát, tornazsákot, adott neki egy puszit, majd engedte volna az útjára."

a puszi adás, nem tartozik a bele a folyamatos ki-be szállás és rakodás fogalmába...nem tudom csak gyanítom, hogy az autot tervezte ott hagyni, hogy a gyereket elkisérje az iskola ajtajáig....engem hét éves koromban a szüleim vagy a nagyobb testvéreim mindig kézen fogva kísértek el az ajtóig

lombozódó 2014.10.04. 11:59:12

@Vombatus Ursinus:
Akár azt is, akkor leállítja forgalmat míg a gyerekek át mennek csoportosan. Láttam már így / két rendőr mind két forgalmi sávban karjelzéssel leállította a forgalmat még a gyerekek átmentek, biztosítottak. Nem jutott az eszedbe. PUBI ???? De olyan is láttam a szomszédban , hogy minden iskola előtt voltak jelzőlámpák ??? /
De csak megsúgom, most egy esetről volt szó - ne poentírozd ki a FIDESZ szájíze szerint -, de mintha sem előtte sem utána ilyen történet nem került volna még a sajtóba.

lombozódó 2014.10.04. 12:00:56

@Jules Verne: Hogy került az asztalra a csizma :-))))

Attika6791 2014.10.04. 12:04:00

@lombozódó: "Na most akkor:
- parkolt
- megállt
- várakozott
mind más fogalom a KRESZ-ben.
Na most akkor mit is csinált:
....................hogy valamelyik hírben azt írják, hogy tilosban parkolt, valamelyikben meg azt, hogy behajtani tilos táblát nem vette figyelembe.....a lényeg, hogy ellenszegült a rendőri intézkedésnek,.................. Közel sem mert mind és főleg együttesen nagyobb súlyú szabálysértés. "

bevallom, bár tudom kommenteknél ez nem szokás, de én is hülyeséget írtam, de hogy az én hülyeségemet egy nagyobb hülyeséggel akarod kijavítani, ugyanis a várakozás a kresszben, ugyan az mint a köznyelvben a parkolás.

"Közel sem mert mind és főleg együttesen nagyobb súlyú szabálysértés"

ez meg pláne baromság, kressz alapján vagy megállok vagy várakozok a kettőt egyszerre nem tud megvalósulni

lombozódó 2014.10.04. 12:04:26

@retrovírus: Nem kell elolvasnod, nem kötelező.
Vagy szólt valaki, hogy be kellene írni ide egy fizetett kommentet. :-))))))))))))

2014.10.04. 12:06:01

@lombozódó: Minek hozod fel állandóan azt a szaros fityeszt? Kit érdekel?

Vombatus Ursinus 2014.10.04. 12:07:09

"ne poentírozd ki a FIDESZ szájíze szerint"

Kösz, ennyi volt veled. Write only üzemmódban vagy. Előbb tanulj meg olvasni, ismerd meg az írásjeleket, aztán vitatkozz "PUBI"! Nem ismered a felkiáltójelet? PUBI!!! :)

Attika6791 2014.10.04. 12:08:32

@lombozódó: "Közel sem mert mind és főleg együttesen nagyobb súlyú szabálysértés"

lényegtelen, hogy akart vagy be is hajtott, ELLENSZEGÜLT A RENDŐRI INTÉZKEDÉSNEK, amit nem szabad még akkor sem szabályosan viselkedet

Attika6791 2014.10.04. 12:12:02

@lombozódó: "Mondhatta volna,:
hogy apuka tessék sietni mert itt tilos megállni, a gyereket én majd bekísérem. tessék továbbhajtani.
Taps :-))))))"

meg azt is mondhatta volna, hogy apuka menjen el bűnözni majd én felnevelem a gyereket

egysmás 2014.10.04. 12:13:04

@Attika6791: Az átvételi elismervény helyszíni aláírása beletartozik a rakodás folyamatába.
És, ha az igen, akkor a puszi is.

@Jules Verne: minden lebukott szabálytalankodó a rendőr szeme láttára szabálytalankodik.

Vannak szituációk, amikor pont lefosok _akárkit_.
Lehet az akár a pápa, vagy Orbán Viktor, vagy a kisfaszom máriája, akkor is lefosom.

Amikor szedem ki a gyereket az autóból, az pont egy ilyen szituáció.
Mert először elrendezem a gyereket, _utána_ lehet beszélgetni.

Ez akkor is így van, ha egy olyan infantilis hülyével találkozok, mint pl. a fenti rendőr.
Ha pattog, kiosztom, mint ruhaujjból a piros ászt.
És, ha ezért a rendőr leteper meg aránytalanul fellép, akkor fizetni fog.
A rendőrség pénzzel, a rendőr pedig az állásával, előmenetelével.

Vombatus Ursinus 2014.10.04. 12:30:10

@egysmás: Ezt gondolta az önérzetes apuka is, aztán visszasunnyogott az iskolába bocsánatot kérni, a panaszát meg visszavonta.

lombozódó 2014.10.04. 12:38:02

@Attika6791:
Ha még azt sem érted amit írtál. sajnálom.
Nem szájbarágó ez. :-))))

lombozódó 2014.10.04. 12:40:29

@Attika6791: Hülyécske, te is rendőrnek készültél :-)))))))))))))))

lombozódó 2014.10.04. 12:54:40

@Attika6791:
Te írtad:
.......................................lényegtelen, hogy parkolt vagy

megállt(amit egyébként várakozásnak
hívnak,

ha már ilyen okos vagy), főleg, hogy most én én sem tudom, hogy valamelyik hírben azt írják, hogy tilosban parkolt, valamelyikben meg azt, hogy behajtani tilos táblát nem vette figyelembe.....a lényeg, hogy ellenszegült a rendőri intézkedésnek, aminek bizony vannak következményei, még akkor is ha iskola mellet gyerekkel tartózkodó középosztálybéli apuka................
három szabálysértés lehetséges:
-- tilos megállás
-- tilos behajtás
-- elenszegülés a rendőri intézkedésnek

ezek akar egymásután közvetlenül.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.04. 13:01:50

Szabálytalankodott, aztán még arcoskodott is a rendőrrel a saját gyereke előtt.

Megint fordítva ülik meg a lovat a szélsőliberálisok.

2014.10.04. 13:04:19

@Fekete Pestis: te, ez a középosztálybeli autós-duma rettenetesen vicces. Szerintem nem Mo-n élsz

egysmás 2014.10.04. 13:06:54

@Istóczy úr: Szélsőliberális, mint Révész Máriusz, aki szintén arcoskodott a rendőrökkel, majd megrépázták a nyomorult libsijét...

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.04. 13:08:50

@Fekete Pestis:

Hibásan használod a középosztály szót, kizárólag anyagi értelemben, eltekintve a szellemi-erkölcsi vonatkozásoktól. Attól, hogy megborotválkozik valaki, még nem lesz belül (jobb) ember.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.04. 13:12:07

Az volt már, hogy Ártatlan Apuka kisember volt, ezért nem őt, hanem másokat, mindegy kit, bárki mást kellett volna megbüntetni?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.04. 13:13:37

@egysmás:

Révész nem arcoskodott, hanem beszélni próbált egy véglénnyel. (Ezt nem az ószövetségi fajtád meggyőzése érdekében, csak a jegyzőkönyv kedvéért írtam le.)

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.04. 13:15:36

Örömmel hallom, hogy beváltották az iskolarendőrök a hozzájuk fűzött reményeket, és most már nem marad jogsértés következmények nélkül az iskolák környékén.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.04. 13:19:00

Azt is jó látni, ahogy ajvékolnak a bűnözéspárti szélsőliberálisok. Megdöbbentő ezzel együtt, hogy nincs az a bűn, amit meg ne próbálnának kidumálni, relativizálni, vagy ha ez lehetetlen, legalább a bűnelleneseket ostorozni.

egysmás 2014.10.04. 13:20:53

@Istóczy úr: Az Ószövetség, az nem megy mi?

Abban van a "Ne lopj!"

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.04. 13:22:37

Példás önmérsékletet tanúsít a kétharmados kormánytöbbség, hogy az alkotmányozó hatalom birtokában sem tiltja be a bűnözéstagadó, bűnözésrelativizáló ordas eszmék propagálását, pedig érthető, ha viszket az ujjuk. Nekem is viszketne a szólásszabadság és a szabálykövetés együttes híveként.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.04. 13:43:37

Jó hír, hogy az ilyen blogokon (mint akár a norvég-sorosi finanszírozású 444-en) kétharmadosnak tűnő álláspontot képviselő szélsőliberálisok a valóságban 20% alatti támogatottsággal rendelkeznek.

Bár ez is borzasztó sok - 20% szabálytalan parkoló már bőven azt a benyomást kelti, hogy tele van szarházival az ország. Pedig valójában 20% alatti a szélsőliberális véglények aránya.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.04. 13:46:14

A legszebb, amikor ezek a minden szabályt, mindenkinek minden jogát telibeszaró szélsőliberális fehérjehalmazok elmennek Londonba feketemosogatni, és onnan üzenik haza, hogy ott milyen nagy a rend, és ez milyen jó, ellentétben a balkáni Magyarországgal, ahol minden szar.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.04. 13:51:19

Nemrég a jóságos balliberális nagypapa, Rónai Egon "került" hasonló helyzetbe, megállván a nagy fekete bömös terepjáróval a tilosban, akadályozva a jogkövető illiberálisok közlekedését.

Az elszámoltatás során ő is arra hivatkozott, hogy csak rövid ideig szarta telibe mások jogait és a jogszabályokat.

Attika6791 2014.10.04. 14:00:07

@egysmás: Az átvételi elismervény helyszíni aláírása beletartozik a rakodás folyamatába.
És, ha az igen, akkor a puszi is.

ekkora okossághoz nincs mit hozzá füzni

Attika6791 2014.10.04. 14:17:02

@lombozódó: "Hülyécske, te is rendőrnek készültél :-)))))))))))))))"

Nem nem készültem és nem is vagyok, sőt hamarabb mondok rosszat a rendőrökről, mint jót, de itt nagyon igazat adok neki.

"Te írtad:
.......................................lényegtelen, hogy parkolt vagy

megállt(amit egyébként várakozásnak
hívnak,

ha már ilyen okos vagy), főleg, hogy most én én sem tudom, hogy valamelyik hírben azt írják, hogy tilosban parkolt, valamelyikben meg azt, hogy behajtani tilos táblát nem vette figyelembe.....a lényeg, hogy ellenszegült a rendőri intézkedésnek, aminek bizony vannak következményei, még akkor is ha iskola mellet gyerekkel tartózkodó középosztálybéli apuka................
három szabálysértés lehetséges:
-- tilos megállás
-- tilos behajtás
-- elenszegülés a rendőri intézkedésnek

ezek akar egymásután közvetlenül. "

igen valóban én írtam, az elejéről már másnak írtam, hülyeség volt rájöttem, mert nem a megállás, hanem a várakozás egyenlő a parkolással.
Amennyiben tényleg behajtani tilos tábla volt, azon nem súlyosbít semmit ha meg állt, azt meg nem is gondoltam, hogy a te fejed meg fordult, hogy ellenszegült, eddig végig apukát védted a rendőrt meg szídtad meg hatalommal való visszaélés meg egyébb dolgokkal vádoltad.

most már tényleg érdekelne, hogy szerinted akkor ki a hibás és volt törvény sértő, meg hogy kinek az oldalán állsz

rájöttem, te mind a kettőnek a pártját fogod, mert van apukád ezért az apuka oldalára állsz, de apukád rendőr ezért a rendőr oldalára is:)

citrix 2014.10.04. 14:30:15

@Attika6791: Semmi asszisztálást nem várok el, egyszerűen kérje meg hogy haladjon tovább mert itt tilos megállni. Ha nem így cselekszik akkor helyszíni bírság. Ha nem igazolja magát a határozott de udvarias felszólítás ellenére sem, akkor meg kell kérni fáradjon be a kiérkező járőrrel az őrsre további intézkedés végett. Ha ennek ellenszegül, arrogánsan viselkedik akkor lehet kényszeríteni. Szomorúan olvasom hogy Te ott helyben agyonlőtted volna a gyerekek előtt az illetőt, a teljes tárat beleeresztve biztos ami biztos. Komoly hozzáállás, köszi de ilyenekből nem kérek.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.04. 14:40:06

@citrix:

Semmit nem számít, hogy te és az elvtársaid miből kértek.

Kaptatok elég esélyt, elkúrtátok. normává tettétek a bűnözést, a jogtalanságot.

Most az van, hogy ha a szabályt sértesz, aztán még hepciáskodsz is, akkor felken a rendőr a motorháztetőre, megbilincsel, majd bevitet, hogy kollégái elszámoltassanak. Ha nem tetszik nektek, akkor is így van, és így is lesz.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.04. 14:46:18

Ha nem tetszik, szavazzatok a szélsőliberálisokra (már ha el tudnak egyáltalán indulni), és kétharmaddal visszahozhatjátok a rendszereteket.

Rossz hírem van: valószínűleg erre az apucira sem számíthattok, mivel bocsánatot kért, így nyilván jogosnak tartotta utólag az eljárást. Ez nem jellemző a szélsőliberálisokra (eleve a bocsánatkérés sem).

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.04. 14:50:55

"ismerősi körből szeptember eleje óta több jelzés is érkezett arról, hogy az iskolák előtt posztoló rendőrök elkezdtek büntetni"

Jellemző a szélsőliberális posztolóra. Azt szeretném, hogy még hangosabban visítsanak, amikor egymás után civilizálják őket a hatóságok.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.04. 14:55:47

"Ilyenkor nem lehet szabályosan parkolni"

Tipikus szélsőlibsi, megélhetési bűnöző.

"A szülők is felfokozott idegállapotban vannak, a gyerekkel perlekedtek az öltözésnél"

Még tipikusabb, ideggyenge, alkalmatlan szélsőliberális "szülők", akiknek nem elég a maguk nyomora, újra is termelik.

"Normális rendőr ilyenkor segít, és félrenéz."

Erre már nincsenek szavak.

Remélem, eltakarodsz innen mielőbb Szélsőlibériába!

Vombatus Ursinus 2014.10.04. 14:58:14

@Istóczy úr: Menj már innen a faszomba! Íráskényszered van, vagy magaddal beszélgetsz? A kutya sem szólt hozzád, de már a tizedik kommentet nyomod. Darabra fizetnek, hülyegyerek?

Vombatus Ursinus 2014.10.04. 15:01:09

@citrix: Az megvan, hogy apuka elküldte a rendőrt a faszba és nem igazolta magát? Milyen hozzáállást vársz ezután?

"Szomorúan olvasom hogy Te ott helyben agyonlőtted volna a gyerekek előtt az illetőt, a teljes tárat beleeresztve biztos ami biztos. Komoly hozzáállás, köszi de ilyenekből nem kérek. "

Ilyet senki sem írt, ne húzd fel magad!

2014.10.04. 15:16:13

Én kíváncsi lennék a sztori másik felére is. Eddig csak azt az 1 változatot láttam ahol az ártatlan borjúszemekkel néző apukát a szemét agresszív rendőr hirtelen felindultságból letartóztatta a síró gyerek szeme láttára (kiskutya épp nem volt benne). Médiacirkusznak lehet, hogy elég de valahogy jó lenne néha tisztán látni, egyesek nem puszta szórakozásból olvasnak hanem informálódni szeretnének...

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.04. 15:17:53

@Vombatus Ursinus:

Ezzel csak saját szalonképtelenségedet bizonyítottad. Rádcsukom az ablakot.

bölcsbagoly 2014.10.04. 15:20:33

@egysmás: te tényleg ennyire efogúlt hülye vagy?

bölcsbagoly 2014.10.04. 15:25:51

@egysmás: te marha, ha ott nem szabad megállni akkor vidd a kölyködet oda és ott tedd ki az autódból ahol szabad! capisci?

bölcsbagoly 2014.10.04. 15:36:35

@Mr. Waszabi: aha, csak megálltam, hogy kiszálljon a kölyök, csak segitettem neki kiszedni a cuccokat, csak elkisértem a kapuig, csak bekisértem az osztályba, csak beszéltem egy kicsit a tanitónénivel, csak, csak, csak.... hol is a határ?

Silverf@x 2014.10.04. 15:47:44

Én is meghallgatnám a történet másik oldalát. Nekem felettébb gyanúsak az ilyen esetek ártatlan áldozatai. "Úgy kezdődött, hogy visszaütött." Ha nem rendőr, hanem másik apuka mos be neki, az mivel jobb? Ilyet konkrétan láttam is, három másik (egymást nem ismerő!) férfi lökte az autóra, mert tolakodott, miközben ők is ugyanúgy munkába/iskolába igyekeztek.
Másrészről valóban komoly traumát okozhat ez az érzékenyebb gyerekek lelkében, amivel aztán lehet sokat foglalkozni. Ezt civilként nem muszáj figyelembe venni, hivatalos személyként, pláne iskolában dolgozóként kellene, Ok.
Szerintem tök jó megoldás lenne, ha reggel felkelnénk időben, és lenne elég idő nyugodtan leparkolni (akár távolabb), bekísérni a gyereket. Ha minden reggel egy hajsza, apuka, anyuka ingerült, az is stressz a gyereknek. Én felkelek és elindulok időben, nem rohanok, elkerülöm a zsúfolt helyeket, időszakokat, jól érzem magam. Ha autóval megyek, sokszor nem találok az ajtó előtt parkolóhelyet, megállok két utcával arrébb, sétálok, jól érzem magam. Ha elb@szom, akkor úgy jártam, majd vállalom a felelősséget, bocsánatot kérek vagy valami.
Minek rohanjak, mintha az életem múlna rajta? Még nem maradtam le sajnos sem a munkáról, sem a takarításról :) Néha elfogyott a tiszta zokni, vagy suliban lemaradtam az első óráról, nagy ügy.

Attika6791 2014.10.04. 16:02:22

Na végig olvastam az összes kommentet, pár baromságra reagáltam is, leszámítva hogy, hogy a f*szomba jön ide a politika akár libsi akár illibsi.,de akkor most írom amit már az eléjén is akartam.

Engem nagyon felháborít amit az iskolák(főleg álltalános) környékén tapasztalok, gondolok itt a szülők parkolási szokásaira, szinte minden iskolánál pofátlan amit a szülők művelnek iskola kezdés és végzés idejében, de főleg végzés, kezdésnél még benne van a pakliban, hogy nagyobb a gyerek, és tényleg csak addig szabálytalankodik, tart fel más embereket a szülő amig a gyerek kiszál a kocsiból(ez is bunkóság), de amikor vége a sulinak akkor megáll ahogy tud, mások akadályoztatását leszarva, és várja a gyereket aki lehet, hogy 15másodperc, lehet hogy15perc múlva lesz ott, addig meg mindenki legyen "megértő"(vagyis mindenki bekaphatja)mert én a gyerekért jöttem és kész, és feljogosít arra, hogy leszarjam a kresszt, és mások zökkenő mentes közlekedését.
A környékemen két iskola van ahhol nagyon fel szokták kurni az agyam, az egyiket két irányból lehet megközelíteni egy sétáló utcából amit fizikailag is lezártak autok elől, már vagy 15 éve, pont az ilyen apukák miatt, a másik irány meg egy szűk egyírányú utca ahhol alig van parkolóhely, ezek meg nem távolabb keresnek parkolót, hanem megállnak a kereszteződésben,..ha rájuk szólok akkor "legyen már megértő hozztam a gyereket csak pár pillanat, sietek a melóba" reakciót kapom(jobb esetben), a másik suli egy 2x1 sávos fő út(relatív széles, közlekedésre, és nem parkolásra) mellet van, ott ugyan nincs megállni és várakozni tilos tábla, de amikor minimum 50méter hosszú sorban állnak egymás mögöt az út mindkét oldalán ezzel gyakorlatilag egy sávosra szűkítve az útat, és a közelekedőknek emiatt meg kell állni, néha még vissza tolatni is mert középen találkoztak és rá jöttek, hogy nem férnek el egymás mellet, megjegyzem az iskola mellet még két kisebb utca is van, amik a főútról nyílnak és még parkolóhely is van, de ezek sajna zsák utcák, és nekik büdös oda behajtani, mert ott majd meg kell fordulni és az is idő, meg az is, hogy így gyereknek a kaputól a kocsig 15másodperc helyet akár 1 percet is kell gyalogolni, a szülőnek nem mert ez valami pénzügyi magán suli, ahová gondolom olyan korúak járnak akit már nem kell a szülőknek kísérgetni.
Másik kedvencem meg a tehetősebb környéken és a forgalomhoz mérten nem túl jó közlekedési adottságokkal bíró részek pl. Pasaréti út, de a hegyoldal nagy részére igaz ez (meg biztos sok más helyre is de arra ritkán közlekedek), hogy az anyukák, mert ott inkább ők viszik a gyereket suliba, meg érkeznek a nagy egyterűvel vagy SUV-val aminek méretei erőssen túl vannak a vezető képesége határain, leparkol a jádától 50-100centire, vagy átlóban a járdát elfoglalva.

2014.10.04. 16:10:47

@citrix: " Semmi asszisztálást nem várok el, egyszerűen kérje meg hogy haladjon tovább mert itt tilos megállni."

Igazán? Ha annak a faszkalapnak volt jogosítványa, akkor nyilván tudatában volt annak, hogy szabálytalankodik, ahhoz nem kellett a rendőr figyelmeztetése. Különben direkt csinálta, ha nem tűnt volna fel, ebből keletkezett a konfliktus. Meddig kötöd még az ebet a karóhoz?

Attika6791 2014.10.04. 16:20:25

@citrix: "Ha nem igazolja magát a határozott de udvarias felszólítás ellenére sem, akkor meg kell kérni fáradjon be a kiérkező járőrrel az őrsre további intézkedés végett."

Nagyon nem, ha nem tudja magát igazolni akkor meg kell "kérni" hogy fáradjon be az örsre, ha viszont nem hajlandó magát igazolni, ami valószinüleg itt is történt, akkor jogos volt az eljárás...
a 4kiérkező autot én is túlzásnak tartom, de itt mindenképp apuka volt a hülye.

Attika6791 2014.10.04. 16:46:12

@citrix: agyon lövésről meg hol írtam?tudom sehol...

akkor meg minek írsz ilyeneket

legyen akármilyen példás családapa, a törvény, a kresz rá is vonatkozik, akár gyerekkel van akár nem, ha meg szabályt sért, akkor vállalja a következményeket, pl. egy bünti/csek meg x hibapont, gyanítom a rendőr sem alkalmazott volna kényszerítő intézkedést, ha apuka nem emberkedik...

Éhes_ló 2014.10.04. 21:24:19

@lombozódó: nem nyertél.
A postban említett emberszabásúakat szokták a rendőrök előállítani a neveletlen porontyaikkal és egyéb a génszennyezésüket magukban hordozó létformákkal együtt.
Olyanokat, mint te és a haverjaid.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.04. 21:53:23

@Silverf@x:

Csakhogy te polgár vagy, nem proli.

Magyarázd csak el egy prolinak (kisembernek, cigánynak, mikor hogy hívja éppen magát), hogy nem tolakodunk, nem ordítunk a gyerekkel, nem parkolunk tilosban, és ha mégis elnézünk valamit, nem nekünk áll feljebb!

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.04. 22:11:43

@Attika6791:

Egyáltalán nem túlzás a négy rendőrautó, ha egy "apa" nekiáll kötözködni egy rendőrrel, és szélsőliberális pszichikai bűnsegédek sápítoznak közben az iskolaigazgatóval az élen, hogy a rendőr nem csinál segget a szájából.

Ideje lenne elfogadniuk, hogy ez nem Szélsőlibéria, hanem Magyarország, ahol a magyar törvények a hatályosak, és nem az ő anarchista eszméik.

I_Isti 2014.10.06. 10:03:02

@Istóczy úr: Én nem akarok hozzád hasonló alattvalóvá silányulni, én polgár vagyok. Ha te kis gerinctelen patkányként akarod élni az életedet, akkor hajrá, csak így tovább!

nandras01 2014.10.07. 09:22:21

@egysmás:
"Ilyen szituban _nekem_ is a gyerek az első, aztán miután őt lerendeztem, jöhet a rendőr.
Ha pedig pattog, elküldöm a fenébe, várja ki a sorát."

utána telesírod a netet a hülyebunkó rendőrökről.

egysmás 2014.10.07. 20:44:55

@nandras01: nincs gyereked
Vagy van, de minek...
süti beállítások módosítása